Diskuze k článku
Příliš inteligentní a příliš líní
Příspěvků 159
Na konci textu se mně ulevilo, že pan Cílek do Zvědavce nenapsal cíleně, ale že jde o přebrání textu. Pana Cílka trochu sleduji, jak se vyvíjí, jak ho pěkně modelují a on se nechá a šikovně slouží. Pochopil dobře. Z geologa se stal klimatologem a uznávaným filozofem (možná za to mohou redaktoři, že ho tak označují, ale asi neprotestuje). Udivuje mě, že tzv. mamánci, jak se také posměšně označují, nepřispívají ke globálnímu oteplování nebo aktuálně - klimatické změně. Má to pan Cílek jednoduché k analýze, ekonomiky rostou rychleji, než na to lidé vůbec stačí reagovat, samá prosperita a svoboda, tak je jasné, že ti, co rodičům čučí doma, jsou jednoduše líní. Jak jsem naznačil, ekonomika letí vzhůru, mír na každém kroku, pravda a láska. Proč tedy tak trefně nevyhodnocovat aktuálně tak ožehavá témata?
jojo, je slušně zpracovanej, do něj bych to vůbec neřekl, takový chytrý pán, inu nikdy neřikej nikdy
Také jsem mu dala za ten jeho článek pětku, protože je pěkně vědomě zmanipulovaný. Inu mainstreamový pisálek, co od něho člověk může očekávat.
Za všechno může prohnilý, zločinný kapitalistický systém, nikoliv mladí inteligentní lidé čučící doma u rodičů. Pořád jsou tihle mladí lidé víc užiteční, než přebujelá byrokracie, která věčně pracujícím lidem hází klacky pod nohy a bere za svou ničemnou činnost ještě peníze. No a o ničemných poslancích ani nemluvím, to už ví každý co jsou zač.
Paní Jarmilo. Tento systém je zločinný , ale ani náhodou není kapitalistický. V tom se mýlíte, jako ostatně mnoho lidí. Přesnější název by byl- Korporátní socfašismus. Kapitalismus jsme měli v 19tém století. Naposled.
Máte naprostou pravdu, je to tak jak píšete: korporátní socfašismus. Globální "elita", která vlastní všechny globální korporace i banky žije v socialismu, otroci dole mají fašismus.
A pak nám zde autor vypráví v článku pohádky o líné mládeži, které se nechce pracovat v té blahodárné demokracii.
29.11.2014 15:50
RE: Příliš inteligentní a příliš líní
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?
Reakce na 322219
Možná by bylo lépe, kdybyste raději mlčela.
Možná by bylo dobré, kdybyste mi sdělil proč. Ale jestli Vám tu vadím, tak mohu přestat psát zde úplně- stačí mi to říct na rovinu. Stejně je to zde v poslední době až příliš ponuré, nikde žádný veselý článek na odlehčení jako kdysi.A nikde žádná veselá erotika na odlehčení jako kdysi- prostě jen naprostá bezútěšnost.
Odporucam pozriet film Tokyo ... o hikimorim sa dozviete viac ...
30.11.2014 13:24
RE: Příliš inteligentní a příliš líní
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?
Reakce na 322246
Taky nerozumím proč.
Tentokrát trefila hřebíček na hlavičku. Elita která vlastní 70% zeměkoule má mezi sebou těžký socializmus. Třeba takový Bill Gates věnoval veškeré peníze na jejich společné projekty (genocida očkováním, banka semen na špicberkách, ...). On ví, že v budoucnu žádné peníze potřebovat nebude, když se bude kamarádit s těmi správnými lidmi. A takových případů je víc.
Slíbila jsem panu editorovi Stworovi v mailu, že na Zvědavci definitivně končím a již nikdy zde nebudu přispívat. Já nemám zapotřebí ve svých letech, aby mě zde někdo okřikoval a komandoval, jako bych byla nějaký hej počkej, anebo neinformovaný blbec, který neví která bije.
Mluviti stříbro, mlčeti zlato! Paní Jarmilo, já sama sem občas něco napíšu v jakési rozverné náladě a euforii a myslím to jako vtip. A druhý den, když vidím reakce ostatních, si říkám: proč já, husa, jsem tu blbost psala; mohla jsem ten čas strávit užitečněji! Teď píšu o sobě, na váš příspěvek tím vůbec nenarážím! V něm jsem nic hloupého ani nepatřičného nenašla. Napsala jste pouze, a podotýkám, že velice slušně!, na rozdíl od některých zdejších přispěvatelů, svůj názor.
Také je mi záhadou, proč po vás pan Stwora tak vyjel! Ale možná má ty své dny, jak to teď muži mívají nebo už klimakterické obtíže (četla jsem, že je PRÝ muži mají také).
Ale měl by s tím něco dělat a trošku si ty hormony uklidnit, protože si vyhání lidi.
30.11.2014 21:13
RE: Příliš inteligentní a příliš líní
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 146.?.?.?
Reakce na 322336
Často jsem s vašimi přispěvky v duchu nesouhlasil, ale jindy mi zase přišly inspirativní.
Takže zahoďte svoji uraženou ješitnost na smetiště a klidně pište dál.
Začíná mi být ze Zvědavce smutno
30.11.2014 18:03
RE: Příliš inteligentní a příliš líní
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 322339
Já postrádám DLOUHOU dobu pana Steva - co se děje???
asi už je to tak vážné, že mu došel humor...Taky jsem už dlouho od něj nic neviděl, ikdyž sem chodím méně a méně častěji, tak fakt netuším, co je s ním a co se děje
Vladimíre, vy tu chcete pánský klub?
Asi jooo, holek tu máte poskrovnu a ještě z toho mála děláte selekci, žádáte po Jarmile, aby mlčela. Tak moc neřekla, néééé?
Je to mimo téma, ale cítila jsem potřebu se jí zastat.
asi je to tím, že mi paní Jarmila připomněla jednu paní Němcovou....
Ono je to trošku jinak,v 19. st. byl kapitalismus 19 století dnes máme kapitalismus století 21....Není o nic více ani méně nelidský, jen má mnohem více možností lidi otročit. Problém je, že mladí lidé mají stále možnost ho změnit v cokoliv lidštějšího, ale jaksi se jim do toho nechce. Je pohodlnější plédovat pro knížete s čírem a vykřikovat jak se má každý starat sám o sebe, být IN a pak jít domů na teplou večeři k mamince...
a)
"... mladí lidé mají stále možnost ho změnit v cokoliv ..."
Zásadní problém je již ve Vašem pojetí - ONI a v tom, že se mýlíte.
"ONI" ani Vy NEmáte možnost se samostatně bránit.
b)
"... není o nic více ani méně nelidský ..."
Omlouvám se, ale opět označuji Váš výrok za OMYL. Prostředky jsou mnohem sofistikovanější. Systém je nelidštější a 90% lidí, je více či méně, nedobrovolnými zajatci.
A motivy s červenými kartami jsou asi jako v případě vyjádření Zemana na adresu riotek. Z PL
Ideální sociopatizace, eš, 30. 11. 2014 10:13:27
V jednotě je síla. Proč by nebyli těžce debilní, je to poloha kterou hrůzní zrůdní podloudní kradmí vrtošiví řevniví debiloidioti tak rádi a okolí se špatně provozuje pokud se nespolčí v bandu jak vlci v smečku a bezostyšně se seberealizují na jednotlivce. Stát jako firma kdy nakonec je skopán jedinec kteří vytváří hodnoty na všechny chytré a jaté hněvem že mají k vůli těm strhaným špinavým sprostým lůzrům málo. U spontální bolševické komuny sociopatů to může být i prezident vyjadřující se otevřeně na adresy zhulvátěných hovad nemorálností a prasečin za hranicemi kultury a vkusu jiných než mrzkých hulvátů v šiku chránící si nejpokleslejší pornografii s brutální pliváním po zaraženém a dosud netečném okolí se zaujetím šílenců zmarů a škod jakkoliv stylu partiček idiotských kočičích pracek a krást a devastovat hodnoty jakékoliv pro zmíněnou záminku kteří mají tito nóblesní vrcholní hulváti plné obsahy a oblažují svými exkrementy okolí i široko daleko a až jsou světoví, planetární, galaktičtí i vesmírní sračkoidi s neutuchajícím zápalem podělat naprosto vše. Citliví neotevírat.
http://www.hovno.sk/img/full/416/6.jpg
... pracovali za žold většinou muži. Odkud pak se berete vy?
Můj odhad:
Pokud vůbec, pak budete pro zorientování se v pojmech pružně používat nástroj Velkého Bratra - Google
30.11.2014 14:26
RE: Příliš inteligentní a příliš líní
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?
Reakce na 322205
Preboha, kde vy žijete...
29.11.2014 18:56
RE: Příliš inteligentní a příliš líní
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 322194
Cílek je havloid odbobně jako třeba Hnízdil - to jsou takové havlistické pytle na lapání všelijakých naivních lidiček, kterým nenápadně podsouvají havlismus
rabi Václav Cílek je průhledný, už mě jeho řeči nezajímají a k mnoha jeho vyjádřením si zkusmo dosazuji opak, abych se víc přiblížil pravdě.
V nadpisu clanku by se melo pouzit slovo vychcani a nezapomel bych na dodatek ze dnesni punks az na ne hrobnik na krchove navrsi hlinu nebudou vod lenosti snad ani hnit .......
A kdo ty "líné vychcánky" vychoval hmmm? Nebyla to náhodou generace těch, co na ně nejvíc nadávají?? Tomuhle se říká "srát si do svýho vlastního hnízda".
Kdo si nasral do vlastniho hnizda a hned 2x ??? Vite ja zadny decka vo kterejch bych vedel nemam a teda sem zadny punks nevychovaval. A kolik vychcanejch punks mate Vy vo ktery se starate ja fakt nemuzu a ani nechci vedet.
No tak to pardon vašnosto, měl jste rovnou napsat, že o "těch mladých" nic nevíte a že nadáváte jen tak obecně, aby řeč nestála.
je to hlúposť - jednoducho istá časť vysokoškolsky vzdelaných ľudí ak nenájde prácu v tom roku čo doštudovala, tak už vôbec, žiadnu, prečo ? - tí čo ju majú si vynašli obranu a hovoria tomu, tejto činnosti na ochranu pred konkurenciou, filter, tzv. pracovník prvého styku, personálna agentúra, a na samom konci procesu personalista - väčšinou psychológ, prípadne rovno školený boh - a ten spoľahlivo vyselektuje tých jedincov, ktorí sú nad rámec kvalifikácie a v budúcnosti by mohli konkurovať vedeniu, oponentúru nepripúšťam, trafení týmto systémom mi to potvrdia, lebo takto vyselektovaní chodia na ďalšie vysoké školy alebo si robia doktorantúri,takže to len potvrdzuje to, čo som povedal, práce je málo a vo vysokokvalifikovaných pozíciach pár miest, výskum je obmedzený, montovňa beží na plné obrázky, a tak vzdelanie, kedysi záruka dobrého zárobku nefunguje, môj syn je doma dva roky, urobil si množstvo kurzov, neustále študuje, a prešiel stovky kilometrov za prácou, vysokoškolák,lenže na miestach ktoré by mal obsadiť on sú len vyškolenci, fy to stačí, nepotreujú konkurenciu na vedúcich postoch, tam sa vlastne vzdelanie odborného typu ani nepožaduje, ta tak - a kruh sa uzavrel, raz za čas sa prijme syn známeho - a dosť -ta tak
29.11.2014 8:35
Práce je nekonečné množství, ale proč by ji platili, záměry jssou........BOHORO(RO)VNÉ
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?
Reakce na 322197
Z AC24
# Pavel Nárožný 2014-11-28 10:22
Někdo ještě pochybuje, že EU je socialistický moloch a čím dříve z ní vystoupíme, tím lépe?
Zákazy žárovek, silných vysavačů a špatně zakřivených banánů nestačily?
Tak co tohle: nedávno pan Orbán konečně schválil South Stream produktovod (plyn i ropa). Ovšem proti vůli EU a tak se mi jako zcela neuvěřitelné jeví stanovisko evropského parlamentu, bránící Maďarsku s South Stream větvi produktovodu, který bude klíčový i pro naši energetickou bezpečnost a měli bychom rychle nabídnout pomoc s jeho co nejrychlejším zbudováním, protože Orbán je daleko rozumější než pan Sobotka, když se na South Stream může napojit i třeba Irán, ne jen Rusko...
Diverzifikace zdrojů se tomu říká.
Pokud by měla EU působit nějaké nepochopitelné problémy, pak z ní lze přeci vystoupit, resp. provést za tímto účelem referendum. Svoboda pohybu zboží a lidí může zůstat zachována, vše ostatní nikoliv.
# .lak 2014-11-29 07:28
EU je moloch "socialistický jak pro koho, asi tak jako bankovní socialismus. Já to zkrátil na poddolarony (bilderberg a nad ním je dvůr novodobější šlechty) a bankstery na FEDáky a ti patří komuně nesouměřitelně bohatých komunistů pro sebe - tedy bolševiků. Zajímavější je to jak jsem zahlédl že Porošenko když přijel z vošintnu tak prohlásil že evropa bude do 6. let jak ukrajinci pod kchárlnými jednotkami, tak se asi tvoří nové pracovní příležitosti od těch z kterých je ten výtečník potleskován a ovacován moudrý
# .lak 2014-11-29 07:37
K tomu obrázku (že je vytisknuté 8% papíru hodnoty), pouze prý 4% peněz běhají v reálné ekonomice za které se vyrábí, platí materiál, energie, výroba, doprava, prodej a nakonec mzdy nebo spíš "dáfky. Ostatní peníze se realizují na zisk v finančních trzích. Možná to nebudou ty 4% protože nemám aktualizace ale méně, motiv je depopulace a NWO po kterém svatí navedení kasínového kapitalismu s bankem nepokrytě touží.
29.11.2014 15:28
RE: Práce je nekonečné množství, ale proč by ji platili, záměry jssou........BOHORO(RO)VNÉ
Reakce na 322200
Ale ne, Sobotka je take predstavitel NEETu nebo hikimori, a dokonce je to klasik v teto discipline, proste otec nefachcenku.
Kdyz se podivate na politiky zblizka, tak jsou to vlastne paraziti, ale ne rodini jako v japonsku ale narodni, a my je volove nechavame, misto aby se udelala demonstrace pracujicich a vykopala jim ty jejich tlusty prdele.
