Diskuze k článku

Výbuch v budově palestinského vyslanectví – mnoho otázek, málo odpovědí

Příspěvků 117

3.1.2014 0:46

Okamžite sa vedelo, že to nebol teroristický čin.

kawi 178.?.?.?

Ako to mohli hneď vylúčiť ? Zemny plyn to nebol...

301843

3.1.2014 1:55

RE: Okamžite sa vedelo, že to nebol teroristický čin.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 301843

To je přece jednoduché. Je to jako s tím známým rozdílem mezi diverzanty a partyzány, nebo špióny a rozvědčíky. Bombu odpálila ta správná strana, takže to nebyl teroristický čin. Na té správné ambasádě (a nikoli palestinské) to přece musí vědět. Až se divím, že i o výbuších ve Volgogradu se mluví jako o terorismu, ale jistě je v tom jen neznalost novinářů, kdo za nimi stojí...

301854

3.1.2014 7:58

RE: Okamžite sa vedelo, že to nebol teroristický čin.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 301854

Dobrý způsob jak se dostat na ambasádu a nasadit všude štěnice...

301871

3.1.2014 19:44

RE: Okamžite sa vedelo, že to nebol teroristický čin.

ríša 193.?.?.?

Reakce na 301871

a k čemu tu potřebujeme velvyslance nestátu palestina? je to stejně jen výmysl teroru a pravdolásek... [bliji] [bliji] [bliji]

301948

3.1.2014 19:51

RE: Okamžite sa vedelo, že to nebol teroristický čin.

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 301871

mimochodem, jak se něco tak oficiální jako je ambasáda, může nastěhovat do ještě nezkolaudovaného domu? to je asi trošku mimo logiku i právní řád, ne?

301954

4.1.2014 0:26

RE: Okamžite sa vedelo, že to nebol teroristický čin.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 301954

Ale no tak! Absurdistán a právo? Není to absurdní spojení? To je dobré leda jako námět pro absurdního dramatika. Zdaližpak by si s ním dovedl poradit po svém? [vyplazený jazyk]

301973

7.1.2014 17:14

RE: Okamžite sa vedelo, že to nebol teroristický čin.

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 301954

riso, ze ty jsi narozen v obci mimon???

302196

3.1.2014 0:57

Rozumny nazor

nz 99.?.?.?

Zprava o teto zalezitosti se dostala me pozornosti ze zahranicniho tisku; az potom jsem sel tak jako editor na Novinky.cz Mam vazny problem s timto webem a z toho a jinych duvodu jsem ho asi pred rokem prestal cist - je zoufale neprofesionalni.

Zde je zdroj ktery vypada, ze ma v sobe urcitou logiku a sam si (opatrne) myslim, ze neni zcela beze smyslu:

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/Bylo-by-n...

Nejake vysetrovani necekejte - neni ani treba. Mluvci Policie CR uz vse, co by mohlo zajimat ceskou verejnost rekla.

301846

3.1.2014 1:05

Nicole

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Dobry clanek

301848

3.1.2014 1:11

Trezor

Kevin 95.?.?.?

... Vybuchlo to, protože pan Džamál v noci oslavoval příchod nového roku a trošku při tom přebral. Zapomněl, že má někde pohnout nějakou páčkou, než dveře trezoru otevře, - a bum. Stálo ho to život...

Asi jste blize pravde nez si myslite. Proste pan velvyslanec zapomel na bezpecnostni protokol a nekde neco nestisknul nebo nezadal pred otevrenim dveri. A tak letel...

Co mne na tom fascinuje nejvic je to poboureni nad trochou zbrani a vybusnin na Palestinske ambasade. Panove od vnitra asi jeste neprohledali Americkou, Ruskou, nebo treba Izraelskou ambasadu. Az pak by se docela divili... Protoze treba na US Embassy je dost vybaveni pro dve roty Navy Seals (vcetne HUMVEE s kulomety na strese), u Rusu by se v hlavnich metropolich klidne nasla nuklearni hlavice s razi par set kilotun instalovana v podzemi ambasady jeste z dob studene valky a kluci od MOSSAD disponuji kufrikovymi jadernymi bombami, co Rusum schazeji jeste z casu Jelcina...

301849

3.1.2014 2:41

RE: Trezor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 301849

Dobrý den, pracuji na americké ambasádě a žádná HUMVEE s kulomety tu vážně nemáme [smích]
Co máme jsou osobní zbraně příslušníků US Marines, jejichž seznam má české ministerstvo vnitra (soupis VŠECH střelných zbraní) a protokol samozřejně naprosto zakazuje s nimi opustit pozemek ambasády

301857

3.1.2014 10:13

RE: Trezor

Hajaja 178.?.?.?

Reakce na 301857

Jenže vám, co pracujete pro US cokoliv, se nedá věřit ani pozdrav.

301888

3.1.2014 15:13

RE: Trezor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 301857

Vy, čo pracujete pre USA, nemáte ani tušenie, pre koho pracujete. A ak to viete, tak vaše slovo nie je hodno ani vypočutia. Klamstvo, podvod, agresia, mŕtvoly, Perestrojka v Európe, Palestína, Irak, Juhoslávia, Sýria, Ukrajina. To nehovorím o 1. a 2.sv.vojne a všetkých ostatných povojnových konfliktoch. USA peniaze sú za všetkými! Ste nepriateľom každého človeka.

301919

5.1.2014 18:38

RE: Trezor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 301919

Víte dobře, že hybatelem všech událostí nejsou USA, které jsou jen mocenským nástrojem kliky oligarchů. Něco si nastudujte o vládě tří městských států:
D.C. (District of Columbia) coby vojenském centru moci
City of London (neplést si s Londýnem, Britové mu taky říkají Square mile) coby finančním centru moci
Vatican coby ideologickém centru moci

Všechny tři mají svou autonomii, právně nejsou součástí států v nichž leží (tedy USA, Británie a Itálie), neplatí v nich ústavy těchto států, mají své vlastní zákony. O Vatikánu se to ví, o těch dalších se to moc neví. Za těmito městy stojí ti, kdo vládnou tomuto světu. Ti jsou odpovědní za všechno to svinstvo ve světě nikoli armády loutkových států.

302075

3.1.2014 15:17

RE: Trezor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 301857

Strašně by mne zajímalo, zda v případě podobného accidentu na vaší ambasádě by to vyšetřovala BIS???

301921

3.1.2014 19:48

RE: Trezor

Ríša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 301849

pan džamál by podle své víry asi přebrat neměl, alespoň myslím. nepřu se o to, co by se asi našlo na ambasádách jmenovaných a asi i dalších států - ale tady jde o to - států... ne podivného teritoria...

301952

3.1.2014 1:12

Zajímavá zjištění

Olas 89.?.?.?

Napadlo mě, co dělala naše bezpečnostní služba, že neměla ani potuchy když při úpravách budoucího sídla Palestinských "teroristů" byly do budovy naváženy zbraně a munice jak sdělil náš geniální červík, které by stačily jak sdělila naše masmedia (ze zdrojů ...?) k vyzbrojení větší jednotky teroristů ovázaných šátkem "Arafat", kteří měli vzápětí vyrazit k útoku na ..... (dosaďme si sami) Jak vyplývá z informací našich masmedií idiot velvyslanec si vše způsobil sám svým diletantsvím. Debilové, kteří ho do naší země vyslali ho nepoučili, jak má s trezorem zacházet. Naštěstí ten palestinský imbecil neinicioval kapesní nukleární nálož, ktertou mohl přenášet třeba ve slipech (nevím jestli palestinci vůbec znají a používají tuto část oděvu) a tato nálož by vybouchla u sochy sv. Václava ..... No a dost uvidíme co nám naši žumpaboys naservírijí. Je s podivem že mnohem závažnější případy zůstávají v skrytu a k tomuto všichni ihned vděli vše. Chyběla mi jen pani Němcová

301850

3.1.2014 13:31

RE: Zajímavá zjištění

lebleu 62.?.?.?

Reakce na 301850

Mne zase napadlo, čo robila česká polícia a BIS v budove veľvyslanectva. Teda, keď tam už boli, tak nejaké tie ploštice sa priam pýtajú, o tom potom, alééé.. ako je to vlastne v tomto storočí s nedotknuteľnosťou veľvyslanectva a diplomatov? Či v rámci demolácie systému medzinárodného práva už aj to ide kade ľahšie?

301911

3.1.2014 1:15

Konspirace

Andrew Siddur 77.?.?.?

Protektor Seemann odjel do Izraele, aby mu jeho chlebodárci poskytli další instrukce, ale také aby on jim ukázal, že má události v Čechii pevně pod kontrolou. "Pomsta se ponese ve znamení cynismu," zaduněl plynulou hebrejštinou, a na důkaz svého odhodlání vyexoval lahev araku.

