Diskuze k článku

Jízda v protisměru

Příspěvků 72

28.3.2015 22:35

Myslím si, že .....

Fox 93.?.?.?

Státník, král nebo představitel státu, který pokoří sebe či své území a do budoucna za to nic nedostane a nečeká pro svou zem prospěch je zrádce, hlupák nebo diletant. Přemyslovci by hořce plakali.

330025

29.3.2015 3:10

RE: Myslím si, že .....

karel4u 76.?.?.?

Reakce na 330025

Ovsem, statnik, ale tito lide nejsou statniky, jsou to urednickove,karieristi, kteri se diky svym ambicim vypracovali na nejvyssi pricku zebriku. Opravdovy statnik musi pro tu posici neco ztratit, cas, penize proste neco, pak je videt, ze to dela opravdu z altruistickych duvodu a take by mel byt alespon troche uspesny. Tito lide to vedou od deseti k peti, vlastne uz ani ne k peti.

330031

29.3.2015 16:08

RE: Myslím si, že .....

Sibolet 90.?.?.?

Reakce na 330031

https://www.youtube.com/watch?v=qRt4EA_RokU&#3...

330056

29.3.2015 16:36

RE: Myslím si, že .....

karel4u 76.?.?.?

Reakce na 330056

Politicka korektnes neni zalozena na presvedceni, ze vsichni jsou na stejne urovni, ale prave na znalosti rozdilu mezi jednotkami. Vsimete si, ze jsem napsal jednotkami, ne rasami, nebot socialisticky system byl v zaklade take prikladem politicke korektnosti. Jen se podivejte na texty pisni, basin atd. Ovsem, jestlize politicka korektnes slouzi pro sirsi benefit spolecnosti tak ji nemuzeme odsuzovat, protoze mnohdy predchazi mozne revoluci, protoze snizuje tlak ktery se tvori naturalni opresi oficialne slabsich. Vsmete si napriklad situaci cikanu, kteri nemaji sanci, pro svou kulturu, generelni nechut se vzdelavat v praktickych oborech a hlavne take svou barvou. Tim padem, se stavaji tihou na spolecnost ktera je musi dotovat, tim padem vznika nespokojenost a zavist a socialni problem je zde , a to stoji miliardy korun, ktere by mohli byt umisteny nekde jinde. Jiste, kazdy zna soudce nebo politika ktery by zaslouzil pridat.

330057

28.3.2015 23:12

Pokus o kanadský humor retrospektivně bez osvědčeného mustru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Z AC24 neplánovaně s mírným štelungem

# .lak 2015-03-28 19:57
Od 68 kdyby tu nebyli (arm. s.s.) nebylo by co v 89 flusatýrovat či co to bylo s rychlejším jak právníci a musíme zhasnout a už se budoucím nerozsvítí ani v palicích a 20 biliónů by bylo vyhulenejch o dvě dekády dřív, dluhové otroctví dětí by bylo v čtvrtstoleté historii a důchodci by nebyli a nebudou v 76. v tramtadadýrově bez perspektiv. Tak doteď se jelo docela na vytvořené poválečnými generacemi za sociku, teď jedou brutálně na dluh hypotékáři spolčené kriminality bílých límečků což zatrhne TTIP protože 1% neoliberálové navedení koně budulínků táhnou na vše a takzvanou střední třídu kterou stejně považují za parazity shrnou někam do temného kouta - šlechtický dvůr bude o desítkách vyvolených a dragounskou jízdu si půjčí z pindostanu za obulus s jasnou potřebou být bez nich redukují na 20% pracovníků stejného výsledku pro ně a je pošlou na jahody třeba v lednu ke 12 měsíčkům a výhled ani nebudu naznačovat protože horory nesnáším včetně tleskačů krásna.

Nepřemýšlel jsem o tom co jsem vysolil na monitor ale teď mám potřebu se tomu [chechtot] ale ovšem paradoxům jež se tam zjevují a tomu se dá říct nákup zajíce v pytli který se začíná vyrýsovávat rasovým pytlem podivného obsahu a to tedy už je spíš na hlubokou systémovou analýzu co že s hokynařením dál a tak fakt že o [překvapení] se tedy bát docela s určitostí nebudeme. [oči v sloup]

330027

29.3.2015 11:27

RE: Pokus o kanadský humor retrospektivně bez osvědčeného mustru

karel4u 76.?.?.?

Reakce na 330027

I kdyby se rok 68 povedl, tak by skoncil stejne jako Ceska soucasnost. Uplne stejni lide se chteli dostat k moci a zaminkou, ackoliv hovorili o svobode a demokraciji bylo to, ze oni jiz nechteli byt " ti stejni jako jinni, chteli byt neco vice. V 68 to lide nepochopili a povazovali intervenci za neco spatneho, ovsem, potom co vime ted, tak soucasni pensisti by jim mohli podekovat za to, za se nestali lidmi na podpore o dvacet let drive, Cesko a ostatni vychodo Evropske zeme nebyly pripravene na demokraciji, kazdy chtel byt filosofem, ale nikdo si neuvedomil, ze nejdulezitejsi pro demokraciji je prave mechanika vlady, zpetne vazby, schopnost si stezovat, efektivne. Po revoluci v 89" lide opet pokracovali nazyvat vladu vrchnosti a oni se take tak chovali, ty excessy jejich chovani, na zapade pusobily pohorseni, alezapad nemohl nic rici, bylo to jako zacarovany kruh, kdyby zacal efektivni kritiku tak by mu bylo receno:to je prece demokracije, jak to rekl Klaus: nejsou spinave penize, to vlastne anuluje zakony o podvodu, no zkratka je to v prdeli, mohla by se o tom napsat kniha,

330050

29.3.2015 12:13

RE: Pokus o kanadský humor retrospektivně bez osvědčeného mustru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 330050

Byli tam bezesporu tací kteří byli pohoršení z loupeží za bílého dne protože mít chudého souseda smrdí inženýringem který by se mohl rozkopulovat i po nich nehledě že odrbaný soused může vyšilovat dle naformátování vykuky. Ovšem že rejtingovci překypovali chválou dokud bylo z čeho a do budoucna leda budou vychechtaní za povedené tahy které nyní zkouší na ruskou federaci po vyponklonkování loupeživých liberálů za jelcina jak řekl Putin. [mrknutí jedním okem]

330051

29.3.2015 1:54

Tak jako tak..

favela 113.?.?.?

