Diskuze k článku

Západní doublethink slepě na cestě k válce

Příspěvků 82

4.9.2014 2:56

Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 1.

kyticka 81.?.?.?

Tento impulz hned od začátku splňoval veškeré parametry operace pod cizí vlajkou. Připomeňme základní fakta:

1. Let byl již nad Polskem neobvykle odkloněn od obvyklé trasy cca 200 km na sever, přímo doprostřed válečného konfliktu.
2. Ihned po sestřelu se objevily informace Španělského zaměstnance řízení provozu v Kyjevě, že dopravní letadlo do poslední chvíle doprovázelo jedno až dvě stíhací letadla
3. Ihned po neštěstí vyrukovala Ukrajina a USA jasným tvrzením, že letadlo sestřelili Domobranci, respektive Rusko systémem BUK
4. Ihned po neštěstí se na internetu objevily komunikace jakýchsi Ruských agentů o tom, že omylem sestřelili dopravní let (krátce na to experty prokázané za falešné), kdy jako důkaz spiknutí lze považovat to, že datum jejich výroby byl den před neštěstím - tedy nemohlo jít o následný žert, ale o dopředu připravený materiál!!!
5. Nikdo dráhu letu rakety země vzduch (výrazná stopa spalin) na obloze nespatřil, naopak svědci tvrdili, že viděli stíhačky
6. Velmi nepravděpodobně se jednalo o letadlo stejné společnosti, jejíž jiné letadlo nedávno záhadně zmizelo nad Indickým oceánem (již tenkrát se začalo spekulovat, že přistálo na USA základně na ostrově a že kdypak a kde se nám toto letadlo v krátké budoucnosti objeví)
7. Při zmizení prvního letadla jako první byla zveřejněna komunikace mezi věží a letadlem a to do poslední chvíle.
8. Komunikace mezi věží Kyjev a druhým letadlem je dodnes ze strany Ukrajiny tajena (včetně záznamů černých skříněk analyzovaných Anglií a Holandskem)
9. Při akademické otázce "V čí prospěch havárie prospěla?" je odpověď jasná Ukrajině a USA pro eskalaci konfliktu
10. Těch ihned vynořivších spekulací bylo více, ale ta nejprapodivnější a nejnepravděpodobnější byla, kdy tehdejší ministr obrany DLR Strelkov vyhlásil, že má informaci o sestřelení Malajského dopravního letadla, že mu však jeho kolegové z místa havárie hlásí, že mrtvoly obětí prapodivně zapáchjí hnilobou a že není nikde patrná žádná krev, kromě mrtvol pilotů?!, za což byl okamžitě většinově zesměšňován (přiznejme si, nebylo se čemu divit).

Záhady a další vyvrácené následné lži havárie okolo sestřeleného letadla ze strany USA a Ukrajiny se postupem času začaly množit a to včetně současných vyhlášení Malajsijských představitelů, že poškozené trosky vykazují sestřel raketou vzduch-vzduch a doražení pilotů palubním kulometem, včetně vyjádření různých důstojníků raketových vojsk, že BUK by letadlo rozdrtil ihned po zásahu na padrť. Nicméně ze dne na den, jako když utne, z médiích havárie zcela zmizela. Kde jsou takřka dva měsíce médii přemýlané rozhovory s houfy pozůstalých a jejich kolektivní setkání, pomníčky a obrazy letadla, atd..., jako v případě letadla zmizelého nad oceánem??

316701

4.9.2014 8:50

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 1.

dunn 37.?.?.?

Reakce na 316701

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/stopy/pamet/...

316713

4.9.2014 9:21

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 1.

Saša 24.?.?.?

Reakce na 316713

Tohle rovněž stojí za nahlédnutí 200 let terorizmu USA

Zřejmě opsáno z Wikipedie

V samotné Americe na univerzitě mají podobný seznam a pak
tady
Žádná jiná země nemá na svědomí tolik lidských životů pro vlastní „blaho“. USA nebyly nikdy napadeny!

316717

4.9.2014 9:38

Valka za pravo valcit dalsim valky

favela 113.?.?.?

Reakce na 316717

... je mi lito USA obcanu ,kteri zhusta maji mentalni vek 10-15 let. Presto nebo prave proto kazdym dnem probiha v cele Americe "soutez" mezi teroristy,silenci strilejicimi v materskych skolkach,na universitach,v restauracich a USA policii kdo zabije obcanu nejvice a hlavne deti....Deti mohou byt velmi nebezpecne treba v Gaze a 500 tisic "nebezpecnych" bylo pro jistotu sprovozeno ze sveta v Iraku,spojenymi silami a Madlou hruzne krvelacnou/kdyz se zrovna neslikaji tak tohle/!!!..Prednost ma valka proti pravde,ale hlavne proti miru na celem svete. Muzeme s klidem potvrdit, ze jde ted prave o valecne usili a za ucelem valcit dalsi valky...!!!

316719

4.9.2014 11:38

RE: Valka za pravo valcit dalsim valky

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 316719

Zakopaný pes je ve vzdělávacím systému!!! Velmi naučný článek o tom jak to v USA v základním školství chodí od občana ČR který s rodinou 11 let žil v USA!

Kořeny amerického násilí a policejní brutality
http://aeronet.cz/news/koreny-americkeho-nasili-a-...

Nejhorší je, že hned po sametu začaly havloidi (dílem vědomí agenti CIA-FED a dílem užiteční poblouznění idioti) intenzivně pracovat na stejném rozvratu našeho školství i v naší republice. První co hned po sametu obsadily nebyla média, ale pedagogické fakulty pro výchovu nové generace učitelů, kteří již nyní przní naše současné školáky. Vládo začni pracovat na omezení moci nevládek zejména USA nad našimi pedagogy. Vždyť jsme národ Komenského!!! Nejsme USA ale ČR s tisíciletou tradicí. Není nic co by nás zvrhlé USA mělo učit! Zákon o organizacích "cizí-agent" jako před dvěma roky přijali v Rusku, jakož že ten samý mají v USA již někdy z 50. let, je zcela na místě!!!

Na Ukrajině takto s využitím historického napětí mezi východem a západem této uměle vzniklé země dosáhli uvědomění dětí z východu na úroveň "Zabít Rusa, Zabít Rusa, Zabít Rusa ..., kdo neskláče to je Rus".

U nás zatím pouze příznačného "Volím Karla! Proč? Protože je to cool!"

Jak koukám na Polsko tak tam je mládež vychovávána podobně jako na Ukrajině.

Kde je systematická podpora státu který za komančů zřizoval domy s kroužky mladých techniků, přírodovědců, modelářů. Kde je systematická podpora sportu. Vše velmi silné mimoškolní výchovné prostředky pro reálnou přípravu na poctivý a kreativní přístup k životu!?!?

316729

4.9.2014 12:04

RE: Valka za pravo valcit dalsim valky

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 316729

Vy jste se přeslech,pane kolego,tam není volím Karla,protože je cool",ale "volím Karla,protože JSEM VŮL".....

316735

4.9.2014 12:09

RE: Valka za pravo valcit dalsim valky

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 316735

To se Vám povedlo! Opravdu jsem se dobře zasmál. "Pravdu máš předsedo!" Jsem už hluchej jak poleno. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

316737

9.9.2014 5:02

RE: Valka za pravo valcit dalsim valky

favela 113.?.?.?

Reakce na 316735

pijavice Schvineberg odjel pred casem sam do Kyjeva. Tam si udelal dovolenou vratil se a rekl : Musime pomoct Ukrajine/myslel fasisty z Kyjeva, rozumej VY musite pomoct /ja, mimo vyletu doufam taky neco utrhnu/...pro sebe

317001

4.9.2014 17:52

RE: Valka za pravo valcit dalsim valky

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 37.?.?.?

Reakce na 316729

>Zakopaný pes je ve vzdělávacím systému!!! Velmi naučný
>článek o tom jak to v USA v základním školství chodí od
>občana ČR který s rodinou 11 let zil v usa.

>
>U nás zatím pouze příznačného "Volím Karla! Proč?
>Protože je to cool!"

>
>Jak koukám na Polsko tak tam je mládež vychovávána podobně
>jako na Ukrajině.

mnoo uz se ta vzdelanost skolaku projevuje i v zemi ceske. jeste par let a jiz se muzeme srovnavat se zemi ne"omezenych" moznosti. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

316748

12.9.2014 7:59

Zkastrovani a

favela 113.?.?.?

Reakce na 316748

VYKASTROVANI FIDELEM CASTREM i jinymi , vzdelani v USA uz to nezachrani...

317289

4.9.2014 10:40

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 1.

Venny 46.?.?.?

Reakce na 316701

Pokud dovolíte, rád bych rozšířil obsah některých Vámi definovaných bodů:
ad 1/ Malajské letadlo bylo přetrasováno již v Polsku, ale podle mapy vydané k příležitosti tiskové konference MO RF někdy v červenci se stále drželo uvnitř nebezpečného severnějšího letového koridoru, takže relativně v klidu. Někde v prostoru doněcké aglomerace tento koridor opouští a provádí něco, co by se dalo s trochou nadsázky nazvat úhybným manévrem až do okamžiku sestřelení. Před čím provádí manévr nebo kdo jej ten manévr donutil provést? Bohužel, trasa letu nebyla časově okótována, takže nemáme představu, kdy a jak dlouho letadlo manévrovalo.
ad 3/ Mnohokrát opakovaný argument lidí znalých problematiky PVO: výcvik obsluh je dlouhodobá záležitost; ukořistění pouze odpalovacího zařízení bez použití řídícího radiolokátoru nemá smysl. Ve výše zmiňované mapě jsou zakresleny palebná postavení asi 5 palebných postavení baterií BUKu (vč. řídícího RL), z nichž nejméně 4 byly schopné postřelovat cíl uvnitř koridoru a na jeho okrajích.
ad 5/ Start rakety a její let je doprovázen též akustickým projevem. Nezanedbatelným a nepřehlédnutelným. Dále - místo zásahu je odlišné od místa dopadu (v závislosti na výšce a rychlosti letu). I po úspěšném zásahu se zachovají zbytky rakety, které samozřejmě musí někam spadnout. Kde jsou? Jsou totiž nejspolehlivějším prvkem k určení, čím bylo malajské vlastně sestřeleno. Z určitých míst není zájem tyto trosky hledat a nechat prozkoumávat. Zájmem je tyto trosky najít a odstranit. [cool]

316724

4.9.2014 13:25

Super analyza, asi najlepsia co tu bola zverejnena!!!

CLEAR 176.?.?.?

Reakce na 316701

A co sa tyka tej slepej poslusnosti EU, hraniciacej s okupacnym diktatom "spojenca", pride i november, december....a karty moze zacat miesat "ulica"....
A nezodpovedne konanie a vyhrozovanie? A co tak zacat rozmyslat?
A co ked poleti jedna atom.bomb. tam a druha na opacnu stranu? To az tak daleko chce zajst USA?

316740

4.9.2014 18:25

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 1.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 316701

V tomto kontextu je take obzvlast zajimava zprava, ze z uctu obeti letu MH370 zmizelo velke mnozstvi penez.
A prekvapive zrovna den po havari MH17, 18.7.2014...
http://czech.ruvr.ru/news/2014_08_13/Z-uctu-cestuj...
Jakoby se zrovna v te dobe nekomu dostaly do ruko jejich platebni karty...

316750

4.9.2014 19:18

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 1.

Pepe 109.?.?.?

Reakce na 316701

Pro doplnění info doporučuji přečíst si toto: http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/nizozemci-prestavaji-verit-ze-boeing-sestrelili-separatiste_317022.html a pak toto: http://www.auria.sk/blog/podrobna-sprava-ociteho-svedka-cestujuci-letu-mh-17-boli-celkom-urcite-maso-z-konzervy

Sice vyvolá víc otázek, než odpovědí, ale je to masakr.

316752

4.9.2014 4:11

Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

kyticka 81.?.?.?