Den poté, co se Seemann vrátil na svoje české pracoviště, jmenoval palestinského velvyslance. Co víc, pozorně si vyslechl všechny jeho výhrady k nedávným Seemannovým extempore, mezi kterými vynikal zejména provokativní nápad přestěhovat izraelskou ambasádu do Jeruzaléma. Sotva si mohl Muhammad Džamál povšimnout nepatrného nezúčastněného úsměvu na starcově tváři.

Neuplynulo ani čtvrt roku, a Muhammad Džamál již není mezi živými.

---
(Veškerá podobnost s osobami žijícími nebo zesnulými je čistě pravděpodobná.)

301851

3.1.2014 1:35

RE: Konspirace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 171.?.?.?

Reakce na 301851

jj, dostal od zastupujícího říšského protektora Seemana explodující láhev šaratice, prý na novorční přípitek, ale s takovou silou zřejmě pan vyslanec nepočítal...

301853

3.1.2014 20:22

RE: Konspirace

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 301851

zmíněný pan prezident je alespoň čech, ne import jako třeba kharl von bahhoff. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

301958

3.1.2014 23:45

RE: Konspirace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301958

má to jeden háček, a sice, že Zeman je fanatickej sionista jako prase....

301972

6.1.2014 19:21

RE: Konspirace

nz 99.?.?.?

Reakce na 301972

Nejlepsi na tom je, ze v tom je urcity (ci mel by byt) rozpor. Jelikoz jako kovanej komoush (kdo byl jednou okovan se uz kopyta nezbavi, vlastne se sam kopytem stava) by mel byt pravy opak. Vsak ti z dospelejsich si urcite dobre pamatuji, jak Rud'as psal ve svych zurivych svestkovych vyplodech o "sionistickych centralach". V te dobe jsem nerozumel co tim myslej, ale casem to cloveku dojde.

Cili - logicky uzaver je, ze prezoush Miloshe je pouha vychcandira. Odkud jde shekel, tam mu jde huba. Kdyby byli v Cesku jeste Rusy, byl by to putinovec jak vysitej.

302142

4.1.2014 0:41

RE: Konspirace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 301958

Tak o tom Češství by se dalo úspěšně polemizovat u všech těch politických i ostatních figur na vedoucích postech. Včetně toho Khárla... "Po skutcích poznáte je", děl kdysi jeden z nich. A taky že jo - skončil na kříži. [bliji]

301974

3.1.2014 1:59

Novoroční petarda

dakotaP 172.?.?.?

Říkal jeden z BIS že ten okruh primárního zabezpečení trezoru co byl napojen na rozbušku byl jištěný heslem ARABELA. Tak to je teda velice podivné. Nemělo to být nastaveno na ARAFAT?

301855

3.1.2014 6:28

Kdo financuje palestinu???

newlenin 37.?.?.?

Kdo financuje palestinu??? Odkud se berou peníze např, na provoz zastupitelských úřadů a na nijak skromný provoz palestinského vedení. Tak že si každý stihne ulít pár milionů do své kapsy??? Danový systém předpokldám neexistuje.

Ctěl bych v česku založit bezdomovecké osvobozenecké hnutí. A následně bezdomovecký stát. Kdo mi ho bude financovat, a za jakých podmínek??
Děkuji za bohatou diskusi.

301866

3.1.2014 15:16

RE: Kdo financuje palestinu???

nz 99.?.?.?

Reakce na 301866

Pane, vse pokud jde o historickou znalost, je jen otazkou osobniho zajmu. V urcitem obdobi (je to nejakych 20let zpet) doslo k urcitemu 'porozumeni' mezi PLO (puvodne Fatah) a Izraelem. Nasledkem bylo vnitrni palestinske vzboureni, ktere dalo zaklad pro vytvoreni spolku HAMAS. Ten byl pro Izrael neprijatelny a tudiz byl promptme oznacen za teroristickou organizaci. Nasledne doslo k 'mensi' obcanske valce mezi obema 'osvobozeneckymi' organizacemi po cemz, z hlediska zajmu 'internacionalni komunity' se stalo PLO jedinym legitimnim representantem vsech Palestincu.

V te dobe vsak ziskal HAMAS v oblasti Gazy kompletni prevahu v sympatiich a bezprecedentni vliv. Ten se nevenoval jen nasilne odbojove cinnosti ale take spolecensky dobrocinnym zalezitostem od materskych skol az po vyplaceni duchodu. Gaza je jiz radu let provozovana touto organizaci. (Mimochodem, imprivizovane strely nepriletaji ze zapadniho brehu ale z Gazy). Zapadni breh naproti tomu se stal vice mene 'neutralnim' (z izraelskeho pohledu) a az na druhou intifadu (vyprovokovanou Saronem navstevou sporneho chramu) tam byl celkem klid. Samozrejme vse neprobihalo tak hladce a v jedne dobe (tesne pred smrti Arafata) doslo tez k izralske vojenske inkurzi v Ramalahu - sidla pelestinske vlady (primo do objektu ale nevstoupili).

Neni proto duvodu se nedomnivat, ze soucasna 'jedina a legitimni' vlada v cele s M.Abbasem je v podstate pro Izrael prijatelna a v nouzi jinych reseni - zadouci. Zbytek si muzete domyslet a vyhledat sam. Chce to jen chtit.

301920

4.1.2014 8:13

RE: Kdo financuje palestinu???

dfgh 37.?.?.?

Reakce na 301920

Celých šest let jsme všichni skrze EU platili ze svých daní a nových státních dluhů nemakačenky v pásmu Gazy. Od roku 1994 jsme tam na platy a důchody poslali v přepočtu přes 150 miliard korun pro lidi, kteří nikdy nepracovali, než na to přišel Evropský účetní dvůr.

301987

4.1.2014 15:40

RE: Kdo financuje palestinu???

nz 99.?.?.?

Reakce na 301987

Z toho co jsem cetl v minulosti mi dochazi, ze veskere platby do okupovane Palestiny jdou skrz Izrael. (Jiz jim parkrat platby zastavil.) Zda dostanou vse je otazkou. Samozrejme, samostatny stat nejsou a nikdy jim nebudou. Cela vec je obrazem utrpeni aby to cely svet videl a ma-li svedomi, citil; uzemi Zapadniho brehu bude - vlastne jiz je asimilovano do statu Izrael. Gaza zustane turistickym skanzenem, v tom lepsim pripade. Jeden cely narod byl ped ocima sveta zlikvidovan. Tudiz, mluvit o nemakacenkach je absurdita.

Vyhybam se emocionalnim zalezitostem a vecem morality, s tim se kazdy musi vyporadat po svem. Ti kterym imponuje nasili to asi vyhovuje. K pochopeni je samozrejme vyhodne si s nekterym z Palestincu promluvit osobne. Ja jsem mluvil jak s Palestinci tak s temi Zidy, kteri pro dobry duvod Izrael opustili. Mam k nim za to urcity respect a vitam je jako svoje spoluobcany.

302018

5.1.2014 22:16

RE: Kdo financuje palestinu???

Frederik Schonthal 78.?.?.?

Reakce na 302018

Zadny palestinsky narod neexistuje. Je to svoloc ktera se tam stahla z okolnich arabskych statu, to vi kazdy, kdo tam byl.

302083

6.1.2014 15:46

RE: Kdo financuje palestinu???

nz 99.?.?.?

Reakce na 302083

Vy jste mistr ve lzi. Zaslouzite medaili Theodora Hertzela. V pripade ze zertujete, jsem ochoten obvineni stahnout.

302128

4.1.2014 8:19

RE: Kdo financuje palestinu???

newlenin 37.?.?.?

Reakce na 301920

Jako OSVČ nemám čas se domnívat, domýšlet a vyhledávat pí....
Byl bych vděčen za přímou odpověď: Kdo platí palestinu??!!

301988

3.1.2014 8:46

Tech podivnosti kolem te udalosti je povic

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Ve ctvrtek 2.ledna po sedmnacte hodine se uskutecnil rozhovor na zpravodajske ctyriadvacitce s jednim obcanem prazskeho objektu, kde byla vybudovana palestynska ambasada. Neslysel jsem jej cely, nicmene jsem se dozvedel, ze tamni obcane se jeste pred zacatkem vystavby postavili oficialnim protestem proti tomu, aby tu vystavbu jejich Mestsky urad povolil. Ten jim vsak podle vypovedi toho cloveka vubec ani neodpovedel a vystavbu povolil. Protestujici obcane tehdy argumentovali tim, ze Palestynci svymi teroristickými akcemi po celem svete nezarucuji, ze v jejich objektu nedojde k necemu mimoradnemu. Navic ten mluvci poznamenal, ze CR je jedna z mala zemi, ktera ma diplomaticky kontakt s Palestynou (trvajici od doby pred rokem 1989), ale co je pro me ponekud podivuhodne, je to, ze ten kontakt neni oboustranny, ze tedy CR s Palestynci na jejich uzemi a ani nikde jinde obdobne diplomaticke zastoupeni (podle toho cloveka) nema. Uf, uf! To je opravdu zvlastni. Ptam se: Proc podstupujeme takove okliky, jestli ty okliky jsou pravdive? (A dalsi zajimavost: Nezaregistroval jsem, ze by TV 24 ten rozhovor jeste jednou prezentovala...)
Doslova mi pak ale vyrazilo dech, kdyz jsem si uvedomil, ze onen diplomat/neboztik predal teprve docista nedavno prezidentu Zemanovi poverovaci listiny. Jak mohl, proboha, prezident akceptovat ty veskere podivnosti? Kdo mu to odklepnul? Ktera zeme? Vzdyt ta anomalie musi byt v mezinarodnim kontaktu urcitym zadrhelem, pokud neni nejakou skrytou taktikou.

