Diskuze k článku

Popálená Natálka a téměř ubitý Patrik. Jak pokračují jejich příběhy?

Příspěvků 92

14.1.2014 2:35

Blbý kdo bere, blbější kdo dává.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Nedá mi to nenapsat, ale Cikáni v této zemi nevládnou, nepíšou zákony, nesoudí podle těch zákonů, nepíšou zprávy pro bednu ani pro papír. A tady by se dalo už napsat: Tečka. A dál nepokračovat.
Ale ještě něco napíšu: já mám svědomí čisté. Nevolím strany které podporují jakékoliv morální svinstvo kvótami pro ženy počínaje až po placení výpalného (čti:podpory,dávek,atd.) místo pracovní povinnosti pro všechny končíce. Voličů Demokracie (Sociální, Občanské a všelijaké jiné) je mezi námi hodně, ať se ku problému vyjádří oni.

302485

14.1.2014 7:51

RE: Blbý kdo bere, blbější kdo dává.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 302485

>Nedá mi to nenapsat, ale Cikáni v této zemi nevládnou, nepíšou zákony, nesoudí podle těch zákonů, nepíšou zprávy pro bednu ani pro papír.
Problem je v tom, ze pod vlivem USA, kde nejdrive bylo krute zachazeno s cernochy a ted je z opacne verze upleten bic na ostatni zeme, musi mit v soucasnosti zahranicni spolecenstvi az nezdravy proetnicky politicky trend, proti nemuz se nejde postavit. (Svym zpusobem tomu i rozumim. Po WW2, v niz vyvrcholil hon na Zidy, jsou dopredu velice haklive a az do vyse nesmyslne likvidovany sebemensi protietnicke naznaky, jez by podle mineni mezinarodniho spolecenstvi mohly prerust v novy hon na Zidy.) Pokud by se i presto nekomu nekde podarilo prosadit a realizovat nejake protietnicke opatreni, byl by dotycny iniciator nejak zdiskriminovan, a az treba souzen, a pak i cela republika by byla v nesnazich. Pripomenu jen namatkou odchod cikanu do Kanady s oduvodnenim, ze jsou v CR diskriminovani. Jaka byla reakce Kanady? Viza pro vsechny obcany republiky, tedy financni dopad, oficialne na vsechny obyvatele (i kdyz samozrejme ti, kteri nemeli v umyslu do Kanady jet, by mohli rict, ze to nebylo opatreni proti vsem).
Reakci taky bylo pozastaveni proplaceni fondu EU s oduvodnenim, ze souvisi s tzv. lidskymi pravy. Ja si sice mimochodem naopak myslim, ze ty EU fondy nejsou nejakou velkou vyhodou, protoze penize, ktere jako clenove musime EU formou clenstvi platit; nejsou zanedbatelne; a krome toho k proplaceni fondu dochazi az po zpracovani veskerych dokumentu, na nichz se napakovavaji predevsim jednotlivci z okruhu vedeni zeme, a to uz ani nepoukazuji na korupci a preplaceni zakazek.
Tim chci tedy oponovat vasemu vyjadreni, ze
>Cikáni v této zemi nevládnou, nepíšou zákony, nesoudí podle těch zákonů, nepíšou zprávy pro bednu ani pro papír.
protoze kdesi hluboko v jadru veci si to cikani vynucuji na zaklade mezinarodniho trendu, cili to mezinarodnimu spolecenstvi "predepisuji"!!! Bohuzel.

302493

14.1.2014 9:41

RE: Blbý kdo bere, blbější kdo dává.

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 302493

Máte zdravý pohled na věc, ale ještě nejste u cíle. Cikáni sice v této zemi nevládnou, pravda (to vládne jiná menšina), jsou však používáni jako beranidlo, trojský kůň, pátá kolona, apod., proti původní, majoritní společnosti. Kdyby byli (nebo až budou)pro skutečné vládce nežádoucí, bude s nimi naloženo podobně, jako je již šedesát let nakládáno s Palestinci v jejich domovině.
Proč to tak je, vám osvětlí tato kniha. K tomu si přečtěte třeba "Tabu v sociálních vědách" od Petra Bakaláře, zejména jeho prostřední část. A ještě k tomu neškodí přibrat si "Psychologii Rómů" od stejného autora. A na závěr spis od profesora ISRAELA SHAHAKA: "Historie a náboženství Ž..." s podtitulem "Tíha tří tisíc let předsudků, pokrytectví a náboženské nesnášenlivosti".
Tohle Vám pomůže se zorientovat, byť je to jen nezbytné minimum. Výčet titulů je, myslím, dostatečně výmluvný. Abyste pochopil, proč ten "bič na ostatní země" (jak jste napsal) byl upleten, kdo ho upletl a za jakým cílem.
Potom třeba nebudete ve svém příspěvku psát o vinících jako o obětech... [smích]

302497

14.1.2014 14:20

RE: Blbý kdo bere, blbější kdo dává.

onkelwolf 178.?.?.?

Reakce na 302497

ROMANE, s Vaším názorem se plně ztotožňuji, stejně tak doporučuji uvedenou literaturu.. Výše píšící diskutér zatím bohužel není ani v polovině cesty, ale alespoň na ní nastoupil.. Narozdíl od většinového stáda..

302515

14.1.2014 19:56

Genocida původního českého obyvatelstva je zřejmá

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 302515

Těžko se chápou důvody proč tomu tak je. Možná je něco zmíněné v příspěvku nahoře o doporučené literatuře. Nechápu naprosto nadřazené postavení menšinové cikánské společnosti nad většinovou pracující společnosti. Ale o Cikánech už psal Jan Hus, jako o lidech bez duše a poslech pekla. Mistr Hus byl upálen v r. 1415. To je už 700 let a zatím se cikánská mentalita za 700 let nezměnila. Vy, demokrati, pominete, ale cikán, zůstane cikánem. Furt budou lhát, jak se říká na slovenský, cigánit, podvádět, krást, dělat vytrvalou malou kriminalitu, ale pracovat nebudou nikdy. A když jeden pracuje, tak pan Čulík začne vytrubovat na BL, že všichni nejsou stejní a jejich přínos pro společnost je obrovský. Ano, obrovská zátěž na společnou kasu. Vy demokrati to vedete dobře, do prdele. Kdo pracuje, má se podle vás, mít co nejhůř. To je proti vám zlatej i STBák Babiš. Dle nejlepšího demokratického mínění se mají mít dobře pouze, buzeranti, morgoši a chudáci vězňově, samozřejmě všichni neprávem odsouzení.

302548

15.1.2014 23:31

RE: Genocida původního českého obyvatelstva je zřejmá

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 302548

Jan Hus? Papouškujete jen hoaxy z internetu. Někdy trochu myslete! Jste k smíchu: http://www.romea.cz/cz/zpravodajstvi/domaci/husuv-citat-o-tom-ze-cikani-jsou-pleme-neciste-mravu-hanebnych-je-podvrh

302646

16.1.2014 1:57

RE: Genocida původního českého obyvatelstva je zřejmá

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 302646

>Jan Hus? Papouškujete jen hoaxy z internetu. Někdy trochu myslete! Jste k smíchu:
Ječ pravda, ze na internetu je hodne smyslenek. Ja osobne se snazim myslet, a proto se obrnuji proti nim chladnou hlavou.
>http://www.romea.cz/cz/zpravodajstvi/domaci/husuv-citat-o-tom-ze-cikani-jsou-pleme-neciste-mravu-hanebnych-je-podvrh
To, ze
>cikani-jsou-pleme-neciste-mravu-hanebnych-je-podvrh
mozna nerekl Jan Hus, ale takove vyjadreni o nich je presto pravdive. Kdo tomu neveri, je k smichu.

302651

16.1.2014 12:33

RE: Genocida původního českého obyvatelstva je zřejmá

mtk 88.?.?.?

Reakce na 302651

K smíchu je vždy spíš ten, kdož "věří". Protože "vědět" a "věřit" jsou naprosto odlišné kategorie, mnohdy zcela protichůdné.

302665

16.1.2014 15:40

RE: Genocida původního českého obyvatelstva je zřejmá

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 302665

>K smíchu je vždy spíš ten, kdož "věří". Protože "vědět" a "věřit" jsou naprosto odlišné kategorie, mnohdy zcela protichůdné.
Mate urcite pravdu. Z hlediska filologickeho. Ale z faktografickeho zustava otazkou, jestli to vite natuti nebo tomu jen verite, ze Jan Hus to skutecne rekl. Vedet to tak, jak se s povysujici vyprsknutou ironii predvadite, by znamenalo slyset to Husa rici. Tolik k vasemu "vedeckemu" vypotku.

