Diskuze k článku

Boj proti ISIS má za cíl svržení Assada, přiznává velvyslankyně

Příspěvků 58

24.9.2014 13:26

Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

a pak čte o ztrátách, způsobených tím velkolepým supermoderním arzenálem, tak bych řekl, že jim jeden pasák koz s kalachem a nebo českým RPG-čkem vyjde tak na dvacet milionů dolarů. Ale zase ten zastaralej šmejd se musí vystřílet, aby se mohl vyrábět novej, a kapitalistickej kšeft mohl běžet, a všichni měli pořád co dělat. Jenom lituju ty idioty, co ty zloděje pořád volí, a kteří to pak musí pořád všechno platit z vlastních kapes. Kdo halt nepochopí odkud vítr fouká, musí stále opakovat stejnou chybu, která se pak stane dědičná, a připadá těm dole jako samozřejmost. Přijmout, a poslušně akceptovat, to musí být moderní psychiatrická zásada poddaných...... [bliji]

317955

24.9.2014 14:39

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 317955

Krom Vašeho posledního příspěvku, na nějž reaguji, pane/paní "89", jsem si přečetl i všechny Vaše ostatní příspěvky zde. Ve všech vyjadřujete stále totéž. Naprosté znechucení nad současným světem.

Já jsem na rozdíl od Vás přesvědčen, že žijeme v tom nejlepším světě a nejlepší možné době ze všech. Na důkaz tohoto svého tvrzení předkládám fakt, že dosud nikdo v těchto diskuzích nebyl schopen určit jiné místo a čas, kdy se lidé na této planetě měli lépe, než zde a dnes.

Proto se Vás táži. Dokázal/a byste jasně a stručně říci, co by se mělo změnit, abyste byl/a se svým životem spokojen/a? Stačí mi jen cca tři NEJDŮLEŽITĚJŠÍ VĚCI. Děkuji. [smích]

317957

24.9.2014 15:00

?????

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 317957

Co Vás vede k tomu, že tvrdíte, že nejsem se svým životem spokojen ? V podstatě je mi jen občas líto většiny ostatních, a divím se, že dělají a trpí to, co dělají a trpí. Možná že nejvíce je mi ale líto Vás, protože podle Vašeho vyjádření tuším, že až jednou procitnete, pokud samozřejmě procitnete, stanete se nejspíš jen dalším nositelem pětikilového baťohu pod bundou, který bude silně reagovat na nitráty. Takových ostatně již a nejen poslední dobou notně přibývá, zkuste se rozhlédnout po tisku..........

317958

24.9.2014 20:10

RE: ?????

.lak 77.?.?.?

Reakce na 317958

Ne, prostě nevidí vlastnosti protřelých alkoholiků že dovedou dělat problémy všude všem i a okolí po kterém by neměli šilhat ale s vidinou loupeží si to samozřejmě nedají ujít. Tady zmýlená neplatí a no to dojíždí na systémek bankovního socialismu nesouměřitelně bohatých na které doplácí jak společnosti tak logicky lidé. Korporace se zdatnými uzurpátory obdobných schopností se občas nedají a je to choroba současného světa a jenom se potvrzuje že schopní alkoholici mají problémy jako poslední a vlastně v tom ani zmíněná chemikálie nemusí figurovat protože jsou asi našlechtění systémoví šperci opečováváním namachrovanými exoty jež tento systém brilantních lhářů a podvodníků vydávající špinavé hejble notabene násilí skryté či posléze očividné zpravidla za chytrost a spřízněnými padouchy v podobě mediálních presstitutek i zaprodanců cíkví nechají posvětit a k hrůze chápajících očividně vovčanstvo zavede. Málo Snowdenů a o to více ovcí je přáním loutkovodíčů kteří v sebeadoraci bohy zubožují jim vydané všanc a ještě si to nechají potvrdit plutokracií prodlužovaných a krachujících společenstev vedoucí ekonomické násilí které přerůstá v horké a kde se mezi odpornými blby považují za nejschopnější. [chechtot] [velký smích]

317974

24.9.2014 23:03

RE: ?????

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 317958

Omlouvám se, pane "89". Za tvrzení, že nejste se svým životem spokojen. Sám se sebou jste tedy spokojen. Nespokojen jste ovšem s většinou nás ostatních.

Mohu tedy poprosit o radu, co my, většina ostatních, máme dělat jinak, abyste byl s námi spokojen? A opět stačí ty tři nejdůležitější věci. Děkuji.

317991

25.9.2014 8:36

RE: ?????

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 317991

Je pro mne klíčově důležité, abych musel být , třeba jen s Vámi, spokojen ? Proč ? Prostě, vyjadřuji jen svůj soukromý názor na pasáky koz, a připletl jste se / nešťastně / do toho, nic víc. Vždycky mne i skoro vadilo, nějak nutit ostatní, aby do posledního puntíku plnili mé rady, zrovna tak jako jsem vždycky dělal jen to, co jsem uznal za vhodné, poté co jsem si nějaké rady ostatních vyslechl. Například na vojně mi kdysi mnohokrát děkovali mí nadřízení, že jsem neuposlechl jejich rozkazů. U člověka oceňuji jeho funkční mozek, především. Funkčnost mozku bych považoval za vyhovující, pokud jeho nositel neškodí sobě ani ostatním. Proto jsem byl odjakživa nepřítelem v podstatě jakýchkoli Systémů, založených na oblbování a následném okrádání vytvořených hlupáků...

318001

25.9.2014 11:44

Tři odpovědi

Rostislav Mucha 89.?.?.?

Reakce na 317991

"Mohu tedy poprosit o radu, co my, většina ostatních, máme dělat jinak, abyste byl s námi spokojen? A opět stačí ty tři nejdůležitější věci. Děkuji."

1. Méně číst noviny.
2. Méně sledovat televizi.
3. Více přemýšlet.

Pokud to uděláte a podaří se vám na chvíli oprostit se od vašeho ideologického myšlení, budete překvapen.

318010

25.9.2014 12:07

RE: Tři odpovědi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 318010

Ono vysadit na psychiatrii prášky může skončit psychologickým "nárazem do zdi", a většinou i velmi nepříjemnými abstinenčními příznaky. Zmiňoval jsem tu proto preventivně i různé nitráty páchnoucí baťohy pod od bundou. Co se týče "nečtení novin", řekl bych že člověk by měl noviny číst, ale spíš jako kdysi Dikobraz, a pokud čte něco zajímavého, tak si to vystřihnout, a nelepit někam do sešitu pro pozdější posouzení. Je to strašně nebezpečná metoda, a proto je tu internet, kde je informací nadbytek, a denně vše akutální večer i mizí, takže to pozorovatel prostě zapomene. S tou televizí bych také nesouhlasil, vyhodil jsem ji již v roce 1990 k popelnicím. A s tím přemýšlením je to také silně "o šajslích". Pokud začnete znenadání přemýšlet, a podaří se Vám být ještě k tomu objektivní, asi budete přemýšlet o sebevraždě, zejména, když budete striktně požadovat, aby se Vaše teorie kryly alespoň částečně s praxí. Nemoc se léčí většinou stejně tak dlouho, jak dlouho se zanedbávala. Stejně je to s nemocemi psychickými, které jsou mimochodem většinou stejně infekční, jako infekční choroby jiné......

