Diskuze k článku
Sestřelení Su-24
Příspěvků 57
http://wakeupfromyourslumber.com/violations-of-gre...
http://www.vesti.ru/videos/show/vid/663536/cid/9/
25.11.2015 22:57
RE: tak nějak...
lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 101.?.?.?
Reakce na 342260
Budu velmi strucny, namam duvod rosepisovat nejake uvahy proc a jak. Byla a je to valecna provokace Americane vzdy pouziji nekoho jineho. Je to nechutne ale je to tak. Modleme se k Bohu aby se pan Putin nenechal vyprovokovat
bol nepodareny pokus o vtip? Pocas korejskej vojny neboli jadrove zbrane pouzite len z jedneho dovodu - praktickeho. Bojovalo sa v hornatom terene a nepriatel mal mobilnu infrastrukturu. Pouzitie jadrovych bomb v takych podmienkach by bolo maximalne neefektivne.
Cosi podobne plati aj v danej inkriminovanej oblasti turecko-syrskej hranice. Jedna sa o hornaty teren a mobilneho nepriatela operujuceho v malych decentralizovanych skupinach. Za takych podmienok je nutne protivnika lokalizovat a znicit skoro okamzite, inak zbali "pet svestek" a "tatkabombov" maximalne tak podpalim miestne lesy a znizim nadmorsku vysku casti kopca. Absolutne neefektivne. Pripadne trafim nejake osidlenie a pocty obeti z radov civilistov vyletia do nechutnych cisel. A to je v case informacnej vojny nepripustne...
Veľa textu; málo presných faktov. Father Of All Bombs ani Mother (MOAB) nie sú jadrové zbrane.
Použitie masívnych aerosolových vákuových bômb na pešiakov v skalnatých horách nie je blbosť, skôr z núdze cnosť.
Až si Putin capne s ŤingPinom (tí si vedia riešiť v turecku svoju ujgurskú záležitosť) tak to tým slobodomurárskym mladoturkom ubudne kanonenfuter v podobe dlhovymýšlaného t.j. takzvaného tureckého národa.
Pnutie narastá... objavujú sa nové trhliny...
To, ze tie bomby nie su jadrove, mi je zname, aj ked to z povodneho prispevku tak nevyzeralo ( to pisem pre uzivatela dub nizsie ). Napriek tomu je ich niciva sila porovnavana s jadrovymi zbranami ( samozrejme bez radioaktivneho vedlajsieho efektu ). Len z toho dovodu som uviedol priklad z Korejskej vojny, kedy tak silne nejadrove zbrane neexistovali a tiez som uviedol dovody, preco pocas tej vojny Americania nepouzili jadrove zbrane. A stojim si za tym, ze to nebolo z humanistickych dovodov, ale zo strategickych - pouzitie takej bomby by sa v hornatom terene absolutne minulo ucinku. Pretoze nemozete silu A-bomby merat podla devastacneho efektu, ktory sposobila v rovinatej Hiroshime na dreveno-papierovych domoch...
Ako napisal diskuter nizsie, aerosolovymi bombami v takom terene pri gerilovej taktike povstalcov akurat odpalia ( doslova ) 4 islamistov, stado oviec a pripadne par desiatok hektarov lesa - pricom isty je snad len ten les... Pouzitie na pusti, kde maju islamisti vycvikovy tabor, by uz ale vysledok prinieslo...
tak to se mýlíte, použití této bomby je ideální v (dříve) obytných místech obsazených teroristy, kdy je to spolehlivě zlivkiduje, společně s vybavením, bez ohledu na to, kde se nachází, včetně podzemních úkrytů.
takže např. v raqqa by to byla nejúčinnější zbraň.
stejně tak v otevřeném prostoru s velkým počtem kozomrdů, nebo k likvidaci kolon cisternových vozů, kdy se to mimo jiné i celkem účinně postará o "ekologické" vyhoření ropy (bomba produkuje teplotu min. 1000 stupňů)
když netušíte, tak abyste tušil:
https://www.youtube.com/watch?v=OJzASnmmxIM
je stará historie, Golda Meierová jimi kdysi v Libanonu složila tuším dva mrakodrapy, které lehly jako domečky z karet...
