Diskuze k článku
A není úniku
Příspěvků 142
Značky bez fluoru:
Sensodyne no fluoride
Odol Stoma Paradentol
Promise s hřebíčkovým olejem bez fluoru
Parexyl White
Pasty bývají většinou zastrčené dole v regálu, jinak je lze celkem s úspěchem objednat v lékárně nebo na netu.
Zákeřné tzv. "obohacení" mnohdy obsahuje např. i kuchyňská sůl, kde se na některých skvěje ve složení malým písmíčkem vedle jódu i fluor.
Ti výrobci jsou buď blbci nebo zločinci. Pro nás však obojí vyjde nastejno.
Doplním seznam ještě o naši nepěnivou zubní pastu s tradicí- CARLOTHERM s vřídelní solí za 32 kč.
Hodně špatná je však složka SLS, ve funkci pěnidla, a ta je kromě past i v šamponech, mýdlu atd., obsahují ji i všechny pasty bez flouru, a co mě překvapilo, i drahé indické pasty cena kolem 100 kč, dělané z výtažků rostlin
Dúležitější jak pasta je pro zuby však technika čistění, tu nevyváží ani kilo pasty.
Já si dávám pasty v množství zrnka rýže, schválně si to skuste, ta pěnivost je právě díky SLS vskutku obdivuhodná...
Další příjemná náhrada pasty je kokosový olej, bud přímo nebo jako součást domácí pasty
http://www.kokosovyolej.net/kokosovy-olej-pre-ziar...
19.12.2013 22:30
RE: Zubní pasty bez fluoru
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 301044
Blbci jsme my, že jim to kupujem. Holt pohodlnost něco stojí.
Ano pasty stačí minimum, problém je v tom, že drtivá většina lidí si kartáček namáčí, případně si ještě dají trochu vody do úst. Taktéž jsou našinci zvyklí čistit si zuby a k tomu si pustit tekoucí vodu.
Vezmu kartáček, dám pastu a jdu se dívat na bednu (klikat na zvědavce...), autopilot (mozek a jeho základní funkce) se postará o vše ostatní. Jen se člověk nesmí zamyslet, či začíst, to si pak leští zuby klidně i 20 minut. Já osobně si už třeba neumím vyčistit zuby takovým tím bleskovým tempem za 3 minuty. 5 minut je minimum, pod to se ne a ne dostat.
Je to lobby, zubaři dostávájí jistý časopis kde se jim programově doporučuje to či ono. Podle toho poznáte, že se najednou rozmůže ta či ona značka. Například curaprox a elmex.
Sklovina je jako porcelán. Jednou týdně písek, zbytek týdne jen tak vodou.
skratka SLS znamená Sodium Laureth Sulfat, veľmi nebezpečná pri dlhodobom používaní, rovnako ako aspartam, po rokoch sa ich koncentrácia nahromadí v pečeni natoľko, že už to nejde zvrátiť späť. Poškodzuje potom nenápadne nervovú sústavu, mozog,(následky: inkontinecia, Alzheimer(+hliník), Parkinson, demencia). SLS sa vstrebáva aj pokožkou (šampony).Čistím si zuby čistou vodou, stačí mokrá kefka...a basta.
Netušíte, jestli je bez fluoru tato pasta?
http://www.homespa.cz/mojedomacilazne/eshop/0/3/5/686-Zubni-pasta-s-propolisem
26.12.2013 10:07
RE: Zubní pasty a změna paradigmatu
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 300981
Otázkou, kterou se tu nikdo nezabývá je, zda čištění zubů není proti přírodě. Zda právě čištění zubů není zdrojem zánětů dásní a poškození zubní skloviny atd.
Čištění zubů je pravděpodobně jenom estetická záležitost, bělení zubů už je výrazem totalitní moderní manipulace s vnucovanou nedostačivostí jako zdrojem příjmů.
26.12.2013 15:55
RE:Pokud je měřítkem promiskuita, nelze se bez zubní pasty obejít...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 301408
Moderní otroctví stojí silně na kultu sexuální kompetence.
Kult sexuální kompetence zcela ovládl média od nejvulgárnějších až k filmovému "umění".
Kult je po vzoru křesťanství postaven na pocitu nedostačivosti, kterou má zároveň pěstovat.
K tomu mi dopomáhej krásný chup.
>Otázkou, kterou se tu nikdo nezabývá je, zda čištění zubů
>není proti přírodě.
no jistěže je ... v souladu s přírodou je o chrup se nestarat a někdy tak v pětatřiceti, max čtyřiceti, zemřít hlady z důvodu neschopnosti zahryznout se do kořisti
Udajne se drive nemusely cistit zuby protoze nebyl cukr a dalsi "zprocesovane" jidlo, diky kterymz dochazi ke kazivosti. Zdroj z knihy Fatu-Hiva od Thora Heyerdahla. Odkazuje tam i na jineho spisovatele/vedce, ktery se vydava po stopach zdravych zubu i v pokrocilem veku nasich predku.
https://www.google.cz/#q=jak+vyrobit+vlastn%C3%AD+..., že ano... Ale je jasné, že firmy nebudou kvůli několika lidem dělat vlastní pastu bez fluoru, to by se jim asi nerentovalo. BTW kolik si myslíte že se do Vás toho vstřebá přes ústní sliznici za těch několik minut, pokud tu pastu tedy nebaštíte, což nepředpokládám. A pak si vypláchnete ústa? Fluor obsahuje i mořská voda, nebo ryby. Konečně i Vaše kosti a zuby, tomu fakt neutečete.
Na druhou stranu moji známí zubaři - a mám jich několik, nejen že to doporučují, ale i používají sami a nevím o tom že by to nějak zásadně ovlivňovalo lidský život. Je to podobné jako s amalgámovými plombami, obvahují sice jedovatou rtuť, ale jednoznačné důkazy o škodlivosti chybí a budou chybět ještě dlouho.
Osobně si myslím že Vaše aktivita s tímto webem Váš život ovlivní mnohem zásadněji, nežli pasta s fluorem. (Nemyslím to jako nějaký výsměch, jen uvažuju o vlivu stresu na život). Nebo kouření, toho se určitě taky nevzdáte... Hodně štěstí, snad se Vám podaří najít nějakou, která má jen sodu. I když efekt sody jako prevence kazu nebude z principu tak velká.
>Na druhou stranu moji známí zubaři - a mám jich několik,
>nejen že to doporučují, ale i používají sami a nevím o tom
>že by to nějak zásadně ovlivňovalo lidský život. Je to
>podobné jako s amalgámovými plombami, obvahují sice jedovatou
>rtuť, ale jednoznačné důkazy o škodlivosti chybí a budou
>chybět ještě dlouho.
že o něčem nevíte nedokazuje, že to tak není
ale pokud se máme bavit o důkazech, je potřeba specifikovat, co chceme vlastně dokázat nebo vyvrátit
důkazy, že nadměrný příjem fluoru škodí, jsou na každém rohu - o vlivu na mozek viz níže v diskusi, jinak též třeba oblíbená Wiki: https://cs.wikipedia.org/wiki/Fluoróza
jiná otázka je, nakolik nadměrný příjem fluoru souvisí s čištěním zubů - já tady třeba vidím souvislost zcela zřetelnou, že dochází-li k polykání pasty, což je problém zejména u dětí, tak tam prostě ten příjem je, takže by mě zajímalo, na čem stavíte tvrzení "jednoznačné důkazy o škodlivosti chybí a budou chybět ještě dlouho"?
Že se přes ústní dutinu, bez polykání, nic nedostává do těla??? Znáte způsob užívání homeopatik, nebo např koloidního stříbra? Léčivý přípravek se vloží pod jazyk a ten je následně vstřebáván přímo sliznicí a postačuje i jen max. 5 minut. Zeptejte se kamaráda zubaře, po jakou dobu a kolikrát denně doporučuje čistit zuby. To, že někdo studovaný současné chemické výrobky (i zubní pasty) používá (i kdyby to byl vystudovaný zubař), neznamená, že ví vše o jejich složení a ne/škodnosti...
Jinak, už dlouhé roky používám Stomu Paradentol a i stejnojmennou ústní vodu, ale v uplynulých letech, malého úspěšného výrobce, pohltil koncern Odol a např jmenovannou ústní vodu v uplynulých měsících začal míchat (upravil) podle své receptury a vyřadil z receptu barvivo (budiž) a alkohol (ten nahradil kdoví čím chemickým).
Občas používám i přírodní olejovou zubní čistící směs od originál K.Hadek (pozor, nezaměnit se spol. Atok, která "ukradla" Hadkový postupy, ale míchá do výrobků podřadnější ingredience ve snaze zlevnit výrobu na úkor kvality) + jeho ústní vodu, ale je to k mým finančním možnostem drahé (nestěžuji si, pouze konstatuji), každopádně je to výborná, přírodě čistá alternativa.
m,
19.12.2013 21:01
RE: No, když o to tak stojíte, lze si vyrobit i vlastní pastu
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 300982
"Fluor obsahuje i mořská voda, nebo ryby. Konečně i Vaše kosti a zuby, tomu fakt neutečete."
Třesky plesky, panáčku - jde o fluorid sodný, obecně fluor jako prvek je podstatně širší chemická záležitost. Zde se jedná o FLUORID SODNÝ.
Přesně tak. Segra tvrdí, že všechny nejznámější značky se vyrábějí v téže britské provozovně. Já ji to věřím.
...ale stojí to docela dost peněz. Třeba: http://www.biooo.cz/belici-zubni-pasta-s-propolise... má vyloženě sympatické složení, to by si člověk mohl s trochou snahy namíchat i doma.
Pro skalní alternativce myslím stojí za vyzkoušení http://www.biooo.cz/masticha-surova-papirova-krabi..., eventuelně zubní klacík http://en.wikipedia.org/wiki/Teeth_cleaning_twig
A všelijaké ústní vody prý krásně nahradí odvar (nebo roztok tinktury) hřebíčku a skořice. Sice jsem to nezkoušel, ale mám ve zvyku hřebíčky cumlat místo tiktaků a je to docela fajn.
19.12.2013 21:15
RE: Ne že by nebylo úniku...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 300983
hřebíček je suprovej, nějakou dobu jsem měl otevřenej zub, vypadla z něj plomba, do doby než jsem se mohl dostavit k opravě jsem na radu rozžužlal hřebíček a zkousl do té díry. Problémy potlačeny.
A jinak pokud jde o zubaře, jsou to vrazi zubů. Posledních dvacet let jsem se jim vyhýbal - a žádný problém, dnes mám problém pouze s těmi zuby, které mi zničili tou jejich frézou. Tehdy, úpřed těmi 20 lety jsem chodil (zmanipulován) na pravidelné prohlídky, rok co rok zubař(ka) vítězně našla "kaz" - a fréza hvízdala. Byl jsem zmanipulován a pokorně si své zuby nechal frézou zničit. Zuby jsou živé, kaz není nic definitivního, zub se zase vyhojí! Když se říznu do prstu tak si ho nenechám hned amputovat. Všechny ty zubaře a zubařky co mi zkurvili zuby bych s chutí nakopal do prdelí. Dvacet let jsem k nim nechodil a žádnej kaz se nekonal, o žádný zub jsem nepřišel. Kdyby mě nezničili třetinu zubů do mých 25 let, měl bych dnes všechny zuby jako krokodýl.
20.12.2013 0:11
RE: Ne že by nebylo úniku...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?
Reakce na 301069
SVATÁ PRAVDA !
Mám stejnou zkušenost...
