Diskuze k článku

Kyjev zařadil zpátečku ohledně referenda

Příspěvků 70

12.4.2014 11:10

Opsané "návody" Západu

MoUdrostrak 90.?.?.?

Ruskojazyční demonstranti a vlastenci z JV Ukrajiny "JEN" použili "návody", které uplatňovali strůjci "barevných revolucí" - tehdy k tažení na Rusko.

Proto se i na sociálních sítích demonstrantů objevují hashtagy

#russianspring https://twitter.com/search?q=%23russianspring&...

#РусскаяВесна - https://twitter.com/search?q=%23%D0%A0%D1%83%D1%81...

A kliktnutím na: https://twitter.com/search?q=%23russianspring&...

či

https://twitter.com/search?q=%23%D0%A0%D1%83%D1%81...

si můžete prohlédnout i zajímavé autentické fotky, vtípky atd....

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

PROTO se akce a I_N_F_O_R_M_O_V_A_N_O_S_T demonstrantů i oVčanů z JV Ukrajiny tak úspěšně šíří po sociálních sítí - a fašistická pučistická vláda v Kyjevě na demonstranty a oVčany a vyfabrikovanou demagogií "nestíhá".

Rusové jsou skutečně молодци a obrátili zbraň Predátorů a Shabes/GOJ/im proti nim [smích]

308333

12.4.2014 12:55

RE: Opsané

MARTin - anonym 178.?.?.?

Reakce na 308333

Ten Twitter mne pobavil.

308336

13.4.2014 3:43

RE: Opsané

Rudy1 213.?.?.?

Reakce na 308336

A prosím , nešlo by se podívat pod ty sukénky , co tam asi mají...? [překvapení]

308363

13.4.2014 13:20

RE: Opsané

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 308363

Co by tam měli? Obřízek pod kaftanem ....

308378

12.4.2014 14:53

RE: Opsané

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 308333

Jistě, ale neúspěch dlouho připravovaného útoku na Rusko skrze zneužitou Ukrajinu, má osudový, karmický charakter. Ten působí nezávisle a neúplatně. Je to rozpad nejvyšší třídy, klanu kabalistické jednoty. Tady:
http://benjaminfulfordcastellano.wordpress.com/

308338

13.4.2014 19:45

RE: Opsané

fohat 194.?.?.?

Reakce na 308338

žeby Lincoln poklepal Obamovi na DRUHÉ rameno?? https://www.youtube.com/watch?v=G3MBdjARnjo

308401

13.4.2014 21:08

RE: Opsané

ushiro 213.?.?.?

Reakce na 308338

Myslím si, že po španielsky tu rozumie málo kto, tak by snáď nezaškodilo uviesť tie informácie v reči, ktorej viac rozumieme:

http://benjamin-fulford-cz.webnode.cz/news/je-mnoho-vrazd-a-vyhruzek-na-vysoke-urovni-zatimco-kabaliste-se-obraceji-jedni-proti-druhym-/

308408

12.4.2014 11:13

Yatsenyuk je obyčejný židobolševik ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Nebyl ani tři dny "premiérem" - a už že prý na Ukrajině bude privatizovat energetiku. Tomuto židovi nic nebránilo hajlovat společně s banderovci pod velkým plakátem Adolfa Hitlera. Stále chybí důraz na informace o zásadní účasti židů na euromejdanu...

308334

12.4.2014 20:45

RE: Yatsenyuk je obyčejný židobolševik ....

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 308334

Hodně mi to připomíná předválečné aktivity sionistů kdy předhodili Adolfovi své bližní ve víře , aby pak po válce mohli za své mrtvé a trpící spolubratry vysávat Německo a svět svými repasacemi.

308352

12.4.2014 22:16

RE: Yatsenyuk je obyčejný židobolševik ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308352

Na to co pamatujěš, docela souvislá věta. Jen ten obsah ... Vidět záměr tam kde se to schruje na levačku, to už je fakt na léčení. A jak tak čtu okolo, nejsi v tom sám.

308355

13.4.2014 14:41

RE: Yatsenyuk je obyčejný židobolševik ....

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 308355

Přítomnost na Majdanu v Izraeli vycvičených a také Izraelem placených pokojných "demonstrantů" je skutečnost a je potvrzena, současně sílí obavy z protižidovských nálad s kterými se Majdanovci neboli Banderovci netají, můžete sám tedy diskutujícím vysvětlit jejich nelogickou přítomnost, ale neříkejte, že tento stav těchto revolucionářů je způsoben jejich schizofrenií nebo jen řeknete , ano je to zvláštní, ale je to bohužel tak... [chechtot]

308384

13.4.2014 17:52

RE: Yatsenyuk je obyčejný židobolševik ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308384

Předesílám, že mezi mé předky patří češi a někde před 200 lety jedna německá pra..prababička. V Izraeli žije více než milion rusky mluvících přisěhovalců, z nich značná část pochází z území Ukrajiny (kde leží Halič?) a mnoho jsou "nežidé" ze smíšených rodin, po roce 1990 mohl vycestovat ze SSSR do Izraele každý rodinný příslušník. Pokud jste se o dění ve světě zajímal už tenkrát nemohlo vám to uniknout. Vydávají noviny, mají vlastní TV stanici i politickou stranu.
Nevidím nic divného, ani znepojivého, že se zapojují do dění v původní vlasti. Vzhledem k tomu, že mají vlastní zkušenosti s ukrajinským nacionalismem i ruským imperialismem. Jistě se na Majdanu pohybovali "Izraelem placení demonstranté", ale pouze zlomek v porovnání s těmi Moskevskými.
Připadá mi legrační jak v jedné větě odsuzujete sionisty i pravicové extrémisty (se srandovní nálepkou Banderovci). Mají tedy na Ukrajinu nárok pouze ruští protektoři, a jakým právem?
Panslovanské sentimenty byli překonány jen co se projevila pravá tvář bolševického ruska. Poláci, Ukrajinci, Rusíni ale i Češi a Slováci a další slovanské národy v jihovýchodní Evropě se poučily o "medvědím objetí".
Ruská kultura není Evropská a ukrajinci se rozhodují kam chtějí patřit. Část se rozhodla pro život kdekoliv na západ od Užhorodu, část by ráda zůstala doma a žile podobně. Ze všech stran jsou patrné snahy ovlivnit jejich osud. Já se cítím být západním Slovanem, se středoevropskou kulturní tradicí, tak cítím, že nás formovali dějiny. Moje sympatie mají tedy ti co se kloní k mým hodnotám.

