Diskuze k článku

Demokracie, podvod a šalba – jedno a totéž

Příspěvků 64

13.1.2014 9:29

Děkuji za přpomenutí této děsivosti (demokracie) vaším článkem.

JHC pecao (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Dlouho jsem o demokracii přemýšlel v intencích vašeho článku.Demokracie je skutečně nejprolhanější a naprosto zločinný systém k ovládání lidí. Začíná obrovskou lží vloženou do začátku ústav (neznám znění všech ústav "demokratických států", ovšem vím, že ta naše začíná slovy, že veškerá moc je v rukou lidu.Ve všech autoritářských systémech, ať byli sebekrutější, jste věděli, do jaké kasty jste se narodili, kde začínají a končí vaše možnosti a povinnosti. Ať jste náleželi do jakéhokoliv patra pyramidy společnosti, znali jste svůj status. I pod ranami biče někde dole jste věděli kým jste. Demokratické ústavy vám říkají, že jste vládci. Všichni.Takto stvořená lež je opravdu ďábelská. Zasévá absolutní zmatení hned v ustavující fázi vaší osoby ve společnosti.Jak se zde nabízí židovské "klamem a lstí".
Z výše napsaného pak vychází další hrůza tohoto systému. V krátkém okamžiku iluze vladaře, umožnuje každému jednou za čtyři roky použít svůj hlas k "vládnutí". V ten okamžik demokracie staví vedle sebe, či proti sobě hlas biopozitivního, inteligentního, vzdělaného člověka, a degenerované, tupé, zlé kreatůry, a dává jim rovnost. Děsivé. Ve své podstatě děsivé.
No a samozřejmě vede to ke zmatení, chaosu a degeneraci lidské rasy. K cíli iluminátů. Protože Fenix se přece narodí z popela.
A tuto schopnost, tento zázrak náležející jen skutečnému a jedinému stvořiteli, tomu, který není demiurg, by chtěli ilumináti získat a uplatňovat ji v rámci sociálního inženýrství při tvorbě "nového řádu". Najděme v sobě prosím odvahu. Odvahu položit třeba i vlastní život za to, aby naše děti nemuseli v tak děsivém systému žít.

302437

13.1.2014 10:38

RE: Děkuji za přpomenutí této děsivosti (demokracie) vaším článkem.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 302437

Ta posraná tzv."Demokracie" je opravdu ďábelský "self-systém" naprosto paralyzující a odzbrojující ty,kteří mají zájem a snahu "věci narovnávat"a to za pomoci ignorantů a s použitím minimálních zásahů,které pokud jsou nutné,stávají se hned ještě navíc pro parazity všeho druhu skvělým businesem... [bliji]

302440

13.1.2014 18:44

RE: Děkuji za přpomenutí této děsivosti (demokracie) vaším článkem.

slak 77.?.?.?

Reakce na 302440

Je to vypilovávané všeho schopnými matlajících tytéž. O školství už jsem se vyjádřil že je tam nalezlá verbež neštítící se převracet cokoli a jeden parchant ze mne udělal starého hajzla když jsem byl nejmladší v ročníku, patrně si domýšlejíc že jsem podle jeho křivení držky a postoji že jsem propadl a mám být o 3 ročníky, kde chudáka měli přečteného a rovnou ho vymezovali na kyblíček s lopatičkou, což se tedy za pár potvrdilo, jiný alkoholik od fízlů kam to měl 50 metrů chodil od nich pravidelně nažraný a potom učil klidně a rozdával 5. z učiva vyššího ročníku a byl to třídní učitel a bohužel takle základně chybně neúmyslně postižených mentálů nesmýšlejících debiloidiotů kteří tahají všechny do morálních marasmů majíce to za výchovu jsem potkal většinu a pokud se děje to s poukázáním na odkaz níže, vězte že v bleděmodrém je to kdekoli u pořádkumilovných za každou cenu. Tohle umí kolektivní fašismus, pedagogizace od rozumově postižených je lahůdka zadělávající na pohádku růžovým sadem šmejdům jejich kvalit.
http://www.czechfreepress.cz/totalitni-svetovlada-rozsirene-a-aktualizovane-vydani/totalitni-svetovlada-mikrocipy-k-ovladani-svetove-populace-dil-5.html

302466

13.1.2014 19:20

Konečně někdo pojmenoval věci pravým jménem

HonzíkX 89.?.?.?

Reakce na 302440

Když někdo kritizuje demokracii, zpravidla nikdo nediskutuje, protože je to názor blázna, nebo nějakého ultra radikála. Pořád se na demokracii všichni dívají jako na písmo boží, které je svaté a nic lepšího není. Jsem rád, že takový příspěvek přišel. Dnes každý prezident a politik omílá demokracii dokola, jak se musí budovat a na tradice vlastního národa se kašle. Už národ není. A přitom historie jasně říká, že demokracie vede většinu lidí do otroctví a zpravidla vždy konči chaosem násilím a válkou. Lidí jsou posedlý vidinou bohatství, kterou demokracie nabízí, ale to je jako hrát hazardní hru, vždy nakonec vyhrává majitel kasina. A před kasinem spousta žebráků, kteří tleskají demokracii, jak je skvělá.

302470

13.1.2014 20:46

RE: Konečně někdo pojmenoval věci pravým jménem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 302470

honzíku, diskuze, aby měla smysl, měla by být věcná a nabízet řešení, stěžovatelů je víc než dost... prosté, a ještě pomýlené odmítání nepovede nikam, stejně jako když uvádění na pravou míru zůstává bez odpovědi http://zvedavec.org/nazory_5828.htm#ptr302408
demokracie=lidovláda, není to ani o národu a ani o hospodaření, je to o uskutečňování moci

302472

13.1.2014 21:54

RE: Konečně někdo pojmenoval věci pravým jménem

HonzíkX 89.?.?.?

Reakce na 302472

Nepíšu o tom problému poprvé. Ale jak popíšu o demokracii, co je zač, jako bych byl prašivý. Nikdo nekomunikuje. Je vidět, že lidé se na jednu stranu bojí a na druhé mají zmatek. Demokracie je přece to vytoužené, co chtěli, ale nějak to nefunguje. Přeci všichni říkají, že nic lepšího neznají. Tak ten diskutující, bude určitě zatvrzelý komouš, nebo fašoun. A drží se zpátky. I když jsem neměl komouše rád, osobně si myslím, že přechod od reálného socialismu zpět k demokracií je krok zpět o 2000 let. A to nedomýšlím, kde by byl vývoj za socialismu, kdyby nebyl brzděn neustálými výdaji na zbrojení za studené války. Velice rád vzpomínám na časy, kdy byli i jiné hodnoty, než peníze. A řešení do budoucna..., zpravidla ty nejtěžší a nejzapeklitější problémy se vyřeší samy. Myslím, že si přece jen z minulosti neseme instinkt sebezachování, který dnes je potlačován, nebo přímo na nás někdo experimentuje, co vydržíme. Bílý člověk je určen k vymření, ale kdo to určil? To nikdo neví.