301877

3.1.2014 22:19

RE: Tech podivnosti kolem te udalosti je povic

Jene-baci 193.?.?.?

Reakce na 301877

SMOM – Sovereign Military Order of Malta – is a fully independent entity with an ancient tradition and glorious history. Founded before the conquest of Jerusalem in 1099 by the crusaders, recognized in 1113 by Pope Pascal II, from 1310 to 1522 SMOM held the sovereignity of the island of Rhodes, and from 1530 to 1798 of the island of Malta. Then, after temporary Sees, the Order finally established itself in 1834 in Rome, where it holds several extraterritorial areas.Its members are known as the “Knights of Malta”. Under the provisions of International Law, the Order mantains diplomatic relations with 64 countries in the world as well as with many international organizations.His most Eminent Highness the Prince and Grand Master of the Order rules over a world-wide organization dedicated solely, as its ancient tradition dictates, to providing assistance in the hospitaller, charitable and social fields.

301969

4.1.2014 5:27

RE: Tech podivnosti kolem te udalosti je povic

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 301969

Mozna si myslite, ze jsem nad vasim cizojazycnym zaskveni vedle jako mnoho dnesnich ucitelek anglictiny v Cesku...

Mel jsem dlouho na jazyku otazku, proc tak reagujete, jestli nahodou nemate potize s cestinou, ale pak jsem dospel k podezreni, ze to muze byt od vas snaha oponovat za kazdou cenu. Jakesi detske dupnuti.

>a world-wide organization dedicated solely, as its ancient tradition dictates, to providing assistance in the hospitaller, charitable and social fields.
Ja jsem napsal:
>>CR je jedna z mala zemi, ktera ma diplomaticky kontakt s Palestynou (trvajici od doby pred rokem 1989), ale co je pro me ponekud podivuhodne, je to, ze ten kontakt neni oboustranny, ze tedy CR s Palestynci na jejich uzemi a ani nikde jinde obdobne diplomaticke zastoupeni (podle toho cloveka) nema.
A nyni dodavam: Zrod toho diplomatickeho kontaktu se datuje rokem 1978. Byla to doba, kdy komunisticke Ceskoslovensko podporovalo palestynske hnuti odporu tak, ze vybrani Pelestynci byli u nas vycvicovani a nasledne i vyzbrojovani (v CSSR vyvinutym a vyrabenym semtexem) pro teroristicke akce, jakymi, namatkou, byly nedavno dve ve Volgogradu.

>ancient tradition dictates, to providing assistance in the hospitaller, charitable and social fields.
Ano, souhlasim, ale pokud se jedna o jednostrannost, jez je zalozena na vyuce terorismu, jsem zasadne proti jakekoli "providing assistance". Notabene kdyz se jedna o jednostrannost - to je jako zneuzivani..., nepripada vam to tak?

301982

4.1.2014 16:27

RE: Tech podivnosti kolem te udalosti je povic

nz 99.?.?.?

Reakce na 301982

To byl rok 1978, jak rikate. Mam jiste pochybnosti o "vycvicovani palestinskych teroristu" a ochotnym vybavovanim je Semtexem, ale budiz. (Ten Semtex se vyskytoval i v rukach irskych teroristu. O udalostech v Rusku nevime pokud jde o pouzity material nic. Semtex neni jediny toho druhu.)

Pouhych 30let pred tim bylo to same komunisticke Ceskoslovensko na strane opacne - a vybavovalo 'teroristy' opacneho druhu. Takovy skok - neni to zajimave? Ocekaval bych debatu v tom smeru, ale i vase pripominka je vecna a pripadna.

302020

4.1.2014 8:13

RE: Tech podivnosti kolem te udalosti je povic

Anna R. 217.?.?.?

Reakce na 301969

To jste tak líný, že to nepřeložíte do jazyka na těchto stránkách obvyklého, nebo tak přezíravý, že opovrhujete každým, kdo neumí dokonale anglicky?

To nejhezčí, co jako národ máme a spojuje nás to, je naše řeč. Silně mi vadí, když je neustále zaplevelována angličtinou, protože čecháčci musí neustále někomu zakomplexovaně lézt do zadku.

Moji rodiče si prožili za války nadvládu němčiny, na mě se zamlada tlačila ruština, ale zdaleka to nebyl takový tlak, jaký je v současnosti ze strany angličtiny.

Takže bych prosila - budu parafrázovat výrok "Čechy Čechům" - Čechům češtinu. Angličtinu si nechejte pro Angličany.

301986

4.1.2014 11:03

RE: Tech podivnosti kolem te udalosti je povic

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 301986

>To jste tak líný, že to nepřeložíte do jazyka na těchto stránkách obvyklého, nebo tak přezíravý, že opovrhujete každým, kdo neumí dokonale anglicky?
Vazena pani, naprosto s vami souhlasim. Ja, kdyz jsem reagoval na ten predesly anglicky text, jsem si nejdrive overil kliknutim na Jene-baci 193.?.?.?, jestli ten clovek taky pise cesky, a pise. Proto jsem mj. (mozna necitelne jinotajne) uvedl:
>>pak jsem dospel k podezreni, ze to muze byt od vas snaha oponovat za kazdou cenu. Jakesi detske dupnuti.
Cili jinym zpusobem jsem napsal totez, co vy. A taky plne souhlasim s tim, ze:
>To nejhezčí, co jako národ máme a spojuje nás to, je naše řeč. Silně mi vadí, když je neustále zaplevelována angličtinou, protože čecháčci musí neustále někomu zakomplexovaně lézt do zadku.
(Ale soucasne se chci omluvit. Sam nepisu ciste cesky, a to proto, ze moje potomstvo zije v rozlicnych zemich, procez pocitac mam, ja pocitacovy primitiv, naporad prizpusoben forme, ktera v jejich pocitacovych jazycich se zarucene neprojevuje jako matematicke vzorce, treba. Dekuji za pripadne pochopeni, mne na tom po vasi odhodlane kritice velice zalezi.)

302002

3.1.2014 8:50

Diskuse bývají lakmusovým papírkem...

nedivísek 213.?.?.?

Diskuse pod článkem na novinkách je průhledná jak sklo... [chechtot]

301878

3.1.2014 9:18

Neambasády

JakoPako 194.?.?.?

Předem se omlouvám, ale stále nechápu, proč dáváte každé straně + či -. Upřímně, všichni stojí za hovno. Na straně hvězd či půlměsíců je to úplně jedno. Jedinkrát jsem měl tu smůlu navštívit "arabskou" ambasádu, raději nebudu říkat kterého národa. Pánové, smrdělo to tam lacinou voňavkou. Spíš než zbraně a výbušniny tam hledejte děvky a chlast. Tyhle budovy slouží jako nevěstince, noclehárny, překupnická sídla kdejakého sortimentu od drog, zbraní, tajných informací a všeho možného. Vše pod rouškou "pořádku", za miliony v centru Prahy.´
Takže pravda? ... zeptejte se Švejka ...

301882

3.1.2014 11:15

RE: Neambasády

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 301882

poslyš, jakopako, nekladeš si ty správné otázky, a dobře uspořádané otázky, které mají předem dané odpovědi, které pak vedou k vyluštění jediné možné tajenky, no a po rozluštění nám vyjde, že se do ambasády izmaelity pod rouškou tmy s vakem zbraní a výbušnin zahalen v kaftanu vkrádal izraelita , aby mohl nějak škodit

301896

3.1.2014 12:26

RE: Neambasády

JakoPako 194.?.?.?

Reakce na 301896

Už není kde škodit, všechno je tak rozmrvené, že nyní už jen vyplouvají absolutní hovna z kanálu. Takže se pak nedivte, že palestinský dvojitý agent (tedy diplomat)po rozbujelé noci s rumunskou náctiletou prostitutkou v Čechách omylem splete krabičku kokainu s výbušninou, kterou měl druhý den střelit izraelské rozvědce k pokusu o klamný atentát na vlastní ambasádu atd atd atd .... otázky si opravdu již nějaký ten rok nekladu .. Lituji vyšetřovatelů, kteří již nyní ví, že musí lhát a lhát a lhát ... Neptejte se ! .. neuslyšíte pak lži ..
Zdař bůh,,

301905

3.1.2014 13:14

RE: Neambasády

Ji®ik 78.?.?.?

Reakce na 301905

Jak jsem předpokládal, spousta šábes-gojjim trollů se tu vyrojila...