...gravitacni sily a polocas rozpadu imperii se zase jiz nalezaji v pohybu a ve volnem padu do nicoty...osud vsech imperii se zase naplnuje.
A Spojene Staty Americke se nezadrzitelne /drive ci pozdeji/zase R O Z P O J I . Mimo nasili a loupeni /tradice jiz od sveho vzniku /, drive uspesne svetu "prodavane"/ jiz nemaji, co nabidnout .Kvalita jejich slouhu /lackeys/se stale zhorsuje. Nechutna soutez v chamtivosti degeneruje. Medialni hyeny hystericky jeci svoje opakovane propagandisticke lzi a to jsou dnes povestne hreby do rakve. Obcan pod knutou absurdniho donucovani/a umlcen cenzurou a podvodnymi volbami/ a natlaku ze vsech stran, nema na vybranou jinou roli nez "zememerice K". Odpor kvasi prevazne pod povrchem. Mnozi se jiz tesi na brigady... stavet barikady...

330030

29.3.2015 4:55

Nepadlo, paní Procházková se v tomto případě mýlí

Jan Čech 88.?.?.?

Amerických vojáků u nás moc nepadlo, údaj paní Procházkové je zcela chybný. Několik jich zahynulo při dopravních nehodách. Mrtvé na pohřebiště u Chebu sváželi z Německa. Jejich veškeré bojové aktivity se odehráli při leteckých náletech na průmyslové a železniční zóny, bohužel i na dělnické sídliště Karlov a rovněž dělnické domky mezi seřaďovacím nádražím a Doubravkou, podobně též na Horní Břízu, vše se odehrávalo před vstupem amerických vojsk na naše území.
Po vstupu do již českými občany ovládnuté Plzně proběhla v podstatě bezvýznamná (s ohledem na intenzitu bojů na Moravě, nebo v okolí Prahy, Příbrami a Žatce)přestřelka s několika zapomenutými hitlerovci. Toť vše. Patton s nacisty zas tak moc bojovat nechtěl, raději by je považoval za spojence ...

330035

29.3.2015 5:43

Vynikající projev

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 83.?.?.?

Toto je projev hodný velkého státníka....Gratuluji a děkuji.

330036

29.3.2015 10:48

RE: Vynikající projev

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 330036

Ano, byl jsem toho svědkem. A také byl brilantně přednesen a velmi silně zaujal. Snad proto to jakýsi NATOID nevydržel a protlačiv se do první řady, jal se přednášející hrubým způsobem urážet. Nakonec byl vyveden policií, za což patří dík. Jinak by to museli naslouchající vykonat sami.

330045

29.3.2015 8:31

oslobodili Plzeň???

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Podľa toho, čo som čítal, sa armáda USA správala v Plzni nie ako osloboditeľská, ale ako banda okupantov, kolonizátorov a vykrádačov. Ničili a bombardovali všetko čo sa dalo, lebo Plzeň sa mala stať súčasťou sovietskej zóny vplyvu. Ničili priemysel, vykrádali pamiatky, ničili infraštruktúru a zásoby potravín, horlivo zachraňovali nemeckých vojakov, proti ktorým mali údajne bojovať, zakazovali obyvateľom Plzne voľný pohyb...

330039

29.3.2015 10:33

RE: oslobodili Plzeň???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 330039

Dovolím si připojit odkaz k současnosti, ale i k "osvobození Plzně" . Článek je od p. Olšera, je proložen odkazy, včetně citace pramenů. Sám jsem koukal, domnívaje se, že dříve boľševik spíš jen pomlouval a ohýbal fakta.
Amíci neobjevili tu "pomoc rozbombardováváním" včera, je to vidět i na tomto starém příkladě z Plzně.

330043

29.3.2015 10:36

RE: oslobodili Plzeň???

Freddy 84.?.?.?

Reakce na 330039

Absolutni pravda. A dneska se zase projizdeji pro jejich protektoratu Bohemia and Czechia. Dokonce se rozdelili na tri proudy jakoby nemuseli jet v jednom. No ono je potreba prohlednout cely protektorat, v jedne kolene by to neslo
a tedy najit si mista, kde bude mozno postavit vojenske zakladny. A tim dat Cechum najevo, ze maji drzet hubu sklonit hrbet a nechat po sobe slapat. Vzdyt USA potrebuji Cechy jako pracovni otroky a jejich zem jako pripravu pro DRANG NACH OSTEN tedy utoka na Rusko, o co se snazil Hitler z USA pomoci, nebot USA meli fabriky v risi. Cesi jsou otroci, protoze patri k zapadnim Slovanum, proto jsou to podlidi jako Rusove, Belorusove, Ukrajinci. Ty lze bez problemu zabijet.

330044

29.3.2015 14:14

RE: oslobodili Plzeň???

JB 82.?.?.?

Reakce na 330039

Panebože, to je ale snůška nepravd a lží. Naštěstí znám dost lidí kteří přítomnost US Army na západě Čech prožili osobně a ti hovoří úplně opačně.
Takže lituji, nevěřím Vám ani slovo neb lžete. Co dodat, nic.

330054

29.3.2015 19:13

RE: oslobodili Plzeň???

Zvirak 89.?.?.?

Reakce na 330054

Chlapče, ty by ses měl probrat. Začnu trochu odzadu, mě by zajímal ten počet lidí, kteří toto osobně prožili a hovoří opačně. Nemluvim o těch, co jim v té době bylo cca 10 let, ale o těch, kteří byli v tu dobu schopni vidět věci i mezi řádky.

Nebudu říkat, že Vám nevěřím, protože možná nelžete, ale spíše bych zpochybnil toho daného pamětníka. Protože ta historická fakta o "osvobozování" Plzně jsou daná a jejich případným ohýbáním, události, které se udály nezměníte.

O americkém osvobození se můžeme dohadovat třeba doaleluja, ale tyto osvoboditele mluví jejich skutky.

Přeneseně by se dalo i užít rčení: "dle skutků jejich poznáte jich" (ovšem teď mám na mysli tu armádu, jež po celém světe šíří vznešenou demokracii na hlavni zbraně)

330062

29.3.2015 20:02

RE: oslobodili Plzeň???

JB 82.?.?.?

Reakce na 330062

Vážený pane,
chlapče si říkejte někomu jinému. Trocha zdvořilosti by neškodila.
Jinak jedním z mnou zmiňovaných svědků byla moje mamka, v té době jí bylo 25 let. Takže věřím a budu věřit spíše jí než něčemu/někomu zprostředkovaně.
Tož tak, s tím nic neuděláte.
A PS: ona se ta procenta dneska docela dobře prokázala... odpůrců bylo znatelně méně [chechtot]

330064

30.3.2015 1:01

RE: oslobodili Plzeň???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 330064

>Takže věřím a budu věřit spíše jí než něčemu/někomu zprostředkovaně.
Vám tedy nejde o fakta ale o věření. To máte říct hned. Taky těm procentům věříte, to Vám nikdo nemůže vyvrátit a taky nevyvrátí. Víra je od toho, aby s ní nešlo jen tak hnout...

330080

30.3.2015 1:08

RE: oslobodili Plzeň???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 330064

>Jinak jedním z mnou zmiňovaných svědků byla moje mamka, v té době jí bylo 25 let.

