Diskuze k článku

Konec donkichotismu v Čechách a na Moravě?

Příspěvků 68

10.6.2014 1:57

No já nevím

Frunik 77.?.?.?

Upřímně, kdyby pan Bezděk tolik energie, co věnuje boji s exekutory, věnoval na práci a splácení, tak už to má za sebou. Sám jsem nedobrovolný věřitel a musím říct, že než to k exekutorovi dojde, je to dřina a peněz za právníky, a jen Bůh ví, jestli dlužné peníze někdy uvidíte.

311361

10.6.2014 5:49

RE: No já nevím

Dusan123 193.?.?.?

Reakce na 311361

Myslíš v zmysle "kto se hrá nezlobí"

Takže sa má postaviť za pás do otrokárne po 10hodinách prísť (je v to zarátana cesta z a do práce) domov zničený a potom znova?

Tento človek sa začal vzdelávať len mu za to neplatia ako právnikom pretože v podstate bojuje za seba (alebo počkaj naozaj bojuje len za seba - ty si taký chytrý že sa sa nedostaneš do zábavnej situácie s exekútormi???)

Ps k tej práci . By ma zaujímalo prečo robotnici už nemajú 4hodinový pracovný čas alebo dlhšie ako 2dňové prestávky v práci(myslím sobotu a nedeľu) (hovorím o pokroku v technológia a strojoch) - samozrejme toto bola rečnícka otázka

311372

10.6.2014 7:54

No já nevím

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 311361

Tvůj problém, že jsi nedobrovolný věřitel. Měl sis to ohlídat. A kdybys místo tolika dřiny a peněz za právníky pořádně máknul, tak jsi mohl mít ty prachy už zpátky.

311383

10.6.2014 9:38

RE: No já nevím

Frunik 77.?.?.?

Reakce na 311383

Promiňte mi, ale nevíte, o čem mluvíte. Zbyl mi byt a ten pronajímám. Nájemník má právo neplatit a vy jej nesmíte vystěhovat. Takže rok někomu nedobrovolně sponzorujete bydlení, vodárny a teplárny nezajímá nájemník, než máte v ruce soudní příkaz k vystěhování. Veškerá opatření se pak jeví jako zbytečná. Máte smlouvu, máte kauci, máte cokoliv Vás napadne, ale je to na nic. Pokud Vás napadá rozhodčí řízení, tak to se taky dá snadno napadnout u soudu. Mám teprve teď po 3,5 letech obstrukcí v ruce rozsudek. Pochopte tedy, že s mou zkušeností mě skučení dlužníků nedojímá. Druhá strana mince je ta, co píše p. Stwora, že se dostal do exekuce bez upozornění. To je opravdu špatně, že soud neumí použít datovou schránku.

311394

10.6.2014 11:15

RE: No já nevím

hc 90.?.?.?

Reakce na 311394

>Pochopte tedy, že s mou zkušeností mě skučení dlužníků
>nedojímá.

Pak se nedivte, že někoho zase nedojímá skučení věřitelů. Ono to chce brát v úvahu i zájmy těch druhých, jinak se těžko dají vytvořit všeobecně snesitelná pravidla. Bitva v pralese nakonec přijde draho všechny.

311405

10.6.2014 9:07

RE: No já nevím

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 311361

Pro většinu zaměstnavatelů je exekuční příkaz na srážky z platu zaměstnance inspirací pro výpověď. Pokud se tak nestane, zaměstnanec čelí dalším exekucím, protože ze životního minima nesplatí vůbec nic a je rád, že vyčaruje peníze na cestu do práce. To je fakt lepší pověsit se na socku, protože na dávky exekutor nemůže a náklady spojené s otročením v kolbence odpadají.

311390

10.6.2014 16:10

RE: No já nevím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 311390

Nejhorsi reseni. Pribivaji penale, v domacnosti zabavi vse (pokud tu domacnost vlastnite, tak vcetne), zijete prakticky ze zivotniho/existencniho minima a to do doby, nez to prestane bavit bud Vas osobne, nebo rodinu. A ty penale za to nestoji.
Neni sance na "zapomenuti" dluhu.

Pokud tedy nekdo ma jistotu, ze exekuce je protipravni, ma moznost pozadat o odklad, dosetreni, dovolani, odvolani. Jak v kterem pripade je vhodne. Ale i tak, byla rada pripadu, zdokumentovanych, kdy "ceske soudy" soudily ve stylu rozhodovani v PS.

Pravo jde na ruku lichvarum v kazdem sektoru, bohuzel. Pomaha napr. i notarska uschova + dohoda do vyreseni situace. Nebo okamzite zaplaceni pohledavky a domahani se snizeni castky za vykon exekuce, penale. Jsou to filutove. Na exekuci v Brne poslou soukromeho exekutora nekde z Ase. Tam samozrejme ty naklady stoupaji, nebo maji jine, davno popsane finty.
Kazdopadne je vhodne zaplatit (radeji vyplatit pohledavku) a zaroven se obratit na soud. Pokud je ta pohledavka opravnena, neni co resit, kazdy vidi v jakem zrovna bode jsme, ze.

V kazdem aspektu probiha prakticky jedine a na CR je to pomerne vyrazne videt. Vydojeni kapes od spodu, pres stred az k "utrzene pyramide". Jiz nyni se ve velkem ihned po cirkvi hlasi feudalove o majetky a slibuji za to hory-doly... Od mobilniho operatora, ceny paliv, bankovnich poplatku, energie, snizeni realni mzdy, podhodnoceni meny a tim i uspor, presuny moviteho majetku (jedina slusna jistina dnes) a s tim souvisici radeni exekucni (soudy + exekutori) mafie.

311426

10.6.2014 11:30

RE: No já nevím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

Reakce na 311361

Ten clovek vyhrozuje exekutorce nejen uriznutim ucha, ale i vypichnutim oka, urezanim bradavek i prsou, obrizkou a vyriznutim delohy. Ja se pri cteni toho dopisu malem pozvracel.
Podle me nepatri ten pan do vezeni, ale do blazince.

311407

10.6.2014 15:44

RE: No já nevím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2.?.?.?

Reakce na 311407

podle me je to sice hnusne, ale kdyz uz nam ta novoslechta nuti stredovek, tak at si ho uzije taky.

311423

10.6.2014 16:18

Nezaplatil si tohle jako reklamu jak jsou lidi na ně zlí, sám exekuční úřad?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 311423

Pokud se člověk jen podívá na toho přihřátýho Pospíšila, a nebo prezidenta exekutorské komory, případně na jejich plzeňské právnické tituly, tak musí na první vidět, že "ryba smrdí od hlavy po ocas", a bude i smrdět nadále, a stále víc a odporněji. Divím se jen, že už dávno nekšeftují třeba s orgány případně malými dětmi dlužníků, nedávají žed ny dlužníků do podnikových nevěstinců , a věřím, že i tohle už brzo přijde.

