Diskuze k článku

Rusko obviňuje Západ z „nestoudného vydírání“ při hlasování OSN o Ukrajině

Příspěvků 46

29.3.2014 1:32

Rusko zhodnotili muži co mají respekt

R 85.?.?.?

Havel, Kocáb, Bursík, Štětina

307538

29.3.2014 4:06

RE: Rusko zhodnotili muži co mají Respekt

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 307538

Havel Rusko hodnotí zřejmě odněkud ze záhrobí, z ohňů pekelných...

Jistě to nemůžete myslet jinak, než ironicky, ledaže byste chtěl vyslovit domněnku, že dotyčné osoby jsou zároveň akcionáři časopisu Respekt, který tímto vlastní. Podle jeho obsahu bych se tomu vůbec nedivil.

307541

30.3.2014 18:57

RE: Rusko zhodnotili muži co mají Respekt

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 307541

Tak ten uz neprrrrrrdi ani do hliny ..... [chechtot]

307617

29.3.2014 9:46

:-D

Kivis 171.?.?.?

Reakce na 307538

Jj. To je partička.

První: nejznámější český pacient s diagnózou F10
Druhý: "odborník" na privatizační fondy / tunely

307554

29.3.2014 11:13

RE: Rusko zhodnotili muži co mají respekt

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 307538

Scott Ricard - zpravodajský důstojník ve výslužbě - americké tajné služby pracovaly přes 20 let na tomto scénáři událostí na Ukrajině. Jenom americká agentura pro mezinárodní rozvoj (USAID) vydala přes 5 mld USD, George Soros investoval do toho přes 10 mld USD během 30 let a další.
Američané 20 roků pečlivě připravovali tuto operaci. Vše bylo naplánováno předem. Ale vyvést na ulici 500 tis. lidi při obyvatelstvu na 50 mil. se podařilo jen párkrát.

Západní země neočekávaly rozhodnou reakci Ruska. Putin v této situaci udělal velmi silný strategický krok, říká: intrikujete u nás pod bokem, manipulujete vládami a přivedli jste k moci bandity. vz.ru/redir/?source=vz_teasers_main2&id=679551...

Zajímavé - George Soros prezentuje jinak docela rozumné názory, asi musí. Jinak by ho prokoukli i užitečné idioti z jeho nadací. Ale jeho skutky mluví za vše. Ukázkou je zničení Jugoslávie a následná privatizace - dnes Srbsko přes různé firmy patří Sorosovi.

307560

29.3.2014 7:17

Ukrajinsky parlament

mt-svk 91.?.?.?

odmietol podmienky MMF, uvidime

307545

29.3.2014 7:44

RE: Ukrajinsky parlament

steve 70.?.?.?

Reakce na 307545

.. neuvidime. Oni jsou "novi" - a jeste tapou - co mohou a co nemohou ..., a budou rychle !!! nauceni jak je nutno sedet poslusne na zadku a kejvat a hykat a podpisovat. Jsem si naprosto jisty.

307548

29.3.2014 8:46

RE: Ukrajinsky parlament

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 307548

Tiez pravda. [cool]

307549

29.3.2014 8:51

RE: Ukrajinsky parlament

Lin 85.?.?.?

Reakce na 307548

Pravda - neuvidíme. Oni totiž přijali. Hlasovali několikrát a nakonec přijali. Majdan se znovu aktivoval. V noci na pátek znovu šturmovali parlament a to nejen kvůli ministru vnitra (samozvanému), který nechal odstranit Muzyčka. Poslanci opět utíkali zadníma dveřma.

307551

29.3.2014 9:39

RE: Ukrajinsky parlament

steve 70.?.?.?

