Diskuze k článku

O pěti chlebích

Příspěvků 53

9.6.2015 0:29

kužáka jsem nezřel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

http://www.czechfreepress.cz/uvadime-videa/valka-v-eu-jiz-zacala-imigranti-proti-vsem.html
To by nemohli multikulturalizovat.

334293

9.6.2015 19:52

a mezitím ....

Guru 178.?.?.?

Reakce na 334293

DARPA - agentura pro podporu vojensky využitelných technologií uspořádala tradiční každoroční soutěž robotů.
Mokrým snem Chazarsko-Amerických NeoConů (75% NeoConů jsou Chazaři) je ovládnutí světa bez nutnosti propagandisticky působit na vojíny. Jejich snem jsou poslušní roboti.
Holt Čapek něco tušil.

Krátký sestřih finále - mělo zcela tradiční průběh (skvělé pobavení):

http://rt.com/in-motion/266020-robots-failures-dar...

334350

9.6.2015 5:07

Teorie autora v článku o kouření,

Aja 82.?.?.?

že vše možná směřuje k legalizaci drog, není možná tak příliš od věci.
Takhle si portugalskou legalizaci všech drog, tedy i těch tvrdých, pochvaluje český tisk:

http://www.lidovky.cz/v-portugalsku-jsou-drogy-leg...

Po 14 letech dekriminalizace drog se prý výrazně snížila úmrtnost na předávkování. Radujme se, veselme se. [překvapení] [zmaten]

334298

9.6.2015 19:36

RE: Teorie autora v článku o kouření,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 334298

Každý, komu to alespoň trochu myslí, se může podívat na hezký příklad z nedávné historie, tedy prohibici v USA.

A může se ptát. Přestalo se pít? Nepřestalo. Snížila se kriminalita? Nesnížila. Naopak se prudce zvýšila. Sbíral za alkohol daně stát? Nesbíral. Kdo na tom vydělával? Mafie. Jaký byl konečný osud prohibice? Byla zrušena.

A teď se podíváme na drogy. Drogy jsou zakázané. Přestali je lidi používat? Nepřestali. Vydělává stát na daních z nich? Nevydělává. Kdo na nich vydělává? Mafie. Mohl by je stát distibuovat přes lékárny levněji tak, aby se narkomani nemuseli obracet na mafii a ta z nedostatků prostředků vychcípala? Mohl. Snížilo by to kriminalitu spojenou s prodejem drog? Snížilo. Jaký je výsledek tzv. války proti drogám v USA? MIlióny lidí ve vězení za držení marihuany. Desítky tisíc mrtvých v Mexiku i v USA. Přestaly se drogy používat? Nepřestaly.

No, teď když jsme se nad tím zamysleli, tak vidíme, jaký přístup je správný.

Podobné je to s prostitucí, pokud je prostituce legální, prostitutky odevzdávají daně, jsou pod lékařským dohledem, pasáci mají utrum. Pokud není, pasáci a další kriminálníci bohatnou, prostitutky jsou nemocné a nemají prachy, navíc je pasáci krmí drogami a násilím je nutí do kšeftu.

Takže už jsme si ujasnili, že některé neřesti vymýtit nejde, maximálně je možné je podchytit tak, že je kontroluje stát, vybírá daně z kterých může financovat prevenci a zájmové aktivity, zamezuje kriminalitě a poskytuje čisté drogy a zdravé prostitutky, takže chrání zdraví a životy.

Tolik k radosti a veselí.

334348

10.6.2015 1:36

RE: Teorie autora v článku o kouření,

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 334348

Kolego až na jednu takovou maličkost, která Vám malinko uniká.

1) Holky poskytují něco zcela přirozeného a to je sex, byť nemanželský a ne konaný za účelem rozmnožovat se . Prostě jen pro zábavu a tak to ani příroda jistě nemyslela. Nicméně obcování s prostitutkou není činnost která by člověka jakkoli zničila. (Netahejte sem prosím pohlavní chorobu kterou od ní mohu chytit.)

2) Kouření tabáku, pití alkoholu, kafování, ale i kouření trávy nejsou činnosti, které by mne okamžitě zničily.

3) Naopak spead plus heroin nebo místo speadu trochu koksu, případně opium, je látka tak rychle návyková a rychle jedovatá, že ve velmi krátkém čase zlikviduje dotyčného jedince, ale stejně rychle poznamená i všechny v jeho okolí, více méně je zničí. (To nemluvím finančně. Stalo by se tak i v případě, že budou drogy levné.) Závislák na těchto drogách, díky jejich rychlosti rozkladu osobnosti zcela jistě zajistí, že dotyčný nezplodí a když zplodí nevychová potomka svého.

Nevěříte! Tak si něco prostudujte o dějinách Číny, jakou genocidu jim přivodili angličtí dodavatelé opia, kteří tak činili pouze za účelem zisku a co se stalo, když řekl Čínský císař ne. Studujte téma "Opiové války".

Jinak stejně zhoubně jako opium působila na severoamerické indiány ohnivá voda na jejíž odbourání z organizmu, na rozdíl od Evropanů, není jejich genetika uzpůsobena.

Takže povolit tvrdé drogy jedině v případě, že bych chtěl snížit populaci lidstva. To by se jistě spolu s nemocemi, na které by takto oslabený organismus celé populace nebyl schopen reagovat, zajisté úspěšně podařilo.

334368

10.6.2015 12:33

RE: Teorie autora v článku o kouření,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 334368

Asi jste nepochopil, o čem mluvím, ale to nevadí. Ptám se. Je možné vymýtit drogy (je jedno jaké)? Kolikrát se to v minulosti podařilo?

Pokud dáte nějaký příklad, kdy se to povedlo jinak, než zavřít lidi do koncentráku, tak sem s tím. Pokud se to nedaří, tak je lepší to mít pod státní kontrolou.

Žádná maličkost mi neuniká, pokud to nejde vymýtit, lepší je od toho odstřihnout zločin, který páchá další zlo, kromě samotných drog. Už vám to malinko secvaklo?

Pokud bude méně mafie, bude méně zločinu. Pokud bude mafie mít možnost prodávat něco, co stát zakazuje, bude bobtnat.

Naopak stát může z peněz, které sebere mafii, financovat osvětu a vytvářet například možnosti jiné zábavy pro mladé, než je fetování. Například hřiště, tělocvičny, rozvoj turistiky, atd, atd.

334399

11.6.2015 9:28

RE: Teorie autora v článku o kouření,

JN 91.?.?.?

Reakce na 334399

Naprostý souhlas.
Nežijeme v ideálním světě, takže je potřeba se na problémy dívat realisticky.
Žádný zákaz nic nevyřešil, akorát problém přesunul do šedé nebo černé zóny a pakovali se na něm mafie.

