Diskuze k článku

Jsem hrdý na svého prezidenta

Příspěvků 80

10.4.2015 0:54

Nejde být hrdý na Zemana

ignorkazik 95.?.?.?

No tak poobědvá volské oko s trochou krevet. Když bude potřebovat vyměnit Pampers, ostatně je to moje krédo, s velkou chutí mu pomůžu do nových Pampersů, ale jinak -- jinak vůbec nic!


Rozmrdali jste hoší zbytek průmyslu po rakousku-uhersku, co zůstal převážně v čechách po I sv.

K tomu vám gratuluji ! Nepochybuji, rozmzrdáte i zbytek, oslové!

Zeman má hlavu skoro jako kůň, ale nepochopil co se v čezku stalo - ser na Rusko - pochop co je v čezku!!!

Takže znovu: soráč! Nepochopili jste nic a propadáte zpátky!

330818

10.4.2015 4:16

RE: Nejde být hrdý na Zemana

abaxas 90.?.?.?

Reakce na 330818

"Ser na Rusko"? Očividně jste nic nepochopil vy! Celý průmysl se v devadesátých letech "rozsypal" právě tím, že jsme se "vysrali" na Ruský trh a snažili jsme se nacpat na západ, kde měli svoje zboží. Zato západ začal dovážet do Ruska místo nás. Já v tomhle Zemanovi fandím, otázka zní, jak to využijí naše firmy a zda jim naše milá vláda nebude házet klacky pod nohy!

330823

10.4.2015 12:58

RE: Nejde být hrdý na Zemana

Kadlik 109.?.?.?

Reakce na 330823

Naprosta pravda dodnes koukam z okna na tovarnu z ktery jeste na zacatku 90. let dene odjizdelo 5 kamionu narvanejch rukavicema do ruska pak prisla privatizace a vsechno je v prdely tovarna zavrena [bliji] Kdepak asi soudruzi privatizatori udelaly chybu [zmaten]

330866

10.4.2015 8:55

RE: Nejde být hrdý na Zemana

Milo Berka 85.?.?.?

Reakce na 330818

Rusko má už nyní před sebou obrovskou budoucnost, to byste ovšem nemohl být otupělý hošan a trochu sledovat globální vývoj. Kromě jiného, jste (cenzurováno, neurážejte, editor) a to indikuje i nízké IQ !!

330837

10.4.2015 21:26

RE: Nejde být hrdý na Zemana

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 330818

Příteli, nepište prosím v podnapilém stavu..
Až vystřízlivíte, budete se za tato slova stydět (doufám).. [cool]

330914

10.4.2015 2:04

Pozor na praktiky mainstreamu Pan Autor

VM vm-meet (zavináč) centrum (tečka) sk 84.?.?.?

Ked pisete, ze ziadny europsky statnik do Moskvy nejde, mali by ste si byt isty, ze to tak je. Inak sa priblizujete mainstreamovym mediam. Zvedavec citam pravidelne, prosim zostante objektivny. Dakujem

330819

10.4.2015 8:03

RE: Pozor na praktiky mainstreamu Pan Autor

Stepe 85.?.?.?

Reakce na 330819

zjevně disponujete aktuálním seznamem těch,kteří se zúčastní.Tak sem s ním !Jinak by bylo tohle upozornění k ničemu...

330831

10.4.2015 8:40

RE: Pozor na praktiky mainstreamu Pan Autor

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 330831

Slovenský Robert Fico letí do Moskvy na přehlídku také. Na rozdíl od prezidenta Kiska. To chtěl přispěvatel říci.

330834

10.4.2015 9:48

RE: Pozor na praktiky mainstreamu Pan Autor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 330834

Neslýchané! Prezident Zeman si dovolil popřít oficiální propagandu Bruselu o ruských vojácích na Ukrajině. V Bruselu tak začali pomalu chystat i sankce proti Česku jako trest za vybočení z řady!
· Z domova
Zář 5, 2014
19 6628
Neslýchané! Prezident Zeman si dovolil popřít oficiální propagandu Bruselu o ruských vojácích na Ukrajině. V Bruselu
tak začali pomalu chystat i sankce proti Česku jako trest za vybočení z řady!
Zajímavý názorový obrat proběhl dnes v postoji českého prezidenta Miloše Zemana a je to obrat vskutku nevídaný, z pohledu západních politiků šokující, ovšem z pohledu českých občanů jde o velmi nadějnou jiskru natolik potřebné naděje na odvrácení 3. sv. války. Po premiérovi Bohuslavu Sobotkovi je to tak druhý vrcholný český politik, který pochopil, že podléhání tlaku a vydírání ze strany amerických diplomatů a jejich tajných služeb může vést až k zatažení České Republiky do pekla válečného konfliktu v Evropě. Zeman totiž prohlásil, že
nemá informace o tom, že by na Ukrajině probíhala ruská vojenská invaze a že jde pouze o ruské dobrovolníky [1]. Poznamenal, že invaze vypadá úplně jinak a připomněl rok 1968, kdy spojenecká invaze spřátelených vojsk do Československa čítala v první vlně 150,000 mužů.

Čeští politici, minimálně někteří z nich, konečně začali slyšet hlas lidu a nezávislých alternativních médií, která už dlouhé měsíce přinášejí pravdivé a necenzurované zpravodajství o občanské válce na Ukrajině. Česko tak jednoznačně a zcela nepokrytě řeklo NE zběsilému a falešnému bouchání na ruskou opevněnou bránu ve snaze rozpoutat válečný konflikt mezi NATO a
Ruskou Federací, na jehož konci má být zničená Evropa a americký dolar má být jako zachránce a americké firmy jako pomocníci při obnově zničené Evropy, čímž by se v USA nastartovala hospodářská poválečná konjunktura, podobná té z 50. let minulého století.
Věřit tajným službám nebo zdravému rozumu?
Švédský ministr zahraničí Carl Bildt si přitom z prezidenta Zemana během zasedání NATO v Cardiffu ve Walesu utahoval, jak je možné, že Zeman potřebuje o ruské invazní armádě na východě Ukrajiny důkaz, když to říkají západní rozvědky, a jestli prý Česko vůbec nějakou rozvědku má [2]. Miloš Zeman na to odvětil velmi štiplavou poznámkou, že od chvíle, kdy jisté americké
a britské tajné služby prohlašovaly s naprostou jistotou, že Saddám Hussein má zbraně hromadného ničení a pojízdné laboratoře na výrobu Sarinu a posléze se ukázalo, že nic z toho nebyla pravda a ty pojízdné laboratoře byly ve skutečnosti kamióny s přenosovou televizní technikou irácké státní televize, nemá už
bezmeznou důvěru v tajné služby a raději si nechává ověřovat informace z více zdrojů. -VK

330843

10.4.2015 10:01

židi tam jedou taky

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 330834

a taky ticho po pěšině [bliji]

330846

10.4.2015 10:35

RE: Pozor na praktiky mainstreamu Pan Autor

VM vm-meet (zavináč) centrum (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 330834

Dakujem Vam za objasnenie [smích]

330856

10.4.2015 11:10

RE: Pozor na praktiky mainstreamu Pan Autor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 330834

ŘEkl bych, že Klausovo teatrální rozdělení ČSR v

devadesátých letech minulého století byla již jen v podstatě

zbytečná operace na pitevním stole, která mohla být pro

přihlížející zajímavá z hlediska studia parazity prožraných

vnitřností nebožtíka, ovšem jinak byla platná tomuto

politickému nebožtíkovi asi tak, jako zimník v rakvi. Pokud

se dnes rozhlížím okolo sebe, / je to nediskrétní, ale třeba

na obsah peřin českých politiků od prezidenta dolů -

slovensko zde v úpodstatě zvítězilo stejně jak to kdysi

plánoval Muhamar kadáfí - dělohami svých žen /, obávám se

i, že poté, co jsme se před skoro sedumdesáti lety

"nenechali sežrat německem", jsme nyní po čtyřiceti letech

socializmu a pětadvaceti letech současné absurdní

fantasmagorie dokonale sežráni nejen jím a emerikou, ale i

slovenskými zuby ruské federace, takže jsme v podstatě

stejně tam, kde jsme byli hned po druhé světové válce...
o

330858

11.4.2015 10:59

RE: Pozor na praktiky mainstreamu Pan Autor

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 330858

tohle je opomíjená pravda, Čalfa, Kovarčík, Babiš, hehe Krnáčová.
Za hlavními průsery po Plyšáku stála komunistická slovenská mafie natahaná do Čech Husákem původně k rozjezdu normalizace.