Pro pana Stworu, už to tu jeden čtenář dával http://czech.ruvr.ru/2014_01_03/Palestinsky-velvys...
Doplnit článek o vyjádření jeho rodiny by bylo fajn...

301910

3.1.2014 13:37

RE: Neambasády

JakoPako 194.?.?.?

Reakce na 301910

S tím trollem souhlasím, ostatní asi neklapne ..
Ale nebudu vám vzdorovat, stejně jak tento článek, na každou otázku je 1000 odpovědí ...
Jen doplnění. Zvědavec je vynikající "spirála". Nedostanete odpovědi, jen otázky. I když se ve skutečnosti tváří naopak .. Zvědavce si s chutí přečtu, ale neřeším, co nevyřeším.
Jinak pokud vy sám chcete být "užitečný" existuje způsob jak bojovat proti těm vašim šábes-gojjim.
Ač asi nevěříte, ale ležíme na stejné barikádě ..
Hodně sil

301912

3.1.2014 13:49

RE: Neambasády

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 301910

rodina agenta ví prd, či jinak, zná jen to, co se šíří jako mlha do informačního vakua

301915

3.1.2014 14:44

RE: Neambasády

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 301905

Víte jakopako, že lidská hovna s chazarskou DNA byla objevena ve sklepě VTC po 11. 9. v New yorku? Ono totiž trvá, než se tam ty tuny trhavin natahají.

301917

3.1.2014 9:26

Kdo je kdo?

Technik 213.?.?.?

Je komické, jak se na serveru "parlamentnilisty.cz" dává prostor "odborníku" na bezpečnostní situaci v čr "AMERICKÉMU" novináři Eriku Bestovi! Jeho názory jsou "IN" protože je americký a žije v česku (rozuměj v kolonii). Kdo živí jeho?? A kde bere tu odbornost komentovat hlavní události v čr?? Sám je v bezpečnostní oblasti totální lama, která si nechá vrtat koleno pro cent. Mám s ním osobní zkušenost. Chtěl si ze strachu nainstalovat kamery a pak zjistil, že na to nemá. Bezpečnostní systém si nechal namontovat od firmy, které pak odmítal zaplatit, protože mu jím vybraná bezpečnostní agentura namontovala vysílač tak "odborně", že ten vysílač přes příčku v bytě odprásknul při vysílání klávesnici (BUS rozhraní) EZS... [chechtot]

301884

3.1.2014 11:53

RE: Kdo je kdo?

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 301884

Nesouhlasim s vasim nazorem na Erica Besta. Ten clovek je regulerni konspiracni teoretik. A mistni situaci ma najetou, je tu myslim od plyse.

301901

3.1.2014 9:46

Islám

Pepa1 95.?.?.?

Popravdě se domnívám, že v euroatlantický civilizaci se muslimáci nehoděj nikomu... kromě jejich ropy. Takže i kdyby zatím stál někdo , koho pan Stwora naznačuje, tak jedině dobře že jsou tyhle muslimadla zdiskreditovaný.

301885

3.1.2014 10:32

CŘ leze ze všech zemí království Nosatých polobohů nejvíc do zadku po vzoru CCCP

r.m. 80.?.?.?

Džamálova dcera Rana dodala, že sejf se do tohoto týdne nacházel v budově zamýšlené budoucí palestinské ambasády, do jeho bytu ho stěhovali teprve večer před explozí. [velký smích]

301889

3.1.2014 20:32

RE: CŘ leze ze všech zemí království Nosatých polobohů nejvíc do zadku po vzoru CCCP

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 301889

aha, no, ano, dcera rana. co ta vlastně měla vědět o přípravě a průběhu diplomatické mise, pracích kolem ní? neměla spíš běhat po praze, obíhat různé večírky, shánět bílé kluky a nakupovat koks? tomu by asi rozuměla líp.

301960

7.1.2014 21:37

RE: CŘ leze ze všech zemí království Nosatých polobohů nejvíc do zadku po vzoru CCCP

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 301960

"shánět bílé kluky" jste napsal? vy jste rasista jak poleno, vy demokrate; přitom proti ní jste obyčejná socka)))

302201

3.1.2014 11:11

Novinky i Parlamentní

ascharad 90.?.?.?

listy se snaží vysvětlit nechápavému občanovi, že se jedná o jasnou sebevraždu. Ten palestinec se zavraždil sám v domě kde nebylo přes zbraně kam plivnout, což je u palestinců obvyklé a ohrožuje to bezpečnost občanů a celého českého státu. à cui bono?

301894

3.1.2014 11:56

jedna z odpovedí

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

na ruvr píšou toto

http://slovak.ruvr.ru/2014_01_03/Velvyslanec-Pales...

pokud je to pravda, tak jsme doma informováni dost balastem

301902

3.1.2014 12:17

Smrt za smrt?

Andrew Siddur 77.?.?.?

Smrt za smrt?
(Umírá Sharon.)

301904

4.1.2014 4:27

RE: Smrt za smrt?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 301904

Tenkrat sem byl pozvanej arabskym canadanem do arabsky spolecnosti na kebab a pitu a tak sem prijal. Docela slusna party kde sem pri ty voslave Sharonovi "Pepky" k ty vobrovsky porci kebabu a pity nasoukal celou basu piv Holsten kdyz me hostitel mezi vroucnejma pranima k Mohamedu aby Sharon kterej si nemuze uz vytrit ani prdel Israelcum co nejdyl vydrzel... furt pobizel a ujistoval, ze to pivo ma jen pro mou vosobu a ja ho nechtel urazit jeho pohostinnost. A vida, von fakt ty araby ten jejich Allah tenkrat kdyz v Israeli drzeli smutek vsechny do jednoho vyslysel .... [chechtot] [chechtot] [chechtot]

301979

3.1.2014 12:57

Possad

Josef Abrhám 109.?.?.?

Zlikvidujeme fšemi způsoby všechny palestinské terroristi ať se schovají do výcvikové země Tschechei nebo jinde na světě! Stěhováky a elektrikáře máme fšude!!

301908

3.1.2014 14:29

nahoda ci nie??

nicky 91.?.?.?

bolo zverejnene, ze pred svojim menovanim v Cesku posobil aj v Egypte a tam je predsa uz nejaku dobu politicky velmi horuco... mozno to ma suvis a s jeho posobenim tam...
ta rychlost s akou hned na zaciatku vylucili terorostický utok , ta oficialna verzia o nestastnej nahode ´- nehode ktoru velmi rychlo prostrednictvom pana Cervicka ponukli verejnosti media to vsetko je velmi podozrive ... nic sa nedeje proste blba nahoda,len ziadne otazky nie je naco sa pýtat..
ten clovek uz nejaku dobu posobil v politike nebol to nejaky neskusený zaciatocnik aby urobil takuto hlupu chybu....

301916

3.1.2014 15:22

komu to prospělo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

No, přece těm, co na ně nesmíme ani pomyslet. [chechtot]

301923

3.1.2014 15:26

reductio ad absurdum

nickelstahl 172.?.?.?

Zastupitelství neexistujicího Palestinského státu na úrovni velvyslanectví existují ve své trojrozměrné absurdnosti většinou v Africe a ve východoevropských zemích. Ostatni svět trpí akorát určitý druh zastupitelských misí, na které se nevztahuje diplomatická imunita, a tak je “mírumilovná” PLO nemůže jednoduše používat jako mezisklady zbraní, jako je tomu třeba v Praze. Kdy se konečně Česko vymaní ze sféry debilizujícího carismu-putinismu a vyhodí ze země všelijakou pakáž se kterou se přátelil Husák a která tam nemá co dělat?

301924

3.1.2014 20:38

RE: reductio ad absurdum

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 301924

>Zastupitelství neexistujicího Palestinského státu na úrovni
>velvyslanectví existují ve své trojrozměrné absurdnosti
>většinou v Africe a ve východoevropských zemích. Ostatni
>svět trpí akorát určitý druh zastupitelských misí, na
>které se nevztahuje diplomatická imunita, a tak je
>“mírumilovná” PLO nemůže jednoduše používat jako
>mezisklady zbraní, jako je tomu třeba v Praze. Kdy se konečně
>Česko vymaní ze sféry debilizujícího carismu-putinismu a
>vyhodí ze země všelijakou pakáž se kterou se přátelil
>Husák a která tam nemá co dělat?


není to ale spíš dílo havlo-schwazenbergismu?

301961

3.1.2014 16:06

pár důležitách faktů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 180.?.?.?

Pane Vladimíre. Když už píšete článek na tak závažné téma, měl byste si prostudovat více zpravodajských zdrojů, aby byl kvalitnější a objevnější, takže k tomu mám opár poznámek:

1) dočetl jsem se, že o těch objevených zbraních napsal jen židovsko-pravičácký plátek Respekt, police toto nepotvrdila.

