Diskuze k článku

Indie ruší nákup zbraní od Francie, podepisuje velký kontrakt s Ruskem

Příspěvků 45

17.4.2015 1:18

atomove elektrarne

Murkoslav 188.?.?.?

Mierne mimo tému o nakupe lietadiel, ale pred pár mesiacmi som niekde čítal že si India objednala od Ruska výstavbu väčšieho počtu atomových elektrární. Myslím že to bolo viac ako 20. Spomínam si ale, že pár dní po tom sa do Indie unúval na návštevu sám ebenový panáčik z Bieleho domčeka.

Ak je to pravda, tak to je kšeft za oveľa viac peňazí ako nákup týchto lietadiel. Snahy amerického westinghouse nanútiť k predaju ich nebezpečne ohýbajúce sa palivové tyče do Čiech, či na Slovensko, sú smiešne pri takom ruskom super kšefte ako je výstavba, zásobovanie toľkých elektrární v Indii. Westinghouse sa momentálne snaží tlačiť na Ukrajinu. Ostáva len dúfať že tam nespôsobia nejaký druhý Černobyľ.

331307

17.4.2015 5:24

RE: atomove elektrarne

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Reakce na 331307

Možno práve druhý Černobyľ je záložným plánom pre prípad, že by Amíkom nevyšla trvalá okupácia Ukrajiny a tá by sa oslobodila od ich NGO a GMO a nadviazala normálne vzťahy s Ruskom.

331314

17.4.2015 7:47

RE: atomove elektrarne

timur 85.?.?.?

Reakce na 331307

už sa stalo - a tyče sa správali nebezpečne - bol problém a nemalý - preto ich odmietli aj magyari, preto je pozastavená výstavba v Mochovciach, preto je tlak na odvolanie Fica - mimo iných aj odluka cirkvi od štátu, cirkev nemá peniaze, a tak vyvádza kapitál z Česka - a je toho viac

331319

17.4.2015 12:00

RE: atomove elektrarne

Murkoslav 188.?.?.?

Reakce na 331319

Mochovce nie sú dokončené (teda 3. a 4. blok) pretože sa tam neskutočne tuneluje. Robia to firmy prisaté na cecky (polo)štátnej spoločnosti. S požehnaním korupčnej vlády. Keď sa dokončí nejaká hala, v zmysle podlahy, nátery, atď.. tak sa dá príkaz aby sa hotové veci demontovali, rozbúrali.. A robí sa to od znova.

A hlavne dokončenie Mochoviec brzdí (spolu)majiteľ slovenských elektrární talianska štátna firma ENEL, ktorá kúpila zhruba polovičný podiel vlastníctva slovenských elektrární len za sumu rovnajúcu sa ročnému zisku elektrární - čo je privatizačná vlastizrada.

Tak firma ENEL má uvedené v kúpnej zmluve že nemusí vyplácať ročné dividendy Slovensku, pokiaľ nie sú dokončené Mochovce.

Taliani nevedeli o jadre nič. Chodia sa sem učiť. A za štátne slovenské a štátne talianske peniaze si sem nosia aj celé rodiny , nechajú im preplácať letenky, hotely. Proste socializmus. Mimochodom taliansko má stále najväčší počet štátnych podnikov v EU, a je zaujímavé že ich EU viac netlačí do privatizácie.

p.s.

Mochovecké veže vidím zo svojho okna. Mám info priamo od zamestnancov.

331343

17.4.2015 14:02

RE: atomove elektrarne

To je jedno 78.?.?.?

