Diskuze k článku

Jan Čulík: dám ty peníze právníkům

Příspěvků 24

11.6.2014 5:47

klub nekompromisnich.cz

fohat 194.?.?.?

Sdruzeni dobrovolniku,co ZADARMO za sve naklady maji snahu konat...

311457

11.6.2014 7:57

zkusme tuhle úvahu

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Je kvalita právníku úmerná jejich odmene? Nehoní kočka vlastní ocas?

Je tomu stejne jako u technických nebo vedeckých profesí, kde je nutno (zpravidla) predkládat meritelný a očekávaný společenský užitek?

Čím je dané, že si jeden stejne vzdelaný právník zaslouží deseti nebo stonásobek toho, co jiný? Je to opravdu dáno jeho kvalitou?
Proč je tomu tak, když zákony umí prostudovat nekdy i laik, a se stejnými argumenty je nevyhraje? Čím je dána schopnost presvedčit soudce, opravdu jsou to jen argumenty?

Nebo se jedná o skrytou lobby, která jako Chaplin ve své grotesce nejprve po nocích okna vytlouká, aby mela pres den práci?

Nikdo nemá své schopnosti napsané na čele, a právníku je moc, stejne jako v jiných profesích, každý by chtel slíznout smetanu, bez ohledu na to, jaký udelá užitek.

Tak v čem to je. Je to tím, že dobrý právník psychologicky zná své soudce, zná jejich prípady a ví, na co slyší? Nebo má na soudce jiné nečitelné vazby a soudce se tvárí, že rozhodli ve prospech právníka díky jeho kvalite?
Jde jen o pokus zamaskovat výdelek predstíranou hrou na kočku a myš? Kdo a čím hodnotí opravdové schopnosti právníka? Jsou právníci spíše dobrí herci v právnické alchymii?
Kdo určuje míru spravedlnosti, morálky a kultury ukotvené v právu? Prece ne zbylé 3 vznikly z práva, ale spíše naopak, právo z nich. Je nelogické, když se je pozdeji to samé právo pokusí popírat, to už pak nemuže být právo.

311460

11.6.2014 10:24

RE: zkusme tuhle úvahu

ondraash 77.?.?.?

Reakce na 311460

Me osobne muj stryc pravnik u jednoho pripadu sam rekl, ze je blby, ze to prelozej na jinej obvodni soud, ze se tam s tema lidma moc nezna. Z cehoz vyplyva, ze je to jak vsude jinde, proste na znameho maji jiny metr zrejme. Musite se smirit s tim, ze je lepsi se jakkoli od "justice" drzet dale, nebot je to svym zpusobem kontakt s mafii.
Ackoli muj stryc neuznava ty hyeny pravniky, co vydelavaj na chudacich (v mem pripade mi advokatni kancelar odmitla zaslat splatkovy kalendar se slovy "to muzete klidne zacit platit tady na ten ucet" (nejaky ucet toho pravnika)), tak to stejne muze resit jen na urovni jednotlivych pripadu a dokonce jen na urcitych soudech. Sam mi rikal, ze na nekterych ty odmeny tem hyenam priklepavaj a ani ty odpory moc nectou.
Snaha presvedcit jeho (jako pravnika) o tom, ze je teda asi neco spatne, je marna, nebot jako pravnik na druhou stranu je vychovan praxi a tak vam na argumenty o nelogicnosti ci nelidskosti ci zjevne odpornosti systemoveho aparatu rekne pouze "protoze to rika zakon" a ja ho chapu...
Pravo nema se spravedlnosti co do cineni. Tak to je. Pravo by melo slouzit obcanum, ale tak to neni. Vzdyt vsichni vedi, ze voli ty, kteri budou delat zakony, ktere se na ne nevztahuji, proc potom chodit volit?
Skrz pravniky hledat pomoc je docela nesmysl, oni jsou na tom bordelu zavisly, cim vetsi bordel, tim spise maj "obzivu-mamon" (ani muj stryc neni zrovna chudas)
Jedina cesta je podle me spatny zakon proste nerespektovat masove, jinak se nam budou jen chechtat do xichtu. A na to je potreba zvysit uvedomeni mas, resp pockat az bude vyssi.