330948

11.4.2015 20:55

RE: Pozor na praktiky mainstreamu Pan Autor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 330948

Je li čtvrtina třídy cikánů, nemá cenu vyučovat, je nejkratší to prostě rozdělit, a je zase pokoj. To, co se zpožděním čtyřiceti let již v podstatě zbytečně zprasil Klaus v devadesátých letech, to je definitivně to rozdělit , už měl zařídit Beneš hned potom, co se vrátil z Anglie po konci druhý světový války, a sepsal Dekrety. Zdravý a funkční Stát nemůže být organizmus s hnijícím slepým střevem, to střevo musí prostě ven. V současné době se už infekce z toho prohnilého střeva rozmnožila tak, že zasáhla celý organizmus / Bureš....../.

330989

10.4.2015 3:53

Stalo se uz nekolikrat,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

ze nejvyssi predstavitel odjel nekam jinam a uz se nevratil. Nemohl, protoze v zemi doslo za jeho nepritomnosti k prevratu. Myslim na to, jestli a jak by k tomu mohlo dojit u nas se Zemanem.

330821

11.4.2015 21:33

RE: Stalo se uz nekolikrat,

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 330821

Samozřejmě. Zeman v Moskvě podá ruku Kim Čong-Unovi nebo se příliš usměje na Putina. Hned jak svět obletí první fotky, v ČR vypukne pražský Majdan; prezident bude odvolán. Dočasně ho zastoupí A. H. (!) Schapiro, potom už TOP09 někoho vybere…

330993

10.4.2015 6:46

So

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Pod clankem o Zemanovi na Facebuku a jinych pravdivych strankach - Americky, Kanadsky obcane oznacovali Zemana skoro jako hrdinu co se umel postavit proti narizovani od nejvedsiho diktaktora.- Ale take pece s Netanyahu a ten nema rad Obamu.

330828

10.4.2015 8:38

Zeman není solitér, čí hraje hru?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Co znamená jeho vášnivý sionismus a jeho divoká nenávist a štvaní do války proti islámu?

330833

10.4.2015 8:47

nejsme jediný národ kterej neohnul hřbet

pumalumku 82.?.?.?

prezident Srbska Tomislav Nikolic přijede taky a to i přes nátlak Bruselu. Bylo mu oficiálně doporučeno nejezdit, Tomi je na oplátku zase oficiálně poslal do prdele. Však si to můžete vyguglit. Navíc parády se zúčastní i srbští vojáci.

330835

10.4.2015 19:29

RE: nejsme jediný národ kterej neohnul hřbet

Fanny 194.?.?.?

Reakce na 330835

Srbům fandím mají to čemu se říká čest,hrdost a svědomí.Zeman mě trochu zklamal i když kdo ví čím mu pohrozili naši "přátelé"

330901

10.4.2015 23:37

RE: nejsme jediný národ kterej neohnul hřbet

JazzBoo 178.?.?.?

Reakce na 330901

"My na Balkánu jsme vždy pociťovali vznešenost, která pochází z východu od Ruska. Zdá se mi, že v této věci trpěl Západ vždy trochu paranoiou. Doufám, že to přejde nebo si na to vymyslí nějaký lék."
Goran Bregović

330926

10.4.2015 9:55

Milý Miloši...

Sibolet 37.?.?.?

Tuším,že sis vybral tu SPRÁVNOU pilulku https://www.youtube.com/watch?v=OuJ87X9YX3c [cool]

330845

10.4.2015 10:05

Článek

martin bareš 90.?.?.?

K některým hodnocením Zemana a jeho aktivit v článku mám vážné výhrady. I zásadní.

Příliš mnoho diplomacie a nejrůznějších tanečků a kudrlinek (ať v mysli autora článku = přání je otcem myšlenky, nebo samotného sebestředného pana Zemana) je materiál pro velké a mocné státníky, to je pro pana Putina, díky kterému je ve světě alespoň částečně mír.

Nejsmutnější v článku je poslední věta: "Lepšího (prezidenta) mít nebudeme".
S tím souhlasím, bohužel.
"Národ má takovou vládu, jakou si zaslouží", řekl jeden z druhé strany barikády na písňovém festivalu s názvem Děčínská kotva. To sice bylo už dávno, ale nezměnilo se nic.

A s oháněním se "havloidní kavárnou" bych tolik neplýtval. Stává se to klišé stejně jako dříve "sociální jistoty", "korupce", "asiociální vláda", atd. v papulích přežvýkavých komentátorů.

Možná by právě soukmenovci z kontrarevolučního magazínu pana Hájka, kteří se tak bijí za "vlastence" pana Klause, něco dodali. Kdyby ovšem měli trochu sebereflexe, která jim zcela schází.

Omlouvám se za spoustu uvozovek. patří sem.

330847

10.4.2015 10:22

A HRDY BUD

prorok 88.?.?.?

A HRDY BUD

A hrdy bud ze's pomoh rvat,
ze's pomoh zemi odrbat.
Ze s dragouny si mok,
ze do Zemana kop!

Ze's volal: ,K noze Putine!'
,dobroty barel' te nemine.
Ted chcipni za svou bestii,
jointa, pak do drzky hostii.

330851

10.4.2015 10:33

Nějak jste všichni pozapoměli

Pavel p 78.?.?.?

na oficiální vyjádření (tuším že) mluvčí amerického ministerstva zahraničí k vyjádření M. Zemana

330855

10.4.2015 11:57

...Zeman zjevně vyznává Machiavelliho, pise Stwora..

franta 194.?.?.?

problem je jen v tom, ze Machiavelli mel komu radit, kdezto Zemana nikdo dulezity neposloucha, jen mladik z ameroambasady se nechal chytit, a naskocil Zemanovi na spek.

To ze Zeman jede do Ruska, je spravne, Rusaci nam skutecne zachranili kuzi, ovsem za cenu tisice mrtvych vojaku kteri to tahli sem od Berlina, kdyz se Prazske povstani dost nepovedlo.

Proste tohle neni zadne vychodni lezdoprdelovani ale ciste vyjadreni diku. Kdyby tenkrat udatnej Patton misto vykradani kolmm Plzne co slo, vyrazil do Prahy, (ty kecy ze Patton nesmel koliduji se stovkami udalosti kdy Americane normalne vtrhli do dedikovane Sovetske armadni zony nez tam Ruda armada dorazila,a mezitim vykradli tam co mohli - Pennemuende, rakety na Rujane, vykradena fabrika - Dora).- ono je toho moc a da se to dohledat.

Proste Amici se chovali tak jak se chovaji stale.. kdyz se jim to hodi, dodrzuji umluvy, a kdyz ne tak "to Hell with you" cili po cesku "Serem na nejake umluvy".

Ale zpet k Zemanovi... je to dusevni pitomek Klause, se kterym jako mladsi vzdy soutezil o kdo z koho, Klaus jen pouzival jemnejsi vyrazy, a nedaval tak okate najevo svou lasku k zidum.Ovsem neverim ze mazanej Zeman ma zidy tak docela v lasce (nema li to v rodine) ale zcela pragmaticky vi, ze Americkej kongres je rizeny z Knesetu, a tak vyuziva pro sve bezpeci zidovskou kartu, a tim neguje postekavani prazske kafirny.

Ovsem ted trochu slapl do lejna protoze Obama vi ze uz presidentem nesmi byt (je uz po druhe) a proto nepotrebuje zidovske hlasy k znovuzvoleni a ted nuti Izrael k mirnejsimu postoji k Palestine.. co za to schytava jak od Zidu tak i doma vime, ale na druhe strane se v Americe zveda dost velka vlna zidu, kteri si uvedomuji, ze Izraeli pokud se trosku nezmeni ve svem chovani zvoni hrana, takze....