318011

24.9.2014 15:20

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 317957

>Já jsem na rozdíl od Vás přesvědčen, že žijeme v tom
>nejlepším světě a nejlepší možné době ze všech. Na
>důkaz tohoto svého tvrzení předkládám fakt, že dosud nikdo
>v těchto diskuzích nebyl schopen určit jiné místo a čas,
>kdy se lidé na této planetě měli lépe, než zde a dnes.

Člověče, tohle současný svinstvo je snad ten nejhorší šmejd, co mohlo lidstvo stvořit!!! Zlodějna, korupce, prolhanost, faleš, naprostá ztráta soukromí a spousty dalších svinstev zvítězily na celý čáře! To i za toho komunistickýho režimu bylo lepší. Sice byly prázdný krámy, zadrátovaný hranice a spousta nedostatků, ale důstojnost života většiny lidí byla na lepší úrovni. Nebylo nezaměstnaných, bezdomovců, nekradlo se v takové míře a byla vyšší míra spravedlnosti. Do důchodu se odcházelo podstatně dříve, lidé(myšleno většina)nebyli ve vlastní zemi natolik vykořisťováni jako dnes. O co se to tady snažíte? To, že vy jste se bůhví jakým způsobem napakoval, nemáte ani špetku sociálního cítění a solidarity, hledíte pouze na sebe, ještě nemusí znamenat, že tak na tom jsou všichni! Tyhle kecy si ponechte a přesvědčujte jimy ty statisíce nezaměstnanejch, bezdomovců, z velké části vinou zlodějsko-exekutorskýho režimu, nemocných lidí atd... a utěšujte jimi pozůstalé po těch, kdo si vzali v té beznaději život. A uvědomte si, že i vy se můžete dostat v takovéto svinské společnosti (nechtěně) do podobných problémů jako většina výše jmenovaných. Tak to vidím zase já, ačkoliv díky svým schopnostem a od Boha darovanému zdraví, jsem dosud žil vždy a všude celkem OK.

317960

24.9.2014 17:09

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Kluk 212.?.?.?

Reakce na 317960

...tak tak, pán "VojtaIL" si zřejmě spletl planetu.
Doporučil bych mu, aby se oprostil toho vakua ve kterém žije [bliji]
Dnešní svět je tak nebezpečný, že jen naprostý Idiot si toho ještě nevšiml!

317965

24.9.2014 19:05

RE: Když člověk vidí to nesmyslný lidsky jednani..

Wiky 188.?.?.?

Reakce na 317960

Lidstvo mimo Evropu se mnozi jak sarancata.A pocet lidi stale roste! Kdyz pomoci inteligence se neda zastavit porodnost, tak Bohuzel si priroda musi pomoci sama. Epidemie,nebo pomateni mysli lidi a vzniknou boje a valky vyvrazdovani a nebo dokonce kanibalismus. [oči v sloup] [zahanbení]
V americkem filmu "SOYLENT GREEN" z roku 1979 ,dej se odehrava v budoucnosti - v roce 2022 (tedy za 8 let!) a pouze v tom ze nezobrazuje (tenkrat jeste neexistujici) dnesni technicke skutecnosti pusobi skoro smesne .
Ale znicenou prirodu, prelidnenost, bidu, vladnouci oligarchiji a DIGNITAS=/suicidhilfe/= zarizeni pro lidi, kteri nechteli dal zit...to vse uz dneska mame...
[pláč] no jo ale zatim jeste zijem teprve v roce 2014!

317972

24.9.2014 15:50

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 317957

Vo tom byl presvedceny i Mr. Klaus, kdyz v novorocnim pruvodu na vychazce s livii prohlasil dalsi svou velkou myslenku s niz vstoupil do dejin...

Rekl: ZIJEME V NEJLEPSIM MOZNEM SYSTEMU A VERIM, ZE NIKDO ANI ZADNY LEPSI NIKDY NEVYMYSLI V.Klaus

317961

24.9.2014 17:02

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 317957

Můžete uvést alespoň 5 pravdivých a zásadních důvodů, proč a pro koho je zdejší mafiánský kapitalismus, zadlužená,nejrůznějšími mafiemi rozkradená a zahraničním nadnárodním společnostem v podstatě rozdaná republika nejlepší možná doba ze všech ? Frázemi jako ...dala příležitost schopným, pracovitým a kreativním...ale neobtěžujte.Těch už jsem slyšel a četl moc a každodenní realitě a především pravdě jsou na hony vzdálené. A rozlišujte, prosím, schopné a všechoschopné jedince.Tak do toho,třeba mě přesvědčíte.

317964

24.9.2014 17:36

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

milboy 85.?.?.?

Reakce na 317957

Vážený pane..!
A ktoré tri veci sú pre vás najdôležitejšie v živote?
Pretože ak niekto napíše, že nikdy nebolo na celej zemi lepšie, tak to znamená IBA to, že on patrí medzi absolútnu menšinu. Viete o tom, že na zemi hladuje 17% obyvateľov a 26% žije pod oficiálnou hranicou chudoby. Nehovoriac o tom, že 43,7 milióna Američanov žije pod hranicou chudoby v tejto najfantastickejšej, najdemokratickejšej a najbohatšej krajine na svete!!
(jednotlive štatistiky sa môžu navzájom líšiť..)

317966

24.9.2014 19:02

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Na-Iva tisk (tečka) amos (zavináč) gmail (tečka) com 90.?.?.?

Reakce na 317966

Nejprve si srovnejte co se u američanú považuje za chudobu a porovnejte to s průměrem v Indii, Číně, Africe a Jižní Americe.
Porovnejte dnešek a minulost, i tu celkem nedávnou. Kolik asi lidí trpělo hlady, umíralo na choroby a kolik dětí se dožívalo dospělosti.
Kdo dosáhl na vzdělání a zdravotní péči. Kolik lidí se dožilo padesáti, šedesáti a víc let?
Né že by to nemohlo být lepší, naprosto stupidní a nespravedlivý způsob odčerpávání zdrojů do tzv. vyspělých zemí má hodně co napravovat, přesto se všude žije lépe.
K té štastnější menšíně patříte nepochybně i vy, a s vámi valná část obyvatel severní polokoule.
Pokud někdo nevidíte nic z toho, žije v zajetí vlastních negativních představ a nevnímá skutečný stav světa.
Opravdu není všechno růžová a dokonalé, ale změny jsou převážně k lepšímu.

317971

24.9.2014 20:05

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 317971

>Nejprve si srovnejte co se u američanú považuje za chudobu a
>porovnejte to s průměrem v Indii, Číně, Africe a Jižní
>Americe.
Pokud je pod oficiální hranicí chudoby, je to bída i u Američanů. Musíte porovnat i neustále se zvyšující ceny naprosto za vše, zejména potravin a bydlení. Podívejte se někdy do těch ghet chudých, třeba v NY City.

>Porovnejte dnešek a minulost, i tu celkem nedávnou. Kolik asi
>lidí trpělo hlady, umíralo na choroby a kolik dětí se
>dožívalo dospělosti.