Presne tak.Nuklearni zbrane maji maximalni efektivnost na huste obydlena centra a hospodarske a vojenske objekty protivnika.Nema strategickou hodnotu nuk dvacet teroristu,stado ovci a okolni hole kopce.
Naprosto se mýlíte. Události poslední doby ukazují, že i 10 teroristů má strategickou hodnotu.
To ano ,ale tech 10 teroristu se da zlikvidovat klasickym vojenskym zpusobem, a ne nuklearnim utokem, kteru z financniho hlediska stoji astronomicky mnohem vice
Ale prosímvás. Od kdy se užiteční teroristé likvidují?
Posledních 20 let se spíš cvičí a vyzbrojují. Pak se používají kde je třeba. A jejich demoralizující vliv předčí použití atomové bomby.
Teroriste byl jenom priklad.Oprava: Misto teroristu Kdokoliv ve vojenskem konfliktu.Puvodni prispevek byl mineni ve smyslu topograficke lokality.
Tie bomby by sa dali využiť na sprehľadnenie územia, aby bolo zhora vidno každú myš. Síce drastický spôsob, ale nenecháva v pôde taký sajrajt ako zanechal vo Vietname demokratický Agent Orange.
V každém případě odteď všechny bojové lety RF budou krýt stíhačky, takže Turkům buď dojde odvaha nebo stroje a piloti.
25.11.2015 12:34
RE: Erdogani a Turkmeni to zřejmě mají za pár
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?
Reakce na 342268
Bodaj by ste mali pravdu. Tie opice v pyžamách už buzerujú Európu tisíc rokov. A Európa (teda jej časť od Viedne na západ) s radosťou natŕča riť.
Zasrali celý Balkán, zničili Konštatinopol (Istambul), zdevastovali celú históriu "tureckej zeme" ku ktorej nepridali vôbec nič, skoro 300 rokov tu rabovali v Uhorsku, j..ú sa do Nemecka, ktoré im už stáročia kryje chrbát. My tu nesmieme ani ceknúť proti "genocíde" chazarov a tá čvarga si vyzabíja 1,5 milóna Arménov a...nič. A ešte sa rozdrapuje.
Es kommt einmal der Tag...
Turek (gastarbeiter) v Nemecku byl a je nenavidenej vsude ! Rika se tam tem gasterbeiterum hezky vod plic jeste jinak ale pan editor by me takovy slova asi nepustil ..... Tady v news napsali, ze to sestreleni ruskyho SU 24 byla naplanovana provokace . Dale psali , ze Sergei Lavrov uz predlozil UN security council dukazy jak Turecko backing Islamic terrorist groups , financuje je a zasobuje . Ten kdo to sleduje nemuze nezaznamenat jak Putin nedavno prohlasil , ze za to sestreleni vojenskyho letadla Turecko zaplati a rek to na adresu Erdogana a toho cernouska v bily boude velice srozumitelne . Uvidite , ze nebude dlouho trvat a pripos@any USA z toho co se bude dit budou s@at magy v kostkach .
Ako Turci prepisuju hranice
http://medzicas.sk/turci-drzo-prepisuju-hranice-ok...
kto je najvacsim dodavatelom plynu do Turecka
http://ic.pics.livejournal.com/crimsonalter/138426...
a lahodka od Nato, ktora Turkov moc nepotesi
http://ria.ru/world/20151124/1327811643.html
byl vztek Turku za bombardovani Syrske prihranici u Turecka kde se Turkmeni zabyvali spolecne s ISIL prevazei ropy do Turecka, a zaroven prevadeni dalsich bojovniku ISILu.
takze Turci museli "neco udelat" aby to zastavili, ovsem zapomeli ze Rusove, jsou protivni v tom, ze maji dlouhou pamet, a ackoliv nikdy sami nezacinaji bez vyprovokovani tak vzdy hru dovedou k nejakemu konci.