A když mě z nějakého toho nezřízeného pojídání začne pobolívat zub, tak si dám půst na jeden či dva dny a je po problému!
Být zdravý je normální a né nemocný.
Přeji krásný život.
Přátelé
zajimavou informaci jsem se docetl na jednom blogu. jasnym vysledkem zubniho kazu je tmave zbarveni na jeho povrchu. produkt bakterii ktere za zubnim kazem stoji. jedna slecna na tom blogu vsechny sve pocatecni kazy uspesne odstranila doma vyrabenou propolis tinkturou a vyplachem ust a nekolika minutovym prikladanim neredene tinktury ve vate na napadeny zub. ma to svoji logiku. kaz jsou bakterie. propolis je silny antisepticky prostredek. zabitim bakterii dojde k odstraneni kazu. zbytek dodela obycejna zubni pasta ktera ma abrazivni funkci a odstrani mrtve bakterie.
myslim, ze cela medicina je jen business. od doby co jsem zacal pouzivat curaprox mam mnohem vic problemu sezubama. je to jen marketing a obchod.
pred cca 25 rokmi mi !zubárka" chcela vytrhať zuby kvôli parodontóze : Po dnes deň mám okrem jedného zlomeného, ktorý musel von, všetky.
Používam doma robenú "pastu" z kokosového oleja a sódy bicarbony, som spokojná.
20.12.2013 16:40
RE: Ne že by nebylo úniku...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?
Reakce na 301069
přesně, kolikrát se provrtají zdravému zubu až do dřeně a řeknou že kaz byl hluboko, potom nastává tzv čištění kanálků a plnění, je to na několik návštěv a platíte za každé i provizorní plnění tak kolem 800 Kč, no pokud vás nevyhodí že máte v puse trochu aftu nebo opar..... nadruhou stranu jsou i dobrý zubaři, co zbytečně nevrtají a nechají vám to pěkně vyhnít a vrtají až tam příjdete v horečkách a bolestech, to potom nasadí i antibiotika.... no těžko říci, ale je asi pravda že kolikrát chtějí vrtat i zbytečně a frézují to jak silnici a potom vám řeknou že zub je mrtvý a že už není co zachránit a že korunka je dočasná a že nejlepší je implantát, no ten ale stojí 30 000 Kč !!!!!!!
Člověče, kdybyste věděl, jaké kejkle s vrtačkou kolem dřeně kolikrát zubaři dělají, aby nemuseli jít do enda, tak byste tady neplácal takové blbosti. Já to vím, protože jim na to dělám onleje a kolikrát za mnou dentist(k)a přijde se slovy "já vím, že ten zábrus je všelijaký, ale nechtěl(a) jsem jít příliš blízko k dřeňové dutině, abych nemusel(a) dělat endo..."
Nasraní buďte na zdravotní pojišťovny a ministerstvo zdravotnictví, chytráci. Protože od zubů se do organismu velice snadno dostávají patogeny. A přesto mají naši mocipáni pocit, že jde spíše o problém estetický nežli zdravotní.
Kupte si třeba CURASEPT ADS 712, spotřebuju sotva dvě za rok a zatím spokojenost...
Druhá věc je mít dobrého zubaře, rentgen zubu když se vám něco jen nezdá, jinak komplet rentgen každý dva roky, preventivní prohlídka každého půlroku zadarmo(placeno pojištovnou).
Zpočátku vysoké náklady, když spravuje co ti před ním zmršili, ale potom se už preventivní prohlídky neplatí
To je klíč k zdravým zubům
V Health Store je dost zubnych past bez fluoru. Tiez pozor na umele sladidla, ktore do toho darebaci pridavaju. A dalsie svinstvo je SLS Sodium Lauryl Sulphate....jed na potkany pridavany do kozmetickych vyrobkov ako penidlo.
Da sa najst, len treba hladat.
Uz roky take pasty nepouzivam a zuby mam zdrave.
19.12.2013 3:32
Nějak jsem nepochopila, proč je fluorid nebezpečný 1
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
Podle mých vzpomínek se fluorid začal do zubních past dávat od té doby, co se zjistilo, že určitá skupina obyvatel - byli to cikáni? - je bez zubního kazu. Pátralo a pátralo se, až se prý našel zdroj tohoto pro zubaře nekalého konkurenta.
Byla jím prý studna (nebo pramen?) s vyšším obsahem fluoru oproti okolním zdrojům pitné vody, kterou pili gadžové. Možná, že to tak bylo, kdoví. V našich běžných poměrech to je ale tak, že největším nepřítelem našich zubů je zubní lékař. Ano, čtete dobře, naši zubní lékaři nám při každé návětěvě naše zuby navrtávají tu i onde, aby nám postupně "léčili" naše zdravé zuby, které údajně kontrolují. Každé privátní zubní ordinaci se proto zdaleka vyhněte.
A jeden tip. Pokud někomu vadí fluor, může si v lékárně koupit sprej se 4 % peroxidu vodíku, nastříkat do vody a vypláchnout. Nebo si může pořídit koncentrát Odolu a použít podobným způsobem. Ovšem ne ty plastikové lahve s nápisem Odol.
Firma Odol svůj koncentrát prodává v charakteristické lahvičce s mléčně bílým sklem a s hrdlem zahnutým o 90 stupňů doleva. A samozřejmě s nápisem Odol. Lze také zaručeně použít, jestliže vás zubař začne přesvědčovat, že máte v kořeni zubu hnis a že proti tomu neexistuje lék a jediným možným zásahem je extrakce. Některý privátní zubař vám může dokonce ukázat i rentgenový snímek s vaším hnisem. Nedbejte. Dělají to proto, aby měli kšeft za zubní implantát. Proti tomu postupujete tak, že v lahvičce s koncentrovaným Odolem smočíte kousek vaty a tu pak na pár hodin vložíte mezi dáseň a rty na místo, kde vás to bólí. A za pár hodin je po bolesti a po hnisu. Nejvhodnější je tak postupovat přes noc.
Ještě za komunistů se málokterý zubař pokusil pacientovi chrup poškodit nebo dokonce zničit. V komunistických lékárnách a drogeriích si komunistické obyvatelstvo tento koncentrát mohlo volně koupit. V dnešních českých kapitalistických lékárnách a drogeriích byste tento výrobek těch hnusných komoušů marně hledali. Musíte jet na západ (Německo, Rakousko), abyste si jej mohli za drahé peníze (lahvička asi tak Euro 5) pořídet. Ti ohavní koumouši ji prodávali asi tak za 10 Kč. Hnus.
Už jste si všimli, že starší turisté ze západu mají vesměs vydlabané stoličky? Nebo nějaké náhrady? To za komunistů v takovém masovém měřítku nebývalo. Dnes jdou na to zubaři na západě dokonce tak daleko, že vám ničí dásně nějakou tinkturou, takže vaše dásně se scvrknou a zubní krčky se odhalí, což pochopitelně umožní přístup bakteriim a ničení zubu. K obnaženému krčku pak mohou přiložit na několik sekund nástroj s ultrazvukem a zub se vám do půl ruku bezpečně zlomí. Také je možné onu tinkturu nakapat do vstřikování vrtačky. Halt, zubaři se v ničení zubů zmodernizovali. Jediné způsob jak se tomu bránit, je ničit na oplátku je. Je jich moc a neví, jak by se uživili.
Peroxid vodika napravi mnoho skod v ustnej dutine. Hnisave miesta znici bez problemov. Rozne zapaly sliznice, ci afty su pre peroxid uplnou hrackou. Zapaly okostnice su uplne demonizovane a pritom aj s tymto si peroxid poradi. Je to naprosto vynikajuce a zaroven najbezpecnejsie antiseptikum na svete.
Doporučuji spíše vodní roztok oxidu chloričitého, než peroxid vodíku. Peroxid je poměrně silný oxidant huntující i vlastní tkáň (nejen mikroby). Oxid chloričitý je naproti tomu velmi šetrný, přesto velmi účinný na mikroby. Měl jsem problémy s dásněmi (zarudlé, ustupující krčky). Je pravda, že jsem nikdy čištění zubů moc nedal. Začal jsem místo ústních vod používat právě oxid chloričitý, který si sám vyrábím a dásně jsou zdravé. Sama zubařka se divila. Uvidíme při příští návštěvě u zubařky, jak budou dásně vypadat. Prý by to sama začala doporučovat, pokud by to fungovalo, uvidíme. Nicméně mi bylo sděleno sestřičkou, že na akutní záněty se běžně používá Savo (chlornan sodný), jen je zředěno, což je poměrně brutal a právě i ten peroxid, což je asi o něco lepší varianta. Mnoho preparátů je právě jen to savo a případně nějaká příchuť, aby to lidem chutnalo. To mě celkem zarazilo.
Vidim ze by sme si pomerne dobre rozumeli. S tym ze H2O2 huntuje aj vlastne tkanivo naprosto suhlasim, ale ak sa pouzije roztok o rozumnej koncentracii a nenecha sa narazovo posobit dlho, tak tkaniva nejak vyrazne netrpia. Skor sa mi stalo, ze zapalene tkanivo a afty sa zafarbili do biela a proste po chvili sa samovolne od zdraveho tkaniva uvolnilo. Naopak, zdrave tkanivo sa do biela vobec nefarbi. Aj to je docela dobry ukazovatel toho, kde v ustnej dutine su zapalene a porusene tkaniva. Take je dobre znicit a telo si vytvori dalsie nove.
Aj dasno mi casto krvacalo a Peroxid to behom troch dni dal do poriadku. Na ten Oxid chloricity si blizsie posvietim.
Chlornanom sodnym sa da spolahlivo vyliecit dost vela neduhov v tele, to je stara znama vec, o ktoru ortodoxna medicina nema zaujem, pretoze z toho nekuka ziadne biznis.
19.12.2013 21:24
RE: Nějak jsem nepochopila, proč je fluorid nebezpečný 1
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 301046
Hele, chlornan sodný a chloritan sodný jsou dost odlišné látky.
Pro ostatní: NIKDY si do huby nedávejte chlornan sodný!
Jinak z chloritanu sodného lze redukcí nějakou kyselinou získat kysličník chloričitý (plyn ClO2) - to je to co pomáhá na dásně a zubní kazy. Ale pozor, opatrně s koncentrací! Koho to zajímá ať si nastuduje něco o MMS a DCS.
Kriste pane, sakra, samozrejme Chloritan sodny. Zase v rychlosti pri odpovedani na prispevok nastala nechcena zamena a v tej rychlosti mi odlisnost neudrela hned do oci.
Esteze tento webzine navstevuju pozorni ludia, ktori dokazu zareagovat promptne na nepresnost. Vdaka.
21.12.2013 12:58
RE: Nějak jsem nepochopila, proč je fluorid nebezpečný 1
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?
Reakce na 301095
to je vporadku, vas nick nas upozornil predem...
A pochopitelne mate na mysli kyselinu citronovu, ktora ako aktivator spolocne s chloritanom sodnym sposobi tvorbu oxidu chloriciteho. V alternativnej medicine zname ako MMS.
Ano, jedná se o přípravem MMS či CDS. Já dělám zejména CDS, což je vlasně čistý vodní roztok oxidu chloričitého. Vyrábí se právě z toho chloritanu sodného. Doporučuji názornou a geniálně jednoduchou přípravu CDS (oxidu chloričitého): http://www.youtube.com/watch?v=P4pIjkT-QAA
20.12.2013 20:06
Geniálně jednoduchá příprava, ale ...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
Reakce na 301107
kde získám, nebo si mohu koupit, chloritan sodný a hydrosíran sodný (NAHSO4)? V lékárně? Někde na internetu?
