Diskuze k článku

Prezident Zeman svým projevem pomohl této zemi

Příspěvků 78

29.12.2015 1:04

madari

Murkoslav 82.?.?.?

Možno trošku mimo tému, ale nedá mi nedodať že maďari sú poväčšinou Slovania. Aj keď si to maďari nechcú pripustiť. Tvrdí to americký profesor L. L. Cavalli - Sforza. Výskumy DNA (po slovensky DNK), ukázali ako sú na tom jednotlivé štáty Európy. Konkrétne ide o haploskupiny R1a, R1b, atď.. cez otca dedeného Y-chromozómu. Kde napríklad podľa tohto výskumu majú maďari dokonca o niečo väčší počet slovanských génov vo svojej populácii ako ukrajinci. Ja k tomu dodám: Ona ta maďarizácia (nátlakové pomaďarčovanie obyvateľstva) nebola len na Slovensku, ale začala v Maďarsku. Teda v centre prevažne slovanského Uhorska. A začala pár rokov po ukončení vyše 100 ročnej tureckej okupácie Uhorska.

343569

29.12.2015 13:37

RE: madari

Prednohorecštvrtý 178.?.?.?

Reakce na 343569

Možno je to pomaďarčovanie autochtónneho majoritného obyvateľstva na dolnej zemi mimo tému, a možno aj nie. Ak si v súvislosti s dnešnými privandrovalcami inej viery, iných zvykov, kultúry a jazyka dáte do porovnania obyvateľov slovanských národov a nemeckej menšiny obývajúcich dolnú zem, ktorým bola po porážke turkov vnucovaná násilná maďarizácia s húževnatým prispením istými etnickými skupinkami, ktorým to vtedy vyšlo v malom merítku v Podunajskej nížine, a to do takej miery, že poturčenec bol horší od turka. Takže tento spred 150 rokov odskúšaný experiment vidím dnes ako aplikovanie salámovou metódou pre celú Európu a my sa medzi sebou v žabomyších vojnách budeme žrať dovtedy, kým neprecitneme v pomeroch, ktoré sú blízke privandrovalcom z blízkeho východu s aktívnym prispením toho istého etnika, ibaže dnes sa rozrástla jeho moc do celosvetového merítka.

343598

1.1.2016 23:41

RE: madari

maršal Žukov 95.?.?.?

Reakce na 343598

Isté etnikum... Máš na mysli príslušníkov lukratívnej národnosti? [smích])

343747

2.1.2016 15:28

RE: madari

Prednohorecštvrtý 178.?.?.?

Reakce na 343747

V tých časoch bol globálny prediktor ešte len lokálny prediktor a odskúšali si tento experiment odnárodnenia na malej vzorke národov slovanských ( Srbov, Chorvátov, Slovákov, Bulharov) a nemeckej menšiny v území Podunajskej nížiny a musíme im to uznať, vyšlo im to dokonale. Kmene chazarské, maďarské, kumánske, sekulské privandrovali na dolnú zem postupne a po tristo rokov sa premiešavali s autochtónnym obyvateľstvom a preberali jeho kultúru. Ale po tureckej okupácii si vtedy ešte lokálny prediktor zaumienil pomaďarčiť Slovanskú väčšinu obyvateľstva a výsledok je jasný každému. Ešte v r.1900 pri sčítaní obyvateľstva mala Pešť a Budín 100.000 Slovákov a bolo to paradoxne najväčšie Slovenské mesto v Uhorsku. Tie tlaky v novodobej histórii samostatnej SVK a politikárčenie s maďarskou menšinou ( maď. kartou) bolo cítiť od prediktora kontinuálne do dnešných dní, len si spomeň ako v našom parlamente poslanec maďarskej SMK predniesol svoj prejav v maďarčine a prezident Kováč mal na ušiach sluchátka so simultánnym prekladom do slovenčiny...... Stále si musia niečo dokazovať a je teraz pre mňa úsmevné pozorovať, ako to isté salámovito aplikujú aj v EÚ keď novoročný prejav mamy merkel bol s arab.titulkami..... Poŕád se něco děje, od toho jsou dějiny.

343775

29.12.2015 14:06

RE: madari

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 343569

Maďaři jsou totálně zrekatolizovaní Slované. Změnili jim řeč a takto to dopadlo.

343602

29.12.2015 14:55

RE: madari

to je jedno 78.?.?.?

Reakce na 343569

Jo, to dává smysl. Viděl jsem nějakou přednášku, kde přednášející tvrdil, že do dnes není jasné proč zanikla Velkomoravská říše. Je docela možné, že ve Slovanské Panonii byli Maďaři vazalskou menšinou a že nebyli zase tak početní, jak si dnes kdekdo myslí, a že měli s Moravskými knížaty nějakou vojenskou dohodu - podobně jako to udělali původně tatarští kozáci s Moskevskými knížaty (kazak = kazach = svobodný člověk), kdy za rozsáhlá privilegia bojovali za rozšiřování teritorii a hlídání hranic Ruska = v souvislosti s tím přijali pravoslaví a postupně se míchali s Rusy a tedy národnostně se pro sebe výhodně dobrovolně rusifikovali. V Bulharsku se stalo zase, že se slovanizovala vládnoucí válečnická elita původem z národa povolžských turkických Bulharů. Soudím tedy, že toto kdysi nebylo nic neobvyklého a že v Panonii se při zániku Vel.Mor. k tamním válečnickým Maďarským kmenům přidali tamní Slovanské kmeny, které se zase rychle asi dobrovolně postupně Maďarizovali, neb byl jazykově na daném území Maďarský jazykový element silnější než Slovanský...

343604

29.12.2015 19:40

RE: madari

Marek A. 178.?.?.?

Reakce na 343569

Maďari pochádzajú z územia Kazachstanu. Ugrofínsky jazyk bude číry výmysel ako množstvo dejepisných nepresností. Dejiny sa budú vo všeobecnosti prepisovať. [smích]
Kto z nás sa učil o Velkej Tartárii? Pohľadajte si to na nete.

V maďarčine sú vianoce "karácsony", pochádza zo slova ""карачун". Kemény= tvrdý zo slova kameň. Slová maďarského jazyka pochádzajú z slovansko - kazašsko - skýtskej minulosti. Obohatené o turecko - osmanské.

Na Youtube: kazaši a maď-ari (Hung-ary): http://youtu.be/LxVz1cZYnMU

Pôvod Árijcov :https://www.rt.com/shows/documentary/208231-right-wing-movementsaryanism/
klikni na live stream[smích][smích]
Našepkám. S nemcami nesúvisí.

343623

29.12.2015 22:42

RE: madari

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 343623

Nevím odkuď maďaři pocházejí. Ale pojem ugrofinská jazyková rodina není čirý a už vůbec ne dějepiský výmysl. Je to, když už, tak "jazykovědný" výmysl. Ale nejspíše to není žádný výmysl, tahle nevzniklo během posledních let. Učili jsme se to už skoro před 40 ti roky a ani tehdá to nebyla žádná novinka.

343630

31.12.2015 23:20

RE: madari

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 343630

To ze se to uz sto let traduje nic neznamena, naopak... Obecne mi to prijde trapne, kdyz nekdo dva jazyky co se do zbylych evropskych moc nehodi vezme a hodi do jednoho pytle na zaklade nejakych pochybnych formalnich podobnosti..
A jeste ten pytel nazve madarsko-finske jazyky (jako by jich bylo jeste snad i vic[vyplazený jazyk])
Kdo vi jestli to neni ze stejne lihne jako tvrzeni o 'indo-germanskych' jazycich (dnes taktne prejmennovane na indo-evropske...)

343716

29.12.2015 1:47

A jsme u korene

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Pred lety jsem zde napsal, ze v budoucnu budou pouze 2 cesty.

Bud bude pripustena vetsi role statu (predevsim statni banku, v tom Zemanovi kvituji),, alespon v dopravni inrastrukture, energetice, obnoveni potravinove sobestacnosti, zdravotnictvi a lekarenstvi.
Vyskum a vyvoj mozna pozdeji, prozatim stejne hrabou zasluhy pouze spoiecne teamy, kde ten jeden financuje a druhy mysli. Nemusim rikat, ktery "bere vse"..,
nebo bude nutna vetsi danova zatez.