Ovsem Turci jsou narod patriotickych idiotu, inklinujicich k rabidnimu islamu, od ktereho ho drzi jen ponekud konzervativni armada, ve ktere jsou lide ci vedeni ponekud inteligentnejsi, zbytek Turku jsou stejni fanatici jako Saudove, ci Katarani.
Cim dele to sleduji tak nabyvam dojmu, ze to sestreleni udelala turecka armada nerada, (oni vi co je muze cekat od rusu) ale museli (mozna) udelat pod tlakem prihranicniho obyvatelstva na obou stranach hranic se Syrii.
V kazdem pripade si nasrali do bot a tim take nasrali do bot Americanum protoze jestli se nemylim tak Rusaci bud zesili bombardovani prihranici, a posili vzdusnou obranu tohoto, a je mozne, ze tam vyhlasi bezletovou zonu (v te oblasti).
V kazdem pripade za cenu jednoho Su 24 a bohuzel zivotu jednoho pilota nasrali do bot svym krajanum v prihranici, zvlaste vyjde li najevo ze jednoho pilota zabili bud na padaku, nebo na zemi.
" ackoliv nikdy sami nezacinaji bez vyprovokovani "
Ty si dostuduj historiu.
Invazia do Polska 1939.
Zimna vojna s Finskom 1939
Invazia do Ceskoslovenska 1968
Afganistan 1979
Alebo si tam dopln hociktoru zo 45 vojen, ktore viedol Sajuz Nerusimij od roku 1917 dodnes. To je nova vojna kazde 2 roky.
26.11.2015 18:13
RE: DUVOD PRO SESTŘELENÍ SU-24
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 342346
Invaze na Slovensko 1944, ta byla taky nevyprovokovana?
Nebudem si zastavat ani jednu stranu pretoze mozno sa pravdu ani nedozvieme.Bolo by ale vhodne dat prepis radiostanic medzi pilotom a operatorom letiska ,vlastne sa dozvediet naozaj preco ho sejmuli...V Prahe chodim na kebab jednemu turkovi jeho nazor je ten ze to bola obrovska chyba ked tu stihacku sejmuli.Vysvetloval mi ale ze len tak stihacku nesejmu to je to posledne co by urobili a to je uz velmi vazny dovod sejmut este tomu rusku...V Turecku je to velka debata no ale ved uvidime.Skoda dobrych pilotov.
Turecko se stává ošklivým problémem, který by se zřejmě dal vyřešit několika vodíkovkami.
Ten Nietzcheho výrok pozná každý. Turecko podporuje islamistov. Dlho. Možno do tej diery nemalo zízať tak dlho. Nemalo liezť pod jednu deku s Moslimským bratstvom, ISIL - IGIL - Daeš. Poskytuje im bezpečné zázemie, majú tam rodiny, majetok. A keď mudžáhid práve nepodrezáva v Sýrii, čo robi? Predsa ich nestohujú v krabiciach niekde za Ankarou na neskoršie použitie. Nie. Normálne tam žijú, ich rodinní príslušníci tam pracujú, sú súčasťou spoločnosti. Niečo ako otec obchodík, jeden syn šíri Alláhovu slávu s mečom v ruke kde sa dá (a platia), druhý sedí kdesi na úrade, tretí učí (No čo asi?) a brat na ministerstve obrany s iskrou v oku sleduje akrobaciu svojho potomka na F-16. Ideológia sa šíri. Islamský štát má siahať skadesi od Kaukazu ku Gibraltáru. A Turecko obíde? Turecko v svojej snahe dosiahnuť Osmanskú moc, lesk a slávu možno zašlo priďaleko. Možno o tom Erdogan referoval pohlavárom NATO. Obrazne povedané, kľačal pred panstvom na tvrdom, mydlil čelom o zem. "Vymklo sa mi to z rúk. Mea-culpa-mea-culpa-pos..-som-to-na-kvadrát." Turecko má silnú armádu (a príliš si toho vedomú na vkus samotných tureckých politikov). Daeš nemôže udrieť na Turecko priamo. A prečo aj? Prečo nevyužiť dvierka ktoré otvoril komplex velikášstva, mesianinizmu (ďalšie ingrediencie by mohol vymenovať a presne popísať nejaký špecialista v obore galantérie, rozumej cvokov) menom Erdogan. Možno problém nie je v tom že Turecko podporuje Daeš. Alebo, že NATO podporuje Daeš. Podstatou problému môže byť, že Daeš, pomaličky, bez zbytočného šumu a vedomia rozhodujúcich členov ZVNÚTRA preberá vládu nad členským štátom NATO. Ten zostrel môže byť indikátorom toho, nakoľko ma Daeš Turecko a predovšetkým jeho armádu pod kontrolou, resp. koľko tam má svojich priaznivcov. A to sme potom fakt v svrabe.