Před 5 dny se na ruském webu objevilo video svědkyně, která na místo neštěstí dorazila do dvaceti minut po havárii. Do té doby bylo prý právě na youtube.com trvale blokováno:
http://www.kontrtube.ru/videos/3476/trupy-na-meste...

(video se mi nepodařilo z ruského webu stáhnout, titulky přímo do filmu jsem nebyl schopen pořídit)

- "koukáme na fotky havárie" "fragmenty těl které ležely na asfaltě nebyly v krvi ale jakési zelené vodě" "a co zápach??" "ne ne zde ne"
- "ale zde" (trupem letadla) "byl strašný a po formaldehydu, nedalo se tam vydržet ani 5 minut"
- foto 2 mrtvol) "zde byl též velký zápach"
- další fotka "kde je však krev? tam byl na místě také pták, zde je patrná krev, čerstvá krev, ale na tělech ne"
- "byly tam piloti, a tam bylo spoustu krve"
- "ale co se stalo?" (tělo ženy v sukni s uraženou hlavou) "zde krev není"
- dále tělo v bílém tričku a sandálech bez stopy jakékoliv krve
- "a kdy jste tam přijela?" "do dvaceti minut jsem tam již byla"
- záběr na žlutého papouška "toto je pták"
- detail na tělo s rozseknutou hlavou "koukni a zde, krev není"
- další foto "plastiková těla, žlutá plastiková těla" "byli to Holanďané, ale já jsem neviděla ani jedno tělo s Evropskými rysy, všechno jsou to Malajsijci, asiati"
- zase fotka ptáka "vidíš to je čerstvé, to je čerstvé, ten byl živý, ale u lidí to tak není"
- záběry na zavazadla "koukej kufry, samé teplé oblečení a přitom bylo léto???"
- a co děti, no tak šest jsem jich viděla
- "další a krev není"
- co dokumenty byly tam?" "ano byly hodně papírů, úředních listin"
- "fotoaparáty, telefony jsme tam našli, byly tam flešky, vše jsme na místě prohlédli, všechny fotky byly z roku 2013, žádná z roku 2014!, říjen, září, srpen"
- "co zámky telefonů" - "některé šly některé nešky, vše jsme prohlídli, ale potom to sebrali a odvezli nevím kam, někam do obce Krasnyj Luč"
- další těla "je žlutý, a býlý, ale bez krve"
- detail na rozštípnutou hlavu "koukni a zde zase nic" "jako kdyby byli konzervovaní" "hmm, já nevím proč?"

Nicméně, i toto video může být podvrh. Vezmu-li v potaz, že USA v klidu do současnosti tvrdí, že do Pentagonu napálil dopravák který nikdo neviděl a zmiznul v dířen 6x6 m včetně motorů, křídel a ocasu. http://echo.bonusweb.cz/il1/za-skolou/druhacastoza... Obrovským žárem se následně vypařil. Po půl hodině celý blok žárem spadnul ale obnažily se kanceláře, kde je vidět šanony na stole. Třetí věž u dvojčat spadla pro nic za nic během 7 vteřin, není nijak od věci, že letadlo č.2 na Ukrajině bylo prohozené za letu s letadlem č.1 s mrtvolama.

Závěrem: V Libyi včera zmizela další dopravní letadla, USA čeká další 11. září http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/346728-v-lib...

316703

4.9.2014 5:09

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 316703

Dnes na Aktualne CZ v zahranicnich pisou, ze Jihadi John urizne kotrbu dalsiho americkyho vobcana ,- teda 26ti lety vobcanky jestli nepropustej z vezeni Afija Siddiki z texaskyho vezeni kterou amici zatkli v Afghanistanu a obvinili z terrorismu. Vubec nejzajimavejsi na tom pripadu je to, ze Pakistanka je povazovana za mucednici a obet americky justice a petici volajici po jejim propustemni podepsalo prez 100 tisic lidi! Tak si myslim, ze amici uvidej dalsi pizlani kejhaku na videu a ti ktery tomu v USA venujou pozornost budou zas poslouchat cancy vo pomste toho cernouska v bily chajde s kterejma jim, jak jinak zas budou vymejvat mozkovnice.

316704

4.9.2014 8:21

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 316704

USA NIKDY rakety z Turecka nestahla, naopak jeste dovezla dalsi.
Slovo USA nema cenu ani papiru na kterem je napsane.
USA stejne jako Izrael ... jsou rizene stejnou tlupou, nikdy nedrzuje dohody a sliby, cest je pro ne prazdne slovo vhodne jen do filmu, ktere vytvari virtualni obraz pravdy a lasky zlocincum.

316711

4.9.2014 8:23

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Saša 24.?.?.?

Reakce na 316704

Druhý „Američan“ podřezaný Islámským státem, Steve Sotloff je také Žid s dvojím občanstvím a to první je izraelské. Viceprezidenta Joe Bidena to tak rozzuřilo, že prohlásil, že bojovníky, které donedávna podporovali „zaženou do pekel“.

Amíci mají problém, že se chovají stejně jak hrdlořezové Islámského státu. Dle anglické verze Wikipedie Dr. Áfíja Siddíkíová byla mučena v americké věznici Bagram v Afghánistánu jako vězeň 650. Šest organizací za lidská práva, včetně Amnesty International říká, že proces s ní byl sincenovaný a žádný zločin ji nelze prokázat. Její „přečin“ za který dostala 86 let vězení je, že řidič Bin Ládina, když ho mučili waterboarding údajně vyřkl její jméno.

316712

4.9.2014 9:00

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 60.?.?.?

Reakce na 316712

Povezte mi jaky je rozdil podriznout nekomu hrdlo nebo mu zabit rodinu s bombou. Jaky je rozdil zavrazdit 140000 Japoncu v Hirosime a nebo upalit k smrti fosforovymi bombami v Drazdanech 400000-600000 Nemcu a uprchliku pred Rudou armada. Jake zadostiucineni dostanou Afganci za vrazdu cele svatebni spolecnosti. Mate svatou pravdu je to svoloc ktera vladne a ta svoloc ma neustale ruku na spousti.

316714

4.9.2014 9:17

Ruzne spolecnosti stejne...

favela 113.?.?.?

Reakce na 316704

zvyky. Teroriste na Str.Vychode CHALIPHATU c.2 nosi apartni decky na svych ksichtech. Tez na Ukrajine jsou hadry na ksichtech modni a ziskaly obdiv i stedre sympatie sdruzeni CHALIPHATU c.1 ,ale strach vsech obcanu sveta.!!Sleduji ted furt zpavy a misto nich byly vcera projevy. Pres.USA se vydal z Bile Stodoly na navstevu Estonska. Rekl: ze obyvatele E. mohou pouzivat mob.telefony,ze davaji hodne moc na zbrojeni /za ucelem prepadeni miru asi/a pres. Estonska je vyvolenec. Proto ta vzacna navstevni pocta. Kvilelo se hystericky prisernymi obavami z Putina..K dosavadnim se pridaly hruzy z toho co si mysli!!! Dale z toho,ze chce zmanipulovat "svobodne" volby parlamentu na Ukrajine v rijnu. /Proc uz zase dalsi parlament nevysvetleno a pro ten stary nedobre vladne take/.Ma sve triky /Putin/a tak hladovejici populace ruska porad svobodne voli,prave Putina a spolupadouchy.V rijnu uz bude mrznout.Tesil jsem se na odhaleni triku ale nekonala se. Pomoc celeho Chaliphatu c. 1 bude tem zranenym na Ukrajine s hadry na ksichtech. O pomoci jejich rodinam a 50 milionum ukrajincum ani slovo. Zrejme si pomoc nezasluhuji ani hadry nenosi. Potom byly povoleny 3 predem narizene a schvalene otazky "novinaru" a zodpovezeny predem pripravenymi odpovedmi a pres. se presto zakoktaval. Porazka Chaliphatu c.2 je jasnacka. Ale nevi se kdy. Nekteri teroriste ale vzdy zbudou rekl pres. USA..Proto se musi zbrojit za bezpecnost a zajisteni miru...Prepnul jsem to na chvili jinam a ve film J.Menzla se to hemzilo nahymi celebritami a i tech doufajicich bez celebr. hodnosti ale doufajich zatim a tak vpad svlikacich feministek do naseho soukromi,tolik povazovanych prave jimi,ze se budou ted za sve internetove soukromi soudit !!.Jedina zena neni normalni v teto sracce,propasovane do dila vytecneho spisovatele Hrabala. Jedna pani take povidala v nasledujicch zpravach o armade ruske i s prapory v Ukrajine,jina o tech zminenych volebnich podbabach a kdo potrebuje spionazni druzice s jejich fotkama nejakych krouzku na sedivem pozadi vyzadujicich si nalehava vysvetleni,kdy mame ty pani co povidaji.... Mezitim ve Walesu hledani noveho hitlera pokracuje ale nachazi se jen sami naci trpaslici. Prubeh schuzky je jasny. Volna debata,volna zranice a chlast za nase,potom kratky projev nejvyssiho,ktery ukonci schuzi popleskanim kazdeho zucastneneho po hlavice se slovy : A ted hajdy na Rusko,blbeckove..Budu na vas dohlizet aby jste se neulejvali. Coz bude jednotne nadsene slibeno.

316716

4.9.2014 9:02

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 316703

Kytičko, neposúvajme to do roviny konšpirácií.

Je známý výrok "obecenstva by sa krvi nedorezal", existuje zrejme priama skúsenosť na reálnom základe že vznikajú situácie, kedy "krv netečie", to sa stáva zrejme pri šokoch, tiež z 10km trvá chvíľu kým spadnú, a zima je obrovská, pretože aj rýchlosť "vetra" je okolo 250km/h.

Mäso v teplom lete začne poriadne páchnuť už po 6 - 12 hodinách, chcelo by poriadne overiť tie časy. Zelená kvapalina mohol byť povedzme aj hydraulický olej, osoby ním mohli byť postriekané. Nie je z videa isté, či sa svedkyňa vie pohybovať s istotou medzi pachmi h.olej, petrolej, formaldehyd.

Najistejšie by bolo pokúsiť sa dohliadnuť nad nezávislosťou expertíz. Svedecké výpovede by mali byť očistené od subjektívnych vplyvov a dojmov.

K motorom a Pentagonu - dajme tomu, že chýba po nich diera. Kde je istota, že neskončili odtrhnuté/zodraté pred budovou? Lietadlo už kĺzalo takmer po zemi. Chýbajú informácie. Mohlo to byť aj lietadlo ne-boeing, s centrálnym motorom, prípadne nejaká strela. To stále nevylučuje reálne možnosti útoku boeingov na wtc buď s posádkou teroristov, alebo z-dron-ením boeingov.


...Tak má NATO teraz v Turecku tie balistické jadrové strely? Alebo iba nejadrové? Dodržujú US zmluvu aspoň čiastočne? Ak nie, tak sa netreba čudovať, kam si Rusko dáva svoje rakety.

316715

4.9.2014 10:55

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 316715

Pane 5P,Vy jste "jejich" člověk....
Jestiže Kytička je konspirátor,tak Vy slovutný vědče, jste "Konspirátor na druhou".....já to video viděl na rozdíl od Vás,ale Vy hned vše zpochybňujete,jako kdyby jste tam byl osobně a všichni ostatní,kteří tam opravdu byli,jsou úplně blbí....

Ti dva popisovaní neboštíci,co "by se v nich krve nedořezal",zato hydraulického oleje,podle Vás,leželi na asfaltové silnici zcela osamoceně,vzdáleni od trosek asi 80 metrů
a kolem nich a pod nimi bylo tratoliště zelené kapaliny,rozhodně né čerstvé krve ....i kdyby v tom luftě při nízké teplotě,při rychlosti 250 km/h za ty dvě dvě minuty zmrzly na kost,tak po dopadu by se zas rozpustily a krev by se ukázala.....můžete si to ověřit pokusem....neboť pane vědátore "šedá je teorie,ale zelený je strom praxe"...ty vaše veskrze zpochybňující a jedině správné,na dálku, verze i na 9/11 jsou už opravdu otravné.....