302675

22.1.2014 13:02

RE: Genocida původního českého obyvatelstva je zřejmá

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 302548

aha, a když byli v podstatě lovnou zvěří, měli chodit se srdcem na dlani? vzpamatujte se

302994

14.1.2014 15:02

RE: Blbý kdo bere, blbější kdo dává.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 302497

>Máte zdravý pohled na věc, ale ještě nejste u cíle. Cikáni sice v této zemi nevládnou, pravda (to vládne jiná menšina), jsou však používáni jako beranidlo, trojský kůň, pátá kolona, apod., proti původní, majoritní společnosti. Kdyby byli (nebo až budou)pro skutečné vládce nežádoucí, bude s nimi naloženo
A vy si myslite, ze to tak nevnimam?
>Potom třeba nebudete ve svém příspěvku psát o vinících jako o obětech... [smích]
Prezident Zeman taky pro nekoho prehnane nadsene hovori o jistem statnim seslem seskupeni. Vy si myslite, ze kdyby tak nehovoril, ze by pri sve prostorekosti vubec jeste hovoril...? [mrknutí jedním okem]

302518

15.1.2014 1:01

Mimo tema - jen pro pana editora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 302518

Tento prispevek nepisu ani tak pro diskuzi, je vice mene jen pro editora, pro jeho zbystreni pozornosti.

Klikl jsem si po svem poslednim prispevku, na ktery ted reaguji, na cisilko 46, ktere je uvadeno namisto meho jmena ci nicku, a zjistil jsem jednu zajimavost: Ze je tam uvedeno:
>Všechny příspěvky ze stejné IP adresy
>Nalezeno 48 příspěveků, 2 různá jména: <nic>, QWSAQ.
Pritom ja pisu jen ze sveho domaciho compu, nikdy jsem nepsal do Zvedavce z jineho compu, nikdy jsem nepouzil nick "QWSAQ" a nikdo jiny nema na muj domaci comp pristup. Krome toho nepouzivam diakritiku (cestinu nemam zabudovanou), ale ten nick "QWSAQ" diakritiku pouziva.

Zajimave taky je, ze kdyz jsem klikl na jeden starsi clanek (z roku 2011), nalezl jsem vsechny moje zbyvajici prispevky pohromade a bez jakehokoliv nicku. Treba tady:
>30.09.13 01:42
>Historie vzniku syrské krize a nekonečná válka USA
>297045

V podstate mne osobne na tom nijak moc nezalezi (ani z toho duvodu, ze nekdo muze byt nejakym takovym "mym" prispevkem mystifikovan), jen chci upozornit pana editora, ze se v zakulisi jeho webu asi neco deje, o cem nemusi mit poneti.

Zaregistroval jsem taky totiz, kdyz jsem kritizoval pana Nohejla za stereotypni a uz unavne omilani sveho oblibeneho tematu a pri te prilezitosti jsem dukazne poukazal na seznam jeho prispevku (mel jich tam na stovky ci dokonce na tisice; mozna od zacatku Zvedavce; to si uz nepamatuji), po zverejneni toho meho poukazu pan Nohejl nejakou dobu reagoval na me prispevky pod jinymi cisly, a cely jeho predchazejici seznam nebyl k dosazeni. Vim, ze je mozne psat z vice pocitacu, jen me zarazilo, ze se mu nejak podarilo pro ty chvile vsechny svoje puvodni prispevky eliminovat.

302570

23.1.2014 17:14

RE: Mimo tema - jen pro pana editora

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 302570

To je zajímavé, co píšete. Mně se totiž zde v minulosti na Zvědavci stalo něco podobného. Je to už dávno, takže už si to tak moc nepamatuji. Ale matně si dodnes vzpomínám, že mě pan Stwora i s tehdejší editorkou Mindy obvinili,že píšu pod různými nicky z jednoho počítače. Dušovala jsem se tenkrát, že je to naprosto vyloučeno a přísahala na svou vlastní smrt, že mluvím pravdu, že používám výhradně jen své skutečné jméno Jarmila.Dodnes nechápu, co to mělo znamenat. Asi to, že prostě někdo dovede manipulovat na Zvědavci s IP počítačů. Párkrát jsem na Zvědavci odhalila, že někdo napodobil něčí nick, že třeba tam přidal do nicku nenápadně tečku, nebo mezeru, ale ten případ, kdy je stejná IP adresa u počítače, ale člověk ten příspěvek nepsal,to nevím, jak se to může přihodit.

303111

14.1.2014 18:32

RE: Blbý kdo bere, blbější kdo dává.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 302497

Politický cikánismus byl spuštěn okamžitě při hadráku 89 - a to plně v réžii pejzatejch, s těch stovek cikánských státem placených organizací se stačí podívat na rómea.chlívek.cz: kromě jedné rozvrkočené polocikánky Balážové to tam vedou samí neotrockističtí jevreji a jevrejky: Kostlán (vynálezce pojmu "etnický Čech, obzvlášť fanatický případ), mladá Uhlová, Ryšavý, Šustová a další. Politický cikánismus měl hned po hadráku za hlavní cíl dohnat multikulti destrukci v západní Evropě, cikáni k tomu byli ideální materiál. Havel tehdy ráčkoval, že česká společnost je příliš etnicky homogení, málo pestrá, málo veselá, málo multikulti. Proto je přes speciálně seřízenou komplexní sociálku silně motivovaná cikánská populační exploze plus masivní import cikánských degenerátů z východu - k tomu byl zřízen ubytovnový cikán byznys, aby prostě měli kde bydlet a kde se množit. Již dnes je hrozný průser neodvratný. Tuto kriminální parazitickou "menšinu" již dnes může skrytá vrchnost kdykoliv pustit z řetězu.

302539

14.1.2014 20:49

RE: Blbý kdo bere, blbější kdo dává.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 302539

tohle je taky jeden z nich, oni podle svého vzoru antiseminismus vynalezli anticikánismus (a tak jako oficiálně neexistuje předmět toho anti, tj. semitismus - obdobně oficiálně neexistuje ani cikánismus):
http://www.romea.cz/cz/zpravodajstvi/miroslav-broz...

302550

22.1.2014 13:00

RE: Blbý kdo bere, blbější kdo dává.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 302497

Tabu v sociálních vědách od Petra Bakaláře je hloupý rasistický blábol, přečtěte si raději knihu Jak neměřit člověka J.S. Goulda, který je na rozdíl, od Bakaláře vědcem

302993

23.1.2014 22:21

Jo, leda tak v představách některých lidí, komentujících staré články

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 302993

Stephen Jay Gould exposed as a scientific fraud. Ale kecá (a píše) mu to hezky, to mají "vyvolení" v genech...
P.Bakalář, nenáviděný kahalníky, pouze zprostředkoval a po zásluze zpopularizoval teze řady poctivých vědců, hlavně prof. MacDonalda...

303146

25.1.2014 18:56

RE: Jo, leda tak v představách některých lidí, komentujících staré články

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 303146

rasismus je pověra pro zakomplexované a proto nikdy nemlže být vědou

303258

25.1.2014 19:48

RE: Jo, leda tak v představách některých lidí, komentujících staré články

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 303258

nikdo netvrdí že vnímání odlišností je špatné na druhou stranu tvrzení že nepřátelství spojené s odlišnou barvou kůže u druhého člověka je přirozené je nesmysl
protože to by pak bylo normální i nepřátelství vůči lidem s kulatější nebo šišatější hlavou silnější nebo hubenější postavou kratšíma rukama nebo vyšším vzrůstem apod ani jedno z toho reálně neexistuje což tezi že rasismus je přirozený naprosto vyvrací
rasismus totiž vznikl zcela účelově v pozdním novověku kdy se křestanská společnost musela vypořádat s faktem že i přesto jsou teoreticky všichni lidé před bohem rovni tak černoši mají status dobytka no a vymyslela se taorie že černoši jsou podřadní že jsou to jakýsi "pololidé" a že tudíž to pro ně neplatí
rasismus je zhoubná ideologie která ve společnosti škodí podobně jako lepra nebo mor protože otravuje vztahy mezi lidmi a vytváří skrytou nedůvěru a nepřátelství jejichž výsledkem je otevřená sebepohánějící nenávist kterou v podstatě nelze nijak vymýtit protože obě strany mají pocit že jim ta druhá ubližuje a touží se jí pomstít čímž vzájemnou nevraživost jen zvyšují

