Diskuze k článku

Základem dobré reklamy je psychologická manipulace

Příspěvků 38

10.2.2014 1:25

Lidi jsou hnáni studem, respektive bojí se osamělosti

ErikPonti 94.?.?.?

"Spiritualita je produktem, který se obchoduje lépe, než zlato." To je podobná myšlenka, jako když Viviane Forrester v knize o nezaměstnanosti "Hospodářská hrůza" píše: Stud by měl být obchodován na burze, protože kvůli vlastnímu studu lidé klopí oči a dodržují nesmyslné konvence. Ale i když přijeme tezi o spiritualitě, ptejme se, co je spiritualita. Emile Durkheim v klasické knize sociologie "Elementární formy náboženského života" dokazuje, že ať už jde o totem, nebo kříž, posvátný předmět ve skutečnosti symbolizuje samotnou společnost, její sílu, její nepostradatelnost pro jedince. Konečně dovolím si poslední citaci českéhé básníka Vladimíra Holana, jež podle mě vybízí k nevyhnutelné vzpouře: Není a nemůže být svobody, bojíme-li se smrti (vlastní osamělosti). http://www.pritomnost.cz/cz/salon/570-bez-prace-ne...

304360

10.2.2014 5:31

oprasil jsem klinove pismo...

fohat 82.?.?.?

provedl registraci pod jinym jmenem a mam na emailu [email protected] sto giga cloudu zadara...propojene s mobilem a androidem.Stehuji data s google....protoze se radeji mylim s Putimem,nez mit pravdu s panelakem Obamou...

304366

10.2.2014 7:25

RE: oprasil jsem klinove pismo...

Esmate 92.?.?.?

Reakce na 304366

Dekuji za tip - gmail uz me zacina jit tim svym vecnym dotazovanim a kontrolou na nervy. At mne radeji sleduji packalove a diletanti z Ruska, nez packalove a diletanti USraelske mafie. Kdyz si tedy mohu na tak skromno vybrat.
A nebo, kdyz uz, tak uz oba. [velký smích]

304369

10.2.2014 8:47

RE: oprasil jsem klinove pismo...

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 304369

Sice "zvedavecky" email mam také na list.ru, ale nějak podvědomě cizím a očekávám, že je zřízen a veden "Zapadniki". Takže doporučuji obezřetnost a resit přes něho jen "zvedaveckou" ídžendu a namíchat tam soukromí, natoz business.

Jinak Apple nemusím, protože mne právě odpuzuje tím, že je tvořen pro zamindrakovane massy. A více, nežli pro práci či komunikaci je určen na ukazování "brandu". I za Zlého Bolševíííka jsem nesnášel pohled na pionyrsky šátek. Možná i proto v Česku nemá Apple tak us-ráno na ruzich jako v bankrotujících JůYsEj[smích]

Jeho konkurenty (drive HTC nyní Samsung) sice příliš ne customa0tizuji, ale již jen ta možnost volby mi osvobozuje..... A nutí alespoň trochu se nonstop dovzdělávat.

Právě "ZNAČKA" má apriori zaručovat rychlou volbu, bez znalosti daného produktu, služby ci veci! A toto základní sdělení a charakteristika mi v pravicujicím článku chybí. U Apple je to přehnanou až k sektarství nemyslícich konzumentů.

304375

10.2.2014 9:17

RE: oprasil jsem klinove pismo...

lucifuge 95.?.?.?

Reakce na 304375

Apple bylo strategické zboží a nesmělo se do ČSSR dovážet? Pročpak, když by na něm nic nebylo? Potom přišlo, nasadilo se v v typografii. Když jsem poprvé viděl, jak operátor v tiskárně zlomil stránku novin na computeru Apple v QuarkxPressu za čtvrt hodinky, zatímco na jiných systémech jsem to znal úplně jinak - dávalo se to třeba den dopředu, tak tehdy mě zaujal poprvé počítač. A sám Apple dodones užívám, rozhodně nestojím fronty na iPhone, mám už několik let stejný laptop. Systém bezvadný, žádné poruchy, viry atd. Prostě za Apple něco je, ne jen reklama.

304376

10.2.2014 10:40

RE: oprasil jsem klinove pismo...

Murkoslav 188.?.?.?

Reakce na 304376

Apple sa nedovazal do krajin RVHP zrejme preto lebo obsahoval procesory Motorola 680XX. Tieto procesory Motorola totiz boli osadene v strelach s plochou drahou letu Pershing 2. Tuto informaciu som cital niekde v pocitacovom casopise. Ale odbornik na strely nie som.

