Diskuze k článku

Z hlediska vyššího principu mravního zabití okupanta není zločin

Příspěvků 110

30.5.2015 12:28

Historická pravda

J_Pitralon 178.?.?.?

Neměli tam hoši co dělat.

Zeitgeist 11.září 2001 cz
https://www.youtube.com/watch?v=UEBt2LtixME

[překvapení]

333745

30.5.2015 12:35

RE: Historická pravda

vodvac 46.?.?.?

Reakce na 333745

Historiská pravda - neměli tam hoši co dělat
lze jen souhlasit. Jejich boj nebyl v zájmu občanů ČR bojovali jako nohsledové US.

333746

30.5.2015 12:56

RE: Historická pravda

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 333746

Ano, žádným zlatým písmem do historie zapsáni nebudou. Ale s tím že jsou mrtví, už nic nenaděláme. To je spíše vina havloidních pravdolásek a dalších zdejších US loutek.

333750

1.6.2015 8:15

RE: Historická pravda

Smrek 85.?.?.?

Reakce na 333750

Otazka je preco taka histericka reakcia na "nejaky status na NSAbooku" zo strany ceskeho rezimu?

Odpoved: Aj cesky rezim je okupacny. Predstavtelia ceskej moci su dosadeni okupantom a jednoducho nemozu suhlasit zo strielanim okupantov (spravcov kolonie).

https://www.youtube.com/zasuverenitet

333853

1.6.2015 14:41

RE: Historická pravda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 333853

Už se těším, jak budou muslimové dobíjet Vatikán [smích].

333866

1.6.2015 22:05

RE: Historická pravda

Duka 89.?.?.?

Reakce na 333866

Myslím že si to Vatikán zaslouží. To mají za Konstantinopol, který Řím zradil. Teď je řada na nich. Tak dopadne každá zrádná svině. V tomhle mně myšlenka dobití Vatikánu muslimy, nepřijde vůbec špatná, když zlikvidují tu katolickou říší zla, Vatikán. A mohly by nám ukázat, co nám tají, dokumenty o legitimitě své vlády, zrůdná katolická církev a stvůry, které zrodila: otroctví, feudalismus a demokracii.

333877

9.6.2015 20:07

RE: Historická pravda

JB 37.?.?.?

Reakce na 333877

Máte v historii trochu hokej.... otroctví tady bylo pár tisíc let před křesťanstvím, neřku-li katolickou církví.
A taky nějak nevím jakou souvislost má feudalismus a demokracie s katolictvím. Jen co vím, tak první echt demokracie byly protestantské.

334351

1.6.2015 22:06

RE: Historická pravda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 333866

skrátka by EU mala skoncovať s nejakým podriadením sa USA...ale odposluchy Eu politikov boli asi nadmieru úspešné [vyplazený jazyk]

333878

1.6.2015 14:25

RE: Historická pravda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 144.?.?.?

Reakce na 333746

Ano jsou to slouhové SSA, bohužel za NAŠE peníze, peníze občanů České republiky !!!

333865

30.5.2015 13:30

RE: Historická pravda

Miloš Berka berkam (zavináč) volny (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 333745

Neměli tam co dělat je naprosto jediná a správná definice. Souhlasím !!

333752

30.5.2015 13:56

možná by pomohla verejná anketa

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

kde by lidé vyjádrili svuj názor, že tam ti vojáci byli ve svém zájmu a nikoli v národním. Širší verejnost si soudit netroufnou, mohli by si na tom vylámat zuby. Jsou silní jen do doby, kdy bedí, že mužou 10 proti jednomu.

Mluvíme prece každý za sebe, jsem členem národa stejne jako ten voják. Nevím o tom, že bych hlasoval za nejaký Afghánistán, dokonce bych nesouhlasil, aby tam jel. Proto tomu kritikov nejde prirknout, že delal neco proti vlasti. Proto jde jen o vyjádrení jeho osobního postoje ke skutku žoldáka, a ne ke skutku armády.
Armáda to organizovala za společné peníze. Kdo jí navíc dal k tomu mandát a proč? Tímto falešným obvinením se sama dostává do hledáčka a do podezrení.

Chtelo by to verejnou akci proti podobným žoldáckým výpravám ve jménu národa. Pykat za zneužití pravomoci by mel spíš ten, kdo šírí nutnost vysílat nekam armádu jménem jiných bez ohledu na voličskou základnu. Stejne tak soudce a prokurátor, z krivého obvinení. Nejsou to bohové, pri pocitu ohrožení jejich výhod se zbabele zdekují a zalezlu.

Jména, kdo si z nečeho podobného troufne obvinit človeka. Proč tady naopak slušne jako lidé spíše nereší fašistické postupy smerem k Ukrajine? To je ta demokracie, když se vážne mluvilo o tom, že za Odeského gubernátora by mohl kandidovat zločinec Saakašvili? Nestačí, že kritikou jedného hloupého oligarchu se vyrojilo deset mnohem "moudrejších" správne rečeno vychytralejších? Je snad chytráctví totéž co inteligence?

333753

31.5.2015 19:45

RE: možná by pomohla verejná anketa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 333753

"Proč tady naopak slušne jako lidé spíše nereší fašistické postupy smerem k Ukrajine?"
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embed...

333833

30.5.2015 14:14

Režim si v první řadě musí ujasnit, kdo je terorista. Pak může někoho soudit.

J_Pitralon 178.?.?.?

Když "rebelové" vraždili v Libyi Kaddáfího vojáky, tak celý Západ chrochtal něco o boji za demokracii a ještě jim poskytoval leteckou podporu.

Síla Nočních Můr: Vzestup Politiky Strachu
http://www.metacafe.com/watch/7012175/www_zlo_cz_s...

333754

30.5.2015 19:33

RE: Režim si v první řadě musí ujasnit, kdo je terorista. Pak může někoho soudit.

lubosmat 95.?.?.?

Reakce na 333754

"We came, we saw He Died" Slávny to výrok Hillary počas na diaľku riadenej popravy plukovníka Kaddáfího.

A nikto ju neodsúdil, lebo on bol "Zlý diktátor!", dokonca sa čo nevidieť stane najmocnejšou ženou sveta.

Boli pokusy súdiť komunistov, ale nikto nedokázal preukázať, ktože konkrétne to tie všade ospevované zločiny komunizmu vyparatil.

Teraz odsudzujú ľudí za výroky schvaľujúce terorizmus, aj napriek tomu, že nikto nevie, čo to ten terorizmus vlastne je.

Obžaloba je v rovine tvrdenia, že schvaľovanie "terorizmu" bolo dokonané, prokurátora presvedčili o napnení skutkovej podstaty trestného činu, preto sa tým vyšetrovateľ a nakoniec súd zaoberá.

Právo sa v tomto prípade uberá smerom prezumpcie viny. Nepotrebujeme aby si sa vyvinil, na tom že si terorista sme sa už dohodli, ide len o preukázanie miery tvojej viny!

333775

30.5.2015 14:18

Je nutno svědomitě spravovat se spojenci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

balkánská i afgánská maková pole, ovšem nachat si přitom nasypat železo do kožichu od pasáků koz, a ještě za takový bakšiš to je tristní. Ovšem velení si nahrabe daleko víc, a když kámoši připlatí ministerstvu obrany pět kilo ze sociálky na mosaz na medajle pro padlé, stejně se to těm nahoře ještě parádně vyplatí. Je li v čele armády kašpar, a v čele rozvědky stokilová machna z parlamentního bufetu, která mlátí premiéra - milence, pak se není co divit, a Scho"n vilkommen in Tzechbabwe...

333755

30.5.2015 14:20

Ono je to složitější

Mareš 212.?.?.?

Ti vojáci tam samozřejmě neměli co dělat, ale to neznamená, že tam škodili. Spíš zkoušeli napravovat to, co tam Američani natropili. Tady o tom píše jeden pán - https://vlkovobloguje.wordpress.com/2014/07/23/bre.... Úplná pravda bude samozřejmě (jako obvykle) někde uprostřed.

Každopádně - ti, kteří by si opravdu nepopiratelně zasloužili v Afgánu chcípnout, tam nikdy osobně nebyli, protože sedí doma v Americe za počítačem a vrtí kniplem. [bliji]

333756

30.5.2015 14:50

RE: Ono je to složitější

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Reakce na 333756

trefil jste hrebik na hlavicku, zvlast s tim, kdo by si to zaslouzil. jen bych jeste dodal, ze pokud nasi vojaci nebodou ted bojovat tam, budeme casem my umirat tady

333759

30.5.2015 18:34

RE: Ono je to složitější

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 333759

....ano,určitě budeme umírat my tady....,ale ne kvůli tomu,že ti naši rambové nevymítí Talibán v Afghánistánu,ale že jej takoví chytráci jako Vy a jejich političtí vůdcové sem přivlečou v rámci EU-kvót imigrantů a budou je z našich daní sponzorovat... [oči v sloup]

333770

2.6.2015 14:22

RE: Ono je to složitější

tomserv 37.?.?.?

Reakce na 333770

"ano,určitě budeme umírat my tady....,ale ne kvůli
>tomu,že ti naši rambové nevymítí Talibán v
>Afghánistánu,ale že jej takoví chytráci jako Vy a jejich
>političtí vůdcové sem přivlečou v rámci EU-kvót
>imigrantů a budou je z našich daní sponzorovat"

Emil Robot: Dávám palec nahoru a podepisuji tak, jak je napsáno.
Tomserv
[smích]

333904

31.5.2015 22:19

RE: Ono je to složitější

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 333759

To je samozřejmě naprostý nesmysl, ale vysvětlovat to někomu, kdo má propagandou vymytý mozek na kost, je asi zbytečné.