303260

25.1.2014 19:49

RE: Jo, leda tak v představách některých lidí, komentujících staré články

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 303258

a co faktické, v mnoha parametrech měřitelné a vědecky prokazatelné rozdíly dané jednotlivými typy lidí a dalších obdobných tvorů... nemluvím o dalších parametrech, jako je sociální chování a pod. viz. kniha Petr Bakalář - Tabu v sociálních vědách. [zmaten] [zmaten] [zmaten]

303261

14.1.2014 2:45

Plutokraté nám ve vítkovském případě ukázali svoji sílu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

a zastrašili ty, kteří by snad chtěli působit svévolně romáckým delikventům nějaké obtíže. Soudce ze zmanipulovaného procesu byl po zásluze rozsápán vlastními psy, což mne přivádí na znepokojivou myšlenku, zda ten Alláh přeci jen neexistuje (pro něj je to nečistá zvěř, co kousla Mohameda do zadku).
Také bychom měli vzpomenout pana Pechance, na kterém se "udělala" v politickém slova smyslu jistá Vesecká...
A to nás romofil Čulík krom "antirasistického" peskování na BL poučuje už i o tom, jaká to byla za totality bída. Ještě že zbývá pár objektivních pamětníků ...

302486

14.1.2014 3:40

Tohle zvrácené spřeházení společenských hodnot a zalíbení

R 85.?.?.?

v sebeničení své osobnostní obranyschopnosti zde zavedl Havel, známý submisiv a slaboch, který ve svém ušmudlaném svetru udělal kariéru největšího velikána.

302488

14.1.2014 4:21

Česká nátura.

87rtut 37.?.?.?

Malá, zbabělá, ubohá tšeska sfině. Neumí si vládnou, neumí a umět nebude. Požaduji pro Česko cizí, nejlépe lucemburský protektorát .

302489

14.1.2014 8:58

RE: Česká nátura.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 302489

No co ktomu dodat takovyho prizdi srace necht probodne Radegast svym kopim a zatluce te svym stitem do zemne odkud uz nigdy nevylezes! Lidi stakovejdlema nazorama byly vzdycky ty nejvetsi kolaborantsky svine takze se zbal a mazej z tydle krasny zeme treba lesti kliky lucemburskejm globalistum, chce se mi ztebe zvracet [bliji]

302495

14.1.2014 11:31

RE: Česká nátura.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 302495

Jen male doporuceni. Pokud chcete neco sdelit narodu, tak se napred naucte cesky jazyk. I me se z formy a obsahu Vaseho prizpevku trochu pritizilo.

302503

14.1.2014 17:05

RE: Česká nátura.

baba_Blažková 82.?.?.?

Reakce na 302503

Vstupte do politiky.

302529

14.1.2014 17:08

RE: Česká nátura.

baba_Blažková 82.?.?.?

Reakce na 302529

omlouvám se, asi se trošku zakuckal skript, když klofu z toho androida. To patřilo jinam.

302531

14.1.2014 17:54

RE: Česká nátura.

87rtut 37.?.?.?

Reakce na 302495

Nu, co dodat. Jen pádný důkaz, že můj názor začal platit dávno dřív, než vznikl tendleten příspěvek.

302536

14.1.2014 21:02

RE: Česká nátura.

fohat 194.?.?.?

Reakce na 302489

Mila rtuti frutti,jsem cesky blb,idiot od prirody,nikoliv globalni idiot CHEMICKY.... [chechtot]

302551

15.1.2014 5:42

RE: Česká nátura.

fohat 194.?.?.?

Reakce na 302489

Taci chemicti idioti jsou umelci...U nas aristokrat Jiri Menzel,sochar Cerny,etc v americkem neuchvejnem vzoru to byl spisovatel John Steinbeck...podporoval valku ve Vietnamu,nebo kovboj John Morrison,zvany Waine..No a naposed takovy chemicky vypatlanec je Kris Kristofersson...zurivy neocon. Johnny Cash ho mel tehdy vlastenecky zastrelit,kdyz mu drze pristal na pozemku. [bliji]

302577

14.1.2014 9:17

Češi mají takové poměry - jaké si zaslouží!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Každý má takové poměry a vládu - jaké si zaslouží.
V době, kdy byly na Pepíky a Mařen/ky uvalena „zlou" Canadou víza, dál cestovali maďarští, slovenští a další středoEUropští Zikáni do Canady BEZVÍZOVĚ!!!

Česko se zkrátka dopravicovalo až na nejhlubší dno žumpy široko daleko - a zinkající pivní oVčané sklízejí zplna hrdla setbu svoji i arroganci SVOU...

Teprve při bolesti své připustí bolest cizí.

Koneckonců - hloupí oVčané jsou manou každého Predátora, plutocrata a většiny „podnikatelů".

Pravicujme, toonnelujme druhé jumanitárně bombardujme a strojově exekuujme! Podle plodů jejich poznáte je[smích]

302496

14.1.2014 10:01

RE: Češi mají takové poměry - jaké si zaslouží!

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 302496

Co navrhujete pane Moudrý, je lehké kritizovat a slabé se posmívat, to jsme dělali když jsme byli děti.

302498

15.1.2014 18:17

RE: Češi mají takové poměry - jaké si zaslouží!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 302498

Pan Moudrostrak (jeho příspěvky čtu velmi rád) popisuje stav z hlediska pozorovatele ... Je zřejmé , že On dobře ví , že náprava věcí je mimo dosah snah prostého lidu . [smích]

302637

15.1.2014 19:02

RE: Češi mají takové poměry - jaké si zaslouží!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 302637

Já je čtu také velice rád. Přeci jen, je zajímavé, co takový sebenenávidějící se Žid (jak MS onehdy o sobě prozradil) je schopen vyplodit za neuvěřitelné krávoviny.

302639

15.1.2014 23:34

RE: Češi mají takové poměry - jaké si zaslouží!

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 302639

"Sebenenávidějící" (self-hating) je newspeakové slovo. Podobně jako "samonasírač". Obě slova se snaží podstrčit, že problém tkví pouze v (kverulantské) osobě stěžovatele, a nikoli ve skutečnosti, na kterou tento poukazuje.

Tedy: sebenenávidějící učitel nedobře smýšlí o svých kolezích, upjatých pedantech, kteří nedokáží překročit svůj stín; sebe si ovšem naopak váží.

Učitel-samonasírač se taky nejspíše nenasere sám od sebe, ale záchvaty hněvu mu způsobí kolegové..

302647

16.1.2014 0:51

RE: Češi mají takové poměry - jaké si zaslouží!

lesov 62.?.?.?

Reakce na 302647

Máš to v hlavě nějak pomotaný. Zřejmě jsi nikoho takového nepotkal. Doufám, že nejsi učitel nebo psycholog.
A že to neni možný?! V práci jsme měli kolegu, kterej sám sebe vytočil tak až začal koktat a prskat. Rozuměj, sám vedl monolog nad výplatní páskou o tom, že si nezaslouží plat, kterej bere. Nikdo mu neodpovídal ani nedělal narážky aby ho vytočil.
Byl to poctivej pracant a tichej chlapec. [mrknutí jedním okem]

302650

16.1.2014 12:39

RE: Češi mají takové poměry - jaké si zaslouží!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 302647

možná, již podle dobrovolně zvoleného niku, patříš do této moudrostračí skupiny, která se zde rozhodla realizovat ve velkém, a tímto prozrazuješ motivy takové komunity (či spolčení)...
protože je také dost dobře možné, že sebenenávistný žid byl vypěstován sebemilujícím židem, aby vytvářel protižidovskou atmosféru, která by v očích všech odůvodňovala oprávněnost jejich stížností na veškerá na nich páchaná příkoří...
toto by zapadalo i do teorií vyšší klimovovy sociologie (on sám sebe vyjmul z této skupiny na základě samoprověrky), a pokud bychom byli skutečně důslední, tak tento diskuzní prostor je sebenenávistnými židy víceméně ovládán a zamořen, ale ne každý je ochoten se k tomu doznat, někdo třeba osobní zpovědí, někdo zase přezdívkou... [smích]

302666

16.1.2014 12:04

RE: Češi mají takové poměry - jaké si zaslouží!