Kazdemu se libi skandinavsky model, ale ten mel byt nasazeny hned od pocatku. M.j. zvysil by moralni odpovednost zamestnavatelu, nedovolil by rezavet pudu a lide by si zvykli na jednu vec - co se doma usmazi, to se doma sni. To je typicka vec skandinavskeho modelu. Lide sami a peclive nakupuji vlastni produkty.
Timto smerem se nejspise pusti i Rusko. Jiz dnes se pisou zakony, ktere vyzaduji bud uplne, nebo vetsinove vlastnictvi Ruskeho obcana.
Nikdy jsem nepochopil proc mam jist spanelska jabka. Nic proti spanelum, naopak. Ale kdyz je vedle trznice a nektere pestitele jiz znam?

Nyni nasazovat skandinavsky model socialismu je ovsem tak trochu na masli. Ja ctu prispevky a zcasti i chapu, kdyz nekdo nadava vubec na dane (mensi firmy). Doted vlady kradly kde se dalo a postizen nebyl nikdo. Kolik Panduru, Promopro a jinych kauz vysumelo.
Najednou Babis neni az tak hodny.... Duvera je tezky artikl, tvori se desetileti.
Nasolit jim k tomu dane jak prase (to skandinavsky model obnasi), spusti nadnarodni firmy a samozrejme i zdejsi, takovou masaz proti chudym a starym, ze by to moc klidu nepridalo.

Ale je dobre, ze vidi alespon nejakou budoucnost, spise myslim, ze sdelil stat tak, jak by si ho predstavoval. No jo, no.

Jinak k projevu, byl konecne trochu uklidnujici. Se Zemanem mame spolecnou tu prchkost, temperament a nekdy bych si i za nej kousl sam do jazyka.
Kazdopadne byl optimisticky.

343571

29.12.2015 13:55

RE: A jsme u korene

kralbramborovychlidi 217.?.?.?

Reakce na 343571

To jste nepochopil špatně. Protože ty španělská jablka jíst nemáte a můžete si v klidu a svobodně dojít do té tržnice vedle Vás.

Možná, až lidi budou používat vlastní mozek a "nezbaští" jen to, co jim establishment předhodí, bude líp.

343599

31.12.2015 15:52

Tzechbabwe.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 343571

Havel, Klaus a Zeman jsou tři bolševičtí černí Petrové tzv. "česka". Je to jako trojnásobné jaderné vybombardování tohoto nešťastného kousku země. Je otázka, zda je pro stát nebezpečnější ožrala a nebo abstinent. Ovšem třikrát za sebou v této kombinaci, a jsme dnes již jen jakási rozprodaná a trpěná středoevropská rezervace s v podstatě zatím ještě mírnou převahou bílých indiánů, určených k výrobním pásům do zdejších německých a korejských montoven.

Nemáte zkoušku z korejštiny ??? No tak to můžete jít v Tzechbabwe snad jenom na pracák...[smích]

343701

5.1.2016 22:52

RE: A jsme u korene

Cyberman 89.?.?.?

Reakce na 343571

Člověče, vy chcete řešit jak má být uspořádána společnost a fungovat ekonomika a ani nevíte, že výzkum se píše výzkum a nikoliv výskum. Máte vůbec nějaké vzdělání?

343889

29.12.2015 6:50

Ohlasy na vánoční řeč Zemana jsou vcelku očekávané

Jacon 193.?.?.?

Srovnávat reakci socialistického režimu na Chartu 77, což byl pamflet reformních komunistů ze 68 a ještě ke všemu ne z jejich hlavy, s projevem prezidenta není dle mého názoru správné. Tam se v té době na ideologickém poli utkávali různá křídla komunistů.!!!!! Zde se ideologicky střetávají občané a jejich národní zájmy se zájmy globalistů a jejich sluhy, kteří si myslí, že je ONI mezi sebe vezmou.

343574

29.12.2015 22:44

RE: Ohlasy na vánoční řeč Zemana jsou vcelku očekávané

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 343574

Musíte lépe číst. Ono se tady nesrováná reakce jako takková ale fakt, že jsme se museli poviněn učit, že chartisti jsou podvraceči republiky, ale nikde nebylo k sehnání, co vlastně chtějí nebo říkají. Stejně tak 2000 slov.

343631

29.12.2015 8:00

Miloš Zeman

lucifuge 95.?.?.?

Jistě je to inteligentní člověk. Ovšem: fanaticky a nekriticky nenávidí Araby a muslimy, naopak nekriticky miluje Židy a Izrael. V tom tkví základ jeho postoje k muslimské migraci. Iluse si o něm nedělám.

343575

29.12.2015 8:55

RE: Miloš Zeman

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 343575

Souhlasím s vámi, jakou odrůdu inteligence máte přesně na mysli ?
Text autora je velmi slabá propaganda - iluze z kategorie těch zoufalých . Nicméně pokud si mám vybrat mezi alkoholikem či inkontinentním euronacistou, tak alkoholik se mi zdá méně nebezpečný, ale i tohle je patrně fatální iluze.

343579

29.12.2015 20:01

RE: Miloš Zeman

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 343579

Nikdy nebude člověka jehož budou milovat všichni. Je jen otázkou zda-li jsem sám sobě schopen vysvětlit co je v mém zájmu. Málokdo ví co skutečně chce nebo je jim to jedno a v tomto je problém.

343624

29.12.2015 10:21

RE: Miloš Zeman

pm 85.?.?.?

Reakce na 343575

To je sice pravda, nicméně skutečný základ jeho postoje tkví zejména v příštích volbách. A ty, protože se konečně veze na té správné vlně, pokud bude živ a zdráv, vyhraje

343586

29.12.2015 12:23

RE: Miloš Zeman

E123 193.?.?.?

Reakce na 343586

Na žádné vlně se neveze. Když už něco, tak tu vlnu vytváří. Jestli se někdo na té vlně poveze, budou to ti chytřejší eurosoudruzi, kteří včas "otočí", protože jim dojde, že jít proti 90% evropanů je politická sebevražda.

343592

29.12.2015 8:26

Pěkně to

Erwin 91.?.?.?

napsal pan Stwora, souhlasím s jeho úvahou do puntíku. Neodpustím si ovšem jednu ironickou poznámku.
Píše : ...Musíme dát migrantům jasně a hlasitě najevo, že tahle země není jejich a nikdy nebude. A že zde nejsou vítáni.
Až v blízké budoucnosti díky vlně a následnému množení těchto hord vznikne muslimské Němeco, muslimská Francie, muslimské Švédsko atd, čekají nás těžké časy. Žádný z těchto chalifátů nebude chtít s námi, tedy ďaury, nevěřícími psy, obchodovat. Bye bye Německo - ty odbytiště našich skvělých produktů.

343576

29.12.2015 12:05

RE: Pěkně to

Kájík hlavakarel (zavináč) gmail (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 343576

až bude Německo muslimské, bude vydrancované a bez produkce čehokoli kromě kvílení středověkých idiotů... v té době budeme mít jiné starosti, než obchodovat s nimi

343591

29.12.2015 12:38

RE: Pěkně to

helples 188.?.?.?

Reakce na 343576

A on je na Zemi jen západ amerika a německo?[překvapení]

343593

29.12.2015 14:00

RE: Pěkně to

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Reakce na 343593

pro někoho ano [pláč]

a znám takové, co se hrozně bojí východu [smích]

343600

29.12.2015 14:04

RE: Pěkně to

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 343576

Podle čeho se pozná čí je tato země?
Podle demogratických parametrů tuto zemi vlastní babiš, šláfenberg a jeho pržatelé a církve. Ostatní jsou jen v nájmu a mnozí jsou už vyhnáni ve vlastní zemi.

343601

29.12.2015 23:08

RE: Pěkně to

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 343576

Vy to skutecne spatne chapete.

