Diskuze k článku

Skutečný příběh Gazy, který Izraelci neříkají

Příspěvků 30

12.7.2014 7:15

lisak Goldstein.

fohat 194.?.?.?

Dostava vzdy vcas spravne informace,tak se vcas prestehuje tam,kde se bude jmenovat Novak,Dvorak..nekdo si hrde necha puvodni Kraus,je to jeho risiko.A leta jdou,ponorky a zbrane jiz tak zadarmiko z Nemecka nefrci,je dobre si etnicky vycistit nove piskoviste...Treba v Ukrajine? Jeste dalsich dveste let se budou dojit prachy za obeti zkouseneho Izraele.

313154

12.7.2014 8:20

zero-point energy..

fohat 194.?.?.?

kdo maří čas tím,že pátra po nonstop nonsens zde ve smrtelném těle,nachází následky příčin,které vznikají nesprávnou myšlenkou,potažmo činem.Je to běh na celý život..utrpením se dostat k těmto uvaham, přehodnotit priority,které pak tvoří záblesky nadějnějšího bytí.Utrpení všech bytostí pochází z nevědomosti k zodpovědnosti ke svým činum,které se ukládají do záznamu v akaše,neboli v zero-point energy.Nikdo před tím neuteče,v tom je ta vesmírná spravedlnost. [cool] [cool] [chechtot]

313157

12.7.2014 10:17

RE: zero-point energy..

Nikdo 212.?.?.?

Reakce na 313157

Většinou krmí loutkovodiči vadné otrocké duše a podobně narušené nedomrlé naslouchače různě obměňovanými představami o vyšší spravedlnosti. Otroci pak ochotněji ztrácí zájem odporovat, protože odpovědnost za zlepšení svého života přesunou na nějakou vyšší spravedlnost.
V každém případě je to skvěle vymyšlený prvek na zklidnění neúspěšného plebsu.

313166

12.7.2014 9:06

Je to vo tom,...

Papeženec 109.?.?.?

...že tady v tomto území platí "jedno oko za 1000 očí a jeden zub za 1000 zubů". Je také dobře vědět, že odevšad je vždy vyhnali, z Egypta, z Babylonu a nyní se drží všude, kde jsou zahnízděni, jako vši košile. [velký smích]

313160

16.7.2014 15:56

RE: Je to vo tom,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 313160

http://poslusnost.wordpress.com/2008/05/22/nazory-slavnych-na-zidy/

313336

12.7.2014 9:38

Jak z toho pryč...

fohat 194.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=sUqskoxfcUA [cool]

313163

12.7.2014 10:38

Co ten obrázek v rubrice Ve zkratce?

Nikdo 212.?.?.?

"Irzaelci přihlížejí genocidě Palestinců z kopců a tleskají"

Prověřili jste si ten zdroj? Vždyť tam jsou nějací černoši, kteří čučí, na čert ví co, čert ví kde. Ale třeba takto vypadá typický "Irzaelec" [chechtot]

313167

13.7.2014 11:54

RE: Co ten obrázek v rubrice Ve zkratce?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 313167

Tak takhle slaboduchý výpotek už jsem dlouho nečetl. Jestli nepoznáš černocha od arabáka (žida), tak se do toho raději nemíchej.

313196

13.7.2014 17:28

RE: Co ten obrázek v rubrice Ve zkratce?

Nikdo 217.?.?.?

Reakce na 313196

Nechte si tykání pro své soudruhy, pane velkomysliteli. [smích]

313208

13.7.2014 19:12

RE: Co ten obrázek v rubrice Ve zkratce?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 313208

Ale prosimtě, aby ses nevosypal, soudruhu. Přestaň plácat krávoviny a třeba ti budu vykat.

