Diskuze k článku

Zvědavec má novou tvář

Příspěvků 168

1.8.2015 20:49

Flag counter

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Zdravím, ještě drobnost.. Na webech se často používá tzv. Flag counter, který zobrazuje a počítá stát připojených návštěvníků. Je to zajímavá věc a byl bych pro to zde zavést..

337362

5.8.2015 11:53

RE: Nadpisy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 337362

To tucne pismo, ktere je pouzito v nadpisech clanku a Ve zkratce - to priserne rve oci. to se neda cist. pismena se dotykaji a slevaji do podivnych hieroglyfu. viz slovo Byzantsky, Zantovsky atd. Takovych je tam hromada.Co je to za s prominutim pitomy font. Chcete nam odrovnat zrak? [pláč]

337581

1.8.2015 21:03

Odkazy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Ještě prosím dotaz - dříve se text sám formátoval při zvětšování, takže "nelezl za obrazovku".. To zde (aspoň mi), nefunguje, při zvětšení se obraz schová bokem. Používám Firefox, asi aktuální verze..
Dále se nedá změnit to pozadí a nevím, že bych měl něco blokované. Ta bílá je opravdu špatná.. Celkově nemám výhrady, až na tu bílou..
A opravdu to velmi připomíná Ruský Sputnik - to má u mě pan editor plus, že se hlásí k němu do rodiny.. [chechtot]

http://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/20150801/...

PS - osobně bych převádění odkazů na internet popsal více srozumitelně..
Novým lidem políčko "Odkaz" nic neřekne, resp. není zde uvedeno, že se musí odkaz vybrat myší.. Doporučuji třeba uvést název Vložení odkazu a pod něj jednou větou napsat - Příkaz slouží k převedení odkazu na samo spouštěcí odkaz. Před jeho použitím je nutné zvolený odkaz vybrat myší - nebo tak nějak.. Děkuji..
[cool]

337363

1.8.2015 21:14

blikání defaut barev

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Pane editor, nedelejte prosím učitelku, jak zlý hestroy nejednal konstruktivne a zase jiný vám prinesl šablonu na podnose. Myslím, že není prostor na Zvedavci rozebírat, kto kritizuje oprávnene, a kdo nic neumí.

Dovolil bych si opet neco vytknout, co by se stávat nemelo:

Nastavím si šedý profil čtverečkem. A nestačím se divit. Pokaždé, když neco chci, buď se prihlásit, nebo zvolím rubriku ve zkratce, pokaždé, když probehne jakýsi refresh, tak mi pomerne dlouho problikne puvodní šablona v jiných barvách, a ta se pak prepíše tou nastavenou šedou.
To deláte schválne, nebo zase nekdo programuje a prepisuje obrazovku "pro jistotu", protože má špatné svedomí, že se neco nezobrazí, jak má?

Pak editační okno má PRÍLIŠ malé písmenka vuči zbytku. Proč? Proč se mám pri psaní slepit, když všude kolem je HAFO prázdného místa? A to vidím dobre.

Rekl bych též, že když tohle nekdo nepostrehne sám, tak silne stoupá obtížnost to vysvetlit. Mám dojem, že už jen pokus neco naznačit tímto smerem by mohl skončit prinejmenším rezolutním odmítnutím, když rovnou ne urážkou z profesionální ješitnosti.

Abych si koupil rukavičky a začal treba ehm... pane editor, nešlo by nekdy a nejak...ale pardon, že jsem se zeptal [smích]

337364

1.8.2015 21:30

RE: blikání defaut barev

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337364

Tak, tak. O tom problikávání default profilu vím od začátku. Čekal jsem, že se někdo ozve, dokud jsme měli beta-test, ale nikdo to neudělal. Je to způsobeno nedostatečnou rychlostí přenosových linek, vždycky se totiž začíná základním profilem a teprve ten se přepíše zvoleným. Jinak to v JavaScriptu zřejmě nejde.

Nicméně uměl bych to vyřešit. Počkám ještě, pokud se ozve více lidí, že jim to vadí, udělám to.

Čemu říkáte "editační okno"? Nerozumím. Písmena v rámečku, kam vkládáte příspěvek, jsou normání velikosti.

337366

2.8.2015 9:47

RE: blikání defaut barev

Oracle 95.?.?.?

Reakce na 337366

Mne zas záhlavie strany zdá byť fádny, mne chýba ten puzzle.

337404

2.8.2015 15:51

RE: blikání defaut barev

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 337366

Okno, kde teď píšu a edituju samotný text príspevku. Bílé pozadí, černý text.

Okno s titulem "Titulek" a "Príspevek".

Ten text v nem je zmenšený proti jiným, i oproti náhledu.

337435

2.8.2015 23:52

RE: blikání defaut barev

qwertz 123.?.?.?

Reakce na 337366

Vase nove vylepseni vypada znacne odpudive. Uz to neni Zvedavec. Zvazim Vas navrh a opravdu se mi novy Zvedavec nelibi takze asi budu chodit jinam.

337474

1.8.2015 23:55

RE: blikání defaut barev

kavol 109.?.?.?

Reakce na 337364

>Pane editor, nedelejte prosím učitelku, jak zlý hestroy
>nejednal konstruktivne a zase jiný vám prinesl šablonu na
>podnose.

+1

krom toho, usuzovat, jak jsou skoro všichni megahappy s novým designem, z toho, že se negativně ozvalo jen "deset" lidí, je faul na úrovni tvrzení o absolutní spokojenosti s režimem, když v roce 1986 získala Národní fronta 99,94% hlasů při 99,39% účasti

z článku vidím, že konstruktivní kritika nemá smysl (krom výše uvedeného viz kydy o tom, že se změna nelíbí nikdy), takže vám to ulehčím, ať si na mě můžete rovnou také plivnout, já se aspoň také nebudu namáhat vypisováním dávno známých výtek, které stejně nemají šanci být vyslyšeny (ostatně mnoho z nich padlo ještě před 'betatestem'[mrknutí jedním okem], a prostě a jednoduše se jako jedenáctý přidávám se souhrnným hodnocením, že nový design je kýbl sraček [pláč]

337381

2.8.2015 7:05

RE: blikání defaut barev

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 337381

a prostě a jednoduše se jako jedenáctý přidávám se souhrnným hodnocením, že nový design je kýbl sraček [pláč]

DVANACT!

337391

2.8.2015 9:21

RE: blikání defaut barev

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337391

Pánové, udělejte mi laskavost. Jděte jinam, když se vám tady nelíbí. Zapomínáte, že jste tady jen hosty. Nikdo vás tady nedrží. Nikdo vás nenutí sem chodit. Děkuji.

337401

2.8.2015 10:55

RE: blikání defaut barev

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 337401

Pane Stwora, toto by slušný člověk ve Vašem věku neměl nikdy napsat..
Ještě k tématu..
1) Pokud jste si chtěl zrealizvat svůj programátorký sen, klidně si měnte Zvědavec každý měsíc, pak se na něj před spaním dívejte a v klidu a míru spokojeně usínejte.. Ale nám stačil ten starý, známý..

2) Kdysi platilo - náš zákazník, náš pán, čili náš čtenář - náš pán. Takže zásadní je, že jste měl udělat anketu dříve, než jste to spustil.. Pokud by jsme se většinově vyjádřili, že změnu nechceme, mělo platit ad1

3) Udělat tuto anketu ještě stále lze, nic Vám nebrání přiznat svůj omyl a vrátit to ke strarému..

4) Dám přirovnání - .. Je to jako lokál - když je nějaký štamgast zvyklý 10 let chodit někam, kde to zná a kde SE MU TO LÍBÍ !! a najednou to majitel "zmodernizuje" tak, že to zcela ztratí původní charakter.. Pak se ale nesmí divit, že mu tam lidé přestanou chodit a on zkrachuje.. A byla to chyba jeho nebo chyba zákazníků?? Na to si odpovězte sám..

5) Myslím, že o osudu tohoto vebu rozhodnou platící čtenáři - ti stálí, věkovití štamgasti... A jen aby jste nebyl nemile překvapený..

6) Roky jsem taky chodil na BListy, ještě když k něčemu stály.. Když jsem si ale uvědomil, že jejich přečtení mi zabralo cca 1-1,5 hod. denně, čili za týden cca 10 hodin, uvědomil jsem si, že TO TAKTO NEJDE a skončil tam. A BListy pomalu končí taky.. Čili právě taky zvažuji, zda nemám udělat stejný krok, když mě k němu ještě sám pobízíte.. a 10 hodin týdně se dá strávit příjemněji, že ano..

Takže hodně štěstí a uvidíme za rok, dva.. Hodně štěstí, na každý pád...

337411

2.8.2015 11:43

RE: blikání defaut barev

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 337411

Aj ja dam prirovnanie.

Menili ste niekedy auto?

Hovoril Vam niekto do toho len preto,
ze v tom starom ste ho obcas zviezli?

337413

2.8.2015 18:08

RE: blikání defaut barev

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 337413

Tohle je ponekud demagogicke. Rozhodne nejde o situaci 1:1. Spis to pripomina situaci kdy si dopravni podnik nasadi novy typ hnusnych tramvaji (14T...) a taky o tom nedela zadnou anketu, (nanejvys tak ohledne barvy sedadel..), i kdyz negativni reakce prevazuji. To, ze se llide nejsou schopni dohodnout na bojkotu, to uz je jina... s tim se asi pocita i tady.

No predpokladam ze mam asi chodit pesky, ze [smích] ? (To byla tehdy mj. taky pomerne rozsirena odpoved, takovych ruznych rebellu z padesatych let...)

Ovsem dopravni podnik aspon na kolejich nechal soubezne i ty stare tramvaje, to se zas musi nechat...

337443

2.8.2015 18:39

RE: blikání defaut barev

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 337443

No ved prave, ze kazdy z nas vzdy nieco meni. Nieco komplet, nieco postune.
A tu ide len o potupne - Vela kriku pre nic. [oči v sloup]

337449

3.8.2015 17:36

RE: blikání defaut barev

alex69 188.?.?.?

Reakce na 337443

A co máte proti T14, vždyť je to krásná šalina.

337508

2.8.2015 11:56

RE: blikání defaut barev

alex69 95.?.?.?

Reakce na 337411

Já nemám žádné informace, ale osobně si myslím, že hlavně věkoviti čtenáři se z velké poloviny vždy vezli a neposlali korunu. Jde to poznat z formy reakcí.
Co se týká obsahu mi snad chybí více foto. Pak to trosicku působí stroze.

337415

2.8.2015 14:18

Drzost a nevděčnost

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337411

>2) Kdysi platilo - náš zákazník, náš pán, čili náš
>čtenář - náš pán. Takže zásadní je, že jste měl
>udělat anketu dříve, než jste to spustil.. Pokud by jsme se
>většinově vyjádřili, že změnu nechceme, mělo platit ad1

Vy si snad děláte srandu. Jaký vy jste zákazník, milý anonyme? Vy jste mi zadal nějakou zakázku, kterou jsem nedoručil nebo doručil špatně? Jak se podílíte na chodu tohoto webu? Zadáváte mi reklamu? Jste sponzor? Spolupodílník? Když se na to těch největších křiklounů zeptám, odpovědí je mi mlčení.

Proč bych měl dělat anketu? Vy si skutečně pletete pozice. Už dříve jsem to přirovnával k hospodě. Schází se mi tady skupina štamgastů, která si neobjedná ani pivo, sedí tady od rána do večera, zabírá prostor (čerpá zdroje) a děsně se rozčiluje, když majitel hospodu vymaluje a vymete pavučiny. Místo aby byla vděčná, poděkovala majiteli za čas a vlastní prostředky, které do toho vložil, tak nadává a vyhrožuje. "Takové to tam bylo originální," kňučí, "proč jste se nás nezeptal, jestli to chceme?" A "tohle je totalita!".

To není totalita. To je drzost! A nevděčnost! Od vás!

Chováte se jako ty africké hordy "beženců" v Bělé pod Bezdězem. Ty také kvičí a stěžují si na špatné jídlo a nedostatek mobilů, aniž by čímkoliv přispěli této zemi.

Dělám tu práci, protože mě baví, ne pro zisk. A proto, že si myslím, že mám co říct. Nabízím vám něco zdarma, netrvám na placení. Jsem vděčný za každého návštěvníka, i za toho, který neplatí. Ale nenechám si kecat ani do obsahu ani do formy. Nikým. Berte, nebo nechte ležet. Ale neosočujte si právo mi diktovat, jak mám věci dělat. Když se vám tu nelíbí - nic vás nenutí tady chodit.

337424

2.8.2015 14:57

RE: Drzost a nevděčnost

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 337424

> Jsem vděčný za každého návštěvníka, ...