Ohledne "socialistickeho, socialniho" a podobne nechte socialismus na pokoji, zil jsem za realneho socialismu v ceskoslovensku a flakat jsem se nemohl, neslo to, pokud jsem chtel uzivit manzelku a deti.
Socialni system jako takovy za bolsevika se skladal ze: vynikajici pece o male deti, jak zdravotni tak i rodine, nedovolovani rozvedenym otcum se flakat a nenplatit, dale zdravotni pece, vzpomente si nebo si nechte vypravet o zubari zadara, preventivnich povinnych prohlidek a jine ktere si uz nepamatuji.
Vietnamci pekne a poctive jupky sili v OP Prostejov, a tehdejsi Romove, kterym jsme rikali cikani, fachcili a chovali se docela normalne.
Ovsem je fakt, ze i za bolsevika byli takovihle zmetkove, znal jsem nektere z nich osobne, ovsem to byli parchanti z byvalych bohatych rodin, kteri si rikali dissidenti, a ti se schazeli ve vnitrni praze k "disidentskym schuzkam", ve kterych jsme se nalejvali tekutou ideologii. (parkrat jsem tam byl mezi nimi, nez mi to stara zatrhla)
Muj dojem, je, ze hodne takovych intelektozmrdu je i na Stworove keckoutku.
29.11.2014 16:32
RE: Práce je nekonečné množství, ale proč by ji platili, záměry jssou........BOHORO(RO)VNÉ
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?
Reakce na 322244
No jo v podstatě než picnuté zaměstnání kmotry a reálfašistickým pozadím institucionální plutokracie jsem nezažil. Fakt je ten že alespoň formálně výstřelků bezdomovectví, exekucí pod most a nemožnosti získat alespoň zaměstnání i plat pod psa nebylo. Dotáhli zkmotrovanost loutkovodičů dvorečků pasoucí vovčany stylem bordelmamá kde nejžádanější šlapka-ek je nejvíc exploatován a nikdy lump neplní požadavky. Kopie vzoru předvolby úžerů mamona zisků za každou cenu, kde jsou výsledky zmar a beznaděj vyklepaných a rozčilení panáčku nad neschopnými a probíhá posilování trenérů či dozorců k pravomocím formátování užitých neschopných lajdáků a bílé límečky si svou nepostradatelnost množstvím demokraticky potvrdí. I když dnes jsou dělníci všichni kromě spolčených v osobité armády s asymetryckým cílovým působením. A člověk člověku vlkem v kapitalismu samozřejmě dumpingovým podbízením se a využíváním nejhorších lidských vlastností samozřejmě platí ale někteří tedy mají smečky synergických působení a následných profitů. A už se zde opakuji že systém ve vrcholné formě ovládají oligarchové a vše má pro ně hodnotu, jen lidé zápornou. Takže kultura a civilizace natož idee jsou pro ně překážející balast kterému jako mnohokrát vítězové nemusí věnovat valnou pozornost, protože přeci si píší historii a zadání adorací.
29.11.2014 23:43
RE: Práce je nekonečné množství, ale proč by ji platili, záměry jssou........BOHORO(RO)VNÉ
Reakce na 322251
nebud tak depresivni,
bude to horsi...nase (stredotridni) nestesti je, ze jsme jako dojne kravy a to vsude, jak zde tak i za morem, ovsem zde to bude horsi diky politicke korektnosti ktera byla nasledkem udalosti na strednim vychode kolem 1967.
tam, ci tenkrat zacala velmi dobre organizovana skupina nasich chazarskych bratri (ani ne Izraelcu) prekrucovat dejiny, a hlavne potom manipulovat nase cerne bratry v Americe, protoze cernych v americe je vic nez chazaru, a take jsou hlucnejsi.
Diky mohutnym kravalum na ulici a zakulisnim krouceni rukou amerosenatoru kterym bylo vyhrozovano nezvolenim do koryt v kongresu a jinym ve vlade, byla nastolena tak zvana netolerance k ruznym anti... proste kdo neco rekl proti jak vyvolenym tak i proti cernym byl urvavan ze je anti...
v Evrope, diky prestrasenym skopcakum, kterym byla od 45 vtloukana do makovic kolektvni vina za zabiti 6 milionu ( dokazano bylo daleko mene) se nastolila paranoie strachu. Katolici, hlavne v Polsku sice remcali, ale ty Wojcila umlcel, jen proto aby prestala valka proti katolicke cirkvi.
No a umlcenim katoliku kteri malem zacali nosit jarmulky se vse zhroutilo, nastolila se tak zvana netolerance proti anti-ismum a mas to tady.
Proste vse jde podle planu vykoumaneho kdysi podle Videnskeho kongresu.
Zaver, v evrope zapadni meli to stesti, ze dostali nas, vychodoevropany na praci kterou sami nechteji delat, nebo chces li, Oligarchove na zapade castecne vyuzivaji nas postkomunisty k zastrasovani svych stredotridnaku, a jejich stredostridnaky k zastrasovani nas.
hele ono je toho vice a je to slozitejsi, faktor je ze u nas krade kazdej kdo je ve vlade ci v nejake funkci a nazapade jen nekteri. Dalsi problem je bezmezna drzost nasich politiku, at z prava ci z leva (tim se nesnazim napadat Babise, nevim jak to mysli, ale zatim mu dost verim)
bolej mne prsty, je pozde a manzelka na mne vrci abych toho nechal.
pokud to budes cist, tak se mej a doufej, doufej a pak zoufej
f.
30.11.2014 10:16
RE: Práce je nekonečné množství, ale proč by ji platili, záměry jssou........BOHORO(RO)VNÉ
Reakce na 322244
a proč zrovna SOBOTKA.a CO TAKHLE MLADÍ PRAVIČÁCI JAKO BENDA,SPOL A POD.CO OD TÉMĚŘ 20 TI LET JSOU V POLITICE.ALE TO NEJSOU SOCANI TAKŽE TO PRO TEBE NENÍ IN A AKTUÁLNÍ ŽE?!
30.11.2014 11:57
RE: Práce je nekonečné množství, ale proč by ji platili, záměry jssou........BOHORO(RO)VNÉ
Reakce na 322310
NO,
mas pravdu, ono je totiz techto parchantiku tolik, ze si je jeden ani nepamatuje.... proste od Grosse, Topolanka, Bendu, toho prcka odnekud ze severu co tak rad furt diskutuje a ohani se demagogracii, Haska, proste skoro vsici socdemaci, Odeesaci, a kalouskovci.
tak se nerozciluj, jsou to proste nenazrana prasata, ktera ma diky prafdolaskarum plne koryto.
problem je, ze my zde tim nasim plkanim toho moc nezmenime, nejsme totiz jako madari, nebo i danove nebo snad belgicani, kteri dokazi udelat poradnej bordel na namesti.
Nejvic mne skutecne sere, jak se lidi nechavaji zmanipulovat, a poslusne nadavaji tem, kteri se to (at z jakychkoliv duvodu) snazi zmenit k lepsimu, jako treba Babisovi, nebo Okamurovi.
Jeden je oligarcha a druhej je zlodej podle nasich intelikentu.
dalsi problem je, ze vetsinu demonstraci delaj studaci, a jak se na to divam, jde jim vic o recesi nez o vazne veci, zatimco stredni a podstredni trida nema cas na takovehle ptakoviny.
Ac nejsem zrovna obdivovatel nasich zidovskych bratri, (kteri nas naprosto nebratrsky okradaji kde muzou) prece jen bych pouzil jedno z jejich mouder (zeman tomu rika bonmoty) :
"nemas sanci, tancujes s kurvama"
Tak pod tohle se podepisuji. Trefně popsaná realita.
29.11.2014 18:41
RE: Jo jo tak nak to dnes je ......
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 322197
Menežmenty si mezi sebe nepouští konkurenci, která by je mohla ohrozit a málokde je v dezindustrializované kolonii-montovně potřeba pro manažování vyšších teoretických znalostí než trojčlenky. Ale na druhou stranu většina těch absolventů pseudo-VŠ žádná konkurence nejsou, ty jejich inflační pseudodiplomy ze všelijakých okresních pseudouniverzit jsou akorát pro ostudu. Čili ta pseudovzdělaná mládež je ztracená generace. To už se táhne tak 20 let zpátky, jen se to stále víc a víc nabaluje a víc lidí postihuje.
Nezlobte se , ale pripomelo me to ten znamej forek jak se cigan uchazel praci ...... No nic , takovejm jako je Vas syn se tu rika vecnej student kterej si nakonec se vsema diplomama a vysvedcenima ktery ziskal jednou bude moci vytrit leda tak (_!_) ....
... například:
"Českým firmám v posledních 10 letech šéfují cizinci."
- více jak 25%
Link:
http://www.rozhlas.cz/zpravy/domaciekonomika/_zpra...
... a to má samozřejmě sociální a ekonomické konsekvence.
Vim vo vychcanejch mladejch dnesni doby vic nez dost a muzu Vas ujistit ze bych jim kdyz by to zakon povoloval kdyz to uz to neudelali jejich rodice nakopal (_!_) tak, ze by si ji nakou dobu nanacpali do trenyrek !
Docela souhlasim, je fakt, ze to ma vice pricin. Ale nevim jak si muzou moji rodice myslet, ze na ne budu platit duchod, kdyz si tu republiku nechali rozkrast. Poznamka o vycuranejch HR je pravdiva a vetsina tzv. vysokoskolaku stejne skonci ve statni sfere s tabulkovym platem. Zdravim vsechny z fildy a podbnejch radoby skol, kteri se v 35 kdyz vylezou od maminky hrnou na misto HR poradce, protoze na to maji skolu (skoda ze jste nikdy nepracovali). Pak to konci tak, ze na me v cechach zacne 25ti leta holcina na pohovoru mluvit slovensky a nabizi mi penize uklizecky za praci kterou by jich ani 200 nedalo. Kdyz si reknete o penize, tak na vas koukaj, jako byste je chtel okrast popr. radeji o penezich/vyplate vubec nemluvi, protoze je to tabu. Takze at tak ci onak, radsi budu platit linyho anglana nebo japonce nez platit linyho cecha nebo duchodce z jednoho prosteho duvodu, v anglii a japonsku si muzete vydelat penize a v IT vam nenabidnou 120 hrubyho za hodinu blbecci z HR, kterejm kdyz reknete 2x vic nez maj oni a to nemate ani VS tak se jdou zblaznit. Navic maj desny uchylky stalkovat lidi na fizlbuku a jeste si o tom s kolegy povidaji.
Taky jsem se divila, že se obyčejné vyčuranosti dnes říká inteligence.
Jo jo, tak to dneska chodí!
Ja se divil taky. Jo jo, dnes servirovat fakta vo vychcanosti tech fakanu je jak kdyz by se pichalo do srsniho hnizda..... Nakonec vo tom by se mel taky napsat nakej clanek aby i fakani jak by je meli vychovavat mohli do toho remcat ......
Mám pro vás návrh na takovou čelendž, jak se módně říká.
Věnujte všechny své peníze a majetky na charitu. Potom svůj životopis seškrtejte na zkušenosti a praxi, kterou jste měl ve vašich 23 letech po škole. A jděte se s tímto životopisem ucházet o místo, které by vám finančně zajistilo současnou životní úroveň včetně hypotéky na dům.
Pak uvidíme, kdo je tu "nezaměstnaný flákač"
Nezamestnanejm flakacum kterejm havloidi vymejvali mozky prece nebudu zapirat, ze sem ve svejch 23 letech byl zamestnanej vod nevidim do nevidim jako mistr na dilne a pri staveni baraku sem se vobesel bez hypoteky.
1.12.2014 8:26
RE: Jo jo tak nak to dnes je ......
výjimečné porušení omerty 109.?.?.?
Reakce na 322247
http://cs.wikipedia.org/wiki/Adaptace
Adaptace je evoluční proces, při němž se daný organismus (resp. druh) přizpůsobuje vnějším podmínkám a dalším faktorům, které panují v areálu jeho výskytu. Díky adaptaci, umožněné přirozeným výběrem, vznikají účelné (nikoliv však účelové) vlastnosti.
29.11.2014 4:09
Delaji jen to,co jim politici naservirovali. Kdo znicil otce v rodine,politici.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Drive,by mladik a nebo slecna, dostala skoleni od otce a nikdo by se do toho nepletl,dnes ,vychovava tak zvane stat,k tomu pripojme zensky feminismus a prava ditete a jine vymozenosti pro pristi generaci,co jsme si udelali,to mame,svym dilem ,ovsem.Toto je jen dalsi plan,jak znemoznit rodinu,jak, dokoncit jeji uplne zniceni,bolsevici znarodnili zeny,vsechny zeny vsem muzum,vsichni muzove pro vsechny zeny.Dvanactileta holka ,klidne rekne svemu otci,ktery chtel mit dceru doma pred setmenim,ze ,kdyz ji nepusti ven,tak rekne policistovi,ze ji osahaval.Dalsi pripad je,kde mlada divka,rekne ,ze chce mit sex s 2000 muzi,chlapec,klidne posle otce do prdele,protoze ,kdyby vzpenil a jednu mu vrazil,tak by jej to stalo mnoho problemu s urady a vselijakymi byrokratickymi poskoky.Dvanactileta pouziva "led"dragy,a uz neni pomalu od rodicu k poznani,jak vypada,v zakladni skole je trh na dragy i mnozi ucitele se takto svezli ke svemu obohaceni na ukor mladych zivotu, to ,uz neni doba,kdy po absenci nekolika roku se "dite " vrati k rodicum,kdyz vladni mista se svymi experty uz ztratili zajem o mlady zivot a tak,zatukala na dvere rodicu,s malym ditetem,kde,obe,maji AIDS a rodice,postarejte se,kdyz odbornici "selhali",mnozi naopak vyuzivaji sveho postaveni. Mladik je u soudu a je zalovan uz z dvanacteho otcovstvi a to je mu teprve 19 roku,kolik deti jeste "nadela",kde antikoncepse neprevladne.V celku vzato,rodina,je dnes uz cizi svovo,vladni mista uci ve skole,ktera ma svuj podil na moralni hnilobe,rikat rodicum,partner a partnerka,slovo maminka ,tatinek je drazdidlem na byrokratickeho bejka.Byl,pripad,kde mlady kluk s pomoci inteligence skolnich poradcu mel legalni proces se rozvest se svymi rodici,to neni vtip,to je stara zalezitost vice,jak deseti roku.