333844

31.5.2015 23:20

RE: Ono je to složitější

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 333844

On se vtěluje do postoje oligarchy a sdílí pocity který to tam spolčeně mocensky spískal a tak je chce tam formátovat aby mu nezaklepali na dveře. S nóblesním kchárloidi taky sdílejí postoje třeba za placku a je jim vše jasné že je to správné. [chechtot] [překvapení]

Holt cílená výchova záměru otroka který neví že je zotročen za cizí zájmy a posléze použit a zahozen jako vyčerpaný či zastřelení lidský zdroj, dorůstají noví formátovanci a užiteční nebudu termínovat co.

TFUJTAJXL

333848

30.5.2015 15:33

RE: Ono je to složitější

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 333756

A jak to zkoušeli napravovat, to chtěli postřílet afghánskou proamerickou loutkovou vládu, vyhnat ameické vojáky a uspořádat nové volby ve kterých by zvítězil pravděpodobně taliban?
O tom silně pochybuji [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk]

333762

1.6.2015 16:03

RE: Ono je to složitější

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 144.?.?.?

Reakce na 333756

To ma skutecne "logiku". Nasi janicari jeli pod americkou vlajkou napravovat to, co tam americani napáchali...

333867

30.5.2015 14:43

Provokatér Samo Chalupka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

> Hoj, mor ho! detvo môjho rodu,
> kto kradmou rukou siahne na tvoju slobodu:
> a čo i tam dušu dáš v tom boji divokom:
> Mor ty len, a voľ nebyť, ako byť otrokom.

Myslím, že afgánec by tento text pochopil.

333757

8.6.2015 13:50

RE: Provokatér Samo Chalupka

7.62x39 195.?.?.?

Reakce na 333757

Sláva bohom a predkom našim !

334261

30.5.2015 14:46

Když nazývat věci pravým jménem, tak důsledně

Nikdo (original) 212.?.?.?

"... bojovali tam za zájmy Spojených států ..."
Bojovali za zájmy loutkovodičů, nikoli USA.

333758

30.5.2015 14:52

neměli tam co dělat = nepodstatné

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Podstatné je , že ve fašistickém státě si justičněpolicejní mafie dělá cokoliv, co ji napadne. V USA střílí černochy jak zajíce na honu, v Česku zavírá nepohodlné žvanily pro výstrahu ostatním ovčanům.
Žijeme ve fašismu. Už byste to mohli pochopit. Počet značek mobilů či aut resp. motocyklů v "šourůmech" neurčuje společenský režim existence lidí.
25 roků takřka sto procentům ignorantských oslů justičnčněpolicejní mafie nevadí.
Co tak najednou ?

333760

30.5.2015 15:28

(modro) bolševické soudnictví v ČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Celé je to způsobené tím, že se elitní chartisti za spolupráce tajných služeb západní evropy dohodli s komunisty na předání moci. A aby žádný komunista (později kapitalista-tunelář) nemohl být odsouzený(obětní beránky jako byl Štěpán nepočítám), tak jako pojistku nechali bolševické soudce smrdět na jejich místech až dodnes. Nezávislé, neodvolatelné soudce :-/
To je základní průšvih. Tyhle případy jsou pak jen důsledkem.

Stejně jako slovenská prodavačka z poslanecké kantýny, úkolující vojenskou rozvědku, odešla od soudu bez trestu.

Bolševickým soudnictvím se zabývá dlouhodobě pan Pecina na svých stránkách až z jejich čtení mrazí v zádech.

http://paragraphos.pecina.cz

333761

30.5.2015 15:39

seznam dnešních komunistických soudců

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

seznam komunistických soudců v české justici:

Ústavní soud

JUDr. František Duchoň (v letech 1968–1969)
JUDr. Pavol Holländer, DrSc.
JUDr. Jan Musil, CSc. (v letech 1960–1969)
JUDr. Pavel Rychetský (v letech 1966–1969)

Nejvyšší soud

Soud zaslal neúplnou informaci, proto byla podána správní žaloba.

JUDr. Ljubomír Drápal
JUDr. Antonín Draštík
JUDr. Jan Engelmann
JUDr. Kateřina Hornochová
JUDr. Petr Hrachovec
JUDr. František Ištvánek
JUDr. Věra Kůrková
JUDr. Blanka Moudrá
JUDr. Danuše Novotná
JUDr. Jiří Pácal
JUDr. Mojmír Putna
JUDr. Jiří Spáčil, CSc.
JUDr. Pavel Šámal, Ph.D.
JUDr. Marta Škárová
JUDr. Vladimír Veselý

Nejvyšší správní soud

JUDr. Josef Baxa (kandidát, v letech 1988–1989)
JUDr. Miluše Došková (v letech 1977–1989)
JUDr. Jaroslav Hubáček (v letech 1975–1989)
JUDr. Michal Mazanec (v letech 1984–1989)
JUDr. Dagmar Nygrínová (v letech 1985–1989)
JUDr. Petr Průcha (v letech 1974–1989)
JUDr. Milada Tomková (kandidátka, v r. 1989)
JUDr. Ludmila Valentová
JUDr. Jaroslav Vlašín (kandidát, v letech 1988–1989)
JUDr. Marie Žišková (v letech 1984–1989)

celý seznam je opravdu dlouhý a pokračuje na:

http://www.pecina.cz/soudci

333763

30.5.2015 16:38

RE: seznam dnešních komunistických soudců

Anellus anellus (zavináč) centrum (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 333763

Pokud jsou alespoň někteří z uvedených soudců v současnosti komunisté, pak je to určitě ta nejčestnější a nejsolidnější skupinka mezi českými soudci. No, a ti ostatní, co vesměs byli jen "u komunistů" z karierních důvodů a po 89. honem zahodili stranické legitimace aby vstoupili do ODS a podobných stran, ti jsou jen průměrným vzorkem reprezentujícím dobře morálku naší justice a jejích exponentů. Lidí, kteří jsou dnes komunisty a nebojí se to veřejně přiznat si velmi vážím pro jejich osobní statečnost a zásadovost. I když se s nimi v řadě věcí nemusím shodnout, v ohledu morálním jako lidé nemohou být špatní.

333767

30.5.2015 18:56

RE: seznam dnešních komunistických soudců

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 333767

Na právnickou fakultu za komunistů brali jen velmi dobře prověřené kádry z komunistických rodin a na protekci. Pro obyčejného smrtelníka bylo velmi obtížné se tam dostat.

A soudcem byly jmenovány už jen ty nejprověřenější kádry.
A ty nám v našem státě teď vytváří "spravedlnost" po bolševicku.

333771

30.5.2015 19:48

RE: seznam dnešních komunistických soudců

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 333771

Asi jsi nepochopil o cem byl predchozi prispevek. Ony "dobře prověřené kádry z komunistických rodin" byly totiz prvne a predevsim "dobre proverene kadry spratelenych parazitu", kteri z opravdovym komunistickym presvedcenim nemeli spolecneho prakticky nic a pouze se kamuflovali formalnimi priznaky, pripadne se pro vetsi efekt snazili byt "papeztejsi nez papez", a pri te prilezitosti ten "komunismus" vsem poctivym lidem poradne znechutit, v ramci deledobeho planu na demontaz socialismu ve vychodnim bloku. A to radeji ani nespekuluji o tom, jake ze "ceske" rodiny to vlastne byly...

333776

30.5.2015 23:15

RE: seznam dnešních komunistických soudců

vl 89.?.?.?

Reakce na 333776

Jsou jen dva druhy komunistů: podvodníci a podvedení. Oba šíří podvodné ideje Marxe a Engelse, ti první o jejich lživosti vědí, ti druzí jim věří.

333785

31.5.2015 15:20

Soudce Nagy - ideový představitel generace novodobých sametových soudců.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 333785

Pomineme li všechny komouše obrátivší v roce 1989 kabáty a dizidenty v talárech a jejich megazlodějny, o nichž by se za socializmu nikomu ani nemohlo snít, a kdyby se mu to zdálo, tak by se nechal dobrovolně hospitalizovat na psychiatrii, pak charakteristickým představitelem nové mladé generace lidí v taláru mi připadá soudce Nagy...

333810

30.5.2015 22:51

RE: seznam dnešních komunistických soudců

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 333771

To je naprostý nesmysl. Právnickou fakultu nestudovali jenom budoucí soudci, ale i budoucí advokáti, podnikoví právníci či notáři. Navíc v justici více než 95 % případů nemělo žádný politický podtext, šlo o "obyčejné" krádeže, loupeže, ublížení na zdraví, znásilnění, vraždy a další trestné činy. Dva moji kamarádi vystudovali práva, žádný z nich nebyl v KSČ a jejich rodiče také ne. Jeden se stal podnikovým právníkem, druhý státním notářem. Povídačky o výlučně prověřených kádrech z komunistických rodin jsou propagandistickou lží současného režimu.

333784

31.5.2015 17:27

RE: seznam dnešních komunistických soudců

JirkaM 66.?.?.?

Reakce na 333771

Ti co byli ve straně po roce 1968 už vesměs neměli nic společného s těmi co terorizovali moji rodinu v padesátých letech.

Jak je to s těmi co se stali soudci po roce 1989 nevím.

333821

30.5.2015 15:53

není divu

státní otrok 213.?.?.?

není divu, když velvyslanec US řídí tuto republiku jako protektor což dokazuje i nedávná schůzka s našimi nejvyššími ze sféry žaloby,hájení a souzení dohromady

333764

30.5.2015 16:15

ŘEKL BYCH, ŽE JE TU PARALELA S JIŘÍM DIMITROVEM

Vašek z Moravy 78.?.?.?

Pane Stwora, zdravím Vás.

