Diskuze k článku

Nová velká (hrozba) hra v Euroasii

Příspěvků 76

14.3.2014 10:04

Na protestující v Kyjevě stříleli z kanceláře velitele Majdanu - Čurkin

kyticka 88.?.?.?

Vložený obrázek
Vitalij Čurkin
Foto: EPA
Vitalij Čurkin
Na účastníky protestních akcí a příslušníky pořádkových sil v Kyjevě stříleli z kanceláře tak zvaného velitele Majdanu, který teď stojí v čele ukrajinské bezpečnostní rady.

Prohlásil to vyslanec Ruské federace při OSN Vitalij Čurkin na čtvrtečním zasedání Rady bezpečnosti světové organizace.
„Násilné činy spáchané v Kyjevě vyžadují pečlivé mezinárodní vyšetřování“, zdůraznil Čurkin a upozornil na to, že obrázek kyjevské a západní propagandy naprosto obrací naruby informace o tom, že jak po příslušnících pořádkových sil, tak i po protestujících stříleli jedni a titíž provokatéři.
Převzato z: http://czech.ruvr.ru/news/2014_03_14/Na-protestuji...

306606

14.3.2014 11:28

Opět propaganda

pavt 78.?.?.?

No, autor opět ukázal to, co by se dalo nazvat “obrácenou propagandou” oproti tomu, co vidíme v mainstreamu. Opět tu je spousta tvrzení, která jsou naprosto nepodložená. Například odstřelovači - souhlasím, že by se to mělo vyšetřit, ale do té doby se dá klidně předpokládat s jejich původem v KGB. Ukrajina a vstup do NATO - toto možná někdy v budoucnu bylo plánováno, ale v současné době to vůbec nebylo na pořadu dne. A tak by se dalo pokračovat. O tom, co chtějí prostí Ukrajinci, autor vůbec neuvažuje. Že na západě Ukrajiny by fakt chtěli do EU, to je mimo jeho fantazii. Autor si vůbec neklade otázku, zda reakce Ruska byla adekvátní a zda nejde o obrovskou strategickou chybu.
Už jsem to tu psal. Putin udělal přímo hrubku, ostatně, je vidět, že si to dodatečně uvědomil a nyní přítomnost své armády na Krymu trapně popírá. To, co udělal, bylo naprosto zbytečné a otočí zbytek Ukrajiny proti němu. Zatímco před tím mohlo Rusko celkem v pohodě uhrát neutralitu Ukrajiny a kdykoliv tuto regulovat otočením kohoutku, nyní bude chtít Ukrajina rychle do NATO a nikdo se jí nebude divit. Zatímco předtím mohlo Rusko argumentovat sférou vlivu atd. a mnozí rozumnější by Ukrajinu do NATO neschvalovali, nyní to bude naopak. Tím, co se stalo, se Rusko stalo tím, kdo výrazně zhoršil celou situaci, a nelze se divit. Rusko mohlo všeho dosáhnout taháním za drátky ve stylu Západu, stejně jako třeba v Sýrii. Jenže Putin nedokázal být trpělivý.
Tož tak. A upřímně řečeno, když mohlo Rusko vtrhnout na Krym a možná i na východ Ukrajiny, kdo zajistí pobaltským státům, že nevtrhne k nim? Kdo zajistí, že se nedostane ochrany “tradičně ruskému městu” Karlovým varům[smích]) Ano, přeháním, ale právě Putin dal tímto svým nepřátelům do rukou skvělý klacek. Jak každý vidí, nyní už se vůbec nemluví o Majdanu, o případném rozvratu, o diskutabilní legitimitě nové vlády, o nových volbách, kde by proruská část mohla získat většinu, o protiruských zákonech, řeší se úplně něco jiného. Toto stratég neudělá. Což znamená jediné - Putin není dobrý stratég…

306612

14.3.2014 13:05

RE: Opět propaganda

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 306612

To ten váš příspěvek je režimní propagandou. Neleze Rusko do Mexika nebo Kuby, nýbrž USA a NATO vytrvale se tlačí co nejblíž k Rusku. Co má Rusko za svoje soustavné ústupky západu během posledního čtvrtstoletí? Jen další a drzejší nároky a nátlak. Kam až má ustupovat?

Kdo má očí, ten vidí, pokud nemá totálně vymytý mozek. Nebo je troll.

306622

14.3.2014 20:16

RE: Opět propaganda

tomserv 94.?.?.?

Reakce na 306622

ignorek trefil hřebík na hlavičku. Medvěd je obkličován, zatlačován a už musel mávnout tlapkou.

306673

14.3.2014 13:33

RE: Opět propaganda

John 217.?.?.?

Reakce na 306612

Z Vaseho prispevku je zcela jasne, ze "mainstream" mediema jste sam jiz natolik kondiciovan, ze nepripoustite zadnou jinou pravdu i kdyz dukazy jsou zde do oci bijici.
Mozna ze udelal uz chybu sam zakonity prezident Janukovic, kdyz nepodepsal tzv. "Assoziationsabkommen" s EU k dalsimu rozsireni a budovani Superstatu zvanem Spojene staty evropske. To znamena v prvni rade zbavit staty Evropy vlastni suverenity a v dusledku nasledujici veskere privatizace v techto zemich, nechat se zadluzit u MMF a Svetove banky (komu patri vlastne tyto organizace?) ktere tyto zeme pak vysaji do uplneho zaniku. K tomuto rozvratu zevnitr jsou potreba zaprodanci, tzv "pata kolona". Kdyby tuto vyse uvedenou dohodu pan Janukovic podepsal, tak by nebylo dnes proticemu demonstrovat a pan Janukovic by byl hvezdou EU. Takhle se stal najednou mezinarodne hledanym vyvrhelem.
Nezapomente, az pujdete zase jednou cinkat klicema na Vaclavak, ze uz je davno vsechno predem nainscenovano a rozhodnuto. Je treba jenom dosadit ty spravne figurgy, (Havel, Groß ..., Zeman)keri nasi zemi do tohoto chaozu zvany EU dovedou.

306623

14.3.2014 13:34

RE: Opět propaganda

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 306612

Veškeré reakce i protireakce je třeba posuzovat komplexně. Tedy drahý autore příspěvku napiš jak správně strategicky by mělo reagovat EU a USA v případě, že by Rusko několik let vycvičovalo pro-Ruské bojůvky, kdy by následně tyto bojůvky spolu s pro-Ruskými nevládními organizacemi několik měsíců okupovali molotovovými útoky vládní budovy v Kyjevě pod pohrůžkou, že se musí Ukrajina stát členem společenství Rusko, Kazachstán, Bělorusko, Čína, Indie, atd..., kdy posléze by tyto bojůvky svrhly vládu a pod kalašnikovy donutili parlament zavést zákon o zákazu Ukrajinštiny (ale i Maďarštiny atd...) ve prospěch Ruštiny a další drakonická opatření.

Jak strategicky správně by v takové případě mělo jednat EU, Maďarsko, potažmo USA, kterým by do situace na Ukrajině teoreticky nemělo nic být (zde předpokládejme, že Ukrajinští Maďaři by požadovali, že takto to dál nejde a že chtějí domů do Maďarska). Přikládám dva filmíky.

První je o tom jak nevládky svrhly režim v Srbsku. Jde o pořad přímo z nitra takovéto nevládní organizace. (slovenské titulky):
http://www.youtube.com/watch?v=WCiCFJxqSfU

Druhý je o tom jak nevládky fungovaly v Rusku dokud jim Rusko nezatlo tipec zákonem o cizích agentech:
http://www.youtube.com/watch?v=yZxAm2qFD6Q

V tom druhém je sloučen seriál pořadů do jednoho videa. Opravdu to stojí za to, najít si čas a kouknout na to. Pořad dává věci do historických souvislostí od roku 1915. Je to sice Rusky, ale přesto je to velmi srozumitelné. Zejména pro starší generaci co se Ruštinu učila ve škole.

306624

14.3.2014 16:20

RE: Opět propaganda

pavt 78.?.?.?

Reakce na 306624

Vámi představený scénář je poněkud nerealistický a především není zrcadlově obrácený - zatímco pro Západ Ukrajina nepředstavuje žádnou zásadní zemi, pro Rusko ano. Kromě toho, některá vaše tvrzení jsou diskutabilní - já si opravdu nemyslím, že by tu někdo několik let někoho cvičil. Vzhledem k tomu, jakou má Rusko skvělou špionáž, už by se o tom dávno vědělo - stačí si připomenou, jak rychle se profláklo “Fuck the EU”… Prostě, když Rusko chce, dokáže veřejnosti odhalit cokoliv velmi rychle… Proto jsem velmi spiklenecký k různým podezřením z Majdanu, myslím, že ve zdejším násilí měly prsty obě strany. Pokud by to bylo zcela jednostrané, už bychom o tom věděli. Ostatně, bojůvky Majdan okupovaly až posledních pár dní, předtím byly demonstrace nenásilné. Podle toho, co se lze dočíst, zdejší demonstrující měli především po krk všech oligarchů a byli i proti opozici. Rozhodně se tedy nejednalo o něco, co by měla opozice pod kontrolou, Kličko byl vypískán.
Kromě toho, v této situaci mělo Rusko vše perfektně pod kontrolou. Je naivní se domnívat, že by západ dokázal nějak natajno vybudovat nějaké NATO základny Rusku před nosem. Zcela nereálné. Rusku stačilo počkat, než se celá revoluce sesype, jako se to stalo s revolucí oranžovou. Protože Západ by Ukrajinu finančně nesanoval, tak by ani k ničemu jinému dojít nemohlo. Nakonec by se buď zhroutila centrální moc (a Rusko by mohlo své jednotky vyslat jako mírotvorné), nebo by si ruská menšina opět zvolila nějakého realistu, jako byl Janukovič. Rusko svým jednáním jednak porušilo garance Ukrajině z roku 1994, kromě toho soustavně porušovalo dohodu o Krymu, kde mělo mít max.11000 vojáků a mělo jich tam 2xtolik. Kromě toho, jak jsem psal, toto je varování pro všechny ostatní bývalé země a já osobně jsem snad poprvé rád, že jsme v NATO. Je to přeci jen jistá záruka, že kozácký kůň nebude opět pít z Vltavy…

