Diskuze k článku

Stanovisko Národní demokracie k případu podplukovníka Marka Obrtela

Příspěvků 23

5.1.2015 5:27

jo

Robin 109.?.?.?

pan plukovnik přestane kecat a pomlouvat Severoatlatickou Obranou Alianici, nejdřív mu seberou výsluhovou rentu potom mu odborný servis opraví automobil, semozřejmě zdarma [mrknutí jedním okem]

324399

5.1.2015 10:11

RE: jo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 324399

To bude překvapení, až najde jednou ve čtyři ráno příslušný technik z emerický ambasády u audiny před barákem pana podplukovníka vohnutýho Šándora se štípačkama, nebo jak mu sprejuje brzdový bubny povolovačem šroubů.../ dobrej sluha v žoldu správně tuší přání svýho pána, a neprodleně se podle toho zařídí.../.

324408

5.1.2015 11:50

RE: jo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 324399

Kdyby to byla Severoatlantická Obranná Aliance , ale bohužel ta se změnila na útočný a zločinecký pakt a to přesně podplukovník Marek Obrtel popsal a proto také chce vrátit metály!!!!
Pan podplukovník nekecá a nepomlouvá, to jenom hloupě kecáš ty sám!!! To není "Robin", to jenom zase vylezla ze smrduté nory "lehožumpy" , nějaká tamější prolhaná kreaturka!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

324415

5.1.2015 19:27

RE: jo

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 324399

Jedna z verzí sestřelení malajského letadla je i ta, že tam číhali na Putina. A to je větší šarže. Měl by na sebe dávat skutečně pozor.

324444

5.1.2015 8:40

Bartošovo stanovisko je mi fuk

Nikdo (original) 212.?.?.?

Nicméně to Obrtelovo gesto by mělo úplně jinou hodnotu, kdyby ho udělal v době aktivní služby, hned poté, co se seznámil s během věcí na místě a ne až poté, co si našetřil a založil soukromou praxi. V každém případě je určitě dost inteligentní na to, aby věděl, že je něco silně prohnilého ve státech amerických a jejich nohsledech už pěknou řádku let.

324406

5.1.2015 9:30

RE: Bartošovo stanovisko je mi fuk

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 324406

To by mohlo být na místě posouzeno jako porušení zákazu demoralizace a nesplnění rozkazu se trestá v bojových situacích i zastřelením bezprostředně jak ví každý voják. [překvapení]

324407

5.1.2015 12:17

RE: Bartošovo stanovisko je mi fuk

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 324406

>Nicméně to Obrtelovo gesto by mělo úplně jinou hodnotu, kdyby ho udělal v době aktivní služby, hned poté, co se seznámil s během věcí na místě a ne až poté, co si našetřil a založil soukromou praxi.
Co se tyka charakteru, mate pravdu. I kdyz...!
>V každém případě je určitě dost inteligentní na to, aby věděl, že je něco silně prohnilého ve státech amerických a jejich nohsledech už pěknou řádku let.
... i kdyz kolik podle vas tech inteligentnich lidi to vubec, treba jen takto vychcane pocesku [překvapení] dnes udela??????????
jak to udelal tento clovek. Znam jen jednoho takoveho VELIKANA: Pana prezidenta Zemana.

324416

5.1.2015 13:30

RE: Bartošovo stanovisko je mi fuk

rimi 85.?.?.?

Reakce na 324406

Vas prispevek by mel taky uplne jinou hodnotu, pokud by nebyl anonymni (jo, opravdu).

324420

5.1.2015 14:33

RE: Bartošovo stanovisko je mi fuk

Nikdo (original) 212.?.?.?

Reakce na 324420

To by mě zajímalo v čem a pro koho. [chechtot]

324422

5.1.2015 10:13

Obrtel je jenom špička ledovce

Devoe 82.?.?.?