313214

12.7.2014 10:40

So

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Puvodni prispevek se mi nejak vymazal a tak ve zkratce pridam- Izraelci se vzdy snazi vse dostat podvodem. Po 60 let se v zidovsko sveto vlastnemem tisku predstavovali jako ublizovany a Palestince jako teroristy. Ale staci se podivat na mapu z 1948 a nyni. Novy zidi znicili hned na zacatku pres 500 mest a zabili mnoho Palestincu, milionu lidi vyhnali do sousednich statu. A dalsi nahnali do tabora obklopeneho zdemi a oddeleneho od sveta, Gazu naplanovali aspon 50 let dopredu a taky je tam zbombardovat. Lidi tam ziji jako naprosti vezni, obklppeni neustale zmanipulovanymi vojaky, co zatkly na tisice Palestyncu a deti. Pricinu na dalsi napadeni si nasly po zvoleni Hamase, ktery lidem slibil mir, ale Izrael je odmitnul, ze jednat s teroristy nebudou a sel nove ministry v Gaze zabijet a svetu oznamil ze zabil teroristy. Nastala velka propagace ze Gaza strili rakety do Izraele a ze Izreael se musi branit. Ale Izrael mel uz davno natrenovane vojsko na napadeni Gazy. 2008 tam ucinili hrozne zlociny a poslouchali Rabiny, ze musi strilet do deti. Po tydnech masakru, mluvci Izraele musel priznat, ze to byl Izrael co porusil mirovou smlouvu a UN obvinil Izrael za zlociny proti lidskosti. Izrael brzy napadl Gazu znovu a nyni zase - Vymyslel si ze Palestinci ve West Bank unesli tri studenty, ale nevydali zadne evidence to potvrdit. Pak sli drancovat, krute napadat lidi ve West Bank. Nekolik Palestincu bylo drastickym zpusobem zabito a tak Hamas, co se napojil zase s Fatha, na protest srelil nekolik raket do Israele. Ti je za to zase bombarduji, masakruji a biji Gazu na prach, jak Netanyahu oznamil a nyni posila pozemni armadu vybit co nejvice Palestincu. Take Izrael vyhrozuje ze nechce ty dve organizace byt spojeny. Ale hlavni zidovska touha je vybit Palestince, prebrat nerostne bohatstvi a vladnout vsem z Jeruzalemu zidovskym stylem - ze ostani jsou jen dobytek - Nas se snazi vyzabit chemikalijemi v jidlech, vode,chemtrails, ockovanim, zarovkamy, bez ptani cipovat pri operacich ci zubarami, znicit bilou rasu multikulturou a jinak.

313168

12.7.2014 13:04

Mnozí nechtějí chápat že se to děje.

℅lak 77.?.?.?

Reakce na 313168

Neofeudálně banksterskou hiearchií zotročování a všestranným fackováním systémem drábů již špatně skrývaných zmíněných poškozujících podloudností, který má vždy má na konci cyklu vždy ten samý stejný kolaps a jeho řešení. [oči v sloup] Který je "nesouměřitelně bohatými"(samoadorovaných zločinným systémem úžerů) ovšem jejich oblíbený a cestou získáni moci nad nesehnutými vybitím a zubožením, takže krize vyšilujících zoufajících bojarů je jimi přímo vymodlená, podporovaná a všemožně tlačená z důvodu jejich strachu že by se ostatní mohli mít dobře taky. [mrknutí jedním okem]

313171

12.7.2014 20:17

RE: So

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Reakce na 313168

Přesně tak.
Dobrý popis Satanem vyvolených.

313180

13.7.2014 3:16

RE: So

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 313180

Tak to teda moment! V knize Satanove se muzete docist ze i Satan ma svou hrdost coz se vo tom sajrajtu kterej si vopravdu nevyvolil rict neda! Z toho teda usuzuju, ze Satan by si na ten sajrajt kterej vokupuje Palestinu kde sproste vrazdi bezbranny puvodni vobyvatelstvo a vymejsli si pohadky s kterejma chce celymu svetu vymejvat mozek jen proto aby ho kazdej litoval a von z tech kolosalnich lzi profitoval nevzpomene ani kdyz se jde na hajzl vys*at!

313188

12.7.2014 22:16

otazka

kuka nci (zavináč) gm (tečka) com 95.?.?.?

Vazeni na diskuzi, uz jste si polozili otazku, kdyby palestinci neposilali zadne rakety na Izrael, myslte ze by presto doslo ze strany Izraele k nejake odvete?
Ja myslim ze ne. V kazdem pripade by se udalosti v tomto regionu vyvijeli klidnejsim zpusobem.

313182

13.7.2014 11:05

RE: otazka

Venny 46.?.?.?

Reakce na 313182

Nebuďte naivní, Kuko. Když je potřeba, vždy se to "nějak zařídí", jako už tisíckrát předtím: vypálená raketa, odstřel nějakého papaláše (prezidenta, následníka trůnu, to už je fuk), přepadení nějaké základny či vysílací stanice, potopení křižníku... [oči v sloup]
Scéna a kulisy jsou připraveny, herci dobře znají své role, může se začít.