311468

11.6.2014 9:22

Pomoc panu Bezděkovi

ornyx 88.?.?.?

Zdravim, byla by možnost panu Bezděkovi přímo pomoct a třeba uspořádat nějakou malou sbírku? Myslím, že k tomu, aby se mohl postavit zase na nohy by pro začátek mohlo stačit pár desítek tisíc na kauci na byt a další výdaje, o kterých píšete. Nerad bych ale, aby darované peníze shrábli exekutoři, takže posílání na účet pana Bezděka je asi nesmysl. Pokud bude nějaká možnost jak peníze k panu Bezděkovi opravdu dostat, tak já jsem ochoten poslat minimálně tisicovku a další dárci by se určitě našli.

311463

11.6.2014 17:23

RE: Pomoc panu Bezděkovi

Jemel 178.?.?.?

Reakce na 311463

Hlavně neposílejte peníze na konto, to by bylo stejné, jako je odevzdat exekutorovi.
Bezděk potřebuje peníze na ruku, jinak jsou mu nanic.

311483

11.6.2014 21:38

RE: Pomoc panu Bezděkovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 311483

Na ruku nikomu, koho neznam penize neposilam a nikomu to neradim.
Tzn. vytvorene konto, pod patronaci proverene instituce (napr. i blisty). Souhlasim ovsem s tim, ze "kouskovani" je nejhorsi forma pro tyto pripady. Do zaplaceni pohledavky si jak veritel (manipulace s penale, administraci), tak exekutor (uctovani dalsich "nutnych" ukonu apod.) muze (a taky to dela) vrstvit celkovou castku a donekonecna ji zvesovat. Pokud byla v plne a celkove mire prodana pohledavka (taky hezky lichva-ojeb) exekucni firme, tak se to tyka pouze ji.

Tedy, chybi vymer + koeficient narustu (penaly, ocekavana rizeni, ocekavane ukony exekuce). Tak aby se dal predbezne vypocist celkovy dluh do urciteho terminu, kdy bude hypoteticky castka vysbirana.

311495

11.6.2014 18:15

RE: Pomoc panu Bezděkovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 311463

Moje maminka má také problémy. Vytvořte pro ni taky sbírku. Děkuji.
Začít můžete zde.

311486

11.6.2014 9:33

Vůbec mě Čulík nepřekvapil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Čulíkova odpověď se dala čekat, eufemisticky řečeno - příliš chytrý člověk to není. Přes právníky je to naprosto slepá ulička. Podobně jako doktoři - vrána vráně oči nevyklove. Hana Marvanová chtěla také určitou nápravu a byla odejita kosmickou rychlostí.

311464

11.6.2014 22:00

RE: Vůbec mě Čulík nepřekvapil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 311464

V dnesni dobe uz vubec ne. Jsou tak kolektivizovani, ze vedi, co by cekalo jednotlice, kdyby sli proti kolektivu. Psychousi vsech zemi se spojili...
Moc dobre vedi, ze jakakoli zmena by jim zakroutila krkem. Od medii, pres lekary (psychiatri radeji drzi hubu i kdyz moc dobre vi, co se deje, sli by proti sobe), pravnici, lichvari vseho typu, obchodnici-prekupnici, pravnici, justice, bankeri, herci, moderatori v mediich, tisk, inet mainstream a samozrejme politici. Vsichni manipulatori a ti, co maji moc v rozhodovani.

Zmena presto bude, ekonomickym ozebracenim vsech. I tech zminenych. Nebo sv. valka, ktera bude mit stejny efekt. Zde i pripadny vitez tezce zaplace.