Já myslel, že všichni už vědí, že ISIL je nepravidelnou armádou USraele, ale evidentně to byl naivní předpoklad. Ti poučenější vědí i to, že islám slouží loutkovodičům od počátku jeho vzniku. Jinými slovy NATO = ISIL a Turecko je pod jeho kontrolou celou dobu. Jen se nyní hodí otevřeně mávat muslimskou kartou.
zatím se mi zdá, že zatím je zájem o tu věcičku co mají na křídlech k rušení
Zajímavý radieoleketroniclý hračky většinou shoří ještě dřív, než to spadne na zem. U všeho je vždycky pro sirotčí jistitu tak dvacet kilo nanotermitu.
mno tohle letadlo ji určitě namontovanou nemělo, jinak by ho netrefili
Letoun byl sestřelen raketou krátkého doletu (AIM 9M).
Proti tomu by mu byl REB kontejner k ničemu.
Na to by potřeboval lavušky, jenže ty neměl letoun ve výbavě, protože lety byly vedeny mimo oblast dosahu Manpads a ať už ISIL, nebo ty "umírnění" letectvo nemají (vlastně až do včerejška neměli).
Nehledě na to, že to váží cenná kila, které byly jistě použity pro jiné "potřeby"
Jelikož letoun nemá ani radar pro sledování prostoru za letounem (šídlo), ani žádné IR detektory pro zadní část, pak prostě nemohl být nikdy pilot upozorněn o tom, že na něj něco letí.
Nehledě na fakt, že byla střelba (podle radaru z Hmeymimu) vedena na vzdálenost ne větší, než 3-4 Km (přiblížení - výstřel - obrat a úprk na základnu).
Nebyl čas na reakci ani v situaci, pokud by o té střele věděli, natož takto.
Su 24 prostě není agilní letadlo jako třeba Mig 29 (i když tomuhle by se nevyhnul asi nikdo).
Rusové prostě opět doplatili na svojí naivitu a já nechápu, jak je možné, že ty bombardéry nekryjí stíhači už od začátku kampaně (zejména pokud bombardují pozice rebelů poblíž hranice státu, který je otevřeně podporuje).
To už ale nemá cenu řešit, protože turečtí piloti dnes už nelétají (dostali oficiální zákaz) po tom, co bylo každé jejich letadlo startující z letišť v této oblasti okamžitě zachyceno ruskou PVO.
Mimochodem taková perlička ze včerejška z Aktuálně.cz, kdy se kasal jeden pilot (údajně, moc se mi to věřit nechtělo) AČR o tom, že jako bejt to jako Gripen tak by to o přilétající střele věděl, ale SU 24 je stará mašinka....
Věděl by stejný ho... jako pilot toho SU, protože ani Gripen nemá radar pro kontrolou zadní polosféry, ani IR senzory, a jinak se střela s pasivní naváděcí soustavou zjistit nedá.
Pokud tohle opravdu létá na Gripenech, tak chraň nás pánbůh ...
