Diskuze k článku
Čtvrtá cesta k ruskému Řádu
Příspěvků 42
Zaujimave doplnky k clanku najdete tu
http://pando.com/2014/02/28/pierre-omidyar-co-funded-ukraine-revolution-groups-with-us-government-documents-show/
http://www.theoccidentalobserver.net/2014/03/the-arseniy-yatsenyuk-foundation-has-disappeared/
https://wikispooks.com/wiki/Document:Battleground_Ukraine
7.5.2014 23:57
RE:valka o modre zlato
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 179.?.?.?
Reakce na 309244
Eurasie, Oceánie, Eastasie a ...?
"Rebuild an original map of the "sacred concept of the world".
Odpovědí na současnou unipolární mocenskou situaci a ,,ideovou,, monokracii je ze strany nemála Rusů idea Eurasie http://evrazia.org/modules.php?name=News&file=article&sid=1594
projekt multipolárního uspořádání světa http://evrazia.org/modules.php?name=News&file=article&sid=86 které by mělo zabránit globalizaci, standartizujícímu imperialismu http://evrazia.org/modules.php?name=News&file=article&sid=244 umožnilo podřízení ekonomiky civilizačním hodnotám http://evrazia.info/modules.php?name=News&file=article&sid=1884 a zabezpečilo kulturní diverzitu
http://evrazia.info/modules.php?name=News&file=article&sid=1886
Neo-eurasijské hnutí světa vidí své spojence v kulturně autonomních komunitách Třetího světa a vzdorujících enklávách Prvního. Vztah k marxismu má krajně kritický a selektivní a vybíravý.. Výraznou a svéraznou vůdčí osobností Neo-eurasianismu je kontroverzní a zpočátku nepřehledný, ale nepřehlédnutelný Alexandr Dugin (Aлекса́ндр Ге́льевич Ду́гин) http://www.knowledgerush.com/kr/encyclopedia/Alexander_Dugin/ ,Přes veškerou kritiku Duginova vize http://evrazia.info/modules.php?name=News&file=article&sid=454 získala podporu nejen některých představitelů Ruské pravoslavné církve, ale i budhistických, muslimských a židovských náboženských vůdců. http://www.mod-langs.ox.ac.uk/russian/nationalism/shekhovtsov2.html
Průchodné hradby
We face more questions than answers.
Kritika západní civilizace je vcelku důkladná a důsledná a navazuje na viditelné i punkevní tradice, nejen Ruska a nejen z ruské pozice. Závazně dlouhodobé tradice. Přinejlepším alespoň ty prvopočátně fotiánské..,,The Western civilization built its own system on the basis of the secularization of Western Christianity (Catholicism and Protestantism), bringing to he the fore such values like individualism, egoism, competition, technical progress, consumption, economic exploitation. The Roman-German civiilization founds its right to globality not upon spiritual greatness, as upon rough material force. Even the spirituality and strength of the other peoples are evaluated only on the basis of its own image of the supremacy of rationalism and technical progress.... V této souvislosti se zdůrazňuje Ideokracie. Výčet předchůdců, zdrojů, pramenů a cílů je nemalý...
The investigation on the origins of sacredness (M.Eliade, K.G.Jung, C.Levi-Strauss), the representations of the archaic consciousness as the manifestationist paradigmatic complex laying at the roots of culture.
The reduction of the many-sided human thinking, of culture, to ancient psychic layers, where are concentrated fragments of archaic initiatic rites, myths, originary sacral complexes. Interpretation of the content of rational culture thr...Automaticky kráceno
The investigation on the origins of sacredness (M.Eliade, K.G.Jung, C.Levi-Strauss), the representations of the archaic consciousness as the manifestationist paradigmatic complex laying at the roots of culture.
The reduction of the many-sided human thinking, of culture, to ancient psychic layers, where are concentrated fragments of archaic initiatic rites, myths, originary sacral complexes. Interpretation of the content of rational culture through the system of the ancient, pre-rational beliefs (A.Dugin, "The evolution of the paradigmatic foundations of science" [Evoljutsija paradigmal'nyh osnovanij nauki], Moscow 2002)........ The search for the symbolic paradigms of the space-time matrix, which lays at the roots of rites, languages and symbols (H.Wirth, paleo-epigraphic investigations). This attempt to give a foundation to the linguistic (Svityc-Illic), epigraphic (runology), mythological, folkloric, ritual and different monuments allows to rebuild an original map of the "sacred concept of the world" common to all the ancient Eurasian peoples, the existence of common roots (see A.Dugin "Hyperborean Theory" [Giperborejskaja Teorija], Moscow 1993.
.......The assimilation of the social criticism of the "new left" into a "conservative right-wing interpretation" (reflection upon the heritage of M.Foucault, G.Deleuze, A.Artaud, G.Debord .. Assimilation of the critical thinking of the opponents of the bourgeois western system from the positions of anarchism, neo-marxism and so on.
Latinská Amerika hlupácky přehlédnuta !
Tématický rozsah Duginových přednášek, jak z ukázky vidno, je zcela neskrupulózní Ги Дебор: Кошмар Общества Зрелища (Александр Дугин, Finis Mundi)
Фридрих Ницше: путь к Сверхчеловеку (Александр Дугин, Finis Mundi)
Барон Унгерн: Бог войны (Александр Дугин, Finis Mundi)
Карл Хаусхофер: Континентальный блок (Александр Дугин, Finis Mundi)
Граф Лотреамон: Крылатые спруты сознания (Александр Дугин, Finis Mundi)
Невидимая Вселенная Парвулеско (Александр Дугин, Finis Mundi)
Пётр Савицкий: Идеолог Великой Евразии (Александр Дугин, Finis Mundi)
Густав Майринк: Дыхание костей (Александр Дугин, Finis Mundi) http://evrazia.tv/
!! Marx↔ Gramsci↔ Levi-Strauss↔ Marx !! This conceptual pole represents a new stage of development of the "left-wing" (national-bolshevik) tendencies existing also among the first eurasists (Suvchinskij, Karsavin, Efron), and also a method for the mutual understanding with the "left" wing of anti-globalism. "Third way" economics, "autarchy o...Automaticky kráceno
The investigation on the origins of sacredness (M.Eliade, K.G.Jung, C.Levi-Strauss), the representations of the archaic consciousness as the manifestationist paradigmatic complex laying at the roots of culture.