Myslite,ze po takovem to dile,spolecnosti,politiku a vselijakych lehkozivku,by mel otec dnes,citit nejakou zotpovednost,komu,vubec, s nepritelem ve sve loznici,rebelujicimi detmi,delajici si party,kde tece krev,prinejmensim a nebo k vladnim organum,jez samy o sobe by byly pohnani pred soud.Co,prodavaci drag,reseni indoneskeho stylu,poprava a nebo dozivotni vezeni,bez telocvicny,bazenu a televise a dovolene na weekend, nemluvim o nabozenstvi,to ztratilo zcela svuj zamer,stalo se zcela necim jinym,kde tedy zacit,jestlize by vubec nekdo stal o napravu.
Krisit morality,ktera uz je desetiletou mrtvolou a nebo se pripojit a vzit si dragy,abychom ten zkutecny,dnesni svet radeji nevnimali, ten pasek na futru dveri uz je jen a jen v mistnim museu,jako ukazka,zakona otcu,za darmo,na rozdil,dobre placenych odborniku,za nic!
Zacit od zacatku,takova prace by se povedla,jen proto,ze by ji nedelali lide,nebot na co lide sahnou,tak vse,co je krasne, znici,penize,jsou modlou lidstva.Sahl jsem do archivu,ucitelsky narizeni pro docasne ustaveneho ucitele,zni,slusne oblecen v cernych satech,nesmi kourit,pouzivat alkoholu,zadne "lehke" znamosti a mimo skolu zachovavt svoji bezuhonnou povest,v praci ve skole,byt vzdy vcas,nezucastnovat se politickeho zivota ,nemit styky s kriminalniky a nebo jinymi elementy ohrozujici jeho
29.11.2014 13:45
RE: Delaji jen to,co jim politici naservirovali. Kdo znicil otce v rodine,politici.
Reakce na 322188
Máte pravdu, systém ničí rodinu záměrně.
Ještě bych dokázal pochopit, že se člověk neúčastní demonstrace, přestože souhlasí s názorem jejího organizátora.
Jenže, kde jinde už by měl člověk projevit ochotu bojovat se systémem, než v rámci vlastní rodiny. Pokud ani tohle lidi nejsou ochotni, pak už nic. To si každý musí uvědomit a udělat rozhodnutí. Buď systém podporuji a nechám ho vychovávat svoje děti, nebo nesouhlasím a budu o jejich pohled na svět bojovat. Když nic jiného, tak nedám sebe a svoji rodinu zadarmo.
Mám dva syny v pubertě, takže vím o čem píšu. Není to jednoduché. Není nutné někomu vnutit, teď hned, svůj názor. Je to jako když sázíte stromy. Je třeba zasít semínko. Pak ho jen občas zalijete a ono už poroste samo. Než z něj vyroste silný strom, chvíli to trvá. Tak je to s každou myšlenkou.
Také jsem v mládí svému otci často oponoval a nesouhlasil. Je to přirozené. Ale časem jsem si začal na jeho slova vzpomínat a zjišťoval jsem, že měl pravdu.
Nejhorší je, že dneska člověk na výchovu dětí z velké části kašle. Jistě, systém klade svoje překážky, ale ruku na srdce, opravdu je nemůžeme překonat? Nebo je to naše lenost a hloupost?
Jsme ve válce, tak bojujte!
Muž který sázel stromy: https://www.youtube.com/watch?v=W2oOaA2aqZQ
2.12.2014 7:17
RE: Delaji jen to,co jim politici naservirovali. Kdo znicil otce v rodine,politici.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Reakce na 322188
Lide,totiz se zabitim moralky,zabili i lidstvi,o kterem mnozi sami nevedeli,co to je,nevedi,ze nam je dano prirodou,pouzivat jeji dary,ale,nenicit je.
Takovy priklad lidstvi je film "Do hlubin studakovi duse".co delate Mazanku,prcham,pane profesore,ale Mazanku takto si nezlepsite znamku z telocviku.
Druhym prikladem je zprava z TV o ukonceni skolniho roku pro vychazejici mladez,s perspektivou,jak na TV rekli odbornici,ze tretina mladych lidi nebude mit praci,ze jejich skoleni,po tolika letech,do jejich 17-18 roku,vlastne bylo pro "kocku",ne pro spolecnost.
Co byste delali Vy,chodit tolik roku do skoly a vysledek zadny?
Pro mnohe mlade lidi to je tragedie,vzit zivot v teto sestave,znamena,ze i osobne,kdo nema bohate rodice,bude svym zpusobem bezdomovac,mit na pokracujici zivot s vyhlidkou snatku a treb azalozenim rodiny,je pro mnohe strasidlo,kdo z mladych lidi muze koupit pozemek s barakem za 250-350.000 dolaru?
Mnozi politici dnes hlasujici,aby studenti na vysokych skolach platili i zpusobem zadluzeni u banky s navratnosti penez po dostudovani,tedy,kdyz sezene praci,odpovidajici jeho kvalifikaci.
Setkani studentu,ona,dluh,on dluh ,do budoucna,s tim,ze politici,sami vystudovali za statni penize,zadarmo a bez dluhu,pristup ke vzdelani meli vsichni,dnes,vznika jen vrstava privilegovanych,neni divu,ze nekdo napise,ze svet je ovladany trinacti nejbohatsima rodinama,coz ,znamena ,ze oni,mnohym i za tak krutych podminek,zavrou dvere university, doslova pred nosem.Socialni soustava sveta se meni,s nim i zivotni prostredi,podle odborniku,nejdeme do zadne ruzove budoucnosti, mlady clovek ,bez protekce je ztracen,ma dcera se snazila a chodila k ucitelovi s tim,ze necemu plne nerozumi,ucitel ji potom rekl,proc se tak snazi,kdyz stejne bude bez prace,ucitel,co by prvni stupen pedadoga,inteligence,predstavitel statu svym zpusobem,neni divu,ze Australie ma plno sebevrazd mladych lidi.
Muj znamy hledal praci,vedouci mu rekl,ze maji plno a v tem okamzik vstoupila atraktivni divka v minisukni a misto k nastoupeni se naslo, takze,svet je takovy jaky si ho samy,my vsichni,delame, nekde je nezamestnanost umela,aby mlady lidi videli svoji budoucnost jen a jen ve vojensky uniforme,jako,jedine reseni,jejich zold,natisteni z niceho a pozdeji inflaci zniceny na nulu je cesta mnohych,zabijet pro penize,mozna,lepsi,nez sedet doma s rodici po cele roky,jako,politiky navleknute reseni,jako jedine,ze vsech reseni.Takto modelovany politiky,ztratite sve lidstvi,jez prodate za zold,zotpovednost potom ,ovsem,nebude na politikach,ale,jen a jen na Vas-Timur a jeho parta v jinem podani.
Pane profesore,ja jsem obevil,ze student ma i dusi-rozumite tomu?
Je rovněž mnoho lidí, kteří již mají této státní pakárny po krk. Žijí skromně a vydělávají si na ten rohlík v rámci šedé ekonomiky.Nakupují v bazarech a hodně si toho sami vyrobí. Až nás budou milióny půjde tenhle úřednický švindlstát do kopru. Ano jsem línej. Línej platit přes padesát procent zlodějům, lhářům a parazitům. Jsem si vědom, že tento článek je asi trochu o jiných lidech,ale moje definice lenosti je: Nedostatek důvěry v sebe a obavy z neúspěchu. Je to neurotický projev.
moje řeč. proč otročit v nějaké nudné pakárně (normální práce se shání velice těžko existuje-li vůbec dneska), dělat věci které k ničemu nejsou, vidíte jejich naprostou nesmyslnost ba škodlivost, (škodí nejen vám, ale i prostředí), neustále ve stresu, pod tlakem, za mrzký plat, pro bu.eranty, kteří vás oškubou a vysají jak citrón a pak odkopnou a když ne oni tak vás oškube a vysaje stát. Zabít den od nevidim do nevidim s lidma, s kterýma by člověk normálně nestrávil ani minutu atd. Je člověk svobodný nebo je to jednotka (robot) v systému? Já mám radši svobodu, takže radši budu asketit a vezmu občas něco (aby bylo na ten rohlík), žádná kariéra, nic takovýho, nemám žádné ambice to někam "dotáhnout", být úspěšný to mi už přijde docela k smíchu, z amerických snů už jsem fakt vyrostl díky bohu
... je stejné nepochopení, jako že si "hikikomori" mohou za svůj problém zcela sami.
1.12.2014 0:07
RE: Největší kalibr proti státu.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 322191
Myslet si, ze inteligentni clovek, jakehokoli veku, snese buzeraci od nejen inteligencne, ale i dusevne degradovaneho manazera, je proste blbost. To je zas muj pohled. At jde o mistra, sefa, manazera, reditele. To mozna platilo na zapade v 20 stoleti, kdy jeden zamestnanec uzivil celou rodinu. Kdysi hodne davno a nevratne pryc.
A dnes se na manazerske a jine rozhodujici pozice vysplhaji pouze idioti, protoze si prave pozici pripadaji uspesni. Nikoli znalostmi, nikoli tvurci schopnosti! Kdyz se jich ptate, co dokazali, vyjmenuji vam take XX pozic ve kterych pracovali.
Kdyz se zeptate konkretne "co dokazali", opakuji se. Pro ne je uspech pozice. Pujdete do detailu a spatrite zakony-paskvily, skrachovale firmy, vzapeti vytvorene nove, po case stejny konec, neziskovky, poradenske agentury, spolecnosti zavisle na dotacich statu, EU atd. Kdyz jdete po jejich kontaktech, tak vam hned svitne.
Stejna sorta jako u soucasnych zapadnich politiku. Proc asi ta neschopnost v rizeni statu, hospodareni, absence kvalitnich zamestnancu ve firmach? Pouze tak, z jejich lenosti?
Blbost, tim to neni. U nas bych nezapomel na skolstvi a jedna vec me teda silne zarazi. Proc nekdo (nebo jaky ma duvod) studuje neco, co ho ani trochu nebavi? Je to v clanku a ze statistik je znat, ze studenti houfne preferuji humanitarni obory pred technickymi. Ze by se ze zlatych rucicek po nekolika letech staly neschopne, tomu moc neverim. Z domova jsem odesel sam mesic po 18. narozeninach. Vedel jsem presne, co chci delat. A ze okolnosti branily vsemu, nejen studiu, nevzdaval jsem to. To neni o sebeduvere, clovek velmi rychle zjisti na co ma a na co ne. V okamihu, kdy sam rozhoduje o tom pro koho bude pracovat a s kym smlouvu, nebo spolupraci ukonci, vi jak na tom je a zda se mu studiu, oplatilo. Ale take chape, ze byt sam sobe panem v nejiste dobe znamena neustale se zdokonalovat. Pokud nekdo ma firmu ve vyrobe, tak tam je to teprve o stresech. Na vsech urovnich, od majitele po posledniho zamestnance. Konkurencni prostredi v globalni spolecnosti je proste dnes v extremech.
Jsou technicke obory, ktere vyzaduji stabilni, klidne prostredi, ne natlak a nejistotu.
U me stat se extrauspesny branil vnitrni blok, protoze se mi zhnusil jejich zivotni styl, preference i neustale lzi, vnitrni kompromisy. Je toho hodne, co musite obetovat a s cim zit, necham to na snazive v call centrech. To je takova ucebna prijimani moralnich kompromisu.
cílka mám docela rád, ale po tomhle článku si myslím, že by měl víc meditovat než žvanit
Někde jsem četl vtipný výrok: Cílek zná všecko, ale od všeho tak 5 procent. Je ale chytrý a stojí za to ho číst, nebo poslouchat. Ještě k tématu článku. Mladí lidé podvědomě cítí, že tato civilizace jde do řiti.Tak proč se angažovat.Má dnes vůbec něco smysl? Ptám se. Dejte mládeži dláto,pilník, hoblík, ať něco pěkného vyrobí. Dláto si vrazí do břicha a rýsovací jehlou si vypíchne obě oči.
Proces učení je nejméně z poloviny založen na kopírování. Takže
žehrat na děti/mládež je jen potvrzení demence produktivní generace a jejích předků.
1.12.2014 1:36
RE: vzhůru k cíli zacílení :D
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 322199
Ne uplne. Tak nejak tradicne "makat" minimalne na vlastni byt by mela byt priorita kazdeho mladeho. Treba na zablbanou garsonku, nikoli hypotekou. Treba i nekolik let, kdyz to jinak nejde.
Uvidi svet v jinych pozicich, nez z fotrovi penezenky a ochranarske ruky domova.
Je jedno, cim potom projde a co si z toho odnese, jak bude nahlizet na svet, jaky bude mit svetonazor. Samozrejme, vyhout se pri tom mobingu a bossingu. Tam je okamzity nutny odchod z prace, nez se z neho stane troska. Ale pokud v mladi zapadne do vykecavani na socialnich sitich, najde tam pouze sobe podobne. Ma sanci dozrat?
Jedna třicetiletá osoba blízká dělá práci.která jí baví ,je honorovaná od zahraničního majitele tak,že cpe do státu měsíčně třicet tisíc v daních.A já se ptám,jak muže každého plátce daní motivovat SOLIDÁRNÍ danový odvod státu,když rozkradený tunel Blanka slouží po nocích mladým jezdcum na prknech
,kteří se k této kratochvili,která ve světě nemá obdody sjíždí z celé Evropy? Jak se zachová mladý plátce daní,když vidí matku,jak skuhrá o víčka pro Kubíčka,aby měla peníze na léčení,zároven vidí,jak sanitky bez prodlevy svážejí ukrajinské fašisty do nemocnic,kde je ZDARMA LÉČÍ? Mladí intuitivně cítí,že společnost postavená na zisku a HDP je ODEPSANÁ,takže si to řeší posvém..https://www.youtube.com/watch?v=V0Q1KiwK6kI
práce není a už nikdy nebude. Až se poradne zapojí nejmodernější hračičky do pracovního procesu, tak tu bude n8koliv pulmilionová armáda nezaměstnaných, ale třeba 2.5 milionu. Jinak to nejde , chcete snad zit jen abyste pracovali a kvuli tomu chcete zastavit vyvoj? Před 100 lety tvrdila věda , ta vzdělaná část , že se blaho pro všechny vybuduje. Největší problém je , že system je nastaven postaru na oškubovaní a na otroctvi.
A CO SE ROZDĚLOVAT O PŘÍJMY Z AUTOMATIZACE TROCHU SPRAVEDLIVEJI?