Mimochodom este v rokoch zacinajucej a rozkvitajucej demokracie u nas, v rokoch 1993-94 sa na dovoz vykonnych pocitacov typu Silicon Graphics muselo poziadat slovenske ministerstvo vnutra o povolenie. Na druhu stranu, ten pocitac stal vtedy viac penazi ako velky rodinny dom na Slovensku... Takze ho zrejme nikto ani nemal.

304385

10.2.2014 13:11

RE: oprasil jsem klinove pismo...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 304385

Pershing 2 nie je strela s plochou dráhou letu, ale balistická raketa (možno vám tam vypadla spojka "a"[mrknutí jedním okem].
Ale inak máte pravdu - procesory Motorola boli koncom 70. a začiatkom 80. rokov vyspelejšie ako procesory Intel a používali sa a stále používajú v zbraňových systémoch. Lenže "kdeže lanské snehy sú" - dnes už v oblasti procesorov hrá Motorola len tretie husle... A novšie Apple bežia prevážne na inteloch.

304390

10.2.2014 18:32

RE: oprasil jsem klinove pismo...

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 304385

no, ano. před dávnými časy, v jakési podivné galaxii jsem si po letech škudlení našetřil na pc. myslím, že v roce 1988. samozřejmě se nedalo nic rozumné dovézt ze západu, tolik jsem zase neměl a vlastně ani nebyly rodinné podmínky aby to prošlo. rozhodl jsem se tedy pro xt robotron 1834 z ddr. táta, coby významný technik jedné z tesel běžel žádat o povolení na okres a to po nějakém okecávání dostal. dovetl jsem si 1834ku z dráždan. bohužel, tiskárna k tomu se už dovézt nedala. podle amatérského rádia se postavila ze stavebnice merkur a dostupných součástek. ono to opravdu tisklo. jednou jehlou, pomalu, ale tisklo. věřte, nebo ne, toho předpotoního robotrona mám dodnes a funguje jako nový. dodnes ho mám v podstatě snad nejraději ze svých pc i když to nebyl technoligický skvost ani tehdy. má už dlouho jaksi citovou hodnotu spíš, ale pořád je funkční. jsem zvětavý, jestli se tohle bude dát říct třeba o smartphonech, tabletech a podobně. , kdy se z toho stalo v podstatě konzumní zboží. jasně, že i nejpitomější chytrej mobil toho umí víc než roby - ale ten je prostě člen rodiny a se mnou dožije.

304403

10.2.2014 14:54

RE: oprasil jsem klinove pismo...

Jiri Radosta 64.?.?.?

Reakce na 304376

Souhlasim. Pani Alexejeva by si mela vyzkouset treba MacBookAir s pevnou pameti a OS X. Mozna by pak pochopila, proc na takove vyrobky cekaji lidi ve frontach a utraceji radove 2x tolik nez za zdanlive podobne PC.
V nekterych vecech okolo reklamy ma pravdu, ale v pripade Apple steka na spatny strom.

304393

11.2.2014 11:13

RE: oprasil jsem klinove pismo...

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 304376

Nejsem si jistý, ZDA jste vůbec porozuměl tomu, o čem jsem psal[pláč]

Češi byli odmala za Zlého Bolševíííka více méně vedeni k přehnanému collect/ivismu a uniformitě.

Proto nyní "za dýmů/krásy" mají Češi obezřetnost k přehnané adoraci (až na Poučky Prof. Big Toonnela a Hayek, Friedricha VON...).

Vložený obrázek

A proto nemá Apple-mania tolik na růžích ustláno, jako např. v Emerice nebo v Džepenu,
kde kult sekt a uniformity je daleko výše, nežli ve zbídačeném a upravicovaném Česku.

Vložený obrázek

Pan Editor se na mne často zlobí, že sem umísťuji nicneříkající a obtěžující obrázky.
Ale stále zjišťuji, že Češi se velice, velice, ale opravdu velice vzdalují elementární schopnosti porozumět psanému slovu - nejen slavným Poučkám Prof. Big Toonnela a Hayek, Friedricha VON...
a proto se stále silněji otřásají vzlyky a strachem před přicházejícími Exekutory a dalšími Shabes/GOJ/im, kteří jim (po právu?!) odebírají to, co jim za 40 let poskytl naivní Zlý Bolševííík...