Váš článek mi promluvil z duše, díky. To s tím Vyšším principem je trefné. A s tím výrokem Roosevelta jakbysmet. Skvěle. Nadhodil jste otázku, zda by někdo mohl pomoci radou tomu hochovi. Myslím, že bych poradit mohl. Pravda, Michal Kesudis z Ostravy se bude muset připravit ve smyslu obhajoby nejspíše sám. Doporučuji vřele, když už můj stranický kolega nemá možnost přístupu k internetu, aby si půjčil urychleně v knihovně nebo na OV KSČM publikaci o procesu s Jiřím Dimitrovem. Tato kniha Michala může docela dobře vybavit ve smyslu jeho obhajoby před soudem. To aby neskončil na lavici obžalovaných ve smyslu nizozemského komunisty Van der Lubbeho.

Proč právě Lipský proces, tedy proces německých fašistů s bulharským komunistou J. Dimitrovem doporučuji? Protože když se dokázal Dimitrov před fašistickou sebrankou obhájit sám, musí to dokázat i Michal Kesudis, poněvadž, až příkře, přesto v podstatě správně popsal situaci s českými vojáky, coby žoldáky. Jinak vřele doporučuji, aby se Michal Kesudis pokusil spojit s pplk. MUDr. Markem Obrtelem, ten v tom Afghánistánu sloužil rovněž tak. V této souvislosti Michalu Kesudisovi v rámci přípravy vřele doporučuji ještě tento otevřený dopis pplk. M. Obrtela amer. vojákům v Afghánistánu:

http://www.chelemendik.sk/Otevreny_dopis_veliteli_velitelum_americkeho_konvoje_977904000.html

333766

30.5.2015 20:31

RE: ŘEKL BYCH, ŽE JE TU PARALELA S JIŘÍM DIMITROVEM

coinageboy 76.?.?.?

Reakce na 333766

Pozor na strategii 'Dimitrov'.

Dimitrov byl kovanej recnik a zkusenej politik kterej 'ustal' ten tlak a tak se z toho jaksi 'vykejkloval' - ne kazdej je zdatnej a neohrozenej debater - vzlaste kdyz ten soud je s nim samotnym.

Taky, dkyby se ten proces odehraval o par let pozdeji, tak by Dimitrov do tejdne visel.

V USA mezi pravniky je takove rceni : "Kdokoliv se sam zastupuje u soudu ma klienta - blbce a vola za pravnika".

333778

30.5.2015 21:28

RE: ŘEKL BYCH, ŽE JE TU PARALELA S JIŘÍM DIMITROVEM

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 333778

tady nejsme (nastesti) v usa a soudni zkusenosti jsou neprenositelne. A to ze by Dimitrov pak po par letech 'do tejdne visel' nic nemeni na tom ze se obhajil proti mnohem nepratelstejsimu rezimu nez je ten dnesni zde.

Jde spis o to, k jakemu 'soudci' se pan Michal dostane. To, ze ho prevedli misto pod ostravu do prahy, to trochu smrdi...

333780

31.5.2015 1:09

Souhlasim

coinageboy 76.?.?.?

Reakce na 333780

Toto je debata - ne utok na Vas...

Stwora spravne nastinil (Citatem z Nerudovy "Neme Barikady"[mrknutí jedním okem], ze pronasledovani tohoto cloveka pripomina zakony Nacisticke nadvlady - Schvalovani Atentatu na Protektora - se trestalo smrti... Podobnost je nepopiratelna.

Ale k veci - tento clovek v tisni potrebuje dobryho pravnika. Rady typu - "mel by se obhajovt sam" jsou zcestne. I kdyby se hajil sam, a mel na to (nejenom financne ale is znalostma a schopnostma), potrebuje profesionalni podporu. Nepochybuju ze ji Dimitrov nemel...
Pokud prohraje, otevreou se dvere pro stihani nmoha lidi...
Tdy na Zvedavci uz se ledacos reklo a "zlociny" tohoto typu jsou podle zakonu CR NEPROMLCITELNE....

333789

31.5.2015 16:50

RE: Souhlasim

Kadlik 109.?.?.?

Reakce na 333789

Take souhlasim a tady je jedna rada pro nas vsechny.
Je potreba vypraskat a vyhnat bandu kolaborantu a vlastizradcu co nam tu vladne a zakony napsat znova a to lidske a skutecne spravedlive vcetne schvalne zprzneny ustavy dokad todle neudelame tak se dobre mit nebudeme!

333818

31.5.2015 23:01

RE: Souhlasim

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 333789

Prosiť o pomoc právnikov? Počuli ste niekedy chýr o nejakom čestnom právnikovi, ktorému záleží na spravodlivosti?
Právnici sú na prvých priečkach medzi tými, ktorým tento skurveny chorý systém vyhovuje a profitujú z neho.

333847

3.6.2015 10:31

RE: Souhlasim

jana12345 213.?.?.?

Reakce na 333789

SUHLASIM A SOM OCHOTNA FINANCNE PRISPIET , KECY MU NEPOMOZU, chce to pravnika - pravnicku PRESVEDCENU, CO TO NEBUDE ROBIT LEN PRE PRACHY a mala by mat podporny odborny tím, ktorý pomoze s argumentaciou a faktami / politicke dejiny.../, chce to medializovat a zabezpecit velku podporu verejnosti, ktora chce mat
armadu, ktoru si financuje, doma na svoju vlastnu ochranu pred neprisposobivymi a neintegrovanymi obcanmi kriminalnikmi a nechce financovat armadu cudzim mocnostiam a ich zaujmom

333942

1.6.2015 17:21

RE: ŘEKL BYCH, ŽE JE TU PARALELA S JIŘÍM DIMITROVEM

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 144.?.?.?

Reakce na 333766

Milý Vašku z Moravy.
máte jistě dobrý úmysl, ale mýlíte v tom nejzákladnějším. Lipský proces nebyl proces německých fašistů(přesnější je nacistů) s třemi bulharskými komunisty a jedním holandským komunistou. Nacismus se tehdy teprve dral po jmenování Hitlera ríšským kancléřem k moci, a soud před kterým Dimitrov, Popov, Tanev a M. v.d. Lubbe stanuli byl v podstatě demokratický a spravedlivý. Za necelý měsíc, co byli nacisté u moci, jej nestačili infiltrovat a po svém zglajchšaltovat. Proto proces probíhal v podstatě spravedlivě a regulerně a proto také na základě nedostatku důkazů byli dotyční osvobozeni, kromě M. v.d. Lubbeho,
kterýžto byl uznám vinným.
Situace v Česku je zcela odlišná. 25 let tu zcela nekontrolovaně řádí komunisticko-židozednářská-justiční mafie, tedy naprosto odlišné politické prostředí(pro obviněného mnohem nepříznivější)... Takže o nějakém spravedlivém procesu zde nemůže být ani řeči.
Nakonec jak zde "spravedlnost" funguje na vlastní kůži zažil pan vydavatel.

333870

30.5.2015 16:47

co riesite

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 178.?.?.?

Kazda partizanska organizacia je okupantom brana jako teroristicka a podla toho sa knej chova. Mily hosanek si mal uvědomit ze porusuje zákony okupanskeho státu/zoskupeniaNato a teda teraz bude po pravu znasat spravodlivy trest, ale nemusi sa bat, az za par rokov prebehne revolucia tak v dalsom rezime bude nielen omilosteny ale za jeho ciny bude poberat rentu jako politicky vezen.
Tak jako partizani za druhej svetovej vojny, tak jako politicky disidenti za vladi bolsevikov, tak je tento hosanek bude po zmene rezimu (ak sa ho dozije) nalezite odskodneny.

333768

30.5.2015 19:27

RE: co riesite

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 333768

REvolúcia???
Pred nejakým týždňom si hovoril, že útoky neuznávaš a v prípade potreby sa brániš holým telom a rukami. Jedine že by si vyzeral veľmi odstrašujúco.
Nie je práve revolúcia to, čo by nemalo mať zelenú? TAm predsa lieta najviac triesok.

333774

30.5.2015 22:05

RE: co riesite

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 333774

ked v mojom prispevku vidis pasaz kde sa osobne hodlam revolucie zúčastnit tak tvoj koment ma nejaky zmysel, ak to tam ale nieje, tak patris k tej vetsine co nechape pisanemu textu.
Kedze nechapes pisanemu textu tak ti to skusim vyvetlit: Popisal som skutkovi stav věci, nijak som sa nepridal na nijaku so zucastnenych stran len som spomenutemu hosankovi dal urcitu nadej ze ked bude zit dostatocne dlho tak dostane odskodne.

333781

31.5.2015 6:26

RE: co riesite

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 333781

Můžete si být jistý, že se hošánek dočká. Zde nemluvíme už o letech.
A spolu s ním i jeho případný právník. No a na opačné straně ti co ho budou soudit.

Pěkný den.

333794

31.5.2015 21:53

RE: co riesite

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 333781

>ak to tam ale nieje, tak patris k tej vetsine co nechape pisanemu textu

Tak si teraz ešte raz prečítaj, čo som ti napísal. Lebo si dosť vymýšľaš ty, čím si sa aj prejavil, že iba plano teoretizuješ.
Považujem ťa za cynika, keď takto dakomu práve ty dávaš "nádej".

Ty si ten, čo nevieš, o čom píše, hlavne, že píše. Skúsenosti blízke nule, ale múdry ako rádio. Ja o voze, ty o koze. Účasť na revolúcii si si vymyslel. Vysvetľuj, až textu budeš rozumieť sám.

333841

1.6.2015 7:26

RE: co riesite

tartus 178.?.?.?

Reakce na 333841

precitaj si este raz moj prvy prispevok a napis konkretne s cim nesuhlasis.

333852

1.6.2015 9:29

RE: co riesite

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 333852

Čítaj už raz konečne ako človek. Prečo mi zase podsúvaš, že mám s niečím s tebou nesúhlasiť? Prvá moja reakcia na teba v tomto vlákne bola otázka, pýtal som si vysvetlenie. S tým čo si písal pri predošlých článkoch mi to nedávalo zmysel. Je zbytočné, aby som to formuloval nanovo a ty si si zase niečo priveštil.