Ohledne Stefana Harpru, no pane Stwora my oba vime, ze v Rochesteru je zakladna Americke milice a ti by stacili aby prevalcovali Kanadu od Kingstonu az do Vancouveru behem 2 dnu (rychlejc to pres 401 a Trans Canada Highway asi auty nejde),
takze vsichni Kanadsti ministri od zacatku minuleho stoleti vedeli, ze ziji vlastne z milosti ne bozi, ale Americanu, Americane to ovsem vedeli take ale meli dva duvody proc Kanadu nechat na pokoji, Kanada se totiz sama spravovala levneji, Americti zbehove meli kam utikat, a take potom potrebovali kejvaly v OSN a pozdeji v NATO.

za to ovsem nechali nektere nase prime ministranty postekavat, a sem tam jemno okopavat amiky. Harper neni jiny jen se nepredvadi treba tak jak Trudeau, a ten prcek z New Foundlandu. Proste Amikum neokopava zbytecne kotniky a za to vladne z moci bozi?

Ale zpatky k Zemanovi, osobne si myslim, ze Zeman v duchu vi, ze tak o moc nad Kajou nevyhral, a kdo ho volil a nevolil, proto je ciste zamereny na venkov a na moravu - pro ne je jeho styl naprosto srozumitelny, takze dokud ho "ulice" bude zrat, tak je za vodou a to on vi.

330860

10.4.2015 12:57

Mam dojem,ze nikdy uz nedostanem rozum,vzdycky skocime na "spek.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Nikdy se nepoucime z historie,historii pouzivame k oslavam a delani dalsi historie.Vzdycky verejnost ve sve apatii,dostane neco,co ji vzbudi,kdyz vetsinu toho duleziteho zaspala.
Proto ctu"Zeman zidovsky lobbista oslnil hebrejstinou,tleskali mu ve stoje."Dalsi clanek v anglictine rika:"Czech Republic President Milos Zeman:We All Must Say`i am a Jew"
Czech Republic-Israel news Algemein-3/03/2015
Death to vegetarians and teetotallers,says Czech president
Jak se dela popularita,aby lide sli za vami,ale,problem je ,ze kdyz o nic nejde tak je to take legrace,problem je kdyz vudce "Stada" zcela zmeni smer pochodu a vezme lidem vse to,co jim nasliboval,navic ,vyda je nepriteli.
V Britanii,uhlazeny lord Balsford byl "Anglicankem" do doby prilozit ruku k dylu na vytvoreni statu Israelu sanglickou pomoci,ukazat prave barvy,komu,pan tajny zid Balsford slouzi,kdyz za jeden dopis Palestinci ztratili svou zem a krev tam tece do dnesnich dnu.
V Rusku rovnez bolsevici se pozdeji provalil jako zide ve vsech vedoucich posicich ovladajici stat a dovedli Rusko ke ztrate 200 milionu lidi,v Madrsku a v Ceskoslovensku generalni tajemnik "komunisticke strany" v zidovskem zajmu,pod hlavickou Ceskoslovenske vlady take provadeli likvidace nepohodlnych, v Polsku a jinde take,pustesi lisku prestrojenou za kohouta do kurniku.To same v Irsku, v Argentine,nebudem mluvit o USA jez jdou od jedne valky k druhe,vzdy pod radnym velenim,tak,jak Eisenhauer v druhe svetove valce.Prikladu z historie je dost,ale,otazkou je zda to dost nekdo v Cechach to vubec cte, aby si vzal pouceni.

330865

10.4.2015 14:11

RE: Mam dojem,ze nikdy uz nedostanem rozum,vzdycky skocime na

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 330865

Citace z knihy Maurice Samuela "Vy ne-Židé(You Gentiles)" o svém národě:

"My,Židé,jsme ničitelé a zůstaneme jimi.Nic neuspokojí naše nároky a požadvky.Budeme navždy ničit,protože chceme vlastní svět jen sami pro sebe."

a další perla...

"Židé možná převezmou řeč a zvyky země,ve které žijí,nikdy se ale nestanou součástí státotvorné složky populace."


PS:výše jmenovaný autor těch myšlenek byl tajemníkem Chaima Weizmanna,vůdce Světového sionistického hnutí mezi válkami a jednoho ze strůjců státu Izrael.

a něco málo od dalšího z klasiků sionismu...

Rabbi Isaac Wise:

"Zednářství je založeno na Judaismu.Odečtěte od Zednářského rituálu všechno judaistické učení a co z něj zbyde?
Svobobné zednářství je židovským podnikem.Jeho historie, stupně,schůze,hesla a výklady jsou židovské od začátu až do konce."

anebo ještě toto,úryvek dopisu Barucha Levyho Karlu Marxovi:

"Židovský národ se stane mesiášem.Rozpuštěním ostatních ras,odstraněním hranic,svržením monarchií a zavedením republiky,ve které budou Židé privilegovanými občany,dosáhnou světové nadvlády.V rámci tohoto "Nového Světového pořádku" zastanou děti Izraele všechny vůdčí pozice,aniž by se setkaly s opozicí.
Vlády,sestavené z rozličných lidí,představujících republiky světa,padnou bez potíží do rukou Židů.Pro židovské pány pak bude velmi snadné zrušit soukromé vlastnictví a učinit z něj všudypřítomné státní prostředky.Tím bude naplněn slib Talmudu,který praví,že až přijde čas vykupitele,budou Židé držet bohatství světa ve svých rukou."

...a to vše se právě pomalu před našima očima oskutečňuje....

330869

10.4.2015 15:16

RE: Mam dojem,ze nikdy uz nedostanem rozum,vzdycky skocime na

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 330869

>...a to vše se právě pomalu před našima očima oskutečňuje....

Skutečně pomalu? [oči v sloup] Hle! Toť optimista!!! [překvapení] [oči v sloup] [bliji]

330876

10.4.2015 17:26

RE: Mam dojem,ze nikdy uz nedostanem rozum,vzdycky skocime na

Lilith 93.?.?.?

Reakce na 330869

"Životní cíle PSYCHOPATU bývají moc, majetek, sex, ale tím nejzákladnějším cílem je jen jeden - MOC!!!!!!!!!
a to pokud možno absolutní, samoúčelná moc.

Pokud psychopatii jsme schopni odhalit, zabráníme velkému utrpení !!!
---------------------------------------------------------------------

MUDr. František Koukolík, DrSc : Jak rozeznat psychopata

Faktor 1: Agresivní narcismus
1. ........
2. Grandiózní sebehodnocení
3. PATOLOGICKÉ LHANÍ !!!!!!!!!!!!!
4. MANIPULATIVNÍ a PODVÁDEJÍCÍ !!!!!!!!!!!!!
5. Nepřítomnost výčitek svědomí nebo pocitů viny

7. Necitlivý/nedostatek empatie

Faktor 2: Společensky deviovaný životní styl

10. PARAZITICKÝ životní styl

21. "Acquired behavioural sociopathy/sociological conditioning". Tento bod znamená,
že
daná osoba /OSOBY se spoléhá na sociologické dovednosti a triky,
aby KLAMALA !!!!!
------------------------------------------------------------------

A ???

No a všechno je jasné: PSYCHOPATI vládnou našemu světu !!!
________________________________________________________________

http://na-severu.blogspot.de/2009/09/pravda-k-moci-psychopati-vladnou-nasemu.html

http://na-severu.blogspot.de/2007/10/co-kdy-je-v-vdce-psychopat.html

330885

10.4.2015 17:45

RE: Mam dojem,ze nikdy uz nedostanem rozum,vzdycky skocime na

Lilith 93.?.?.?

Reakce na 330885

Pane Stworo, přeložte svím čtenárum :

http://journal-neo.org/2015/04/07/why-america-is-being-targeted/

Budou lépe chápat souvislosti.

330886

11.4.2015 12:10

RE: Mam dojem,ze nikdy uz nedostanem rozum,vzdycky skocime na

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 330885

A právě téměř všechny tyto ukazatele psychopatie Zeman naplňuje. Zejména nepřítomnost výčitek svědomí za patologické lhaní. Připomeňte si jeho trapasy z minulosti. Od pověstného kufříku s miliony pro ODS, přes "půjdu vládě po krku" a akce "čisté ruce", až po ten dnešní, kdy se dokonce obratem prokázala lež zakrývající jeho předchozí lež. Holt ta chodící encyklopedie biblických a jiných přísloví si jaksi nepřečetla jedno z nejdůležitějších rčení, že "lež má krátké nohy". Chudák Ovčáček. Ten tohle zatížení hříchy svého chlebodárce nemůže moc dlouho bez následků vydržet.