308396

13.4.2014 22:27

RE: Yatsenyuk je obyčejný židobolševik ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 308396

Celé patro v budově SBU (ukrajinská tajná služba) užívá CIA. Visí tam taky americká vlajka. V sobotu Kijev navštívil ředitel CIA. Ukrajinští důstojníci mají zákaz tam vstupovat. CIA koordinuje akce nové vlády proti odpůrcům majdanu, včetně plánované operace s přepadením kolony ukrajinské armády bojůvkami pravého sektoru v převlečení za domobranu Doněcka.

http://vz.ru/news/2014/4/13/681842.html

A co se týče těch medvědích obětí, to Rusové se přesvědčili o podlosti západu. Zkuste se jen letmo zamyslet o historie za posledních 200 let, už ani nebudu rozebírat kdo financoval revoluci 1917 v Rusku atd.

"Rusy a ukrajnci v Israeli"- jo, v divokých 90-ch spousta lidí si musela zachránit život emigrací. Ale taky spousta odfrčela s nakradeným, Israel nevydává jen tak.
"Ukrajinci se rozhodli žít na západ od Užhorodu" - no a mají zůstat a jít se pást v rozkradené Ukrajině?

Vaše nálepka "bolševické Rusko"- nikdy nebylo bolševické. Bylo ovládáno žido-bolševiky, které "začistil" Stalin. Škoda slov, co věta, to snůška nesmyslů - vy jste ten "kovaný", evidentně užitečný modrokomsomolec.

308412

14.4.2014 10:43

RE: Yatsenyuk je obyčejný židobolševik ....

Na-Iva tisk (tečka) amos (zavináč) gmail (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 308412

Četl jste někdy dějiny ruský komunistů (do r. 1952 bolševiků)?.
S tím odkazem si snad děláte legraci - to jsou informace s nulovou ověřitelností, ale držet si od těla důstojníky SBU prolezlé agenty KGB bych považoval za první logický krok. Taky se hned běželi vyplakat do Moskvy, jak je vidět.
Protože se dodnes snažím mluvit rusky při každé příležitosti se dávám do řeči s Rusy a Ukrajinci pracujícími u nás. To je často obrázek solidnější než informace jedněch či druhých zmanipulovaných médií.

P.S. Modré (ani jiné barevné) nesnáším a můj komsomolský věk skončil někde s československou minulostí [smích]

308439

14.4.2014 11:54

RE: Yatsenyuk je obyčejný židobolševik ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 308439

Já jsem četl Grigorije Klimova a další literaturu o ruské revoluci. Oficiální dnešní, i komunistická jenom zakrývají původ revolucionářů, čekistů a funkcionářů, zdroje financování atd. Mimochodem, dnešní dění na Ukrajině je zase v režií pejzatých. I ten Kličko, Turčinov, Jajceňuch atd atd - všichni ze stejné dílny, i "ukrajinští" magnáti.

Co je srandovní na tom odkazu? Srandovní je ten, kdo ještě věří "dobrý den" západním novinářům. Kolikrát vám ještě musí nasrat do hlavy, aby vás trklo, že nejsou tu od toho, aby informovali, ale dezinformovali a manipulovali. Nestačí Jugoška, Irák, Libye, Syrie Afgan atd atd.? Lhali, lhali, zase lžou.... Mohou dělat tuto práci, jen pokud budou politicky korektní, čili držet basu a nemluvit pravdu. Vo tom to celé je.

Co vůbec mají co dělat pracovníci CIA v ukrajinské tajné službě?
A sobotu navštívil Kijev ředitel CIA. Není to samozřejmě zasahování, když je to amík, tak určitě demokrat, dobrák, jenom chtěl rozdat další pečivo, jako Nuland.

308445

14.4.2014 12:33

SBU - KGB - CIA

Sirt 15.?.?.?

Reakce na 308439

Je to zvláštní, ale domníval jsem se, že na Ukrajině je SBU oficiální bezpečnostní službou. Tedy CIA i KGB jsou cizí bezpečnostní služby sledující vlastní zájmy (nikoliv zájmy Ukrajiny). Proč by podle Vás měla být SBU na Ukrajině podřízena CIA? Jen si připomeňme, že SBU podléhá Ukrajinské vládě, CIA nikoliv.
Chápu, že současná vláda s Jacenjukem nemá velkou podporu, ale pokud místo využívání (a případně i očištění) SBU prostě nechá velení na cizí bezpečnostní službě, pak splňuje poměrně jasně definici o loutkové vládě.

308446

14.4.2014 16:44

RE: SBU - KGB - CIA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308446

Pokud se po ulicích potlouká importovaná a maskovaná "domobrana", protistrana si dovezla pomoc z druhé strany, zcela jistě se souhlasem současné skorolegální vlády (na rozdíl od těch vojensky organizovaných domobranců co přechází východní hranice i se zbraněmi).
To, že Ukrajinu navštívil John Brennan osobně je asi tak pravděpodobné jako sněžný muž na Sahaře [chechtot] .
Proboha používejte vlastní mozek, co by tam asi tak hledal ředitel když tam na to má specialisty.
Pokud Rusové na Ukrajině soupeří se všemi, které označily za nepřátele asi se nemohou divit reakci. Taky až tak nediví, právě naopak, všemi prostředky se snaží vyprovokovat otevřený střet. Už jsem zvědav jaký ruský "Konrád Henlein" bude volat Moskvu na záchranu soukmenovců.
Všechno je to jedna pakáž (tím myslím západní i východní zájmové skupiny stojící za celým zinscenovaným konfliktem) a já se holt s ruskou kulturou nikdy neztotožním a tak budu vždy vidět na východě především zlo. Od 12. stol. z té strany nic dobrého do střední Evropy nepřišlo a jak to tak vidím ani přijít nemůže.

308453

14.4.2014 18:09

RE: SBU - KGB - CIA

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 308453

....člověče,Vy jste fakt "blbej,nebo navedenej",ten Brennan tam byl už minulej tejden,oficiálně je to přiznaný,jen Vy to nevíte...
Myslím,že jsa značně modrokomsomolsky indoktrinován,"jste mimo díru".....zbavte se svých iluzí a té naivní předpojatosti ve prospěch toho slavného Západu....

308460

14.4.2014 18:37

RE: SBU - KGB - CIA

leo69 176.?.?.?

Reakce na 308460

Myslím, že za A je správně. Jeho odpověď najdete snad u každého tématu a už např. jen to, že píše o šlafenbergovi jako o knížeti s velkým K na začátku (Kníže), o něčem svědčí (při nejmenším to, že zde koná dozorující a příspěvkovou službu a o svém chlebodárci se raději vyjadřuje uctivě, aby posléze, v nějaké sjetině hlášení jeho příspěvků, nebyl pokárán za neuctivost)...

m, [mrknutí jedním okem]

308463

14.4.2014 18:48

RE: SBU - KGB - CIA

leo69 176.?.?.?