Reakce na 331343

Je vidět, že s Vámi na Slovensku NWO/KFO vyjebává stejně, jako s námi v Česku. Zde se v kuloárech šeptá, že za pádem Nečasovy vlády stál ve skutečnosti zájem Westinghouse dostavět Temelín, což je prý zakázka za 500 miliard Kč (cca 1/2 našeho státního rozpočtu pro tento rok). Nečas svého času v Moskvě řekl, že Ruská nabídka od Rosstrojatomexport byla nejlepší - a pak to s ním šlo z kopce. Westinghouse navíc prý má nějakou laicky řečeno "technologickou obštrukci" při provozování elektrárny, v rámci které musí do řízení elektrárny vstupovat sama firma a "autorizovat" řídící úkony personálu elektrárny ve velíně. V podstatě vláda USA může Westinghousu nařídit, aby vypla elektrárnu postavenou v zahraničí, a ona to prostě vypne a drahá elektrárna bude neposlušné vládě na prd a můžou ji zakonzervovat. Mě by tedy zajímalo, která země bude mít zájem na takové reaktory. Asi se to bude amíkům dost těžko prodávat a tak budou spíše vyvíjet politický nátlak na prodej. Ale kdoví, třeba jde o pomluvy konkurence. Fakt je, že teď je dostavba Temelína odložena k ledu. Jinak ČEZ je prý z 51% ve vlastnictví našeho Ministerstva financí - tedy státu. Ostatní akcie vlastní bůhvíkdo. Takže je to tady taky v pytli. Privatizaci ČEZu provedla v roce 2001 levicová vláda v čele s ČSSD s předsedou Špidlou.

331352

17.4.2015 23:33

RE: atomove elektrarne

franta 194.?.?.?

Reakce na 331352

no ono je toho se ksefty s Amerikou a Izraelem vic.. nejdriv Izrael, zidi rikaji ze jsme jejich "nejlepsejsti z nejlepsich pratel, ale to jim nebrani aby jejich firmy zde delaly predrazene projekty - viz dalnice do Polska pred asi 10 roky, "nahodou" vyhorelej pivovar ve Vinohradech (Praha) a jeste nejake mecheche s farmaceutickou spolecnosti, a dalsi....

Americane take nejsou zadni troskari, pouzivaji zaminku o instalovanych americkych technologii aby likvidovali prodeje cehokoliv kamkoliv - nase bitevniky, Tamara, a aby nezustali u jedne krivarny tak na druhou stranu Westinghouse dodaval vadne palivove clanky do Telemelelina, Terex zdatne likvidoval Tatru kterou si nejdrivejc koupil, aby obslehnul kejvaci napravy a pak.. proste pomoc od amiku a zajordancu se rovna provazu na krk.

A protoze jsme narod ktery je v poradi druhy od vyvoleneho, tak si od nikoho mimo techto dvou vyvolenych narodu nenechame do niceho kecat.

No na druhou stranu je to tezke neco delat, protoze (diky nemcum se nam zatim vede slusne) tak se nikoho nebojime, a budeme si hladit pupky az do....

331381

18.4.2015 16:33

RE: atomove elektrarne

Ďuro Trulo 89.?.?.?

Reakce na 331352

Pokud si myslíte, že hlavním důvodem dostavby JE ve východní Evropě jsou zisky pro "fest in haus", tak jste hodně naivní. Hlavním důvodem je jaderné ohrožení těchto států ze strany USA, protože jejich technologie je ovládaná satelitně podobně jako drony a padající bludné boingy (nyní i airbusy) a umožňuje odstavit JE okamžitě bez útlumu procesů, což způsobí jaderný výbuch (fukušima z 11.3.11 je prvním úspěšným pokusem) a dlouhodobé totální radioaktivní zamoření území v okruhu sta kilometrů. Proto musí kalousek obhájit emerický tendr za každou cenu, aby česká kotlina otročila naprosto bez odporu ve prospěch emerických korporátních židofašistů!!
Všichni čeští vlezřitkové (rádobypolitici) o tom vědí a vlastizrádně mlčí, pouze Zeman byť taky mlčí tak alespoň vzdoruje. Hraje se vabank o židovládu nad celým světem!!
Dobře vám tak debilní gojimové co umíte pouze pitomě žvanit, třepetat klíči a volit voly. [bliji] [bliji] [bliji]

331431

18.4.2015 5:39

RE: atomove elektrarne

timur 85.?.?.?

Reakce na 331343

vláda práve nemá žiadnu možnosť do toho vstupovať - ENEL - a Miklož s Čuribdom sa postarali že je to tak, 34% - vlastní štát, a nič, všetko to bol od začiatku podvod - SDKU a spol. a aj sa zdá, že do toho je namočené aj KDHáááá - a tak sa začína boj -

331400

22.4.2015 13:54

RE: atomove elektrarne

astrablaster 95.?.?.?

Reakce na 331319

Ten problém s ohýbáním palivových souborů je dávno vyřešený. Najděte si jiného strašáka.