Ciste ve zkratce:

- Nemecko se vydrancovat nenecha, to snad nepripousti nikdo, nenechte se mast.
- Imigranti nejsou imigranti. Navlecte si triko s napisel Vivat Assad, projdete se taborem... Jak rikaji americane ve filmech "zmeni vas to". Ja dodam, pokud prezijete.
- Merkelova nema srdce, tomu neverte, dovoz byl az prilis ucelovy. O zadne miseni genu nejde. Ani strach o vymirani. Zjistete si za jakych okolnosti byl nejvetsi pritel Nemecka Turecko.
- Merkelovou Nemci nechteji shodit. To uz je provereno. Kdyby ji chteli shodit, uz tam neni. Neverte pohadkam. Tech, co skutecne chteji je malo.

A hlavne, Nemecko se nemeni. Nikdy se nezmeni a az do konce pujde ve sve linii.
Ve velke mire bylo vse prave v jejich rezii. Tymosenkova, Klicko, natlak na Sudety, prezidentske volby u nas. A ty lzi kolem, nonstop...

Nemeni se ani nyni. Co asi reknete na dnesni informaci?
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zly-P...

343636

30.12.2015 9:57

RE: Pěkně to

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 343636

Ale prosímvás. Kdy a kde naposledy odstoupil politik na nátlak občanů, voličů, z jejichž peněz je placený?
V eurosionistické civilizaci politici odstoupí jedině na nátlak sionistické a zednářské lobby. A to klidně do druhého dne. Stačí aby Merkelová řekla jedno nelichotivé slovo o imigrantech a do druhého dne bude "odstoupena" z funkce.

343651

30.12.2015 21:06

RE: Pěkně to

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 343651

Neni to pouze loutka. Od pocaku....

A dnes to ze sebe vysoukal i pan valka, nebo jak ho nazvat.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/USA-c...

343676

2.1.2016 12:29

RE: Pěkně to

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 343636

Německo, v podobě Pruska, naposledy uhrálo válku s Rakouskem a to akorát protože Rakousko bylo multinárodnostní a vojensky vnitřně slabý stát. V dalších válkách už Německo dostalo vždycky pořádnou sodu a buď přišlo o území vlastní či zámořské nebo vykrvácelo, případně všecko dohromady. V současnosti proti sobě hraje i neudržitelným demografickým vývojem. Navíc prakticky nemá přátele, a ty kteří by mu stáli za to pomáhat vůbec, a ještě je žido-americkou kolonií a amerika je totálně poslední kdo by chtěl Německu pomoci, respektive amerika by chtěla Německo ponořit, což se i děje invazním kulturním obohacováním které nepochybně ještě nabere obrátky.

343767

2.1.2016 15:10

RE: Pěkně to

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 343767

...a co prusko-francouzská 1870 (a Alsasko)...?![zmaten]

343773

29.12.2015 11:06

prezident

almas 109.?.?.?

Už dávno pozoruju tu mediální štvanici na pana Zemana. Ať udělá cokoliv, ať pronese cokoliv, všechno je tvrdě a velice nenávistně zkritizováno.....Není divu, prezident nejednou přesvědčil kdejakého redaktůrka že je inteligentnější než on a to ješitnost těch kteří rádi manipulují s veřejným míněním neodpouští. Rádoby pravicové plátky navíc nemají rádi když se prezident vyjádřuje jasně, poctivě a hlavně - říká co si myslí. Jinými slovy - nechová se jako celebrita, jako honorace patřící mezi horních deset tisíc. Bohužel....masa ovcí obývajících tuto zemi tuto kritiku na hlavu prezidenta čte a jenom se nevědomky přidává k mediální štvanici na jeho osobu. Kolikrát jsem se zeptal ve svém okolí co jim vlastně vadí na jeho osobě.."No podívej se jak se vyjádřuje, takhle se přece prezident nechová!". Čekají že se prezident bude chovat s patřiční noblesou a zaobalí svoje slova do směsi polopravd a vyslovených lží tak jak by to měl dělat skutečný prezident? Nebo bude používat vysoce odborné politické termíny kterým bude každý rozumět jenom z půlky?... To by se asi masám líbilo víc, takhle se má chovat "honorace".
Nemusím ve všem souhlasit s panem prezidentem a taky nesouhlasím. Ale vážím si toho že umí říct svůj - čistě svůj názor a stojí si za ním a navíc...ten názor má hlavu a patu, je srozumitelný - navzdory tomu že se podle médií nekontroluje a nezřízeně pije. Takových prezidentů co pili tady už bylo a nikdo si to moc nevšímal. Tenhle navíc je inteligentní, vyjádřuje se tak že tomu rozumí všichni, je pevný ve svých kramflecích a nedá se mu jen tak něco nakecat.

343588

31.12.2015 9:07

RE: prezident

disident 83.?.?.?

Reakce na 343588

Co se týče mediální štvanice na Zemana,tak tato je prováděna dle pravidel stanovených washingtonskými thing-tanky.Základním pravidlem tohoto postupu je démonizace dané osoby.Vzpomeňme si jak před invazí do Iráku byl démonizován Saddám Husain,dřívější spojenec USA.Stejně se tak dělo s Putinem po připojení Krymu k Rusku,jelikož Putin jim překazil plány na zřízení vojenské základny USA na Krymu.Stejná démonizace probíhá vůči Bašáru Assadovi.jelikož vzdoruje okupaci a rozparcelování Sýrie.Debilní Cameronův obrat "krvavý řezník"(vzpomeňme si na komunistickou propagandu počátku padesátých let vůči Titovi) svědčí o tom,že pravidlo dvojího metru je hluboce zakotveno v západní diplomacii.Démonizace Zemana,která je prosazována prostřednictvím páté kolony -havlovců má u nás vzhledem k mentalitě českého národa daleko menší úspěch než jinde.

343684

7.1.2016 16:22

RE: prezident

běta 90.?.?.?

Reakce na 343684

Ještě jste zapomněl na Miloševiče. Nejdřív se s ním bratřili, ve Francii dohodli nějaký postup a pak, protože nechtěl povolit výstavbu základny NATO na území Jugoslávie, tak se z něj stal přesnoc krvavý diktátor a začalo okamžitě humanitární bombardování, k čemuž jsme jako užiteční idioti pomohli bozhlavým vstupem do NATO (aby bombarďáky se nezdržovaly nějakými zbytečnými oklikami,

343975

29.12.2015 11:30

kromě migrantské otázky se mi projev vůbec nelíbil

Tsignotschka 90.?.?.?

Skandinávský model? takže multi-kulti a Barnevern a nejvíce znásilnění na světě? Znemožnit daňové úniky fyzických osob? A co třeba se tak podívat na velké firmy v zahraničních rukou, které mají miliardové zisky, ale v ČR neplatí žádné daně, tzn tuhle zemi jenom vykořisťuji, ale hlavně že německé ekonomice se daří. Kolik je tady zákonem dovolených úniků? 200 nebo 500 miliard?
Platit poctivě poplatky a daně a poslouchat všechna nařízení, tak jsem se svojí prací ještě v mínusu.
A kvůli čemu chválí vládu jak umí dobře hospodařit? Kvůli schválenému schodku 70miliard?

343590

29.12.2015 12:46

Vždy si ctite pravdu. :)

Danielle 178.?.?.?

re: " (Mimochodem, vložením hesel „vánoční projev zeman 2015“ na seznam.cz jsem našel spoustu kritických článků, ale ne text samotného projevu, ... Ostatně i v babišovkách a bakalovkách je den po projevu obtížné jeho přesný text nalézt. Kritických článků najdete dost. Připomnělo mi to... )

Pre zmenenie mienky na "neposlušnom" Slovensku vznikol projekt N, mám za to, že šíri N ako nenávisť... a zrejme bol nefair až do tej miery, že krátko po jeho vzniku útoky na Fica neboli ním už akceptovateľné a preto na tlačovkách úplne ignoruje otázky ich zástupcov... niekto si dal námahu a vytvoril vlastnícku štruktúru súkromných médií na Slovensku - a ľaľa, kto stojí za denníkom N - us veľvyslanectvo: http://uloz.to/xuQhoA7U/vlastnicka-struktura-sukro...

Presne ako protiZemanovské červené karty v Čechách...

No a keďže od Nového roka u nás vstúpi do platnosti a účinnosti zákon, kedy bez udania dôvodu môžu väzniť "označeného" až 5 rokov, nevidím zmysel v tomto spoločenstve fungovať...

343594

29.12.2015 14:19

Ještě k tomu projevu

Sasin 178.?.?.?