Reakce na 308463

Pardon, chtěl jsem napsat za B je správně...

m [mrknutí jedním okem]

308465

14.4.2014 19:04

RE: SBU - KGB - CIA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308463

Ty zabedněnče, píšu o Knížeti jako o stejném zloději jako jsou ostatní - číst snad umíš, když už se do mě navážíš -
http://www.zvedavec.org/nazory_5960.htm#ptr308454...
to K je nadsázka, pokud tomu rozumíš.
Moje reakce pramení jen z nereálné, tupe a sentimentální touhy vrátit čas, která čpí z mnoha příspěvků.
Jediným štěstím pro tradicionalisty je, že než se svět změní natolik, že už mu úplně přestanou rozumět Alzheimer je zachrání.

308466

14.4.2014 19:55

RE: SBU - KGB - CIA

leo69 176.?.?.?

Reakce na 308466

Jo, a ještě, když už zmiňuješ to 12.století, tak nemluv o ruské kultuře, ale o Kumánech a později i Tatarech, kteří (v normálně uvažujících hlavách) nemají s ruskou kulturou nic společného.

P.S:
1.) Nevšiml jsem si, že by tu někdo vracel čas.
2.) Máš hodně nečitelný smysl pro nadsázku a inovativní pohledy.
3.) Pro zabedněnce každý zabedněný ( F.G.)
4.) etc...

m, [mrknutí jedním okem]

308470

14.4.2014 22:18

RE: SBU - KGB - CIA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308470

Nikdo tu nevrací čas? A co všichni ti co v diskuzích teskní po něčem co podle nich v minulosti fungovalo nebo se zasekle vrací k univerzálním příčinám všeho? Jestli to není tradicionalizmus tak potom co?
Zabedněnce rozčílilo, že je považován za slouhu a to ještě tak profláknuté persony. [smích]

Přesně ta Mongolsko Tatarská Zlatá horda která kolonizovala oblasti na záped od Sibiře a svoji kultůru i geny rozpostřela mezi místní obyvatelstvo, přesně to mám na mysli. Vliv asijských nájezdníků a Byzantské kultury na slovanské obyvatelstvo je zcela izoloval od zbytku Evropy.
To je základ Ruska a to je taky důvod značné kulturní odlišnosti východní a střední Evropy. A taky zdroj mé nedůvěry ke všemu co přichází z východu.

308480

14.4.2014 18:44

RE: SBU - KGB - CIA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308460

1. John Brennan navštívil Kijev podle Janukovyče, to je jako to potvrzeno? Ukažte mi prosím jediný skutečně relevantní zdroj této informace, rád se přesvědčím.
2. Nesnáším modré (další barvy jakbysmet) a komsomolec skutečně nejsem.
3. Předpojatý ve prospěch Západu byt nepřestanu, neboť jako Čech jsem součástí toho západu a cítím se ohrožen hordami z východu.

308464

14.4.2014 23:32

RE: SBU - KGB - CIA

čěf 94.?.?.?

Reakce na 308464

Ad 1) Snad Vám bude stačit toto http://czech.ruvr.ru/news/2014_04_14/Bily-dum-potvrdil-zvesti-o-navsteve-sefa-CIA-v-Kyjeve-9653/

308481

14.4.2014 23:37

RE: SBU - KGB - CIA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 308464

No, jestli vám stačí toto sdělení???

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/333483-sef...
Copak tam pan vrchní asi tak dělal? Ti mohou tak někoho vinit z podněcování... [bliji]

308483

15.4.2014 0:13

RE: SBU - KGB - CIA

Saša 24.?.?.?

Reakce na 308464

Americká vláda nejdříve popřela, že šéf CIA John Brennan je v Kievě, překvapivě psali, že CIA neví kde je [smích] Teprve až se ptal ruský ministr zahraničí na vysvětlení co dělá Brennan v Kievě tak váhavě přiznala, že se tam zastavil pod cizím jménem a v převlečení [smích]
Násilí na „mejdanu“ s desítkami mrtvých v Kievě nazývala USA demokracií, teď prosba na východní Ukrajině o nezávislost je terorism? Kde jsou hordy amerických a evropských papalášů s podporou a rozdáváním buchet jako nedávno?

308491

15.4.2014 8:23

RE: SBU - KGB - CIA

Na-Iva tisk (tečka) amos (zavináč) gmail (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 308464

Díky za odkaz, tak to CIA alespoň začala vyrovnávat skore s KGB [velký smích]

308501

14.4.2014 9:01

RE: Yatsenyuk je obyčejný židobolševik ....

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 308396

Neodpověděl jste na mou otázku o logičnosti podpory izraele banderovským bandám ovládajícím západní Ukrajimu, to že se snaží emigranti zvenčí rozkopat státní celistvost států je u židů normální, běžné a svět si na to zvykl. Prohlašovat o Rusech že jsou bolševici svědčí o vaší omezenosti, Rusové nejsou bolševici a nikdy jimi nebyli, to židé vyvraždili ruskou carskou rodinu, to židé nahnali miliony Rusů do gulagů, to židé vládli Rusku od roku 1905 , to jsou FAKTA, fakt je že Blank byl žid kterého podporoval finančně Rottschild další žid, velká židovská rodina , v NKVD bylo 90% židů, v NSDAP jakbysmet, s vámi židy to nemají obyvatelé Země vůbec lehké, je ale pravda , že by tu byla bez vás židů nuda, žádné holokausty, žádné revoluce( "revoluce jsou lokomotivami dějin", to řekl další velký žid Winston Churchill),žádné světové války(také židovský vynález), žádné gulagy, svět by byl už dávno přelidněný, židé prakticky zachraňují svět proti populační explozi, měl by vám být vlastě vděčen.... [velký smích]

308429

14.4.2014 9:57

RE: Yatsenyuk je obyčejný židobolševik ....

Na-Iva tisk (tečka) amos (zavináč) gmail (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 308429

Jen tak pro přádek, co je to ten "žid"? A ko jsou ti druzí?
Přiznám se, že mi váš výklad dějin nedává příliš smysl.

308432

14.4.2014 10:27

RE: Yatsenyuk je obyčejný židobolševik ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

Reakce na 308432

Na to co je zid, nebo Zid se zeptejte zidu , nebo Zidu . A potom vam mozna dojde kdo jsou ti druzi. A co se tyce dejin - ty si vykladame jak to vyhovuje. A jejich propagace zalezi na tom kolik do ni vlozime. Mi babka vzdy rikala: Neboj se nic zidi jsou pryc.Bohuzel se mylila.

308437

14.4.2014 10:14

Ještě ta odpověď:

Na-Iva tisk (tečka) amos (zavináč) gmail (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 308429

"o logičnosti podpory izraele banderovským bandám ovládajícím západní Ukrajimu " - no, to samozřejmě logiku nemá, takže
- buď se nejedná o pravicové extrémisty se srandovní nálepkou banderovci;
- nebo nemají podporu o které píšete.