>Kdo dosáhl na vzdělání a zdravotní péči. Kolik lidí se
>dožilo padesáti, šedesáti a víc let?
Je otázkou, zda je to vše tak, jak je často to účelově presentováno. Hladem trpí ve světě i dnes stále obrovské množtví lidí a na zdravotní péči rovněž nedosáhne. V tom veliký pokrok nevidím, je-li vůbec nějaký.
>Né že by to nemohlo být lepší, naprosto stupidní a
>nespravedlivý způsob odčerpávání zdrojů do tzv.
>vyspělých zemí má hodně co napravovat, přesto se
>všude žije lépe.

>K té štastnější menšíně patříte nepochybně i vy, a s
>vámi valná část obyvatel severní polokoule.

>Pokud někdo nevidíte nic z toho, žije v zajetí vlastních
>negativních představ a nevnímá skutečný stav světa.

>Opravdu není všechno růžová a dokonalé, ale změny jsou
>převážně k lepšímu.
To opravdu nevím. Nejsem si jist zda ty změny jsou vždy k lepšímu. Asi jak pro koho. Ta propast mezi chudými a bohatými se neustále prohlubuje.

317973

24.9.2014 20:54

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Na-Iva tisk (tečka) amos (zavináč) gmail (tečka) com 90.?.?.?

Reakce na 317973

Všechny vaše poznámky svědčí o absenci smyslu pro realitu. Buď nechcete nebo nevidíte skutečnosti.
Podívejte se např. do matrik kolik se rodilo dětí a kolik jich přežívalo ještě na začátku 20století u nás.

>Hladem trpí ve světě i dnes stále obrovské množtví lidí a na zdravotní péči rovněž nedosáhne...
> Ta propast mezi chudými a bohatými se neustále prohlubuje.

To je naprostá pravda. Souhlasím s Vámi.

Bohužel, populační exploze v nejméně rozvinutých zemích jsou v současném světě těžko zvládatelné právě proto, že přežívá stále více dětí, to je větší příčina hladu než co jiného.

Jak ale roste životní úroveň desítkám milionů lidí v Indii, Číně i jinde v jihovýchodní Asii, zeptejte se někoho, kdo ty země navštěvuje.

Příčin bídy a nespravedlnosti ve světě je mnoho, ale změny k lepšímu jsou patrné, jen chtít vidět.

317976

24.9.2014 21:31

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

dub 89.?.?.?

Reakce na 317976

sry ale je to přesně obráceně. souhlasím, že v evropě, včetně našich zemí, byla porodnost ještě před sto lety vysoká a nijak se nelišila od rozvojových zemí.
avšak jediným důvodem jejího poklesu byla právě rostoucí životní úroveň, kdy bylo pro lidi stále lákavější mít méně dětí výměnou za vyšší standard.

takže cestou ke snížení natality v rozvojových zemích je "paradoxně" právě zvyšování životní úrově (což je mj. i důvodem, proč indie dotuje zavádění televize jako nejlevnějšího antikoncepčního prostředku - neb když je po setmění (a nejen) na výběr i něco jiného než šoustání pod dekou...).

317981

24.9.2014 21:45

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

goba 78.?.?.?

Reakce na 317981

Definujte pojem: "životní úroveň" a čím se mění?

317983

24.9.2014 21:52

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Timechild 146.?.?.?

Reakce na 317981

Takže Vaša tzv. vysoká životná úroveň môže za to, že povodný obyvatelia Európy vymierajú a straty sa hradia prevažne moslimami? To snáď nemyslíte vážne. Neviem, kto Vám tieto idiotiny tlačí do hlavy, ale znakom úspešnej spoločnosti je jej rast, aj populačne, nie jej vymieranie. Ešte v 60 rokoch šla krivka hore, teraz je v prepade a pri súčasnej ekonomickej situácii sa to tak skoro nezmení. Vaše argumenty by obstáli, ak by sa v tomto marazme rodilo viac detí, ale ako sme svedkami, to tak nie je.

317984

24.9.2014 22:05

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

dub 89.?.?.?

Reakce na 317984

přesně tak příteli.
ony obstojí (nejen proto, že ke stejnému vývoji a trednu došlo i v jižní americe a jinde), ale protože právě proto, že si lidé volí navyklý (a sračkomety neustále omílaný) vyšší životní standard před dětmi dochází za utahování šroubů místo k udržovájí populace na stejné reprodukční a kvantitativní úrovni k populační implozi.

317987

24.9.2014 22:25

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Timechild 146.?.?.?

Reakce na 317987

No Nemec, Maďar, Čech či Slovák v tomto prostredí vykape, lebo jeho kultúrne stereotypy nahradili sračkometmi prezentované vízie "úspešnej spoločnosti", plnej zlodejov, defraudantov, celevríť a podobného odpadu, kde sa "úspech" pomeriava množstvom kriminálnych a amorálnych deliktov, ktoré prinášajú okamžitú materiálnu výhodu.V rovnako priestore žijúca zatiaľ minoritná moslimská menšina zaznamenáva silný populačný rast a problém Kosova sa bude týkať o pár desaťročí potomkov každého z nás. Oni svoj úspech premieňajú na vekmi preverený rast, keď väčší pes vždy si viac oné ako vyziablec. Spoločnosť, ktorá nie je schopná ani len nahradiť prirodzenú stratu v dobe mieru je už dávno mŕtva, nech si jej predstavitelia vešajú bulíky vymierajúcim koľko chcú.

317989

24.9.2014 21:40

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

milboy 85.?.?.?

Reakce na 317976

veľmi dobre to píšete..
Treba spracovávať každú ľudskú bytosť a treba pri tom využívať každú zbraň.
Takto podsúvať myšlienky o dôležitosti presne cielených maličkostí má pre "diabla-agresora" veľkú dôležitosť a časom presvedčí o potrebe potratov, o rovnosti manželstiev rovnakých pohlaví, o tom že lieky produkované farmaceutickými firmami nás chcú v prvom rade liečiť, že nie je nič zlé na tom aby zomierali nejakí nevýznamní jedinci v Afrike, (kde sa nejaký ten miliónik obetí vo vojnách a pokusoch na ľudoch ľahko stratí) a o mnohých daľších a daľších (pred x-rokmi nemysliteľnými) pocitoch o slobode, spravodlivosti a iných subjektívnych prejavoch fašisto-demokracie!!
Na toto je iba jediná rada, NENECHAJTE SA ZNEUŽÍVAŤ MÉDIAMI KTORÉ VÁS CHCÚ POSUNÚŤ TAM, KDE TO POTREBUJÚ TÍ ČO MAJÚ MOC!!

317982

24.9.2014 22:04

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 317976

Bohužel, populační exploze v nejméně rozvinutých zemích jsou v současném světě těžko zvládatelné právě proto, že přežívá stále více dětí, to je větší příčina hladu než co jiného.

Je mi z Vás na [bliji] Uvědomujete si zrůdnost svého liberálně-"demokratického" myšlení? I tomto směru se Vaši idoly činí - vakcínami a bombami a tací jako Vy tomu tleskají. Hnus.
Skoro všechny příčiny bídy a nespravedlnosti ve světě pocházejí z USA, proto jsou amíci tak oblíbeny.

317986

25.9.2014 2:35

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 317976

>Všechny vaše poznámky svědčí o absenci smyslu pro realitu.
>Buď nechcete nebo nevidíte skutečnosti.