Celá ta "věc" smrdí po všech stránách a to až sem a pokud to necejtíte,zajděte si k doktorovi,nějakého určitě potřebujete,
jakého si vyberete,nechám na Vás.....

316725

4.9.2014 19:24

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 316725

Pane Emile, nechcete prijít nekdy na návštevu, aby jste pochopil, nakolik a kde spojuju teorii s praxí? Tahle vaše odpoveď (všiml jsem si i minule podobného tónu) proste vychází z vašeho statistického omylu pri odhadu lidí. 90% uhodnete, zbytek ne. Na to, aby jste byl úspešnejší vám chybí jednak fakty, a jednak popis pozice, ze které se dívám. Nejde všechno hodnotit jenom na základe vnejších projevu, i když to dost napoví. Mou práci prakticky vubec neznáte, porád se jen snažíte cosi tipovat.

Vy jste si nevšiml tu ješte živou ženu v červeném, pri útoku na Luhanské ministerstvo, jak mela odtrženou nohu a krev nikde?
Pozdeji zemrela, fotky toho jsou všude "pomozte mým detem...".
Jsou i další podobné situace. Naopak vy teoretizujete o tom zmrznutí a rozmrznutí. Olej mohl lidi postríkat ješte v letadle, ostríkal vás vubec nekdy olej z hydrauliky? Mne nekolikrát, je to obvykle bleskovka v ruzné forme.
Tak se uklidnete. Ta ženská z videa zjevne nemá dost zkušeností. Nejspíš nevidela ani zdechlinu, nebo tekutiny po zabití živočicha. Pokud by šlo opravdu o formaldehyd, tak to rekne jasne, kdo ho zná, tak ho sotva s nečím zamení, její výpoveď byla v tomto zretelne nejistá.
Tady jsem za uklízečku, ale kde me znají více, tak se docela rádi se mnou o technice baví. Často jen proto, že najdu správné rešení.
Nejsem ničí. Klidne zmením názor, až se dovím fakty, které tomu budou nasvedčovat. Proč predpokládáte, že sem video nevidel, když opak je pravdou? Psal jsem reakci až po tom, co jsem ho celé skouknul. Spíš se vecne zamyslete, proč jsem práve takto reagoval, a vynechte z toho ruzné destrukční podtóny.

Nikdy bych se jako inženýr nepodepsal pod neskutečný počet blábolu a konspirací, které byly obsaženy ve zpráve NIST o wtc, a stejne i pod nekteré nejasnosti na ofiko strane. Vystupuji zjevne proti politice US vlády, ale to neznamená, že sežeru konspirátorum jejich nezmysly. Klidne je pravdepodobný opak. US vláda ve skutečnosti podporuje konspirátory, a skuteční vedci, odborníci mají od nich červenou, protože skutečná veda bývá dost poctivá, co se o druhé strane ríct nedá.

316753

4.9.2014 20:30

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 316753

mala technicka pro "technika": Tady nejste ani za uklizecku, ale spis za
Placeneho Placajiciho Podporovatele Psychopatickych Parazitu [chechtot]

316756

4.9.2014 21:27

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 316756

Pro nekoho je, jak se zdá, nepredstavitelne, že lze pouzivat vlastní usudek a nesezrat lez ani jedne z mlzicich stran. Zakladem medialni manipulece jiz jsme svedky ze vsech stran, je predpoklad naproste lenosti overovat fakta ve chvili kdy vam nekdo naserviruje reseni proti strane s niz nesouhlasite. Lidska mysl podleha emocim a potom casto odmita racionalni fakta. Bohuzel jsme svedky toho jak obe strany tohoto konfliktu pouzivaji soustavne manipulace a pouze presvedcuji presvedcene a pouze je utvrzuji v jejich vire fakta nefakta. Jakmile si nekdo myslí neco jineho nez vy, povazujete ho za placeneho trolla. Pokud chcete diskutovat, posuzujte fakta a argumenty, napadani autora je sice jednoduzsi, ale nikoho tim nepresvedcite. Zda se cilem je pouze sirit nenavist. Zamysleme se komu to asi prospiva.

316758

4.9.2014 23:16

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 316758

podle sebe soudim tebe....

316763

5.9.2014 8:32

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 316753

Vy jste si nevšiml tu ješte živou ženu v červeném, pri útoku na Luhanské ministerstvo, jak mela odtrženou nohu a krev nikde?

Olej mohl lidi postríkat ješte v letadle...


Můžete mít klidně pravdu, ovšem je třeba zohlednit více aspektů. Například možnost přístupu nezávislých odborníků k prozkoumání a umožnit jim nezfalšované výsledky zveřejnit. Vše se snažíte řešit "vědecky", ale je též třeba se zamyslet nad další spoustou věcí. Kdo brání vyšetřování a hlavně proč a komu to může posloužit. Nedostatek informací vyvolává spoustu dalších otázek (záznamy z černých skříněk, letová komunikace atd.), které jsou logicky předkládány. Následně se dozvíme, že se státy, které mají co dočinění s pádem letadla, dohodly, že informace zveřejněny nebudou. Není to důvod přemýšlet i v jiné rovině ?

316779

5.9.2014 11:13

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 316779

Jisteže. Je obrovský problém, když nekteré veci nejsou dost transparentní, nejde na všechno ríct, že by tomu "laici" stejne nerozumeli a ríkali si své, i když se tak opravdu deje. Ovlivňování a také hledání skutečných odborníku v dobe, kdy polovina lidí umí číst wikipedii je opravdu problém.
Kdo se snažil být korektní, tak si musel všimnout, že témer nic netvrdím. Jenom jsem se pokusil nastínit možnosti, které nebyly vyloučeny hned na začátku, a proč si myslím, že mnohé názory jsou príliš laické, aby odpovídaly vážnosti probírané otázky.

Je zcela zbytečné, aby mi nekdo podsouval neco ve smyslu (viz níže), že wtc7 se podle mne sama postaví, když prevážná vetšina info na netu pochází z nesmyslu, jak všecho objekt ne-mohl padat, a kolik "statiku" to potvrdilo, když byli témer všichni líní si spočítat, zda je neco takové z principu možné, dokonce tak, jak se stalo na videu. Mne vyšlo, že je, doba pádu se od volného pádu citelne lišit nebude, jiné výsledky pocházejí z dezinterpretace seriozních výsledku.
Nic na tom nezmení ani povrchní prístup docenta Nemce z Brna, který spíše delal propagaci software, než reálnou simulaci, a to, k čemu se mel ve skutečnosti dopracovat zahrnul pod tajemnou konstantu C s názvem viskozita, pričemž zjevne a neprípustne opomenul zásadní účinky dynamického rázu podlaží. Zpusobem mezi slepými jednooký králem.
Stejne tak prístup "tisícky inženýru" neríkáno jakých, však v takovém počtu se nekdo dobrý najde. Opravdu? Já bych se pod tolik nesmyslu nepodepsal, info ze zprávy jsou nanejvýš nekvalitní. Je treba také uznat, že stát/vláda nebude vyhazovat peníze na analýzy, které by mohly svedčit v čemkoli proti nemu/ní. Udelá jakýsi standard, aby se nereklo, co se nehodí zakamufluje a dost. Nebo pritom ješte vypustí/podporí konspirace, ať se lidi perou mezi sebou, a nevznikne primerene jednotný pohled. Osvedčilo se, že kvalitní utajení je vypuštení antiteze.
V prípade MH17 shledávám jako neakceptovatelné utajení záznamu dispečeru, bežných forenzných zjištení (prumer kruhových dír prustrelu, munici nejspíš už "chemici" znají), obstrukce pri zajištení oblasti letu s uvážením rozkladu tel v hodinách, podezrelý nedostatek prístupu ke svedectvím, politické kšeftování s incidentem.
Stejne tak ty wtc. Tam stačilo zaplatit pár usilovných diletantu, kterí se vždy najdou a jdou slušne prečíst, a udelat je "šéfy" NIST skupiny, která jen odvede pozornost špatným smerem. Dvakrát nereknu, že jim zaplatila vláda, aby ukájeni svou fantasií spolu s obecenstvem v podstate zametali stopy.
Pak abych 1000x vysvetloval, že tam netála žádná ocel, ale když už neco tálo, tak hliník a bez termitu. Podobne s kolmostí pádu, palačinkama, mohlonemohlo letadlo proletet... Jasneže mohlo. Buď s teroristama na ponku, nebo zdronštelé... [smích]

316791

5.9.2014 12:52

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 316791

Proč spadly dvojčata a proč dům č. 7, jakož jak to bylo s tím letadlem sestřeleným nad Doněckem, ano to jsou odborné záležitosti. Zde se mohu jako laik pouze dohadovat.

Něco jiného je útok dopravním letadlem na Pentagon! Zde nemusím být odborník, abych si selským rozumem ze záběrů pořízených ihned po incidentu řadou TV společností vyvodil, že tvrzení vlády USA jsou absolutní ale absolutní nesmysly.

Zde je zcela evidentní, že se snaží USA vláda namluvit celému světu, že bílá je černá a černá je bílá TEČKA!

Prosím věnujte čas na shlédnutí tohoto videa, nebo alespoň té nejokatější jeho části, která začíná ve 30. minutě.

http://www.youtube.com/watch?v=FbUdrUMgFo4

Tvrzení vlády USA jsou v případě útoku na Pentagon tak absurdní, jako by mi někdo z očí do očí tvrdil, že v životě neměl na hlavě čepici a v životě si jí také na hlavu nedá, přičemž by při tom měl na palici naraženou hučku až po uši!

Proč tomu tak je je evidentní. V roce 2001 ještě v žádném případě nebyl internet v podobě dnešních dnů. V té době, kdy své pseudo-důkazy CIA a další speciální agentury o útoku dopravním letadlem na Pentagon vytvářeli, již měli 100% kontrolu nad všemi světovými médii. Tehdy tito specialisté na osnovování akcí pod cizí vlajkou naprosto nepředpokládali, že již v roce 2007 kdokoli na světě klepne do svého PC heslo 11/9 a vyvalí se na něj tisíce informací k problematice. Rovněž nepředpokládali, že kdokoli na světě bude moci cokoli kdykoli pověsit na jakýkoliv web po celé planetě a v tu chvíli si to může kdokoli na této planetě prohlédnout.

V současnosti jim pro nás všechny naštěstí zbývá, pouze svá v roce 2001 vytvořená tvrzení neudržitelně obhajovat do posledního dechu co to půjde. Stále díky tomu že drží plnou kontrolu nad TV a ostatními médii a protože stále 80% populace se o tuto problematiku nijak aktivně nezajímá, jsou schopni většinovou společnost doposud oblbovat a manipulovat.

Čas se jim však krátí, dolar hroutí a tak tlačí na rozpoutání 3. světové války co to jde, obávám se do několika měsíců ode dneška!!!

Stejným způsobem jako nyní drtí jejich hegemonní TV mediálně informační systém internet, rozdrtil kdysi jednotný informační systém katolické církve realizovaný skrze kostelíčky v každé vesničce knihtisk!

316794

6.9.2014 11:51

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 316794

Ještě jsem zapomněl vložit názorné obrázky.

Ackoli je Pentagon ministerstvem obrany USA a prísne strezeným nejvýznamnejsím vojenským centrem, ve kterém jsou tisíce bezpecnostních kamer, náraz kupodivu zachytila jen jedna a to jeste kamera z parkoviste. Uverejnený záber z této kamery se stal od pocátku tercem castých podezreních, protoze toho na nem není mnoho videt. Analýzou tohoto záberu lze dojít k zajímavým zjistením.

Oficiální záznam obsahuje pouze 5 obrazových snímku, z cehoz vyplývá, ze pri rychlosti snímání 60 snímku za sekundu (video norma v USA) trval celý dej 0,0833 sekundy – to by ale letadlo muselo letet rychlostí 3749 km za hodinu.

Z toho se dá odvodit, ze záber je zmanipulovaný a cást snímku v nem chybí – zrejme pro to, aby záber nebyl prílis zretelný.
I tak se ale dá celkem snadno poznat, ze nejaký objekt se skutecne nad trávníkem mihne, ovsem velký dopravní letoun nepripomíná ani vzdálene.