The reduction of the many-sided human thinking, of culture, to ancient psychic layers, where are concentrated fragments of archaic initiatic rites, myths, originary sacral complexes. Interpretation of the content of rational culture through the system of the ancient, pre-rational beliefs (A.Dugin, "The evolution of the paradigmatic foundations of science" [Evoljutsija paradigmal'nyh osnovanij nauki], Moscow 2002)........ The search for the symbolic paradigms of the space-time matrix, which lays at the roots of rites, languages and symbols (H.Wirth, paleo-epigraphic investigations). This attempt to give a foundation to the linguistic (Svityc-Illic), epigraphic (runology), mythological, folkloric, ritual and different monuments allows to rebuild an original map of the "sacred concept of the world" common to all the ancient Eurasian peoples, the existence of common roots (see A.Dugin "Hyperborean Theory" [Giperborejskaja Teorija], Moscow 1993.
.......The assimilation of the social criticism of the "new left" into a "conservative right-wing interpretation" (reflection upon the heritage of M.Foucault, G.Deleuze, A.Artaud, G.Debord .. Assimilation of the critical thinking of the opponents of the bourgeois western system from the positions of anarchism, neo-marxism and so on.
Latinská Amerika hlupácky přehlédnuta !
Tématický rozsah Duginových přednášek, jak z ukázky vidno, je zcela neskrupulózní Ги Дебор: Кошмар Общества Зрелища (Александр Дугин, Finis Mundi)
Фридрих Ницше: путь к Сверхчеловеку (Александр Дугин, Finis Mundi)
Барон Унгерн: Бог войны (Александр Дугин, Finis Mundi)
Карл Хаусхофер: Континентальный блок (Александр Дугин, Finis Mundi)
Граф Лотреамон: Крылатые спруты сознания (Александр Дугин, Finis Mundi)
Невидимая Вселенная Парвулеско (Александр Дугин, Finis Mundi)
Пётр Савицкий: Идеолог Великой Евразии (Александр Дугин, Finis Mundi)
Густав Майринк: Дыхание костей (Александр Дугин, Finis Mundi) http://evrazia.tv/
!! Marx↔ Gramsci↔ Levi-Strauss↔ Marx !! This conceptual pole represents a new stage of development of the "left-wing" (national-bolshevik) tendencies existing also among the first eurasists (Suvchinskij, Karsavin, Efron), and also a method for the mutual understanding with the "left" wing of anti-globalism. "Third way" economics, "autarchy of the great spaces". Application of ...Automaticky kráceno
10.5.2014 0:28
RE: valka o modre zlato 3
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?
Reakce na 309842
Tak moc jsem se tím neprokousal a překladač to zbastlí, ale určitě je nadějné možná se rodící slovanské křídlo v "unýjce, jestli jsem dobře slyšel 140 miliónů, kteří by si mohli unisono jet na svoje zájmy. Kdoví.
aspoň zdanie pokroku myslenia o tomto svete, sme unavení a ponížený týmto dnešným stavom sveta, a už rozlišujeme pravdu od nepravdy, a veru,nepravdu už neprijímame ju tak ako v r.1989, takže sa možno črtá myšlienka novej doby,
Kam v posledních 60 letech vlítli Američani, zůstala jen spoušť, vykradená země a chaos.Vždy to pokrytecky zdůvodnili šířením demokracie, svobody a lidských práv nebo ohrožením amerických zájmů, byť to bylo na druhé straně zeměkoule. Přímé vojenské agrese, organizování převratů, revolucí, sabotáže, ekonomické vydírání a zotročování, popř. další špinavé kousky měly vždy za cíl instalaci poslušných a Americe vděčných loutek a následné vyrabování a podřízení příslušných států. To vše jen proto, aby západní oligarchové ( bankéři,majitelé zbrojařských firem a nadnárodních koncernů ) mohli dále zvyšovat už tak obrovské zisky a tím i moc. To se jim vcelku dařilo, takže z nich vznikli otesánkové, kteří nyní chtějí všechno a všude. Mezitím se ovšem svět změnil. Kdysi chudé země v postavení kolonií se začaly prosazovat ve výrobě materiálních předmětů, následně bohatnout a tím i posilovaly svůj mezinárodní význam, zatímco Amerika a mnohé země západní Evropy si nechtěly špinit ruce "špinavými" výrobami a vsadily na bankovnictví, hi - tech výroby a především služby při stále rostoucím deficitu. V důsledku toho se staly tak zadlužené( důležitou otázkou je, kdo jsou ti věřitelé předluženého Západu ?), že je to prostě nesplatitelné. Rusko, které za Jelcina vypadalo jako další snadná a obrovská kořist západních oligarchů, se za Putina natolik zvedlo, že s ním musí počítat i oligarchové. Bez jeho plynu a ropy většina Evropy rychle zkrachuje a jeho vojenská síla je hodně nepříjemným trnem v oku západních oligarchů. Zatímco stále více agresivní Amerika ztrácí podporu a důvěru soudných lidí po celém světě, Rusko svojí konzistentní a zdrženlivou zahraniční politikou naopak získává stoupence. Vidím to tak, že rozhodující pro další vývoj světa je postoj politiků všech zemí k politice Ameriky. Pokud opustí svůj servilní postoj k její agresivní a dobyvačné politice, a to i za cenu ztráty osobních výhod od amerických boháčů (jsou to stejně jen drobečky z jejich královsky prostřeného stolu ), pak bude Amerika donucena dramaticky změnit své chování ve světě. Chce to od politiků celého světa jen notný kus osobní odvahy, moudrosti a svědomí.
Svět politiky, zakulisních her a podloudností, kradmostí, vrtošivostí, řevnivostí je formátováním na desetileté beztrestné rozmazlené idiotské spratky a pokud dospějí tak rovnou do her dětí na pískovišti mlátících se lopatičkami po palicích a s vybíhajícími tlupami, které toto vzdělání ukončili na výtečně a s olympu mezi ovladatelné rozumem a přínosem okolí či rovných podmínek všem šlechetně holt sestupovat nikdy nebudou.