Jo, tak já žiju v naprostý absenci reality?! Já jsem naopak přesvědčen na základě prožitého života jak v socialismu, tak v nejkapitalističtější zemi světa, že v realitě žiju a že jde převážné většině obyvatelstva kvalita života čím dál víc do háje. Současná nenažraná společnost kapitalistů dokonale čím dál víc ožebračuje střední třídu společnosti, aby nepatrnému procentu se vedlo čím dál lépe. Podívejte se, moji rodiče(oba manuálně pracující v ČSR) si v pohodě svépomocí postavili v 50tých letech vlastní domek. Bez půjček. Ať si to někdo zkusí ve stejné kategorii prac. zařazení dnes! A to samý tady na Západě. Před 20 roky jsme si koupili dům s krásným pozemkem, který jsem byl schopen ze svého platu do 10 let splatit. Kromě jiných samozřejmých věcí. Když vidím situaci dnešních mladých, začínajících lidí, mohu zodpovědně prohlásit, že je toto dnes nemožné. Během dvaceti let vše několikanásobně podražilo a platy tomu zdaleka neodpovídají. To je realita! A to nezmiňuji neustálé omezování svobody, všelijakými idiotskými a buzeračními nařízeními, zvyšujícími se poplatky za kdeco atd, atd.,což kvalitu života rovněž degraduje. Nic na tom nemění vaše tvrzení, kolik dětí dříve přežívalo a kolik dnes. To by už bylo vůbec smutné, kdyby tomu mělo být v současnu naopak, nemyslíte?

317994

25.9.2014 7:56

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 317994

Souhlasím. Kecy o demokracii, lidských právech a svobodě ztrácejí na lesku v konfrontaci s každodenní realitou a hodí se leda ke stolkům kavárenských povalečů a žvanilů, kterých se po převratu v roce 89 vylíhlo jako komárů v srpnu. Soudobý kapitalismus je díky vítěznému konceptu neoliberalismu od konce 70.let (už i J. Sachs a další propagátoři neoliberalismu pochopili, že je to cesta do pekel) záměrně nastavený jen pro horní 1% a především pro pár tisíc západních "světovládců", tedy majitelů největších bank, korporací, fondů a jejich poradců, zatímco ostatní lidi ožebračuje tempem dosti dramatickým.Argumentovat tím, že se zvyšuje ůroveň na celém světě, je dosti ubohé, ba přímo goebbelsovské. Bez těch největších pijavic současného světa uvedených výše by svět byl daleko lepší a bezpečnější místo k životu pro naprostou většinu lidstva než je tomu dnes.Pro věčně nenažrané pijavice ovšem horší. Socialismus měl mnoho nedostatků, ale proti současnému mafiánskému a kasinovému kapitalismu to byla klidná zoo proti divoké džungli, v níž větší a bezohlednější predátoři vítězí a jsou beznadějně netalentovanými a užitečnými idioty ještě oslavováni a obdivováni.Nicméně každá sranda jednou končí. Dravý západní kapitalismus právě rychle požírá svou hlavní oporu, tj. střední vrstvy obyvatel a tím i sám sebe. Uboze lže, intrikuje, manipuluje, krade, vyhrožuje, bombarduje atd. To,že kolem sebe kope, loupí a vyvolává války, převraty a revoluce po celém světě s cílem oddálit svůj krach,je jeho labutí píseň. Jde o to, aby to díky vlivu světovládců na prodejné politiky a silové resorty s nebezpečným arzenálem nebyla taky labutí píseň celého lidstva a zejména těch stamilionů nevinných chudáků. Pasivita a manipulovatelnost lidí takovému scénáři velmi nahrává.

318000

25.9.2014 14:21

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 318000

[cool] Ano, mluvíte mi z duše. [smích]

318018

24.9.2014 21:01

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

vvv 74.?.?.?

Reakce na 317971

Na-Ivo: No to jak kdo jste. Jestli jste Mbuti v pralese, kde jste od nepameti pekne zili, a ted vam ten prales vybili, a vetsinu vas pobili, tak vam asi neni lip.

Anebo kdyz jste zili na male farme v jizni Americe, docela to bylo dobre, i kdyz penez nebylo moc, a ted zijete ve favele, a chodite s celou rodinou denne kopat v hore toxickeho smeti, tak to se vam moc dobre nezije.

Cela planeta je drancovana vandaly, a vy taty zpivate o vymozenostech civilizace.

Kdyz ja vidim ty chudaky Brazilske Indiany, kteri dosud byli neznami, a ted je "civilizace" vyhnala ven, aby chcipli na nase nemoci, tak je mi jich hrozne lito.

317977

24.9.2014 18:08

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

CLEAR 176.?.?.?

Reakce na 317957

Odhliadnuc od faktov, ktore uviedli diskutujuci predo mnou ako reakciu na Vas clanok len jeden "MALY" fakt: viete Vy vobec ako je miera zadlzenia " tejto stastnej spolocnosti"?????Alebo ste tak naivny, ze to bankari tym 99,9999999999 % DLZNIKOM odpisu?

317969

24.9.2014 18:27

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 317957

Ty Vojto , ty musíš být na práškách!!!
Tenhle Titanik, to bude mazec, až se ti opotí brejle!
Nejlepší svět, který ročně generuje astronomické dluhy pod vedením USA , se kterým jsme opět v nerozborném přátelství, jako kdysi se SSSR!!! Stejná rétorika, stejné kecy.
Na Titaniku se také tancovalo, když už šel pod hladinu.
Proto také ta ohromná snaha , jak vyvolat válku za každou cenu a zakrýt dluhy a totální zmar společnosti.
První vlaštovka už proběhla na Kypru - legální součást EU !!!
Od zítra půjde 30% všech vkladů do kopru se pokusili vyhlásit a až po velkém řevu ustoupili! To je pravá tvář našeho hospodaření - kazisvětů a totálních ekonomických zmrdů!
Jsem velice zvědav, co zase za ekonomickou pakárnu vymyslí příště! Zatím tisknou prachy, ale jak dlouho.
Čína jim brzo zatne tipec a bude po ptákách!!! Rusku se jim zatím daří okopávat kotníky, ale Putin drží. Ten se jenom tak rozkývat nedá.
Krásně je to vidět u nás! Máme růst! pár desetin procenta, ale dluh zase naroste o cca 100 miliard korun.
To si můžou dělat prdel tak akorát z naší babičky, každému je jasné, jak takové "hospodaření" musí skončit!!!
[oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

317970

24.9.2014 21:02

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 317970

Stejně jako pasák s kalachem kus za dvacet melounů je pro mne naopak hranice "znamení šelmy" pět melounů českých babek na kontě. Nejsem buzerant ani exhibicionista, a se socializmem, nacizmem a dalšími "izmy" nemám naprosto nic společného, považuji vše za divize jedné a té samé stále stejné firmy , takže mne nikdo nemůže nazývat extrémistou z jiného důvodu, než že je mně extrémně odporné jakékoli společenské svinstvo. Každý se "znamením šelmy" pro mne má cenu dvou korun, to je cena jedné patrony 9mm do jatečního přístroje, a pěti minut manipulace odborníka za takových 500 korun na hodinu, jejímž výsledkem je tak čtvrt metru krychlového teplého řídkého produktu z drtiče kuchyňského odpadu, který se dá, pokud se řádně nasolí, zpracovat na kvalitní konzervy pro psy, a nebo, pokud již zavání, dá aspoň pár metrů bioplynu. Z ekonomických důvodů je nepraktické, likvidovat nějaké loutky, protože v podstatě nikdo nezná skutečné majitele tohoto absurdního zlodějského divadla. Vzal bych to odshora, jako schody, a skončil u vyděšených kolaborantů s blátem ve slípech, které by jen zachránilo, že mají míň, než "znamení". Je nutné konečně něco pořádného podniknout, a dovést věc důsledně,, nemilosrdně a systematicky do konce, a neskončit zas jen jako v podstatě "neschopní" nacisté, neschopní komunisté, a další sluhové a příslušníci toho stále jednoho podivného spolku, kde je po revolucích idea rozesrána ještě víc než před nimi... ....