Opravdu? Tak proč se mi při pokusu o přihlášení uživatele Vojta49 začala náhle objevovat zpráva Uživatel vyloučen ? Kolika uživatelům jste už tento (laskavý a vděčný?!?) status přidělil?

337427

2.8.2015 17:25

RE: Drzost a nevděčnost

TnO jebemnato (zavináč) ya (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 337427

Lebo Ty nie si zakaznik, ale rypak a troll, ktoreho jedinou naplnou je tu rozbijat diskusie a obhajovat neobhajitelne svinstva, ktore su casto neludske. A to byd este rad, ze editorom je tu p. Stwora, pretoze keby tomu tu sefujem ja, tak by taki ako Ty odtialto leteli uz davno ako spinave pradlo a je mi jedno ci to niekto nazve nedemokraticke. Proste tahni si kludne na platky ako lzidnes a echo, kde mas seberovnych. Bude len fajn, ak tu nebude otraveny vzduch.

337439

4.8.2015 11:59

RE: Drzost a nevděčnost

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 337427

Pane Vojto, taková nespravedlnost, zcela rozumím Vašemu rozhořčení, osobně s Vámi rád diskutuji a to i přesto, že s Vámi téměř v ničem nesouhlasím.

Diskuzní antipříteli i Vy jste zde vylil svůj kyblíček hořkosti.

Rád se s Vámi znovu utkám v některém z diskuzních soubojů a tedy apeluji tímto také na laskavost pana Editora , vraťte prosím důstojnost panu Vojtovi, a s tím související číslovku " 49 "

337546

3.8.2015 14:41

RE: Drzost a nevděčnost

kavol 213.?.?.?

Reakce na 337424

...
>rozčiluje, když majitel hospodu vymaluje a vymete pavučiny.
>Místo aby byla vděčná, poděkovala majiteli za čas a
>vlastní prostředky, které do toho vložil,

víte co?

já bych vám dal zcela zdarma a za vlastní, vložím do toho prostředky vlastních rukou, pár facek

uvidíme, jestli si pak budete trvat na tom povinném vděku jen protože se někdo rozhodl "pro někoho" udělat to, oč ten druhý nestál ...

jak vůbec můžete v jednom odstavci napsat "Proč bych měl dělat anketu?" a zároveň v něm kritizovat, že to někdo označil za totalitu, copak není právě znakem totality, že se nikoho neptá, není možnost volby? [bliji]

nebudu "vyhrožovat" tím, že už na Zvědavce nic nepošlu, klidně se rovnou přiznám, že jsem taky jeden z neplatících - jaksi tento obchodní model neuznávám; své projekty si financuju sám, když chci přispět jinde, tak přiložením ruky k dílu (takže jsem třeba kdysi týden pomáhal u Viľa v útulku a ulehčil mu o jednu obtížně umístitelnou obludu; mimochodem na základě kontaktu právě odsud ze Zvědavce) ... ještě tak když zde byly pokusy o přivýdělek reklamou, tak tu jsem poctivě konzumoval a neblokoval; hm, když o tom tak přemýšlím, tak v dřevních dobách jsem myslím i 'fyzicky' přispěl zde (a mailový archiv mi dává za pravdu, složka zvědavce čítá třiapadesát kousků, naposledy v říjnu 2007, jaj to letí, jsem zasílal originál prezentace prof. Postola k protiraketovým základnám) ... každopádně jestliže můj čas zde trávený s lety klesal a stabilizoval se v poslední době na pár minutách denně na prolítnurí zpráviček, eventuelně nějaký ten článek jednou za čas, pro mě jsou aktuální změny impulsem pokračovat dále k nule

mimochodem, nedá mi nevrátit se ještě jednou k tématu, ke lži, která je v této diskusi omílána vícekrát, jak prý jsou změny vždy přijímány negativně a zvyk je železná košile a blabla - když jsem výše nakousl tu letitost, nepamatuji si například negativní reakce na jednu starší velkou změnu v podobě zavedení diskusního fóra ... přitom podle stejné logiky měli čtenáři tehdy nadávat, že jim vyhovuje Zvědavec bez diskusního fóra ... hm, tak že by ta logika tak úplně nefungovala?

337500

3.8.2015 15:14

RE: Drzost a nevděčnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 337500

[chechtot] Logika nemá logiku u kacířů, ovšem výše z příspěvku se dá odvodit jaký pán takový krám a že mu žije také orchestrion jakýmsi blíže nedefinovaným životem dle postiženého uživatele bezpočtu hledaných problému a tak mu je asi dodá bez logiky ale vzorně. Aneb každý co si zaslouží. [vyplazený jazyk] Nicméně mě ze záhadného důvodu začaly fungovat pozadí barevných šablon když předtím kdoví proč ne.

...matrix [mrknutí jedním okem]

337502

3.8.2015 17:20

RE: Drzost a nevděčnost

alex69 188.?.?.?

Reakce na 337500

Melete páté přes deváté a mícháte jabka s hruškama. Nikdo vám proboha nic nebere, jenom se změnily barvičky a trochu se to přeskupilo. Tolik výplodů chorých hlav, to se fakt nevidí. [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

337507

3.8.2015 19:20

RE: Drzost a nevděčnost

mentol 90.?.?.?

Reakce na 337507

Tak to niekto konečne povedal nahlas. Čítam tu výplody niektorých diskutérov a otváram oči v nemom úžase. Skúste napísať do googlu, že vám vadí dizajn, že by bolo lepšie iné pozadie. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

Mimochodom, stále čakám na prvého pacienta, ktorý príde s teóriou, čo je SKUTOČNÝM dôvodom zmeny Zvedavca. Rozmýšľajte, nezaháľajte.

337512

11.8.2015 8:16

RE: Drzost a nevděčnost

c4mp3r 195.?.?.?

Reakce na 337512

Nechcem byť rypák, ale google od svojho vzniku dizajn ešte nezmenil [velký smích]

337930

3.8.2015 16:08

RE: blikání defaut barev

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 337411

>2) Kdysi platilo - náš zákazník, náš pán, čili náš
>čtenář - náš pán. Takže zásadní je, že jste měl
>udělat anketu dříve, než jste to spustil.. Pokud by jsme se
>většinově vyjádřili, že změnu nechceme, mělo platit ad1

[smích]))
Hej, Stwora mal už pred 10 rokmi zistiť, aká je nálada medzi ľuďdmi a či vôbec má otvoriť nejaký web a akej má byť farby [smích]

Dúfam, že mi nemá nik za zlé, keď sa semejem na exotoch, ktoí behajú po svete a otravujú normálnych ľudí. Aj keď sú to nebezpeční blázni.

337503

2.8.2015 11:56

RE: blikání defaut barev

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 337401

To víte, zvyk je železná košile.

Mě chybí jediné - barevné zvýraznění nového diskusního příspěvku , resp. i barevné zvýraznění diskusních příspěvků, na něž se reaguje. Takhle jsme odkázáni na datum na hlavičce příspěvku.

Já osobně ZVĚDAVCE budu sledovat dál - zajímá mě především obsah.

337414

2.8.2015 12:07

RE: blikání defaut barev

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337414

>Mě chybí jediné - barevné zvýraznění nového diskusního
>příspěvku , resp. i barevné zvýraznění diskusních
>příspěvků, na něž se reaguje. Takhle jsme odkázáni na
>datum na hlavičce příspěvku.

Ale zvýraznění nových příspěvků tam zůstalo. Nové poznáte podle barevného titulku. Už viděné příspěvky mají text titulku šedý.

337416

3.8.2015 6:51

RE: blikání defaut barev

Bejbl 95.?.?.?

Reakce na 337401

Vážený pane editore,

Vaše vyjádření k čtenářům, kterým se nelíbí nová úprava, je přinejmenším nevkusné.
Podobně se u nás nechávala slyšet majitelka restaurace a říkala tak dlouho hostům, že když se jim to nelíbí, ať jdou jinam, až její přání vyslyšeli a stará dobrá hospůdka, byla najednou prázdná a do dnes je zavřená.Z jedné strany neustále řešíte financování stránek a z druhé strany odháníte svými výroky čtenáře. Nechápu.......... [zmaten]

337483

3.8.2015 9:28

Na rozdíl od té majitelky

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337483

Na rozdíl od té majitelky, já z vás nemám žádný prospěch. Její hosté jí platili, když je vyhnala, zkrachovala. Ale vy mi neplatíte. Chodí vás tady 160 tisíc měsíčně, platí sto. Na každých 1600 věčně nespokojených černých pasažérů je jeden, co si dá jednou za měsíc to symbolické kafe za padesátku. Technicky jsem dávno zkrachoval, kdybych to nedotoval z vlastní kapsy, tak to tady není. Nejsem závislý na návštěvnosti. Je mi jedno, jestli tady bude 200 tisíc za měsíc nebo 20 tisíc. Dělám to pro těch 20 tisíc, co to ocení.

Když nemůžete pochválit, mlčte. Když nemůžete mlčet, odejděte. Je to jednoduché jak facka.

337486

3.8.2015 16:11

RE: Na rozdíl od té majitelky

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 337486

Máte môj plný súhlas, pán Stwora.

337504

3.8.2015 17:47

RE: Na rozdíl od té majitelky

Janko Hrasko 89.?.?.?

Reakce na 337486

Presne tak komu sa nepaci nech sem nechodi ,stejne su to provokateri nic viac nic menej,inak pre tych co maju anroidy tak cez operu mini je stranka najlepsia [smích]

337509

4.8.2015 7:33

RE: Na rozdíl od té majitelky

Bejbl 95.?.?.?

Reakce na 337486

Pane editore,

každý rok Vám přispívám, nejprve pouze 600,- Kč ročně, po vylepšení mé finanční situce 1.200,- Kč. Je mi líto, že jedním šmahem vyháníte lidi, kteří si jinak váží Vaší práce a čtou Zvědavce především proto, že jim něco dává. Nedokážete se povznést na kritiku nepodstatné věci, kterou jste vlastně spustil sám. Je to Váš Zvědavec, Vaše práce, Vaše investice, nemusíte s nikým polemizovat, ale pokud spustíte diskuzi,vycházím z toho, že chcete znát názory návštěvníků. To, že někteří vnímáme a vidíme jinak, nám memějte za zlé. Zkrátka buď se líbí a nebo nelíbí, ale to ještě neznamená, že nás musíte posílat jinam.
Bejbl.

337529

4.8.2015 10:10

Posielanie inam

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 337529

Dovolím si poznamenaž, že posielanie inam je ten najslušnejší spôsob vyhnutia sa nechutnostiam a zbytočnému kazeniu si nálady.
Sú veci, ktoré sa jednoducho konsenzom nedajú vyriešiť a jednou z nich je fotbalový tréner a ďalším webdesign. Tisíc ľudí, tisíc názorov.
Posielanie inam je samozrejme len taká alegória. Nechápem, že to beriete doslova - tu na Zvedavcovi sú tie slová aj v tom už od začiatku existujúcom programe "O zvedavcovi" (viď niekde vľavo hore). Autor portálu tu zrejme chce čo najvaic konštruktívne pracovať, a nie sa hádať (ako na 99% webových stránok).

A naozaj fakticky pripomeniem, že na nové veci si proste treba "zvykať". Je to podvedomá záležitosť, vegetatívne nervové spletence vždy reagujú varovaním a doslovne strachom.
Je na každom jednom aby ukázal, či je rastlina alebo vyšší živočích [smích]

337539

4.8.2015 19:45

RE: Na rozdíl od té majitelky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 337529

>Nedokážete se povznést na kritiku nepodstatné věci, kterou jste vlastně spustil sám. Je to Váš Zvědavec, Vaše práce, Vaše investice, nemusíte s nikým polemizovat, ale pokud spustíte diskuzi,vycházím z toho, že chcete znát názory návštěvníků. To, že někteří vnímáme a vidíme jinak, nám memějte za zlé. Zkrátka buď se líbí a nebo nelíbí, ale to ještě neznamená, že nás musíte posílat jinam.
Pan Stwora je v pravu: muze kohokoliv vyhodit.
Nepodlezam. K nove verzi mam vyhrady a ty jsem uvedl a oduvodnil. Jako dukaz, ze nekecam, ten svůj prispevek sem prenasim. Je tvrdy, neuprosny a kvuli vyrazu vyjadreni i sprosty. Snad pan editor tento muj krok pochopi a zverejni jej.

2.8.2015 17:39
Zvědavec má novou tvář
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Spatnou. Horsi. Podbizivou ubohym - kycovite tetovanych. Proste vize na urovni opovrhovanych muklu sedesatych let. Jako slovni zasoba - kurva, pico, vole - v kazde vete.


