Diskuze k článku
Ekonomická válka Evropy proti Izraeli
Příspěvků 29
18.6.2015 4:09
Opet,clanek je propagandisticky motivovan,jako, vse ostatni.
Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?
Koukate na TV a na obrazovce je romanticky pribeh,najednou mate rec o koncentraku.Mluvi se o bojkotu Israelu a ten Israel Vam pripomene bojkot zidovskeho zbozi,co by pokracovani sedmdesatilete propagandy,lzi, o ktere se muzete presvedcit i na Wikipedia, kde se rika,ze:23 brezna zide z USA vyhlasili valku-bojkot nemeckeho zbozi do Ameriky,prominentni solicitor Samuel Ultermaier,dne 24 brezna to byl zidovsky kongres brezna,1tedy,valka vyhlasena zidy z uzemi Ameriky,ne akce Americanu,jako naroda, jen hrstka zidu zorganisovala bojkot,jez vedl k tomu,ze Nemecko si to nenechalo libit a odpovedelo bojkotem zidovskeho zbozi 1 dubna,roku 1933.
Jak,je videt,to krestansky svet nezajima a s tim se opet pocita v dnesni situaci kolem kritiky Israelu a v boji s tak zvanym antisemitismem,jez je vic bojem proti pravde,jak se veci zkutecne udaly a ne,jak si zidovstvo preje a prosazuje se po celem svete,s pomoci ruznych kolaborantu,jez ze sve posic echteji trestat ty jez nechteji prijimat lez, tak se domahaji pouzit krestanskeho pravniho systemu,proti krestanum.Celosvetovou cenzurou a propagandou se chteji prosadit jako jedina vudci sila k ovladnuti sveta,coz,drive prisuzovali Hitlerovi.
The Biggest Secret of WWII?
Why Germany Began Rounding Up Jews
and Deporting Them to the East
Why did the Germans begin rounding up the Jews and interning them in the concentration camps to begin with? Contrary to popular myth, the Jews remained "free" inside Germany - albeit subject to laws which did restrict certain of their privileges - prior to the outbreak of World War II.
Yet, the other little-known fact is that just before the war began, the leadership of the world Jewish community formally declared war on Germany - above and beyond the ongoing six-year-long economic boycott launched by the worldwide Jewish community when the Nazi Party came to power in 1933.
As a consequence of the formal declaration of war, the German authorities thus deemed Jews to be potential enemy agents.
Here's the story behind the story: Chaim Weizmann (above), president of both the international "Jewish Agency" and of the World Zionist Organization (and later Israel's first president), told British Prime Minister Neville Chamberlain in a letter published in The London Times on September 6, 1939 that:
I wish to confirm, in the most explicit manner, the declarations which I and my colleagues have made during the last month, and especially in the last week, that the Jews stand by Great Britain and will fight on the side of the democracies. Our urgent desire is to give effect to these declarations [against Germany].
We wish to do so in a way entirely consonant with the general scheme of British action, and therefore would place ourselves, in matters big and small, under the coordinating direction of His Majesty's Government. The Jewish Agency is ready to enter into immediate arrangements for utilizing Jewish manpower, technical ability, resources, etc.
18.6.2015 8:26
RE: Opet,clanek je propagandisticky motivovan,jako, vse ostatni.
výjimečné porušení omerty 109.?.?.?
Reakce na 334982
Označování všeho zboží zřetelně vlajkami země původu nemá s bojkotem nic společného. To mělo být odjakživa. Jediný bojkotující je nějakej Nikki Haley, alespoň podle textu.
"Označování všeho zboží zřetelně vlajkami země původu nemá s bojkotem nic společného."
-------------------------------------------------------------
Proč se teda tomu Izrael bráni? No, asi ví, že LIDI samotní,
teda MASA,
využíva aspoň tuhle možnost-bojkotovánim výrobku tohto štátu-
verejne projevit svuj názor o jeho politice.
Smutné, že to už jinak nejde, aj když máme jednak ústavou, ako aj Chartou OSN zaručenú slobodu slova, teda názoru a jeho verejného vyjádrení.