Koukněte na www.fichema.cz, je tam vše potřebné.
21.12.2013 10:59
RE: Geniálně jednoduchá příprava, ale ...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 301145
Chloritan sodný je mimo běžnou distribuci v drogériích, ale je čím dál víc používán vodárenství. V internetu prodávají za dost velký peníze roztok 28% na zaper.cz apod. ale má to laboratorní čistotu. Pokud ale vyrábím CDS, pak mě ta čistota moc nezajímá. Dá se koupit v Brně 50kg sud chloritanu prášek za cca 8 tisíc. Když vyrábíš z prášku roztok, je nutno použít destilovanou vodu, pokud možno v lékarenské kvalitě aqua purificata. Při výrobě CDS (plyn ClO2) je třeba opatrnosti, plyn leptá plíce, nevdechovat.
23.12.2013 4:26
RE: Geniálně jednoduchá příprava, ale ...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
Reakce na 301183
Váš odkaz na zapper je velmi inspirativní. Uvědomila jsem si, že kdysi kdosi dostal Nobelovku za objev příčiny rakoviny. Prý to jsou paraziti. Ale jak objev, tak i jméno toho člověka zapadlo a dnes se o tom hovoří jako o "kontroverzním udělení" Nobelovy ceny. Já si naopak začínám myslet, že na tom jeho objevu něco bylo. Vliv parazitů, prvoků, motolic atd. na člověka lékaři přehlížejí - alespoň mám takový dojem - a jejich veškeré "úsilí" se soustřeďuje na bakterie a viry. Domnívám se, že za správný konec to berou evoluční biologové. Viz například Jaroslav Flegr Toxoplasmóza. "Příčinami" onemocnění jsou kromě bakterií a virů samozřejmě i jiné faktory.
Koukám že se to dá i koupit
RetarDex ústní voda pro svěží dech bez fluoridu, 500 ml
Retardex produkty obsahují oxid chloričitý (ClO2), který představuje velmi efektivní a přitom bezpečnou antibakteriální složku.
http://www.profimed.cz/katalog/retardex-ustni-voda-pro-svezi-dech-bez-fluoridu-500-ml
Jo a ta cena je masakr 500,-
Nemůžete napsat jak to mícháte ? jaký poměr ?
Nakonec se tam nějak kape kyselina citronová, ne ?
.. ja uz jsem to namichal, i ten pomer jsem trefil. Dal jsem toho do smesi vice, protoze jsme pocetnejsi rodina. Vsichni maji z vysledku radost - vyslo nam z toho 12 kilo semtexu !
Vy jste se zbláznil, člověče! V prvé řadě za komunistů měla víc jak půlka lidí nad čtyřicet v puse klapačky! Žádnými tinkturami nikdo dásně neničí, maximálně jsou magoři pacienti, kteří mají pocit, že jejich úsměv by byl hezčí, kdyby měli zuby o trochu delší na úkor dásní (existuje obor "smile design" ) a tak sami vyžadují, aby jim jejich dásně byly chirurgicky zkráceny. Jinak dásně ustupují věkem, to je prostě fakt. Také ustupují ženám v těhotenství. Do vrtačky nic vstřikovat nelze. Vrtačka je jen nástavec na motor, kapalina se používá jako chlazení a je to destilovaná voda, vkládá se celá standardizovaná nádoba do místa k tomu určeného - asi jako když měníte chladící kapalinu v autě, jenže se nic nepřelévá. Tyhlety všechny věci kontroluje hygiena několikrát do roka v každé ordinaci. Navíc zubař také občas potřebuje ošetřit, personál a jeho rodina jakbysmet, už vidím, jak doktor huláká do ordinace "sestři, je tady ten můj strejda, honem vyměňte to svinstvo za destilku."
Pokud je mi známo, tak zubařů je kritický nedostatek. Všude. Nevidím důvod, proč by si měli přidělávat práci. Já nevím, jak kdo, ale já když musím sedět v rachotě ještě v osm večer, tak jsem nasraná a je mi jedno, že ta paní přinesla flašku nebo bude o mně psát kádrový posudek.
Jinak ještě k těm zubům a dásním - mezizubní kartáčky, zubní nitě, zubní sprcha, ta je super. Nestačí jen ošmydlichat normálním kartáčkem. Krčkové a mezizubní kazy jsou to největší svinstvo a špatně se s tím bojuje. Když už se šmydlichá, tak krouživými pohyby a taky shora dolů. A minimálně jednou za rok k hygienistce, otřiskat zubní kámen. Není-li to opravdu nezbytné, tak NEBĚLIT. A jde-li o fluoridy... Ví tady někdo, co zajišťuje tvrdost (a tedy i odolnost vůči zubním kazům) zubní skloviny?
Na klapačky čtyřicetiletých žen a mužů v minulém režimu si fakt nepamatuji. A na další Vaši perlu ohledně tvrdosti zubní skloviny si dovolím podotknout, že kvalita zubů, pevnost skloviny i zdraví dásní závisí na výživě, na výživě, na výživě.
Stačí?
19.12.2013 20:54
RE: Nějak jsem nepochopila, proč je fluorid nebezpečný 1
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 180.?.?.?
Reakce na 301059
Nedá mi to a musím jen souhlasit. Pro zuby a stejně tak pro celé tělo (i mozek) je důležitá výživa. Můžete si čistit zuby třeba zlatým hovnem a bude vám to houby platné, když se budete stravovat jako dobytek. Teď nemyslím dobytek na poli, ten nemá chybu, ale dobytek v KFC nebo McD.
Zdraví MM
Ano, výživa je jedním z nejdůležitějších faktorů a zejména ta prenatální. Naprostý souhlas. Což neodporuje mé tezi s klapačkami čtyřicetiletých za komárů. Musíte se více a lépe dívat. U mě jde pochopitelně o obsesi, jsem posedlý čistič.
19.12.2013 19:45
RE: Nějak jsem nepochopila, proč je fluorid nebezpečný 1
ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 301056
>Ví tady někdo, co zajišťuje tvrdost (a tedy i odolnost vůči zubním kazům) zubní skloviny?
Pri vší úcte, "babo"
Snažíte se k veci, ale jsou úskalí. Tvrdost, odolnost a tak dále jsou pojmy, které vubec nemusí souviset se zubním kazem. To jsou materiálové konstanty. Proto ta otázka je tak nepresná, že pomalu postrádá smysl, a technik musí zkoušet netechnickou intuici, co tím asi autor myslel.
http://en.wikipedia.org/wiki/Apatite
http://www.google.sk/url?sa=t&rct=j&q=&...
Takže prirozená sklovina je bez fluoru. Zvírata také nikde nelížou "fluor". Reči o tom, že fluoroapatit je tvrdší jsou sice ok, ale podle mne totálne vytržené z kontextu. Kdo nekdy delal se složitejšíma materiálama ví, že to nemusí dopadnou tak jednoduše, jako treba cementace, nitridace, boridace oceli. Materiály mohou mít rozdílné fyzikální vlastnosti a výsledný efekt muže být i horší.
Fluoridy obecne vetšinou naleptávají povrch a zpusobují tekavost. To je z materiálového hlediska nežádoucí. Takže čiste teoreticky mohou i zacelovat spáry, ale co když jen v úzkém rozmezí jakýchsi laboratorních podmínek. Dost pravdepodobnejší je, že vnesená nehomogenita škodí, protože jde o obecnejší jev.
Za primární príčinu vzniku prasklin na sklovine, do které se pak usadí a premnoží bakterie pokládám strídání vzájemne príliš studené a teplé stravy a nápoju. Zbytek jsou spíš dusledky. Kompaktní plochu skloviny jen tak nejaká "bakterie" nenaleptá, prímo síla jejich kyselin myslím nestačí. Pro bežný pocit naleptání stačí pár jablek, kde si kyseliny také najdou mikrospáry. Je možné, že normálne probíhá nejaká prirozená rovnováha i s ovocnýma kyselinama místo umelého a spíše škodlivého fluoru.
Nebo s kyselinami po rozkladu mléka, jak zde nekdo psal. Solné prostredí rovnež muže konzervovat nekteré bakterie. Bakterie spíš rozežerou méne odolný vápenatý podklad, a sklovina, protože je tenká jde mechanicky s ním. Takže mi prijde smešné, zbytečné tlačit F do apatitu skloviny místo OH skupiny kvuli zvýšení tvrdosti a chemické odolnosti, když o ni prakticky vubec nejde, stoupá jen riziko, že se zkazí víc, než opraví.
Samotná tvrdost, nebo chemická odolnost nečeho nebývá to nejduležitejší. Je známo, že tytéž materiály mají ruznou odolnost v závislosti na své strukture a kompaktnosti.
Fluor je toxický hlavne proto, že má nejsilnejší elektronegativitu, a bunkám zrejme chybí dosti odolné "klešte" na uchopení a manipulaci.
Cementaci a nitridaci oceli bych, být Vámi, do encyklopedického výkladu netahala. Tyto technologické postupy následuje zahřátí na stovky stupňů celsia v tepelných křivkách odpovídajících požadovaným vlastnostem kaleného případně zušlechťovaného ocelového obrobku.
To žádné zuby nevydrží a jejích majitel už vůbec ne.
O borizaci oceli jsem nikdy neslyšela.
Nejsem chemik, možná se pletu, ale co takhle uvažovat v souvislosti s fluorem o vzniku stop kyseliny fluorovodíkové v důsledku chemických procesů v ústní dutině? Pokud je to reálné, máme leptače skloviny odhaleného.
20.12.2013 8:00
RE: Nějak jsem nepochopila, proč je fluorid nebezpečný 1
ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 301085
Samozrejme šlo o prirovnání použití vrchní tvrzené vrstvy z mechanického hlediska, nevyplývá z toho myslím až tolik, že bych chtel zuby cementovat, nitridovat, boridovat, ani by to nešlo, je to jiný materiál.
Není treba se ani ptát na HF, když je zrejmé, že soli F bývají tekavé, hygroskopické (krome napr.CaF). Leptavé a rozkladné účinky pak mohou mít prímo soli. Fluor spíše cestuje, a napadá vše, co je slabší, než udrží protiváha jako Na, K (silnejší, než H v HF, nepotrebuje mezipristání v kyseline).
Je tragikomická sranda, že se o vedlejších účincích fluoridu ví, a prece to cpou do populace.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Fluorid_sodný
Na hojení pleti je zase výborná jarišovka. A přesto bych ji ve vlastním zájmu nepila. Asi tak.
20.12.2013 7:54
RE: Nějak jsem nepochopila, proč je fluorid nebezpečný 1
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
Reakce na 301056
Zubař ve Vídni postupoval tak, že si navlhčil ukazováček něčím hnědým a přiložil ho asi na minutu na moje dolní dásně. Nikdy předtím mi tohle žádný zubař nedělal. Po týdnu jsem zjistila, že se dolní dásně stáhly a obnažili se krčky. Jméno jsem zapomněla a on už tam nedělá. Jiný vídeňský zubař, Michael Silvar, 1150 Wien, Hütteldorferstr. 1 ničí zuby právě oním ultrazvukem. Mluví česky a původem je asi z Moravy. Existují vrtačky s možností přívodu tekutiny a do nádoby si zubař můž přilít co chce. Silvar pracuje v ordinaci sám a bez sestry a může si tak s pacientem dělat co chce, aniž by mu někdo civěl přes rameno.