Pentagonem zveřejněný záběr:
Vložený obrázek

Na tomto videu je simulace, jak by musel záber vypadat, kdyby zachycoval skutecný Boeing 757:
Vložený obrázek

Takto velké letadlo - B757,
Vložený obrázek

vytvořilo takto malý otvor:
Vložený obrázek

Ke zrícení budovy doslo az po nejaké dobe, kde jsou však stopy po motorech a křídlech na nezřícených částech budovy???:
Vložený obrázek

Převzato z: http://echo.bonusweb.cz/il1/za-skolou/druhacastoza.... Doporučuji prokliknout a kouknout na další zde uveřejněné záběry.

316854

7.9.2014 10:33

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 316854

Výhrady, vaše dedukce mohou být nepresné:

1. Nemusí část záznamu chybet, kamerový záznam mohl být multiplexovaný, více kamer mohlo být zaznamenáváno současne, a ne nepretržite, kontinuálne. Výsledkem je tolikrát menší rychlost snímání rychlých deju, kolikanásobný je multiplex. (To na bežné pirátské monitoringy bohate stačí).
Váš argument by jste mohl použít až v tom prípade, že by jste prokázal, že záznam kamery byl opravdu zaznamenáván 60/s, jinak je to konspirace.

2. Simulace je výrazne jinak zoomovaná (podle obrysu budovy a pod.) co stežuje porovnání. Pritom není v PC nejmenší problém nazoomovat stejne. Nabízí se otázka, proč. Jen je fakt, že ocas je i tak na simulaci vetší, to by chtelo ale proverit.

3. Fotka "malého otvoru" mohla být práve po levém motoru (podle snímku "po" zrícení). Chybí chronografie, která je nahrazena vágním konstatováním "pozdeji se část budovy zrítila". Rekl bych, že tam, kde vnikl motor, tak nad ním ten strop zustal(fotka malé díry) a tam, kde se stavba propadla i se stropem prízemí prošel trup letadla. Tyhle obrázky na mne delají spíš dojem, že opravdu šlo o boeing, i když na to nespoléhám. Vubec se pak nedivím, že po takhle nepresných informacích (nemyslím tím vás) lidi blbnou.

316893

7.9.2014 10:53

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 316893

Vypadáte na odborníka, tak se zeptám..
Vrtá mi hlavou, jak se mohlo tak velké letadlo těsně přiblížit k zemi na tom správném místě, tedy že budovu nepřeletělo, a ani se nezapíchlo do trávníku venku. Prostě na metry přesně kde se mělo trefit. A to hlavní - bez naváděcího výškového a směrového lokátoru, čili RUČNĚ??
Prostě jakoby piloti přistávali naslepo někde ve městě mezi domy, přičemž přistání patří mezi nejsložitější operace..
Takže dokázali by to "amatéři" vůbec udělat??

Nebo bylo letadlo dálkově naváděno?? Něco jako dnešní bezpilotní letadla?? Co si o tom myslíte..

316896

7.9.2014 19:37

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

dub 89.?.?.?

Reakce na 316896

já bych měl ještě drzejší dotaz - jak je možné, že tak velké letadlo při tom přízemním letu proniklo hmotou a nechalo stát kandelábry před pentagonem, a jak je možné, že po něm zůtala jen díra o průměru asi 2 metry, žádné stopy po křídlech na budově pentagonu a prakticky žádné trosky[velký smích]

316914

6.9.2014 12:11

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 316794

Naprosto podepisuji!
Komu chybí zbytky do skládačky, nechť si pravicujícně uvědomí, že kdyby Západ měl Rusy a Rusko přečtené, dávno už by bylo Rusko vyplundrováno jako Severní Emerika, jeho vody by byly toxické stejně, jako jsou canadská jezera a řeky - a Rusové, Rusky i jejich děti by byli stejně prodejní, jako jsou zbídačení a zpravicované Pepíci a Mařen/ky v české Gott/lině od Plyše.
Uvědomme si tedy, že vždy, když to bylo nevyhnutelné, tak zlí širokolící, slovanští a "zakrnělí" Rus(ác)i přišli se šokujícím elementem skládačky, kterou hodný bankrotující a neoddlužitelný keltující Západ nebyl schopen s to vyvrátit a popřít.
Vzpomeňme třeba na "uniklý" odposlech zrůdy baronky The Rt. Hon. The Baroness Ashton of Upholland a estonského ministera zahraničí stran střelby jak do hodných demonstantů, tak zlých bjerkjutů na Majdaně http://www.zvedavec.org/vezkratce/7909 (a.k.a. Catherine Ashton s estonským ministrem: Snajpry v Kyjevě najali lídři Majdanu! )
Rusové mají nejsilnější karty ze všech:
1) Geostrategickou jedinečnost - tzv. Pivot Area
2) Nevyplundrované přírodní bohatství
3) Nezávislost na korridorech a námořních trasách
4) Vysoce (nejen technicky) vzdělané a loajální multikulturní obyvatelstvo, s bezproblémovou cross-cultural komunikací s celým světem
5) Oprávněnou víru v budoucnost
Rusové tedy odkrývají jen takové karty, které sami pokládají za smysluplné. A jen tehdy, pokud je to z jejich pohledu nevyhnutelné.
100% vědí o obou "záhadných" malajsijských letech více, nežli kdokoliv z nás tuší.
Ihned po sestřelu. 2. letadla "unikla" velice palčivá konstatování španělského dispečera, který zavedl "celý svět" na ukrajinskou stopu - resp. za dopravním letadlem vyslanou stíhačku.
A teď můžeme hádat, ZDA měl španělský dispečer od někoho předem zadání takto reagovat (od Rusů, jejich oddaných spojenců v ukrajinské tajné službě, v C.I.A. atd. atd.). Rusové mohli mít zprávu o západním komplotu vůči malajskému letadlu i několik dnů předem. A aby neodhalili svůj zdroj, museli západní komplot nechat proběhnout stejně, jako kdysi "hrdina" Churchill nechal vybombardovat Coventry.
Ale Rusové dokázali "po orientálsku" komplot vůči dopravnímu letadlu obrátit ve svůj prospěch. A teď C.I.A. a celý hodný keltující Západ tahá neodvolatelně za kratší konec. Je to naprosto stejná hra, jako když hloupí rudí žlutí šikmoocí komunističtí Číňané dávali hodným Emeričanům "na sekeru". A dnes má Východ celý Západ v pasti.
Je to moUdrost Východu a Orientu, kterou jednodušší organizmy na keltujícím Západě nedohlédnou a nikdy dohlédnout nedokáží.
Proto je iDnes rassistický Západ tam kde je, a Východ si s ním hraje jak kočka s myší...
Nevážit si svých protivníků se nevyplácí [smích] Kolik Anglo-Sassů umí mandarínsky nebo rusky - versus - kolik Rusů a Číňanů Englicky?!

316855

9.9.2014 23:56

Z NWOO k vašim vědeckým závěrům pádu 3 budov se dvoumi letadly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 316791

http://www.nwoo.org/2014/09/09/ron-paul-11-zari-byl-inside-job/

Vypíchnuto: Kárpátalja napsal:
9.9.2014 (21.11)
Pravda je natolik šokující, že mnozí nejsou sto přijat skutečnost, že 3000 lidí bylo chladnokrvně zavražděno proto, aby to číslo bylo dostatečně pobuřující, nějakých 100-150 lidí by bylo bejvalo příliš málo – proto pánové tohoto války rozsévajícího teroristického státu se zhodli na tomhle poměrně umírnéném počtu /tedy ne 50 000 – aby bylo jasno/ – opravdoví humanisté!
A je zarážející, že i lidé skončivší vysoké školy stále věří, že tam byla nějaká letadla – byla, ale v komputerové grafice, kterou dost nedokonale uvedli ve všech světových televizích – a všichni ti idioti hlasatelé a diváci tomuto podvodu naletěli – letadlo se vnoŕí do železobetonové budovy i s intaktními křídly /!/ – ani do tekutého másla by to bez okamžitého roztříšténí nešlo – ti vrahové opravdu znají nekonečnou hloupost lidí – a dokonale je využívají……

317074

11.9.2014 20:40

Ano, každý to viděl, ne že ne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 316791

http://www.komik.cz/dir_obrazky/k/kdo_neskace_neni_cez.gif

317266

5.9.2014 8:38

Jak sam spad,tak...mozna pruvanem

favela 113.?.?.?

Reakce na 316753

..mne se libi statecnost,nezavislost vasich nazoru a hlavne ten optimismus ,kterym muze klidne zpusobit, ze ten barak c.7 jak sam spad ,tak zase sam sebe postavi...&^%$%&*()??

316780

5.9.2014 14:14

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 316753

Ku krvy
Aká je tepelná kapacita krvi, ľudského tela resp. vody pri teplote 36C (telesná teplota)? Je to približne 4 186 J na kg na K/C.
Koľko sekúnd boli ľudia resp. mŕtvoly vystavený tým mrazivým teplotám? Maximálne 1-2 sekundy.
Koľko je latentné teplo vody t.j. aby voda prešla z tuhej fáze do kvapalnej alebo naopak pri atmosferickom tlaku? Je to 334 000 J na kg.
Podotýkam telesné tekutiny človeka majú bod tuhnutia jednoznačne pod 0C, dajme tomu mínus 5C.
Takže dajme tomu 50kg je tvorený zo 70% vodou ostatné je sušina, z toho vyplýva, že je to 35 kg/l vody to znamená, že podľa Vášho tvrdenia za 1-2 sekundy došlo k výmene viac než 16964.36 kJ tepla, lebo toľko tepla je potrebných na zmrazenie čerstvej ľudskej mŕtvoly. Takže podľa Vašej logiky ľudí tam buď niekto polial tekutým dusíkom. Prvá diera vo Vašich argumentáciách.
Ďalšia vec, hasiči aplikujú penu tam kde buď jednak horí alebo hrozí vzplanutie ohňa z rozliateho paliva. Ďalšia diera vo Vašich argumentoch.
Voda a hydraulický olej sa nemieša a olej necháva charakteristické stopy po zemi a na mŕtvolách a to rozozná aj laik. Ďalšia diera v argumentoch.

Keď k tomu prirátam Vaše nezmyselné a tvrdošijné tvrdenie, že štruktúra ktorá bola vyslovene navrhnutá tak aby odolala zvislým tlakom a nárazu nejedného lietadla (vrátane ohňa) má tendenciu padať vyslovene voľným pádom a do svojho pôdorysu, tak my vychádzajú 2 veci:
-kvôli pseudo-vedeckosti mali ste dávno vrátiť svoj diplom z fyziky;
-tento prispievateľ má pravdu. [velký smích]

316802

5.9.2014 22:51

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 316753

>... protože skutečná veda bývá dost poctivá...

A právě toto tvrzení neposkytuje žádný poctivý argument pravdivosti, ba je tomu právě naopak, když existují argumenty nepoctivosti vědy - Galileo Galilej a Darwin budiž tomu příkladem za všechny - a to i bez přihlédnutí k tomu, že ta věda svoje tvrzení neustále v průběhu času mění, nezřídka i ve svoji negaci. Například tzv. "egyptologové" jsou do roztrhání těl ochotni pokládat za původce pyramid v Gíze rodinný klan faraonů čtvrté říše, nemajíce k tomu jediný hmatatelný důkaz a to i přes to, že dnešní technická inteligence na ně jen ve stále stupňujícím se úžasu zírá, nechápajíce, jak to supermaximegalego složené z milionů neopakovatelných dílců s váhou o 2 do 70 tun a navršených do výšky bezmála 150 metrů - pro nějž by oni nedokázali ani s dnešní technikou udělat byť jen tu prakticky vodorovnou základnu - mohl vůbec někdo dokázat navrhnout, natož ho pak i zrealizovat.... můžete se o to pokusit vy inženýre, ať se zdejší publikum pobaví. [vyplazený jazyk] [chechtot]

316825

6.9.2014 10:28

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 316825

"Náš" 5P je vedátor a pseudo-skeptik t.j. zástupca pseudo-náboženstva nazývajúca samu seba "veda", ktorí si myslí, že k tomu diplomu dostal aj patent na rozum, skutočnosť je ale taká, že k diplomu získali aj osvedčenie z fach-idiotizmu (a takých ako on je viac než dosť). [oči v sloup] [pláč]

316850

6.9.2014 11:36

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 316850

Ty Oracle si bol tuším učiteľ a chemik, niekde sa to v diskusii spomínalo.

