Diskuze k článku

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Příspěvků 72

4.5.2003 2:10

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Kolik zde bylo již popsáno na téma Izrael - Palestina,
tak se zde jasně ukazuje věrolomnost fašistické vlády Izraele,
kde je vedle strany Likud v koalici menší strana /teď zrovna
nevím její název/,
která má přímo ve svém programu zabírání a osidlování území,
které má připadnout státu Palestina.
Teď budou páni Izraelité pod těžkým mezinárodním tlakem
a musí konečně ukázat barvu,jakou hru chtějí hrát.
Zdali chtějí stále pohrdat mezinárodním společenstvím
a budou se nadále chovat jako doposud a v podstatě si z rezolucí
RB OSN budou i napořád tropit legraci a nebo je mezinárodní
společenství donutí,aby se začali chovat jako normální stát
a ne jako banda hrdlořezů.
Myslím ,že samotné USA jich má již"plné zuby",protože kam přijdou
mají na "talíři" Izrael.
Teď po šlápnutí do lejna z Irákem si USA bude hodně potřebovat
v arabském světě zlepšit reputaci a proto budou ochotni
konečně přinutit Izrael k opravdovému mírovému uspořádání
nejenom s Palestinci,ale i s dalšími státy v regionu,
kde také okupují území.
Nevím ,jak se zachová militatní pravice v Izraeli a co všechno zosnuje,/ vražda premiéra Rabina je její práce /,aby k mírovému
uspořádání nedošlo,protože potom by byl konec rozpínavosti
a zakládání nových osad na okupovaném území.
Sám nevím,zdali již vláda státu Izrael nepřerostla světu
přes hlavu a zdali nadále nebude pokračovat ve vraždění
Palestinců a ze světového veřejného mínění si bude dělat srandu.
Doufám,že v Izraeli není jenom Sharon a jemu podobní.
Tento moment bude pro světovou politickou scénu velice důležitý!
Také by mohlo na základě uklidnění mezi Izraelem a Palestinou
dojít ke zklidnění a postupnému úplnému vymizení "terorismu".
Myslím,že je to přání většiny lidí na celém světě.
Dokonce ,když zmizí jeden "vřed" z mapy světa dojde snadno
k vyřešení i dalších na první pohled těžko řešitelných konfliktů,
jako je Severní Korea a další.
Příklady táhnou.Pokuď nebudeme všichni chtít klid a prosperitu,
nelze tytéž pohnutky a morálku vyžadovat od méně rozvinutých států.

13278

4.5.2003 18:53

reputace

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 13278

"Teď po šlápnutí do lejna z Irákem si USA bude hodně potřebovat
v arabském světě zlepšit reputaci a proto budou ochotni
konečně přinutit Izrael k ..."

Ha, Ha, myslim, ze soucasnemu vedeni USA je to celkem jedno jakou ma reputaci a to nejen v arabskem svete. Aspon pro to mluvi jeho ciny a ciny (do nichz nepocitam prazdna, populisticka a jinak humorna gesta, ktera nemaji praktickeho vyznamu) odpurcu jeho politiky.

13326

4.5.2003 4:30

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Zid ,zustane zidem a nic tuto mafii falesnych zidu nezmeni,stale jdou za svym cilem zkonfiskovat ,co nejvice uzemi k utvoreni Velkeho Israelu,pokud jeste pocit omluv za holocaust funguje ve svete a dobre se za to plati od zkorumplovanych politiku a tak se na teto ceste bude vrazdit ,kde se jen da a bud epropaganda jen a jen o spatnych Arabech a antisemitismu a vezmou na pomoc i Certa ,jen ,kdyz dosahnou sveho za pomoci vselijakych prostredku,od vrazd az po lzi v celosvetovem meritku.Pro tyto jakoby zidy je to snadne ,vzdyt pudu na toto propagandou pripravovali tolik desitek roku a muzea holocaustu a zakony "spratelenych " vlad jim vsude nahravaji do ruky a mala zkupina Naturey Karta jim na jejich celosvetovem planu nemuze zmenit ,armada uzitecnych idiotu prevrati fakta do bahna lzi,aniz by je to neco stalo.Vrazdit se bude a neprestane,dokud posledni Arab bud ena uzemi Israelu a nebo posledni zid-zionista nebude vyhnan z teto ukradene zeme Arabum.

13283

4.5.2003 6:12

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13283

>Zid ,zustane zidem a nic tuto mafii falesnych zidu nezmeni,stale
>jdou za svym cilem zkonfiskovat ,co nejvice uzemi k utvoreni
>Velkeho Israelu,pokud jeste pocit omluv za holocaust funguje ve
>svete a dobre se za to plati od zkorumplovanych politiku a tak se
>na teto ceste bude vrazdit ,kde se jen da a bud epropaganda jen a
>jen o spatnych Arabech a antisemitismu a vezmou na pomoc i Certa
>,jen ,kdyz dosahnou sveho za pomoci vselijakych prostredku,od
>vrazd az po lzi v celosvetovem meritku.Pro tyto jakoby zidy je to
>snadne ,vzdyt pudu na toto propagandou pripravovali tolik desitek
>roku a muzea holocaustu a zakony "spratelenych " vlad jim vsude
>nahravaji do ruky a mala zkupina Naturey Karta jim na jejich
>celosvetovem planu nemuze zmenit ,armada uzitecnych idiotu
>prevrati fakta do bahna lzi,aniz by je to neco stalo.Vrazdit se
>bude a neprestane,dokud posledni Arab bud ena uzemi Israelu a
>nebo posledni zid-zionista nebude vyhnan z teto ukradene zeme
>Arabum.

Emousku, jak vis tak presne, ze tu zem zidi ukradli Arabum. Podle ktereho udobi to chces brat? Rekove by taky mohli zadat zpet Anatolii a Carihrad a Turky odtud vykopnout. Docela by se mi to libilo. Krome toho, jestli si trosicku zalistujes v bibli, tak zjistis, ze se tam mleli mezi sebou kazdou chvili. Arabove jsou, vlastne byli, taky docela slusni dobyvatele a hrdlorezi. Byli roztazeni po cele severni Africe az do Spanelska, jeste ze je odtud vykopli, nekdy ve stoleti patnactem, tedy z toho Spanelska. A zidy zrovna tak. My bychom mohli zrovna tak pozadovat Podkarpatskou Rus, kterou si vzal Stalin po II. svet. valce. A naslo by se toho i vic, jenze ja myslim, ze problem je ten, ze se obe strany nemohou shodnout na tom, kdo drive nebo dele obyval, to ktere uzemi.Obe strany si delaji stejne naroky. Dalsiho Salamouna ted neni, aby to spravedlive rozsoudil. Nebo, ze bys jim s tim pomohl ty ? Mam silny dojem, ze se stale snazis toho Salamouna pretrumfnout. A propos, velecteny pan Peleska(z Hloupetina)mi doporucil, abych se dovzdelal na Zvedavci, pochybuji, ze by se on uvolil, k takove samaritanske cinnosti, co ty, ty bys to nevzal? Pana Stwory se ani neptam, ten je ted asi silne zaneprazdneny. Ale mohl bych mu to doporucit, jako dalsi pokus - "placene 'dovzdelavani' na Zvedavci". Tech profesoru by se naslo urcite sdostatek. Aspon by jsme my ( nedovzdelani) mohli lepe diskutovat s p.Peleskou a jemu podobnymi experty. Money makes no difference, time is no limit.

13286

4.5.2003 23:49

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13286

Jak vis tak presne, ze tu zem zidi ukradli Arabum.
O tom je snad historická pochybnost?

Podle ktereho udobi to chces brat?
Dneska nás určitě zajímá současnost, na historii se už nedá nic změnit.
Rekove by taky mohli zadat zpet Anatolii a Carihrad.
Ale tohle přece právě dělá Izrael, chce zpátky území, ze kterých je více než před 2 tisícemi lety vyhnali Římani, nikoliv Arabové.

A Turky odtud vykopnout Docela by se mi to libilo.
Vykopávání je vaše politika? A to jste na takové barbarství pyšný?
Arabové byli dobyvatele a hrdlorezi
Byli, byli, ale to byli také vikingové a Čingischán, nás zajímají ale dnešní hrdlořezové v Izraeli.

Byli roztazeni po cele severni Africe
Maroko, Alžírsko a Tunis snad někoho vyvražďovaly ke své existenci?

az do Spanelska, jeste ze je odtud vykopli, nekdy ve stoleti patnactem, tedy z toho Spanelska. A zidy zrovna tak.

Židy byli kopáni ze Španělska před příchodem Arabů. Právě za nich dostali všechna práva, o jakých se jim do té doby ani nesnilo. Ale: „Dělejte ďáblu dobře a od se vám peklem odměnn“.

My bychom mohli zrovna tak pozadovat Podkarpatskou Rus, kterou si vzal Stalin po II. svet. valce.
Trefný to příklad, vždyť je to jako šité na Izrael, ten chce na úkor Palestiny získat svou biblickou zemi.

naslo by se toho i vic, jenze ja myslim, ze problem je ten, ze se obe strany nemohou shodnout na tom, kdo drive nebo dele obyval, to ktere uzemi.Obe strany si delaji stejne naroky.

Jestli vy nevíte, kdo tam sídlil posledních dva tisíce let, tak proč sem píšete, vždyť to je všeobecně známé.

Dalsiho Salamouna ted neni, aby to spravedlive rozsoudil.
Když zrovna největší mocnost světa chce Izrael bránit i s jeho fašistickými praktikami, tak je rada opravdu drahá, jak se říká:“Vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá“.