304432

11.2.2014 12:43

RE: oprasil jsem klinove pismo...

jansmith1984 37.?.?.?

Reakce na 304432

Dovolil bych si to upřesnit, kamaráde. V rámci upozorňování na ošidnost Paušalizace a Zevšeobecňování bych neházel VŠECHNY Čechy do jednoho pytle...[smích]

Tudíž, nikolivěk Češi obecně, ale pouze určití Češi (Němci, Rusové, Američané, Britové, Italové atd. atd. atd.) ...... si NEDOKÁŽÍ dostatečně POZORNĚ PŘEČÍST a zejména POROZUMĚT psanému textu (a o jaké procento se jedná v rámci celé populace je možno v rámci daného kontextu diskutovat).

Každopádně, manipulativně laděné Zevšeobecňování je velmi ošidný fenomén a je jedním z hlavních nástrojů mediálních presstitutů a V/vylolených pokrytců k ovládání podvědomí běžné populace (Pitomců).


Např. jak docílit toho, aby max počet běžných občanů nešel k volbám a tito lidé nepodpořili síly, které by se jich, proti kosher pokrytcům, následně zastali?

(notoricky to známý příklad kosher zmrazené valorizace důchodů za Kalouska)

No ..... tlačit běžným občanům (skrze spřátelené mediální kanály) podprahově do hlavy informaci, že VŠICHNI politici jsou podvodníci a zloději a že jít k volbám NEMÁ cenu (viz. pokrytci a Pitomci často omílané: Kdyby volby mohly něco změnit, dávno by je zakázali). Výhodnější je přeci, ve skepsi a deziluzi kňučet na internetu, bezzubě si stěžovat a čekat ..... až to jednou praskne...[smích]


A mají to DOMA, protože ONI SAMI, jejich věrní a početná množina jiných brainwashed Pitomců k volbám půjdou a důchodci budou následujících pár let opět bez valorizace .... a tunneling státního rozpočtu může (aby se všem běžným lidem ještě ubralo) laze pokračovat.


A Peace s nimi,

jansmith[smích]

304437

11.2.2014 15:38

RE: oprasil jsem klinove pismo...

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 304437

Milý příteli Jene, Fischtranbohužel, částečně s Tebou souhlasím. Ale i nesouhlasím. Dnešním postarším pravicujicím i zinkajícím Čechům byla Zlým Bolševikem dána do vínku kvalitní školní průprava, takže často český vyučenec předčí absolventa průměrné emerické juniversyti. Navíc,za Zlého Bolševíííka byl kladen důraz na skutečnou kultůůůru. I hnojař z Horní Dolní naprosto běžně a finančně nelikvidačně vyrážel na představení do té Zlaté Kapličky v Matičce Praze. Často i hnojař či dojička hltali během práce knihy. Zlý Bolševííík nutil i hnojaře čísti mezi řádky a udržovat si tak vlastní Fischtran.
Proto mi zarazilo, že už i přispěvatel, který o sobě tvrdí, že za Zlého BBBolševíííka „sázel text" není schopen porozumět mému běžně napsanému pravicujícně laděnému textu.
Natož Poučkám Prof. Big. Toonnela či dokonce Hayek, Friedricha VON !

304446

12.2.2014 17:07

RE: oprasil jsem klinove pismo...

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 304446

Soudruhu Moudrostraku. Ačkoliv patříš mezi vyvolené, jsi mimořádně vzdělán a nadstandardně bohatý, číst tvé rádoby zábavné výblitky, to je hotové utrpení. Ještě že to můžeš do naprostého zblbnutí opakovat, jinak bys už dávno neměl co psát. [bliji]

304511

12.2.2014 17:59

RE: oprasil jsem klinove pismo...

spřízněná duše 24.?.?.?

Reakce na 304511

Pane Hestroy, já tedy dost dobře nepochopil, čím vás pan Moudrostrak tolik nazlobil, ale mohu absolutně potvrdit co tvrdí. Žiju v Emerice 30 let a pracoval jsem pro jednu velmi známou zdejší firmu. Pokud přišel člověk s vzděláním ze socialistického Československa, převyšoval ve vzdělání, pracovních schopnostech, univerzálnosti a zejména improvizaci zdejší, často ani nevyučené, to je naprosto bez diskuse.
Mám možnost sledovat zde v USA veškeré vysílací TV stanice z ČR a ze Slovenska přes Online TV1 a rovněž musím konstatovat, že celkové úroveň současné kultury v obou zemích se nedá srovnat s předchozí a má stále sestupnou tendenci. Za bolševika byl opravdu kladen důraz na skutečnou kulturu.
Když vidím ty dnešní idiotské pořady v TV, prošpikované ještě idiotštější reklamou do omrzení se opakující, kdy člověk vlastně začíná pochybovat co je vlastně předmětem pořadu, musím konstatovat, že úpadek kultury je děsivý.

