Diskuze k článku
Kauza Džamál: Ukázková ztráta soudnosti
Příspěvků 44
10.1.2014 1:00
Nikoli "Ztráta soudnosti,nýbrž předzvěst toho,že menora bude a to oficiálně co nevidět svítit nejen na Pražském hradě"
Tu žertovnou poplašnou zprávu ehemalige náčelníka gen.štábu Šedivého se,při jeho lobingu pro zbrojařský trust IMI,dalo čekat.
A samozřejmě se k tomu přidal Randák a brouk pytlík s exotickým názvem Ándor Šándor,expert přes skrčky všeho druhu...
O pitomosti našich protipalestinsky nadržených presstitutických celebrit a jejich vyjádřeních se nemá cenu ani zmiňovat,zvlášť když se doposud ani nerozptýlil smrad po explozi ....
Jinak,veselá zpráva,alespoň pro mě:židonacista Šaron je v posledním tažení..(tentokrát,ale né vojenském).
Tomu obrhajzlovi, ktorý vyzabíjal vagóny ľudí, už veru v pekle zakúrili pod kotlom...
12.1.2014 10:44
Mein Kampf by Ariel Sharon
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 302311
http://afinabul.blog.cz/1401/mein-kampf-by-ariel-sharon
http://afinabul.blog.cz/1401/mein-kampf-by-ariel-s...
Inu..
akože sa to ešte za Husa vravievalo?
Pápežskejší než pápež,
potom tvrdší ako Kruppstahl..
či oceľ..neskôr Stahl..Staľ..Stalin
a dnes drsnejší než Sharon..
Tož chápem..každý vývoj, tendencia má svoju kontinuitu..
i my máme zopár takých gestapákov v radoch..
Ako bolo už neraz správne podotknuté:
Najťažší je boj s vnútorným nepriateľom.
Preto pozorne sledujme a zapisujme.
Že by nám ich zase príliš veľa neuniklo.
Semenáčikov fašizmu(dnes démonkratúry).
to že prakticky okamžitě po vejbuchu vylezl v koshermasmédiích profláknutý sionista šandor vypovídá samo o sobě qui bono.
saron jiz "dotahl", one down, another to come
Áááááááleluja,aleluja....slovy Václava Klause:"jen víc takových kožených"....,ještě tak Mc Cain,aby si alespoň zlomil nohu a hned je ten svět veselejší.
Jdu na panáka,musím se začít připravovat na pijetní akt,s Jé,neboť pochází nikoli od slova pieta,ale píti,....za toho Humánistu Ruziněho.Pro samé pitomé svátky jsme se k tomu ještě nedostali...
Z toho všeho je vidět jen to, že ČTK je politicky korektní žumpa, plná mrtvol politicky korektních sviní. Hlavně si všímejte, jak plynule přejdou do dalšího, jiného režimu.
že Palestina je poměrně mladý stát, dosud ještě velkou částí světa neuznaný. A teď se dočítám, že u nás měla vyslanectví už za minulého režimu.
11.1.2014 2:52
Bývaly doby, že OOP uznávalo víc zemí než Izrael
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?
Reakce na 302307
Po nárůstu židovského supremacismu u nás je už sice mnohé jinak, nicméně :
Stát Palestina vyhlásil Jásir Arafat 15. listopadu 1988 v exilu. Okamžitě ho uznalo 114 zemí (hlavně muslimských a "komunistických", z nichž 93 udržovalo nějakou formu diplomatických styků s Izraelem. Samotný Izrael ovšem takový stát neuznal. OSN mu přiznala statut pozorovatele. Spojené státy a Izrael byly proti a 44 států se zdrželo hlasování. Navzdory uznání státu Palestina jen 29 států v roce 1995 uznávalo „palestinský pas.“
ČSSR uznala v roce 1988 vyhlášení Státu Palestina. Do té doby v ČSSR existovalo od roku 1976 zastoupení Organizace pro osvobození Palestiny (OOP), od roku 1983 s diplomatickým statutem. Zastoupení Palestinské národní správy (PNS) v ČR nese označení Velvyslanectví Státu Palestina od února roku 1989. ČR uznala všechny státy, které ke dni 31. 12. 1992 uznávalo Československo a to čl. 5 odst. 1 ústavního zákona č. 4/1993 Sb., o opatřeních souvisejících se zánikem ČSFR, tedy i Stát Palestina. V současné době toleruje status quo palestinského zastoupení v Praze, a to přesto, že vláda reciproční vztahy se Státem Palestina neudržuje, ale jedná jen s palestinskou samosprávou. Mírové dohody z Osla z roku 1993 zahraniční zastoupení PNS sice formálně nepřipouštějí, nicméně kodifikují zachování úrovně již existujících diplomatických misí. Tento postoj je v souladu s politikou Evropské unie.