331667

24.4.2015 21:16

RE: atomove elektrarne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 331667

ano je vyrieseny. v temeline ich uz nepouzivaju [smích])))))))))

331786

19.4.2015 20:31

RE: atomove elektrarne

Daniel Poisel 93.?.?.?

Reakce na 331307

Rosatom uzavřel smlouvu s Indií na výstavbu 12 nukleárních reaktorů. Putin se později vyjádřil, že jsou schopni realizovat až 20 reaktorů. Rosněft také uzavřel desetiletý kontrakt s Essar oil (indická těžařská spol.), dále Indie získala pobídku na montáž 400 ruských vrtulníků ročně. Sbližování je zřejmé a Západ může puknout.

331513

17.4.2015 7:56

20 MLD € penale, je stara kacica.

MDX 86.?.?.?

Trochu ten clanok upravte.
Na zaklade vcerajsich odpovedi ruskeho prezidenta je jasne, ze Rusko nebude od Francuzko pozadovat penale za nedodane Mistraly vo vyske 20 MLD €.
Chcu vratit to, co uz bolo zaplatene + nejaku pokutu.
So zvyskom a tym, ze Francuzi sa v podstate sami potrestali, sa da suhlasit.

331321

17.4.2015 14:14

RE: 20 MLD € penale, je stara kacica.

To je jedno 78.?.?.?

Reakce na 331321

Ano. Putin Francii ukazuje vlídnější tvář. Oplácí Francouzské tajné službě, že nedávno zveřejnila zprávy, že Rusko dle nich na JV Ukrajiny NEMÁ svá vojska, jak tvrdí USA. Z pohledu Indie je jedno, kdo jí dodá letadla, zda Rusko či Francie. Indie opravdu potřebuje, aby jí to někdo dodal a musí se na to spolehnout. Francie opravdu ztratila kredit spolehlivého dodavatele zbraní či čehokoli jiného. Smlouva je smlouva. A kdo ji nedodrží, a je jedno z jakého důvodu, ten ztrácí důvěru. Teď aby se kdokoli obával, že si něco koupí u Francouzů, a něco se stane, a za své peníze to nedostane.

331355

18.4.2015 21:06

RE: 20 MLD € penale, je stara kacica.

Surikata-antiEuroHujer 89.?.?.?

Reakce na 331355

Nie je jedno, kto India lietadla dodá, lebo Ruské lietadla SU-50 majú úplne iné operačné nasadenie ako Francúzske

India uzavrela s "izolovaným a technologicky zaostalým" Ruskom zmluvu
o dodávkach 127 lietadiel 5 generácie SU-50 za 25 miliárd USD,
(za kus 196,8 miliárd USD),
čo je zatiaľ najväčšia objednávka na Ruské lietadla, ktoré pre zahraničie začnú dodávať až v roku 2016
https://www.youtube.com/watch?v=qrzq_rR9XZg
SU-50 môže prepadnúť USA lietadlové lode a vojenské základe,
bez dotankovania vo vzdialenosti 2.750 Km a vypáliť na lode BrahMos,
ktoré predlžuje dosah o ďalších 300, km,
čiže s lietadlom SU-50 dokáže obranca udržať USA útočné armády na vzdialenosť 3.050Km

Zároveň India vypovedala prevažnú časť zmluvy, ktorú mala uzatvorenú s Francúzskom na dodávku 126 lietadiel Rafal, za 20 miliárd USD,
z ktorých India odoberie iba 36, ktoré sú už rozpracované a ich neodobratie by malo za následok pokuty,
nakoľko po zrušení dodávok do Ruska vrtuľníkových lodí Mustrál, Francúzko odmietlo dať Indii dodatočné záruky, že v budúcnosti Francúzi nezastavia dodávku náhradných dielov a servis lietadiel

O SU-50 ako prvé prejavili záujem SA a Čína, Indonézia,
ktorým ešte Rusko nepotvrdilo objednávky, nakoľko Rusko neočakávalo taký vysoký záujem a má vyťažené výrobné kapacity na 10 rokov, Putin však sľúbil, že do 36 mesiacov príjmu opatrenia, aby mohli uspokojiť dopyt
https://www.youtube.com/watch?v=ib3MiSoqcmA

331447

17.4.2015 17:20

RE: 20 MLD € penale, je stara kacica.

dub 89.?.?.?