Lidem, kterým se veme všechno a naženou se do produkčního koncentráku, gde si musejí na všechno jako "vydělávat", budou psychopatičtí kazatelé donekonečna, co dím, do omrzení kázat. Zeman je jedním z nich. Kazatel, co by celoživotní funkcionář, progóztik, banksterský privatizant, oposmluvník a celoživotně neproduktivní nákladová položka bude lidu kázat o buchtách, jimiž je bez "práce" celoživotně krmen.

Jeden kazatel káže o zaměstnanosti a druhý kazatel u penězách. To jsou jen dvě možnosti, které gdysi svoboným lidem nechali. Na všem co člověk veme do ruky už je jejich dépéhá, daně všelijakých nastavení a gdyž strká chleba do huby, ještě mu z krajíce půlku uhryznou. Bravóó, plác, plác.

I to skončí. [bliji]

343603

29.12.2015 16:52

RE: Ještě k tomu projevu

martin bares 85.?.?.?

Reakce na 343603

Sasine líbí se mi Váš rázovitý komentář. I komentář omerty a dalších.

Zde povím proč: nemám rád hospodského žvanila Zemana. A ne proto, že miluju knížete.

Klesne-li uvažování a politický modem mas až sem - tedy až tam, že je úspěchem, že Zeman jede na přehlídku do Moskvy, aby si tam někde s Ficem na záchodku špital a na přehlídku nevystrčil hlavu, aby si snad nějaký mainstreamový zpravodajec od Reuters nevšiml toho "Putinovského kolaboranta" - ne to opravdu ne.

Velká politika je vyhražena velkým lidem, těch je málo, například pan Putin, ale i lidé a státníci v arabských státech, třeba pan Assad - lidé v ohrožení života.

Trpaslíci jako Zeman, ale také mohou hrát své šachy na své malé šachovnici. Hrají je? Ne, nehrají! Když například došlo k masakru v Oděse, měl Zeman řvát - tam byla jeho šance. Když jeho miláček Izrael za dva dny vyřešil tento masakr s odkazem, že na vině je chloroform, měl Zeman řvát - ne, on mlčel.

Ale nemlčel, když chtěl zločince Porošenka pozvat do Čech (dokonce jeden komentář k mé kritice k tomuto mi vytkl, že "Zeman chtěl Porošenkovi domluvit" - kdyby byla soutěž o zlatý vidle, přihlásím ho té soutěže), NATO by hnal na hranice s Ruskem, revolucionář, békal, já jsem žid, a hlavně jeho stálé tlačení nás do EU - eurozony, ekonomická sebevražda, ne sebevražda, ale průser.
To je Zeman. mezi jiným a mnohým.

Hospodský kecálek, ne politik. Uklidňující projev může mít i jinou funkci než uklidňovat. Například v době války oblbovat a lidem vnucovat falešnou představu, že ON, velký ON nás ochrání. S ním můžeme dále číst letáky z Interšpáru a s veselou do supermarketů jít. Tam činnost líných mozků končí a končí tam i činnost pana Zemana s jeho ekonomickým růstem, stabilitou , láskou k Česku - to znám z Kauflandu, a dalšími hesly.

Trochu jsem to zkrátil, protože mi stoupá adrenalin a to i přesto, že jsem tu slavnou vánoční či novoroční řeč neslyšel, proč taky. [pláč]

343608

29.12.2015 17:45

RE: Ještě k tomu projevu

gippius 213.?.?.?

Reakce na 343608

Naprostý souhlas. Zeman jenom lacině sbírá body v žebříčku popularity u nemyslící většiny. Místo jasného ukázání prstem na viníky syrské tragédie mluví o konspiraci a řízené invazi, místo jasného postoje k Ukrajině kličkuje jako zajíc, aby si někde příliš nezadal. Je to ale všechno hrozně průhledné, podobně jako když Halík chce řešit uprchlickou krizi další integrací, jsou to dva póly téhož ulhaného stylu. A když hlásí konec blbé nálady jen proto, že šíbrům rostou zisky a státním zaměstnancům platy, to už člověk neví, jestli se smát, nebo brečet. Jsem pořád rád, že tam sedí on a ne kníže, ale už v tom nějakou jasnou výhru nevidím a jedna z věcí, která mi pomohla otevřít oči byl i tento projev, který prý pomohl této zemi. Takže jo, mě opravdu pomohl být zas o něco víc v obraze a poznat v osobě prezidenta lakýrníka až havlovského střihu.

343614

30.12.2015 5:47

RE: Ještě k tomu projevu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 343614

proč kličkuje Zeman kolem Ukrajiny
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embed...

343647

29.12.2015 17:58

RE: Ještě k tomu projevu

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 343608

Máte recht,ten bešprechunk nebyl nic převratnýho "a když pánbu dá i motyka spustí..Ale mohla a měla tam bejt motyka ještě horší...

".Otázkou je zda náhodou ta averze k mohamedánským imigrantům není jen obrácenou stranou jeho lásky k jewrejstvu....

Jak řekl prostořeký Kotrba:"je to gigant mezi trpajzlíky".[velký smích]:

343618

29.12.2015 21:40

RE: Ještě k tomu projevu

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 343608

Tak esli se vám to líbilo, přidám malý přídopotek.

Ani naše osudové NE "štěstí", že dvě jemnost vrchnosti a veličenstva, obstarožní kousky z eugenické prognostické laboratoře lakoty Narcisa, pudy nehýbá a nehýbá.

Co se děje dnes má být výsledkem menšího zla. Hurááááá. O hodně menší zlo za nás vyjednává v cizině jako obchodník s otroky, páč. ECH kon ÓMICKÉ vyhnanství by nevypadalo v závodních STÁT ist i kách, dle jejich ALGOR itmů na druhém nejlepším místě euromumie. Snaha dovážet a podplácet IN vesThóry nigdy nepolevuje. Nemajetným, bezprizorním (zanedbaným) a Vy VLAST něným lidem pý sluší kázeň, pořádek a práca. A toto nejdůležitější krédo ZLO dějů, vrahů a šmejdů, dodržuje stejně jako to ZLO největší. To, co jsme si jako měli z toho regálu papalášů vybrat. Totiž přesně to prošlé, smradlavé, dovezené, geneticky upravené a ještě šišlavé po sezóně.

Tento rezident nám sdělovacími prostředky vzkázal, že máme být šťastní, že lidu nevládne to druhé zlo. On se jal vládnout těm 99% dole, čili chudině. Ten druhej by pré zvládnul vládnout tomu zbytku 1%. Ale Zeman řekl na rovinu, budu vládce 99% obyvatelstva.Všem ovcím se to líbilo, páč jim říká občané. [bliji]

A máme si čisti zuby a hlavně včas plnit povinnosti. Chodit do práce a platit jejich nařízení. Dříve by ho s takovou řečí u normálních svobodných lidí vyhodili na hnůj. Jenže znáte to. Některé muchy jsou fakt neodbytné. A gdybych byl vážně sviňa, řekl bych, že je otcem exekutorské mafie. Ale sudičky si nakoupil sám. Von je totiž muzikant. Ten za nic nigdy nemůže. Hraje každému gdo zaplatí. Ale to já nejsu. Muheeeeeee

343628

30.12.2015 10:24

RE: Ještě k tomu projevu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 343628

Šíříte tu polopravdy a pomluvy o věcech a lidech, kterým nerozumíte. A ani se nenamáháte zjistit si veškerá fakta.
Po Zemanově vládě na přelomu století zbyla v české ekonomice a legislativě spousta skvělých věcí, prospěšných skutečně pro těch dolních 10 milionů.Kdyby je nezničily následující vlády bolševických pravicových velkopodnikatelů a průmyslníků (zejména ve zdravotnictví a sociální sféře), tak by jich bylo mnohem více a nám by se dařilo mnohem lépe. Od Zemanova pádu se čím dál víc blížíme Ukrajině a ekonomickému kolapsu na čemž si mastí kapsu různí Babišové, Bakalové, Kellnerové.

Jeho současné vystupování je natolik chytré, aby jej nezlikvidovali jako Paroubka, který si naivně myslel, že je skutečně premiérem země a nemusí se ohlížet na přání místních židovských a modrobolševických mafií. To se mu stalo osudným.