313193

13.7.2014 11:50

RE: otazka

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 313182

Otázka. Kdyby židé ve varšavském ghettu nepovstali, došlo by k nějaké německé odvetě? Já myslím že ne. V každém případě by se události v regionu vyvíjeli klidnějším způsobem.

Už chápeš tu debilitu?

313195

13.7.2014 12:27

RE: otazka

pavt 37.?.?.?

Reakce na 313195

No, máte pravdu, to přirovnání skutečně ukazuje značnou “debilitu”. Židé ve varšavském ghettu neměli žádnou šanci, buď skončili v Osvětimi, nebo je zabili při povstání. Život v Ghaze není jednoduchý a Izrael se k Palestincům chová dost brutálně, ovšem s varšavským ghettem to může srovnávat jen ten, kdo neví co a jak. Rozhodně, pokud by Palestinci nestříleli rakety a neprovokovali mnohem silnější Izrael, byla by situace jiná. Je to především jejich vina, respektive vina mafie jménem Hamás - to vám dosvědčí každý z Gazy, s kým se dáte do řeči, já to na rozdíl od vás udělal…

Minule jste mi tvrdil, že oni nemají jinou možnost, protože se k nim Izrael špatně zachoval. V tom souhlasím, bylo jim velmi ublíženo, ale představa, že svou situaci zlepší tím, že budou Izraeli okopávat kotníky a provokovat ho, to je velmi naivní. Mají jedinou možnost - přistoupit na podmínky Izraele, i když jsou nespravedlivé. Každý další rok odkladů budou ty podmínky horší, bude více osad atd. Jenže jejich základní podmínka (návrat uprchlíků do svých domovů) je pro Izrael neakceptovatelná, takže tak nějak není o čem jednat…

313199

13.7.2014 16:28

RE: otazka

Zvirak 89.?.?.?

Reakce na 313199

To si děláte srandu?!
Takže je to vina Palestinců ?!!!
Za 2. sv prý údajně podlehlo genocidě 6 milinů židů, což je rozporu s dostupnými fakty a počet mrtvých věděli už víc jak 20 let dopředu..
A tohle tedy opravňuje k téměř 70-ti leté trvalé a brutální genocidě Palestinců ze strany Izraele, navíc na Palestinském území, které okupují ?

Palestinci posledních 70 let jsou ve STEJNÉM postavení jako židi ve Varšavském ghettu za 2.sv.
Byli násilně přesunuti do pásmu gazy, kde jsou systematicky decimováni, vražděni a vyhlazováni.
Vlastně jsou na tom daleko hůře, protože vlastně židé svou válku vyhráli. Palestinci bohužel to štěstí nemají, protože neexistují žádné stínové vlády a vlivné kruhy složené z Palestinců.
To znamená, že Palestinci jsou odkázáni sami na sebe. Nikdo jim nepomůže, alespoň ne dokud se na světě globálně nezmění poměr sil.
Doba se mění, mnohé konflikty eskalují, končí dekáda, kdy se všechny válečné zločiny daly omlouvat Holokaustem. Tahle karta již přestává platit. Většina států už to odmítá tolerovat.
Bude téct krev a nebude to dlouho trvat. Já jen doufám, že dnešní agresoři a váleční štváči budou odstaveni od moci a poraženi. A že to přežiju a dožiju se doby, kdy zvítězí rozum a ohleduplnost(pozor neplést s naivníma pravdoláskařema [smích] )

A nakonec k té debilitě..
Debilita je před touto drsnou realitou zavírat oči a nalhávat si, že se nic neděje.
Na nás na všechny gojímy je uplatňován princip žáby a horké vody.
Když hodíte žádu do horké vody, vyskočí.
Když ji dáte do studené vody a budete pomalu zahřívat, žába nevyskočí a uvaří se.

313201

13.7.2014 16:41

RE: otazka

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 313201

Myslím že vysvětlovat to někomu, jehož úkolem je šířit "vyvolenou" propagandu je asi zcela zbytečné. Ten pán to má jako stranický úkol, šířit tyhle obludné lži. Je to jeho "národní" povinnost.

313202

13.7.2014 19:11

RE: otazka

pavt 78.?.?.?