Reakce na 307551

HA !! [mrknutí jedním okem] - jsou ucenlivi. A podivali se na problem - "havloidne", .. a hned utekli. Vrati se rano oknem a odhlasuji utok konmo na Moskvu, zase je vyzenou, a vrati se kominem .., odhlasuji "svoobodu" a uz zustanou. Unaveni lide budou zamestnani sberem zbytku jidla v popelnicich. DEEMOGRAZYJE ZVYDEZYLA !! [oči v sloup]

307552

29.3.2014 9:59

RE: Ukrajinsky parlament

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 307551

Hlasujeme, dokym vysledok nebude jediny spravny. [chechtot]

307556

29.3.2014 10:10

RE: Ukrajinsky parlament

steve 70.?.?.?

Reakce na 307556

.. ono - pri tom hlasovani jde totiz "o kejhak". Kdyz zahlasuje i podruhe jinak nez "deemogradycgy" - tak pujde tancovat valcik s Muzyckem ...
V cechach je parlament tak oddany veci "zvobody", ze nikdo z parlamentu nechodil ani do tanecnich, jsou oddani myslence vendoidni prosperity a koryt vyfasovanych dozivotne ...

307557

29.3.2014 10:59

RE: Ukrajinsky parlament

Lin 85.?.?.?

Reakce na 307557

No... když už je řeč o Muzyčkovi, mám tu včerejší zprávu Ministerstva vnitra Ukrajiny ohledně jeho smrti.
To vydalo prohlášení, že Muzyčko byl střelen pětkrát - dvakrát do nohy, třikrát do hrudi. Čtyřikrát šlo o průstřel, jedna kulka v těle zůstala a to ta, co šla do srdce. Při analýze bylo zjištěno, že jde o kulku (berte s rezervou názvosloví, já se nevyznám v odborných názvech)z jeho vlastní zbraně. Zjistili to porovnáním s kulkou, co zranila jednoho "Sokola" (spec. oddíl) do ruky.
Takže... jsem mírně zmatená, protože mi ze zprávy vyplynulo, že se střelil sám... [zmaten] V ruštině zde.

307559

29.3.2014 12:28

RE: Ukrajinsky parlament

steve 68.?.?.?

Reakce na 307559

Vazena Lin pokud by se sam 5x strilel - vyplyva z toho, ze:
-----
1./ - k sebevrazde pristoupil deemograd Muzycko s prikladnou zodpovednosti. Necht je prikladem mnoha ceskym politikum (radeji vsem !).
2./ - zholokaustoval se zcela nezodpovedne, neb se pri samostrileni flakal celkem 5x a nespolknul ani ten naplanovany granat.
3./ - havloidni hosani na neho hupsli a ani nestacil vytahnout ty svoje stradivarky, nacez ho "mirotvurci" bacili jeho vlastni halapartnou.
4./ - cele Ministerstvo, Muzycka, pistolku i Babu s kosou - podplatil Putin, protoze nam zavidi nasi svobodu a skutecnou pravdu se dovime az z ceskeho nezavisleho tisku - "novinky, Ides,", popr. nas k poznani faktu nasmeruje Kocab, Zaoralek a jim podobni cesti "muzyckove" ve fracich s pudrem proti smradlavym ponozkam v botech ...
---
.. moznosti je mnohem vice, mozna ho brzy uvidime na Hrade v objeti ceskych deemogratuu prevlecenych tentokrat do kabatu dalsi nove doby - v barve "banderova hneda". To podle toho, jak se kokrhel v poryvu vetru Deemograzyje - otoci ..
.. a ted: - piste si do komina ( lide ): .. "mrtvy Muzicko udela vice "prace" v budoucnu pro ??? .., nez kdyby zil" ...
Muzycko bude - mucednik. A pujde to pomerne rychle, jenom co se zacne s nocnim vrazdenim Rusu ...

307566

29.3.2014 18:11

RE: Ukrajinsky parlament

Lin 85.?.?.?