311427

10.6.2014 2:49

Na každého "stejný" metr

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Potkal jsem jednoho starého známého Cikána, co u mě kdysi čtrnáct dní dělal nějakou brigádu. Vystupuje z pěkného BMW, na sobě značkový šaty, značkový boty, zlatej řetěz na krku. Říkám, co to je, co se to v Českých Budějovicích děje?
Proč tam bylo 95% těch lidí z těch rodin, co tam bydlí, myslím na Máji? Pozval jsem ho na pivo a dozvěděl jsem se podrobněji, co asi mohlo být příčinou těchto nepokojů.
Povídá: " No šéfíku poslouchejte, známe se dlouho, gadžové jsou nasraný, neumí využívat systém a závidí nám, a já teda Vám povím, jak to děláme. Takhle:

1/ Nejdůležitější příjmy jsou, že každý rok musí moje žena porodit dítě, na to můžeš vybrat jednorázově dopředu všechny přídavky, což dělá Kč 230 000,- . Dají tě to pěkně na ruku anebo šek a v bance to máš za pět minut. Za to si koupím trocha zlata na krk já i žena, ojeté auto, nějaké luxusní hadry a voňavky, i do herny zajdeme s manželkou a ukážeme gadžům, kdo jsme my Romové, že pro nás pustit Kč 20 000 až Kč 30 000 za večer nic není. A to jdeš ráno domů z herny, gádžové běží do práce a mají rasistickýkecy. Tak jsem jim to minule nandal, říkám, koukejte víc makat ať my romové máme větší dávky, takhle už se nedá žít. Hele ti čuměli.

2/ Pak se musíš domluvit s domácím na pronájmu tak, aby to nasadil co nejvýše a protože nájem nám platí město, tak řekněme, on chce do kapsy Kč 10 000, řeknu mu hele dej nájem Kč 15 000, - oficiálně a mě vrátíš Kč 5 000,- . Všichni na to kejvnou šéfíku! Všichni jsou spokojení.

3/ S vodou, elektrikou a topením si nemusíme dělat žádné starosti, to nám platí sociálka, protože já ani moje žena jsme nikdy nepracovali a nic nemáme, tak to je snad jasný, že se o nás musí postarat né?

4/ Pak ještě dostáváme sociální dávky na jídlo a oblečení, uhlí atd., hele s třema dětma je to kolem Kč 30 000,-. Takže dobrý né!

5/ Hele šéfíku, protože nám platí sociálka elektriku, tak zajdeme na EON a zvýším si drasticky zálohy na elektriku, tak abych to nikdy nemohl propálit. Nikoho to nezajímá. A sociálka je šťastná, že tam nechodíme a nenadáváme jim do bílejch sviní, však víš, to soudní rozhodnutí, minule řekli u soudu, že to není rasizmus. No a když nám něco nedají, kurva tak tam jdeme
celá rodina a to bys viděl jak to funguje. Jsou posraný až za ušima a dají nám co chceme. No a protože je elektroměr na moje jméno, ten přeplatek vrátí mě za rok na moje konto v bance. Hele někdy dobrý, dělá to i Kč. 35 000, za rok, dobrý jsou, né!

6/ To co jsem říkal o elektrice děláme i s vodou a plynem, takže taky něco kápne, na konci roku dostaneme v průměru tak Kč 28 000,-

311362

10.6.2014 2:50

pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

7/ No a protože nemám práci a něco chci dělat, tak si vezmu katalog na nejnovější mobily a televize a další elektroniku, najdu do zastavárny, domluvím se s majitelem o jaký výrobky by měl zájem, co se mu nejlíp prodává. On mě to označí v katalogu, domluvíme se na ceně. Jsou to svině, většinou mě dají jen polovinu ceny v katalogu, ale dobrý, za hodinu
práce, kurva, balík. No a my se starou jdeme do prodejny elektroniky, napřed se mračí, ale když jim ukážu kolik dostávám každý měsíc od sociálky, a že mohu splácet, tak to dají. My s mámou vybereme elektroniku co nám označil majitel
zastavárny a koupíme to všechno na půjčku. Někdy dvě televize, máme hodně dětí kurva né, dva telefony, radio, video, CD atd. Ihned ještě nově zabalené mu to odvezeme do zastavárny a on nám vyplatí tu půlku co jsme se domluvili. Hotově. Dobré né?
Samozřejmě nic nesplácíme, kurva vždyť jsou pojištěný. Mě nic žádnej exekutor nic nesebere, já kurva nic nám. A jsou gadžové v prdeli. No, to zvládneme i dvakrát týdně, je to dřina a nemůžeš to dělat pořád. Myslím tak Kč 200 000,- máme za rok. Když přijde exekutor, nikoho nikdy nenajde a taky se ty lumpové bojí k nám chodit. My je postrašíme a jdou do prdele.

8/ Výborné jsou měsíce před školním rokem, to máme nárok na brašny do školy a další věci jako školní potřeby, je třeba to nepodceňovat, obuv a sešity a další pomůcky, třeba na tělocvik, no dobrý šéfíku. Moje máma vymyslela dobrej tah. Jde do obchodu a koupí tu nejdražší tašku za Kč 1 500,- a další věci za dalších Kč 1000,- jde na město a oni jí to proplatí, pak vezmeme tašku a věci a jdeme nazpět do obchodu to vrátit, ale nemůže jít sama, oni ty svině nechtějí bez dokladu vrátit
peníze, ale jak nás tam přijde pět a začneme řvát, paní ještě ráda vrátí všechno a takže taky dobrý. Hele korunka ke korunce a minule jsem to celý vsadil na 19 červenou na ruletě, tu školní tašku a kurva padla a jsme v balíku.
Na co si vy gadžové tady pořád stěžujete? Tohle je ráj na zemi. No, já musím pomalu jít, jdeme si se starou koupit koberce..

9/ No a na konci měsíce dojdeme na sociálku, že děti nemají co jíst, poprvé ta vedoucí nechtěla nic dát, tak jsem děti seřezal, aby pěkně řvali a nechal jsem je v paneláku na chodbě, tam co bydlí. Od té doby vždycky něco dá. No šéfíku, vyšel jsem ze sedmé třídy, ale počítat umím, známe se dlouho tak kurva Vám to řeknu. Tak za rok, hele, počítejte:

1/ Dítě každej rok............................Kč 230 000,-
2/ Rozdíl nájmu...............................Kč 60 000,-
3/ Rozdíl na elektrice.......................Kč 35 000,-
4/ Rozdíl voda´ a plyn.......................Kč 28 000,-
5/ Sociálka na žití.............................Kč 360 000,-
6/ Na elektronice.............................Kč 200 000,-
Takže bratru ročně...........................Kč 913 000.-

311363

10.6.2014 2:50

pokračování k pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

No a to dělá měsíčně Kč 76 083,- . Nějakej další meloušek takéděláme po nocích, ale to Vám povídat nebudu. Takže připočtěte nějakejch Kč 300 000,
- k tomu a měsíční doplatky ze sociálky, no šéfíku, dobrý, na cosi pořád stěžujete vy bílý.
Mě to bratru hodí měsíčně 100 000. A když přijde policajt a něco se ptá, pošlu ho do prdele, rasistu! Tohle je ta pravá amerika, to je země snů, šéfíku běžím, než mě zavřou v těch kobercích, mějte se!"

Dlouho jsem se za ním díval a kroutil nevěřícně hlavou. Po rozhovoru s tím Cikánem se zamýšlím a zamýšlím a opravdu se lidem v Českých Budějovicích nedivím. Pojedu tam protestovat taky.