Reakce na 313202

Mě se opravdu líbí, jak jste posedlý myšlenkou, že každý, kdo s vámi nesouhlasí, musí být nutně Žid a ještě placený provokatér. Myslím, že to o vás hodně vypovídá, ale prostě to není pravda, musíte se smířit s tím, že jsou lidé, kteří tento obrovský problém zdaleka nevidí tak černobíle, jako vy. Nikdo mě neplatí, a pokud máte jiné informace, tak je dokažte... Osočovat druhé umí každý.

313213

13.7.2014 21:45

RE: otazka

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 313213

No, já se rovněž domnívám, že jste placený provokatér. Soudný myslící člověk prostě nemůže psát tak jako Vy. Prostě to co se dnes děje je holokaust Palestinců v přímém přenosu a celý svět jen nečinně přihlíží. Respektive musí nečinně přihlížet, protože ty svině jsou dnes tak mocné, že proti nim celý gojimský svět vůbec nic nezmůže. Ale to nevadí, zatím ještě pořád nezískali nesmrtelnost a chcípají úplně stejně jako my všichni běžní lidé. Viz případ Richarda Rockefellera, který se rozplácl ve svém letadýlku a není vyloučeno, že spáchal sebevraždu z toho, že byl až tak moc vyvolený, že mu to chudákovi vystudenovanému lékaři lezlo na mozek.

313218

14.7.2014 5:57

Je ctena libost...

favela 113.?.?.?

Reakce na 313218

..a prani vase si nekam zatelefonovat,zeptali se unosci-teroriste sveho uneseneho ,racte k zde k telefonu,ktery je plne vam k dizpozici za ucelem informovat kohokoliv,ze jste byl unesen...A..Stovky a tisice raket "vypalenych" Hamasem na Izrael nikdy nikomu vazne neublizily.../obrazek,kde sleduji zide masakry a kde nikdo nejevi sebemensi obavy to jen potvrzuje/.....

313225

13.7.2014 16:50

RE: otazka

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 313199

Varšavské ghetto, zpráva z německého rozhlasu: Představa, že židé svou situaci zlepší tím, že budou Německu okopávat kotníky a provokovat ho, to je velmi naivní. Mají jedinou možnost - přistoupit na podmínky Německa, i když jsou nespravedlivé. Každý další rok odkladů budou ty podmínky horší, hranice ghetta se budou zmenšovat atd.

Takhle ty kydy zní daleko lépe.

>Jenže jejich základní podmínka (návrat uprchlíků do svých domovů) je pro Izrael neakceptovatelná, takže tak nějak není o čem jednat…

No vida, takže jsme se nakonec dostali k pravdě. Takže to není tak, jak jste tu tvrdil, že Izrahell by přistoupil na jejich podmínky. Opak je pravdou a já děkuji, že jsme se k té pravdě tak nějak dostali.

>respektive vina mafie jménem Hamás

Už jsme to tu probírali, že Hamas byl založen Mossadem. Takže místo Hamas prosím používejte Mossad.

>s varšavským ghettem to může srovnávat jen ten, kdo neví co a jak

A v čem se to konkrétně liší? Předpokládám, že jste kromě Gazy navštívil také varšavské ghetto.

313203

14.7.2014 7:20

RE: otazka

pavt 78.?.?.?

Reakce na 313203

Varšavské ghetto jsem nenavštívil, stejně jako Gazu, v tomto jsme na tom zcela stejně. Ovšem srovnávat toto je opravdu směšné. Já netušil, že Židé směli z varšavského ghetta vycestovat na studia či za prací, že mohli pomocí pašeráckých tunelů dovnitř pašovat i celé auta a díly raket, kterými pak odstřelovali Němce... Tím nechci zlehčovat těžkou situaci v Gaze, ale jen ukazuji, jak je váš příměr nesmyslný...

Já nikdy netvrdil, že Izrael přistoupil na všechny podmínky Palestinců. Ale vrátit Západní břeh, to opravdu v plánu bylo. Není pravda to, co jste tvrdil vy, že toto Izrael nechce. Ale Palestinci přidávají tu pro Izrael neakceptovatelnou podmínku o návratu uprchlíků. Celkově je tu ale jeden drobný detail - Palestinci jaksi nejsou v pozici, kdy by si nějak mohli klást podmínky. Prohráli hned několik válek. Takže bych rád, kdybyste odpověděl na základní otázku, kterou položil pan "kuka" - čím si Palestinci pomáhají, když odstřelují Izrael raketami? Tím jako něco změní? Není to pro Izrael skvělá záminka k bombardování?