302478

14.1.2014 0:45

RE: Konečně někdo pojmenoval věci pravým jménem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 302478

nikdo nic neurčil, a kdyby, tak buď mám šanci, a pak má smysl diskutovat , a nebo ne, pak je ovšem plkání ztráta času a můžeme se jít v klidu opíjet [mrknutí jedním okem]
demokracie je název pro nějakou mocenskou metodu, což je věc sama o sobě abstraktní, natož pojem, který to má popsat, vždyť i ten socialismus se definoval jako "lidově demokratické zřízení" (neni už ten název nějaká hovadina?), ale i tak to stačí k demonstraci toho, jak je ten výraz ohebný, proto se k tomu cpou přívlastky (občanská, sociální, zastupitelská, křesťanská apod.), aby se v tom aspoň prase vyznalo...
ale je to jen popis, nemá to samo o sobě žádné plus a ani mínus, to nastává tehdy, když se hovoří o "demokratizaci", což je snaha vyjádřit vůli (nebo o tom vytvořit dojem), že chci "více moci lidu", jestli je to dobrý nebo špatný nápad vždy záleží na okolostech, pokud bude přítomna tuhá despocie, pak určitě, stejně jako při diktátu privilegované skupiny... ovšem pokud bude bezvládí a všeobecná anarchie, tak patrně volání po demokratizaci nebude zrovna dobrý nápad... ale to neni samospasitelná věc, naopak, když bude společnost vysoce kultivovaná, umírněná a stabilní, žádná vláda není potřeba, a hovořit o demokratizaci smysl nemá, protže lidovláda je naplněna v podobě samovlády, která nepotřebuje žádné vyšší inštance disponující koncentrovanou mocí, na druhou stranu, pokud bude panovat všeobecný bordel vyplývají z všeobecné retardace, tak nastane tyranie lůzy utržené ze řetězu a obec bude volat po spasitelské holi nekompromisního diktátora, a "demokratizace" je pak skutečně nemístný pojem...
z toho také vyplývá, že to není ten hlavní problém, ale jen jeden z činitelů, a ten je jak využitelný, tak zneužitelný...

302483

14.1.2014 14:46

RE: Konečně někdo pojmenoval věci pravým jménem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 302483

"Lidově demokratické" zřízení zní jako hovadina možná dnes kdy už nemá v opozici "buržoazně demokratické" zřízení. Respektive to druhé totálně zvítězilo až se z řetězu utrhlo, a po tom prvním zbyl akorát prach. Inteligentní člověk by se neměl dějinám vysmívat, ale snažit se je pochopit. Jinak působí s prominutím spíše dojmem prosťáčka.

302516

14.1.2014 21:20

RE: Konečně někdo pojmenoval věci pravým jménem

mtk 88.?.?.?

Reakce na 302516

vaše reakce je inteligentní, stejně tak jako je inteligentní příspěvek, na který reagujete. Diametrální je rozdíl v úhlu pohledu. Slovní spojení "lidově demokratický" v sobě skrývá "významovou hovadinu", a to, že vám se to kryje s něčím, k čemu máte subjektivně pozitivní postoj, nijak nesouvisí s popisem dějin. Dobu 1948-1989 ve východním bloku definovat pojmem "lidová demokracie" (přestože se tak sama entita takto nazývala; a je otázka proč vlastně) je pošetilé, navzdory veškerým pozitivům, co tato doba přinášela; nepochybně byly, stejně jako ta temná negativa atp.
Co vlastně znamená lidově demokratický? Že "demos" a "lid" jsou různé stavy? Jaký smysl má výraz "lidová lidovláda"?
Možná v tom skutečně je nějaký "brouk", ctihodnost historie bych do toho netahal.
To, že něco nechcete z nějakého důvodu popírat, neznamená, že o tom nemůžete alespoň pochybovat. [mrknutí jedním okem]

302552

14.1.2014 22:06

RE: Konečně někdo pojmenoval věci pravým jménem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 302516

děkuji za doplnění, o státu, který by se nazýval "buržoazně demokratickou republikou", jsem ještě neslyšel... [mrknutí jedním okem]
ale raději ještě upřesním, že tím jsem ani tak nemyslel ten režim samotný (a ani jsem neměl v úmyslu se tím dotknout nějakého soudruha), jako spíš ten duchaplný název sám, který doslova omračuje esencí logiky všech termínů ze slovníku marxleninské filosofie soustředěné do samotného názvu "lidově lidovládná záležitost lidu"...
ostatně, češtiny nám ani více netřeba, že...

302561

13.1.2014 15:11

RE: Děkuji za přpomenutí této děsivosti (demokracie) vaším článkem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 302437

K cíli iluminátů.
zajímavé, šlo by stručně nastínit, co by to mělo být? nebo možná lépe, o co se opírá ono zjištění, co je tím cílem? [smích]

302455

13.1.2014 17:37

RE: Děkuji za přpomenutí této děsivosti (demokracie) vaším článkem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 302455

Ano.To by šlo.Stručně i velmi obsáhle.Klidně na několik večerů korespondence.Ovšem s někým kdo má jméno, ne jen číslo. JHC

302462

13.1.2014 19:11

RE: Děkuji za přpomenutí této děsivosti (demokracie) vaším článkem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 302462

email jsem samozřejmě zahlédl, nu což, škoda, myslel jsem, že by to tu mohlo někoho zajímat...

302469

13.1.2014 18:15

RE: Děkuji za přpomenutí této děsivosti (demokracie) vaším článkem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 302437

demogracie a feudalismus jsou režimy zjevných nebo skrytých vrchností, které stojí mimo zákon, jak feudalismus tak demogracie vedou buď k tyranii nebo anarchii (chaosu), např. v US zakládací listině žádná demogracie není, je to republika, kde zákony platí i pro vrchnost. Ovšem současná plutokratická neožidoliberální tržní demogracie není nic jiného než fašismus. Fašismus je definován jako spojení státu se soukromými bankami a korporacemi - co jiného je třeba fed a us kongres, nebo rotšild haus a bruselský knéset?

302464

13.1.2014 20:03

RE: Děkuji za přpomenutí této děsivosti (demokracie) vaším článkem.