S přáním pěkného dne Ing. Roman Dočkal
Vedoucí oddělení údržby silnic Ředitelství silnic Zlínského kraje,
příspěvková organizace K majáku 5001, 761 23 Zlín

311364

10.6.2014 15:52

RE: pokračování k pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2.?.?.?

Reakce na 311364

tohle je doufam jen nejaka provokace...
Jako jestli je u nas nejakych ~400000 cikanu, tj. ~80000 "hlav" rodin, tak by nas to vyslo na ~100 miliard rocne. Toho uz by si snad nekdo vsim...

311424

10.6.2014 19:07

RE: pokračování k pokračování

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 311424

Tak von neni cigan jako cigan a v ceskym krateru mezi vychcanejma ciganama ktery vedi jak vyjebavat s erarem a dementnima ciganama ktery ajzlbonakum kradou zelezo a medeny draty aby kdyz prochlastali a v hernach prohrali socialni gaze nepochcipali hlady je jistej rozdil .....

311434

10.6.2014 4:47

Vyhrožování exekutorům je opravdu neadekvátní

Dušan 88.?.?.?

Je to přímo hloupé. Jako vyhrožovat za protektorátu gestapákům a udavačům. Oni si také mysleli, že budou na koni tisíc let. Pak přišel konec. Jejda jak se mnozí divili, když hořeli ,polití benzínem. S těmi dnešními to bude asi podobné. Politici, soudci, bankéři, exekutoři usilovně pracují na tom,aby se tak stalo brzy.Tak jim nechte klid na práci. Nebylo by ale od věci zveřejnit adresy bydliště těchto pracantů. To aby snad děkovná delegace rozjásaného davu nedorazila omylem jinam.

311369

10.6.2014 4:53

jak pomoci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

To je Čulíkovi podobné... jinak sám tedy moc nemám, ale takovémuto člověku bych i tak rád pomohl, a myslím že i ostatní zvědavci tady. Má pan Bezděk někde číslo účtu? Co třeba na něj udělat sbírku?

311370

10.6.2014 9:11

RE: jak pomoci

chunta 87.?.?.?

Reakce na 311370

Zbierku by zhabal exekútor.

311391

10.6.2014 11:13

RE: jak pomoci

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 311370

Na jeho stránkách najdete kontakt, napište mu a zeptejte se ho. Ale myslím, že to není dobrý nápad, má obstavené účty, a cokoliv mu pošlete, schramstne exekutor. Vyzkoušeno.

311404

10.6.2014 13:19

RE: jak pomoci

chunta 87.?.?.?

Reakce na 311404

A čo tak poslať peniaze poštovou poukážkou?

311416

10.6.2014 6:41

smrt exekucím

newlenin 109.?.?.?

Trestní lidové komando a lidové soudy . To je recept na exekutory. Ne, na stranickém principu. Na lidském principu.

Kdo jsou exekutoři? Jsou to často exponenti komunistického režimu. Takže vláda, a český stát si pořídil tuhle soldatesku za účelem diskriminace, buzerace, zastrašování a zbídačování lidí.

Stát, to je jednotliví konkrétní jedinci, je ta strana potlačovatelská. Nikoli již, tedy oficiálně, ve jménu strany a vlády, ale ve jménu nové strany a vlastního prospěchu !!! Úzká hrstka jedinců vytváří sobě si vyhovující podmínky.

Staré pořádky s novými metodami. Jebat lidi a a v klidu krást!

311375

10.6.2014 7:14

RE: smrt exekucím

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 311375

První věc než začnu někoho eliminovat je potřeba si podívat na trendy a statistiky. O metodách exekutorů víme a bylo popsáno mnoho, ale výše zadlužení roste. Z toho lze usuzovat, že asi nebude tak zle pokud se objem dluhu stále zvětšuje. Pravidlo je jednoduché, platit své závazky a proč je dlužníci neplatí. Vše začíná v rodině, kde si děti "půjčují" od rodičů a nevracejí půjčené peníze nebo věci. Jsou zvyklé brát a nevracet nebo za ně dluhy platí rodiče dokum mohou - v této fázi trest nepřichází. Pak nastane zlom, nemá kdo za ně platit dluhy a už se vezou.

311378

10.6.2014 9:43

RE: smrt exekucím

newlenin 109.?.?.?

Reakce na 311378

Pokud by stát, tedy ti jednotliví konkrétní lidé, neměli zájem na teroru a zbídačování, tak nepřipustí platnost takového zákona, který to vše k jejich pohodě provádí !
Politici jsou od toho, aby zastupovali zájmy voličů. To se zde jednoznačně neděje !
Že je česká finanční gramotnost na minimu, to je fakt.

Tudíž platí to co jsem napsal výše !!! Státní postbolševická gerila proti svým občanům . Vše pro blaho lidu ?!

Češi proti Čechům, jako u Lipan !

311397

10.6.2014 7:44

RE: smrt exekucím - Najskôr sa vytvorí dlh a až niekde ďaleko je exekútor ...

lubosmat 188.?.?.?

Reakce na 311375

Sú aj také prípady, že veriteľ a exekútor sú jedno (respektíve navzájom prepojení) , a tu sa jedná o jasný pokus o podvod, vtedy by som navrhoval do legislatívy prijať inštititút umorenia exekúcie formou splátok istiny, teda bez veriteľovho očakávaného zisku.

Rovnako by bolo dobré limitovať mieru zisku úročením, na maximálne 50% istiny.

Netvrdím, že by potom už neboli žiadne exekúcie, ale skonfiškovať byt napriklad za dlh, ktorého istina bola 1000 €, je poriadna kravina, v dnešnom svete liberálno – demokratického prístupu reálna a pred súdom obhájiteľná.

311381

10.6.2014 7:41

jaké jsou příčiny?

fohat 194.?.?.?

stačí,aby se člověk spletl o jedno číslo ve variabilním symbolu..a je to...Ale po mých konzultacích s plynaři,alektrikářkou společností,co mi cpe učty na SIPO...mají ze zákona povinnost poslat dlužníkovi TŘI UPOMÍNKY,pak teprve se postupuje dále,splátkový kalendář,posleze borci z exekuce.Jen námátkou,včera na rozestavěné D1,kde je rychlost 80,tak byl polapen cizinec se 150km a Čech se 100km..Jeho výmluva..Nezvládám sledovat tachometr,provoz za mnou a před sebou...Jak by to řešil americký či německy polda? Sebral by mu papíry a hnal k lékaři na vyšetření smyslu,že totiž JIŽ NESTÍHÁ.A tak je to s diskotékou,kde jsou ožralí nezletilci,rodiče,co zodpovídají,jako vubec neexistují,nikdo se neptá po příčinách...Ten pán musel vynaložit nějaké prachy za přístup k internetu,za spoustu jiných věcí,aby toto zveřejnil...At nám popíše,jestli si dohodl splátky,jestli je UKÁZNĚNÝ v platbách,jestli to,či ono..Češi jsou mistři světa v obcházení dopravního značení,předpisu,sice vše podepíší,i nesmyslné smlouvy,pak se ale diví...

311379

10.6.2014 8:17

A prečo ...

Marek 88.?.?.?