Je mi príkro, ale Rusi zlyhali na plnej čiare, ich taktika a zrejme i technika... Všetky tieto Su 24 M/M2 sú už dávno opatrené akože systémemi na vedenie REB, napr. BERIOZA, vzadu na ZOP SIRENA 4, na chrbáte za kabínami doslovne a práve na odhaľovanie inak nedekodovateľných odpálených raketových strieľ (infra) inštaľované zariadenie LO 82 MAK UL, ano, strieľajú sa lovušky a robí sa v rámci možností protiraketový únikový manéver, len trebaa o nebezpečenstve vedieť... títo si leteli pre smrť, ako tiahnuce husi!!! Inak, čo robil aj ich pozemný dohľad - mali ho vôbec???, viedli ich radarom - ako to, že 4 km za nimi nezistili žiadne údajne sofistikované vyhľadávacie a zameriavacie zariadenia 4D systémov S 300/2500 PMU2, resp. S 400 - žiadny zavesený cieľ, a čo slávne Panziry II, Tory M2, Buky..??? ako i support lodičiek pri Latakii...??? Teda, sú len dve možnosti - diletantizmus a schématizmus a naivita, alebo jednoducho technika nestíha! Pred dvoma týždňami skusmo Izraelci učinili karusel show nad Damaskom a aby sa nepovedalo, čosi tam aj pobombardovali na letisku - konfortne si odplávali domov. Takto sa testuje nepriateľ a ako vidíte, je bezzubý...
No a změní se něco? Válka bez ztrát není možná, to říkal už Stalin. Prostě přišli o jeden letoun zákeřným útokem zezadu - Putin mluvil o bodnutí do zad. To nic nezmění na tom, že provedou protiopatření a pojedou dál.
"Pred dvoma týždňami skusmo Izraelci učinili karusel show nad Damaskom a aby sa nepovedalo, čosi tam aj pobombardovali na letisku - konfortne si odplávali domov."
Což se samozřejmě nakonec ukázalo jako fejk.
"diletantizmus a schématizmus a naivita"
Ano, to je přesně ten problém. Rusově prostě věřily dohodě, uzavřené s USA o předcházení podobných incidentů.
Už nevěří, pozdě bohužel.
To, že byly ruské bombardéry sledovány tureckými stíhači, bylo běžné a nikdo tomu nevěnoval pozornost.
Tohle je totiž ve vojenském letectví běžná praxe.
Pokud se přiblížíte k hranicím jiného státu, tak vás prostě doprovazejí jeho stíhačky.
Pokud s tou zemí nejste ve válce (nebo o sobě naopak prohlašuje, že je spojenec v boji proti terorismu), pak to berete jako běžnou rutinu.
Nikdo to od někoho, kdo se prohlašuje za spojence, nečekal. To je celé.
Pokud se nepletu, tak rusové v první verzi uváděli, že se letoun zřítil (ne že byl sestřelen), tj pokud tam měli PVO schopné to Turecké letadlo sestřelit, tak by ho stejně nepoužily, protože neznali příčinu pádu.
"inštaľované zariadenie LO 82 MAK UL"
Ano, jenže ty jsou instalované na přídi a na spodní části uprostřed trupu a snímají spodní horizont pro případ odpalu MANPADS (což je pro letouny této kategorie největší hrozba), odpal z šesté hodiny nemají šanci zaregistrovat.
Světlice se vypouštějí jen v případě letu při zemi jako prevence proti zaměření (nikoliv ve chvíli, kdy k vám už letí raketa).
Zkuste reálně posoudit, co je schopen člověk udělat za ty 3-4 sekundy (a možná i méně) a hlavně nepřeceňujte techniku.
a nebo takový incident potřebovali pro další plány...
to už se nedozvíme, podstatný bude další vývoj.
To spis selhalo Turecko a ne Rusko. Rusko jednalo spravne. Rusove prisli o jedno letalo, ale Turecko se timto kratkozrakym cinnem odrovnalo ve vsech smerech.
Protivzdusnou obranu meli na nejcitlivejsich mistech, jako jsou lode a letiste.
Radary zobrazily priletat cizi letadlo, to ale Rusove nebrali nejspis jako hrozbu, protoze necekali sestrel.
To ze Izrael neco znicil, tak je taky mozny ze s tichym souhlasem Mosky, (neco za neco).
rusové neměli důvod to čekat, o svých letech informují nato i turecko, a protože ofic. i oni "bojují" proti isil, neměli rusové sebemenší důvod něco takového očekávat.