Každopádně, pokud by se snad váš zrcadlový scénář měl realizovat, měl by Západ reagovat uváženě a spíše upřednostňovat jednání, stanovit limity, po jejichž překročení dojde k reakci, k sankcím atd. Rozhodně by Západ neměl například vtrhnout na podkarpatskou rus s tím, že je to bývalá součást Československa a že se zde uspořádá referendum o připojení ke Slovensku. Ostatně, takové referendum by dost možná i bylo úspěšné…

306637

15.3.2014 5:40

RE: Opět propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 306637

>Je to přeci jen jistá záruka, že kozácký kůň nebude opět pít z Vltavy…

No a kouzlem nechtěného je to z tebe venku. Tak on by pán byl raději, kdyby na Hradě dosud vlál hakenkreuz? Nedopouští se tím pán trestného činu propagace nacizmu? [zmaten] [bliji]

306700

16.3.2014 2:24

RE: Opět propaganda

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 306700

Musi bejt katastrofou mit tak zatemnenej mozek ......Svastiky ke kterejm pokladaj denne kvetiny uctivaj tribes v Indii, Egyptane v ni videli slunce aspon 10tisic let a nechavali si ji vytesat nebo nakreslit faraoni v kazdy pyramide . Se svastikou vytesanou ve skale se setkate v tez v kulture Mayu i Azteku a neni nahoda ze kralovska rodina ve Svedsku ktera v ni vidi Boha i s andelama ji ma jako znak jak na fangli tak i v erbu. S tim by ste mel neco delat ....., zajet do Delhi, Mexico City, Kahiry, Limy , Stockholmu a Bruselu a podat tam na ne za propagaci nacismu trestni voznameni ..... [chechtot]

306760

16.3.2014 21:13

RE: Opět propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 306760

>Musi bejt katastrofou mit tak zatemnenej mozek

Ještě horší je nechápat přečtený text. Ta svastika vlající na Hradě (to je u toho sv. Víta v Praze) je poněkud jiný kontext, než ty tebou vyjmenované výskyty. A ten na něhož jsem reagoval se tím svým výrokem vyjádřil tak, že porážka Hitlera symbolizovaná tím Alšovým výrokem, je pro něj osobní katastrofou. Pro tebe též?...no že se ptám. Nick "Satanist" přece hovoří za vše. "Vrána k vráně..."

306802

16.3.2014 1:13

RE: Opět propaganda

bertík58 85.?.?.?

Reakce na 306637

pavte, zmínil ses, že občané nejzápadnější Ukrajiny by mermomoci
chtěly do EU. Kohos tím vlastně myslel? Obyčejný lidí, co jsou na dávkách, nebo důchodce? Vždyť se podívej na ukrajinská videa "z ruky" , kde běžní lidé říkaj, že nechtejí nic mit s EU něco společného.Voni totiž tí kšeftaři, a pašeráci co lezou s batohy na Slovensko přes dočasné víza donášejí domů zprávy, jakej je v EU "blahobyt", jak jim "jedou" kšefty.Mám na Východním Slovensku příbuzné, a tak jsem jim párkrát zavolal, řekli, ukrajinci mají moc bídnej kšeft, posledně prodávali síťové zažigalky (220V)na plynovej sporák, nejaké bavlněné košile ukrajin.výroby, součástky na dnes už veterány Lada,zlaté prsteny, stříbrné příbory, a pod. , je to jako pojízdnej blšák, takže áno, tito obchodníci by uvítali volnej průchod přes hranici, no a pak by samozřejmě chtěli do Únie oligarchové a rodiny vládních zaměstnanců a politiků, jelikož by bezcelně vyváželi z Ukrajiny všechno co se prodat dá, takže propast mezi chudobou a šlechtou tam nabere takovou hrůzu jako u nás, na Slovensku,a celé východní EU!!! Já vím pavte, že podnikáš a se ti daří, a proto máš bohužel zkreslenej pohled na celé to dění na Ukrajině...

306758

14.3.2014 13:41

RE: Opět propaganda

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 306612

Ne, že bych s Vámi kategoricky nesouhlasil, ale:
Myslím si, že Putin je stratég vinikající a my můžeme pouze závidět.
Zatím co by se mluvilo (a mluvilo, a mluvilo...), Západ by pomaloučku konal. Salámovou metodou by postupně odkrajoval další pozice Ruska a zítřkem by popíral, co tvrdil dnes. Je možné, že již dnes by NATO zabíralo strategické pozice na Krymu. Takto konal raději jako první Putin, a vzteklá protiruská propaganda řinoucí se z hlásných režimních trub mu dává tímto za pravdu. U nás také starý Ruzyně kdysi na počátku hlásal, že je potřeba vystoupit z Varš. paktu a nikdy, opakuji NIKDY už do žádného vojenského spolku nelézt. To bylo ještě v časech, kdy tu byla dislokována vojska SSSR. Sotva odjeli, otočil na obrtlíku a najednou NATO - náš cíl a vzor. A tak jsme se v něm ocitli - a BEZ REFERENDA, stačilo z parlamentu odstranit republikány, a komunisty přiskřípnout. Sliby - chyby. Ty západní zejména a Putin to dobře ví. Ukrajina je brána do Ruska a o to se hraje především.
Rusko EU potřebuje stále méně, kdežto EU je na ruských surovinách stále závislejší. A kapitál se nakonec odstěhuje tam, kde je produkce či suroviny (pokud ta země není pouhou drancovanou kolonií). Surovin Evropa už moc nemá a práce byla v zájmu koncernů odsourcingována do Číny. Čína si suroviny z Ruska ráda odebere a zaplatí je svými výrobky. Jsou cennější než potištěný hajzlpapír ze Západu. I produktovody si na vlastní náklady vybuduje. EU i USA nakonec zůstanou jen ty nesplatitelné dluhy. [chechtot]

306625

14.3.2014 13:48

RE: Opět propaganda

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 306625

Zde bych ještě doplnil, že prakticky druhý den po našem vstupu, začalo NATO bombardovat Srbsko, kdy se následně vepsal do světových dějin náš "humanitární bombarďák" svým nesmrtelným výrokem!!! [mrknutí jedním okem]

306627

14.3.2014 20:50

RE: Opět propaganda

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 306627

Jenom doplním tento příspěvek. Stojí za shlédnutí. Není to žádný podvrh. Dokument byl oficiálně odvysílán na čt-2: http://www.ceskatelevize.cz/porady/10169743087-uloupene-kosovo/

Premiéra:ne 27. 7. 2008 – 20:10
Opakování:
út 29. 7. 2008 po půlnoci – 00:15.

https://www.youtube.com/watch?v=Fgk0rAF9eD8

Je toto přání obyčejného Čecha? Ne. Alespoň já se s ním neztotožňuji.

306680

15.3.2014 17:47

RE: Opět propaganda

anellus 85.?.?.?

Reakce na 306627

Na margo naší účasti na napadení bratrského Srbska bych ještě řekl, že hmotné škody jsou stanoveny v $ na 105 miliard. Z toho na ČR (podle tehdejšího počtu banditů sdružených v lupičské tlupě zvané NATO) připadá asi 5 miliard, t.j. cca 100 miliard Kć. Nebo 66 miliard protože třetinu by mělo uhradit Slovensko. A to nemluvím o odškodnění za bombardováním povražděné Srby. Tyto peníze nám nikdo nikdy, ani za 100 let neodpustí. A pokud jednou, v lepší politické konstelaci, budeme chtít mít se Srbskem opravdu přátelské vztahy,jak se mezi bratry sluší, budeme muset kousnout do kyselého jablka a svůj účet za "humanitární bombardování" zapravit. Doporučoval bych k tomuto účelu zfendovat veškeré majetky všech osob tehdy politicky činných (i jejich rodin), které se nepostavily proti našemu zavlečení do NATO. Hlavně musí být k tomuto účelu použit majetek Havlovy rodiny a všech havloidů a těch co hýkali blahem nad naším členstvím v NATO.

306727

14.3.2014 14:10

RE: Opět propaganda

John 217.?.?.?

Reakce na 306625

Neni co dodat. Naprosto souhlasim.
Veskere soucasne deni, je strategicka hra Zapadu a svetoveho sionizmu a postupne uskutecnovani jejich cilu. Tato hra zacala prave pred 100 lety a neni nahodou ze i pred temito 100 lety byla zalozena Federal Reserve Bank, ktera si sama urcila pravo tisknout penize a tyto pak pujcovat za uroky jinym, i vlastnimu statu, kde byla zalozena. Kdo zalozil tuto banku a za jakym ucelem, vedi dnes vsichni, kteri se nespolehaji jenom na mainstream media. Je to soukroma banka pod zidovskym vedenim.
Tato hra s tistenymi penezi, je jiz dnes davno u konce a proto je potreba vytvorit krizi a nejlepe celosvetovou krizi. To znamena valku. K tomu je potreba si ale take vytvorit nepritele (terorizmus, Iran, Rusko atp.)aby byl duvod tyto valky vezt. I. a II. sv. valka nebyly vyjimkou.

306630

14.3.2014 15:05

RE: Opět propaganda

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 306630

Nějak mi uniklo prodloužení FEDu, měl přeci 100 let trvání od roku 1913 skončil tedy 2013. Podle mne jsou FED dolary dnes neplatné.

306634

15.3.2014 0:04

RE: Opět propaganda

Serial Loser 213.?.?.?

Reakce na 306634

Bohuzel, alespon podle jejich tvrzeni ne.