Pokud by me za to vyhodil, uznam, ze jsem ho hodne popudil, a vyhazov bych si zaslouzil. Tolik moje opodstatneni, proc s vami nemohu souhlasit.

337557

3.8.2015 13:51

Názor,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 144.?.?.?

Reakce na 337401

pane Stworo, to že se někdo vyjádří kriticky byste měl brát jako cenný feet back...a třeba se nad tím i zamyslet. Poslat hned někoho někam, to považuji jako projev neúcty ke čtenáři, v mém případě i přispěvatele. Pokud tedy mohu mluvit za sebe, tak i já to považuji za zhoršení.....

337497

3.8.2015 14:24

RE: Názor,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337497

Uznávám, že reaguji předrážděně a omluvám se. Ale po tom, co mi tady někteří čtenáři servírují, se nedivte. Jistěže můžete vyjádřit názor, že se vám to nelíbí. Ale tady došlo až k vyhrožování, vydírání a shazování odbornosti designera. Neustálé fňukání, jak byl starý Zvědavec dobrý a jak je ten nový špatný, také na náladě nepřidá. Protože to prostě není pravda. Nový je o hodně lepší jak zvenčí tak zevnitř, má nové funkce a řadu vnitřních zlepšení. Je napsaný v novém kódu a optimalizován. Vy to nevidíte, já to vím, protože jsem nad tím strávil spoustu nezaplaceného času. Takže z vaší strany je to hrubý projev nevděčnosti (přesně jako u těch afrických hord). Jediný jeho problém je, že nevypadá jako 10 let starý web obrostlý mechem. Čtenáři furt nechápou, že rozhodovat o obsahu a formě je v mé pravomoci, ne jejich.

337499

3.8.2015 16:23

RE: Názor,

Už mlčim! 149.?.?.?

Reakce na 337499

Pane editore, už jste přemýšlel o tom, jak bude vypadat stránka u zavřeného Zvědavce v novém designu? Máte svatou pravdu, že je plně ve vaší pravomoci měnit vaši stránku dle vašeho uvážení. Ale až zde budete naříkat nad tím, že penízky nechodí, prosím uvědomte si, že analogicky je plně v kompetenci čtenářů rozhodnout, zda na základě jejich spokojenosti, třeba i s vaším přístupem ke zdejší komunitě, penízky na pár káviček poslat nebo ne.

Analogicky je to i váš projev nevděčnosti k pravidelným čtenářům, podobně jako od těch afrických parazitů k jejich hostiteli. Dříve jste míval větší nadhled, uražené fňukání o tom, jak si někdo neváží vaší práce, tu bylo obvykle jen na konci měsíce.

Pokračujte takto dál a pak si vzpomeňte na moji první větu.

337505

3.8.2015 20:51

RE: Názor,

dub 62.?.?.?

Reakce na 337499

no a v tom je ten problém, v mnoha příspěvcích.
vnitřek není vidět a většina tomu ani nerozumí, zatímco kabát vidět je a tomu rozumí všichni - neb je to čistě otázka osobního vkusu a preferencí.

tudíž není dobré při nelibosti u kabátu hanět celou stránku, stejně jako není dobré brát kritiku kabátu jako kritiku celé stránky, neb to tak ve valné většině případů (anšto střeva nikdo nevidí, většinou jim nerozumí, a tudíž je ani kritizovat nemůže) není.

takže se přimlouvám, a to na všechny strany, aby se ubraly emoce, neb vztek je špatný rádce. a tím mám na mysli všechny zúčastněné.

udělat si zlou krev, a to zcela zbytečně (prakticky jen kvůli, odhaduji, 5% z celkové stránky, které jsou vidět), je ten nejblbější počin do nového začátku. tím spíš, že na mnoha věcech se lze rozumě dohodnout, ale jen pokud se lidi vzájemně nevytočí.
pak racionalita ustupuje stranou a převládá červenej hadr, a rozdrážděnej bejk se s toreadorem nikdy neshodne.
takže ještě jednou se přimlouvám za zklidnění a mírnější výrazivo. u VŠECH. prosím.

337513

3.8.2015 23:31

feet back

Janecek 90.?.?.?

Reakce na 337497

bych asi opravil na "feed back"

337520

5.8.2015 17:12

RE: feet back

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 337520

a já bych asi opravil na "feedback"

337602

1.8.2015 21:42

respozivní

webmaster 86.?.?.?

Proč není web responzivní? aby se sám přizpůsobil velikosti monitoru nebo tabletu, mobilu?

337369

1.8.2015 22:18

RE: respozivní

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337369

A proč by měl být? Nejsem příznivcem responsive design, dosahuje se toho těžkým nasazením JavaScriptu. jQuery má 96kB a v nespakovaném tvaru dokonce 284 kB. Různé prohlížeče částečně dokážou nekompilovat úplně při každém kliknutí, ale je to individuální a část JS se kompiluje vždy. K tomu přidejte složité ohýbání CSS. Výsledek je monstrum, které nechci. Je to typická snaha ve stylu výrobců triček a jejich hesla one-size-fits-all, ale jedna velikost nikdy nebude perfektně sedět všem, to je prostě proti přírodním zákonům.

Už jsem to psal dříve Hestroyovi a píšu to znovu. Responsive design je typické buzz word, kterému se nemíním podřídit.

337373

2.8.2015 18:36

RE: respozivní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 337373

ackoliv s novym designem zvedavce nesouhlasim a nelibi se mi, tady musim dat panu editorovi za pravdu. Z programatorskeho hlediska je soucasna verze opravdu pomerne slusna, par css a 3kb javascriptu bez jakychkoliv prasecin je v dnesni dobe bohuliby pocin. Pokud by zde bylo nejake jQuery ci google AJAX ci nemoznost si to tu vubec bez zapleho javascriptu aspon precist, tak uz bych asi zacal verit tem konspiracnim teoriim o povaze tohoto webu [mrknutí jedním okem]

337446

2.8.2015 21:06

RE: respozivní

Pan učitel 77.?.?.?

Reakce na 337446

Responsivní design je prováděn pomocí tzv. media queries v CSS, což je mocný nástroj pro jednoduché určení pravidel pro zobrazení stránky pro různé rozměry obrazovky. Jedná se o pár řádků navíc v CSS.

337461

3.8.2015 18:20

RE: responzivní

Martin Kilian 77.?.?.?

Reakce na 337373

Stačí stáhnout knihovnu bootstrap (getbootstrap.com), má 37kB a přepsat do něj tuto šablonu, to je práce na 2-3 dny.

Nemám do teho co kecat, je to tady Vaše piskovište. Nebudu psát, že jsem přestanu chodit protože na Zvědavce chodím číst jenom Vaše příspěvky a osobní postřehy, zbylé články pro mě nemají informativní hodnotu a jen tlumoči co bylo řečeno jinde, pro někoho to ale múže být zajímavý obsah.

Nejpodivnejší a někdy nejlegračnejší mi vždy přijdou články o rozpočtech zvědavce, někde jste tu psal, že předělat zvědavce do této podoby vás stálo nemalé peníze a čas, něco tam bylo o několikách desítek tisíc korun. Moderní technické standardy při dělání webu dodržovat nechcete, žádne knihovny třetích stran se Vám také nelíbí, Vaše požadavky a postoje jsou ale někdy opodstatněné z hlediska bezpečnostního rizika, ale někdy i velice směšné a je videt Vaši neznalost, což je pochopitelné - neživíte se tím.

Pracuju jako programátor a pár let dozadu jsem dělal webdevelopera včetné návrhu a implementace vzhledu stránek. Tohle co jste vyprodukoval a nasadil po stránce designu je na úrovni miliónu dostupních šablon k volnému stažení, pamatuji si článek jak jste tu opisoval pilnost a detailnost vašeho designera a kolik Vás to stojí peněz, nečemu takovému je težké věřit, takže buď lžete až tiskne nebo oba dva absolutné nerozumíte tomu co děláte a v tom případě vybírat peníze od čtenářu na podporu tohoto absolutního amaterizmus mi přijde trochu z cesty. (pardon, z profesionálního hlediska nechápu jak se něčím takovým múžete v roku 2015 chlubit)

Velikost importovaného JS nebo CSS je úplně zanedbatelná ve velikostech do 100kB, i tak máte problémy s pozdním načítaním stylu, co vás dovede k implementaci dalšího JS aby jste to vyřešil. Za další 99% prohlížečú si ty styli a JS zacachuje.

Když se tak vyhýbáte všemu co dá tolik práce a všemu čemu nerozumíte za co potom utrácíte ty peníze, které to jakože všechno stálo ???

337510

3.8.2015 22:10

Vy zíráte, my zíráme, vizír

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 337510

Programátoři jsou všehoschopní a zadarmo drazí nebo ne-e? [chechtot] U všech ďasů, dělala tralala poudala. Volajaké také ... [překvapení] [velký smích] uff a howgh

337519

4.8.2015 0:07

RE: responzivní

Janecek 90.?.?.?

Reakce na 337510

Tenhle komentar, jako jeden z mala odbornych nazoru mohu jen podepsat.

Mimo to zda-li se novy design nekomu zalibil nebo ne ma to jeste jednu a mnohem horsi dimenzi. Jednim nastrojem vrchnosti jak kontrolovat lidi je stale otravovani s nejakymi novotami, typicke je neustala zmena zakonu. Zmena tohoto webu ma stejny efekt pro mnoho ctenaru, kteri s timto mari cas nez se konecne preklopi na novou verzi.

337522

4.8.2015 10:22

RE: responzivní

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337510

Bootstrap byla první věc, kterou mi můj designer navrhl, když jsme se začínali bavit o novém Zvědavci. Stáhl jsem si to, instaloval a vyzkoušel. A odmítl.

Bootstrap vyžaduje jQuery, což jste skromně přehlédl. Viz zde. A to máme dalších 97kb kódu (v kompresované verzi, 280kb v čitelné verzi), který se částečně nebo úplně překládá při každém načtení (prohlížeče postupují různě, co se týče opakovaných překladů JS, ale přinejmenším jeden - Safari - překládá vždy vše při každém kliknutí).

jQuery required

Please note that all JavaScript plugins require jQuery to be included, as shown in the starter template. Consult our bower.json to see which versions of jQuery are supported.


Samotný bootstrap používá přinejmenším bootstrap.min.js, což je dalších 37kB javascriptového kódu.

S vypnutým JavaScriptem si slavný responsive design neškrtne, což je logické, protože bez intenzivní modifikace DOM a kroucení a ohýbání css to nemůže fungovat.

Máte samozřejmě pravdu, že s bootstrapem a s použitím některé z předžvýkaných šablon bychom měli práci hotovou za týden. Výsledek by byl pocitově stejný jako všechny stránky dělané bootstrapem (už je poznám). Můžete namítnout, že to tak stejně vypadá. To je věc názoru, já si to nemyslím. Bootstrap ponižuje práci designera a tvůrce na cvičenou opici, která jen vybere z regálu hotové zboží.

Znovu opakuji, responsive design je buzz word, je to podvod ve stylu one-size-fits-all, což nutně vede ke kompromisům na úkor kvality.

Mimochodem, i když v současných novinkách se už neorientuji, programuji 35 roků a znám 18 programovacích jazyků. Kolik vy?

337540

4.8.2015 10:30

RE: responzivní

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 337510

Jeden faktický komentár niekoho, kto sa vo veci vyzná. Ja sa vám do toho nechcem miešať, len ma to zaujíma, - podla mňa, holt, nik z nás nie je majster sveta, asi ani Stwora ani jeho podpora.

Ale jedno ma od Vás, od profesionála v IT zaujalo, tá otázka na konci.
"za co potom utrácíte ty peníze, které to jakože všechno stálo "

Preboha, v IT, aké peniaze? Tých 20 tisíc, z ktorých po odrátaní prekladov a inej réžie zostane ešte o hodne menej - za čo ich pri podpore v IT niekto utráca?
Ja by som povedal, že za sprepitné vrátnikovi do IT firmy. [smích]

Ja chápem, že profík si také veci..., všetky veci, samozrejme, dokáže spraviť sám. Ale dokáže si profík predstaviť, že mu niekto iný, druhý profík, pomôže zadarmo? A nie raz, ale tak nejak znova, a znova ...

Ale je možné, že nás Stwora klame a chce sa z tých peňazí stať novým Babišom. Treba byť bdelý [smích]
Mal by nám ponúknuť zúčtovanie, za čo to míňa.