A platí že absolutní moc korumpuje absolutně a na to demokratúra stávající formace je jenom pimprdlové divadélko ovládaných loutek zcela zdegenerovanými ubožáky bezcílných hovad, která si pouze dokazují že to dokážou. A to cokoliv tradá.
Poučen chováním politiků, domnívám se, že politici k odmítavému postoji k zahraniční politice Ameriky sami nenajdou odvahu. Proto impuls musí přijít zdola, od prostých lidí, kteří odvahou, moudrostí a svědomím disponují ve větší míře než politici.
Poučeni historií, lidé opět vzývají Pevnou ruku. Konečně prý má být nastolen Řád! Konečně bude svět fungovat; logicky, bez korupce a morálně. To má zaručit Čtvrtá ideologie, jejíž barvu sice neznáme, ale určitě nebude hnědá, rudá, oranžová, modrá, zelená, natož růžová...
Kdyby tak lidi radši začali hledat ten řád sami v sobě. Nikdo přece nezakazuje jednat podle vlastního srdce.
Uctívání Vůdců, Mágů a jejich Řádů je pouze projevem vlastní lenosti v hledání něčeho vyššího sami v sobě. Jenže tam se musí začít, chceme-li opravdu něco jiného než jen další ideologii, která se dřív nebo později zvrhne.
článek nebyl o volání po pevné ruce. připadá mi, že jste to buď nečetl, nebo nepochopil. Nikdo nikoho neuctívá, nenabízí jednoduché pravdy a nezakazuje osobní (duchovní) rozvoj. naopak k němu nabádá, doporučuje, a klade ho jako základní podmínku pozitivního vývoje. už toto je samo o sobě velmi cenná úvaha ! chaos je hybatelem, ale musí být neřízený,neudržovaný uměle. Aby nezpůsobyl neadaptovatelné změny , MUSÍ proti němu zákonitě stát jakási protikladná síla. řád se tomu říkat přeci vůbec nemusí...zbytečně to zavádí, jak vidno na vašem příspevku. jen tak mimochodem : vy jste ten řád v sobě už našel? Pokud ano,tak jak to změnilo váš život, (případně i můj), a co budete dělat po jeho zbytek ? Předem děkuji za odpovědi.
Toto je veľmi dobrý článok, ktorý principiálne rozdeľuje pôsobenie Ruska a USA. Je to pravda. Slovenský autor P.P. Kysucký vo svojej knihe „Demokracia je principiálny omyl“ však ide na podstatu veci. A to, že demokracia je degeneratívny systém, pretože svojou podstatou odporuje dvom základným zákonom vo vesmíre a teda zákonu duality a zákonu hierarchie. V našom vesmíre neexistuje rovnoprávnosť a rovnocennosť. Preto princípy demokracie sú odporujúce základným zákonom vo vesmíre.
Každému je jasná duchovná hierarchia : kameň, rastlina, slimák, vták, cicavec, človek, UFO. Ale nikto nechce pripustiť, že takáto jemnejšia hierarchia je aj medzi národmi a medzi jednotlivými ľuďmi a musí byť aj medzi ženou a mužom. Je jasné, že schopný a vzdelaný človek nie je rovnocenný s človekom neschopným a aj bez vzdelania. Preto voľby, keď každý volič disponuje 1 hlasom bez ohľadu na jeho hierarchické zaradenie sa v spoločnosti, je protiprírodný systém. Tento rovnostársky politický systém musí zákonite produkovať politikov najnižšej možnej kvality, pretože masy ľudí sú neznalí.
Princíp rovnoprávnosti a rovnocennosti však všetkým hovorí : „Aj ty neschopný, si rovnoprávny a rovnocenný.“ Je jasné, že je to omyl a preto ale tento princíp svojim pôsobením rozdeľuje všetkých proti všetkým. Tento princíp totiž ruší hierarchiu!!!! Najskôr je to samostatnosť národov, potom náboženstiev, potom samostatnosť geografických oblastí......... V podstate tento princíp rozdeľuje všetkých proti všetkým.
V knihe autor napísal už pred 3 rokmi o Arabskej jari, že to skončí totálny krachom, ak sa nezruší demokracia. Taktiež emancipácia žien je výplod chorého princípu demokracie – teda rovnoprávnosti a rovnocennosti. Autor P.P. Kysucký tvrdí, že žena nemôže mať rovnaké práva ako muž a žena má byť podriadená mužovi, ináč nebude šťastný ani muž a ani žena v rodine s emancipovanou ženou. Povedzte p. Duginovi, nech si prečíta knihu slovenského autora P.P. Kysucký. Dá sa stiahnuť aj v SK aj v RU verzii zadarmo na www.negativa.sk. Autor navrhuje budúci politický systém po krachu demokracie a aj postupný prechod od demokracie.
1.5.2014 17:31
RE: Pavol Peter Kysucký išiel na podstatu
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 309264
Naprostý souhlas!!! - všech láskyplných přívrženců demokracie se ptám:
Už jste někdy viděli, aby zajíc žral lišku???
Veľmi ma zaujala vaša "jemnejšia hierarchia medzi národmi". Mohli by ste prosím vás uviesť konkrétne niečo z tejto hierarchie?
Zaujíma ma tá časť, ktorá je NAD slovenským národom. Sme obaja slováci, tak môžme hovoriť otvorene, bez zbytočných škrupulí. Hierarchia "pod slovákmi" ma nezaujíma, s tým sa ani neobťažujte.
presne toto isté ma napadlo. Rád si počkám na odpoveď aj ja.
Mám obavu, že příspěvek Novapalo je ve skutečnosti jádrem Duginovy nové teorie. Návrat k předmodernímu Řádu, kde každá věc má svoje místo.