334482

9.6.2015 7:45

ako duchovne zalozeny

tartus 109.?.?.?

chapem to podobenstvo o chlebe a rybach ako metaforu a nie ako nieco co sa skutocnosti stalo. Takze cely ten pribeh o pekarovi mi pride .... no proste ma nechytil.
Ak chce niekto poukazat na to ze Jezisove ucenie je o vyssich hodnotach tak si mohol zobrat ten pribeh o bohacovi co sa odmietol vzdat bohatstva alebo iny o mytnikovi. Tento pribeh proste moje myslenie povazuje od zaciatku za blbost a tym kazi aj tu dobru pointu.

334301

9.6.2015 8:40

Zvláštní inovace

J_Pitralon 178.?.?.?

Co by na to řekl Václav Havel, vždyť ten měl pořád zapáleno. Dokonce tak dramaticky krabičku cigaret před Adamcem na stůl vyložil.

334303

9.6.2015 8:53

RE: Zvláštní inovace

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 334303

ach, díky, už dlouho jsem se tak nechechtal, pouhé dvě krátké věty

334305

9.6.2015 8:48

tabakový dym - dilema

jan26 195.?.?.?

Fajčenie nesporne prináša celý rad zdravotných rizík. je pravdou, že nefajčiar nie je povinný inhalovať dym na chodbách úradov či v reštauráciách a preto by mali existovať pre fačiarov osobitné priestory, kde si môžu v pohode a bez vzájomného šikanovania s nefajčiarmi zapáliť.
Zúrivý pohon na fajčiarov, nie nepodobný honbe na čarodejnice, je však svinstvo.
Náš život občas potrebuje únik so "zdravej" reality, potrebujeme nejakú formu relaxu i zmenu vedomia. Túto úlohu berú na seba "mäkké" drogy, nie bez rizík, ale občas nevyhnutné. Panák dobrého koňaku, 3-4 deci dobrého vína, cigarka alebo cigareta. Je to forma psycho-hygieny aby sme sa nezbláznili. Ke´d nám zavrú všetky poistné ventily, začne nám prepínať.
A propos, keď úplne zakážu fajčenie, čo príde na rad potom?
Pivo? Víno? Zakážu ranné behanie, pretože poškodzuje kĺby, bežci nepríjemne páchnu potom a zavadzajú na chodníkoch? Nebuďme hlupáci. Môj starý otec bol náruživý fajčiar, prežil koncentrák dožil sa 80 rokov (ten druhý pravda fajčil a zomrel 63 r.). Nič nie je len čierne alebo biele.

334304

10.6.2015 0:43

RE: tabakový dym - dilema

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 334304

Mě tedy, ať se pan editor nezlobí, cigarety opravdu smrdí, a kuřáky obcházím, pokud to jde, nejlépe přechodem na druhou stranu ulice. Ale proti elektronickým cigaretám nic nemám, naopak se je snažím i v rámci rodiny propagovat. Zatím spíše bezúspěšne, prý "to není ono", či "špatně to táhne a ta kapsle mi vytéká do pusy", popř. "vždyť mě už se to nevyplatí, stejně tu už dlouho nebudu" a podobné racionalizace vlastní lenosti a nechuti ke změně... Myslel jsem si proto že elektronické cigarety se nerozšířili kvůli kuřákům samotným, a ne nějakým legislativním zákazům, to je pro mě tedy novinka. Je snad jasné že dým z elektronické cigarety nesmrdí a neobsahuje nic nebezpečného (a pokud ano, tak v tak malém množství že pokud bychom to chtěli zakázat kvůli tomu, museli bychom zakázat i všechny voňavky a deodoranty...). Proto nechápu proč by se nemohly elektronické cigarety povolit i v místech kde je kouření normálních cigaret zakázano (možná s výjimkou benzínových pump), nebo snad dokonce zakazovat... Vždyť by to byl i účinný způsob jak kuřáky normálních cigaret nalákat na přechod na bezpečnější a čistsí alternativu.

Jinak samozřejmě jsem i pak proti reklamám a propagaci v jakékoliv formě, a pro zákaz prodeje mladistvým, nikotin zůstává stále těžce návykovou drogou, byť je inhalován z elektronických cigaret.

334365

9.6.2015 9:40

Další odvádění pozornosti

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Protikuřácká hysterie je další zástupný problém, na kterém se máme vybít. Mně vadí pouze odhazování nedopalků kdykoliv a kdekoliv. Vždyť se kouří už od objevení Ameriky (napadá mě, jestli tehdy neměl Kolumbus raději sedět doma - nejen v souvislosti s Nikotiana Tabaccum), a najednou je z toho mor lidstva. Nejlepší vtip je, když bývalý agent Bureš vysvětluje, jak letos ušetříme na zdravotních výdajích - zřejmě si zakouříte a druhý den už jdete na transplantaci plic.

334307

9.6.2015 9:46

Ach jo

PeS 193.?.?.?

Zvědavce jsem si vždy vážil proto, že vybíral důležité zprávy a nacházel jsem zde podstatné informace. Bohužel osobní bitva editora za ochranu kouření tento standard snižuje a úroveň serveru začíná připomínat konspirativní weby, kde je každá událost zdůvodněna zásahem ufonů, případně spiknutím Illuminátů...

334309

9.6.2015 19:46

RE: Ach jo

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 334309

> osobní bitva editora za ochranu kouření

Nevím, co si představit pod pojmem ochrana kouření, ale dokážu si představit, co znamená osobní svoboda. Pokud stát zakazuje kouření v hodpodě, pak to není svoboda. Každý člověk má právo výběru a do začuzené hospody prostě jít nemusí, a dokonce ani nemusí kvílet a naříkat, jak ho to tam obtěžuje. Hospodský má plné právo si sám rozhodnout, zda se v jeho hospodě kouřit bude a bude to putyka, nebo nebude a bude mít prima restauraci. Není na tom vůbec nic složitého.

Omezení kouření ve státních prostorách je samozřejmě v pořádku, stejně jako omezení kouření na zastávkách a v prostředcích hromadné dopravy, když už kuřáci nedokáží být ohleduplní sami.

> úroveň serveru začíná připomínat konspirativní weby

Debata o kouření a celkově o regulaci drog patří na konspirační weby? Ale no tak...

334349

11.6.2015 22:55

RE: Ach jo

Jamo 109.?.?.?

Reakce na 334309

"Zvědavce jsem si vždy vážil proto, že vybíral důležité zprávy a nacházel jsem zde podstatné informace. Bohužel osobní bitva editora za ochranu kouření tento standard snižuje"
S tím bych souhlasil. Dle mne se tímto článkem pane Stworo chováte v principu stejně, jako ten pekař. A kromě toho jste zneužil mého oblíbeného autora. Za vše ostatní si vás ale nepřestávám vážit.