Vzhledem k tomu, že tyto informace nepovažuji ani za dúležité, ani za pravdivé nemohu vám dát jinou odpověď.
Na celém případu Ukrajiny je podle mě patrné jedno, pokud se vyskytne raněné zvíře (nestabilní stát), predátoři začnou větřit snadnou kořist. Tak se dvě stejně prolhané a ziskuchtivé bestie chystají na uchvácení kořisti. To je jediný nevyvratitelný fakt.

308434

14.4.2014 11:25

RE: Ještě ta odpověď:

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 308434

Státy vznikají a zanikají, Ukrajinci se musí smířit s tím, že zaniknou,vlastní vinou, Ukrajinci jsou pro Spojené státy pěšáci, nebýt Majdanu nebylo by Krymu, nic není náhodou, scenaristům se to ale vymklo z rukou, Němec se rval a zabíjel s Rusem když se dva perou třetí jako obvykle žid se směje, také proto tu je, znáte přece talmud, Němec to pochopil a američan to poznal, musel zase poradit Evropě a ukázat kdo je ten zlý.

308442

14.4.2014 15:05

RE: Yatsenyuk je obyčejný židobolševik ....

Botičky od Diora 94.?.?.?

Reakce na 308396

Znovu a znovu chci upozornit na důležitou součást mystifikace dnešní nevídané protiruské kampaně: Ztotožňovali jsme si Rusko se Sovětským svazem – a ONI s tím nyní pracují. Zvláště „jasné“ nám to bylo po osmašedesátém. Nedávno jsem si mimochodem uvědomil, že v pražských ulicích jsem tehdy viděl postupně převážně „Rusy“, kteří vypadali jako Uzbeci – protože to byli Uzbeci. Rodilé ruské vojáky tehdy sovětské velení brzy vystřídalo, protože mohli být „nespolehliví“. Ale o to vlastně dnes už nejde. O jedno však ano – a velmi: V zoufalství z těch valících se lží o Rusku a Vladimíru Putinovi se nám nesmí stát, abychom upadli do opačného extrému. Nám (Vy ne), kteří jsme rozhodnuti používat vlastní hlavu, ať to stojí, co stojí. Dnešní Rusko samozřejmě představuje obrovskou naději pro každého, kdo ještě nerezignoval na naši křesťanskou civilizaci, na její základy, podstatu, hodnoty. V „zeleném“, homosexualistickém, feministickém, pussyriotském a mnoha další šílenstvích, jimiž se projevuje hluboký úpadek Západu, extrémně podporovaný elitami EU, Spojených států – a tím pádem i většiny našich kolaborantů, je Rusko „paradoxně“ zářícím majákem. Tak jako jím kdysi pro většinu z nás byla (možná mylně) pochodeň v ruce Sochy svobody u vjezdu do newyorského přístavu. Příliš jsme na to spoléhali, příliš jsme tomu věřili – a probuzení bylo o to tvrdší. Rusko je dnes náš velký spojenec v zápase o svobodu, o svět „normálních“ přirozených hodnot, který se nám nyní vzdaluje. Ale přesto si neodpustím: „Spása“ v přeneseném slova smyslu může přijít pouze od nás: od naší víry, od naší trpělivosti, od našeho odhodlání, od naší práce.

308450

14.4.2014 10:20

RE: Yatsenyuk je obyčejný židobolševik ....

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 308384

Nevím,možná tu některým uniklo,co řekla ta ukrajinská stepilá krasavice v ČT24 na dotaz redatora ohledně Pravého sektoru,zda její minorita nemá strach...."Pravý sektor,...no to jsme přece my Židé....",odpověděla ta lepá děva.
Komu to uniklo,nechť si to pustí znova.Základ úspěchu vyvolenců je vždy to,že infiltrují vše a dále pak drží pod kontrolou....

Proto jsme dnes svědky i takových zdánlivých paradoxů,že wahábističtí úhlavní nepřátelé Židů jsou těmito dnes zásobováni veškerým potřebným materiálem,léčeni na Golanech i podporováni koordinovanými leteckými údery proti vládě v Damašku....
Dokud se podílejí na plnění sio-agendy,je vše v pořádku a pokud vybočí,nebou se začnou cukat jako Šaška Bílýi,dostanou prach a olovo....

308436

14.4.2014 17:38

RE: Yatsenyuk je obyčejný židobolševik ....

Olas 78.?.?.?

Reakce na 308384

Pro orientaci mohu doporučit závěrečné fráze perfektního filmu "Limonádový Joe". Tam to v závěru filmu vyznělo jednoznačně "Gauner i hrdina jsme jedna rodina". V podstatě to platí i v reálném životě. Jednou OSVOBOZENECKÉ HNUTÍ námi placené a v zápětí TERORISTÉ jak to prohlásil i Jirka Křovák "Kdo nesouhlasí s naši politikou je terorista" asi v tomto smyslu ale hlavně významu.

308458

12.4.2014 16:33

výzva a prosba na všetky vlády sveta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Mám video s príhovorom aktivistu, je to výzva a prosba na všetky vlády sveta:

http://www.youtube.com/watch?v=1DmdkRd9KO0

308340

12.4.2014 19:22

Dobrá práce molodci,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308340

je vidět, že v KGB se nezahálí. Za všech stran se ozývá ozvěna
vycázející z Lubjanky.
" Oдна́ на́ция, одна́ ро́дина, оди́н мона́рх"
... co mi to jen připomíná????

308350

13.4.2014 10:02

RE: Dobrá práce molodci,

Em 46.?.?.?

Reakce na 308350

Čo čakať od pepíka...???

308367

13.4.2014 15:47

Čo čakať od čobola ...???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308367

To jako, když se jedná o hru mezi CIA a KGB tak budeme jedno oko zavírat a dělat, že jim to baštíme? Nejsem padlej na hlavu.

308386

13.4.2014 11:03

RE: Dobrá práce molodci,

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 308350

Něco jako že kníže má k lidu blíže? [mrknutí jedním okem]

308369

13.4.2014 15:52

Přesně tak,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308369

Přesně tak, stupidní hesla dávají davu požadovaný směr. Všechna ta hesla mají odpoutat pozornost od vlastního názoru. "Hezky to opakujte a nad obsahem nepřemýšlejte." Lež bližší svému srdci prohlásíme za pravdu a hned máme jasno. A hrrr na ně ....

308387

14.4.2014 12:57

RE: Přesně tak,

Sirt 15.?.?.?

Reakce na 308387

Ale tohle je jinak. Tohle je velmi přirozené heslo. Jen tam došlo k překlepu. Kníže má k lizu blíže. To D tam stejně drhlo.
Jednoduše tím je řečeno, že vyšší šlechta má blíže ke zdroji moci (i jiným zdrojům).
I když podle rozložení kláves na klávesnici možná šlo původně o heslo Kníže má k lisu blíže. Jde patrně o tiskařský lis. Který je dnes zdrojem cennějším než všechny ostatní. V tom případě se asi jedná o odkaz na sponzory z jedné mocnosti bez ustání již několik let tisknoucí haldu zelených papírků. I to by bylo vcelku logické heslo. Však k nim má náš pan kníže opravdu blízko.
Ale s tím D mi to prostě nějak neladí.