306692

15.3.2014 6:09

RE: Opět propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 306634

No těch 100 let je právě právnický fígl. Do 99 let se ty roky počítají jak je psáno, ale co je víc, je podle dávného úzusu již chápáno jako "na neurčito", tedy "dočasně", přičemž podle ne tak dávné smlouvy o "dočasném umístění vojsk SSSR na území ČSR" to bylo jak známo "nafurt". Potvrzuje to i toto:

JUDIKÁT - NÁJEMNÍ SMLOUVA NA 100 LET SE POVAŽUJE ZA SMLOUVU NA DOBU NEURČITOU

Dne 28. března 2007 Nejvyšší soud České republiky vydal v tomto směru průlomové rozhodnutí pod sp. zn. 28 Cdo 2747/2004.

V odůvodnění svého rozhodnutí odvolací soud mimo jiné argumentoval tím, že nájemní smlouvu uzavřenou na dobu 100 let lze považovat ve skutečnosti za nájemní smlouvu na dobu neurčitou, a to proto, že její trvání přesahuje obvyklou délku lidského života.

No a že by byla ta smlouva o FED ze strany USA vypovězena, nebylo nic oznámeno, takže platí dál. Jenže on červ pochybnosti nedává klidu - co když to mělo znamenat, že pak už nebudou ty dolary zapotřebí. Ale ne proto, že by se ti s kipou jich vzdali i s úroky, nýbrž proto, že již nebude nikoho, kdo by jimi co platil.

306701

14.3.2014 16:26

RE: Opět propaganda

pavt 78.?.?.?

Reakce na 306625

Jak jsem napsal výše, Putin neměl jednat, protože by mu nakonec vše spadlo do klína samo. Západ by Ukrajinu nesanoval, ona by se zhroutila a Putin by mohl přijít jako zachránce, případně by mohl utáhnout kohoutky s tím, že Ukrajina neplatí. Měl tuto zemi v hrsti a o Krymu nemluvě, představa, že NATO zabírá strategické pozice je nesmyslná, protože všechny kontrolovalo Rusko už předtím, má tam své základny. Salámová metoda by zde prostě nefungovala. Vzteklá protiruská propaganda - vám se zabrání Krymu líbí? Nejste poněkud nervózní z toho, kam až může Putin zajít? Co když následně zkusí to samé v Estonsku? Co se stane pak? Obávám se, že by bylo Estonsku členství v NATO platné, jak mrtvému zimník. Pravděpodobně by se krizově sešli a vydali 151 vážné varování. Nebo dokonce velmi ostré vážné varování. Možná by do Polska přiletělo na cvičení pár stíhaček…
Rusko je možná nezávislé na evropských surovinách, stále ale potřebuje evropský odbyt (ono postavit produktovody do Číny, to zabere pár let) a kromě toho potřebuje zdejší technologie. Jeho těžební zařízení jsou zastaralá, potřebuje investice, renovace atd. Možná byste se divil, kolik pump, ventilů, potrubí atd. se u nás vyrábí pro projekty na Sachalinu… Ono vyrobit například přesné (lineární) regulační ventily pro plyn, pracující při nízkých teplotách, to není zas tak jednoduché a Rusko ani Čína to zatím neumí. U nás umíme vyrobit ventily pracující i při kryogenních teplotách… (-150C). A dalo by se pokračovat…
Takže to co tvrdíte o “potištěném hajzlpapíru” není pravda - za ten si Rusko kupuje právě ty produkty, které potřebuje. Ať už z Evropy, nebo z Číny či odjinud.
Kromě toho, pokud je Putin stratég, tak si určitě uvědomuje, že silná Čína je paradoxně větším nebezpečím pro Rusko, než pro Západ. Aby to nedopadlo jak v tom dávném protikomunistickém vtipu "stálé spory na čínsko-polských hranicích pokračují"...[smích]

306638

14.3.2014 19:10

RE: Opět propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 306638

Člověče, vy máte takový politický přehled a super odhad "co by bylo, kdyby bylo", že by jste měl být okamžitě jmenovám ministem ZV místo Zaorálka !! Překonejte Vaši přirozenou nesmělost a rozjedte si kampaň za své zvolení. Zdejší obecenstvo Vás určitě s radostí doporučí.. Takže zbytečně nekecejte a jednejte.. Ať se vám tam v Praze daří.. [cool]

306663

14.3.2014 20:43

RE: Opět propaganda

Tomas Rybar 95.?.?.?

Reakce na 306638

Take taraniny ako pisete som uz davno necital. Zaujimalo by ma, ci sam verite tomu co pisete. Napriklad "nyni bude chtit Ukrajina rychle do NATO". Myslim ze aj vacsine absolventov pomocnych skol, ze jasne, ze na tom co chce Ukrajina vobec nezalezi. USA presvedcia zodpovednych politikov alebo ich vymenia a Ukrajina bude "chciet" do NATO vtedy ked to budu chciet USA.
Inak poprosil by som o vysvetlenie, ako uz desatrocia pracuju ruske rakety na kvapalne palivo. Je jasne, ze bez "regulacnych ventilov pre plyn pracujuci pri nizkych teplotach" sa taky raketovy motor nezaobide. Tiez ich uz dovazaju od vas?

306678

14.3.2014 22:18

RE: Opět propaganda

pavt 78.?.?.?

Reakce na 306678

Aha, takže když se u nás nestavěl radar, protože se tomu postavila většina veřejnosti a bylo to silně nepopulární, tak o tom také "přesvědčily USA zodpovědné politiky"? Co na to tehdy říkali "absolventi pomocných škol", taky jim to bylo jasné, jak to dopadne? Ono se totiž dost blbě vysvětluje takové kontroverzní rozhodnutí, pokud o to místní populace nestojí - zatímco pokud bude pro, daleko snáz to projde.

Jo a oni mají Rusové v raketách 20'' ventily, schopné za -150 až 180 stupňů zajistit téměř nulovou propustnost plynu? Schopné se při těchto teplotách rychle otevírat a uzavírat při takřka absolutní těsnosti dříku? A schopné tuto funkci zajistit po X let, ne po několik minut letu?[smích] Tím nechci zpochybňovat ruskou technologii, je v mnoha ohledech špičková, sám jsem se s ní setkal a mohl leccos obdivovat. Ale on je velký rozdíl mezi výrobou pro vojenství či vesmír, kde jsou peníze až na druhém místě, a výrobou pro průmysl, kde je nutno vyrábět sériově a vejít se do nějakého rozumného finančního rámce. Ostatně, takové výrobky se sice u nás vyrábějí, ale technologie je americká...čímž chci mimochodem naznačit, že my zdaleka nejsme špička. Ta je dál na Západě (ale i jinde, třeba Poláci mají velice dobrý naftový průmysl). Ostatně, pokud máte pocit, že jsou Rusové schopni si toto vyrobit, proč se na ten Sachalin toho tolik vyrábělo u nás a v Rakousku, proč si třeba North Stream nebyli schopni položit sami, vlastní potrubí se vyrábělo v Německu atd., no a i tu blbou vzduchotechniku, tlumící stěny pro turbíny a manipulační jeřáby jsme dodávali my? [smích]

306686

14.3.2014 23:12

RE: Opět propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 306686

Povodne si pisal len "regulační ventily pro plyn, pracující při nízkých teplotách" take rusi urcite maju najmenej 60 rokov. Ked ich dokazali vyvinut vtedy, urcite by dnes dokazali vyrobit aj " 20'' ventily, schopné za -150 až 180 stupňů zajistit téměř nulovou propustnost plynu". Zrejme je pre nich zatial vyhodnejsie ich dovazat. Ked budu dotlaceni k vlastnej vyrobe, moze sa stat ze budes bez prace.
Tvoje ostatne otazky su hlupe. Zaujimave ze sa nepytas preco USA na zasobovanie ISS pouzivaju ruske rakety. S rovnakou logikou by si mohol tvrdit ze USA nie su schopne vyrobit raketu co dosiahne nizku obeznu drahu. Ze Rusi nie su schopny sami polozit potrubie snad ani nemyslis vazne. To by uz hranicilo s pricetnostou. Bez nemeckej pomoci ho polozili peknych par tisic kilometrov.
Celkovo je nezmysel tvoje presvedcenie ze stat (firma) kupuje len to, co nedokaze vyrobit. Aj tvoj podnik urcite nevyraba vsetko, dovolim si odhadnut ze mate desiatky, mozno stovky dodavatelov. Uz len take skrutky a matice pravdepodobne kupujete. Pritom nepochybujem ze by ste ich vyrobu zvladli.

306688

15.3.2014 8:56

RE: Opět propaganda

nemam 90.?.?.?

Reakce na 306688

"Ked budu dotlaceni k vlastnej vyrobe, moze sa stat ze budes bez prace."

Neboj nebude, ten pán určitě nepracuje v tomto oboru.
Kdyby ano, tak by věděl, že vnitřní části ventilů se nenazývají "dřík". Správný výraz je kuželka a sedlo.

306706

14.3.2014 23:32

RE: Opět propaganda

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 306686

To je snad normální v době globalizace a globálního všeho, že kupuje se zařízení podle ceny a kvality (a úplatků). Raději mi řekni mudrlantě, proč v Česku Bulharsku a jinde kupujeme ta hnusná rajčata bez vůně a chutě z Holandska? To v Česku není technologie na pěstování rajčat? V Holandsku je více slunce než v Bulharsku?

North Stream je společný rusko-německý projekt.Jak znám Němce, tak si zakázky nechávají doma.

A kdyby amici nepoužívali ruské raketové motory RD 180, tak nemají jak vypouštět svoje Atlasy. Bez Sojuzů se nepodívají na MKS, atd.

306690

15.3.2014 7:44

RE: Opět propaganda

Fred Brabenec 46.?.?.?