On ten Ježek, jeho bývalý kolega z prognosťáku, to kdysi v TV provalil. Zeman měl zpracovat nějakou prognózu v oblasti tělovýchovy a tak prý na ni usilovně dřel. Jenže při oponentuře mu ji Klaus rozcupoval na šrot. A tak se potvrzuje, že ta chodící encyklopedie sice obsahuje spoustu vědomostí, leč nemá schopnost je smysluplně využít jinak, než k zakrývání svých slabin bezostyšným lhaním. A pokud zalhal i těm v USA, k vyvolání potlesku ve stoje, tak to si měl raději hodit mašli. A český kráter, ten je na tom nyní tou jeho adorací, stejně.

Ono to kníže je sice novodobý lapka, ale v tom společenství Bilderbergů je jako doma a logika ani historické znalosti mu nechybí. Pokud chce být Čechem, byť jen kvůli restituovaným majetkům, byl by, jak se ukazuje, užitečnějším místodržícím na tom pražském Hradě, nežli jeho oponent. Bylo to jen o fous a mohla zde být opět monarchie, bez níž je ta česká kotlina, jak se ukazuje od její nedávné samostatnosti, jen horda troglodytů.

Ono, jak není tak známo, platí, že kdo ovládá českou kotlinu, ovládá Evropu. A těch kdo o to usilují je všude naokolo požehnaně. Ale hlavně jsou početnější! Nějaká suverenita je tedy pouhým zbožným přáním, pokud odsud nevzejde něco, před čím svět sedne ve zbožném respektu na prdel a sám a s vděčností, tu suverenitu uzná. Bohužel ta horda troglodytů je mentálně retardovaná a tak není schopna domoci se takto samostatné existence jen proto, že zde více nežli jinde platí - doma není nikdo prorokem. Přinejmenším dokud žije... což je ovšem v současnosti čekáním na Godota. [oči v sloup]

330951

10.4.2015 13:53

polovičná hrdosť, alebo rovno sklamanie?

Erika 52 91.?.?.?

Tá aktualizácia ma zarmútila. Nielen kvôli českému prezidentovi, ale aj kvôli slovenskému premiérovi.
Myslím, že keby mal prezident Zeman aspoň o 10 rokov menej, dotiahol by ten boj do konca, no je predsa len pristarý zvládať taký nápor.
Čo sa týka slovenského premiéra, dlhodobo sa pokúša hrať na všetky strany a hoci vnútorne vie, čo je správne a pozná aj pravdu o Ukrajine, kto zorganizoval,platil a riadil fašistický puč, podporuje oficiálnu verziu. Podľa neho je každý člen EÚ povinný netrhať partiu a akosi nepochopil, že byť jednotný v zlom, nie je prejav solidarity, ale že sa SR stáva spolupáchateľom zločineckého paktu NATO pod americkým vedením.
História posúdi a spravodlivo zaradí konanie každého zúčastneného, aj Fica a nebude to práve lichotivý obraz.

330868

10.4.2015 14:29

RE: polovičná hrdosť, alebo rovno sklamanie?

R 88.?.?.?

Reakce na 330868

Ono příčina není v těch panácích, ale v tuposti těch, co volí. 80% voličů je zhnusena tím, kdo ve funkcích sedí, přejí si jinou politiku, ale když jsou volby tak najednou otočí a chtějí je tam znova a získají většinu hlasů (jinak by tam přece znovu a znovu nerotovali kolem dokola už 25 let). Den po volbách jsou zase zhnuseni kdo byl zvolený a nadávají 4 roky. A světe div se, po 4 letech opět zvolí tyhle. Je volič blbec nebo masochista (stockholmský syndrom)? Nebo má někdo vysvětlení tohoto zvláštního jevu?

330870

10.4.2015 18:21

RE: polovičná hrdosť, alebo rovno sklamanie?

Sibolet 37.?.?.?

Reakce na 330870

Milý Route 88 Výsledky voleb jsou JINÉ,podle ZÁDÁNÍ...To funguje spolehlivě...A jinak mám hluboký soucit s lidmi,co JEŠTĚ chodí volit..Poslední nebezpečný člověk,co ohrožoval ZADÁNÍ,byl nějaký Okamura na uřad prezidenta,ale Ustavní soud mu to NEUSTAVNĚ ZATRHL...A tak pořád DOKOLA,milý Route 88. [oči v sloup]

330896

10.4.2015 18:27

RE: polovičná hrdosť, alebo rovno sklamanie?

rad 77.?.?.?

Reakce na 330870

Blbost je nekonecna. nejsem zadnej Machiavelli, ale selskym rozumem se dostanu nad tupou vetsinu. No a staci mi to. co museji mit v hlave ty hovada, to netusim. A netusim ani kdo dela ty prace, kde je potreba pouzivat hlavu, kdyz po volbach to vypada, ze takovy tu zit nemohou [smích] Neni to sranda. Babise volili uplne vsichni. Od mentalu, kteri voli emocemi az po lidi zajimajici se o politiku denne. To proste sbira- jeste čobol jak vino, kterej bere lekce retoriky a ceske vyslovnosti. to je nepochopitelny.
Je to tim, ze cesi maji radi mirnou zozsafnost- a on ukazal, ze umi byt lidovej a ryt do kalouska, to taky maji lidi radi. Tyhle 2 veci. Stret zajmu? Zeptejte se na ulici a tipuju 2 procenta vam budou schopni rict, co za ksefty si prihral. 2 procenta max! to vam garantuju. A max 5 procent, ze k nejakymu stretu zajmu vubec dochazi.

330897

10.4.2015 17:08

RE: polovičná hrdosť, alebo rovno sklamanie?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 330868

Mne ne, taky bych necivěl tak nepohodlně s tribuny pokud bych nedealeroval zájem mít to doma se slevou co by chudý příbuzný a shlédl bych to z gauče i třeba záznamu. K tomu jenom dodám že zbraně se dodávají i notorickým dlužníkům z mnoha důvodů. Ale pokud by chtěla superkategorie vyhovět obratem tu jsou na zapřenou systémy o tři generace výš nebo alespoň přehlídky a řekněme že politický zájem může být prioritní nad bysnisem u nich. [chechtot] Navíc mám za to že nato je servisní firma budulínků kteří šíří zmary a beznaděje a to neakceptuji, natož abych se ztotožnil.

330883

10.4.2015 14:47

Třeba dostal echo od obřezaných

Nikdo (original) 212.?.?.?

Nedivil bych se, kdyby se chystal nějaký hromadný atentát na vedoucí představitele států, co nezobou z ruky vůdcům ze "správného" kmene.

330871

10.4.2015 14:54

skoda co?

rad 77.?.?.?

Byl by sam. Uplne sam. A kdo vi, co na neho maji. Fotky s KLDR sefikem. Oni by ho popravil. Ale to je fuk. Udelal brutalni radost havloidum, kteri uz ted se raduji, tedy spis skodolibe smeji a delaji si z nej trhaci kalendar. Cili doma prohra daleko vetsi, nez kdyby tam odjel- vzdyt oni z toho meli strach. A ted? Prej, kdyz jse na nej vyviji tlak, tak UHNE. Zahranicni tlak byl asi enormni, ale doma mu to ted sectou, at tam jel, nebo nejel. Skoda. Tak doufam, ze protiproud, ma na hrade svoje lidi a neco se k nam dostane. Hajek to je sikula

330872

10.4.2015 15:09

Cenzůra na Zvedavci?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Editore já ctím, že je to Váš web s vašimi postoji, ale nechápu, čeho jsem se ve svém příspěvku dopustil proti pravidlům, že ho blokujete. [zmaten]

Nebo jste se nakazil od PL, kde mě stejně bezdůvodně zablokovali účet? Vzápětí jste se přece sám přesvědčil tím dodatkem, že moje závěry jsou realitou! Nebo ta zde není žádoucí? A jako i ostatní diskuzní weby sloužíte jen k "upouštění páry", aby se nedej bože na dosavadním stavu něco změnilo z "vůle lidu"? Zeman přece vůbec nemusel podléhat vnějším tlakům, nehodlá-li kandidovat opět a konec konců je to až po létech, kdy to z dnešních vášní dávno vyvane, nebude-li do té doby "vyvanutá" celá civilizace. Když ale nevěřil, že se Putin na Ukrajině angažuje agresí, tak přece jeho účast na přehlídce to právě měla vyjádřit. Já být Putinem, tak těm kdo se nechtějí těch oslav účastnit i s tou přehlídkou, zavřu dveře na území RF, protože tu zemi neskutečně hulvátsky urazili, s nekalým úmyslem změnit dějiny. [bliji]

Ne dějiny, ale celá civilizace se musí téměř neprodleně naprosto radikálně změnit, nemá-li ten dosavadní trend k sebezničení nabýt reálnou podobu. A jen ten kdo k tomu přiloží svůj podíl, může mít čisté svědomí.