Nehodi se to do krámku otrokářů a jejich princip je udržet NWO aby tu náhodou nevzniklo něco socialistického neřku-li komunistického. )
Proti těm mladým mám jen jednu výhradu.
CIKÁNI JSOU DALEKO DRUŽNĚJŠÍ ZATÍMCO BÍLÍ NA SEBE NAVZÁJEM POHLÌŽÌ JAK NA VYŽÌRKY .
Přitom to tak být nemusí . Je to nastavení v bilejch mozcích , že společenský život je jen pro ty co mají zásluhy v systému otrokářství nebo NWO. Chtěli byste pořád makat i když žádná práce není, bojíte se modernizace výroby abyste neprisli o práci. chcete za svou většinou neužitečnou praci co nejvic penez aby jste byli uznavani. Tak kdo je tu nepřizpůsobivý?
Ale co udělat s faktem, že typický majoritní běloch má zakódováno v mozku, že mu kromě rodičů /ale jen někdy/ zadarmo nikdy nikdo nic nedá? Tak by chtěl makat. Můžeme se tomu divit?
... velké zjednodučení:
Link:
http://www.vymoly.cz/
... a zcela vážný a závažný důsledek zmatených názorů jako je ten Váš:
"Zdravotní sestry jsou přetížené. Zvažují exodus"
Link:
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/zdravotnictvi/z...
Zjednodušení, to ano.
Takze podle vás mohou všichni nezaměstnaní opravovat silnice a jit dělat sestry, třeba. Taky mohou vsichni jít do Prahy. Protože se hlavně živíme výrobou aut, a ne opravami cest a utíráním prdelí v nemocnicich, tak bychom mohli šrotovat 5 letá auta. Jste fakt vtipnej jako já zmatenej. A kdyby to nestačilo, tak jedna grupa může recyklovat ihned co druhá vyprodukuje a to ihned a ve všem.
Práce se diky automatizaci dál zefektivní, kdyby šlo také o dlouhou užitečnos výrobků , tak vam garantuju 50-70% nezaměstnanosti jen tak pro začátek za pár desetiletí.
Cikáni dokáží to, co bílí , kvůli výchově ne.
ONI SE DRUŹÍ A BAVÍ I BEZ PENĚZ .
Naši radeji lezou do nor a radeji tam chcipnou , aby nebyli pro ostudu. Rodiče tu oběť akceptují a vrstevnici na sebe navzájem úplně serou.
Dle čísle je cca kolem 600 000 čekatelů na pozici, kde se "pracuje" (tak zvaní hledači zaměstnání? - tedy obcházející jednoho státistu s korporacemi nebo jiného státistů chudšího bez korporací-ze "státistické správy" a dotazují se, zda by je NEPŘIJAL "za své".)
Oproti tomu je v nabídce cca 36 000 "volných" pozic.
Neboli - i kdyby byly všechny zaplněny, tak by se stále na půl milionu a více nedostalo.
JENŽE - Podívejme se blíže na STRUKTURU takových "nabídek".
90% na pozici typu "obchodní zástupce".
No jo, jenže to nemůže dělat každý (teda může to zkusit, ale dlouhodobě to nefunguje, proto také ta "fluktuace" a proto jsou taková "funkce" neustále znova a znova volné.), protože na to aby v tom mohl existovat musí být alespoň poloviční psychopat.
dále finanční poradce, bankovní poradce, pojišťovák, mluvčí, rodinný bankéř, nákupčí, manažer prodeje, realitní makléř.. samé důležitě, potřebné a hodnoty vytvářející pozice že
... navíc jde o "statistický podraz" a lhaní "do vlastní kapsy".
a)
Ta místa jsou honorována, v naprosté většině případů, procenty z USKUTEČNĚNÉHO prodeje.
b)
Jsou to místa na "živnostenský list". V podstatě křoví pro "švarc systém".
A pokud tedy takový podomní obchodník neprodá, tak ani nic nedostane!
... ale na "švejkování" nemám čas.
12.12.2014 22:47
RE: musíme se přizpůsobit gadžové
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 322204
hurá, konečně to tu zaznělo - automatizace. Podle mých odhadů je již dnes 50% pracovních pozic uměle vytvořených. Do dvaceti let to bude 90%, to se budeme mít
na výbere pre doktorantov sa na 3 pozície zišlo 60 záujemcov - jednoducho, založiť si fy. a skúsiť podnikať, a v čom, toť dilema - a tak sa učí vzdeláva, prosí, a čas beží - až to vzdá, ostatok tohto článku je písaný isto iste personalistom -
proto to zmíním ještě jednou. Jde o gigantický státní aparát, různé asistenty, referenty, poslance, senátory... jakož i řady namnoze soukromých subjektů, u kterých nikdo neví, k čemu vlastně pořádně jsou - tím myslím především geometrickou řadou narůstající šiky různých auditorů, koučů, oučů, učů, čů, ú....
Pak tu jsou různé zajímavé /ne/ziskové organizace s mnohdy poněkud obskurním zaměřením.
Tihleti hikikokori mají tu smůlu, že jsou na očích. Ale máme zde desetitisíce vyložených parazitů, kteří si kupodivu myslí, jak nejsou užiteční a potřební. No bodejť by si to nemysleli, když přece berou plat a většinou ne malý, či průměrný.
No je to zvláštní systém, kde pracující člověk musí odevzdat polovinu všeho, co vydělá a z toho se dává různým pijavicím. Je zajímavé, jak jsme si na to už zvykli. Pamatuju na doby, kdy zde hikikokori neexistovali, jelikož dělat museli, popřípadě se jim povedlo se přetransformovat na invalidní důchodce. I tehdy se nadávalo na přebyrokratizovanost. Když to ale porovnám s dneškem a to jen u věcí, které mám přímo před očima, tak jasně vidím, že jestli tu v našem městečku za bolševika byly tři administrativní budovy, dnes jich tu máme nejméně sedm a ty, co přibyly jsou oproti těm původním fakt velké baráky. A všechny ty baráky jsou plné důležitých a potřebných lidí. Žádní upejpaví asociální a plaší hikikokori to teda nejsou.
29.11.2014 19:04
RE: Už několikrát to tu bylo zmíněno,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 322211
ve skutečnosti ve VŠECH odvodech, daních, skrytých daních, opakovaném zdanění téhož a na úředních poplatcích ze SKUTEČNÉHO VÝDĚLKU odebírá vrchnost zaměstnanci 2/3 až 3/4 (podle toho jestli má odpisy na děti, manželku atd.)
30.11.2014 12:21
=====Dříve panovník a církev požadovala od poddaných desátky,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 322269
Mafie pak chtěla padesátky, a dnešní zlodějská pakárna / nejvyšší forma organizovaného zločinu v oblasti / už kasíruje násilím šedesátky až sedumdesátky. Za chvíli začneme odevzdávat povinně i kabáty, a platit si předběžné prohlídky u dochtora, kde se bude zjišťovat, kdo půjde jen na krev, a kdo bude povinen "darovat své vyspělé kapitalistické vlasti" i orgány...
a)
Trochu mi Vaše příspěvky připomínají příspěvky Cílka.
Střela byť zpočátku zamíří na střed problému, se vzápětí zalekne(?) nebo odrazí od švejkování(?) a zamíří pod úhlem 180° do vlastních řad. (?!?)
b)
Opět "muleta" - úředníci
Nebudu švejkovat, kde a jaký úředník je zbytečně a jak si tzv. "SOUKROMÝ" sektor mastí kapsu na stavbě a pronajímání budov pro tyto "úředníky".
Rok 2012 cca 71 tis. zaměstnanců státní správy "úředníků" mimo níže jmenovaných
(mezi úředníky se totiž započítávají např. i hasiči, učitelé, zdravotníci, sociální pracovníci, celníci, policajti ... a jiná "neužitečná havěť" - to pro ty co nevědí, a nebo NECHTĚJÍ vědět)
Objem mzdových nákladů na všechny "užitečné i neužitečné úředníky" byl cca 130 mld.
Jsme u meritu věci:
Jen na únicích za daně, které ukradne, odkloní nebo jinak "zoptimalizuje" hrstka šmejdů každý rok, zmizí ročně dle oficiálních střízlivých odhadů 150 - 200 mld.
Hovoříme !! JEN !! o nezaplacených daních!
Ti kteří vždy způsobovali a způsobují největší škody křičí:
"Hele úředník, chyťte zloděje!"
P.S.
(můj názor) BABIŠ ukradl část historie!
Je značně omezen svobodný a volný přístup k dříve přístupným veřejným informacím.
29.11.2014 10:03
Řekl bych, ře tohle všechno popisované je příliš plánovité, než aby to vzniklo samo.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Jsou celé baráky sociálních inženýrů, kteří řeší co se systému nebezpečnými / příliš chytrými a schopnými / lidmi, kteří se nedají snadno a trvale zneužít. Již architektura dnešních firem, jejichž vedení je složeno s různých protekčních bolševických dětí jejichž rodiče dělali stranické tajemníky v socializmu, začíná tzv. "perzonalistou", který vybírá vhodné jedince. Vhodný je většinou servilní polovzdělaný a hodně ambiciozní šmejd, který buď umí zhora terorizovat, a nebo se dole dokonale přizpůsobí, a svou pozici přijme a akceptuje. Produktivita není potřeba, protože se v podstatě skoro nic nezkoumá ani nevyrábí. Je nutno jen žebrat o prachy, a pak je prožírat. Více Kožených, Kelnerů, Klausů, Bakalů, Janoušků a Ritigů !!!
30.11.2014 12:11
RE: Řekl bych, ře tohle všechno popisované je příliš plánovité, než aby to vzniklo samo.
Reakce na 322212
pro0sim tebe nech toho okopavani "Bolseviku",
Poradnej bolsevik a.k. komunista (ti pravi ale skutecne pravi) byli slusni, a diky sve slusnosti se nedostali po 89 k lizu.
K lizu se dostali "komunisti" kteri mazane nastoupili do partaje po 69. Znam nejednoho z nich, a kdyz jsem se na ne prijel po 89 podivat, tak jsem se mohl posrat z toho co jsem videl.
"Vole o cem to meles?" byla vetsinou jejich odpoved. Kdyz jsem jim treba pripomel ze delali po 69 devatem stranicke proverky, tak se mohli posrat smichy, kdyz mi vypraveli jak tito blbci (pravi komousi) se potili u pohovoru.
Muzu ti dodat skutecna jmena, par z techto parchantu jeste zije.
Proste zrejme jsi mlady, a tak jsi popleteny (nechci rikat zblbly) oficialni propagandou bejvalejch cinovniku - jako je treba korouhvicka Sobotka.
Proste, slusni bejvali komousi (vim ze budes remcat) za tenhle bordel nemohou, to delali delaji novodobi konvertite, a jejich pitomci.
Podivej tady jde o koryta a jen o koryta
nez mi zacnes nadavat, mohu dolozit ze jsem nikdy v partaji nebyl (zadne) a ze jsem dokonce "jeden z utecencu v 68)
f.
1.12.2014 1:50
RE: Řekl bych, ře tohle všechno popisované je příliš plánovité, než aby to vzniklo samo.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 322212
Je sere hlavne to, co nahlas nerikaji.
Ze ti lide NEPRACUJI PRO NE A NEGENERUJI ZISK JIM.
To vysvetlovat, mozna by bylo na case to shrnou i s podklady, proc jim tolik vadi, ze inteligentni Snowden se najednou nasere, ze primarne lidi, co jim "vidi" az do slepeho streva, se v ani nejmensim nechteji na udrzeni systemu, uz vubec ne pokroku, podilet.
Nekteri vedci ve velkych korporacich jsou zamerne drzeni v neskodne nevedomosti, jsou daleko od primych zivotnich konfrontaci, aby se "zbytecne nerozptylovali"...
29.11.2014 11:31
"Všechny bych vás nahnal do michelinky tahat gumy, hajzlové intelektuálský."
Já těm mladým flákačům fandím, pokud sami neřvou na jiné, aby pracovali. Život pracujících se stále zhoršuje a že tohle prý není kapitalismus? Právě tohle je kapitalismus. Ten globální je ještě brutálnější než býval ten národní, protože "lidské zdroje" jsou nyní neomezené. Třídní boj nikdy nevedou ti dole proti těm nahoře, ti dole se vždycky jenom brání. A dokud se bránit nezačnou, tak bude čím dál tím hůř.
Máte jen trochu popletené pojmy, ale to nevadí. V opravdovém kapitalismu by takoví Bakalové, Kellnerové,Rittigové a dosaďte si sám, seděli v kriminále, nebo spíše by žebrali někde u kostela na schodech. Jmenoval jsem jen tři, ale jsou takových tisíce. Kdybyste je všechny pochytal a vysadil na pustý ostrov, sežrali by se navzájem a to ještě za syrova, protože taková hovada neumějí ani rozdělat oheň. Jakákoliv jiná populace by vám na tom ostrově založila civilizaci.Nejspíš ale kapitalistickou.
Ale jděte mi s tím někam. Slyšel jste někdy, jak přišel k majetku takový Rockefeller? A skončil snad v kriminále? A to bylo v 19. století, tedy v období toho vašeho "správného" kapitalismu. A kdy a proč vzniklo dělnické hnutí? A spadli sem snad komunisté z Měsíce? Kapitalismus bez zákoníku práce, odborů, sociálního nebo zdravotního pojištění, to je podle vás ten "správný" kapitalismus. Na takové jako vy bych vzal právě ten recept svobodníka Halíka: všechny bych vás nahnal do michelinky tahat gumy.
Musím se řehtat na celé kolo. Zrovna já jsem dělal v Mitasce.(Tam se vyrábějí pnegumatiky).Komunisté rozhodně z měsíce nespadli.Je ale propastný rozdíl mezi např. Nezvalem,Seifertem,Bieblem, Neumannem,Vančurou, Drdou na jedné straně a Leninem, Stalinem, Raicinem, Husákem, Vámi aj.na straně druhé.Tak dělnické hnutí bylo oprávněné ve své době. Kapitalismus ve společnosti bez morálky a slušnosti je stejné svinstvo, jako socialismus, komunismus a fašismus. A tak máme zloděje, psychopaty mezi úspěšnými a ti slušní zobou antidepresiva, nebo končí pod mostem.Jdu raději přezout gumy.