337541

1.8.2015 21:49

The renminbi is the official currency of the People's Republic of China.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

V sekcii menové kurzy vám chýba Čínska mena renminbi(Juan), je to škoda, keďže aj podľa USA štatistík je Čínske GDP(HDP) druhé najväčšie na svete, ak sa počíta EU za štát, tak Čína je tretia, takže je škoda že do kurzov ste ich menu nedal pán Stwora

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_%28nominal%29

https://en.wikipedia.org/wiki/Renminbi

337370

1.8.2015 22:05

RE: The renminbi is the official currency of the People's Republic of China.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337370

Dobrý nápad. Přidám.

337372

1.8.2015 22:00

UF

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

337371

1.8.2015 22:20

Jakákoliv změna stojí většinou za hovno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

tohle je naprosto učebnicový případ.. nevyladěný web a změna za každou cenu, k čemu jsou tady měnové kurzy ví zřejmě jen pánbůh, už jen chybí že svátek má dnes Oskar..
sory pane Stwora, vraťte to jak to bylo člověče a tohle spláchněte do hajzlu..

337374

2.8.2015 7:11

RE: Jakákoliv změna stojí většinou za hovno

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 337374

Mohl jste se pod to aspon podepsat!
Po precteni nadpisu me napadlo: ucebnicovy pripad! A ctu to v prvnim radku! Trefa do cerneho a plny souhlas.

337392

2.8.2015 9:05

RE: Jakákoliv změna stojí většinou za hovno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 337392

podepsat se mohu ale jméno vám nic neřekne, jsem pouze pravidelný čtenář klábosící jinde, jinak pan stwora má mé uznání že ten názor pustil.. přesto by za tuhle změnu zasloužil návštěvu pana Kvíze, nebo jak se jmenoval ten návštěvník u něho nedávno doma :--)

337400

5.8.2015 14:04

RE: Jakákoliv změna stojí většinou za hovno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 337400

kdo vi jestli to s tou navstevou Kvize nesouvisi...

"pane Stwora, ten vas web ma na nas vkus nejak moc velkou ctenost, nechcete s tim neco udelat <wink> <wink> ??" [velký smích]

337589

2.8.2015 7:13

RE: Jakákoliv změna stojí většinou za hovno

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 337374

Souhlas!

337393

1.8.2015 22:56

totalitni praktiky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Cekal jsem to, ale ze takhle brzo a tak svevolne, to teda ne.

337376

2.8.2015 0:38

Dovolím si pochválit

Léčitel 37.?.?.?

Zavedení šedého pozadí je dobré a na ostatní věci si zvyknu jako u starého, takže některé výhrady jsou samoúčelné. Trochu mi to připomíná diskuse pod některými weby o autech, kde se vždycky najde někdo, kdo označí Škodovku za nejhorší auto na světě,jenom aby byl zajímavý! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

337382

2.8.2015 15:24

RE: Dovolím si pochválit

rad 77.?.?.?

Reakce na 337382

to jo, presne. Me se to tu taky nelibi, ale mam jen par vyhrad. Ze bych si kvuli tomu rezal zily, to ne

337430

2.8.2015 0:50

Chcelo by to tlacidlo na inverziu farieb,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

citanie na tmavom podklade je casto ovela prijemnejsie...

337384

2.8.2015 0:53

Konec Zvědavce...

WS 90.?.?.?

Vím, že mě pán Stwora nebude brát vážně, protože nejsem známý přispěvovatel a rovnou se přiznám, že jsem na provoz nikdy nepřispěl ani korunu (jsem již několik let v exekuci, na hranici bídy), ale stejně to napíšu. Tohle je konec Zvědavce, jsem o tom přesvědčen. Pro mě určitě. Psaní do diskuzí upřímně nesnáším (naopak diskuze rád čtu, především na Zvědavci), ale tentokrát musím vyjádřit svůj názor. Zvědavce čtu cca 6 let a pokud nebude přístupná i původní verze, končím se Zvědavcem a myslím, že nebudu sám, přestože v ČR neexistuje stejně kvalitní alternativa. Pane Stworo, velmi si vás vážím, ale bohužel věřím tomu, že Vaše ego Zvědavce zničí. Jste bohužel velmi ješitný a nedáte na názor ostatních. Nechci se příliš rozepisovat, stejně vím, že to nic nezmění. Zvědavec byl ve své předchozí verzi svým způsobem dokonalý, že jste to neviděl, upřímně nechápu. Nová verze je totální tragédie a opravdu se nehodlám rozepisovat proč, mnoho pověřenějších to napsalo přede mnou. Ano, v ideálním světě je obsah důležitější než forma, ale bohužel se domnívám, že budete velmi brzy přesvědčen o opaku. Jsme pouhá zvířata, trochu inteligentnější zvířata, ale nic víc. Jednáme víc pudově, než rozumově. A původní Zvědavec byl svým způsobem prostě dokonalý. Přitažlivý, oči neunavující, nadčasový, poctivý a upřímný. Nový je tragický, už teď mrtvý. Je mi to upřímně líto. Snad Vás přesvědčí někdo z blízkého okolí, protože na anonymní čtenáře podle mě nedáte...

337385

2.8.2015 11:31

RE: Konec Zvědavce...

alex69 95.?.?.?

Reakce na 337385

Vás osobní život promitàte do osudu Zvědavce. Padesát korun měsíčně na provoz nedostane nikoho pod most.

337412

11.8.2015 8:43

RE: Konec Zvědavce...

c4mp3r 195.?.?.?

Reakce na 337385

Starý zvedavec bol nadčasový? To si snáď robíte srandu? Veď to bol dinosaurus medzi webmi, posledný svojho druhu. Myseľ vám zatemnil sentiment, ako aj iným uplakaným čitateľom. Obsah je dôležitejší ako forma, čiže z tohto hľadiska zmena nebola vôbec potrebná, ale na druhej strane ani nie je dôvodom, pre opustenie tejto stránky.

337932

2.8.2015 1:05

Asi tak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Obsah mám rád, novou podobu ne, protože jsem konzervativní morous a prostě nová podoba mě nenadchla, ba spíše naopak. Hlavně font písmen je opravdu děsivej. Na druhou stranu je to věc majitele webu, co si s ním udělá. Jako čtenář doufám, že stejným způsobem se nebude editovat obsah... [oči v sloup]

337387

2.8.2015 6:36

Něco nefunguje pane Stworo...

Heriot 85.?.?.?

Přepínání mezi barevnými profily buď nefunguje vůbec, nebo se nastaví u hlavní nabídky a při prokliknutí na obsah článku se vrátí na ten, patrně předdefinovaný, černožlutý.
To samé platí u připínáku. Lze připnout pouze při rolování hlavní stránky, pri rolování rozkliknutého obsahu již nelze.
Jinak trochu obecné nekonstruktivní kritiky, Je to takové nic moc, trochu změna pro změnu, špatné to není, je to ale trošku , tuctové. I když určitě přehledné, čisté a upravené, to je fakt, žádné přeplácání. Shrnuto, lepší to asi je, ale "šmrcovní ženská to není" [smích]

337389

2.8.2015 10:24

RE: Něco nefunguje pane Stworo...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337389

>Přepínání mezi barevnými profily buď nefunguje vůbec, nebo
>se nastaví u hlavní nabídky a při prokliknutí na obsah
>článku se vrátí na ten, patrně předdefinovaný,
>černožlutý.

Tahle situace typicky vzniká, pokud máte zakázána cookies. Doporučuji zařadit adresu Zvědavce do vyjímek.

>To samé platí u připínáku. Lze připnout pouze při
>rolování hlavní stránky, pri rolování rozkliknutého obsahu
>již nelze.

Znovu opakuji, musíte mít povolen JavaScript. Pokud používáte doplňky jako NoScript, přidejte si adresu Zvědavce do vyjímek.

337407

2.8.2015 6:53

FF / Win 8

vladuna 86.?.?.?

3. Můžete si připíchnout záhlaví, takže zůstane viditelné a text se bude pod něj zasouvat. Připíchnutí a uvolnění záhlaví se provádí ikonkou – viz obrázek.
------ nefunguje -----

337390

2.8.2015 7:30

Nashledanou!

vladuna 86.?.?.?

Je cas rict: Nashledanou!
Byly casy kdy pan Stwora byl v Kanade a dokazal otevrit hubu dokoran. Dnes je vetsina clanku pouze prevzatych / prelozenych. A vse zpeceteno novym designem.
Tak podobne jako Maskuv osud.cz. Byvaval to super rozcestnik. Dnes pouze na predplatne a vetsina clanku je volne pristupna v anglictine / nemcine pres osud.biz
Ano pane Stwora, souhlasim, clovek musi drzet hubu a krok ...

337394

2.8.2015 8:22

RE: Nashledanou!

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 337394

Je niekto alebo nieco, co by vam branilo urobit si svoj portal a robit to lepsie ako Stwora, Pan Urazena Samolubost? [zmaten]

337396

3.8.2015 16:31

RE: Nashledanou!

Už mlčim! 149.?.?.?

Reakce na 337396

Asi ne, ale pak by pan Stwora musel buď na pracák nebo do fabriky. To byste mu přál? To nejste moc oddaný stoupenec, i když se tak snažíte. [chechtot]

337506

2.8.2015 7:57

Můj názor na nový WEB

Jacob 78.?.?.?

Jak jsem psal již dříve. Jsem konzerva a s původním designem jsem byl spokojený. Výhody/nevýhody nové tváře ukáže budoucnost, nicméně design není o obsahu a doufám, že si Zvědavec zachová ten původní nemodifikovaný.

337395

2.8.2015 8:26

Zmena k horsimu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

>Mějte povoleny cookies a JavaScript. Bez obou sice základní navigace funguje, ale nebudete moci měnit barevný profil, známkovat články a připíchnout záhlaví. Také nepoznáte, který příspěvek jste už četli.

Cookies a JavaScript mam povoleny, ale ve Firefoxu to nefunguje. Jednoznacne zmena k horsimu. [zmaten]

337397

2.8.2015 13:16

RE: Zmena k horsimu

alex69 95.?.?.?

Reakce na 337397

Evidentně lžete, ve firefoxu funguje na jedničku,naučte se používat vaše doplňky prohlizece.

337422

2.8.2015 18:40

RE: Zmena k horsimu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 337422

>Evidentně lžete, ve firefoxu funguje na jedničku,naučte se
>používat vaše doplňky prohlizece.
Nemam duvod lhat. Mam zajem aby to fungovalo. Vyuku jak uzivat prohlizec opravdu nepotrebuji. Jste legracni.

337450

2.8.2015 19:22

RE: Zmena k horsimu

TnO jebemnato (zavináč) ya (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 337450

Potvrdzujem ze Zvedavec funguje v FF naprosto v poriadku.

Vložený obrázek

Takze clovece, bud mate v tom nejaky curbes, alebo ukazte aku verziu pouzivate a ja nasledne skusim presne tu istu verziu vo FF tej verzie a ukazem sem vysledok. Je stale mozne, ze verzia ktoru pouzivate moze obsah defaultne zobrazovat chybne. Uvidime...

337453

2.8.2015 20:15

RE: Zmena k horsimu

Saša 24.?.?.?

Reakce na 337453

>Potvrdzujem ze Zvedavec funguje v FF naprosto v poriadku.

Samozřejmě.
Zvědavec pracuje bez nejmenších problémů ve všech běžných prohlížečích. (Jmenovitě, IE, Chrom, FireFox, WaterFox). Brblalové budou vždycky brblat [smích] ale příčinou je jejich vlastní neschopnost.

337454

2.8.2015 20:47

RE: Zmena k horsimu

TnO jebemnato (zavináč) ya (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 337454

Ja by som Sašo napísal, že to nie je tak jednoznačné, ako sa zdá.
Skutočne môže byť prvotný problém aj inde, ako medzi stoličkou a klávesnicou.

Cvične som skúsil naštartovať Internet Exploder 8, ktorý je pribalený k Windoze 7 a tu je výsledok:

Vložený obrázek

Tento natvrdlý prehliadač som dnes použil ešte asi len tretí krát v živote a ani ho nemienim bežne používať, preto mi je šumák ako to zobrazuje. Ale je to len ukážka, že kompatibilita, prípadne dobrá vyladenosť na koncových zariadeniach môže byť ošemetná.

Ak by som až tak veľmi chcel, prídem na to kde je chyba, ale nemám k tomu žiadnu pohnútku a na také zbytočné experimenty som príliš lenivý. V spywari Chrome od Google to ide OK a 25. verzia Firefox s tým tiež nemá problémy. Mimochodom, aj Opera vo verzii 11.61 s tym tiež nemá žiadne problémy.
Tak ostatné prehliadače nech ma bozajú. [smích]

337458

2.8.2015 21:57

RE: Zmena k horsimu

Saša 24.?.?.?