10.1.2014 8:29
souhlasím s tím, že Randák, Šedivý, Šandór jsou jen blábolilé
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
že naše úřady jsou vděčny za každou protipalestinskou píseň, protože podle mých soudů, většina národa není proizraelská, ale díky mnoha akcím islámských nacionalistům a jejich teroru už ani propalestinská. Ža naše sdělovadla běžně lžou, na to už jsme si zvykli. Zajímavé je jen to, zda na všechm ambasádách jsou zbraně, zda i na našich v zahraničí a zda jsou v místě uložení evidovány.
Šedivého bych v žádném případě nepodceňoval,je to grázl protlačovaný židovskou lobby okolo polostátního arzenálu IMI,který chce přes něj prodat našim žoldákům v Belgii vyrobené kulomety Minimi v malorážkové ráži 5,56x45 o váze asi 6 kg i s příslušenstvím za 830.000,- Kč za kus,což je asi 8-10x předražené.Za ty prachy by musely být pozlacené a osázené brilianty.Nicméně to nevybočuje z praktik pumpování peněz ze st.rozpočtu,kterých jsme zvlášť na MNO svědky neustále.
Za 134 mil Kč,které platíme za "biglebus"Pandur,jenž tvoří motor a 8 kol z náklaďáku plus kanonek ráže "jak násada od koštěte"+vysílačka,se dá kopit jeden tank M1A2 ABRAMS a ještě něco i zbyde...A to nemluvím o bojové kvalitě a technologické náročnosti,která je naprosto nesrovnatelně vyšší u tohoto stroje s čelním pancířem z komponentů z ochuzeného uranu a "kosmického"systému řízení palby...
Za stejné peníze by se daly pořídit i 2 a půl T-90 v poslední verzi...a tak by se dalo pokračovat dále.Důležité je,že budeme mít zas na ministerstvu války toho pravého odborníka,jehož jedinou kvalifikací je,že patří k těm fešákům s kupírovanou oháňkou...
Chybí mi tam zmínka o zprávě, která tvrdila, že zbraně měly vypilovaná čísla. Potvrdil to někdo věrohodný? Dá se nějak zjistit, zda je to pravda? Řekl někdo něco o typu těch zbraní?
10.1.2014 9:52
Vime vsechno, protoze media jsou pruhledna
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Shrnme to na celkove deni u nas.
>Co tedy víme?
>Třeba to, že ČTK umí být nespolehlivá.
>Že mainstreamová média přebírají výmysly bez kritického zhodnocení a že jejich důvěryhodnost zase o něco klesla.
Jak CTK, tak i ostatni media podavaji VSECHNY informace tak, ze i clovek neznaly pomeru vyciti jejich zainteresovanost, a komu a co jsou ty zumpy povinne prisirat. Je to opravdu pruhledne.
>Že policie už téměř týden se zabavenými zbraněmi cosi kutí,
Hm. Je znamo, ze policie PORAD neco s kdekym a s kdecim kuti.
>Že vyvolat protipalestinské nálady
Ano, je tomu tak. Ale taky je fakt, ze vyklad koranu, tedy coby zaklad jejich orientace, umoznuje, aby kdejaky muslim popravu, pokud selzou veskere mirove prostredky, prevzal prosazeni svych myslenek v duchu koranu do vlastnich rukou, a to dokonce jakoukoliv formou...!!! Tim si muslimove rozhodne neprospivaji a budou neustale tzv. "na odstrel", pokud se toho vykladu nejak nezbavi!
>A co nevíme?