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 302637

Také čtu příspěvky moudrostraka velice rád, jsou mnohdy lepší než článek samotný, ale plakat nad tím, že nám ukradli Švédové zlato které nám už nikdy nikdo nevrátí je k ničemu./ to je příklad..)Myslím ,že boj proti těm co ukradli lidem po roce 1989 víru v lepší život se nedá vyhrát, nebo´t ho nevedou lidé ale peníze a hloupost těch druhých co se nachávají okrádat.

302663

14.1.2014 10:46

Není to tak jednoduché !!

Tom Rolenc 88.?.?.?

ad1) nevím jestli by se mělo zastávat 4 lidí kteří prokazatelně zničili život malé holčičce.......
ad2) na všechny násilníky by měl být stejný metr.... tzn když můžeme mít sex ve 14 letech, proč je trestní odpovědnost od 18 let???
ad3) Autor článku dává dohromady špatné nastavení podpory v nezaměstnanosti a soc. dávek a násilné chování ... což je dle mého špatně.
ad4) řešení je dle autora asi vzít všem co nikdy nepracovali sociální dávky a nechat je chcípnout u plotu..... Romové (cikáni) se chovají přesně tak jak jsme si je vychovali... nepotřebují pracovat protože se o ně stát postará, tudíž nepotřebují posílat své děti do škol.... k čemu by jim to bylo .. tím pádem už nám roste asi 5. generace Déček která nemůže dělat ani přidavače na stavbách .( né že by o tu práci stáli!! [smích] ).... jediné co se naučili úplně bezpečně je: Čím víc dětí máme tím lépe !!..... ale opět musím podotknout.....využívají jen to co je tu nastaveno!!!

302500

14.1.2014 13:42

RE: Není to tak jednoduché !!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 302500

pre ludi ako ty, sa pouziva fraza "your parents are relative".

302512

14.1.2014 14:03

RE: Není to tak jednoduché !!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 302500

Minimálně v jednom mají lidé žijící v oblastech s Cikány jisto: život je tam bída, ale Cikáni jim v boji (ano,je to boj) na pracovním trhu vůbec nijak nekonkurují, nikdo je nezaměstná. Chyba je v systému a mě osobně už fakt s..e akorát to, že šťavnaté "plody" svobody a demogracie budované od nešťastného roku 1989 pěkně odnesou moje děti, mě už se to vzhledem ke kombinaci věku a zdrav.stavu týkat nebude. Já jsem jiný (pro mě lepší) systém zažil kdy "romská problematika" byla v porovnání s dneškem vlastně úplná legrace, ale ze zkušeností mám ověřeno, že i za pouhé vzpomínání na ten systém dostanu takříkajíc "do držky" takže vám všem mohu jen popřát co nejméně těch šťavnatých plodů svobo a demo, až dozrajou a začnou padat...

302514

14.1.2014 18:41

RE: Není to tak jednoduché !!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 302500

"Romové (cikáni) se chovají přesně tak jak jsme si je vychovali... "

Za koho "jsme" mluvíš? Současný cikánský problém je vyhrocen díky systematické "práci" neotrockistických pejzatých - za ně mluvíš?

302542

14.1.2014 19:01

RE: Není to tak jednoduché !!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 302542

[překvapení] omg, to jsou mi věci

302545

15.1.2014 2:05

RE: Není to tak jednoduché !!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 302545

Norský způsob
Když jsme o tom nedávno znova četl, rozhodl jsme se o tom napsat.

A tomu neuvěříte. Loni zkraje léta přijelo do Norského hlavního města asi tak 300 aut
S rumunskými Romy. V duchu svých tradic obsadili centrální městský
park a lesopark u jezera Sognvann na okraji Osla. Jezero bylo
dlouhá desetiletím jedním z nejkrásnějších míst okolí města a
osobně jsem tam několikrát byl. A zkuste si typnout ten svinčík a
smrad, jaký tam za týden byl. Kriminalita ve městě se během krátké
chvilky zvedla o tisíce procent a Norové, vesměs mírumilovní a
slušní lidé, na tohle prostě nebyli připravení. Romové zneužívali
sociálního cítění norské společnosti a nevybíravé žebrání bylo co
do metod , jak vzbudit v lidech lítost opravdu velice rafinované.
Pamatuji si, jak jsem tohle zažil před skoro 30 lety v Paříži a od
té doby jsem opravdu rumunské Romy moc nemusel. Když začaly mizet
peněženky a kola - v Norsku se kola moc nezamykají, věc už byla
neudržitelná a na půdě Stortingu (obdoba českého parlamentu) se
strhl kravál. Vrcholem bylo po sociálních sítích šířené video
cikánského kluka, který do kamery říká norské veřejnosti zhruba
následující slova, "Vždyť nám dejte každému po milionu Norských
korun a my zase odjedeme. Co je pro vás jeden milion každému z
nás?
Vláda Jense Stoltenberga to měla v těch časech u voličů
nahnuté a v Norsku světe div se, se bruselské multikulturní
projekty a jiné pitomosti neprovozují. Jen pro pořádek - Norsko
není a asi nikdy nebude v EU. Na to je to příliš bohatá země.
Norská Politiet, tradičně slušná ale jinak celkem nekompromisní,
na nic nečekala a vzala park šturmem. Pro Čecha, které viděl
bezdůvodný Policejní zásah proti poklidně demonstrujícímu davu na
Českobudějovickém sídlišti Máj je něco takového kulturní šok. Ale
dokazuje to, že policie může někde v Norsku jednat i správně. Ti,
co se strkali dostali pouta, ti a ty, kdo předváděli hysterické
výlevy plné pláče, váleli se po zemi, anebo předváděli okázalý
srdeční infarkt, byli z obavy o jejich zdraví odváženi policejními
antony na psychiatrii a tišeni psychofarmaky, které si i
nejotrlejší blázni nikdy nepřejí, co je to za svinstva. Ale když
si někdo chce hrát na blázna... A to nejlepší nakonec.Norský
portál osloby.no <http://osloby.no/>uveřejnil seznamy prokazatelně
kradených věcí které se na místě našly. Asi byste se nasmáli jak
je dlouhý, ale nejvíc se mi líbily dvě položky. 36 nalezených
pohřešovaných jízdních kol a přes 550 ukradených platebních karet.
Takovýhle kulturní přínos představovali pro norské království
rumunští cikáni ve svých mercedesech. Tak mně napadá, kdy už se to
naučíme v Čechách dělat stejně..........?
=================================

302571

14.1.2014 22:37

RE: Není to tak jednoduché !!

mtk 88.?.?.?

Reakce na 302542

Cikáni pozbyly prostor pro svou dlouhověkou životní existenci - kočovnictví. Po celá staletí nikdy nebyli "kulturováni", až poslednch 40 let za komanče, kdy dostali povinně práci. Prostor pro kočování už není, všechny prostory patří (bílému) státu, anebo spíš (bílým) soukromníkům, není kde kočovat. Proto byli cikáni slovákem a čechem nahnáni do ghet (jako v Košicích), kde naprosto nejsou schopni sami existovat, protože doposud nepochopili "bílou" kulturu.
Navíc, slovo bílý vs cikán (jakožto tmavý), je zřejmě úplná blbost, cikán patří dos stejné rasy jako Němec, nebo Čech, akorát je jižansky přičmoudlý, není to ani šikmooký, ani negr.
Jsou dvě řešení:
1/ dát cikánům prostor pro kočování (zřejmě nerealizovatelný)
2/ Cikány vykořenit a udělat z nich klasické středoevropany, tedy vnutit jim pracovní návyky a "naši" kulturu, o což se pokusili "komunisté", ale 40 let je zřejmě málo, navíc další ("býlý"[mrknutí jedním okem] vývoj tuto "kulturalizaci" zmařil, a ke všemu zhoršil.
Znám spoustu cikánů, co tak jen vypadají, ale chovají se jak "našinci". Dokonce jsem pro jednu rozvětvenou rodinku provozoval hudbu a naprosto jsem pohořel s klasickými cikánskými hity, voni mi tam hulákali staropražské lidovky, prostě jsem čučel.
Bohužel, většina cikánů žije v uzavřené komunitě, která degeneruje, nekontrolovatelně se rozmnožuje a chová se neslučitelně se zdejší většinovou kulturou.
Jediné "lidské" řešení je cikány kultivovat k "našemu" obrazu, což vyžaduje "naši" vůli. (a to se naprosto neděje, stěhujeme cikány do ghet a čuráci, které volíme, jim cpou dávky). Dejte cikánovi práci, a po dlouhých letech se z něj stane běžný evropan. Mám tu zkušenost, je to možné, ale nezrodí se to v cikánském ghetu ani v myslích lidí, co považují cigoše za "hadí plémě".
Je na nás, abychom kulturně pozvedli cikány, tak jako českou kotlinu pozvedl kulturně ("pozápadněl", hlouběji latiizoval ) lucemburk Karel IV, Slovan jak vyšitý, žejo.