317978

25.9.2014 2:38

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

radxxx 77.?.?.?

Reakce na 317978

Něco podniknout. A schody odshora. Nejsme schopni ani patej schod. Vykrik do tmy. Vite to stejne jako ja. Mam podobny nazor. Jsme pro system tim padem uplne neskodni, protoze se nezapojujeme do zadnych vetsich akci, jak rika klasik. Jen pozorujeme, protoze se k loutkarum stejne nedostaneme. Smutnej udel co? [smích]

317995

25.9.2014 10:35

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 317978

Většina dnešních "aktivistů", z nichž 95 procent jsou pouzí provokatéři, jsou amatéři, kteří nemají ani reálnou ideu, ani potřebný arzenál, a pokud se k tomu druhému i nějakou šťastnou náhodou dostanou, nevyužijí v praxi plně získaných možností. Analyzjeme li zběžně z dostupných informací například pana Brevika z poslední doby, zjistíme nejen krajní exhibicionizmus, nedostatek technických vědomostí a schopností, ale i v podstatě trapný konec v roli halasně internovaného užitečného idiota. Uvědomíme li si, komu vlastně posloužil, mohli jsme to předpokládat hned od začátku u jeho prvního fota s tím zajímavým látkovým koberečkem na klíně. Analyzujeme li Mc Waighta z Oklahomy, připadá mi tragikomické, že ho vychovala US army, analyzujeme li japonskou sektu spojenou s atentáty v Tokijském metru, nakonec skupině s optimálními podmínkami a průmyslovým zázemím velí za dlouhodobého přihlížení armády a policie choromyslný nemocný blázen, který se chce pomstít soudci....Patřit mezi takové v podstatě nešťastníky, to je lepší se všemu okolo jen smát, a když Vás přijdou okrást, tak jim to s úsměvem dát, a za měsíc si to zase s úsměvem někde jinde vzít zpátky, a v podstatě fandit těm neznámým kdesi "nahoře", kteří pracují globálně, a kašlou na řídké bezvýznamné výjimky, které stejně nepodplatí, ale nejsou pro ně aktuálně nebezpečné .....

318006

26.9.2014 16:23

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 317970

Z diskusí : ...Jednoho malinkatýho Adolfa kterej by 1000 největších zlodějů hned první den pověsil a videli by ste jakej by tu byl pořádek během týdne. Jako v hokeji: prvni lajna Klaus, ,Kalousek, Rittig, Janousek, Dalik, nasleduje Bem, Starka, Pitr, Gross, Paroubek a už se připravují Bárta, Jančík, Langr, Topolánek, Nečas, potom by se mohla udělat nějaká firemní akce napr. H-Systém a ČNB a jedno dopoledne bychom meli zaplněný. Odpolední program bych vyplnil starými dobrými kamarády ze zlatých 90. let řekneme na 13:00 bych to viděl Dlouhý, Kalvoda, Dyba, Ruml, Stehlík (Poldi) pak také dámská party Nagyova, Němcová, Parkanová, Klausová a Buzková. A takhle by to trvalo měsíc nebo dva. Zabavené majetky by katapultovaly kurz koruny 1:1 k Euru

318085

26.9.2014 19:02

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 318085

U tehle sizunku a slouhu zla kdyz prihlidnu k utrpeni naroda a poplatniku dani jen pouhy poveseni nemuze bejt dostatecnej trest ! Kamenolom a kouli na noze tech zkorumpovanejch hamizdniku by takovej nedostatek vyresil. Nezapomel bych ani na vokradanej lid aby mel svou satisfakci. Ve sportce a sazce by kazdej moh 2x tejdne sazet kterej z tech zlocincu pri sportovni discipline v behu nebo v plazeni s tezkym sutrem na hrbu dyl vydrzi! Ja vim , je to kruty ale kdyz nad tim tak uvazuju ten sajrajt kterej lidu v ceskym krateru zprijemnoval zivot dekady nebyl jinej a i tady by melo platit zub za zub a oko za oko. Ja bejt tim "malym Adolfem" bych jim dal co proto i za to, ze starejm dedkum nad hrobem za celozivotni drinu nedoprali ani tu uslintanou fajfku nebo cvanhaka - jedinou radost ze zivota ktera jim jeste zbejvala !

318087

24.9.2014 22:03

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Zvirak 80.?.?.?

Reakce na 317957

Já jsem na rozdíl od Vás přesvědčen, že žijeme v tom nejlepším světě a nejlepší možné době ze všech. Na důkaz tohoto svého tvrzení předkládám fakt, že dosud nikdo v těchto diskuzích nebyl schopen určit jiné místo a čas, kdy se lidé na této planetě měli lépe, než zde a dnes.

Tak toto je donebevolající rouhání !!

Velice důležítá otázka je, co považujete za "lépe". Zdravěji, více peněz, harmonické soužití s přírodou, dominantni vojenské postavení nad ostaními národy nebo technickou (a morální) vyspělost?

Já si myslím, že "lépe" se žilo v minulosti již mnohokrát.
Mezi prvními mě napadnou Olmékové, Sumer, starý Egypt, atd.
Jsem toho názoru, že zrovna výše jmenované říše byly po VŠECH stránkách mnohem dále než my.
Ovšem každá říše zažila svůj pád. (V dnešní době to není jiné a blíží se to čím dál rychleji viz dění posledních dnů.)
Úpadek šel VŽDY ruku v ruce s mocichtivostí, dobyvačností (lidově nenažraností) a s NEPOCHOPENÍM / ZAPOMENUTÍM (velice pokročilých) znalostí té doby.

Myslet si, že se máme dnes nejlépe, může jen opravdu sluníčkový člověk. Jak víme, blbost nadnáší (netíží ji znalost a odpovědnost) a v tomto duchu tito sluníčkoví lidé dnes se zapálením podporují šíření pravdy a lásky, ikdyž zbraněmi, krutostmi, násobnou genocidou.
K tomu oslava homosexuálů, rozvrat rodiny, vykořenění tradičních (přirozených) hodnot.
Toto vše je trvalá kulminující dekadence dneška. Civilizace již "nestoupá po spirále", ale propadá se rychlostí geometrické řady.
A vy, VojtoIL, si při tom všem myslíte, že se máme lépe než kdykoli předtím ?! To mi vážně hnulo žlučí, taková domýšlivost..