Peter Soltysik enneagram (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 302437

Myslim si ze sa toto oplati pozriet.Je to len 20 minut ale stoji to za to ...

Česká konferencia -

Ako skĺbiť hierarchický rozmer spoločnosti s rovnosťou -Emil Pales

Relácia je rozdelená na 3 časti.

http://www.youtube.com/watch?v=5XN7P8PNLoU

302471

13.1.2014 10:19

Demokracie v prdeli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Komunismus, nebo jak bychom nazvali dobu před rokem 1989 stál za
hovno, ale demokracie je úplně v prdeli!!
Nakonec "demokracie" ve starém Řecku, kde vznikla, byla pouze pro "svobodné" občany , otroci žádné volební právo neměli a těch bylo početně mnohem více!
Moc hezky popisuje "demokracii" pan Hitler ve svém "Boji".
I když jinak "Ádu" příliš nemusím, těch několik stránek stojí za to přečíst.
Snadno se kritizuje, ale už by se měla na světě objevit nějaká moudrá hlava, která by koncipovala zcela jiné uspořádání společnosti, nějaký jiný systém, který by byl životaschopný
a hlavně zajišťoval alespoň základní práva pro všechny!!!
Současný model "demokracie" spěje zcela jistě do kytek a k velkému světovému průseru!!!!!
Dějiny se opakují a máme rok 1914!!! Aby se na obzoru nevynořila nějaká nová válčička!!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích]
A všechno tomu nasvědčuje.

302438

13.1.2014 11:29

Demokracie a dětské pořady

Jana Malá 89.?.?.?

Dnes jsem se zadívala na něco v TV, co pozorně sledoval můj šestiletý vnuk...
....Vilmo, proč nezavoláš Fredovi, aby ti zavolal? Ani mi o něm nemluv, nechci si kazit neděli....kukačka....Fuj...to je teprve dvě? Musela jsem být na budku, když jsem vzala takovouhle práci!!!..Džejku, není to tvoje žena? Jak by mohla, nedal jsi ji číslo!..to byl dobrý nápad, jít do nočního k lubu Bárny...dovoluje mi to zapomenout na Vilmu!..Musel jsem být jinde než vyšší intelekt...když jsem se s tebou hádal..už budeme na sebe pěkný Vilmo??
Flingstnovi a jiný pohádky pro děti mají svéráznou tématiku......postavičky jsou kreslené a můžete je sledovat v pondělí dopoledne se svými dětmi v půl desáté dopoledne třeba v pondělí. Čím menší dítě, tím „zajímavější“ zápis do jejich dětské duše...
Jsou vaše děti přechytřelé už v pěti letech? Vědí, jak řešit situaci když mají jít do banky, nebo se v rodině dějí nějaké neshody?Ale vždyť oni v tom od nejútlejšího věku žijí v pohádkových příbězích, aniž byste věděli, že už dávno umí souložit, nakupovat dělat byznys, nebo šmírovat kamarády a vědí i to, jak se bude odvíjet jejich budoucnost...z těch přiblblých tupých narážek maj v hlavě zmatek, ale jakýmsi tréninkem v TV se z nich stali odpojené bytosti. Nereagují již na hádky rodičů, protože v příbězích , které již shlédli je to normální. Agrese a hádky tam jsou na denním pořádku.
Tam, kde by se dítě mělo učit laskavosti, chránit přírodu a zvířátka,pomáhat potřebným a malým, ale tam zabíjí střílí a vymýšlí záludnosti a jak na kom vyhrát a jak se z čeho vylhat , vymyslet na přítele nejlepší lest.
Nevěříte? Tak si s nimi sedněte k tomu co si prohlížejí a budete se divit, co je ovlivňuje. Protože až vyrostou, nebudete jim mít už co předat . Amerika to udělala za vás...nebudete umět jak je ovlivnit a jak s nimi vůbec komunikovat. Odsunou vás do starého železa a v lepším případě vysají jak pijavice dokud ještě něco zbude a pak vás strčí do domova důchodců. Kdybyste se jich za pár let ptali a chtěli vědět, co z nich bude, neuvěříte!Budou cokoliv, jen ne automechanici, učitelky, lékaři, pekaři, kuchaři,truhláři apod. Všechno, jen ne makat. Sedět u počítače a řídit...v horším případě nevědí, protože nic nebude existovat , co by je naplňovalo. Všechno už budou mít v té době již prožito.Lidský mozek totiž nedokáže sám rozlišit, co je fikce a co pravda. Když sedí u televize a vstřebávají ty všechny horory a nesmysly, přebírá jejich mozek tuto skutečnost jako fakt a tento vlastní prožitek se zapisuje do paměti, jakoby to byla pravda.Jakoby se to stalo jim osobně, když jsou skrz obrazovku vtaženy do děje. Toto vzdělávání je mimo sféru kontroly rodičů.Důsledky jsou nedozírné a nikdo nedohlédne, jak moc je malý mozek navždy poničen. Nenechme svoje potomky vychovávat NWO.
Matka čty...Automaticky kráceno

302441

13.1.2014 12:43

RE: Demokracie a dětské pořady

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 302441

http://www.czechfreepress.cz/totalitni-svetovlada-...

302446

13.1.2014 12:54

RE: Demokracie a dětské pořady

Geog 88.?.?.?

Reakce na 302441

Jako první krok bych Vám doporučil vyhodit televizi.I moře se skládá z kapek. Musíme začít nejprve u sebe, jinak žádná změna nebude možná. [smích]

302447

13.1.2014 13:10

RE: Demokracie a dětské pořady

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 302447

Správně,já tu svoji popravil dvěma ranami se svého oblíbeného "browningu" CZ 75 pro výstrahu všem ostatním televizím už před šesti lety....a vůbec mi nechybí... [velký smích]

302450

13.1.2014 17:27

RE: Demokracie a dětské pořady

pje 83.?.?.?

Reakce na 302450

Ještě mám TV kartu v PC. Bez přísné selekce a nadhledu to ale nejde snad s výjimkou některých dokumentů z přírody a tu a tam i z výzkumu. Nicméně jsem rád, že občas je možné shlédnout dílo autorů, které asi uniklo pozornosti hlídacích psů té správné demokracie. Pořád jsou mezi smetím i cenné kousky a je mi ctí to vědět a zachovávat si tak jistou dávku naděje...

302460

13.1.2014 21:34

RE: Demokracie a dětské pořady

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 302441

nenechme... [chechtot]

302476

13.1.2014 11:33

Jenže jak z toho ven?

Martin Hofer 90.?.?.?