PS: nejsem žádný militantní nekuřák, ani nemám patent na rozum, ať si každý dělá co chce. Jenom, že žádný člověk nežije izolovaně od všech ostatních a dopady jeho nelogického chování potom nesou všichni, např. v nákladech na jeho léčbu. Jedno kde žije, celá planeta je v podstatě jedna vesnice.
Toto je o chování jednotlivce, který se nazývá Homo Sapiens, člověk moudrý. Kde je ta moudrost? Není to o politice, nebo o vládách. Tam jsou zase jenom lidi, kteří často nejsou moudří. Spíše vychytralí. A dle toho nastavují horší nebo lepší mantinely.

334531

16.6.2015 17:30

RE: Ach jo

Perryman 89.?.?.?

Reakce na 334531

Plný souhlas s Jamo, konečně to tu někdo vyjádřil. Taky mi přišlo že ten pekař je zosobněním pana editora. Docela jsem se tím pobavil. A k hysterii kolem nekuřáckých hospod musím podotknout, že se už léta těším na to až se konečně zavedou i u nás. Mám názor, že hospoda je veřejný prostor, třeba jako kino a tak je právo každého moci zajít do kterékoli jakou si vybere a to bez omezení. Prostě zaplatit za služby a nebýt otravován puchem. Ve skutečnosti vyvstávají zajímavé souvislosti. Část mých přátel - kuřáků odmítá chodit do velmi dobrého nekuřáckého podniku a tak já se přizpůsobuji vlastně vždy. Chodí s námi kluk z Anglie. Hospoda je zakouřená a když si chce dát cigáro on, jde kouřit před hospodu. Představte si, nemá s tím vůbec žádný problém [smích]

334821

17.6.2015 8:29

RE: Ach jo

RomanL 85.?.?.?

Reakce na 334309

Ano, někdo je tak omezený, že nechápe, že se vůbec nejedná o nějaké kouření či nekouření, natož o jeho ochranu. Ale to je u levičáků obvyklé, nic nechápat. [vyplazený jazyk]

334895

9.6.2015 10:03

Odpověď

trsek 212.?.?.?

Tak já vám tedy odpovím, pane Stwora: to, že z el. cigarety nejde viditelní dým neznamená to, že neobsahuje škodliviny. V čínských náplních je kdejaké chemické svinstvo a rozhodně všechno nezůstane v plicích kuřáka, aby vydechoval jen vodní páru, jak se nám předkládá. Za mě by se sem tyhle chemické hnusy z Číny vůbec dovážet neměly. Takže je samozřejmě racionální, že elektronická cigareta je postavena na roveň té normální.

Docela se na ten čas těším, až mi kdejakej vocas nebude smrdět pod nos, když zrovna obědvám, a ještě se tvářit jako debil, když se na něj se zlou podívám. To samé v klubech, na koncertech, kde kvůli kuřákům je za chvíli nedýchatelno. Cigarety jsou prostě humus a celej tenhle průmysl je svinstvo. Na druhou stranu, kdyby do toho firmy nepřidávaly chemii, která jen prohlubuje závislost, a je násobně škodlivější než nikotin, asi by kouření bylo taky o něčem jiném a kdyby se k tomu ještě kuřáci nechovali sobecky, asi bych se k tomu taky stavěl jinak...

334310

9.6.2015 11:26

RE: Odpověď

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 334310

"Na druhou stranu, kdyby do toho firmy nepřidávaly chemii, která jen prohlubuje závislost, a je násobně škodlivější než nikotin, asi by kouření bylo taky o něčem jiném a kdyby se k tomu ještě kuřáci nechovali sobecky, asi bych se k tomu taky stavěl jinak..."

No a tedy buďte rád, že se náhodně v ohleduplné nekuřácké restauraci nesetkáte s lidskými produkty farmaceutického průmyslu, kterým tu závislost aktivně způsobil praktický lékař, či specialista v oblasti psychiatrie - poslední četné události končící okamžitou smrtí Vás zase ochrání od trápení z nedobrovolných šluků kuřáků.

334316

9.6.2015 14:11

Elektronické cigarety /RE: Odpověď/

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 334310

Elektronické cigarety jsou vyrobeny jako podstaně dražší ale i mírně dokonalejší náhrady injekčních stříkaček při fetování. Není to tak nápadné, jako když si před Vámi feťák vráží jehlu nula osmičku na ohmatané plastové stříkačce do zápěstí před místním nádražím. Také je do náplní elektronických cifaret snadno možné nenápadně přimíchávat buď testovací a nebo i standartní návykové drogy, a potenciální díler se pak nemusí zesměšňovat před agenty z protidrogového útvaru nabízení dávek za dampingové ceny, když si konkurují v prodeji před místní základní školou. Co se týče "standartních složek", překvapuje mne tam bezbřehé horování pro "zcela neškodnou kyselinu mléčnou", která prý po žíhání na odporovém tělísku prochází plícemi uživatele " a kouří líp než papirosa. Když si někdo šlukne, a ono ho to sejme, tak může být docela rád, jak je to levný. Jen bych chtěl varovat před čínskými LION akumulátory, pro které může, pokud nedává bacha na nabíječku připojenou do sítě, snadno vyhořet .... [smích]

334332

9.6.2015 11:02

Keď chceš s vlkmi žiť musíš s nimi vyť. Ak si sadáš medzi vrany musíš krákať ako oni.

lubosmat 195.?.?.?

Ľudové príslovia vám radia čo robiť, aby ste sa vyhli diskriminácii.

Ja patrím k zarytým nefajčiarom, a v mladšom veku som bol dokonca schopný verbálne, dokonca niekoľkokrát aj fyzicky napadnúť fajčiara, ktorí si zapálil cigaretu medzi sediacimi ľuďmi v amfiteátri, alebo dokonca v kinosále, alebo pred nastúpením do autobusu, keď „závislák“ posledný dúšok z cigarety vyfúkne do davu v preplnenom autobuse, a cez zatvárajúce sa dvere vyhadzuje nezahasený „vajgel“ na zastávku autobusu rovno do kočíka mamičke čakajúcej na ďalší spoj.

Na margo škodlivosti fajčenia a pasívneho fajčenia len toľko, moja mama pracovala 12 rokov ako vedúca pohostinstva, vo výčape pracovala len sporadicky, keď bolo treba zastúpiť niekoho z personálu na maródke alebo na dovolenke, a nestíhalo sa. Čo nevidieť bude oslavovať sedemdesiatpäťku, je bohužiaľ jediná, ktorá z bývalého osadenstva pohostinstva ešte žije (nebola pritom vôbec najmladšia), cigaretu si dala len sporadicky, aby jej nevadilo to zafajčené prostredie v ktorom musela pracovať.