Reakce na 331321

asi byste měl příště pozorněji číst.
ono se tam neříká, že francouzi dostanou 20 yard penále, ale že je to stálo 20 yard na kšeftu.
takže sice tratí též, ale penále a zmařená příležitost jsou dvě odlišné věci.

331367

18.4.2015 1:07

RE: 20 MLD € penale, je stara kacica.

Rupert 188.?.?.?

Reakce na 331321

India nemala z francúzskom zmluvu? Či sankcie platia len na strane dodávateľa? Myslím keď odstupi India tak nič nebude platiť?

331392

17.4.2015 9:49

Všem zvědavcům, tohle už ne!!

Ďuro Trulo 89.?.?.?

toto odvysílala ČT v pořadu události komentáře včera (16.4.2015 ve 22 hodin).
Je to sbírka lží a hnusu reagující na tiskovku Putina kde korunu na závěr nasadila kráva Petruška Šustrová svým výrokem, že Rusové pokud chtějí mléko musí chovat krávy na balkonech. Její fašistická propaganda proti Rusku má jediný cíl a to navléci mladé debilní a zmanipulované české adoscelenty do mundurů NATO a poslat je jako kontigent do války proti Rusku, která již je připravená. Chybí pouze slovanský kanonfuter a změna branného zákona, aby umožňovala odvody branců a brankyň do útočných válek pod vlajkou satana na území jiných států zejména Ruska, Běloruska a ukrajiny.
Inkriminované urážlivé lži zazněly až na konec (cíle propagandy vždy musí zůstat jako dozvuky v mozcích manipulovaných prosťáčků) asi po 50-té minutě relace.
Pane STWORA pokud máte možnost právní analýzy a podání trestního oznámení prosím Vás učiňte tak, protože podle mne to co zaznělo je štvaní občanů proti cizímu státu za účelem rozpoutání 3. světové válce. Tento obsah posílám všem alternativním vebům, což je jediné co jsem jako 70-ti letý důchodce udělat. Kdo můžete udělejte zbytek, jinak umřeme i snašimi vnuky!!!!
P.S: nedá se mi stáhnout tu relaci jako důkaz hnusu a fašizace ČT, kdo to umíte udělejte to než to smažou či bloknou!!!

331330

17.4.2015 10:20

===RE: Všem zvědavcům, tohle už ne!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 331330

Adolescence – Wikipedie

Snažit se nadívat vojenské mundury moderními českými adolescenty to mi připadá jako snažit se tlačit provázek, nebo Zimmermanův finální pokus vyrábět zlato típáním hořícího doutníku do umyvadla s vodou. Tak jedině zavěsit ty nejambicioznější profesionály ACR na Kalouskovy padáky, a pokusit se s tím ty rusy bombardovat, a předpokládat, že při pohledu na to jim jejich bránice popraskají smíchem. Když vidím Stropšu v helmě a neprůstřelné vestě, přichází mi na mysl starší film "Myš která řvala", na rozdíl od pana Nečase, který v této situaci kdysi v Afganu vypadal jak s prominutím "píča"...

331332

17.4.2015 11:12

RE: Všem zvědavcům, tohle už ne!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 331330

No netroufám si její vystoupení obšírněji hodnotit protože mi zvedla adrenalin a tlak. Nicméně dětinštějící a je sto přesvědčivěji nastupující do života z dětství zavést a pouštět před kameru "emocetikon" je pod úroveń profesionálů a bezesporu je pro nepopsané listy nezajímající se o fakta následky s příčinami přesvědčivá a zcela schopná je svézt na cestu iluzí které jim nařežou omyly a buďto je to vrozená nedostatečnost anebo prachsprostý zlý úmysl udělat z minimálně do té doby zainteresovaných a nesledující návaznosti debily a souhlasím že je to co by i jakákoliv pitomost zločin, který navíc může takto obluzené protáhnout obrazně komínem pekla. Ano, sdílím Váš dojem.

331338

17.4.2015 11:46

RE: Všem zvědavcům, tohle už ne!!

ASCHARAD 85.?.?.?