No a vyššie napíšeš siahodlhý príspevok založený na nezmysle, že telo padá z výšky 10km 1-2 sekundy. Neváhaš tam troliť čosi o mernom teple, a zmrznutí, pritom odpovedáš sám na sebou vykonštruované nezmysly.

Kde som doteraz tvrdil, že telá zmrzli? Nikde.
Ako dlho padá človek z takej výšky? Na toto spoľahlivo stačí fyzika strednej školy. Aj s uvážením toho, že človek tých cca250km/h nenaberie okamžite. Ďalšia vec, výmena tepla pri rýchlosti "vetra" 250km/h sa deje podstatne inak, než pri 20km/h.

Dvom sekundám pádu zodpovedá výška 20m podľa s=g.t.t/2
Jednej sekunde výška 5m.

Ty si ten, čo má diplom omylom, keď máš problém s takto jednoduchými vecami. Navyše sa nevieš ani slušne správať.

316853

6.9.2014 13:06

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 316853

>Dvom sekundám pádu zodpovedá výška 20m podľa s=g.t.t/2. Jednej sekunde výška 5m.

Tak sakra kolik vlastně, když g je cca 10 m/sec? 15 m, nebo 20 m?
za 1 sec 10x1x1/2=5; za 2 sec 10x2x2/2=20;
ale v součtu 5 m za 1.sec a 10 m za 2.sec = 15 m.

A ještě prosím prosím reakci na ty pyramidy. Nebyl by k mání alespoň projekt pár jejich vrstev? Stačí i ty dvě první, s předpisem na vyhotovení základny a těch kostek v potřebné přesnosti, navržení jejich přepravy na místo určení a harmonogram jejich "montáže". Jo a musí se ty vrstvy vázat nejen horizontálně, ale i vertikálně, jako Tetris, ale zato to nemusí to být tou neznámou technikou starých Egypťanů, ale dnešní dostupnou... jak já se těším... a jistě nebudu sám... [oči v sloup] [vyplazený jazyk] [chechtot]

316856

6.9.2014 16:34

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 316853

Vyslovene hovoril som o vystavení ako dlho boli tie telá vystavené tým teplotám a vetru. Lietadlo letelo 882 km za hodinu vo výške 33000 stôp t.j. výška cca 10 km čo je troposféra kde teploty sú v našich zemepisných šírkach bežne pohybujú pri cca -55C (merané pri tropopauze vo výške 15 km). Lietadlo letelo v noci teda rátam, že teplota vzduchu vo výške 10 km bola okolo -50C (teplota v mieste dopadu bola cca 20C) pričom čím bližšie k povrchu Zeme tým vyššia je teplota vzduchu.
Pád lietadla trval približne 45 s zanedbávajúc odpor vzduchu (predsa je to aerodynamické teleso), odhadujem že lietadlo rátajúc aj odpor vzduchu padal približne 350-400 km za hodinu.
Ako som zbadal z fotiek lietadlo spadlo viac menej v jednom kuse.

Chcem tým povedať 4 veci:
1) Tepelná kapacita vzduchu je nižšia ako ľudského tela, teda za dobu pádu (45-60s) telá vtedy ešte živých pasažierov nemohli stratiť 16964.36 kJ tepla. Teda nemohli sa zmrznúť na kosť alebo vietor ich "vyfúkať" ako ste tvrdili, to znamená, že krv bol tekutý.
2) Rastúci tepelný gradient k povrchu Zeme tiež zabraňuje k zamrznutiu na kosť. Teda nemohli sa zmrznúť na kosť alebo vietor ich "vyfúkať" ako ste tvrdili, to znamená, že krv bol tekutý.
3) Keďže trup lietadla bol viac menej v jednom kuse, pasažieri nemohli byť vystavený ani vetru ani chladu. Teda nemohli sa zmrznúť na kosť alebo vietor ich "vyfúkať" ako ste tvrdili, to znamená, že krv bol tekutý.
4) Väčšinu pasažierov teoreticky zabilo to "tvrdé" pristátie t.j. veľké negatívne zrýchlenie, teda vyskytne sa množstvo vnútorných a vonkajších zranení. Preto sa vynára otázka: Kde je krv?

Záver: Vy ste ten kto má diplom omylom, správate sa tak ako keby mali patent na rozum, pritom ste fach-idiot a ešte k tomu aj pseudovedecký trol.

316862

7.9.2014 10:12

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 316862

Tvoj problém najskôr je, že nerozumieš ani poriadne slovensky/česky. Inak by si 2x nepodsúval niečo, čo som zjavne nenapísal, a nejde ani o žiadne chytanie za slovo.

- NIKDE som NIKDY nenapísal, že niekto z pasažierov zmrzol, komentuješ čisto svoju hypotézu.

- Sú očité svedectvá, že ľudia padali z neba, a ty nemáš žiadny dôkaz, že lietadlo dopadlo na zem celé. S ohľadom na rýchlosť, typ deštrukcie a odpory to nie je pravdepodobné. Tých "asi" 45 sekúnd si si čisto vymyslel. Človeku niečo také trvá voľným pádom okolo 2 minút.

- Krv je ženského rodu "tá krv" a nie "ten krv". Že krv kdesi zostala tekutá neznamená, že musela vytiecť. Doplň si nejaké poznatky z fyziológie. Jedným zo zjavných dôvodov šoku bola už samotná a zjavná dekompresia v 10km.

- Z toho, čo si napísal o tepelnej kapacite vzduchu, že je nižšia, než tela je mi jasné, že vieš vyrátať figu drevenú, a len tu zamoruješ priestor číslami odtrhnutými od reality.

...že "aerodynamické teleso"..., čelný odpor výbuchom poškodeného kokpitu (ťahom odtrhnuté hlavičky všetkých skrutiek) v prepočte na tiaž predstavoval tony. Je zjavné, že taký symetricky rozložený silný ťah mohol spôsobiť len silný pretlak(výbuch/náhly odpor) v kabíne, a nie dopad kokpitu na zem.

Ešte stále si nepochopil, kto ten "diplom" drží pevnejšie? Nebolo by pre teba istejšie/vhodnejšie voliť ako tak čestný ústup? To ako predpokladáš, že si tu nikto neoverí veci o ktorých píšeš?

316891

7.9.2014 18:20

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 316891

Že mnou vytýkanú vec ste nikdy nikde nenapísali, to je mi novinka. [překvapení]
Citujem Vás odtiaľto:
"Je známý výrok "obecenstva by sa krvi nedorezal", existuje zrejme priama skúsenosť na reálnom základe že vznikajú situácie, kedy "krv netečie", to sa stáva zrejme pri šokoch, tiež z 10km trvá chvíľu kým spadnú, a zima je obrovská, pretože aj rýchlosť "vetra" je okolo 250km/h."
(Keď sme pri pravopise, známy je krátky ypsilon. [vyplazený jazyk])

Význam poslednej časti tejto poslednej vety je:
Pasažieri počas pádu zmrzli na kosť kvôli veľkej zime a veľkému vetru. Vzhľadom na to, že v tomto prípade ľudí zabijú guľky, pád alebo dekompresia resp. následné udusenie (naplnenie pľúc tekutinou alebo nedostatok kyslíka-za 45-120 dospelí človek len omdlie z nedostatku kyslíka) alebo krvácanie do pľúc, ale nie mráz. Takže tá Vaša veta je donebavolajúca hlúposť vhodná fach-idiota. [velký smích]

45s je približný čas pádu telesa vo vákuu z 10 km výšky v gravitačnom poli Zeme. Vzhľadom na to, že Zem má atmosféru čo zabraňuje zrýchľovaniu telies nad určitú hranicu pri páde v jeho atmosfére. Teda 45s je naozaj len teoretické číslo a povedal som, že som nebral do úvahy aerodynamický odpor telesa lietadla (ktoré má každé reálne teleso pohybujúci v reálnom plyne-stačí si pozrieť stredoškolskú fyziku). Takže vytýkate my nesprávnu vec. [smích]

Čo sa týka krvi (asi z 95% voda), na to aby z mŕtvoly netiekla z rany musí byť v netekutom stave, v tomto prípade znamená tieto veci:
1) Zmrzla, a to spolu s celým telom, čo je nemožné z 2 dôvodov: na to nebolo dosť času (odčerpať viac než 16964,36 kJ tepla za 2 minúty z mŕtveho a nie to ešte z živého sa nedá, muselo by na to uplynúť aspoň hodina pri cca-50C); teplota a tlak v troposfére smerom k povrchu Zeme rapídne rastie.
2) Telo bolo vystavené žiaru ktoré denaturovalo všetky bielkoviny v tele teda aj tie krvné bielkoviny. Čo som ako zbadal nestalo u každej.
3) Mŕtvola je staršia ako 2-3 hodiny, toľko asi trvá kým v tele zrazí krv. Ľudí ale zabilo to pristátie, takže sa vyskytujú početné vnútorné (pomliaždené a prepichnuté orgány) a vonkajšie (tržné, sečné a bodné rany) poranenia.
4) Mŕtvola je staršia ako 30 minút (asi toľko trvá kým krv klesne na najnižší bod tela) a teda rana môže nachádzať nad najnižším bodom.

Teplo je veličina, ktorú jedna sústava odovzdá druhej pri tepelnej výmene.
Tepelná kapacita je teplo ktoré teleso prijme (alebo odovzdá) je aby sa jej teplota narástla (alebo poklesla) o 1 stupeň, v SI sústave má rozmer J na kg na K. Keďže tieto veličiny majú význam pri chladení a ohrievaní, mám právo na tvrdenie, že fyzicky je nemožné zmraziť ľudské telo za menej než 2 minúty vzduchom s teplotou cca -50C, kvôli tomu, že tepelná kapacita ľudského tela (mŕtvoly) je viac než 5 násobne väčšia ako vzduchu.

316909

7.9.2014 18:21

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 316909

Pokračovanie:
A aby som nezabudol na jednu "maličkosť", pri nižšom tlaku voda má nižší bod varu a pri vyššom tlaku vyššiu (má to súvislosť s parciálnym tlakom vodných pár nad povrchom vody). To znamená, že pri dekompresii voda v krvi by len rýchlejšie vyparovala a po ochladení na vzduchu zmrzla (tvorba ľadových kryštálikov v atmosfére), ale je to dlhodobý proces, takže na vysušenie krvi by nebolo času t.j. 2 minúty nestačia.

Takže kto tu vie figu drevenú, kto drží ten diplom pevnejšie, koho tvrdenia sú bez vedeckého základu? (Napoviem, nie Vy a nie moje.) Skratka kecáte nezmysly. [mrknutí jedním okem]

PS: Ospravedlňujem sa pán Stwora, ale pseudo-vedecké nezmysli tohoto fach-idiota ma vytočili natoľko, že som sa neovládol.

316910

7.9.2014 18:30

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 316910

A ešte jedna drobnosť k citátu.
Keď cestujúci pri dopade lietadla na zem bola nažive, tak by neboli pri vedomí, takže psychický šok by nenastal.
Druhá vec je, psychický šok po smrti pominie a svalstvo ochabne to znamená, že Vaše tvrdenie "nekrvácali lebo svaly bránili toku krvi" tiež neobstojí (ťaháte sem obecenstvo, tak je to logický predpoklad).

Takže, kto tu nerozumie po česky alebo slovensky? [velký smích]

316911

7.9.2014 20:02

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 316911

Kolega "ppppp" i v jiných případech argumentuje bez toho, aby si ověřil fakta. Jsem rád, že jste věnoval energii, jeho tvrzení, vydávaná za fakta, vyvrátit. To ku prospěchu všem čtenářům této diskuse.