302566

15.1.2014 2:13

Jen malá část Romáků byli kočovníci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 302566

týkalo se to hlavně rumunských Olachů, kteří jsou podstatně "přizpůsobivější" civilizaci (i v oblasti kriminality) než většinoví Rumungři, kteří byli po staletí usazeni v uherských osadách.
Když slovanské národy navzdory snaze tehdejšího "mezinárodního společenství" setřásly na Balkáně turecké jho, přišly jim posily ( v tureckém otroctví toho asi také moc nenakočovali).
Řada bílých bezďáků by se jistě dala ráda nahnat do ghet, kde by nemuseli platit nájem...
Západní móresy (spíš germánské než latinské) k nám pronikaly staletí před nástupem Lucemburků (Karel IV. byl tak trochu Slovan alespoň po matce, ostatně jen několik našich královen nemělo mezi předky sv. Ludmilu).

302572

14.1.2014 19:00

RE: Není to tak jednoduché !!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 302500

100% souhlas

302544

15.1.2014 14:05

RE: Není to tak jednoduché !!

lesov 62.?.?.?

Reakce na 302500

Tom Rolenc:
ad1) Zoufalí lidé, dělají zoufalé činy a chlapečka se taky "nikdo" nezastal. Ale tak jednoduché to bohužel není.

ad2) "by měl být" Ale jak to zařídit, že by přeci jen ten komunismus? A ano, každý je odpovědný sám za sebe už od narození.

ad3) Já myslím, že to jde dohromady docela dobře. Nebo si myslíte že s více penězi budou hodnější nebo s méně penězi nebo s žádnými penězi nebo jak to je?

ad4) Tento problém nemá řešení (už 700 let) nebo si myslíte, že když jim přestanete platit výpalné, že se vrhnou všichni do práce, jak stachanovci, po té, co pošlou děti do školy a opraví si průhledný dům v Chanově nebo jinde?! [velký smích]

PS. A ta poslední věta, to má být jako omluva pro jejich chování?!
Já tady mám samopal vzor 58 a nastaveno "střílet dávkou". Měl bych to taky využít, když už to mám takhle nastaveno? [oči v sloup]

302616

14.1.2014 10:56

souhlasím s teorií 5.kolony

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

která se používá k vydírání a zastrašování majoritní populace vytvárející gro HDP.

Ta teorie zatím úspešne počítá také s tím, že se budeme mydlit mezi sebou. Protože kdybychom drželi pospolu, a nenechali se vydírat pohodlím, netolerovali anonymne jednající poslance, tak by jsme byli na tom lépe.

Opet jenom musím pripomenout to nejduležitejší, a tím je NADBYTEčNOST a tím škodlivost pojmu RASISMUS v zákone. Jak zákon, tak listina lidských práv a svobod v čl.20 deklaruje rovnost pred zákonem z hlediska práv a sankcí. Tato rovnost je vzápetí zpochybnena čl.21, který jednostranne privileguje "nerasizmus", stejne jako v zákonech obsažený pojem rasizmus. Pojem rasizmus je nic než klín, zavádející dvojí metr, sloužící potenciálnímu veliteli 5.kolony. Prenechme pojem RASA biologii, historii a nemíchejme ho do zákonu, když mají platit stejne pro všechny.

Podobný klín a dvojí metr zanechávají po sobe i jiné kategorie, jako práva homosexuálu, práva národnostních a náboženských skupin, a také témer jakýchkoliv skupin, které se chtejí viditelne vymezit, a pak z toho težit na účet zbytku. Dokonce i megaspolečnosti, retezce, koncerny, kartely.

Je treba opravdu domyslet, co to znamená stejná práva v nečem.
A že nemuže být stejný a stejnejší, nebo rovný a rovnejší.

302501

14.1.2014 13:05

RE: souhlasím s teorií 5.kolony

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 302501

Vaše slova:Je třeba opravdu domyslet, co to znamená stejná práva v něčem. A že nemůže být stejný a stejnější,nebo rovný a rovnější

To za nás udělali jinde. Ovšem v náš neprospěch. Před časem jsem si poznamenal několik vět z tohoto zdroje:
http://nautilus2.wordpress.com/2010/06/851496-metoda-strateg...
adresa není kompletní a článek se nezobrazuje. Opíšu to, co mám v databázi.

Čánek:*Metoda strategické litigace a síla v pozadí."

Cílem této metody je potlačení demokracie a nastolení vlastního režimu (ať již je jakýkoli), který však nemá s demokracií, definovanou jako vůle lidu, naprosto nic společného. Ano,takto lze skutečně proti vůli většiny vybudovat společnost stavící sexuální deviaci na roveň rodině nebo sociálního parazita nad řádného daňového poplatníka. Bohužel všude kolem sebe můžeme vidět,že tento proces nepřetržitě probíhá a vynucený stav se stále více vzdaluje svobodné společnosti i zdravému rozumu.

Kdo za tím stojí?
Tak jako u terorizmu,je i v případě zkoumání aktivistických skupin nezbytné sledovat jejich financování.

Metodu může provozovat jen finančně a mediálně silná skupina, nemohou to být rytíři z Nemajnic.

V říjnu 2007 zahájila z&vůle práva,o.s. za podpory organizace Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe (CEE Trust) realizaci přípravného projektu k zahájení prací a dlouhodobém, systematickém rozvoji strategické litigace v ČR.

A od něj vede přímá cesta až do globálního nebe:

Atlantic Philantropies
Chales Stewart Mont Foundation
Ford Foundation
German Marshall Fund of the United States
Open Society Institute
Rockefeller Brothers Fund

The CEE Trust expects to elocate up to §75 milion toward this aim by the end of 2012.

Za touto nenápadnou organizací stojí v pozadí silná mediální a finanční síla. Klade se důraz na nákladnou a konceptuální legislativu, předem stranící nepřizpůsobivím.Jakou šanci bude mít řadový občan ČR při útoku na jeho majetek či život, je dopředu známé. Pokud nemá zbytečné miliony, tak téměř žádnou- vždy bude poškozen. To se týká i násilí na dětech, páchaným nepřispusobivím etnikem. Změnit to může pouze legislativní orgán ČR. Obyčejný člověk může pouze spekulovat nebo nadávat. Nebo se fyzicky bránit. Tak jsou vytvořeny podmínky pro ještě větší kriminalitu, pokud nebude tento kurs zastaven.

302509

14.1.2014 12:21

Kde jste byli Češi?

Aluminiumd 89.?.?.?

Bylo nezčetně mnoho příležitostí v Česku v loňském roce něco s tím udělat. Demonstrovalo se a počty na demonstracích byly směšné. Kde jste byli vy neustáli stěžovači? Pořád jen nadáváte a brečíte, ale když byla možnost se činit místo mluvit, tak po vás Češích ani vidu ani slechu.

302507

15.1.2014 14:51

RE: Kde jste byli Češi?

lesov 62.?.?.?

Reakce na 302507

Zastáváte názor bratra Žižky "Bijte je, na množství nehleďte"?
To jako, že když by přišlo víc lidí, že by je přeprali nebo pozabíjeli nebo jim domluvili? [velký smích]
Postavil byste se ozbrojené a vycvičené armádě policistů nebo vojáků (států EU) s nožem na koberce nebo pánvičkou z Tesca, kosu a cepy už má doma málokdo.
Víte, že je to trestný a podruhé, už by stejně nikdo nepřišel, protože většina (zatím) z nás, musí chodit do práce i v sobotu a v neděli?!
Nebuďte naivní, společnost je rozdělená a lidi mají pořád co ztratit a ti, co nemají se tam nepohrnou, páč sice nemají co ztratit ale taky nemají co získat, akorát by dostali nakládačku.
Anonce před demonstrací: "Přijeďte do Duchcova na zabíjačku, budou i čerstvá jelita!" [velký smích]

302620

14.1.2014 13:03

Kdo má větší vinu?

ascharad 90.?.?.?

http://www.novinky.cz/krimi/324484-amnestovany-ubodal-barmanku-tricitkou-ran-soud-mu-potvrdil-19-let.html. Pojďme soudit toho kdo ho pustil na svobodu, ten zasluhuje nejvyšší trest.