To, že sa P. Bezděk rozhodol ukončiť svoj život sám suchou hladovkou bude tým hienám iba na srandu. Tipnem si, že ani média o tom nebudu informovať ak to naozaj dôjde to toho konca.
Ak už chce svojou smrťou niečo zmeniť, tak nech fakt ide a urobí niečo, čo tých exekútorov vystraší na smrť. Nebudem písať konkrétne čo, aby ma nikto nemohol z ničoho obviniť, ale tupé nožnice by bohate stačili...

311386

10.6.2014 8:21

Jak se to stalo?

lucifuge 95.?.?.?

Koukl jsem se na jeho stránky a nikde nevidím, jak se do situace dostal. Pochopil jsem jen, že má dluhy z podnikání. To je málo. Zato nadávek je tam plno. No dluhy se platit mají a pokud někdo svou činností či nečinností krachuje, tak kdo je tím vinen? Věřitelé? Ti mají dluhy odepsat? Z vlastní zkušenosti vím, že takový dlužník bez exekuce prostě neplatí, dává se zapírat, vysmívá se věřiteli... Když však přišli exekutoři a tvrdě udeřili (neříkám, že to dělají dobře), už to tak vesele nejde. Dlužníci ze sebe dělají oběti nespravedlivého systému. Ale pravda je jistě složitější. Nějak se ty peníze z dlužníku získat musí. Vite někdo, jak do udělat spravedlivě?

311387

10.6.2014 9:12

RE: Jak se to stalo?

Dušan123 193.?.?.?

Reakce na 311387

Áno viem.

Bezúročná štátna pôžička.

Zákaz úroku a finančného zisku. (nehovorím o neplatení pláce pre riaditeľa/majiteľa investorskej spoločnosti)

No proste spravodlivý ekonomický systém zo zreteľom na to že Zem nieje nafukovacia.

Po aplikácii týchto vecí môžu existovať aj exekútori.

311392

10.6.2014 22:15

RE: Jak se to stalo?

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 311392

úrok by som nechal ako príjem štátneho rozpočtu po odrátaní nákladov št banky. predsalen je lepšie nabádať k striedmosti ako k hýreniu - kvôli tejto (zatiaľ) krásnej planéte.

311442

13.6.2014 6:25

RE: Jak se to stalo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 311442

Ať jde úrok tam, či onam, kde se na něj sakra berou peníze, když ty se generují jen na reálné hodnoty? V jednom, či v několika případech, by se v rámci celé vygenerované měny a peněžních toků neprojevil jejich nedostatek ani za tisíc let. Ale jestliže je celkový společenský dluh již na úrovni dluhu státního, tak už ten nedostatek financí na úroky musí být přece někde znát! Tak odkud ti dlužníci mají brát peníze na úroky, když ty vlastně centální banka vůbec nevytvořila? [zmaten] Nebo ve financích existuje cosi jako volná energie, kdy práce místo spotřeby energii generuje?[oči v sloup] ... A pak prý jsou ty "nahé opice" dvoumoudré! [překvapení] Ony jsou zatím tisíce let za opicema. [chechtot]

311583

13.6.2014 8:48

RE: Jak se to stalo?

maršal Žukov 85.?.?.?

Reakce na 311583

Peniaze na uroky sa predsa vytlacia tak ako teraz, ale skoncia v spolocnej pokladnici a nie u žida ako teraz. A moze sa financovat skolstvo, kultura... Urok by bol vlastne velmi sofistikovanou danou.

311594

1.7.2014 15:27

RE: Jak se to stalo?

neregistrovaný 77.?.?.?

Reakce na 311594

No potíž je v tom, že peníze netiskne stát, ale (v podstatě) soukromá společnost. Jediné co stát tiskne jsou dluhopisy, ty dá právě za ty vytištěné peníze (a tak je tedy získá), ovšem součástí (splacení) dluhopisu je - hádejte co - úrok.

312482

10.6.2014 9:27

RE: Jak se to stalo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 311387

Merme tedy vsem jednim metrem: Pokud se majitele nekolika obrovskych bank dostalo diky zlodejinou, tunelovanim a riskovanim do financnich problemu a jejich dluhy zaplatili pod vyhruzkou danovi poplatnici, neni to dvoji metr, kdyz obycejneho cloveka kvuli, v porovnani s dluhy bank, sedrou z kuze? [zmaten]

311393

10.6.2014 9:51

RE: Jak se to stalo?

IIIII 88.?.?.?

Reakce na 311387

Pisete jako pokrytec! Pokud chcete byt takto striktni, jak ospravedlnite ty nadnarodni banky, jejichz dluhy zaplatili danovi poplatnici? Pokud nemerite stejnym metrem, jdete do haje s takovymi plky! [oči v sloup]

311398

10.6.2014 10:20

RE: Jak se to stalo?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 311398

Nezlobte se, ale já nevidím nic pokryteckého na tom, chtít vědět jak ty dluhy vznikly. Pan Bezděk se rozhodl svůj případ na svých stránkách medializovat dobrovolně. Pak by tam měl být i začátek všech těch jeho problémů. Podobný dotaz na vznik těch dluhů jsem naznačil i já v jednom emailu panu Bezděkovi. Odpověď byla mlhavá.

To ale nic nemění na faktu, že pan Bezděk udělal proti exekucím kus práce i za nás a nyní je před semletím.

311399

10.6.2014 16:49

RE: Jak se to stalo?

Aleš Krejčí / Brno 89.?.?.?

Reakce na 311399

Není důležitější umožnit dlužníkovi ty dluhy splácet, než ho zničit k smrti? Tohle považuji za naprostý fašismus. Vězení za dluh bylo zrušeno za císaře pána kolem roku 1860 a bylo to považováno za velký úspěch občanské společnosti. Nebyla důvodem celá nesmyslnost věznění, kdy povinný samozřejmě svým závazkům nemohl v šatlavě dostát? Jak jim může dostát věčně stíhaný a sám hladový pan Bezděk?

Dluhy se nemusí platit, Vy vylízanci!

Ať je dluh za cokoliv. Jediné co musíme, je umřít. Až si tohle uvědomí každý člověk, svět se posune vývojově na vyšší úroveň. Hloupý kdo dává, hloupější kdo nechce. Kdo má na půjčení, má i na ztracení. Stará česká přísloví. Dokud se tohoto zhoubného předsudku nezbavíte, tak nepochopíte nic. O zítřku předem nikdo nic neví, jak může někdo tvrdit, že v budoucnosti něco určitě splatí? Tohle je podstata potíží nejen s lichvou, ale i s půjčováním bez lichvy.Jak někdo vůbec může spoléhat na budoucnost, navíc ještě druhé osoby, že splní závazky?

Z některých příspěvků na mě čiší naprostá nelidskost, tupost a úplná ztráta sounáležitosti a vcítění. Vzdávám uznání tímto panu editorovi, že tuto lidskou vlastnost neztratil a dokonce to zveřejní na svých stránkách.

Pan Bezděk dostává 2200,- Kč jako existenční minimum, tzn. opatrovnická mafie ho utopila na nesmyslně vysokém výživném, proto to má ještě ztržené i z existenčního minima. Největší vtip je ale v tom, že ten rozdíl, kolem tisícovky, děti jeho bývalé neuvidí, ale jdou státu.

Pan Bezděk se takovým důvodem samozřejmě musí tajit, protože nedokáže-li lůza pochopit, že ničení člověka z jakýchkoliv důvodů není přípustné, jak asi potom může ta stejná lůza hodnotit neplacení výživného dětem?