Odpovieš mimo otázku/téma, a potom sa pýtaš s čím nesúhlasím. Točíš sa tu okolo seba samého. Prečítaj si ty lepšie, na čo a ako si na mňa reagoval.

Fakt to potrebuješ pastnúť sem nanovo? Je problém si to opätovne pozrieť/prečítať o pár riadkov vyššie, tak ako som to urobil aj ja? Pre istotu, či som sa niekde nezmýlil? Nenútiš tak náhodou iného urobiť 3x toľko práce, než zvládaš sám?

333854

1.6.2015 10:38

RE: co riesite

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 333854

ok tak este raz, tu mas odpoved na tvoju otazku : Popisal som skutkovi stav věci, nijak som sa nepridal na nijaku so zucastnenych stran len som spomenutemu hosankovi dal urcitu nadej ze ked bude zit dostatocne dlho tak dostane odskodne.

a kedze nemas nic k teme, poprosim kludne mi posli osobne otazky na mail, nech zbytocne nespamujeme tuto diskusiu.

333855

30.5.2015 19:07

Jo v Afghanistanu

Satanist 173.?.?.?

kam prijeli amikum pomoci vrazdit navic bez afghanskyho viza v passport nemeli ti hosi z ceskyho krateru vubec co pohledavat a tak se nikdo nemuze divit, ze uz prdej do hliny. A ted si kvuli tomu chce soud masirovat koule a soudit cloveka za to, ze si dovolil vyjadrit svuj nazor kterej ma v ceskym krateru skoro kazdej. Ja si taky myslim ze ti zoldaci misto sluzeb pro Usrael meli hezky sedet na prdeli doma, zrat knedlo vepro zelo, zapijet to pivem a jeste nakej cas prdet doma na gauci .........

333772

30.5.2015 19:08

kauza Nečesaný a další...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Výňatek z článku na dfens-cz.com :

Tento týden se provalilo, co se už asi půl roku tak nějak veřejně tušilo, totiž že s tím mladým Nečesaným to bylo nějaký cinklý. Mladýho Nečesanýho strčili do kriminálu na 2,5 roku, protože došlo ke kreativní práci s důkazy, při které si fízlové, státní zástupci a soudy šly zcela zjevně na ruku.

Nečesaný jr. byl odviněn a usvědčen z vraždy kadeřnice v Hořicích. Po mnoha soudních peripetiích popsaných zde nebyl nyní zproštěn viny, jak se často píše, ale byl mu zrušen trest a bylo nařízeno nové jednání, takže z toho ani omylem není venku. Celé dokazování lapidárně shrnoul Nejvyšší soud: "Soudy si zcela účelně vybraly ze spisu to, co se jim hodilo a bylo v neprospěch obžalovaného, a naopak přehlédly to, co bylo v jeho prospěch" a dále "Skutková zjištění obou soudů jsou v extrémním rozporu s důkazy."

U soudu Nečesaný jr. zmínil, že jej policisté kopali a křičeli na něj, aby se k vraždě doznal. "Vtáhli mě do auta, kde mi nasadili masku, brýle a nohy mi nacpali do nějakého pytle. Stále dokola se mě ptali a chtěli, abych se přiznal. Neustále jsem dostával rány," uvedl. Elitní vyšetřovatelé v akci. Nicméně GIBS poté, co obdržela podnět, došla k názoru, že se jím nebude zabývat.

Hovoří se o justičním omylu, ale tohle není justiční omyl. Justiční omyl je, když všichni udělají na základě dostupných informací v dobré víře to nejlepší, co mohou a mají, jenže ono se pak ukáže, že je to celé nějak jinak. Tohle je systémové selhání, kdy policie postupuje účelově (jak asi její práci dozoroval státní zástupce), státní zástupce si vybírá, co se mu hodí do krámu a soudce soudí, aby bylo možno někoho strčit do basy a veřejnost byla spokojená, že zase někdo sedí.

...Další, kdo mě v minulých dnech dojal, byl marxista na kole jménem Pelikán. Je to syn známého marxisty Dragutina Pelikána, který přednášel za normalizace politické právo a práskal fízlům. Je jasné, že člověk z takové rodiny musel mít u Babiše otevřené dveře. Je nyní ministrem spravedlnosti za ANO. Pelikán čelil nařčení, že vězni v nějakém ústavu v Brně povinně museli tančenit pro pobavení dozorců, štěkat, jíst trávu a pít vodu z kýblu. Dále byli prý vězni dozorci biti, ale pouze v místech, kam nedohlédnou kamery...

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=20150...

333773

30.5.2015 21:05

Jak tomu člověku pomoci?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Otázkou článku bylo do velké míry, jak tomu systémem postiženému člověku pomoci. Mohl by se obrátit minimálně o radu na stranu , které je členem. Tedy v textu jsem zaznamenal, že je členem KSČM. KSČM svého času jakousi právní poradnu občanům poskytovala. Mohl by napsat o radu, či podporu poslancům a senátorům, dá se odhadnout, kteří mohou, byť ne nahlas, jeho názor sdílet. Není sice jisté jestli tím skutečně něco získá, ale nic tím nemůže zkazit, spíše naopak. Jeho známí s přístupem na internet mohou zkoumat, jaké názory zastávají v prostředí internetu různí právníci, možná najdou nějakého, který se jeho případu ujme z principu. I když to považuji za méně pravděpodobné, než první možnost.

333779

31.5.2015 17:39

RE: Jak tomu člověku pomoci?

martin bareš 90.?.?.?

Reakce na 333779

problém je se současným profilem vedení KSČM (snad se mi o tom něco podaří, jako nekomunistovi, napsat).

Vedení se od něj distancovalo. Ostuda ostudy.

333823

1.6.2015 12:15

RE: Jak tomu člověku pomoci?

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 333823

http://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-v...

- europoslankyně a zaměstnavatelka dvou asistentů z rodiny nechvalně proslulé Mrencové promluvila.

333862

30.5.2015 22:43

Zmiňovaní vojáci padli kvůli našim politikům!

Léčitel 37.?.?.?

V té době již své vojáky z Afghánistánu stáhla Francie,Holandsko,Kanada a další zcela jistě demokratické
státy, jenom ČR musela provozovat rektální alpinismus směrem k USA a proto vojáci padli, jinak mohli být už dávno doma! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

333783

1.6.2015 18:29

RE: Zmiňovaní vojáci padli kvůli našim politikům!

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 333783

Prečo tu stále poniektorí píšete, že tí 4 padli kvôli USA? To koho zaujíma? Väčšina tu rítomných súhlasí s tým nešťastníkom - že tí 4 boli okupanti a že si okupanti si svoju smrť zaslúžia.

Dopustil som sa teraz aj ja zločinu na pár rokov basy?
Chodte mi do fiče s takou slobodou. Takýto systém dokáže niekto tolerovať?

333871

30.5.2015 23:53

Kdo ?

Stepe 85.?.?.?

Snad jsem to nepřehlédl,ale mě by nejvíc zajímalo,kdo na něj podal žalobu a(nebo) kdo ji inicioval?

333786

31.5.2015 0:58

RE: Kdo ?

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 333786

Zalobu definitivne musel podat sajrajt podobnej tomu xindlu v sergantovi zumpe.... A protoze v ceskym krateru zije narod prejici i vo US sergantovi by se vyjadril podobne jak vo tech ctyrech ceskejch zoldakach z Afghanistanu co uz prdej do hliny kdyz by zhebnul za Israel.

333788

31.5.2015 1:29

Problem Je

coinageboy 76.?.?.?

Oni tomuto cloveku nejakeho "zastupce" prideli - ale je dobra sance ze to bude nejakej posera s rychlokursem z Plzne.

Hajit se osobne ma nepopiratelne nevyhody - sebeobhajoba totiz zni neverohodne - to je lidska vlastnost poroty/tribunalu tomu neverit:

Sokrates - byl kratce po sve "Obhajobe" popraven
Milada Horakova - jeji uboha sebeobhajoba (je na YouTube) by mela slouzit jako odstrasujici pripad (asi taky delala prava v Plzni)
Dimitrov - se tak tak zachranil - ovsem to byl "expert" politicky a mel sebevedomi to tam ustat, urcite mel pravni pomoc v priprave obhajoby, a doba byla jeste nezrala pro Nacisty odsoudit lidi smahem.

333790

31.5.2015 6:53

RE: Problem Je

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 333790

Ten člověk potřebuje řádně kvalifikovaného právníka,který bude argumentovat v řeči,které soudci budou rozumět.
Přesvědčení a smysl pro spravednost mu bude prd platné.
Tu kauzu těm našim obráncům naší severoatlantické vlasti poslala sama nebesa,kdyby to nebyl ten dotyčný,byl by vybrán kdokoli jiný,"doba si to žádá" tak,jako svého času případ Smetany.....bude to tyátr a překryje to tu šaškárnu s "panem počestným",jeho bufetářkou a těmi trapnými blbečky z vojenského zpravodajství.
Teď by se měli předvést ti právníci z KSČM (a co jich tam je...),
tohle je případ,kterému by se měli věnovat a ne veřejné podpoře execírky teploušů,jak to dělá Rujbrová-Bebarová,když zrovna ze zálohy nestřílí po zvířatech....

Jinak tu "Němou barikádu" napsal Drda.Nesváďějte to na chudáka Nerudu....Ten by se býval konce války nedožil,kdyby....
[velký smích]

333795

31.5.2015 21:45

Neruda/Drda

coinageboy 76.?.?.?

Reakce na 333795

Ja vim ze to napsal Drda. To je preklep - pripadam si jako vul [smích].