My sami už jsme dávno produkty pruského školství a sociálního inženýrství. Manipulováni nejen výchovou, ale i chemicky a geneticky. Kráčíme k systému, který je něco mezi Orwellovým 1984 a Huxleyovým Brave New World. Měli jsme ale v historii systémy, které fungovaly. Americká ústavní demokratická republika s nedělitelnými právy byla svého času takovým systémem. Ten podvod, který nyní máme dopustily generace našich předků i my sami. Dopustili jsme, aby demokratický proces byl unesen a převzat oligarchiemi. Dopustili jsme syntetické ideologie a falešná paradigmata. A tak britskému imperiálnímu modelu říkáme volný trh, neomarxistikému, postmodernímu a postdemokratickému modelu demokracie, tyranii svoboda atd... Kladu si otázku jak z toho ven. Jeden z předních konstruktérů finální globální dystopie, Zbigniew Brzezinski nedávno na zasedání CFR v Torontu prohlásil, že lidstvo je politicky probuzeno jako doposud nikdy v historii a označil to za podstatnou překážku plánů globalistů. Je vůbec dnes lidstvo schopno nějaké smysluplné změny? Probuzení je dnes viditelné a velmi nadějné. Jedna věc je ale probuzení samotné a druhá věc je schopnost probuzených být nositeli změny. Dá se předpokládat, že následující roky budou velmi turbulentní a budou ve znamení širokých lidových nepokojů se kterými systém počítá a je na ně připraven. Přijdou noví vůdci lidových hnutí. Bude záležet na schopnosti lidí rozpoznat, kteří jsou věrohodní a kteří jen obvyklým systémovým trikem... Jedinou víceméně úspěšnou revolucí za posledních pět století byla ta americká. Všechny ostatní byly víceméně barevné. Ta americká byla poražena v několika etapách. 1913 Federal Reserve Act, potom přišel coup d'état za Trumanovy administrativy a definitivně skončila 22. listopadu 1963 ve 12:30 v Dallasu... Je vůbec ještě možné se vrátit k podobným principům?

302442

13.1.2014 14:09

RE: Jenže jak z toho ven?

Botičky od Diora 90.?.?.?

Reakce na 302442

Pane Hofere, upřímně obdivuji Vaše příspěvky zde na zvedavci i Vaši odvahu na

http://zpravy.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A140...

Srdečně zdravím a držím Vám palce!

302453

13.1.2014 17:32

RE: Jenže jak z toho ven?

pje 83.?.?.?

Reakce na 302453

Tak jest. Je to jen na nás, abychom se zasadili o uvedení preambule naší Ústavy do reálného života. Čím menší je hrstka majitelů nakradeného pokladu, tím snadnější je začít se chovat ne tak jako oni. A lidem navlečením do ovčích kůží je nutné připomenout, že na tento outfit se střílí...

302461

13.1.2014 11:34

Upozorním jen

Alfik 95.?.?.?

na jednu maličkost:
Buď jsme se vyvinuli z opic, a pak je demokracie právě taková, jaká má být, neboť kopíruje sociální a mocenský systém tlupy opic, anebo jsme byli stvořeni Všemocným Bohem - včetně celého světa, čili včetně demokracie. A já Boží dílo (tzn. mj. i demokracii) zatracovat nemíním.
Přistoupíme-li striktně na první přikázání, pak musíme brát v potaz, že i samo peklo vč. jeho vládce jsou Božím dílem.
[vyplazený jazyk]

302443

13.1.2014 12:56

RE: Upozorním jen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 302443

Správny postreh.
Všetky náboženstvá vychádzajúce z judaizmu majú jedno spoločné - buď sa podrobíš, alebo budeš označený za nepriateľa.

302448

13.1.2014 15:20

RE: Upozorním jen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 302448

a z čeho vychází judaismus?

302456

14.1.2014 16:33

RE: Upozorním jen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 302456

Ze samotného Satana.

302525

14.1.2014 22:22

RE: Upozorním jen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 302525

výborně, teď už jen dostat toho satana z hlav ovcí a vítězství je naše [mrknutí jedním okem]

302565

13.1.2014 13:57

RE: Upozorním jen

JHC pecao (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 302443

Dobrý den.
Jen se pozeptám. Uvažoval jste, nebo uvažovala někdy o tom, že knihy, ze kterých vaše myšlenky zřejmě vychází ( talmud, bible, korán......) nepsal bůh, ale lidé. A teď jen za sebe, nikomu nic nevnucuji. Po letech studia zmíněných knih, kdysi také magie a různých filozofických systémů, po přečtení hory klasiků, mohu zodpovědně říci, že nejvíce mne při zkoumání tajemství božích záměrů posunulo a chaoticky rozházené střípky mozaiky poskládalo až studium fyziky.
s pozdravem JHC

302451

13.1.2014 12:24

Demokracie sama o sobě zákonitě zdegeneruje ve svou parodii,

R 85.?.?.?

z důvodu, že podle Gaussovy křivky inteligence je v každé společnosti víc hloupých než chytrých. A protože v demokracii rozhoduje hlas většiny, tak vývoj, výsledky voleb a řešení se vždy ubírají podle hlasu hloupých. Čehož logicky vzápětí využijí ti zvolení ke svému užitku a chytrá menšina NIKDY s tím nic neudělá, protože hloupá většina ji jako koule u nohy vždy stáhne ke dnu. Leda že by chytrá menšina sama začala hloupou většinu manipulovat.

302444

13.1.2014 21:47

RE: Demokracie sama o sobě zákonitě zdegeneruje ve svou parodii,

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 302444

když ti "chytří" volí Kadla, budu s dovolením radší za blbce.
co se nám to tu snažíte mezi řádky cpát ? že jste snad ten "chytrý" ? [oči v sloup]

302477

13.1.2014 22:14

RE: Demokracie sama o sobě zákonitě zdegeneruje ve svou parodii,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 302477

Jestli se nám nedá ovládnout demokratůra plutokracií, asi hravě. [oči v sloup]

302479

14.1.2014 4:38

RE: Demokracie sama o sobě zákonitě zdegeneruje ve svou parodii,

5tk55 37.?.?.?

Reakce na 302444

Síla volebního hlasu podle vzdělání. Vysokoškoláci 4, středo 3, vyučenci 2, proletáři 1.
Spravedlivé, demokratické.

302490

14.1.2014 11:42

RE: Demokracie sama o sobě zákonitě zdegeneruje ve svou parodii,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 302490

ja znam blbejch vysokoskolaku.. a nekdy mi prijde ze cim vic titulu tim vetsi dement [bliji] takze tudy cesta opravdu nepovede.. [smích]

302504

14.1.2014 11:51

RE: Demokracie sama o sobě zákonitě zdegeneruje ve svou parodii,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 302490

ja by som to rozdelil inak: čistí daňoví platcovia 1, čistí daňoví príjemcovia 0 (tj. dôchodcovia, nezamestnaní, štátni úradníci, ...)