Reakce na 331330

S východní frontou mají Češi své zkušenosti, kdo se z Haška nepoučil už to asi nestihne, pak je čeká žoldácká smrt, jestli si někdo z nich myslí, že za ně někdo bude plakat, to těžko, je smutné, že kosti hloupých Čechů spočinou v ukrajinské stepi vedle kostí Adolfových hord co chtěly dobýt před sedmdesáti lety Moskvu.

331341

17.4.2015 16:41

RE: Všem zvědavcům, tohle už ne!!

Léčitel 147.?.?.?

Reakce na 331330

Ta Šustrová je docela obyčejně hloupá. A protože se na televizi nedívám, jenom jsem viděl jasné potvrzení mého rozhodnutí televizi ignorovat, protože její "zpravodajská" úroveň je prostě hrozná!
Kam až musí klesnout, aby se lidé opravdu naštvali a řekli dost - my už tu prolhanou žumpu platit nebudeme!
Jinak je Indie svéprávná a je zcela na jejím rozhodnutí, kde si jaké zbraně nakoupí. Ruská letadla jsou dobrá, ve světě uznávaná a ještě k tomu nejsou předražená, jako některé "verky" ze západu.
Připomínám, že USA zaplatila ruské vrtulníky pro Afganistán, protože jsou vhodnější pro tvrdé podmínky, než stroje západní.
Každá konstrukce, především tak složitého zařízení jako jsou moderní vojenská letadla, je vždy řadou kompromisů.
Nejsem tak úplně přesvědčen, že jde o čistě politické rozhodnutí.
Ruská letadla budou sloužit tam, kde jsou tvrdé podmínky a kde jsou vhodná. Francouzská letadla mají jiné parametry a jsou vhodná pro jiné použití. Nechci se příliš rozepisovat, jde o velmi odborný pohled, kde především neznáme všechny hodnoty kontraktu a především ceny a to třeba dlouholetého servisu, který je pro letadla potřebný a který musí Rusko zajišťovat!
Prodat někam letadla a ještě k tomu vojenská není vůbec žádná legrace. To se výrobce prodávajícího státu upisuje na mnoho let
k technické asistenci a servisu, který je někdy mnohem dražší, než samotná letadla.
Je zde také ve hře očekávaná ekonomická nestabilita v EU a ta se může projevit i na vojenských dodávkách, proto bych indické rozhodnutí považoval za uvážlivé a promyšlené. Proč nakupovat jenom na jednom trhu a potom na něm být v úplné závislosti!

331362

17.4.2015 10:46

Dopad ruského protiútoku?

opus111 89.?.?.?

Nemyslím si, že je šťastně formulováno "dopad ruského protiútoku".

Francie ztratila státní suverenitu, když na nátlak USA přijala opatření nedodat Rusku lodě Mistrál.

Bylo jen logickým vyústěním, že každý, kdo hledá dodavatele zbraní, dělá tak s rozmyslem a zvažuje dlouhodobou strategii. Indie vyhodnotila, že Francie je nespolehlivý dodavatel a v případě nějakého konfliktu, kde by měly USA nějaký zájem, tak by mohly ovlivnit Francii, aby Indům nedodala například náhradní díly.

Proto se Indie přeorientovala na Rusko, které se jim jeví jako spolehlivý suverenní stát a obchodní partner.

Takže opět připomínám, v tomto případě se nejedná o ruský protiútok.

331334

17.4.2015 10:56

RE: Dopad ruského protiútoku?

timur 85.?.?.?

Reakce na 331334

ale - ono je to troška aj inak - jednoducho francúzko je už v defenzíve, a nemá na to zvrátiť udalosti v svoj prospech, a ich lietdlá - nuž pozorne sledujte čo padá z neba posledné dni ....

331336

17.4.2015 11:09

RE: Dopad ruského protiútoku?

opus111 89.?.?.?

Reakce na 331336

Nic není jinak! V žádné "defenzívě" nejsou! Ztratili státní suverenitu a stali se mopslíkem USA, přesně jak jsem to napsal! Proto se Indové od toho obchodu odvrátili. Nic více v tom nehledejte!

Ale jestli máte potřebu za každou cenu kverulovat, tak už na vás nebudu reagovat.