Nicméně ve svém příspěvku, který vaši vzájemnou diskusi podnítil připouštím, že i odkazované video s mrtvolami může být podvrh a to velmi jednoduchý. Pouze v několika případech jsou záběry na mrtvoly včetně reliéfu krajiny, z kterého lze usuzovat, že se skutečně jedná o autentické místo havárie. Barvu krve na asfaltu lze softwarově změnit. Detailní záběry mrtvol můžou být z jiných míst než z Ukrajiny. Komentáře rozmlouvajících paní o smradu, fotkách v mobilech jen z roku 2013 a jiné, jsou pouze tvrzení, nic víc. I záběry mrtvol ptáků jsou prapodivné. Co tam pohledávaly? Zejména ten Papoušek.

Zda-li jde opravdu o staré mrtvoly, jsem před zveřejněním konzultoval se dvěmi lékařkami (obě se zkušenostmi z úrazovky i patologie). Obě mi potvrdili, že těla na fotkách staré mrtvoly nepochybně jsou.

Ještě ke kolegovi "ppppp". Mne osobně zviklal výše (pod příspěvkem s doplněnými fotkami a sekvencemi útoku na Pentagon, kde nepodloženě tvrdil "Simulace je výrazne jinak zoomovaná", "Fotka malého otvoru mohla být práve po levém motoru" a další táraniny jak na Slovensku říkáte.

Následně jsem si dal práci a vše z dostupných zdrojů zkontroloval (výška budovy, rozměry letadla o jaký otvor se skutečně jednalo atd.). Vše sedí a pokud je v simulaci letadlo možná mírně zvětšeno, tak v originále Pentagonu je též vidět něco jako výškovka, něčeho co za sebou táhne oblak spalin podobný jako z raketovému motoru. Toto "cosi" rozměrem B757 nepřipomíná ani náhodou.

Nejpodstatnější je, že jsem jej v předchozím příspěvku (v tom před s fotkami) požádal, aby se podíval na odkazované video. Dle mého soudu na něj ani nemrkl, jen rozporoval originální citaci původního autora webové stránky s fotografiemi. V mnou odkazovaném videu jsou však všechna fakta co se týče minimálně rozměrů letadla versus pravděpodobně použité řízené střely, vysoce argumentačně podloženy.

Kolega "ppppp" by si měl pro příště, dříve než napíše nějaká "exaktní" tvrzení, velmi pečlivě ověřit alespoň elementární fakta. Je únavné mu je pak vyvracet, kdy pouze mate ostatní, přímo trolí. Kolego "ppppp" prosím rozlišujte pro příště názory a fakta. Vydávat názory za fakta pouze vede k oprávněným posměškům, že jsme zde samí konspirátoři.

Tvrzení, že na UK spadlo letadlo s mrtvolami je velmi diskutabilní, leč pro zatajování faktů, stále možné. Tvrzení, že do Pentagonu narazil B757 je oproti tomu neudržitelné. Politici i vysokoškolští profesoři jakož i novináři by měli již konečně rozpoutat veřejnou diskusi, kdo za útokem stojí. Měli by se začít ptát našich USA přátel jak nám to vysvětlí.

316917

8.9.2014 18:05

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 316917

>Měli by se začít ptát našich USA přátel jak nám to vysvětlí.

No to by takové vysvětlení vyznělo podobně, jako nesmělá otázka Moravce Schwarzenbergovi ohledně vyjádření Zemana k tajným službám Západu o zbraních hromadného ničení v Iráku, při agresi USA & spol. proti němu. Odpověď zněla, že to nebyla záležitost NATO, ale jakéhosi komplotu spoluúčastníků v čele s USA. Že to byli členové NATO, to se už Moravec neodvážil namítnout.

Ten 5. článek smlouvy by se tedy měl doplnit, že pokud členská země NATO hodlá napadnout, nebo dokonce bezdůvodně napadne vojenskou agresí jinou zemi, tak ji v tom ostatní členové NATO musí zabránit a nevzdá-li se toho záměru, tak bude ze smlouvy vyloučena a budou proti ní vedeny sankce, vojenskou sílu nevyjímaje. Jinak to není žádné obranné společenství, ale spolek organizovaného zločinu. [naštvaný]

316974

9.9.2014 8:43

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 316974

Špatně jsem se vyjádřil. Chtěl jsem říci toto:

Politici, vysokoškolští profesoři jakož i novináři by měli již konečně rozpoutat veřejnou diskusi, kdo za útokem 9/11 stojí. Měli by se začít ptát našich přátel v USA, jak nám to vysvětlí.

Tedy myšleno tak, aby se Česká vláda začala zcela legitimně ptát vlády USA jak nám svá neobhajitelná tvrzení o tom, že do Pentagonu narazil B757 vysvětlí.

Vlády celé Evropy by se měly začít ptát vlády USA, kdo tuto akci pod falešnou vlajkou z vládních činitelů USA zosnoval.

Vlády celé Evropy by se měli zcela legitimně dožadovat, aby současná vláda USA umožnila mezinárodní vyšetřování za účelem odhalení konkrétních osob těchto zločinů, které byly předehrou k dalším, tentokrát již válečným zločinům, které měly za následek miliony mrtvých.

V případě, že toto vláda USA neumožní, měly by všechny vlády Evropy zahájit kroky k ukončení přátelství s USA, kdy prvním krokem by mělo být vyloučení USA z NATO, jakožto nespolehlivého člena.

317011

9.9.2014 10:19

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 317011

Bohužel nic od evropských vlád nemůžeme čekat,neboť ten xind je ze stejného těsta,jak ta vláda USA,včetně té naší...je to čím dál tím větší hnus....když min.školství je flanďák a navíc člen vedení Sudetoněmeckého Landsmančaftu a strážce pokladu je oligarcha se stranou politických žoldáků,kterému národ ve své houposti vyšel v ústrety tak,že nemusí nastrkovat figurku,ale rovnou se tam usadil sám....střed zájmů "jako prase",jako s Berlusconim.Naprosto ideální stav symbiozy moci finanční,výkonné (přes vládu)a zákonodárné (přes tu svou partaj "recyklovaných politických poběhlic"[mrknutí jedním okem].
Tak,jak si koupil prostředky propagandy,tak zainvestoval do voleb a koupil si státní aparát,který už naň dnes vydělává...už to snad ani horší být nemůže....

Dnes by měly být Holanďany zveřejněny ty zmiňované první výsledky "oficiáního mezinárodního vyšetřování" sestřelu toho nešťastného letadla....jsem moc zvědavej,co se zas budou ti sedmilháři veskrze demokratičtí a lidskoprávní,snažit tomu hloupému stádu natlouct do palic...

317020

9.9.2014 21:08

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 316917

Pane, buďte korektnejší. Napsal jsem, že jsem to video celé videl. Nebudu blb a lhát sám sobe. Také by jste mohl spíše pochybovat o sobe, než podezírat nekoho, že bude takhle debilne lhát. Podle jakého soudu, když to z ničeho konkrétne nevyplývá? Proč si myslíte, že lépe víte, co delám, než já sám?

Naopak spíše vy jste se nenamáhal pochopit o čem mluvím, a porád to toho vnášíte své dojmy. Co konkrétne jsem napsal špatne? Bylo video zoomované ? Bylo. Rekl jsem, že nejde o originál? Nerekl, pouze se mi nelíbilo, proč autor video pri toliké práci nezoomoval tak, aby šlo srovnat, když to pro nej bylo mnohem jednodušší, než si to zpetne delat sám. Tím má u mne autor menší duveryhodnost. Tečka. Vy si o tom myslete co chcete, a neházejte na mne hnuj.
Vycházel jsem ze zde zverejnených fotek, a ty jsem také komentoval. Ne jiné fotky. Nejsem povinen shlédnout stejné fotky, jako vy. Pokud máte jiné závery, mohl jste je uvést a zduvodnit. Nevím, proč to spojujete s mou osobou.
Já jsem uvedl, co mi nesedí a proč (strop...) Vy nic, jenom zase špína. Proč vám chybí protiargumenty? O jakých faktech se zmiňujete, když nejdete k veci ale k osobe? Proč paušalizujete, zobecňujete, ale nedorešíte k porádku jedinou vec?

Proč nejste schopen vyvrátit ani jedinou mou konkrétní námitku, ale zato jste napsal celý dlouhý pamflet? Víte, jak to zdržuje?
Zkuste pane kolego príšte kvalitneji diskutovat.


Odpoveď pro nicka 90.?.?.?, pokud si všimne:
Také mi to není jasné, ani jsem nebyl pilot. Také mi prijde pravdepodobnejší, že takhle presný zásah je spíš práce pro "autopilota", než pilota.

317064

9.9.2014 22:58

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 317064

Kolego ppppp, abychom tuto diskusi o nepodstatnostech, zda-li je rozhodující jiný zoom zde zveřejněné foto-sekvence, nebo kdo co řekl, nebo neřekl, ukončil. Odkaz byl na tento film:
http://www.youtube.com/watch?v=FbUdrUMgFo4

Fotky jsem sem do diskuse následně vložil jen jako jakýsi triler k výše odkazovanému filmu, pro zaujetí čtenářů, zejména těch, kteří ještě problematiku 11/9 nestudovali. Mnou zveřejněnými fotkami a video-sekvencemi jsem pouze upozorňoval na největší do očí bijící nesrovnalosti oficiální verze vlády USA, to proto, aby si každý našel čas a shlédl právě odkazovaný film, kde je velká řada dalších argumentů (tento film je jen jeden z mnoha obdobných k tématu 11/9).

Tedy, napsal jste, že jste to video celé viděl, ptám se tedy na Váš osobní názor.

a) Narazil podle Vás do Pentagonu B757
b) Pokud podle Vás do Pentagonu B757 nenarazil, co to podle Vás bylo.

Znovu zdůrazňuji, ptám se na Váš osobní názor. Tedy kam se osobně Vy jako občan kloníte, ne na nějaké důkazy a fakta.

Na otázku a) prosím odpovězte "ano, ne, nevím, spíše ano, spíše ne".

Odpověď na otázku b) nechávám na Vás.

Velice by mne Váš názor zajínal, případně i Váš názor na příčinu pádu dvojčat a následně budovy č.7.

317071

9.9.2014 20:42

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 316910

Fach idiot napísal:

"zima je obrovská, pretože aj rýchlosť "vetra" je okolo 250km/h."

Ty si to pochopil:

"Význam poslednej časti tejto poslednej vety je:
Pasažieri počas pádu zmrzli na kosť kvôli veľkej zime a veľkému vetru."

Vyveštil si mráz aj tam, kde nebol. Dokonca ho aj po x-tom upozornení sám silno živíš, aby nezmizol. Bež k vlekom robiť umelý sneh.

Ďalej si okrem iných zjavných nezmyslov napísal:
" na to aby z mŕtvoly netiekla z rany musí byť v netekutom stave, v tomto prípade znamená tieto veci:
...Zmrzla, a to spolu s celým telom
...Mŕtvola je staršia ako 30 minút (asi toľko trvá kým krv klesne na najnižší bod tela) a teda rana môže nachádzať nad najnižším bodom."

Okrem toho, že Maďari obvykle neuznávajú zvratné zámeno "sa", a poniektorí ho ani nechápu, tak z výpočtu možností zjavne chýba možnosť, ktorú žiaľ na vlastnej koži často zaživa predostrelo dosť ľudí. Či už vo vojne, alebo mimo nej. Je ňou stiahnutie ciev, pokles tlaku a šok. Je to prirodzená reakcia organizmu za vhodných okolností.
Rozprávka o parciálnom tlaku H2O, o vare a vyparovaní krvi v 10km ozaj pobavila. Si sa ozaj musel nejako prešmyknúť cez skúšky, miešaš sa do vecí, ktorým nerozumieš, a ešte aj oblbuješ iných ako šarlatáni.