A co se Hamasu týče - ano, tvrdí se, že za jeho založením stál Mossad. Pokud je to pravda, tak si teď asi trhají vlasy, protože Hamas se jim pěkně vymknul z ruky. Představa, že jej stále “řídí”, je na úrovni toho, že já jsem agent CIA. Představa, že se šéfové Hamasu nechávají vraždit Mossadem a přitom jsou Mossadem řízeni… No, když tomu chcete věřit, tak si věřte[smích]

Jo a ty moje “kydy” - zkuste je vyvrátit argumenty, zesměšňovat umí každý. Opravdu si myslíte, že Palestinci něčeho dosáhnou tím, že budou střílet rakety nazdařbůh do vzduchu?

Ještě jednu poznámku - Palestinci nejsou jediný těžce zkoušený národ, jsou tu jiné, které měly i krutší osud, přesto se s ním dokázaly vyrovnat. Například Arméni - ti byli Turky vyhnáni ze své domoviny, kde žili tisíce let, a proběhla skutečná genocida. Dodnes se ke svému posvátnému jezeru Van dostanou leda jako turisté.Vytvořili novou, chudší a skromnější Arménii (stačili se dopustit nespravedlnosti na Azerech), a žijí v míru a relativní spokojenosti. Nesnaží se 70 let nespravedlnost marně zvrátit. A teď si představte, že by to zkusili - myslíte, že by si tím nějak pomohli? A to ti Arméni nemohli očekávat žádnou pomoc od mezinárodního společenství, žádné dotace atd. Museli to zvládnout sami...

313228

13.7.2014 16:53

RE: otazka

dub 89.?.?.?

Reakce na 313182

to víte, každý není jako vy, který když ho násilím cizáčtí okupanti vyhodí z jeho domu a zavřou na zahradě v kadibudce i s celou rodinou, a přidaj mu tam ještě sousedy s celého bloku, tak bude držet hubu a ani nepípne, a bude klid, protože ti co ho vykopli jsou přeci slušní lidé a nedej bože, aby se proti nim a tomu, co dělají, ti v tom hajzlíku ozvali, natož pak něco udělali.

je neskutečný, jak mají lidi buď místo mozku totálně v makovici nasráno, nebo jak jsou židáci arogantní a myslí si, že tam maj nasráno ostatní a tyhle jejich debilní kecy jim budou žrát.

313205

16.7.2014 16:32

RE: otazka

Danielle 78.?.?.?

Reakce na 313182

kuka, na internete je dosť zdrojov, kde sa môžeš dostať k videám priamo z miesta činu, nie je problém cez Facebook ísť na arabské (palestínske)stránky, kde sú zverejnené videozáznamy z kamier, snímajúcich napr.ulice... ja tam vidím napr. teror "ozbrojených ľudí" (hádaj kto je to?) voči napr.slobodnému pohybu detí, mierumilovné dohováranie otca či strýka dotknutého dieťaťa agresorovi a bezdôvodné arogantné reakcie, veď keď má niekto zbraň, kto je viac?

kto hľadá pravdu, má veľa možností ju nájsť...

313338

13.7.2014 6:45

Tady to nikdo nevidí?

Moiry 77.?.?.?

Roztahují je podobně i v Čechách. Prahu a velká města mají pod absolutním vlivem a brzy nás začnou nahánět do betonových rezervací.

313191

15.7.2014 6:56

Fascinující příklady

Dap z lesa 37.?.?.?

Opravdu argumenty od Angličanů v Irsku a Kanadanů v Sev.americe - to je fakt síla. Pravda - nezavírali lidi do ghet, ale rovnou je zabíjeli....vždyt původním Indiánům zem ukradli,vyvraždili je a zbytek je dodnes v rezervacích...směšné.
To nás už i zde považují za hlupáky ...?! [bliji]

313283

22.7.2014 9:19

zcela s článkem souhlasím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

i když , abych pravdu řekla, Palestince, jejich chování k ženám, rozhodně nemusím, v tomto mají naprostou pravdu

313735

Tuto stránku navštívilo 5 484