Môj otec sa nedožil vďaka svojej silnej závislosti na cigaretách a káve šesťdesiatky, málokto z tej prefajčenej a uschôdzovanej generácie sa dožil vyššieho veku.

Priznám sa, že som bol pasívnym fajčiarom minimálne do dvanástich rokov, keďže otec fajčil aj doma v izbe pri peci, kde sme spávali. Po presťahovaní sa fajčil už len v kuchyni , kotolni a pravdaže pri práci. Pri svojom prvom a poslednom pokuse začať fajčiť som mal za úlohu vyťahať na niekoľko dúškov celú cigaretu, nezakašľal som, netočila sa mi z toho hlava a ani som sa nepovracal (pasívny fajčiar ako hrom), pripadal som si len veľmi hlúpo s cigaretou v ruke, tak som toho hneď na začiatku aj nechal.

V minulosti som vošiel do reštaurácie, a ak sa tam fajčilo či bolo cítiť dym z cigariet, otočil som sa na päte a išiel radšej inam, tak je to dodnes.

V dnešných horúčavách otvoríte okno a prvé, čo vám v byte, či kancelárii vrazí do nosa je zápach popola z horiaceho papiera, nejakej „lightky“ .

V parku šliapnete do psieho výkalu navrchu ozdobeného „vajglom“ , ktorý tam zanechal pán, keď čakal až si jeho miláčik urobí dobre, to je asi vrchol symbiózy prírody a človeka. Osobne mi fajčiaci psí ľudia vadia asi najmenej, mám návrh, čo keby si so sebou na prechádzky nosili rýľ, zabodnú ho k pozdravom svojich miláčikov do zeme, pohnú zboka na bok a do vytvorenej jamky psiu potrebu a ten „vajgel“ presunú a ďalším zásekom vedľa zalisujú do pôdy.

334312

11.6.2015 15:45

RE: Keď chceš s vlkmi žiť musíš s nimi vyť. Ak si sadáš medzi vrany musíš krákať ako oni.

hugo23 195.?.?.?

Reakce na 334312

[překvapení] [překvapení] [překvapení] samé typické příklady z každého rohu velkoměsta [oči v sloup]

334498

9.6.2015 11:30

nebozí ohleduplní kuřáci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Ach, jak mi ti kuřáci v hospodách budou chybět. Už nebudu nucený dát všechny věci po příchodu z hospody do pračky a koženou bundu do čistírny za 300. Už místo sexu s přítelkyní po návratu domů nebudu jen zírat do kouta, protože ji moje vlasy načichlé cigaretovým smradem silně odpuzují.
Bude se mi moc stýskat po těchto ohleduplných a empatických lidech zvaných kuřáci.

334317

9.6.2015 11:42

Obezita je oveľa viac škodlivejšia...

Danielle 178.?.?.?

Ja som celoživotný "nekuřák", ale vôňu cigár a cigariet milujem.

Nerozumiem tej hystérii proti fajčiarom, pokrivili napr. tými rozdeleniami kaviarní úplne pohodičku posedenia.

Je suis Fumeur [smích]

334319

9.6.2015 11:52

Teda pane Stwora,

Marten264 93.?.?.?

takový myšlenkový kotrmelec se jen tak nevidí.

Zvláštní je, že když vám tady zakázali úředníci marihuanu, i ti kteří nikdy jointa neměli, pokyvovali moudře hlavou.

Zvláštní je, že když vám tady úředníci a vyděšená veřejnost zakazují zbraně, i ti kteří by si nikdy střelnou zbraň nepořídili, nadšeně hýkají v davu.

Zvláštní je, že když vám tady úředníci zakázali informovat na bylinných přípravcích o jejich vlastnostech, mlčíte jak zařezaní.

Když si vám tady nějaký úředník dovolí šáhnout na alkohol, tabák či osobní automobilovou dopravu, kvičíte jak vyděšená podsvinčata.

Baví vás to hrát se smrtí mariáš, proč ne, ale takhle to nevyhrajete.

334321

9.6.2015 12:00

RE: Teda pane Stwora,

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 334321

re: "Baví vás to hrát se smrtí mariáš, proč ne, ale takhle to nevyhrajete."

Vy ju viete vyhrať? [chechtot]

334322

9.6.2015 12:26

RE: Teda pane Stwora,

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 334322

Smrt je čistá, tichá a spravedlivá, zkuste být podobní a ON si vás ani nevšimne.

Pokud kolem něj projdete bez povšimnutí, můžete odcházet i vracet se jak je vám libo.

334323

9.6.2015 12:30

RE: Teda pane Stwora,

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 334323

re: "můžete odcházet i vracet se jak je vám libo."

Robím všetko pre to, aby som sa už nikdy nereinkarnovala. Verím, že sa mi to podarí. Kto by sa chcel vrátiť?

334325

9.6.2015 13:02

RE: Teda pane Stwora,

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 334325

To já taky, alespoň následujících 600 let. Domnívám se, že tato planeta padne za obět vývoji nepovedenému humaniodnímu druhu - huličus tabakus alkoholikus.

334327

9.6.2015 16:06

RE: Teda pane Stwora,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 334327

https://www.youtube.com/watch?v=dybfQGO73d4

334334

9.6.2015 18:42

RE: Teda pane ... Martene,

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 334327

Leckde si vazim toho, co pisete, ale jako duchovni clovek byste se mel predevsim zamyslet nad jednou starou moudrosti:

Ne tím, co do člověka vchází, je člověk znečištěn, ale především tím, co z něj vychází.. Chapu, ze se to pokusite odmitnout, ale premyslejte o tom... Taky chapu, ze ti ostatni materialisti zde to tezko pochopi, ale zkuste to...?

U problemu drog vedle nikotinismu a alkoholismu jste taky zapomnel zminit automobilismus, urbanismus, carnivorismus, pharmako-narkotika, sexismus, adrenalinismus a endorfinismus jako závislosti (na chemii) těla... A potom predevsim Chamtivost, Závist a Nenávist, Pýcha a neuctivost až rasismus, Lež zamlčování a nečistota Slova, Lhostejnost až škodolibost, Bezohlednost navzajem i k zivotnimu prostredi i k budoucim generacim, shrnuto: duchovní slepost... (Zapomnel jsem na neco?)
Ono taky bylo receno: Kdo je bez viny, ať hodí kamenem. Vtip tohoto vyroku je v tom, ze kdo by preci-jen hodil kamenem, neni bez viny, provinil by se Pýchou...