Reakce na 307566

No... ono ze zprávy nevyplývá, že by všechny střely byly z jeho zbraně - jen ta jedna a zásadní. [smích]
A jinak - máte pravdu, že z Muzyčka bude perfektní mučedník (už se na tom pracuje, pohřeb v Rovnu měl kolosální, i s věnci a průvodem, skoro jako Havel) a za všechno může Putin (ta mladá dáma je novou prokurátorkou Krymu). [smích]

307573

30.3.2014 1:05

RE: Ukrajinsky parlament

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 307573

Filmík na víkend pro pana Fohata i zájemce. [mrknutí jedním okem]

http://www.uloz.to/x1mnvHq/push-2009-cesky-dabing-novinky-cz-avi-filmy-scifi-thriler-fantasy-avi-cz-avi

307584

29.3.2014 21:03

RE: Ukrajinsky parlament

Fanny 194.?.?.?

Reakce na 307566

Četla jsem,že v Doněcku už to začalo,hon na Rusy,zatýkání,bití atd.(web CFP)

307576

30.3.2014 15:21

RE: Ukrajinsky parlament

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 307576

>Četla jsem,že v Doněcku už to začalo,hon na Rusy,zatýkání,bití atd.(web CFP)
A neni to uz pro Rusy duvod (at uz s uvozovkami anebo bez) k ochrane ruskych obcanu uz podle medii napadanych na Ukrajine, jak varoval Putin a vcera i dost kategoricky i Lavrov? A neni to uz duvod k obsazeni jizni casti Ukrajiny az po Moldavii, a tak ziskat jednak snazsi pristup (po sousi) na Krym a pak soucasne mit pod svoji kontrolou severni cast Cerneho more?

A jinak doporucuji nahled na cinnost vojenskych jednotek jedne velmoci v zemi jine.

http://en.wikipedia.org/wiki/My_Lai_Massacre

https://images.search.yahoo.com/search/images;_ylt...

Co myslite? Muze to nejak dodavat presvedceni o "pravu" jine velmoci k podobne aktivite?

Podtrhavam konec prvniho odstavce:
"Twenty six soldiers were charged with criminal offenses, but only Second Lieutenant William Calley Jr., a platoon leader in C Company, was convicted. Found guilty of killing 22 villagers, he was originally given a life sentence, but served only three and a half years under house arrest."

307612

30.3.2014 17:36

RE: Ukrajinsky parlament

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 307612

Čti víc, a nehuhněj. Darth Vaker z Hvězdných válek se nechal registrovat jako kandidát na UA presidenta a složil požadovanou kauci - 228 tis. USD.
Tak bude vypadat UA president

307615

29.3.2014 11:19

RE: Ukrajinsky parlament

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 307557

"V cechach je parlament tak oddany veci "zvobody", ze nikdo z parlamentu nechodil ani do tanecnich, jsou oddani myslence vendoidni prosperity a koryt vyfasovanych dozivotne ..."

Jako husa klasu vyčkám na výsledek komunálních voleb - na dálku cítím nářez - tam populace s veřejně oslavovanými symboly nechodí.

307562

29.3.2014 10:47

Pučisté se brzo odstraní sami

michalll 82.?.?.?

Podporou radikálů a extrémistů, kteří samozřejmě provedli veškerou špinavou práci při ozbrojeném převratu byl vypuštěn džin z láhve kterého nebude tak snadné vrátit zpátky. Tito užiteční idioti, kteří umírali a krváceli na Majdanu jsou najednou dnes nepotřební. Ale už si čichli k moci a nebude jednoduché je odstranit.
Moc se snaží přebrat loutková vláda US/EU v čele s Jaceňukem a Majdan je pro ně už přítěž. Začíná tak mocenský boj mezi hybnou silou Majdanu, to jest Pravým sektorem atd., o kterém naše media básnila jako o vrcholu demokracie, a politickou opozicí která samozřejmě od začátku nebyla připravená pracovat pro zájmy Ukrajiny, ale byla dosazena aby plnila svoji lokajskou úlohu.