V neoliberalismu neni mozno pokracovat tak, aby se nezhroutil. Dost mozna (napadnout to muselo kazdeho jiz davno) je zamerne udrzovat az po bod varu. To si zrejme neuvedomuji ti, kteri plni prikazy. Protoze ti se budou odpovidat za kazdou jednu obet. Mimoto si predstavuji jako nastupce neoliberalismu fasismus. Tedy vse bylo dovoleno a nyni vse zakazeme. Take to nazvou demokracii, at je prdel.
Zde je otazkou KOMU bylo za neoliberalismu vse dovoleno. Bankerum, soudcum a politikum. Ti meli realni komunismus pro sebe. Ostatni se bud prikmotrili a chovali se stejne (pomerne velke procento), nebo se vyhranili a neprijimali profit z pofiderniho systemu. Mira preziti v takovem systemu je ovsem primo umerna vysi intelektu. Pohodlny a klidny zivot to urcite neni a na pripadne hrabani se v zakonech a dodatcich, ktere se meni kazdou chvili je treba mit pevne nervy.

311497

11.6.2014 9:47

Ono se totiž rychle schyluje k tomu,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

kdy budou hasiči a záchranáři se sanitkami řešit v čechách první vypálený a totálně vymlácený exekuční úřad, a URNA v povzdálí u aut vyděšeně čekat, kdy se mrtví odvezou, a ona bude moci konečně "zasáhnout". To co zde již čtvrtstoletí probíhá, je jen psychologický test zdegenerovaného národa. A je vidět, že zloději mohou zajít až neuvěřitelně daleko, než to konečně exploduje. Je to jako pozvolna ohřívaná žába. Už se asi úplně rozvařila...

311465

11.6.2014 17:08

Luncheon meat na stěnách a na kachlíkách.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 311465

Přesvědčení, že bojovat proti třeba jen pětisetčlenému davu psy a ostrými náboji, případně ostřelovači ze střech je nebezpečná iluze, která rázem končí, když uvidíme rozšlapaného kolegu v neprůstřelné věstě, ze které vylézá maso. Lituji dnes kohokoli, kdo se s tím živí za ten bakšiš co mu dávají, a obdivuji jeho tichou a šíleně nebezpečnou smlouvu se zločinci a bankou, u které má hypotéku, kterou musí platit...

311480

11.6.2014 11:38

systém

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

systém nelze porazit nástroji, které tento systém poskytuje (a častěji odebírá) podle toho, jak se mu to hodí. Lze proti němu bojovat pouze asymetricky - to, co dělají cikáni, když k nim dorazí exekutor: pořezané gumy u auta, vyhrůžky, srocení, nadávky, otrhávání exekutorských nálepek neznámými individui,dýchání na krk, sácení tělem, vynášení věcí slovy "to je moje ty gáždo", atp. Chce to odvahu u bílých aspoň na té úrovni, jaká je u cikánů. I od nich se dá hodně naučit.

Český advokát by to udělal i za 2 tis. za hodinu a 150 tis. v kombinaci s publicitou by možná stačilo, ale výsledek by byl jenom takový, jak to sám systém dovolí.

311472

11.6.2014 22:06

RE: systém

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 311472

Cesky advokat by proto nehnul ani prstem. A i Britsky by hooodne riskoval. Ono v Britanii se toho take udalo pomerne hodne (zejmena v akademickem skolstvi) a zadny efekt. Pouze nekolik "zlobivych" clanku v guardianu, bez odezvy.

311499

12.6.2014 12:08

RE: systém

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 311499

hned znam 3 advokaty, kteri by to udelali. Ale je to slepa ulicka, na tu zapomenme a hledejme reseni v sobe - soudrznosti se sousedy, ve spolupraci a vzajemne podpore namisto soutezeni, zavisti a neprejicnosti. To je cesta ven pro cely narod - cesky i slovensky.

311531

11.6.2014 13:29

Jak se stal dlužníkem?

Wratislav 90.?.?.?