333840

1.6.2015 12:34

RE: Problem Je

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 333795

Soudruzi teď mají spoustu práce, příští rok jsou konference a sjezd. Straničtí funkcionáři teď celí vyděšení čekají na náznak z ÚV (sezóna podkuřování voličům zatím ještě nezačala), aby se mohli urychleně přizpůsobit, aniž by si uvědomovali, že právě teď je ta chvíle, kdy by měli upírat svůj zrak především k členské základně, protože to jsou právě ti, kteří jim ke křeslům buďto (znova) pomůžou anebo jim pomůžou tato opustit. [mrknutí jedním okem]

333863

31.5.2015 2:22

na co dristat

ludo 71.?.?.?

ja osobne potrebujem,aby mi niekto dal toho pana do ostravy adresu bud vlastnik tejto stranky,alebo niekto ,komu mozem verit,bud telefon na toho pana,bo neviem,ked nic nema,kde sa da kontakotvat,tak to je tazko osadenstvo tu, ja viem moze moralne toho novodobeho mukla demokracie podporit,ale je dobre,ked ma nieco v kapse,bud na advokata,alebo sa len nazrat bo je jasne jak facka,ze vacsina holoty nie len v pepikove vie,ze ty vojaci tam nebojovali za nejaku slobodu a ze nejaky hadrak vam tam odpali sisku,nijaky okupant nech necaka konfety,ale aspon kamen do koulicky.
prosim,ked ma niekto asresu podat mi,ak je to mozne bud niekto jeho blizky,alebo pan stvora dakujem.
nakoniec neviem,ci som dobre napisal,bo sa ma pisat,ked mam len nieco rict,seru ma tie akekolvek rules,bo ked pisem,tak si myslim,ze chcem nieco povedat a ked niekto mysli,ze pisem blud,nech necita ja tak robim cely zivot a pasuje mi a nijak to nezdoraznujem bud reagujem,alebo seriem nazdar.

333791

1.6.2015 12:37

RE: na co dristat

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 333791

Zkuste se zeptat tady [velký smích] [velký smích] [velký smích]
https://www.kscm.cz/nasi-lide/krajske-rady/moravsk...
A pak dejte vědět, jak jste dopadl. Podrobnosti. [mrknutí jedním okem]

333864

2.6.2015 1:18

RE: na co dristat

outsider hanss235 (zavináč) aol (tečka) com 71.?.?.?

Reakce na 333864

ja nemienim pisat na nejaky office nejakej strany nie toboz komunistickej,ja mam na haku akukolvek stranu,takto tomu biedakovy asi nepomozem cez stranu ani bohovy.

333885

3.6.2015 19:32

RE: na co dristat

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 333885

Ale rozhodně byste zvedl některým tlak. [mrknutí jedním okem]

333961

31.5.2015 9:33

Nie je mozne ho odsudit

Krnáč Todex (zavináč) todex (tečka) sk 151.?.?.?

Obzalovany v ramci obhajoby musi poukazat na dakt, ze nie je preukazane ze vojakov zabili teroristi, lebo tak ako pocas druhej svetovej vojny u nas bojovali proti okupantom hrdinski partizani, a taki isti su v avganistani. Nakolko obzaloba nedokaze hodnoverne preukazat ze to boli teroristi, ... A treba ziadat na pojednavanie svedkov ktori v tom case podobili a posobia , treba privolat svedkov politikov ktori hovoria o teroristoch v mediach aby na sude hodnoverne dokazali svoje tvrdenia....

333797

31.5.2015 9:42

Jasný "Facebook thoughtcrime"

J_Pitralon 178.?.?.?

Tak v Orwellistánu už chtějí stíhat i za psaní na Fejsbůčku, zajímavé.

Když se baví normální lidi mezi sebou někde v hospodě, běžně padají taková slova a nikdo přece na druhého nevolá policii...

[překvapení]

9/11: Explosive Evidence - Experts Speak Out - české titulky
https://www.youtube.com/watch?v=bGJbiyqx_T8

[zmaten]

333798

31.5.2015 14:59

RE: Jasný

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 333798

Jen bych chtel pripomenout, ze pan hospodsky Palivec byl zavren na mnoho let. Take za schvalovani.

333809

3.6.2015 20:02

RE: Jasný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 333809

pan hospodsky Palivec nebyl zavren za zadne schvalovani, dokonce ani za zminovani, ale za jistou poznamku o mouchach [mrknutí jedním okem]

333963

31.5.2015 10:48

Iba zopár poznámok.

Danielle 178.?.?.?

"President republiky Zeman vyznamenal vojáky padlé v Afghánistánu. Uvedl to slovy, že jsou u nás lidé, kteří nemají profesionální vojáky rádi."
http://www.zvedavec.org/komentare_6204.htm


Prezident Zeman má podľa Ústavy ČR možnosť udeliť milosť, tzv. abolíciu (prezident na Slovensku nie):

Ústava České republiky
Článek 63 (1) Prezident republiky dále j) nařizuje, aby se trestní řízení nezahajovalo, a bylo-li zahájeno, aby se v něm nepokračovalo,

http://www.psp.cz/docs/laws/constitution.html
http://www.epravo.cz/top/clanky/amnestie-a-milost-...
http://is.bivs.sk/th/11839/bisk_b/Janka_Culikova_a...

Nebolo by lepšie obísť to trápenie s orgánmi činnými v trestnom konaní a súdmi a obrátiť sa v tejto veci na pána prezidenta Zemana, keďže je v jeho kompetencii tento "proces" zastaviť?

333799

1.6.2015 16:58

RE: Iba zopár poznámok.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 333799

>Nebolo by lepšie obísť to trápenie s orgánmi činnými v trestnom konaní a súdmi a obrátiť sa v tejto veci na pána prezidenta Zemana, keďže je v jeho kompetencii tento "proces" zastaviť?
Nebylo.
a)Zájem vrchního velitele armády je v rozporu s takovým nápadem. Jde o společný zájem všech dobře placených vyšších funkcionářů armády, zvyšovat její důležitost (tím nenápadně svoji vlastní). To by Zeman asi radši jmenoval Putnu profesorem.
M.j. už na počátku funkce prezidenta přislíbil, že nevyužije právě práva amnestie a pod.

333868

31.5.2015 12:35

kauza Rath - spiknutí obhajoby s obžalobou a soudcem proti klientovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Víte, že Rath ze zoufalství, po třech letech ve vězení, odvolal svoje právníky a uvěřil slibu nového právníka -strýce sodce který ho soudil- že ho z toho vyseká?
Ten z něj vytahal celou jeho strategii a citlivé detaily případu a v den kdy ho měl před svým synovcem-soudcem obhajovat zrušil smlouvu o obhajování a obvinil Ratha z podvodu.

Dnes nelze ani právníkovi věřit, že nespolupracuje se soudci a policií proti tobě. Podobnou zkušenost zřejmě udělal pan Vladimír se svým židovským právníkem.

333801

31.5.2015 12:53

Obhajoby by se měl ujmout někdo

R 88.?.?.?

kdo má smysl pro čest a dokázal za pravdu trpět. Např. Jan Ruml, právník, bývalý disident.

333802

31.5.2015 12:53

Z hlediska...

FRANTA1 194.?.?.?

V dnesni dobe a vlastne od doby statnich zrizeni - mozna ze i drive, mel kazdy stat ci obec jisty pocet obcanu kteri byli urceni k ochrane teto skupiny, v cesku se ji rika armada. Drive byla povina - konskripcni, a dnes je dobrovolna - za penize. Ovsem jak konskripcni tak i profesionalni jak se ji ted rika armada je stale nutnost.

Je videt ze muj spoluexulant pan Stwora nidky nebyl na vojne, jinak by nepodporil ten vitriolicky blabol na "fejsbuku", kde jakysi idiot nadava padlym vojakum do zoldneru a tim je vlastne graduje na uroven skutecnych zoldneru z Americke soukrome armady, jmenovite Blackwater.

Vojak ktery slozil prisahu at je to jakemukoliv statu ci zrizeni, od slozeni nema na vyber si volit kam chce ci nechce.

Proste armada neni tramvaj, do ktere se da nastoupit a pak zase vystoupit. Takze nadavat vojakum do zoldneru je nejmeme infantilni, je primo hovadske hanobit zabite vojaky pri vykonu sluzby. Prosim uvadim pri "vykonu sluzby" - nikdo totiz na rozdil od CIA verbovaneho ISILu se do sluzby v Afganistanu nehlasil dobrovolne.

Rozhdne si myslim, ze Stwora jehoz nazory jsem do dnes sdilel, timto bud ujel, nebo se pomatl, a pokud je to clovek s trouchou soudnosti by se mel stydet.

Proste ti kluci jsou naprosto nevini, hlavni vinik je nase ceska zkorumpovana vlada ktera tam lezprdelsko- lokajsky poslala nase kluky, a te nadavejte pane Stwora

333803

31.5.2015 13:17

RE: Z hlediska...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 333803

To máte sice pravdu, že hlavním viníkem je naše vláda, ale znovu opakuji, ti kluci jsou profesionální vojáci. Vybrali si válku jako zaměstnání a vybrali si ji dobrovolně. Za svou službu pobírají plat. A v popisu jejich práce je zabíjet a nechat se zabíjet, protože od toho armáda je, je mi líto.

Kdyby naše armáda chránila naše výsostné území a na našem výsostném území, bylo by to o něčem jiném. Pořád by to byli žoldnéři, ale alespoň by se dalo mluvit o jakémsi morálním zdůvodnění jejich práce. Ale tak to není. Ti kluci za peníze daňových poplatníků brání zájmy cizích korporací v zemi, která nás neohrožuje. Obyvatelé té země je vnímají jako okupanty. Právem.