A kolik jí bylo, když jsi přišel na svět ty? [vyplazený jazyk]

O tom jaké to "osvobozování" od US ARMY bylo, svědčí počty jejích padlých a počty zajatých nepřátel, ve srovnání s tímže u RA. A že chtěl Patton už z Plzně jít šturmem na Moskvu, bylo pro Eisenhowera tak nepříjemné, že ho nechal zbavit velení a přeřadit tohoto válečného hrdiny a osvoboditele do administrativy, aby nevyvolal III. SV ještě před ukončením té II. Dokonce se proslýchá, že ta autonehoda po níž odešel do věčných lovišť, nemusela být tak nevinnou náhodou. [vyplazený jazyk]

330081

30.3.2015 8:44

RE: oslobodili Plzeň???

JB 37.?.?.?

Reakce na 330081

Takže ještě jednou, trochu slušnosti. To tykání si můžete nechat pro někoho jiného, my dva jsme se na něm jaksi nedohodli.
A jen tak na okraj, když jsem se narodil, mamce bylo 31. Takže počty sedí....
No a počty mrtvých vojáků u RA bych raději neargumentoval, při jejich způsobu vedení války se na kanonenfutr moc nehledělo.

330098

30.3.2015 11:38

RE: oslobodili Plzeň???

Freddy 84.?.?.?

Reakce na 330098

Vazeny pane, je najivne obdivujete USA Army. RA samozrejme bojovala pro preziti, kdezto USA ARMY zila jen vlastne z vysledku RA. Vazeny pane proc US ARMY se vylodila a otevrela frontu proti Nemecku teprv 1944 po Stalingradu? Myslite, ze RA nebyli lide a nepotrebovali pomoc. Hosi z USA povazuji Rusy a jine Slovany za podlidi, proto se taky tak predvadeli vasi Plzni jako osvoboditele. Jen nevedomost a najivita tehdejsich Ceskych lidi videla v USA Army jako osvoboditele. USA Army se nemusela moc namahat, moc mrtvych nemela a Nemci se ji radi vzdavali oproti RA, nebot Nemci vedeli, co na Slovanskych narodech napachali, nebot Slovane byli pro Nemce podlidi. Taky se i dnes na Slovany od USA boys nahlizi a to i na Ukrajine.

330103

1.4.2015 5:12

RE: oslobodili Plzeň???

favela 113.?.?.?

Reakce na 330103

...fakt je ,ze spojenci kviceli zoufale o pomoc bedovali aby Stalin /a "podlidi"/pomohli pred a behem celyho uz celkem zbytecnyho ,slavnyho vylodeni 1944... Vysledkem byla Operace Bagration /co rozstip Napolena spolu s Kutuzovem/ Uzasna,nevidana ofensiva dodnes neprekonana. Fasisti museli ucpavat zoufale diry v cele obrane linii a tak ve Francii zustali jen duchodci,rekonvalescenti,chromajzlove a nejaky jednotky co se tam formovaly a slavny vojevudce Rommel chrapal taky nekde doma...Presto meli spojenci cetne problemy /vylodeni nebylo nic vic nez podobne prekracovani cetnych a casto mohutnych toku rek ruskou armadou/ a brzy potom jim "dosly" pohonny hmoty a zastavili se na delsi dobu!!!. Ada toho vyuzil a dal jim poradnou lekci z valceni v Ardenach a v Holansku, Operace Garden Market , planovana "slavnym" marsalem Montgomerym /srovnej se Zukovem, nebo jinejma ruskejma generalama Cujkov,Rokossovskij atd//..Potom ale Stalin musel zastavit frontu na doplneni paliva,odpocinek pro vojaky atd. Ted hyeny rvou ze nepomoh ve Warsave.Z doby osvobozeni Klatov a Plzne ,mistni lidi rikali,ze za nylonky zensky zesilely..A prej kdyz se fasisti nekde nechteli vzdat tak nasadili neco podobneho jako rusky katuse a "hloubkare"a nezbylo nic jen zvorany pole do hloubky az tri metru...Sami osobne us vojaci davali prednost loupeni,zenskejm a kseftovani s palivy atd....Delaj to dodnes...Znicene mnohaletou valkou ,obrovskymi ztratami na zivotech,neschopnosti psychicky se adaptovat na normalni zivot ztratami na majetku atd.se stalo Rusko nejuhlavnejsim nepritelem usazapadu..Mam dojem, ze nejake znasilnovani /prvni sled byli vzdy ty "na odstrel" a po nich teprve prisly kvalitni jednotky/ bylo za ucelem zpacifikovat uz jednou konecne germanske valecne silence zamichanim rasy se slovanskym a jinym i geny...a proc ne kdyz to neslo po dobrym...Nemky patrily k nejvice zfanatizovanym a jaceli v extazi az omdlivaly casto jen pri samotnem spatreni Ady...a behem jeho casto hystericko-hypnotickeho zvaneni...

330207

30.3.2015 1:22

RE: oslobodili Plzeň???

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 330064

Víte pane, víra (v cokoliv) je ošidná věc. Často se svému nositeli vymstí. Překvapen není jenom ten, kdo se pozorně rozhlíží kolem sebe a dává si fakta dohromady, nejlépe z několika různých zdrojů (nic proti vaší mamce). A používá kritické myšlení a logiku.

Ani procenty se příliš neohánějte. Víte, po tom dvoutýdenním mediálním vyhrožování a jiné masáži mozků, zůstali leckteří občané doma, co by jinak šli poklidně demonstrovat svůj nesouhlas. Protože ta NENÁVIST PRAŽSKÉ KAVÁRNY, HAVLOVCŮ A NATOIDŮ, NEKRITICKÝCH OBDIVOVATELŮ US-ARMY a obecně celé té 5. kolony českého národa je tak velká, že si leckdo řekl, že to prostě nemá zapotřebí se od těchto lidí nechat urážet. Sám jsem byl toho několikrát svědkem, očekával jsem to a tito lidé opravdu "nezklamali". Já jim říkám NOVODOBÍ BOLŠEVICI. Už možná nejsou rudí, dneska jsou modří, černí či fialoví, ale svým jednáním i myšlením jsou NAPROSTO STEJNÍ jako ti minulí - absolutně nesnášenliví a netolerantní k jinému názoru než mají oni sami. O tom ostatně napíšu svou reportáž.
PS: A smíchem se příliš neutěšujte. Váš smích znamená falešnou pýchu, a ta zase předchází pád.

330082

30.3.2015 8:53

RE: oslobodili Plzeň???

JB 37.?.?.?