Apropos: Důkaz není nevědomost !!

317985

24.9.2014 22:39

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Dobrý den 46.?.?.?

Reakce na 317957

To je prostě už komické. Chodím sem občas podiskutovat už léta, a přestože mnoho diskutérů se tu obměnilo a úroveň o něco poklesla, přece jen něco zůstalo stejné. A to ty samé podněty pana Vojty, a ten samý masivní nesouhlas fóra.
Pane Vojto, sem chodí lidi nadávat a ne vychvalovat, to jistě víte, proto jsou ty odpovědi takové jaké byly, jsou a budou.
Ale i kdyby jste se ptal jindy a jinde, těžko můžete čekat smysluplnou odpověď na takový typ otázky. Nikdo nikdy jindy nežil, takže každé srovnání bude čistou spekulací a vzhledem k tomu, že tu padají stížnosti, logicky to pro stěžovatele bylo lepší kdykoliv, klidně odpřisáhnou i blahobyt v království Uru.
Ale i tak... i když stanovíte nějaké základní kritérium, které bude třeba "dožitý věk", pořád to nebude znamenat, jestli to byl lepší / horší život, pořád tu je pocit štěstí, jako obecně nepolapitelný faktor. Z toho taky vyplývá, že odpověď je dopředu daná, ano, tady a teď je to nejlepší, protože další alternativa už je jen vysoce hypotetická, a to dostat se do nebe. [velký smích]

317990

25.9.2014 2:57

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

radxxx 77.?.?.?

Reakce na 317990

resit, zda kde bylo lepe je dost individualni. Poloh z kterych se to da urcovat je mnoho. Vzit to jen podle sebe je kazdopadne sobecke a i tak zalezi kam az dohlednete, co si pripustite, nebo co delate pro to, aby jste se mel dobre a jake vase pocinani ma dusledky. Je pravda, ze v Evrope se hlady neumira a dokud bude jidlo v popelnicich. bude to pro mne ukazatel, ze tomu stale tak je. To rekla moje babicka, kdyz zemrela v devadesati: Na co si lidi stezuji- i v popelnicich je jidlo, takze i ti bez prace neumrou hlady. Zazila dobu, kdy se jidlo nevyhazovalo a jeji jednoducha poznamka na mne udelala tenkrat dojem [smích] Nejen jidlem vsak ziv je clovek. Byt stastny- celkove je umeni a zazrak. a pokud to tak nekdo ma a nedozije se toho, ze mu do toho nekdo vstoupi, mel v zivote dalsi stesti. Ano stezujeme si kolikrat zbytecne, mame celkove dostatek, ale je potreba pockat az dnesni generace tricatniku bude mit sedesat a vys. Ted kdo pracuje, ten se ma. Uvidime ovsem jak se spolecnost zmeni, az dnesni produktivni zestarnou- myslim, ze to bude ten pravy ukazatel. Je stale par let po revoluci a problemy se neresi a zijeme na dluh. Za cca dalsich 30 let nastane ta prava zkouska a ja si myslim, ze v ni neobstojime. Ano jak rikam, ted je relativne hej a souhlasim s vami, ale citim, ze za 30 let uz to platit nebude. Bezdomovci, kriminalita, to vse bude i na malomestech. Malokdo bude mit pred duchodem nasetreno a uz jenom toto bude mitz obrovsky dopad na naladu ve spolecnosti. Spolecnost je zahradka, na ktere se musi makat. I ten komu se povede se bude divat je v te zahrade roste plevel a nemusi se mu libit prostredi v nemz bude zit.

317996

25.9.2014 11:00

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Dobrý den 46.?.?.?

Reakce na 317996

Odpověď na to je jediná, jsem jen teď a tady, proto bych si toho měl vážit. Hodnoty se mohou změnit během okamžiku, věci uvidím zcela jinak, pokud mi shoří střecha nad hlavou, dojde jídlo a voda a já se ocitnu mezi miliony ve stejném stavu, jak potom budu hodnotit to, co je právě teď a stalo se nenávratnou minulostí? Ale i v takové chvíli se najdou šťastní, na světě je mnoho těch, které naplní štěstím až apokalypsa, protože jen v nekonečné mizérii všeho a všech budou naplněny jejich představy o spravedlnosti.
Ostatně to, co bylo, se NIKDY NEVRÁTÍ, nemá cenu lamentovat nad „bývalým lepším světem“, je to k ničemu.
Proč jsou USA namočené v kdejakém konfliktu? Prostě nemohou jinak! Alternativy jsou jen čisté hypotézy a ví to i v Kremlu, jisté kruhy jsou již stejně dohodnuty, jak to sehrají v blízké budoucnosti, sami totiž na výběr toho také moc nemají. Můžu se tu pohoršovat a nadávat jak chci, to stejně nic nezmění. Svět, jak ho známe, prostě už končí. Ne během desítek let, ale během několika roků bude všechno jinak a zcela jinak než tomu bylo kdykoliv doposud. To, co sledujeme, jsou poslední snahy o zachování konzumního světa, který je již neudržitelný. A bude to sjezd jako hrom, protože konzumistán europoida chce každý, chtějí ho i miliardy asiatů, a jak našlápli tím směrem, spustili tím konec! Můj odhad je, že do pěti let je se světem, jako ho známe nyní, úplný šlus, bez ohledu na to, co chce ten, nebo onen. A pokud by teď hned USA opustili své energetické zdroje, vypukl by řetězový sled událostí končící hladomorem těžko představitelných rozměrů. Je teď složité vysvětlovat souvislosti, ale je to tak. Prostě nemohou jinak a už vůbec to nelze veřejně přiznat. Saudi je serou, ale volí již jen z možností, které jsou účinnější brzdou sešupu.
Otázka tedy zní, toto nikdo neví? Ale ví, jenže společnost má obrovskou setrvačnost a není schopna reagovat s předstihem, společenské systémy a jejich nastavení jsou již jen reakcí na vzniklé podmínky. A to co se děje nyní, je nové polarizování světa. Hra na Putina a Obamu je chystání se na pád. Jen v polarizovaném světě lze udržet jakž takž pozice, vyostřující se hra na dobré a špatné umožňuje jedněm obvinit druhé z toho, co přichází a vyvinit se tak navzájem. Východ kontra Západ je prostě nejsnazší způsob těch u moci, jak tratit co nejméně tím, že maximálně obětují „jen hloupý plebs“, který je bez tak nepoučitelný. A hádat se tu třeba o Assada je vlastně ztráta času, který nám už brzy může chybět.

318008

25.9.2014 11:40

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Rostislav Mucha 89.?.?.?

Reakce na 317957

Jste slušný demagog. Ale jako bezpochyby inteligentní člověk víte, že není v rozporu, že se máme dobře jako nikdy dříve, s faktem, že nežijeme v tom nejlepším možném světě. Poto další vaše vývody již nejsou relevantní.

318009

25.9.2014 15:24

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 318009

Děkuji všem za reakce, dámy a pánové. Zejména těm, kteří chápou, že i když má náš svět mnoho chyb, přesto je tím nejlepším místem pro život, jaké kdy existovalo.