"placene 'dovzdelavani' na Zvedavci". Aspon by jsme my ( nedovzdelani) mohli lepe diskutovat
Určitě potřebujete intenzivní kurz v dějepisu, máte v něm neuvěřitelně ohromné černé díry, vaše příspěvky svědčí stoprocentně o té nevzdělanosti.

13335

5.5.2003 2:43

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

albert 67.?.?.?

Reakce na 13335

>Ale tohle přece právě dělá Izrael, chce zpátky území, ze kterých
>je více než před 2 tisícemi lety vyhnali Římani, nikoliv
>Arabové.

Yidds, juden, zide, jews, judios moderni doby - NEJSOU z 90-95% ani potomky obyvatelu zeme Judea, tj. rimske provincie z doby Jezise Krista.
Jezis Kristus byl Israelita, z kmene Judaha, z domu Davidova (viz svedectvi o Jeho genelogii v Matyasovi a Lukasovi), ale vetsina obyvatelsva zeme Judske (Judeanci, prelozeno coby Zide) Jeho doby potomky 12 kmenu Israele NEBYLA: 10 kmenu se ze zajeti v Assyrii r. 721 BC do puvodni zeme nikdy nevratilo, ale na jejich misto byly dosazeny kmeny biblickemu Israeli nepratelske (Canaanites, Hittites, Amorites, Perizzites, Hivites, Jebusites and Babylonians - viz Stary Zakon).
Po navratu CASTI 2 zbylych kmenu Israele (Judah, Benjamin, neco Levitu) z babylonskeho zajeti do Palestiny (cca 516 BC) se "navratili" tez Babylonci a hybrydni potomci 2 kmenu Israele s Babylonci (viz kniha Ezry): jejich nabozenstvim se staly ustni babylonske "Tradice starsich" (kolem r. 499 AD sepsane v Talmud), ktere Jezis ve svych argumentech s Farizejci (vetsina neisraelitickeho puvodu) tak ostre napadal.

V dobe kdy zeme Judea byla naplnena Zidy (tj. Judeanci, podle zemske prislusnosti, ale ne podle narodnosti, ci rasy - viz http://www.eliyah.com/lexicon.html., staci vlozit slovo 'jew' a nechat prelozit do Hebrjstiny SZ, ci Rectiny NZ), Jezis Kristus zapocal sve evangeliu tim, ze prisel "pouze pro ztracene ovce Israele" (napr. Matyas 10:6, 15:24). Proc by to rikal, kdyby vsichni obyvatele Judey byli Israelite? Stejne tak, Saul-Paul vyhlasoval ostatnim, ze je Hebrejec, Israelita, z rodu Benjamina (2Corithians 11:22, Phillipians 3:5). Proc nad Cechem v Cechach kdyby se chvastal mezi ostatnimi Cechy v hospode, ze je Slovan a Cech, by pravdepodobne ostatni Cesi poslouchajici takove doznani si tukali na celo?
Paulovo doznani davalo smysl, nebot on, a ostatni Kristovi apostolove (ne z Judei, nybrz z Galili) - krome Judeance Judase Iskariota, byli Israelite, ale vetsina populace zemi judske (Jezis je nazyval "multitude"[mrknutí jedním okem] - nebyla ...
V dobe, kdy zeme judska byla naplnena svymi obyvateli Judeanci (prelozeno 'Zide'[mrknutí jedním okem], James prohlasil:
James 1:1 James, a servant of God and of the Lord Jesus Christ, to the twelve tribes which are scattered abroad, greeting.

Okolo 860 AD turkomongolske kmeny asiatickych Chazaru byly konvertovany babylonskymi knezi na Judeo-talmudismus, dnes znamy coby Judaismus. Jejich reci nebyla hebrejstina, nybrz yiddish: slatanina nemciny a slovanskych jazyku psana hebrejskymi charaktery.
Spisovatelka Jindra Viezelova-Rosenbaumova (Ceska, ktera se provdala za Chazara-zida) ve sve knize "Posledni Chazari z Podkrpatske Rusi" shrnuje vysledek studii jinych autoru: Zhruba 95% modernich zidu jsou potomky Chazaru. Bez jakehokoliv vztahu a naroku na puvodni zem biblickych Israelitu.
Dnesni zide okupujici Palestinu jsou potomky teroristu a spiklencu, kteri tuto zemi uloupili!

13346

4.5.2003 21:54

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13283

Zid ,zustane zidem a nic tuto mafii falesnych zidu nezmeni,stale jdou za svym cilem zkonfiskovat ..................

Tak co s tim udelame pane Nohejlovic ???
Krucifix uz se vas ptam asi po desate. Musi se delat neco ted a
ne cekat a cekat a zase cekat. Vy sem do Zvedavce posilate kazdy den deset ci vice hruzostrasnych clanku o zidech a nam ubohym ctenarum se trepou kolena co ta banda zidu ma zase
v rukave a vy genius, co zastini Geblese c zidovske otazce stale mlcite a mlcite.To neni od vas hezke.

13332

5.5.2003 0:37

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 13332

Všichni si přečtěte příspěky " Moraváček",
neboť Matěj je původně "Moraváček".
To stačí - komentáře netřeba!
Jinak ani nejde o Židy ,ale o militatní fašistickou
židokracii od které se již normální Židé odvrací
a nechtějí s nimi mít nic společného.

13339

5.5.2003 12:10

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13339

Pekne jste to vyjadril. Ja take verim na normalni zidy. Jen mi je podezrele, ze ti jsem nepisi. Prispevky od nich jsou velice ridke i na jinych diskuzich, hlavne je slyset ten fasisticky hlas...

13366

7.5.2003 15:06

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 13366

>Pekne jste to vyjadril. Ja take verim na normalni zidy. Jen mi je
>podezrele, ze ti jsem nepisi. Prispevky od nich jsou velice ridke
>i na jinych diskuzich, hlavne je slyset ten fasisticky hlas...
eriko, na normalni zidy verim take. prave ti normalni, resp.ti, kteri situaci vidi obdobne jako treba my, nemohou psat, jelikoz by nam museli dat za pravdu. atak radeji mlci. a ty zaslepence, co tu tlachaji nesmysly bez argumentu, vidis sama!!!
stefan

13521

5.5.2003 19:01

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 13339

Musim rict, ze ta "militantni fasisticka zidokracie" se mi nesmirne libi. To byste si mel nechat patentovat. Takovou koninu clovek hned
tak nevidi. Pelesko, nezklamal jste me, vydim , ze se s Vami clovek vzdycky pobavi. Pockejte, to je neco jako ti zidobolsevici, ne ?
Ne, ted to matu, to je asi spis Nohejl nebo albert, to jsou pres to experti. Clovek uz se nevyzna ... . Zidokracie, he, he [velký smích]

13392

6.5.2003 9:02

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 13332

>Zid ,zustane zidem a nic tuto mafii falesnych zidu nezmeni,stale >jdou za svym cilem zkonfiskovat ..................
>Tak co s tim udelame pane Nohejlovic ???
>Krucifix uz se vas ptam asi po desate. Musi se delat neco ted a
>ne cekat a cekat a zase cekat. Vy sem do Zvedavce posilate kazdy >den deset ci vice hruzostrasnych clanku o zidech a nam ubohym >ctenarum se trepou kolena co ta banda zidu ma zase
>v rukave a vy genius, co zastini Geblese c zidovske otazce stale >mlcite a mlcite.To neni od vas hezke.
>Musi se delat neco ted...............

To se snadno říká,ale podívejte se na Ernsta Zundela,trochu si dovolil otevřít ústa o židech a jde do přímo do Německé basy.
A v dnešní době-době "temna",pokud utvoříte větší skupinu než 2 lidí,tak Vás nazvou teroristickou skupinou,antisemites,nazis,rasists a jste v prdeli.Jedině snad na osobní ůrovni,Ti z nás co nejsme slepí,nebudeme obchodovat s židy(http://www.jewwatch.com/ ),nebudem nic kupovat na credit,
ale budeme se snažit šířit tu pravdu a skutečnost o židovských hyenách.Nemyslím si,že změníme názory všech židomilovníků v těchto diskuzích,stejně jako oni nezmění názory naše,ale když už za nic nebojujem tak alespoň o tom budem debatovat.

FRANZ LISZT, famed composer quoted in Col. E. N. Sanctuary's Are These Things So?, page 278
"The day will come when all nations amidst which the Jews are dwelling will have to raise the question of their wholesale expulsion, a question which will be one of life or death, good health or chronic disease, peaceful existence or perpetual social fever."

13421

4.5.2003 8:19

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

"Softly! Softly! I want none but the judges to hear me. The Jews have already gotten me into a fine mess, as they have many other gentleman. I have no desire to furnish further grist for their mills." (Oration in Defense of Flaccus)
Cicero was serving as defense counsel at the trial of Flaccus, a Roman official who interfered with Jewish gold shipments.

13291

4.5.2003 8:22

Co slavní lidé řekli o židech

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

SENECA (Lucius Annaeus Seneca). First century Roman philosopher.

"The customs of that most criminal nation have gained such strength that they have now been received in all lands. The conquered have given laws to the conquerors." (De Superstitione)

13292

4.5.2003 8:28

POPE CLEMENT VIII

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

"All the world suffers from the usury of the Jews, their monopolies and deceit. They have brought many unfortunate people into a state of poverty, especially the farmers, working class people and the very poor.
Then as now Jews have to be reminded intermittently anew that they were enjoying rights in any country since they left Palestine and the Arabian desert, and subsequently their ethical and moral doctrines as well as their deeds rightly deserve to be exposed to criticism in whatever country they happen to live."