Problem kuraku i anti-kuraku je predevsim bezohlednost. Ovsem drivejsi bezohlednost (nekterych) kuraku tezko vylecite protichudnou bezohlednosti nekuraku, zejmena v omezovani svobody Klubu. (Chapu, ze na verejnych mistech by si mela verejnost urcit pravidla, ale v privatnim Klubu, kam chodi 100% kuraku, kdyz bude demokraticka vetsina teto mensine urcovat pravidla, je to totalitni omezovani.)

ke Svobodě a Demokracii patří také určitá míra Tolerance, vedle vzájemné Ohleduplnosti (zodpovědnosti), a ze:
bez Tolerance není Svoboda, ale svoboda bez Zodpovědnosti a Ohleduplnosti není Svoboda ale Zvůle...

-----------
Konkretne alkohol:
Pivo se neutralizuje kyselinou mlecnou (napr. na birrel), tedy i unavou ve svalech, kterou take pomaha odbouravat. V mensim mnozstvi je tedy pro Dělníky pivo uzitecne, ale ne tak pro cloveka, ktery pracuje mozkem, a pro vegetariana je jeste mnohem skodlivejsi nez pro masozravce.
Lide piji alkohol, predevsim protoze se neumeji jinak uvolnovat a potazmo ani svobodne radovat bez odbourani zabran alkoholem. Pokud jim seberete moznost uvolneni a nedate jim jinou, jejich stress a bezradostnost je mnohem drive znici...
(Jeste jinde pisu: Nebudu druhemu vycitat, ze se myje jinou vodou nez ja... ... Od nektere špíny se da umýt i v blátě, ale jiste je lepsi se myt cistou vodou...)

334347

10.6.2015 2:46

A jeste k drogam...

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 334347

Napadlo me jeste, ze:
Každá droga, která vám něco přináší, vám bere schopnost si to přinést sami, takže v důsledku vám bere právě to, co vám v krátkodobé perspektivě přináší.

Pokud nikotin prinasi schopnost soustredeni a vyrovnani se stresem a unavou, po delsim pouzivani ztracite schopnost soustredeni bez nikotinu a mate bez nej stress.
Pokud alkohol prinasi uvolneni, zabavu a radost, ztracite pak bez nej schopnost se uvolnit, radovat a bavit.
Podobne take (prilis casty nebo neverny) sex bere schopnost (ciste) milovat...?
Automobilismus vam bere schopnost (nebo ochotu) se premistovat prirozene...
Leky vam berou schopnost se prirozene zotavovat. Leky na usnuti berou schopnost prirozene usinat, leky proti stressu viz nikotin...
Caj a kava zabranuji pocitovani unavy, ale pri zavislosti na caji je clovek bez caje mnohem unavenejsi, protoze neumi unavu snaset (kofein se vaze na mozkove receptory unavoveho hormonu, takze tyto pak nevnimaji unavovy hormon, ktery telo produkuje. Pak ale takovy clovek bez špuntu v podobe kofeinu je mnohem rychleji sklácen i mensi davkou unavy, na kterou neni zvykly...)
Prilisne koreneni jidla vam otupuje chutove bunky, takze pak nevnimate jemne chuti jidla a musite cim dal vice korenit...
Jak se po delsim case projevuje premira adrenalinu a endorfinu nevim...

Marihuana obsahuje latky, ktere se prirozene vyskytuji v lidskem mozku, ale dodava je v naprosto neprirozenem mnozstvi. Vysledkem je chaos, ktery vetsina lidi nezvlada a jen se hloupe smeji, po case maji psychozy. Da se naucit se zkoncentrovat a potom sila koncentrovaneho chaosu dokaze v myslenkach leccos. Mnohem ostrejsi vnimani, schopnost nadchnout se, hudebni a umelecke vykony. Jeji zasadni nevyhoda je v tom, ze si mozkove synapse zvyknou na prisun velkych davek neurotransmiteru, bez drogy jsou pak mdlé, a po case jsou i s drogou mdlé, ošoupané. Pak leda porad zvysovat davky az do naprosteho otupeni. Takze jestlize marihuana prinasi barevnější svět, ve vysledku diky ni vam svět zešedne... (treba hudebnik zvykly hrat po jointu postupne bez jointa nic kloudneho nezahraje a postupne i s jointem je to cim dal vic na nic...)

Svobodný není člověk, který si mohl vybrat a vybral svoje okovy a špíny. Svobodný je ten, který se okovů dobrovolně zřekl, aby zůstal čistý...

334371

10.6.2015 7:11

RE: A jeste k drogam...

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 334371

Pane P.A. Semi moc hezky jste to popsal. Děkuji.

Svobodný je ten, který se okovů dobrovolně zřekl, aby zůstal čistý...

Tak to přesně je.

Ve svém životě jsem vyzkoušel mnohé, od těžkého masožravce až po vegetariánství, tabák a ostatní lehké drogy. Tvrdý alkohol řadím mezi těžké drogy, se zcela devastujícím účinkem na organizmus.

Víte, ono je to ještě složitější, člověk není jenom to hmotné tělo které vidíte, každý si kolem se utváří ještě jedno tělo, pro většinu neviditelné, energetické. Je odrazem vašeho života, zjednodušeně " jste to co jíte a jak myslíte a jak konáte " .


Některé látky (drogy) mají schopnost váš celkový stav harmonizovat a jiné devastovat. Pokud se harmonicky vyladěný člověk potká a nedejbože dotýká nečistého (negativně vyladěného člověka) je ten čistý VŽDY prohrávající.

Taková jsou pravidla vesmíru, a stejná platí i na této planetě. Tedy samozřejmě je pravdou biblické - "Ne tím, co do člověka vchází, je člověk znečištěn, ale především tím, co z něj vychází" ale to v dnešní době již nestačí, to je pouze základ.

Až se jedno pokusíte přejít na vyšší stupeň harmonie, zjistíte jak těžký je život ve společnosti znečištěných bytostí.
- nemůžete se jich dotýkat a neměl by jste je urazit
- musíte si udržovat patřičný odstup a přitom by jste je měl mít rád
- měl by jste jim pomáhat a přitom je k ničemu nesmíte nutit.
- zjistíte, že je snadné být nečistý a proč být jiný, když všichni kolem jsou stejní

Víte, a pak se diví, že mašírujou do války a "neví proč" , že se nenávidí mezi sebou a hynou na podivné choroby.

334375

10.6.2015 9:09

RE: A jeste k drogam...

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 334375

Až se jednou pokusíte přejít na vyšší stupeň harmonie, zjistíte jak těžký je život ve společnosti znečištěných bytostí.
- nemůžete se jich dotýkat a neměl by jste je urazit
- musíte si udržovat patřičný odstup a přitom by jste je měl mít rád
- měl by jste jim pomáhat a přitom je k ničemu nesmíte nutit.
- zjistíte, že je snadné být nečistý a proč být jiný, když všichni kolem jsou stejní


Jeden si časem zvykne na samotu v davu, ale potěší, když vidí , že jsou i další.

334381

10.6.2015 16:11

RE: A jeste k drogam...