304518

12.2.2014 21:11

RE: oprasil jsem klinove pismo...

jansmith1984 77.?.?.?

Reakce na 304446

Máš pravdu, kamaráde. V běžné populaci je bohužel takových zblblých "pitomců" (část po kapitalisticku převychována a takřka nevratně brainwashed, část pod adrenalinem, který jim zatemňuje common sense) nezanedbatelné množství.... Proto si s nimi V/vyvolená věrchuška také dělá co chce....


V podstatě jde jen o to rozlišit, jak velké množiny občanů se to či ono tvrzení týká a tzv. brutálně Nezevšeobecňovat. Je pravdou, že i zde na "točně" publikuje dost kamarádů, kteří mají tebou popsaný handikep, tj. pod nadvládou svého nezvládnutého EGA a stresových hormonů NEČTOU pečlivě reakce svých oponetů a pokud ano, tak mají PROBLÉM POROZUMĚT o čem to je....[smích]

VŠICHNI Zvědavci, ale do této skupiny nepatří, anžto zde zaskočí také početná skupina takových, kteří se nejen orientují a chápou životní realitu, ale kteří také velmi dobře rozumějí psanému textu..... samozřejmě, o to lépe a k věci pak dokáží reagovat a argumentovat... a díky jim za to.


IMHO, navíc se poznají podle toho, že jejich příspěvky neobsahují (při snaze popsat to, co je v dle jejich chápání realitou) v každém třetím souvětí slovo "prase" či "prasata" nebo pro nedostatek vlastních argumentů neposílají nepříjemné oponenty emotivně (s přesvědčením o své odbojářské neomylnosti) "do prd-le"....[velký smích]



A Peace se všemi,

jansmith[smích]

304530

12.2.2014 22:01

RE: oprasil jsem klinove pismo...

dub 89.?.?.?

Reakce na 304530

[velký smích]
no milý johne, jsi to ty, kdo postrádá jakékoliv argumenty a uvádí dokola jen tytéž partajnické veršovánky.
a dokonce přestože tu lid ujišťuješ, že jim ho někdo postaví, tak navzdory opakovaným mnohočetným výzvám, abys nám tu uvedl, kdo že jim ho má postavit a jaká že to síla spasí svět, tak stále nic, stále nic...
o jakýchkoliv dalších věcných argumentech nemluvě, umíš jen prázdné politrucké kecy.
inu kde nic není, ani smrt. a pak zůstanou jen prázdné partajní tlachy.

a co se týká terminologie, tak milé parazitické prasátko, mám pro tebe dvě smutné noviny:

a) rád používám přesné výrazy, a prasata na krmníku popisují stav přesně, neb poblitici nejsou nic jiného. a jsou krmeni prasečkáři jen proto, že je vyjde mnohem levněji přepustit jim část svých zisků, výměnou za oblbování lidí, prosazování nefunkčních systémů a zajišťování statutu quo a udržení u moci, než aby se s lidmi podělili o bohatství, které jim přinesly inovace a nárůst produktivity, natož pak o moc. což více než nad slunce potvrzuje posledních 25 let, kdy bez ohledu na barvu prasat na krmníku šly věci od 10 k 5, v neprospěch občanů a ve prospěch prasečkářů
b) nejde o výraz nijak nový a je hojně používán již 3/4 století, od dob orwellovy farmy zvířat.

takže to, že jsi ignorant, který mimo partajnických propagandistých veršovánek nic jiného nezná a neumí, a proto tak jako správný parazit zuřivě svoji politagitku prosazuje, je pouze tvůj problém a těžko z toho můžeš vinit ostatní.

pak také nijak nepřekvapuje ani tvoje neschopnost systémové analýzy ani to, že netušíš která bije, což tu opakovaně dokazuješ.
a je zcela evidentní, že
1) jsem uhodil hřebíček na hlavičku, neboť konstatování faktů se tě evidentně dotklo natolik, že máš neustálou nutkavou potřebu své veršovánky opakovat doufaje, že goebbelsova taktika zafugnuje a při stém opakování jak nám ho kdosi záhadný postaví někdo uvěří a stane se z něj "volební dement"
2) musíte být už totálně zoufalí, neboť ty své bláboly cpeš jak přes kopírák pod tlakem všude, aniž bys je podpořil jakýmkoliv argumentem, a tvá zarputilá vytrvalost jen svědčí o tom, že se hrozíš, že bys musel jít pracovat a nemohl si parazitovat na občanech.