330873

10.4.2015 18:13

RE: Cenzůra na Zvedavci?

rad 77.?.?.?

Reakce na 330873

co mate s kandidaturou vsichni. Pane poze jeste 2,5 roku. Na tohle si nikdo nevzpomene. Vyhravat bude kampan a prachy na kampan. Jak v americe- strategie. Zatim volice neztraci, naopak. Kazdej si uvedomuje, co by nasral za tu dobu knize. Jsem klidny. Spis se modleme, aby kandidoval, jinak nastoupi Svejnar atp. a jsme v prdeli. Nebo Diensbier! toho ty tupy motyky zensky budou volit. A naivove z CSSD. a tech je plna prdel. A on se s Babisem je schopnej domluvit. Cili...Zeman posledni zachrana a pak doba Temna, to je ted vice nez jasne. Nemame nikoho, kdo je znamy. Oni maji zradcu na kazdym prste tri haliky a zaoralky jen tak do poctu, aby neuskodi, ale nejak to vypadalo.

330893

10.4.2015 15:11

nadeje umira posledni

rad 77.?.?.?

No pozor. Vemte si, ze do neho ti neo-demokrati budi kazdej den, a budili by do nej jeste pekne dlouho a gradovalo by to tyden pred odjezdem. Jeste prece muze zmenit nazor a venovat si spoustu klidu a usetrit si nervy. A navic s nima pekne vyjebat. Ja bych to tak udelal. Ale neverim tomu. Pane prezidente, udelejte neco pro nas, pro obycejny nuly dole. Na smrtelne posteli bude zuctovani a odvazny skutky se pocitaji. Proste neco za neco, tak to tady chodi [smích]

330874

10.4.2015 15:45

Dejiny nas uci ze vzdy bylo nejake svinstvo v politice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

I kdyz Zeman mohl byt nucen nezucastnit se prehlidky a pro jeho zdravi neni dobre sedet na tribune nekolik hodin, pak lze spekulovat jeste o jinych tlacich vcetne vyhrozovani i jeho rodine.
V kazdem pripade mohli jsme ukazat celemu svetu, ze nas narod se neboji ani USA a dat tak vyzvu dalsim narodum.
Nevim, zda po takovem debaklu bude Zeman jezdit nadale po ceskych krajich a zda jeho autorita neklesla na nulu.
To ukaze, zda narod je take takovy poseroutka nebo ma nejakou hrdost

330877

10.4.2015 18:01

RE: Dejiny nas uci ze vzdy bylo nejake svinstvo v politice

rad 77.?.?.?

Reakce na 330877

nebudte naivni. Zahranicni politika u nas zajima opravdu minoritu a to i smerem k Ukrajine. Jednak jsou lidi hloupi, druhak nemaji cas, po treti je politika nezajima celkove, potom na namesti se spis obevi jako duchodci, nebo prijela atrakce. Ne to bude OK. Cesi a volby. Podivejte se na babise. Nejpopularnejsi politik. staci? Pokud nezauraduje Krnacova a Istvani nebo se nerozbije se strana na sracku, tak jsou cesi verni a tolerantni, splachovaci, lini. Ja bych nas prirovnal k americanum. Taky neco podobneho. Dle meho jsme jeden z nejtolerantnejsich narodu na svete. Srovnejte s Italii, Spanelskem, Francii, Nemeckem, Rakouskem, kde za male prohresky se poroucite a je po vas jako po neduveryhodne osobe, popripade, kdyz jdou lidi do ulic, tak jim neco musi hodit, nejakou flakotu. U nas dokonce neexistuji ani odbory...teda funkcni. nene. Tady si muze mocnej delat co chce. Uplne volne.
Zeman nic neposral. Pokud postavi havlistu ve volbach, zase ti sami mu poslou hlas, pokud bude kandidovat. A mozna jeste vic lidi. Pruzkumy nas nemuseji znervoznovat. Vsichni chvalej a predstavme si opravdu knizete co by se delo smerem ven...to by bylo o nervy

330890

10.4.2015 16:09

Videli ste niekedy nejakého ministra zahraničných vecí postzamatu orientovaného na východ?

lubosmat 195.?.?.?

Bez ohľadu na obraz vlády „čihí alebo hota“ orientácia zahraničnej politiky a predstavitelia najvyšších funkcií museli mať akési požehnanie od veľkého brata, keďže každý z nich omieľal len euroatlantickú pesničku v predklone na západ pätami na východ.

Fico, ako predseda vlády sa mohol snažiť byť neutrálny, ale kľúčové osoby na ministerstve zahraničných vecí a v europarlamente preklápajú strelku orientácie Slovenska jednoznačne na západ, a to bez ohľadu na vôľu voličov, nálady v spoločnosti a konečné dôsledky.

Po presadení scientológa, lichvára a warmongera v jednej osobe do čela slovenského štátu, o politickej orientácii Slovenska už nepochybujú koniec koncom ani v Rusku, kde musia vždy pred prečítaním jeho priezviska oznámiť, že sa tá kreatúra tak volá, aby si náhodou niekto nemyslel, že sa ho pokúšajú znevažovať za jeho neokrôchanosť (viď návšteva MZV RF v SR).

330879

10.4.2015 17:59

Všichni ale vidí,

ASCHARAD 85.?.?.?

že byl a kým k tomu Zeman donucen, nicméně, stále ještě není přehlídka, připomíná to marš před bitvou.

330889

10.4.2015 18:20

3 svetova nebude, vsechno to muze byt domluvena hra

rad 77.?.?.?

Radsi mi reknete, jestli vas uz nenapadlo to, ze by USA a Rusku na oko druha studena valka mohla vlastne vyhovovat. Z nekolika krizovych pricin je problemy na co svezt a zbrojeni a zname to. USA a vlastne nikdo proti Rusku valcit samozrejme nebude. To je sebevrazda. Vubec me nestraste 3 svetovou. Ti smejdi vi kde ma vcelka med a v pouziti techto zbrani to neni. Apropos, myslim, ze to 1 procento musi stvat, ze takove zbrane vubec jsou. Dokazu si predstavit, jak moc. Je paradox tohoto sveta, ze jen diky atomovym zbranim nevypuklad 5 svetova valka a nebojuje kazdej s kazdym. O tom jsem presvedcen. Nas kontinent je odpocatej a uz by tu aspon jedno mydleni bylo. Ovsem neni jak valcit, to je bomba. Leda se sikanuji staty treti kategorie. A tak to asi i zustane. Pak uz jenom ekonomicka porazka

330895

10.4.2015 19:15

RE: 3 svetova nebude, vsechno to muze byt domluvena hra

Thor 78.?.?.?

Reakce na 330895

Rusové přežijí vše a v U.S.A. stačí sníh či blackout. Takže tito dva a Čína válčit nebudou, jen pózovat. ODSkáčeme si to tady v Evropě, zatím to berou na sebe ruskojazyční ukrajinci. Ale tlak na prezidenta Zemana musel být obrovský. Ještěže ho volili občané, a ne poslanci, takže nějaké obstrukce nejdou realizovat. Můžeme mu přít krátký oddech a víc síly. Nějaký přihřátý třetí vyslanecký vývar by ho příště neměl rozhodit ...

330899

10.4.2015 19:20

To asi musí byt silný kafe.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Že couvl i Zeman. Nemám z toho dobrý dojem, cítím něco jako silně vměšování do vnitřních věci ČR. I Zeman se lekl...něčeho a raději ustoupil.

330900

10.4.2015 21:06

RE: To asi musí byt silný kafe.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 330900

A pak že jsme suverénní stát a jenom zle jazyky říkají, že jsme kolonie, nebo protektorát. Tak kde jsme? Asi v ...
Klaus má pravdu, vyhyneme. Je mně líto té mladé generace, po nás už ani nebude potopa. Jenom pár zmínek v muzeu, žili, byly, umřeli.