Velebnostiduvenblejtbeztakjstevšichnivoličitéparlamentnípakáže! [bliji]

311429

10.6.2014 22:18

RE: Jak se to stalo?

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 311429

kdo má na pujčení, má i na stracení - úplne presne, čistá PRAVDA!

311443

11.6.2014 22:12

RE: Jak se to stalo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 311443

Kdo zemre s dluhy, zemre jako vitez.

311500

12.6.2014 4:37

RE: Jak se to stalo?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 311500

Fotr myho kamose v tom umel chodit ....., jednou se vratil z nemocnice s diagnozou rakovina a protoze vedel ze to ma za par si zacal zit hned druhej den na ukor kreditek na vysoky noze tak ze kdyz pak asi za pul roku umrel dluzil zidum ktery mu vyhrozovali soudama jeste nekolik mesicu po smrti kdyz uz byl 6 feet under v bankach a na kreditkach pres 190tisic dolaru. [chechtot]

311513

12.6.2014 12:51

RE: Jak se to stalo?

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 311513

Problém je ten, že ONI si natlačia kolko chcú, čiže fotr nevybabral so židmi, ale s gójmi, čo platia dane.

311537

13.6.2014 17:20

RE: Jak se to stalo?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 311537

Tak z tohodle gojima a tomu muzete verit meli velky ho*no!

311619

11.6.2014 4:46

RE: Jak se to stalo?

Saša 24.?.?.?

Reakce na 311387

>Vite někdo, jak do udělat spravedlivě?

Spravedlivěji to vyřešit lze! Riziko nese věřitel spolu s dlužníkem, za to přece platí úrok. Dlužník má právo i nadále slušně žít a nelze mu vzít nic co není vyložený luxus nebo co ho nepřiměřeně poškodí. Nelze vzít střechu nad hlavou, dokonce ani auto, nářadí atp. Ta přiměřenost je v každé zemi jiná, ale dlužník se nesmí octnout na hranici chudoby. V řadě zemí, když vyhlásíte úpadek, tak největším postižením je, že nedostane po několik let další dluh. Je jedno jestli je věřitelem instituce, stát či soukromá osoba. Pokud nejsou peníze ulité na kontech, v chatách a dalších rezidencích, věřitel má prostě smůlu, ať již je dluh velký nebo malý. Je nutné přihlédnout stejným dílem k zájmům dlužníka jako věřitele.

311455

10.6.2014 8:59

Promyšleno, provázáno

Moiry 77.?.?.?

Exekutorský řád jen navazuje na předchozí, státem schválené, metody bank, poskytovatelů služeb, pojišťoven i úřadů.
Je to promyšlený systém, jehož cílem je sklizeň z lidské farmy.
Kecy o tom, že dluhy se mají platit neobstojí.
Cílem je lapit do té sítě všechny vlastníky majetků a brzy dojde i na zločince, kteří v souladu s exekutorským zákonem či benevolenci k němu vyřešili elitám první kolo záměru.
Toky peněz se sbíhají vždy jedním směrem a končí na účtech několika vyvolených. Zatím to funguje a počty oškubaných rostou.
Exekutoři a nežidovští lichváři budou oholeni, až splní v systému svůj úkol.

311389

10.6.2014 9:40

Práva se nedovoláte!

Thor 77.?.?.?

Matka dlužila 4000kč.Mafiánská banda advokátů zničila matce život a to doslova.Nejdříve ji obral exekutor o vše a vzal si i moje věci, které prokazatelně matka nemohla vlastnit(díly na auto)pak si to převzala parta zločinců, co obírají v česku staré lidi o nemovitosti!Dali matce podepsat kupní smlouvu a slibama ji dotáhli i na katastr.Bílý kůň měl napsán dům na sebe.Matku chodili po večerech strašit a umřela strachy!!Nemohl jsem tomu zabránit, nic jsem netušil a pak už bylo pozdě!Matka trpěla demencí, ale nebyla nikdy u lékaře, takže se to nedalo dokázat.Mafie u soudu vše popřela a já ještě zaplatil 300tisíc, abych se jim nedostal do spárů a nespal pod mostem!Nikdo se vás nezastane, policie nic neudělala a dal jsem jim důkaz!Matka byla okradena o celož.úspory a o dům a život.Jsem bezmocný v této zemi!Psal jsem na všechny orgány-od ministerstva až do parlamentu a ombudsmana-nikde jsem se nedovolal.Policie mi psala že to evidují-nic víc.Můj advokát hajzl pracoval pro ně-nemohu dokázat!Napsal jsem v rychlosti, co se tady děje!Nedá se tady žít-vládnou zde zločinci a národ čumí!! [bliji]

311395

10.6.2014 11:52

RE: Práva se nedovoláte!

Thor 158.?.?.?

Reakce na 311395

a nicky se taky kradou, ale exekutorská mafie je podnik sám pro sebe. Nevím, jestli současné korekce předpisů něčemu pomohou ...

311411

10.6.2014 21:58

RE: Práva se nedovoláte!

Kadlik 109.?.?.?

Reakce na 311395

Citim stebou bratre! Ale jak jsem jiz zde nekolikrat psal tak dokad nevezmeme dorukou zbrane a neudelame si tu poradek samy tak se tu dobre mit nebudeme a nigdo to za nas neudela musime si ten augiasuv chliv vycistit samy. Takze bratri a sestry nabruste sudlice a kosy okovejte cepy opravte vozove hradby a hr na ne bijte je nezivte je !

311439

10.6.2014 22:22

RE: Práva se nedovoláte!

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 311395

advokáti sú jedna prašivá banda. Možnosť tvoriť zisk z právnických služieb je podobná zvrátenosť, ako zisk v zdravotníctve. Dohody právnikov protistrán sú bežná vec, koho sa dá viac ošklbať, ten prehrá a korisť sa delí...

311444

12.6.2014 23:54

RE: Práva se nedovoláte!

Aleš Krejčí / Brno 89.?.?.?

Reakce na 311444

Právnící jsou jenom dohazovači justiční mafie: http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/4018...

311571

10.6.2014 9:41

Něco podobného

lucifuge 95.?.?.?

Kdysi jsem rozmlouval s pánem, který organizoval a účastnil se výletů do Kanady, vždy na lov medvědů. (Mně se taková záliba hnusí.) A říkal, že během takové výpravy je v lesích občas kontrolovala kanadská policie. Pokud by neměl patřičné povolení po ruce, hned k ukázání, ale někde na dnu batohu, prý by se s ním policista vůbec nebavil a hned by ho tvrdě sankcionoval. Copak by na to říkali ti dnešní radikálové zde?

311396

10.6.2014 13:17

Pokud pan Čulík panu Editoru vyhoví

MoUdrostrak 90.?.?.?

Pokud pan Čulík panu Editoru vyhoví a poukáže panu Bezděkovi nashromážděné peníze, vystopuje a zabaví je Exekutorská mafie.

Jediná možná cesta je poskytnout panu Bezděkovi za ně nějaké nemateriální plnění: Např. z nich financovat oVčanské sdružení Na podporu pana Bezděka. Na toto sdružení pořizovat věci prospěšné panu Bezděkovi: počítač, mobil, jízdenky atd. atd.