Řekl bych, že nazírání na skutečnou podstatu neokoloniální politiky US přišlo pro mnohé ve dvou vlnách. Mnozí se probudili po 11/9, po zjištění, že tento nový Pearl Harbor posloužil jen a pouze mocenské klice v US v prosazení dvou nelegálních válek, okleštění občanských svobod samotných američanů a spustil tzv. Válku proti terorismu. Pro mnohé uvědomění si faktu, že by mocenská elita v US byla schopna podílet se přímo či nepřímo na smrti tisíců vlastních obyvatel bylo jako probuzení z růžového amerického snu.
Přesto ne každý byl schopen tuto zrůdnou podstatu chaosu a smrti tehdy vidět. Mnozí neviděli a dodnes nevidí, že válka v Iráku žádný pokrok nepřinesla, přinesla pouze onen chaos, smrt a destrukci. To samé se opakovalo v Libyii o které se dnes taktně mlčí, stejně tak jako dnešní Syrie. Mnozí akceptovali i bombardování Srbska a vytvoření prvního narko-států v Evropě v podobě Kosova.
Druhý šok pro mnohé možná znamená dnešní Ukrajina. Způsob jakým US/EU destabilizovali tuto zemi, uvrhli ji do občanské války a navíc eskalují konflikt s Ruskem možná otevřel oči i těm, kteří dosud mlčky pozorovali válečné tažení tzv. "demokratických sil" napříč světem.

Je to sice jenom můj osobní odhad, ale lidí kteří by takto rádi veřejně vystoupili je podle mého mnohem více. Jenže se bojí.
A mají také proč.

Na jedné straně korporátní media která jsou schopna společensky znemožnit každého kdo by vybočil z oficiální názorové linky. Na straně druhé jakási nová kulturní fronta, kde se akceptuje pouze jeden a ten správný názor a jak známo, herci a podobná poplatná verbež mají na smýšlení obyvatel také svůj vliv. Ostatně není žádnou záhadou, s jakým fanatismem a vervou se tato nová kulturní frotnta pustila před prezidentskými volbami do prosazování Schwarzenberga na post prezidenta, stejně jako se dnes angažuje v kampani proti Zemanovi či poplivání Ruska.

Veřejný prostor je dnes tak vyplněn a ovládán těmi, kteří mají to "správné politické myšlení". Nedej bože, pokud by chtěl tento prostor narušit někdo, jehož politické myšlení je tzv. "nevyhovující" či dokonce "vadné".

Proto si dnes cením každého kdo je schopen veřejně vystoupit, riskovat hněv zmanipulované lůzy, korporátního tisku a kulturní fronty a říkat lidem pravdu.

324410

5.1.2015 13:13

RE: Obrtel je jenom špička ledovce

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 324410

Naprostý souhlas,jen dodám,že služba v naší,potažmo NATO armádě je vážný morální poklesek bez ohledu na motivaci sloužícího,který onen pplk.napravil i přes osobní těžkosti,které mu to zcela jistě přinese a proto mu tímto dávám "k poctě zbraň",nemílím-li se tak nějak zněl ten povel.....

Fakt,že poznal podstatu zlotřilého systému sice pozdě,ale přesto a navíc se k tomu přiznat a to jen z pouhého principu a snášet důsledky nedokáže každý a svědčí o jeho charakteru.
Jen víc takových a nebude ten veskrze zhovadilý svět mít postupně tak temný odstín....

324419

6.1.2015 6:43

to je tak ,aneb cin dablu dobre..

favela 113.?.?.?

Reakce na 324419

.... kdyz se NORMALNI clovek nepredvidane, neplanovane, navzdory elitam /Zeman/ octne v politice..rika normalni veci a hned je za to vlacen luzou ve srackach...da si jedno pivo, nebo panaka /jako kazdej/ a uz je z nej strasnej opilec.... podle tajnyho spicla Litvinenka byl Putin dokonce pedofil !!?? ....Teroristi ze stredniho vychodu uz to maji jen 300km k hranicim Evropy /ku podivu maji radi Izrael,kterej vrazdi jejich soukmenovce na bezicim pasu a nemaj radi EU protoze chce pro Palestinu svobodnej vlastni stat !!!/ Jak na to ,jak ubranit Evropu kdyz presila zbrani NATO prave prcha od totalni porazky z Afganistanu /tady ubude Putinovi jedna velka dulezita starost ,v Afg. nebudou US zakladny ani zadny roury s naftou a plynem tudy nepovedou !!!!/ To je velkej pruser a vojenske a politicke zhrouceni a proto media hyeny jsou patricne skromne zticha!!! A tahle "bida" kvici, ze se chysta na co ,NATO Rusko ?? Talibani z Afg.pred casem vyslali emisara do USA a do Spojenych Narodu aby co nejdurazneji varovali pred utokem Usamy Bin Ladina na New York./Nikdo se tam s nima nebavil s patricnymi vysledky. Za to pak dostavali 13 let odmenu v masakrech...od USNATO agresoru. Babicky uz kdysi rikavaly "cin dablu dobre, peklem se ti odmeni"...