13293

4.5.2003 8:30

W. HUGHES, Premier of Australia,June 19, 1919

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

"The Montefiores have taken Australia for their own, and there is not a gold field or a sheep run from Tasmania to New South Wales that does not pay them a heavy tribute. They are the real owners of the antipodean continent. What is the good of our being a wealthy nation, if the wealth is all in the hands of German Jews?"

13294

4.5.2003 8:32

NESTA WEBSTER

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

In World Revolution, The Plot against Civilazation, page 163
"Since the earliest times it is as the exploiter that the Jew has been known amongst his fellow men of all races and creeds. Moreover, he has persistently shown himself ungrateful... The Jews have always formed a rebellious element in every state."

13295

4.5.2003 8:38

MARIA THERESA, Queen of Hungary and Bohemia 1771

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

"Henceforth no Jew, no matter under what name, will be allowed to remain here without my written permission. I know of no other troublesome pest within the state than this race, which impoverished the people by their fraud, usury and money-lending and commits all deeds which an honorable man despises. Subsequently they have to be removed and excluded from here as much as possible."

13296

4.5.2003 8:44

WASHINGTON, GEORGE

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

"They (the Jews) work more effectively against us, than the enemy's armies. They are a hundred times more dangerous to our liberties and the great cause we are engaged in... It is much to be lamented that each state, long ago, has not hunted them down as pest to society and the greatest enemies we have to the happiness of America."

13297

4.5.2003 8:47

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

This prophecy, by Benjamin Franklin, was made in a "CHIT CHAT AROUND THE TABLE DURING INTERMISSION," at the Philadelphia Constitutional Convention of 1787. This statement was recorded in the dairy of Charles Cotesworth Pinckney, a delegate from South Carolina.

"I fully agree with General Washington, that we must protect this young nation from an insidious influence and impenetration. The menace, gentlemen, is the Jews.
In whatever country Jews have settled in any great number, they have lowered its moral tone; depreciated its commercial integrity; have segregated themselves and have not been assimilated; have sneered at and tried to undermine the Christian religion upon which that nation is founded, by objecting to its restrictions; have built up a state within the state; and when opposed have tried to strangle that country to death financially, as in the case of Spain and Portugal.
For over 1,700 years, the Jews have been bewailing their sad fate in that they have been exiled from their homeland, as they call Palestine. But gentlemen, did the world give it to them in fee simple, they would at once find some reason for not returning. Why? Because they are vampires, and vampires do not live on vampires. They cannot live only among themselves. They must subsist on Christians and other people not of their race.
If you do not exclude them from these United States, in their Constitution, in less than 200 years they will have swarmed here in such great numbers that they will dominate and devour the land and change our form of government, for which we Americans have shed our blood, given our lives our substance and jeopardized our liberty.
If you do not exclude them, in less than 200 years our descendants will be working in the fields to furnish them substance, while they will be in the counting houses rubbing their hands. I warn you, gentlemen, if you do not exclude Jews for all time, your children will curse you in your graves.
Jews, gentlemen, are Asiatics, let them be born where they will nor how many generations they are away from Asia, they will never be otherwise. Their ideas do not conform to an American's, and will not even thou they live among us ten generations. A leopard cannot change its spots. Jews are Asiatics, are a menace to this country if permitted entrance, and should be excluded by this Constitutional Convention.

13298

4.5.2003 8:53

Jews founded Communism

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

WORLD FAMOUS MEN of the past accused the Jews of founding Communism. This charge is well founded. The Communist philosopy was drawn up by Karl Marx who descended from a long line of Rabbis. His ideology of anti-Christian and Socialist thought is outlined in the Jewish "TALMUD" which is the "bible" of the Jews. Of the four political groups which overthrew the Christan Czar of Russia two were 100% Jewish. They were the Mensheviks and The Jewish Bund. The other two were the Socialist Revolutionary Party and the Bolsheviks. Both were headed by Jews but had some Gentile members. Today we now know that Lenin was Jewish and all of the leaders of his first government were Jews. They were Trotsky, Zinoviev, Kamenev and Sverdlow. The wealthiest Jewish banker in the world at that time, Jacob Schiff of Kuhn, Loeb investment bank of New York City, gave Trotsky and Lenin $20 million to overthrow the Czar and establish the Soviet tyranny (according to the "NEW YORK JOURNAL-AMERICAN" of February 3, 1949.)

13299

4.5.2003 8:57

CARDINAL MINDSZENTY

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

January 28, 1949
"The troblemakers in Hungary are the Jews... they demoralize our country and they are the leaders of the revolutionary gang that is torturing Hungary."

13300

4.5.2003 9:03

VLADIMIR LENIN

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

(From an article in Northern Pravda, October-December 1913, qouted in Lenin on the Jewish Question, page 10)

"There the great universally progressive features of Jewish culture have made themselves clearly felt: its internationalism, its responsiveness of the advanced movements of our times (the percentage of Jews in democratic and proletarian movements is everywhere higher than the percentage of Jews in the general population.)
...Those Jewish Marxists who join up in the international Marxist organizations with the Russian, Lithuanian, Ukrainian and other workers, adding their might (both in Russian and in Jewish) to the creation of an international culture of the working class movement, are continuing the best traditions of Jewry."

13301

4.5.2003 9:05

HENRY FORD

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

The Dearborn Independent, 12-19 February 1921
"Jews have always controlled the business... The motion picture influence of the United States and Canada... is exclusively under the control, moral and financial, of the Jewish manipulators of the public mind."

13302

4.5.2003 9:10

GOLDWIN SMITH

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Professor of Modern History at Oxford, wrote in Nineteenth Century, October 1881
"The Jew alone regard his race as superior to humanity, and looks forward not to its ultimate union with other races, but to its triumph over them all and to its final ascendancy under the leadership of a tribal Messiah."

13303

4.5.2003 9:12

SHAW, GEORGE BERNARD

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

20th century British dramatist
"This is the real enemy, the invader from the East, the Druze, the ruffian, the oriental parasite; in a word: the Jew. (London Morning Post, December 3, 1925)
This craving for bouquets by Jews is a symptom of racial degeneration. The Jews are worse than my own people. Those Jews who still want to be the chosen race (chosen by the late Lord Balfour) can go to Palestine and stew in their own juice. The rest had better stop being Jews and start being human beings. (Literary Digest, October 12, 1932)

13304

4.5.2003 18:56

Certiku!!

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 13304

Pekelniku, nezacinas to nejak prehanet?? Nemuzes misto pretiskovani zprav ve forme mnoha prispevku radsi neco uceleneho zplodit sam??

13327

6.5.2003 9:07

REV. WILLIAM S. MITCHELL :D :D :D

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 13327

REV. WILLIAM S. MITCHELL of Philadelphia, quoted in Count Cherep-Spiridovich's book The Secret World Government, page 194

"If there is an ingrate in history, it is the Jew. In this land which befriended him he as conspired, plotted, undermined, prostituted and corrupted and (hiding to this hour behind the braver screen of other folks), dares to contrive and scheme the death of every Christian principle which has protected him."

13422

7.5.2003 17:21

RE: SHAW, GEORGE BERNARD

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 13304

Certiku Bertiku,
po tehle serii moudrosti, kterou jsi nas zde obstastnil pevne verim, ze ze clovek ktery vynalezl tzv. scroll wheel na computerove mysi te musi znat osobne....... [smích]

13531

4.5.2003 16:43

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

to all "zidolovers": prectete si certika bertika, kdyz uz nohejla ani arberta neuznavate, mozna, ze by vam to pomohlo konecne alespon ZACINAT chapat!!!!!
stefan

13323

4.5.2003 20:13

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 13323

>to all "zidolovers": prectete si certika bertika, kdyz uz nohejla
>ani arberta neuznavate, mozna, ze by vam to pomohlo konecne
>alespon ZACINAT chapat!!!!!

>stefan

still same s...

13328

7.5.2003 15:08

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 13328


> still same s...
zdenku, same fucking shit is coming from you too!!!!!!!!!
stefan

13522

8.5.2003 1:06

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 13522


>zdenku, same fucking shit is coming from you too!!!!!!!!!
>stefan
>
>
ja se ridim prislovim: Jak se do lesa vola...


13560

5.5.2003 2:53

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13323

>to all "zidolovers": prectete si certika bertika, kdyz uz nohejla
>ani arberta neuznavate, mozna, ze by vam to pomohlo konecne
>alespon ZACINAT chapat!!!!!

>stefan

Pista, jestli tedy chces, abych konecne ja a i ostatni zacali chapat(mel bys vysvetlit blize co?),tak co by jsme podle tebe meli delat? Zacit stavet nove koncentraky ?! Jestlize jsi ponekud tezce pracujici(mozkem), tak se nediv, ze te bude, do urcite miry ovsem, ovladat nekdo, kdo je chytrejsi, tak tomu bylo vzdy a vzdy bude, s tim uz asi tezko nekdo pohne. Dnesni usporadani sveta je povetsinou kapitalisticke(nemluvim o indianech v Matto Grosso),i kdyz tenhle system neni nejlepsi, je to zatim ten, jenz je adekvatni lidskemu stupni vyvoje. Dal jsme se jeste nedostali, i po tech neslavnych experimentech s komunismem a socialismem, protoze :"lidi jsou schopni toho, ceho jsou lidi schopni", jak rekl pan Werich. Vyvojove jsme tedy jeste dost vzdaleni tomu, aby vetsina z nas, dodrzovala alespon nektera z DESATERA PRIKAZANI, o nichz si myslim, ze jsou vlastne zakladem lidskeho chovani. Nekteri se ale muzou ohradit, ze tyto jsou od Mojzise, a to byl prece Zid s velkym Z.
Je to vlastne zacarovany kruh, tobe a ostatnim, kteri smysli stejne jako ty, jde v podstate o to same, o co jde me a ostatnim, problem asi bude ten, ze se kazdy z nas diva z jine strany, nebo uhlu, ktery nam dava ten pocit nebo vjem, ktery mame. Zase se vratim k panu Werichovi, jak rika v jedne ze svych forbin s p.Hornickem o tom co je stredovek, vsichni doufam vi o cem mluvim, takze potom by nam mohla nastat situace, kde je treba uzit slovo RELATIVNI, ale to uz by tahle diskuze nabrala smer ponekud filozofickeho razu(uvital bych to s povdekem)ale myslim si, ze by to nektere ucastniky moc nebavilo. Mam pritele, ten je slovak, a dal mi link na POST.SK , to je slovenska verze Zvedavce, a tam jsou "OPRAVDOVI ODBORNICI", co se tyce politiky, a jaka si davaji pekna jmena, tedy nicknames,a musim priznat, ze jsou vic "polite", tedy zdvorilejsi. Ze by to bylo temi nicknames? Takze kdo ma chut se tam podivat, prosim POST.SK . Ale v podstate jde o to same. Podivejte, tamhle se nedomluvi soused ze sousedem, a vy byste chteli, aby se domluvil cely svet ! "JAK DAL"?!