302508

14.1.2014 15:16

Únia mužov-co učí Ing. L. Balvín moderní Sokrates

Unia mužov 95.?.?.?

Hysterizující postoje k události "Popálené Natalce" i ignorantský postoje k "k smrti dobitému bílému chlapci" jsou jasným dukazem že duševné mužká populace degeneruje na úroveň žen ... tento degeneratívní postoj není vubec ojedinelý, ale naopak posrojem už většiny. Degenerace myšlení je avidentné výsledkem degenerace výchovy, rodiny, školství, politiky a médií. Ti všichni vrátili lidstvo do zvířecí "výchovy" ve které platí : mládě je majektem samice. Aby zbytek civilizovaných oťtcu si snad dite nevzali do vychovy, tak na to dohlíží justiční, policejní, političtí a mediální paSáci matek. matek, které právně znetvořili na samice. No a potom se nedivme, že se civilizace chová degenerovaně, lidé mají hloupé postoje, nastává úpadek a zánik.

302521

14.1.2014 20:00

RE: Únia mužov-co učí Ing. L. Balvín moderní Sokrates

dunn 77.?.?.?

Reakce na 302521

Tohle je podstata všech problémů!Jasně vystiženo a stručně napsáno!Blbci to ještě nepochopili!Chlap je dnes nula a Humanistky ničí svět.Humanitní školy zavřít,zničit multikulti debily,zastavit jarmulkáře!!To je lék na neduhy světa!

302549

14.1.2014 21:30

RE: Únia mužov-co učí Ing. L. Balvín moderní Sokrates

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 302521

Myslím, že je na tom veliký podíl pravdy. Asi má dnes návrh žensky myšlení s každým vyjít po dobrém a všichni se budeme mít dobře. Ale to je zpravidla u těch žen, co nemakají a těch je pořád dost. Třeba takové skvělé kundy Riot. Z čeho asi humanistky žijí? Nebo z čeho se každý den v Kyjevě vaří boršč pro stovky, nebo tisíce demonstrantu už 2 měsíce? Prostě není nad demokracii.. Tam je peněz...,ale asi jen pro někoho... [vyplazený jazyk]

302554

22.1.2014 13:11

RE: Únia mužov-co učí Ing. L. Balvín moderní Sokrates

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 302521

muži degenerují na úroveň žen? asi jste se přepsal, to by se muži museli sakra moc a sakra dlouho snažit, aby dosáhli úrovně běžné ženy a i tak jen ti nejlepší by se jí mohli přiblížit. Vidím, že žijete v sebeklamu, a to byste neměl, to vám škodí.

302995

22.1.2014 13:40

RE: Únia mužov-co učí Ing. L. Balvín moderní Sokrates

slak 77.?.?.?

Reakce na 302995

A proto si vyvolili a ať nikdo neříká že ne, svého etalona specifikovaného: Kapitalismus je formát na zdebilení do tupého narcistického nepřínosného egoisticého všeznalého z vlastní zvůle nenažraného prodavače odrážení ode dna profesora neprofesora privatizéra pera mňoukala. A kapitalismus, válku ve všech podobách a destrukcích, protože mají vybuleného obecně, který jim snese modré z nebe i když místo nebe je teď chemtrails, proto i rozvody. Nadarmo se neříká moderním slečnám kasička. Abych nebyl tak krutý, zženštilí mají nóblAsního podporovače chaosu na vydojení země s 46 miliony obyvatel, ukrajiny coby šéfa zahraničního výboru. Principy a hormony nad zlato.
[chechtot] [cool]

303001

22.1.2014 18:26

RE: Únia mužov-co učí Ing. L. Balvín moderní Sokrates

Sokrates - Balvín 95.?.?.?

Reakce na 302995

Únia mužov děkuje za odpověď anonymovi za ukážku nevědeckosti a demogógie ve věci rozdílností mezi mužem a ženou. jestli Vám to bnude k néčemu, tak ten nejduležitější materiál, z kterého jsou zložení muž a žena,
1.) jsou GENY. Bez nich by nejsou muž a i žena NIC. Genetický material muže je plnohodnotný. To znamená že z genetického materiálu každého zdravého muže lze stvořit nejen muže ale i to hloupější ale pěknější co kdy bylo stvořené - naši pomocníčku ŽENU. Ze ženy je možné stvořit jenom ŽENU.
2.)V oblasti duševní, rozumové i testy v téch nejzaujatějších zemích s hlubokým komplexem a nenávistí k evolučnímu chromozomu Y bylo vědecky dokázanými testy zjišténo, že ženské IQ je v pruměru podstaně nižšín než IQ muže. V oblasi podvodu, lhani a okrádaní však jsou ženy swchopnéjší. Což ale nejsou schopnosti, které zabezpečují evoluci lidstva ale právě naopak lidstvo degenerují.

303020

23.1.2014 18:32

RE: Únia mužov-co učí Ing. L. Balvín moderní Sokrates

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 303020

To je zajímavé, vždycky když má někdo pod článkem opravdu neskutečně blbej příspěvek, tak to je vždy člověk, který není stálý diskutér Zvědavce. Ten dotyčný vždy zde napíše jeden jediný příspěvek a to poprvé a naposled. Jste pěkné hovado pane a jistě nejen lžete, ale i kradete a Vaše íkve se rovná tykve. [smích] Tolik k provokacím Vašeho typu.

303122

23.1.2014 18:55

RE: Únia mužov-co učí Ing. L. Balvín moderní Sokrates

Unia mužov 178.?.?.?

Reakce na 303122

Jarmilo, děkujeme Ti za Tvoji odpoved ktera se nezabiva podstatou dizkuse ale jenom pomlouváním autora prispévku. Tím dokazuješ, že autorovi a védecké poznatky o rozdilu mezi duševními a morálními vlastnostmi mezi mužem a ženou jsou správné. [cool]

303123

23.1.2014 20:37

RE: Únia mužov-co učí Ing. L. Balvín moderní Sokrates

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 303123

No jasně. Unia mužov- dva první a doufejme i poslední příspěvky zde na Zvědavci. Jaké vědecké poznatky ty blbe? Si přečti skutečné badatele, třeba mě na mém webu.[smích]
http://www.kubata.nazory.cz/clanky/kap7.html

303130

24.1.2014 2:27

RE: Únia mužov-co učí Ing. L. Balvín moderní Sokrates

Unia mužov 178.?.?.?

Reakce na 303130

To co máš na svojich stránkách je vynikající demagógie, která nemá nic společného s vědou, ale hodně společného s Elektřinym komplexem ménécennosti ženy z muže. na druhé strane jsou ale ty pavědecké demagógie dobrým testem hloupnutí(degenerace) mužské populace, která to dopustí a dovolí tímto mrzačení a genocídu populace. Nezávidím vám mužo-ženám, být hrobařkami geneticky vadné společnosti... [překvapení]

303162

25.1.2014 18:58

RE: Únia mužov-co učí Ing. L. Balvín moderní Sokrates

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 303123

pokud autor této poznámky a jeho názoroví souputníci mají být příkladem užského intelektu, ta, řeknu vám,je to ještě horší, než jsme si myslely., [chechtot] a že jsme si toho moc o mužské inteligenci nemyslely. [vyplazený jazyk]

303259

14.1.2014 17:52

Článek není úplně správný, i když souhlasím s uvedenými argumenty

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Hodit zápalnou láhev do okna obydleného domku, kde spí lidé, je natolik hrůzný čin, že každý trest je přiměřený!
Bohužel, je obrazem naší hodně pokleslé justice, že další zmíněný rasistický čin, nebyl řádně trestně ohodnocen, jako pokus vraždy, kdy pokus je trestně stejně hodnocen, jako dokonaná vražda. Tady se článek nemýlí!
Odvolávat se však na to, že jeden trestný čin byl exemplárně potrestán a druhý nikoliv, není správné, i když lze dovodit rozdílné pohledy senátů na podobnou skutkovou podstatu! [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

302535

14.1.2014 18:57

RE: Článek není úplně správný, i když souhlasím s uvedenými argumenty

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 302535

Máte pravdu, pane Montážníku.