2) četl jsem jiný článek, který píše o tom, že Izraelské a USA velvyslanectví je až po strop nacpané zbraněmi, protože jim to český stát povolil, na rozdíl od toho Palestinského, na US velvyslanectví jsou ještě k tomu profesionální američtí vojáci.
Ať žije česká neutralita a absence dvojího metru

3) onen velvyslanec nebyl žádný rychlokvašený terorista, ale žil v Praze už v 80. letech, na rozdíl od Izraelských rychlokvašek, co sem nalifrovala havlova židovská klika po 89.

4) policie to od začátku vyšetřuje jako nehodu, ne jako vraždu nebo teroristický čin což je podivné. Kdybych hodil pertardu za plot izraelské ambasády, tak na to nasadí protiteroristickou jednotku a v noci mi vykopne dveře URNA

Na závěr bych dodal, že je skoro jisté, že za to může Mossad nebo CIA. Kdyby byl palestinský velvyslanec zkušeným teroristou, tak mu ta výbušnina nebouchne v ruce, ale tam kde má. Cui bono? To je přece naprosto jasné.

301929

3.1.2014 16:25

"Asistovaný" atentát?

Andrew Siddur 77.?.?.?

Existuje teorie, podle níž americké tajné služby, jakmile se o tom záměru dozvěděly, nahrávaly "fousáčům z jeskyně" v jejich velkolepém plánu útoku na dvojčata; že doslova vedly jejich kroky a umetaly jim cestu, kdykoliv hrozilo, že "fousáči" pokus o atentát pro nedostatek zkušeností a cílevědomosti vzdají.

Potom je jen krůček k tomu domnívat se, že i zde šlo o podobně "asistovaný" atentát.
Židovští agenti se mohli dozvědět, že palestinští velvyslanci si potrpí na zabezpečení trezorů výbušninou, takže pro ně posléze nebylo problém narafičit k trezoru vlastní trhavinu, která, na rozdíl od té stávající, v příhodnou chvíli vybouchla.

A zkuste pak dokázat, že si to tam nedali Palestinci sami. Nepochybujme o tom, že na to, aby všechno vypadalo tak přirozeně a bez cizího zavinění, musí být tajné služby machři.

301930

3.1.2014 17:00

off topic

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 162.?.?.?

Omlouvám se za offtopic, ale tohle by se hodilo do rubriky "ve zkratce"

http://www.novinky.cz/ekonomika/323486-za-oslabeni...

301932

3.1.2014 17:03

Všechno jsou jen spekulace,

Petr K 46.?.?.?

ale když uvážím, jak se jednotlivé frakce palestinského odboje mezi sebou perou, tak kdo ví, jak to vlastně všechno je. Nejen Mosad je podezřelý.

301933

3.1.2014 18:17

Palestinci

ikke 78.?.?.?

Byli s nimi vzdy problemky - platili v 70tych a 80tych letech jako teroristi. Kdyz behem prvni valky na Golfu padaly rakety Huseina na Izrael, stali na strechach svych domu a kriceli "Allah abkar" (= Buh je veliky). Alespon dle zaberu TV, buchvi koho natocili. [mrknutí jedním okem]

Koncem prosince minuleho roku zverejnil norsky tisk zpravu o zneuzivani penez EU a Norska ohledne financovani palestinske samospravy. Jde udajne o platy 61.000 uredniku teto samospravy, kteri nebyli po dobu 6 1/2 roku v praci, protoze nejsou "politicky spolehlivy". Nejsou totiz clenove "HAMAS".
Udaje zjistil kontrolni urad EU European Court of Auditors (obdoba ceskeho NKU) a udajne je president Palestiny potvrdil:
"Je spravne, ze urednici samospravy jsou placeni ze zdroju EU, ale nesmeji pracovat" (vlastni preklad z norstiny).
Jine spravy zneuziti penez EU nevylucuji:
http://www.thesundaytimes.co.uk/sto/news/world_news/Middle_East/article1326858.ece

Celkem se tematem nezabyvam - proto jen par postrehu mimo vlastni zajem. Vubec se ale nedivim, ze to tam "bouchlo" [bliji]

301937

3.1.2014 22:38

Izrael připravuje odstranění Abbáse

Andrew Siddur 77.?.?.?

To jsou náhodičky...

301971

4.1.2014 0:49

Jen drobná oprava

Klapiki 89.?.?.?

Ta poslední věta by měla znít: "Nečekejte, že se někdy na tomto serveru dozvíte pravdu." [smích]

301975

4.1.2014 8:37

RE: Jen drobná oprava

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 301975

>Ta poslední věta by měla znít: "Nečekejte, že se někdy na
>tomto serveru dozvíte pravdu." [smích]

Ne, měla by správně znít: "Nečekejte, že se někdy na vůbec jakémkoliv serveru dozvíte pravdu"
[velký smích]

301989

5.1.2014 8:42

RE: Jen drobná oprava

Klapiki 89.?.?.?

Reakce na 301989

"... a zejména ne na tomto." [chechtot] [chechtot] [chechtot]

302047

11.1.2014 16:52

RE: Jen drobná oprava

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

Reakce na 302047

No na rozdíl od serverů které úmyslně matou a lžou, se tento alespoň snaží, byť asi zcela marně, se té pravdy dohledat. Těžko se k pravdě dopídíš když ti co ji vědí úmyslně matou.

302383

4.1.2014 2:23

Ulož.to

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

O tom jak funguje politika, policie, tajné služby ...
Radovan_Krejcir.doc

Doporučuju před čtením nic nejíst
[bliji]

301977

4.1.2014 9:36

RE: Ulož.to

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?

Reakce na 301977

nojo, zda se ze maly-velky cesky vekslacek-paseracek se zacal cpat kam nema, a jeste provokoval okazalym vystavovanim toho co si nakrad. Ale to vite, ve vyssich patrech pyramidy zla uz je trochu tesno, a kdyz jeste nemate ten spravy kosheeer puvod, tak tam pro vas proste misto neni...

301991

4.1.2014 4:34

Lež má krátké nohy

příjeměsebavim 172.?.?.?


Ministerstvo už ve čtvrtek uvedlo, že bude po Palestincích požadovat vysvětlení, proč v objektu budoucí ambasády v Suchdole našli policisté nelegální zbraně. Podle nepotvrzených informací ČTK mohlo jít až o 70 rychlopalných pušek.

http://zpravy.idnes.cz/vysvetleni-palestinska-amb...

[naštvaný] No tak se podívejte na tu neomalenou židovskou drzost, pane ministře! On si Izrael udělal z našeho výsostného území sklad zbraní aniž by nás o tom informoval. No pochopitelně, když se na ten arzenál náhodou přijde, jak se právě stalo, tak to Tel Aviv pohodlně svede na nás. Pane ministře, dovolte mi apelovat na vaší schopnost logicky uvažovat. Přece si nemyslíte že ty zbraně jsou majetek Palestinského státu. Vždyť sám víte že Palestinský stát neexistuje, tak jak mu může něco patřit, že?

301980

5.1.2014 15:11

RE: Lež má krátké nohy

nz 99.?.?.?

Reakce na 301980

Je-li to Pravda, nebylo by to v historii CSR poprve.
Tesne pred invazi vojsky VS v srpnu 1868 byly v SZ Cechach (myslim na Sokolovsku) "nalezeno skladiste zbrani kontrarevoluce" (krome tech milicionarskych, ktere byly za ne mylne oznaceny). Na obrazku byly davno vybehle samopaly Thompson s absolutne nedostatkovou munici v nasi oblasti. Kdo je tam polozil je celkem jedno. Je to ten samy opakujici se vzor; zabira ci se ceka ze zabere. Otazka je na koho.

302066

4.1.2014 8:08

Trolovia.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Nechcel som komentovať. Po prečítaní diskusie jedovatých chazarských trolov musím. Dejiny od Židobľševickej VOSR, zavedenie socializmu, obe svetové vojny, všetky vojenské agresie po 2.sv.vojne, Blízko východná jar, Perestrojka v Európe... za všetkým sú finančné záujmy USA a tie sú plne v réžii Izraela. USA sú vazalom Izraela. Židia tvrdia, že je jedno kto vyhrá voľby v USA, či demokrati, či republikáni, oni majú svoj záujem ošetrený. Súkromné korporácie ukradli občanom USA a ovládajú štát.

Všetko! významné dianie na svete sa deje s vedomím Chazarov, to je principiálny spôsob myslenia a vždy je pravdivý.

Palestína a Hebrejci v nej sú pôvodným národom, ich vek je taký istý, ako vek hebrejských židov, 5 tis. rokov a viac. Chazari o svojej nehebrejskej his-tóre mlčia a hebrejskú his-tóru nemajú.

Stav Palestíny je sprisahaním Izraela, USA a všetkých ich zadkovlezov, ktorí sa dohodli, že Palestínu vymažú z dejín ľudstva, tak ako Indiánov, Mayov, Aborigénov. Možno zajtra prídu zelení mužíci s tykadlami, ktorí vyhlásia ČR za svoje územie, a budú určovať, že kde môže mať ČR svoju ambasádu.