Myslím si, že pokiaľ ide o demokraciu, tak nie je o čo stáť. V demokracii dochádza k tomu, že väčšina prehlasuje a tak legálne znásilní menšinu. Preto tento systém vyhovuje hlavne väčšine a menšina sa proti nemu búri (je proti diktatúre väčšiny). Preto na "západe" je výrazná snaha o zahmlievanie, kto je vlastne väčšinou (parazit, čistý daňový príjemca) a kto vykorisťovanou menšinou (čistý daňový platca). Keby bolo jednoduché zistiť, kto do akej skupiny patrí (keby sa skupiny viditeľne odlišovali napr. farbou kože, vierovyznaním, jazykom), už by sa vykorisťovaná menšina dávno zorganizovala. Zatiaľ sa však režimu veľmi dobre darí maskovať kto je kto... Parazitom sme tak trochu každý (každý aspoň niečo čerpá) a platby sú rozkúskované a zamaskované – časť soc.+zdrav. akoby platí zamestnávateľ, máme tu priame i nepriame dane, atď… Keby daň bola jedna a platila by sa naraz na konci roka, vykorisťovaná trieda (podnikatelia a zamestnanci v súkr.sektore) by sa dávno vzbúrili.
Ale aj tu k tejto polarizácii dôjde – najneskôr vtedy, keď vybuchne demografická bomba, penzistov bude ako produktívnych a ich záujmy budú úplne protichodné a nezlučiteľné. Potom menšina produktívnych bude musieť demokraciu odmietnuť, pretože inak ich väčšina neproduktívnych (penzistov+štát.zamestnanci+nezamestnaní) udania k smrti, znemožnia im založiť si rodinu.

Štátna propaganda nám od detstva vtĺka do hláv, že demokracia = sloboda a prosperita. Pričom tou najvyššou hodnotou nie je demokracia, ale práve tá sloboda a demokracia by mala byť iba prostriedkom, ktorým slobodu dosiahneme, avšak zlyháva. Demokracia nepriniesla ani tú prosperitu, pretože prirodzene vedie k socializmu a socializmus nevedie k prosperite, ale k bankrotu.

302505

15.1.2014 11:19

RE: Demokracie sama o sobě zákonitě zdegeneruje ve svou parodii,

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 302505

Ani to by nestačilo.
Bolo by treba sa pozrieť, kde vzniká reálna pridaná hodnota, a kde fiktívna. Pretože nie je jedno, či dotyčný plátca daní vyrába chlieb, alebo žije plusmínus viacmenej z toho, že si naň nahodí 200% maržu a tvrdí o sebe, že je distribútor/predajca.
Podobne ak niekto prenajíma objekty, ku ktorým ktovieako prišiel, ale postavi na ziskoch z toho aj nové mesto.
Poriadok od podlahy.

Zadefinovať približné výšky a váhy reálnej pridanej hodnoty.
Alebo aspoň vyradiť činnosti, ktorých pridaná hodnota je zjavne blízka nule napríklad z hľadiska kvalifikácie alebo spoločenských noriem.
Prisúdiť priemerný vplyv vzdelania, ktoré tiež predstavuje určitý spoločenský certifikát. (Blbý vysokoškolák je blbý skôr preto, že ho pustili ak nesplnil kritériá, inak je zbytočné to hodnotiť, že takí existujú nie je dôvod na zrušenie škôl, ani na paušálne označenie väčšiny takých blbých). Vzdelanie je predpoklad, že človek niečím prešiel, a chápe aj zložitejšie úrovne, než je populizmus a reklama. Je to aj spoločenská investícia, aj toho jednotlivca, nejedná sa o konzum.

Hlasovanie by malo vychádzať z nejakého počtu bodov odvodeného od rámcovo tabuľkovej pridanej hodnoty, vzdelania a dosiahnutého spoločenského postavenia a výsledkov. Priklonil by som sa k stupnici povedzme 1:100, pretože s podobnou pravdepodobnosťou sa v spoločnosti vyskytujú aj vysoko pokrokoví, aj vysoko neúspešní/rizikoví jedinci. Pokrokovosť tu chápem ako schopnosť civilizačne pokročiť v danej situácii bez zhoršenia.

Aby jeden človek, ktorý niečo vie a dokáže prehlasoval 100 takých, čo by sa neváhali priživovať, keby mohli. Podobným spôsobom to funguje aj v spoločenstvách zvierat v prírode, tak nechápem, prečo by ľudia mali na tom byť horšie a priemerovať sa dekadenciou. Funguje to tak aj v armádach, tak prečo to naraz v hospodárstve máme úplne popierať. Je nám to vnútené často nadnárodne tými, čo to zneužívajú a vládnu potichu naozaj štýlom vodu kážu, víno pijú. Dnešná demokracia je vnútený systém zosadenia všetkých na jedinú horizontálnu úroveň, semtam akože kopček, parlament, protest, petícia nič neznamená, keď zavedené "priame, rovné a rovnocenné" hlasovanie bráni kvalite.

302602

13.1.2014 12:34

Dnešní Demokracie je jen zkrácený název pro

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Degenerace Struktury Nečí Kultury.

V té dnešní podobe rozhodne nejde o "boží dílo", jak se píše výše. Je spíš namíreno proti Bohu, pokud bychom neco takové zbrkle nevyloučili.

Pak je treba rozlišovat mezi ROVNOSTÍ v základních životních/lidských právech (nedeformovaných kupeckou institucí) a DEMOkracií schopností se na nečem zúčastnit a do nečeho mluvit.

Demokracie mi spíše prije jako demonstrační verze aristokracie, která stejne nefunguje, jak by se patrilo.

Současné nezdravé sebevedomí demokracie teží ze subjektivního pocitu duležitosti jedince, která ale reálne neexistuje, stejne jako není možné oddelit svobody a práva jedince od práv okolních jedincu.

Dnešní demokracie včetné té prímé znamená z hlediska hlasování nic, než totální prumerování a házení do 1 pytle. Stejnou váhu hlasu má inženýr jako feťák. Ptám se, nač se pak ve škole známkuje, když v reálném živote má hlas feťáka stejnou cenu, jako hlas inženýra. Prece se v tom hlasování nevyjádrujeme porád dokola k základním lidským právum. Takhle jen šíríme nemocné ROVNOstárství v horší verzi, než tomu bylo za sociku.
Reálná spravedlnost nikde, máme zde anonymní a nečitelné kasty v jednom pytli s demokracií.