O tom, že nerozumieš slovensky vypovedá napríklad táto veta:
"Keď cestujúci pri dopade lietadla na zem bola nažive, tak by neboli pri vedomí, takže psychický šok by nenastal."

Ty si nad tým ani nelám hlavu, to pochopí správne len Slovák/Čech. Ani by som neveril čo dokáže urobiť s človekom odborné štúdium ...

317062

9.9.2014 22:25

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 317062

Citoval som Vás. Vy ste ten kto sem ťahal vietor a chlad vo veľkých výškach, a to, že ako zabránili krvácaniu mŕtvol na zemskom povrchu=mŕtvoly zmrzli na kosť a radšej nespomínam to smiešne tvrdenie ako pasažierom psychický šok ktorú utrpeli v 10 km výške zabránil v krvácaní po dopade resp. po smrti kedy sa všetky svaly ochabnú.

No, že Vy nepoznáte sušenie vo vákuu za zníženého tlaku nie je moja chyba. Bežne sa to používa vo výrobe potravín pre kozmonautov a pri výrobe biologických zbraní v práškovej forme. Pri prvom sa používa teplo pri druhom mráz v kombinácií so zníženým tlakom resp. s vákuom.

Systém čerstvá mŕtvola s krvácaním do pľúc a troposféra vytvára zaujímavý systém, na jednej strane teplo z tela spolu so suchým vzduchom za nízkeho tlaku urýchľuje vyparovanie (empiricky dokázaný fakt) na druhej strane nízka teplota mimo tela vytvára mikroskopické ľadové kryštáliky (tiež empiricky dokázané). Na to aby celé telo bolo vysušené takýmto spôsobom ale pár minút ani zďaleka nestačí.

Čo sa týka Vami citovanej vety, tá veta bola niekoľkokrát preformulovaná a v rýchlosti som nezbadal, že sú v nej hrubé chyby.

Takže ja sa priznávam, že neovládam slovenský jazyk na 100%, ale Vy nielen, že neovládate vysokoškolskú fyziku ale pri štúdiu ste prišli aj o rozhľad a aj o zbytky sedliackeho rozumu inak by ste nepísali takéto donebavolajúce voloviny.

PS: Chodil som rok na lekársku fakultu (ukončil som ju na vlastnú žiadosť kvôli nezáujmu). Následne som bol prijatý na prírodovedeckú fakultu renomovanej školy na "čistú" chémiu (získal som tam titul bakalára), ďalšie 2 roky som chodil na inú školu kde som získal titul inžinier z environmentálnej analýzy.
Celú dobu od môjho štúdia vrátane strednej školy som z fyziky a z fyzikálnej chémie som dostával 1-2. Toľko o tom, že nechápem "veci". [mrknutí jedním okem]

317068

10.9.2014 9:00

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 317068

Takže priznávaš, že "zmrznutie na kosť" je čisto tvoj výmysel? Nie? Nuž tak to ešte máš čo robiť, kým pochopíš písaný text.

Ako si prišiel na to, že nepoznám sušenie vo vákuu? Vákuovú pec mám doma, že by som nevedel, ako sa používa? Zase akési len preskakovanie z vety na vetu a z kozy na kozu. Ale tebe by som ju nepožičal, ešte by si si ublížil. Náhodou by si si niektorú moju dobrú radu vysvetlil zase ako volovinu a je problém.

Pôvodne som si myslel, že si vyštudoval Plzeň... ale vidím, že tu majú už svoje pobočky. Keby si nebol tak strašne mimo, tak by sa ťa dalo aj čo-to opýtať, ale takto, taká absencia slušnosti, no uznaj sám.


Nick "kytička": Vaše otázka je dusledkem toho, že nečtete mé odpovedi, odpovedel jsem na všechny 3 již nekolikrát podrobne. Stručne zopakuju, že nemám presvedčivé duvody pro vyloučení ani jedné z 2 alternativ co se týče pentagon ne/ano/boeingu. Stejne jako wtc3 mohla spadnout fyzikálne presne, jak spadla, nebo ji stejne tak mohli odstrelit. Vetšine budov pri demolici stačí jen opravdu málo a dodelá sa sama, železo/neželezo. Pokud vás opravdu zajímá, co si myslím. Simulace typu Nemce z Brna neberu vážne, takové neco zbaští jen laici, nebo odborníci s poslabším nadhledem nad simulacemi, co v podstate málo vecí simulovali a pak overovali.

317097

10.9.2014 9:44

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 317097

Pane 5P,píšu to už podruhé:"jste jejich člověk..."
Je absurdní,s jakým zápalem a nasazením tu popíráte naprosto zjevné věci....
Budova číslo 7 nebyla ničím zasažena,ani ohrožena a žuchla dolů,jako pytel brambor....a to byla postavena,aby odolávala i zemětřesením a zase ten zázrak,že se zhroutila najednou,v jednom okamžiku a na to správné místo,jako ty dvě vedle....je to stejný zázrak,jak to skvělé "neposkvrněné početí"okolo kterého vzniklo to trapné náboženství a Vy jste si,koukám, našel to své okolo 9/11.... [velký smích]

317100

10.9.2014 15:44

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 317100

Je zde nejaká možnost, aby si ten, kdo na neco reaguje musel prečíst na co reaguje? Sotva. Nač zase mým jménem reagujete na sebe. Napsal jsem neco úplne jiného, než za mne interpretujete. Nepleťte se mi pane tímto zpusobem do komentáre. Buď reagujte k veci na to, co jsem napsal, a prečtete si predtím CO jsem napsal, nebo nereagujte laskave vubec. Nepotrebuju aby mi nekdo delal mluvčího, nebo výchovu, a nejsem v tomto smeru na váš názor zvedavý. Zjevne nejste schopen ustát názor odlišný od vašeho, a když se vám to nelíbí, tak odbočujete do osobní roviny.

Co vás je zde po tom, "koho jsem človek"? To musím nejlépe vedet já, ne vy. Vytýkám vám nebo nekomu snad neco podobné? Mohl bych ríct, že vy jste jejich človek. Všechni, koho názor je mi smešný bych mohl takhle onálepkovat a vubec nic nevysvetlovat. Toto pochopte jako to, co jste označil jako "nasazení". Predevším se chováte zbabele. Nabídl jsem vám návštevu, ať vidíte a neprudíte. Ani to nestačilo a furt jen stejne skostnatelé myšlení neschopné reflexe. Nic konstruktivní.

Kolik ješte lidí zde trpí komplexem potreby hodnotit osobu diskutujícího, a mluvit za nej.

...v budove 7 byla jezírka tekutého kovu, jsou o tom svedectví. Tekutý hliník je schopen zlikvidovat 90% pevnosti oceli. Tak príšte už neprorokujte, buď to potvrďte, nebo poprete. Nemyslím si, že by se zvedavci chybelo vizionárství. Také si zkontrolujte/doplňte materiálové znalosti, než začnete nekoho učit.

317138

10.9.2014 20:55

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 317097

Pane ppppp, děkuji za odpověď. Přesto je pro mne stále ne zcela jednoznačná, stejně jako nejednoznačně mi vyplývaly Vaše předchozí zde učiněné diskusní příspěvky.

Ano zcela se ztotožňuji s Vaším pochybovačným názorem zveřejněným výše:"Výhrady, vaše dedukce mohou být nepresné:", který tuto naši vzájemnou diskusi rozpoutal, nicméně se neztotožňuji s Vaším odůvodněním tohoto Vašeho zcela správného pochybovačného názoru.

Tedy si dovoluji Vám položit ještě jednu upřesňující otázku.

Připouštíte, že vzhledem k řadě protiargumentů, které byly později vzneseny k oficiální verzi vlády USA o útoku B757 na Pentagonu, že tato oficiální verze by mohla být podvod, tedy že do Pentagonu žádný B757 11.9.2001 nenarazil?

Zde bych prosím prosil jasnou odpověď

a) Ano, připouštím, že B757 do Pentagonu nenarazil, a tedy že oficiální verze vlády USA by mohla být podvod.

b) Ne, s oficiální verzí vlády USA se ztotožňuji a jsem plně přesvědčen, že do Pentagonu narazil B757, kdy však bohužel řada skutečností nebylo pouze dostatečně veřejnosti vysvětleno, což bohužel zavdalo příčinu k řadě "konspiračních" teorií z dílny osob, které nemají žádné skutečné materiály k podepření svých "konspirací", jelikož například tyto osoby nebyly přítomny u oficiálního vyšetřování a tudíž jejich "konspirační" názory jsou skutečně jen teoriemi bez faktů.

Zde skutečně prosím o přímou odpověď, například "myslím si že správně je odpověď a) nebo odpověď b)".

Váš názor (jednoznačnou odpověď a) nebo b) budu rozhodně plně akceptovat, protože jsem přesvědčen, že každý má na vyjádření svého názoru plné právo a rozhodně to nikdy nesmí být příčinou nějakých posměšků, byť s Vámi nebudu souhlasit.

Jistě je nanejvýš slušné, abych na položenou otázku odpověděl i já sám. Tedy já se kloním k odpovědi a) Ano, připouštím, že do Pentagonu B757 nenarazil a připouštím, že by mohlo jít o podvod, který zosnovala skupina neznámých pachatelů uvnitř vlády USA.

Důvod mé odpovědi. Argumenty "konspirátorů" mne velmi, ale velmi znejistěly, až přesvědčily.

317176

11.9.2014 8:16

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 317176

Myslel jsem, že se dalo pochopit, co jsem tím dosud myslel, ale když to nebylo jednoznačné, tak odpovím ješte takhle:

ANO, do Pentagonu mohl narazit i jiný objekt, než Boeing a nevylučuju megaakci, kterou zosnovali nejací pachatelé. Nekolikrát jsem dávneji uvedl, že mohlo jít o letadlo, nebo raketu s centrálním motorem.

Nevylučuji zároveň, že do Pentagonu mohl narazit autopilotem, nebo pilotem rízený Boeing.

Nekauzální argumenty konspirátoru ve mne spíše vzbuzují dojem, že chtejí senzaci za každou cenu, a nejsou dost fyzikálne/technicky zdatní, aby mohli delat natolik jednoznačné závery, když zjevne nechápou nekteré jednodušší veci. Co jsem tady sám, co vecne argumentuje? Napríklad jsem namítal, že díra na fotce mohla být po motoru na krídle. Umí to snad nekdo vyvrátit? Trup proletel tam, kde se strop zbortil, motor tudy, kde se nezbortil. Je to videt na fotkách v tomto vláknu. Místo toho se vyrojily jen vosy [smích] Prece mnohé sloupy jsou zdeformované, krabičky pred budovou také, když se urazí krídlo, které zmení smer, zarotuje/zalomí/usekne, tak není možné automaticky očekávat useknutí dalšího sloupu, nevyloučených možností, jak to nemuselo být, jak si konspirátori prejí je až až. Takhle bychom se soudili, jako za dávné inkvizice. Mne také zajímá pravda, ale ne tak, že ji nekdo, komu chybí základní trpelivost proste určí.

Za absolutní nesmysl pokládám, že do wtc 1,2 nenarazily Boeingy ať s autopilotem/dronpilotem, nebo s vymenenou posádkou. Zde videt, že premíra TV a konspirací vymele reálný úsudek. Pokud by šlo o "státní sabotáž", tak je za tím dronpilot, a posádka prihlížela. Voice-recorder lze pri takové akci vyradit, argumentovat zničením, byl by jistým rizikem, nebo dukazem, kdoví, kde zrovna je. Jsou to tupci, že do nej nedávají vysílačku, jen ultrazvuk. I v našem státe jsou mnohé veci špatne, jakoby naschvál, a kladu si otázku, proč.

317209

11.9.2014 9:05

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 317209

Děkuji za odpověď, jsem rád, že jsme si nakonec porozuměli.