Ale mel pravdu v tom, ze pilot Su-24 o priletajici strele nevedel, jelikoz to zarizeni na varovani tam nemaji. Rusove to dnes taky rekli.
faktem je, ze Turci zrejme ze zoufalstvi ci ze vzteku Erdogana kvuliva likvidovani bratrskych "tureckych" turku v prihranici Syrie, sundali toho Suchoje.
Ovsem zde vidime prostoduchost mysleni Turku, kteri si mysleli ze tim zastrasi rusaky.. vysledek toho "Straseni" jsem na anglickem serveru cetl: Rusove bombardovali prihranici tam, kde jim sestrelili SU, a zrejme jen tak neskonci, mimo toho si tam pozvali sve stihacky, takze Turci nejen ze ztraci levnou pasovanou ropu, take za chvili se jim rozplynou sny o Velkem Turecku na ukor Syrie. A a to jeste nemluvim o hordach Syrskych Turkmenu hrnoucich se do Turecka.
Cena jednoho letadla se rovna si nasadit "ruskou ves" do kozichu.
jak to ted vypada, snazi se to nejak vyzehlit s Rusakama, ale meli smulu ze jejich soukmenovci v Syrii nezabili (skutecne prasacky) toho druheho pilota, takze uz nebudou moci tak lhat a predvadet upravena data z radaru, a tim budou mit Rusove moralni pravo mavat klackem..
Klasicky pripad z dalsi zeme stredniho vychodu, ktera se holedba, bije v prsa, a pak dostane pres hubu...
A zužovanie ruského obchodného priestoru pokračuje stále viac a viac! A to v situácii, keď náklady na vojnu na hraniciach Ruska každým dňom stúpajú ??? Môže v tejto situácii Rusko modernizovať svoju ekonomiku ???? Vojna na jeho hraniciach ho odpútava stále viac od tej najdôležitejšej bitky, bitky o inovatívnu ekonomiku ! O tejto bitke sa dnes v Rusku vôbec ale vôbec nehovorí !
Kde neprojde armáda projde osel naložený zlatem. Vše si mohou koupit buď přímo nebo jim to sežene BRICS. Pamatujte, že za 25 let let se dokázali dostat od dřevěného pluhu až po atomové bomby a mezitím ještě umlátili nacistické Německo.
25.11.2015 20:37
RE: Ekonomická expanzia Ruska ????? USA pokračuje podľa plánu!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?
Reakce na 342293
Spravne,Rusko musi mit silnou armadu nebo jinak skonci jak Syrie.Lybie atd.
Rusove maji zdroje,pudu,energie,zachvili budou sobestačni ve vyrobe potravin
co jim schazi,ti roboty v automobilkach,ti si udelaji uplne snadno.Rusko prežije ale co bude s Evropou,budem utikat pred imigranti.
bratko neblbni,
oni rusaci maji totiz za prdeli Cinu, takze mozna trochu je to boli, ale oni to prezijou,
Tve starosti o inovaci zapomen, elektroniku dostanou zase od kitajcu, ti to uz umi lip nez kaspari v Silcon Valley,
takze klidek
1) Rusovi na vytrestanie Turecka stačí neprísť tam na dovolenku Turecko má z ruských turistov 3,5-4,5 miliardy dolárov ročne - viac ako dostalo z EU "na utečencov".
2) Rusi budú naďalej lietať už s trvale zapnutými systémami REB - rádioelektronického boja. V čase ruskej letovej aktivity teda pravdepodobne v oblasti širokej ~50km nebude fungovať mobilná sieť, semafory, výhybky na železnici, rôzne rádiostanice, rádiové odomykanie áut, možno ani niektoré rádiolokátory, letecké rádiovýškomery a GPS... Pravdepodobne na to zakape niekolko desiatok až niekoľko sto turkov, a s "trochou šťastia" sa do zeme zapichne aj nejaká tá F-16 či dve či tri... O neúmyselnom použití rušiča Mi-8PPA v okolí Plzne niekedy sa hovoria "rozprávky", každopádne je potvrdená protestná nóta SRN, podľa ktorej po zapnutí rušiča zblbli v príhraničnej oblasti nemecka semafory na križovatkách, výhybky na železnici a úplne "zmizlo" rádiové spojenie polície a záchranných zložiek do hĺbky 20-40km ZA hranicami ČSSR. U nás mali "problémy so spojením" aj na dispečingu elektrorozvodných sietí VVN.