308447

14.4.2014 16:55

RE: Přesně tak,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308447

To je hooodně laciný...
Ten stařík se nijak neliší od několika set rotujících aparátčíků v obou sněmovnách a přilepených státních trafikách.
Daleko trapnější mi přijde, když se na nás tlemí ksichti z bilboardů s hesly o lidu a sociálních jistotách a jediné o co jim jde je bianco šek od voličů na čtyři roky rabování do vlastích kapes. Ale to není šlechta to jsou různí nádražáci, odborářský vyděrači a podobní lidumilové. Ale pozornost stáda je odvedena na Knížete, účel je splněn. Nebo se pletu?

308454

15.4.2014 10:06

RE: Přesně tak,

Sirt 15.?.?.?

Reakce na 308454

Pleteš se. Hoď mi sem podobně nelogické heslo, které hlásají jiní a klidně s ním udělám totéž.
Třeba Obamovo Yes, we can. But you cannot. No není divu, že se ta druhá půlka nedostala na bilboardy, vždyť podle moderních pouček děti nechápou negaci. No a on přeci kandidoval na takového tatíčka národa (po tom zlém panu Bushovi).
Zkrátka, když se někdo schovává za hloupá hesla, mám velké nutkání si ta hesla upravit a vyložit po svém.
Až předloží argumenty, budu diskutovat o nich.
Ale mimochodem pan kníže se přeci jen trochu liší od těch ostatních stovek rotujících. Má zatím nejlepší (ve smyslu profesionální) PR, jaké jsem tu u českých politiků viděl. A to dokonce o třídu lepší. A za druhé s výjimkou našeho nového ministra financí je to (dle mých informací) náš největší podnikatel ve vrcholné politice.
Mimochodem zajímalo by mě, kdo škrtl paragraf 74 z ústavy z první republiky, když kdeco dalšího se po revoluci čistě opisovalo. (viz http://www.psp.cz/docs/texts/constitution_1920.htm...
A přitom je to tak pěkný paragraf, který měl ochránit náš stát před průnikem moci kapitálu do vlády.

308510

15.4.2014 17:04

RE: Přesně tak,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 308510

140/1961 Sb. - Poslanecká sněmovna

www.psp.cz/sqw/sbirka.sqw?r=1961&cz=140‎

91/1994, novelizuje, Nález Ústavního soudu České republiky ze dne 12.dubna 1994 ve věci návrhu prezidenta republiky na zrušení části ustanovení § 102 zákona č. .... (trestní řád), ve znění pozdějších předpisů, a některé další zákony, 74.

Období velké privatizace...

308527

15.4.2014 20:03

RE: Přesně tak,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308510

S tímhle naprosto souhlasím, ale bojím se všech těch strýců a tet co by seděli místo nich.
Už takhle má kde kdo z těch "zástupců lidu" několik off-shore a.s. na státní zakázky do vlastní kapsy. V porovnání s tím by dneska ten § bohužel vyzněl jen jako kosmetická komplikace pravidel kolektivního vysávání státní kasy.
Tohle je podle mě jeden ze dvou skutečných problémů co máme, druhým je tupost "debilizované" společnost konzumentů-voličů.

308541

19.4.2014 15:52

RE: Přesně tak,

Sirt 15.?.?.?

Reakce na 308541

Pokud jste nevyhrál boj, znamená to, že bylo zbytečné bojovat? Pokud neumíte na sto procent zabránit povodni, znamená to, že ji máte ignorovat a nepřipravovat se na ni?
A pokud neumíte zajistit stoprocentní ochranu před průnikem osobních zájmů podnikatelů do vlády, znamená to, že se o to nemáte vůbec pokoušet? Mnohdy i zdánlivě kosmetické komplikace na cestě ke zvůli oligarchů mohou být ku prospěchu, zvlášť když jich začne být více. Ale vpodstatě s Vámi souhlasím, že kde upadá všeobecné povědomí o morálce, tam sebelepší psaná pravidla mnoho nepomohou.
Dav není debilní. Společnost (myšleno většina lidí) se odpradávna starala jen a pouze o svoje zájmy, bez schopnosti hledět daleko dopředu a spolupracovat ve velkém měřítku. To je odpradávna úkol vůdců a vládců. Nevyčítejte tedy společnosti současný nezájem. V tom se za doloženou historii mnoho nezměnilo. Ba co víc, dnes žijeme (obecně na tzv. Západě) v takovém blahobytu, že pouhým žvaněním lze bez potu a bez rizika uživit celou rodinu. Postavte se na libovolné nádraží v Čechách a žádejte lidi vystupující z vlaku či autobusu o deset korun. Za jak dlouho si myslíte, že získáte 30 korun na kilo rýže? A jak dlouho vydrží 4 lidé z kila rýže? A to je jen ten nejsnazší příklad, jak přijít k penězům a tím snadnému živobytí bez práce. Dav, který umí kdykoliv uspokojit své základní potřeby a honí se jen za pozlátkem z reklam a za zlepšením svého postavení ve společnosti, bude vždy svým způsobem ignorovat věci, které ho akutně nepálí. Nositel jakékoliv společenské změny je vždy jednotlivec s jasnou (a třeba i hloupou) vizí. Pokud se mu podaří zužitkovat existující náladu ve společnosti ve svůj prospěch, pak se věci začnou hýbat. Ale když ten jednotlivec zmizí, vlna, kterou vytvořil, se vytratí. Zmizet a zemřít jsou odlišné věci. Zmizením mám na mysli vytratit se z aktivních úvah lidí. Třeba proto, že vyšel nový iPad, prezident zase někoho urazil nebo další populista slíbí další nesplnitelnou kravinu. Prostě pod nánosem nových a stále fantastičtějších informací se ztratí ryzí myšlenka.
Chcete vy být ten vůdce? Myslím si, že ne. Máte příliš jasnou představu, jak svět funguje, a žijete si v příliš velkém pohodlí. Změna přichází od lidí, kteří mají silný cíl, často nemají co ztratit a nepřemýšlí o tom, jak obtížný-nemožný úkol je čeká. A druhá sorta lidí, kteří mohou přinést změnu, jsou lidé z vládnoucí skupiny, kteří z nějakého důvodu přestanou myslet jen na svůj okamžitý prospěch. Ale proti takové deviaci uvažování je běžné demokratické zřízení obvykle imunní. Když dostatečně rozprostřete moc a každých pár let obměníte sestavu, pak si můžete být jist, že jakákoliv čistá myšlenka či snaha o obecné blaho zanikne. Víte kolik dneska stojí vyhrát volby? To není nic pro altruisty, kteří nemyslí na svou kapsu.