13347

5.5.2003 3:13

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13323

>to all "zidolovers": prectete si certika bertika, kdyz uz nohejla
>ani arberta neuznavate, mozna, ze by vam to pomohlo konecne
>alespon ZACINAT chapat!!!!!

>stefan

Jeste dalsi pripominka. Je moji povinnosti opravdu cist a VERIT, vsemu, co uvadi SATANAS ALBERTUS ?! Mam dojem, ze kdyby si nekdo (ja ne!)dal tu praci, tak najde zase jine clanky a odkazy, ktere budou pravym opakem techto, jenz uvadi SATANAS ALBERTUS. Zase je to jen tvrzeni, proti tvrzeni.No tak tedy, jen tak dal ! A "kdo se citi, ten se vtipi"!

13349

6.5.2003 9:10

ST. JOHN, Gospel of St. John VII:1 :D :D :D

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 13349

"After these things Jesus walked in Galilee: for he would not walk in Jewry because the Jews sought to kill him."

13423

7.5.2003 15:18

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 13349

zdenku, jsi asi nekde v canade, dle emailu, ale ten muzu mit i ja, at jsem kdekoliv!
ptas se co "chapat" a cemu verit a je-li pravdou historie zidu jak popisuji certici, albertove ci nohejlove, a podobne. ok, vynech historii a bez do soucasnosti. podivej se na slozeni americke vlady, kdo vlastni media, hollywood, wall street a vse, kde jsou velike penize. kdo z nasich penez zivi izrael (ziji v usa), kdo ovlada svet, kdo dirigije vsem co a jak maji delat, atd.
nevim jak to tam je u vas v canade, mozna, ze jsi nekde v rezervaci, ale u nas to vse ridi, oblbuje a lze ZIDKO!
to jsi potreboval vysvetlit???
stefan?????

13524

7.5.2003 20:32

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13524

>zdenku, jsi asi nekde v canade, dle emailu, ale ten muzu mit i
>ja, at jsem kdekoliv!

>ptas se co "chapat" a cemu verit a je-li pravdou historie zidu
>jak popisuji certici, albertove ci nohejlove, a podobne. ok,
>vynech historii a bez do soucasnosti. podivej se na slozeni
>americke vlady, kdo vlastni media, hollywood, wall street a vse,
>kde jsou velike penize. kdo z nasich penez zivi izrael (ziji v
>usa), kdo ovlada svet, kdo dirigije vsem co a jak maji delat,
>atd.

>nevim jak to tam je u vas v canade, mozna, ze jsi nekde v
>rezervaci, ale u nas to vse ridi, oblbuje a lze ZIDKO!

>to jsi potreboval vysvetlit???
>stefan?????

Stefane, ty asi nectes vsechny komentare a prispevky do diskuse, ze je to tak ? Jinak by sis vsimnul, ze jsem se o tom, kdo ma dnes velkou moc a vladne velke casti sveta, dostatecne zminil. A proc bych mel nechat na pokoji to, co se mi nelibi a s cim nejsem spokojen, jako treba ta "historicka fakta", uvadena lidmi, ze kterych vyzaruje nenavist k urcite rase nebo nabozenske skupine. A tim, ze se snazi nekdo zmenit, nebo zlehcit tuto temnou stranku lidstva mi neprimo dava najevo svuj postoj. Takze Hitler a jeho premnoho zfanatizovanych stoupencu, vlastne ani nebyli tak spatni, ze ano. Dale to rozebirat je unavujici a myslim, ze zbytecne. Ano, ziju v Kanade, na brezich Pacifiku, a samozejme ze jsou tu take majitele tisku, televiznich spolecnosti, hotelu, bank a ja nevim ceho jeste, patricim do te skupiny lidi, kterym ty rikas "Zidko".
S tim vasim osocovanim techto, mi to pripada jako ve skole, kdy ti tezce pracujici(mozkem) zavidi tem co jsou chytrejsi a uci se lip. Nakonec ty jsi odesel do Statu, a ja myslim, ze tak honem zase odtud nepobezis nekam jinam. Ja jsem tady uz dvacet let a i kdyz se samozrejme najdou veci, ktere mi vadi a nesouhlasim s nimi, prece jenom je to porad O.K. A uz jen tak nakonec, premyslel si nekdy proc ti "zidi" jsou tak "upesni" a vlastni toho tolik, ze to mnohe, takove jako ty, nevyslovne hnete ? A kdyz se podivas i jinam, veda ,umeni, tak tam zase najdes ty, co ti kazi dobre zazivani. U cechu vim, co by to mohlo byt, zavist az nenavist. Kanadani takovi nejsou, aspon tady, pokud jsem si vsimnul a proto tady chci jeste nejaky cas pobyt. A jestlize jsem mel moznost, precist si vetsinu tvych prispevku, mam dojem, ze uz mi ani vysvetlovat nic nemusis, ono to jde, tak nejak samo od sebe. Visla !

13546

4.5.2003 17:31

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

albert 67.?.?.?

Henry Ford, New York World February 17, 1921: "The only statement I care to make about the Protocols is that they fit in with what is going on. They are sixteen years old and they have fitted the world situation up to this time. They fit it now."
http://www.biblebelievers.org.au/intern_jew.htm
HERE ARE SOME EXCERPTS
7.1. The intensification of armaments, the increase of police forces - are all essential... there should be in all the States of the world, besides ourselves, only the masses of the proletariat, a few millionaires devoted to our interests, police and soldiers.
7.2. Throughout Europe... we must create ferments, discords and hostility... we must use great cunning... during negotiations... we shall keep... the mask of honesty... In this way... the Goyim... will still continue to accept us as the... saviours...
7.5. We must compel the governments of the GOYIM to take action in the direction favored by our widely conceived plan... by what we shall represent as public opinion, secretly promoted by us through the means... of the press, which, with a few exceptions that may be disregarded, is already entirely in our hands.
15.4. We shall create... free masonic lodges... the members... will be almost all the agents of international and national police... the police is in a position... to use its own particular measures with the insubordinate...
15.5. People who... enter into secret societies are... mostly light-minded, with whom we shall have no difficulty... but if there should arise in its midst a plot, then at the head of that plot will be no other than one of our most trusted servants...
15.6. The GOYIM enter the lodges... in the hope... to get a nibble at the public pie... they thirst for the emotion of success and applause, of which we are... generous...
15.7. To bring them to such a pitch of stupid blindness is it not a proof of the degree to which the mind of the Goyim is undeveloped in comparison with our mind?
15.8. We have not counted the victims of the GOY cattle... but for that we have given them such a position on the earth as they could not even have dreamed of...
http://abbc.com/islam/english/toread/frnklin.htm
What Jesus Christ said
MATTHEW 15:33 Ye serpents, ye generation of vipers, how can ye escape the damnation of hell?
JOHN 8:44 Ye are of your father the devil, and the lusts of your father ye will do. He was a murderer from the beginning, and abode not in the truth, because there is no truth in him. When he speaketh a lie, he speaketh of his own: for he is a liar, and the father of it.
REVELATION 2:9 I know thy works, and tribulation, and poverty, (but thou art rich) and I know the blasphemy of them which say they are Jews, and are not, but are the synagogue of Satan.
3:9 Behold, I will make them of the synagogue of Satan, which say they are Jews, and are not, but do lie; behold, I will make them to come and worship before thy feet, and to know that I have loved thee.

13324

5.5.2003 1:43

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Určitě potřebujete intenzivní kurz v dějepisu, máte v něm neuvěřitelně ohromné černé díry, vaše příspěvky svědčí stoprocentně o té nevzdělanosti.