A tak zeman chvíli mírně podkuřuje Izraeli, chvíli EU, Obamovi a pak zase naší vládě. Tím pádem na něj nikdo nemůže a on si v klidu na pozadí dělá svoji agendu. Vylepšuje vztahy s Ruskem a Čínou, dokonce si ho všímají zahraniční noviny po celém světě, nejen v USA. O tom se Havlovi i Klausovi mohlo nechat zdát.

Ale internetovým "bojovníkům" co statečně píší anonymní příspěvky do diskuzí z pohodlí svého gauče se pořád zdá málo akční. Podle nich by zřejmě měl vyhlásit válku Izraeli a USA. [vyplazený jazyk]

343653

30.12.2015 17:07

RE: Ještě k tomu projevu

martin bares 85.?.?.?

Reakce na 343653

odpovím zkrátka.
Není nutné, aby Zeman byl Chaves. Není to potřeba i když by to bylo třebas hezké.
Co chci, aby se politik uměl vymezit a za tím stát.

Zůstat korektním, ale jednoznačným.
V éře hejen politických trpaslíků Zemanů, jak jsem napsal, je to věc nemožná, viz všude okolo.
Mnoho povolaných, málo vyvolených. A není to pohádka o chytré horákyni.
Já obyčejný občan jsem třeba pro socialismus. Někdo je pro kapitalismus. Rád bych si s opravdovým pravičákem podiskutoval bez postranních úmyslů,
protože vím, že oba máme ke svému cíli stejně daleko. V cestě stojí totiž člověk se všemi svými triky.
A přesto nefandím třetí možnosti, protože ta neexistuje. Ztráta času.

Ale teď jsou důležitější věci: hrozba války, fašismus, NWO, globalizace a všechny ty ekologické problémy bez řevu ekologických fanatiků. A samozřejmě církve a víry a moc a peníze, přidejte si - třeba odpovědnost, umět přiznat otevřeně chybu....

A Zeman?: ANO pokud NE fašistickému, sudeťáckému, sionistickému, cizáckému, koktavému kníže a jeho klace.
NE, pokud chci člověka, který se umí vymezit.

343667

30.12.2015 18:00

RE: Ještě k tomu projevu

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 343653

Zeman se tlačí u koryta od doby co jsem ho poprvé uviděl v televizi. Aparátčík, typický doživotní demograt.

Zeman s Klausem kolíkovali rámec, MANTINELY, kudy se socialistický dobytek požene. Jediné co je zajímalo bylo aby socialistický dobytek dojil i novým oligarchům. Svoji chytrost uplatnil především v tomto rámci. Ubohý dobytek čekal, že si budou jednou rovni. Pchá. Šláfenberg, přizvaný k lizu je sice ještě odpornější, ale to neznamená, že je tento systém, kterého spolutvůrcem Zeman pezesporu je, je nactiutrhačný, protilidový vrchnostenský podfuk.

Gdyž se mluví o Zemanovi, musí se přihlédnout k podstatě, která je stále vykořisťovaná stejnými psychopaty. Gdyž něgdo něgde čte, že už v roce 1960 mohli lidi chodit do roboty jen 10 hodin týdně, ukápne slza do klávesnice. Gdyž si gdokoli vzpomene na socialistické potíže se zaváděním jakékoli automatizace, která by snad ještě mohla i těch 10 hodin vohrozit, už se jedná o lehčí přinasranost a gdyž něgdo na tom buduje otrokářství demogratického kalibru a vozí vykořisťovatele přímo sem aby si taky lízli, už by to mělo každému hodně vypovědět. Kam se na ty vaše polopravdy hrabu. A gdyž takovej šmejd ještě pomáhal zavádět exekutorské vykrádání blboňů, kteří se jen drželi rad kapitalistické bible, už je to vážně k nesnesení. Tož jakým právem u toho stál? Snad mým? Vaším? Koho se ptal? Gdo mu to dovolil?

Třebaže rozhoduje o podílech, které byly lidem už dávno ukradeny?
Pozemky vyvlastněny. Rodiny rozdrbány. Parádně se na základních rozdrbaných podílech buduje tato krachující ulhaná zlodějská cicvilizáca.[bliji]
Tož jaké skvělé věci teda vymyslel? Už toho budou 2 biliony státního dluhu

Sám jste si odpověděl...
"Tím pádem na něj nikdo nemůže a on si v klidu na pozadí dělá svoji agendu".
"Šíříte tu polopravdy a pomluvy o věcech a lidech, kterým nerozumíte."

343670

6.1.2016 19:46

zeman vs klaus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Reakce na 343670

Banky byly vytunelované případně předlužené a s miliardami nedobytných pohledávek už za Klause, Zeman jen rozprodal to co z nich zbylo aby zalepil díry v rozpočtu způsobené předchozí vládou ODS.

Zeman se k moci dostal 9 let po sametovém podvodu, kdy už většina byla rozkradena, takže s Klausem rozhodně nic nekolíkoval. Plácáte nesmysly.

Za Zemana začali mohutně vypadávat ze skříně kostlivci co zbyli po 5 letech klausovy ekonomické diverze proti vlastnímu státu. Takže měl co dělat, aby vyřešil tohle a ještě k tomu aby vyvedl zdevastovanou ekonomiku z recese.

343923

31.12.2015 9:20

RE: Ještě k tomu projevu

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 343653

Po Zemanově vládě na přelomu století zbyla v české ekonomice a legislativě spousta skvělých věcí, prospěšných skutečně pro těch dolních 10 milionů.

Netušil jsem, že má p_rezident mluvící ponožky.

343685

31.12.2015 15:21

RE: Ještě k tomu projevu

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 343685

Jaktože po jeho vládě nic skvělýho pro dolních 10 milionů nezůstalo !?
A co ta skvěle provedená privatizace bank,po tom,co se zaplatily ze státní kasy všechny ty dluhy a rozkrádačky a taky ten bleskový a navýsost demokratický a všemi obyvateli tak vytoužený vstup do NATO......[velký smích]

343700

29.12.2015 17:55

Pana prezidenta si velice vážím

JosefBa 178.?.?.?

a chtěl bych mu poděkovat za skvělý projev, s kterým naprosto souhlasím.

343617

29.12.2015 18:42

Klaus a Zeman stojí za přivedením naší země do nicoty

hestroy 77.?.?.?

Kdo rozprodal a rozkradl celou zemi tak, že nám nepatří vůbec nic? Klaus a Zeman. Tito dva dobytci se postarali o to, že jsme se stali nicotnou zemičkou, kolonií s nízkými mzdami a zdroji rozprodanými do zahraničí.

Na to se NESMÍ zapomenout! Je zvláštní, že tohle Zvědavci nedochází.

To, že máme za prezidenty svině, které jsou jen o trochu menší svině, než další v pořadí, ještě neznamená, že to byli dobří prezidenti!

Nicméně jsem rád, že je tam Zeman a ne ta svině Šláfenberg. To už bychom to tu mohli zavřít.

343620

29.12.2015 19:32

RE: Klaus a Zeman stojí za přivedením naší země do nicoty

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 343620

"Kdo rozprodal a rozkradl celou zemi tak, že nám nepatří vůbec nic? Klaus a Zeman. "

Zeman to nebyl, naopak uvedl, že privatizace byla největší loupež století v ČR.

Za privatizací stál Klaus s hromadou jeho tzv. poradců za účasti amerických poradců.

Zjistěte si, kdo nainstaloval do ČR Ministerstvo pro správu majetku a jeho privatizaci. A následně instituci Fond národního majetku, která majetek zahraničním firmám náš národní majetek po celém světě žádaný ochotně převáděla.

343622

29.12.2015 21:26

RE: Klaus a Zeman stojí za přivedením naší země do nicoty

anderson 89.?.?.?

Reakce na 343622

...howgh [smích]

343627

29.12.2015 22:38

RE: Klaus a Zeman stojí za přivedením naší země do nicoty

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 185.?.?.?