Problém - zřejmý každému vzdělanému člověku - je v tom, že právě tohoto Řádu se lidstvo po obrovském boji zbavilo jako strašného jařma. Hlavním důvodem odporu novověku proti středověku bylo pochopení, že "přirozenost" Řádu byla ve skutečnosti konstrukcí jeho vykladačů - těch, kdo měli moc. Proti tomu se tedy zvedl odpor a jako hlavní problém byl identifikovánm problém držitelů společenské moci (to je jeden ze dvou hlavních důvodů vzniku demokracie). Vedle toho paralelně běžel spor o "cenu" individua. Má neschopný člověk stejnou cenu jako schopný? Opět byla odpověď lidstva stejná jako v prvním případě: Cena živé duše je ve skutečnosti neuchopitelná, nekonečná a nepoznatelná (je tedy ekvivalentní = všichni lidé jsou si rovni a mají stejnou "cenu". Každý člověk má jiné přednosti (ty ostatním zřejmé) a zároveň předností samotného života je tajemství (čili tajemství je také předností jakéhokoli člověka v jeho samotné podstatě), které nemůže být zjevné a uchopitelné rozumem lidské bytosti, protože se každá bytost v čase proměňuje a tak i každá událost (což lidský rozum není schopen uchopit). A tak význam událostí není nikdy definitivní, ohraničený a známý. Pouze lidská pýcha se snaží vidět sama sebe schopnou posuzovat, co je cenné a co cenné není. Skutečnou odpovědí části novověku na středověký Řád je humanismus a jeho pokora vnímající tragičnost, sílu a neuchopitelnost lidského bytí.
Duginova Čtvrtá cesta evidentně směřuje k znovuobjevení Řádu a Boha, co je spojeno vždy s představou přirozené hierarchie věcí ve Vesmíru (což by problém být nutně nemusel) a současně s představou někoho, kdo určí, co a kdo stojí v jaké pozici v přirozené hierarchii (což je nepřekonatelný problém). Žádná lidská bytost není dost moudrá na to, aby sama určovala, ale i podle jiných "návodů" (Bible např.) konkrétně vymezovala, co je v jaké pozici v dané heirarchii (pokud nějaká taková je). Tato teorie ale nemůže dopadnout jinak než praxí tohoto vymezování (diktátem, co je správné a co není).
Takový úkol není slučitelný s mohoucností lidského ducha a nikdy nebude, i kdybychom využívali 100% naší mozkové kapacity. Toto je ono zapovězené poznání "stromu života a smrti" známého z přirovnání v Bibli a pro žádného jednotlivého živého tvora ve Vesmíru není způsobu, jak jej dosáhnout. Jedině Bůh (je-li nějaký) - to jest entita nemající bytí jednotlivého jsoucna - je schopen toto poznání vlastnit.
Jednoduše řečeno, člověk není sto ocenit ostatní lidi jinak než subjektivně. Jeho jedinou cestou je cesta hledání a pokory. Člověk nemůže konzervovat staré pořádky, může jenom nacházet důsledností v rozumových
...lidské bytosti, protože se každá bytost v čase proměňuje a tak i každá událost (což lidský rozum není schopen uchopit). A tak význam událostí není nikdy definitivní, ohraničený a známý. Pouze lidská pýcha se snaží vidět sama sebe schopnou posuzovat, co je cenné a co cenné není. Skutečnou odpovědí části novověku na středověký Řád je humanismus a jeho pokora vnímající tragičnost, sílu a neuchopitelnost lidského bytí.
Duginova Čtvrtá cesta evidentně směřuje k znovuobjevení Řádu a Boha, co je spojeno vždy s představou přirozené hierarchie věcí ve Vesmíru (což by problém být nutně nemusel) a současně s představou někoho, kdo určí, co a kdo stojí v jaké pozici v přirozené hierarchii (což je nepřekonatelný problém). Žádná lidská bytost není dost moudrá na to, aby sama určovala, ale i podle jiných "návodů" (Bible např.) konkrétně vymezovala, co je v jaké pozici v dané heirarchii (pokud nějaká taková je). Tato teorie ale nemůže dopadnout jinak než praxí tohoto vymezování (diktátem, co je správné a co není).
Takový úkol není slučitelný s mohoucností lidského ducha a nikdy nebude, i kdybychom využívali 100% naší mozkové kapacity. Toto je ono zapovězené poznání "stromu života a smrti" známého z přirovnání v Bibli a pro žádného jednotlivého živého tvora ve Vesmíru není způsobu, jak jej dosáhnout. Jedině Bůh (je-li nějaký) - to jest entita nemající bytí jednotlivého jsoucna - je schopen toto poznání vlastnit.
Jednoduše řečeno, člověk není sto ocenit ostatní lidi jinak než subjektivně. Jeho jedinou cestou je cesta hledání a pokory. Člověk nemůže konzervovat staré pořádky, může jenom nacházet důsledností v rozumových úvahách a poctivostí srdce to aktuálně nejpravdivější. A neochvějně - je-li třeba - to sice hájit, ale stále vnímat, že žádné poznání není definitivní. Ale představa Řádu je spojena s takovým chápáním světa, které nemůže nikdy přijmout nedefinitivnost poznání, ale naopak o definitivnost bude vždy usilovat. Ve skutečnosti se obávám, že Duginův projekt není nový - nový je jenom způsob jeho podání. Bohužel, víme přesně, jak takový nový projekt skončil ve středověku, ale i v jiných etapách lidstva. Jeho podstat zůstala stejná.
2.5.2014 8:19
RE: Pavol Peter Kysucký išiel na podstatu
ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?
Reakce na 309283
>Duginův projekt není nový... ?
Vaše obava není na míste, protože jde nejspíš o nepodloženou domnenku. Sám píšete, že človek je originál. Čim vlastne chcete zpochybňovat práci Dugina, když jste k ní nepodal k ní jediný vecný opoziční argument? Duginovi jste venoval pouze zhruba 2 nálepky.
První je, že není rozumné pouze konzervovat historické rády.
Dugin to ale prímo nenabízí. I kdyby to nabízel, nemusel by to nutne znamenat, že si ten rád potáhne sebou i dobu ve které existoval. Podobné obavy plynou spíše z tohoto.
Softver nejde oddelit od hardveru stejne jako duši od tela. Kdo se o to pokouší, zpravidla narazí, nebo nadelá jen další škodu.
Druhý je nálepkou, že Dugin cosi jen oprášil. No i kdyby, tak co. Nemusí práve Dugin zustat v roli supervynálezce. Písničky se také oprašují, a presto vznikají i nové, mnohem horší, a povrchnejší, ale za každou cenu nové.
>Cena živé duše je ve skutečnosti neuchopitelná, nekonečná a nepoznatelná (je tedy ekvivalentní = všichni lidé jsou si rovni a mají stejnou "cenu".