Prepac kolega, ale kapitalizmus je sam o sebe bez moralky, pretoze stavia na prve miesto ZISK. Ba zisk je doslova mantrou kapitalizmu. Je vylucene mat naraz moralnu a eticku spolocnost a kapitalizmus. To by skoncilo len jednym sposobom - chudoba by skor ci neskor povrazdila bohatych nenazrancov. Ak spolocnost ma prezit bez konfliktov a vojen, tak sa musi kapitalizmu vyhnut ako cert kriza a ziaden clen v nej by nemal byt na existencnom pokraji, ako je tomu dnes - v tomto otrokarsko-fasistickom kapitalizme.
a) Husák
Myslím si, že patří do jiné party.
(alespoň podle toho, co jsem si o něm zjistil)
b) "socialismus, komunismus a fašismus"
(pravděpodobně)
Používáte přejaté myšlenky a nevíte, proč je, a jak, autor formuloval.
(Bez obhajoby kohokoli a čehokoli)
Socializmus má (komunizmus nikdy nikde nebyl), oproti demokratismu, pro většinu zúčastněných jednu obrovskou výhodu:
Je postaven na morálních základech, hranicích a pravidlech.
(neočekávám zbytečné švejkování okolo jejich (ne)dodržování)
jak by mohli sedět v kriminále? za co? kdo by je tam zavřel?
ve skutečnosti je akumulace kapitálu za pomoci korupce a podvodu naprosto nedílnou součástí kapitalismu a vždy po celou dobu existence tohoto parazitického systému se tak děje
Prosím vás, přečtěte si alespoň pár stran z prvního dílu Kapitálu, než začnete tvrdit, že by Bakalové, Kellnerové, atd. někde žebrali u kostela. Naopak, to jsou v českých poměrech přímo čítankové prototypy lupičů, kteří podle Marxe prováděli prvotní akumulaci kapitálu a tím se stali bezúhonnými kapitalisty. První kapitál (17.-19.stol) byl získán bez vyjímky pouze zločinem, buď otevřenou loupeží bohatství domorodců v kolonializovaných zemích (španělští konquiskadoři či "počestní obchodníci" Anglie a Holandska) nebo všemi feudálními státy Evropy kodifikovaným olupováním poddaných (šlechta, církve, státní úřednictvo). U nás po majetkovém převratu v 89. bylo nutno provést znovu primární akumulaci kapitálu, proto přišel Kožený, později Klausova kupónová privatizace a následně všichni ti Bakalové a Babišové a další. Takže to, co tu dnes máme, je opravdový autentický kapitalizmus ve verzi pro 21.stol.
Zapomínáte na to, že ve společnosti svobodných, slušných, věřících a ozbrojených lidí měli zločinci těžký život (a krátký).Prohlédněte si jen fyziognomii těch prasat.Jak z knihy Cesare Lombrosa.Jak daleko by asi došli, než by je někdo sejmul. Právě jen na ty schody před kostelem. To jen systém jim dává šanci.Je jedno jak ho nazýváte.Vy mi doporučujete Marxe a já vám zas na oplátku Ludwiga Misese.
"společnost svobodných, slušných, věřících a ozbrojených lidí "
A to bylo kdy a kde? Snad ne za kapitalismu ? Nebo to je jen vas vlhky romatizujici americky sen, podvedome udrzovani jako obrana pred deziluzi syrovou realitou?
to bylo ve středověku a novověku
každý měl nějakou tu chladnou zbran
ale že by bylo méně zločinu bych neřekl spíš naopak
Pane Dušane, musím se vaší naivitě smát. Lidé nikdy nebyli lepší, jsou stále stejní. Přečtěte si pár knih napsaných za první republiky a octnete se v dnešku. Přečtěte si díla J.Š.Baara a dozvíte se , jak se vrchnost chovala k poddanému lidu, všechno už tu jednou bylo a historie se neustále opakuje. Na schodech před kostelem se nikdy neocitali gauneři, zbohatlí na úkor jiných, jen slušní lidé, které okradli právě ti bohatí gauneři, jak jinak by taky zbohatli? Hlavní myšlenka kapitalismu je, že silný vítězí nad slabým a slabý je ten, kdo nemá tvrdé lokty a svědomí..
Díky za reakci. Už jsem to chtěl ukončit, ale u vás udělám výjimku. Lidé nejsou stejní. Dříve jinak věřili, živili se v naprosté většině sami svou tvrdou prací a umem, nad kterým se až tají dech.Zhruba 90 procent populace bylo negramotných.Šlechtických parazitů bylo mnohem méně než dnes a vládli směšnými prostředky. Základnou člověka byla rodina od narození do smrti. Kriminalita byla v minulosti v dobách míru nízká a zoufale naivní. Lidé se neváhali bránit. Civilista mohl, když na to měl, vlastnit dokonalejší zbraň, než v jeho době armáda.Věděl jste,že již v 16tém století existovaly revolvery a zadovky s drážkovanou hlavní? Války se vedly luntovkami, ale hlavně a především penězi.A jsme u toho. Všichni panovníci znehodnocovali měnu a jelikož byli blbí radili jim často Židovští lichváři. Třeba takový Jakub Bassevi, císařský dvorní Žid. Bylo to všude jak přes kopírák. Vím o jednom nesmírně bohatém lumpovi, který půjčoval císaři peníze nakradené po převratu, vedl za něj válku a když nad hrobem chtěl složit velení, nechal ho dlužník zavraždit. Pak o něm rozhlásil konspirační teorii, že se prý chtěl stát králem. On syfilitik v terminálním stádiu, co chtěl už jen klid a mír. Minimálně on je tím příslovečným žebrákem na schodech. Ti bohatí gauneři, o kterých píšete se vraždí mezi sebou, spí s bouchačkou pod polštářem vedle drahé, vyzáblé prostitutky tvářící se navenek jako manželka.Žerou viagru a chodí se do bordelu nechat bičovat. Je to opravdu nechutný polosvět. Ty prachy jsou jim nakonec naprd. A kdo je slabý? Majitel hospody, nebo vy, když se rozhodnete dát si pivo jinde.Ale máte pravdu. Já svědomí mám a jsem chudý. Hezký den.
No vaši teorii moc nechápu - slušní + věřící + OZBROJENÍ.. To jako skutečnost, že všichni budou mít zbraň, bude jako bezpečněji?? Tomu moc nevěřím.. Psychopaté vždy střílí první, často i do zad, kdežto slušný člověk vyčkává - příčí se mu někoho zastřelit. Resp. toto mohlo platit v dobách divokého Západu (v románové podobě..), ale ne dneska, kdy jste ovládán zcela jinak (peníze, úrok..) a hlavně někým, koho v životě nespatříte (globální elity..).
A na závěr - a nevěřící nemohou být slušní?? To je napsáno kde..
Mějte se..
Tak teď již opravdu naposled. Nejsem tak chytrý, abych zde prezentoval nějaké své teorie.Všechno mám z knih, nejspíš jiných, než čtete vy. Když cituji L. Misese, nebo Hayeka jsem označen za naivního. Pokud jde o psychopaty, jsou to většinou jen manipulátoři a bytosti bez svědomí, empatie atd. Jen ta blbější část z nich jsou kriminálníci. Slušný člověk má proti nim obrovskou výhodu v morálním ukotvení. Je jedno v co věří. Já věřím v Boha a vy možná věříte že není. A je to fuk. V hospodě bychom se asi nepoprali. Ale vězte, že společnost svobodných a sebevědomých lidí je a musí být ozbrojená. Už proto, že tu s námi jsou ti psychouši a ti zbraně mají a vždy mít budou. I kdyby k tomu museli vlézt do SA, SS,lidových milicí, nebo k fízlům jakéhokoliv druhu. Když jsou zbraně takový problém proč je zakazovali takoví humanisté jako A.Hitler, Lenin, Mao atd. Dříve byla flinta skoro v každé chalupě. Lidé byli ochotní bránit sebe, svou rodinu, obec, region, stát, nebo Vlast, chcete-li.V tomto pořadí.Dnes jsme ovce a hádáme se tady o slova, jako pitomci. Jestli to čtou, smějou se a mnou si ruce.Vůbec mě fascinuje tahle rozsáhlá debata. Slova jako kapitalismus, socialismus chápe každý jinak a pak se domluvte.Jsou zde bohužel diskutéři, jejichž projevy písemné jsou dosti ubohé.Na ty nereaguji, tedy vás nejspíš mezi ně neřadím. Psáno ve čtyři ráno. D.
když rád čteš tak si přečti třeba
http://books.google.cz/books/about/Mor%C3%A1ln%C3%...
nebo
https://www.kosmas.cz/knihy/176060/dluh/
nebo
https://www.kosmas.cz/knihy/154544/zivocisne-pudy/
taky mě to zajímá ale snažím se studovat různé směry
Díky za tipy. Jdu do toho, ale budu to muset číst v knihkupectví, jak jsem to dělal v mládí, když jsem byl bez peněz, jako dnes. Ale zase jsem se tak naučil rychločtení. Pokud jde o Keynese, jsou jeho teorie už překonány i když v mnohém se trefil.Ale v mnohém se trefil i Marx a dokonce i Hitler má ve své proskribované knize některé vtipné postřehy. Vámi doporučené knihy budou nepochybně zajímavé.Je legrační, jak se mění diskuze pod článkem ve vzájemné nabízení literatury ke čtení. Doporučuji vám na oplátku tyto autory.: Milton Friedman, Ludwig Mises-Liberalismus, Adam Smith- Bohatství národů, F.A.Hayek a celkem všechny autory tzv. Rakouské ekonomické školy. Pak je dobrý také Ron Paul-je na internetu. Také Patrick "Bjůkenen".Je jich mnoho.
1.12.2014 10:09
=====Negři patří na bavlníkové plantáže, ne do Bílého domu / pokrokový americký cowboy /.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 322270
Já bych také nedoporučoval Marxe,protože to byl jen protekční sponzorovaný poskok pana továrníka Engelse,/ oba vyvolení / a vypracoval třeba Kapitál na zakázku. Začátek současného fatálního průšvihu bylo zrušení otroctví v těch dobách, a jeho náhrada tzv. námezdnou pracovní silou /dnešní "lidský zdroj" /. Mnozí rozumní negři, kteří tehdy byli vyhozeni z bavlníkových plantáží, a pod záminkou "svobody" /ještě ne "demokracie" /byli naháněni k výrobnímu pásu do továrny , se tehdy věšeli se slovy, že "dobře již bylo".
O tom jak státisti "prvotně získali" (a zlegalizovali si) bohatství, které nevytvořili...to máte sice správně...až na to, že státisti jsou právě ANTIKAPITALISTI i když se z důvodů krytí a diskreditace něčeho jiného než sami sebe...často "kapitalisty" nechávali a dávají zvát.
Žel...o pravém kapitalismu...toho moc nevíte. Pak je snadné zaměňovat cokoli.
... a jen dodávám pro ty naivní nebo PLACENÉ:
Placení "poškozenci" začínají roztrušovat staronovou tezi ...
... že se vlastně po roce 1989 nic nezměnilo a za vše mohou "TI komunisti", co zůstali na svých místech, a proto ten vynikající DEMOKRATISMUS nefunguje. Jinak by to byl, samozřejmě pro většinu lidí, ten "nejúžasnější systém".
- jen další demagogie a lež.
Proč ta teze?
No třeba pro to, že tím mohou získat další "volební období" pro vraždy, krádeže a křivárny.
Na vysokých školách výuka politické ekonomie socialismu, kterého, jak dobře víme, de facto nebylo, úplně zdeformovala mozky dokonce takovým našim vynikajícím ekonomům, jako Aganbegijan nebo Šatalin. Bude potřeba celé nové pokolení k tomu, abychom ekonomice porozuměli, zejména pak trhu. Politiku v naší zemi také nemáme. Za politiku se považují jakési zákulisní hry aparátu.
Vyjasnil jste nám vynikajícně strategickou úlohu, ale zatím jste stále nepochopil cesty, jak jí dosáhnout. Systém zemřel a obnovit ho není možné. Ani netřeba! Na co by nám byla živá mrtvola? Úloha spočívá v tom, abychom systém definitivně zničili, urychlili jeho skomírání a místo něho vybudovali skutečný socialismus, který by podporoval všechen lid, a to prostřednictvím svobodných voleb.
"Přiznávám se, Juriji Vladimiroviči, že Vám celkem nerozumím, nechápu. Nebude to velmi nezpečná manilovština, uvěřit v socialistický entuziamus lidu?"
"Tak a tím přicházíme k podstatě celé operace. Láska k sociaslismu u nás vyrůstá z nenávisti ke kapitalismu. Proto se Vám ukládá vypracovat plán nastolení kapitalismu v SSSR a přitom ne měkkého, švédsko-sociáldemokratického typu. My musíme uvrhnout celou zemi do dravého, bezuzdného kapitalismu, kde vládne jen zákon džungle!" Andropovovy oči mne probodávaly, vyzařovaly sílu přesvědčení.
"Všechno jsem pochopil, Juriji Vladimiroviči, nebude to však až příliš velké utrpení pro náš lid?" pozvolna jsem kapituloval.
"Samozřejmě, neuvěřitelně velké! Ale jiné cesty není! Nebo si snad myslíte, že naše ubohá, neefektivní propaganda může probudit nenávist ke kapitalismu? Musíme použít vlastní zkušenost, protože naše osvěta je neschopná k takovému úkolu. K tomu, abychom zákusek dobře vychutnali, musíme ho nejprve sníst. To napsal ještě papá Friedrich [Andropov měl na mysli Engelse - pozn. aut.]. K Vaší dispozici Vám odevzdávám všechny Vaše osobní šifry a právo používat resortní sledování, odposlouchávání a celou agenturu. Samozřejmě máte otevřeny baše resortní účty v západních bankách. Zůstanete ve stínu a maskování si budete vybírat v závislosti od podmínek... Nechutnají Vám snad moje oblíbené sušenky?
Začátek Golgoty se musí projevovat krajním idiotismem - to je velmi důležité. Neuškodí na veřejnosti přistižené opilce oblékat do pytlů a nechat celý den zametat ulice. Nekrvavá revoluce musí pracovat šokujícími absurditami, nelogickými protiklady a do nebe volajícími zhovadilostmi."
Nato jsme se rozloučili.
Kto by ich pozatváral v tom ozajstnom kapitalizme? Etatistická polícia nahuckaná neúspešnými závistlivcami, ktorí nedoprajú ostatným radosť z podnikania a ohovárajú ich ako zlodejov, čo ani oheň nevykresajú?