Reakce na 306625

Po rozpadu Varsavskeho paktu se mel taky rozpustit i NATO. NATO bylo preci namireno proti Varsavskemu paktu? Nebylo takto domluveno? Nu a jak to, ze USA maji na svete kolem 750 vojsnskyh zakladen? Kdo tyto zakladny plati? A USA vzdy bojovaly na cizym uzemi a nikdy nezazily valku na vlastnim. Nu nevim, proc si dovoluji zase lezt na cize uzemi tedy na Ukrajinu. Tkze jedinna odpoved Ruska by byla zacit budovat vojenske zskladny blizko USA, aby USA byly drzeny v sachu. Jak je videt, USA a zapad se po rozpadu Sovetskeho Svazu citily velmi silni a tim, ze vychodni staty z hloupou najivitou k nim prebehly z nadeji, ze demokracie z USA je ta nejlepsi. Ovsem se zapomina, studovat historii vzniku USA a hledani pravdy o co USA vlastne slo a jde. Asi jde jen pod nalepkou demokracie o ovladnuti sveta k vlastnimu obohaceni na nem.

306704

14.3.2014 14:33

RE: Opět propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 306612

"Sú to fašisti." uviedol Gysi na adresu nekritickej podpory Merkelovej voči novej ukrajinskej vláde"
http://www.hlavnespravy.sk/su-to-fasisti-uviedol-g...
video
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedd...
ZDF (verejnopravna nemecka stanica) satiricky program o majdane
http://www.youtube.com/watch?v=iej-kuaN1Mg

306632

14.3.2014 18:09

RE: Opět propaganda

slak 77.?.?.?

Reakce na 306612

9 krát rusko v krátkém příspěvku je naformátovanost či vlastní invenční posedlost? [chechtot] [cool] Dobrý výpotek [mrknutí jedním okem]

306653

14.3.2014 19:11

RE: Opět propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 306612

Takovych kecu ctu kazdy den ze zapadniho mainstreamu...

Jste stejny typ lidi, jako ti, kteri neustale neco demagogicky zpochybnuji, jen proto, ze jem dosla tvrda slova pod tihou dukazu.

O jake lidi jde, je lehke si docist. Kompletni ceska zido-galerka z Brna a Prahy, Rusti zide apod.
A muzete 1000x psat, ze prece Svoboda je nacionalisticka, proti zidum a dalsi kraviny. Pravy sektor tvori pouze oni.

Rusko - tam jsou nastesti plne v obraze, od topice po vrchni zastupitele statu a to je dulezite. Na socialnich sitich se pouze divi, jako by to bylo neco, co je poprve. Omyl. Nebavi me opakovat se, jsou s fasismem spjati a trva to pres 100 let.

Ostatne i ten cesky mainstream obcas propusti neco, co muze z notorickych lharu a demagogu vyjit, kdysi jsem psal, ze paradoxne neni lepsi doby, protoze svet odhazuje svoji masku.

Takze, novinky, dnes:
„Někdo se naopak staví na stranu kyjevské junty a viní Rusko z agrese. Ojedinělým případem nejsou třeba takoví ruští Židé, kteří podporují banderovce a antisemity, snaží se je nabarvit na růžovo a vydávat je za nadýchané liberály. Pravda prostě v době krize vychází najevo,”.....

Samozrejme si novinky kazdou informaci zabarvi a upravi do hneda, demokraticky omezily od vzniku krize na Ukr. prispevky na 2 a demokraticky schovaly listu s nejvice souhlasnymi a nesouhlasnymi nazory. Jednoduse se jako male deti pokouseji zastrit pravdu. To take svedci o kvalitach osobnosti jak majitele, tak i pseudonovinaru.

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/330432-kry...

Nebudu citovat Ruske diskuzni fora, protoze tam je nazor vesmes jednotny a oni velmi dobre znaji aktery jejich provazanost atd.

Nakonec, je to pouze potvrzeni jednoho z nich "my jsme amerika a americane to vedi". Souhlasim, vedi a akceptuji. Vytvorili si z USA a Kanady svet k obrazu svemu a jako hajzl pouzivaji oba staty Mexiko.
Dnes byl zabit diplomat v Kanade http://czech.ruvr.ru/news/2014_03_14/V-Kanade-byl-..., o jake hysterii tedy mluvime?
Vedi tam vubec v jakych lzich se topi a nebo to primo schvaluji? Nejspise, vzhledem k slozeni obyvatel, to druhe. Proc mame v Evrope delat blbecky Severni Ameriky a Nemecku?

Uz nikdy nic neschovaji, neukryji. Konci fenomem "lez jako nastroj moci".

306664

14.3.2014 22:09

RE: Opět propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 306664

Jeste bych dodal k tomu Nemecku, bylo mi jasne pred rokem, ze ve finale potopi Evropu po treti do hajzlu.

Ono to neni posedlost, pouze dokonale potvrzeni, ze jednotlive etnika se proste povahove nemeni. A to se tyce jak anglosaske strany, tak germanske i galske/francouzske. Neco jako prokleti nejzakernejsich kolonialistu. Tech, kteri pachali ty nejvetsi zverstva. Dost se zapomina napr. na UK a Kenyu...
A to se dnes projevuje take na potomcich banderovcu.

http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3655-paul-craig...

Ja s Robertsem neshoduji v zaverech, protoze lide se zacinaji po letitem nadkonzumnim spanku probouzet a sila lidu muze zastavit vse, ovsem staci, aby nekdo z tech, kteri jeste maji rozum selhal a vse muze koncit uplne jinak. To je to jaro, jak jsem psal u konfliktu se Syrii.

A prave ted bude zalezet na samotnych obyvatelech USA a Kanady. Moc velke iluze, po te dennodeni masazi si nedavam, pouze verim, ze nejsou az takovi idioti a videli, minimalne od Osetie, kdo lze a kdo je v pravu. Uz Syrie je mela zvednout od hamburgeru.

306685

14.3.2014 20:33

RE: Opět propaganda

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 306612

Je mi těžko,když jsem se rozhodl reagovat na tento příspěvek, nevím kdo je autorem ale snažím se porozumět co podsouvá čtenáři.
Vůbec nechci jeho názory znevažovat, ale chybí mi v nich pár úvah, které bych k němu rád připojil. On totiž tak, jak je psán je trochu zavádějící.

Tak třeba věta:

1.Například odstřelovači - "souhlasím, že by se to mělo vyšetřit, ale do té doby se dá klidně předpokládat s jejich původem v KGB."

Stejně tak lze napsat: "...do té doby se dá předpokládat, že stříleli Jaceňukovi lidé" - souhlasím s Vámi, hloupé, ale stejně hloupé je, že "ale do té doby se dá klidně předpokládat s jejich původem v KGB".

2.O tom, co chtějí prostí Ukrajinci, autor vůbec neuvažuje.

Co chtěli Češi v roce 1989 a čeho se dočkali? Řeknu Vám to naprosto přesně, co chtěli: "socialisticky pracovat a kapitalisticky žít". Toto je bohužel přání obyčejných lidí, kteří se myšlenkově "potácí" v tom co se kolem nich děje.
Nebo si myslíte, že si ukrajinci přáli, že jim v zápětí po svrhnutí Janukoviče bude "ukraden" zlatý státní poklad?
Snad ani češi si to v roce 1989 nepřáli. Přesto i český zlatý poklad je fuč.

Neutralita? Pěkné slovo. Pamatuji rok 1968, co se toho nakecalo o "neutralitě" Českoslovenka. Výsledek- jsme členy NATO.

Asi by se dalo pokračovat, ale to umí každý čtenář či přispěvatel tohoto webu sám.

306676

14.3.2014 20:59

RE: Opět propaganda

ja_ne_ko 178.?.?.?

Reakce na 306612

Súhlasím s autorom článku o chybe Ruska a vysvetlím aj prečo si to myslím..Môže a bude to precedens pre budúce ,,anexie,, verím že iba ,,prípadné,, napr. Madarska na ochranu ,,svojich,, občanov na Slovensku,Rumunsku a pod...

306681

15.3.2014 14:53

RE: Opět propaganda

Kanak 90.?.?.?

Reakce na 306612

Podobné úvahy jsem slyšel od člověka, který si kupuje MfD a věří ČT. Každopádně, Putin by určitě uvítal takového poradce pro strategii.

306718

15.3.2014 23:26

RE: Opět propaganda- propagační válka v přímém přenosu

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 306612

Anonymous Ukraine si přečetli poštu vojenského přidělence USA v UA Greshe se zástupcem generálního štábu UA Procikem. Vyplývá z toho těsná kooperace amerického přidělence, genštábu a "pravého sektoru" na přípravě provokací a destabilisace situace na Ukrajině, aby to poskytlo prostor pro případné angažmá největší demokracie světa v UA.
Gresh žádá Procika o "... akci na diskreditaci armády RF", ten žádá člena "pravého sektora" Labajčuka o napadení 25 letecké brigády v Melitopoli. atd atd.

http://vz.ru/news/2014/3/12/676798.html

306746

14.3.2014 12:20

Podkarpatská Rus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Vojenské Odvody na Podkarpatskej Rusi sa nekonajú

Vraj kijevská vláda nechce robiť odvody na Podkarpatskej Rusi a zostaviť jednotky z miestnych ľudí.

Rusínom Ma´darom a slovákom a židom jednoducho asi neveria. či čo.