Duše, alternativne projev človeka je sice jedinečná, nemeritelná, nepoznatelná, ale tu je treba zpomalit, a zkoumat, co z toho je jen naše fikce. Že je neco presne/absolutne nemeritelné neznamená, že je to také absolutne nehodnotitelné. Jedna duše nemá jak existovat/projevit se bez duší kolem. Vyvyšování duše do extrému, nebo reči o "mozkové kapacite", nejsou nic než nemocná filosofie absolutního individualismu. "Nekonečná", nepoznatelná jsou jen abstrakce. Není správné zameňovat nekonečnost se schopností se učit a zapomínat. Nepoznatelností není vhodné oduvodňovat fakt, že duše/projev človeka podléhá zmenám. Nepoznatelnost je statická vec, verdikt, kterou nelze popsat zmenu. Proč a od koho vubec bych mel prebírat podobné tvrzení. Už vubec nesouhlasím s tím, že všichni lidé jsou si rovni ve smyslu, že jejich duše má stejnou cenu. Tahle filosofie speje k rozkladu tech, kterých duše by opravdu mohla nejakou cenu mít, jde jen o jinak nazvané rovnostárství. To by pak nemelo smysl se o nic snažit, je to jen jiný prístup z roviny fatalismu. Všechny veci mají mít svou míru, dejme tomu, že človek by si mel dávat pozor na verdikty/nemenné soudy, ale duše zločince proste nemá stejnou hodnotu, jako duše konzumenta, nebo tvorivého človeka, který projevuje úctu k ostatním vyjma tech zločincu. Klidne mužeme chápat zlo jako nedostatek dobra, ale nemá smysl zjevne špatné skutky relativizovat vuči obecne skutkum prospešným.
>Už vubec nesouhlasím s tím, že všichni lidé jsou
>si rovni ve smyslu, že jejich duše má stejnou cenu.
Omluvou pro vás snad je, že jste příspěvek Roberta2 vůbec nepochopil. Zkusím to zjednodušit: každý Řád je lidským výtvorem. "Duše" není lidským výtvorem. Proto Řád hodnotit můžete, "duši" ne.
3.5.2014 16:33
RE: Pavol Peter Kysucký išiel na podstatu
ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?
Reakce na 309296
Je také možné, že jsem ho pochopil mnohem lépe, než to predpokládáte. Ani nesdílím váš názor, že Rád je lidský a duše není lidský výtvor. Klidne to muže být naopak - rád je vlastnost současné prírody a duše je vlastnost existující osobnosti.
Duši hodnotit mužeme (není predem dáno, jak se duše zachová), a rád nemáme jak hodnotit, protože bychom bez nej proste neexistovali, stojíme na jeho principu.
Duše coby soubor vlastností človeka nemá ani nulovou, ani nekonečnou hodnotu/cenu, i když je jedinečná, není nekonečne výjimečná, duležitá. Je to skoro stejné, jako prejet žábu, hlemýžde, mravence, žížalu, je to super živý tvor, ale donekonečna se po nich ohlížet nejde. Stačí, když nedeláme vetší škody, a umožníme jim(jiným) dostatek prostoru pro existenci. Žádné ale strachy, stále zde máme dilema, když nesežereme my je, sežerou oni nás.
Proto bych s tou duší byl opatrný, ne každý neco takové dokáže respektovat, a delat si iluze opet není nic moc, ani pro tu duši.
Pokud jste stvořil sám sebe, tak jak to, že o tom nevíte? Pokud je společenský řád absolutní, tak jak to, že se mění? To je obvyklý fígl vládnoucích kast tvrdit, že jejich řád je absolutní a milí poddaní musejí tedy držet hubu a krok.
3.5.2014 20:10
RE: Pavol Peter Kysucký išiel na podstatu
ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?
Reakce na 309378
Asi vám delá potíže pochopit to, co jsem napsal, protože každá z tech vašich 3 vet mi podsouvá neco jiného, než jsem napsal.
První veta je spíš odbočující a nepodložená dedukce. Druhá je povrchní pochopení obecnejšího pojmu rád, který je od subjektu nezávislý, podobný význam má pojem pravda, která nemusí nutne znamenat proces.
Společenský rád co mi nabízíte je spíš společenská konvence, nekdy jen móda, nekdy prumerovaný individualismus, a o té vubec nemluvím. Mluvím o principech, a ne o tom, na čem lidé lavírují "kdesi v sále". Principech, které nejde oddelit od prírody.
Takže vubec nejde o nejaký muj, nebo panský fígl, nebo spíše maskované intriky. Nepíšu o nekoho rádu, nebo o rádu, který si pokouší nekdo ukrást. Mel jsem na mysli rád, který je platný objektivne, který pomáhá prežít, a zmenšuje vliv (nekdy i prirozených) destrukcí.
Opak držení huby a kroku je svévolný a špatne oduvodnený vzdor, protest, nebo kecání do všeho, s čím jsem si predtím nedal adekvátní práci. Škodí oba tyto extrémy.
Nekdy je zajímavé si prečíst podobné názory, a uvažovat, čím to je, když lidi dokážou videt veci úplne opačne.
Tak jak naznačujete Řád Vy, tak se jistě dosti překrývá, ne-li zcela, s jeho pojetím Duginem, ale i Evolou a dalšími a třeba i s tímto pokusem o definici Tradice (čili s velkým "T": "Tradice je to, co přetrvává a platí bez ohledu na to, zda o tom někdo ví, nebo podle toho vědomě koná a myslí. Tradice není dodržování formálních pravidel, zvyklostí a rituálů." Překonání něčeho, co lze podle úhlu pohledu pojmenovat různě, třeba jako kaliyuga, toho v čem zřejmě žijeme nyní, je pak znovuobjevením Tradice (Řádu), ale nikoliv spočívajícím v nějakém historizujícím návratu do nějakého vnějšího kdysi použitého společenského nebo jiného (ekonomického apod.)uspořádání, což je pro většinu lidí dost těžké pochopit, proto ty záměny a nedorozumění a slepé uličky. Myslím, že se do značné míry shodneme?
4.5.2014 20:36
RE: Pavol Peter Kysucký išiel na podstatu
ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?
Reakce na 309395
Jiste, dík, za reakci. Kdybych byl v tomto sečtelejší, tak nemusím tolik dumat nad již objeveným, a šlo by mi to možná stručneji
Tak jsem vám rozuměl správně. Dál se v tom hrabat nebudu, ale bacha na to, aby si nějaká "duše" jednou nevzala na paškál tu vaší. Jménem Řádu.