Dekuji Eriko, podle vas je tedy bible podvrh. A jestli jste cetla "Pad Carihradu" od Mika Waltari, tak mozna, mozna! snad pochopite proc jsem rekl, ze by se mi libilo vykopnout Turky z uzemi obyvanem Reky, kde barbari Turci znicili skoro vsechny anticke pamatky, dokonce i nektere divy sveta, jak se jim dnes rika. Sama jste uvedla chronologicky pad nekdejsich imperii, risi a civilizaci. Takze vlastne nic noveho pod sluncem, ze ano. Zase jenom jde o to, ze urcita dalsi rise, imperium, civilizace se snazi zvitezit nad nekterou jinou, dejme tomu slabsi. To, ze se nam to dnes nelibi, jak k tomu dochazi, je samozrejme, ale myslim, ze za par set let to bude videno ponekud jinak. Treba jako ten Carihrad, co me lezi v zaludku. Mimochodem, Pyramidy take nepostavili Arabove, akorat je vyplundrovali. Dalsi vec o ktere bych se chtel zminit, je ta skutecnost, ze kdyz se podivate do sfer umeni, vedy, POLITIKY, kultury vubec, tak tam najdete povetsinou jednotlivce, prislusniky URCITE rasy, at uz jsou z Ruska, Polska, Nemecka, Rakouska, Ameriky, nebo z Cech. Ano, zide byli odevsad vyhaneni, ale bylo to vzdy proto, ze chteli nekoho znicit, nebo vyhubit?! Jenom proto, ze jsou malinky kousek nad ostatnimi, a jejich vira je drzi pohromade. Uz si nevzpominam presne, ale tusim, ze to byl chazarsky kral Bulan, ktery si vybral judaismus jakozto viru pro sebe a svoje lidi(v osmem stol.n.l.), mezi islamem a krestanstvim. Odtud potom chazarove, kteri vlastne ani zidy nejsou.A proto s tim osocovanim zidu mi to moc nejde pod kuzi. I kdyz jste napsala:"TIM SE OMLOUVÁM VŠEM SLUSNYM ZIDUM, KTERYM MUJ PRISPEVEK NEPATRI, A KTERYM VY SMRTELNE SKODITE!!". Dobra tedy, je to pochopitelne, stejne jako se neda napadat vsechny Nemce za skody, ktere napachal Hitler a spol. Takze, muj nazor je ten, ze vzdycky vyhraje ten silnejsi, s tim nic nenadelame, ale co je DULEZITE, je to, aby ten silnejsi byl, pokud mozno co nejvys, na vyvojovem stupni svetove civilizace. V podstate bych to zhrnul tak, ze si zato vsechno co se deje muzeme sami!

"Plamenem veselym!"

13343

5.5.2003 3:48

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Ale tohle přece právě dělá Izrael, chce zpátky území, ze kterých je více než před 2 tisícemi lety vyhnali Římani, nikoliv Arabové.

Toto zakladni veta celeho problemu,ktere Matej nerozumi a mozna neporozumi ani po mem pridavku.
Pred 2000 roky byli vyhnani,ale ne docela,biblicky,Babylonsky zide,mluvici hebrejsky.Podle Bible potomci Mojzise a Abrahama,kdyz jeden ze synu se prejmenoval.(Mate ctyri syny a jeden se prejmenuje na Sveda-dobry priklad k zamysleni .ale budiz tak )
Dnesni ,tak zvani zide ,kteri zadaji toto uzemi jsou byvaly Chazarove pochazejici od Kspickeho more ,potomci mongolsko-turecke rasy ,tudiz nejsou potomci Abrahama ani Mojzise,a ovsem nejsou nijak spojeni s Bibli,tudiz nejsou ani vyvolenou rasou a vzdycky mluvili jidis a mluvi dodnes,ale ,aby se mohli dle planu v prevzeti zidovske viry jeste vic prispusobit tak se dnes uci hebrejsky-poturcehec horsi turka-a pozaduji naprosto neco ,co jim vubec nepatri,ale svet jim to "basti" ,nebot politici se neuci historii.
Zlate mongolske hordy byly znami svou krutosti a turecke panstvi je znamo z Balkanu a jak se vyradili na Armenech,kde byl holocaust proveden v masovem meritku a staci se podivat na moderniho zakladatele Turecka a zjistite ,ze to byl zase Chazar v prevleku za falesneho zida,tak ,jako vsude jinde na svete ,az po prekvapenou Albrichtovou ,jez si sve "chazarsvi-zidovstvi "uvedomila az kdyz ji jmenovali ministrem zahranici,zrovna tak byvala ministrska predsedkine si dodatecne uvedomila sve koreny.
Kdyz by tito falesni zide ,vyznavaci nejvetsi rasove knihy Talmud,ktere nezlomilo ani tisicileti ve Spanelsku ,kde Marranos museli prijmout katolickou viru a presto zustali zidy,tak proc by se cely svet mel prispusobovat k jejich podvodnym planum na uzemi Palestiny,kdyz tam nikdy nebyli a pred tim zadali Ugandu,New York ostrov,kus Texasu,ostrov Malta,cast Kimberley v Australii ,10% Nemecka ,cast Ruska ,zidovska republika ,jez dodnes existuje,kterou dostali od "antisemitisty " Stalina a jine ,kde je vlastne po vsech tech pozadavcich skutecne jejich zeme? Chazarsko,mezi Cernym aKaspickym morem ,ale nikdy ,zadne uzemi lezici na Arabskem poloostrove.Doufam ,ze si to zapamatujete a nebudete tyhle "zidovske " blaboly opakovat,nechte to tem Chazarum,kteri chteji tisickrat opakovanou lzi dostat neco ,co jim nepatri,svoji zlodejskou mongolsko-tureckou naturu nezaprou,nejsmutnejsi je ,ze jsou krestani tak hloupi ,ze jim posluhuji,ackoliv Talmud rika ,ze vsichni musi byt vyvrazdeni i ti nejlepsi proradni politici musi jit take!!!!!

13350

5.5.2003 11:58

Chazari

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13350

Zlahka som sa o to zaujimal a zistil som, ze Jidis vznikol okolo roku 900. Chazarska elita prijala judaizmus niekedy po roku 850, avsak chazarsky lud ostal prevazne moslimsky. Neviem si dost dobre predstavit, ako by sa tak rychlo dostali do nemecka, naucili sa miestny dialekt a kodifikovali jazyk. (Vtedy nemci este neexistovali, bola to Franska riska a vsetka literatura bola po latinsky). Skor sa priklanam k nazoru, ze Chazari su ruski zidia, nie nemecki. Co je vsak jedno. Podstata je, ze dnes su v Izreali a tak lahko ich odtial nedostane [smích]
A lajdaci-Arabi uz vobec nie. Najma ak vedu politiku medzinarodneho sucitu a nie normalneho diplomatickeho vyjednavania.

13364

6.5.2003 1:29

RE: Chazari

Bolo Sinsaev 62.?.?.?

Reakce na 13364

velmi zaujimavy fakt je skutocnost, ze az do polovice 80-tych rokov nevedela väcsina izraelskeho parlamentu proiadne po hebrejsky a rozpravali sa v prestavkach radsej po polsky.

13405

6.5.2003 16:21

RE: Chazari

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13405

Tak, verím tomu, že ani dnes nehovoria biblickou hebrejčinou. Mám taký dojem, že si kodifikoval niečo ako novo-hebrejčinu. Ale čomu sa diviť, veď v Európe rozprávali jidiš.

No a keďže je tam dnes milión rusov, tak je tam aj televízne vysielanie po rusky. Zas mi to nie je až tak divné. Podľa mňa je židovstvo náboženstvom, nie národom.

13456

5.5.2003 9:26

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Doufam ,ze si to zapamatujete a nebudete tyhle "zidovske " blaboly opakovat,nechte to tem Chazarum,kteri chteji tisickrat opakovanou lzi dostat neco ,co jim nepatri,svoji zlodejskou mongolsko-tureckou naturu nezaprou,nejsmutnejsi je ,ze jsou krestani tak hloupi ,ze jim posluhuji,ackoliv Talmud rika ,ze vsichni musi byt vyvrazdeni i ti nejlepsi proradni politici musi jit take!!!!!
--------------------------------------------------------------------Boze muj! Emouchu ! Uz jsi si nekdy precetl tu hroznou patlaninu, co po sobe vetsinou zanechas ? To uz jsi asi mnoho let pryc, myslim z Cech, ze tu cestinu takhle prznis. At uz jsou tvoje komentare jakehokoliv nazoru, na to mas samozrejme pravo, tak PROSIM TE NEPRZNI TU CESTINU ! Me to boli, a dost! Me nevadi, ze ma nekdo jiny nazor nez ja, ale co me rozezluje je tvoje gramatika, slovosled a schopnost vyjadreni se o vecech, ktere by kazdy cech mel mit v malicku. Vetsinou se uchylujes k nejakym links a clankum v anglicke verzi, v poradku, ja jenom, ze se mne silne dotyka, kdyz musim stravit ty tve linguisticke eskapady, ktere snad maji vyvolat dojem, ze by to mohlo byt cesky ! Doufam, ze te to neodradi od dalsiho, briskniho pohledu na vec, a take pocitu sdeleni se. Pokud mohu, rad bych ti sdelil, a nejenom tobe, ten pristup k udalostem, jenz nas obklopuji den za dnem. Ty a tobe podobni se snazite o neco, co neni ve vasich silach zmenit,zalezitost ne az tak docela ojedinela, budiz, ale co je si myslim nejpodstatnejsi, je to, ze se snazite curat proti vetru. Prosim, jak je libo. Nakonec nikdo vam v tom nebrani, coz je velmi podstatne, ze ano, ale mam ten dojem,ze zivot pujde dal, mocalem cernym, kolem bilych skal! Nakonec mi nezbude, nez vam poprat nejaky ten uspech, v tom vasem snazeni. Emuchum a Eunuchum zdar !

13360

5.5.2003 19:00

RE: Izrael reaguje na

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 13360

Zato Ty jseš Zdeňku v Češtině uplný Ámos Komenský.
Když už chceš poučovat jiné, tak nejdříve přidej háčky a čárky té svojí mrvě chlévské. A to pro všechny, je to zcela jednoduché. Ve windows XP jděte do control panel, potom do regional and language options, dále do languages......details......installed services ....add Czech,a je to.