Pokud v dásních probíhá zánět, jsou oteklé. Jakmile se zánět vyléčí, dásně "ustoupí" - otok splaskne. Pacient subjektivně nemusí vnímat potíže, spousta faktorů projevy zánětu dásní ovlivňuje až potlačuje, například kouření - přestože samo o sobě je jedním ze spouštěčů zánětu dásní, zároveň kupodivu například omezuje krvácivost.
Nechte toho, do prkenný vohrady, s těmi vrtačkami, dělám v zubní ordinaci a sama je používám. Pohonná i chladící jednotka je součástí křesla jako takového. Nepohání se tím jen vrtačky, ale i hydraulika atd. Vrtačka je jen nástavec na celou tu srandu, nic víc. Nikam se nic neplní, není na to prostor. To by musela být vrtačka velikosti příklepovky. Bych chtěla vidět, jak by takovýmto nástrojem zubař trefoval zbrušování na fasety.
20.12.2013 21:11
RE: Nějak jsem nepochopila, proč je fluorid nebezpečný 1
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
Reakce na 301148
Dásně oteklé nebyly. Byly naprosto zdravé !!!!!!! Přišla jsem tam jen kvůli maličkosti. Ale to bylo již před desetiletími. A pokud jde o zubní vrtačky, tak zřejmě porcujete pacienty s nějakým starším modelem. SILVAR si před pár lety pořídil supermoderní vrtačku, kdo toto možné je !!!!!!! Takže běžte s tou ochranou "zubařů" do prkýnka sama. A aby ji mohl splatit, začal pacientům ničit zuby. Již při vstupu do ordinace mě udivilo, že nikdo nebyl v čekárně. Oni mu totiž postupně odešli a odcházejí pacienti.
21.12.2013 22:12
RE: Nějak jsem nepochopila, proč je fluorid nebezpečný 1
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 301151
Když už o problematice vím prd, tak šoupu nohama, milá paní. Já tady popisuji věci tak jak jsou. S těmito teoriemi uspějete tak možná na Orgonetu. Neukradl tu technologii ten váš SILVAR náhodou mimozemšťanům? To by tak odpovídalo...
22.12.2013 17:32
RE: Nějak jsem nepochopila, proč je fluorid nebezpečný 1
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
Reakce na 301226
Ta vrtačka je asi poháněna hydraulicky, nikoliv přes řemínky jako dříve, jak si eventuelně "baba-Blažková" představuje. Nejsem technicky vzdělaná v oboru zubních vrtaček, takže to nemuhu tvrdit s jistotou. V té hadici vedoucí k vrtací hlavě je třeba nějáká mechanika, třeba spirála. Ale z vrtací hlavy má tu možnost přímo pouštět kapalinu na vyplachování vrtaného místa, aniž by musel sáhnout na další hadici. Ať je to ale hydraulický nebo mechanický pohon, samotné vyplachování je na něm nezávislé a příslušnou nádobu s vyplachovací tekutinou lze doplňovat a to si tam ten zubař může doplnit co chce.
Ta turbínová vrtačka, bomba z šedesátých let, používá vodu ne k výplachu, ale k chlazení.
Na vyplachování má lékař k dispozici trysku se samostatnou hadicí.
Stejně jako na vzduch k sušení.
Tam vám asi přimíchává rajský plyn.
http://img.docstoccdn.com/thumb/orig/118686817.png
Odkud všechny ty hejblata vedou? Že by z té kastle po levé straně křesla?
23.12.2013 4:00
RE: Nějak jsem nepochopila, proč je fluorid nebezpečný 1
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
Reakce na 301269
Vaše blazeované pohrdání - viz rajský plyn - nad neznalostí laika o něčem svědčí. Důsledek chlazení vodou nebo, jak vy říkáte výplachu, je jeden a týž. A právě do té vody k chlazení vrtaného místa může přidávat co chce.
21.12.2013 11:04
RE: Nějak jsem nepochopila, proč je fluorid nebezpečný 1
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 301056
S prominutím babo, že ty se živíš v zubařském průmyslu?
Jo, jsem součástí strašlivého spiknutí zubařů a taky jejich sester a instrumentářek a techniků, kteří nemají nic jiného na práci než vymýšlet, jak ostatním pokazit chrup, sosat jim takto z peněženek závratné sumy, protože proč to řešit přes pojišťovny, že áno. Co taky čekat od lidí, kteří disponují strašlivými mučícími nástroji a nebezpečnými drogami. Teď bylo naše spiknutí odhaleno místními diskutéry, už jsem to hlásila centrále, budem to tu asi muset trochu pročistit, takže nevím, v jakém počtu se tu příště zase sejdete.
Nejzavratnejsi ceny zubare jsou v USA a v CDN a proto hodne vobyvatel to ma v hube jak noty na buben - taky samou pauzu ....Ja mel dental plan a tak to nebylo az tak hrozny ... Snowbirds v Arizone to resej tak ze navsivej zubare v Mexiku. Ja se ho tam taky navstivim koncem ledna - do Nogales to budu mit jen 16 miles.
Tady v Rakousku to obyvatelé řeší tak, že si jedou nechat zuby spravit v MaďarskA. Já jsem to zkusila v Praze, ale narazila jsem také na jedno prase. Ta zubařka nerozeznala korunku od normálního zubu a navrtala mi korunku. Za 6000 šilinků. Kurva jedna. A TO JSEM JI PROSÍM UKAZOVÁČKEM UKÁZALA, KTERÝ ZUB TO JE. BEZ ROENTGENU ZAČALA VRTAT VEDLEJŠÍ ZUB A BĚHEM 5TI SEKUND ZJISTILA, ŽE NAVRTALA KURUNKU. Kořen se pak zanítil a vypadl i s korunkou, protože to jsem ještě nevěděla, že mohu použít Odol k odstranění zanícení. Silvar se pak tomu jenom potichu pochechtával a sprasil mi zuby ještě více. V polemice s Blažkovou nejde o to jaká to je vrtačka, ale o to, že k NIČENÍ ZUBÚ POUŽÍVAJÍ ZUBAŘI ULTRAZVUK. PRASATA. NAMÍSTO ABY SE STARALI O NÁŠ ZDRAVÝ CHRUP, TAK NÁM JEJ NIČÍ A STARAJÍ SE HLAVNĚ O NAŠE PENÍZE. Silvarovi jsem platila desítky tisíc šilinků, protože jsem se domnívala, že si tak bude vážit pacienta. Výsledek byl, že jsem během dvou let v jeho "péči" přišla o dvanáct zubů.
Tak jsem před léty měnil zubařku když mi tvrdila že mne to nemůže bolet, že má bezbolestnou sbíječku. A to chtěla za amalgám který jsem ji výslovně řekl že nechci, za plombu když mne ho tam dala 2,5 litru. Skončil jsem s ní. Rok mi jiná šikovná dávala zuby do pořádku a odstranila amalgámy, nepocítil jsem jedenkrát bolest. Na tom záleží kdo to má v ruce a to mi nabízela injekce proti bolesti, nebyly potřeba. Ceny desetinový, fakt. No a pět let chodím jen na preventivní a když jsem vynechal tak mi řekla že ji chci připravit o peníze? Je skvělá a stačí mi ji vidět a už se hihňám a ona tedy taky a teď můžu kousat bez obav, žádný karamely nehrozí a po té zkušenosti vím že jsem měl udělat výměnu při prvních pochybnostech ušetřil bych se bolesti, komplikací i peněz. Ovšem měl jsem štěstí a při porovnávání toho co jsem poznal jsem se dostal do rajské a bezchybné péče když jsem si už myslel že se potíží se zuby nezbavím. Je to skutečná výhra mít dobrou odbornici a posléze zákroků nebylo třeba a chytil jsem to za 5 minut dvanáct, zcela bez pochyby bych cvakal protézami s vysypanou kapsou a ještě s bolestmi toho co by případně zbylo. Vskutku změna přímo neuvěřitelná a každému přeji aby měl štěstí na ošetřující protože v mém případě tedy neplatilo že je k nezaplacení i když v přeneseném smyslu tedy samozřejmě ano.
Takže pomalu pro ty méně chápavé. Jistě je zde spousta majitelů zvířecích miláčků. Jak tyto veterinář zbavuje zubního kamene? Určitě to dělá proto, aby je posléze mohl vybavit implantáty, že ano.
Že kráva navrtala korunku, ano, může se stát. Je to kráva. Znám spoustu krav tady v OV. Jedna, jistá doktorka P. z Muglinova, kterou jsem PROSILA o vyspravení trojky - holt frontální úsek je frontální úsek - ještě v době, kdy šlo o sotva viditelný kazík, se mi chladnokrevně a bez anestezie vrhla na čtverku na druhé straně. Se kterou jsem neměla nejmenší problém. A ještě na mě byla sprostá, když jsem jí to odmítla zaplatit. Stává se. Bohužel. Neexistuje však nic jako systematické a záměrné ničení zubů zubaři. Že si to chtějí nechat zaplatit? Urgujte to na ministerstvu zdravotnictví. Urgujte to u svého poslance. Zajímejte se u své zdravotní pojišťovny. To, co pojišťovna zubařům dává například na amalgámy je vůči nim sprosťárna. Prakticky to ani nezaplatí materiál. Kde máte energii, nájem, plat personálu.
Pokud vám dentista způsobí újmu, stěžujte si na stomatologické komoře, od toho tu je, jen na to poněkud pozapomněla, bylo by fajn těm zaprděncům připomenout, pro koho zde vlastně jsou. Klidně podejte i trestní oznámení pro nemajetkovou újmu/újmu na zdraví. Nemůžete-li si dovolit právníka, nechte si jej přidělit soudem. Budete-li chtít nezávislý posudek, stavte se.
Ale nevymýšlejte nesmysly o tom, jak zubaři záměrně ničí chrup, aby prodali implantáty. Představte si, co by nastalo, až by celá zeměkoule měla implantáty. Co by ti zubaři asi tak dělali?
23.12.2013 8:16
RE: Nějak jsem nepochopila, proč je fluorid nebezpečný 1
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?
Reakce na 301273
No ani tak ani tak. Ja jsem specialista na ordinace, od xr po kdo vi co.U nas maji zubari specialni vodu.Nevim co je to zac.A at premyslim a vzpominam nemyslim ze by tu vodu nejak mixovali. Navic jednu pumpu pouziva vic zubaru.Suction pumpa, na kterou je napojeno vic zubaru.Ovsem existuje nebezpeci pro zubare. Nazyvase to oil pulling. Vysledek krasne bile zuby a zdrave dasna.
cogáni mali biele zuby kvôli vysokému podielu surovej stravy a aj varenú, narozdiel od nás, mali tak napolo uvarenú, plus absolútny nedostatok sladkostí... teraz je to vsak aj u nich na prd.
Co sa týka kazivosti zubov, tak dve dôlezité veci:
1. strava (to som si osobne odskúsal a odsledoval na tom, ako sa tvorí zubný kamen, povlak podla toho, co jeme.
2. pravidelné odstranovanie zbytkov po jedle najmä z medzizubných priestorov, najmä u tých, ktorí majú mozno od narodenia slabsiu, menej hustú sklovinu a zubovinu.
ad pasty: mozno aj popol z bukového dreva, je velmi jemný a predsa dobre cistí (bielosivastý prások)- namocit kefku do vody a tak do popola - nalepí sa akurát tolko, co potrebujete.