Reakce na 330082

Ono prostě nezbývá než důvěřovat tomu čemu jsem nebyl schopen si sám ověřit.
A přesně to co píšete jsem udělal - vyhledal (ještě před internetovou dobou) očité svědky, vyslechl je a na základě jejich výpovědí jsem si učinil názor a tomu důvěřuji. No a protože třeba u své mamky jsem si jist že mě nelže (a nelhala ani v jiných věcech) tak její výpověď povařuji za důvěryhodnou.
Naopak přečtení článku kdesi na netu pod který se ani autor nepodepíše a neuvede jediný odkaz, tak z něj důvěryhodnost nečiší, a jeho revelantnost konverguje k nule.
Tož tak
PS A ty kapitálky nemusíte za každou cenu používat, ruší to při čtení.
PSS z fotek a dalších obrazových materiálů se mi zrovna nezdálo že podél silnic stála pražská kavárna a další Vámi citovaní. Normální lidé, nic více, nic méně. A půjdi se mrknout dnes nebo zítra do Ruzyně, abych zkusil poznat cože to vlastně ta pražská kavárna je[smích]

330099

30.3.2015 11:24

RE: oslobodili Plzeň???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 330099

výraz "pražská kavárna" byl vynalezen neobolševickými kavárenskými povaleči; bolševici si vždy rádi hráli na sociálně spravedlivé chudáky, protože a jednak "z cizího krev neteče", a druhak, má to stálé vděčné publikum, které zrovna po náročnějších kusech netouží; taky co se dá s herci jako veleba a filip pořád nacvičovat, že... [mrknutí jedním okem]

330102

31.3.2015 13:56

RE: oslobodili Plzeň???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 330102

máš pravdu hábéčko v ČR je scéna rozdělena na 2 protichůdné skupiny
zakuklení bolševici toužící okrást dělný lid o v potu tváře nahromaděné statky tím že je oblouzní protiamerickou propagandou lživě tvrdící že podnikatelé nejsou vyvolení lidé kteří se jen trpně snaží a od nikoho nic nechtějí
a proti nim hodné sluníčkové lidičky zejména přičinlivé studenti kteří ve svatém vytržení následují svůj americký sen a chtějí svobodně žít nakupujíc svůj chléb v chrámech konzumu a cestujíc po celém světě vědí že jen kapitalismus jim zajistí že jejich sen se jim jednoho dne splní
dej si prášek [mrknutí jedním okem]

330151

31.3.2015 15:44

RE: oslobodili Plzeň???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 330151

marně lovím v paměti, kdy jsem ti šlápl na kuří oko, ale asi někde jo, že, prášku (to víš že si tě s chutí dám)
bolševici jsou zcela zřejmí, nyní rozhodně, čekal sem, že se více odkopou, ale že to bude až tak moc, to jsem ale nečekal, přiznám se...
pro tvoji lepší informovanost a sejmutí růžových marxistických brýlí, bolševici toužili především jen po mstě a zmaru, za všechno a za vše, a hlavně za svojí slabost po ztrátě víry v pastýře, bolševici jsou jako nemoc, která vypukne při oslabení organismu, nic naplat i s tím se musí počítat...
a to ostatní, to jsi někde vyčetl, nebo tě to jen tak napadlo, pokud chceš se mnou diskutovat, pak bych doporučoval vzít v potaz mé názory, a ne tvé, které budeš vydávat za mé [mrknutí jedním okem]

330157

31.3.2015 16:33

RE: oslobodili Plzeň???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 330157

neber to osobně jen jsem popustil uzdu fantazii a karikoval jsem tvůj kdysi obezřetný přístup k diskuzi který poslední dobou poněkud slábne a trhlinkami vystupuje na světlo "boží" tvůj špatně skrývanýopačný dogmatismus přes který u tebe nejede vlak
(viz diskuze v jiném článku)
ano bolševici jsou všude ve skutečnosti se jedná o spiknutí temných sil proti hodným lidičkům bolševikům jde o jejich skromné výdělky a majetečky které lidičkům nezadatelně patří (no přiznal jim je přeci bolševiky řízený stát a to už je nějaká autorita)
ale o tom už jsme taky kdysi nebatili
je legrační jak demagogické vyzobávání drobtů které se ti hodí do krámu z reality považuješ za legitimní postoj hodný vyvracení druhou stranou (jinak přeci nejde o diskuzi ale o házení hesel a špíny tím či oným směrem)
marxistickými brýlemi jsi mě rozsekal podobně černobíle ideologické blábolení jsem "opravdu" nečekal [mrknutí jedním okem]

330164

31.3.2015 17:34

RE: oslobodili Plzeň???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Reakce na 330164

žes notně popustil uzdu fantazii, o tom mě dvakrát přesvědčovat nemusíš, a jsi talentovaný karikaturista, o tom žádná
v každém případě rozsekávat takový exemplář by byla škoda, raději se ještě nechám poučit o tom, jak komunismus a rodina jedno jest, zajímají všechny neotřelé teorie, můžeš ještě jednou rozvést i tu teorii o konspiračních teoriích o spiknutí bolševiku, to vypadá zvláště nadějně [smích]

330172

1.4.2015 7:05

RE: oslobodili Plzeň???

Venny 46.?.?.?

Reakce na 330172

Pokud vám něco nedošlo, zpravidla za to nemůže Česká pošta...

Tomu, co vy tady kážete a jak vystupujete, se za toho bolševika říkalo třídní boj. Málo jste se naučil.

330212

1.4.2015 8:59

RE: oslobodili Plzeň???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 330212

děkuji za reakci, čoveče, netvrdím, že jsem se naučil mnoho, ale že ideologie komunismu je především o "třídním boji", to se tu snažím kolegovi (případně dalším soudruhům) osvětlit již poměrně dlouho (to je ale komedie)
ovšem jak tu lidé "diskutují" sami sebou a zoufalá neschopnost číst názory druhých, zato úžasná schopnost je hodnotit, to je pro mě velkým ponaučením zde [mrknutí jedním okem]

330224

1.4.2015 9:54

RE: oslobodili Plzeň???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 330224

no jo ty jsi na to přišel
za vším špatným hledej svatýho petra a kdo nesouhlasí je pomýlenec určený k osvětlení hábéčkem a vyhnání satana z jeho heretické duše
jsi prostě jen další zaslepený trouba který se místo hledání funkčních alternativ utápí ve zmateném "nechcismu" (děkuji vojtovi za hezký termín) [cool]

330238

1.4.2015 10:17

RE: oslobodili Plzeň???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 330238

děkuji za ohodnocení, pokud je to vše a k věci opět nic, nezbývá než dodat, zase nic nového
tedy ještě jednou: opět však hodnotíš především vlastní názory, ty moje jsi nejspíš ani nečetl, co píšeš, že tvrdím, je mi v podstatě cizí; nicméně tento trik tu zdaleka nepoužíváš sám, a bylo by dnes od tebe už dost naivní čekat, že ti na to skočím a začnu tyhle bláboly obhajovat, asi bych ti udělal radost, možná by to odpovídalo i "všudypřítomnému všehmotnému dialogu", ale je mi líto, svět prostě takto nefunguje [smích]

330245

30.3.2015 12:04

RE: oslobodili Plzeň???