Je vubec jeste neco, co se nedovtipime...?
Musim konstatovat, ze clanek sam je dost tendencni a propalestinsky a prispevky pod nim jsou uz uplne nesmysly a blaboly....
na blábolech nesejde, protože komu se palestinec nelíbí, je imperialista a sionista "žido-zednářem" ohlouplý, a pokud není sám žid, je kryptožid a poskokok židovské loby, která v zákulisí otáčí zemegulou...
a tudíž takové konstatování znamená, že autor je... atd., a nejspíš je tu nasazen za jidášský peníz...
Naprostý souhlas!
Jedna věc je nenávidět židy nebo sionisty nebo oboje. Druhá věc je ale ze sebe proto dělat kokota a tvrdit, že všichni co židy také nenávidí můžou mít v Čechách ve skříni nehlášené bouchačky. Po případě, že když bouchaček bylo jen deset a ne 70, jak někdo mylně udal, tak to je vlastně jako by tam ani žádné zbraně nebyly.
ti israelsti chazari a proto nenavidej kazdyho, aspon to tak vysvetluje jejich rasistickej Talmud a kazdymu ho doporucuju si precist. Nakonec vono uz ani v Israeli neni chazar jako chazar a ty chazary co nezijou v Israeli israelskej chazar toleruje jen proto ze je muze pouzit nebo vobetovat aby z toho nejakym zpusobem zas profitoval. Talmud a vira chazara kazdyho kdo neni chazar prikazuje nenavidet. Israelskej chazar nejvic nenavidi ty gojimy kteri mu nechtej kejvat , dokazou se mu vzeprit nebo usvedcit ho ze lzi , zlodejny, nechtej s nim kseftovat a nelezou mu do prdele. Jako malej dukaz uvedu , ze gojimovi staci napsat nebo rict jen skutecnou pravdu vo vsem co se tyce chazaru a jeho svinstev podle skutecnejch udalosti podlozeny nepopiratelnymi fakty jak se veci maj a hned je voznacenej temi exoty (pro me je takovej zivocich jen sajrajt!!!) lzive jako rasista a extremista, nacista nebo antisemiticka swine a to presto, ze chazar vo sobe moc dobre vi, ze na sobe nema semitickej ani chlup a dalsimi vulgarnimi vyrazy a urazkami. Tak ze ja nevidim zadnej duvod proc by chazarum lidi za tu jejich nenavist nemeli pravo vodplacet stejnou minci a tem exotum taky nadavat do rasistickejch swini a nenavidet je!
No reknu ti minimalne jeden duvod proc jim neoplacet stejnou minci!
"An eye for an eye will make us all blind !"
Ano, proto vyslali do světa ty kteří hlásají :"Když ti někdo rozkope pravou část zadnice nastav mu z vděčnosti i tu pravou a miluj ho za to jako bratra.".
11.1.2014 3:00
Pán cosi v textu přehlédl, patrně neúmyslně
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?
Reakce na 302327
A agentura AP citovala náměstka palestinského ministra zahraničí, podle něhož jsou zbraně legální: „České straně jsme uvedli, že ty zbraně byly na ambasádě dlouho, už od časů bývalého československého režimu. Byly buď povolené, nebo to byly dary pro velvyslance,“ řekl.
Spíš se divím, že Palestinci nechali trezor transportovat běžnou českou špedicí, pokud tedy obsahoval nějaké citlivé doklady či výbušniny.
Nebyl to náhodou dárek Mossadu mstivému Zemanovi, jehož podivné vize o přemístění ambasády do Jeruzaléma velvyslanec nejostřeji kritizoval (to pouze konspiračně) ?
Taky se přikláním k verzi,že v tom incidentu hrají nějakou roli všudypřítomní a ničeho se neštítící špiclové Mossadu,zcela běžně po celém světě i v USA působící mj.pod krytím všelijakých stěhovacích,uklidových a hlídacích služeb,nebo jiných ozbrojených
výpomocných firem,jako je např.S4G....Proč by nevyužili další příležitost k podesrání Palestinců,když k tomu mají takovou příležitost a navíc v prostředí tak přívětivém,které jim tak silně nadržuje a to ve všech sdělovacích prostředcích a na všech stupních státní správy jim hned iniciativně začne dezinformacemi a předpojatými komentáři krýt záda.Já jsem jen zvědavej na tu poslední a oficiální verzi vyšetřování,co to bude zas za"hovadinu"...