Může sem někdo dát odkaz, jak se ten člověk stal dlužníkem?
Dík [smích]

311475

11.6.2014 13:38

RE: Jak se stal dlužníkem?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 311475

Nemůže. To je zatím to, o čem pan Bezděk nemluví. Ale snad se i toto dovíme spolu s celkovou dlužnou částkou a počtem exekucí vedených proti němu. Pokud by měl dostat nějaké peníze, tak by to asi mělo být zveřejněno. Neboť ty peníze jdou také od veřejnosti.

311476

11.6.2014 13:52

RE: Jak se stal dlužníkem?

wratislav 90.?.?.?

Reakce na 311476

Díky.
Tak na tomhle bude něco divnýho.
Hurádobrodinci by si měli dát bacha.

311477

11.6.2014 14:55

RE: Jak se stal dlužníkem?

Wratislav 90.?.?.?

Reakce na 311477

http://pravdazvitezi.webnode.cz/kniha-navstev/
Diskuse je tedy výživná a pan Bezděk taky. [chechtot]
Ani Kačku.

311478

11.6.2014 22:44

RE: Jak se stal dlužníkem?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 311478

No, možná jste na něj moc přísný. Pan Bezděk je zřejmě ranář, který pro slova nejde daleko. Ale to jsme nikdy nepopírali a nepopíral to ani on. Ostatně kdo normální by vyhrožoval exekutorce, že jí uřízne ucho tupým nožem? A o tom, že to udělal, píšu už v prvním článku, takže jste to musel vědět.

Mě spíše zajímá ta podivná paní Julie ze stránky 4. Tvrdí, že pana Bezděka zná, že zná jeho rodinu i děti, prozradila na něj několik nemilých věcí, ale jaksi nenašla odvahu se pod to podepsat plným jménem. Víte, takové podivné identity jsem poznal v diskuzích také.

Pan Bezděk určitě není svatý, ale to by ho přece nemělo diskvalifikovat. Dívám se na to, co udělal dobrého, ne jaké má osobní chyby. Nebo si myslíte, že nárok na pomoc mají jen lidé se svatozáři kolem hlavy?

311502

12.6.2014 5:56

RE: Jak se stal dlužníkem?

Wratislav 90.?.?.?

Reakce na 311502

Nárok na pomoc?
Proč ne, ale až napíše, jak dluhy nasekal. To se ale nějak ostýchá.
A to je ranař [smích]
Co takhle zatím pomoct nemocnému s vozejkem, na kterej nemá podle zdravotní pojišťovny nárok....nebo psovi v útulku...
Ale to neni dneska modní. Klaus je pryč a tak je tady jinej čert.
Exekutor.A ten nedělá nic jiného, než že vykonává rozhodnutí soudce.
Kdyby Vám někdo dlužil peníze, tak nakonec budete vděčnej, že tohle povolání existuje a že máte šanci domoct se svého práva.
Normální je dluhy platit.

311516

12.6.2014 11:04

RE: Jak se stal dlužníkem?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 311516

Tak moment. Tady nejde o pomoc jen z titulu, že se někdo dostal do problémů, tedy ze soucitu. Tady jde o to, že (a) pan Čulík udělal veřejnou sbírku na boj proti nelidským exekučním zákonům, (b) jeho původní záměr se nezdařil a pan Čulík tak trošku teď neví, co se zbylými penězi, (c) pan Bezděk udělal v tom boji velmi mnoho a zaslouží si za to kompenzaci a za (d) možná dílem usilovné práce na boji proti exekučním zákonům zapomněl sám na sebe. V problémech byl i předtím, ale teď se to zhoršilo.

Až udělá nemocný s vozíčkem v té věci tolik, co pan Bezděk, nevidím důvod, proč by také neměl být odměněn.