Kefky: osobne som presedlal na Curaprox - tá hustota stetín zabezpecí ovela vyssiu kvalitu ocistenia zubných plôch; na medzizubné priestory nit, prípadne medzizubné kefky,
ùstna voda: odvar zo salvie
a este ohladom paradentózy a zapálených dasien
vynikajúco pôsobí osetrenie He-Ne laserom. Má to dlhotrvajúci efekt
moje zkušenost je, že pokud zubní pasta neobsahuje prevít jako fluorid sodný, tak obsahuje jiný prevít - aspartam...
Přírodní způsob ochrany zubů (nemám dlouhodobě odzkoušený) je žvýkání včelího plástu, zvláště pak tzv. zabrusu - materiál, kterým včely zakrývají buňky plástů po nakladení vajíček/larev
19.12.2013 3:37
Nějak jsem nepochopila, proč je fluorid nebezpečný 2
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
Velmi brzo to zjistili lidi, kteří šli na západ vydělávat. Nebylo to ale jen odpudivě lacinější a úspěšnější československé zubařství, mimochodem svého času na nechutně nejvyšších příčkách úspěšnosti, kterou nám nezáviděli západní zubaři, ale také jistota, že mezi československými zubaři je procentuálně méně sviní. Jenže Všeobecná zdravotní pojišťovna tento podvod, tuším, že za Ratha, zlikvidovala a navrátilcům toto ošklivé zneužívání zubařské zdravotní "péče" zatrhla.
Pred polrokom som si kupil za 2 EURa liter 33% percentneho Peroxidu vodika, z toho si namiesavam do 1/2 flase zriedenim z vodou 3,5% roztok a 3 krat denne si s tym vyplachujem ustnu dutinu . Staci to podrzat v ustach 3-4 minutky a je to. Predtym si este s kefkou a cistou vodou pobeham zuby aby som ich zbavil zaseknutej potravy. Odvtedy sa mi ani raz nestalo, ze by som sa rano zobudil s "dracim dychom" a zuby su aj biele. Pastu uz nepouzivam. A platit predrazenym stomatologom nehodlam. Pravnici a stomatologovia su u mna predrazena pakaz. Aj ked o istej miery potrebnosti zubarov sa da aspon polemizovat. Pravnici (advokati) su chamrad na 100%
Peroxid vodíku je příliš silný oxidant - NEBRAT!
Z hlediska chemicko-elektrického je pro lidský organismus vhodný kysličník chloričitý.
Prosim Vas, nedemonizujte. Prilis silny oxidant je to len pri prilis silnych koncentraciach. Takto demonizovat H2O2 si nedovoli ani dnesna ortodoxna medicina. Opakujem znovu: Peroxid vodika je najbezpecnejsie antiseptikum na svete, ak sa dodrzia zakladne pravidla jeho pouzivania.
Ohladom H2O2 :
Jedna zo zakladnych funkcii Vitaminu C pre ludsky organizmus je, jeho premena v tele na H2O2, ktory neustale nici skodlive patogeny. Cize Peroxid vodika (v presne urcenej koncentracii) nam neustale obieha v krvnom obehu a je zakladnym prvkom imunity ludskeho tela. Ludia, ktori maju nizke prijmy Vitaminu C, su nachylne na vznik chorob virusoveho povodu (najma choroby z prehladnutia a rozne virozy ci chripky, pretoze telo nema potrebne mnozstvo suroviny na vyrobu Peroxidu vodika. Peroxid vodika je zivotne potrebna latka, ktoru si telo nedokaze vyrobit, pretoze si nedokaze syntetizovat Vitamin C.
Samozrejme Vitamin C plni aj dalsie funkcie v ludskom organizme,ale premena na H2O2 je tou podstatnou.
nic nedeémonizuji, prostě elektrochemický potenciál oxidantu je danost, peroxid vodíku má dost vysoký k poškozování aerobních buněk, narozdíl od CLO2
Sila oxidantu a jeho koncentrácia sú rozdielne veci. Prípustné sú všetky kombinácie.
Nepopieram tým, že sa H2O2 v organizme nachádza v pozitívnej úlohe.
Vitamín C sa však podľa mňa na tvorbe H2O2 nezúčastňuje, skôr by som očakával popri ňom katalytický rozklad už hotového H2O2, podobne ako v reakcii s kovmi, čo je aj dôvod, že H2O2 nie je doporučené piť, tvorí sa potom priveľa agresívneho kyslíka(radikály apod). Všetko je ale vec rovnováhy s patogénmi, a nejde vžy povedať, čo je kedy lepšie.
Okrem toho vitamín C je v princípe skôr antioxidant, teda sa skôr sám oxiduje, než by oxidoval (a produkoval H2O2, oxidačné činidlo).
Ak by mal C vitamín sám produkovať H2O2 a pôsobiť stále oxidačne (iba menej) musel by sa nechať oxidovať ešte od silnejších oxidantov, než H2O2, a to je otázka, či sa také niečo môže reálne diať. To by ale potom H2O2 bol odpadový produkt, a nie oxidačný prostriedok na ďalšie využitie. Potom by H2O2 nemalo zmysel dodávať, ale skôr odbúravať. Takáto dedukcia teda vedie k logickému sporu s predpokladom.
najjednoduchšie sa zuby čistia mliekom - použiť trocha mlieka a zubnú kefku - mäkkú, a je to, robila to maja babka a aj môj dedo, a nepoznali zubára do smrti, takže....
Flôr obskahuje dokonca aj detská zubná pasta a to približne 0,1%. Zubná hygiena je dogmou modernej "civilizovanej" spoločnosti. Tvrdí sa, že pomáha zabraňovať zubnému kazu a pod. Napriek tomu drvivá väčšina obyvateľov chodí k zubárovi, ktorý mu neustále vŕta v zuboch a pláta diery po zubných kazoch. Neviem ako v iných krajinách, ale na Slovensku vyjde takýto špás neraz i nehoráznych 60 Eur. Napriek množstvu peňazí, ktoré ľudia investujú do ústnej hygieny a zubárov, stav ich chrupov nevyzerá o moc lepšie ako pred sto rokmi. Horda zubných lekárov však prosperuje. Predajcovia zubných kefiek a pást zárabajú stovky mil €...
Myslím si, že na kvalite chrupu sa zásadným spôsobom podieľa kvalita a zloženie stravy, genetické faktory sú tiež nezanedbateľné. Colgate tothal versus Odol maxi whitenning sú viac menej iba položky, ktoré nám kradnú peniažky z vrecka...
pamätám sa, že som tu dávno čítal o škodlivosti Fluoru, nemáme nejakú aktualizovanú verziu ktorú by bolo vhodné šíriť?
alebo aspon tú pôvodnú.. nejak sa mi to nedarí nájsť...
Ďakujem!
odpoviem si sám, toto som našiel:
http://martinchudy.blogspot.sk/2013/08/fluor-v-pit...
http://www.vlastnihlavou.cz/vliv-nadmerneho-prijmu...
je dokázané, že fluorid spôsobuje letargiu
http://www.matrix-2012.cz/index.php?option=com_con...
http://www.osud.cz/fluorid-takovy-prijemny-zabijak...
V USA nezustavaj pozadu za Europou ani nahodou. Tahle zubni pasta je vyrabena v USA a necha se koupit v Canade snad vsude. Vobsahuje 1.1% Sodium Fluoride.....
Již druhým rokem používám pasty bez flouru. Sehnat je, je velkým úkolem. V obchodech jako Albert,Tesko,Globus apod. je téměř neseženete. Pokud máte však štestí naleznete pastu Promise. Ta je alespoň dle údajů etikety bez fluoru, zato však z jinými "dobrotami" a stojí 25 Kč a je hned pryč (jako rezervní poslouží dobře. Obsahuje mj. umělá sladidla, pěnidla, konzervanty apod. V mém okolí neznám člověka, který by o nebezpečí fluoru mnoho veděl a pokud jim to řeknu, tak prý kecám. Zubaři to samé. Pasta s fluorem je prý nutností. Dokonce jedna zubní hygienistka používá slovo "elmexovat", podle známé pasty s flourem (amino fluorem - nevím v čem je lepší nebo horší). Jako první pasty bez fluoru a jiných chemikálíí jsem našel v ajurvédské medicíně - Sumudu a Supirviricky. Perfektní pasty. Sice dražší (100 Kč za 75 ml tuším), ale ten kdo je neznal a čistil, tak byl překvapen svěžestí a pálivostí i 20 min poté. Jinak mám odzkoušenou Dabur Red (bez F, ale s chemikáliemi-v malém množství avšak), Neem (složení relativně OK a bez F) a pak Jason (nejdrazší, ale úplně bez chemie a F). Teď máme doma Marvis (také bez F, ale z jinou chemií). Vrátím se tedy nakonec k těm Sumudu a Supirviricky a Jason, příp. pokud naleznu další. Nedávno jsem byl v jedné ruské zubní ordinaci a měli tak také pasty bez F, ale vše bylo v ruštině, tak třeba to může být dobrý tip. Také si chci vyrobit vlastní pastu a testovat, návodů je na internetu mnoho. Fluor ve vodě vyřeší pak snad je reversní osmóza nebo jiná pokročilá filtrace. Pěkný den.
Pasta Promise je ja sice bez fluoru, ale je to šmirgl, nebrat.
V tuzemsku je dostupná zubní pasta Medamint, výrobce tuším Vřídlo Karlovy Vary nebo tak nějak, je to bylinková pasta s mátou a heřmánkem BEZ FLUORIDU (to je výrazně napsáno na krabičce i tubě), cena kolem 25Kč. Měl jsem v předchozí hokně kolegu, který si stěžoval na problémy se zuby a dásněmi, říkal, že musí neustále střídat sjuprmárkýtové drahé "luxusní" pasty, každá obsahuje víc některého chemického svinstva, které mu způsobovalo trápení. Přinesl jsem mu ze svých zásob Medamint a on už po jednom týdnu referoval ústup potíží. Byl mi opravdu vděčnej za ten Medamint. Našel ho pak v nějaké drogérii a zásobil se dle mého vzoru.