Bud vytvori "svuj" koridor od alexandrijskych kavaren po ruzove sady Shirazske, anebo bude /snedymi kocovniky a pastevci/ vytvoren pruchod od hormuzskych utesu po basreliefy hrdeho Kayseri.
Pokud se Rusum podari horizontalni skrt, unesou Evropu se vsim vsudy; pokud se jim to nepodari, propadnou orientalskemu peklu.
Takze podle meho budou bombardovat jako o zivot a jako vzdy, jedinym nebezpecim si budou Rusove sami, jejich siroka duse, nedovolujici jim odhalit zaludnost euroatlantickch partneru. Takze mohou naletnout v blahove nadeji, ze Evropa je chce prizvat ke stolu svych kulturnich bakchanalii.
A pritom jiz neni nejen zadne Norsko (jak rika bard Zizek), ale uz neni ani zadna Evropa. Cil rizene imigrace je zatim nejasny, ale neni, dle meho, vylouceno, ze jde o instintiktivni jednani evropske rasy, jehoz smysl nelze dohlednout (zatim) a jez je zastreny pro samotne Evropany.
Rusové totiž pořádně šlápli na kuří oko Erdoganově rodině.Syn Erdogana se zabývá kšeftováním s ropou od ISIL.Ropu kupuje za 10-15 US dolarů za barel a prodává ji dále do Evropy za běžnou cenu(cca 50 US dolarů za barel).Tento kšeft vynáší Erdoganově rodině desítky (nebo stovky?)milonů dolarů.Tím,že Rusové rozbombardovali mladému Erdoganovi celou flotilu cisteren s ropou,tak to je jedna z příčin nějak se Rusům pomstít.Jedna z pádných odpovědí Rusů na tuto situaci bude ta,že začnou masivně vyzbrojovat syrské Kurdy a pokud se turecké letectvo pokusí je zase bombardovat jak je zvykem,budou jejich letadla zmasakrována systémem S 400,který je na cestě do Sýrie nebo již tam je.
Turecka!!Bylo zvykem , ZE BOMBARDOVACI LETADLA DOPROVAZELI OCHRANNE STIHACKY...Ruske letadlo bylo sestrelno stihackou tureckou. Skocil jim Putin na tureckej med ??
Jasna provokace vyvolat konflikt s Ruskem. A dalsi motivace pro rusy. Coz potrebujou jako sul.
Na jedne strane udajne prehaneni s ochranou hranic clenem NATO a kandidatem na clenstvi EU /s vyjimkou arabu celeho sveta/!!! a na druhe strane bezhranicni a nikym !! nechranene cele EU a NATO !! Zajimave.
Takze expresnim vlakem ruske Spesnatz jednotky trochu predstirajici "turisty" z afroarabie mohou kdykoliv pricestovat do Bruselu a kompletne obsadit ,okupovat EU a NATO a zmocnit se vlady cele Evropy bez jedineho vystrelu !!
Jiste bude odveta,za ruske civilni letadlo a vojenske tez.
Rusko srovnalo se zemí celou oblast, kde byl pád ruského letadla, zničen záchranný vrtulník a zabit pilot letadla. Ruské lodě ze středozemního moře s podporou dělostřelectva vládních sil zaútočily na celou oblast a tuto doslova přeoraly. Zástupci Svobodné sýrské armády zveřejnili video na YouTube, které ukazuje část této akce. Autoři videa sdělili, že šlo o údery na pozice skupiny „Fronta an-Nusra.“ Video: https://youtu.be/ZSlwrlHLlnE
no podle těch výbuchů byla asi i hromadná grilovačka, vypadá to na termobarickou munici...