Něco k úvaze.
http://www.cez-okno.net/clanok/predlohy-organismu
2.5.2014 20:13
RE: Pavol Peter Kysucký išiel na podstatu
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?
Reakce na 309283
A k čemu nám je takové filozofování? Nemůžu subjektivně vymezit co má být v jaké pozici v dané hirearchii (nepřekonatelný problém), tak budu filozofovat a filozofovat
až se mi z toho zatočí v kebuli a subjektivně se zblázním, jelikož jsem bytost mající bytí jednotlivého jsoucna a nejsem schopen objektivního poznání.
Takže přijmu chaos a zajdu si koupit s Obamou (nejlépe časově neomezený) lístek na kolotoč a nejlépe na centrifugu?
Ziadna prirodzena hierarchia neexistuje. To len ludia co sa dostali na vrchol "potravinoveho retazca" si potrebuju zdovodnovat svoju amoralnost a vydavat ju za normu. Vola sa to pocit opravnenosti. Staci sa kuknut na politikov. U nas kradnu vsetci ako po nebohom, ibaze nik z nich to nepovazuje za nieco amoralne, oni si naopak nejakym zvretenym sposobom myslia (uplne ze naozaj), ze na to maju dokonca pravo. Podla nich samych je to nieco ako ich zasluzena provizia. Proste pocit opravnenosti a cim viac toho clovek nakradne, tym viac ma dojem ze tie peniaze ziskal pravom.
To: novapalo
Takový řád, který by vám vyhovoval se historicky znemožnil s Hitlerem. Ten byl přísně hiearchický. Také hiearchie na bázi vzdělanosti je hloupost, každý je jiný, někdo je dobrý na teorii strun, ale nemí vyměnit zásuvku, nebo položit obklady. Chyba je v systému řízení společnosti, vítěz bere vše hlava nehlava a nemá zpětno vazbu na prosté občany. Ti ve volbách odevzdají hlas a o hlas tím příjdou, tak zase za čtyři roky se stavte.
Ale tak, dámy a pánové....
Momentálně se nacházíme, a píšeme maximálně v 1/1000 našich dějin. Historii, jak víme, píší je vítězové.
Kdo nezná nejen svou HISTORII, no tak si ji hold zopakuje, že
Bylo to tak tady, je a bohudík bude.
Proti naší původní historii, jak to opravdu bylo (Zellmer, Sitchin, Velikovski apod), jsme nyní, jen v problémech...jak bych to nazval...no v obrovském lese...kde náhodou jeden vyslaný mravenčík z jednoho velkého mraveniště.....chce dosáhnout i toho druhého mraveniště....a stále neví jak na to...ale stále popichuje, nedá pokoj, otravuje....dokud se také jeden ale velký mravenčík nenasere....a toho druhého sežere i s jejich "vládkyní"
2.5.2014 4:18
Popravde receno,neni ctvrta cesta,je jen jedna cesta,jedna svetova vlada.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Zide,jako takovy,ale ,v originalu chazarove,se zmocnili evropskeho financnictvi,prikladne Rotschild mel pat synu a ti obsadili nejdulezitejsi staty evropy,strediskem od Franfurt se stal Amsterdodam,potom se presidlili do Londyna,Rusky car odmitl navrhy Rotschilda,byl za to potrestan,tak,jak rakousky Ferdinad,z Londyna postupne ovladli Ameriku,jak vite,tak revolucionari prisli delat revoluci z Ameriky,bronstein bydlel v evychodni casti New Yorku a penize na revoluci dotali ze zidovske banky ,ovladli Rusko na urcity cas ,za tudobu nicili Evropske staty z teto strany a Evropu uvedli dvakrate do valky,s ucelem ustanovit podvodem stat Israel,ktery se ma stat ridicim svetovym satem,Jerusalem ma byt svetovym centrem "Velkeho Israelu",co by dalsi cast podvodu a vidite ,den za dnem Israel rozsiruje sve hranice v ramci Jedne svetove vlady,Dnes USA je kolonii Israelu,politika Israelu se dela pres USA,tak,jak driv epres sovetske-zidovske Rusko.Tak zvana vlada USA se nezmuze rici pozadavkum Isralu,NE!!.Tak,JKa za komunismu,poradavkum sovetu se nemohlo rici take NE!
V ramcirasismu a svetovemu boji proti terrorismu,jsou vlady sveta postaveni do posice USA-Rusko,ze nemuzou rici na zidovske pozadavky NE i treba v oblasti umele vyvolaneho antisemitismu,ktery prakticky v ramci historie Chazarstva neexistuje,ale politici se tomu zcela podvolili a nejsou schopni branit sve obcany proti teto vlne psychologickeho terroru,naopak ,tomu napomahaji s tim,ze chrani sve zadky na zidlich ve vlade,ktera poslouch neprimo stat Israel.Posledni udalosti v Australii odhalily,ze Australie je podrizena zahranicni politice ,statu Israel,Bob Carr kniha,jen rika to ,couz drive bylo receno,ale,nikdo nemuze zvratit vliv 0.08% zidovske populace sveta proti 99.02% svetove populace,tak zvanych goyimu.Takze je jedna cesta,kdyz je na taliri hojnost,tak se spotrebuje, a premisti se jinam na dalsi plny talir,az zrujnuji USA ,kam se premisti?
Conquest has estimated that 13.5 to 14 million people perished in the collectivization ("dekulakization" campaign and forced famine of 1929-1933. R. Conquest, The Harvest of Sorrow (New York: Oxford, 1986), pp. 301-307. Russian professor Igor Bestuzhev-Lada, writing in a 1988 issue of the Moscow weekly Nedelya, suggested that during the Stalin era alone (1935-1953), as many as 50 million people were killed, condemned to camps from which they never emerged, or lost their lives as a direct result of the brutal "dekulakization" campaign against the peasantry. "Soviets admit Stalin killed 50 million," The Sunday Times, London, April 17, 1988.;
Otazka je ,kolik tech 0.08% vyvrazdilo jakymkoliv zpusobem z tech 99.02% lidi-Goyimu?