331337

17.4.2015 14:45

RE: Dopad ruského protiútoku?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 331337

francuzsko je mopslikom odvtedy, co sa zbavili de gaulla. mistraly nemistraly, francuzsko je v prdeli hlavne vdaka svojim pristahovalcom, tu je pes zakopany. a nie len kvoli neodaniu mistrsalov je francuzska ekonomika v rozklade. staci pozriet na gigant areva, ti su ko a takto je to pomaly so vsetkym. co sa tyka tohoto podpisu, tak ked uz teda vsetko viete, tak nam este prezradte, ktore ze to lietadla 5-tej generacie to rusko vlastne ponuka?

331358

17.4.2015 20:05

RE: Dopad ruského protiútoku?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 331358

Pak FA T-50 ale ten je tak ci onak vyvijany v spolupraci s Indiou. Takze ziadne prekvapenie ....

331376

18.4.2015 8:56

RE: Dopad ruského protiútoku?

wilonix 109.?.?.?

Reakce na 331376

Tak znovu.
T 50 není vyvíjena společně s Indií.
To je pouze zbožné přání lidí, kteří se ostatní snaží přesvědčit, že Rusové na postavení tohoto letadla vlastní silou nemají.
T 50 je plně vyvíjena společností Suchoj.
To, o čem hovoříte je letoun FGFA, z T 50-ky vycházející.
Ten je vyvíjen společnými silami Suchoje/HAL a je určen pouze pro Indické ozbrojené síly, je tedy logické zapojení HAL do projektu, pro případné další modernizace a integrace indických systémů do letadla.
Pokud jde o nákup Rafaelů, tak ten nebyl zrušen úplně.
Původně mělo jít o 127 letounů, ovšem vzhledem k tomu, že byla francouzská strana vyhodnocena jako rizikový dodavatel (ty proklaté Mistraly ...), tak Indie od kontraktu odstoupila a převezme pouze ty letadla, které už byly v nějakém stupni rozpracovanosti (a tudíž už je nešlo stornovat), tj asi 30 kusů.

331408

18.4.2015 22:11

RE: Dopad ruského protiútoku?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 331408

som rad, ze si to troska uz objasnil. fakt je vsak ten, ze to nebude celkom urcite nic 5-tej generacie. to je blbost na ntu. takze cely ten clanok troska smrdi a este sa vlastne uvidi, co a ako s tym nakupom. povodne boli ponukane gen 4.5 mig 35. tie ale bohuzial su stale posuvane v nasadeni v samotnom rusku, a preto vahaju aj vsetci dalsi osloveni kupci, tak ako nedavno egypt. s mig-om to ide od 10-5tim. pri spolocnom vyvoji 5 gen s indou su stale tiez nejake problemy, je to nereale proste.

331452

19.4.2015 3:00

RE: Dopad ruského protiútoku?

rad 77.?.?.?

Reakce na 331452

tak nam povez co si to indie vlastne koupi? Asi nejakej sunt ne? Ono celkove 5ta generace je porad ve vyvoji a vsichni maji problemy s odladenim. Ovsem pokud se tento kseft uskutecni, tak evidentne je t50 na spravne ceste! Ty jsi nejakej slovenskej zpravodajec? Jses si nejak moc jistej a to ja nesnasim. U cobola 2x

331466

20.4.2015 11:59

RE: Dopad ruského protiútoku?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 331466

celu situaciu uz dlhsiu dobu pozorujem, specialne kvoli pjakinovi a potom som fanusik leteckej techniky, odmalicka. nie som si 100% isty, ale vsetko vychadza inak, ako je popisane v clanku. a to u cobola bolo co? tvoj ubohy prejav ta prezradil, dalej nemusime o nicom diskutovat, ja som len ponukol svoj nazor, zatial co ty co?

331544

20.4.2015 12:03

RE: Dopad ruského protiútoku?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 331466

inak, este jedna vec. ak to bude vsetko na spravnej ceste, tak asi najskor bude mat ako prva v aktivnej vyzbroji ruska armada a nie indicka ci ina, nemyslis?

331546

19.4.2015 11:40

RE: Dopad ruského protiútoku?

wilonix 109.?.?.?