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 334375

Ono je to jeste slozitejsi...
Podle klasickeho deleni je clovek fyzické, životní (jemno-energetické), astrální a duchovní tělo.

To, ze ma nekdo spinave fyzicke nebo i zivotni telo, jeste mnoho nevypodida o tom, jestli ma take spinave nebo ciste astralni a duchovni telo, i kdyz se muze lehko stat, ze pro spinu sveho zivotniho tela prehlizi spinu i tech vyssich...

Naopak ale mnoho chudych lidi, spinavych fyzicky i zivotne, ma cistsiho Ducha, nez lide telesne i zivotne cisti, s kravatou nebo kostymem abstinenti cestou z aerobiku nebo jogy zcela fyzicky i zivotne zharmonizovani, pokud ale maji spinaveho Ducha i astralni telo (misto Lasky maji Zavist, Nenavist a Zlobu, misto Pravdy siri Lez nebo Zamlcovani, nekomu Ublizili a bez Pokani a Litosti si nesou Vinu sebou? Jiste nejsou takovi vsichni, ale souvislost s fyzickou spinou nebo cistotou tam mnohdy neni...)

Vy rikate, ze cloveku s uspinenym zivotnim telem byste nepodal ruku, protoze byste se uspinil? A myslenku (slovo) od duchovne necisteho cloveka byste prijal?

Takovy kurak si predevsim spini zivotni telo, a casto pak take fyzicke, nejen dehtem, ale protoze nerozezna fyzickou spinu a protoze je odolnejsi proti spine, tak nema tolik potrebu se Umýt. Pokud svou bezohlednosti poskozuje jine (coz ale nejsou vsichni kuraci!), ma spinave i Astralni telo, na kterem ulpi zloba ublizenych. Duchovni telo by to poskozovalo, snad jedine kdyby ostatnim ublizoval schvalne...?

Asi je dobre si ošklivit špinavost na vsech urovnich, jako dobrou ochranu sve vlastni cistoty, ale ne k nenavisti, spis k litosti a soucitu, aby vas Nenávist a Pýcha nespinily misto toho duchovne...

Tedy jestlize se duchovne uspinite od jakkoli necisteho cloveka, tak jedine vlastni Pychou a neopravnenou nadrazenosti, nebo treba tim, ze mu nepomuzete i kdyz byste mohl a on to chtel a potreboval...?

Tedy jestlize zakazou kurakum kourit v JEJICH hospodach, ac jim tim ocisti telo, zpusobi jim misto toho necistotu z jejich nenavisti a zloby...? Tim, ze je nechaji kourit na ulicich misto skrytych v odpornych knajpach, to budou jeste vice rozsirovat v ciste casti spolecnosti, jeste vice pusobit Zloby na obou stranach a spinit se s nekuraky duchovne navzajem...?

A ovsem lecktera Práce nebo Charita (pomoc spinavym nemocnym) take spini fyzicke i zivotni telo (jen namatkou sklizen sena a prach muzou zanesest plice jeste vic nez koureni), ale astralne ani duchovne to cloveka neuspini, kdyz to dela uprimne... Treba zdravotni sestra nese velke riziko a pritom velkou duchovni zasluhu...

Myslim, ze astralni a duchovni telo si clovek spini predevsim tim, jake Myšlenky, Slova a Činy z nej vychazi, ale neprilis tim, do jake špíny a okovů uvrhnul svoje fyzicke a jemno-hmotne telo... ("neprilis" - tedy predevsim pokud pritom nespini ostatni ciste)

334420

10.6.2015 18:04

RE: A jeste k drogam...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 334420

Trošku v tom bruslíte protože bezmozek nemůže jinak než neúmyslně ubližovat, ovšem samozřejmě že oblast fyzická, pocitová, morální a další jež mnozí nepřipustí ve vyhraněných totalitních mustrech se mohou lišit a takzvaně špinaví mohou být dobráci od kosti kdy tedy od oskůtrovaných vymydlených metrosexuálů bych to čekal pouze jako vyjímku potvrzující pravidlo. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

334434

11.6.2015 9:59

RE: A jeste k drogam...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 334434

O špíně

334484

10.6.2015 7:30

RE: A jeste k drogam...

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 334371

Hezky popsáno, vidím to velmi podobne.

Sám jsem si vytvoril podobnou názorovou pomucku, že drogy a jiné podobné návyky pusobí jako urychlovače, katalyzátory, které dejmetomu nekdy neco vyšpičkují, ale ve výsledku je celková bilance mnohem horší. Pokud se nekdo opije, tak treba má pulhodiny, hodinu vyšší aktivitu, a nekdy i zajímavé nápady, ale pak pul dne, nebo i dva dny se dává dohromady. Pokud to takhle udelá časteji a na prísun svého katalyzátoru (nehlede na zdravotní škody) si zvykne, tak to vetšinou postupne vede k celkové degradaci možností a schopností, a je to tak, jak jste popsal. Pak muže človeka blbých 5 minut stát pul roku.

To nejsem úplný abstinent, mekkým alkoholem občas nepohrdnu.
Zajímavé je, že treba i tím, že bývám ridičem, tak se príležitostne bavím stejne, jako ti, kterí si dají nekolik piv. Kolikrát se ptám, na čem vlastne ty hospody stojí a co vlastne jiného by mohli ti lidé v hospodách delat, jaká je to vlastne mánie. Co vlastne chtejí. Furt pít je nanic, furt jíst také, no a z čeho pak mají ty hospody žít, když i státu se to musí líbit a čeká od nich neprímo dotace.

334376

9.6.2015 12:32

RE: Teda pane Stwora,

Sibolet 109.?.?.?

Reakce na 334323

nějak se nám paní Mullerová to HUSITSTVÍ PROBOUZÍ http://aeronet.cz/news/na-dum-stropnickeho-letely-... No.ač NEKUŘÁK,považuji tabáček a cigaretku jako cosi,co pomáhá sdílení dvou osob,co si mají co říci... [cool]

334326

9.6.2015 13:46

o peti clebich

renata 88.?.?.?

Miluji Capkova nsdsazku. Cnci se vyjadrit k honbe na kuraky. S manhelem jsme nekuraci a je nam z toho smutno. Kdyz jdeme do nasi oblibene hospudky, vime, ze sd tam kkuri. Podle toho se vymodime, Tim,ze nesme odnaucenj kuraci, tak nam to nevadi a jsme mezi kouricimk kamarady spokojdni. Tento hon je spis slabost odnaucdnych kuraku. Moc neverim, ani zdravotnim odduvodnenim. Rakovinj plkc nemel nikdo z nasich znamkch, ale ti k tomu pili velmi malo alkoholu. Zato dvatotalninasosky a kuraci ji meli. Neni to spis toto spojeni s nezdravim stravovanim, nez cigareta.co tak resit opravdove problemy EU .
Ve pro utecence, ap. A na nase nemocna detatka sbirame vicka od pet lahvi. Trocha rozumu by to vyresila.