Reakce na 343622

Zlom nezorganizoval Klaus, ale spíše Havel. Všem bylo jasné, že se socik bortí, takže Klaus spíše delal, co delat šlo, bez ohledu na nejakou kvalitu, kterou nemáme dodnes, a si v ní nekdy ani neškrtneme, trhy obsadili jiní
Jakobychom neumeli už ani prodávat. Copak nám tu je potrebné nejaké Tesco a spol? Lidem co tam chodí nakupovat ale nedochází, koho podporují, i když nekteré veci delá dobre. Veci se mají ale o tom, proč to stejne dobre nedeláme my sami.

343629

29.12.2015 22:54

RE: Klaus a Zeman stojí za přivedením naší země do nicoty

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 343622

Považuji za vhodné nazývat ničivého nepřítele všem srozumitelně a objasňovat cíle židovství, Biblí i Talmudem prozrazené, i podstatu židovské taktiky, směřující k podrobení lidstva . Podle výhrůžek v Bibli a Talmudu snad i vyhubení pronárodů- neustále organizují vraždění lidí, po několik tisíciletí, často pod falešnou vlajkou.

Je vhodné připomínat, že zednářství je prostředkem židovství k rozvrácení národních států a celků, aby mohly být snadněji podrobeny. V zednářství se vyskytují různí kolaboranti a židofilové.

Zeman je židofil a požírá Babišovy salámy. Babišem jemu darované.

Zeman podle mě správně řekl; „…varuje před vtažením trojského koně do města, a jsem hluboce přesvědčen o tom, že to, čemu čelíme, je organizovaná invaze,“ ale už neřekl, že organizátorem jsou ničiví banksteři z ničivé sekty. Sekty proto, neboť ničiví degeneráti mají různé tvary lebek, dokonce různé odstíny pleti (snad kromě nejvyvolenějších Chazarů, vzor; Klaus). Vyvolenci, jediní lidé (ostatní lidé jsou podle několika sdělení v Talmudu dobytek), působí rozvraty života, přirozenosti a logiky po celé Zemi, všude se samozřejmě cítí ohroženi rasismem, xenofobií a hlavně antisemitismem.

„A tak v zahraniční politice je jenom jediná temná skvrna, a tou je…,“

...mezinárodní ničivý parazit, nikoli jím zfanatizované a podvedené hordy poštvané k rozvratu Evropy.

343634

29.12.2015 22:59

RE: Klaus a Zeman stojí za přivedením naší země do nicoty

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 343622

Zeman byl vždy hlavní kůň Valtra K., oba se snažili hned po r. 89 všechno co nejrychleji "zprivatizovat", čemuž (možná jen formálně) oponoval Klaus, který se svým "týmem" (D.Tříska a spol) nakonec prosadil "kupónový model". Díky kupónovce dostali běžní občané šanci z velké zlodějny aspoň něco získat, Zeman tehdy usiloval o "přímou cestu".. Zatímco Zeman v čele socanů vždy usiloval o zadlužování, Klaus se dlouho snažil držet státní rozpočet vyrovnaný (a za to do Klause média šily jako teď do Zemana).
Zeman i Fico oba hrají podle stejných not NWO - Fico už prosadil tzv prototeroristické zákony, tj náležité "dotažení šroubů". Zeman ještě nedávno prosazoval perverzní skandinávský model a dnes k nám zve natvrdo Číňany. Nedávno tu někdo připoměl, že to byl Zeman kdo se svým kabinetem prosadil "exekuční zákony", kterými spustili zotročování českého obyvatelstva přes jimi šikovně prosazenou dluhovou spirálu.

343635

30.12.2015 10:01

RE: Klaus a Zeman stojí za přivedením naší země do nicoty

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 343635

Pravda je prostě taková, že Klaus i Zeman vědomě zničili tuhle zemi až na kost. A oba přitom umí velmi dobře mluvit, všechno okecávat a vlichocovat se českému národu. To samé dělal i Havel. Všichni jsou to stejní hajzlové. To si Zeman již nevzpomíná, co psal kdysi za komunistů do Technického magazínu? Prý jsme sto let za opicemi. A kde jsme teď, to všichni již víme.

Nicméně všem čestným a poctivým lidem přeji Šťastný Nový rok 2016, navzdory všem zednářským paskřivcům typu Havla, Klause i Zemana.

343652

30.12.2015 14:29

RE: Klaus a Zeman stojí za přivedením naší země do nicoty

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 82.?.?.?

Reakce na 343652

Házet Zemana do jednoho pytle s Klausem a Havlem je nesmysl.

Nereaguji tímto vyložene na Vás paní Jarmilo, spíše obecne, protože to, co ríkáte Vy ríká dosti lidí.

Je to dusledek účinného umelého zmatení, stačí mezi lidi vypustil smes mouky s popelem, a sotva se najde nekdo, kdo s tím udelá porádek.
Nevynáším nejak Bibli do nebe, protože tam jsou na muj vkus i docela špatné a nedomyšlené príklady, beru to spíše jako historický obraz a prenesenou zkušenost, ale vezmu neco, co je v Bibli dobre a tím je výrok/pripomenutí
"strom poznáš podle ovoce", stejne tak jako v jiné rovine je znám výrok, lidové rčení "ptáka poznáš po perí a človeka po reči".

Je navíc zrejmé, že Havel se Zemanem se rádi nemeli. Steží bych uveril, že to jen hráli, docela si šli po krku. Klaus byl nekde mezi nima, ale momentálne lidem z kavárny až tak na ruku nejde, jak by si práli.
Stejne tak média, kdyby to Zeman jen hrál, tak by ty média nekdo spíše krotil, než poštvával. Docela dlouhou dobu vnímám jen poštvávání, i mezinárodní. Treba jak Zeman odpovedel myslím nemecké novinárce, (že i pro teroristy platí) Alah akbar, pritom to bylo zcela dezinterpretováno.

Nejde se chovat tak, že kde mají dva spor, tak jim ríct - víte co, pujdete do basy oba, nemáte se tady co prát. To je práve cílem "pražské kavárny".
Nezbývá, než semtam luštit ty intriky jako krížovky a hlavne zamezit lidem, co intrikují, aby dále štrikovali. Je to ale dost utopie v tomhle systému. Zamezují tomu práve dnešní, skvele prumerovací volby, kde je postaven človek co nic nedelá na roveň s nekým, kdo delá pro ostatní užitek. Opet zde máme falešné rovnostárství. Žádný typ demokracie v tomhle nic nezmuže, je to o strukture společnosti, kdo do nečeho nevidí, nebo neumí do společnosti prispet (neprispel), tak do toho nemá co kafrat. Prumerování máme zajišteno na dlouhou dobu, proto také zde vládne nekdo úplne jiný, než si myslí prumer.

343660

30.12.2015 15:11

RE: Klaus a Zeman stojí za přivedením naší země do nicoty

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 343660

Nezlobte se pane pět pé, ale Vy jste úplný a totální mimoň.[smích] Nic ve zlém, i Vám přeji hezkou silvestrovskou oslavu a velmi šťastný a veselý Nový rok 2016, i když patrně moc šťastný pro nás pro všechny normální lidi asi nebude. Ale co už, musíme doufat že ano.

Letos v říjnu nás mladší bratr povozil na severní Moravě po Krnově, uspořádal takzvaně vyhlídkovou jízdu, aby nám ukázal, co zbylo ze všech obrovských, prosperujících továren, které živily desetitisíce lidí z Krnova a přilehlého okolí. Západní kolonizátoři ani továrnu na varhany neušetřili. Všechny továrny jsou prázdné, zničené, s vytlučenými okny. Teď se patrně Krnováci mají živit vzájemnou obsluhou. Být Zemanem, tak se hanbou propadnu, budu chodit kanálama a né si hrát na vrcholného politika, když je to jen slouha mocných jako kdokoliv jiný. Určitě bych nevykládala, jak teď prosperujeme, když to není absolutně pravda. Nejlepší prezident všech dob, jakého jsme kdy měli, byl "obyčejný" nevzdělaný Antonín Novotný. To za něho Československo po všech stránkách vzkvétalo.

343662

30.12.2015 16:59

RE: Klaus a Zeman stojí za přivedením naší země do nicoty

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 82.?.?.?