Freddy 84.?.?.?

Reakce na 330099

Vazeny pan JB sezente si knihu od historika Karla-Heinze Doeschnera MOLOCH a tam se dozvite, jak vznikali USA a na jakych podvodech a to je charakterizuje dodnes. Je to dobyvacna mentalita a niceni narodu. Konec koncu uz to zacalo z Indiany. Nu a Nemecka Hitlerovska armada ma na svedomi kolem 4000 znicenych vesnic v Rusku, Bile Rusy a na Ukrajine, Lze toto srovnat z Lidicemi u nas. Vazeny pane nelze se divit, ze Ruda Armada se mstila na Nemcich pak take. Nu a hosi z USA nikdy nezazili na svem kontinente valku. A nakonec ta jejich arogance. Nu oni povazuji Slovany vlastne neco jako Indiany, tedy podlidi.
Nemec byl pro ne clovek. Slovan tedy ne. Nedivte se, ze lide v Plzni byli tenkrat velmi najivni. Ale proste volili mensi zlo, tedy ne to Hitlerovske ale Americke.

330105

1.4.2015 5:28

Styl osvobozovani barbary..

favela 113.?.?.?

Reakce na 330105

..kteri nebyli a nikdy nejsou schopni civilizace...Dnes je jasny vice nez kdy jindy ze do S.Ameriky prichazeli emigranti loupit , drancovat zemi a vrazdit /casto pomoci zuriveho ,chamtiveho nabozenskeho imperialismu, dnes napr. v Cechach/.
Kmeny "divosskych" indianu byly jedinymi vyspelymy civilizacemi s tradicni dlouholetou kulturou a inteligenci na vysoke urovni...Od tech dob se S.Amerikou stal cely svet...

330208

30.3.2015 13:53

RE: oslobodili Plzeň???

franta 194.?.?.?

Reakce na 330099

Zde je videt, ze JeB je typicka obet (ovsem dobrovolna) prafdolaskaru, a jejich obdiv ke vsemu co ma amerovlajku, skoda ze tam nezil, aby videl skutecnost.

On je totiz rozdil mezi "Downtown v Las Vegas, a mezi Bronxem v New Yorku, nebo videt chajdy v Ozark Mountains.

Kdo to nevidel ten potom mava s Old Glory a plka nesmysly.. proste neco se musi videt, nez se keca.

Pokud tento naivka byl byl vsimavy, tak jen z videa na CT by videl ze Ameroarmada je slozena z nizsich trid ameropopulace, ti mohovitejsi a zvlaste elita v nejhorsim pripade jdou studovat pravou demograaaciji do West Pointu a pak temto ameromuzikum veli.

ohledne osvobozeni Plzne Pattonem.. Patton osvobodil hovno, ano prosim hovno, totiz nemci se vzdavali ochotne sami, jen na ne cekali. Proc? meli panicky strach z ruskych muziku.

Kecy ze Patton nesmel osvobodit Prahu, jsou jen takove kecy, protoze Americane se celkem na dohody s Rusy neohlizeli, pokud mohli neco ukrast co melo nalezet Rusum... napriklad Penemuende, a potom myslim Dora to byla podzemni tovarna na V2.

Ono toho co ukradli z ruskeho sektoru nez tam prisli rusaci je vic.

Ohledne JeBa byl jsem v Plzni v Cervenci 45 a videl jsem tu paseku kterou tam udelali nasi Americti pratele par mesicu pred tim, a tak tam moc te lasky nebylo, ackoliv mlade holky se mohly utlouct po nylonkach a cigeretach, cim za to platili je nabiledni... a byly to i budouci maminky.

Videl jsem tam na vlastni oci Jeepy s Amiky a ceskymy defkami ozralymi jak tago. Zajimave je, ze se zvysila porodnost v Plzni nad obvyklou miru.

Jeden pan, jehoz jmeno jsem bohuzel zapomel, myslim ze to byl nejaky skopcak, napsal tuto moudrou vetu.

"Vsecky zeny jsou kurvy az na moji matku".

Nakonec vsem tem, kteri neplati povinnnnou ouctu JeBovi: Vysi hladina povine ucty je onikani, takze "Pane komisari Voni sou hlava".

330107

30.3.2015 19:50

RE: oslobodili Plzeň???

Rubens 87.?.?.?

Reakce na 330107

No len či ten náš JeBe nie je tiež taký nylonový čuvingam, ktorý mal radšej uschnúť na plachte.

330117

30.3.2015 23:59

RE: oslobodili Plzeň???

ivan458 83.?.?.?

Reakce na 330117

Hele čobolo,to bylo trochu laciný,ne? [bliji]

330135

31.3.2015 22:30

RE: oslobodili Plzeň???

Timechild 146.?.?.?

Reakce na 330135

Ivane, nechaj na hlave, tiež ti tu ten váš mantinelizmus nik na hlavu nekydá, najprv megasocha Stalinovi, teraz usraelskí nájazdníci, furt sa niekam pcháte...

330190

2.4.2015 11:24

RE: oslobodili Plzeň???

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 330107

Panu Jé Bé evidentně poněkud jebe,měl by si nastudovat alespoň pár faktů z průběhu 2.sv.války a určitě by si všiml že v době,kdy usArmy sbírala náměty pro Špílbergovy slátaniny na pláži "Velká Námaha",v červnu 44,stáli Rusové před vzbouřenou Varšavou a měli za sebou už skoro rok stalingradskou operaci a Kursk,který rozhodl,že strategická iniciativa už definitivně přešla do rukou Sov.armády....Američané & Comp.se v tu dobu už rok trápili lopotně Itálií na sever a takovou například Modenu osvobodili až okolo 25.4.1945!!! a u Dunkerque obléhala naše obrněná brigáda zbytky Němců až do podepsání bezpodmínečné kapitulace 8.5.....Oč amíkům při "osvobozování" šlo víme dobře a potvrdil to ten starý chrchlal Churchill tím,že vyčítal us-vedení,že namísto Francií měli postupovat přes Balkán a znemožnit Rusovi obsadit půl Evropy....a vše,co se vztahuje k tzv."osvobozování" i naší Plzně plně vyplývá z tohoto velmocenského přístupu...i to masivní bombardování na poslední chvíli i excesy ve vztahu k místnímu českému obyvatelstvu....archívy jsou plné detailů,jak si "osvoboďitelé",kromě místních poběhlic "rozuměli" s místním obyvatelstvem a chovali se k místní české st.správě....

330369

30.3.2015 23:46

RE: oslobodili Plzeň???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 330099

Jestli si náhodou tvoje mamka neužívala s US vojákama. Možní máš US DNA v sobe. Co tu potomků nechali tyhle US zmrdi se taky moc nemluví.