302445

13.1.2014 14:06

Definice současné parlamentní demokracie

Abuelo 89.?.?.?

Současná parlamentní demokracie je rafinovanou diktaturou KFO (Kriminální Finanční Oligarchie) a Kmotrů (na místní a regionální úrovni) prostřednictvím psychopatických loutkových divadýlek zkorumpovaných a arogantních politiků.

Tato diktatura je dále udržována kořistnickou a zkorumpovanou advokátsko-justiční mafií, která přeměnila právo na bezpráví a tvrdý, bezohledný a bezcitný byznys (právní stát přeměnili na stát právnický).

Další oporou této diktatury jsou masmédia, která KFO přímo vlastní a nebo ovládá prostřednictvím psychopatického loutkového divadla zkorumpovaných a arogantních politiků (tzv. veřejnoprávní média) a prostřednictvím kterých vypírá mozky novodobým otrokům a prostřednictvím kterých se různé skupiny KFO rvou o svou stále větší moc a stále větší bohatství na úkor nás, novodobých otroků.

Dalším pilířem této diktatury je amerikanizovaný vzdělávací systém, který vychovává absolventy bez znalostí vlastní a světové novodobé historie a bez schopností vlastního úsudku a myšlení. Dávají na dojmy prezentované mainstreamovými médii a ne na pojmy.

KFO se dělí na dvě základní skupiny: Tou první je nadnárodní americko-židovská KFO, která ovládá svět a po pádu Berlínské zdi, rozpadu Východního bloku a rozpadu Sovětského svazu nemá ve světě rovnoceného protivníka. A potom každý stát má svoji vlastní KFO, která zoufale bojuje o přežití s tou nadnárodní KFO.

Politici v jednotlivých zemích se potom dělí na ty, kteří hájí zájmy té americko-židovké KFO (u nás typickým je nějaký humanitární bombardér a prolhaný Pravdoláskař a jeho zločinná banda humanitárních bombardérů a prolhaných pravdoláskařů) a na ty, kteří hájí zájmy té domácí KFO (u nás nějaký Venca Peročmajz a jeho parta zlodějských a tunelářských modrých strak).

Proto mezi těmito politiky vládne vzájemná zášť a nenávist až za hrob.

Pokud někdo neví, kdo patří mezi zločinnou bandu humanitárních bombardérů a prolhaných pravdoláskařů, agentů americko-židovské KFO, tak tady je rozšířený a zdaleka neúplný seznam jejich členů:

http://abbartos.wordpress.com/2013/05/25/pravdolas...

302452

13.1.2014 16:04

jsem v dobré pohodě...

fohat 194.?.?.?

a když se jdu vyvenčit na nákupy jedlé siláže,tak muj stav zrcadlí stav okolní společnosti...pokud jsem dědek samonásira,tak mi to okolí dá sežrat i s chlupama...Holt to chce vyzkoušet a funguje to..Ono to MIKROKLIMA V MARASMU muže být RAJSKY snesitelné. [cool] [cool]

302457

13.1.2014 17:20

Výtečné připomenutí charakteristiky vyspělé demokracie

pje 83.?.?.?

Přesto soudím, že existují lidé a národy, jejichž kolektivní vědomí trvá na optimalizačním imperativu demokratického kulatého stolu. Je to jen a pouze v mravech a jejich reflexi v právu, které buď toleruje nebo tvrdě postihuje politickou lež, neodpovědnost voličům, preferenci vlastních zájmů před občanskými a jakoukoli ignoranci Ústavy. Bez vzdělání a pokory před tím, co si nikdy nebudeme moci koupit to ale nepůjde.

302459

13.1.2014 17:44

Potom sa bedáka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

keď sa zo zúfalstva zvolí Kotleba. Keď už ľudia nechcú žiadne politicky korektné reči donekonečna. To je vizitka koalície aj opozície.

302463

13.1.2014 21:05

demokracie není systém

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

je to prostě jen způsob jak o něčem rozhodnout
když skupina lidí o něčem rozhoduje tak se bud shodne jednomyslně nebo se dohodne že o tom budou hlasovat a nebo že si to každý udělá dle svého tak je to správně a tak by to mělo být
problém je že v současnosti nemáme demokracii ale hru na ni problémem tedy není demokracie ale byrokracie a kapitalismus jenže protože si lidi nejsou schopný vyndat hlavy z prdelí a začít přemýšlet tak jen nadávají a blejou do diskuzí jak zavilí šakali a nejsou schopni s tím nic udělat teda kromě toho že do parlamentu zvolí evidentně nastrčenýho pornopolitika okamůru
má ucta

302474

13.1.2014 22:19

RE: demokracie není systém

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 302474

Souhlasím, DEMOKRACIE JE UTOPIE, je to stejné jako s komunismem. Demokracie je dobrá, ale chce to lidí. Ale lidé jsou, jací jsou a jiní nebudou. Takže je dobrá pouze pro podvodníky, lháře a zloděje. Slušný člověk určitě se skloní před tradici, poctivosti a odpovědnosti, ale demokrat ne. Kdo obhajuje demokracii, je taky podvodník, lhář a zloděj důchodců, děti a nemocných. Prostě hyena. A vidíme to dnes kolem sebe v realitě...

302480

14.1.2014 8:19

RE: demokracie není systém

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 302480

není to utopie jen ji nelze praktikovat shora z popudu státu
utopie je národní stát který lze praktikovat pouze přinucením a legálním monopolem na násilí
demokracii a komunismus lze praktikovat snadno stačí když se několik lidí rozhodne žít podle určitých zásad na druhou stranu národní stát lze praktikovat jedině tak že se někteří dohodnou že ostatním vnutí násilím své zásady

302494

13.1.2014 21:21

Kapitalismus si říká demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Může existovat skutečná demokracie (původně vláda lidu, dnes prezentovaná jako soutěž politických idejí a stran ve volbách do zastupitelství) v systému založeném na privatizaci zisků stále užší skupinou boháčů a socializaci ztrát, v systému kde peníze a majetek rozhodují a ovládají naprosto vše ? Kapitalismus si již dlouho říká demokracie, protože to krásně zní a lidé na to slyší, zatímco slovo kapitalismus je v myslích lidí spojené s vykořisťováním a útlakem většiny občanů menšinou bohatých,s válkami, v nichž za zisky boháčů umírají chudí a naivní. Tato záměna vzájemně se vylučujících pojmů je jen další promyšlený podvod elit k zastření podstaty a principů fungování kapitalismu.