334329

9.6.2015 17:39

Odnaučený kuřák je nejhorší

Smokin Joe 193.?.?.?

Přidám svoji trošku do mlýna: kouřím asi 5 let. V době, kdy jsem nekouřil, mi kuřáci nijak nevadili a nenapadlo by mě je nějak dehonestovat (až na extrémy
samozřejmě). Můj otec kouřil celý život, hodně, startky bez filtru, když přišel domů, tak si někdy sedl k TV k nám, v té době dětem, a kouřil a kouřil,
ve vzduchu se nesl takový nepropustný oblak kouře, zhruba v úrovni TV. Vůbec ho nezajímalo, že se tam dá sotva dýchat. Dnes, kdy se odnaučil kouřit
(ve svých 60 letech), když už je v důchodu a např. nemá pracovní stres, tak je plný rozumu: "fuj, takový hnus, jak to můžeš vzít do huby" apod. A hlavně
neexistuje, abych si třeba zakouřil na balkóně, protože on to ucítí a jak to ucítí, už ho tam mám se svými super hláškami...

334342

9.6.2015 18:12

Strašný blábol v mnoha směrech

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Předně jestli jsou kuřáci předstupněm uživatelů tvrdých drog, jak se odvažuje předpovídat editor, tak ať jsou raději pověšeni. No a ty křesťanské pohádky jsou dobré leda pro lidi mdlého ducha, protože vírou nikdo ještě nikoho nenakrmil, i když to určitě bude spousta pomatenců s vážnou tváří tvrdit.
[chechtot]

334344

9.6.2015 21:18

tolerance...

ken.taur 92.?.?.?

Kuřáci jsou mnohem tolerantnější než nekuřáci - kuřákovi nekuřák nevadí...

334354

9.6.2015 22:12

Co bude nakonec vadit

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

v době, kdy budou všichni abstinenti tabáku, alkoholu, drog, všichni vegetariáni a vyznavači jediného a téhož Boha? S určitostí lze napsat, že něco vadit opět bude, až k nenávisti. Nejspíš to bude život těch ostatních. Špatná hra, ve které nelze přestat hrát dle libosti. Ach, vy kuřáci a nekuřáci skončíte stejně a nejspíš to nic příjemného nebude.

334357

9.6.2015 22:26

Už nekouřím

lapaloma 46.?.?.?

Už nekouřím a jsem tomu rád. Kouření v dnešní podobě je hloupý zlozvyk, který ničí zdraví a leze do peněz. Stejně jako jsou potraviny napěchované náhražkami a éčky, jsou cigarety plné chemického svinstva. Rozdíl mezi přírodním tabákem a komerčně dostupným kuřivem je nebetyčný. Proto bych každému kuřákovi doporučil zahodit cigarety a další nekupovat. Přestat kouřit je kupodivu docela snadné. Nejhorší jsou první tři dny. Po týdnu už není co řešit, už si na cigaretu v podstatě nevzpomenete.

Ale teď k meritu věci: Do posledního dechu budu hájit právo nekuřáků na nekuřáckou restauraci, právo kuřáků na kuřáckou restauraci a právo majitele hospody rozhodovat o svém kuřáckém, nekuřáckém nebo obojím provozu. Každý jiný zákonem stanovený režim je jen dalším stupněm k totalitě.

Pokud jde o důvody celosvětového tažení proti kuřákům, tak to nevím. Rozhodně by to stálo za další zkoumání a hledání, proč toto tažení pokračuje a zesiluje, navzdory zájmům korporací, které vyrábějí kuřivo. Je zajímavé, že zdánlivě neveselé zítřky tabákových koncernů nemají negativní vliv na cenu jejich akcií...

334360

10.6.2015 0:32

RE: Už nekouřím

finhendr 78.?.?.?

Reakce na 334360

>hledání, proč toto tažení pokračuje a zesiluje, navzdory
>zájmům korporací, které vyrábějí kuřivo. Je zajímavé,
>že zdánlivě neveselé zítřky tabákových koncernů nemají
>negativní vliv na cenu jejich akcií...

Toto je zajímavý moment. Cui bono? Proč rostou ceny akcií? Že by někdo věděl, že se spotřeba cigaret nesníží?

Zkusme se podívat na svět z jiného úhlu pohledu. My, co zde diskutujeme, vyděláváme peníze (předpokládám) převážně prací. Víme ale, že jsou i velmi bohatí lidé, kteří vlastní většinu světového bohatství a ti vydělávají jinak. Jak? Jednoduše na nás.

Jejich majetek není uložen, jak si možná mylně myslíme, v množství papírových bankovek někde v sejfu Banky. Mají to dobře diverzifikované a to převážně v investicích. Zkrátka patří jim téměř celý svět. Mají akcie firem, které si třeba i konkurují a mezi nimi i cigaretové a farmaceutické společnosti.

Jednou takto vstanete ráno z postele a přemýšlíte, jak vydělávat ještě více než včera. Co třeba cigarety? Kuřáci jsou fyzicky závislí, většina se své legální drogy nevzdá, vypadá to jako dobrý nápad. Co jim tak zvednout životní náklady?

Vaši lobisté rozběhnou kampaně, Vaše média pomohou formovat veřejné mínění, začnete posouvat cigarety okraj společnosti. Dnes už průměrný kuřák prokouří 3000Kč měsíčně. K tomu mu zdražíme pojištění a nejlépe jej z veřejného zdravotního úplně vyloučíme, ať nám to platí napřímo.

Pohled ze shora na nás musí být jiný, možná i docela vtipný. My jsme jen baterie v Matrixu, když chcete více šťávy, dáte je jen trochu víc do zkratu. Kuřáci to unesou a všechno, co zaplatí navíc, se nějak (a věřím, že nakonec i ze státních rozpočtů) dostane ke správným lidem.

Mimochodem, dnes žijeme v době, která je poměrně dost digitální. Stát by se nám nejraději díval přímo na bankovní účty a elektronická evidence je za dveřmi. Představte si, že dnešní IT systémy by byly schopné evidovat veškeré pohyby v detailu každé jedné koruny v celém státním rozpočtu a to i s informacemi, kdo konkrétně ten pohyb nařídil (jmenovitě, ne jen jako že MFČR). Možná by toto měly být úplně veřejné informace a dostupné on-line. Možná by se pak zjistilo, kam se vlastně naše peníze ztrácejí.

Na to my ale nemůžeme nikdy přijít. Vedlejším (a žádoucím) efektem třeba takového cigaretového podvodu je rozdmýchání rozbrojů mezi kuřáky a nekuřáky typu "smrdíš kouřem a já nekouřím". Pak si nemůžeme všimnout v kouřové mlze, co se vlastně děje. A kdyby náhodou, pošlete jim tam pár černochů a ať se k tomu vyjádří třeba Novotný.