Reakce na 331452

A proč by měla Indie kupovat Mig 35?
Vždyť už má dávno SU-30 MKI (pro indickou armádu upravený SU-30 MK), tak jich prostě jen objedná více (ostatně pokud se nepletu, tak v tomto duchu už taky s Ruskou stranou jednala).
Nevím, kde jsi přišel na to, že by mělo jít o Mig 35, to by byla akorát logistická zátěž v situaci, kdy je SU-30 MKI ve všech ohledech lepší než Mig a Indie už je má ve výzbroji, včetně licence na výrobu náhradních dílů.
Možná by bylo fajn nekecat do věcí, o kterých nemáš nejmenší povědomí, protože ideologie nemůže znalosti v žádném případě nahradit.
Mimochodem, označení těchto letadel není Gen4.5, ale 4++.

331483

20.4.2015 12:01

RE: Dopad ruského protiútoku?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 331483

no cely cas sa sepkalo o mig-35. preto. mig potrebuje postrcit dopredu, pretoze kancelaria ma x problemov. sucka su lepsie vo vsetkom a s migom to ide dolu vodou. samozrejme by sa im bodla nejaka super zakazka, aby mohli nadviazat na svoje uspesnejsie roky.

331545

19.4.2015 11:46

RE: Dopad ruského protiútoku?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 331408

Pleteš se, projekt PAK FA/T 50 je spolufinancován Ruskem a Indií v poměru 50/50. Výsledkem vývoje budou dvě verze. Tebou zmiňovaný T 50 a FGFA. Vychází to z trochu odlišných představ použití letadel. FGFA bude mít indické systémy, lehce pozměněná křídla, ocasní plochy a hlavně bude vytvořena i spárka.

331484

18.4.2015 5:45

RE: Dopad ruského protiútoku?

timur 85.?.?.?

Reakce na 331337

povedal som to isté - len v trocha inej pozícii - nuž čo - hlavne nestrácať nervy - a musím konštatovať - že tento môj príspevok je tu posledným, nie je o čo stáť na tomto webe

331401

17.4.2015 14:58

RE: Dopad ruského protiútoku?

pes garyk 188.?.?.?

Reakce na 331336

Víte co timur, pan opus má naprostou pravdu a jak je to s těmi Mistraly i celou nebohou Francií, si může každý shlédnout v projevu V.V.Pjakina (od začátku - do cca 7.minuty)...
Francie přišla o kšeft i o suverenitu, TAK JE TO! [překvapení]
Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 22.12.2014 Titulky CZ

331359

17.4.2015 15:44

RE: Dopad ruského protiútoku?

.lak 77.?.?.?

Reakce na 331359

Je tam v podstatě nepřímo nabídka vykašlete se na podvodníky ale není to tam sděleno tak přímo ale na spekulanty kteří nejen na vaše zájmy kašlou a cíleně vás poškozují které z toho vyplívají i s nabídkou přehození prediktora i s patřičnými opatřeními zajištění stability aby nezůstali jako pověstný kůl v plotě a který nemá zájem destruovat jinou civilizační úrovní spojence a činit z nich vazaly s vidinou kooperace přínosů celkově a ne jen směrem budulínek a dvůr korytících retardů devast, úžer. [velký smích] [mrknutí jedním okem]
Čitelná logická a perspektivní nabídka kterou odmítnou idioti, korupčníci a nesvéprávní klinčem podloudných. [naštvaný]

331360

18.4.2015 22:14

RE: Dopad ruského protiútoku?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 331359

nie je to celkom tak, ako si to zela p. pjakin. pjakin zabudol povedat, ze ponukane mig-35 bohuzial tak skoro vo vzduchu neuvidime, a preto vlastne ani nevieme, co je indii ponukane. a francuzsko to ma zratane uz dlhsiu dobu, mistraly v tom uz nehraju velku rolu.

331453

17.4.2015 20:50

RE: Dopad ruského protiútoku?

Kempes 89.?.?.?

Reakce na 331336

Navíc pro uskupení BRICS je mnohem lepší mít stejnou vojenskou techniku, rozhodnutí Indie o nákupu ruských stíhaček má více významů.

331377

18.4.2015 0:11

RE: Dopad ruského protiútoku?

dub 89.?.?.?