302475

14.1.2014 5:02

komunismus jako světové ZLO.

pepé 37.?.?.?

Ať je politický systém jakýkoliv potřebuje zpětnou vazbu. Ta byla a dosud je např v zemích jižní ameriky, s vlivem křesťanských komunit jištěna náboženstvím a zásadami, že některé věci s prostě a zkrátka nedělají. Říká se tomu morální profil člověka.
Krize ekonomická je pouze následek posunutí rovnováhy ekonomika a zisk, versus morálka a dobrá pověst na jednu stranu vahadla. Krize ekonomická je tak v podstatě krizí morální.

Pokud víra v Boha a křesťanství korigovalo byznys, bylo vše v relativní vybalancováno. Po provraždění a prolhání komunismu do vedení státních struktur ze začala rovnováha vychylovat.
Hrubé násilí, vraždy a lež, tyto principy komunismu začaly rozvracet občanskou společnost. A tak se děje dosud.

Komunismus je příčinou rozvratu a zhroucení vybalancované lidské, vzděláné, občanské společnosti . Rozvrácení šlechetnosti, cti, morálky , důstojnosti života.

Smrt komunismu !!

302491

14.1.2014 14:00

RE: komunismus jako světové ZLO.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 302491

Zdravím.
Velmi záleží na tom, kterým okamžikem pro vás začínají dějiny, a potom tedy vzhledem k tomu o čem pojednáváte, také dějiny komunismu. Pro mnoho mladších ročníků začínají dějiny v únoru 1945. Tam se také zrodilo zlo, a to zlo zničilo dobrý kapitalismus a demokracii. Já pokud bych se na to chtěl podívat alespoň zjednodušujícím pohledem, mrknul bych na velkou francouzskou, velkou říjnovou, únorovou, sametovou a ještě nějakou pěknou duhovou, třeba nějakou ukrainskou revoluci. O každé přečtěte tři knihy a z každé si vytáhněte 5 osob, které se vám v tom čtení budou nejvíce motat. Profesionální revolucionáře, štváče, politické komentátory té oné doby, politiky, spisovatele, různé lídry všeho možného. Záleží jen na počtu výskytu. No a o každé z těchto osob si zjistěte původ, etnický původ, sexuální orientaci,příbuzenské vztahy a vazby, pevnost a kontinuitu rodinných vztahů, jak osoba prožila dětství, kdo osobu nejvíce ovlivnil, jak prošla vzdělávacím systémem.... Udaje si dávejte do tabulky. Do té potom hleďte a přemýšlejte. Zvíte hodně o revolucích, ale především zjistíte, že komunismus nebyl žádným nehezkým evolučně vývojovým stupněm, nýbrž nástrojem stvořeným výlučně k rozbití a následnému uchvácení společnosti. V minulém století byl použit kupříkladu několikrát. O těch lidech a korelacích mnoha atributů jejich životů jsem vám vyprávěl proto,abyste pochopil, že ti co komunismus stvořili, jsou ti samí, kteří jej následně v dějinách použili.Pochopitelně jako spoustu jiných rozvracečských ...ismů a ...ií. Těm volejte smrt a ne poblázněnému shluku hlásek. s pozdravem JHC

302513

15.1.2014 8:21

RE: komunismus jako světové ZLO.

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 302513

Nic lepšího jsem už dlouho nečetla. Díky

302585

15.1.2014 10:00

RE: komunismus jako světové ZLO.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 302513

Těm volejte smrt
pokud nedáš tu svou tabulku k dispozici, je to opět jen shluk hlásek, milý JHC, ilumináti se svými záměry rovněž, takže výzva k volání po smrti zůstává jediným konkrétním předmětem tohto, dle Moiry (přeji hezký den [mrknutí jedním okem]), báječného příspěvku...
co ty na to, vím, že tu píši jen jako "číslo", tak abych to napravil, přidám i podpis

r.

302592

15.1.2014 10:34

RE: komunismus jako světové ZLO.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 302513

Podrobně je příprava a aplikace experimentu komunizmu popsána zde:
http://www.matrix-2001.cz/prispevky/exkluzivne/iluminati/iluminat..

Název článku: Ilumináti a Rada pro zahraniční vztahy
Přednášející Myron C.Fagan

Mimo této studie existuje celá řada dalších, které experiment komunizmu (popsaný ve zhora uvedeném zdroji), doplňují, a shodují se ve všech nejdůležitějších faktech. Autory těchto studií jsou lidé z východu i západu.

Experiment komunizmu se připravoval od 60 let 18 století, jsou dokumentovány jednotlivé kroky, a konkrétní osoby. Existuje mnoho dokumentovaných faktů, které zaznamenala masmédia a dokonce i justice. Na př.: Deset z Hollywoodu posláno do vězení! Byla to nejsenzačnější událost desetiletí!
Celý vývoj experimentu komunizmu je faktograficky i podrobně dokumentován a vyvrátit jej nelze. Můžou se pouze upřesnit některé kroky experimentu z důvodu utajených informací.

Takže musíme přijmout a přitom zůstat v klidu, že mimo těch diskutujících -jejichž pracovní náplní je mást veřejnost, se vyjadřují i druzí, kteří neprostudovali ani základní informace o experimentu komunizmu, dvou revolucích-Velké francouzské a VŘSR 1917 v Rusku, i obou světových válkách-přesto se k tématu vyjadřují. Tedy s vámi zcela souhlasím.

302596

15.1.2014 14:04

RE: komunismus jako světové ZLO.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 302513

jarda humus cocot?
komunismus není ideologie je to přirozené ekonomické chování aktérů kteří nejsou ničím jiným manipulováni a kupodivu nikoho dalšího (bankéře, stát, kapitalistu) k tomu aby směnovali nepotřebují
to bude řekl bych hlavní důvod tohoto křižáckého tažení proti tomu slovu

302615

14.1.2014 15:10

RE: komunismus jako světové ZLO.

Ramzes XVI. 84.?.?.?

Reakce na 302491

"Pán" pepé - nedovidíte si na koniec nosa, inak ste však zdravý a jesť vám asi chutí... [chechtot]

302520

14.1.2014 14:59

Hledejte a naleznete, tlučte a bude vám otevřeno

Larson 93.?.?.?