Bohužiaľ, v poslednom čase sa medzinárodné právo vykladá natoľko slobodne, že vychádza z toho, že kto je silnejší má aj pravdu.
Nič to nemení na to, že 108 zo 193 členských štátov OSN uznalo Kosovo. Keď sa vtedy Srbsko obrátilo na medzinárodný súd OSN, súd potvrdil právnu opodstatnenosť oddelenia Kosova. Odôvodnené to bolo tým, že v niektorých prípadoch právo národa na sebaurčenie je nadradené princípu celistvosti štátnych hraníc. Preto je v tejto súvislosti veľmi zvláštne tvrdiť, že snaha Krymu o oddelenie od Ukrajiny protirečí normám medzinárodného práva,
a preto by

Parlament Podkarpatskej Rusi by preto mal bezodkladne odhlasovať nezávislosť na kyjevskej
vláde a vyhlásiť samostatný štát, alebo pripojenie k Slovenaskej republike

ako právnemu nástupcovi česko-slovenskej republiky čoho podkarpatská rus bola súčasťou. Veď obyvatelia podkarpatskej Rusi nie sú po prvé žiadni Ukrajinci ale Rusíni. a po druhé násliím

boli Stalinom odčlenení od Československa a pričlenení k Ukrajine. Toto treba vrátiť naspäť aby sa historické krivdy vyrovnali.. Zakarpatská oblast je bývalou Podkarpatskou Rusí, která patřila v letech 1918 až 1939 Československu.:..

306617

14.3.2014 18:16

Ale daj pokoj..!

lebleu 62.?.?.?

Reakce na 306617

Odpovedzme si úprimne na otázku: Chceli by sme ich do SR?
A násilím, a Stalin... To by sa zle dokazovalo. Veď Smluva zo dňa 29. júna 1945 o Zakarpatskej Ukrajine bola riadne uzatvorená medzi ČSR a SSSR.

306655

14.3.2014 18:43

Za naciste lhali -to vime, ale ze to mohou delat demokrate-to ne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Gorbacov dobrovolne zlikvidoval nejen komunismus, ale i SSSR a
dalsi jednani znamenala mir se vsemi narody sveta a rozpusteni
voj.bloku Varsavske smlouvy a to vsechno bylo nadejne.
Ocekavalo se, ze tak jak odesly sovetska vojska ze stredni Evropy, ze to same ucini Americane a take to tak slibovali.A skutecnost- nejenze neodesli a ni nezrusili vsechna voj.zarizeni z dob studene valky a dokonce zacali planovat t.zv. ochranny destnik a pritom se s Gorbacovem a i Putinem objimali-.
Proti komu mel slouzit ? - Bylo jim trapne vysvetlovat to tim, ze to je proti Iranu, kdyz i u nas planovali tu radarovou stanici.A v Polsku je podporovali.
Rusko jim nabidlo sva uzemi a to pokrytecky odmitli, ackoliv by bylo blize Iranu.
To vse muselo vbuzovat neduveru Ruska a ta neduvera se nyni prokazala. Cil ze studene valky - zustava Rusko obklicit a nutit
ho aby opet davalo miliardy do novych zbrani a tim se nedostalo kupredu v zivotni urovni.
Putin by byl spatny predstavitel Rusko, kdyby to nevidel, jake
cile maji Americane -NATO- nepotrebuji destnik - oni si ho postavi na samych hranicih Ruska a krome skandalnich odposlechu
jim bude vlastne koukat do oken.
Mily Boze- co to mas za lidske plemeno, ktere chce druhe znicit.

306660

14.3.2014 19:23

RE: Za naciste lhali -to vime, ale ze to mohou delat demokrate-to ne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 306660

V Bibli je prece psano, ze nejsou vsichni od Boha.

306666

14.3.2014 19:53

RE: Za naciste lhali -to vime, ale ze to mohou delat demokrate-to ne

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 306666

Bible je účelová literatura. Stejně si všechno vymysleli, aby měli čím krotit, oblbovat, zotročovat a vykořisťovat.

306672

14.3.2014 21:51

RE: Za naciste lhali -to vime, ale ze to mohou delat demokrate-to ne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 306672

Kdyby lide nebyli TUPCI a pouzivali mozek (ostatne pouze tim kvalitnejsim se lisime od ostatnich ziv. druhu) tak CHAPOU BIBLI PRESNE!!!

Nenechaji se tisice let vodit za nos. On Jezis nebyl zadny posera, nelizal paty bohatym, ani jim nesliboval nebesa za lakotu. Prave naopak, byl prudas a rebel. Staci pouze radne cist a chapat. Myslim, ze z novodobych vericich ji nejlepe a taky az pozdeji pochopil H. Chaves.

Kdo neni s nami, je proti nam. Kdo myslite, ze to rekl. Kdo rikal vsem kolem, ze bohati se nedostanou do nebe. A to na kazdou dobu je hooodne odvazne tvrzeni. Ne tenkrat.
Muzeme polemizovat pouze od nastaveni druhe tvare... Ovsem tam je take rebelstvi, nelitovat se, nelhat a nebat se.
Strach je nejvetsi nepritel skutecne lidske svobody. A take nastroj tech kretenu, v jakemkoli case, v jakemkoli rezimu.

To, ze farari byli placeni za sireni a vykladani Bible jinak, aby lide byli chudi, nechali se ponizovat atd. bylo pouhe prekrouceni vyznamu jeho odkazu. A zaroven je udrzovali hloupe. Proc kazde fasisticke hovno, kazda kapitalisticka onuce ihned meni skolni osnovy, aby z deti rostly nevzdelane trumpety?
A proc verici Hugo Chaves jako prvni krok nastartoval vzdelavani pro vsechny a boj s negramotnosti. On moc dobre vedel proc.

Ale vratim se k puvodnimu. A odpovedi k tazateli. Take spousta zidu oznacila evanjelium Jana za podvrh. Ja ho pokladam za umelecke dilo, protoze jiz tehda presne vystihl povahove vlastnosti lidi sveta. A take jim rekl, kdo je jich otec. Jako bych cetl presny obraz soucasneho sveta.

306682

15.3.2014 3:21

RE: Za naciste lhali -to vime, ale ze to mohou delat demokrate-to ne

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 306682

No a zde si položme základní otázku. Kdo v současnosti hájí tradiční anticko-křesťanské hodnoty muž+žena+děti=rodina a kdo multi-kulti-homoušské. V čím zájmu bylo vzájemné zničení 4 císařství v 1.SV a jejich následné rozkouskování na haldu pidistátů.

Kdo musí udržet dolar jako celosvětovou měnu za každou cenu, pakliže má být možno kdykoli jeho dotisknutí v libovolné množství za účelem nákupu strategických ekonomických odvětví privatizovaných Bambunistánů, financování nevládek, uplacení politiků nebo nelze-li to zaplacení specialistů na náhlé srdeční příhody nebo smrtelné dopravní nehody. Pokud by svět odstoupil od doláče a byl by pouze národní měnou USA, už by se jejich dotisk na výšeuvedené speciální operace projevil megainflací tohoto státu a totálním krachem dávno.

Zatím kdo to zkusil musel jít. Od začátku - ano jako první byl Hitler - takřka nikdo nezná jak to bylo s hospodářským zázrakem Německa před 2.SV - odstřihl Marku od světových měn a začal ji tisknout sám pro podporu stavebnictví (dálnice) a rozběhu domácího průmyslu. Na to mu byla vyhlášena obchodní válka. Všichni pouze ví jak Německo skončilo a že Hitler byl megavrah. Bylo jeho velkou chybou, že ukázal prstem na celý národ a ne na konkrétní jednotlivce.

Z nedávné současnosti: Kenedy - začal tisknout Dolar jako státovky, Husajn - chtěl přestoupit na Euro, Kaddáfí - chtěl vypsat nové výběrové řízení na odběratele ropy a nechat si platit ve Zlatém Dináru, respektive na Juan.

Výjimkou byl jen ultra-mega-vrah Stalin, když zjistil o co jde Trockistické klice. Ten to jediný zatím ustál, ale jen za cenu drastických, nepřijatelných metod.

No a nyní se Dolaru postavil Putin respektive BRIC plus Írán, respektive Sýrie.

Jinak s těmi vrahy. O metodách Hitlera a Stalina si nedělám naprosto žádné iluze. Nicméně kolik mrtvol a zničených životů má za sebou partička okolo FEDu?

A to začněme ještě dříve - komu patřila Východo-Indická společnost, respektive které království jako jediné ustálo svůj majestát a ve spolupráci s kým. Kdo prakticky skoupil celý Anglický průmysl když rozhlásil, že u Vaterlo vyhrál Napoleon a Angliská burza se na krátkou dobu propadla prakticky k nule.

Vzhledem k současné situaci Dolaru se přátelé obávám, že současná krize na Ukrajině je právě ideální příležitost k rozpoutání, pro uvedenou partičku nanejvýš potřebné, 3.SV. Moc času jim totiž nezbývá a ačkoli Rusko a Čína zbrojí jako diví, zatím na tom nejsou ještě tak dobře aby si takový podnik proti "svobodnému světu" mohli dovolit.

306696

15.3.2014 3:24

RE: Pokračování reakce

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 306696

Nicméně k vrahům 2.SV. Tenkrát ale nebyl internet a když byl někdo pod masáží tak potom absolutní. Obávám se že provést celosvětovou osvětu tenkrát nebylo možno.

Mimo jiné, kdo vlastní agenturu Reuters a jiné již od konce 18. století.

Internet je naše záchrana. Podobně zevnitř rozložil kdysi knihtisk již zahnívající křesťansko-katolický systém. Nyní se to snad podaří internetem. Lidi (zatím jen někteří) jsou již v obraze. Ti moc dobře ví proč se chystá další možná konečná světová válka.

Zbraně jsou ale bohužel nyní podstatně ničivější a už není třeba mobilizovat ročníky. Ty by se v současnosti zejména na západě již bouřily. Nyní to bohužel může spustit pár profíků skrze své elektronické hračičky.

306697

15.3.2014 3:41

RE: Pokračování reakce

R 85.?.?.?

Reakce na 306697

To jste přílišný optimista, při pohledu na stádo, obdivující číro nebo havlovy krátké nohavice.

306698

16.3.2014 0:02

RE: Za naciste lhali -to vime, ale ze to mohou delat demokrate-to ne

JohnyD 178.?.?.?

Reakce na 306696

Súhlasím skoro vo všetkom, až na posledný odstavec. Podľa mňa je to zamotanejšie a 3.SV si nemôže skôr dovoliť:
1. NATO - ich štáty sú v sračkách.
2. Čína a Rusko - lebo vedia, že by to bola posledná vojna EVER!!!