Reakce na 343662

Mimoň je vcelku hezké slovo, a také mekké na konci, neškrábe tolik a nekdy treba vyhovuje [smích]
My se lišíme ani ne tak v hodnocení hospodárské situace, jako spíše v hodnocení postupu, co s ní. V pohledu na zamestnanost a práce-schopnost se myslím shodujeme. Já nakonec kdysi dávno byl také toho obetí, a už nejakou desítku let tomu čelím, pričemž me nezrídka potápejí vlastní.

Mužete se tedy spolehnout, že vím, co delám, a vím dobre o čem píšu. Nechal jsem lidem hromadu svého aktivního času, a moc to nepomohlo. Pokud treba nehodnotíte lidi pres peníze, jako treba ten nenávidený Babiš, nebo podobne, tak sotva máte na ne vliv, jsou jinak jako slepice. Bez okolku, zábran, slavných principu prelétají ploty a zobou, co se dá. Nepomáhá moc ani kresťanská, nebo jiná filosofie.

Dost podobne to vypadá i v zastupitelstvích. Opravdu jakékoliv "demokratické" hlasování je k ničemu, a pouze prumeruje. Zastupovat nejakou skupinu mohou opravdu jen kvalitní lidé, co verí, že z té prumerné populace postupne vyrustají lidé, kterí rovnež nebudou zprumerování, a celé to jako celek bude držet pohromade.

Vemte si treba materiály, jako kosti, kompozity, drevo. Potrebují mekkou hmotu/masu i pevná vlákna. Jedno bez druhého nefunguje. Potrebují definovanou strukturu, kde každý delá to, co umí, muže, a co je treba.

Dekuju za prání, a preju rovnež príjemný a treba zábavný vstup do nového roku.
Ostatním v diskusi také.

343665

30.12.2015 10:45

Klaus a HAVEL stojí za přivedením naší země do nicoty

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 343635

Nehorázně lžete. Komárek se Zemanem naopak velice oponovali klausově živelné privatizaci, kdy se zhasne a ti co si potmě nakradou zůstanou zcela beztrestní. Klaus to jen nedávno stvrdil hromadnou prezidentskou amnestií pro tuneláře.

Nějaké směšné kupónové knížky byly na nic v situaci, kdy si národní podniky a celé průmyslové celky potají rozebírali a privatizovali do svých kapes bolševičtí náměstci ve vedení těchto podniků.
Mě z kupónové privatizace netůstalo téměř nic, z těch cca 8 podniků, do kterých jsem "investoval" kupóny protože všechny byly během tohoto procesu rozkradeny, vytunelovány a zkrachovaly.

V roce `98 kdy se moci ujal Zeman už nebylo co zprivatizovat a rozkrást, protože to za těch 5 let stihl Klaus s ODS, něco se privatizovalo dokonce ještě předtím do roku `93.
Tento přechod českého národního majetku se udál pod taktovkou amerických poradců na tehdy ještě havlových ministerstvech. Později přezali krytí celé operace Havel s Klausem, ačkoliv se jinak osobně nenáviděli.

Zákon o společném socialistickém vlastnictví a národním majetku zrušili ještě v době, kdy většina lidí šaškovala po ulicích s trikolórami a plackami Občanského fóra. Tímto způsobem přešel národní majetek do rukou bývalých bolševických funkcionářů a dalších režimních papalášů. Vnejlepším případě ho za babku skoupily západní koncerny.

343655

31.12.2015 0:12

RE: Klaus a HAVEL stojí za přivedením naší země do nicoty

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 343655

No, raději si zjistěte, jaký objem státího majetku se privatizoval za babku v průběhu Zemanovy vlády. Pak možná nebudete za naivního hlupáka.

343680

6.1.2016 20:05

RE: Klaus a HAVEL stojí za přivedením naší země do nicoty

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 216.?.?.?

Reakce na 343680

Zanedbatelný oproti Klausově éře.
Navíc hodnotu celých průmyslových odvětví a hospodářských celků jdoucích do privatizace tehdy nikdo ani nevyčíslil. Těch pár drobností za Zemana je mnohen snazší vyčíslit, zvlášť když už tehdy byla pravicovým pražským novinářům ČSSD se Zemanem trnem v oku a tak negativní věci o něm netutlali a necenzurovali jako ty o Havlovi a Klausovi.

343924

29.12.2015 21:16

Madari su Slovania

Brezo 95.?.?.?

Pane Stworo, Madari su geneticky preukazatelne Slovania.

343626

30.12.2015 10:39

Prezident Zeman

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

opravdu není loutka a hlásná trouba zdejších kolaborantů a namyšlených jelit z pražských kaváren, kterým z profláknutých amerických zadků nevyčnívají už ani boty. Většina z toho, co prezident řekl, sedí jako příslovečná p.del na hrnec, zatímco pseudointelektuální žvásty a kritika prezidenta z úst povalečsské páté kolony jsou jen jejich ubohou a zoufalou snahou zavděčit se svým chlebodárcům a podporovatelům ze Západu, kterým zvoní hrana. Zdejším jidášům taky, pouze to ještě neví.

343654

1.1.2016 9:59

RE: Prezident Zeman

disident 83.?.?.?

Reakce na 343654

všichni ti,co zde plivají jedovaté sliny po Zemanovi si neuvědomují(nebo uvědomují?),že tím slouží jen plánům washingtonských think-tanků a odporné páté koloně tvořené převážně havlovci.Pak se nesmí divit,že příští prezident bude zvolen přesně dle instrukcí US Embassy v Praze.Když už nic,tak Zeman je jediným prezidentem,který provádí nezávislou zahraniční politiku navzdory zuřivým reakcím protektora z US Embasy a jeho horlivým poskokům z řad havlovců.

343722

1.1.2016 15:48

RE: Prezident Zeman

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 343722

Nejsem žádný havlovec ani klausovec, ale zrádce Zeman ať jde taky do prdele! Můžete mi říct, co pro český národ kromě laciných keců udělal? Tvrdím že vůbec nic. Už jsme byli rozkradeni církví, už jen zbývá, aby si naše pohraničí rozebrali Němci. To měl zajistit Šláfenberg. Jenže pak si spiklenci řekli, že na to ještě Češi nejsou dostatečně připraveni a dostatečně frustrovaní o vlastní obživu, a tak to jen odložili na pozdější dobu (salámová metoda). Zeman (že by přece jen Sémann?) českému lidu maže med kolem huby, ale sotva odejde na zasloužený zednářský odpočinek, nastoupí po něm někdo, kdo rozkradení Česka dokončí. Šláfenberg už je starý, tak to bude někdo mladší, nějaký ten Dinsbír, Dlouhý nebo jiný velký „sympaťák“.

343729

1.1.2016 17:07

RE: Prezident Zeman

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 343729

" ale zrádce Zeman ať jde taky do prdele!"

Jaký je dle Vás Zeman zrádce a koho vlastně zradil? Jeho slovní projev je exaktní - je pro nás mírotvorcem. Jeho zahraniční návštěvy mají pro Česko příznivý efekt -.

PS Zřejmě pociťujete absenci přítomnosti nějakého svého vyvolence - svěřte se anebo se toho prezidentství ujměte sama - kvóty pro ženské pohlaví zajásají. K tomu Vám přeji v novém roce hodně zdraví a duševní pohody.

343731

1.1.2016 20:02

RE: Prezident Zeman

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 343731

to, že občas řekne pravdu, z něj svatého nedělá...

má na hlavě stejnou hromadu sraček, jako celý prognostický ústav kupírovaných vlastizrádců.
to, že to někdo odmítá vidět, na tom nic nemění.

dub

343737

1.1.2016 21:22

RE: Prezident Zeman

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 343737

Díky pane dube, nadále Vás obdivuji a přeji Vám do Nového roku 2016 jen to nej, nej, nej a hlavně samozřejmě hodně zdraví a duševní pohody a ostré pero proti všem, jak bych to jen kulantně řekla, no proti všem debilům.