Samozrejme, že z každého pravidla jsou výnimky, aj když
mnohokrát jsou trápne a dosahuje se nimi
PRAVÝ OPAK ŽELANÉHO efektu !!!!!!!!!!!!!!
Jenom naprosto blbé, aneb PSYCHOPATICKÉ mozgy to nejsou
schopné pochopit
18.6.2015 16:14
RE: Opet,clanek je propagandisticky motivovan,jako, vse ostatni.
výjimečné porušení omerty 109.?.?.?
Reakce na 335004
Nechte na lidech, co si koupí a co ne, nebo jsou snad blbí a psychopatičtí, aby si neuměli vybrat z globální nabídky ?
Označování zboží vlajkou státu není ekvivalentní s politikou státu, to snad chápe i blbec i psychopat.
Holínky a hodinky nejsou totéž, i když se oboje natahuje. A je mi u análu, čemu a proč se teroristický stát izrael brání.
Možná že v izraeli hodinky a holínky jsou totéž, když müslíte.
Kedze cela izraelska ekonomika je dotovana, nejaky bojkot toho mala exportu co maju je uplne zcestny.
Ak uz chcete nieco bojkotovat tak bojkotujte výrobky USA, ale ouha, vsetky výrobky USA maju zncaku Made in China.
18.6.2015 15:34
RE: totalne zbytocna iniciativa
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?
Reakce na 334992
Vexláci a podpindostan bruselon euálku obdařili vexlem s afričany a bujaře dělají žranici z afgánu.
Vtipné je, když ultranacisti mluví o nacistech. Celý článek úplně přesně vystihuje jejich mentalitu. Je to hnus. Sice za to nemůžou, když jim vymývají kebule od malička, ale stejně je to nesmírně odporné.
Tak ono se jim to nakonec vrátí? Přes svojí nátlakovou kolonii USA donutili Evropu uškrtit obchod s Ruskem a výsledkem bude v budoucnu bojkot Evropy izraelského zboží? Ona ta spravedlnost snad existuje...
Zdá se tedy, že Německo pomalu pomaloučku začíná uplatňovat svojí vlastní politiku a vysmekává se ze svěrací kazajky, jak vyvolenci v globálu slábnou. Poďme hoši poďme .
Jestli jsem tomu clanku porozumel, zda se, ze vice ne obojkotu je to o tom, ze to vypada, ze se jim vymyka jejich nadvlada z rukou. Zatimco oni doufali, ze jejich snaha o vymyti mozku behem nekolika generaci bude fungovat, vypada to, zeto neni Pravda.
Je mozne, ze Nemecko ceka nejaka takova Sametova revoluce?
Boj-kot či boj toť otázka, každopádně článek vyjadřuje infopole v zemi, která byla sionisty po 2.sv držena v nesvéprávném postavení, aby o ní mohli rozhodovat za oceánem. To, že si Němci vůbec dovolili takto otevřít hubu, značí snižování míry nesvéprávnosti této země.
Aby u nich mohla proběhnout revoluce, je potřeba náležitě zpracovat kritickou masu lidí a jejich potenciál použít pro své vlastní cíle, takové politické aikido.
Jediný prvek by mohli být imigranti a na tom se také pracuje napříč Evropou. Co také jiného, rozkol s Ruskem už je velmi málo pravděpodobný viz. demonstrace Němců proti nepozvání Vladimira Vladimiroviče na G7. Vpodstatě mi přijde, že Němci jsou ze západní Evropy nejvíce pro-ruští.
Každý soudný člověk už má všech "výstřelků" Izraele plné zuby!
Izrael učinil z Palestiny "koncentrák" , okrádá Palestince o jejich území, kde staví nelegální osady a na mezinárodní právo kašle! Nechci se zde rozepisovat o dalších zločinech Izraele,jako je prokazatelné vraždění při posledním napadení Palestiny.