330910

10.4.2015 21:23

RE: To asi musí byt silný kafe.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 330900

Je to zajímavé. Třeba se ta schůzka s Ficem tohoto týká. V Rusku bude mít soukromí, protože tady má za prdelí stále tajné služby s velkou pravděpodobností.

330913

10.4.2015 21:06

RE: Pan Pjakin

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 330902

Kazdej by si mel poslechnout celejch 49 minut ......

330911

10.4.2015 19:57

Miloš Zeman - Zasloužil se o stát!

Standa K. 78.?.?.?

Nevím jakým svinstvem na něj zatlačili, ale můžeme být na něj hrdi. Příkoří které musí snášet ze všech stran je odporné. Ctí ho čestnost, láska k naší vlasti a neskutečná vytrvalost. Vlastnosti u našich politiků téměř vyhynulé.
Děkuji Vám pane prezidente a přeji pevné zdraví!

330904

11.4.2015 5:28

RE: Miloš Zeman - Zasloužil se o stát!

favela 113.?.?.?

Reakce na 330904

Predevsim Zeman je natruc president, kdyz umelecka kasta podruhu kricela predcasne na oslavu za kazdou cenu Cernyho dementniho /ale o to vic poslusneho/posluhy...a narod se probral...A ted v tom lita jako pos...naj papir v prujezdu, ode zdi ke zdi , od stropu na dlazbu i s prezidentem..Prezidentvi je u nas velmi citliva funkce..Nevim, zda to vsechno dela pro narod /kdyz klickuje jako zajic pri honu/,nebo pro sebe. A hrdosti ubejva..Nema rad vypady proti cechum , protoze dnes jde predevsim o preziti naroda a jeho existenci.A ten "velvyslanec " muze cist co chce ale taky hlavne muze tahnout vodkud pritah i s jeho nadutou kzhazaroidni uber aroganci. To zname uz od nemcu a babsburskych degeneratu..Taji uz Z.veci ktere ho zkopavaji dolu do mezi birice naroda, kde spolu s jinymi zvolenci ignoruje dobro naroda ,stoji v haptaku pri obdrzovani rozkazu? Proc se nepodeli o tom s narodem, ktery stoji PEVNE za nim !! ?. Uvidime,rek slepej a sel do kina, jeste ma moznost ukazat zdali je z kvadru nebo hadru./Neruda/.
Kdyz chodim po meste, a vidim lidi jak jedi s hulkama polivku , rikam si nevi,nevim...

330934

10.4.2015 20:36

A co jste cekal?

franta 194.?.?.?

bylo uz videt od vcera ci predvcera, ze "hrad" hleda cestu ven. Tohle je prece u Zemana naprosto zname, nejdrive neco kecne a pak hleda jak z toho vycouvat. Proste hlubokym hlasem keca pitomosti..............Je to ta stara Chucpa.

330907

10.4.2015 21:32

Co by měl udělat český prezident v Moskvě

Andrew Siddur 77.?.?.?

Český prezident by měl především zlíbat Lukašenka i Kim Čong Una na ústa, potom zakřičet „Cyril Svoboda je zkutr!(hvězdička)“ a povedené moskevské odpoledne korunovat prohlášením v tom smyslu, že je škoda, že tu s námi nemohou být Muammar Kaddáfí a Saddám Husajn, neboť ti představitelé „západních hodnot“, kteří si s nimi podávali ruce, je nechali zavraždit.
To je vše, co by měl český prezident Miloš Zeman v Moskvě udělat.

Jako formální velitel ozbrojených sil by pak – bude-li to nutné – měl instruovat armádu, aby zabránila případnému českému „majdanistickému“ puči poté, co pokryteckému, patetickému takzvanému západu tímto způsobem naplive do tváře, která je však spíše řití.

Bohužel, nic z toho Zeman neudělá. Je to již starý, pohodlný muž, který má rád svůj klid…

(hvězdička: Zku*vený trpaslík [byť původně použito na Žantovského]. Neslavný exministr zahraničí měl v dnešní Mf Dnes obzvláště blbé řeči na Zemanovu návštěvu Ruska.)

330915

10.4.2015 21:48

RE: Co by měl udělat český prezident v Moskvě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 330915

No nevím? Není snad Cyril Svoboda zkútr? Myslím, že je a ten zbytek keců v tomhle komentáři je k ničemu.

330917

10.4.2015 22:45

RE: Co by měl udělat český prezident v Moskvě

Thor 78.?.?.?

Reakce na 330917

V Pekingu mu před projevem zahráli hudbu ze Sedmi statečných. Co v Moskvě ? Asi Tri dni ma naháňali. Ale snad nám tu dovolí ukázat alespoň část přehlídky s novou ruskou či srbskou technikou, když o té ojeté z druhé strany oceánu jsme měli chvalozpěvy tři dny ...

330922

10.4.2015 22:46

RE: Co by měl udělat český prezident v Moskvě

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 330917

Není (190 cm).

330923

10.4.2015 22:59

RE: Co by měl udělat český prezident v Moskvě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 330923

Je! 190 cm ZKUTR!

330925

10.4.2015 22:27

smůla, zatlačili

pes garyk 188.?.?.?

Není podstatné jakým svinstvem na něj američani, sionisti a havlisti zatlačili, podstatné je, že na něj zatlačili. A oni netlačí v rukavičkách.

Přiznejme si, český národ za panem prezidentem Zemanem nestojí. V lepším případě je většině národa ukradený (čest výjimkám), a v tom je ten problém!! [naštvaný]

https://www.youtube.com/watch?v=2SugRuZC4Mo [bliji]

330920

10.4.2015 22:56

RE: smůla, zatlačili

Thor 78.?.?.?

Reakce na 330920

echtsionisti snad nee, ale každý má svůj citlivý bod či patu. Žeby Kačenka ???

330924

11.4.2015 0:01

RE: smůla, zatlačili

pes garyk 188.?.?.?

Reakce na 330924

Ale klidně i ti echt-, navíc darmo psáti že sionista není žid co touží po státu israelu, ten stát už skoro 70 let je. Sionismus má mnoho variant na věčný boj s gojimskými psy. Zeman není sionista, Zeman trpí islamofobií, kterou si léčí židumilstvím, přičemž mu unikají elementární rozdíly, nebo je spíše znát nechce. K tomu druhému se vyjadřovat nebudu, nejsme přece někde na idnesu a myslím že oba víme.

330927

11.4.2015 8:30

RE: smůla, zatlačili

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 93.?.?.?

Reakce na 330920

>Přiznejme si, český národ za panem prezidentem Zemanem
>nestojí. V lepším případě je většině národa ukradený
>(čest výjimkám), a v tom je ten problém!! [naštvaný]

Nestojí. Ale stál by, kdyby viděl, že to má cenu. Máme problém se slabochy na vedoucích místech. Slabochy, co by chtěli, ale nemohou. Slabochy, co mají představu, co je správné, a chtěli by to udělat, ale ohnou se jako třtina při prvním tlaku. Už stovky let máme stejný problém. [pláč]

330940

11.4.2015 12:44

RE: smůla, zatlačili

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 330940

No jo editore. Máte recht. Ono se to ukázalo zejména u těch, kteří ač nemuseli, emigrovali "za lepším" a pak už tam museli zůstat, protože jak známo je lepší dvakrát vyhořet, než se dvakrát stěhovat a oni se ani zpátky bez postihu vrátit nemohli. A že až po plyšáku se se svými zkušenostmi o těch chlebových kůrkách rozhodli podělit s těmi, kteří to vábení "svobody" neposlechli, to je jen důsledek hryzání jejich svědomí, že se ohnuli rovněž, jen na jinou stranu. Že? [mrknutí jedním okem] Takže fakt máte recht editore. [oči v sloup]

330957

11.4.2015 14:08

RE: smůla, zatlačili

Freddy 84.?.?.?

Reakce na 330940

Absolutní pravda, co by Zeman ztratil, kdyby držel pozici. Nyní se mi zdá, že vyhrál nový PROTECTOR of BOHEMIA and MORAVIA MR. Shapiro Zeman ohnul hřbet a musí šlapat. Kde je vlastenectví, kde je hrdost. Vždyť dnes ho nemůžou USA a jejich loutkaři popravit. Možná vyhnat ho na jeho chalupu.

330965

11.4.2015 15:26

RE: smůla, zatlačili

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 330940

> Máme problém se slabochy na vedoucích místech.