308718

12.4.2014 16:41

Republika Podkarpatská Rus obnovila existenciu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Podkarpatská Rus sa už rozhodla o obnove svojej štátnosti, Republika Podkarpatská Rus – stáročný nenaplnený sen Rusínov, Koncom októbra 2008 prebehla médiami správa - Rusíni na Ukrajine žiadajú autonómiu, inak vyhlásia samostatnosť. Delegáti spoločného fóra tzv. Sojmu zakarpatských Rusínov a Národnej rady zakarpatských Rusínov prijali v Mukačeve uznesenie o obnovení republiky Podkarpatská Rus, ktorá vznikla 22. novembra 1938. Bolo zaujímavé sledovať živú diskusiu a vyjadrenia zástupcov oficiálnych rusínskych štruktúr.

pokiaľ viem v hre sú len 2 varianty- samostatný rusínsky štát alebo pripojenie k Slovenskej republike ako právnemu nástupcovi československa.
OSN v roku 1993 uznala a v rámci nej aj všetky štáty sveta že SLOVENSKO je právny nástupca československa.
Podľa Saintgermainskej zmluvy (menšej)
bola Podkarpatská Rus pričlenená k Česko-Slovensku ako Autonómny/samosprávny celok..

zdrojova linka:

http://holosy.sk/republika-podkarpatska-rus-%E2%80...
__
kvôli autokratovi Masarykovi sa tak nikdy nestalo, Masaryk a aj Beneš tým porušili Ústavu aj zákony I. ČSR
______________
Text zmluvy ako bol uverejnený v Zbierke zákonov v roku 1921:
...
Saintgermainská mírová smlouva (menší)
http://1url.cz/yR1I

308342

14.4.2014 14:02

RE: Republika Podkarpatská Rus obnovila existenciu

Sirt 15.?.?.?

Reakce na 308342

Nechte na pokoji tatíčka Masaryka. Dle tehdy platného zákona na ochranu republiky měl pravdu. A předkládání důkazů o tom, že by se snad mohl mýlit bylo ze zákona nepřípustné.
http://ftp.aspi.cz/opispdf/1923/023-1923.pdf §11
Tak pozor, aby vás ještě nechtěl někdo soudit. Víte přeci, jak je to s tím uzákoněním výkladu historických událostí.
A navíc na Ukrajině se přeci bouří jenom východ. Kdo Vám dal právo poukazovat na nějaký separatismus západní části Ukrajiny?
Mějte přeci trochu slušnosti a nechte pro-Majdanovsky orientované diskutéry nejprve dokázat, že Ukrajinu ohrožuje Putin. Vaše poznámka by naznačovala, že už si ji chce uzurpovat i Kiska. A to by se mohli lidi ještě ptát, jestli to prostě není jenom tak, že mnozí ukrajinci odmítají současnou vládu dosazenou Majdanem. A to už by pak hrozilo, že Vám nedají vízum do USA, protože zpochybňujete demokratický proces na Ukrajině.
Tak pozor. A styďte se.

308448

12.4.2014 18:21

Ukrajina ma hranice len vramci ZSSR

PeterM 178.?.?.?

http://politikus.ru/events/16802-gensek-oon-ukraina-poka-ostaetsya-administrativnym-okrugom-sssr.html

Zaujímave , to mení celkom situáciu zo strány medzinárodného práva

308346

12.4.2014 18:47

RE: Ukrajina ma hranice len vramci ZSSR

dub 89.?.?.?

Reakce na 308346

jo, z právního hlediska je tedy součástí ruské federace jako nástupnického státu sssr...
sranda ještě bude[smích]

308347

12.4.2014 19:50

Ukrajina ako sme ju poznali podľa doterajších máp končí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Stručne a krátko, Ukrajina ako sme ju poznali podľa doterajších máp končí.

Toto je nezvratný proces ktorý nemožno zvrátiť a odvrátiť.

Už je treba len minimalizovať škody a to v takom smere aby rozdelenie ukrajiny na viac štátnych celkov bolo bezbolestné a bez ľudskej krvi a ľudkých obetí a čo najmenej materiálnych škôd.

Lebo môže to skončiať aj občianskou vojnou v rámci ukrajiny a to takto, ako je táto piseň a film o občianskej vojne a jej hrôzach:

http://www.youtube.com/watch?v=jUKQIlHu3tk

308351

12.4.2014 23:03

RE: Ukrajina ako sme ju poznali podľa doterajších máp končí.

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 308351

Problem ale je, ze pre Neocons z USA je kolonizacia Ukrajiny klucova a to z pohladu udrzania USD ako svetoveho platidla. Roztocili ohromnu masineriu lzi a spinavosti, aby Ukrajinu ziskali a vysackovili Rusov z Krymu a vojensky teritorialne zase mohlo ziskat navrch nad Rusmi.

Budme si vsetci isty jednou vecou. Akonahle Neocons nadobudnu pocit, ze su dostatocne silni a nadisiel ten cas, spustia vojnovy konflikt nejakou zamienkou a budu ho sledovat spoza velkej mlaky a vyckavat na moment, kedy uderia a ziskaju celkovu prevahu.
A to pod heslom - kde sa dvaja biju - treti vitazi.
Cele slavne NATO sluzi len k ucelu, aby naverbovali z kolonizovanych statov co najviac vojenskej sily, ktora bude bojovat a krvacat za ich dobyvacne zaujmy v snahe udrzat USD a vykradat dalsie suroviny.

Neocons idu az tak fanaticky a bezohladne po Ukrajinskom uzemi, ze nemaju ochotu za ziadnu cenu cuvnut a preto roztocili masineriu na medialnom poli, kde sa vydatne spracovana verejne mienka v neprospech Ruska. EU ako pobocka USA poslusne plni prikazy z USA a politici su uplne posrati sa voci tomu postavit, pretoze sa boja, ze by boli fyzicky zlikvidovani.
Pozicia USD sa skutocne ruca a tuto vojnu USA potrebuje ako sol. Ak USD skonci skonci, hned zacnu na povrch vychadzat vsetky svinsta, ktore sa diali po cele desatrocia.

308356

12.4.2014 23:11

RE: Ukrajina ako sme ju poznali podľa doterajších máp končí.

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 308356

Signifikantne su hlavne tie "DOJEMNE a UPRIMNE" kecy americkych politikov, ktorym ide o uzemnu celistvost Ukrajiny.

Skutocne by niekoho na druhej strane zemegule trapilo, ze nejaky stat si pripoji cast susedneho a to dokonca legalne po referende? Keby v tom nemali svoje velke zaujmy???

Uz vidim... Prdeli by na to. Ani by sa takou blbostou nezapodievali, pretoze za normalmych okolnosti by ich do toho hovno bolo. Nie su ani v Europe, situacia by sa ich vobec netykala.