Keď to takto na svete a v Európe pôjde ďalej, myslím že budeme čo skoro písať nový pozývací list, tentoraz nie sovietskej (ako to bolo v r. 1968) ale Ruskej armáde aby nás prišla zachrániť.
26.11.2015 16:11
Tipnul bych si, že Turci někoho krejou
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?
Možná Turka podceňuju, ale mám pocit, že to nebyla turecká F16. Není to tak dlouho, co v mainstreamovým tisku proběhla zpráva, že: "Americké stíhačky dorazily na strategickou základnu v Turecku ... Budou bojovat proti Islámskému státu ... Spojené státy v rozmístily šest stíhacích letounů F-16 na letecké základně Incirlik na jihu Turecka, aby se připojily ke koalici bojující proti radikálům z organizace Islámský stát (IS)." Vůbec bych se nedivil, kdyby v tom měli prsty oni.
"Americké stíhačky dorazily na strategickou základnu v Turecku ... Budou bojovat proti Islámskému státu ... "
Jenže nejde o F 16, ale o F 15 (což se nedá zaměnit a to ani na radaru, protože vypadá úplně jinak a je podstatně vetší).
Američani by nikdy nešli do přímého souboje s Ruskem, protože na to mají pitomce typu Jaceňuk a spol.
Jeden z důvodů tu už padl, Turci přicházejí ruskými nálety na cisterny o miliony dolarů denně (a to nemluvím o řidičích a autech). Tím druhým je to, že na straně turkmenských "rebelů", bojujících proti Asadově armádě, jsou nepochybně i turečtí vojáci, kteří pod údery ruského letectva umírají, i když to Turci nikdy nepřiznají.
Takže tím hlavním motivem (a za tím si stojím) nebyl příkaz USA, ale obyčejná frustrace turecké armády a samotného Erdogana.
27.11.2015 0:04
RE: Tipnul bych si, že Turci někoho krejou
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?
Reakce na 342358
To je zajímavý, všude píšou, že to jsou F16, jenom ty tvrdíš, že to jsou F15. Takže máš nějaký konkrétní info, nebo tady jenom tak trolíš?
Tady to máš i s fotkama:
http://www.afcent.af.mil/News/ArticleDisplay/tabid...
Posílal jsem odkazy, neprošlo to přes admina.
Takže stačí zadat do Google "f 15 turkey" a hned na první stránce ti vyjede mraky odkazů, a to podstatně novějších, než ten tvůj 4 měsíce starý.
Kdo chce najít, ten najde, kdo nechce, ten se akorát vytáčí
definitivne F16. Go to w.w.w.sott.net. Nejcerstvejsi informace kazdych 30 min.Vase odkazy informuji,o F15 deployment do turecka, ale nerikaji nic o jejich pouziti pri sestreleni ruskeho letadla.
Doplnek; Potvrzeni, ze to byl F16 Mate i na ceskym i Dnes.cz pod titulkem; "Turci sestrelili na hranicich Rusky bitevnik. Byl v Syrii, brani se Kreml"
enki:
Ukaž, kde jsem psal, že to SU nebylo sestřeleno letounem F 16.
Už mě unavuje reagovat na tyto přiblblé výpady.
K anonymovi.
O těch F 16 jsem nevěděl, tuto zprávu jsem prostě nezaznamenal a mnohé by to vysvětlovalo (zejména stažení Patriotů a následný přílet F 15).
Takže díky za info.
Ps. jen netuším, proč mi onikáš.
28.11.2015 10:27
RE: Tipnul bych si, že Turci někoho krejou
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?
Reakce na 342436
Tak ještě jednou. V srpnu US přesouvají šest F16 a "pomocný personál" o 300 lidech na tureckou základnu Incirlik (což je shodou okolností ta základna z který pochází F16 která v listopadu sundala SU24). 300 lidí pomocného personálu může teoreticky znamenat, že je základna pod faktickým velením USA/CIA/MOSSADU. To že mají US v Turecku kromě zmíněných F16 i F15 nás pro tuto chvíli nemusí zajímat. Chápou to i voni Wilonix?
Tuto stránku navštívilo 7 645