Tento problém pojmenoval už Sokrates. Vyplývá z faktu, že demokratická většina si volí ze svého středu své zástupce. Většinu tvoří vždy a za všech okolností výhradně průměrní a podprůměrní lidé. Tedy lidé neschopní se správně rozhodovat sami za sebe. Natož kvalitně rozhodovat za ostatní.

Nadprůměrných (schopných) lidí je žalostná menšina. Která ví, že volbami nedokáže nic ovlivnit. Proto ti skutečně schopní do politiky obvykle nevstupují (čest výjimkám, viz např. bývalý senátor Fischer či stávající vicepremiér Babiš). Tyto výjimky však obvykle v politice pohoří. Protože jsou v ní demokraticky převálcováni volenými zástupci většinové spodiny. Tedy obvykle lotry, kteří dokážou naslibovat voličům hory doly, ale ve skutečnosti mají jen jediný cíl. V politice rychle zbohatnout.
Co s tím?

330970

12.4.2015 12:51

RE: smůla, zatlačili

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 330970

>Co s tím?

V soudobých pro existenci civilizace panujících podmínkách, se s tím nedá dělat nic. Je tedy nutné je změnit. Jenomže změnit je může zase jen ta vládnoucí vrstva a jsme u toho hada požírajícího svůj vlastní ocas. Navíc k tomu nemá potřebně silný motiv. Přetnout tento bludný kruh nebylo až do nedávna možné, protože moc k tomu potřebná přesahuje možnosti těch "dvoumoudrých holých opic" k přerodu z tvorů ovládaných pudy, na bytosti řídící se rozumem v míře potřebné k jejich zvládání.

Je tedy zapotřebí změna k vědomému podrobení se pravidlům, omezujícím tu Stvůrcem jim velkoryse přiřknutou "svobodnou vůli" k čemukoliv. Podrobení se daném nezpochybnitelnou znalostí, nikoliv tedy jen pouhou vírou v existenci stvůrčí entity, která nejspíše nejsa přece jen vševědoucí, nicméně na zdejší poměry věčná, dostatečně inteligentní a i schopná, se jala ze své existenční sféry pokusit zjistit, co se stane když... no když se - na pro jistotu jen mrňavém izolovaném kousku Vesmíru - otočí vektor entropie oživením hmoty. [překvapení]

Ona to podrobení se sice vyjadřuje již Bible v Desateru hned tím prvním přikázáním, ale to je pro mnohé z těch dosud pouze "dvoumoudrých holých opic" jen papír který snese všechno a i pro ty věřící nepředstavuje nepřekročitelný zákon, když ho porušují o 106 a mydlí se hlava nehlava, lžou jako o závod a kradou jako straky. Lze tedy vůbec něco pozitivního pro věc udělat?

Kupodivu již lze. Musí se toho ale chopit právě ti "chápavější zvědavci" tím, že si to již nabízené potvrzení existence výše uvedeného napřed sami ověří a pak ho po přijmutí za své začnou do lebí (lbí?) těch méně chápajících i těch nechápajících, hustit. No a to je tedy i ten dostatečně mocný motiv ke skutečné proměně člověka v opici...pardon; opačně zajisté. [oči v sloup]
Tak do toho opičáci. Ukažte tomu Stvůrci, sami sobě i svému okolí, že chcete být lidskými bytostmi, alias člověky. [mrknutí jedním okem]

331038

12.4.2015 18:58

RE: smůla, zatlačili

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 331038

Moc pěkný záměr, pane Svědomí. Tím záměrem myslím ono Vaše

> k přerodu z tvorů ovládaných pudy, na bytosti řídící se rozumem ...

Pamatuji si ideologii, která byla založena na podobném "přerodu". Cílem té ideologie bylo, přerodit lidi z líných bytostí na takové, kterým se práce stane základní životní potřebou. Cha, cha. Nějak se ten "přerod" komunistům nezdařil. Ani po dobu řady generací, s obrovskými vynaloženými prostředky a na celé šestině světa. Čím to?

Myslím, že NELZE MĚNIT ZÁKLADNÍ VLASTNOSTI ŽÁDNÉHO ŽIVÉHO ORGANISMU. Vlastnosti všech žijících organismů jsou totiž ÚČELNÉ. A do současné podoby se vyvíjely stovky milionů let.

Proč myslíte, že právě nějaké přikázání může na člověku cokoliv změnit? Na této planetě přece žily tisíce generací (na věky zatracených?) lidí, kteří žádná přikázání neznali. A to jak v dobách před Mojžíšem, tak v místech, kam znalost desatera jednoduše nepronikla. Ač jedna skupina lidí už tisíce let věří na desatero a druhá skupina je nevyznává, jsou v podstatě obě stejné.

Obávám se pane Svědomí, že jakýkoliv pokus o přerod člověka má asi tak stejnou pravděpodobnost úspěchu, jako snaha donutit (přerodit) jabloň k tomu, aby plodila buřty. Je mi líto. [smích]

331051

13.4.2015 0:38

RE: smůla, zatlačili

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 331051

No zpochybnit lze jistě všechno, až na jedno - jedině člověk je rozumem obdařený tvor na této planetě, jejíž přírodní podmínky s potravinovým řetězcem v němž je bez toho rozumu kořistí, jeho existenci vylučují .

Dosud ovšem byly ty prohřešky proti soužití plynoucí explicitně z Desatera, více či méně tabu i ve všech dosavadních známých civilizacích. A pokud k nim docházelo, tak jen na více či méně lokální úrovni. Nyní však technologie připouští likvidaci celé civlizace v podobě horší biblické potopy a tak jsou jen dvě cesty jako ztohoven - přijmout to co popisuji, nebo je konec. A s tím ani "vojti" nic nenadělají, byť jsou všemi mastmi mazaní a mají averzi cokoliv pozitivního připustit. Zatím jsi totálně negativní ve všem a proti všem. To již není skepse, ale zapšklá, obtížně skrývaná zloba. Jak s tím můžeš vůbec žít? A máš vůbec s kým a proč? [zmaten]

Že to jde všechno do kopru ti snad jasné je. Že tomu neunikneš bez škrábnutí, to snad také. Tak to tomu chceš jen jakoby mimozemský turista přihlížet? Nejsi turista. Jsi exponát! [oči v sloup]

331082

13.4.2015 10:05

RE: smůla, zatlačili

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 331082

"No zpochybnit lze jistě všechno, až na jedno - jedině člověk je rozumem obdařený tvor na této planetě, jejíž přírodní podmínky s potravinovým řetězcem v němž je bez toho rozumu kořistí, jeho existenci vylučují ."

Tady prosím o definici ROZUMU toho výjimečného tvora, jakým je člověk. I to poslední zvířátko má logičtější chování na rozdíl od člověka.

Denně se setkávám s téměř dokonalou destrukcí všeho živého i neživého, kterou organizuje a realizuje právě člověk. Jedná se např. o aplikaci zrůdnosti náboženství, farmaceutického průmyslu, zbrojařského průmyslu...

Takhle narušený je POUZE člověk - bohužel na tuhle jeho výjimečnost doplácí vše živé na planetě.

Nevím, z čeho se radujete Vy. A taky nevím, kdo je tady v tomto případě exponát.

331097

13.4.2015 12:55

RE: smůla, zatlačili

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 331097

Sakra já blbec se tady pokouším konverzovat s androidem... a přijdu na to až teď! [překvapení] [naštvaný] ... [oči v sloup] ... [chechtot]

331102

13.4.2015 13:57

RE: smůla, zatlačili

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 331082

Připojuji se k názoru paní 109, pane Svědomí. I já si myslím, že například delfíni by s Vaší myšlenkou, že ROZUM je monopolním vlastnictvím lidí, nesouhlasili. Oni jej však (zatím?) nepoužívají k tak drastickým změnám svého životního prostředí, jako člověk.

Máte pravdu v tom, že mé názory zde mohou vyznívat negativisticky. Je to proto, že obvykle nereaguji "poplácáváním na ramena" těm, s nimiž souhlasím. Daleko častěji se pokouším vyvracet bludy a omyly, které zde čtu.