Ted uz staci jen odpovedet na otazku co muze byt motivem tak hruzneho cinu...
No jakej by tak asi mohly mit motiv bubaci z mosadu skodit palestinsky samosprave nejspis zadnej ze
Islamofilka z Literárních novin. Pamatuju jak banalizovala vraždy křesťanů v Egyptě. A jako správná islamofilka obhajuje a banalizuje arzenál na palestinské ambasádě.
Ale proč na Zvědavci?
Takže uviesť fakty na správnu mieru je banalizovanie?
Nevěnoval jsem tomu pozornost, nem mám na práci něco důležitějšího. Leč oněch 12 kusů nikoli moderních ručních palných zbraní vskutku pochází z darů a je o tom i doklad... jenže kdo chce psa bít...
Európska únia vyšetruje Izrael za falšovanie európskych pasov použitých pri atentáte na predstaviteľa Hamasu.
http://www.pluska.sk/zahranicie/europa/eu-vysetruje-izrael-za-falsovanie-europskych-pasov.html
Nebudu se zabírat samotným příběhem, je zcela marginální - několik ručních zbraní / 12 kusů / je opravdu "revoluční" zjištění!
Znám zde borce, který má sbírku cca 50 kousků, jsou sice "zalité" hlavně, ale to se nechá snadno odstranit a nikdo z toho nedělá aféru. Pak má povolené zbraně a těch má cca 8 kusů, ve funkčním stavu. Tolik v faktickému stavu věci!
Co je opravdu smutné, je odporná propaganda našich médií a ten sviňák Šedivý je hnusný už od pohledu . Alespoň víme, kdo je kdo!!! To neškodí, mít jistotu, jaká "provařená" svi@ně nás oslovuje a je pouštěna do médií!
Jak je tomu na jiných abasádách? Třeba velvyslance USA hlídají neustále mariňáci. Jejich zbraně jsou nějak evidované? Neví někdo?
Pokud vim, tak vsechny zbrane na vsech ambasadach musi byt evidovane na Policii CR. A jakekoliv vybusniny a trhaviny jsou nelegalni.
Uz o tom psal nekdo v predesle diskusi.
>Pokud vim,
Evidentně, dnes antikvární „zbraně“ byly prodané nebo darované Československou vládou. Ta to nepopírá! Zkuste prošacovat Americkou nebo Izraelskou ambasádu a tam třeba najdete ty Vaše výbušniny a trhaviny, pane Radosta. Kde se vzaly ty trhaviny, po tom se nepátrá.
Teda pane Saso, za ty reci o "antikvarnich zbranich" by vas nedavno zesnuly pan Kalasnikov asi nepochvalil. Podle odboniku nejde o zadne predovky, ale o zbrane velice ucinne.
A to, kdo je Palestincum daroval by nemelo byt predmetne. Pokud byl porusen zakon o registraci, tak byl porusen zakon o registraci.
Kdyz pisete o Ceskoslovenske vlade, mate na mysli komunisty ?
Vasi poznamku o vybusninach a trhavinach nechapu. Pokud neco vite, mel byste to oznamit uradum.
Jak dobře víte pane Radosta, v naší vládě jsou stejní úspěšní lidé schopní vládnout za každého režimu a jistě si ještě pamatují jak dali nějakých deset pistolek Palestincům, určitě je o tom i záznam. Jen ty trhaviny tam nějak nesedí. Nejen ve výzbroji Izrael s USA jsou daleko dál než jejich protektorát. US a Izrael jsou dnes schopny zázraků a tedy všeho. Jistě jste četl, že סטנלי פישר bývalý aktivní člen „sionistické socialistické mládeže“ a šéf Izraelské centrální banky se právě stává šéfem Fedu (fedrální centrální banky USA). Je to chytrý člověk a tak běžím nakupovat šekely.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Stanley_Fischer
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4475373,00...