Reakce na 331377

to určitě má, ale nejde o zvolení diverzifikace.
indie strategicky nakupuje od různých dodavetelů z různých zemí vojenskou techniku už desítky let, kvůlivá "kurvítku" zabudovanému do každého složitějšího stroje.
tím se snaží zajistit, aby minimalizovala rizko nefunkčnosti v případě nějakého konfliktu, kdy by nějaká "spřátelená" země nepříteli pomohla zapnutím kurvítka.
názorným příkladem je třeba vzájemná obliba s pakistánem vytvořeným a podprovaným západem. (a zkušenosti argentiny z války o falklandy)

co se týká indie, tak nejde ani o první letadla, ani o první snahu o "kompatabilitu".
indie už drahně let má s ruskem společné podniky a vyrábí společně dokonce i střelu brahmos.

takže jde o geopolitické rozhodnutí a i o pomstu "růžového pantera", či spíše "sněžného leoparda".

331386

18.4.2015 8:34

Západ sklízi co sám navařil

Jacob 78.?.?.?

Řinčení zbraní, mainstreamové pomluvy,rasistecké projevy, kolonizace svých slabších spojenců. Kdo si ještě dnes myslí, že země byvalého východního bloku nejsou kolonie? Číňané, Rusové, Afričani a Jižní Amerika má bohaté zkušenosti s kolonialisty. Teď se jim naskytla možnost podrobit si ten mocný západ. Vojensky, ač nejsem odborník, už vyšachovali Evropu a USA to nezachrání. Potřebují svoji vlastní finanční měnovou politiku a postupně realizují dedolarizaci. Třetí co potřebují je vzájemný fungující obchod a dostatečně velký trh - což mají. Ač bývalý blok SSSR padnul, zkušenosti kladné i záporné z vedení i udržování tohoto bloku mají Rusové dostatečně velké a dlouhodobé, mají tedy na čem stavět další uskupení a taky si dobře pamatují co tento blok položilo a co dalo tomuto bloku impuls ke vzniku.Rusové si klidně nechají postavit ploty na své hranici i desetimetrové, ploty nic neřeší a ti co je staví se sami staví do pozice odstrčených. Otázka do budoucnosti je: kdo bude za potem???

331404

19.4.2015 1:19

Ano, inženýring oligarchu kdy nepodložené prachy jsou jim k prdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 331404

Pouze ztráta soudnosti těch co jsou zvyklí poroučet a umí lautr h...., eš, 19. 4. 2015 1:05:47
Fakticky budulíky hubilo to že neměli konkurenci ve východním bloku která je nutila za práci platit. Tak se vyrábělo a bylo že bylo. Odpadením nutnosti se předvádět že dovedou to co jiný pakt poslali výroby a tvorbu i s lidmi někam. A doretardovanost schopností jim umožnila čína životem na dluh a nepotřebnosti tvořit. Asi jim tam odborníci reálné ekonomiky upadli na hlavičky nebo je kupčíci s penězoměnci měli prostě na háku ignoranti, idioti. A reálně se stali nesamostatnými a neschopnými se sami spravovat natož společnost a nyní by hrozili světu šavličkami, ale zatím odírají naivní eululany a asi je vyždímou z podstaty protože jejich zástupci a zaměstnanci trupelové a patrně prodejní nereflektují reálie a své voliče jim takřka dávají do čím prázdnějších koryt vyžranova.
[mrknutí jedním okem]

331464

19.4.2015 20:08

kto inému jamu kope......

Lara 109.?.?.?

...treba vrelo poďakovať za sankcie MerkelSS a EU-USA,..... určite vám Francúzom priklepnú nejaké to "bolestné".....ako hovorí porekadlo.....kto inému, jamu kope...... [mrknutí jedním okem]

331511

20.4.2015 13:19

Tak jak je tomu doopravdy?

Franta 160.?.?.?

Podle zprávy Reuters z 10. 4. 2015 Indie ohlásila zakoupení 36 letounů Rafale, i když jednání dosud nejsou ukončena.
Původní kontrakt na 126 strojů z roku 2012 ztroskotal na ceně a na neochotě výrobce dovolit stavbu 108 strojů v Indii.

http://www.dassault-aviation.com/en/dassault-aviat...

http://in.reuters.com/article/2015/04/10/india-fra...

331551

20.4.2015 16:47

RE: Tak jak je tomu doopravdy?

dub 89.?.?.?

Reakce na 331551

v čem je problém?

vždyť čísla souhlasí s článkem, a ofic. zdůvodnění je vždy formální...

331557

Tuto stránku navštívilo 8 881