A zdůvodňuje se to závazky vyplývajícími z našeho členstvím v agresivním spolku NATO. Já jsem nechtěl, abychom tam vstoupili. A většina lidí také ne. Nikdo se nás na to neptal.

333805

31.5.2015 15:43

RE: Z hlediska...

Lin 88.?.?.?

Reakce na 333805

Pravdu máte oba - Franta i vy, každý "z jiné strany". Otázka je, do jaké míry tam bojovat musíme - a to je v rukách našich politiků. Všem bych jim přála Afghán aspoň na půl roku. Na členství v NATO se skutečně naši "elitáři" ani neobtěžovali se občanů zeptat.
Tomu člověku, co se tak nešťastně vyjádřil k našim "afgháncům", bych doporučila velmi dobrého právníka, hlavně se znalostí mezinárodního práva. Zběžně: existuje naše vojenská doktrína (jakási "armádní kuchařka" ), existuje i vojenská doktrína NATO. V obou je uvedeno, že aliance má obranný charakter a působí pouze v rámci členů NATO (popř. v obraně jejich hranic). Pokud může jinam, tak jen se souhlasem RB OSN. A tady je kámen úrazu (a několikrát na to upozorňoval i Lavrov).
Stále platí starší ujednání, že o mírotvoreckou misi musí požádat obě strany konfliktu a obě s ní musí souhlasit. Přistupuje se k ní až po sérii diplomatických vyjednávání a pokud se nedocílí žádného výsledku. A RB musí projednat, odsouhlasit, ve schvalovacím dokumentu musí být přesně vymezené cíle mise, pravomoci a dokonce i rozmístění jednotek mírotvůrců. Od konce 90.let se ale ujala "jiná praktika", že mírotvůrci zasahují: 1) dle ujednání velení NATO, 2) dle ujednání EU, 3) dle ujednání AU (Africká unie), 4) dle uvážení vlády USA. Prvním takovým "jiným případem" bylo, myslím, Kosovo. Tato "praktika" ale právně zpochybňují všechny takto vedené "mise", protože nemají právní oporu v mezinárodním právu. Takže afghánská mise může být stejně tak protiteroristická, jako teoristická - viz vaše slova, jak ji mohou chápat Afghánci (např. v této misi tam NATO podporuje "jedinou správnou stranu" a USA si samy dosazují svou prezidentskou loutku, takže není divu, že země je už desetiletí v ohni).

333813

31.5.2015 13:30

RE: Z hlediska...

F&T 78.?.?.?

Reakce na 333803

Nejhorší je, že stávající armáda nás neuchrání před žádným současným rizikem.

Kdyby na nás letěla raketa s jadernou hlavicí třeba od IS, tak by ji asi ani nedokázali sestřelit.

A neochrání nás ani před rizikem imigrace a jejich možné zločinnosti.

---
Armáda nás nechrání jako občany české republiky, ale zůčastňuje se bojůvek na druhém konci světa. Čistě teoreticky takové bojůvky vojáky trénují, takže mohou být částečně prospěšné (když pominu etický rámec).

----
A mimochodem a armádě jsem byl. Naprosto pochybuji o tom, že se mi nějak zvýšila kvalifikace či schopnost se bránit tím, že jsem rok vytíral podlahy. Nic jiného se tam nedělalo.
Jediná armáda má smysl v Izraeli a nebo ve Švýcarsku. Tam to skutečně lidé dělají pro svoji vlast. A nikde jsem nečetl, že by izrealci nebo švýcaři jezdili na bojůvky do Avgánistánu.

333806

31.5.2015 14:27

RE: Z hlediska...

outsider hanss235 (zavináč) aol (tečka) com 71.?.?.?

Reakce na 333803

dobrovolne podpisal prisahu,tak jak niekto kontrakt,kazdy z tych plni sluzbu jak vojak regularnej army,tak isto vostrej hoch ,predtym z 80% regularny vojak od nejakej security firmy,ktora sa zucastnuje v danom konflikt zvany misia,jaky fajny bludny nazov.legia to original zoldaci,rozdiel uz povolavaci rozkaz,to hrozi bud kriminal,alebo rovno pod stenu.cisto teraz tie fajne misie,to z 90% biznis,pre nejaku kurvu,kryty statom,ktoremu ten vojak podpisal papierik,urobia z neho hero este len stoji v rekrutovanom centri a nabulikaju mu lepsie hovadiny jak mne komuna,us marines musim im na plazi kupit flasu a baksu piva,ked pridu z misie,bo nemaju 21 rokov,ale M16 mu dali strielat do holoty,ale vodku uz nemozno bo mlady,toto tiez fajny blud,takze ja sam som zodpovedny a nie vlada,bo ja podpisal a nikto ma nenutil,nemam povolavak,som obycajny zoldak a beham jak pojaseny niekde v hindukus,ked mam v hlave nasrane myslim,ze som spasitel a ochranca svojich,pred nejakym terorizmom,ktory vyrobili,aby po cold war sa biznis tocil dalej,ten vojak franto v terajzom case mal na vyber,len nemal stastia v tom biznise bo mu sablicka zazvonila,ani deko sa nehanbim,co som napisal,cisto k tej situacii teraz v tych misiachty chlapci su nastroj,tej skurvenej vlady,ktory si tam zvolili demokraticky,ked porovnavam tu,ktorej som ja sluzil,ta nova to lepsia devka,jak ta prva,nebehal som niekde v tramtarii,ale doma som sa hral na hero od red star,teraz od red stars a stripes.

333807

31.5.2015 18:26

RE: Z hlediska...

Reveil 83.?.?.?

Reakce na 333803

Tak to mám obzvláště rád - "kluci". Stačí je takto označit a už je kladený nárok na zvláštní ohledy a sympatie. Takže například reprezentační hokejisté jsou zásadně "kluci". Pod tím se rozumí, že tak moc nevadí, když třeba vybouchnou.
Okolnost, že někdo vstoupí do takové jednotky dobrovolně, z něho dělá mnohem víc odpovědného, než kdyby tam byl přinucený podle branného zákona. Musel počítat se zneužitím. V moderní historii byly jednotky s dobrovolným členstvím "kluků", které pak byly obzvláště přísně posuzovány. právě kvůli té dobrovolnosti.
Pro tyto "kluky" žádná omluva není možná. Upsali se ďáblu. Vědomě.

333827

31.5.2015 20:34

RE: Z hlediska...

Zvirak 89.?.?.?

Reakce na 333803

Franto nemáš pravdu, český voják nemá na zahraničních misích co dělat. Protože je to v KAŽDÉM případě okupant. BEZ VÝJIMKY.
Afghánistán nás nijak neohrožoval a tím, že tam posíláme vojáky si z nich obchodní partnery či přátele rozhodně neuděláme.
A už vůbec nevěřím, že naši vojáci jeli sluníčkově pomáhat a šířit lásku nebo nás, Čechy, ochraňovat atp. Tomu může věřit pouze, s prominutím, myšlení neschopný debil.
Naše armáda má bránit naši zem a ne napadat cizí suverénní státy, (pardon působit na zahraničních misích).
Když se občas od známého (voják z povolání, letectvo) mimořečí dozvídám, kde všude ti naši "kluci" šíří tu pravdu a lásku, chce se mi zvracet. A ani bych se vlastně nedivil, kdyby k nám šli pak taky afghánci šírat pravdu lásku a demokracii.
Navíc, proč by měli nějací vojáci (žoldáci) působit někde v pr*eli, když je nedostatek vojáků tady u nás doma?
Ať vrátí hranice, (vystoupí ze schengenu), vystouí z nato a eu.
Pak bude mít naše armáda smysl, protože pak budou konečně čeští vojáci vojákama a ne žoldákama.

333836

31.5.2015 22:07

RE: Z hlediska...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 333836

http://www.echovalasska.cz/odtajneno/ceskou-republ... [chechtot] [chechtot]

333842

31.5.2015 22:24

RE: Z hlediska...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 333803

Nesmysl, všichni do jednoho jsou tam dobrovolně a o ty místa je rvačka. Přeci jen, vydělávat si 100.000 měsíčně není úplně k zahození. Takže si dej studenou sprchu a oběhni dvakrát barák, aby se ti v kebulce rozsvítilo.

333845

31.5.2015 14:35

MICHAL KESUDIS JE SCHOPEN SE HÁJIT SÁM, INTELIGENCI NA TO MÁ

Vašek z Moravy 78.?.?.?

Příjemnou neděli všem čtenářům Zvědavce.

Nad jednáním M. Kesudise se v posledních hodinách docela zamýšlím. Tak předně, ač se jedná o notně nevzdělaného člověka, rozhodně si nemyslím, že by se před pražským soudem nedokázal hájit sám. Proč si to myslím? Následující odkaz vám všem napoví. Takové články na stránkách Britských listů by hlupákovi nezveřejnili. Po jejich přečtení jsem usoudil, že M. Kesudis má přirozenou inteligenci na slušné úrovni:

http://www.blisty.cz/authors/2878-michal-kesudis

Mimochodem, padl zde dokonce názor jednoho z anonymních autorů, že by se Michal měl obrátit na právníka z řad KSČM. To bych ale vyloučil, poněvadž čeští komunisté si nad Michalem již umyli ruce tím, že jeho členství v KSČM bylo pozastaveno. Navíc, paní europoslankyně za KSČM ing. K. Konečná v Parlamentních listech 22. května t.r. čin Michala docela jednoznačně odsoudila jako netolerovatelný:

http://www.parlamentnilisty.cz/profily/Ing-Katerina-Konecna-177/clanek/Vyjadreni-Kesudise-prekrocilo-mez-kterou-jsem-schopna-tolerovat-41083

Pokud bych měl zaujmout nějaké rozumné stanovisko k Michalově výstupu na stránkách Ksichtoknihy, tedy Facebooku, pak byl se musel především pozastavit nad tím, proč Michal se rozhodl publikovat své myšlenky právě na amer. propagandistickém hnojišti? Já osobně bych Facebook ani neotevřel, natož abych se tam ještě registroval. Tento Michalův krajně bláhový čin budiž mu ponaučením do budoucna. Jsem si takřka jist, že by Michal rád svou registraci na Facebooku zrušil, jenže, nakolik znám takové hnojařské weby, nejde to. Blokáda je nejsilnější zbraní Západu vůči pokrokovým lidem. Proto např. nemám ani účet v bance, protože až někoho, s prominutím, naseru, tak by se mohlo také stát, že si nekoupím ani chleba, byť bych byl milionářem. Pravda, on ten Facebook publikuje ještě i jiné materiály, které by se daly trestně stíhat, ale kupodivu se tak neděje. Mám na zřeteli třebas naprosto bezproblémové a pravidelné publikování měsíčníku Dialog:

https://cs-cz.facebook.com/dialog.otazky.odpovedi

No, kdybych byl na místě Michala osobně já sám, pak bych ten Dialog před soudem zmínil, již proto, že mu komunisté místo podpory kopli do zadku.