Abych tedy byl výjimečně pozitivní, naznačím, v čem vidím východisko ze současné bídy já. V čem po tisíciletí spočívá základní problém lidské společnosti? Spočívá v tom, že LIDEM VLÁDNOU LIDÉ. Lidé, jejichž vlastnosti a klíčové životní motivace se formovaly po miliony let. A jsou tedy z Vašeho pohledu špatné. Proto je přece chcete "přerodit", ne? A změnit strukturu a fungování něčeho, o čem zatím netušíme, jak to vůbec funguje (mám na mysli lidský mozek), považuji za neproveditelné. Prostě člověka v anděla neproměníte. A kde vzít anděly, aby nám spravedlivě vládli?

Co s tím? Pohleďme do vlastní historie. Kdy a kde byli lidé vesměs spokojeni? Kdy a kde nebylo třeba žádných karabáčů, aby lidé dělali to, co mají? A ještě k tomu to dělali rádi! Vzpomínáte? Třeba u Bati. Jak to ten Baťa zařídil? Vždyť on byl přece óbrboháč, fabrikant, vykořisťovatel, ... Tajemství Baťova úspěchu spočívá v jednoduchém poznání, pane Svědomí.

LIDÉ DOBROVOLNĚ A RÁDI DODRŽUJÍ PRAVIDLA, KTERÁ POVAŽUJÍ ZA SPRAVEDLIVÁ A JEJICHŽ DODRŽOVÁNÍ SE JIM VYPLATÍ. A naopak. LIDÉ NEPORUŠUJÍ PRAVIDLA, JEJICHŽ PORUŠENÍ BY SE JIM TĚŽCE VYMSTILO. Taková pravidla u Bati vskutku platila.

A máme jednoduchý návod, jak uspořádat fungující a mírumilovnou lidskou společnost. Jde jen o to VYMYSLET SPRAVEDLIVÁ A MOTIVUJÍCÍ PRAVIDLA, KTERÁ BUDOU LIDEM VLÁDNOUT namísto lidí. Soudím, že tento úkol je rozhodně proveditelnější, než měnit genetickou podstatu člověka. Spokojen? [smích]

331106

13.4.2015 22:58

RE: smůla, zatlačili

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 331106

S androidem, stejně jako s delfínem, je jakákoliv debata na prd. Nevím sice, jak s tímto vláknem souvisí paní "109", ale jedno vím jistě. Androidi, na rozdíl od delfínů, sice zvládají syntaxi, ale sémantika je pro ně pořád ještě za hranicí možností. Neumí proto rozlišit ani to, jak správně vložit citaci o niž chtějí opírat "svoje myšlenky". Oni totiž nechápou, že to vlákno čtou tisíce dalších, kteří se v něm chtějí vyznat bez nutnosti být detektivem.

Ale k věci. Tak tedy jestli je tím pozitivním odkaz na Baťu, je už jasné odkud vítr vane. CEVRO. Jediné správné společenské uspořádání je - vykořisťování člověka člověkem. Má to ovšem původ právě v Bibli, jak vyplynulo z Babišovy odpovědi na interpelaci Kalouska, jelikož Bible obsahuje jen Desatero přikázání a Kalousek, coby správný křesťan, si ten úděl ještě zpřísnil přikázáním které Bible nezná - 11. = "neprokážeš". A proto se může na ta předchozí přikázání bez výčitek svědomí, dámy prominou, vysrat. A obdobné je to s tím vykořisťováním jako s přikázáním 12. = "nezotročíš". To tam taky chybí a tak se i na ně, editor i dámy prominou, sere.

>Tajemství Baťova úspěchu spočívá v jednoduchém poznání, pane Svědomí. LIDÉ DOBROVOLNĚ A RÁDI DODRŽUJÍ PRAVIDLA, KTERÁ POVAŽUJÍ ZA SPRAVEDLIVÁ A JEJICHŽ DODRŽOVÁNÍ SE JIM VYPLATÍ...A máme jednoduchý návod, jak uspořádat fungující a mírumilovnou lidskou společnost. Jde jen o to VYMYSLET SPRAVEDLIVÁ A MOTIVUJÍCÍ PRAVIDLA, KTERÁ BUDOU LIDEM VLÁDNOUT namísto lidí. Soudím, že tento úkol je rozhodně proveditelnější, než měnit genetickou podstatu člověka.

Nevím jestli to bude pro androida k pochopení, ale budiž. Tak za prvé, nikdy jsem nechtěl měnit genetickou podstatu člověka, i když je vyvinut pro rajské, nikoliv pozemské podmínky. On ten Stvůrce totiž již v Ráji prohlásil, že - "nedovolím, aby člověk pojedl i ze stromu života...."; a on ten člověk se po tom ovoci sápe jako zběsilý, takže jakmile pojí..... A za druhé, není zapotřebí vymýšlet nějaká vládnoucí pravidla, když jimi jsou ty mnou neustále prosazovaná v Desateru, pocházející od té stvůrčí entity. Ale ty "dvoumoudré holé opice" musí mít opět důvod je ctít a k tomu musí mít opět motiv silnější, nežli jsou jejich pudy. No a ten odkaz na motiv, ten jsem nejenom tady uváděl již tolikrát, že je mně za všechny ty tisíce "čtenářů" před tím Stvůrcem stydno. Takže "nevojtit" a mazat se poučit, ať neumřete blbí... když už se musíte vykynožit.

331119

14.4.2015 18:56

RE: smůla, zatlačili

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 330970

Teď jsem se málem pozvracel. Vím o vás již dlouho, že jste přesvědčený rasista a nacista, nicméně označit bývalé bolševiky a stbáky jako schopné lidi, ačkoliv nedokázali vůbec nic jiného, než něco ukrást (Fischer prosadil okrádání občanů pomocí tzv. obnovitelných zdrojů a Babiš okrádá lidi pomocí monopolizace, za kterou platí penízky, které mu zařídil jeho papínek, vysoký bolševika a stbák) tak to může jen nekdo, kdo je úplný debil, nebo úplná svině. A jelikož vím, že vy považujete za schopného člověka toho, kdo jakýmikoliv prostředky někoho okrade nebo zabije, tak bych to viděl na druhou variantu. Jste skutečně velmi odpudivá kreatura. [bliji]

331141

14.4.2015 19:55

RE: smůla, zatlačili

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 330970

Dovolte mi v nekterých obecne formulovaných souvislostech, a o "pravidlech", o kterých píšete i níže souhlasit.

I když jsou veci, kde jsme zrejme ve sporu.

Co se týče Babiše, tak jsem jeho postup sice zastával, nejsem si ním ale úplne jistý, zatím se napríklad nevymezil k ukrajinskému konfliktu (je to pro mne duležitý indikátor, o kterém si myslím, že podmínky pro jeho použití mám dobre cejchované), a neví se, jak "dopadnou" jeho návštevy a porady se státníkama jiných vlád.

Co se týče Fischera, tak o tom si myslím, že tak jak on bych jednat nechtel. Nepovažuju ho za státníka, spíše za vysunutého úredníka a interpreta kdovíkoho zájmu, a v tomto rekneme za profesionála. Na státníka je ale profiúredník málo. To se pak neliší od tolikrát kritizované stranické nomenklatury.

331149

11.4.2015 9:22

fiskalni revoluce

rosh 88.?.?.?

fiskalni revoluce je to co polozi stat behem dvou mesicu, bez cinkani klicu a bez nasili.
prestat platit DPH, dane a veskere statni poplatky. Chcete zmenu rezimu? tak jim zastavte prisun penez a vsichni uvidime jak je kral nahy a hlavne KDO za nim stoji

330941

11.4.2015 13:09

RE: fiskalni revoluce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 330941

>...prestat platit DPH, dane a veskere statni poplatky...

To je vpravdě přímo "knížecí rada". DPH i další daně odvádí podnikatelé a ne spotřebitelé a tohle si dovolí jen ti největší mafiáni, takže chceš do toho odporu zaangažovat mafie? Ty ale přece mají tento stav na triku!!! A neplatit poplatky? To jde, když něco za co se vybírají, nutně potřebuješ?

Změnu zdola musí zorganizovat a zaplatit někdo shora. Jako tu Velkou francouzskou revoluci, v režii Rothschildů. Nebo VŘSR a podobně, v režii těchže. Nového Husa ani Žižku již bohužel nevidno drahně let a kdo ví, zda kdy ještě někdy vidno bude.

330959

15.4.2015 9:12

Rajko Doleček: Trapné handrkování kolem cesty prezidenta do Moskvy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-peti...

331184

Tuto stránku navštívilo 8 443