330132

30.3.2015 16:24

RE: oslobodili Plzeň???

Jirkap 195.?.?.?

Reakce na 330082

Já se té demonstrace zůčastnil.Ve všem s vámi souhlasím.Ve svém životě jsem neviděl tak fanatický dav.Věřím,že některé ženské by se nechali od amíků na kapotě tanku i opíchat....Byla to na druhou stranu docela sranda.Nadávali nám do bolševiků a jeden důchodce nás chtěl i věšet[smích] Soudruzi,se Spojenými Státy na věčné časy a nikdy jinak [smích])
https://www.youtube.com/watch?v=nivesgkbzag

330113

31.3.2015 11:52

RE: oslobodili Plzeň???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 330113

především by "odpůrci okupace" měli poděkovat české televizi, že z nich dokázala vyrobit "tábor odpůrců", jistě to stálo nemálo sil, a v neposlední řadě by měli poděkovat české policii, že konečně měla komu pomáhat a koho chránit; ono jít kazit někomu radost a za každou cenu provokovat, to vždycky může skončit úrazem...
že se tomu důchodci vůbec divíte, byl to zcela jistě jeden z tisíců hysterických fanatiků placených americkou ambasádou [mrknutí jedním okem]

330142

31.3.2015 12:55

RE: oslobodili Plzeň???

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 330113

Děkuji Vám. Za všechny, i za ty, kteří se toho s námi nemohli či nechtěli zúčastnit, ať už byly jejich důvody jakékoliv.
Tu reportáž z vyškovských kasáren najdete zde.

330145

31.3.2015 15:32

RE: oslobodili Plzeň???

Jirkap 195.?.?.?

Reakce na 330145

Já teda nevím,ale ti,které jsem v davu poznával dříve byli v KSČ,nebo v SSM.V Pardubicích se při vítání velice angažoval synek z rudé rodiny.Byli to udavači za minulého režimu.Celá rodina za Husáka zastávala vysoké komunistické funkce.Dnes tam lítali v amerických bundách [smích]

330155

31.3.2015 17:33

RE: oslobodili Plzeň???

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 330155

Já nejsem místní, takže ty lidi neznám. Ale podle jejich chování by to na ně 100% sedělo. Pak je ale potřeba tu chameleonskou smečku identifikovat a odhalit (pokud máš důkazy, samozřejmě).
Že ta nejhorší sebranka od bolševiků ihned po listopadu odhodila rudé knížky a přes noc se z nich stali přesvědčení (rádoby)demokrati, to jsme nahlas říkali už na jaře 1990! Průkazky sice vyměnili, ale svoje chování nikoliv. Koneckonců, Mirek Dolejší to ve své "Analýze 17.11.89" napsal také. Však nás za to taky pěkně nenáviděli! A trvá to v podstatě dodnes, akorát že jim dorostla nová generace svazáků - Khárljugend. My už sice nemáme takovou možnost to říkat nahlas jako tehdá, ale zase to veřejnost zjišťuje jinak, díky internetu. Ale nejlepší je nastavit jim přímo zrcadlo v podobě nějaké takové akce, na to oni rádi skočí. [chechtot]
Ten konvoj, to byl opravdu "skvělý" tah, bohužel rozdělil národ ještě líp, než přímá volba prezidenta. Ale všechno zlé může být i k něčemu dobré. Oddělilo se zrno od plev a ukázalo se, kdo je kdo.

330171

30.3.2015 11:45

RE: oslobodili Plzeň???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 330064

Nevím nevím, ale ikdyby se odpůrců a hujerů sešlo celkem třeba deset tisíc, tak je to jen jedno promile národa . A to je skupinka pod úrovní statisticé odchylky.
Takže se ta procenta docela dobře neprokázala. Vzhledem k tomu, že někteří zvolili BOJKOT jako formu protestu, tak skutečný obraz je úplně jinde.
Že by někteří zastánci humanitárních bombardování civilistů ochuzeným uranem a jiných podobných výdobytků západní demokracie, dávali svůj postoj najevo tím, že zůstanou doma, je dosti nepravděpodobné.
Nakonec ta hrstka SS-hujerů (Spojené Státy [cool] ) bude reálné množství.

330104

29.3.2015 19:30

RE: oslobodili Plzeň???

Aja 82.?.?.?

Reakce na 330054

Stačí se trochu porozhlédnout, jen málo co je černobílé.

http://www.isstras.eu/cs/2014/12/16/temne-stranky-...

330063

29.3.2015 21:20

RE: oslobodili Plzeň???

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 330054

Nic si z toho nedělej, ne každej je informovanej a tak nemůžeš být výjimka. Možná že příště tu napíšeš, že Amíci neznásilňovali a hlavně ne ve Francii, když už v tom Německu zcela jistě.

http://www.literarky.cz/civilizace/89-civilizace/14917-bandite-v-uniformach-us-army-v-osvobozene-francii

330066

30.3.2015 0:23

RE: oslobodili Plzeň???

karel4u 76.?.?.?

Reakce na 330066

Prectete si knihu "Rimanka" Alberto Moravia je spisovatel.

330077

30.3.2015 15:03

RE: oslobodili Plzeň???

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 330066

No v moderní době to americká žoldácká armáda dotáhla až tak daleko že znásilňuje i sama sebe, na pohlaví nehledě. Dost je takových případů. Ale kdo má oči vidí, kdo uši slyší, pokud teda chce jak se zdá, někteří mají oči a uši jen na parádu a nenechají si svoje představy ničit realitou. [smích]

330111

30.3.2015 8:31

RE: oslobodili Plzeň???

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 330054

To, že Škodovy závody byly bombardovány 25. 4. 1945, to je také výmysl? Podobně na tom byly jiné významné závody - např. Paramo, Koramo. Že se raději nepodepíšete, také o něčem svědčí.

330097

1.4.2015 14:57

RE: oslobodili Plzeň???

Ahura Mazda 109.?.?.?

Reakce na 330054

I ty pamětníku... Bohužel, tady víc platí, že dějiny píší vítězové a maminka tehdy byla asi hodně mladá a měla zcela jiné starosti.
http://www.isstras.eu/cs/2014/12/16/temne-stranky-osvoboditelu/

330290

29.3.2015 21:35

RE: oslobodili Plzeň???

Kiviss 109.?.?.?

Reakce na 330039

V jednom francouzském dokumentárním filmu popisuje vysoký americký činitel, že problémy Američanů pravděpodobně způsobil import nacistů do států. Amerika tehdy přijímala tolik nacistů, kolik jen mohla.

330067

29.3.2015 10:25

Prezident Havel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

to je jako prezident Obama : Zatím nejlepší dva židovské vtipy, kterými jednak demostrovali věrohodně svou moc, a současně se dokonale vysmáli Světu....