(a fakt, že si sem po 2 dnech nacpal naprosto identický příspěvek, do poslední tečky, když ti jednou jako off topic propaganda při kopírování ze sešitu předpřipravených veršovánek neprošel, to jen dosvědčuje).
ale pod tímto článkem je to tématicky v pořádku a opět si tedy všem názorně předvedl a dokázal, že "základem dobré reklamy je psychologická manipulace", a že nejde ani tak o fakta, jako a dojmy a "značku" a podprahové programování[smích]
a o nic jiného než o zmanipulování ovcí ve svůj partikulární (a parazitický) prospěch ti, stejně jako všem prasatům na krníku placeným jejich majiteli, prasečkáři (a to navíc z peněz ukradených lidem), za oblbování lidí, ani nejde, že...

304535

14.2.2014 0:01

RE: oprasil jsem klinove pismo...

jansmith1984 31.?.?.?

Reakce na 304535

Dube, kamaráde.

Není to poprvé, kdy na téma smysluplnosti volebního disidentství diskutujeme. Před mnoha a mnoha měsíci to začalo za účasti přesvědčené disidentky pí.Jarmily a pokračuje to dodnes...[smích]


Kamarád MoU zmínil neschopnost některých lidí porozumět psanému textu a já bych dodal, že pro schopnost dobrat se P/pravdy a nějakého kensensu je nutná alespoň elementární férovost.

Kdysi na počátku naší polemiky jsi se mě zeptal, koho mají tedy občané volit (když tvrdím, že všechny tzv. politiky nelze V RÁMCI nefér ZEVŠEOBECŇOVÁNÍ házet do jednoho pytle).

Tehdy jsem ti přeci odpověděl ... PROČ zvednout prd-l a KOHO volit .... a je příznačné, že ty jsi mou odpověď přehlédl jako dělnickou třídu...[smích] Ale ona tam BYLA a že ty ji nevidíš není problém můj, ale v tvém případě toho, kdo sedí mezi židlí a klávesnicí.


Dohledej si ji a pokus se ji před další svou vepřově laděnou reakcí porozumět.

A Peace s tebou i s pí.Jarmilou (i s jejím: jdi už do prd-le kreténe),


stále váš kamarád,
jansmith[smích]

304633

12.2.2014 21:32

RE: oprasil jsem klinove pismo...

Tamtung 109.?.?.?

Reakce na 304375

Tak to jsem se pobavil, BroukPytlik hadr. Jeste nejaka moudra?

304532

10.2.2014 9:20

RE: oprasil jsem klinove pismo...

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 304366

prosím o podrobnější popis. to se hodí, i já už přemýšlím vypadnout od googlu, nebo mít souběžný ještě jeden účet na snad bezpečnějším území. s tím, že "...protoze se radeji mylim s Putimem,nez mit pravdu s panelakem Obamou..." se dá jen souhlasit.

jinak. syn si nejnovější i-phone přednedávnem pořídil, vydělával si na něj celé léto na brigádách coby vysokoškolák a milej ohryzkovej krám je už potřetí na reklamaci. takže až taková sláva to zase není. mě už x let a spolehlivě slouží samsung galaxy s 5.0 a dodnes nemá jedinou vadu.

304377

10.2.2014 10:22

RE: oprasil jsem klinove pismo...

fohat 194.?.?.?

Reakce na 304377

hodil jsem sem odkaz na ru v english,jestli to editor pustí,měl by tu být.

Pozn. editora. Nepustil. Vaše obliba ve vkládání neklikacích odkazů vedoucích často na off topic téma je už únavná. Nemám čas kontrolovat každý odkaz přes cut-and-paste.

304382

12.2.2014 15:53

RE: oprasil jsem klinove pismo...

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

Reakce na 304377

>jinak. syn si nejnovější i-phone přednedávnem pořídil,
>vydělával si na něj celé léto na brigádách coby
>vysokoškolák a milej ohryzkovej krám je už potřetí na
>reklamaci.