306752

16.3.2014 1:09

RE: Za naciste lhali -to vime, ale ze to mohou delat demokrate-to ne

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 306752

Sakra, přesně naopak.

1. NATO a USA - země jsou ve sračkách, takže pořádnou válku potřebují, nebo zkolabují takjaktak.

2. Rusko a Čína - vědí, že to bude předposlední vojna, takže ustupují kde se dá.

Poslední vojna bude ta s klackama na Planetě opic. Sakra, že vo to jde Obamovi s Kundolizou Rýžovou?

Až teď mi došlo, voč doopravdy go. Ti dva jsou agenti cizí mocnosti! Jo-jo, nakonec to tu ovládnou... opice, jako ve filmu!!!

306756

16.3.2014 9:23

RE: Za naciste lhali -to vime, ale ze to mohou delat demokrate-to ne

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 306756

Přesně tak,Zvědavci už odhalili i o jakého lidoopa/primáta jde.
V případě Obamy byl identifikován doposud zoologům neznámý tzv."Kočkodan keňský",ale je tu část vědecké veřejnosti,řadící jej spíše do poddruhu "Pavián pigmejský",podle toho bojového pokřiku a futrálku velmi optimistických rozměrů z bambusového dřeva ve tvaru křidlaté rakety Tomahawk na přirození..... Momentálně se vedou mezi oběma skupinami vědátorů vášnivé spory,takže si na výsledek ještě musíme nějakou dobu počkat.Doufám jen,že se mezitím nerozhoří pro svět fatální konflikt,který by tuhle zajímavou vědeckou disputaci přerušil, aniž bychom se dověděli výsledek....
Jinak na tomhle exempláři je vidět nakolik už je lidstvo zdegenerované a neschopné rozlišovat realitu,když se nechá vláčet a systematicky vybíjet všemi různými způsoby reprezentantem fauny,která infiltrovala mezi civilizované lidstvo s návyky,které si přinesli z pralesů a Bushe.....Těmto primátům/privátům zcela zjevně civilizační návyky nesvědčí a proto si svět obrací k obrazu svému-zpět do pralesa.
No uvidíme,co se s tím dá dělat,jestli nakonec nebude lepší zahnat je raději do nějaké jejich rezervace s kvalitním oplocením a pečlivě odměřenou stravou....,anebo je raději utratit bez uchovávání vzorku DNA a jen vycpanou kůži s náležitým upozorněním vystavovat v panoptiku přírodních a společenských/sociálních/asociálních anomálií....

306767

15.3.2014 9:40

RE: Za naciste lhali -to vime, ale ze to mohou delat demokrate-to ne

nemam 90.?.?.?

Reakce na 306682

Oni lidé zas takoví tupci nejsou. Jsme pod tvrdou psychologickou masáží, a chvilku trvá, než si to většina uvědomí.

Nakonec, všechny ty informace, které uvádíte, a já souhlasím, jste taky nevymyslel sám, ale máte je od jiných lidí.

A počet chápajících je stále větší.

Ohledně Ježíše, chtěl bych upozornit na záměrné zkreslení jeho odkazu. Zamyslete se nad tím, jak nesmyslné je oficiální vysvětlení.
Skutečné poselství spočívá v tom, že člověk je absolutním pánem na Zemi, Stvořitel mu ji dal pod správu. Nejsou zde nad člověkem žádné síly, které by dokázaly změnit jeho vůli. Síly temna mají moc pouze navrhovat určitá řešení, jenž přináší krátkodobá tělesná potěšení. Každé rozhodnutí je však na člověku.
A jak to souvisí s ukřižováním Ježíše?
Ježíš je ztělesněním Boha na Zemi, má moc i znalosti, ví, že bude ukřižován. Mohl by to kdykoliv zastavit. Ale neudělá to z jednoho důvodu. Porušil by svůj slib, že na Zemi je nejvyšším správcem člověk. A tak nebude kazit jeho plány dokonce ani v případě, že se člověk rozhodne Stvořitele zničit. Existuje jasnější důkaz? Stejně člověk může zničit Satana. Ale musí se tak rozhodnout a konat. Každý musí učinit rozhodnutí sám za sebe.

Neštěstím je popletení významu víry a náboženství. Víra je čistě osobní záležitost, vnitřní komunikace se Stvořitelem a hledání pravdy uvnitř sebe sama. Náboženství slouží jako nástroj manipulace.

Obávám se, že 3.SV je pro současnou elitu opravdu jediný způsob, jak zahladit stopy svých zločinů. Jejich stále slábnoucí moc jim nedovolí držet masku donekonečna. Až se odkryje, přijdou o vše...

306708

15.3.2014 11:24

RE: Za naciste lhali -to vime, ale ze to mohou delat demokrate-to ne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 306708

Samozrejme s Vami souhlasim.
Jen k tomu zaveru, museli by odstranit vsechny kteri vidi, aby nikdo nemohl podavat svedectvi v jejich neprospech. A to je nebezpeci. Kolik lidi asi bude nutno zemrit?

3. sv. je na spadnuti, protoze krize v kapitalismu nema jiny lek, nez vzajemne odpusteni dluhu, konec globalizace a odhozeni kapitalismu jako zlocinneho socioekonomickeho systemu. To neudelaji, nikdy nepriznaji svoji vinu a chyby. Zaroven by to otevrelo dvere k odsouzeni jejich krvavych revoluci, jejich lzi, kterych jsme denne svedky a samozrejme konfiskace jejich majetku.
Naopak, jak je videt, jeste problemy nasobi.

306710

15.3.2014 18:39

RE: Za naciste lhali -to vime, ale ze to mohou delat demokrate-to ne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 306708

"Neštěstím je popletení významu víry a náboženství."

Náboženství je prachsprostá spekulace s duševním stavem lidí, kteří si prostě neumějí sami pomoci. Svým způsobem je to pro ně lékem, který bohužel dokáže vraždit i tu populaci, která tuhle drogu nebere.

" Víra je čistě osobní záležitost, vnitřní komunikace se Stvořitelem a hledání pravdy uvnitř sebe sama. Náboženství slouží jako nástroj manipulace."

A tady se ale ptám - soulad s přírodou a s tím související snaha po pochopení matematicko - fyzikálních zákonů úzce souvisejících s biochemií ---- to beru.

Kdo je ale ten Stvořitel (byl zmíněn též Experimentátor) - jak se k němu prokousat???

306732

16.3.2014 9:41

RE: Za naciste lhali -to vime, ale ze to mohou delat demokrate-to ne

nemam 90.?.?.?

Reakce na 306732

A potřebujete to vědět?
Vlastně odpověď je jednoduchá. Nevím - a neví to nikdo. Jestliže Vám někdo bude tvrdit, že to ví, tak lže.
Můj názor je, že to tak musí být (prozatím) a zapadá to do celkové koncepce.

Podstatnější otázka je KDO JSEM JÁ.

Hledat odpovědi na tyto otázky musí ale každý sám za sebe. Z venku totiž správná odpověď nepřijde.

Jedna z mála jistot, kterou máme je : JÁ JSEM (moje vědomí a pocity existují). Jestli existuje i svět kolem, nebo zda se jedná např. o projekci, a pokud svět existuje, zda je opravdu takový, jak ho vnímám, to už tak jisté není.
Nevím jestli jsem se narodil, protože si to nepamatuji, nevím jestli zemřu, protože do budoucna nevidím... a tak by se dalo pokračovat.

Vím že jsem, vím že dělám rozhodnutí. Vím že mám příjemné i nepříjemné pocity.

306768

16.3.2014 11:24

RE: Za naciste lhali -to vime, ale ze to mohou delat demokrate-chovnto ne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 306768

"A potřebujete to vědět? "

Pouze reaguji na zvýšenou frekvenci výskytu, které zmiňují duchovní artefakt jakéhosi "Stvořitele". Takže pouze zvědavost na odpověď.

"Vlastně odpověď je jednoduchá. Nevím - a neví to nikdo. Jestliže Vám někdo bude tvrdit, že to ví, tak lže.
Můj názor je, že to tak musí být (prozatím) a zapadá to do celkové koncepce."

Souhlas naprostý!!!!


"Podstatnější otázka je KDO JSEM JÁ."

Ano ano ano
[cool]

306775

14.3.2014 19:38

RE: Za naciste lhali -to vime, ale ze to mohou delat demokrate-to ne

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 306660

Doba za Gorbačova byla jednou z nejlepších. Bolševických přizdisráčů a normalizace jsme už měli plné zuby a on pustil do české kotliny čerstvý vzduch.
Jen jsme nikdy neměli připustit nástup zrádcovského pravdoláskařského xindlu. Západní média je vytáhla z děr jak žolíky z rukávu a my jak volové jsme naletěli.
Tenkrát jsme věřili, že lžou jen bolševici. Najdou se však i tací, kteří tomu věří dodnes.