317213

11.9.2014 21:57

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 317097

Otázka sa stále točí okolo:
"Kde je tá rozliata krv pasažierov, ktorá tam evidentne chýba?" Lebo:
1) Zmrznutie na kosť je evidentne hlúposť. (Teraz bokom či ste to povedali alebo nie.)
2) Krv sa ani nemohla vysušiť.
3) Krv sa ani nemohla stratiť útrobách tých chudákov. A tu je aj prečo:
Totiž ako ste povedali môže sa nastať, že krv sa stiahne do hlbších častí teľa následkom chladu (je to normálny fyziologický proces), ale stiahnutie vlásočníc v koži spôsobí zväčša 2 veci: 1) ide viac krvi do svalov, 2) ide do vnútorných orgánov. To je prvá vec.

Druhá vec je pri dopade z 10 km výšky môže na telo človeka pôsobiť aj 100 G (stonásobok gravitačného zrýchlenia Zeme), tým pádom človek utrpí vnútorné poranenia nezlučiteľné so životom (prakticky všetky kosti dolámané a vnútorné orgány prakticky na kašu) a keď ten chudák nemá šťastie tak pri dopade utrpí aj vážne vonkajšie poranenia t.j. hlboké tržné, sečné a bodné rany.

Vzhľadom na to, že pri dopade lietadla lietadlo sa prakticky rozbil na kovové šrapnely tak časť cestujúcich musel utrpieť hlboké sečné a bodné rany z ktorých by mala tiecť krv, lebo srdce ešte nejaký čas bije (nanajvýš 10 sťahov). Teda kde je tá krv, lebo voda alebo pena na hasenie všetko zmyť nemohla a oheň zas všetko nespáli (nie je to krematórium)?

Preto je tu tá možnosť, že pasažieri už nejaký čas pred dopadom už boli mŕtvy a celé to bolo zinscenované (o tom ako to Ukrajinci spackali to ani nechcem rozprávať).

Mimochodom raketa BUK má 70 kg hlavicu (zmes výbušnina-šrapnel), lenže na jeho prevádzku (aby dal dole vysoko letiace lietadlo) treba skúsený personál, čo rebeli nemajú (nemajú ich ani Ukrajinci). Hoci radar sa dá použiť na sledovanie a navádzanie lietadla.

Ďalšia vec je, raketa Buk by vtedy mala zasiahnuť motor alebo zadnú/strednú časť lietadla, nie kokpit ako to tvrdí Holandská správa.
Takže vynára sa ďalšia otázka: Aká raketa zostrelila to lietadlo, žeby od stíhačky?

317270

8.9.2014 1:03

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 316891

http://druidova.mysteria.cz/Poezie/CESKE_VELEHORY.htm

316926

6.9.2014 20:09

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 316753

Ale paleontologický veterináři chybí. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

316867

4.9.2014 12:04

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

ID 185.?.?.?

Reakce na 316703

"Nicméně, i toto video může být podvrh." - neviděl bych v tom snahu o podvrh, ale všude jsou stopy uhašeného požáru. Takže krev byla asi spláchnutá. Totéž může vysvětlovat zápach na místě - čert ví co do vody na hašení přidávají. Že ale něco smrdí kolem, to je jisté. Ta rána na ptákovi vypadá čerstvě, na rozdíl od ran na lidech. Škoda, že opolčenci nevzali vzorky DNA - stačilo by kousek vlasů. Bylo by zajímavý porovnat je s DNA pozůstalých po tom zmizelém Boeningu. Věřím, že Malaisijské úřady by to podpořily.

316736

4.9.2014 14:50

RE: Impulzem vyhrocení Ukrajinské eskalace bylo sestřelení dopravního letadla 2.

Antifašista 194.?.?.?

Reakce na 316703

Dá sa stiahnuť programom Any Video Convertor (stiahnuť súbor avc-free.exe) [cool]

316743

4.9.2014 7:24

Rakety na Kube.

uzub 193.?.?.?

Podľa mňa ruské rakety krátkeho prípadne predĺženého doletu cca do 700 - 800 km na Kube už sú. Jedná sa v predvoji o kontajnerové raketové systémy club. A po zabezpečení do palebného postavenia potom môže Rusko až vypovie zmluvu o raketách stredného doletu priviezť na Kubu aj tieto. A to naopak skľudní USA v rozmiestňovaní PRO v Európe, kde je rozmiestňované už bez vymýšľania si čosi o iránskom a severokórejskom nebezpečí jednoznačne proti Rusku.

316706

4.9.2014 8:07

Kennedy byl kvůli tomu zavražděn CIA!

Dunn 37.?.?.?

Zločinci vládnou světu.Lidstvo potřebuje celosvětovou revoluci a začít novou éru života bez oligarchů, pravdoláskařů, humanistů, multikulti blbců a vlastizrádců!Pak bude na světě o hodně lépe.

316710

4.9.2014 9:22

RE: Kennedy byl kvůli tomu zavražděn CIA!

hugo23 195.?.?.?

Reakce na 316710

humanistů ? [překvapení] nemáte v "tom" už trochu bordel? celosvětovou revoluci ... [oči v sloup] a kdo pak bude svině, když budou všichni spravedliví ? kde je chcete sehnat ? to jsou ti, které vídám v metru cestou do práce ? Ty bych nenechal vládnout ani svý ledničce... takhle to prostě nefunguje, pane ! uvědomte si to ! [překvapení]

316718

4.9.2014 9:59

RE: Kennedy byl kvůli tomu zavražděn CIA!

ascharad 85.?.?.?

Reakce na 316718

Pokud bude zlo pokračovat stejným tempem jako dnes, děste se toho co přijde. (pán měl na mysli "humanisty typu bombardér Havel a spol...., viz - humanitární bombardování wikipedia))

316721

4.9.2014 14:35

RE: Kennedy byl kvůli tomu zavražděn CIA!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 316718

Já svině nepotřebuji, Vy ano?Tak se k nim dejte.

316742

4.9.2014 10:20

tuto společnost

ascharad 85.?.?.?

http://vimeo.com/92551436 a tyto lidi nám humanisté a demokraté vybrali za spojence a přátele

316722

4.9.2014 18:03

Proč stále přinášet argumenty o příčině pádu letadla?

P.Lepenka 79.?.?.?

Vážení diskutující,
myslím si, že zbytečně plýtváte energií vznášením nových a nových důkazů, zjištění či domněnek o sestřelení Malajského letadla. Kdyby byl totiž jediný důkaz o účasti tzv. separatistů či Ruska, byla by toho plná média od rána do večera. Pokud však mlčí,budou jednou spolupachateli vražd jiných nevinných obětí (alespoň ve svém svědomí). Ono totiž platí, že vrah, který není odhalen a potrestán, vraždí dál.

316749

4.9.2014 19:54

Všechno špatně

Nikdo 89.?.?.?

Rusko nemá ztrácet čas s bezcennými loutkami typu Babrák Hnusnej Ohava. Je třeba chytit Rothschieldy a spol. za koule a pak se jak mávnutím kouzelného proutku vše pohne správným směrem.

316755

5.9.2014 7:18

RE: Všechno špatně

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 316755

Naprostej souhlas! Je videt ze Vam to taky dobre mysli. Stahovat krupon nebo rezat remeny z tehle swini a pak narazet na kul je furt malo! Nejspravedlnejsi trest pro tyhle zkurveny swine z kterejch pochazi velka vetsina vseho zla aby se dostalo spravedlnosti se jim ty koule nez by natahli rafky meli pripalovat nad tim jejich kahanem a posmazit ve zhavym oleji ze by krome Talmudu a Tory proklinali i svy mutry za to ze je vubec porodily!

316773

4.9.2014 22:08

USA nikdy nebudú uvažovať o rovnocennej spolupráci

novapalo 195.?.?.?

Povedzme si základné hodnoty USA :
- vyvraždili indiánov a "trvalo anektovali" ich územie
- demokraciou rozvrátili duchovne svoj vlastný štát a občanov, preto USA sa blížia ku vnútornému kolapsu
- zaviedli židovsko-kresťanský Rímsky bankový a finančný systém, ktorý vykorisťuje celý svet
- vyhrážajú sa atómovou vojnou Rusku a teda celému svetu
Teda toto sú hodnoty demokracie.........
A vy ste skutočne takí tupí, že nechápete, že demokracia je len slúžka kresťansko-židovských svíň, ako rozdeľovať všetkých proti všetkým a teda ničiť všetkých tých, ktorí nie sú v "poli spriaznených" skurvysynov? Kto ste si z vás "debilov" prečítali knihy na www.negativa.sk? Máte duševné problémy s týmito knihami? No ale keď vypukne atómová vojna, tak sa všetci ostatní vysereme na vaše duševné problémy....... ha, ha.

316761

4.9.2014 22:42

RE: USA nikdy nebudú uvažovať o rovnocennej spolupráci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 316761

Kdyz je ta demokracie takova zkaza, cimpak ji asi tak nahradime. To by me fakt zajimalo.

316762

4.9.2014 23:27

RE: USA nikdy nebudú uvažovať o rovnocennej spolupráci

Saša 24.?.?.?

Reakce na 316762

>Kdyz je ta demokracie takova zkaza, cimpak ji asi tak nahradime.

Vážený anonyme, ono se totiž o žádnou demokracii nejedná, zbylo jen to krásné jméno. V řadě zemí (US, Kanada, UK) jsou 2 strany co mají nějakou šanci vládnout. Obě strany jsou naprosto stejné, snad se nepatrně liší v lživém programu. Vyhraje ta co vybere nejvíce úplatků od sponzorů a zaplatí více reklamy. Sponzoři uplácí obě strany rovným dílem a „politici“ obou barev musí vládnout k jejich prospěchu a neprospěchu blbých voličů.

Máme přece vypracovaný systém.

316764

4.9.2014 23:47

RE: USA nikdy nebudú uvažovať o rovnocennej spolupráci

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 316764

Absolutní souhlas. Velmi úspěšný model skutečné demokracie například realizoval Muammar Al-Kaddáfí v Libyi. Fungovala dokonale, dokud tento velmi prosperující systém nezničili vrazi z USA a NATO!!!

K prostudování zde:
http://www.ksm.cz/zelenakniha.pdf

316766

5.9.2014 0:06

RE: USA nikdy nebudú uvažovať o rovnocennej spolupráci

Nikdo 89.?.?.?

Reakce na 316762

Já bych ten současný převládající korporátní fašismus vydávaný za demokracii vyměnil za přirozený občinový systém starých Slovanů, který byl založen na rodině -> rodu -> národu. Přičemž volební právo by měli pouze lidé platící daně, kteří jsou ochotni bránit vlast a mají uspořádaný svět kolem sebe. Vyloučil bych z rozhodování ve společnosti lidi zavislé na příjmu od státu a všelijaké příživníky a lehkoživky.

316767

5.9.2014 3:04

RE: USA nikdy nebudú uvažovať o rovnocennej spolupráci

steve 70.?.?.?

Reakce na 316762

.. cimpak ji asi tak nahradime ...
----------
.. mohli bychom treba cvrnkat duhove kulicky do dulku, nebo skakat na chodniku "pajdulaka" ..., nebo curat na utikajiciho mravence ( to doporucuji, protoze se sroti dav a vsichni maji radost kdyz se trefite. Tuzi se tim narodni hrdost ..)
.. a nemuseli bychom cuchat smrad z mrtvol ...

316769

5.9.2014 14:44

SVK podpora

KJ 87.?.?.?

som rad, ze nektori ludia rozmyslaju a snazia sa analyzovat viacero druhov informacii..."drazi bratri slovane" zavidim Vam Vasu kulturnu i inteligencnu avantgardu oproti nasej slovenskej arogancie a "ovČeniu sa" (je to tiez i historicky vyvoj v ktorom ste obli ovela uspesnejsi).
sledujem tieto clanky uz istu dobu a chvalim jej otvorenost pre rozlicne nazory a plnohodnotne debaty (okrem parazitov, ktori sa najdu pri kazdej teme).
dufam, ze sa nepokazite a nedostanete sa pod financovanie nejakej "vyssej moci"(vacsinou politickeho charakteru) ako to byva u nas na SVK.
nadalej Vas budem podporovat, popr. do buducnosti spolupracovat i na nasom uzemi (POTREBUJE TO !!!) [cool]

316804

Tuto stránku navštívilo 8 214