Suma sumárum, když toto vše sečtete, je celkem pochopitelné, že se i neutrálně ladění občané EU a dalších zemí, staví proti Izraeli a když mohou, "zavolí" a izraelské zboží a služby odmítnou!!! Na tom nevidím nic špatného.Až se Izrael začne chovat slušně a podle práva, přestane vraždit a páchat další zločiny, potom také může chtít, aby se k němu lidé chovali podobně! Do té doby má prostě smůlu a bude trpět.
jsem byl svedkem snahy firmy Ericsson vybavit prodejny, kde se prodávaly jejich produkty servisním stolem, ale s určitou podmínkou, která nabádala, že se tam budou servisovat jenom jejich telefony. Vubec nerekli, že je to také proto, že nezvládli klávesnice, které byly príliš subtilní a poruchové v nekterých modelech. Dnes je dejmetomu situace jiná, a klávesnice jsou dotykové. Jde ale o ten princip. Muže mít prodejna telefonu pro každý svuj model servisní stul? Kdo na takový nesmysl prišel?
Tak se stejne ptám. Má snad nejaký zákon rešit vztahy s každým státem zvlášť? To jsou pseudozákony, nikoliv zákony. Zákon je neco, co má platit obecne, široce a ne jednotlive. Zákon je v první rade zobecnená abstrakce zahrňující dejmetomu už konkrétní kriteria. Zákon není možné zredukovat na kritérium. Ani prírodní zákon nerovnáse kritérium. Takový zákon jako v článku proto nemá jak být zákonem, protože se vymyká z definice samotného pojmu zákon. Nemuže být neco co je kolečko zároveň kulička. Kolečko je kolečko a kulička je kulička.
Proč páni návladní nectí slovník ???
18.6.2015 17:50
Vláda ČR platí školné Madle Albrightové!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?
Tak to je už úplně v peli, kam jsme se to dostali. Vláda rozpočtové odpovědnosti pana Nečase byla k smíchu, ale vláda pana Sobotky a Babiše, to už je k pláči: http://aeronet.cz/news/sbirejte-vicka-na-nemocne-d...
no nechci být na autora onoho textu zlý, ale evidentně věc nepochopil
tý starý čarodějnci nikdo nic neplatí, co by taky baba nad hrobem ještě chtěla studovat.
to ji jen spolusoukmenovci vlezli do análu a pojmenovali po ní stipendium, které je placeno studentům.
ale je mi opravdu s podivem, proč agenta čulíka českého původu, znajícího češtinu, platí z grantu bohemistiky.
jenže ono dnes nejde o nějaký název, hlavně že je kanál, jak své agenty platit, aby to nebilo do očí a vypadalo ještě bohulibě.
Hlásím se do party s pisatelem, který podle vás, nic nepochopil.
Z článku na uvedeném odkazu jednoznačně vyplývá, že se jedná o placení doktorandského studia M. Albrightové, nikoliv o stipendia jiných studentů.
Pokud máte pravdu vy, je článek velmi špatně napsaný.
To, že jsou na vládě idioti, kteří ani neumějí správně napsat nějaký dokument, ještě neznamená, že ta stará obřezaná kráva potřebuje doučování.
Ve skutečnosti jde o financování Čulíka Bulíka, který na oplátku skáče tak, jak pískají.
je mi líto, ale jednoznačně vyplývá přesně to, co jsem napsal.
co vidíte?:
USNESENÍ
VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY
ze dne 24. listopadu 2014 č. 970
o pokračování financování doktorandského stipendia Madeleine Albrightové ...
avšak není to komu čemu, ale koho čeho. jenže protože toto jméno je nesklonné, tak je v obou případech psáno stejně. (kdyby používala českou verzi jména, bylo by to hned jasné, neb by tam bylo stipenidum marie jany korbelářové)
nemluvě o tom, proč by baba potřebovala ve stejné době dvě stipendia na totéž tím spíš, že umí česky velmi dobře.
což dokládá i další článek:
ministru zahraničních věcí zabezpečit v
letech 2015 až 2019 ve spolupráci
s
představiteli Univerzity v
Glasgow každoroční informaci o způsobu čerpání finančních
prostředků vynaložených podle bodu II/1 tohoto usnesení a informovat o tom ministra
školství, mládeže a tělovýchovy.
proč by měl někdo něco dokládat při čerpání stipendia, kdyby to bylo jednorázové stýpko pro jednu osobu, které je doloženo jeho poskytnutím a více není třeba dokládat?