Reakce na 337458

>Ja by som Sašo napísal, že to nie je tak jednoznačné, ako sa
>zdá.
>Cvične som skúsil naštartovať Internet Exploder 8, ktorý je
>pribalený k Windoze 7

Neděláte "updates", dnes je aktuální pro Win7 Internet Explorer 11 nebo snad ještě 10.
Z toho ususzuji, že to bude v seřízení. Ovšem sám používám na 64bit Win 7 WaterFox 39.0 Pro 32bit Win 7 bude jiná verze, ale prohlížeč by Vám správnou měl navrhnout.
https://www.waterfoxproject.org/downloads.html
je stejný jako FireFox https://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/

Zkuste prosím stáhnout poslední verzi browser/prohlížeče, který máte v oblibě a přesvědčte se, že vidíte správně jiné stránky.

Domnívám se, že chyba je v seřízení prohlížeče nebo operačního systému.
Můžete zkusit rovněž jít na Start/Control Panel/Internet Options a tam to seřídit na default.

337464

2.8.2015 22:18

RE: Zmena k horsimu

TnO jebemnato (zavináč) ya (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 337464

Klídek Sašo, ja sa nesťažujem. To bola len veta oznamovacieho charakteru.

Ja viem že ten Exploder je starý. Aktualizácie robím len také, aké sám chcem. Nie som otrok
svojho PC a OS. To čo potrebujem, to si nastavím a dohliadnem na to nech mi to funguje v poriadku.

A len pre zaujímavosť, Ten môj FF (ofiko skratka FX) tiež nepatrí medzi nové kúsky a ani Chrome, ktorý používam (verzia 29), nepatrí medzi novinky a predsa zvládajú formátovanie Zvedavca v poriadku. Exploder ma veľmi zlý výsledok spomedzi stariniek.

A teraz si rypnem. Prehliadač od Mozilly sa nevolá FireFox, ale Firefox. Pretože je to Panda červená (Firefox) a nie ohnivá líška (Fire fox), ako si to mylne niektorí vykladajú. [smích]

K poslednému odstavcu: Tam problém netkvie...

Pekný večer.

337467

2.8.2015 23:01

RE: Zmena k horsimu

Saša 24.?.?.?

Reakce na 337467

>A teraz si rypnem. Prehliadač od Mozilly sa nevolá FireFox, ale Firefox. Pretože je to >Panda červená (Firefox) a nie ohnivá líška (Fire fox), ako si to mylne niektorí vykladajú.

Nepokládám se za odborníka [smích]
S Wokny se sám peru a zápolím[smích]
Ten Firefox nemám ani ohnivý, ale vodou ředěný odvar pod názvem Waterfox.[smích]

337469

2.8.2015 23:54

RE: Zmena k horsimu

dub 62.?.?.?

Reakce na 337467

jo a proto mají v logu lišáka obtočenýho kolem zeměkoule[smích]

337475

3.8.2015 0:18

RE: Zmena k horsimu

TnO jebemnato (zavináč) ya (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 337475

To je panda cervena dube, nie liska :

Vložený obrázek

337476

3.8.2015 20:55

RE: Zmena k horsimu

dub 62.?.?.?

Reakce na 337476

přesvědčil jste mne, netušil jsem, že panda je lišákovi tak moc podobná.

337514

2.8.2015 20:32

RE: Zmena k horsimu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 337453

Taky mi to na FF verze 39.0 pro Ubuntu nejde, a přitom jsem do posledka testoval beta verzi s výsledkem OK.
Asi to nebude odladěno dostatečně.
Komenský k tomu říkával: "Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest."

337457

2.8.2015 9:34

Všem se vyhovět nedá

FERDA ferr (zavináč) volny (tečka) cz 109.?.?.?

Zdravím, Vladimíre a znovu děkuji
jen drobnosti dodám
jelikož jsem neskutečný dinosaurus, pokud jde o zvyky a náhledy na okolní svět

Fox 15.0 neukáže jak se přihlásit, takže jedu na Konqueror 4.9.00
okopíruji hlášku pod tlačítkem === toto dostanu
Zvýrazněte adresu obbrázku cursorem myši a klikněte na tlačítko Obrázek
trošku tedy záleží na nastavení, a dalších souvislostech

jak to já chápu, musel by tedy být obrázek jinde, než na HDD ?
prostě mi to nejde, asi jsem dnes hloupější, než včera

tak jo, to je asi tak nějak vše -zatím , jak by řekl Forrest Gump
[chechtot]
Ferda

337402

2.8.2015 9:39

RE: Všem se vyhovět nedá

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337402

Ano, obrázek musí být někde na internetu, neukládáte ho fyzicky na Zvědavce. Vy jen okopírujete jeho adresu začínající na http://.

337403

2.8.2015 12:25

RE: Všem se vyhovět nedá

Honza12345 66.?.?.?

Reakce na 337403

To si děláte legraci?
Jak ho mám vložit, když mám obrázek stažený na svém počítači?
Pokud to nelze, je to funkce na nic.

337417

2.8.2015 13:59

RE: Všem se vyhovět nedá

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337417

Takhle to bylo vždycky. Nikdy jsem neumožňoval vkládat obrázky a videa přímo na Zvědavce. Jednak kvůli místu a jednak kvůli bezpečnosti.

337423

2.8.2015 15:32

RE: Všem se vyhovět nedá

rad 77.?.?.?

Reakce na 337417

nahrej ho na net a vloz odkaz. Tak to chodi co je internet internetem>To si děláte legraci?

337431

11.8.2015 8:56

RE: Všem se vyhovět nedá

c4mp3r 195.?.?.?

Reakce na 337417

Na nič je tu jedine vaša počítačová gramotnosť.

337933

2.8.2015 10:13

Můj názor je...

Martin2341dd1 185.?.?.?

že nový kabát Zvědavce odpovídá době a není špatný. Přepínám sice barvu na šedou, která se lépe čte, ale jinak nevidím větší problém. A těch pár much se jistě vychytá. Jen tak dál a mnoho zajímavých článků.

337405

2.8.2015 12:42

RE: Můj názor je...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 337405

Naopak nový kabát Zvědavce odpovídá době a proto je horší než špatný. Ten původní nebyl moc příjemný tou záplavou šedi, vlastně byl komplet v barvách policejních aut od usa až po rusko. Je to taková unifikace veřejného prostoru pro chystaný nwo .
No ale ten nový kabát odhalil krásu starého, vlastně to ani nelze srovnávat. To staré byl jakýs takýs kabát, to nové je rubáš do rakve.

337419

2.8.2015 15:45

RE: Můj názor je...

rad 77.?.?.?

Reakce na 337419

A jake stranky se vam libi. Me by to opravdu zajimalo. Nejake odkazy, pro priklad. diky.

337434

2.8.2015 18:45

RE: Můj názor je...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 337434

A víte, že jsem takové stránky vlastně nenašel. Samozřejmě že mezi e-shopy a jinými typy stránek by se něco po dlouhém hledání našlo, ale ty mají jiný účel a tím pádem i strukturu. Zpravodajských stránek s možností diskuse, aniž byste měl facebook-profil , těch je čím dál míň. Což je vlastně velké ocenění pro Zvědavce, který to jako jeden z mála umožňuje.
Jeden z diskutujících níže uvedl, že Zvědavec byl nepřehlédnutelný a teď poněkud splývá s mnohými. To je docela výstižné. Někdy stačí pár drobných úprav a výsledek je lepší, než když všechno překopáte, míň je často víc, to je celé.
S ideálními stránkami nemohu sloužit, nejsou. Vlastě jsou to takové, které pokud slouží dobře, se nemění.
Ale lidi si zvyknou na všechno, teď je trend měnit věci přestože fungují. Např. v našem městě většinu hlavních cest předělali tak že je výrazně zúžili, všude nasekali ostrůvky a obrubníky, takže nemůžete předjet ani cyklistu. A to všechno prý kvůli bezpečnosti ! [chechtot] . A takhle "vylepšili" i hlavní silnici, po které jezdí záchranky do nemocnice. Nevím, kudy se k té nemocnici budou dostávat, ale po "nové, lepší" silnici to rozhodně nepůjde, je totiž denně zasekaná .

337451

2.8.2015 10:19

prihlaseni jak u drivejsi verze

jozo 37.?.?.?

nefunguje je treba se znovu registrovat?

337406

2.8.2015 10:34

chtel

jozo 37.?.?.?

bych dodat ze osobne take radeji predchozi verzi ale na druhe strane jsou to stworovy stranky a jak rika muzete jit klidne jinam nebo si udelejte stranky sami
dale pokud se zde vyskytli pracovnici prognostickeho uradu hlasajici konec zvedavce pak by to bylo dobre k tomu ze by zanikla i zumpa lehova tzv Ne zvedavec
jeste dale pokud se jedna o tzv prejate zpravy tak ty jsou vzdy prevzane odnekud jinud
a je jich mnoho takze po prevzeti techto mozno diskutovat
apropos s vlastni tvorbou musite opatrne zejmena na choulostiva temata jako treba o zidech o kterych nemozno ani vznest pochybnosti(v ceske zemi kde domov hnuj trestny cin) al
zaverem vite vetsina sami jak dopadl stwora s prevzatym clankem 4 milionova varianta ze??? tak cau

337408

2.8.2015 10:37

Zvědavec (s novou tváří) je tak sofistikovaný výtvor, že

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

ani sám tvůrce neví o všech jeho dovednostech, jednomu nejde to, jinému zase tamto.
Anebo je tady ještě jiná možnost, že zde už od prvních vteřin řádí vyšší síla a individualizuje jednotlivé výstupy podle (?) IP adresy, jako např. zde: v trochu jiné oblasti.
Sebevědomý přístup Editora ale naznačuje jen tu první možnost.
Takže, Anče, Kubo, hajnej marš jinam, neb toto zde je Editorovo.
Asi konečně získal movitého sponzora, a vaše případná kafíčka rád oželí.

337409

2.8.2015 12:54

vzhled se povedl

te 37.?.?.?

vzhled se povedl, je moderni, pekny, unifikovany s ostanimi weby, coz mu dodava dojmu serioznosti (sice zvedavec tim ztratil svoji originalitu a jedinecnost, ale treba tim modernejsim designem ziska nove ctenare a jine vyhody)

take ocenuji vzdy viditelne umisteni a moderni design kavy pro zvedavce, ur ite to prinese prostredky

tedy uz jen zbyva moznost nastavit si stupen sedi na pozadi (pokud to tam nekde uz neni, treba ano, zatim jsem nezkoumal)

preji zvedavci hodne uspechu a nadprumernou intuici pri vyberu clankuu

337420

2.8.2015 12:56

prvotní dojmy

Tsignotschka 90.?.?.?

Starý zvědavec byl lehce zapamatovatelný, měl svůj osobitý design oproti všem ostatním stránkám. Teď když si proklikám úvodní stránky alternativních médií co mám v záložkách, tak mi mezi nima zvědavec celkem zapadne, až pomalu nevím na jaké stránce jsem.

Vychytávky jako změna barevného podkladu mi nefungují -nejde mi to přepnout na jinou. Nicméně nový design úplně nezatracuji, chce to určitý čas jestli si člověk zvykne. Každá změna na začátku je neoblíbená. Uvidíme třeba za měsíc. Nejdůležitější je pro mě ale obsah.

337421

2.8.2015 15:40

RE: prvotní dojmy

rad 77.?.?.?

Reakce na 337421

s tou zapamatovatelnosti (to je slovo co?) je to pravda. Vycnival. Ted je to jako sablona z wordpresu, coz nemusi byt spatne, ale jak rikate- uz nebude tak lehce zapamatovatelnej. Dat sedou a modrou pryc...nejvetsi chyba. Kdyby defaultne bez prepinani byl web sedo modrej. Polovina lidi by ani nepipla. Ze si to muzu nacvakat do sedo zelene, uz neni ono z mnoha duvodu. Fakt stacilo malo, aby minimalne polovina nenadavala. Co se stane, kdyz cocacola zmeni barvu na zelenou? wau. To je uplne stejne priklad. Mozna editor tu sedou za ta leta nesnasi, tak proto

337433

2.8.2015 15:08

font

rad 77.?.?.?

vidim pismenka rozmazane, co vy.

337428

2.8.2015 17:37

RE: font

TnO jebemnato (zavináč) ya (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 337428

Aj ja, ked toho obcas vela vypijem... [velký smích]

337441

2.8.2015 20:28

RE: font

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 337441

Tak to gratulujem.
Ja vtedy uz nevidim vobec. [oči v sloup]

337456

2.8.2015 15:33

Diskuze

rad 77.?.?.?

U tohoto clanku, je misto odkazu: Komentare, odkaz Zvedavec. To je nejaka chyba ne?