Jsou taci co ho reklamovali i osmkrat. Mozna je to o stesti, ale ja bych to neriskoval uz kvuli zabudovane baterce. U takoveho Samsungu jsou mozna skarede plasty, ale cele sasi a nova baterie se da koupit za hubicku a dokonce i display hluboko pod cenou noveho telefonu. Tedy vse co se da pri padu zvenku poskodit.

Jinak u Applu je treba zminit jeste cenu vsemoznych kabelu a propojek. A jelikoz ty vselijake McPrdAir nemaji radu konektoru v standardnim rozmeru a provedeni, clovek se jejich nakupu nevyhne. Trochu mi to pripomina USB nabijecku na moji starou Nokii, ktera origo stala 600 a ja ji koupil z Ciny ve dvou provedenich za 60 Kc vcetne postovneho...

304507

12.2.2014 17:30

RE: oprasil jsem klinove pismo...

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 304507

A jsou i tací, kteří svůj Apple nereklamovali ani jednou v průběhu 15 let. Měl jsem tyto stroje, z nichž každý je ještě funkční:

Quadra 800, Power Mac G3, Power Mac G4, Mac Pro 2006 (stále používám), Mac Mini 2011 (stále používám).

Ani jednou se nestalo,že by se zhroutil systém. Systém přeinstalovávám jen když je uvolněn nový, žádná čistá instalace. Ani jednou nedošlo k zavirování. Což nemůžu říci o PC, které jsem také používal, tam jsem přeinstalovával systém tak nějak pořád.

Co se týká iPhonů - stále vlastním funkční iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4S.

U iPhone 3GS přestalo po dvou letech fungovat horní tlačítko.

Zabudovanou baterku jsem neřešil, protože měním telefon po cca 3 letech, neměl jsem s tím žádný problém, dokonce mi telefon ani nespadl tak, aby se něco rozbilo.

Co se týká kvalitních nabíječek z Číny, tak již dva lidi skapali použitím neoriginálních nabíječek k iPhone. číňani vyrábějí neuvěřitelné věci, například jsem onehdy pro jistotu prověřil "psa" se zabudovaným vypínačem a zjistil jsem, že oni to vypínají tak, že odpojí nulák, ne fázi. Cena tomu samozřejmě odpovídá.

Tolik ke kvalitě Apple, Pavle.

304513

12.2.2014 17:56

RE: oprasil jsem klinove pismo...

Ríša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 304513

i tak je to v podstatě n+e využitelná hračička pro ty co chtějí ukázat, že na to mají. jinak je to ten samý čínské šunt jako máme my s PC, Intelem, AMD... jen to vohryzkari preplati....

304517

12.2.2014 21:18

RE: oprasil jsem klinove pismo...

GreenClobasa 176.?.?.?

Reakce na 304517

Klobáso - já jen doufám, s tím co jste tu právě ze sebe vypotil za blábol, že nefigurujete někde ve výrobním procesu a už vůbec ne na nějakém důležitém místě.

304531

12.2.2014 19:13

RE: oprasil jsem klinove pismo...

jen drobnost pro kolegu 176.?.?.?

Reakce na 304513

Přesně, tak - UrbanStory, také Vás ty hlouposti nudí k smrti?
Já osobně jsem si ponechal jeden ze skvostů, totiž poslední barevný iBook (běží na solidní OSX 10.4), tkzv. záchodové prkénko - tedy USB, FW, DVD mechanikou a AirPort, nutno podotknout, že to bylo v době, kdy PC měla klávesnici a myš na PS2, disketovou mechaniku, laptopy pak IR port.

304524

13.2.2014 12:22

RE: oprasil jsem klinove pismo...

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

Reakce na 304513

Jindro, mozna te zmatla ta cena 600 Kc, ale ja mluvil o USB nabijecce(kabelu), kde nic takoveho nehrozi.

Jinak co se tyce ruznych Mac XYZ, docela by me zajimalo kolik si za ten luxus vysolil. Ja si uz od rane puberty skladam pocitace sam a byt otrokem krabice, ve ktere nemuzu jednoduse cokoliv vymenit, si nedovedu dost dobre predstavit. Co se tyce OS, tak existuje dostatek Linuxu na vyber. Nakonec vzdy zalezi co na tom delas. A s dostatecnym HW se da pustit i nekolik OS najednou.