Nejdiskutabilnější mi připadá názor pana Zvířáka. Tvrdí, že by se mu lépe žilo třeba v říši Olméků, než dnes. Nevím, pane Zvířáku, co umíte a jak byste mezi Olméky uspěl. Máte třeba představu, kolik práce musel vynaložit průměrný Olmék, aby pro sebe a svou rodinu opatřil denně dostatek pitné vody? Také vyhovující bydlení, něco potravin, ošacení, obuv, palivo k přípravě pokrmů? Jak dlouho mu trvalo prostinké odstraňování odpadů (kuchyňských i fekálií) ze svého okolí? Máte představu, jak dlouho musel takový Olmék (na rozdíl od Vás) pracovat, aby si za výdělek mohl po setmění pár hodin posvítit?

A když toto vše úspěšně zvládl, tak mu zemřelo další dítě na banální tetanus, záškrt, zápal plic či zanícené slepé střevo. Jeho samotného už týden k zešílení bolel zub, manželku za tmy pokousalo nějaké zvíře a do toho přišel výběrčí daní! Prostě štěstí, samé štěstí. [mrknutí jedním okem]

A to jsem se nezmínil o tom, že kdykoliv mohli jeho osadu napadnout loupeživí nájezdníci. Ukrást mu všechny zásoby potravin, znásilnit ženu, zapálit chatrč, zabít dítě a jeho samotného těžce zranit. Vidím v barvách, kterak byste byl šťasten, pane Zvířáku. Mezi Olméky, tedy v mladší době kamenné. Ještě dnes se obyvatelé Mexika (tedy z určité míry potomci Olméků) dožívají průměrného věku 26 let! Překvapen?

318020

25.9.2014 15:36

Vojta, ty můžeš jenom děkovat, že tě nemám blízko po ruce, protože bys byl zralý na pořádných pár facek!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 318020

A to jsem vysloveně pacifista a člověk odporující násilí, ale taková jedna dobře mířená facka, je někdy lepší, než nějaká polemika! Ono se může autorovi rozsvítit v kebuli! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

318023

27.9.2014 7:18

RE: Vojta, ty můžeš jenom děkovat, že tě nemám blízko po ruce, protože bys byl zralý na pořádných pár facek!

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 318023

Nemyslim si ze by mu ty facky rozsvitily v kebuli..... Ale proplesknout mu chobot to teda zas jo ! Uz to potrebuje jak prase drbani! [velký smích]

318127

25.9.2014 16:02

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 318020

Pane VojtaIL, sice píšete hezky, ale netahejte to do opačného extrému. Podle vás tady všichni s váma nesouhlasící chtejí do doby kamenných jeskyň a nevímkamješte. Kdo nechce, musí akceptovat všechny neduhy, co nás negativne provázejí.

Tady jsou proste hlasy, kterí mají jiné predstavy o optimalizaci a efektivite lidského soužití. Jsou zde lidi, co mají své zkušenosti. Na jedné strane vyzdvihujete společenské zkušenosti, na strane druhé máte potíže se zkušenostma "sousedu". Názor každého, co není dost proevropský, proamerický, nebo proste rovnourekneme procivilizační je hoden jeskyne.

Jenže zde se bavíme o tom, kdo nás to vlastne do té jeskyne tlačí. Nejsme to my sami, co tam chceme. Jsou to z nás vysosnuté peníze, investované do zbytečných projektu, letadel, zbrojení, neefektivních programu. Všechno je to o kormidlování. Jsou zde též podle mne opodstatnené názory,, že "luza" proste určitou nadvládu potrebuje, jinak se namnoží a stejne všechno zničí a potáhne do jeskyň.

Méme tedy na výber v podstate 3 jeskyne.
Od zaostalé luzy, od projektu globálních kormidelníku a jiné, nebo vlastní. Ty první 2 jsou prašť jako uhoď a stejne teží z toho, co tady dobudovali lidé vlastníma silama.
Takové politické štvaní a válčení je značne neefektivní. Je to také projev duševní zaostalost nehlede na jméno kultury, která to podporuje.

Jsou zde stále lidé, kterí se k životním úlohám staví efektivneji, konstruktivneji, než ti, co si myslí, že na to mají, nebo jsou predurčeni, a zároveň to tahají mimo realitu.

318024

25.9.2014 16:31

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Zvirak 80.?.?.?

Reakce na 318020

Nezlobte se, to je přesně ta chyba, již se naše civilizace dopouští. Nadutost, nadřazenost, představa, že všechny minulé civilizace byly nutně primitivní. Dnes si každý myslí, že (Mayové, Olmékové) běhali nazí po lese a lovili zvěř.

Dle všeho co jsem měl možnost číst, to s nimi bude trochu jinak než oficiálně předkládáno [smích]

Navzdory dnešnímu názoru na ně bohužel zanechali nesmazatelné odkazy v kameni nesoucí stopy vyspělé technické úrovně a znalostí, leckdy přesahující ty naše.
Např. co se týká architektury, matematiky, astronomie. Je toho opravdu mnoho. Navíc to, co zanechali, vydrželo přes několik tisíc let. (Zajímalo by mě, co zůstane po nás po pár tisících.)

A pokud byli více spjati s přírodou, o čemž jsem přesvědčen, myslím, že byli o mnoho dál před námi třeba co se týká lékařství.
A když zmiňujete ty nemoci, velice by mě zajímalo, jak ta jejich populace na tom byla se zdravím a nemocemi. Možná bychom se divili.

Jsou tyto myšlenky natolik kacířské, že se raději budete držet verze s primitivy, kteří běhají po lese s klackem v ruce?

A nakonec, proč bych měl být překvapen?

Tak a do mě [smích]

318027

26.9.2014 14:14

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 318027

Pane Ppppp. Vůbec Vás nenutím akceptovat všechny neduhy dnešní doby. Jen jsem se zdvořile zeptal, KDE a KDY už bylo na světě lidem lépe, než je nám TADY a TEĎ. Pokud mé otázce nerozumíte, tak kde a kdy byste Vy osobně žil raději, než právě tady a teď. Do žádné jeskyně Vás rozhodně netlačím.

Ubezpečuji Vás, že ostatním lidem (krom svých nejbližších) jste naprosto lhostejný. Oni nemají žádný důvod Vás někam tlačit. Oni jen dělají to, co považují za nejdůležitější věc na světě. Starají se o sebe a své blízké. Opravdu Vám tolik vadí, že někteří jsou v tom úspěšnější než Vy?

Pane Zvířáku. Nikde jsem ve své úvaze o Vašem případném postavení v Olmécké společnosti neřekl ani slůvko o primitivech. Jen jsem si Vám dovolil předestřít situace, s nimiž byste tam byl s vysokou pravděpodobností konfrontován. A které by Vás rozhodně nečinily šťastným.

Soudíte-li, že tehdejší šaman by Vás (v sepětí s přírodou) dokázal vyléčit ze zápalu slepého střeva, z nákazy vzteklinou či zbavit bakterií Clostridium tetani, obávám se, že jej silně přeceňujete. Možná také věříte pohádce pana Waltariho o tom, kterak Sinuhet již před 3500 lety dokázal léčit zkažené zuby a vyrábět svým pacientům můstky a korunky ze zlata. Jen smůla, že se nám žádná nezachovala. Ani na jediné z bezpočtu nalezených egyptských mumií. Že?