To nam statistiky nerikaji,odhad jen na Rusko byl vic jak 100 milionu obeti,nepocitaje vyvolane valky,revoluce a jine,treba povinne ockovani a jine plany,kde se rika otevrene o depopulaci teto planety.
Konflikt,mezi Ukrajinci a Ruskem,je rovnez planem jedne cesty,zabit dve mouchy jednou ranou,tak,jak uz drive v dobe druhe svetove valky se krestane mordovali mezi sebou,neni vitezu,vitestvi je nekde jinde ,nez na valecnem poli.
5.5.2014 23:47
RE: Popravde receno,neni ctvrta cesta,je jen jedna cesta,jedna svetova vlada.
Reakce na 309287
Pane, citací Conquesta,nájemného pisálka CIA, který je známý svými ciframi vycucanými z vlastního palce a jevreje,co za prachy naplivá i na dílo svých soukmenovců, jste to posral. Raději citujete než používáte kupecké počty. Kdyby totiž předválečné sovětské Rusko přišlo o 50 milionů lidí, převážně mužů, ztratilo by reprodukční schopnost a nemohlo by vyhrát 2. světovou válku. Také by nemohlo, 60 let po válce mít, navíc po 25 letech negativního demografického vývoje, 120 milionů obyvatel. Zázraky se totiž dějí pouze v dílech Conquesta a jemu podobných, a najdete je i v dílech holocaust industry. A těch "ruských" kurev, co píší na zakázku, mají krev na rukou a ukazují odsuzujícím prstem na všechny okolo, těch bych mohl dodat fůru.
Filosofie Einsteina a jeho teorie relativity sedo jisté míry promítla i do společenských jevu. Relativita navozuje dojem, že témer všechno je relativní, "každý má svou pravdu", a že je zbytečné se pokoušet hledat ve vecech porádek.
Podobnou vecí je schopnost zmeny hmoty v energii (E=mcc), pričemž se automaticky tvrdí, že stejne je možné energii smenit na hmotu.
Co je ale organizovanejší celek, hmota, nebo energie? Podle mne hmota. Hmota predstavuje obecne složitejší a organizovanejší usporádání "nečeho", z čeho pozustává svet. Proto v souladu s termodynamikou(ve skutečnosti jen matematickou statistikou) není možné, aby se porádek udelal z neporádku sám od sebe. Proto ani není možné celou energii smenit na hmotu, část z ní musí být obetována, rozptýlena na tvorbu porádku, struktury. Takže nejdew o ekvivalencii, jak se tvrdí, ale do značné míry jen o implikaci.
Podobné prehnané samozrejmosti prispívají k tomu, že človek má sklon si myslet, že je kdovíjak duležitý, že nad nej nikdo neexistuje, dokud neprijde nejaký primitivní "vandal" a nezbourá mu, na čem léta usilovne pracoval. Temi duševními vandaly jsou napohled kolikrát slušní lidé, "zastánci lidských práv". Nekdy za peníze slouží v ruzných úradek, kde nikdo porádne neví, komu vlastne ten úrad primárne slouží, nebo tím alibizují vlastní pohodlí nastrádané podle nejakého modelu, návodu na život, který se práve nosí.
Není težké objevit, o co se snaží jakoby ta "amerika". Je to nic, než konkurenční styl kolonizace sveta, který jen zmenil podobu, a zapojuje do systému "ty správné" lidi, aby systém sám mohl existovat. Furt musí neco nejak kolonisovat, aby zakryl svou podstatu, že neumí žít sebestačne, ale staví na napohled levnejším parasitismu. Protože když nekolonisuji já, udelá to druhý. Absence rozumnejší filosofie, nebo nutnost v džungli? Nic ale neroste do nebe, a zemekoule je poruce zatím jenom jedna.
Používá stejné metody jako kdysi na Indiánu, využívá lidských závislostí a nerestí. Stačí nejaké korálky (angličáky, smartfóny, papíráky...) a "chlast" doplnený pruvodními jevy.
Ekologie a budoucnost jakoby se nepočítala. Jízda z kopce, pokud to jde, a tvárit se, že takhle to správne funguje. Peníze ze vzduchu jako perpetomobilisti, a k tomu nejaké vedené náboženství, co nekdy pomáhají, jindy zas uvedou rozum mimo realitu. Technologii varení žab určených ke konzumaci dnes nabízí temer všichni.
Toto je úplne presné!!!!
"není možné, aby se porádek udelal z neporádku sám od sebe"
Einstein bol ehm a pracoval (pravdepodobne nevedome) na vytváraní chaosu t.j. aby ľudia ani náhodou nezačali skutočne riadiť svoj život.
Jedná se o druhou větu termodynamiky.
Entropie s časem narůstá, tedy neuspořádanost systému s časem roste. Takže nepořádek se bez vynaložení energie nezmenší.
Dobře řád popsal Exupery v malém princi. Liška vysvětlovala řád na tom, že lovci loví lišky, ale v pátek neloví, ale chodí tancovat s děvčaty. A liška se může procházet v klidu až do vesnice.
Řád je prostě něco na co se můžeme spolehnout např. při jízdě na zelenou na křižovatce, nebo pravidlo pravé ruky.
Podle mne vše pramení z nedotažeností revolucí, jedni vládci jsou nahrazení jinými a lidé se v klid rozejdou. Ale za čas ti noví jsou ještě horší než ti dřívější vládcové. Místo toho aby byl změněn řád řízení společnosti a zavedena zpětná vazba, dualita při řízení společnosti a řízení společnosti online.
viz. http://harmonie111.webnode.cz/
Hodne souhlas, ale s tím online je to jen opet smerem k chaosu. Príliš slabá a jednoúčelová struktura. Online ulice nemá jak být optimální, také proti statistice/entropii. Dualita také zpomaluje. Nejlépe optimalizovat kvalifikace, a samozrejme poctivé výbery, pak mechanismus rozumného, nefrustrujícího odvolávání, ale také sankce za neodpovedné konání. Deanonymizace, primerený stupeň státní ochrany, konkretizace, vyloučení politických nálepek.
Nejvíce nerádu podle mne zpusobuje možnost tvorby koalic. Podle mne je to účelová zkratka, která smysl a funkci puvodní zastupitelské struktury degeneruje. Tyhle "čertovy spolky" tam podle mne nemají co delat, jsou predmetem politického kupčení, a zamezují kvalifikačnímu vlivu.