Pak už si jen někde sežeňte stickers, které nalepíte na pár znaků u vašeho keyboardu a dole v task bar snadno můžete měnit english/czech. Ty stickers jsou důležité, bez nich to nejde, dnes se zeptám kámoše odkud je dostal a potom dám vědět.

Jinak každý z nás dělá v těchto diskuzích pravopisné a gramatické chyby, ale po 22 letech(v mém případě) života pryč z Česka, mi každý, kdo mě chce poučovat o Y nebo I, nebo o slovosledu či pravopisu, mi tak akorát může vyleštit Tuberyho tyč, nablýskat kopí, podojit ještěra atd.

13391

6.5.2003 18:40

Stickers

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 13391

Konkretne na dvacet znaku.

Jak se da nastavit aby pismena Y a Z nebyla zamenou jazyka (Cestina-Anglictina a zpet)klavesnice prohozena?

Dan

13464

7.5.2003 1:52

RE: Stickers

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13464

Nastavte si lokalizovanú klávesnicu ako QWERTY.

13492

6.5.2003 1:48

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňov

Bolo Sinsaev 62.?.?.?

Reakce na 13360

ono sa to po Nohejlovi necita lahko, Matousku, ale je to zaujimave a je jasne co chce povedat. je to ocividne, ze ma problemy s cestinou a niekedy nie je celkom presny, ale to by snad nemal byt dovod aby prestal pisat. tvoja cestina, na ktoru si pysny ako pav na svoje perie je sice dost dobra, akurat ze obsah a arogantsky poucovaci ton v style sadistickeho komunistickeho ucitela ZDS z toho robia nestravitelny kus filcu, z ktoreho mi je zum kotzen. dufam, ze ti moja slovencina nevadi.
najhorsie na tvojom prispevku je skutocnost, ze to myslis smrtelne vazne, len s tym tak PROSIM TE NEPRZNI TU CESTINU ! Me to boli, a dost!
ti celkom neberiem. preco by ta to malo boliet? je to predsa cestina a nie jiddisch.

13406

6.5.2003 8:08

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 13360

Zato Ty jseš Zdeňku v Češtině uplný Ámos Komenský.
Když už chceš poučovat jiné,tak nejdříve přidej háčky a čárky
té svojí mrvě chlévské.A to pro všecny,je to zcela jednoduché.
Ve windows XP jdětě do control panel,potom do regional and language options,dále do languages......details......installed services
....add Czech,a je to.Pak už si jen někde sežeňte stickers,které
nalepíte na pár znaků u vašeho keyboardu a dole v task bar snadno můžete měnit english/czech.Ty stickers jsou důležité,bez nich to nejde,dnes se zeptám kámoše odkud je dostal a potom dám vědět.
Jinak každý z nás dělá v těchto diskuzích pravopisné a gramatické chyby,ale po 22 letech(v mém případě)života pryč z Česka,mi každý,kdo mě chce poučovat o Y nebo I,. nebo, ,slovosledu či pravopisu,mi tak akorát může vyleštit Tuberyho tyč,nablískat kopí,podojit ještěra atd.

13415

5.5.2003 19:19

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Aja-vterka 66.?.?.?

...mam dotaz,je trosku mimo misku,ale ne tak docela.
Vi nekdo neco o tzv."novych historicich" v Izraeli(patri mezi ne Tom Segev).Nemate nekdo nejaky zdroj informaci?
Diky. Aja-vterka

13393

6.5.2003 0:22

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 13393

Bez do Google, potom do Google groups a potom vytukej napr. Israel
new historians.
Pak nam o tom hezky napis.
Pokud mohu doporucit, proc si neprectes neco z " normalni" historie Israele napr. Howard Sacher nebo Walter Laquer.
Samozrejme to by mohlo byt (nedej bohu) positivni k Israeli.Oh Oh. Pak je tedy skutecne lepsi se "ucit ze Zvedavce". [pláč]

13398

6.5.2003 1:50

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 13398

>Bez do Google, potom do Google groups a potom vytukej napr.
>Israel

>new historians.
Dik za radu,uz jsem zkousela,bez uspechu.
>Pak nam o tom hezky napis.
Proc bych vam o tom mela psat?
>Pokud mohu doporucit, proc si neprectes neco z " normalni"
>historie Israele napr. Howard Sacher nebo Walter Laquer.
Sachera jsem cetla.Kdo urcuje,co je "normalni"historie Izraele?Vy?

>Samozrejme to by mohlo byt (nedej bohu) positivni k Israeli.Oh
>Oh. Pak je tedy skutecne lepsi se "ucit ze Zvedavce". [pláč]
Proc jste tak agresivni?

13407

7.5.2003 19:08

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 13407

Prominte, nedoslo mi ze se ptate jen tak, aby rec nestala. Konec koncu na zvedavci najdou vsechny extremni nazory misto at pravdive,
prekroucene ci primo lzive tedy pokud jsou radne kriticke vuci Israeli.Neco positivniho tady jednoduse nehraje do noty. Proto jsem tak reagoval. Fisk , H.Ford, Finkelstein i Zundel tu misto najdou. Pokud opravdu chcete, reknete mi ktery krok v postupu vam blokuje pristup k vysledkum. 1. Google
2. Google- groups - treti okenko nad napisem. 3. vytukej-TE -Israel new historians
a naskoci minimalne 50 odkazu.
Psat o nich samozrejme nemusite, jejich nazory vzbudily bourlivou reakci v Israeli a vsude po celem svete - tak jak by se dalo ocekavat v demokraticke vymene nazoru.
Jinak kdo urcuje co je normalni historie ? Ne, nejsem to ja. Ja mohu pouze doufat, ze jsem takovy informovany turista.
Existuji fakta a potom jejich interpretace. V pripade napr. Israele

to zas tak obtizne neni. Vetsina materialu (tzv. primary sources) existuje a je pomerne mlada, t.j. nejakych 150 let, i kdyz historie zidu na uzemi dnesniho Israele jde zpet nejakych 5000 let.
Jinak at si kazdy cte prome zame co chteji, treba komiksy.
Agresivita neni tedy minena proti vam osobne jako spis ke Zvedavci
celkove. Proto se vam omlouvam. Opravdu sem mezi vas nepatrim, vzdyt vy si vsichni tak hezky rozumite.

13540

8.5.2003 3:24

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 13540

>Prominte, nedoslo mi ze se ptate jen tak, aby rec nestala.
Neptala jsem se jen proto,aby rec nestala.Zajem ve mne vzbudil rozhovor v jednom fr.casopise s Tomem Segevem.
Konec
>koncu na zvedavci najdou vsechny extremni nazory misto at
>pravdive,

>prekroucene ci primo lzive tedy pokud jsou radne kriticke vuci
>Israeli.Neco positivniho tady jednoduse nehraje do noty. Proto
>jsem tak reagoval. Fisk , H.Ford, Finkelstein i Zundel tu misto
>najdou.
Zase se "skatulkuje".Jsem,pane Sobe,nekolikanasobne plnoleta,budu vam vdecna,kdyz nechate usudek o (zatim) neprectenem na me.
Pokud opravdu chcete, reknete mi ktery krok v postupu vam
>blokuje pristup k vysledkum. 1. Google

> 2. Google- groups - treti okenko nad
>napisem. 3. vytukej-TE -Israel new
>historians

>a naskoci minimalne 50 odkazu.
Diky,uz jsem to zvladla,chyba, samozrejme, byla v mem pristupu,nikoliv v Google.
>Psat o nich samozrejme nemusite, jejich nazory vzbudily bourlivou
>reakci v Israeli a vsude po celem svete - tak jak by se dalo
>ocekavat v demokraticke vymene nazoru.
Tak vidite,vy o nich vite,ale u "Aji je podezrele,ze se zajima".
Proc?Vite,pane Sob,mne nevadi,ze mi tykate,spis me rusi,ze se vuci mne chovate jako cenzor.

>Jinak kdo urcuje co je normalni historie ? Ne, nejsem to ja. Ja
>mohu pouze doufat, ze jsem takovy informovany turista.
No prosim,a ze me chcete udelat "neinformovaneho turistu".

>Existuji fakta a potom jejich interpretace. V pripade napr.
>Israele

>
>to zas tak obtizne neni. Vetsina materialu (tzv. primary sources)
>existuje a je pomerne mlada, t.j. nejakych 150 let, i kdyz
>historie zidu na uzemi dnesniho Israele jde zpet nejakych 5000
>let.
....a prave o tom se Segev zminuje v onom rozhovoru(krome jineho).

>Jinak at si kazdy cte prome zame co chteji, treba komiksy.
>Agresivita neni tedy minena proti vam osobne jako spis ke
>Zvedavci

>celkove. Proto se vam omlouvam. Opravdu sem mezi vas nepatrim,
>vzdyt vy si vsichni tak hezky rozumite.
Koho minite temi"vsemi,co si tak hezky rozumi"?Do jake"skatulky"jste se rozhodl me soupnout?

13570

6.5.2003 19:05

Pubescent

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 13398

Prosim, snazte se, aspon k pani Aje, nechovat jako pubescent, i kdyz Vam to asi da dost prace. Pro zacatek byste ji treba mohl vykat - nebo jste se snad dohodli na tykani? - a zdrzet se svych podsouvajicich vylevu, viz.: "Samozrejme to by mohlo byt (nedej bohu) positivni k Israeli.Oh Oh. ".

Dan

13467

7.5.2003 14:46

RE: Pubescent

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 13467

Souhlas, zůstaňme u slušnosti. A zvláště k dámám, když tu vlastně máme jen jednu.