Aby měl pan Bezděk usnadněné nakládaní s ostatními svými prostředky, které Exekutorské mafii nepodléhají.

Pan Čulík i pan Editor by mohli na svých webzinech vytvořit Blog pana Bezděka, kam by pan Bezděk periodicky přispíval a popisoval svůj úděl.

Pod Blogem by byl kontakt na konto oVčanského sdružení Na podporu pana Bezděka. Tak by šlo "odklonit" prostředky a panu Bezděkovi usnadnit život a zároveň dělat dlouhý nos na Exekutorskou mafii.

Opakovaně připomínám, že prvním počinem Islámské revoluce po vyhnání krásného prozápadního sionisujícího Shaha Pahlaviho z Íránu bylo vyvážení lichvářů nad Tehran, zavazování do pytlů a shazování zaživa s masivu Alborz.

Dobře vědeli _P_R_O_Č_ [pláč] Bezuznou korrupcí a lichvou byl prokvetlý celý tehdejší prozápadní a sionisující režim. Není divu, když v Íránu působily statisíce "poradců" z USraele - zejm. v mučírnách SAVAK.

311415

10.6.2014 14:25

Nepochopil.

Definitíva 95.?.?.?

Pán Bezděk nepochopil finančný koncept sveta, učenie Tóry pre židov, dlhy a úžernícky úrok, zotročovanie bielej a inej rasy. Nepochopil, že dlhy nie sú o pomoci, ale o otroctve. Nepochopil, že štát vykonáva dozor nad dodržiavaním prikázaní Tóry, dlhy a úrok, oboje sa platiť musia a oboje majú za cieľ prijímateľa pôžičky oholiť, pôžička na pôžičku, až do konca života. Celý život pracuj na svojho pána. Štát chráni pána, nie otroka.

Voľ nebyť, ako byť otrokom... Samo Chalúpka o Slovanoch proti kresťanom, vysoko aktuálne pre všetkých, čo milujú život na dlh.

311422

10.6.2014 22:43

Na co nemám, to si nekoupím

Poradce 95.?.?.?

Většina lidí, co znám, má nejen "holou prdel", ale ještě spoustu dluhů. A ti, co ještě nemají "dostatek" dluhů, tak se nadále a dobrovolně zadlužují.
No a po čase říkají např. "počítal jsem s tím,že to budu schopen splácet, že budu více vydělávat, ale... přišel jsem o zaměstnání... zaměstnavatel (odběratel) mi nezaplatil... onemocněl jsem... přišel exekutor... přišel jsem o střechu nad hlavou...
Kdysi jsem takovým lidem pomáhal. Jenže Vy je oddlužíte, odstraníte hrozící katastrofu a oni se opět zadlužují - neumí žít bez dluhů. Pomáhat jim, to je ztráta času.
Pochopil jsem, že "každý se má tak, jak si zaslouží". Nikdo se nemá ani hůř ani líp, než si zaslouží! Ale to většina lidí nechce slyšet.
Řekněte např. kuřákovi, když má dluhy, aby přestal kouřit cigarety, případně aby přestal chodit do hospody, přestal sázet sportku, házet peníze do automatů atd. Vysměje se Vám a jde si klidně půjčit kamkoliv, i k lichváři. Klidně podepíše, že vrátí o 300% (tři sta procent!) více. Zažil jsem to - chlap to měl ve smlouvě a chtěl, ať mu pomůžu (půjčil si 35 tisíc a měl vrátit 135 tisíc ve splátkách po dobu několika let). Taky jsem viděl smlouvu se společností Provi...., kde byl uveden roční úrok cca 500 procent. Jestli tu smlouvu ještě někde najdu, tak ji naskenuji a pošlu panu Stworovi ke zveřejnění.
PS: Většina Čechů je strašně hloupých a nevzdělaných (o vzdělávání ani nemají zájem, ale o půjčky ano). Před 20 lety bych se vsadil, že Češi nikdy nebudou tak hloupí, jako Američané. Dnes bych se vsadil, že už Američany dohnali a možná i předehnali - v hlouposti.

311446

10.6.2014 23:15

No, nevím ...

Kiviss 193.?.?.?

Reakce na 311446

... moje americká kamarádka, zcela upřímně [velký smích], kdysi "vyřešila" problém s Visa kartou jejím ostentativním přestřižením, hozením zbytků karty do koše a slovy: "A teď jsem s vámi skončila!" [velký smích] [velký smích]

311450

11.6.2014 8:44

RE: No, nevím ...

P.K. 185.?.?.?

Reakce na 311450

Nejspíš to není ani tak o hlouposti, finanční negramotnosti, jako o vůli- sebeovládání "nepodlehnout společenským trendům a dalším závislostem", ve formě spotřební elektroniky, dovolených, případně přímá závislost na drogách, alkoholu, které kromě zvýšených finančních nákladů též téměř nepozorovaně podlamují schopnost člověka racionálně uvažovat i žít bez potřeby nákupu neustále nových hraček, kompenzujících něco, čeho se nám nedostává právě z důvodu závislosti na našem "životním stylu" (tzv. "začarovaný kruh"[smích]).
Lidi, podepisující ty mnohdy šílené smlouvy, dost pravděpodobně jejich obsah ani příliš nezajímá; jsou totiž zaměřeni hlavně na "dosažení (imaginárního) cíle". Vzpomeňme třeba na "shopping spree" M. Jacksona a dalších[smích]).
Problém je tedy mnohem hlubší, než se zdá; právě proto by měli být lidé v některých směrech řekněme "více regulováni, nebo chráněni", třeba i zákony; jenže takové "zacházení" nikdo nikdy neocení: říkejte dítěti "nesahej na rozpálenou plotnu", zakazujte to, případně vyhoďte všechny vařiče i se sporákem, a ono je bude denně vyhlížet z otevřeného okna; pokud nebydlíte v přízemí a potomek vypadne, máte ještě větší problém.
Dalším problémem je samozřejmě, celková ekonomická situace: pokud nejsou jistoty zaměstnání, nebo koupíte nemovitost v době, kdy je trh uměle nafouknutý...ale to by zřejmě vyřešila výše zmiňovaná "sebekázeň"[smích].
Nemám čas ani důvod to nějak hlouběji rozvádět, takže se za případné nepřesnosti, nejasnosti, omlouvám[smích]; stejně rozhoduje vlastní pochopení, poznání;"rady" jsou nejen zbytečné, ale mnohdy nežádoucí, vzbuzující spíš odpor.

311462

11.6.2014 19:47

"Palec nahoru"

Kiviss 77.?.?.?

Reakce na 311462

1. "více regulováni, nebo chráněni" - to je opravdu dilema. Dnešní spor mezi "demokratismem" a "totalitou" (zjednodušeně).

Posledních 25 let demokratistického experimentu v ČR (i všeobecně) ukazuje více na slepou uličku.
BTW Komunismus, stejně jako demokracie, v ČR nikdy nebyl [mrknutí jedním okem]

Mimochodem, to děvče to bralo opravdu vážně.
Ale souhlasím, může to být výjimka. [smích]

Reklama, všeobecně masmédia, "umělecký" průmysl se "starají" o narušení orientované pozornosti.
Pokud je osedláno podvědomí, na člověku se již jede snadno.

311490

11.6.2014 18:11

RE: No, nevím ...