No, me se pane Saso zda ze to okecavate a ze pokud meli Palestinci na sve ambasade ilegalni zbrane a vybusniny, tak maji co vysvetlovat.
Pane Radosta, Vy byste chtěl vinit z vraždy zavražděného. Stala se vražda a česká policie již napřed ví, že to byla nešťastná náhoda – bez vyšetřování. Při zdravém rozumu si nemůžete myslet, že by si Palestinský vyslanec stěhoval po Praze bomby a výbušniny. Proč by to dělal? Zbraně, které daruje česká vláda nějaké ambasádě nemohou být ilegální, jak Vy říkáte. Policie šla najisto, nikdo jí nebránil ani nic neschovával. Dnes zastaralé „zbraně“ nebyly 35 let použity. Jen rasistu nemůže zajímat, kdo zabil v Praze „nějakého“ Palestince.
Mate recht ze Palestinci maj co vysvetlovat! A s nima by meli vysvetlovat ilegalni zbrane i marinaci kteri hlidaj ambasadu USA.
Služba Izraeli (přispějte na hladový Izrael)
Bible mluví jasně o tom, jaký postoj mají mít křesťané k židům: Podle Genesis 12:3 jim máme „žehnat", Izaiáš 40:1 přikazuje, abychom je „potěšovali" a Žalm 122:6 říká, že se máme „modlit za pokoj Jeruzaléma".
Tomuto mandátu odpovídají následující projekty v Izraeli:
sociální pomoc [Anglicky]
Jerusalem Support Center [Anglicky]
Bejt HaTikva [Anglicky]
Česká pobočka umožňuje svým členům, aby se svými příspěvky podíleli na celosvětové službě ICEJ.
V současné době přijímáme příspěvky na tyto projekty:
101 Social Assistance General - na projekty sociálního oddělení ICEJ v Izraeli
108 The Covenant - příspěvky na provádění muzikálu „Smlouva" v Izraeli
109 ICEJ Staff Support - fond na podporu krytí životních nákladů dobrovolníků pracujících v ICEJ v Jeruzalémě
124 Staronová šance – veřejná shromáždění proti antisemitismu po celé ČR
129 Sukót - příspěvek na každoroční křesťanskou konferenci v Jeruzalémě
131 Všichni jsme lidi - akce proti antisemitismu
133 Evropská koalice pro Izrael
1011 projekt Emanuel - pomoc dennímu centru Emanuel
1012 projekt Sederot - teplá jídla pro ohroženou mládež v Sederotu
------
Stanovisko ICEJ k výbuchu na palestinském velvyslanectví v Praze
Novoroční výbuch v budově palestinského velvyslanectví v Praze a tragická smrt vedoucího této mise Džamála Muhammada Džamála obrátila zaslouženou pozornost veřejnosti k existenci a povaze této instituce. Jak je dobře známo, Česká republika byla jedinou evropskou zemí, která v listopadu 2012 hlasovala proti rezoluci Valného shromáždění OSN o povýšení statutu Palestinské autonomie (PA) na nečlenský stát OSN. Měla k tomu dobrý důvod. Bez přímého jednání PA s Izraelem žádné propagandistické hlasování nic nezmění na faktu, že PA nemá kontrolu nad svým územím ani mezinárodně uznané hranice, a proto ji nelze považovat za stát.
Pražský incident, a zejména informace o nalezení nelegálních zbraní, je flagrantním porušením Vídeňské úmluvy o diplomatických stycích, zvláště pak čl. 41 odst. 1 a 3, jakož i příslušných českých zákonů. Očekáváme, že české orgány tento incident důsledně a nestranně vyšetří. Požadujeme, aby též zvážily, zda další existence velvyslanectví neexistujícího státu na území České republiky nepředstavuje neúměrné bezpečnostní riziko.
RNDr. Mojmír Kallus
předseda ICEJ ČR
Ing. Karel Sedláček
1. místopředseda ICEJ ČR
To je ale opravdu na blití,jsou to ti Palestinci grázlové,že nerespektují vídeňská ujednání,ale obávám se,že by nebyli,kdyby tito Sedláčkové and kampeny,zrovna tak rozhořčeně vyřvávali a donutili konečně"vyvolené v zemi zaslíbené", aby už konečně splnili Rezoluci RB OSN č.242...nic víc.. jinak se "to"nehne z místa....a to už říkal i Bin Ládin a ten věděl o čem mluví....