Tak kterou?
http://www.countrylife.cz/zubni-pasty
Je třeba to vyzkoušet. Já měl tu Seafresh. Jinak teď jsem byl v 5 lékárnách v centru a nikde neměli Biofer. V Profimedu dokonce nevěděla pani, že něco takového existuje. Případně bych zkusil ten Medamint, co psal předřečník.
ahoj, ctu vas denne, jste skvely web...ted jsem byl v koupelne zkontrolovat mistni Colgate a je tam 0.1 takze nechapu proc v Evrope davaji 2,5 a vic...
takže tie pasty s obsahom 5.0 sa predávajú v obale v EU 2,5 a v na NZ 0,1 ? zaujimave
Ja používam soľnú zubnú pastu Weleda (dá sa kúpiť v drogériách DM), už pár rokov. Má výborné zloženie a ako ju používam, stav mojich zubov sa rapídne zlepšil. Je ale slaná, takže nie každému to musí vyhovovať.
zdravím,
dle mého názoru vcelku zbytečně plašíte ... dodání fluoru je primárním účelem moderní zubní pasty, pokud o něj nestojíte, pak si čistěte zuby pouze mechanicky, bez pasty, a ušetříte; popřípadě nahraďte kartáček žvýkačkou, kterou ale používejte dlouhodobě, v řádu hodin, a ne pět minut po jídle podle reklamy (ovšem dnes je umění sehnat nějakou bez ještě hnusnějších sajrajtů než jsou soli fluoru, a která se po těch pěti minutách v ústech nerozpadne )
zmiňované bylinkové pasty či domácí recepty mají na zdraví zubů vliv zanedbatelný, vliv fluoru je prostě o několik řádů jinde
a jak již bylo zmíněno, pokud pastu poctivě vyplachujete a nepolykáte, dávka, kterou dostanete, je mizivá(+); a naopak zcela bez fluoru to tělo taky nefunguje
(+) k čemuž bych ještě poznamenal, že není důležité cpát to do sebe třikrát nebo snad i víckrát denně v dávce přes celej kartáček, stačí si čistit zuby jednou denně množstvím o velikosti hrachového zrnka, ale zato pořádně aspoň dvě-tři minuty, a především dodržovat, že po čištění zubů nesmí aspoň dvacet minut přijít do pusy nic, nanejvýše čistá voda nebo kvalitní vodka
pokud jde o zdraví dásní, nejsem si jist, zda je optimální k nim ty prospěšné věci, které pasty a recepty z diskuse obsahují, dopravovat pomocí zubního kartáčku - když už, tak já bych spíše vyplachoval
a když denně schroupete porci něčeho opravdu tvrdého (ve stylu týden starý chleba), prospějete tím celé hubě (půlce hlavy) víc než všemi bylinkami dohromady
disclaimer: nejsem doktor, výše uvedené je mojí interpretací informací tak, jak jsem si je vzal z různých zdrojů jak západní medicíny, tak o medicíně východní, jakožto i o pozorování různých "přírodních" národů, proč asi mají méně problémů než my civilizovaní; nečiním si nárok mít absolutní pravdu, ale zatím jsem neviděl důvěryhodný zdroj, co by mi to vyvrátil, na mě osobně to z krátkodobého hlediska funguje, zubař mi už léta nic nespravoval (chodím dvakrát ročně aby si chudák vydělal ), a jak z dlouhodobého, no, to se uvidí až a na co umřu, třeba to dělám úplně blbě ale to teď nevím, sorry
19.12.2013 10:25
RE: zbytečná paranoia
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?
Reakce na 301018
>dle mého názoru vcelku zbytečně plašíte
Snažím se neplašit. Prostě jsem si všiml, že fluor je skoro v každé pastě a upozornil jsem na to.
>... dodání fluoru je primárním účelem moderní zubní pasty,
Proč? To je nějaké nařízení Bruselu? Proč by nemohly být pasty s fluorem ZŘETELNĚJI označeny a proč by jich nemohlo být méně? Zvlášť s ohledem na to, že fluor se bez našeho vědomí zřejmě přidává i pitné vody a nadměrná fluorizace škodí. U dětí např. fluor patrně přispívá k autismu. Nezávislé studie chybí...
19.12.2013 14:58
RE: zbytečná paranoia
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
Reakce na 301020
Pane Stwora, nařízení Bruselu to není. Fluor se začal dávat do zubních past někdy v 50. nebo 60. letech. Spíše těch 60. Tehdy se v Československu dokonce začala prodávat pasta, která se jmenovala Fluora!
Zubná pasta pre dospelých sa volala Fluora a pre deti bola Fluorka.
Pre osvieženie pamäte: http://socikstyle.blogspot.sk/2010_10_01_archive.html
...a pre odľahčenie temy:
Zubná pasta Erilex, povzbudzuje v ženách sex.
Zubná pasta Tutti Frutti, povzbudzuje mužom prúty.
Ako malého chalana, povinne absolvujúceho pravidelnú fluoridáciu zubov,(mimochodom pekne hnusný proces), ma bohužiaľ nezaujímal obsah fluóru v paste, zato som si rád prečítal komiksy na obaloch zubnej pasty s vtedy nevídanou ovocnou príchuťou Tutti Frutti.
http://osip.strahov.org/privat/Tuti01.jpg
http://osip.strahov.org/privat/Tuti02.jpg
http://osip.strahov.org/privat/Tuti03.jpg
http://osip.strahov.org/privat/Tuti04.jpg
22.12.2013 23:19
RE: zbytečná paranoia
ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 301172
>povinne absolvujúceho pravidelnú fluoridáciu zubov,(mimochodom pekne hnusný proces)
Čo si pamätám ako decko, tak po tej fluorizácii sa začali objavovať diery častejšie. Fluorizáciu považujem za šarlatánstvo. Za to, že vrstva bola tvrdšia, neznamená yároveň, že aj lepšia a kompaktnejšia, lepšie odolávajúca tepelným zmenám. Toto nemali ako poctivo vyskúmať, bolo to od stola.
19.12.2013 22:08
RE: zbytečná paranoia
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 301020
Za "totality" to bylo se zubníma pastama tak, že ty "s fluorem", čili s fluoridem sodným byly jasně označeny a jejich podíl na regálech byl tak asi kolem 50%. Bylo plno past bez fluoridu běžně k dostání. Pravda je, že tehdy málokdo věděl, co je fluorid sodný za svinstvo a zubaři fluorid propagovali. V demogracii je 99,5% zubních past na regálech s fluoridem sodným. Kdo chce najde si informace o jaké se jedná svinstvo v internetu. Nicméně koupit zubní pastu bez fluoridu sodného je jaksi dost problém. Na to musí být člověk vyzbrojen informacemi, které valná část demogratické populace prostě nemá - nesmí mít.
>>dle mého názoru vcelku zbytečně plašíte
>
>Snažím se neplašit. Prostě jsem si všiml, že fluor je skoro
>v každé pastě a upozornil jsem na to.
ale stylem "ha! fluor! strašné zlo!" ...
>>... dodání fluoru je primárním účelem moderní zubní pasty,
>
>Proč? To je nějaké nařízení Bruselu?
ne, to je "lege artis" současné medicíny, páč byl prokazatelně pozorován jeho silně pozitivní vliv v prevenci zubního kazu
>Proč by nemohly být pasty s fluorem ZŘETELNĚJI označeny
nu, nevím, to by již byla otázka na ten Brusel - osobně jsem také za lepší označování výrobků
>a proč by jich nemohlo být méně?
z výše uvedeného důvodu - poněvadž je to nejúčinnější, a jaksi není dostatečný zájem o výrobky jiné, méně účinné
bohužel, to je současný trend mířit na mainstream a bít se tam v tvrdé konkurenci, namísto nabídnout alternativní výrobek a vyzobnout celý díl trhu zájemců o nemainstreamovou věc
>Zvlášť s ohledem na to, že fluor se bez našeho vědomí
>zřejmě přidává i pitné vody
měl jsem zato, že informace o tom, kde a kolik se přidává, jsou veřejně dostupné (kde by se jinak vzaly na https://en.wikipedia.org/wiki/Fluoridation_by_country ?) ... proč nevěřit Ministerstvu zdravotnictví, že u nás byla fluorizace vody ukončována od roku 1988?
naměřil někdo při nějakém rozboru takové hodnoty, aby zavdávaly příčinu pochybnostem, zda i přes tato prohlášení fluorizace v ČR nepokračuje?
>a nadměrná fluorizace škodí.
o tom žádná, nicméně jsem přesvědčen, že zubní pasta s fluorem při správném použití v tomto směru člověka absolutně neohrožuje
>U dětí např. fluor patrně přispívá k autismu. Nezávislé studie
>chybí...
no, ono je především strašně těžké prokázat vliv jedné látky, poněvadž v prostředí se toho změnilo strašně moc najednou a těžko lze najít srovnatelné skupiny pro sledování (ne)nárůstu autismu, které by se lišily právě jen příjmem fluoru
Fluoridy se do pitné vody v ČSSR/ČSFR přidávaly v letech 1960 - 1992, ale zdaleka ne všude, v těch "nejlepších" letech kolem r. 1985 pokrývala fluoridace asi 1/3 populace. (Proto ty tablety, ty se dávaly školním dětem tam, kde fluoridy nebyly v pitné vodě.) Pokud si pamatuju, tak se to nikde neutajovalo, buď se to běžně publikovalo nebo se to dalo dotazenm zjistit např. u správců vodovodů nebo u hygienické služby. Od r. 1993 se už v ČR do pitné vody nepřidávají nikde.
V každé vodě je přirozený obsah fluoridů z podloží, průměr v pitné vodě v ČR je kolem 0,15 mg/l, 90% zdrojů pitné vody obsahuje < 0,3 mg/l, limitní hygienická hodnota je 1,5 mg/l.
Problém s obsahem fluoridů z přírodního pozadí v pitné vodě mají v některých částech Indie nebo v některých afrických zemích, kde jde řádově o jednotky mg/l. Známé jsou také případy otrav z okolí aktivních sopek (Island), jejichž popel fluór obsahuje ve značném množství. Škodlivé koncentrace v pitné vodě jsou až nad 3 mg/l, ale dřív než psychotropními účinky (pokud vůbec...) se tyto dávky projeví poškozením kostní tkáně.
Různé fámy kolem účinků fluóru na psychiku zřejmě vznikly z toho důvodu, že antidepresivum Prozac - léková substance se jmenuje fluoxetin - obsahuje v organické molekule 3 atomy fluoru, které jsou ovšem vázané úplně jinak než ve zde diskutovaném fluoridu sodném (nebo jiných anorganických fluoridech, případně v zubní a kostní tkáni).
Zubní sklovina je v dospělosti tvořena fluorapatitem, ale u mléčných zubů měkčím hydroxylapatitem, kde je hydroxylová skupina nahrazována fluórem až při vývoji a růstu druhých zubů, takže tělo k její výstavbě fluór potřebuje.
Já jsem dodnes živoucí příklad nesprávného vývoje zubní skloviny, v mém případě by zřejmě nějaký ten fluór na škodu nebyl. Přestože mě rodiče - především matka - od malička honili jak nadmutou kozu, abych si správně a pravidelně čistil zuby, už z 20 mléčných zubů jsem měl 12 zkažených tak, že mi je zubař musel plombovat a druhé zuby mi s poškozenou sklovinou rovnou rostly. Nikdy se přesně nezjistila příčina, někteří lékaři tvrdili, že to prý mohla mít na svědomí antibiotika, která jsem v kritickém věku užíval při častých angínách. Dnes rok před šedesátkou mi už 10 zubů chybí a přes všechny ostatní s výjimkou dvou mám korunky. Úplně zdravý zub už mám jen jeden poslední, je to horní špičák a říkám mu Drákulův zub
Jinak pochopitelně souhlasím s tím, že by každý měl mít možnost získat dostatečnou informaci o tom, co si do těla s potravou strká, ale taky by měl mít základní vědomosti o tom, jak co v těle funguje, což evidentně většina populace nemá a proto podléhá různým - mírně řečeno - nesprávným názorům, zejména jsou-li šířeny dostatečně agresivně, ať už reklamou nebo prostřednictvím internetových hoaxů. Domnívám ...Automaticky kráceno
22.12.2013 14:45
RE: zbytečná paranoia
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 301020
Pouzivam Vademecum, tam je to zretelne napsano, predni strana, dolu. Tak hezky, jako by bylo cim se chlubit. With fluoride. Nepatral jsem zda delaji i bez floridu. Na druhou stranu je to zrejme jedina pasta, kde nejake ucinky pocituji. A ze jsem jich uz vyzkousel.
Žvýkačka dlouhodobě užívaná - je tam samý Aspartam, Sorbit a nevím jaká ještě svinstva, tak bych ještě váhal než bych použil takové doporučení, zdá se mi neuvážené a ukvapené.
prosil bych příště číst včetně závorek - ještě jednou opakuji:
(ovšem dnes je umění sehnat nějakou bez ještě hnusnějších sajrajtů než jsou soli fluoru, a která se po těch pěti minutách v ústech nerozpadne )
20.12.2013 8:29
RE: zbytečná paranoia
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 301038
Strčím do pusy, bez polykání vznikajících slin řádně rozžvýkám (1 min?), přebytečné sliny vyplivnu.