Sociologický výskum hovorí, že všade, kde žili židia, tak žili oddelene od pôvodného obyvateľstva, lebo to tak sami chceli. Ich spôsob života vždy mal za následok rozvrat a zničenie pôvodnej spoločnosti, obsadenie kľúčových postov v štáte a presadenie svojich finančno - mocenských záujmov. Dôkazom toho sú aj dnešné USA a ČR. Klaus povedal: Za všetko zlo v ekonomike a hospodárstve ČR môže EÚ. Nedopovedal, kto je bábkovodič EÚ a fakticky celého sveta. Čaká nás multikulti, strata osobných slobôd a ekonomické otroctvo.

Genocída Slovanov trvá skoro tisíc rokov. Dnešná genocída je nenásilná, ale funguje, pôvodné obyvateľstvo proti svojej vôli a pod diktátom EÚ zaznamenáva trvalý pokles populácie. Gény existujú, rasy existujú, rozdiel medzi ženou a mužom existuje nielen fyzický, to sú prírodné zákony a žiadny chazar ich nezmení. V USA rasové štatistiky sú oficiálne a legálne. V EÚ vás za ne budú kriminalizovať. A všetci sa tvárime, že sa nič nedeje. Anglosasožidovská civilizácia naštartovala svoj zánik a my sme do toho vlaku nastúpili. Dúfam, že Tomáš Haas bude v Palestíne súdený za rasizmus /Parlamentní listy/.

301985

4.1.2014 10:19

RE: Trolovia.

š. peres 3 172.?.?.?

Reakce na 301985

>Perestrojka v Európe... za všetkým sú finančné záujmy USA a tie sú plne v réžii Izraela. USA sú vazalom Izraela.
[chechtot]
O jaké finanční zájmy se jedná v případě Nízkých Tater nebo České kotliny? Dyť tam nikdy nic nebylo akorát ovce, slováci, češi a cikáni. A to neperestrojí ze své režisérské sesle ani samotnej pánbu.

301999

4.1.2014 12:12

RE: Trolovia.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 301999

"O jaké finanční zájmy se jedná v případě Nízkých Tater nebo České kotliny?" [zmaten]

Ty Nízké i Vysoké Tatry jsou jen kopce pro tůristy, medvědy a kamzíky. Ale český kráter, to je strategické území středu Evropy, označované coby most. Ono ne všechno a vždy se dá přemisťovat luftem a i to není jisté, takže vládcové v Evropě vědí, že kdo ovládá Čechy, tedy region a ne ty ohebné domorodce, ovládá Evropu. A historie to neustále jen a jen potvrzuje!!! No a protože vše souvisí se vším a na tom mostě se střetávají všechny okolní zájmy, je to taky prapůvod mentality tamní komunity zmítané jimi na všechny světové strany a ta se tak stává "světovou". [vyplazený jazyk]

Přitom příležitost skutečně být světovými má přímo nevídanou, ale jak praví přísloví - "doma není nikdo prorokem" - a tak ji, jak je v těchto končinách zvykem, nejspíš promarní. [pláč]

302007

4.1.2014 14:51

RE: Trolovia.

hc 90.?.?.?

Reakce na 302007

Máte pravdu, že toto území chtěl vždycky ovládat kde kdo. Ale mýlíte se, že obyvatelé tohoto území příslušné ovladače nezajímají. Bylo by dobré se domorodců zbavit, kdyby to nebylo tak obtížné, že se to nakonec nevyplatí. Mimochodem nejde o české specifikum. Podobný historický osud mají třeba Vietnamci.
P.S. bez ironie by mě zajímalo, co myslíte slovem "světovost". Já tomuhle pojmu nikdy nerozuměl.

302015

5.1.2014 11:15

RE: Trolovia.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 302015

No světovost je přece to, že svět o tom ví. Jde-li o zemi, pak o to čím je známá. Kdysi to byl třeba Jan Hus i bratr Žižka a také Komenský, později pak Pilsner Urquell, nebo Čapkův robot, které jsou dodnes světovými. Před ne tak dávnem pak třeba výrobky Jawa, či Tatra, nebo Jablonex a další s kladnou odezvou, ale i Semtex s odezvou přímo děsivou, no a v poplyšákové současnosti zejména ten roztomilý český vynález - tunel - a i jeho prarodič - Klaus. [překvapení] [chechtot]

Dnes by všechny tamty historické světovosti dokázalo hravě přebít cosi, na co už zde bylo párkrát poukázáno. Leč dosud se našel jen jediný vydavatel, který měl před léty odvahu předložit to k pozornosti veřejnosti ve 44 čísle nepříliš frekventovaného měsíčníku WM magazín, s neprestižním i když mnohdy zajímavým obsahem. A tak tato příležitost bude nejspíš pominuta proto, že se jí přece jen časem chopí cizina a zemi původu zapadá prach zapomnění. [pláč]

302055

4.1.2014 12:50

Výbuch a zbraně

Vanguard 78.?.?.?

Vzhledem k tomu, že palestinské "velvyslanectví" z neznámého důvodu skladovalo bez vědomí a souhlasu českých úřadů asi 70 rychlopalných zbraní, je pravděpodobné, že i výbušnina byla v trezoru s vědomím velvyslance a za výbuch může nějaká jeho chyba. Už jen za to skladování zbraní bysme měli všechny palestinské diplomaty vyhostit.

302008

4.1.2014 22:03

RE: Výbuch a zbraně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 302008

Já si naopak myslím, že v tak silně proizraelské zemi jaká je nynější čr je údajných 70 rychlopalných zbraní na palestinské ambasádě málo. Palestinci by měli tyto zbraně dodat tady každému kdo projeví zájem a přání vypořádat se zde s tou sionistickou svoločí jednou provždy.
Bohužel to není možné, protože celá tato aféra je řízenou provokací mossadu a jejich pohůnků zde, budeme si muset poradit jinak.

302028

5.1.2014 14:10

RE: Výbuch a zbraně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 302008

Nesmíte všemu tak bezmezně věřit. Dneska ten počet 70 redukovali na 12 a kdoví kde je pravda. [chechtot]

302062

4.1.2014 13:12

vyšla tím najevo další zlodějna mistra Schwarzenberka

r.m. 80.?.?.?

Palestinské velvyslanectví se muselo stěhovat narychlo
Komu dnes patří v pražské tzv. Diplomatické čtvrti komplex domů čp. 632 až 642 v ulici Na Kazance? Na přelomu let 2011 a 2012 tento státní majetek prodal tehdejší ministr zahraničí Karel Schwarzenberg neznámé společnosti Magic Carpet s.r.o., která patří přes další společnosti mediálnímu magnátu Ivanu Zachovi – majiteli televizních stanic sítě Prima, Radia Kiss Country a dalších. Jakou motivaci k tomu Schwarzenberg měl můžeme jen spekulovat… ale souvislost se snahou zajistit si podporu médií před prezidentskou volbou se nabízí.
Zdroj? Nacionalistický web - http://eretz.cz/2014/01/palestinske-velvyslanectvi-muselo-stehovat-narychlo/#more-23065
P.S. Od té doby, co Kchárl nepodpořil další nelegální výstavbu jevrejských osad, to má u nich rozlitý))))

302011

4.1.2014 16:00

RE: vyšla tím najevo další zlodějna mistra Schwarzenberka

*exe 172.?.?.?

Reakce na 302011

>Palestinské velvyslanectví se muselo stěhovat narychlo...

V budovách měly sídlo například afghánský a palestinský zastupitelský úřad. Bydleli tam zaměstnanci Rádia Svobodná Evropa/Rádia Svoboda (RFE/RL). V roce 2002 domy poškodila povodeň, škoda činila kolem 40 milionů korun.
http://aktualne.centrum.cz/domaci/regiony/praha/cl...

Je téměř prokázáno že se na tom afghánském zastupitelství, což byl víceméně kutloch Al Kajdy, schovával v roce 2002 bin Ladin. Jenže prodavačka v mlíkárně ho poznala a její manžel kontaktoval americké velvyslanectvi. To zahájilo ověřování informace které se protáhlo až do léta. Ale v tom momentu kdy se jednotka zvláštního nasazení chystala zatáhnout síť, přisly ty povodně a bin Ladin vzal za úsvitu roha na nafukovacím lehátku.

302019

5.1.2014 11:23

RE: vyšla tím najevo další zlodějna mistra Schwarzenberka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 302019

... a bin Ladin vzal za úsvitu roha na nafukovacím lehátku.

[překvapení] [cool] [chechtot]
Jo a tlačil ho jako remorkér ten vycvičený lachtan Gaston ze ZOO, který se chudák vysílením utopil. [vyplazený jazyk]

302056

4.1.2014 18:02

Sakra , tak kdo vlastně platí Palestinu !!

new lenin 37.?.?.?