Kolik takových nesčetných úvah, polemik a nářků již proběhlo v dějinách světa člověka. Každý svádí vinu a příčinu útrap a špatností na něco jiného,může za to kapitalismus, komunismus feudalismus, církev, bohatí, chudí (dosadit se dá cokoliv a věřte, že se vždy najde někdo kdo si to obhájí).
Vždy to má stejné výsledky, další zmatení a beznaděj lidských mas. I kdyby se vytvořil váš vysněný systém, který by byl spravedlivý, nevykořisťující, bohatý a každému dával vše dobré co potřebuje k životu, jak dlouho myslíte, že by v něm vydržel žít dnešní člověk ?
Věřte, že bez sebekázně, pokory, trpělivosti, schopnosti brát na sebe dnes a denně těžkosti života, lásky k člověku by se takový systém brzy proměnil v tu samou pustinu jakou jsme dnes. Podívejme se na sebe, kolik lidství v nás zbylo ? Nezotročují nás cizí firmy ani NWO či zlý banksteři. My sami otročíme dobrovolně a rádi svým marnivým přáním, svému nároku na to nejlepší zboží, svému lpění na věcech. Stali se znás kupčíci co vše přepočítávají ve svůj vlastní prospěch (hlavně abych já na tom byl dobře) Vyměnili jsme své svědomí za dobře vybavené byty, auťáky a drahé dovolené či milenky. Vypočítavě plánujeme každý svůj krok aby nám v budoucnu něco káplo. Kupecká mentalita vazalů proměnila náš poctivě nabytý chléb za zlato a slávu světa.
Kdy už konečně pochopíte vy lidé rozumu, že dokud nezměníte své smýšlení a neočistíte svou duši nelze spravedlivě žít a pracovat.Chceme měnit systém, zemi,společnost, ale nejsme ochotni změnit ani sebe samé.

302517

15.1.2014 14:38

RE: Hledejte a naleznete, tlučte a bude vám otevřeno

fohat 194.?.?.?

Reakce na 302517

Milý Larsone,velmi dobrá uvaha...A fešáci,jako SOL-TEC.SOR,nebo TOR vám empaticky sdělí,že na jejich planetě je VYSPĚLÝ KOMUNISMUS,samozřejmě vývojově o dva tisíce let napřed.Takže sem zavítají,aby se poučili,co to je egoismus a barbarství hrabivých jednotlivcu,kteří i náznak nějakého i socialismu,natož komunismu znetvoří ve svuj prospěch. [oči v sloup] [zahanbení] [oči v sloup]

302619

14.1.2014 17:06

no pepo -

timur 85.?.?.?

komunizmus vynašli židia - takže - radšej nepísať, ale hlavne ako rýchlo väčšina príspevkov prešlo od jadra k svojej demokracii, ba priamo k fašizmu, takže v jadre sami ste už demokrati a hlasne kričíte že ho potrebujete a raz sa stanete dobrým demokratom, s patričným platom a benefitami, nakoniec vždy ide o peniaze ... a to cudzie aby sa stali mojimi, komunizmus nikomu nevzal nič, dokonca si trúfam povedať že v svojej rovnosti bol to systém navýsoť spravodlivejší a rozumnejší, nehabite sa priznať, bojoval proti "demokracii" o ktorej sa tu píše, takže? - to je ako v tom vtipe o ženách, keď sa malo povedať, čo je na žene najkrajšie - no povedal jeden -nohy, druhý oči, ďalší boky, až povedal posledný - sú to hlúposti, radšem toho nechajme lebo nakoniec to niekto vytresne na plnú hubu - tak je to aj s vami, len práveže ten moment, keď bolo v možnosti tohoto štátu urobiť niečo pre novú formu vlády, Klaus a Hafel otočili koleso späť - do minulosti, pretože práve roky socializmu bolo to nóvum čo v istých komunitách zavrhli, v socializme bola istá morálka, istý druh sebapoznania, nehovorte mi tu napr. o Milda Horákovej, tá šla na smrť preto, lebo za každú cenz chela hneď systém ktorý bol rokmi etablovaný vo svete, čiararoku 1948 nebola len tak, za tým nasleduje vymývanie mozgov a potláčanie spomienok a zákaz myslieť na obrodu - nesmie sa, prečo??? [pláč]

302530

14.1.2014 18:37

RE: no pepo -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 302530

komunismus není židovský vynález je to prostě určité ekonomické chování například směnný obchod bez používání autonomních peněz nebo spolupráce na nějakém společném díle kterými se vytváří komunita

komunismus funguje v každé normálně fungující rodině a je uspořádáním které provozuje nebo provozovala v podstatě každá tradiční nebo řekněme archaická společnost

302540

14.1.2014 21:44

RE: no pepo -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 302540

Komunismus JE židovský vynález a nikde jinde než v židovských kibucích nefungoval a nefunguje a nebude fungovat. K pomatení ovcí je systematicky zaměňován reálsoc za komunismus. A nejubečenější antikomunisti jsou dnes neotrockisti-havlisti, pohrobci originálních židobolševiků (talmudsky i chazarsky příbuzných sionistů-kibucníků).

302557

14.1.2014 22:15

RE: no pepo -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 302557

dík za upřesnění, důležité je se do toho hlavně sám nezamotat [chechtot]

302564

14.1.2014 19:03

RE: no pepo -

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 302530

>komunizmus vynašli židia

Jo, to se píše na nazi stránkách, ale abys skutečně zjistil, kdo za tím stál, tak bys musel hodně studovat… Pravdu na zmiňovaných stránkách najdeš velice těžko. Zato najdeš nepřeberné množství naprostých blábolů.

302546

16.1.2014 8:57

RE: no pepo -

timur 85.?.?.?

Reakce na 302546

nie - dokonca to povedal v jednej diskusii aj predošlý izraelský šéf vlády, takže - idea komunizmu vznikla v judaistických kruhoch medzi tými, čo prestali považovať kapitalizmus za svoj a najlepší systém spravovania kapitálu, všetci - vrátane Karla Morchedeja Marxa smerovali svoje myslenie týmto smerom a aj konali, že sa to v Rusku zvrhlo tak ako sa stalo, druhá vec, ale nemení to na fakte že jeho etablovanie sa v tejto krajine zabezpečili práve židia, a nacisti s tým nemajú nič spoločné, nakoniec, fakty sú fakty - kto ich financoval ...

302656

16.1.2014 10:55

RE: no pepo -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 302656

a "izraelský šéf vlády" má vždycky pravdu [velký smích]

302661

17.1.2014 20:46

demokrati

meal 78.?.?.?

slovo svoboda je pro demokraty zásadní //nikdo nesmí kontrolovat
můj kapitál.
pokud je davu předloženo toto slovo někdo chce drogovou volnost,cestovat i když na to nemá,učitel je vůl učí mně
co nechci,atd.vlastní ůčel slova je pro ně ??????????????

302733

Tuto stránku navštívilo 5 558