Koalice bych zrušil. Ať se dohodnou nebo nedohodnou bez nich.
Dugin pravdepodobne pracuje pre euroázijské krídlo plánovačov NWO.
Všetkým čo písali hlbokomyseľné veci ohľadne rovnosti a podobné (nemyslím to ako hanu)
odporúčam si radšej študovať KSB/ KOB (koncepcia socialnej bezpečnosti) a hlavne časť DVTR (Dostatočne všeobecná teória riadenia)
V tomto odkaze si nájdite text súvisiaci s Duginom
http://leva-net.webnode.cz/products/z-diskuse-o-konceptualni-moci-egregorech-a-dalsim/
Intuícia mi hovorí (po prečítaní článku) že štvrtá cesta je cesta do absolútneho riadenia kráľovnej (GP) v úli (svet ľudí = vedomích bytostí)
Zase "Z chaosu poriadok".
A není tou "cestou do absolútneho riadenia kráľovnej (GP) v úli (svet ľudí = vedomích bytostí)" spíš ta "KSB/ KOB (koncepcia socialnej bezpečnosti)", tak jsem si to tam po několik týdnů pročítal?? Pokud jste byl pozorný u předchozího článku na zvedavci.org o Čtvrté politické teorii a četl ho, v části Heidegger a událost bytí (minimálně) je pojetí základu 4pt tak volné a hluboce ontologické, že o Vašem názoru silně pochybuji... Jinak stránky, které doporučujete, doporučuji také, ať si každý udělá obrázek sám. PS: Nemohl jsem se tam ale nikdy zbavit dojmu v diskuzích pod texty, že je tam jeden "velký guru", s nímž si úzký okruh hlavních diskutujících uctivě povídá a zdvořile se doptává autority, jak je to správně... Ale je to jenom můj dojem...
Croixi, myslíte pana Hoxe nebo pana udo?? Toto jsou na leva dvě nejvýraznější osoby, jakoby profesoři. No a ostatní jakoby žáci, se jich občas ptají na to, v čem si nejsou jistí. Je na tom něco špatného?
Jinak, zkuste si své "dojmy" tam ověřit přímo v diskuzi - pokud je přeargumentujete, rádi Vás tam vezmeme za dalšího profesora, chytrých lidí není nikdy dost. Pokud ne, pak si musíte připustit, že vaše dojmy jsou chybné a že jen prostě kopete někomu chytřejšímu ze zadu do kotníku. Takže jste vítán, přijdte diskutovat.. Určitě je o čem..
Tiež som sa nad tým zamýšľal. Ale dám ti pár dôvodov prečo si myslím, že nieje súčasťou plánu GP (samozrejme ešte sa môže stať, že bude koncepcia "unesená" a zmenená 1% jedom)
1. Koncepcia jasne hovorí všetko podlieha vývoju, t.j. ani súčasná verzia nieje hotová(a nikdy nebude) ale strojcom koncepcie sa zdá že zatiaľ najlepšie popisuj objektívnu realitu
2. DVTR - nabáda ľudí aby každý rozmýšľal, konal a strojil za seba zo svojim svedomím a môžeš konať ako chceš ak konáš v súlade s Božím zámerom (=nastavenie vesmíru)
(všetko čo vykonáš sa ti vráti ako spätná väzba = karma)
(úľ je kráľovná trúdy a pracovnice, spravovanie sa prakticky nemení prísne hierarchické riadenie a údel)
ps. k tomu guru (asi UDO že ). Je jedna otázka hovorí blbosti alebo nie?
ps2. aspoň zatiaľ som to takto pochopil
Ha-ha..ja a guru?
Tak toto fakt dik
kukám..kukám na chvíľu tu na Zvedavcovi, že vocap a..
..kde sme sa to dopracovali?
DVTR je v 1.rade proti akýmkoľvek "autoritám"..a isto ste to tak ani nemysleli, ako to možno na prvý pocit pre mnohých mohlo vyznieť..
Veď "Osobnosť nepotrebuje kult a kult nepotrenuje osobnosť"
..pričom si naozaj vôbec nemyslím, že ja by som bol dostatočnou osobnosťou..áno, snažím sa..raz viac a inokedy menej úspešne..
Porobil som aj mnoho chýb..tak ako asi každý z nás..a skúšam sa nebáť, že by som vkľude občas do lesa vbehnúť mohol..i do bažín moc nešliapať
Keď zatúlaného stretnem, poradiť (sa) idem..
t.j.ak radu chce..
Veď ra,Dúha ako mostík,
na druhý breh sveta jedného,
svetlo nám dáva.
a keď som po dlhom hľadaní, skúšaní kompas našiel,
čo by som sa nepodelil?
Či je dobrý, a či lepší nájdeme?
To veru ešte uvidíme,
..alebo zostrojíme, vyrobíme
Jak s tým Sókratom:
"Čím viac poznávaš,
tým viac zatiaľ nepoznané stretávaš".
Môžem síce skúšať vám poradiť, no často sa ja učím z dialógu s vami možno viac, ako vy odo mňa.."i keď sa vám to nezdá"(K)
u.
7.5.2014 18:50
Nicméně když jsou americko-brazilské vztahy na historickém minimu a za nepřátelství USA vůči BRICS, vynořují se opětovně
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 179.?.?.?
Obama se pripravuje rozbít BRICS behem posledních let v úradu
...došlo k obnově výzev k nezávislosti tří jižních brazilských států: Rio Grande do Sul, Santa Catarina a Parana, jako „Republik pampy“. Toto hnutí získalo na oblibě mezi bílými Evropany v těchto třech státech na počátku 90. let, obzvláště mezi potomky německých a židovských přistěhovalců zastávajících rasistické názory, ale uvadlo poté, co se v Brazílii dostali k moci skuteční opoziční vůdci. Nicméně když jsou americko-brazilské vztahy na historickém minimu a za nepřátelství USA vůči BRICS, vynořují se opětovně secesionisté, s novou hybnou silou.
http://www.zvedavec.org/komentare/2014/05/5969-obama-se-pripravuje-rozbit-brics-behem-poslednich-let-v-uradu.htm
Tuto stránku navštívilo 6 613