Pokud nikdo z diskutujících není schopen odpovědět jasně, kdo financuje Palestinu, odkud přichzejí na jejich účty peníze, tak celá diskuse je mlácení prázdné slámy.
Tedy v tom směru, cui bono.
Kdo je živí a proč???!!! Politické vysvětlení je jistě možné.

Pane editore Stworo, pokusíte se o toto ??!!

302022

5.1.2014 10:21

RE: Sakra , tak kdo vlastně platí Palestinu !!

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 302022

Stačí když víme kdo platí a vydržuje israel, ano je to náš starý známý pan Holokaust.

302050

5.1.2014 12:55

RE: Sakra , tak kdo vlastně platí Palestinu !!

nhgt 37.?.?.?

Reakce na 302050

Jestli něco nelze upřít židům, tak je to schopnost se uživit. Sebe, své děti a ostatní rodinu.
Na rozdíl od komoušské palestiny která jenom kouká kde co ukrást a kde co a koho vydojit.

Z hlediska důstojnosti života nemá palestinský arab člověku ze západní civilizace co nabídnout. Možná tak uříznutou palici .....

302060

5.1.2014 18:26

RE: Sakra , tak kdo vlastně platí Palestinu !!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 302060

No jo, vono když se jedněm cpe horem dolem z USA a mají veškerý výhody, zatím co proti těm druhým jsou ze všech stran sankce, tak se jim to žije...

302073

5.1.2014 18:27

RE: Sakra , tak kdo vlastně platí Palestinu !!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 302060

pravda,Palestinci jen koukají, kdežto židé kradou a dojí

302074

4.1.2014 20:10

kdy ta pravda bude odhalena?

Jaroslav 37.?.?.?

Cele desetileti se jedna o Palestine a pritom nikdo neobjasni, co
se timto pojmem rozumi, ani proc zadna moc nedokaze tento problem vyresit.Pokud budeme zcela neutralni, coz by ale v dnesnim svete nemelo byt, pak stacilo by na pr., aby do Izraele byly vyslany
americke jednotky a tim by bezpecnost Izraele byly vyresena.
Mohly by to byt i jednotky OSN a totez do Palestiny.

Takhle to dela dojem, ze je zde zajem udrzovat zde neustale napeti.
A je i podivne, ze se nasly v palestinske ambasade zbrane-
ty mely byt snad pouzity proti nam nebo proti Nemcum atd.?????
Co by to prineslo - snad nikdo netvrdi, ze kdyby nekdo chytil
nejakeho Palestince s rucnimi zbranemi, ze by to ohrozovalo bezpecnost Evropy ?????? nebo Izraele.

302026

4.1.2014 23:00

korunu tomu nasadil taky žid Rusnok (jako obvykle)

r.m. 80.?.?.?

Ve čtvrtek úřadující premiér Jiří Rusnok na základě údajů z policejního vyšetřování prohlásil, že se jedná o „nešťastný případ a to, co se stalo, v žádném případě nebylo teroristickým činem“.

302031

5.1.2014 9:34

Není to sice k tématu, ale když si necháme líbit vše, tak proč ne i ozbrojené palestince...

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Vandas jen vyvolává nenávist, říká autor česko-romských vlajek

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/rozhovor-s-tomasem-rafou-o-cesko-romske-vlajce-fl0-/domaci.aspx?c=A140103_130435_domaci_zt

Návrhy česko-romských vlajek podle jejich tvůrce, slovenského výtvarníka Tomáše Rafy, neznevažují státní symboly. Projekt měl vyvolat diskusi o soužití Čechů a Romů. Dělnická strana ale rozšiřuje, že jde o novou vlajku ČR a tím se snaží vyvolávat nenávist, říká umělec, proti němuž strana Tomáše Vandase podala žalobu pro poškození státní vlajky.

Zákon ale říká, že na státní vlajce nesmí být žádné nápisy ani znaky.
Při policejním vyšetřování jsem vysvětlil, že se jedná o umělecký projekt, jehož výsledkem je nový symbol. Není to symbol státní vlajky České republiky, ale symbol, který evokuje příbuznost s Českou republikou. Je to společný symbol všech Čechů. Jednoznačně odmítám, že se jedná o dehonestaci české vlajky. [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

302049

5.1.2014 10:55

RE: Není to sice k tématu, ale když si necháme líbit vše, tak proč ne i ozbrojené palestince...

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 302049

jasně, http://iamthewitness.com/listeners/Jewish.child.molesters.that.are.never.on.the.NEWS-WHY.htm

302054

5.1.2014 16:03

RE: Není to sice k tématu, ale když si necháme líbit vše, tak proč ne i ozbrojené palestince...

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 302049

Jakékoli veřejné prznění státní vlajky by mělo být trestáno zákonem, už vidím cikánské kolo na místě poslední hvězdy na vlajce hvězd a pruhů, také by sedělo uprostřed modré vlajky EU.

302067

5.1.2014 14:06

Zbraní na palestinské ambasádě nebylo sedmdesát, ale „jen” dvanáct

Andrew Siddur 77.?.?.?

zase někdo násobil šesti. [mrknutí jedním okem]

302061

6.1.2014 2:31

RE: Zbraní na palestinské ambasádě nebylo sedmdesát, ale „jen” dvanáct

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 302061

Nebo jiný dělil. Ale ono je to fuk i kdyby tam byla jej jedna zbraň libovolného nedovoleného druhu, když je to hrubé porušení diplomatických právních ustanovení. Je to prostě ztráta důvěry zneužitím diplomatických výsad, s následnými kroky až třeba k rozvázání diplomatických styků. Tohle členský stát EU a NATO nemůže jen tak nechat vyšumět do ztracena. Je to precedent pro celá tato uskupení.

302086

6.1.2014 14:57

RE: Zbraní na palestinské ambasádě nebylo sedmdesát, ale „jen” dvanáct

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 302086

Jo a nebo další uvěřil propagandě. Tento trik se zbraněma se používá dost často a je otázkou kdo na něj naletí. [smích] Většina veřejnosti určitě a to je účel.

302126

6.1.2014 20:14

RE: Zbraní na palestinské ambasádě nebylo sedmdesát, ale „jen” dvanáct

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 302126

Čí propaganda? Naše? A na koho směrovaná? Na naši veřejnost? Proč? Copak ta má na něco vliv? Nebo na EU, či NATO? Od nás? No to snad ne! [zmaten] [oči v sloup]

Takže cizí propaganda?! [zmaten]... No pak ale bylo Česko v nesprávnou chvíli na nesprávném místě. [oči v sloup] [vyplazený jazyk]

302147

7.1.2014 1:32

RE: Zbraní na palestinské ambasádě nebylo sedmdesát, ale „jen” dvanáct

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 302147

Děláte, že nechápete? Přečtěte si prosím příspěvek č. 302152. Lépe bych to nedefinoval.

302165

5.1.2014 19:20

Jméno té stěhovací firmy je přeci snadné zjistit, i stěhováků a SPZ auta

r.m. 80.?.?.?

Jsme ideální země pro výstražný atentát na reprezentanta původních obyvatel Palestiny - Filištínů, čili Palestinců. Nesemitští Chazaři, kterých je 95% jsou obyčejné náplavy.
Dobře vědí, že v naší zemi, Izraeli č. 2 událost nikdo nevyšetří. Na to tu mají příliš mnoho majetku nakradeného přes Konsolidační agenturu za asistence modrého komouše Tlustého.
A kde mezinárodní židovstvo získalo český národní majetek? V České Konsolidační agentuře,kde se soustředily dluhy komunistických hlupáků, kterým umožnil zbohatnout žid Václav Klaus Pružinskij, agent několika tajných služeb.
Na větší bankovní pohledávky se soustředila nadnárodní společnost Goldman Sachs, která před tím fungovala jako vládní poradce pro sanaci bank při přípravě prodeje. Bylo to za vlády Miloše Zemana a Goldman Sachs tehdy zastupoval Vladimír Dlouhý. [velký smích]

302077

6.1.2014 1:30

RE: Jméno té stěhovací firmy je přeci snadné zjistit, i stěhováků a SPZ auta

slak 77.?.?.?

Reakce na 302077

Jo, a kdo s tím co? Mi nefungovali 52 let na reál nacvičení, vychovaní, teď se bojí jako, až tak ne, samozřejmě pana Putina a jsou co lidi i se všemi vlastnostmi, ne jenom omezenci s narekvírovaným hráči s ideemi jakýmikoliv. Jsou hodní, když musí a slovanovi panu Putinovi ty zrůdy který nerozumnějí fakt ničemu jinému než síle, můžou děkovat že za lichvu kapitalismu nebudou nakopaní do dršek. [cool]

302084

6.1.2014 2:43

RE: Jméno té stěhovací firmy je přeci snadné zjistit, i stěhováků a SPZ auta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 302084

Probůh editore, Vy tomu "slakovi" rozumíte? [zmaten] Jestli ano, tak to prosím překládejte z té kokotštiny do lidštiny. Vždyť takto to nedá jednomu pořádně usnout, když neví o čem je řeč a má tak strach aby neumřel blbej. [oči v sloup] [mrknutí jedním okem]

302087

6.1.2014 7:07

Kdo financuje Palestince?