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 311450

Vidim to jinak protoze kdyz si udela dluh tak at ho taky zaplati ... Americanky - ( amici taky ) sou ve vetsine pripadu idioti kdyz si nedokazou kontrolovat budget a dokazou na creditkach vybrat vic nez muzou splacet a diky interestum a vselijakejm penalties se z nich stali dojny kravy ... Ja vosobne bych se v USA a v CDN bez creditek ktery sou pro me velice convenient nevobesel ale protoze zaplatim dluh na creditce vzdycky plnou castkou a vcas aby me nemohli dojit na urokach nebo dokonce honit a konfiskovat jako se to dnes deje v ceskym krateru tyhle problemy jako velka vetsina amiku sem jeste nemel a taky nikdy mit nebudu. [chechtot]

311485

22.6.2014 22:28

RE: Na co nemám, to si nekoupím

Poradce 95.?.?.?

Reakce na 311446

Doplňuji. Zde můžete vidět: úroky Provident na straně 71 v bodě 1 v dokumentu č. 2483278 (Insolvenční návrh spojený s návrhem na povolení oddlužení) a to včetně poplatků - přes 500%ročně (RPSN)!

PS: Omlouvám se, že neumím vložit přímý odkaz na ten dokument č. 2483278, resp. zkopírovat jen tu jednu stránku č. 71 a tu sem vložit.

312166

10.6.2014 23:06

PPMi-NA 1

Kiviss 178.?.?.?

Nášlapná protipěchotní mina.
Následkem výbuchu jsou utržená chodidla, roztříštěné kosti a poškozená měkká tkáň. Šance na přežití 1:1.
Od II sv. války není účelem vojáka vždy zabít, ale často "pouze" vyřadit z boje způsobem, který zatíží spolubojovníky a bude mít za následek rozsáhlé odčerpání prostředků v týlu nepřítele (přeprava, lékaři, léky, rekonvalescence atd.)
Tolik o věci zdánlivě nesouvisející.

Také mám často cukání pomoci v podobných případech, ale čím jsem starší, tím méně podléhám.
Často si totiž snažím nejdříve odpovědět na otázku:
"Cui bono?" - V čí prospěch? Komu to poslouží?
Jak jsem tu mimo jiné četl, bylo by zajímavé sledovat tyto exekutorské a jiné pramínky peněžních toků, jak se stékají do potůčků, řek a poté do veletoků. Ukázat a zřetelně říci, kde ústí a končí!

Na podobných případech "vykrvácí" (a přitom bez výsledku) tisíce lidí. Nelze pomoci všem! Takových "min" systém položí kolik uzná za vhodné (viz např. nový český občanský zákoník).
- Červený kříž uvádí v ČR až 100 000 bezdomovců.
- V ČR je ročně vyhlášeno téměř 20 000 osobních bankrotů.
- atd.

Pokud se nezmění SYSTÉM, nezmění se nic!
Budou to jen mizející vlnky, za kamínkem, na hladině rybníka.

311447

10.6.2014 23:20

Demokracia je principiáln omyl

novapalo 195.?.?.?

Mám pocit, že sa asi začnem neustále opakovať. Je mi to ľúto, ale zasa sa musím odkázať na vyššie uvedenú knihu od pána P.P.Kysuckého. Spoločnosť, ktorá neverí v existenciu Boha a reinkarnácie duše človeka, je veľmi duševne narušená. Česká spoločnosť ľudí je viac duševne narušená ako Slovenská, ktorá verí v neexistujúceho kresťanského Boha. Ak niekto (ako kresťania) veria v neexistujúceho Boha, tak to nehovorí nič o tom, či Boh (skutočný) existuje, alebo nie........ Nechcem opisovať citáty z tejto knihy a privlastňovať si vedomosti, ktorými nedisponujem. Tí, ktorí máte odvahu, čítajte knihu pána Kysuckého. Sú tam slabé časti, zjavne je p. Kysucký viac mysliteľ, ako slabý literát. Ale potom v knihe neustále nachádzate "skvosty", ktoré stoja za to prečkať tie slabé chvíle pána Kysuckého.

311451

11.6.2014 6:08

Nekonecny system

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Exekutor je jediný obchodník, který může jednu věc prodat 20-30 a více lidem (prodáva postupně znovu a znovu) . Tak třeba dlužníkovi A zabaví a poté prodá jeho byt. Ten koupí v dražbě osoba B. Krátce na to exekutor hledá dluh nebo jiný způsob (ten najde vždy) jak obstavit byt osobě B. Byt jde opět do prodeje, koupí ho osoba C....a takle donekonečna. Určitě to není takle jednoduché a rychlé, ale tímto způsobem u nás probíhá nekonečný prodej majetků a absolutní okrádání všech o vše co mají a mít budou. Jde o to aby úplně každý neměl nic a pouze dlužil a splácel, nejlépe do konce života. Tento systém klidně může fungovat donekonečna. Všechny peníze legálně ukrást a ostatní majetky pořád dokola prodávat a zabavovat. Takto mohou jednu nemovitost prodat někomu jinému klidně každý rok...

311458

11.6.2014 10:05

Agenda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Je jasné, že to co se děje není náhoda ale čísí "agenda".

Místo tlachání raději pojďte přemýšlet, co tím sledují a chtějí dosáhnout? O co jim jde?

Likvidace ekonomiky?
Po exekuci lidé kupuji jen to nejnutnější. Vytváří se "lokální ekonmické okruhy", systémy vzájemných protislužeb, kolabuje placení daní, ... lidé se snaží přežít bez peněz a bez státu ...

Získání levné pracovní síly?
Zahraniční i domácí "investory" zajímá levná pracovní síla a její snadná "mobilita". Ideální jsou bezdomovci ochotní bydlet na ubytovnách a dělat cokoli jen aby přežili.

Vyvolání poptávky po nájemním bydlení?
Bohatí "investují" v rámci "divezifikace portfolia" do nemovitostí k pronajímání. Při klesající porodnosti však klesá poptávka. A neobydlené nemovitosti jsou hodně drahé!

Schwarzenbergovo "Přišla doba, ve kterou jsme vůbec nedoufali. Uteče pár let, lidi tady budou mít problém se nažrat, a pak jim bude jedno, co se komu vrátí"?
"Privatizace" všeho - lesů, orné půdy, bytového fondu, vodních zdrojů, nerostných zdrojů, ...

Souhlas s těžbou nerostných zdrojů?
Zlato, stříbro, břidlicový plyn, uhlí, uran, ... S minimálními náklady. Bez ohledu na zničené životní prostředí.

Vyvolání sociálních nepokojů, povstání, občanské války?
Nasraní lidé kteří nemají co ztratit budou hodně krutí! Viz Irák, Libie, Syrie, Egypt, Ukrajina, ... Jako první na řadě to odnesou policajti, právníci (soudci, státní zástupci, exekutoři, ...), politici, ... a možná i sociální pracovnice, které se účastní kráděží dětí a vydírání otců. Proč to chtějí?

Depopulace?
Emigrace, sebevraždy, předčasná úmrtí na nemoci ze stresu, ...
Akcionáři zdravotních pojišťoven a důchodových fondů požadují každý rok "zhodnocení" svojí investice! Buď růst ceny akcií nebo větší dividendy!

Další nápady?