337432

2.8.2015 16:27

čo to akože rušia príspevky Vám ani žiadne neposlali

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

čo to akože rušia finačné pravidelné príspevky trvalou platbou kvôli zmene disajnu Vám zaručene ani žiadne neposlali,
možno sú to Tí experti čo Vám ešte zatápali súdmi za údajný antisemitizmus čiže ešte ste mali výdavky proti na nich a nie zisk z nich. Asi tak.

moja poznámka: Izrael je najantisemitskejší štát lebo bolo zistené že plaestínsky arabi po vzorke odberu Krvi boli na vyše 90 percent semti ale obyvatelia Izraela po vzorke odberu Krvi boli na necelých slabých 50 percent semti. takže môžme povedať že arijskí izraelčenia bojujú proti arabským semitom arabom a bijú ich. čiže najantisemitskejší štát na svete je Izrael. Dôkazy vzorky krvi.

337436

2.8.2015 16:47

Objevil jsem ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

No asi takhle, napadlo mne, co se stane, když použiji Win 2000P

alebrž nemám nové systémy v oblibě a toto je archiv na stroji

Takže Opera verze asi 9.01

povoleny cookies a všechno, leč v horním řádku je jen žluto a jinak nic

asi mi to zabarvuje voči nakřivo, nebo co

a až se dochechtáte, tak dodávám, že se sice docela bavím, ale pokrok vedoucí tímto směrem není teda zrovna zábavný, řekl bych

a zase skoro cituji Forresta Gumpa u toho
"tak jsem teda zase viděl prezidenta"
jsem přihlášenej po jakém kroku, když jsem na jiném půl roku stojícím stroji ?

Ferda

337437

2.8.2015 17:17

Já to vidím takto ..............

Jacob 78.?.?.?

Změna je život i když se nám nelíbí, ale tolik negace je trochu příliš. Jak už jsem psal, starý design mi byl blížší, nový není špatný, některé technické finesy jdou mimo mne. Jediné, snad rozumné vysvětení, mnoha prskajících příspěvků, by mohlo být, že se za nimi skrývá obava, že se změnou designu, se změní i duch Zvědavce. Jinak tomu nerozumím a ani nechci neb bych asi musel konspirovati [smích]). Zvědavci přeji více donátorů do dalších dnů. Vážení návštěvníci, alespoň děkujeme by si autor toho webu přinejmenším zasloužil za to co dělá.

337438

2.8.2015 17:33

Vidím to poněkud jinak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 337438

Několikrát jsem Vladimírovi poděkoval a myslím to vážně
Jenže jsem dědek samouk a vysedávám u těch škatulí desítky let

Takže mne pouze napadlo, co udělá systém, pokud použiji opravdu staré železo i SW
Nejde mi o dokazování, co je špatně, jen si myslím, a docela se i divím, co všechno je jinak, a jak se to projeví, když provedete takovýto pokus

Prostě jsem to poslal, ačkoliv dole jsem zavěšen Linuxem = aktivní
a na síti mám W2000P a na nich vidím pouze žlutý pruh--nic v něm a ni kolem
všechno je nastaveno haldu let a nyní po kontrole potvrzuji, že mohu odeslat, ale než na W2P nejsem schopen se přihlásit --vůbec to ani nevidím

Nežádám nic, jen informuji Vladimíra o těchto efektech v zájmu věci

pro pobavení, věděli jste, že kdysi byly Windows verze 1.3 ? stroj byl Siemens
takže pokrok myslím, vidím, ale zase "zveselenej"
jinak se mějte Ferda Havránek řečený Methoděj po dědečkovi

337440

2.8.2015 18:16

Vidím to poněkud jinak

FERDA ferr (zavináč) volny (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 337440

posílám dnes poslední pokus o informace

nemám v úmyslu planě plkat, jen provádím, co umím v zájmu věci

http://method.rajce.idnes.cz/zvedavec_2015#zvedavec150802rozdilyKonqaFox.jpg

vložit přímo sem se mi nedaří

http://method.rajce.idnes.cz/zvedavec_2015#zvedavec150802.jpg

takhle to také napřed vypadalo

jak jsem psal o tom přelévání textu
jde výhradně o pokus něco taky pro Zvedavce udělat, tak mne nebijte moc

Ferda

337444

2.8.2015 18:36

RE: Vidím to poněkud jinak

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337444

>http://method.rajce.idnes.cz/zvedavec_2015#zvedavec150802rozdily
>KonqaFox.jpg

K tomu obrázku: Tohle je způsobeno tím, že se vám nenačetly požadované fonty. Takže se vzal defaultní font o jiné velikosti a tím se to rozhodilo. Opravit to můžete podle návodu zde.

>
>vložit přímo sem se mi nedaří
>
>http://method.rajce.idnes.cz/zvedavec_2015#zvedavec150802.jpg

K druhému obrázku. Nepochopil. Přeneste adresu obrázku do okna Příspěvek. Adresa musí začínat http a končit .jpg nebo .gif nebo .png nebo .bmp, zkrátka jménem obrázku.

Zvýrazněte celý text adresy obrázku kurzorem myši a klikněte na Obrázek.

337447

2.8.2015 18:37

RE: Vidím to poněkud jinak

TnO jebemnato (zavináč) ya (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 337444

Ferdo, ak vyuzijete sluzby ruskeho imagehostingu Fastpic.ru, tak uvediem presny navod, ako sem dostat obrazok.

Na stranke fastpic.ru kliknite na polozku "vybrat subory" a vyberte subor s obrazkom.

Upload, resp. nahratie obrazku sa udeje po kliknuti na polozku Загрузить

Potom vyberte link treti zvrchu, alebo treti zospodu, je to to iste.

Je to link pod nazvom: Превью - увеличение по клику:

Cely link sa po kliknuti sa oznaci ciernou farbou a uz len staci ho skopirovat klavesovou skratkou CRTL+C a do diskusie vlozit CTRL+V

Takze asi takto:

Vložený obrázek

337448

2.8.2015 18:18

RE: Vidím to zcela jinak

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 337440

Je-li to reakce na můj příspěvek, tak se přiznám, že na mne mluvíte Marťansky. Nicméně si nejsem jist zda-li dnes je ještě možné používat PC s Win98 na prohlížení internetu to jako reakce na staré železo. Taky jsem už vyměnil babi její PC s WinXp za novější s Win7, prostě to nejelo ať už za to mohl HW nebo SW. Otázka spíše zní "Proč chodíme na Zvědavce"? Kvůli barvičkám nebo technickým finesám, které tam asi jsou, ale jak jsem psal, to jde mimo mne nebo kvůli jeho obsahu? Prskavci jaksi tento rozdíl, podle mne celkem zásadní, asi nechápou.

337445

2.8.2015 17:39

Zvědavec má novou tvář

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Spatnou. Horsi. Podbizivou ubohym - kycovite tetovanych. Proste vize na urovni opovrhovanych muklu sedesatych let. Jako slovni zasoba - kurva, pico, vole - v kazde vete.
[bliji]

337442

2.8.2015 19:03

zatím nevím

Aleks 86.?.?.?

Zhodnotit se to dá až za čas
na každou změnu je třeba si zvyknout...Ale přijde mi to takový nepřehledný, nezaujme to. Ta stará forma byla značka, poznal bych ji i kdybych ji viděl z kilometru, škoda jí.

337452

2.8.2015 21:05

čierne pozadie

zvedavý124242 109.?.?.?

Dá sa vypnúť to hnusné biele pozadie? Ideálne je čierne pozadie a biele písmená.

337460

2.8.2015 23:32

RE: čierne pozadie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 337460

Jedina vec, ktera zamrzi. Jinak je to OK.
Kdyz musim denne cucet do monitoru, bile pozadi je unavne. Vlastni veci delam vyhradne se "silver", nebo "black". A kdyz uz cerne, tak ne bile znaky, ale sede.
Za ta leta clovek zjisti, ze i soustredeni pote vypada jinak.

Ono je to zas o tom, ze 1000 lidi bude mit 1000 nazoru. Pozastavovat se nad tim, je blbost. Je to treba brat jako normalni vec.
Na druhou stranu, mozna na prvni pohled, ale zda se mi, ze je zvedavec daleko vice prehlednejsi. Mozna prave ten dojem a barevna odlisnost. Jednoduse je OK, jako i drivejsi verze nezatezuje zbytecne nikde nic, zadne flash, nepodstatne serepeticky. Dobra prace z meho pohledu. Ze slova inovace, reformy apod spise mrazi, vidim to v technice kazdy den, i pres nanotechnologie jde vse dolu vodou, tady se to povedlo.

337473

2.8.2015 21:42

Jsme v demokracii...

Kojotisko 94.?.?.?

Neboli, majitelem je pan Stwora, tak komu se změny nelíbí, ať si cosi políbí. No a žvásty typu "končím se Zvědavcem" mě rozesmály. Já osobně sem chodím proto, že se něco dozvím - to je ten hlavní důvod a v podstatě jediný. Chvilku to bude jiné, ale zvyknu si, protože mě nezajímá FORMA, ale INFORMACE. [velký smích]

337463

2.8.2015 23:03

Nedá sa prepínať farba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Mal som tiež problém s prepínaním farieb v Chrome. Pomohlo vymazať staré cookies, reštartovanie Chrome a refresh.

337470

2.8.2015 23:11

Konečně

baba_Blažková 89.?.?.?

To logo, které konečně lícuje s hlavním textovým polem. Vladimíre, kdybys věděl, jak mi to pilo krev... K novému designu nemám výhrad. Pěkné, jednoduché ikonky, hezké rozbalovací lištičky, příjemné fonty, žádné přehnané serepetičky. Na stránkách se výborně orientuje. Na widlích v mobilu mi to taky chodí pěkně, moji oblíbení smajlíci zůstali, filozofie způsobu vkládání příspěvku zůstala, diskuze je stále stejně dobře přehledná, co víc si přát? Palec nahoru. [smích]

337471

2.8.2015 23:22

RE: Konečně

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337471

Díky. Ale mobilní verze bude až příští týden.

337472

3.8.2015 1:18

RE: Konečně

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 337472

Mám Microsoftí mobil, s androidem jsem skoncovala před pár měsíci, doufám, že se ten můj smaží v křemíkovém pekle, z čehož vyplývá, že nemohu hovořit za androidisty. Starej cosi prndal, on má androida, ale jak pravím, u mě na mobilních widlích dobrý.

337479

3.8.2015 1:12

RE: Konečně

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 337471

(možná by bylo fajn tlačítko "nahoru" ) [mrknutí jedním okem]

337478

3.8.2015 3:13

Konstruktivní kritika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

V celém článku o nové Zvědavcově tváři chybí jedna podstatná maličkost: Upozornění na nutnost odstranění starých cookies při potížích. Pro "nepočitačové experty" by dokonce pomohlo popsat i způsob jak toho odstranění dosáhnout.
Zřejmě nějaké cookies z (?) předchozího beta testování účinně blokovali jak přepínání barev, tak připínání/odpínání hlavičky ve FF ver.39.0 i Chromu, které mám nainstalované na počítači, které jinak bezchybně fungovali při beta testování.
Mezi pěti zmínkami o cookies v diskusi, je pouze jediný k věci: http://www.zvedavec.org/nazory_6563.htm#ptr337470, děkuji tímto anonymovi 95 , který skutečně pomohl.
Ostatní zmínky o cookies jsou jen opakováním toho neúplného sdělení z článku.

To beta testování mělo pokračovat aspoň dva týdny. Takhle se jeden už i bojí připomínkovat příliš provzdušněné instruktáže např. Jak vkládat obrázky...
Není jisto, zda to zdejší diskutující nepřestane bavit, aby podrobně každého nově příchozího ochotně v diskusi zasvětili do ukládání obrázku na internet, zkopírování adresy, a označení této jako adresy obrázku. Jestli by ten velmi provzdušněný návod pod oknem pro příspěvek nebylo vhodné zahustit obsahem...atd...atp

337481

3.8.2015 12:39

Jak na cookies v prohlížeči Chrome?

svt 193.?.?.?

Design se mi líbí/nelíbí - zatím nevím, protože se zatím neorientuji v obsahu (zvyk je železná košile). Předpokládám, že časem se to srovná, takže budu opět téměř automaticky vědět, co kde najdu.
Chtěl jsem ale podle návodu "ukotvit" to záhlaví (výborná myšlenka) - jenže ouha, něco v mém Google Chrome prohlížeči webového obsahu je zřejmě špatně: nedaří ze mi to.
Problém bude asi v těch cookies. Kde v Chrome najdu potřebné nastavení, kde bych mohl "povolit" ty cookies? A samozřejmě pokud možno jen cookies od Zvědavce?
Děkuji za odpověď.
Jan Svatek

337494

3.8.2015 13:46

RE: Jak na cookies v prohlížeči Chrome?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 337494

při spuštěném Zvědavcovi, kliknout na ikonu v příkazovém řádku před www.zvedavec.org/... objeví se informace o stránce, potom kliknout na řádek zobrazit soubory cookie a data vebů
v dalším okénku se objeví seznamy cookies označené www.zvedavec.org, případně ww2.zvedavec. org,
kliknout na příkaz odebrat.
potom pro obnovení stránky spustit
příkaz načíst tuto stránku znovu kliknutím na kruhovou šipku před zadávacím řádkem .
To by mělo být vše.
Pro Firefox je to obdobné.