EU v tomto plni len ulohu pritakavaca a uzitocneho idiota, ktora ma za ulohu pomoct v kolonizacii Ukrajiny svojmu nadriadenemu - USA. Ale najviac na to doplati EU, jeho staty a ludia.

308357

12.4.2014 23:21

RE: Ukrajina ako sme ju poznali podľa doterajších máp končí.

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 308357

A do tretice:

V pripade Juhoslavie ich presne naopak nejaka uzemna celistvost vobec netrapila a boli to prave oni, ktori nezakonne odtrhli cas srbskeho uzemia, aby si na nom mohli vystavat vojensku zakladnu.

V pripade Ukrajiny - odtrhnutie Krymu ich serie preto, ze tam chceli zakladnu pre seba. No a ked sa chce odtrhnut este aj vychod Ukrajiny a pripojit k Rusku, tak to grazli z USA uz blednu od zlosti, pretoze chceli mat svoje vojska priamo za ruskymi humnami a navyse ukradnut si pre seba bohatu cast Ukrajiny, kde by sa im aj z urokmi vratila 5 miliardova investicia do mejdanu. Nevychadza im ani jedno ani druhe, pretoze tie stekoty z USA nadobudaju kazdym dnom na intenzite. Ten chudobny zapad Ukrajiny nepotrebuju a je im k nicomu. Je to len ostara a cierna diera, z ktorej niet uzitku.
Lenze verim, ze cim dalej budu stekat a stracat podu pod nohami, tak ludia si vsimnu tie preslapy a klamstva a situacia sa na poslednu chvilu zvrati a neocons padne z rachotom na dlazbu. Tolko k mojmu zboznemu priaiu.

308358

13.4.2014 12:14

RE: Ukrajina ako sme ju poznali podľa doterajších máp končí.

co na tom záleží 24.?.?.?

Reakce na 308357

Výborně zhodnoceno, tak nějak to vidím rovněž. Co mne ale zaráží, že Rusko nijak valně dosud nepodporuje separatistické (ruskojazyčné) oblasti Ukrajiny. Vždyť právě jim jde zde o vše - buď získat bohatou část UA pod svoji sféru, jinak ji schlamstne EU a vliv zde nastolí US - NATO. O co jim vlastně jde? O pověst vůči USA a EU? Tu stejně nemají. Tohle co jste napsal si přeci musí Rusko velmi dobře uvědomovat. Zdá se mi, jako by se Rusové báli udělat další kroky. Tím mohou jedině tratit.

308376

13.4.2014 12:59

RE: Ukrajina ako sme ju poznali podľa doterajších máp končí.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 89.?.?.?

Reakce na 308376

>Zdá se mi, jako by se Rusové báli udělat
>další kroky. Tím mohou jedině tratit.

Ne, je to jinak. Jestli umíte anglicky, přečtěte si analýzu, proč je teď pro Rusko lepší nedělat nic: Russia might very soon do something rather counter-intuitive: nothing at all

308377

13.4.2014 13:39

RE: Ukrajina ako sme ju poznali podľa doterajších máp končí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 308377

To je dobrá, skoro přesná analýza. Chtělo by to přeložit.

308381

14.4.2014 23:50

RE: Ukrajina ako sme ju poznali podľa doterajších máp končí.

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 308381

Uz sa stalo. Nejaky dobrak clanok prelozil.

Nech sa paci:

http://www.czechfreepress.cz/cfp-doporucuje/co-by-...

308486

13.4.2014 14:08

RE: Ukrajina ako sme ju poznali podľa doterajších máp končí.

co na tom záleží 24.?.?.?

Reakce na 308377

Tak je pravda, že někdy je lepší nedělat nic. Ale v tomto případě fakt nevím. CIA se tam téměř veřejně angažuje a ti hrdlořezové z Blak Water, či jak se ty všechny teroristické složky nazývají tam podle všeho už jsou. Ti se neštítí ničeho, to nemůže dopadnout dobře. No, uvidíme, každopádně si dovedu představit jak by asi reagovala Am., kdyby se dělo něco tak blízko jejího "dvorku". Notabene s následnou možností jim tam instalovat "obranný protiraketový systém" přímo na hranici.

308382

14.4.2014 23:53

RE: Ukrajina ako sme ju poznali podľa doterajších máp končí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 308377

A jestli umíte česky [smích] je to tady
http://www.outsidermedia.cz/Co-by-Rusko-melo-nyni-...

308487

13.4.2014 17:22

RE: Ukrajina ako sme ju poznali podľa doterajších máp končí.

dub 89.?.?.?

Reakce na 308376

když si chvíli počkají, udělají si ukrajinci pořádek sami.
ta jednotka alfa, která odmítla zasáhnout proti lidem, je jen vrchol ledovce.
a to je mnohem lepší varianta, než kdyby tam museli rusové zasahovat sami...

308391

13.4.2014 16:13

RE: Ukrajina ako sme ju poznali podľa doterajších máp končí.

Smokin Joe 77.?.?.?

Reakce na 308357

Myslí, že trápilo, protože je to precedens. Mohlo by se taky stát, že to nabere jiný rozměr a toho se určitě bojí. Názor většiny je určitě jiný, než ten jejich a to určitě jak v samotné US. Nemají moc rádi, když není něco v jejich moci. Propaganda už není tak účinná, jak kdysi. Obzvlášť, když člověk sám spadne na hubu a pozná, že ten jejich sytém je na dvě věci- pro zm.dy a přizdisráče. A takových lidí přibývá, takže tam bojují i za nás...

308389

13.4.2014 0:11

USA by mala znášať následky konania!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

USA by mala znášať následky konania!!!!!
Stručne a krátko, Ukrajina ako sme ju poznali podľa doterajších máp končí.
Toto je nezvratný proces ktorý nemožno zvrátiť a odvrátiť.
ukrajina je rozdelena a prestava existovat v doterajsej podobe,to uz nezmeni nikto
a obyvatelov slovenska moze zaujimat akurat aky bude mat toto vsetko dopad na slovensko
a tiez ze: spravodajsku hru CIA,zmena rezimu na ukrajine zaplatia vychodne staty europy aj so slovenskom aj EU predaj ukrajinskych vyrobkov surovin,produktov bez cla ,do europskej unie,co ohrozi vsetky firmy na slovensku a tym aj pracovne miesta
dodavky plynu zo slovenska? uz teraz nema ukrajina na vyplatenie miliardovych dlzob rusku

ak CIA a USA zmenil rezim na ukrajine mal by znasat vsetky nasledky svojho rozhodnutia aj financne,a nie ich hadzat na niekoho ineho na EU a SLOVENSKO

slovensko jednoducho na to nema
Už je treba len minimalizovať škody a to v takom smere aby rozdelenie ukrajiny na viac štátnych celkov bolo bezbolestné a bez ľudskej krvi a ľudkých obetí a čo najmenej materiálnych škôd.
Lebo môže to skončiať aj občianskou vojnou v rámci ukrajiny A preto USA by mala znášať následky konania anie Chudobné Slovensko a nové Chudobné východeuropske štáty EU
keby usa a CIA aspon trochu diskutovali s rusmi ako s partnermi

lenze to by bolo pre USA a CIA ponizujuce

tak vyprovokovali ruskeho medveda, bolo toto treba?nebolo

a co teraz?

kde su ,,odvazni '' banderovci?

kde su vsetky arogantne vyhrazky usa?