Žvýkačka je šidítko.
19.12.2013 23:45
RE: zbytečná paranoia
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 301018
"dodání fluoru je primárním účelem moderní zubní pasty"
Hele, ty "moderní zubní pasto s dodaným fluorem" - chemii asi viděls z dost rychlýho rychlíku. Ty "experte", nejde o "dodaný fluor" ale o otravu FLUORIDEM SODNÝM.
jestli já jsem viděl chemii z rychlíku (což tedy nikde nepopírám, ale ...), tak pak nevím, z čeho jsi ty viděl biologii a matematiku
jestliže je v pastě dvě a půl promile NaF, kolik by jí musel člověk sníst, aby došlo k otravě? - a zdůrazňuju "sníst", pak bych tedy ještě prosil odhad pro běžný způsob použití, tedy maximálně několikaminutový pobyt pasty v dutině ústní a následné vyplivnutí a vypláchnutí, kolik z toho dvě a půl promile při tomto způsobu zůstane v organismu a ještě stihne působit otravu dříve, než se disociuje na sodík a fluor?
to je něco v tom stylu, jakože když si dám krajíc chleba, tak mi hrozí otrava chloridem sodným?
20.12.2013 10:06
RE: zbytečná paranoia
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?
Reakce na 301099
Narozdíl od chloridu sodného je fluorid sodný velmi prudký jed, kuchyňské soli musíš sežrat půl kila, aby tě zabila, fluoridu sodného stačí pár miligramů, fluorid sodný v jedné tubě zubní pasty je skoro smrtelná dávka.
Smrtelné dávky máte správně, ale pro myš domácí. Viz. Klinická toxikologie, kapitola Fluorid sodný (NaF):
"Letální (smrtná) dávka pro potkana je 140 mg, pro myš domácí 3,5 mg"
dále
"Smrtelná dávka pro člověka je asi 4 až 5 g, ale bylo zachráněno 16leté děvče, které požilo 50 až 80 g NaF (pravděpodobně ovšem hodně zvrátilo)."
Online wikipedia uvádí smrtnou dávku pro člověka o něco vyšší 5 - 10g. Hledeje "sodium fluoride".
Ostatně fluorid sodný jsme jako děti ještě před revolucí dostávali v mateřské škole - každý dostal lahvičku přípravku Natrium fluoratum Spofa (tuším 50 tbl), který měl v 1 tabletě 0,55 mg NaF (0,25 mg F). Ani komunisti by neriskovali možnost, že jedno dítě s lahvičkou zabije sebe a celý kolektiv
21.12.2013 11:15
RE: zbytečná paranoia
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 301131
to nic nemění na tom, že se jedná o PRUDKÝ JED, KDYŽ SMRTELNÁ DÁVKA PRO POTKANA JE V DESETINÁCH GRAMU.
Část napsanou kapitálkami za čárkou máte správně. Jen nezapomeňte dodat, že poměr hmotnosti průměrného člověka (75kg) a průměrného potkana (0.5 kg) je podobný poměru hmotnosti dvou průměrných slonů (každý 5000kg) a člověka (75 kg). Velmi hrubou extrapolací lze odhadnout množství potřebné na odpravení dvou slonů - byla by potřeba dávka odpovídající velikostí menšímu balení kuchyňské soli (750g). Pokud byste ty dva chudáky slony chtěl otrávit zubní pastou, připravte si jí půl tuny (moje pasta má 0.15% F). Na člověka pak 3 kg (40 balení po 75ml). A i v druhém případě bych se obával spíše potíží fyzikálních než chemických v případě pokusu o vraždu/sebevraždu 3kg zubní pasty
Část napsaná kapitálkami před čárkou je sporná. Otázka co je a co není jed je totiž nanejvýš složitá. Laickou interpratací nepřehledné změti českých zákonů bych si troufl tvrdit, že fluorid sodný byl zařazen v sekci "ostatních jedů", přinejmenším mezi dobou platnosti vládních nařízení 56/1967 a 10/1999. Pomíjím teď nařízení z let 1876 a 1955, která se mi nepodařilo dohledat. Nový trestní zákoník toto změnil. Ve vládním nařízení 467/2009 (to je to kde se mj. říká jaké množství je větší než malé a je tam spousta zajímavých látek) fluorid sodný už překvapivě není.
Jako jednoduché cvičení na téma prudké jedovatosti fluoru v zubní pastě bych doporučil objednat si na svou domácí adresu několik palet těchto výrobků, čekat na domovní prohlídku a na stupeň její vážnosti (obyčejná, s krajskou zásahovkou, s URNA).
Tak v tom případě se divím, že jsme to všichni přežili. Osobně znám dost případů, kdy dítko zdláblo tubičku na posezení. Vlastně tím prošla většina dětí. Stejně jako spousta dětí v nestřeženém okamžiku ochutnala své hovínko. Prostě tyhlety věci se stávají a kdyby vaše tvrzení bylo byť i jen blízké pravdě, na pohotovostech by se dveře netrhly, nehledě k tomu, že na pastách by muselo být označení plus návod, jak si počínat v případě pozření, včetně oné věty známé třeba z etiket čističů WC - Okamžitě vyhledat lékařské ošetření.
je to považováno z primární účinnou látku, bylo by naopak divné, kdyby to tam nebylo, i testování výrobků hlídá, kolik mají "účinné látky", abychom náhodou nebyli podvedeni...
1.zubní pasta není určená k jídlu
2.nikdo ji není povinen používat, lze ji nahradit
3.zuby hodně trpí vychýlením ph a životosprávou, to pasty napraví jen obtížně
4.pozor na dásně, vetšinou se zkazí od nich
Zajímavá alternativa českého výrobce Cannaderm nabízí též pastu bez fluoridu, aspartamu a jiných sr....
Naopak, ve složení jsou bioaktivní konopný olej, hřebíček, dubová kůra, máta, šalvěj. Hmm
Mne raz davno jeden Pan zubar(stary pan profesor ktory popri zubarcine este prednasal na skole) povedal ze cistenie zubov vlastne pomaha iba masazou dasien a ze plak je vlastne prirodzena ochrana povrchu zubu proti traviacim enzymom a kyselinam. Skoda ze uz je na dochodku, lepsieho som este nenasiel.
Vsimol som si ze plak vznika samovolne aj v noci a nema nic spolocne s potravou.
A pastu pouzivam minimalne, umyvam si zuby len vodou. Smradek z papule je aj tak vacsinou koli pokazenemu zubu a hlavne koli problemom s travenim.
len tak - glg mlieka a čistiť, za pokus to stojí a budete prekvapení
Fluorid Sodny je jed.(bodka)
Zubna pasta bez jedu sa da kupit v kazdej krajine.(bodka)
Enormne financne zatazenie na kupu takejto pasty sa da kompenzovat skromnostou v hospode ci obchodoch s alkoholom.(BODKA)
PS: Je vseobecne zname, ze koncom 20. storocia chemicke zbrane do Syrie dodavala Britska firma. Nie je vsak vseobecne zname, ze polozky na fakture tejto firmy obsahuju: Potassium Flouride a Sodium Flouride.
Dobru chut
Zamena pismen v anglickych vyrazoch je zamerna vzhladom na zavaznost temy a automatickeho vyhladavania zadanych vyrazov online.
si dala práci a rozšifrovala ruzná ečka v otravinách,zároven upozornila na takovou čárku dole na zubní pastě.Když je černá,je to chemie,prý kupovat modrou nebo zelenou čárku.Čistím si tesáky jen večer a pokud možno velmi málo pasty a spíše jen čistou vodou.Ráno spolknu jedno jablko,nebo mandarinku a nazdar....
20.12.2013 8:39
RE: jedna česká docentka..
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 301034
A zbytek dne? Vzduch a vodu?
To je zajímavé, jak tu předřečník mluvil o tom, že plak chrání zuby. V jednom specializovaném zubním obchodě mi paní říkala, že agresivními ústními vodami (Listerine a pod.) se zlikvidují v ústech ty prospěšné bakterie a pak se tam pomnoží ty agresivní škodlivé, co hodně ničí zuby. Tak bych byl opatrný i s tím peroxidem a savem.
20.12.2013 10:15
RE: agresivní ústní vody
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?
Reakce na 301035
příprasvek "savo" je chlornan sodný - je úplný chemický diletantismus plést ho s chloritanem sodným
19.12.2013 12:54
Where Does Fluoride Come From? Pro pana Kavola.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?
What is Fluoride? Many people associate fluoride with its periodic table namesake, fluorine. While fluorine is an element (a gas that is frequently listed as a trace mineral and human nutrient), fluoride is very different. Fluoride is a compound of fluorine, and while fluorine is one of earths natural elements, fluoride is a chemical byproduct (“chemical byproduct” = toxic waste) of aluminum, phosphate, cement, steel, and nuclear weapons manufacturing.3 Its toxicity was recognized at the beginning of the Industrial Revolution, when, in the 1850s iron and copper factories discharged it into the air and poisoned plants, animals, and people.4"
The entire report can be downloaded here:
http://www.garynull.com/storage/pdfs/UpdatedFluoride.pdf
"and nuclear weapons manufacturing" - LOL a něco o ještírkách tam nemáte?
21.12.2013 14:31
RE: Where Does Fluoride Come From? Pro pana Kavola.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?
Reakce na 301100
myslíš bůhvíjak nejsi vtipný a přitom jsi jen trapný hlupák:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Fluorid_uranov%C3%BD
ach ano, jsem neskutečný blbec, když jsem si dovolil doufat, že by se tu mohlo mluvit k věci, a netahat sem hexafluorid uranový, když se v článku jasně píše o fluoridu sodném ...
Existuje pasta Biofer, 75 kč tuba, vydrží několik měsíců. Bez fluoru a jakýchkoliv dalších hnusů, a jak si na ni zvyknete, už hnus typu colgate v životě nedáte do huby..
Dá se lehce objednat a je i kompatibilní s homeopatiky (neobsahuje silice)
Za kažení zubů může cukr. Když jsem se vyvaroval rafinovaného cukru a vařené stravě nemusel jsem si čistit zuby ani chodik k zubařovi. Jinak jsem nedávno četl zajímavý článek od ruského vědce... kde nabízel velmi levné recepty 100% účinné na cukrovku aj. nemoci.
Vysvětloval nesmysl zvaný cholesterol i jed zvaný sůl. byl to metafyzik. Kromě toho tam zmiňoval osvědčený recept na zdravý chrup... a tím je číštění zubů kuchyňskou solí. Sůl se jako mléko neskazí, a stačí malé množství za 0,001 Kč denně k dosažení nekazivého chrupu.
Zajímavé. Mohl bych poprosit jméno ruského vědce, příp. odkaz na článek. Velmi by mě to zajímalo. Děkuji
Kdybych věděl tak to uvedu hned, ale musím projít několik čísel několika druhů časopisů, které nyní nemám u sebe abych to našel.
19.12.2013 13:26
Fluorid je odpad v nuklearnim prumyslu,rovnez byl pouzit jako valecny plyn
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Brigadni general Telford Taylor,jez byl zalobcem za valecne zlociny firmy IG Farben,jez byla obzalvana u Nurimberskeho procesu v roce 1947,jako kriminalni organisace za masove ,pozvoln eotravovani veznu v koncentracnich taborech s "sodium fluoride do vodnich zdroju,udrzet vezne v klidu,v prime kontrole veznu.(v dnesni dobe,kontrole obyvatelstav)
Konecnem prohlaseni,odbornik,Charles Perkins ,vedec, doslova rekl:"Obe strany,jak bolsevicky Rusko,tak, Nemecko pridavali Sodium Fluoride do zdroju pitne vody za ucelem udelat je hloupimi a povolnymi.