Az se priste zastavime(snad letos), tak ti Marika poreferuje jak je to s reklamacema. Nakonec i kdyz si mel stesti, tak v cene platis i za ty, kteri hojne vyuzivaji Applovskou rozvazku pri vymene reklamovanych kusu... [chechtot]

304581

10.2.2014 7:28

Zajímavý článek

MARTin - anonym 93.?.?.?

Škoda, že nejde trochu víc do hloubky nebo aspoň do šířky (víc konkrétních příkladů a jejich rozbor).

Základní myšlenka, že tento druh reklamy je tak úspěšný, protože je v dnešní době náhražkou spirituality (mystiky, hledání duchovna), je velmi zajímavá.

Takto pojímaná reklama (stále se dělá i klasičtější, založená prostě na chvále produktu) vlastně pomáhá zastírat to, že konzum který propaguje, dělá z lidí vyprázdněné bytosti bez opravdového štěstí, ať už osobního nebo rodinného. Zkrátka proto, že člověk který veškerou svou energii věnuje honbě za přeludem studny, nemá čas se pořádně napít.

304370

10.2.2014 10:34

RE: Zajímavý článek

AlA777 88.?.?.?

Reakce na 304370

Chcete vědět víc? Možná trochu poodkrývá karty i tento dokument.

304383

10.2.2014 8:17

Dva citáty k tématu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reklama se dělá výhradně pro blbce, proto je tak úspěšná.
Být idiotem v této zemi je obtížné, konkurence je obrovská.

304372

10.2.2014 9:27

reklama...

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Pan farář jede na cesty. U dálnice uvidí bilbord, na kterém je kříž, na kříži visí Ježíš a nad tím je nápis: ˝NAŠE HŘEBÍKY UDRŽÍ VŠE!˝
Pan farář se zarazí a rozhodne se, že to tak nenechá. Jde za majitelem železářství a povídá mu, že ten nápis tak nemůže být, že to uráží jeho víru a vyznání.
Majitel ho vyslechne a povídá: ˝Víte co pane faráři, jděte na faru a dělejte si svoje věci. My to zatím dáme do pořádku.˝
Pan farář jde tedy domů a na druhý den se jede schválně podívat, jak to dopadlo.
Tam je na bilbordu prázdný kříž, pod křížem se v blátě válí Ježíš a nad tím je nápis:
˝S NAŠIMI HŘEBÍKY BY SE TO NESTALO!˝

304378

10.2.2014 9:36

apple vs. microsoft

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Tři zaměstnanci Apple Comp. a tři zaměstnanci Microsoftu mají odjet vlakem na konferenci. Na nádraží si tři zaměstnanci Microsoftu zakoupí tři jízdenky, zatímco zaměstnanci Apple Comp. jen jeden lístek pro všechny.
"Jak mohou tři osoby cestovat jen na jeden lístek?" ptá se jeden zaměstnanec Microsoftu.
"Počkejte a uvidíte," odpoví jeden ze zaměstnanců Applu.
Všichni nastoupí do vlaku. Zaměstnanci Microsoftu zaujmou svá místa, ostatní tři se zavřou na toaletě. Vlak se rozjede a za chvíli příjde průvodčí. Zaťuká na dveře toalety a volá: "Jízdenky prosím". Dveře se pootevřou, v nich se objeví ruka s lístkem. Pruvodčí ho zkontroluje a vrátí. Zaměstnanci Microsoftu se diví a říkají si, že to je opravdu šikovná a dobrá myšlenka.
Po konferenci se tedy všichni znovu ocitnou na nádraží a zaměstnanci Microsoftu se dohodnou, že použijí metodu Applovských kolegů a ušetří peníze. Zakoupí si tedy jen jeden lístek, ale zaměstnanci Apple Comp. si nekoupí tentokrát žádný.
"Jak to chcete provést tentokrát?" ptá se jeden ze zaměstnanců Microsoftu.
"Počkejte a uvidíte," odpoví zase jeden z chlapíků od Applu.
Když vejdou zaměstnanci Microsoftu do vlaku, vrhnou se okamžitě na nejbližší záchodky a zavřou se do nich. Zaměstnanci Applu se umístí do toalet, které jsou hned vedle.
Sotva vyjede vlak z nádraží, vyběhne rychle jeden ze zaměstnanců Apple Comp. ze záchodu, přiblíží se k druhému, na němž jsou schováni zaměstnanci Microsoftu, zaklepe na dveře a zavolá: "Jízdenky prosím."

304379

11.2.2014 6:25

RE: apple vs. microsoft

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 304379

Na tom vtipe sú pravdivé dve veci.