Vsaďte se, že západní media brzy obrátí, a začnou Majdan vykreslovat jako shluk radikálů které je potřeba odstranit za cestou k demokracii a stabilitě. Cílem je dosadit k moci vládu poslušnou zájmům US a EU. Radikální elementy které defacto udělali revoluci jsou pro tuto úlohu nepoužitelné a musí se odklidit.

Proto politická pučistická opozice tak rychle schvaluje smlouvy s EU, MMF a slibuje základny NATO. Volby jsou pro tyto pučisty jako svěcená voda pro satana a oni vědí, že je nemusejí vyhrát. Je otázka, zda nějaké volby vůbec budou, když neexistuje centrální vláda. Je víc než pravděpodobné, že současná vláda v Kyjevě dnes nekontroluje téměř nic. Nemá armádu, policii, peníze, většinovou podporu lidí. Proto se bude snažit urvat si revoluci pro sebe a vyšachovat radikály z Majdanu, kteří je dosadili k moci.

A Rusko? To může v klidu sedět a čekat až se pučisté rozloží zevnitř, po radikálním zdražení všeho a ještě větší bídě začnou skutečné sociální nepokoje a na Východě začnou referenda o budoucnosti těchto regionů na Ukrajině. Putinovi tak stačí ekonomicky oslabit Ukrajinu, držet východ země v chaosu a brzy dostane z této části země impuls aby jako zachránce zasáhnul.

Nevím, třeba se pletu. Buď ve Washingtonu sedí naprostí diletanti odtržení od reality a opití svoji nadřazeností, že rozpoutáním puče na Ukrajině počítali s pasivitou Ruska a lehkým zavedením té jejich formy "demokracie", a teď když se situace zkomplikovala, Rusko se začalo bránit a hájit své zájmy, jakoby nevěděli co s tím.
A nebo mají v rukou další trumfy a ještě neřekli poslední slovo. Pravdou je, že neocons, kteří roku 2001 provedli v US státní převrat a převzali řízení země jsou se svojí nebezpečnou ideologií schopni rozpoutat globální konflikt. Modleme se, aby tomu tak nebylo.

307558

29.3.2014 13:42

RE: Pučisté se brzo odstraní sami

Luko 178.?.?.?

Reakce na 307558

Váš posledný odsek je veľmi blízky pravdepodobnému scenáru najbližších mesiacov - roka. Chyba EÚ (hlavne Merkelovej), že sa zásadne nepostavila proti sankciám voči Rusku (tu sa mohlo ešte napätie doriešiť diplomatickou cestou) je napraviteľná len dobrými a okamžitými rozhodnutiami, ale tých EÚ momentálne nie je schopná.
Neoconi budú ďalej a s väčšou silou tlačiť na pílu (inde), lebo vojna je ich cieľ. Oni stále veria v nadvládu nad celým svetom v pochybnej viere, že sú neporaziteľní a to, čo zo sveta po ich víťaznej vojne zostane, bude stáť za to. Oni to risknú a nič ich od tohto zámeru neodhovorí.
Ako hovoríte, modlime sa, aby to tak nebolo. Zastaviť by ich ešte išlo, ale ... ? Posledným záchrancom situácie by mohlo byť zasa len Rusko a to tým, že by povedalo, že tá katastrófa nestojí za to a teda sa v prospech zachovania života na zemi vzdáva - skláňa hlavu pred svetovládcom a sľubuje mu poslušnosť.

307567

30.3.2014 11:06

RE: Pučisté se brzo odstraní sami

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 307567

Dlouho se spekulovalo s podivnou stavbou u Křivoklátska, údajně má sloužit dle reportáže ČT jako obrovský trezor pro různé cennosti. No spíše by jsem to dnes viděl jako kryt pro vyvolené v případě jaderné války, kteří s touto alternativou asi již počítají jako nevyhnutelnou věcí.

307598

29.3.2014 14:43

RE: Pučisté se brzo odstraní sami

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 307558

>Podporou radikálů a extrémistů, kteří samozřejmě provedli
>veškerou špinavou práci při ozbrojeném převratu byl
>vypuštěn džin z láhve kterého nebude tak snadné vrátit
>zpátky.