Četla jsem následující článek, na který odkazuje předcházející diskutující:
http://aeronet.cz/news/sbirejte-vicka-na-nemocne-d...
Z textu není tak moc jasné to, co tvrdíte.
Ale asi je to fuk, to já jen že mám pocit tupce, který nechápe text, který by měl být jednoznačný.
18.6.2015 22:30
RE: Vláda ČR platí školné Madle Albrightové!
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?
Reakce na 335047
Myslím, že ten článek na aeronet je nepochopení věci. Nejde o stipendium (komu, čemu, 3. pád) Madeleine Albrightové ale stipendium (koho čeho, 2. pád) Madeleine Albrightové. To stipendium není placeno jí (proboha, proč by taková stará čarodějnice studovala v Glasgowě?) ale v jejím jménu. To, že ho platí česká vláda, je ovšem pravda. Ostatně to je stará věc, BL o tom referovaly v roce 2010.
no proto jsem na ten odkaz reagoval prvním příspěvkem - tedy že autor je jaksi mimo.
když si ale přečtete nejen článek, ale i to usnesení, tak je to myslím jasné.
Jasné a vysvětlené, mně se v odkazu usnesení nezobrazuje.
19.6.2015 9:58
RE: Vláda ČR platí školné Madle Albrightové!
výjimečné porušení omerty 109.?.?.?
Reakce na 335054
Milá Ájo, neřešte prkotiny, ANO i to, že vláda platí špiona a rozvraceče země je marginálie před tímto :
http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/175...
Máte pravdu, jenže já už jsem ze všeho toho dění znechucená, především z vlastní naivity, kdy jsem v Kanadě šila, tehdy je československou, vlajku, v kanadském mrazu jela z Montreálu do Ottawy vítat Havla a představovala si, jak česká kotlina pokvete, ze západu přebere jen to dobré a třeba si i něco ponechá z minulého režimu.....joooo, pěkný houby.
Mezi politiky si nevyberete, vztahy mezi lidmi se zhoršují, přibývá agresivity, kriminality.
Je to fuj, tak proč by měl být Babiš lepší? Nemá důvod, po nich potopa.
re: "jenže já už jsem ze všeho toho dění znechucená, především z vlastní naivity"
To ja tiež. Môžu za to pravdepodobne rozprávky, na ktorých vyrastáme - kde dobro zvíťazí nad zlom. Ale my nežijeme v rozprávke... aj Shakespeare už napísal, že "peklo je prázdne, všetci diabli sú tu."
Asi som na križovatke - neviem, či chcem ešte hľadať pravdu, pretože neviem, čo ešte unesiem. Ale ctiť si ju budem vždy.
Tak hlavu hore a želám pekný víkend.
Asi to tak bude, ta pohádková touha po tom, aby dobro zvítězilo, navíc, jako ženy jsme emotivnější, muži bývají racionálnější, i to se odráží v našem vidění a hodnocení světa kolem nás.
Díky, Danielle, i vám pěkný konec týdne.
Taky se tak cejtim ! Jako by narodu nestacili cigani ktery havloidi zvyhodnujou na ukor sporadanejch obcanu .... Pockejte az privandrujou africti islamaci po statisicich ktery v ceskym krateru rozumnej clovek protoze vi co je to za sajrajt nechce ....., to se tam z kriminality tech ilegalnich negros kterou uz maj ve Spanelsku , Recku , Nemecku , Finsku , Dansku , Svedsku, Francii , GB a ted uz i v Rakousich a Bulharsku uplne doserou tak jako v Italii.
24.6.2015 1:41
RE: Vláda ČR platí školné Madle Albrightové!
Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?