13520

7.5.2003 18:29

RE: Pubescent

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 13467

Ciste se snazim psat v souladu s tonem teto diskuze.Nevedel jsem ,
ze ctenari jsou tak citlivi na vykani a tykani, a presto zrejme toleruji spinu, nadavky a nenavist projevovanou napriklad stefanem. Ale budiz.
Zrejme urazeni zidu a Israele, holocaust denial atd. je prijatelne,
ale tykani - to pardooon. To je moc. Nahly zajem Ajy o tzv. new historians zvlast v kontextu a tonu predchozi diskuze ve me vzbudil podezreni. Na Zvedavci se totiz o serioznich historickych faktech
moc nemluvi. Ale i antisemiti si musi nekde ulevit, a to se zda byt funkce Zvedavce. Hlavne ze se vsichni tak respektuji.
>Prosim, snazte se, aspon k pani Aje, nechovat jako pubescent, i
>kdyz Vam to asi da dost prace. Pro zacatek byste ji treba mohl
>vykat - nebo jste se snad dohodli na tykani? - a zdrzet se svych
>podsouvajicich vylevu, viz.: "Samozrejme to by mohlo byt (nedej
>bohu) positivni k Israeli.Oh Oh. ".

>
>Dan

13535

6.5.2003 3:30

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

karel karel4u (zavináč) cz 64.?.?.?

Pane Matousek,
po vasich presebevedomych tyradach o vasich souvericich ,tak jako obycejne takt neni pritomen . Ja se obdivuji vasemu vzdelani ,vasim znalostem ale zpusob jak je prezentujete je mi tak trochu proti srsti. Nemyslete si ,ze je neco nemozne. Tak na okraj .Mate rad astronomii? Kterou hvezdu by jste rad this time?

13412

6.5.2003 11:24

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Jak ,je to podle Bible s tim zidovskym narodem. Mimo ,jine shledl jsem v TV desky z Iraku,kde obliceje byli jine,nez ,jak
zide-chazarove jsou zpodobeni.
Remember, all the descendants of Abraham were, and are, Hebrews.

Abraham had two sons. The first-born son was named Ishmael. His mother was Hagar, an Egyptian. Because Ishmael was not the son of Abraham's wife, he was not given the blessings, which were promised to Abraham, but was to head up a different race of people. The Arabs of today are the descendants of Ishmael. The Arabs are a Hebrew people, because they came from Abraham, who was a Hebrew. The Arabs are also a Semitic people because they came from Shem, the son of Noah. As the Arabs are Semitic, then, anyone who is against the Arabs are" Anti-Semitic."
So, if the Jews today are fighting the Arabs, the Jews are" Anti-Semitic," because the Arabs are Semites. Therefore, if the Jews are against the Arabs they are" Anti-Semitic" and should be charge with "Anti-Semitism." Abraham's other son was Isaac, and so Isaac was a Hebrew, because Abraham was, and he was a Semite, because he was descended from Shem. Therefore all the descendants of Isaac were Hebrews and Semites. All of Jacob's sons are Semites. All are Sak-son's or Saxons!
Isaac had twin sons. One was named Esau, and the other, Jacob. Like their father, they were both Hebrews and Semites, as would be all of their descendants. Later his name was changed to Edam. Isaac's other son was named Jacob, which means a "supplanter," because when the twins were born, Jacob grabbed his brother's heel and tried to be born first. When Jacob grew up and married, he had twelve sons, and after an experience with the Lord, Jacob's name was changed to Israel and his twelve sons were called, "The Children of Israel." Because Jacob was their father, these twelve sons were Israelites and Semites. So today, wherever the descendants of these twelve sons are, they are Hebrew, Semites and Israelites.
The twelve sons of Jacob-Israel developed into a strong kingdom, but after the death of Solomon, was divided into the ten-tribed, "House of Israel," and the two-tribed (Judah and Benjamin) "House of Judah." In 721 B.C., the House of Israel with 4/5 of the House of Judah were carried into Assyrian captivity. In 586 B.C. King Nebuchadnezzar took the balance of Judah, with Benjamin, into Babylonian captivity.
(Jinak se omlouvam ,za preklepy,protoze delsim psanim mne to vykopne z internetu,cestinu mam v klavesnici take,ale pokud to poslu ,tak prijemci vsude ,kde jsou carky a hacky dostanou ctverecky a jine znaky.)

13434

7.5.2003 19:15

RE: Izrael reaguje na

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 13434

nevim jestli ma smysl s vami argumentovat ale antisemitismus nema s Araby co delat. Asi pred 150 lety si tento vyraz vymyslel nemecky novinar.Uz tehdy , tak jako nyni neznamenal nic jineho nez nenavist
vuci zidum. Vzhledem k tomu ze nekteri ctenari jsou tak haklivi na slusnost staci podotknout, ze se mylite a mozna jste se se opomenul informovat.

13541

6.5.2003 11:39

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Emma Bovary 147.?.?.?

Jediné možné řešení isr-palestinského konfliktu je stáhnutí israele na pozice které měl před rokem 1967 a vytvoření samostatného palestinského státu z Gazy a zapadního břehu. Bohužel na obou stranách mají přiliš velký vliv extremisté (isrealská krajní pravice,Hamas,Islamic Jihad) kteří chtějí konflikt vyhrát 10:0.

13437

7.5.2003 11:07

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Jedine reseni je zruseni statu Israel ,protoze vznikl na podvodu a rozhodovani mezinarodni ogranisace ,ktera zcela ignorovala domaci obyvatele.Zide-zionisti zacli ,jako Stern Gun vrazdy Arabu,tudiz ,jako valecni kriminalnici ,nebo lepe receno terroristi
ztratili jakakoliv opodstatneni na cokoliv, po strance politicke,po strance historicke ,jako Chazari ,vubec do techto koncin nemeli prijit i kdyz ze sebe co nejvice se snazi udelat zidy a schovavat se za Stary Zakon ,ke kteremu nemaji vubec zadny vztah.Palestinsky lid nemuzou zide ukonejsit zadnou dohodou ,kdyz se jedna o velky podvod .Nemuzete zlodeji dat zadnou mistnost sveho domu ,ktery jste stavel. A tak "zidovske": budes bydlet v dome ,jez si ale nestavel a budes cesat ovoce ze stromu ,jaz jsi nesazel,je jen a jen projev prizivnictvi na praci nekoho jineho a takove prizivnictvi nikdo nebud trpet.At Vam-chazarum, da Anglie ze sveho uzemi ,kdyz si to tak zpiskala i kdyz cely ten podvod byl mezi zidy-zionisty-chazary Rotchildem a Balforem ve jmenu Anglie.Kdyz koupite ukradene auto a pozdeji se to zjisti ,tak nasleduje proces ,kde se auto vrati bez nahrady kupujiciho,nebot koupil mimo pravni proces pri koupi a prodeji.A ,tak by to melo byt i s Palestinou,vratit jim vse,co bylo jejich bez nahrady terroristickemu Israelu, tak oznaceneho ,jak v UN ,tak v Jizni Africe,v Durban-u.

13507

7.5.2003 15:24

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

samozrejme, ze by bylo nejlepe, v ramci miru na strednim vychode, pokoutny stat izrael zrusit uplne. tak by se stalo v pripade, ze by us zidko jej prestal podporavat a chlapci arabsti by jej smetli z mapy.
tak se asi ale nestane, jelikoz us zidko tam ma sve zajmy, a tak prichazi v uvahu alespon zrizeni statu palestina, jak popisuje nize emma bovary.
stefan

13526

8.5.2003 5:50

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pane Sob,to ,co vymyslel nemecky novinar,nema nic .co delat s dnesnim propagacnim volanio antisemitismu ze strany "postizenych " jakoby zidu,protoze oni semiti nejsou ,Arabove jsou semiti,tudiz ,antisemitismus by se tykal Arabu ,ale ne "falesnych zidu" ,jejiz puvod je turecko-mongolsky,coz pro Vas bude .dost nesrozumitelne.Po lopate receno ,jak Vam nekdo muze rikat ,ze jste Sved ,kdyz cele tri generace zpet nikdo z Vasi rodiny nikdy nebyl ve Svedsku.Tudiz ,v praxi ,antisemitismus u tak zvanych zidu se zcela miji svym urcenim a umyslem, coz novinar nemohl ve sve dobe vubec tusit,ze se dopousti historickeho omylu.

13580

8.5.2003 5:53

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Then Kirsch quoted Prof. A. N. Poliak of Tel Aviv University, who stated that "The large majority of world Jewry is descended from the Jews of Khazaria." Then he again quoted Koestler in THE THIRTEENTH TRIBE, "If so, this would mean that their ancestors came not from the Jordan but from the Volga; not from Canaan but from the Caucasus, once believed to be the cradle of the Aryan race; and that GENETICALLY THEY ARE MORE RELATED TO THE HUN, UIGUR, AND MAGYAR TRIBES THAN TO THE SEED OF ABRAHAM, ISAAC, AND JACOB..." (emphasis added) We cannot stress enough how absolutely imperative it is for all Christian Americans to consider the startling proof in Arthur Koestler's book that today's Jews are not Israelites. The Jewish influence on American life has reached such a stage that no student of contemporary history can ignore it. Not only the news media are Jewish monopolies, but top positions in the U.S. government are largely filled by Eastern European Jews. The magazine and book publishing houses are in Jewish hands; and movies, television, and the other entertainment industries are dominated by Jews in all phases. America's government and most of her people's sources of information are controlled and directed by Jews. If these people were really "God's Chosen People," perhaps Americans would have little cause for concern -- BUT WHAT IF THEY ARE REALLY THE "HUNS" AND THEREFORE THE ANCIENT ENEMIES OF CHRISTENDOM? Since many Americans may not have an opportunity to read Koestler's book, we shall herewith submit our own index-style review.