337495

3.8.2015 14:23

RE: Jak na cookies v prohlížeči Chrome?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 337495

předchozí příspěvek se týká vyčištění cookies od předchozích testování, nikoli povolení Java scriptu a coookies. To řeší Editorův příspěvek níže.

337498

3.8.2015 13:49

RE: Jak na cookies v prohlížeči Chrome?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337494

1. Klikněte vpravo na ikonu se třemi vodorovnými čárkami
2. Vyberte položku Nastavení, otevře se nová stránka
3. Klikněte dole na Zobrazit rozšířená nastavení
4. Pod hlavičkou Ochrana soukromí klikněte na Nastavení obsahu
5. Pod Soubory Cookies klikněte na Spravovat výjimky
6. Přidejte www.zvedavec.org a vpravo nechte Povolit, klikněte na Hotovo
7. Sjeďte na JavaScript a klikněte na Spravovat výjimky
8. Přidejte www.zvedavec.org a vpravo nechte Povolit, klikněte na Hotovo

337496

3.8.2015 14:48

Nova tvar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

OsobNe mi starsi stranky pripadaly prehlednejsi, ale obsah je dulezitejsi forme. Nicmene nekdy neni spatne naslouchat kritice, pokud prevazuje nad chvalenim , tak asi neco neni v poradku.
Clovek si zvykne na vse....

337501

3.8.2015 18:26

+

humprecht 89.?.?.?

pěkný nový vzhled, je méně konspirační [chechtot]

337511

28.9.2015 16:09

RE: +

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 337511

To je poté,co si pana Stworu pozvala kriminálka na pokec [chechtot]

340064

3.8.2015 22:06

A nemohlo by to...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

A nemohlo by to byt tak,jak to bylo drive? Je moznost "navratu"? Vzdyt to fungovalo dobre a melo to jakysi charakter, bylo videt i posledni prispevky. Dnes je z toho jakasi vsedni znormalizovana stranka.

337518

4.8.2015 0:36

"Zvědavec má novou tvář",ale nemůžu se zbavit dojmu,

Emil Robot 46.?.?.?

že si tu nynější přesunul z prdele na obličej....Už jsem to tu psal 2x,ale cenzurou jsem neprošel....nevadí....zbývá mi jen popřát všem,aby se s tím všichni časem nějak vyrovnali a užívali si ty nový barvičky aspoň tak,jak doposud i když se touto formou stal Zvědavec z "nezpochybnitelné klasiky" naprostou fádní a bezpohlaví tuctovkou,"pokrok" však,jak vidno,zastavit nejde i když jde v podstatě o "tři kroky hlučně kupředu a pět potichu zpátky......Chápu nesmlouvavost pana editora,neb každá matka miluje své dítko a o to víc,oč mělo smůlu a přišlo na svět jako poznamenané..... [oči v sloup]

337523

4.8.2015 1:23

Nové rozhraní

LinPin 213.?.?.?

Vážení,
tyto stránky jsou a doufám i budou netradičním informačně-diskusním kanálem. Stejně jako šaty dělají člověka, dělá i nové rozhraní stránky. Obsah se vyjadřuje formou. Ta nová forma je prostě divná. Nesedí mi a koukám a čtu, nejen mě. Shodou okolností jsem si zkušebně nainstaloval Windows10. A hle! Podobný dojem! Inovace za každou cenu. Jádro je nové, svižné, lehké, ale tvář divná! Navíc stejný styl podání... Když už si člověk zvykne na celkem elegantní vzhled "aero" s možností ho vypnout, tak přijde příšernost , která je hranatá, ostrá, barevně nehezká, a hlavně musíme vše přesunout jinam a jinak, jak my chceme, ne jak vy potřebujete... A to vše v době, kdy je výkon a dostupnost HW na vysoké úrovni. Můj subjektivní dojem je, že tu je pokus o jistou grafickou kulatost, ale barvy a rozložení jsou těžce "hranaté". Každopádně moc děkuji za snahu, kus práce tam je vidět. Prosím o zamyšlení nad dílem, které je na dobré cestě. Nešlo by to ve spolupráci s někým, kdo má cit a nezištné pohnutky dotáhnout??

Váš věrný čtenář LinPin

337524

4.8.2015 7:47

RE: Nové rozhraní

alex69 37.?.?.?

Reakce na 337524

Tak si představte na jakém zařízení se bude Zvědavec prohlížet za 5 let. Nebudou převažovat tablety? Jedno s jjakým systémem. Nebo stále v domově důchodců budou startovat své W2000 ? Nebo tu už třeba ani nebudeme....... třeba, válka, katastrofa.......

337530

4.8.2015 17:40

RE: Nové rozhraní

michald 89.?.?.?

Reakce na 337524

Obsah se nevyjadřuje formou, šaty nedělají člověka. Člověka dělají neviditelné zásady a povaha. Když se dalajláma oblíkne do vytahaného trička a džín, bude to furt dalajláma, a když ho někdo okrade v parčíku, protože tam půjde v noci, kdy se doporučuje, aby tam soudný člověk nechodil, tak okradl dalajlámu. Zkrátka a dobře ta "divnost" fdormy poukazuje jen na vaší připoutanost k formě, ale o Zvědavci to neříká nic.

337550

4.8.2015 18:59

RE: Nové rozhraní

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 337550

Dakujem. To je najnudrejsie, co som tu okolo zmeny
stranky Zvedavca cital.

To by si mali precitat vsetci nespojni
a kritici. [smích]

337553

4.8.2015 19:37

RE: Nové rozhraní

Vopice 69.?.?.?

Reakce na 337553

Ani jsem nečekal, že bys tu řekl něco jiného. Příspěvek, na který reaguješ, je sice úplná hovadina, protože míchá hrušky s jabkama, ale je důležité, že jsi správně zařazen.

Jak souvisí to, že někdo okrade dalajlámu se Zvědavcem, proboha?

Příspěvek, na který reaguješ, se snaží naznačit, že když bude na obrázku jablko, tak nezáleží na tom, jak hezky bude namalované a že je v konečném důsledku jedno, jaký dojem z něho člověk má. Což je samozřejmě totální krávovina.

Jinak by se to dalo říci také tak, že když by byl Zvědavec na obrazovce písmem tak malým, že by bylo nečitelné, tak je to jedno, protože je to pořád Zvědavec.

Nebo kdyby například Karel Gott přišel o hlas a jen by sípal a ty bys po jeho koncertě moudře vyprávěl, jak byl ten koncert skvělý, protože na hlase nezáleží, důležité je, že to byl Gott.

Navíc dalajláma je obyčejný vobejda a dalajlámu z něj skutečně dělají jen ty šaty a uklánění se při každé příležitosti. Pokud si pan michald myslí, že dalajláma je nějaký nadčlověk, tak to opravdu není, kdyby neměl tu "funkci", tak by o něm michald v životě neslyšel. Takže jeho přirovnání kulhá na všechny čtyři.

Už ti to začíná docházet? Pochybuji.

337555

4.8.2015 20:12

RE: Nové rozhraní

michald 89.?.?.?

Reakce na 337555

Ne, pan michald si nemyslí, že dalajlama je obyčejný obejda, v tom má nad paní Vopicí, která si to myslí, výhodu. A ano, pan michald se občas setká s lidmi, kteří jej hodnotí po svém, ale pak když se z toho oklepe si řekne, je to jen další hnusnej názor člověka kterého ten názor zdobí jako šaty člověka, a ty šaty jsou jeho a ne moje, tak proč by si je měl tahat na hlavě uvázané jako turban a usměje se a jde dál. A to, že vám nedochází proč jsem to napsal, za to nemůžu - pomalejší češtinou - šaty nedělají člověka, ale obsah. V tomto případě udělala forma místo obsahu, aby se moh rozeběhnout. Kdo se vzteká?

337558

5.8.2015 9:19

RE: Nové rozhraní

leo69 176.?.?.?

Reakce na 337558

Pro michald: Zvolil jste opravdu "špatné" přirovnání s tím dalajlámou. Pokud ho uznáváte jako budhistickou autoritu a zároveň z budhismu něco znáte, tak byste mohl vědět, že dalajláma nemůže být okraden. Ostatně, nemůže být okraden nikdo, kdo uskutečnil jednu z budhistických ctností a tou je nekradení ve skutcích, mysli ani pocitech. Pokud je tedy dalajláma skutečně budhistický praktik...

m, [mrknutí jedním okem]

337573

5.8.2015 14:57

RE: Nové rozhraní

michald 46.?.?.?

Reakce na 337573

Nemůže, ale mohl by být. A to s tím neokradením toho kdo nekrade jsem nepobral. Jako že ukradnete něco jen tomu kdo něco má? A facka duchovního nebolí? [naštvaný]

337592

6.8.2015 20:14

RE: Nové rozhraní

Vopice 46.?.?.?

Reakce na 337592

To se nedivím, protože jsi budhista začátečník. Pravděpodobně jsi viděl "7 let v Tibetu" a dle toho soudíš, jak to v Tibetu bylo. Jinak doufám, že si uvědomuješ, že bez té "funkce" by dalajláma vůbec nebyl, takže "funkce" dělá dalajlámu, což jsou v překladu ty šaty, i když je možné, že tvé naivní představy ti to pochopit nedovolují.

Mimochodem, jistě víš, že dalajláma byl vlastníkem tibetských otroků, kteří nejen že ho museli krmit, ale i mu odevzdávat své děti, aby mu posluhovaly.

Ten dnešní už to tak mít nemůže, protože mu to Číňani zakázali, tak jen snaživě objíždí svět a tváří se jako slušný člověk.

Co se týká formy, tak forma je stejně důležitá jako obsah, to tě na základní škole neučili, když jsi odevzdával domácí úkol? Na druhou stranu se dnes na formu moc nedbá, krasopis se už dávno nevyučuje a podle toho to také tak vypadá.

Nebo ty chodíš ve špinavých hadrech, aby vyniklo tvé pravé já? Jestli ano, pak to beru.

337656

7.8.2015 8:22

RE: Nové rozhraní

Michald 89.?.?.?

Reakce na 337656

Svůj dluh mně a panu dalajlamovi můžete splatit u přepážky Psaná slovní ublížení vstup pro opice kdykoliv mezi 10 a 11 večer. O odklad můžete zažádat v této diskuzi rozvinutím myšlenky "Ublížení? Ty si myslíš, že jsi budhista? Za prvé ani nevíš jak to napsat a za druhé už jen to že to píšeš ukazuje na to, že jím nejsi." Ahoj holky a kluci.

337676

4.8.2015 21:01

RE: Nové rozhraní

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 337555

Tak niekto tu ozaj nie len bobkov, ale aj
zasmradil.

A v tybkoch sa prehrabavat nemienim. [bliji]

337559

6.8.2015 20:06

RE: Nové rozhraní

Vopice 46.?.?.?

Reakce na 337559

To se nedivím, protože bys musel zapojit mozek, ne jen snaživě kývat hlavou.

337655

4.8.2015 3:18

Na Zvědavce chodím kvůli obsahu, ne formě.

Martin Hofer 90.?.?.?

Nostalgicky jsem ho přepl do šedé a jsem v podstatě spokojen. Ten původní vizuál byl ovlivněn starými wokny. Já jsem z těch lidí, kteří používájí i v nových Windows prapůvodní téma, známé od Win 3.0... Ten dnešní vizuál, kterému podléhají i novodobé weby se mi prostě nelíbí. Zejména k Win 8.0 mám přímo odpor. A to říkám jako profesionální grafik, byť bývalý... Také vím, že pokrok a móda neznamenají vždy kvalitu. Spíše naopak. Prožíváme dobu všeobecného úpadku. Týká se to nejen vzdělání, kultury, ale také grafiky. Přes dokonalost dnešních digitálních technologií. Měl bych ale jeden návrh. Co pro nenapravitelné staromily, jako já dotáhnout to nostalgické šedé téma k dokonalosti a změnit horní zelenou lištu na modrou?

337525

4.8.2015 5:53

RE: Na Zvědavce chodím kvůli obsahu, ne formě.

Martin Hofer 90.?.?.?