Ale ne. Oni ho nechtějí vracet. Jim vyhovuje chaos, to přesně chtěli. Stejně jako v Iráku, Libyi, Kosovu, Sýrii, Afghánistánu, Egyptu. Jedině z chaosu povstane Nový světový řád. Proto pohlížet na tyto jako na neúspěch je nepochopení podstaty.

Bohužel všechno jim vychází naprosto skvěle. [naštvaný]

307568

29.3.2014 15:26

RE: Pučisté se brzo odstraní sami

steve 68.?.?.?

Reakce na 307568

.. presne tak. Chaos, rozvrat, anarchie, niceni, nenavist a ruce v kline z beznadeje a vysileni - tot tancici kostnata syfiliticka devka odena v zavsivenem havu demokracie. S opileckym ksichtem napudrovanym - "svobodou".

307569

29.3.2014 19:46

RE: Pučisté se brzo odstraní sami

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 307568

Pane Stwora, podle mě máte v poslední větě zásadní chybu - správně měla znít takto
Bohužel všechno jim ZATÍM vychází naprosto skvěle.

A na závěr - trochu optimismu by Vám neškodilo, protože kdo myslí negativně, nemůže očekávat pozitívní věci.. To nefunguje..
Takže věřme, že tento rok bude přelomový - Rusko a BRICS potopí dolar a svět se vydá na cestu ke světlejším zítřkům.

[cool]

307574

29.3.2014 21:46

RE: Pučisté se brzo odstraní sami

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Reakce na 307568

Ide hlavne o to, že tam, kde je chaos a rozvrat, ľudia nie sú schopní klásť účinný odpor kolonizátorom, okupantom a parazitom.

307578

30.3.2014 5:06

RE: Pučisté se brzo odstraní sami

altern altern (zavináč) esznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 307578

Asi takhle: nevyšel-li celý plánovaný záměr, to znamená rozšířit americkou sféru globálního vlivu zavedením neoliberalismu a základen NATO přímo u hranic Ruska, pořád zůstává ve hře hlavní taktická součást tohoto záměru - destabilizace Ukrajiny, která má pro USA minimálně 2 pozitiva: Rusko přímo úměrně míře nestability či kolapsu Ukrajiny přichází o blízkého významného politicko - ekonomického partnera, do jisté míry spojence, přičemž případná pozdější změna geopolitické příslušnosti Ukrajiny spolu s možností o ni rozšířit dobyté území se vůbec nevylučuje. Čehož si je Putin samozřejmě dobře vědom, proto logicky postupoval a i nadále bude postupovat, jak je potřeba - velmi rozhodně. Jakkoli jinak by se zachoval, dopadnul by jako Saddám, který se naivně pokoušel oddálit prosazení národních zájmů USA v Iráku likvidací zbraní hromadného ničení.

Takže dokud proamerická média na Putina útočí a proameričtí servilové prskají, je to důkaz, že postupuje správně.

307587

29.3.2014 17:04

Zaraza ma niekolko veci

mt-svk 91.?.?.?

1. ich agresivita proti ruskej mensine, kedze, po zasahu Ruska v Osetinsku, mohli cakat nieco podobne minimalne aj s Krymom
2. slova o chaose, ktory by sa prelial do susednej krajiny su sice pekne, ale vedla nie je Egypt/Iran, ale Rusko a ja pochybujem, ze nemaju analyzy o skutocnej situacii v Rusku, ved sa pozrite na fora, Baskiri, Tatari podporuju Rusko, neraz citam, ze by isli za Rusko bojovat, ak by ho napadli, Kadyrov nie zo srandy sa moze vyhrazat cecenskymi plukami, on vie, aka je situacia, a piata kolona je slaba, nema podporu, plus Putin by konal raznejsie nie ako Janukovic
3. ak by bol chaos mieneny na Ukrajinu, ruske vojska by rychlo urobili poriadok, pricom by ich podporovalo mnoho Ukrajincov

mne sa zda, ze sa tu hra o nieco ine, ale o co?