343740

1.1.2016 22:39

RE: Prezident Zeman

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 343740

děkuji.

já vám též.

dub

343742

30.12.2015 17:48

Dnes jsem měla hezký zážitek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Byla jsem na kole venku, byla sice zima, ale sluníčko svítilo, projížďka byla osvěžující. Na jednom velkém náměstí, to jsem šla zrovna po chodníku, vedle kola, si hrály na travnatých pláccích děti, tak kolem osmi až deseti roků. Děti lámaly silné pruty, které obrůstají vzrostlé topoly přímo u země. Porůznu je zapichovaly v trávníku a přitom vesele švitořily, nebylo ale rozumět slovům. Dívala jsem se na ně se zalíbením, jak si hezky v těch bundách a čepicích hrají a užívají si toho zimního sluníčka. Už jsem byla skoro za nimi, když v tom mi zatrnulo. Jeden hoch totiž docela nahlas prohlásil: "Tahle země je naše!" [smích]

343668

30.12.2015 18:15

RE: Dnes jsem měla hezký zážitek

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 198.?.?.?

Reakce na 343668

A proč vám zatrnulo? Copak ten kluk neměl pravdu?

343671

30.12.2015 18:25

RE: Dnes jsem měla hezký zážitek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 343671

Zrovna jsem na to myslela, jestli jsem se vyjádřila správně, no jasně, že měl pravdu, ale mě to velmi mile překvapilo, až jsem se skoro zarazila, dívala jsem se, proč tam ty klacky porůznu zastrkují, jakokdyby kolíkovali, nerozumněla jsem té hře, až pak po té větě mi to došlo. Příjemný večer [smích]

343672

30.12.2015 21:23

RE: Dnes jsem měla hezký zážitek

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 343672

Čaroděj se nám jen vysmívá
Zeman je celej popelák. Jakoby germánskej macech popelky, ale spíš se snaží jako medvěd Mrazíka jen dělat strašné dobro. Máme lepší pohádky. Muheeeeee

343677

2.1.2016 0:15

Prezident s ručením omezeným - škoda

David Hibsch 78.?.?.?

Bezesporu je pan prezident Zeman výbornou alternativou šílenému knížeti značky "von Bilderberg". Co mě ovšem na prezidentu Zemanovi neskutečně zlobí je ta jeho "socialistická zabedněnost" či snad nepoctivost k sobě samému. Musí moc dobře vědět, že migranti se k nám valí proto, že zde existuje socialismus, což je nejnespravedlivější společenské uspořádání jaké existuje. Hovořit o skandinávském socialismu jakožto o příkladu je natolik hloupé, že snad ani nevěřím, že to může tvrdit člověk jeho formátu. Kdyby zde (Německo, Francie, Švédsko apod.) nebyl socialismus, jehož filozofickým axiomem je pseudohumanismu, a což není totéž co spravedlivá sociální politika (solidarita za pečlivě stanovených podmínek), tak by se k nám nikdo moc nehrnul, byť je tato invaze samozřejmě organizována. Dokud tady bude vládnout socialistické přesvědčení (jde o filozofii), že všichni mají tzv. právo na blahobytný život, a to i v případě, že toto „právo“ realizují bez vlastního přičinění a na úkor daňových poplatníků a reálně pracujících lidí, tak jsme zralí k záhubě. Dokud si bude občan a dokonce i prezident myslet, že dobrý stát je právě ten, který intervenuje do života lidí od kolébky po hrob, že rodina nemá právo vychovávat a hodnotově ukotvovat své vlastní děti (výhradně školní systém) či že každý občan potřebuje mít svého kurátora (byrokratický aparát co myslí na naše„blaho a dobro“), kterého si živí z vlastního výdělku peněz jako věš, tak se nic nemůže změnit. Bohužel v tomhle je i pan prezident podobný „sociální inženýr“ jako každý jiný socan, liberál, komunista či národní socialista (obecně – havloid). Jeho správná kritika vůči migrační invazi je sice potěšitelná a díky za ni, ale jak se zdá, stále vězí v jistém druhu pokrytectví, protože pochopit podstatu problému určitě dokáže, hlupák on totiž není. Na změnu není nikdy pozdě, ovšem za předpokladu, že člověk není ochoten lhát sám sobě.

343749

2.1.2016 14:45

RE: Prezident s ručením omezeným - škoda

Zvirak 89.?.?.?

Reakce na 343749

Davide, mohl bys, prosím, specifikovat v čem je přesně socialismus nejnespravedlivější? Chápu-li to dobře, ty bys chtěl, aby tu byl kapitalismus v té nejryzejší a nejčistší podobě? Tj bohatí si žili silně nad poměry většiny, která je chudá. Pokud můžeme vůbec tvrdit tak máme zkušenosti jak se socialismem a dnešním kapitalismem.
Po tom co tyto dva režimy předvedly, můžu s čistým svědomím říct, že kapitalismus vytváří daleko větší podhoubí pro lidské hyeny a svině. Dokonce jsou pak tito oslavováni jako úspěšní a vzorem pro ostatní. To je to dle mého ten nejnespravedlivější systém.

Děkuji za odpověď

Vašek

343770

2.1.2016 0:16

Hrdinstvo

maršal Žukov 95.?.?.?

Povedať nahlas to čo si myslí 90% obyvateľstva sa považuje za hrdinstvo.
Už len ako holá veta to znie smiešne. Resp. smutné, že to tak je.

343750

2.1.2016 15:20

RE: Hrdinstvo

David Hibsch 78.?.?.?

Reakce na 343750

O veřejných postojích pana prezidenta Zemana si lze myslet mnohé. Buď je projev socialistické (marxistické) politiky na západě (migrační otevřenost - sebevražda v přímém přenosu) i na něj příliš (přeci jen je z jiné generace), proto se proti tomuto konkrétnímu následku vymezuje, nebo prostě pochopil, že je pro něj osobně lepší (prezidentské volby II.) naslouchat „hlasu lidu“ (byl přeci zvolen přímou volbou - takže se to od něj očekává). Osobně si současného prezidenta docela vážím, protože někteří politici nemají ani tuhle špetku odvahy postavit se oněm havloidním bludařům, kteří mají vliv, prachy a dobré přátelé v přítmí lóžových komunit, přičemž jsou schopni prostřednictvím mediálních manipulací zblbnout masy, které už dávno ztratily schopnost odlišit dobré od zlého. To odlišení navíc nebývá nikdy jednoduché pro duchovní a intelektuální lenochy a každého kdo se bojí pravdy o sobě i světě ve kterém žijeme, protože zlo s vždy musí tvářit jako dobro, aby bylo lidsky přijatelné (vždy bude vypadat humánně). Na tohle rozlišování navíc nemá naprostá většina vyhaslých křesťanů a různých tzv. alternativců (duchovních a politických) žádný nástroj, takže se nechají vodit jako rozežraní spratci jednou tímhle, a podruhé zase někým jiným (viz. popularita soudruha továrníka Babiše). Rád bych věřil, že prezident Zeman není pověstným zabedněncem, který tzv. ukončil své poznávání světa, tedy jeho smyslu, cíle a smyslu lidského života a skončil u socialismu (tedy měkké tyranie) jakožto nejgeniálnějšího systému z pera chazarského prušáka Karla Marxe, realizovaného Trockým, Leninem, Hitlerem a dalšími filozoficko-politickými celebritami 19 a 20. století (Havla v to počítaje, byť on byl jen třpytkou na ohonu „velké politiky“), které inspirovaly a dotovaly celebrity z řad soudruhů továrníků (Rothschildové, Rockefellerové, Gutmanni atd.) Přeji prezidentu Zemanovi jen dobré a především schopnost podívat se pravdě do očí. Se skandinávským vzorem je konec, Bohu díky.

343774

6.1.2016 20:19

RE: Hrdinstvo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 216.?.?.?

Reakce na 343774

Socializmus není výplod chazara Marxe. Socializmus je reakce na nelidskost kapitalizmu 19. století, který se snaží sociálními a solidárními opatřeními polidštit. Chazarský výplod je komunizmus, který byl realizován jedině v kibucech v Izraeli a nikde jinde.

To že do socialistických stran pronikají chazaři a infikují je komunistickými idejemi nebo kulturním marxizmem je věc druhá. I v Rusku byli socialističtí umírnění menševici, kteří se nechali převálcovat chazarskými bolševiky za notného finančního přispění zaoceánských chazarů. Kdyby tehdy vyhráli menševici, tak je Rusko dnes vyspělejší a blahobytnější než USA.

343927

Tuto stránku navštívilo 8 003