Snívaj ďalej, kto by ako skončil na opustenom ostrove a nezabudni si masírovať ego, aký je dnešný systém strašný a ako preveľmi vy pracovití všeznalci trpíte.
... dějiny USA,
... budete možná nemile překvapen!
Pan Cílek si občas nevidí na špičku nosu nebo do huby. Asi nevidí jaká je situace na trhu práce. Jestliže například mladý člověk nastoupí za minimální mzdu a nájem je třeba 10 tis. Kč, tak co má potom dělat ? To nemluvím ani o regionech s vysokou nezaměstnaností. Sice bytů je v současné době mnohem více než například za socialismu, ale jsou zase více nedostupné z hlediska peněz. Kolem sebe vidím mnoho mladých a zoufalých, kteří by rádi byly ve svém ale nemají šanci kvůli práci nebo nízkému platu. To je prostě taková tichá genocida populace. Mimochodem tento článek mě docela nakopnul v tom smyslu, že zde asi uvěřejním článek o tom, jak je dnes podporována rodina a porodnost v Rusku. Můžeme jim jen tiše závidět.
V prvej praci som dostaval 15 tis., o byvanie som sa delil s dalsimi 2 ludmi v 3 izbovom byte, podnajom stal 13tis. dohromady. A takto to robili vsetci moji znami, kym sa vo svojom obore po 5-7 rokoch nevypracovali, aby si mohli dovolit byvat sami ci s partnerom.
Ak niekto po skole z prvej vyplaty caka, ze si bude moct dovolit veci, ktore ja som mal az okolo 30tky, tak je mimo realitu.
Okrem toho mladym ludom nejako nikto nevysvetluje, ze ich studia na roznych ekonomickych a humanitnych vysokych skolach je marnenie casu. S diplomom budu musiet robit hocijaku pracu, ktora ich vzdelanie nevyzaduje a kde je potrebna len vseobecna inteligencia + nejaky cudzi jazyk.
Sa cudujem rodicom, ze svoje deti podporuju v marneni casom a davaju im prachy na 5 rocne flakanie, ktore nazyvuju studiom.
>Sa cudujem rodicom, ze svoje deti podporuju v marneni casom a
>davaju im prachy na 5 rocne flakanie, ktore nazyvuju studiom.
Ja som sa nad tým premýšľal a zo vzorku rodín nášho paneláku som dospel k tomuto: Deti vzdelaných rodičov študujú také VŠ, kde to má ešte zmysel a nejakú perspektivu (medicína, práva, IT a pod.), deti ostatných rodičov (obvykle bez VŠ) študujú tie ostatné VŠ, kde uplantenie je mizerné a pokiaľ náhodou zoženú prácu i v obore, tak je to málo platené, lebo je veľká konkurencia a pod. Títo druhý rodičia si myslia, že budú mať doma absolventa VŠ s perpektivou dobrej práce a pokiaľ nie, tak aspoň si myslia, že je lepšie, ak študuje, než by sedel na pracáku.
Ano studium medicíny a práv jsou specielní aristokratické kasty, které umožňují vládnout lidem, což přináší peníze a moc a tedy nezávislost. V jiných oborech jako jsou technické obory je potřeba mít vizi, opakuji vizi a možnost tvořit, což dnešní systém díky konzumu potlačuje. Tedy všeobecně celému západu chybí vize a proto degeneruje. Je třeby vychovávat děti v lásce a úctě k k rodičům a
prarodičům a ke starým lidem a taky k vlasti. Ale tyto vlastnosti jsou účelově rozbíjeny, neboť je potřeba z dětí udělat poslušné otroky, nemyslející a tedy jen poslušný rozkazům a fungující jako roboti. A to je smysl nové světovlády.
Ty děti z VŠ rodin většinou studují stejný obor jako rodiče, protože ti jim pak dohodí místo ve vlastním podniku nebo státní organizaci, nebo nastoupí přímo na jejich místo.
Jak tu bylo řečeno: právnická, doktorská a úřednická aristokracie.
Pro získání dobrého místa vůbec není důležité CO člověk zná, ale KOHO zná.
koukám že je to z března 2010, doufejme že p. cílek změnil názor
Flákači byli, jsou a budou, není třeba z toho dělat vědu. Skutečný problém je, že lidí je opravdu moc. Městské koncentráky jsou tou cestou do pekla, kde ti anonymní, nesamostatní a veskrze neužiteční lidé přežívají bez jasného smyslu.
Ostatně i většina lidí zaměstnaných dělá naprosto neužitečnou, zbytečnou nebo dokonce pro ostatní škodlivou práci.
Lidé jsou víceméně špatně naprogramovaní drhnoucí roboti.
A když chce a může dělat někdo něco užitečného, tak tomu státisti aktivně brání a vytlačují na "okraj společnosti"! - viz. skandální případ!:
Produkuje, ale NESMÍ PRODAT, SMĚNIT, NIC!
http://www.potravinovezahrady.cz/katalog-odrud-kte...
Práce mi vždy připadala jako novodobá verze otroctví. Ráno za tmy vstávat za jakéhokoliv počasí. Cítíš se či necítíš dobře, musíš! Buzerace v práci. Držet hubu a krok. Mzda nízká. Léta běží... Je tu důchod, zase minimální. No nějak to doklepu do konce.
Ale co vy, co nadáváte Cílkovi? On nic neřeší, řešení totiž není, jen popisuje. Všichni vy z mama hotelů - jaký na vás připadne důchod? Kde budou odpracované roky? Tak vám zbude leda si nakrást či páchat loupeže, ba vraždy. Asi to tak bude. Těšte se.
29.11.2014 13:31
=====Těšte se na stáří
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 322227
Řekl bych, že aby se proleteriát uživil, bude muset začít dělat přesně to, co dělají ti nahoře...
29.11.2014 14:40
RE: Těšte se na stáří
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?
Reakce na 322227
Aký dôchodok??? Myslíš ten čo možno bude v 70 siatke a bude sa vyrátavať z posledných 5 rokov čo pracant strávi väčšinou na PNke a na pár korunových brigádach, poviem to rovno o to im ide, napríklad na Slovensku je priemer teraz odchádzajúcich v 62 rokoch 400-450 a ak bude dôchodok v 65(70) tak sa ho polovica nedožije a zbytok dostane sociálku v sume 100-150€, všímate ten rozdiel, je to cirka 2/3 ušetrených financií(pre fašoun neoliberal systém)!!! Oproti terajšiemu stavu!!! A mama hotel ani sa im nečudujem, kto má možnosť tak oddychuje doma a venuje sa svojim koníčkom a občas na brigádu ak chce hodnotnejšiu vec(dovolenka, PC, notbuk, ...) a vyhne sa tak potkaniemu behu za pár drobných spojenú s firemnou jebačkou!!!
Pokiaľ viem, teraz sa odchádza do dôchodku v priemere okolo 60 rokov, lenže už v 53 rokoch má polovica populácie vážne zdravotné problémy. 60 rokov preto, lebo výsluhoví, a že ich je požehnane veľa, lebo prechodné obdobie pre ženy, lebo predčasné dôchodky ľudí, ktorí zúfalo čakajú ako po 50-ke nezamestanateľní na akýkoľvek pravidelný príjem. (Odchod do predčasného dôchodku je trestne penalizovaný stratou príjmu 6 % z vypočítaného dôchodku. Pri 47 rokoch, ktoré by mal človek pre nárok na plný dôchodok odpracovať je potrestaný stratou dôchodku za skoro tri odpracované roky ...) Predčasný je aj invalidný dôchodok, pričom plný invalidný je z kategórie snov. Pokiaľ nie je inalidný na hlavu, je aj u ťažkých postihnutí len 70 %, t.j. počíta sa ako poistné krytie, kde dôchodok sa ráta z POB, ale len vo výške 70 %. Na Slovensku sa aktuálne dožije 65 rokov len 65 % populácie, t.j. tretina ľudí si dôchodok neužije. Oficiálne čísla predpokladanej dĺžky dožitia sú extrapoláciou dožitia pri narodení, t.j. extrapolácia na to čo bude o 70 alebo viac rokov. Existuje aj predpokladaná dĺžka dožitia pre ľudí, ktorí sa už dožili 25 rokov, ale tam sú čísla iné- podstatne nižšie. Sociálna poisťovňa má aj presné čísla, komu vypláca z daného populačného ročníka aký dôchodok. Tieto čísla sú už len v režime utajenia, aby nebolo zrejmé, že štvrtina populácie sa dôchodku jednoducho nedožije. Čím neskorší odchod do dôchodku, tým nenej ľudí s nárokom na dôchodok. V parlamente sa dá 56 dní ročne "pretrtošiť" aj v osemdesiatke, zvlášť keď niektorí poslanci majú dochádzku do zamestania okolo 50 %, t.j. odpracujú v reále len okolo 30 dní. Ale čo baletky, čo zdravotné sestry, čo ťažko fyzicky pracujúci? Tí sa buď dostanú na invalidný dôchodok, alebo sa rekvalifikujú na čakateľa v prekariovanej práci. No a v pláne je hneď po voľbách zvýšiť postupne vekovú hranicu na odchod do dôchodku na 65 rokov. V Čechách to má mladá generácia jasné - nároku na dôchodok sa nedožije. Na Slovensku to majú mladí rovnako jasné: o 50 rokov budú väčšinu populácie tvoriť trvale sociálne odkázané spoločenstvá dobre opálené, ale už po 4 generácie žijúce zo sociálnych dávok. Preto máme pôrodnosť na ženu 1,36 ( z toko asi 0,2 prippadá na SOS, ktoré rastú geometricky. Už v troch okresoch je väčšina novonarodených ako to politicky korektne povedať? - štatisticky hendikepovaná nezamestnanosťou oboch rodičov). Na dôchodky o 30 rokov môžeme kľudne zabudnúť. Budú, ale vo výške sociálnej podpory v nezamestanosti. Je jedno, koľko to bude nominálne, reálne to bude na jedno teplé jedlo denne.
samozřejmě že je to otroctví, většinou děláš co nechceš, pro koho nechceš a kdy nechceš, celý den v háji (prožitý ve stresu a únavě kolikrát neplodnou a nesmyslnou činností,která nebaví, nebo těžkou dřinou, která je okamžitě promrhána někým nad tebou v pyramidě)vše je "dobrovolně-povinné" Nemusíš to dělat, můžeš pod most že? Muset pracovat, aby člověk měl právo na život (aby se uživil) je prostě systémová chyba, při které systém možná doposud fungoval, ale začíná postupně kolabovat což způsobuje nárůst počtu lidí a vývoj technologií (robotizace) Je to logické. To znamená, že tudy cesta opravdu nepovede. Je nutné uplně změnit paradigma že práce = právo na život (že bez práce nejsou koláče) což se bude asi měnit velice těžko. A proč mám takový pocit že tohle v sobě nastolující NWO vůbec nemá zabudované naopak A odpracované roky? jak dlouho ještě budem poslouchat šlechtu, která nám toto bude diktovat? Půjdeme nakonec do důchodu vůbec nebo budeme makat dokud nevypustíme duši? Navíc při dnešním bordelu a tempu rozkrádání nikdo neví co bude zítra natož třeba za 30 let, takže důchody? neblázni s tim už snad dneska žádný rozumný a normální člověk nemůže vůbec počítat
30.11.2014 12:59
důchod dnes není žádná jistota
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?
Reakce na 322227
Nerad vám beru iluzi o tom, že důchod je něco stejně jistého jako smrt. Kam si půjdete stěžovat, až stát řekne, že na důchody už nesjou peníze, na lampárnu? Už dnes nejsou peníze na valorizaci důchodů, v Řecku chodí důchodci vybírat popelnice. U nás to je jen otázka času.
jj, vemte si že dnešní 20tník půjde do důchodu za 50 let. Má vůbec někdo představu co se za tu dobu může odehrát? války, změny systémů a vlád, rozkrádání, hyperinflace, různé slučování a rušení měn.. Zkrátka systém je děsně nestabilní a nevíte co bude zítra. Spořit si na důchod je podle mě ta největší pitomost a naivita
30.11.2014 20:55
RE: důchod dnes není žádná jistota
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?
Reakce na 322335
Nejde jen o důchody dnešních 20,30,40 cátníků. Mám na mysli i současné důchodce, kteří si myslí, že jich se to netýká a že je to jistota navěky.
Autor celkem dobře popsal současný stav. To ale není nijak složité. Takový článek sesmolí za pomoci Googlu i student střední školy. To hlavní jsem nenašel. Co je příčina a jak situaci změnit. Možná je to jen můj pocit, ale mezi řádky jsem vyčetl, že chyba je v těch mladých lidech. Přitom oni pouze reagují na svět kolem sebe. Ano, špatný je ten systém! Ten se musí změnit.
Přirozenou vlastností mladého člověka je chuť tvořit, zapojit se do pracovního procesu, neboli být "důležitý". To je třeba pěstovat a podporovat. Současný systém dělá opak. Možná cíleně, možná nevědomky. V obou případech je třeba pracovat na změně.
> Co je příčina a jak situaci změnit?
Správná otázka, pane xxxJirko. Pojďme zkusit nalézt na ni odpověď. Co je odjakživa ZÁKLADNÍ MOTIVACÍ LIDÍ? Co nutí lidi k tomu, aby vykonávali (pro ně obvykle) namáhavé a nepříjemné činnosti. Tedy časně vstávali, učili se, nabízeli se na trhu práce, rozhodovali se, těžce pracovali, vychovávali děti, ...?
Tím nejsilnějším motivem byl odjakživa STRACH. Strach z neznáma. Z neznámé budoucnosti. Tu hrozivou nejistotu z budoucnosti lze zmírnit jen tím, že se pojistíme. Vytvoříme si zásoby (úspory) na horší časy. A pořídíme si děti, které se případně o nás postarají, až dojdou úspory a my sami už nebudeme schopni se o sebe starat. Tato ZÁKLADNÍ LIDSKÁ MOTIVACE fungovala až donedávna. Po tisíce generací. Funguje i dnes? Ani náhodou. Moderní "sociální stát" v kombinaci se současným pseudohumanismem ji definitivně odstranil ze životů mladých lidí.
Výsledky? Ty vidíme všude kolem sebe. A nejde jen o skupinu mladých a vzdělaných lidí. Ale i o skupiny úplně jiných lidí. Které jsme naučili, že STARAT SE O SEBE A SVÉ DĚTI NETŘEBA. On už se někdo postará. Bohužel.
Možná by bylo lépe, kdybyste raději mlčel.