307571

30.3.2014 13:56

RE: Zaraza ma niekolko veci

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 307571

Strategický záměr je v bodu 3. Jakmile ruská vojska vniknou na Ukrajinu budou mít záminku k válce i možnost přesvědčit nemyslící část světa že válku začalo Rusko.

Ale raději bych se pletl a uvěřil že jsou to magoři a šlápli do h...a. Nelze to vyloučit, když jeden poslouchá Obamu a Kerryho tak možnost že jsou magoři vypadá docela pravděpodobně. [smích]

307606

30.3.2014 0:07

RE: Špatné pro Rusko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 110.?.?.?

Reakce na 307572

Prelozeno z ptydepe. Jsme na strane Nemecka, ktere nechce sankce proti Rusku, co si dela Rusko doma a ve sve sfere zajmu je jeho vec stejne jako nase v asijskem okoli. Koupime si od Vas jeste zbytek know how ktery nemame nicmene platit budeme cervenymi papirky s obrazkem Predsedy za ktere si pak muzete koupit nase cetky do vsech tech hypermarketu.Evropa je v ... a Asie, specialne Cina to dobre vi.
K siteni chaosu. Kazda akce ma reakci. Rusove uz od dob Kutuzova ustupuji valici se armade
a schovavaji si to nejlepsi na vhodnou chvili.
A nedej Buh, ze ten chaos poslou tam odkud prisel. A pokud si nekdo jeste pted mesicem myslel ze muze vyhrat jaderny konflit asi zmenil nazor. Kazda loutka ma sveho vodice.

307581

30.3.2014 0:34

To je od vlajkové lodi mediální žumpy přání otcem myšlenky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 307572

Pochopitelně že nebudou jásat nad navrácením Krymu, když jim otloukají o hlavu Tibet, Ujgury atd., ale Putinovi (ten jim veřejně poděkoval za podporu) postačí, když se budou držet stranou, dobře vědí, že po Rusku by byli další na řadě, i když celý ten čínský projekt se někomu moc honí k ožebračení americké i evropské střední třídy, vydávané poté za "přirozený proces".

307582

30.3.2014 4:42

RE: Špatné pro Rusko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 307572

Co je na tom špatného pro Rusko? To že se Čína zdržela hlasování v OSN ohledně Krymu, na situaci Krymu nemá žáný vliv, tak že by bylo škoda, kdyby spojenc Ruska Čína si hlasováním kazila obchod se západem. Dokonce je tu jedna zpráva pozitivní a to i pro Rusko. A to že Čína bude obchoovat s Německem v Čínské měně, tedy mimo dolar. [překvapení]

307586

30.3.2014 8:11

RE: Špatné pro Rusko

J Pohl 195.?.?.?

Reakce na 307586

Chtěl jsem jen slyšet názory lidí tady na Zvědavci.Tento server mi přijde nejobjektivnější a lidé tady nejfundovanější.Jsem rád,že Zvědavec existuje.Díky

307589

30.3.2014 11:45

RE: Špatné pro Rusko

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 95.?.?.?

Reakce na 307589

...možná byste mohl raději sledovat AC24,...
Zvědavec a lidi, co zde komentují, šel dost dolů....

307599

30.3.2014 12:10

RE: Špatné pro Rusko

J Pohl 195.?.?.?

Reakce na 307599

AC24 sleduju taky.Něco mi tam přijde dost přitažené za vlasy.Trochu to tam hraničí s bulvárem.

307601

30.3.2014 12:26

RE: Špatné pro Rusko

slak 77.?.?.?