324464

5.1.2015 17:13

RE: Obrtel je jenom špička ledovce

disident 90.?.?.?

Reakce na 324410

Naprostý souhlas.Dnešní totalitní režim se holedbá tím,že každý může svobodně projevit svůj názor,což jaksi může.Pokud se ale jedná o veřejně známou osobnost,pak nastupuje havlovská kulturní fronta,která sešikuje tu nejprimitivnější lůzu k akcím,které jsou medializovány totalitními medii v takovém rozsahu,že pro postiženého by husákovská normalizace byla procházkou jarním parkem.Taktéž nemůže očekávat,že přijede Putin aby s ním povečeřel.V naší společnosti vládne vybičovaný existenční strach,takže k podobnému vystoupení se může odhodlat jen morálně fundováná osobnost,která má pro budoucnost existenční zabezpečení.Svoje názory mohou vyjádřovat jen důchodci,kteří mají o světovém dění přehled a nejsou jednostrannými konzumenty totalitních medií,avšak jejich názoru si
málokdo z dnešních mocných všímá.Zároveň bych v souvislosti s hrdinským činem pana podplukovníka chtěl připomenout hrdinský čin našeho občana z Moravy,který minulý rok padl jako bojovník v řadách doněckých povstalců.Na jeho rodném domě by měla být instalována pamětní deska.

324431

5.1.2015 17:27

RE: Obrtel je jenom špička ledovce

six 87.?.?.?

Reakce na 324410

K těm prodejným šaškům, říkající si Herci, mám převyprávěnou příhodu od přímého účastníka.
Těsně před těmi volbami se vydali na odbory naplánovaný výlet na muzikál do Prahy, celý autobus. Po usazení na místa na jeviště nastoupila celá herecká eskvadra a uspořádala několika minutovou přednášku, proč volit Schwarzenberga a že oni všichni ho jednohlasně podporují. Na Zemana nakydali špínu.
Paní říkala , že byla totálně v šoku a v ten okamžik se nezmohla ani na protest že si zaplatila muzikál a ne nějaké politické sračky. Po představení si sice byla stěžovat, nu bylo jí řečeno že se bez ní příště obejdou, když tuto jejich osvětu nechápe. Na dalším muzikálu co vím již nebyla.

324432

5.1.2015 18:56

RE: Obrtel je jenom špička ledovce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 324432

" Po usazení na místa na jeviště nastoupila celá herecká eskvadra a uspořádala několika minutovou přednášku, proč volit Schwarzenberga a že oni všichni ho jednohlasně podporují. Na Zemana nakydali špínu."

Nechápu, co jim Schwarzenberg slíbil a Zeman odmítl.

Ještě více nechápu, proč zrovna tato odnož populace je tak snadno manipulovatelná - viz rok 1989. Ti podřadní se snad nikdy špatně neměli.

Ti mlaďoši - to je zřejmě nebezpečná recese.

324440

5.1.2015 20:16

RE: Obrtel je jenom špička ledovce

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 324440

Udělají z nich "nadlidi" a pak je použijí jako zbraň k ovlivnění veřejného mínění. Mnoho obyčejných lidí v nich vidí modly a tak co oni řeknou je pro některé lidi svaté.

Sami umělci by si měli uvědomit proč je příroda obdařila něčím výjimečným a k čemu to mají používat. Vezměte např. Jana Potměšila. Kdyby se věnoval svému řemeslu a ne politice mohl mít život hezčí

http://video.aktualne.cz/dvtv/jeden-krade-druhy-ma...

https://www.youtube.com/watch?v=v9ljllrPILs
Stopáž 1:51:05

324446

5.1.2015 22:39

RE: Obrtel je jenom špička ledovce

Devoe 82.?.?.?