302543

15.1.2014 2:50

Jenže to jaksi nebyl pokus o vraždu, jak nám sugerovali prostřednictvím svých slouhů plutokraté

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 302535

ale nanejvýš obecné ohrožení (navíc nebylo přesvědčivě dokázáno, že všichni žháři věděli, že je oficiálně pustý domek obývaný - okna byla zatemněna).
V případech, kdy k mediálně využitelnému poškození Romáka nedojde, i když je útočníkovi známo, že se jedná o obydlený prostor, se postupuje shovívavěji - i ti, co jsou zde služebně, dobře vědí, že se jednalo o exemplární, vpravdě teroristický rozsudek, jaký obvykle pro zastrašení vynáší okupační moc ...

302573

15.1.2014 7:30

RE: Jenže to jaksi nebyl pokus o vraždu, jak nám sugerovali prostřednictvím svých slouhů plutokraté

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 302573

Nevim co na to rict. Dnes v 16.45 z niceho nic rany do dveri rev , plac , zase zoufalej rev help help help ... my child a zase rev tak votevru co se deje a vona zoufala lebanonka a dalsi dve jeste zoufalejsi arabky a jedna - asi s Fiji tak asi s dvou-letym ditetem namodraly vokolo huby ktery nedejchalo a bylo v bezvedomi. Nejhorsi ze vseho je kdyz ten kdo potrebuje pomoc panikuje ale i tak sem z nich vydoloval, ze decko zaclo natahovat rafky kdyz se napilo jablecnyho dzusu a zacalo se dusit, tak ze sem to skvrne ktery jeste melo tep zved, votocil hlavou dolu, zatras sem s nim a kdyz prckovi z huby teklo co vypadalo jako dzus zacal sem se CPR a tak asi po dvouch az trech minutach decko zacalo pomalu dejchat , sice mizerne nepravidelne ale dejchalo . Tak pokracuju v tom CPR jeste tim starym zpusobem kdy se musi hejbat rukama a tlacit na zebra jak to pred 50 lety ucili komousi tak dalsich asi pet minut a to modry vokolo huby decku zacalo pomalu mizet, zaclo normalne dejchat a pak rvat a to se me fakt ulevilo .... Zavolal sem pro jistotu 911 protoze nevim jestli decko nema na plicich vodu a asi za 1/4 hodiny prijeli paramedics a nez vodvezli decko do hospital me rekli kdyz sem jim dal info co a jak (paramedics v USA a v CDN v takovym pripade musite dat vsechny detaily, na to je tu zakon... ) ze to bylo vo p* chlup. Tak me napadlo jestli bych to samy udelal v ceskym krateru pro jisty dve etnika a cim vic vo tom premejslim to vypada tak na 99%, ze temto dvema etnikum bych ty dvere pribouch pred xychtem i kdyz bych jim ty frnaky mel zplacatit.

302581

15.1.2014 14:15

RE: Jenže to jaksi nebyl pokus o vraždu, jak nám sugerovali prostřednictvím svých slouhů plutokraté

lesov 62.?.?.?

Reakce na 302581

"...jeste tim starym zpusobem kdy se musi hejbat rukama a tlacit na zebra.."
Někde jsem se dočetl, že tento způsob je poměrně účinný, neb při umělém dýchání z úst do tlamy, se vzduch dostává většinou do žaludku a ne do plic, jak všichni předpokládají.
Když dva dělají totéž, není to vždycky totéž. [mrknutí jedním okem]

302617

15.1.2014 17:50

RE: Jenže to jaksi nebyl pokus o vraždu, jak nám sugerovali prostřednictvím svých slouhů plutokraté

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 302617

Kdysi sem lez po horach a jako vetsina horolezcu v ceskym krateru sem zacinal lizt v Prachove a ve Skalaku. Se pamatuju , ze starej Chroust -Prochazka- (von to byl moc dobrej chlap, takova respektovana vosobnost snad kazdym horolezcem na kteryho vzpominam jen v dobrym i kdyz me jednou nafackoval za to, ze sem 14ti letej kluk slez v zime Prachovskou sikmou vez solo na ktery byl led prez jeho zakaz ... ) kdyz nas dorost tenkrat zdokonaloval v technice "piskaru" a pripravoval v zimnich Tatrach na Kavkaz nam rikal presne to samy.

302632

22.1.2014 13:21

RE: Článek není úplně správný, i když souhlasím s uvedenými argumenty

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 302535

ano, souhlasím, každý trest za tu lahev je přiměřený, Já jsme nečetla spis a neviděla proces, takže si netroufám soudit, zda ten druhý čin byl rasistický, zda tedy ti mladíci s IQ, které jim tak tak dovede promluvit pět vět je to IQ, které jim umožní pochopit, co je to rasismus. Možná tudy se ubíralo uvažování soudu. a že jedni dopadli ta a druzí onak? a co byste tedy navrhoval, ty s lahví propustit, protože si někdo myslí, že ten druhý trest nebyl přiměřený: nebo co?

302997

14.1.2014 18:20

takže

timur 85.?.?.?

na základe vašich prevolaní o potrestaní podobných činov bude aplikovaný zákon ktorý postihne práve vás, a o to ide, a toto sa chce, tak ako všade v demograciach, nikdy sa nepotrestá ten, čo pácha zlo, zlo postihne toho čo ho páchať len chcel, vytvorí sa selektívne trestanie a zavrú vám huby,

302538

14.1.2014 19:18

ako sa inde"pracuje" s etnikom nam tak dobre znamym

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Francúzsko v roku 2013 vyhostilo rekordný počet Rómov

Francúzske úrady v roku 2013 deportovali zo svojho územia 19380 rumunských a bulharských Rómov. Súčasne bolo zničené 165 táborov, v ktorých bývali deportovaní. Väčšine vyhostených neposkytli žiadnu podporu.
Počet deportovaných z Francúzska Rómov oproti roku 2012 vyrástol viac ako dvakrát. V roku 2012 z krajiny vyhostili asi 9400 Rómov.
Minister vnútra Francúzska Manuel Valls trvá na tom, že ak sa Rómovia nechcú integrovať do spoločnosti, majú sa vyhostiť. Podobný názor má podľa údajov prieskumu verejnej mienky väčšia časť obyvateľstva krajiny.

302547

15.1.2014 0:00

RE: ako sa inde

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 302547

Ja se pamatuju a sem si tu proceduru i vyfotil kdyz po sametovy revoluci na prikaz eraru v ceskym krateru polda z celnikem ve vlaku prdnuli ciganum na celo nesmazatelny razitko a vytahli je z vlaku . Je velka skoda ze to tak v ceskym krateru uz neni .

302569

15.1.2014 6:27

Pozor na iluminátské děvky

Moiry 77.?.?.?

Jsme národ obyčejných zbabělců. Na jedné straně opovrhujeme cikány a na straně druhé bez dechu čumíme na televizní show, kde se to hemží chazarskými nosíky, desetitisícovými róbami, statisícovými šperky a milionovými cenami pro předem vytipované.
Takové Zlaté globy, to byla pastva, co?
Židé a jejich privilegovaní poskoci nás stojí podstatně víc, než cikáni, milionkrát víc kradou a vraždí. Ovšem s takovou noblesou, že to běžný konzument nikdy nepochopí.
Nenávist k cikánům je často uměle mediálně rozdmýchávána a to
zejména v okamžicích, kdy vzniká potřeba většího zatemnění na straně parazitů nejvyššího řádu.

302578

15.1.2014 9:48

RE: Pozor na iluminátské děvky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 302578

přiznám se, že se u příspěvků s nikem "Moiry" náramě bavím, a vždycky prolítnu diskuzi a letmo hledám, zdali tam něco výživného zase nepřihodila [mrknutí jedním okem]
Nenávist k cikánům je často uměle mediálně rozdmýchávána a to zejména v okamžicích, kdy vzniká potřeba většího zatemnění na straně parazitů nejvyššího řádu.
takže nejspíš vzkaz pro Z., "prosím nezatemňovat, ale více svítit, hlavně do temných koutů, kde se ti satanovi pavouci ukrývají a pasou se na krvi v síti lapených zbabělých hlupácích oblbnutých nenávistí k cikánům a omámených leskem zlatého telete"
no, asi začnám být omámený úplně něčím jiným [chechtot]

302591

15.1.2014 16:05

RE: Pozor na iluminátské děvky

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 302591

.....omamujte se dál vlastní neobjektivitou. Rozhodně je to pohodlnější. To odporné tlusté hnědé povalující se přemnožené etnikum s věčně nataženou rukou ve mně vyvolává naprosto stejné negativní emoce, jako v každém, kdo má možnost je občas potkat.
Na rozdíl od Vás, ale nejsem přizdisráč abych se vytahovala na slabší část parazitického spektra a ostatním lezla do zadku.