Motivovat lidi strachem jistě lze, jenom bych to první slovo vyměnil spíše za "ovládat". Protože motivovat a strašit je něco jiného.
Můžu mluvit jen za sebe, ale jako mladý jsem nikdy strach z budoucna neměl, a pracoval jsem vždy. Strach z budoucna si začíná člověk uvědomovat až v pokročilejším věku. To je moje zkušenost.
Strach motivuje k práci, nikoliv k tvoření něčeho nového.
"Dřou jako mezci, ale majetky nenarůstají - v čem je problém? (k zamyšlení...)"
Read more: http://dolezite.sk/Pracujici-chudoba-z-vas-udela-o...
Samozrejme, ze ze strachu jeste prumyslova revoluce nevzesla.
Ani nevznikne. A na praci pod kuratelem, existuji 2 duvody, proc neni mozna.
1. duvod je temer plna automatizace ve vyrobnich procesech, ktere vykonavaji ovce (lide, ochotni makat a pomalu jeste zamestnavatelum platit). Rada oboru jednoduse zanikne, protoze jsou nepotrebne, nebo nahraditelne automatizaci.
2. nikdo z odborniku, kteri by mohli ovlivnit realni ekonomiku jednoduse nebude, nebo nebude moci, nebo nebude chtit... odvest nejaky vykon, protoze dobre vedi, kam putuje zisk z jejich prace.
Navic, ti lide potrebuji k praci uplne jine prostedi. Potrebuji se jinak soustredit, nez trubka, co po nich rve z manazerskeho kresla, zejmena ve vyzkumu, jako primarnim oboru.
Tedy ten zmineny strach, jak u koho. Ten, co ma znalosti, schopnosti, dovednosti a jeho obor je zadouci, prozatim nenahraditelny, prezije. Ten jednoduse strach nema.
Kdo dnes studuje humanitarni obor a mysli snad, ze v budoucnu nekoho budou zajimat z nich vzesle profese, se plete.
Je to videt napr. i u pomerne dnes diskutovanych budoucich vizi sociologu. Oni vidi, dokazi spravne odhadnou budouci vyvoj, dokazou pojmenovat problemy, ale nikdy neovlivni dalsi vyvoj. Ani ekonomove, ac se snazi a dnes uz ani politici, jejichz vliv na spolecnost jde k nule. Pravnici? Naco, kdyz beztrestnost bohatych resi uz primo zakon. Poradenske firmy? K cemu, kdyz ma mafie ty spravne informace do ceho investovat, kde kdy a na jak dlouho vytvori bublinu. Ureednik? Statni? K cemu, kdyz stat je totalne rozkradeny a clovek v zamestnanecke pozici je zde pouze na placeni dani. Zrusime penize a pod dohledem banky a elektronickeho financnictvi neni treba ani kontrola dani. Jen stripky z budoucnosti, ale k zamysleni.
flakani mladych, ac inteligentnich, je vlastne paralyzuje pred urcovanikm vlastniho zivota. Ja chapu, ze nekdo treba nechce makat pro magora, to je normalni, jeste by ho mel kazdt na rozloucenou nakopat. Ale mit prehled v cem uspeji az se budou jednou (ono to stejne prijde) muset postavit na vlastni, nebo az onemocni a stat jim nepokryje ani nahrady na leky, ne jeste na klidny zivot. Resocializace neni mozna, je to uplne to same, jako treba bezdomovectvi. Vytvari se tim to povestne my a oni. Prave proto by nikdy nemel nikdo "nic" nedelat. Kdyz uz, alespon pro sebe, ovsem ne zazdenim na VS v oboru, ktery mu bude v budoucnnu k nicemu.
Je stejne divne, ze dnesni mladi nemaji ani vizi v tom, co by chteli delat. Mozna, kdyz na ne nekdo zatlaci, tak ze sebe STRACHEM vyhrknou, ze by chteli v budoucnu pracovat jako poradce ministrac financi Bat se zivota je vlastni hloupost, at je jakykoli. Ale myslim, ze zrovna strach v te neucasti na bordel-systemu v tom nebude primarni.
Proboha, vy těm blábolům, co tu trousíte, snad dokonce věříte. Myslím, že jste měl těžké dětství, žádnou lásku okolo sebe, žádnou chuť do práce, jen ten strach. Ale proto, že to tak máte vy, ještě neznamená, že to tak mají všichni. To vás ještě nenapadlo? Běžte si raději s kýblem pro plyn na Londýnskou burzu.
a já myslím že pokud jste Vy ještě nedozrál tak ještě není nic ztraceno. každopádně to čeká každého, takže zatím si vyhrňte rukávy a šup do práce
spise bych rekl >> ceska chudsi spolecnost <<, kde prijmy rodicu nepostacuji mnohda na to , aby jeste podporovali middle class rodice pracovne neaktivni deti a urcite i stare porekadlo >> bez prace nejsou kolace << je v Cechach silne vzite
http://www.zbynekmlcoch.cz/informace/texty/ruzne/karosi-aneb-smrt-z-prepracovani-v-japonsku-zajimave-informace
písal som o Ing. IT - je ich veľa - nie- len na ich miesto sa natlačili zaučení - a s nižšou mzdou - a to stačí -
Po staletí existoval osvědčený recept = válka každých 60 let, případně jiný druh sociálního otřesu (hladomor, infekční pandemie atd.) Toto řešení vždy humánním způsobem zaviněním "Vyšších Sil" = čti bez přímé účasti někoho, kdo by nesl "dohledatelnou rozhodovací odpovědnost" snížilo populaci, zničilo infrastrukturu a tím umožnilo obnovit "růst" = základní motor Kapitalismu.
Dnes již technicky neexistuje možnost "Války", jakkoliv nám média vládní i alternativní denně masírují opakem, vše jsou jen přísně hlídané lokální PROVOKACE. Válka jako přirozený katalyzační mechanismus není možná, protože investované náklady na její vedení v globálním měřítku by převážily budoucí výnosy = majetek celého světa patří do jedněch rukou, dříve alespoň bylo "co a KOMU krást", kdes by Elity NWO okrádaly jen sami sebe !!!
Proto bylo třeba najít jinou "Nesmrtící Etickou a Humánní Alternativu" = Očkování proti chorobě, kterou vzápětí dostanete, Ebolu, Ostrakizace odlišných názorů v práci zacílená na dosažení absolutní podřízenosti vyšinutému "kindermanagementu", nesplatitelná hypotéka, kvalitní = placené vzdělání (rok od roku více chabé, ale o to více "cenné", placený zdravotnický byznys, kde místo státem hrazené PREVENCE hradíme až OPERACI, čímž demotivujeme lidi k tomu, aby se o svůj nejcennější statek = zdraví řádně starali a přeci nenecháme umřít staré a nemocné, je lepší nechat zástupně díky vyčerpaným fondům nechat umřít už mladé a produktivní ...
Čím více ambicioznější idiot, tím více se Systému uváže a tím více je vydíratelný a manipulovatelný. Proč jezdit v TRABI ZDARMA na fritovací olej, když můžu mít služební auto? Proč bydlet v bytovce ZDARMA, když můžu mít byt na Praze 1 na hypotéku?
Systému vadí POUZE ten, který se "odpojí" = dále nečerpá a nespotřebovává (nevrací půjčené zdroje zpět do oběhu)...
Proto tolik vadí mladí "homelessáci" žijící doma, protože nejsou dostatečně zapojeni do MATRIXU a nelze je proto cíleně ovládat, umí si odříct nadbytek a naučili se parazitovat z minimem, tím globálně způsobili "KRIZI" poptávky ...
V bankrotujících USA je levnější držet 70.000.000 obyvatel v hrsti sociálních dávek, které systémem "Nalej = Vylej" živí iluzi růstu, než je odpojit a nechat Systém selhat ...
Pod Váš příspěvek se podepisuji, lépe bych to nenapsala.
Winstone, všechno dobré...až na..zase to "identifikování viníka" (Aneb jak vyoperovat a neudělat chybu, že...Dejte si na to pozor!)... To, co jste psal - by žádný "Kapitalismus" nikdy nenapadlo! Ba i většina pravověrných kapitalistů by to odmítala jako porušování kapitalistických principů!
Ale státisti...to je jiná militární mentalita...pro ty je to, co jste popsal...naprosto vlastní...
Systému vadí POUZE ten, který se "odpojí" = dále nečerpá a nespotřebovává (nevrací půjčené zdroje zpět do oběhu)...
Proto tolik vadí mladí "homelessáci" žijící doma, protože nejsou dostatečně zapojeni do MATRIXU a nelze je proto cíleně ovládat, umí si odříct nadbytek a naučili se parazitovat z minimem, tím globálně způsobili "KRIZI" poptávky ...
Tieto vety tesat do kamena! A vsimnite si este vazeni, aka stvanica sa na tychto ludi ludi vedie, najma cez zidomedialny mainstream. Vymyslaju si na tychto ludi odmietajucich zit v matrixe podla predstav inych rozne nalepky a urazky. A najvacsiu podporu si nasli u ludi totalne zmasakrovanych systemom, ktori musia makat od rana do vecera, pretoze si na seba nechali uvalit mlynsky kamen v podobe hypoteky, roznych uverov, narobili si kopec deti, aby si ukojili svoje ego a vysledkom je, ze so seba urobili totalneho otroka, ktory sa necha vydierat na kazdom kroku a namiesto toho aby videl skutocneho nepriatela, tak nenavidi ludi, ktori odmietraju zit v matrixe a makat na tento system.
A proč se dneska ženit? Jste stejně sami, děti vám ukradnou a ještě platíte.
je to amerikanizace a s ní spojená debilizace
osídlování ameriky totiž probíhalo tím stylem že lidé přišli z evropy obsadili neobsazenou půdu a založili rodiny no a jejich děti když byly dospělé si našly partnera a odešly zase dál na západ hledat volnou půdu ke kolonizaci
tento debilní přístup vypořádání se s mezigeneračním střetem u nás zavedli bolševici svou podporou mladých rodin půjčkami a dalšími výhodami která byla a bohužel stále je prezentována jako podpora rodiny
ve skotečnosti ale nejde o podporu ale rafinovanou likvidaci rodiny tedy k likvidaci přirozených vazeb které rodinu svazují
výsledkem jsou bezprizorní mladí lidé vydaní na pospas systému s dětmi na krku kteří už ve vlastním zájmu budou držet hubu a krok a nechají se zotročit státem
v minulosti bylo běžné že když děti dorostly se rodiče odebrali na tzv. výminek a to co je živilo předali svým dětem kteří je na oplátku živili
další důvod je fetišizace majetku (zase v souladu s amerikanizací a debilizací) každý chce nyhromadit za svůj život co nejvíc a pak je logické že když všechny firmy vlastní nebo řídí starší generace tak se mladí hůře prosazují
dnes už stát aktivně rodiny nepodporuje ale celé to běží samospádem výsledkem je mnoho mladých lidí kteří jsou nezaměstnaní nebo nebo nemají k nezaměstnanosti daleko což ale je přirozený stav který se bude dále prohlubovat
já si myslím že je to dobře tedy takových mladých lidí by mělo přibývat a kéž by si mnoho z nich uvědomilo že nemá smysl nad tím zkuhrat ale že je třeba změnit systém vypořádat se tak s tou situací produktivním způsobem
... "Ve světle Pravdy" (Abdrushin),
nejlépe necenzurované vydání.
Neperspektivnější období následujícího desetiletí budou soukromé věznice, do kterých se umístí až 30% populace tak jako je tomu v USA, a pak zbude možná i práce a bydlení na ty poddajné a režimu oddané.
Proč všichni musí znát anglicky, aby si nakonec nemeli chtít ani posekat trávu na dvorku, aniž by nenajali firmu?
Proč máme všechen nábytek kupovat treba z továren IKEA?
Proč nejvíce profituje jen pár megaobchodu? Proč se všechno centralizuje?
Prece je úplný nesmysl živit filosofii, že ve velkém se delá efektivneji. To platí jenom v nečem, nekdy, za nejakých podmínek, a má to nekde optimum.
Co se pak kdo diví, když zanikají profese? Zanikají tradice napríč lidskou činností? Mladí proste nemají tolik duvod se o neco zajímat, když je zjevné, že tyhle profese začínají být "posledním a zoufalým pokusem, jak prijít k penezum".
Tradice nás ale učí - "remeslo má zlaté dno". Ale kdy? No až pak, co se zjistí, že tyhle megasubjekty prestávají být efektivní, a mnohem víc sežerou, než vrátí. Témer všechny vyrostly na momentální poptávce a naakumulované nerovnováze, ale co pak. Je naivní si myslet, že pomyslný rebrík vede až do nebe.
Velké korporace proplýtvávají čím dál více penez, a pomáhají lidem odvykat od reality. Za účelem lepšího vysávání zavádejí domnelý individualismus jako semínko budoucího konfliktu.
Všechno je to jen odezva na to, že smysluplné práce opravdu ubývá.
Vetšina jsou to jenom náhražky, a ani školy na to neumí reagovat. Výsledkem totiž nebývá posilování tradic, nečeho, co v okolí vyrostlo a funguje, ale spíše zavedení do dalšího područí.
Práce je porád práce a ne chytráctvo. Nejde prechytračit všechno na svete. Systém založený na relativne levné rope má své limity.
jak nas to soudruzi ucili, ze "kapitalismus je vykoristovani cloveka clovekem".ten se postupne vyvijel az pojem "vykoristovani cloveka clovekem" ve vyvinutych zapadnich zemich pominul. obnovil se po r.89 zejmena v byvalych socialistickych zemich a ceska hrouda, kde domov hnuj, je toho zarnym prikladem. ano, pocatek kapitalismu v "zabehu"!!!
Pan Editor obratne prevzal 4 roky out of date clanek, abx roztocil diskusi.
V podstate mam dnesni mlade rad. I kdyz prezivaji coby mamanci anebo s titulem prav montujou auta v Koline ci Boleslave nebo Nosovicich.
Jdou odrazem nas, kteri jsme Vrchnosti i Shabes/GOY/im ponizene kyvali na odchod do duchodu az po smrti a nastoleni sveta, kde je clovek cloveku jen vlkem.
A to, co je iDnes v Gott/line bylo i na hodnem Zapade pred cca 30-40 lety. Plodilo to i krajni jevy jako Baader - Meinhof Complex, Charles Manson Sektu atd.