*.exe 172.?.?.?

Předevšim USA a země ve kterých Palestinká národní správa udržuje zastupitelství na úrovni vyslanectví. Ty příspěvky se ukázaly nedostatečnými, protože se PNS dostala v roce 2012 do vážných finančních potíží. Izrael apeloval na Mezinárodní měnový fond, aby uvolnil částku jedné miliardy dolarů na stabilizování situace, ale MNF to odmitl s obavy před precedentními žádostmi od subjektů, které nejsou plně uznány jako suverénní státy. USA posílá Palestincům kolem 500 milionů ročně. EU a tedy i Česká republika také přispíváji, ale informace o výši příspěvků se veřejnosti nesdělují.

302093

6.1.2014 8:41

RE: Kdo financuje Palestince?

Saša 24.?.?.?

Reakce na 302093

>příspěvky se ukázaly nedostatečnými, protože se PNS
>dostala v roce 2012 do vážných finančních potíží. Izrael
>apeloval na Mezinárodní měnový fond, aby uvolnil částku
>jedné miliardy dolarů na stabilizování situace, ale MNF to
>odmitl s obavy před precedentními žádostmi od subjektů,
>které nejsou plně uznány jako suverénní státy.

Nevím kdo posílá kolik Palestincům ročně, ale finanční pomoc jde nejdříve Izraelské vládě, která teprve dle jejího uvážení a po přvedení na jejich národní měnu vyplácí Palestinskou nŕodní správu v šekelích! Palestina je pod protektorátem Izraele. Dlužno dodat, že Hitler zacházel s ČSR slušněji, když si ho vzal pod protektorát.

302095

6.1.2014 10:08

RE: Kdo financuje Palestince?

*.exe 172.?.?.?

Reakce na 302095

>Nevím kdo posílá kolik Palestincům ročně, ale finanční pomoc jde nejdříve Izraelské vládě, která teprve dle jejího uvážení a po přvedení na jejich národní měnu vyplácí Palestinskou nŕodní správu v šekelích! Palestina je pod protektorátem Izraele.

Kdo vás takhle balamutí? Palestinci se dostali do financních potíží kvůli ničemu jinému než vzrůstající korupci. Ta mezinárodní finanční podpora jde na účet přímo sem
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c6...
Palestinci měli ve fiskálním roce 2013 deficit kolem 1.4 miliardy dolarů. Kdo ale krad jak straka byl Arafat. Oni to Palestinci kolem něho tušili, ale zjistilo se to přesněji v dědickém řízení.

302100

6.1.2014 11:46

So

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Staci se podivat na Palestinskou mapu v roce 1948 a nyni, coz je nyni zbyla z parti drobku a plna kontrolnich stanic. Gaza byla naplanovana skoro od zacatku aby byla odpojena od sveta a nyni jsou jako koncentracni tabor ohrazeni zdi a neni dovolen skoro zadny dovoz. Israelci si vymysleli ze jsou bohem vyvoleni a ze Palestina patri jim a puvodni lidi vyhnali a zbytek neustale likviduji ruznymi masakry. Netanyahu prohlasil ze zidi vlastni Ameriku a zda se ze jdou i pro Cesko. Amerika plati zakladni plat Israeli 8 milionu denne, ale ve skutku plati mnohem vice pocitaje pridavky, zbraneni a ochranne pohranicni vystavby, plus ruzne finance z kostelu, synagog a zidu, plus Kanadskych plateb a jinych zemi. Amerika se zubozuje zatimco Israel si vystavuje a Palestinci hladovi a mrznou pod zbombardovanych zdi.

302111

6.1.2014 17:52

RE: So

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 302111

>Israelci si vymysleli ze jsou bohem vyvoleni a ze Palestina patri jim a puvodni lidi vyhnali
Nektere zeme Blizkeho vychodu jsem projel, zit bych v zadne nechtel. Izrael je mi zivotnim stylem i navyky blizsi nez arabske zeme, ale i tam existuji urcite aspekty, se kterymi bych se nerad smiroval. A taky nejsem orientovan religiozne. Jedno je vsak jiste: Prave nabozenstvi cosi napovida o puvodnich obyvatelich Palestyny. Projdete si poradi vzniku jednotlivych nabozenstvi, treba vam to neco napovi...

>Staci se podivat na Palestinskou mapu v roce 1948 a nyni
Je fakt, ze je jinaci, ale taky je fakt, ze tamejsi historie zacina podstane drive. Takze nestaci se podivat jen..., jak vy pisete.

302135

6.1.2014 20:55

RE: So

joza 109.?.?.?

Reakce na 302135

Takže cíl - diskreditace palestinské ambasády již Mosad dosáhl. Je třeba zde připomenout již zapomenutý příběh, kdy po sovětské okupaci v roce 1968 si rusové půjčili z muzea staré kulomety, samopaly a další zbraně a poté uspořádali pro čechy výstavu "zbraní které zajistili od československých kontrarevolucionářů", kteří se chystali svrhnout komunismus v Československu. Zatímco se Rusové během výstavy v zákulisí smáli blbosti Čechů, tak spousta našich lidí tomu věřila a byla v rozpacích proč podporovala Dubčeka a spol. Převedeno do dnešní doby, je to stále stejný béčkový příběh- neúplatný policista je zastřelen darebákem, a ten mu poté nacpe do kapes drogy. Rázem je z mrtvého policisty darebák a nikdo už neřeší to kdo ho zastřelil, ale to kde vzal policista drogy. Jinak řečeno pro méně chápavé. Ten kdo měl čas do trezoru umístit výbušninu, která měla zabít Palestinského diplomata, měl dost času i na to, aby do budovy přitáhl pár kufrů se zbraněmi. P.S kamerový systém v budově nefungoval. Kde vzít pár kufrů se zbraněmi? Zeptejte se na Americkém a Izraelském velvyslanectví, mají jich tam habaděj.

302152

7.1.2014 4:00

RE: So

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 302152

Vas prispevek pod nadpisem hlasa predem naprogramovanou vsuvkou:
>Reakce na 302135,
kterymzto cislem je oznacen muj predesly prispevek.
Zkoumam vasi reakci na muj text s odhodlanim se vam eventualne omluvit, coz v sobe mam k dispozici prednostne pokazde, ale moje schopnosti jsou na konci - nenachazim pricinu, proc takhle reagujete. Tedy proc takto reagujete, to chapu, ale neumim oba tyto prispevky obsahove scelit v jedno testo (zastupne kulinarsky zmetaforovano). Ja na tom voze mam poukaz na delku jednotlivych nabozenstvi v Izraeli a vy o koze - o beckovych pribezich.
[zmaten]
Uziram se tou neschopnosti spojit vuz s kozou, az se v me hlave roji obava z nastupujici demence. Pomuzete mi z toho nejak se vypatlat?

302168

6.1.2014 12:12

RE: Kdo financuje Palestince?

*.exe 172.?.?.?

>Palestina je pod protektorátem Izraele. Dlužno dodat, že Hitler zacházel s ČSR slušněji, když si ho vzal pod protektorát.
[zmaten]
Vážně? A můžete mi říct která parlamentní strana vyhrála volby v době trvání Protektorátu Čechy a Morava? Je všeobecně známo že Izrael, USA, Kanada, EU a Japonsko považuje palestinské hnutí Hamas za teroristickou organizaci. Jak je teda možné že Izrael připustí to aby tato strana získala při posledních volbách 44.45% hlasů? Lépe řečeno, proč zlý protektor Izrael vůbec dovolí aby teroristi figurovali na volební kandidátce? Dyť je to nebezpečné i pro ostatní, jak Hamasu občas exploduje munice v trezoru a tak.

302117

6.1.2014 17:04

RE: Kdo financuje Palestince?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 302117

Nejde o to, kdo financuje Palestinu, ale kdo z ní dělá koncentrák!

302132

6.1.2014 13:57

O tom se u nás nepíše

Kojka 195.?.?.?

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/175678.

302122

7.1.2014 0:09

Palestínci pripravovali v Prahe prevrat vlády

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

zosadenie vlády a nastolenie novej pro-islamskej vlády napojenej na AL-Kajdu.Teda chystali ozbrojený prevrat a nahradenie vlády pro-islamskými ozbrojencami napojenými na AL-Kajdu.
Písali o tom izraelské noviny.

302159

7.1.2014 8:03

A co tato varianta?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

http://czech.ruvr.ru/2014_01_03/Palestinsky-velvyslanec-v-CR-se-stal-obeti-teroristickeho-cinu/

302178

9.1.2014 23:08

12 škorpiónů je pochopitelných

r.m. 80.?.?.?

při nastavení na jednotlivé výstřely a sklopení pažbyčky je z nich víceúčelová pistole s velkým zásobníkem, přesnost nic moc; jsme je trochu průzkumákům záviděli

302303

Tuto stránku navštívilo 9 285