330042

29.3.2015 10:59

Hystorik

Karl von Brix 109.?.?.?

Až si několikrát vykradení, vyloupení a ožebračení Češi někdy uvědomí, že války nevedou k prosperitě lidu a sjednotí se, tak zde bude dobře. Zatím všechny sekretariáty, politici dělají vše, aby občany udržovali v temnotě vědomí, nevzdělanosti, nemorálce, takže novým evropským židobolševikům dávám nejvýše 25 let...než se kolo dějin otočí. S novou svazáckou mladou generací nevidím světlo na konci tunelu, tápání bude pokračovat.

330047

29.3.2015 11:11

Kde je to Světlo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 330047

Světlo na konci tunelu bylo z úsporných důvodů vypnuto. Možná, a to je pravděpodobnější, že ho však někdo spíš ukrad...

330049

29.3.2015 11:03

Výborný prejav

masmil 85.?.?.?

Výstižný. Aj u nás na Slovensku sa schádzame každé dva týždne v Bratislave, na námestí P.O. Hviezdoslava (ktoré hyzdí tam umiestnené veľvyslanectvo USA) na protestných zhromaždeniach proti zriaďovaniu základní NATO. Spojme naše úsilie!

330048

29.3.2015 13:31

tak jsem v 68 utek' ne ze strachu z vojaku, ale...

franta 194.?.?.?

ze strachu ze budeme pripojeni k Bolsevickemu imperiu - byl jsem tehdy mlady a hloupy, ted jsem stary, takze vim vic.

Nejvice je mi skutecne lito dnesnich mladych, kterym se rika prafdolaskarska kafirna. Vidavam je v jednom drahem zizkovskem baru kam chodim na pivo.

Je to banda veselych naprosto sobeckych parchantiku, jejichz motto je " Za nami potopa" a "Long live good 'ole JUESEJ".

Je mi jich docela lito, protoze oni podle bible "nevi co cini" ale to by tak nevadilo spise "oni nevi co je ceka", ja to vim, uz jsem tam byl ci stale tam jednou nohou jsem.

Totiz to co nabizi stale jeste trochu socialisticka Evropa, neni davno pravdou v USA a prestava byt pravdou i v Kanade. Nasledky vidim (na tamni televizi) rasove nepokoje, denni vrazdy, caste demonstrace. To vsechno nas diky ceskym pravdolaskarum ceka, a jeste na to narizenej multirasismus, takze mimo ceskych a rakosnickych drogovych dyyleru budete mit jeste prime spojeni cili "link" na prvotni zdroj.

Nestekejte prosim na mne ze zavidim, ja jsem jak se zde rika "za vodou" , ovsem jestli se nepodari Amikum a zdejsim blbeckum rozpoutat nejakou valku zde v Evrope. Pak misto za vodou budu ve vode , ale se mnou par milionu, takze to zase tak nebude bolet, nebudu sam.

Ale zpet.. nekolik pisatelu se zde zminilo ze kdyby se to v 68 prevratilo, tak ze by to bylo stejne jako ted, myslim ze ne, bylo by to horsi pokud horsi je jeste mozne (pro male lidi). Na kafirniky po zlikvidovani malych lidi dojde pozdeji...

Vidim to treba u pekare kde babicka (baba stara skoro jako ja) si jde koupit za 6 korun v drobnych dva rohliky, ty nejlacinejsi,
v nakupni igelitce ma jen vzduch.

Tohle za "zasranyho totalistickyho totace" nebylo, nebylo ani politckych zlodeju, kterym se dnes rika vlada. Podivejte se zpet do historie od 89 - jaka pakaz se Vam (tenkrat jsem zde nastesti nebyl, vedel jsem kam to pujde) dostala diky naivite vasich otcu a dedu k veslu.............Ovsem byly fronty na pomerance a Marlborra byly jen v Tuzu.

No a dneska na to potrebujete Ameroarmadu, slozenou z americkeho odpadu (nikdo "slusny" v ameerice do armady nevleze, jen nezamestnani tam lezou) ktera Vam zde mava zatim jen virtualnim klackem.

Proto kteri z Vas jsou dostatecne hloupi, hura zejtra do Ruzyne a vezmete si ssebou "The Ole' Glory" a mavejte jak blbi a hejkejte Cechoanglictinou "Gaaat Plesss Emeeerikaaa"

330053

29.3.2015 18:15

RE: tak jsem v 68 utek' ne ze strachu z vojaku, ale...

hc 90.?.?.?

Reakce na 330053

Potíž je v tom, že ze současného stavu asi neexistuje žádné přijatelné východisko. USA odjakživa udržují svůj systém při životě vnější expanzí. Buď budou expandovat dál anebo zhebnou. Ale i zhebnutí (nějaké vnitřní zhroucení) USA způsobí globální katastrofu. Jak se k tomu postavit? Nevím. Pro začátek bych radil nedělat si o budoucnosti vůbec žádné iluze. Ale to je samozřejmě zbytečné vykládat frajírkům, kteří vysedávají v drahých barech.

330059

30.3.2015 7:21

RE: tak jsem v 68 utek' ne ze strachu z vojaku, ale...

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 330059

Akú "globálnu katastrofuô spôsobí zrútenie USA? Blbosť na kvadrát.

Možno vo fiktívnom "finančnom sektore", ktorý je aj tak len zdrojom týchto problémov a je dobré, že sa zrúti.

Ale ináč je to typická lož vládnucich: "too big to fail", nás nemôžete odstrániť, lebo bez nás sa nezaobídete. Blbosť.
Nech si majú svoje zrútenie, tam za vodou - nech si tam vybudujú "nové (severné) mexico", k tomu smerujú. A/alebo nech si riešia svoje problémy doma na svoj úkor.

330095

30.3.2015 23:17

RE: tak jsem v 68 utek' ne ze strachu z vojaku, ale...

hc 90.?.?.?

Reakce na 330095

Až Američané o svoji moc přijdou, začnou se o tu moc rvát ostatní. Blbost na kvadrát je očekávat něco jiného.

330131

30.3.2015 3:38

RE: tak jsem v 68 utek' ne ze strachu z vojaku, ale...