POSTSKRIPTUM:
Do budoucna bych Michalovi doporučil bojovat s tímto prohnilým režimem poněkud sofistikovaněji, poněvadž přímá cesta k cíli, bohužel, nevede.

333808

31.5.2015 17:54

RE: MICHAL KESUDIS JE SCHOPEN SE HÁJIT SÁM, INTELIGENCI NA TO MÁ

martin bareš 90.?.?.?

Reakce na 333808

Vašku moc díky za tento příspěvek. Napsal jsem to samé, myslím si to samé.

333825

31.5.2015 15:30

Já bych to tak neprožíval, pane Stwora,

gippius 213.?.?.?

jakkoli je mi zcela jasné, že ti naši vojáci tam opravdu vůbec neměli a nemají co dělat.

333811

31.5.2015 15:42

KOMENTARE NIKOMU NEPOMUZOU.

Lapsus 89.?.?.?

Cetli jste poradne clanek pana Stwory? Zadal nas o rady jak dalsi obeti politického procesu po XI/1989 pomoci.
A misto toho se tady postuji pocity, dojmy, par lidi si tady honi sve zbytnele ego, nebo dava "knizeci rady" ze si ma obzalovany cist knihy o Jirim Dimitrovovi. [oči v sloup]

Sakra, to se mezi nami nenajde nikdo, kdo by mel pravnické vzdelani a mohl zde napsat, radek po radku (manual) jak ma nemajetny pan Michal Kesudis z Ostravy postupovat?

Prazdne mleti slamy a kecy o nicem (jak typicky ceske) panu Kesudisovi nepomohou.
Pan Stwora pise, ze ma nejake blizsi kontakty k p.Kesudisovi.
Tak,co kdybychom vypsali sbirku? Klidne bych prispel. Jsem sice toho casu nezamestnany, ale stovku, dve bych poslal. Protoze kdyz dneska nepomuzeme obeti justice dnesniho rezimu, tak zitra si fasizujici system v CR muze vybrat za obet kohokoliv z nas.

Zacneme uz prosim neco konecne delat. Nebot: ABY ZLO ZVITEZILO, STACI,KDYZ DOBRI LIDE NEBUDOU DELAT NIC.
[pláč]

333812

31.5.2015 15:57

RE: KOMENTARE NIKOMU NEPOMUZOU.

R 88.?.?.?

Reakce na 333812

Lidi nebudou dělat nic, budou jen sedět a koukat jako ta žába v hrnci a ještě na ty co budou s tím chtít něco dělat budou plivat. Po letech zkušeností vím co říkám.

333814

31.5.2015 16:00

RE: KOMENTARE NIKOMU NEPOMUZOU.

Lapsus 89.?.?.?

Reakce na 333812

PS: doufam jen,ze az (zase) Chovancovo "gestapo" zadupe na vlastníka webu Zvedavec,že má vydat ceske Thought Police vsechny IP adresy, ktere je zajimaji,ze jim p.Stwora ukaze vztyceny prostrednik. Web neni na uzemi CR a Admin je obcan Kanady. [vyplazený jazyk]
Zacina jit totiz do tuheho...

333815

31.5.2015 16:37

RE: KOMENTARE NIKOMU NEPOMUZOU.

F&T 78.?.?.?

Reakce na 333812

No jo, ale Stwora se sám proti té mašinerii ubránit nedokázal. A nikdo mu nic poradit nedokázal. Někde ten prohnilý systém určitě má slabé místo, ale s pomocí právníků to asi snadno nepůjde. Je to úmyslně navržená cesta do pekel.

Nebýt Klausovy amnestie, tak byl Stwora také odsouzen.
Doporučuji na prohlédnutí:
http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=node/584
Prednasky_o_holocaustu-Germar_Rudolf.pdf
Je to zvláštní za co vlastně byl souzen. Přece ani Stwora nepopíral ani nezpochybňoval masové vyvražďování lidí, ke kterému došlo za 2. světové války.

Možná u soudů první instance vítězí občas rozum, ale pokud se může státní zástupce neomezeně krát odvolat, tak to nakonec probublá k těm, správným lidem, kteří rozhodnou podle notiček.

333817

31.5.2015 17:27

KOMENTÁŘE NIKOMU NEPOMOHOU? ALE ANO, PROTOŽE JEN Z DISKUSE SE ZRODÍ ŘEŠENÍ

Vašek z Moravy 78.?.?.?

Reakce na 333812

Pane Lapsus, vítejte.

Vzpomínáte listopad 1989. Vkládáte mi do úst „knížecí rady“. Požadujete pomoc panu Michalovi v podobě právníka či peněz nebo obého. Něco Vám povím, abyste nesakroval více, než je zdrávo.

Zaprvé, k tomu listopadu 1989. Jsem bývalý podporučík ČSLA, po převratu mě zdegradovali na četaře, poněvadž jsem odmítl sloužit dvěma pánům, poněvadž jsem mému nadřízenému řekl, že jsem přísahal jako voják věrnost ČSLA a lidu Československa. Byl jsem upozorněn, že si zahrávám se svou kariérou, jakož i se zákony popřevratové ČSFR. V r. 1991 byla totiž tehdejším Federálním shromážděním vyhlášena Vojenská doktrína ČSFR. A právě té, jež tuto zemi připravila pro následný vstup ČR do NATO v březnu 1999, takřka přesně na den 60 let po obsazení hitlerovci, jsem odmítl sloužit. Se rozumí, má služba v armádě tak byla ukončena. Netrestali mě jen proto, že jsem jistého pana majora upozornil, že jinak budu nucen zveřejnit, komu sloužil v armádě před r. 1990 on sám. Zalekl se, takže se to obešlo bez mého potrestání, pokud pominu propuštění a mou degradaci na četaře.

Nyní zadruhé, pane Lapsus. Pan Kesudis se do té kaše dostal sám, nikoli s naším přispěním. Měl si vše promyslet dříve, než kecal hloupě na americkém Facebooku. Proč budu hrát napřed ruskou ruletu, a potom žádat o pomoc, že ano. Pan Michal je dost chytrý na to, aby věděl, že dráždí svými výroky bestii. Nezlobte se na mne, ale to, co provedl, není hrdinství, nýbrž jen mladické a naprosto nerozvážné plácnutí do vody. Vy byste, pane Lapsus, něco takového vyvěsil na Facebooku také? Udělal byste to? No vidíte, neudělal, protože nejste hlupák.

Resumé, pane Lapsus? Panu Michalovi pomáhám radou, včetně historického Lipského procesu, aby si uvědomil, do čeho spadl vlastním přičiněním. On se tak rozhodl jako sólista, on se s nikým z nás neradil, tak ať si taky jako sólista nese zodpovědnost za své činy sám. Pokud někoho varuji, aby si nezahrával s revolverem v ruské ruletě, a on mně s výsměchem vmete do tváře, ať z toho nedělám kovbojku, pak mu akorát tak mohu popřát statisticky správný výběr, když stiskne osudovou spoušť...

POSTSKRIPTUM:


Jako komunista Vám, pane Lapsus, povím jedno. Nemám rád osamělé sólisty proti bestii. To je totiž v podstatě sebevražda. Velké sousto vyžaduje kolektivní boj.

333820

31.5.2015 19:21

RE: KOMENTARE NIKOMU NEPOMUZOU.

karel4u 76.?.?.?

Reakce na 333812

Ja si myslim, ze pan Kesudis ma pravo rici co chce, a je absurdni jakykoliv pokus o jeho pronasledovani, svoboda slova by mela mit prednost zvlaste v zemi ktera chce byt nazyvana demokraticka.
Bylo by to zbytecne vyhazovani penez, protoze je to jen zblebt na horizontu.
Ale, jestli bude opravdu vznesena zaloba tak to je opravdu je znamenim, ze soucasni lide ve vedeni, stejne tak jako minuly rezim jsou ochotni pouzivat soudnictvi k umlceni jakehokoliv nazoru.
Na zapade zacina byt jasna hypokricie soucasnych vychodnich rezimu, to, ze jejich sympatie k zapadu a willingness se mu zavdecit vychazi ne z ochoty podporit demokracii, ale z toho, ze oni doufaji, ze zapad prehledne jejich ekonomicke zlociny.
Ovsem zapad ztraci trpelivost, protoze schopnost techto elit ridit cokoliv se projevuje jako velmi nedostatecna, coz se reflektuje v emigraci do vyspelych zapadnich zemi, coz jim vyvolava potize.
tedy, jakykoliv takovy process by byl zrejme privitan s nelibosti prave tech kterym s snazil zalichotit.

333831

1.6.2015 4:36

Myslet a jednat podle sveho svedomi...

favela 113.?.?.?