Reakce na 337525

Ještě malý edit, když už jsem se v té formě začal vrtat... (Pan grafik s webmasterem už dobrousili sekyru na všechny prudiče? [velký smích] ) Do modra samozřejmě spodní lištu. Horní do té nejtmavší šedé. (té pod tímto příspěvkem) Jinak se mi dost líbí nápad s otazníkem v logu. Otázka je, co by to udělalo, kdyby se použila nějaká tučnější Futura. Ta zúžená Helvetica v menu i nadpisech úplně super. I funkce menu se mi dost líbí. Možná je tam zbytečně moc možností navigace na titulní stránku. Co je ale dost rušivé, je ikonka připínání. Je-li to technicky možné, hodil bych jí v klidu vpravo nahoru vedle přepínání barev s pozadím v barvě lišty. Nejspíš nebude tak používaným prvkem, aby kvůli tomu musela rušit čistou linii hlavičky... A na zbytek jsem si při tom přemýšlení zvykl a začíná se mi to docela líbit...

337528

4.8.2015 9:49

RE: Na Zvědavce chodím kvůli obsahu, ne formě.

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 337525

Jak se vám to přepnutí povedlo, mi to přepínání nefunguje vůbec.

337537

4.8.2015 19:08

RE: Na Zvědavce chodím kvůli obsahu, ne formě.

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 337537

už fungovat začalo

337554

4.8.2015 10:07

zvedavco-hujerizmus

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Já teda nevím, ale posuďte sami.

Mám normální okno, spuštený prohlížeč Opera 12, žádný zoom.
http://www.neodym.sk/_fotky/Obrazovka-1.png
Príliš velké písmo vidím jen kousíček textu.
Jdu dále na zmenšení 70%, co obvykle nikde jinde delat nemusím.
http://www.neodym.sk/_fotky/Obrazovka-2.png
Je videt, kolik místa zabírá pravá strana, takže dejme tomu kvuli ušatým širokoúhlým monitorum. Ani neverím, že optimální pomer šíre/výška obrazu je pri 16/9, to nekdo udelal príliš natvrdo, bez ohledu na další veci. Oko "roluje" horizontálne/vertikálne pri čtení zcela jinak.
http://www.neodym.sk/_fotky/Obrazovka-3.png
Hromada proplýtvaného místa horizontálne
http://www.neodym.sk/_fotky/Obrazovka-4.png
Pravá strana vymizí, protože nejde soubežne porád co zobrazovat.

Dokonce i pri čtení článku jsou napravo buď pitomosti, nebo po vyčerpání jejich rádku zcelaprázdné místo:
http://www.neodym.sk/_fotky/Obrazovka-5.png
http://www.neodym.sk/_fotky/Obrazovka-6.png
Dost na tom, že už prohlížeč a systém ukousne nejaké místo, protože není praktické buď porád neco prepínat, nebo nemet poruce nekteré volby.
No a takhle píšu tento príspevek, takové mrňavoučké písmenka, hlavne, že momentálne nepotrebné "ve zkratce" zabere polovinu obrazovky:
http://www.neodym.sk/_fotky/Obrazovka-7.png
Doufám, že lze pochopit, že tohle zcela jiste není to pravé orechové, a nestojí za vynaloženou práci, podle principu - udelat neco dobre, nebo špatne dá kolikrát stejnou námahu.
http://www.neodym.sk/_fotky/Obrazovka-8.png
Tady je ješte videt, o kolik je náhled čitelnejší, než písmo pri samotné editaci.

337538

4.8.2015 11:35

Mám jenom jeden dotaz

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337538

Vaše poznámky jsou validní. Mám jenom jeden dotaz. Proč jste to nenapsal, když běžel beta test? Proč jste čekal, až to bude v ostrém provozu a případné změny teď budou obtížné?

337543

5.8.2015 0:42

RE: Mám jenom jeden dotaz

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 337543

Zcela jiste to nebylo schválne. Nechodil jsem na betatest, protože nová verze mi nebyla dost pohodlná, a veril jsem, že se to ustálí i beze mne. Pak si nepripadám jako ten nejduležitejší, co by tohle mel hodnotit, jsou zcela jiste erudovanejší, co se tím živí. Pak jsem predpokládal, že podobné pitomosti proste ani nenastanou.
Pak bývám i vytížený, a hrát si s testováním mi nesedlo, mám toho na práci nejspíš víc, než dost, a jsem rád, že vubec neco napíšu, i když to nekdy vypadá, že se potrebuju vykecat, tak to není. Pak kdo by to testoval, když mu nesedí ani základ, a ozve se, až když je neco ješte vetší problém, než predtím.
Jsem technik, tak také chápu, že nekteré postupy nevyjdou napoprvé, sám se s tím potýkám. Pak nemám už kolikrát energii čelit "microcoftím" tahum, je toho opravdu dost, co bych zmenil od základu, kdyby šlo o mne. Kamarádím se s PC od dob XT, ale na to sotva dnes nekdo kouká. Uznávám i nové veci, ale musí zbýt i čas je vyladit. Mám dojem, že kdybych mluvil o tom ješte víc, tak jen ztrácím čas a stene to nikdo nevezme, jak bylo myšleno. Puvodní design mel své kvality, možná zcela náhodne, a z mé strany vubec nešlo o lpení na nečem. Nemám problém vymenit kabát, pokud to další je opravdu kabát. Chápu to tak, že jste neco potreboval zmenit. To nekdy prináší doba, semtam inovace bývá nekdy prospešná.
Ani jsem nevnímal, co a jak dlouho má být betaverze. Takže jsem ani "nečekal". Používal jsem starou, dokud šlo. Dost času mi vezmou príspevky, a ne ješte vyjádrování se k detailum. Ozval jsem se až pak, co se mi videlo, že nekteré veci jsou opravdu kousek mimo.
Co je obtížné a co ne je pro mne nejasné, neznám pozadí a beru to zdroják jako zdroják. Když nejaký zdroják píšu sám, tak se každou chvíli najde 10 zmen, trvá nekdy mesíce, než se cosi ustálí, je treba si ty pripomínky projít, ty, které za to stojí zapsat a vyrešit. Jiná cesta asi není.

337561

4.8.2015 17:42

Nový Zvědavec vypadá dobře.

Annna 90.?.?.?

[velký smích]

337551

4.8.2015 18:19

Volba barev podkladu-textu + starší prohlížeče

šedý vlk 78.?.?.?

Jen technická poznámka. Používám starší verze prohlížečů, ve kterých dřívější verze zvědavce bezproblémově fungovala. Nová ani v jednom bohužel samozřejmě nefunguje korektně a levé menu přesahuje do textu středního sloupce (ie, mozilla). Změna šablon taky nelze provést. Samozřejmě je to vždy chyba těch, co mají používat jen nejnovější verze prohlížečů - někteří kacíři z řad programátorů i uživatelů zase říkají, že dobře naprogramované weby fungují korektně ve všech prohlížečích.
Ale horší je volba barvy podkladu-písma. Vzhledem k extrémně nepříjemné bílé barvě podkladu bohužel nemůžu dále zvědavce číst jako dříve, tak jen sem tam projdu titulky. Oči jsou mi přednější a tohle barevné spektrum je opravdu neakceptovatelné. Přesně z tohoto důvodu nečtu všechny podobně řešené weby.
Revitalizací pro mě mnohaleté pravidelné čtení zvědavce končí. Nic shodou okolností kvalitního v kapitalismu netrvá věčně a změna pro (špatnou) změnu je dnes bohužel nutná skoro všude.
Každopádně moc děkuji za ty roky, kdy byl zvědavec díky panu Stworovi nejlepším českým webem na zahraniční politická témata a kdy byl také designem skvělý a příjemný na dlouhé hodiny pravidelného čtení.
Přeju hodně zdaru do dalšího provozu.

Ps: Je opravdu škoda, že nelze provozovat starší verzi paralelně, minimálně volbu pro texty barva textu-podkladu.
Už jen při psaní tohoto příspěvku jsem málem přišel o oči.

337552

5.8.2015 7:52

RE: Volba barev podkladu-textu + starší prohlížeče

Saša 24.?.?.?

Reakce na 337552

>Používám starší verze
>prohlížečů,

Používání novějších verzí prohlížečů má i jiné své výhody, opravili v nich chyby předcházejících verzí a jsou bezpečnější. Pokud uvedete svůj operační systém a oblíbený prohlížeč, snad Vám někdo poradí.

337569

4.8.2015 21:36

Je to lepší než to bylo, bez debat!

Sugar 84.?.?.?

Hlavně jsou fajn větší texty...
Ale zas mě pobavila klasická čecháčkovská věčně nespokojená nátura v diskuzi. Jó radit a hovno dělat, to nám vždycky šlo náramně. [chechtot]

337560

5.8.2015 21:54

Nová úprava je vynikající

občasník 77.?.?.?

Nová úprava je vynikající v následujícím. Nahoře jsou seřazené rubriky tak srozumitelně, že to lépe ani nejde.
Kdežto staré provedení bylo v tomto špatné, pro občasného návštěvníka.

337612

5.8.2015 22:59

Povedene

Girili 94.?.?.?

Nova podoba Zvedavce je moc povedena!
Nevim, zda uz nekdo zminil drobny detail k barevnym profilum - pri nacitani nove stranky se na chvili zobrazi defaultni barevne nastaveni a lehce to rusi. Neni to nic zasadniho, nevim, zda to stoji za to se v tom vubec stourat, ale pokud by to nebyla velka uprava, tak to zkuste doladit. [smích]

337614

6.8.2015 9:40

RE: Povedene

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337614

Ano, o tom problikávání původní šablony vím. Dalo by se to opravit. Udělám to až doladíme ostatní věci.

337631

6.8.2015 7:47

To chce čas

m2 188.?.?.?

Pane Stwora nic si z těch negativních příspěvků nedělejte. To je klasická vlastnost člověka. Nechceme změny, chceme svoje jistoty, ranní rituály atd. Jako uživatel Apple produktů jsem těmto změnám vystavem často a pokaždé mám podobnou hromádku intelektuálně odborných keců. To chce čas. Za půl roku po tom neštěkne ani pes a vše bude jako dříve.

Jsou to jen hrdinské výkřiky.

Mimochodem, je milé zjistit kolik tu máme programátorů a odborníků. Měl jsem za to, že nejsou. [smích]

Za mne jediná věc. Velikost fontu v editačním okně pro psaní nového příspěvku je opravdu malá. Navrhuji zvětšení tak o jeden dva pt. Ale možná je to tím že píšu z telefonu.

Děkuji za snahu posunout zvědavce dále.

m2

337620

6.8.2015 10:36

ikona hrnku

DanS. 91.?.?.?

První den, když jsem nový design proletěl očima, tak jsem si dlouho myslel ( než jsem si přečetl drobný text kolem ) že ikona hrnku na "kávu" je jakýsi zpotvořený fotoaparát, který míří směrem vlevo.
Vřele doporučuju ucho otočit vpravo ( drtivá většina lidí jsou praváci a ani levák si nepostaví hrnek křížem, tedy šikmo doprava, kde je na monitoru ) a tvar ucha změnit na zaoblený.
Jinak OK.

337634

6.8.2015 14:32

je to povedené dílko...

JanaJ 78.?.?.?

není to už jako staré zaprášené rakve [smích]
blahopřeji...

337640

6.8.2015 20:54

RE: je to povedené dílko...

EllaK 78.?.?.?

Reakce na 337640

Také se připojuji. Je to jeden z nejlepších webů, co jsem kdy viděla. Není fádní, technicky dotažený, barevně příjemný, fonty se pěkně čtou. Rozhodně je to změna, oproti předchozí značně odpudivé verzi. Líbí se mi, jak to je takové provzdušněné, volné, všude dost místa a také se s novou verzí vyřešil problém na mém Blackberry, nyní vše vidím jasně a zřetelně. Je dobře, že pan editor věnoval mnoho stovek hodin a pan dezignér také. Myslím, že se to vyplatilo a místo 160 tisíc čtenářů jich bude brzy třeba i půl miliónu. Opravdu, je to moc krásné.

337657

7.8.2015 19:19

:(

djobcek14 62.?.?.?

nepaci [pláč]

337710

10.8.2015 8:34

Je to to určitě lepší.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Ale doma v čr to na starých krámech funguje málo. Mé pozdravy za Oakwille.
Jenda

337863

6.3.2016 17:23

HLAVNÍ PANEL NA PLOŠE WINDOWS10

MaFa 81.?.?.?

Prosím poraďte. Nefunguje mi hlavní panel ve Windows10. Nemůžu vlézt do Startu, zmizel mi čas a datum, regulace zvuku, atd. Co s tím?[zmaten]

346473

Tuto stránku navštívilo 6 996