306669

14.3.2014 23:56

RE: Za naciste lhali -to vime, ale ze to mohou delat demokrate-to ne

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 306669

Když píšete "my", nevím, za koho všechno mluvíte. Faktem je, že v listopadu '89 naletěli téměž všichni, snad kromě přesvědčených řadových členů KSČ. Stačilo ale několik týdnů, a některým lidem se otevřely oči, protože i fóristy/pravdoláskaře bylo možno nachytat při lži či odpudivém jednání. K tomu prosákly na veřejnost zajímavé informace od zasvěcených lidí, co do toho viděli a nemlčeli - Miroslav Dolejší či Karel Kryl například.
To co Dolejší napsal ve své Analýze 17.11.89 potvrdil čas, i když II. část tohoto díla se tehdy četla jako sci-fi. Jenomže většinový dav věřil raději lhářům a jejich slibům, než aby naslouchal trpké pravdě. Princip demokracie. Přesto tu byli v opozici třeba republikáni, kteří od prvopočátku tvrdili, že sametovka byla zinscenovaný podvod na národu. Na nejvyšší úrovni. A i to slavné "Pražské jaro 1968" (a následná invaze vojsk) mělo poněkud jiné pozadí, než nám dnes pravdoláskařské média tvrdí.
Přesto mohu říci, že ty 2 roky od listopadu 89 do likvidace Československa (kdy se jeden režim položil a druhý se ještě nestihl upevnit), byly ty nejsvobodnější, které jsem zažil. Tehdy tu skutečně existoval jakýsi náznak demokracie. Nic takového předtím a bohužel nic podobného už potom. Doba volnosti a velkých (zklamaných) nadějí. [pláč]

306691

15.3.2014 8:47

Nicol

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Co bych ja pridala do informaci je, ze minuly tyden byl v Haaretz clanek - izraelske noviny, kde se psalo o Ukrajinskem muzi co byl zidovskeho puvodu a stravil par let v Izraeli kde byl take vycvicen v Izraelske armade a prisel nazpet domu par tydnu pred povstanim. On byl hrdy ze se uchopil velitelstvi povstalcu, jelikoz chtel pomoc kdyz videl jak policije s nima hrube zachazela. On a ctyri dalsi vraceni Ukrajinci byli dobre vyzbrojeni a meli moznost vyzbrojit i nejake dalsi povstalce. Mezi tim se zaclo strilet do povstalcu i policije z hotelu a dalsich budov. Policije byla poslana drzet poradek a do te doby nemeli nabite zbrane. Podle dokumentarniho pasku je to take potvrzeno. Oni zacli strilet az na ochranu proti ozbrojencum. Vse potvrzuje ze ten prevrat byl planovany zapadem aspon dva roky dopredu a tajne natoceny rozhovor zapadaku to potvrzuje ze byli zapojeni, jelikoz planovali zaslat novou skupinu zoldneru. Americka vlada take venovala par milionu. Ten zidovsky clovek take vysvetlil, ze se strilelo s planem dostat presidenta na utek. Ke konci Izraelci prileteli odvest nejake zranene do Izraelske nemocnice. Doufejme ze satanicka "Elita" nevyuzije Kyjev na duvod k treti svetove valce jak uz si davno preji na snizeni populace a pak si nastavit svuj vysneny Novy Svetovy Rad. Zda se ze ta elita, Illuminati, Reptiles planuji vse leta dopredu, ale lidi je jiz maji peokouknute a jejich plany jim nevychazi jak by si prali.

306705

15.3.2014 9:12

Co lidstvo muze ocekavat?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Soucasna situace na to dava odpoved. Co zazivame neni demokracie ale plutokracie - vlada bohatych a mocnych.Je to pripraveny cil-
Rusko zlikvidovat jako posledni velmoc, ktera by chtela se mozna
take na te plutokracii prizivit, ale to uz je pozde - karty jsou
rozdane, kdo bude ve svete vladnout.
Mentalita nejen Rusu ale cele Evropy je jina nez USA, ktere vzniklo za jinych podminek - od otrocke prace cernochu a nepoznane chudoby a valky az pres dolarove ekonomicke vladnuti celeho sveta.
Americane nejen Evropanum nerozumi, ale ani nechteji. Maji svuj
system a Rusko by mohlo jejich plany narusovat.Navic potrebuji nove surovinove zdroje a ty jsou v Rusku, aby mohly dale sve bohatstvi rozsirovat a potrebuji vyrabet i zbrane.
Zatim se jim dari Rusko izolovat a ztratilo jiz spojence nejen
byv.-komunisticke, ale i arabske, vyprovokovanymi revolucemi
zavisle na dolarovych pomocich.
Nehorazne odposlouchani byl jeden z cilu hledat slabiny a vystavba radaru, udajne proti Iranu neni jiz dnes aktualni.
Proto Obama na tom netrval.Nasel se ucinnejsi system -na hranich
Ruska v Ukrajine usadit novou techniku, takze krome odposlouchani budou moci Rusum koukat primo do oken.
Rusku zbyva jiz malo - bud zase na ukor zivotni urovne zbrojit
anebo se podvolit.Cinu mozno spacifikovat nejen ekonomickymi
zbranemi, pokud by se zastavala Ruska anebo si je koupit slibem
ze Rusko od Urale az po Vladivost bude pod spravou Ciny.
A co muze lidstvo ocekavat - poslouchat a plnit prikazy vladcu sveta.
Svetovlada technokratu zacina-

306707

15.3.2014 12:26

RE: Co lidstvo muze ocekavat?

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 306707

Je to ještě trochu jinak. Ta plutokracie, vláda bohatých atd. - je to vláda žido-anglosaských oligarchů. Přesně tak, dokonce ani evropských ani amerických. Zařídily vznik FEDu v 1913 v USA, americká měna pod kontrolou Rotschildů, Rockefelerů atd. Ale bouřlivý ekonomický růst Ruska a Německa začátkem století ohrožoval pokračování hegemonie žido-anglosaských oligarchů. Např. jen v r 1913 v Rusku bylo postaveno 1000 km železnic, tolik už nepostavil nikdo později. Stavěly se elektrárny, HDP rostlo 10-11 % ročně.

Vraždu Rasputina a jeho kompletní vylhanou pověst chlípníka zařídila anglická rozvědka. Anglická rozvědka a diplomacie si daly velkou práci, aby srazily čelem němce s rusy v I sv., pak instalace Lenina, a celé 20 století o tomtéž. Anglie, sice spojenec Ruska a Francie, fakticky do I sv se zapojila minimálně. Spíš intrikovala, aby nedošlo k separatnímu míru Německa a Ruska.

Dnes je Německo pořád okupované, a Rusko pořád ten problém, který nenechává v klidu žido-anglosaské oligarchy. Oni totiž nikdy nepřestaly šilhat po ruském přírodním bohatství. Válčili po boku Turků proti Rusku, o ten samý Krym, už v 19 století. Nekonečné genocidy - viz osudy původních národů. Opiové války - zničily celé generace Číňanů. Způsob vybrakování ost-bloku po pádu železné opony zase zničil naše iluze a ekonomickou podstatu státu. Takže ustupovat vlastně není kam.

306714

15.3.2014 11:27

Rusáci už nedokážou ani pořádnou okupaci

michalll 82.?.?.?

Co to jako má být na Krymu? To je nějaká okupace? Takhle zfušovanou okupaci jsem teda dlouho neviděl.

Vojáci tam stojej jak solný sloupy, na nikoho nestřílej, dokonce ještě vyjednávaj s druhou stranou. Lidi se tam procházej jako by se nic nedělo, děti si hrajou na písku. No fuj, to je hanba.

Proč tam nejdřív nevyhlásili bezletovou zónu, trochu to tam neprovětrali nějakou tou řízenou střelou, civilisty trochu nepoškádlili kobercovým bombardováním či ochuzeným uranem? Pak tam samozřejmě měli napochodovat a rozjezdit to tam tankama. S lidma se musí zacházet tvrdě aby poznali kdo je tam pánem.
Co mě konsternuje uplně nejvíc je počet mrtvých. Nula!!! To je strašný. Kdyby tam aspoň na efekt postříleli z vrtulníků pár rodin v autech, děcek na hřišti nebo rozstříleli nějakou tu svatbu, tak by to bylo hned veselejší. Tohle je NUDA!!!
Ještě mě sere, že to nedávaj on-line v televizi, to z Iráku nebo Afghánistánu to byla teda jiná show.

Už jenom za tohle bych Putina poslal do Haagu. Kdo se na to má koukat? Žádná akce, žádná krev, žádné utrpení. Místo toho se musím dívat na Darinku Rolincovou a Míšu Davida jak nám vybírají další hlas česko-slovenska. Uznejte, to není takovej odvaz jako válka.

Doufám, že to tam brzo vezmou do paže kluci a profíci z NATO a začne se konečně něco dít. Už se těším na nějakéj ten profi on-line z akce, stohy mrtvých a pěkně rozbombardovaná města. To bude jinej med.
[cool]

306711

15.3.2014 14:54

RE: Rusáci už nedokážou ani pořádnou okupaci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 306711

Je mi tě líto.

306719

16.3.2014 9:07

len klud

nezalezi 78.?.?.?

Reakce na 306719

>Je mi tě líto.


toto je prudka ironia..... [velký smích]

306766

15.3.2014 15:19

RE: Rusáci už nedokážou ani pořádnou okupaci

nemam 90.?.?.?

Reakce na 306711

Máte naprostou pravdu. Je to nuda, to se elitám nemůže líbit. Oni jsou zvyklí na pořádnou akci. A když se člověk nudí, tak mu nezbude, než začít přemýšlet, což docela bolí. Navíc se může začít ozývat svědomí. Brrr, hrozná situace, rychle panáka nebo jinou omamnou látku. A popohnat ovečky do nějaký pořádný akce, ať se je čím bavit.

306721

15.3.2014 17:45

problémy vo vzťahoch

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Vzhľadom k tomu, že pripojenie Krymu k Rusku vytvorí pre Moskvu problémy vo vzťahoch so Západom, teoreticky ostáva možné, že sa Rusko na takýto krok nezmôže. Koncom 90-tych rokov požiadalo napríklad Srbsko o pričlenenie k Zväzovému štátu Ruska a Bieloruska, no táto žiadosť bola zamietnutá. V súčasnosti sú však odborníci presvedčení, že pravdepodobnosť toho, že sa Krym stane súčasťou Ruska, je takmer nulová.

306726

15.3.2014 19:36

Rusko , Čína Irán KLDR, Kuba, Venezuela jsou jedinými zábranami vůči US. neokonzervativní agendě.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Sovětský svaz sloužil jako zábrana americké moci. Sovětský kolaps spustil neokonzervativní usilování o americkou světovládu. Rusko , Čína Irán KLDR, Kuba, Venezuela jsou jedinými zábranami vůči této neokonzervativní agendě.