Reakce na 324446

Koller je bezmozek.
Ty jeho výstupy to je opravdu výron inteligence a tuposti.
Strašně mu vadí, že prezident mluví sprostě a není prý dost morální, přesto mluví jako kanál a přeje mu smrt.
Vtipná byla chvilka, kdy mu Drtinová připoměla fakt, že kapela Lucie hrála na firemním večírku PPF, která působí převážně v Rusku a Číně kde se podle něj porušují lidská práva. Vidět ten jeho vychlastanej obličej jak neví co má říct byla docela sranda. Tahle dvojí morálka mě občas fascinuje.

A ještě jeden okamžik mě tam zarazil a to když Drtinová defacto přiznává fakt, že ta dnešní mediální a kulturní fronta jedno jsou. Myslím, že je to tam kolem 10min., kdy hovoří o "našich řadách". Zajímavé.

324451

7.1.2015 5:36

Jak se ma venovat..

favela 113.?.?.?

Reakce na 324446

svymu remeslu kdyz z toho nic neumi ??? Nejen Potmesil...Co je dnes velice dulezite na domaci fronte je naprosty rozkol staletych tradic...Nepretrzita po staleti pretrvavajici jednota lidi nas vsech se svymi s nasimi vlastnimi kulturnimi a casto i vudcimi osobnostmi. Narodni divadlo bylo ten nejlepsi dukaz . At to byl Havlicek,Salda ,Tyl, Capek, Komensky, Hrubin , Seifert, Patocka,Hasek herci, maliri, spisovatele atd.Vedli nas ,nikdy nezklamali a vedli k lepsimu. Zdarilo se havloidum ze dnesni "umelecko-kulturni atrapy" tuhle tradici rozklizily. A doufam, ze ke sve zahube ,nechodit do jejich divadel, na jejich filmy ,necist jejich grafomanske paskvily atd. Otocit se zady , kdyz neni mozne odejit .Vsechno Kvuliva germanskymu Schwarz. a proto si nasi podporu a spolecenstvi s nami samozrejme nezaslouzi a tak doufam ze "rozvod" bude trvaly az do pristich generaci ....

324531

7.1.2015 18:04

RE: Obrtel je jenom špička ledovce

Reveil 83.?.?.?

Reakce na 324440

Lid obecný u nás poměrně obtížně chápe, že peníze nejsou jediným motivem. Ba dokonce jsou jen druhotným prostředkem. Základní je moc, nebo alespoň pocit moci.
Pocit, že jako umělci mohou ovlivňovat základní události ve státě, to je mocný impuls, který stačí jen vhodně přikrmit, trochu poplácat po rameni - a smečka vyje podle not.

324570

7.1.2015 11:34

RE: Obrtel je jenom špička ledovce

Evoe 62.?.?.?

Reakce na 324410

Postoj výstižný, konzistentní, má hlavu a patu, čím víc takových Devoe, tím lépe i když ne každý bude souhlasit :=))

324547

5.1.2015 14:38

Málokdo má koule se ošívat..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

v době,kdy se mu houpá nad hlavou oprátka exekutora za nesplacenou hypotéku,kdy dětičky truní na krvavě placené škole..Duchodci a blázni si to mohou dovolit a občas i nějaký voják,co se zaopatřil JINAK...logicky...Tento lampasák se taky pochlapil...na stará kolena https://www.youtube.com/watch?v=6HWwMv0ikJ4&fe... [cool]

324423

5.1.2015 16:07

uznávám

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

ten doktor si ctí svou práci a svou čest a nedelá šaška jako nekterí

324427

6.1.2015 11:14

Alzheimer?

ROMAN1 85.?.?.?

Pan doktor Obrtel si možná vzpomenul na starý republikánský program z poloviny devadesátých let a na nekompromisní stanovisko vůči NATO, které SPR-RSČ vždy zastávala, a zastává jako RSČMS v podstatě dodnes. Většina našich ovčanů však již dávno podlehla jinému - tentokrát německému - doktorovi (viz. nadpis), a oči se jim neotevřely ani v roce 1999 při agresi NATO v Srbsku (tzv. "malé" Jugoslávii), ani při pozdějších příležitostech. Jinak by již dávno svůj odpor k NATO zúročili - třeba v každých volbách, kde jim Republikáni svým neměnným stanoviskem nejen k NATO dávají příležitost... [pláč]

324481

Tuto stránku navštívilo 5 676