THE THIRTEENTH TRIBE
(by Arthur Koestler, Random House)

13582

9.5.2003 5:21

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

V zemi ,kde zaseli zidovsky komunismus,je take nemaji radi.Kde vlastne je maji na svete radi?
News
Antisemites, Racists Freely Participate in May Day Rallies


(May 2, 2003)
As in past years, antisemitic parties freely participated in yesterday’s May Day rallies and antisemitic publishers sold various extremist publications to rally participants. Because Russian newspapers are not published during the May Day holidays, there is limited information about what happened at rallies held all over the country. So far, UCSJ has learned of two rallies that featured antisemitic and racist elements.

In Moscow, members of the National Great Power Party of Russia (NDPR) held signs reading “The Foundation to Save Russia from the Kike-Mason Yoke” and similar slogans, according to UCSJ’s Moscow Bureau. Speakers accused the forces of “world Zionism” acting through “oligarchs” of destroying Russia. Terms like “Tel Aviv-vision” and “Abramoviches” were employed, and one speaker said of the “oligarchs”—“At any moment they are ready to crawl off the Israel or the USA, but we will find them even there.” Antisemitic newspapers like “Zavtra,” “Duel,” “Ya Russky,” and “Era Rossii” were widely distributed, along with “The Protocols of the Elders of Zion” and books by David Duke and Henry Ford.

In Pskov, skinheads belonging to the militantly antisemitic Party of Freedom marched in a column as part of the May Day celebrations, screaming fascist slogans like “Russia for Russians!” Leaflets from The Movement Against Illegal Immigration—an organization that first surfaced in connection with mass violence against Armenians in Krasnoarmeysk last July—were distributed, calling for “the creation in every region of mobile brigades of native residents and the MVD to fight against illegal migration” and “the confiscation of property illegally acquired by illegal immigrants.” The head of the Pskov branch of the Party of Freedom—Georgy Pavlov—was sentenced to five years in prison in 2001 for hate crimes committed when he was the head of the local branch of the now banned Union of Veneds, but he has obviously somehow gotten out of prison early. In his rally speech, Mr. Pavlov criticized the government for “doing nothing for the native population” of Russia.

13614

9.5.2003 20:25

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 13614

National Great Power Party of Russia?

To nevude vládna starna, že?

13639

15.5.2003 2:45

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Israel nevalci jenom proti Palestincum,ale proti kazdemu jez pozdvihne hlas obrany proti zlocinum Israelu.Terroristi-zide ,maji volne ruce k vyrizovani uctu se svymi odpurci,ani Vase vlastni vlada se Vas nezastane.
Jewish group Threatens To Kill Editor Of College Newspaper.
Saturday May 03, 2003 at 08:02 AM




SANTA ROSA, Calif. - The offices of Santa Rosa Junior College's student newspaper were locked temporarily following death threats against the editor for a piece she published criticizing Israel. The piece in the biweekly Oak Leaf appeared six weeks ago.

Since then, 19-year-old editor Kristinae Toomians has been the target of death threats from area Jewish extremists.

The article, entitled "Is anti-Semitism ever the result of Jewish behavior?", was written by Mark McGuire, a student.

The piece took a pro-Palestinian position Rich Mellott, the adjunct professor who advises the Oak Leaf staff, said he read the piece quickly and saw no reason not to run it.

"It was politically charged and there were a few inflammatory things, but it wasn't libelous and it didn't incite people to violence," Mellott said. "The First Amendment isn't there to protect agreeable stories."

Meanwhile, editor Toomians said the furor the article has been a learning experience.

"I was really nervous at first," she said "Because of death threat letters and fliers left on my car windshield, "but I have a lot of support here, and I'm feeling more at ease."

Well here is the piece in question:
--------------------------------------------------------------
Is Anti-Semitism Ever The Result Of Jewish Behavior?
By Kevin McGuire

Israel is the largest and most dangerous terrorist organization in the world. Israel is currently and has been historically involved in a genocidal war against the Arab world.

The Zionist Jews believe they are the 'chosen people' of god and that the world was given to them and is their possession.

The Zionist Jews want to establish a Jewish holy land with no non-Jews present.

They currently occupy Israel but are constantly trying to expand their borders with their superior military power over their Arab neighbors.

No fewer than 2,265 Palestinians have been murdered by the Israelis in the last three years since September 28, 2000.

Many of these victims were children, 22.8% were less than 18 years old and 12.8% (that's 291 killed) were less than 15 years old (). The Israelis carry out these attacks with armored tanks, helicopter gun ships and fully automatic rifles. The Palestinians must defend themselves with rocks. A typical plan of attack involves ramming an Israeli tank through the home of a Palestinian family and shooting anyone who happens to survive, including children. Then, once the cleansing process has been completed, the town is re-occupied with so called "Jewish settlers". This attitude of racial hatred and genocide is also reflected in the Torah: "Kráceno (Editor)

13906

15.5.2003 10:46

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Jen ,aby se vedelo ,kdo je kdo v dnesnim svete a aby ,uz jednou pro vzdy byl konec toho podvadeni se starym zakonem a bibli,Mojzisem a Abrahamem.
A DIFFERENT PARADIGM
In a book entitled "Iron Curtain Over America" (1951), Lieut. Col. John Beaty, a veteran of US Military Intelligence, suggests that Communism is nothing but a front for Khazar imperial ambitions. (This book is available second-hand at www.abe.com and www.bookfinder.com )
The Khazars were a Turkic-Mongolian people who had an empire in Southern Russia. In 741 AD they converted to Judaism for political reasons, to distinguish themselves from rival Christian and Muslim empires. In 1016 AD the Russians conquered the Khazars but could not assimilate them because of their adherence to the primitive Babylonian Talmud, which creates "a world of its own," characterized by "magic, incantations, miraculous cures and interpretations of dreams." (Graetz's History of the Jews (1893) Vol. II, p.631)
The Judaized Khazars scorned Russian civilization and refused to enter the fold of Christianity. The Romanovs tried unsuccessfully to assimilate or contain them incurring taunts of "anti Semitism." Seeking change, many Khazars embraced communism as their religion.
Beaty writes: "Since the Talmud contained more than 12,000 controls, the regimentation of Marxism was acceptable, provided the Khazar politician, like the Talmudic rabbi exercised the power of dictatorship." (27)
From their outposts in the financial centers of the world, the Khazars financed the 1917 Bolshevik Revolution. "Israel, in Russia, suddenly found itself lifted out of its oppression," one Jewish historian wrote. In 1918, 457 out of 556 Communist Commissars were Jewish. Trotsky was Jewish. Lenin's grandfather and Stalin's wife were also Jewish. Anti Semitism was made punishable by death.
Turning history on its head, Beaty traces Second World War partly to Nazi resistance to the Khazar /Communist threat. While only 1% of the population, Jews had a major position in German culture, politics and economy. When Hitler began to "Aryanize" in 1933, the World Jewish Economic Federation declared a "holy war" against Germany and initiated an "economic boycott." Yielding to the clamor, "to which the propaganda-dazed public became gradually accustomed," the US government placed prohibitive tariffs on German imports. (Beaty 63)
Like the Communists, the Nazis also had a diabolical plan for world domination. Beaty's book is a reminder that history is written by the victors.
A statement by Jewish-born British Prime Minister Benjamin Disraeli raises the dimension of race in history.
"No man will treat with indifference the principle of race. It is the key to history, and why history is often so confused is that it was written by men who are ignorant of this principle and all of the knowledge that it involves... Language and religion

13917

15.5.2003 20:20

RE: Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 13917

Tieto veci súvisia s mojimi námietkami len okrajovo.
Ja hovorím:

1. židovstvo je náboženstvo, nie príslušnosť k národu a nie príslušnosť k rase
2. nie je dôvod prepdokladať, že je niekto kto by bol viac židom, ako priemerný žid za takého vo všeobecnosti pokladaný
3. nemám dôvod pochybovať o tom, že talmud je dobovým výkladom praktického života človeka vyznavajúceho judaizmus, pričom nemám dôvod neveriť, že sa nelíši od judaizmu starozákonného ideovo (samozrejme, že praktické rozdiely sú diametrálne, minimálne židovské náboženstvo je vyslovene laické, asi ako jediné organizované náboženstvo)
4. nie je dôvod predpokladať, že názorovo odlišne orientovaný ľudia rovnakého genetického pôvodu majú spoločné politické ciele apriori.
(Ako vidíte na vlastnom národe, tiež sa nezhodnete, prečo myslíte, že sa zhodnú práve chazari? Respektíve ak sa zhodnú, ako to, že sa nezhodnú Češu? Toto je závažnejšia otázka, ako to či nejaký týpek vydá svoju dcéru za milión dolárov a potom ide do fešáckeho kriminálu a každé poobedie ho vidia v kaviarni...)

13943

16.5.2003 5:33

Izrael reaguje na "Plán cest" novým vystupňováním vojenských akcí v pásmu Gazy a na Západním břehu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Zde otiskuji ,jiz prispevek otisknuty na jinych castech teto diskuse,jen pro upresneni ctenarum ,bych chtel pripomenout ,ze toto neni ojedinely pokus terrorismu z rad zidu-zionistu a chazaru.Najdete si linku terrorismus v Mexickem parlamentu a dostanete obrazek ,ke vztahu 11 Septembru 2001,kde terroristi ,dva zide byli chyceni pri cinu primo na pude parlamentu s granaty v ruce.. Oproti vam pane Nohejle, ale nesirim ko -
lem sebe nenavist. Nepodnecuji bile proti cernym. Neosocuji
15 milionu Zidu za vsechny "neuspechy" lidstva

13961

Tuto stránku navštívilo 6 698