302625

15.1.2014 6:47

Pozor na iluminátské děvky

Moiry 77.?.?.?

Majoritní společnost často nezakrývá svoji averzi k přemnoženému a parazitujícímu cikánskému etniku. Velmi často je to na popud médií. V dobách, kdy se pozornost obrací k pochodujícím náckům a rozzuřeným demonstrujícím občanům, se zcela určitě děje něco u parazitů elitních a nedotknutelných. Něco, co vyžaduje odvrácení
pozornosti a dokonalejší zatemnění
Na druhou stranu majoritní společnost bez dechu čumí na televizi, kde se to hemží chazarskými nosíky, desetitisícovými róbami, statisícovými hodinkami a milionovými senami pro předem vytipované vítěze soutěží, v nichž nežidé tvořili jen kompars.
Takové Zlaté glóby, to byla pastva, co?
Když řešit parazity, tak všechny. My jsme tu doma.
Skutečnost, že ty elitní necháváme v klidu je vlastně ona proklamovaná diskriminace.

302580

15.1.2014 15:05

RE: Pozor na iluminátské děvky

onkelwolf 178.?.?.?

Reakce na 302580

Ano, Moiry, vystihl/a jste to naprosto přesně.. pachatele nutno hledat jinde, v řadách těch, které nemůžeme jmenovat.. cikán je jen tupý produkt, který dokonale využívá toho, co je mu umožněno..

302621

15.1.2014 9:39

Zdalipak tuší co činí

ascharad 90.?.?.?

http://www.romea.cz/cz/zpravodajstvi/odjinud/tyden... výroba českého predátora, to se jen tak nevidí, Sigurney Wiewer by plakala.

302590

17.1.2014 23:02

degeši v metru bijou lidi

Honza Jebatec 94.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=GUYUEz7sX4w

302737

19.1.2014 18:56

Ja jen doufam...

coinageboy 98.?.?.?

Ja jen doufam ze nekde kresli obrazky Videnske malirske skoly nejaky desatnik znechucemny pomery. Clovek s vynikajicim oratorskym talentem......ceka na svoji prilezitost//

302802

22.1.2014 12:56

RE: Ja jen doufam...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 302802

vy byste zasloužil přinejmenším pár facek a to i v případě, kdybyste si to nemyslel, ale jen žvanil. Jistě vás bude zajímat, že po Židech a Cikánech měli přijít Slovani a my jsem Slovani, přinejmenším Hitler nás za ně považoval, něco tak nechutného, jako vaše slova, hodit na papír, je prostě fuj

302992

22.1.2014 7:55

nesouhlasím s vyzněním tohoto článku, s jeho zjevným rasismem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

zkuste si jej přečíst s vynecháním etnické příslušnosti a co se dozvíme?
Malý Patrik byl napaden dvěma také ještě dětmi s velmi sníženým IQ a násilnou povahou bez vytvoření vyšších citů, byl jimi týrán a skoro utýrán. Útočníci byli potrestáni po právu, ten, mladší patnácti let nijak, protože není trestně odpovědný, ten starší potrestán byl a to jako mladistvý, tedy poloviční možnou sazbou. Během vyšetřování znalecký posudek zjistil, že útočník je bude a zůstane duševně plochým, násilným člověkem s nízkým IQ bez jakýchkoliv možností vcítit se do druhého nebo chápat co je dobré a co špatné. Takoví lidé se zkrátka rodí či se takovými stanou. Bez ohledu na etnickou příslušnost. Že jejich čin neshledal soud rasistickým, to je věc soudního názoru, ústava soudci tento nárok zaručuje.

druhý případ je jiný, v noci parta výrostků již trestně zcela odpovědných bez významného intelektového nebo vývojového deficitu, smířených s tím, že může dojít k obětem na životech, vhodila hořlavinu do cizího obývaného domu a dítě z domu utrpělo vážný úraz z doživotními následky. Byli potrestáni po právu a poprávu byli potrestáni přísně. Nebo snad chcete, aby do vašeho domu a na vaše dítě někdo v noci hodil zápalnou lahev pod jakoukoliv záminkou? byli potrestáni exemplárně a já tomu tleskám

302959

22.1.2014 12:10

RE: nesouhlasím s vyzněním tohoto článku, s jeho zjevným rasismem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 302959

" Nebo snad chcete, aby do vašeho domu a na vaše dítě někdo v noci hodil zápalnou lahev pod jakoukoliv záminkou? byli potrestáni exemplárně a já tomu tleskám"

Je mi velmi líto, že nemůžeme zatleskat exemplárnímu potrestání rodičů Natálky, pro které bylo přednější vystěhování televizoru a dalších technických "obyvatelů" v domě - Natálka byla pro záchranu majetku obyvatel domu až na posledním místě [zmaten] [bliji]

302986

22.1.2014 12:52

RE: nesouhlasím s vyzněním tohoto článku, s jeho zjevným rasismem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 302986

vy se běžte léčit, zažil jste někdy paniku? pak byste věděl, že lidi vezmou zbytečnost, podstatné je, že se ihned pro dceru vrátili. Kromě toho, kdyby nebyli vystaveni požáru, nemuseli být v panice, kdoví co a koho byste zachraňoval vy, a třeba nic a nikoho...

302991

22.1.2014 16:02

RE: nesouhlasím s vyzněním tohoto článku, s jeho zjevným rasismem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

Reakce na 302991

Pokud by bydleli ve svem a nebo normalnim rentovanem baraku, nebylo by se toto stalo.

303007

22.1.2014 16:24

RE: nesouhlasím s vyzněním tohoto článku, s jeho zjevným rasismem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 302991

"vy se běžte léčit, zažil jste někdy paniku? pak byste věděl, že lidi vezmou zbytečnost, podstatné je, že se ihned pro dceru vrátili."

Už jste slyšel o tom, že když se dostane živý organismus do pocitu ohrožení, chová se jako automat reagující tak, jak je naprogramován??? První je zachránit své dítě a i kdyby mě to mělo stát život druhý by byl můj kocour - i když ten má kvalitnější biologické programové vybavení a poradil by si bleskově sám.

Dejte si do pořádku svůj bioSW [oči v sloup]

303012

25.1.2014 18:50

RE: nesouhlasím s vyzněním tohoto článku, s jeho zjevným rasismem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 303012

jsou to nesmysly, co píšete, a pokud to nevíte, lituju vás.

303257

23.1.2014 22:46

A kdepak máme uzákoněn "examplární trest" ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 302959

Naopak celý průběh kampaně a procesů včetně odvolání byl jeden zaujatý děs běs. Je zajímavé, že po takovém spektáklu všech stupňů využil pouze jeden obviněný, v případě pana Pechance dokonce jeho právník na toto "zapomněl" ...
Zřejmě je ve hře zastrašování nejen veřejnosti ...

303150

22.1.2014 8:01

nedá mi to domluvit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

pokud se týká závistivých příspěvků, kdo dostal více, zda paterčata nebo čtyřčata, to je naprosto zcela hloupost, paterčata je výjimka, je to zvláštnost mnohem větší než čtyřčata. Hledáte v tom spravedlnost? ale ta tam není, vždyť co rodiče čtyř, pěti dětí od sebe maximálně rok vzdálených? mají to snad lehčí? Takže když vás trápí osud čtyřčat a jejich nedostatečné materiální pokrytí, pak udělejte v jejich prospěch sbírku a je to.

a pokud se týká rodičů Kudrikovců - koho to zajímá? i kdyby byli zloději z povolání, jak to mění situaci jejich odporným činem poznamenané dcerky?

celé ty výklady jsou jen o jednom - o zjevné, hloupém a primitivním rasismu.

302961

23.1.2014 22:51

Co Vy byste si počal, kdyby židovský sexuolog nevymyslel tu prima nadávku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 302961

Magnus Hirschfeld (1868-1935) was a German-Jewish medical scientist whose major work was in the field of what came to be known as “sexology” — the scientific study of sex. Like Havelock Ellis in England and Alfred Kinsey in the United States, Hirschfeld was not only among the first to collect systematic information about sexuality but also was an apostle of sexual “liberation.”

303151

Tuto stránku navštívilo 7 451