Reakce na 307599

Ale ale ale, ale i ale i, ale ale, ale i. Jak to bude s jazyky? Stwoříme slovo? Plazyki je to co na silnicích letos u nás vidět nebylo. Co to je? [chechtot] [velký smích] [cool] [mrknutí jedním okem]

307602

30.3.2014 13:08

RE: Špatné pro Rusko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 307572

V této zprávě je ovšem nejdůležitější čím budou vzájemně platit - a dolar to néééni [chechtot] Neříkal náhodou před pár dny Putin, že najdou jiné prostředky. které nebudou závislé na $$$ [vyplazený jazyk]

307604

30.3.2014 16:46

Z pohledu svetovych dejin

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Za posledni staleti, kdyz se formulovaly narody a posleze staty
byla vzdy vychodni cast Evropy opomijena a cim dale na vychod tim
mene byla tato oblast tehdejsich mocipanu stredem zajmu..Vyplyvalo toho z toho, ze obe dve rise rimska a recka mely dost co delat se svym uzemim a kdyz nekolik stoleti tyto rise zanikly, pak se zajem uprel na moreplavectvi a s tim objevovanim novych zemi.
Tim se stalo Rusko zapomenute do doby, kdy uz imperialni staty
si obsadily kolonialni zeme. Kdyz uz nebylo co objevovat,
a Rusko uz bylo silne, pak byl zajem jeho vliv stale omezovat.
Predevsim ho nepustit na zapad a nedovolit, aby melo vhodne pristavy a podporovat vsechny najezdy z vychodu i zapadu.
Navic prevazne zimni pocasi bylo dalsi prekazkou a uzemi za Uralem bylo nehostinne i na ziskani ruznych koristi.
Tehda zajem o nerostna bohatstvi byl uspokojen jinde.

Ale ta touha se vzdy objevuje a objevuje se i nyni u t.zv.demokratu a obhajcu svobody a spravedlnosti.

307614

30.3.2014 20:58

Poslední hřebík do rakve

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Vydávat podporu fašistického převratu na Ukrajině za šíření demokracie a lidských práv je vrcholem pokrytectví a poslední hřebík do rakve "demokracie" nesplatitelně zadlužených západních zemí a jejich novodobých kolonií po celém světě. Každý, kdo má alespoň zbytek soudnosti a rozumu jasně vidí, že je to snaha světovládných elitářů (pár desítek, maximálně stovek mocných rodinných klanů) bezprostředně ekonomicky a vojensky zničit Rusko jako poslední velkou překážku před nastolením bezohledné světovlády elitářů nad celým světem.Podporovat tento vývoj, to chce opravdu silný žaludek nebo betonový mozek. Nejlépe obojí.

307621

31.3.2014 3:42

RE: Poslední hřebík do rakve

favela 113.?.?.?

Reakce na 307621

...obyvatele Krymu to nebudou mit lehke , protoze udelili svetu neprijemnou lekci z Demokracie !!! /Hlavne tem kolebkam jako US a Britannie,Euro /...Vetsi nez je zvykem vetsina obcanu tam hlasovala svobodne a nezavisle 90% hlasu v legalnich volbach ,pro nezavisly stat ...A za to je Euro,USA OSN/UN/vsichni zaryti experti na demokratickou demokracii prikre odsoudili !!!! Zatimco napr. volby v USA 2000,kde se zmocnil vlady kandidat s mensim poctem hlasu,protoze byl zvolen "demokraticky" ....svymi 2 bratry a podvody s volebnimi pocitaci!!!..byly schvaleny jako legalni celym svetem ...

307625

1.4.2014 4:57

RE: Poslední hřebík do rakve

favela 113.?.?.?