12.1.2014 21:50
židoofenzíva pokračuje - modlitby v nemocnici spojené s ochutnávkou izraelské kuchyně
1/ Konference modliteb a vyslání ICEJ. Toto setkání přátel a příznivců Mezinárodního křesťanského velvyslanectví Jeruzalém proběhne v neděli 29. září od 12 do 18 hodin v kapli Thomayerovy nemocnice.
V rámci programu se můžete těšit na ochutnávku izraelské kuchyně, chvály, modlitby, biblické zamyšlení a společné sdílení zkušeností z práce v regionech. Přivítáme mezi sebou také vzácného hosta, bývalého ředitele Ústavu pro studium totalitních režimů, Daniela Hermana, který nás osloví přednáškou „Izrael – inspirace pro mladé?“ a filmovým dokumentem z Izraele.
http://www.danielherman.cz/konference_modliteb_a_vyslani_ICEJ
2/ Úvodní pořad Měsíce valaško-židovského přátelství za účasti izraelského velvyslance Gary Korena a poslance Daniela Hermana. 9. 3. 2014
http://www.icej.cz/ceska_pobocka/kalendar.php
už má Bolek Polívka ušitou jarmulku pro každej případ???)))
Poz. - ing Karel Sedláček, zástupce ČSA za bolševika 5 let ve Finsku, 4 roky v Dánsku, otec "ekonoma" Sedláčka a člen KSČ
Před chvílí jsem se díval na Čulíkovy BL a s potěšením jsem si přečetl krátké,leč velice výstižné článečky o našem obdivuhodném dnes příteli a vojenském vzoru Šaronovi.Jeden z článků nestojí za nic,to ten Řezankův,který jim sionistům už tradičně nadržuje a pak je tam dobře a v dejinných souvislostech popsána Šaronova kariéra pod názvem "Řezník Ariel Šaron"a článek od Zdeňka Jehličky...a výborná tentokrát je i poznámka od Dolejše.Pro nás,kteří si posledních alespoň 40 let nazpátek událostí na SV
všímáme,to není nic nového,ale pro ty mladší to bude uřčitě novinka...
>sionistům už tradičně nadržuje a pak je tam dobře a v dejinných souvislostech popsána Šaronova kariéra pod názvem "Řezník Ariel Šaron"
Uvedomme si, ze americky prezident naopak poznamenal (neurcite vyhybave zajimave) neco v tomto smyslu - Saron obetoval cely svuj zivot pro svoji vlast.
Zadne obvykle diplomaticke priznani, ze se jednalo o pritele USA, zadne uznani hodne hrdiny, nic pozitivniho, zadny souhlas, ani nepricestuje na pohreb. Nedava tim vsim nahodou americky prezident zretelne ruce pryc od Saronovych vysledku...?
Teprve v poslední době se - i u nás - začíná diskutovat o jevech, které provázely masový odsun německých civilistů z těch území, kde to stanovily dohody vítězných válečných mocností. Zatímco jen velmi opatrně poodhrnujeme roušku této smutné epizody v českých zemích, americký novinář John Sack přináší deprimující svědectví o genocidě, páchané polskými Židy, většinou navrátilci z koncentračních táborů na civilním německém obyvatelstvu Polska a těch území, které po válce Polsku připadla. Sackovo svědectví je děsivé, ale podložené dlouholetým studiem historických pramenů z obou stran železné opony, autentickými záznamy očitých svědků, ať už byli na straně vězněných a trýzněných - nebo věznitelů a trýznitelů. Tato kniha nepochybně zalomcuje mnohými našimi představami, ideály a předsudky.
Oko za oko - Neznámá historie židovské msty na Němcích v roce 1945, John Sack
To je tutově nešťastná náhoda ta jeho smrt, že?
Pyrotechnici ji neodhalili, až kriminálka ji našla.
http://www.novinky.cz/domaci/324680-na-palestinske-ambasade-policie-nasla-dalsi-vybusninu.html
Tuto stránku navštívilo 6 680