334364

10.6.2015 13:33

je to jednoduché

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Kouření obsahující vdechovane emise hoření jsou zdravotně nebezpečné nejen fyziologicky, ale především psychologicky jako fetis a stereotyp. Dále tu máme závislost na nikotinu, což je také psychologický a současně ekonomický problém.

334404

10.6.2015 16:24

Späť k téme – „O pěti chlebích“ alebo boji doma vydretého a zhora daného.

lubosmat 195.?.?.?

Téma sa dobre hodí ako metafora vstupu nadnárodných reťazcov na vnútorné trhy.

Všetko pod jednou strechou, takmer zadarmo - za optimálne ceny, bohvie z akého banánistanu dovezené!

Domáca „predražená“ produkcia je pravdaže v sr-čkách.

Okrem zahraničných súkromných bánk sú zahraničné reťazce ďalšie gigantické vysávače peňazí z obehu vnútorného trhu.

V zásadnom rozpore je tu schopnosť „menších“ domácich výrobcov expandovať so svojou produkciou na zahraničné trhy a schopnosť veľkých zahraničných reťazcov a producentov držať ceny dostatočne nízko na to, aby tí malí v konkurenčnom boji nemali ani teoretickú šancu sa presadiť.

Existujúca nerovnováha vnútornej spotreby jednotlivých ekonomík na spoločnom trhu tvrdo znevýhodňuje „slabšie“ ekonomiky, kde každá „pomoc zvonka“ skôr slabšiu ekonomiku zabíja, než by jej pomáhala.

V Indii vznikla veľmi dávno kasta tzv. „Nedotknuteľných“ , ktorých nebolo možné za žobranie a potulovanie sa trestať, žili z milodarov a kočovali : Áno sú to Cigáni, Gypsy alebo Rómovia . Potulka a celkovo svojrázny postoj k zabezpečovaniu živobytia je im vlastný.

Prístup západných „neokonov“ k populácii tzv. tretích krajín bol po tom, čo tieto krajiny ekonomicky rozvrátili je podobný. Urobili z domorodcov ľudí závislých na kdejakých milodaroch a dávkach zahraničnej pomoci, ktorí majú silno vyvinutú predstavu, že to čo im západ prináša je z ničoho a stačí len zbožne si niečo priať a natiahnuť ruku, pričom si vôbec neuvedomujú, že ide často o odpad.

Troška sa toho dotkol film: „Bohovia musia byť šialení“.

334422

11.6.2015 0:42

Výňatek, ale autor už neodpoví i když by i tohle téma skousnul

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Rozdej všechno, co máš, řekl, a následuj mne. Miluj bližního svého, pomáhej chudým a odpouštěj těm, kdo ti ubližují, a takové věci.....

Hezké, a teď mne filozoficky přesvědčte proč se muslimové demokraticky nedají přeoperovat na ženu.

Když se těmi starostmi nehodlají zabývat a jde jim to mimo rozsah zájmů v čem je chyba? V ulétlých fantastech nesdílejících cíle formátování, nebo jak.

Vnutí vám téma a potom trestají za chyby v neplnění záměrů blbci bez nadsázky. [cool]

334463

11.6.2015 4:47

Tentokrat pan editor slapl do lejna

FRANTA1 65.?.?.?

ohledne jeho diatriby na koureni, a mel by se stydet protoze tu historii s koncem koureni v putykach a jinde jiste znal ze 70 let kdy se tento proces vytvarel v Kanade.

nechci se zminovat jak probihalo, trvalo to kolem 4 let do uplneho zakazu, ale stalo se to, I pres to same remcani jake se dnes deje v cesku.

dalsi hemzy zde ze koureni se rovna drogam, je naprosta pitomost, kdyz delam Meth nebo Speed tak to zeru ja sam a neotravuji vzduch, jako kourem.

Sam jsem kdysi kouril a to hodne, tak ze vim o cem je rec.

proste pane editore placate na spatnem hrobecku.

334472

11.6.2015 22:34

konec hospod

finhendr 46.?.?.?

Od svého posledního příspěvku zde jsem musel pořádně přemýšlet, bylo to pěkně nakousnuté téma, ale chyběla pointa. Už jí mám.

Takže jde o hospody. Lidé se scházejí v hospodách, chodí tam odpočívat, relaxovat, vypadnout ze stresu všedního dne. Sám kouřím a vím, že cigareta pomáhá snížit tlak, ten tlak všedního dne, napětí z práce a vůbec. Kdybych dělal reklamu na cigarety, napsal bych: chvilka pro tebe.

Člověk přijde do hospody, dá si pivko a zapálí si cigaretu. Poslouchá přátele, jak si o něčem povídají a vypíná. Za chvilku přepíná, poslouchá ty nesmysly a zapojuje se. V hospodě se lidé stávají svobodní, mluví mezi sebou a často úplně otevřeně. Občas i nadávají na vrchnost.

A v tom je ten problém, tedy ne pro nás, ale pro tu vrchnost. Lidé mají místo, kde si svobodě povídají. To není dobře pro ty, kteří chtějí všechno řídit.

Kouření je stejně návykové jako heroin, je tam fyzická závislost. O zisky tabákových koncernů se jejich majitelé bát nemusí, tedy pokud se to nezakáže úplně. Nezakázalo. V hospodách se kouří hodně, je to taková tradice.
Nekuřákům to nikdy nevadilo, ale trocha propagandy a hodně z nich zjistilo, že jsou vlastně omezovaní na svých právech. Už jim to vadí. Komu to ale bude opravdu vadit, to jsou hospodští.

Hodně hospod zavře. Vlastně se to ví už teď, ale uklidňují nás, že to jsou jen ti hospodští "darebáci", kteří vydělávají na poškozování zdraví zákazníků. Stejná propaganda jako kulakové v 50. letech - dobře jim tak. Všichni tleskají.

No a za pár let, si budeme kouřit doma, pít lahváče a s kamarády si chatovat přes Facebook, který je pod dokonalou kontrolou všech tajných služeb světa. Běda, když napíšete něco proti císaři pánu, to pak bude mazec.

334528

12.6.2015 0:22

RE: konec hospod

Smokin Joe 193.?.?.?

Reakce na 334528

Však už teď většina lidí pije a kouří doma, kdo má na to čepované a nebo, kdo je ochoten za to tolik platit? Tak pijou doma lahvové ve slevě, nebo nějaké víno, kde 2l stojí 30kč(a kde se člověk doví z PET lahve jen to, že to bylo vyrobeno v EU a že tam je x nějakých dochucovadel) a kouří nějaké listí.

334539

Tuto stránku navštívilo 4 976