Ruské jaderné rakety a vojenská technologie činí z Ruska nejsilnější vojenskou překážku americké nadvládě. Aby Rusko neutralizoval, porušil Washington dohody mezi Reaganem a Gorbačovem a rozšířil NATO do bývalých součástí sovětského impéria a nyní má v úmyslu zatáhnout do NATO i bývalé součásti Ruska – Gruzii a Ukrajinu. Washington odstoupil od smlouvy, která zakazovala protibalistické rakety, a zřídil základny s protibalistickými raketami na hranicích Ruska. Washington změnil svoji jadernou válečnou doktrínu tak, aby umožňovala první jaderný úder.

Cílem toho všeho je degradování odstrašovacího arzenálu Ruska a tím snížení schopnosti Ruska odolat vůli Washingtonu.

306735

15.3.2014 20:06

RE: Rusko , Čína Irán KLDR, Kuba, Venezuela jsou jedinými zábranami vůči US. neokonzervativní agendě.

fohat 194.?.?.?

Reakce na 306735

stěrače stírají,blikače blikají,zadky se svírají.... [chechtot]

306738

15.3.2014 21:47

RE: Rusko , Čína Irán KLDR, Kuba, Venezuela jsou jedinými zábranami vůči US. neokonzervativní agendě.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 306735

Lidi se zacinaj probouzet uz i v USA! Na to na co sem narazil se s vami rad podelim protoze stoji za to se na to podivat. Ten cernosskej priest to co ja vim uz davno v kostele pri msi vsem tem bible punchers to rek na plnou hubu! To kratky video je v anglictine z ceskymi titulky. http://www.youtube.com/watch?v=-oexm7v-BBU nebo si natukejte You Tube .... Probouzeni zacina.

306741

15.3.2014 22:51

RE: Rusko , Čína Irán KLDR, Kuba, Venezuela jsou jedinými zábranami vůči US. neokonzervativní agendě.

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 306741

Funkční odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=_oexm7v-BBU
(Pokud vám nefunguje, promluvte si se svým domovním důvěrníkem.)

306744

15.3.2014 23:40

RE: Rusko , Čína Irán KLDR, Kuba, Venezuela jsou jedinými zábranami vůči US. neokonzervativní agendě.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 306744

Odkaz funguje,ale "klasika"-"Toto video ve vaší zemi není dostupné".....

Není to poprvé,kdy jsem v souvislosti s tématem bohem vyvolených narazil na tento problém.Je to nejspíš důkazem míry jejich vlivu na českou internetovou síť."Liga proti pomluvám" řádí už i v tom našem zaprděným ďolíku... [naštvaný]

306748

16.3.2014 1:10

RE: Rusko , Čína Irán KLDR, Kuba, Venezuela jsou jedinými zábranami vůči US. neokonzervativní agendě.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 306748

Ja svuj durable notebook nebo mensi netbook do ceskyho krateru vod ty doby co me ho nezakonne a bez search warrant na Ruzyni chteli prohlizet uz nevozim protoze kamosstvo a pribuzenstvo PC ma. Taky sem tam narazil na to nedostupny a kdyz sem nainstaloval americkou MSN nebo Sympatico jako home page i s casou zonou to nedostupny bylo dost casto dostupny. By the way, na Odporu to video jak sem zjistil maj taky, ale jestli je v ceskym krateru k videni to nevim.

306757

16.3.2014 0:33

RE: Rusko , Čína Irán KLDR, Kuba, Venezuela jsou jedinými zábranami vůči US. neokonzervativní agendě.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 306744

Je tam ty muziky ktera votevira lidem usi na YouTube vod Narodne Socialisticky Strany - SNS v C-dur i v G-mol docela dost. No nic, nebude dlouho trvat a budou zas tancovat kvapik ....

306754

15.3.2014 20:14

Len pre špičkových zahranično-politických expertov:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Len pre špičkových zahranično-politických expertov:

Pekné videjko s názvom:

Zagrajmy w Empire Total War Marsz na Krym


Linka:

http://www.youtube.com/watch?v=0XMJ8z4QrbU

Zagrajmy w Empire Total War part Marsz na Krym

306739

16.3.2014 8:49

Je USA vzorem demokracie ????

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Vetsina prispevku hodnoti USA velmi spatne a je s podivem, ze to
ostatni u nas i jinde nechteji videt.USA dnes neni jako USA pred 100 lety. K moci se dostala urcita skupina, ktera obsadila kulturu, predevsim film a televizi,prosadili se tvrvale na ministerstvu zahranici v mediich a v ministerstvu valky/obrany
a nejsilnejsi je ve financich.Staci si jen overit kdo ma nejvyssi posty v techto organech a jak se navzajem navrhuji na tyto funkce.
Chteji zlikvidovat kazdeho kdo je proti nim a s malymi staty si vi rady a nakonec EU jim vyhovuje- donuti, aby vsechny staty mely jeden nazor a ten musi USA vyhovat. Za pomoci Anglie, ktera tvrde
stoji za nazory USA, ostatni staty jsou jen satelite.
Zbyva pouze Rusko, ktere se nepodvoli a proto musi byt likvidovano.
Nove hrozby nuti Rusko, aby zbrojilo a aby tam zivotni uroven klesala, jinak by za nekolik let mohlo Rusko byt nebezpecne.
EU je pouze sluzebnikem - nejprve byla silna kritika na odposlouchani a brzy prestala, podobne jako s umisteni americkych atomovych zbrani v Nemecku nebo zrizovani radaru
pry proti Iranu.Kdyz Rusko jim nabidlo sve uzemi, ktere je blize
Iranu - nemeli zajem.
Je nehorazne jak muze nektera skupina lidi ovladat cely svet,
az Rusko bude na dne, pak jiz nebude nikdo, kdo by USA odporoval.
Cina rada pristoupi nejen pro svoji ekonomickou zranitelnost,
ale muze dostat nabidku k ovladani asijske casti Ruska.

306765

16.3.2014 10:44

RE: Je USA vzorem demokracie ????

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 306765

Heh, doba pokrocila a nejsou 90 leta.

Ani po sankcich, ani po nutne zbrojni horecce (paradoxne prinese praci a po sankcich bude Rusko vice uzavrena ekonomika, coz nastartuje domaci rozvoj a spotrebu, viz 2ww), nebude dnes muset Rusko omezovat socialni prava.
Navic, dela odkup, misto privatizace (to slovo vejde do vsech ucebnic dejin jako nejvetsi zlo), si udrzelo statni vliv na vetsinu spolecnosti a porad kupuje akcie vlastnich podniku.

Neco jineho byly prave 90 leta, kdy byla privatizace nastrcena jako aktualni modni doplnek ze zapadu.
Myslim, ze jak EU, tak USA o vedi, proto hraji v poslednich letech vabank.

306772

16.3.2014 14:03

RE: Je USA vzorem demokracie ????

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Reakce na 306765

Číňania nie sú hlúpi a iste vedia, že o prírodné bohatstvo na Sibíri má záujem niekto iný a bude sa ho chcieť zmocniť za akúkoľvek cenu. Hádajme, kto to asi tak môže byť...

306779

17.3.2014 8:15

Odplata

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Po tom, co Velký bratr zorganizoval a zaplatil fašistický puč na zubožené Ukrajině s cílem bezprostředně ohrozit, oslabit a nakonec vydrancovat Rusko a západní Evropa to servilně podporovala a vydávala po vzoru Velkého bratra za šíření svobody a demokracie do světa, bych se Rusku nedivil, kdyby vyžadovalo platby za plyn a ropu dodávané do Evropy ve zlatě.Pokud Západ uvalí sankce,doveze si potřebné z Asie.Peníze na zaplacení má. Jasnější důkaz "přátelství" ze strany Západu si nedovedu představit.Ten, kdo by se měl bát, není Rusko.

306838

17.3.2014 13:30

Idiocie západu už zašla příliš daleko

Antiseptik 67.?.?.?

Arogance a překrucování skutečnosti dosáhlo bodu naprostého šílenství. To co se děje na Ukrajině přesáhlo meze reality. Nedá se než pochybovat o mentální způsobilosti nejen západních politiků, ale i mnoha lidí kteří jim stále věří.
Když poslouchám a čtu jak se tu na západě mluví o tom co se tam děje, dostávám pocit že Alzheimerova nemoc je zde už epidemická. Jak jinak si vysvětlit uznání nové Ukrajinské vlády za legitimní přes to že přišla k moci za pomoci ze zahraničí financovanými gaunery, mnohdy se hlásící k fašismu (nejen krátkodobá paměť ztracena ohledně kdo to spískal, ale i dlouhodobá paměť co fašismus byl a je) avšak přání obyvatel Krymu s tím nemít nic společného je ignorováno i přes referendum s 95 procentním souhlasem a prohlášeno za neplatné.
Volání k sankcím na potrestání Ruska také vyžaduje velký stupeň zapomínání, pochybuji že západní Evropa kupuje z Ruska energetické zdroje ne že je potřebuje ale pouze z dobré vůle. Rachotit na Ruských hranicích vojenskou technikou západu také utvrzuje pocit že si nic nepamatujeme, ani Napoleona ani Hitlera. Ovšem zdá se že naopak Rusům se Alzheimerova nemoc úspěšně vyhýbá, ti si pamatují dokonce i Kulikovo pole, bitvu proti Mongolům z roku 1380 a zpívají o ní velice pěkně, viz zde http://www.youtube.com/watch?v=4Rs-Qg2F274.
Stačí se podívat skoro kamkoliv a zjistit kolik historie si pamatují i mladí rusové, zatímco zde na západě jsme dokonce zapomněli že CCCP už není, že v Rusku je demokracie, že rusové nikoho nenapadli, nerozbombardovali ani Jugoslávii ani Libyi. Skutečně ztráta paměti je už na západě skutečně trapná.

306855

Tuto stránku navštívilo 9 598