Reakce na 335279
Zacneme od zacatku, kdy zdravotni komise, na zaklade dobrych rad inteligentnich vedcu a ovsem dobrych obchodniku s vidinou milionu do vlastnich kapes,prosadili hromadne ockoveni v Africe,Z byvalych deseti deti,prezilo jedno,ted,jich maji osm-deset a tak znicili se jen dalo,destivy lesy vypalili na pole, nebot jejich policko, uz tak rozvetvenou rodinu nemohlo uzivit, zkoncila a ted premnozene rodiny,jako kobylky kolem sebe kde chudaci deti umiraji a mnohde s osmi deti,jen jedno prezilo.Vysledek, byl, ze klesla umrtnost, velka rodina zpusobyla katastrofu, kdyz urodna puda se jejich cinnosti zmenila v poust a misty nastala nouze o pitnou vodu, tak, se svet znova kouka na premnozene "kostry" jejiz preziti pozustava zase na Spojenych Narodech, jako v pripade ockovani, vysledek, emigrace, a aby se povedla , tak zase UN udelala zakony, aby nikdo nemohl protestovat, branit se. Kritisovat Spojene Narody,za zasadni omyly je vec nemozna. Navic, poliili s tim, ze se jim dodaji, za prislusnou hodnotu, zbrane. Kmenove problemy a nabozenske problemy se sikovne ozivi a tak vidime chodici "kostru", jez za sebou po zemi vlece kalasnikov, mistama vzbourenci doslova operuji moderne vyzbrojeni a svrhnou kazdou vladu, ktera neskace, jak se piska z Washingtonu, tedy, od strycka SAMA a demokratickych zemi. Prosadit sve domovske pravo proti pristehovalcum ze vsech stran, nahradi deklarace lidskych prav se stehovat, kam chteji a mit narok na vse a nebo i na vic , nez domorode obyvatelstvo. Navic, chytre obchodni hlavy, podporili nenavist v Africe, ale i na Strednim Vychode. Zde, v boji proti terrorismu, se opet vydelava, prodame kazdemu, kdo ma cim platit a je jedno na ktere strane bojuje.
Ovsem, ani to nestaci a tak prisla na radu Ukrajina, proste za chvili nebude nikde kousek mista, aby tam byl klid.
20.6.2015 6:51
Bojkot obcanstva a i celych universit,ovsem,plati se vyhazovem.
Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?
Vyhodi Vas vlastni spoluobcane,ve vasi zemi,z vaseho pracoviste,proste a kratce ,kolaboranti nechteji riskovat vlastni "koryto",natoz,aby prislo upozorneni zidovstva ve vasi zemi, a nebo dokonce az z Israelu.Boj proti kriminalite Israelu ted vedou soukrome mnozi obcane,kdyz,politici jdou opacnym smerem.Zbozi v prodejne s pocatecnim cislem kodu zacinajici tremi cisli 729 je zbozim z Israelu a je tercem bojkotu.Navic zde mame nenapadnou cinnost zidovskych rabinu,jez oznacenim K a nebo U znaci,ze zbozi za male vsimne,je zbozim posvecenym rabinem,kosher.Takze i zarputily krestan na kriminalitu israelu nevedomky plati taxu-dan do kapes rabinu.V USA neni tolik protestu,jako v Evrope,nebot k poctu studentu je velka vetsina zidovskeho jednani,jez svym vlivem doslova kontroluje universitu.
Veci politicke korektnosti dosly tak daleko,ze i pomodleni pred zapasem studentu stalo ucitelku misto,svet zapasi s pravem mensin a zidovstvo toho plne vyuziva,kde jen muze.
Muzete kritisovat kohokoliv, jen ne Israel a zidovstvo.Domorodec s etakto stal navstevnikem ve vlastni zemi.
ekonomickou valku proti Israeli kterej se u nich s islamakama vubec ne@ere EU zrejme nevyhraje..... Ja osobne do Starbucks , MC Donald a dalsich jewisch outlets sem a tam vlezu jen kdyz cestuju a potrebuju na hajzl a nenecham jim tam krome ho@na ani cent! Ale musime si priznat, ze s bojkotem Israele v Europe to nebude az tak horky . Jako radioamater vim, ze se z Israele do celyho sveta vyvazej vic nez obstojny veci spickovy kvality treba vod firmy Mars ktere a to musim tez priznat jsou minimalne vo 2 tridy lepsi nez americke vyrobky ktere technologicky zaostavaji tak ze s uplnum bojkotem Israele to vopravdu nebude tak jak se pise ......
Tuto stránku navštívilo 4 441