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 330053

Taky to tak vidim v Canade ktera je policejni stat zrovna tak jako USA - ja tu ziju 35 let a zadna democracie tu uz davno neni. Za Trudeau to nebylo nic moc ale ja jsem vsimavej clovek a pozoroval sem, ze zbytky freedom little by little se bral lidem kdyz se dostal k veslu Mulroney. Nejrychlejc se v CDN vocesavala svoboda vobcanu kdyz se rozpadla CCCP - v ty dobe erar chtel vodzbrojit lidi a tak zaved vselijaky licence , regulations , vymyslel paragraphs , vymejval lidem nmozky vic nez v predeslejch letech a canadskej freedom sel pomalu a jiste srat. Zacalo to nekde v 85tym a slo to tak daleko ze dnes na pitomej gumovej clun kterej ma elekrickej trauling moturek vo vykonu 1/4 HP dnes musite projit testy a nechat se erarem dojit protoze si je musite zaplatit jen proto ze se nekolik punks bez mozku ktery se ani nenaucili chlastat utopilo.....V ceskem krateru sem byl si si vyridit zalezitosti co se chalupy a pozemku tyce v 91 a varoval sem je co bude dit jestli polezou USA do riti a budou verit Havlovejm pohadkam a poukazal na rozkradani republiky a ruzny soudruhy ktery se prevlikly z rudyho do ruzovyho. Nechteli tenkrat mejm slovum na adresu juesej a CDN - DEMOCRACIE AZ DO PRDELE ! verit .

330088

29.3.2015 16:44

[b]Konvoj majitelů České národní banky[/b]

r.m. 80.?.?.?

Konvoj majitelů České národní banky
Naše ČNB vložila majetek ČR do správy americké korporace Black Rock. Bez většího zájmu veřejnosti a "novinářů" k tomu došlo už za Tošovského.
Za naše zlato koupili centrální bankéři západní kasínové dluhopisy a vzniklé portfólio předali do správy téhle US firmě.
I Singerem a dalšími !guvernéry" natisklé koruny se oklikou přes nákup eur a dolarů mění na tyhle dluhopisy spravované US bankstery.
Když už je všechno rozkradeno, lid chudne a chtěl by se bouřit, nastává období vojenských konvojů.
Že je to konvoj správců majetku naší ČNB tady nikomu nedochází.
Přitom je o tak prosté. [velký smích]

330058

30.3.2015 0:26

RE: [b]Konvoj majitelů České národní banky[/b]

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 330058

Potom se už dá chápat že nato někteří označují armádou vatikánu. Protože je to preventivní výchovný scénář šlechty na holotu nezvedenou reptajíci kacířskou rouhavou, tedy na nevolníky s vymezením jejich postavení. [naštvaný]

330078

29.3.2015 18:26

Ne paní Procházková, ne.

martin bareš 90.?.?.?

Ještě jednou, ne paní Procházková, ne!

Ano jste statečná žena, máte odvahu, vyrostla jste v určitém prostředí, v určitých intelektuálních kruzích, v Praze, mezi "lidmi kultury" ale Vaše orientace změnu nepřinese.

Jste blíže chartistům, než těm na druhé straně.

Respektuji Vás, ale střední cesty nikam nevedou.

Co to jsou vlastně střední cesty?
Skvělé projevy? Intelektuální fundament? Posluchači? Fóra? Strhující dění? Sjednocená Evropa? "Pokrok"? Idee?
Další velká slova?

Nebo je to ten Buridanův osel v překladu V+W do lidštiny "Strejček vůl, teta kráva..."

330060

29.3.2015 22:28

V Prescott Ontario

Satanist 173.?.?.?

nekdy v lete 1982 - jsem v Prescott Ontario poznal staryho pana Cypru z Plzne a jeho manzelku a ten me rek ze jsou v Canade uz od roku 1946 a ze jim tragicky zahynul syn a me bylo blby se ptat na detaily tak ze nevim za jakejch okolnosti. Retiriee Cypra byl rovnej poctivej chlap ,oba prezili americkej nalet na Plzen 17tyho dubna 1945 - on na Skodovku a ona na zeleznicni uzel . Vlastne od neho sem se dozvedel detaily jak to s tim osvobozovanim ceskyho krateru tenkrat doopravdy bylo . Vlastne byl jsem lucky ze sem ho potkal protoze me vsechno dulezity vo CDN vysvetlil - hlavne dal me informace jak system fachci a jak erar vyjebava s lidmi a pomoh me sehnat praci na Truck Stop a prekladal me na department of labour v Kingston abych me erar uznal vyucni list a ja nemusel makat v autodilne za minimum ... Chodil jsem s nim na lov a na ryby , plavil jsem se s nim na kanoe po Saint Lavrence River a Lake Ontario a dalsich jezerech kterejch je v Ontariu spousta a sbiral zkusenosti . A protoze uz nezije ani pani Cyprova muzu prozradit ze celou tu dlouhou dobu v Canade americany k smrti nenavidel!

330070

30.3.2015 19:21

RE: V Prescott Ontario

Thor 78.?.?.?

Reakce na 330070

[smích] zdravím ornitology- ale co říct dnešním mladým ? Ať jdou do archivů, nebo ať jsou rádi, že bude ještě hůře ??? V dnešní globalizační době by to asi chtělo je natrainovat, aby byli schopní tento stát trochu vrátit na cestu samostatnosti alespoň v potravinách ...

330116

30.3.2015 22:33

RE: V Prescott Ontario

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 330116

Frank vzdycky kdyz byl nasranej na americany rikal, ze USA tisickrat proklel a v cesku vo americe vedej velky hovno a to je prej velka skoda..... Jednou v nasranosti ( si to pamatuju jako dnes - to jsme padlovali asi mile u Ogdensburg na americky strane St. Lawrence aby sme se nemuseli drit proti hlavnimu proudu kterej v tech mistech volizuje brehy Prescottu ) kdyz z nej vylezlo par detailu jak s europanama tenkrat zachazeli i v Canade a me bylo hned jasny co si v emigraci vod amiku jeste driv nez vubec slapnul na severoamerickej continent uzil .

330129

29.3.2015 22:41

cas vyprsel

Flav 37.?.?.?

Americani vedi, ze jim uz dosel cas a jejich technologicky naskok po 2. svetove valce diky nacist. vedcum davno zmizel. Tak je jesne, ze pospichaji na valku, protoze za par let se uz na Rusko nebudou vubec chytat zvlast potom co jim predvedlo systemy typu "Magrav", "Chibiny" atd. Mam s toho uprimnou radost, kdyz jim jeste stale nekdo dokaze predvect jak jsou marny ))

330072

30.3.2015 0:38

Americký konvoj je lehce radioaktivní, zřejmě kvůli munici ze cvičení.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Ochuzený uran je holt svinstvo. Hlavně vy všichni pitomci, co máváte US vlaječkama a strkáte vojákům na ty auta svoje malé děti, nezapomeňte jim umýt potom ruce. http://aeronet.cz/news/strykery-doprovazi-lehka-ra...

330079

31.3.2015 13:02

RE: Americký konvoj je lehce radioaktivní, zřejmě kvůli munici ze cvičení.

Thor 158.?.?.?

Reakce na 330079

no, a myslíte, že ty bomby se stejnou náplní, utopené před nedávnem (z hlediska poločasu rozpadu) v Jadranu a okolí, vás na dovolené jenom zahřívají ??? Ale plavky s Geigry jsem ještě ma čínských haléřových webech neviděl ...

330146

Tuto stránku navštívilo 8 179