311528

11.6.2014 17:20

pusťte na ně Pecinu !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Pan Pecina má víc znalostí než kdejaký "erudovaný" předražený nenažraný právník a kupodivu se mu často podaří zdánlivě ztracený soud vyhrát. Často obhajuje různé "závadové" osoby, které se odtatní bojí hájit, poněvadž obhajoba ideového zločince je zde považována za antisemitizmus a podobně.

viz:
paragraphos.pecina.cz

Další možností je spolupráce s nějakým občanským právním servisem.
Pan Čulík je opravdu naivní, když chce spoluprací s právnickými hyenami porazit hyeny exekutorské. To by si právníci sami zničili kšeft.

311481

11.6.2014 19:40

Leváci !!!!!!!!!!!!!!

Felixer 85.?.?.?

Na exače musíte od lesa...
........................... 1( zajistit zmizení spisu )
........................... 2( přes spolupracujíci firmy exačů odkryjte strukturu jejich kšeftu ,najdete ve spisu )
........................... 3( podat trestní oznámení )
........................... 4( pro nedostatek majetku žádat ukončení exe )

311489

11.6.2014 21:26

Budu reagovat na pocit vetsiny, ze s tim "nelze" nic delat.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Tedy souhlasim, ze ratingove agentury a "trhy" trestaji dnes kazdou vladu za jakykoli socialni program. Naopak - odmenuji fasismus a chovani hyeny.
To nejsou pouze trhy, ale i ruzne ekonomicke centra v USA, Kanade, kde dostavaji lide jako Kalousek vyznamenani za fasismus. Mimochodem, nezapominejte na Merkelovou a jeji politiku skrtu. Ona vylozene (pisu o tom porad jako blbec) privedla Evropu na pokraj valky.
Plne se ztotoznuji s tomto:
http://czech.ruvr.ru/2014_06_11/Pani-Merkelova-zra...

Nemecko v plne mire ovlada katolicka cirkev a Nemecko diktuje Evrope stary osvedceny recept s tezkym koncem. TOP09 + KDU jsou strany primo napojene na Nemecke rozhodovani, Babis primo na dotace EU. Toto byla vase volba. CSSD je rozdelenou upadajici stranou, ktera se chova podobne jako SDP a CSU(nyni sloucena s CDU) v Nemecku. Krade programy pravice (a naopak pravice krade nektere libive progreamy levice). Vysledkem je tedy udrzovani Status Quo.

To me privadi k sobectvi ve spolecnosti, ktere zmizi az v okamziku, kdy si kazdy jeden postizeny exekuci uvedomi, ze neni sam. Pokud tito lide alarmizuji rodiny, volby muzou dopadnout uplne jinak. Pokud se situace vyhroti, muze nastoupit revolucni zmena, ale u nas je to prave tezce predvidatelne. Bez podpory a prvnch signalu statu stareho sveta se nestane nic. Pak muze byt u nas exekucni radeni zahrnuto do spolecnych Evropskych problemu, protoze problem exekuce v CR je ciste specificky problem. Skutecne se takova zverstva, kdy se za litr zabavuje byt 3+1 nikde v EU nedeji.

A pravni metody?
Volby dopadly tak, jako se dalo cekat a Babis se pomalu prehupuje do stylu, programu i tendenci byvale vlady. Jiz mu nevadi exekuce, chce poplatky ve zdravotnictvi a udela dluhovy strop (konecne), ktery OVSEM OPET zaplati ti soucasni i predesli dluznici, duchodci a nemocni.
Pokud by hypoteticky vladla normalni vlada, jako prvni krok by byl pozadavek prava na bydleni, jako ve Finsku, tusim i ve Francii. Vyjmuti zakladniho bydleni (vyjma ostatnich nemovitych majetku) z exekucniho rizeni. To je prvni a zakladni ochrana a pojistka, aby clovek neupadl na dno, z ktereho se v CR nikdy nedostane.

Se zadnou pravici, ani kdyz vam slibi pred volbami zlate prase niceho nedosahnete a bohuzel krome KSCM zde levice neexistuje. Pouze fakt, ktery je tezce popiratelny.

311494

Tuto stránku navštívilo 4 195