311466

11.6.2014 10:28

Kam to povede?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Nejspíš to povede k sociálním nepokojům a možná i k občanské válce jako na Ukrajině. Možná se už čeká jen na "výstřel z Aurory". Lidi jsou hodně nasraní. Ti nejpostiženěnší a nejnasranější tady v diskuzi nenajdete, ti místo toho shání buď peníze na přežití nebo zbraně.

První co vám zabaví je peníze v bance, bydlení, auto, počítač, ... Znemožní vám normálně existovat a pracovat. S exekucí na plat vás nikdo nezaměstná, a z té almužny co vám nechají nezaplatíte ani nájem! Ví že pár tisíc vás nemotivuje a že za pár stovek navc jim okamžitě utečete a oni budou muset hledat a zaškolovat někoho jiného. Budete krást a přividělávat si jinak ...

Statistiky "nezaměstnanosti" se tvrdě falšují. Po jednom "nedostavení se" na pracák vás okamžitě vyškrtnou. Jednají s vámi jako se psem. Jednou to zkusíte a pak už tam nelezete. Oficiální nezaměstnanost a "práce na černo" bude minimálně dvojnásobná.

Cca 10% až 15% populace má psychopatické sklony a nedělá jim problém zabíjet zvířata. Jakmile to vypukne, tak už není velký rozdíl v zabití zvířete a člověka. My jsme pro ně dobytek, oni jsou pro nás predátoři, které je třeba vyhubit. Když se každý bojí o život tak není čas na přemýšlení a rozlišování. To se dělá až zpětně. Neskončí to dobře. Ale lépe než chcípnout hlady.

Během pár let se čeká v Evropě potravinová krize. Cena potravin poletí nahoru. To bude nejspíš "poslední kapka". Proto se jedná o rozmístění "jednotek NATO" po celé Evropě. Domácí vojáci zpravidla odmítnou střílet do vlastních lidí a přeběhnou na druhou stranu.

Oni to vědí a připravují se na to!

311469

11.6.2014 11:23

0,8,- Kč

Osmdesat haleru 77.?.?.?

U zdravotni pojistovny mam trvale preplatek asi 700,- Kc, ktery si tam nechavam prave kvuli podobnym nesmyslum. Bez sance. Jednou jsem dostal celkem dva dopisy (v hodnote 30,- Kc) ze pry jim dluzim osmdesat haleru. Vydal jsem se tedy na pobocku s dotazem co to ma znamenat. Slecna zira do pocitace a pak pronese ze nechape proc mi to posilaji, kdyz tam mam preplatek asi 700,- Kc. To vim. Ptam se zda-li je to tim vyresene? Neni!
Musim pry najit urednika, ktery ten dopis odeslal. Nastesti jsem z Prahy, takze cesta do centralniho chramu neomylneho bozstva nezabere cely den. Tam se nakonec dozvidam, ze pry se „jim spatne zapocitala“ prichozi platba v systemu. Tentyz dumyslny system ale (v dusledku vlastni chyby) nevahal a okamzite vygeneroval dva dopisy v hodnote 30,- Kc o „dluhu“ 80 haleru. Nastesti je to tim tedy vyresne, protoze „dluh“ je smazan spravnym zapocitanim nasledne platby.
Co na tom, ze tam byl celou dobu na jejich uctu preplatek v hodnote tisicinasobku smysleneho dluhu. Jasne tim naznacuji, ze jim vubec nejde o ty penize. Chteji jen buzerovat a maji ve vsem bordel.

311471

11.6.2014 15:38

Divíme se, co všechno je v tomto státě možné, ale to jsme si přivodili sami svým nezájmem

Annna 90.?.?.?

Do úvodu jednoznačně zastávám: dlužíš - zaplať! Ale tomu se teď nechci věnovat. Teď bych chtěla mluvit o nemorálním a zavrženíhodném způsobu, jakým exekutorsko-právnická sebranka pod záštitou státu využívá výnosnou záminku = dluh, skrze níž se dopouštějí nevídaných nespravedlností. Je zajímavé sledovat, jak jsou ti zaprodanci zla schopni obrat člověka o vše pod úctyhodným pláštíkem vrácení dluhu věřiteli. Je také zajímavé sledovat věřitele, jak se ve svém "svatém" rozhořčení bijí v hruď s tím, že oni jen hájí svá práva, a přitom je jim naprosto jedno, že se to děje doslova všemi prostředky. V naší společnosti se stále víc dějí zlé a neodpustitelné skutky. Ani omylem nežijeme v právním státě. Žijeme ve státě se zákony nadiktovanými zájmovými skupinami, v tomto případě hamižnými právníky. A tak se ptám, copak se tyto osoby bez svědomí nebojí toho, že se dříve nebo později ocitnou na "druhé" straně, kde budou najednou stát už nechráněni hradbou svých nakradených majetků a mafiánských sítí, a budou jen trpět obtíženi svými ohavnými hříchy, které z nich nikdo nesundá, leda odpuštění všech těch, kterým ublížili?

311479

11.6.2014 17:21

šlo vůbec někdy o "vrácení dluhu věřiteli"?

? 77.?.?.?

Reakce na 311479

viz
Nenasytní exekutoři chtějí kasírovat i věřitele
http://www.novinky.cz/finance/338587-nenasytni-exe...

311482

13.6.2014 7:12

1,5 millidí ohrožených chudobou?

Thomas Jeff 90.?.?.?

Takový počet lidí ohrožených chudobou v České republice. A koho ti lidé volí? OSD, TOP, ANO, ČSSD? Využívají vůbec své volební právo? Pokud ho neuplatní, jsou zodpovědní za ten bordel a marasmus. Zvíře se při ohrožení brání, uteče.

Proč se nabrání lidé ohrožení chudobou? Koho volí asi pan Bezděk?

311587

13.6.2014 8:52

RE: 1,5 millidí ohrožených chudobou?

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 311587

O tomhle přemejšlím už celou tu dobu,co jsem začal"rozum brát"
a protože se to dá vysvětlit jen zřejmě nějakou hodně vážnou duševní poruchou,"zlomil jsem hůl nad systémem tzv. demokracie".
Zřejmě s ignoranty pohne jen to,až "po sobě budou hovna žrát"a bude jich většina národa.....,MoU tuto ztrátu pudu sebezáchovy nazývá "lídlováním Mařenek a pravicováním Pepíků" a vystihl to skvěle....Slovy jeho eminence kardinála Piccollominihlo :
"Co chcete od člověka,od tvora,který už na svět přichází mezi močí a výkaly......" [oči v sloup] [oči v sloup]

311595

14.9.2014 13:58

Jak na dluhy,

Vojtěch 85.?.?.?

Dlužíte? Nejste schopní splácet? Jste v úvěrové pasti? Pak si přečtěte tento článek www.erada.cz/?p=1015 najdete v něm návod, co musíte udělat a proč. Proč třeba nejdřív musíte splatit jistinu úvěru a jak věřitele přimět k tomu, aby to akceptoval, proč nesmíte strčit hlavu do písku a své problémy řešit, že jsou i jiné možnosti, třeba konsolidace půjček, splátkový kalendář, proč se vyhnout oddlužovacím společnostem velkým obloukem, kam a kde žádat o bezplatnou radu a pomoc a co vlastně s tím vším udělat.

317413

Tuto stránku navštívilo 6 735