308359

13.4.2014 10:16

Zbláznili sa začala sa občianska vojna.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Zbláznili sa začala sa občianska vojna ktorá môže trvať aj niekoľko rokov.
Situácia v Slaviansku:

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/333318-pro...

Video:

http://www.youtube.com/watch?v=jUKQIlHu3tk


Riešenie stále existuje:
Ukrajina-sa-musi-rozdelit-ako-Cesko-Slovensko

Viac tu:
http://bondarcuk.blog.sme.sk/c/345879/Ukrajina-sa-...

308368

13.4.2014 17:38

Stanoviská k situácii na Ukrajine a v Rusku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Stanoviská k situácii na Ukrajine a v Rusku.
Stála konferencia slovenskej inteligencie Korene a Slovakia plus, klub Košice

Miestny odbor Matice slovenskej, Košice

Združenie slovanskej vzájomnosti, Krajská rada, Prešov

Naše stanovisko k situácii na Ukrajine a v Rusku

Geostratégovia americkej zahraničnej politiky sa netaja tým, že nimi vypracovaný projekt Nového svetového poriadku bude realizovaný proti Rusku, na účet Ruska a na rozvalinách Ruska. Rukopis tvrdej antiruskej politiky nesie aj dianie na súčasnej Ukrajine.

Keď ťažká a dlhodobo neriešená sociálno-ekonomická situácia na Ukrajine viedla koncom roku 2013 k masovým protestom v Kyjeve, vedenie štátu stálo pred kľúčovým rozhodnutím ktorým smerom má byť orientovaný štát v zahraničnej hospodársko-politickej oblasti. Ukázalo sa, že Prístupová zmluva s Európskou úniou rieši skôr vážne ekonomické problémy samotnej Európy a pre Ukrajinu je zničujúca. V tejto situácii sa vedenie štátu rozhodlo, že je výhodnejšie orientovať sa viac na tradičného partnera – Rusko, ktoré stojí na čele projektu Euroázijského zväzu s veľkými hospodárskymi, sociálnymi a geopolitickými perspektívami.

Západom zorganizovaný puč v Kyjeve priviedol protiprávne a násilím k moci chuntu šovinistov, ktorá zosnovala štátny prevrat.

My, členovia pronárodných a proslovanských organizácii z východného Slovenska považujeme referendum a jeho výsledky na Kryme za plne zodpovedajúce medzinárodnému právu a priamej demokracii, právne nespochybniteľné a preto platné, a pripojenie tohto územia do zostavy Ruskej federácie za legitímne a legálne.

Zároveň odsudzujeme hrubé zasahovanie Západu do vnútorných záležitostí Slovanského sveta pod heslom „divide et impera“. So znepokojením sledujeme, že mesto Kyjev, v ktorom sa v novembri 2010 konal X. Všeslovanský zjazd, sa stáva centrom vážneho medzislovanského rozkolu. Rozhodne odmietame takú politiku riešenia vážnej civilizačnej, morálnej a hlbokej ekonomickej krízy Západu, ktorá bola v minulom storočí aplikovaná vyvolaním svetových konfliktov odohrávajúcich sa z veľkej časti na území slovanského priestoru za obrovských obetí jeho obyvateľov, podľa metódy vyvolania veľkej vojny nezasahujúcej územie Ameriky.

Podporujeme rozhodný postoj Ruskej federácie v oblasti obhajoby princípov medzinárodného práva, geopolitických záujmov slovanského sveta ako aj prirodzenú medzinárodne - právnu ochranu vo vzniknuvšej krízovej situácii i obranu občanov ruskej národnosti v tomto priestore zo strany Ruskej federácie. Odpor voči banderovskej chunte na Ukrajine považujeme za významný príspevok k stabilite a zachovaniu mieru vo svete.

V Košiciach, 26. marca 2014
Viac tu:

http://www.chelemendik.sk/Stanovisko_k_situacii_na...

308393

13.4.2014 17:47

strieľa sa.

naiva 91.?.?.?

a zabíja.

https://www.youtube.com/watch?v=_RWW0No0Kdw&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D_RWW0No0Kdw&has_verified=1

308395

14.4.2014 17:57

Slaviansk

naiva 91.?.?.?

To , že práve tam je horúco vysvetľuje tento exkurz do histórie- o pôvode obyvtaeľov Slavianska.

" Экскурс в историю:

Славянск и Луганск - ранее назывался СЛАВЯНО-СЕРБСКИЙ Уезд. С 18 века там поселились сербы - защитники границ России.

z článku http://www.kramola.info/vesti/novosti-s-ukrainy/poslednie-novosti-s-ukrainy-za-14-aprelja-2014

308459

14.4.2014 20:55

Pokrytectví Západu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Západ už tak klesl, že přípravu a podporu fašistického převratu na Ukrajině pokrytecky vydává za šíření demokracie, svobody a lidských práv.Přestože média se snaží strašně moc přesvědčit naivní občany o zločinných úmyslech Ruska,myslící lidé stále více chápou o co a komu jde. Je jasné, že vše to bylo namířené proti Rusku s cílem bezprostředně jej vojensky ohrozit, vydírat a získat jejich nerostné bohatství. Rusko představuje poslední velkou překážku před nastolením bezohledné světovlády bankéřských a korporátních klanů nad celým světem. Zejména politici Evropy, kteří se tak rádi ohánějí líbivými frázemi o demokracii, lidských právech a svobodě, se projevili jako poskoci světovládců. Nějak ale zapomněli na fakt, že evropské země ruský plyn a ropu potřebují podstatně více než Rusko jejich zboží, investice a technologie. Za peníze, které za suroviny Rusko získá, si vše potřebné může koupit například z Asie. Pokud Putin přesměruje toky energií z Evropy do Asie a prosadí platby za suroviny v měně kryté zlatem, má Evropa a Amerika velký problém.Spíše ale celou řadu velkých neřešitelných problémů, protože v moderním světě jedna závažná příčina vyvolá četné závažné důsledky.Vojenská konfrontace Západu s Ruskem může vést jedině k apokalypse globálního charakteru, které by naprosto fatálně postihla všechny.Mrtvé ihned,ti, kteří by jadernou apokalypsu přežili, by jim nutně museli závidět. Snad to těm, kteří chtějí ovládnout svět,dochází alespoň v této hodně vyhrocené situaci.

308474

Tuto stránku navštívilo 8 525