Za prvé to, že zamestnanci Microsoftu sú debili.

A za druhé to, že Applisti sú nehanební podvodníci posadnutí peniazmi.

304426

11.2.2014 9:33

RE: apple vs. microsoft

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 304426

Konal se jednou seminář pro manažery střední úrovně se třiceti účastníky. Při poslední hodině praví lektor:
"Pánové, na závěr si trochu prověříme úroveň vašeho všeobecného vzdělání. Uvidíme, jak na tom kdo z vás je. Tedy, já řeknu klasický citát a vy odpovíte, kdo jej pronesl."
Začíná: "Od ledu se osvobozují řeky i potoky ..."
Nikdo neví, jen vzadu se hlásí malý Číňan:
"Johann Wolfgang von Goethe, Faust, Velikonoční procházka 1806!"
Ostatní účastníci uznale mručí. Další otázka:
"Měsíc vychází, zlatem hvězd se odívá..."
A znovu, jak výstřel z pistole zezadu zazní:
"Matthias Claudius, Večerní píseň, 1779!"
Manažeři se začínají cítit trapně a dívají se do země. Lektor pokračuje:
"Pevně přikováni k zemi..."
"Schiller!" vyrazi Číňan, "Píseň zvonu, 1799!"
To již manažery začíná rozčilovat a jeden v první řadě zamumlá:
"Zasraní Číňani."
A znovu se ozve známý hlas zezadu:
"Max Grundig, CeBIT 2002!"

304430

13.2.2014 20:32

RE: apple vs. microsoft

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 304379

pravdive je to zejmena co se tyce "originality" a "kreativnosti" Applu a jeho MacOvci - ten vtip byl puvodne o managerech/sales a inzenyrech, a buhvi o cem to bylo jeste ped tim... To ze si to MacOvce musi nasilne narvat na sebe jen ukazuje ze jedinym smyslem MacOvce je honit si ego, nejlepe na fantasticke predstave ze ostatni si to nekupuji ne proto ze to jsou omezujici predrazene hracky, ale proto ze na ne nemaji...

304617

10.2.2014 10:20

kdo se chce prsit s dual sim...

fohat 194.?.?.?

a nechce podlehnout ideologické diverzi reklamy,tak mám ověřené dva dvousim debily,special do zaprdlého kráteru,kde není kloudné POKRYTÍ..Samsung i8262 a ZTE v967s V Samsungu mám datovou Twist on line na voip volání Voocall a data,v druhém slotu je Tesco mobil pro volání za korunu padesát v rodině.A v ZTE je OSKARTA,volání za dvě kačky všude a volný slot pro manželku,když jsme spolu...Jako prdoch duchodce v té kombinaci mám jakési zavilé uspokojení proti OTROKUM PAUŠÁLU. [cool]

304381

10.2.2014 21:05

Moc

Emocni-hospodarstvi 78.?.?.?

Hybridním křížením církve a (jiných) korporací vznikla psychická manipulace v preciznosti průmyslového měřítka.

304414

10.2.2014 23:05

RE: Moc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 304414

A to je to co se jim hodí, dotyčný nádeník mlátí mámu i syna a třeba dceru aby pracovali jako on, skopaný idiot. Který by se snažil líp a podprostituoval s fikcí blaha, možná dobrý dráb s možnou realizací nejenom fiktivní. Není příliš divu když výchovou lásky a oddanosti ke šlechtě a panovníkovi, ti co nejlíp prostituií jsou v čase ČSSD, a ani nechtějí být odhaleni. Služtička a lokaj je na tom líp jak rouhač a kacíř kterému urvou koule nejenom nevychovanci holoty nevděčné. yntelygenty [velký smích] čau steve, nepochopí, au [mrknutí jedním okem] [překvapení]

304417

11.2.2014 17:27

I phone

hombre 178.?.?.?

Nejsem zastáncem Iphonu. ani si jej nebudu kupovat za ty prachy, ale v jedné věci autore fest kecáš.... Měl jsemm ajfóun půjčený a jako strojař mohu aspon co do kvality opracování a mechaniky dost mluvit a musím uznat i když nerad že bohužel v tomto nechává Apple své konkurenty hodně pozadu protože po mechanické stránce je iphone skvělý !!!!!! Nevím jak elektro ale mechanika 1 s hvězdičkou.... [smích] Tak jen pro info....

304449

Tuto stránku navštívilo 5 431