Dnesni mladi uz revoluci zkouset nebudou, kdyz videli nas volit Joshku Fisheru, Robin Cooka, Kacenu BioMassu a dalsi humanitarni bombardery, kteri byli za naseho mladi naopak odhodlanymi revolucionisty.
Protoze vicemene jen prezivame a vezeme se my, naucili se to od nas i mladi. Vzdyt za Zleho Bolseviiika lennonujici a kocabujici Pepici a Maren/ky zavideli zapadonemeckym nezamestnanym cesky holky na discotekach v Praze a Varech, kozeny bundy, kazdy 3 roky ojetyho Golfa a obcas ty Kanary, ty Kanary.
Ted uz mame, co jsme chteli. A mame i mlady, kteri se nam podobaji jako vejce vejci. Tak co nadavame a hltame Cilkoviny !?
jak u koho a s kým..Ne každý má to svoje soukromíčko.kde se generace rodiču a jejich dětí shodnou ve všem...Chtělo to ale čas...zejména v období 1-6let.potom 12-20let...potom rodič SKLÍZÍ nikoliv bouři.OSOBNÍ bilance....
Musím konštatovať na celú diskusiu len toto: Čo sme si navarili, tak to si aj zjedzme, ale kritiku kuchárke povedzme, aby takúto žbrndu uz nikdy nenavarila! A za všetkým vidím vrch Sion! To len ako dodatok do jelima Dr.Etkera!
Demokratismus se propracoval, svými výsledky, na úroveň fašismu, feudalismu a otrokářství.
P.S.
Problém "hikikomori" probírá např. tato bakalářská práce (2014):
https://www.vse.cz/vskp/show_file.php?soubor_id=1246900
Bohužel se na této práci odráží zrůdnost doby.
Přesto, že řešitel sám popisuje příčiny a důsledky, "švejkuje" a vyhýbá se, vědomě nebo nevědomě, pojmenování problému - vadný systém, který se rozpadá "zevnitř".
Základní důvody neupřímnosti pisatele mohou být dva:
a)
Pisatel / pisatelka je si vědoma nesvobody a tlaku okolí, které by se mohlo a pravděpodobně i postavilo k její práci negativně a s předsudky.
b)
Deformace nové generace, prostřednictvím mainstreamu, dosáhla úrovně románu 1984.
V ČR je situace následující:
Tzv. "mamánci" jsou většinou z nepříliš bohatých rodin a tudíž nezdědili byt po babičce, nedostali jej darem od rodičů (nebo alespoň podstatnou finanční dotaci) a nepracují v těch pár výdělečných nekrachujících odvětvích (IT, strojařina, elektro) s platy nad 40tis.
Ti ostatní nemají šanci obstarat si vlastní bydlení a založit rodinu.
Zadlužit se až do důchodu hypotékou na králíkárnu o rozměrech té socialistické, ale v podstatně horší kvalitě než staré paneláky, nebo na původní 50 let starou socialistickou králíkárnu která je už za termínem původně plánované životnosti, to touží jen málokdo.
Zvlášť při klesajících platech a stoupajících nákladech na živobytí a vyhlídce, že po padesátce je už nikdo nezaměstná.
Další problém je náročnost dnešních d(ě)ívek. Ty považují obstarání pohodlného bydlení ve městě samcem za naprostou samozřejmost, plus k tomu nové vlastní auto, drahé dovolené u moře, týdenní luxusní nákupy, apod...
Ne nadarmo tvrdí rozvedení pětačtyřicátníci, že ta nejmizernější a nejdražší děvka, která je stála celé jmění a na oplátku od ní dostali jen sekýrování a výčitky, byla jejich vlastní manželka.
Ono takové věno byla velice praktická záležitost. A bez něj měly šanci jen ty největší krasavice. A přesto veškerý majetek byl v rukou manžela, ne jako dnes, kdy vás oberou o střechu nad hlavou a ještě jim bidete další desítky let platit jejich dolce vita, což se skrývá pod záminkou platby alimentů na dítě.
Pro všechny naivní vyznavače "toho opravdového kapitalizmu" mám špatnou zprávu. Kapitalizmus vynalezli židé jako systém, ve kterém oni budou bohatnout a získávat čím dál větší moc, zatímco gojimové budou chudnout a dostávat se do pozice nevolníka až otroka.
Za tím účelem v 18.-19. století zkorumpovali a zlikvidovali šlechtu, které na poddaných aspoň trochu záleželo a nahradili to současným nelidským kapitalizmem. Od té doby žida nezajímá, kdo píše zákony, protože si ho vždy může koupit.
Vypadá to že mladší generace začíná nabírat na síle. A blíží se okamžik kdy přeberou otěže. Starý systém zemře a přijde nový. JE to nevyhnutelné. Tenhle systém si freetery a NEETy, mamahotelníky a papahotelníky, tvoří sám. Místo toho aby si lidé řekli, co děláme blbě, že nám vznikají tito lidé ? Je označuje za nemocné a chce jim ohnout záda. Když bude 50 procent společnosti bezdomova, nebude nikdo kdo bude vydělávat na knížata a premiéry. Kdo by za ně pozvedl zbraň proti "případnému" nepříteli. Kdo by cítil národní hrdost a nebo i hrdost k tomu že pracuje v nějaké firmě. Jsem z genrace té mladé právě abych viděl, že ti lidé to nedělají mnohdy ani naschvál. Oni prostě ani nemůžou kolikrát najít práci. Staršší generace jim podkopává sebevědomí tím že je označuje za asociály a parazity. A pak na just dělají všechno obráceně. A je to tak dobře. Změna se blíží a tenhle systém to pocítí. Až nebudou lidé platit daně a zdravotní a sociální daně a daě ze života a daně z výkalů. Protože prostě nebudou mít z čeho. Plno firem zbankrotuje plno lidí přijde o všechno protože nebudou peníze v oběhu. Už teď je vidět jak je to problém že se vyvádí peníze z země. A že se nepodporuje život v samotné zemi.
Ale lidi si to vybrali. A jak říkám je snadné označit mladé za lenochy a parazity a říct že jsou nemocný. Ale to je krátkozrakost lidí co podporují tenhle systém. Když nebudou mladí střídat předchozí generaci, urychlí se pád právě té předchozí generace. A to je to co chceme. Takže víc takových lidí víc víc. Ať už je to za náma.
Tak nějak to je...generace dnešních čekatelů na důchod,co v době zvonění klíčema byla jen o trochu starší,než ti "inteligentní mladí flákači" dnes,"zkurvila co vzala do ruky" nejen sobě,ale i jim a oni jsou jen nechtěným vedlejším produktem,takže na ně a jim nadávat není rozhodně namístě....
přesně tak, je to nemoc systému takže to nesvádějme na lenošství. pokud systém sledujete jak se vyvíjí je to logický následek a dá se z toho odvodit, že bude ještě hůř, protože to nikdo neřeší a jenom se furt omílá co tu máme nefachčenků, socek a flákačů a že kdo chce práci si najde a podobné lži. Proč dřív těch "línejch" moc nebylo a najednou se jejich řady rozšiřují? protože prostě problém není v lenosti, ale v systému, lidi vidí, že jejich práce(nudná zbytečná stresující otročina)pokud se jim jí podaří sehnat, neni oceněná, ikdyby se přetrhli pořád to je pro vrchnost a odírající elity málo. Proč se nechat sdírat z kůže a ždímat do vyčerpání? Kvůli dotování nenažranců, jejich válečných projektů a jejich tlustejch nenažranejch bachorů? U mě jsou líní vychcánkové právě naše vláda a vládnoucí oligarchická elita. Pokud s problémem nehodlá nic dělat nakonec jí přeroste přes hlavu a dopadne to velice špatně, protože prostě lidi si nenechají donekonečna srát na hlavu. Jinak článek bych nazval spíš "příliš inteligentní a příliš nasraní"
Nejhorší na tom je, že pokud by tenhle režim například problém nezaměstnanosti řešit začal, tak jedině ve stylu "Arbeit macht frei".
30.11.2014 21:07
RE: Pohled mladého člověka
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 322333
Máte velice dobrý postřeh.. Většina lidí by chtěla něco smysluplného dělat (kromě vyloženě nemorálních lidí..), ale práce opravdu není !!!!!!!!! Jak se asi cítí mladý člověk, který roky nemůže najít práci, která by ho vnitřně uspokojovala?? Určitě blbě, jako by byl zbytečný a pak není divu, že někteří se na to prostě "vyser.." !! Přitom stroje umožnují, že by se mohlo dělat jen třeba 20 hodin týdně a pak by najednou bylo práce dost pro všechny! Jenže to není cílem elit (majitelů výrobních prostředků), jim nejde o blaho lidí, ale jen o zisk.
A řešení ??
Vidím tři 1) změna společenského systému, třeba na ten opovrhovaný "komunismus", kdy každý bude dělat to, co ho baví
2) radikální snížení populace, jak o tom sní zástupci NWO (jen cca 300 milionů..) 3) velká válka, která hodně zničí a bude moci začít znovu budovat..
komunismus nevím, ale nějaká forma např. ta frescova RBE, zrušení peněz čímž se odstraní nerovnost a nesouměřitelnost, moc globálních elit, a vůbec rozdělení na boháče a chudé, zmizí zbraně a jejich zbytečná výroba atd. ale je to asi opravdu utopie. Já tedy pro snižování populace jsem, na zemi by mohl nastat ráj (samozřejmě po odstranění současného rakovinového nádoru ve formě globální elity a jejího hrabání majetku ad absurdum ale rozhodně ne válkou nebo nějakým zabíjením, spíš postupným snižováním porodnosti, páč jak známo "lidí je jak sraček" a tímhle tempem nás za chvíli zeměkoule "neunese" Nicméně elity plánují ten zbytek využít jako otroky Tady vidíte tu nesmyslnost kapitalismu nebo co to tady "funguje" - vydrancovat planetární zdroje při zotročování milionů lidí pro luxus horních 10ti tisíc a naprosto nerelevatní konzum, pak všechno zničit a vymbombardovat a začít znova od nuly a tak pořád dokola (otročit, drancovat, zničit, drancovat, válčit) má to smysl? nemá pochopitelně..
1.12.2014 21:45
RE: Pohled mladého člověka
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?
Reakce na 322330
Milí lidé si vybrali PRD---A ten prd se nazývá vždy STEJNĚ..Manipulace výsledku voleb dle politické objednávky..Kdybyste skočili na sebe a uštvali se svou volbou,všechno je VŽDY JINAK...
Oznacovat mlade za lenochy muze jen stary, ktery se boji, ze ho mladi vystrida. Stary clovek, ktery se neumel behem svojeho zivota radovat z malickosti. Stary clovek, kteremu vyhovovalo, kdyz nikdo nesmel vycnivat a predpoklada, ze ten, kdo vycniva, je podvodnik. Lidska zavist je velky problem.
30.11.2014 22:41
to by ale museli bejt prostitutky staré :D
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?
článek mluví o mladých lidech, já bych řekl že většina těchto případů jsou muži, mladí muži. Mladá žena, buď má práci, studium, nebo přítele či manžela, pokud se o něj stará a on vydělává tak vlastně už v jednom smyslu práci má taky, zvlášť když přijdou děti . Další "relativně snadné peníze můžou přijít z prostituce nebo porn průmyslu pro dívky co nemají " normální" práci a neštítí se této varianty , takže vlastně "práci" taková dívka má taky pokud by se dalo mluvit o práci . Může někdo napsat nějaké čísla, v poměru muži vs ženy v tomto případě nemakačenek nebo inteligentně líných ? většinou jsou flákači mladí svobodní muži co jsem jsi za život všiml, nebo žena v troskách na alkoholu a s jinými problémy, snad neznám ani jednu holku nemakačenko.
Skutočne reálny článok.
Ale žiaľ, pre tupcov demokratických, tento článok dokonale dokazuje depresívnu pravdivosť knihy pána Kysuckého "Demokracia je principiálny omyl".
Teda - demokracia je degeneratívny systém a nedá sa nijako opraviť - demokracia sa musí len odstrániť.........
A konečný systém podľa pána Kysuckého je Duchovný hierarchický politický systém - podrobne vysletlený v jeho dvoch knihách, ktoré som čítal.
Clovek muze byt svobodny jen kdyz ma kousek pudy ktera ho uzivi, kde se muze rozhodnout jestli pracovat vic nebo min a kdyz ho nikdo nevysava a nebo alespon ne prilis. Toto je vsak v dnesni technologicky pokrocile dobe mozne jen pro malo lidi a tak zakladni prijem dava smysl, aby znovu osvobodil cloveka, pokud v tom zase uzernici nenajdou nejakou skulinu. Zde je tato myslenka vysvetlena: http://www.youtube.com/watch?v=2mP3b86zVvo
Jsem mimo jine velice potesen kolik moudrych Cechu a Slovaku se zde vyjadruje, kteri navic jsou asi i hodnymi lidmi.
Jeste jsem ovsem v zivote nepochopil proc je nas narod nastaven tak, ze se nemuze sjednotit ke svoji obrane proti zlu a k tomu sjednoceni vzdy potrebuje nejakou vypjatou a zivot bezprostredne ohrozujici situaci.
Nekdy bych byl radeji, abychom byli narodem vzteklych psu, kteri kolem sebe kousou hned jak se objevi neco ciziho.
Janecek: V tom Tě zklamu kámo - ten nápad toho "příjmu" vymysleli právě globalizující se "elity", aby nabídli radši prst (navíc jen ve vynucených penězích...což pro ně svůj lstivý důvod.) než si nechat ukousnout ruku. Bohužel je to PODRVH. Ostatně stejně jako teoretické čachry s délkami pracovních dnů, atd. - Žádné takové čistě PARAMETRICKÉ úpravy nejdou k příčině stavu a pochopitelně řešení jen oddalují.
dobrý článek, ovšem chybí mi zde rozbor, proč tomu tak je. Zatím je to jen popis situace ... a nezakrývejme si, že mnozí mladí skutečně jsou líní, protože mohou. Za našich let jsme holt museli automaticky nastoupit do hockny, pořídit si babu, děti, byt a makat.
V diskuzi nicméně vidím plno trefných poznámek
nejsou prachy, není budoucnost, nedá se stěhovat z mama hotelu.....všechno ostatní jsou kecy..
Ti co se odstěhovali si budou rvát vlasy, až jim jejich životy budou likvidovat exekutoři, popř jejich rodičům.. a la český exekutorstán... a la spravedlnost po našem...
Tuto stránku navštívilo 11 349