Reakce na 333831

tu svobodu nam zrejme uz vzali. Pravo na solidaritu, doufam jeste ne...Jsou vzdy a budou lide mezi nami, kteri pujdou proti "velkemu soustu" jak jim veli jejich svedomi a to je treba respektovat a pomoci, kdykoliv je to mozne. Tady zahajit sbirku ted. Ve jmenu lidskosti ,prava kazdeho z nas a respektu na zivot i jinych .Treba afgancu. Obrana nasich prav / at je to kdokoliv/ je obranou celeho naroda a jeho existence. Zradci a parasiti uz davno "vyrobili" zakony na vsechno..Na cokoliv ,co udelate nebo ne. Tedy dnes nekdo jiny a zitra to mohu byt ja nebo vy. Domnivam se ze reci u soudu uz nejsou mozne jako driv, protoze vladne panika a hysterie z toho,ze by nekdo mohl rict celou pravdu nahlas a vmest ji do ksichtu zradcu..Skonci protesty proti upalovani demonstrujich v Odese fasisty, skonci upalovanim tech co verejne proti tomu protestovali a budou protestovat ? Chteji to dohnat do "strilej,nebo budes zastrelen"..? Demokracie jsou v porovnani, nejvetsimi rezniky svych obcanu, kteri si je zvolili. To je treba mit na mysli...Na zabiti okupanta v principu je vzdy uz pozde. Predevsim se maji identifikovat a zajistit zradci naroda, kterim ty okupaci zpusobili...a vcas!!!

333850

31.5.2015 17:02

Absolventi varianty plzeńských intelektů?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

http://aeronet.cz/news/novinka-hymna-ukrajinskych-absolventu-skol-jsem-banderovec-banderovec-banderovec/
[naštvaný] [zahanbení] [oči v sloup]

333819

31.5.2015 17:29

Pan Kesudis nepochopil, že v dnešní době je trendy fašismus!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Kdo není fašista, nebo alespoň tak neuvažuje, je rusofil! Podívejte se na Štětinu nebo Schwarzenberga. Ti pochopili rychle, že podpora fašistů je IN, nejen na Ukrajině. Tam už dokonce studenti středních škol mají, zdá se, novou hymnu oslavující Banderu: http://aeronet.cz/news/novinka-hymna-ukrajinskych-...

333822

31.5.2015 19:20

Příslušnost soudu

ubn 80.?.?.?

První otázkou je, jak změnit tzv. příslušnost soudu - viz Trestní řád:

§ 18 Místní příslušnost
(1) Řízení koná soud, v jehož obvodu byl trestný čin spáchán.
(2) Nelze-li místo činu zjistit nebo byl-li čin spáchán v cizině, koná řízení soud, v jehož obvodu obviněný bydlí, pracuje nebo se zdržuje; jestliže se nedají tato místa zjistit nebo jsou mimo území České republiky, koná řízení soud, v jehož obvodu čin vyšel najevo.

Takže prvním návrhem advokáta toho pána by měla být žádost o změnu místní příslušnosti.

Určitě by měl pán mít advokáta - nevezme-li si ho, může mu být přidělen advokát ex-offo.

Pro tyto účely - podobně jako u p. Michalákové, je možné vyhlásit sbírku nebo zveřejnit nějaké údaje, jak pánovi peníze poslat. Přimlouvám se o způsob, který umožní utajit odesílatele - seznamy nepohodlných už určitě vznikají.

333830

31.5.2015 20:22

A co jinak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

http://www.echovalasska.cz/odtajneno/ceskou-republ...

333834

31.5.2015 20:26

K tomu nadpisu to sedí, ve formě jemného umravnění ještě trautrnberga

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

http://www.zvedavec.org/images/temp/libusino-proroctvi.jpg

333835

31.5.2015 22:11

právník/neprávník je dilema

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

- Právníci šlapou po vychozených cestičkách. Nesou slabou odpovednost za prohru a až tak se snažit extra nemusí. Je dost prípadu, ktrých prohru mají na svedomí práve právníci, a obžalovaný by spíše uspel, kdyby sa bránil sám. Mluvil jsem o tom podrobne s kolegou, který se hájil ve sporu sám a uspel.
Ríkal, že obecne laikovy jsou občasj tolerovány nekteré veci a úhyby, které by s právníkem pred soudem neprošly.

- Laik musí chápat alespoň část filosofie podobných procesu, musí mluvit k veci, konzistentne, být schopen efektivne reagovat. To ne každý dovede a zvládá za pochodu.

- Soud v závislosti na soudci se muže chovat nekorektne, byl jsem treba účastníkem sporu, kde soudce strčil prípad do šuplíka, protože mu to tak vyhovovalo. Já zaplatil a nic z toho. Delají to kolikrát jako biznis a ne jako právo. Mohou být líní, nebo rovnež nesou slabou odpovednost. To v kombinací s hroší huží nese prohru. Ješte horší je, zda je soudce nejak politicky/etnicky závislý. Tady pomuže jen strach z masivního protestu, pokud se dotyčného má kdo zastat. Seriozní společnost dovede zhruba rozlišit, kdo je ve sporu v právu, v tomto prípade je umele dvojí metr naprosto jasný. Není možné si takhle vybrat obeť, u které je predpoklad, že se nemusí ubránit, a zastrašovat pomocí ní zbytek verejnosti. Pokud si tohle verejnost nechá, no tak bude ješte více zastrašována a uplete si na sebe bič.
Já jsem teda pro NATO nehlasoval (referendum o nem bylo u nás umele zmareno) proto z mého pohledu tam ti vojáci šli na svou odpovednost, a ne jménem národa a armády. Armáda naopak by mela vysvetlovat, místo toho se tímto maskuje a neprímo zastrašuje. Aby se to neprofláklo, tak bude do toho strkat pazoury a delat si alibi pomocí náhradních vinníku, co mají místo ní sedet.

333843

1.6.2015 0:12

Stop vojne!

laik 176.?.?.?

Pravdepodobne sa jedná o hlboké nedorozumenie. Pán Michal nielenže sa nijakým spôsobom nepodieľal na zabití týchto českých vojakov, ale s ich fyzickou likvidáciou určite ani nesúhlasí! Pán Michal dal iba najavo, že nesúhlasí s vojnou ako takou, ako ani so zabíjaním pre peniaze. Použil pri tom slová, ktoré môžu byť interpretované rôzne - podobne ako výroky "smrť komunizmu" atď. Pán Michal naopak sa pokúsil "perom" zachrániť život ďalším českým vojakom tým, že už viac nebudú vyslaný zabíjať a riskovať vlastné životy v iných vzdialeným krajinách v budúcnosti.

333849

1.6.2015 11:53

Český politický kolorit.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Pokud se "lid" snaží zasahovat a nebo dokonce ovlivňovat běh různých různými politickými odděleními vykonstruovaných procesů, pak je jen důležité, zdali je to pro ta oddělení žádoucí a nebo nežádoucí. Pokud se nikdo nepřihlásí sám, je náhodně vybrané loutce procesu řádně a pečlivě stanovena historie. Pokud vše jde podle stanoveného scénáře, a nebo se dokonce během divadla objeví ještě další neočekávané věci, které lze vtipně využít, je to vynikající. Hlavní jsou však prémie, které píšou nadřízení, samozřejmě podle výsledku celého spolupracujícího aparátu. Nezáleží kdo má pravdu, ale na výši prémií. Pokud nepřítel neexistuje, musí se neprodleně vyrobit. Pokud si chceme udržet pracovní příležitost, musí realizované divadlo běžet, kdyby fotra věšeli. Za prvého protektorátu Bo"hmen und Ma"hren se každý den jen setmělo, a u pražského Pečkova paláce se vzadu za budovou řadily fronty konfidentů, tak dlouhé, že si pražské gestapo rozčileně stěžovalo v tehdejších Národních listech, že to práskání jednoho čecha na druhého svým rozsahem téměř likviduje jejich čas na skutečné kriminální případy. Dnes se již fronty konfidentů nemusí nikde řadit za tmy v noci, ale mohou klidně a efektivně fungovat i celé dny. Máme přece internet, ne ?

333858

1.6.2015 21:02

Imigrace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=ocWe7_zVaTU

333875

3.6.2015 6:30

Vážený pane, jedna z čtenářek Vás kdysi označila jako Stwuru.

Mejla US loutka 88.?.?.?

Jste ukázkovým případem pseudointelektuála, který ničí systém, který ho živí. Podle vaší pokřivené morálky bylo zabíjení spojenců nacisty koncem války v Německu jistě chvályhodné, byli to přece okupanti, že ?

333931

3.6.2015 19:33

RE: Vážený pane, jedna z čtenářek Vás kdysi označila jako Stwuru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 333931

Nic mi do toho není, ale asi se "kapánek mejlíte.."
Za 2WW byli spojenci osvoboditelé a ne okupanti. Okupanti byli Němci.
Tak o co Vám jde?? Zkuste to napsat ještě jednou, logicky správně.. [chechtot] [chechtot]

333962

5.6.2015 15:02

RE: Vážený pane, jedna z čtenářek Vás kdysi označila jako Stwuru.

tartus 213.?.?.?

Reakce na 333962

Ked bojovali spojenci na uzemi francie, cech atd. tak boli osloboditelia, ked bojvali na nemeckej pode(v berline) tak boli okupanti. Nakoniec, preto stale tvrdime ze je nemecko dodnes okupovane, lebo nema vlastnu ustavu a je na jeho uzemi okupacna armada

334108

3.6.2015 22:11

RE: Vážený pane, jedna z čtenářek Vás kdysi označila jako Stwuru.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 333931

Proboha. Nevím, jestli je to pouhá debilita, nebo něco vážnějšího.

333967

Tuto stránku navštívilo 10 026