Ještě k mé údajné nadutosti a nadřazenosti. Je prokázáno, že před pouhými tisíci lety hrozila tehdy žijícím lidem 20x (slovy dvacetkrát) vyšší pravděpodobnost, že zahynou násilnou smrtí než nám dnes. I kdyby toto byl ten jediný argument, budu dál trvat na tom, že nejlépe je nám dnes a zde. Vy si klidně sněte dál své sny o dávných přírodních rájích. [smích]

318080

26.9.2014 15:35

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 318080

Pane Vojto rád si přečtu Vaše názory, i když v poslední době se věnujete poněkud monotématickým názorům, což je škoda. Vaše klíčová otázka zní KDY a popř. KDE bylo lidem jako společenství lépe.

Věru těžká odpověď , pravděpodobě ne mnoho z nás žilo zde déle než 100 let, Ti co reinkarnují si obvykle zážitky z minulých životů nevzpomínají zcela jasně a obvykle, což je pro lidský mozek dostatečné, udrží moč a stolici kde má být.

Tedy KDE hledat podporu pro tvrzení ?

Jedna z možností je jít se podívat za národy které přežili v úplném duševním a tělesném zdraví agresivní invazi středověké kultury reprezentované Římsko-katolickým blahem, jejíž výslednými produkty jste Vy , Já a mnoho Evropských národů. Jedni z mála kteří přežili tuto agresivně parazitickou kulturu jsou příslušnici národa Kogi v Kolumbii.

https://www.youtube.com/watch?v=uBVDtjnYZRo

Tito lidé se kupodivu bez podpory moderní chemie a chirurgie dožívají kolem 90 let. Asi důsledek poctivé selekce lidského genomu. Jejich umně a velmi šetrně koncipovanou společnost zničili španělští dobyvatelé. Tito lidé s velkou duchovní silou by se mohli stát zárodkem skutečného lidského života na Zemi.

Proč se nám ve společenství Velkého Amerického Bratra žije tak lehce vysvětluje Ruský poslanec zde - https://www.youtube.com/watch?v=5cXMA_zwTxo

Dalším vcelku jednoduchým důvodem je, že Češi zplna využívají výhod poplatků tranzitní dopravy, sice někteří brblají, že je tady hluk a smrad, ale zato je LOVE a jídlo za málo.

318084

26.9.2014 22:33

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 318080

Jiste ze ze v Severni americe uz lip bylo. Posledni roky potkavam zadluzene trosky. Maji spoustu nesmyslu na ktere dluzi a pocitaji hodiny do vyplatniho seku. Vylekani ze strati praci a jejich majetek pujde k certu. Bohuzel na techto lidech stoji cely system. Pokud by nenakupovali,tak se system zhrouti, Ja osobne zivot v dobe predminule nezazil a takzvanym his-tory(i)kum moc neverim. Nase mladez spis proziva virtualni zivot, nezli zivot normalni. Jedine co se zvysuje je technicka uroven.

318096

24.9.2014 15:55

Kdo chce pochopit současnost a vidět budoucnost.

P.Lepenka 79.?.?.?

Možná nadpis tohoto článku je troufalý, ale v dokumentu na který dávám odkaz mnohé pochopí každý. Naleznete v něm odpovědi na vše co se zde diskutuje a to nejen k tomuto článku. Pouze doporučuji jej shlédnout celý. Dozvíte se v něm např. kolik USA spotřebovávají energie z celosvětového koláče, jak vypadají opuštěná ropná pole, proč se permanentně válčí atd., atd.

https://www.youtube.com/watch?v=EIYgmqboVv8

317962

24.9.2014 16:08

RE: Kdo chce pochopit současnost a vidět budoucnost.

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 317962

Zvolil jsem špatné slovo: "Možná nadpis tohoto článku je troufalý, ale v dokumentu...". Prosím nahraďte si ho slovem "příspěvku".

317963

24.9.2014 17:53

To bylo jasné od začátku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Amíci si ISIS samy vytvořili, vyzbrojili a asi jen tak z plezíru to nebylo a vůdce ISIS je agentem Mosadu. Tak to asi o něčem svědčí, že ISIS už byl dobře naplánován v zemi největší demokracie a svobody USA, za účelem svržení Assada. Myslím, že je to úplně normální činnost demokratických instituci, za dosažení svých cílů, pro blaho lidstva.

317968

24.9.2014 21:31

Kam jsme to dospěli?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Dnes je vidět, že vstup do NATO a EU nás neskutečně poškodil a uvrhl mezi kolonie. Nikdy tu už nic nebude, než bezdomovci ,žebráci, přebujelý státní moloch, policie k hovnu, a soudy ke dvojitému hovnu, sranda armáda a exekutoři. Jedním slovem: demokracie.

317980

25.9.2014 0:10

RE: Kam jsme to dospěli?

R 88.?.?.?

Reakce na 317980

Voliči si to dle výsledků voleb za posledních 25 let přáli, tak je to v pořádku že to tak mají.

317992

25.9.2014 4:02

RE: Kam jsme to dospěli?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 317980

Ja si klicema nevyzvonil ten sajrajt kterej po SWINI ktera se vo zrozeni kolonie nejvic pricinila nechal prejmenovat letiste ......

317999

25.9.2014 15:30

RE: Kam jsme to dospěli?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 317980

Ale především se NATO a EU od našeho vstupu diametrálně změnili!
Z NATO je útočná imperiální aliance , místo obranné aliance a z EU se stal podvodný bankovní podnik! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

318022

28.9.2014 0:15

RE: Kam jsme to dospěli?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 318022

Ja Vas povopravim . NATO byla utocna imperialni alliance uz u jeho zrodu!

318181

27.9.2014 23:58

Assad na Facebooku?

ludy 78.?.?.?

Mam teorii ze jsme odriznuti zapad od vychodu a profily jsou falesne.

318178

28.9.2014 17:38

Vpád do Sýrie pod pláštikom boja proti ISIS je provokáciou k rozpútaniu globálnej vojny

lubosmat 84.?.?.?

Vidím to tak, pretože boj proti ISIS na území, kde sa jadro tohto zoskupenia nesformovalo a ani nevyrástlo, je do neba volajúci taktický nezmysel.

Cieľ je zničenie už tak poškodenej infraštruktúry Sýrie, aby sa spomalilo oslobodzovanie krajiny, od USA a ich hlístami podporovaných teroristických zoskupení, Asadovou armádou.

Najnebezpečnejšia hra po karibskej kríze sa začala, Sýrska protivzdušná obrana mlčí a nekladie odpor, čoraz väčší počet amerických hlíst dostáva odvahu.

Bez nasadenia pozemných jednotiek nie je možné dosiahnuť v boji proti polovojenským skupinám víťazstvo.

PS: Z hľadiska štatistiky sa máme skutočne najlepšie v histórii, keďže vo vojnách zomiera čoraz menšie percento celkovej populácie obyvateľov planéty. Myslím že viac ľudí zomrie vo svete na dopravné nehody a strelné zranenia v civile než v otvorených vojnových konfliktoch.

No a z hľadiska hygieny je to tiež o čosi lepšie ako v stredoveku, alebo na prelome 19. a 20. storočia.

318215

Tuto stránku navštívilo 5 330