Reakce na 307621

..byly doby kdy radil mor a cholera a kardinalove a biskupove,papezove radili z dalky svych palacu lidem aby se vice moddlili ale tenkrat se muselo vice pracovat an skyvu a tak kdyz se modlili chcipli hladem a kdyz pracovali tak taky a vsechno to mel ridit buh a satan ktery mel zrejme vsecko povoleno Cirkev svata mela a ma na takove kanadske vtipy patent..Dnes nam vladnou elity na miste vyse uvedenych a maji take vse povoleno ,ty usoudily ,ze kdyz teroristi selhali v Syrii/hadaji a vrazdi mezi sebou atd/ i v Gruzii a tak se muselo rozhodnout ze to v Ukrajine zaridim jini...napr.specialni oddily a instruktori +jejich zbrane z Izraele...Vime ze se tam na U.dely zverstva urezavani hlav a vypichovani oci /ani to vsechno nechci vedet a kdo jim tohle asi poradil???/ a do vlady byli dosazeni prave tito ,co to pachali zverstva dosazeni ilegalne bez voleb a nasilim za potlesku vetsiny demokratickeho sveta.../Experti rikaji ze bylo zabito jiz okolo 50-60milionu v bojich za demokraciii od r.45 atd./..Teroristu Majdanu nyni ve vlade hlavni modla je vedle Hitlera take S.Bandera a jejich vyroky ukazuji ze jsou nejen teroristi a profasisti ale i zaujati horlivi antisemiti !!! Takze je klidne mozne ze vyrobi holokaust na Ukrajine !!!! A nemame my vsichni udelat ,vse aby se jiz Holokaust nikdy neopakoval ???!!! A kdo ze to tam pomaha aby se neco takoveho stalo ??? Boze a satane vratte se, skoro vsechno mate odpusteno....

307653

1.4.2014 22:03

vydírání

lama.cz 46.?.?.?

Co se týče vydírání,ač v ukrajinské krizi hledím s pochopením na ruské akce,hlavně na Krymu,je třeba říci,že Rusko se vydírání také neštítí,stejně jako mocnosti Západu.Formálně vzato, má každý stát právo uzavírat smlouvy jaké chce.Tedy i Ukrajina podle tohoto principu má právo vstoupit do EU a do NATO.Neřeším,jestli je to pro ni výhodné nebo dobré.Fakt je,že Rusko Ukrajinu vydírá,když ji spojenectví se Západem důrazně nedopočuje.Taková je velmocenská politika.Když teda Rusko kritizuje Západ,protože se chová tak či onak,znamená to snad,že Rusko se chová jinak?Najít pět rozdílů je tu jistě možné,ale určitě ne snadné. [zmaten]

307715

1.4.2014 23:39

RE: vydírání

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 307715

Je to pořád jako o koze a voze.
Co kdyby Rusko začalo usilovat o vstup Mexika do své Celní unie? Co kdyby připomnělo Mexiku, že Kalifornie a půlka Texasu byla mexická? Co kdyby tam podpořilo změnu režimu podobně jak na Ukrajině, myslím že nespokojených Mexičanů je podstatně více než Ukrajinců?

Vždyť Mexiko je svobodný stát, co je USA do toho co chce Mexiko? Takže tam můžou přijet ruští poradci a zakotvit ruská flotila.

307724

2.4.2014 0:32

RE: vydírání

lama.cz 217.?.?.?

Reakce na 307724

Souhlas. Já o koze, ty o voze.
Tvé otázky a moje odpovědi:
Co? Hovno. Druhé co, dvojnásobné; třetí co, no přece trojnásobné hovno.

Bud tě parafrázovat, ignore:
"Vždyť Ukrajina je svobodný stát, co je Rusku do toho, co chce Ukrajina? Takže tam můžou přijet američtí poradci a zakotvit americká flotila."

Byla-li Kalifornie s Texasem původně Mexickým teritoriem je třeba říci, že Sevastopol se původně jmenoval Sebastopolis, ani Ukrajinci, ani Rusové ani Tataři nejsou původními obyvateli, čili by si mohlo celý poloostrov nárokovat vlastně Řecko a poslat tam své zdvořilé mužem ŽEEE?! Ovšem ani Sevastopol ani Los Angeles by návrat bývalému majiteli v referendu neodsouhlasili. Kuš, o tvoji logiku tady nejde a já se "po lopatě" vysvětlovat odmítám.

307725

Tuto stránku navštívilo 7 717