Nemusim dodavat,ze za mnohe,mnozi naciste byli poveseni,co by valecni zlocinci,dnes mame fluoride ve vsem moznem a nikdo neni zlocinec a nikoho za to nepovesi,mozna tim,ze uz obcani nechteji protestovat,protoze jsou pod vlivem "fluoridovane vody".Pouziva se i pri traveni krys.Jako,odpad,nebezpecna chemikalie by musela byt ulozena nekd ev podzemi a za ulozeni by spolecnost musela platit,proc to radeji nedat vypit verejnosti a organisace na prpravu vody plati spolecnost,pouzit valecne chemikalie k mirovemu pouziti a jeste na tom vydelat.Skodlivost fluoridu je znama, krehke kosti,pomale mysleni,zuby zprusvitneji,vliv na srdce a ledviny,ackoliv se nachazi i prirodni fluorid,ktery skodlivy neni.
Po valce, vlada USA zacala prosazovat pouzivani fluoridu, dle zkusenosti z Nemecka, jsou zeme ,kde kdysi fluorid meli,ale,referendem se vse ukoncilo a zjistili,ze zadne dobrodini na ziby se vlastne nekonalo,nekde pres odpor obyvatelstva,s natlakem politiku a zdravotnim inspektorem,ministrem zdarvotnictvi,prosadili pouzivani Fluoridu i kdyz vice jak 70% bylo proti.
Nazi Sodium Fluoride Mind Control - Angelfire
http://www.angelfire.com/az3/love_will_rule_soon/Nazi_Sodium_Fluoride_Mind_Control.htm
"At the end of the Second World War, the United States Government sent ..... use fluoridated water to make their products - is it any wonder that people can no ...
20.12.2013 4:58
RE: Fluorid je odpad v nuklearnim prumyslu,rovnez byl pouzit jako valecny plyn
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Reakce na 301043
Nad vsechny diskuse tady na Zvedavci, je jeden jediny,jez dava odpoved zotpovednym rodicuma odpoved,jake praktiky pouzivaji vyrobci,jez ,vedi,ze otravuji spolecnost jedy.
Zubni pasta ma male upozorneni,ze ,kdyz vase dite spolkn etuto zubni pastu s fluoridem,tak mate okamzite zavolat na telefonni cislo do strediska lekarske pohotovosti na otravy jedy.Takze,vyrobce je takto kryty ,ze jej nemuzete zalovat,ze se neco stalo vasemu diteti,ktere pouzilo jedu,k cisteni zubu,upozornrni je i na vek ditete,zde se muze stat,ze pri soudnim liceni se rodice dozvi,ze v pripade otravy nedavali na deti poradny dozor.
Jen,tak,mimochodem,jsem si kdysi precetl vyjadreni presidenta dentistu v Kanade,jez se verejnosti omluvil za zamerne "otravovani spolecnosti", doznal,ze fluorid je skodlivy,samozrejme ,z epo tomto prohlaseni ,uz presidentem,mozna i ne zubarem,neni!
Vse pracuje tak,ze v soudnim sporu verejnost vyhraje a fluoridace vody se neuskutecni,o okres dal,zase fluoridaci uvedou do provozu,vzdy,z eto je nutne pro zdravi vaseho ditete,stat Victorie,vyhrala verejnost v referendu,ale,stejne,politici prosadili,z eje to pro zdravi verejnosti,takze,to je nutne pouzivat fluorid v pitne vode.Ktery politik by se postavil za volice-obcany proti mamutimu industrialnimu podniku?
21.12.2013 1:19
RE: Fluorid je odpad v nuklearnim prumyslu,rovnez byl pouzit jako valecny plyn
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Reakce na 301103
Problem s fluoridem neni jen osobni,ale je to zkaza pro prirodu,to si mnoho lidi neuvedomi,ze upravny vody spotrebuji za rok na tuny techto chemikaliii a kam ty chemikalie jdou.Prikladne, planeta ma 7 a pul milionu lidi,dejme tmu polovina si cisti zuby,z milionoveho mesta odpadem vody jde do oceanu na tuny fluoridu,jez je tezsi,tedy drzi se una a kazdy den jej pribyva a den za dnem,roky za desitkami roku se tvori pasmo jedu,kde, lovime sve morske potraviny,skeble,ustrice,raky,lobstery,ryby jsou v tom take,proste ,my na svem stole s jidlem dostavame zpet z more fluorid,tak,jak se deje i s penicylinem a jinym a stale to pribyva.Nakonec jsme meli ukazku s DDT,jak pomalu vsechny
prameny vody obsahovali tuto chemikalii a vedci zjistili ,ze i v materskem mleku je DDT obsazeno take,takze,problem s fluoridem je svetovy problem,nebot v odpadnich vodach je mnohem vic chemikalii,nez kdykoliv pred tim,jsou tam i dragy z leciv,to vse senam vraci zpet.
Clanek v anglictine "Fluorideting Water Supplies Keep Us Dumb,Decile,and Sick.
Enemy Poison#1 Fluoridation Of City Water.
Kam jdou vsechny chemicke pripravky pro nase zemedelstvi a nase zahradky?
Heavy use of herbicide Roundup linket to health danger-U.S. study
Takze,toto hazardovani nepujde do nekonecna,vse se projevi na zdravi lidi,mozna,ze pristi generace nebudou moci bez doktora a jinych drag vubec zit a nebo je zde cesta k degeneraci lidske spolecnosti.
Uz dnes nemame nikoho,kdo by umrel,normalne- starim,vsichni umiraji na rakovinu,detska rakovina stoupa rok od roku,rovnez vsechny ostatni rakoviny jsou na postupu,staci si koupit sladkou limonadu s pridavkem E330-kyselina citronova,kde se rika v odbornych knihach toto;je to nebezpecna rakovinotvorna chemikalie.Takze,vse dohromady v oceanech,v pitne vode urcite neposlouzi k dobremu zdravi verejnosti,clovek svym jednanim se stava obeti mamonu,zdravi rozum musel ustoupit.
Vseobecne vzato,lidstvo je na ceste sebezniceni.
21.12.2013 2:03
RE: Fluorid je odpad v nuklearnim prumyslu,rovnez byl pouzit jako valecny plyn
Reakce na 301165
Ze mne taky napadlo se podivat na ty ingredience v paste, co mam. Fluorid 0.24. Ale hruza -- taky triclosan. Svinstvo! Z tohoto neradu na botach uz dlouho spousta lidi ma ekzem na slapkach, hrozne to svedi. A ti blbouni to davaji i lidem do huby. A ja blboun si to koupim...
21.12.2013 2:17
RE: Fluorid je odpad v nuklearnim prumyslu,rovnez byl pouzit jako valecny plyn
Reakce na 301165
Pan Nohejl, velmi si Vas vazim a Vasa pritomnost na tomt owebzine je velice prinosna, pretoze mate velmi siroky radius znalosti, ale mozete blizsie vysvetlit, v com podla Vas tkvie karcinogenita Kyseliny citronovej, ktorej sumarny vzorec je C3H5O (3 molekuly uhlika, 5 molekul vodika a jedna molekula kyslika) ?
Kyselina citronova je prirodnym produktom citrusov a synteticky vyrobena je identicky rovnaka s prirodnou formou. V podstate nejde o nic zlozite a tajomne (podobne ako v pripade Vitaminu C, kde priroda forma je naprosto identicka so synetickou formou).
V com teda tkvie jej karcinogenita? Chemicke prvky v nej obsiahnute su jasne a zretelne. Takze?
21.12.2013 2:18
RE: Fluorid je odpad v nuklearnim prumyslu,rovnez byl pouzit jako valecny plyn
Reakce na 301168
Pardon, vzorec je C6H8O7. Mea Culpa.
22.12.2013 3:35
RE: Fluorid je odpad v nuklearnim prumyslu,rovnez byl pouzit jako valecny plyn
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Reakce na 301168
Kdysi,jsem koupil knihu "The New Addetive code breaker,cili seznam cisel potravinarskych vyrobku a prisady do nich,chemicka ochrana vyrobku pred vlivem casu,plisni a jineho,kde se pise,E330-Citric acit,coz by mela byt kyselina citronova,pokud jsem to spravne pochopil,chemicky vzorec nemam,ale ,to se da zjistit,zajimave je to,ze to vyrobci pridavaji do mnoha potravin,takze,z mnoha potravin dostanem nakonec velkou davkuteto kyseliny citronove do tela,coz v zaludku spolecne s jinymi kyselinami vyvola efekt "molotovova koktejlu", velke chemicke reakce,ktera zanecha nasledky-rakovinu.
Prikladne:,susenky,aby dlouho vydrzely stale "cerstve" na sklade,zmrzlina,dorty,marmelady,syry,umela sladidla,konzevy s rybimi produkty,ruzne pasty,sladke limonasy,zabarvene limonady udajne s prichutema,detska vyziva pro kojence,sul s malym obsahem'sodium 'horcice,slazeny produkt z kokosovych orechu,,pridava se do masa,tovarne zpracovane,,syrova pomazanka,domaci tvarohova prisada,chleba, a jine,je toho az dost k "sebevrazde".
Ovsem ,jeste jsou postranni odvozeniny * anglicky psane-od E 330,tomame, E331 Sodium citrates,sodium dihydrogen citrate,E331-sodium citrates-disodium citrate E332 potassium dihydrogen citrate,E333,proste je toho dost,aby si jeden casem znicil zdravi ve jmenu velkych potravinarskych nadnarodnich koncernu,mamutich concernu,jez jsou nasimi pravymi vladci,coz se projevuje vsude pred politickymi volbami, spolecne s petrochemickymi koncerny.
Nakonec,aby toho bylo vic,tak cteme: Meat and milk from,offspring of cloned animals should be sold WITHOUT label,say EU officials.
Friday,December 20,2013-Big Dairy wants to medicate our milk.
Tyhle eugenicke procesy na lidech se deji s pozehnanim nasich volenych a nebo urcenych politiku,vsude tam ,kde jde o velke penize,tak,obcan je tim poslednim.
To se vubec nezminuji,kolik penicylinu mame v potravinach a ve vode,takze ,vznikaji super bacyly,jez jsou odolne vuci penicylinu,tim,padem lide budou umirat na "detske nemoce",jak pred dvaceti roky predurcil president americkych lekaru ve vysilani pro zahranici.
22.12.2013 8:22
RE: Fluorid je odpad v nuklearnim prumyslu,rovnez byl pouzit jako valecny plyn
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?
Reakce na 301244
Můj táta říkaval, že nakoupit dokáže každý. Nakoupit (knihu) dobře a ve zdraví užít, to už neumí každý. Možná jste si měl koupit něco jiného, ale o tom, co by se více hodilo, je v jednom lidovém rčení naznačena nemožnost: "... v apatyce nekoupí". Do této polívky se ta Vaše oblíbená kostka "Židoxu" moc nehodí, a Vy byste bez ranního dochucování diskuse měl nejspíš absťák.
Jistě se v potravinářství děje mnoho špatného, zejména v důsledku masové výroby pro masy konzumentů, a burcovat proti tomuto životnímu stylu je nepochybně žádoucí, ovšem neznat míru znamená škodit věci.
jsem si koupil opět "promise" má dokonce bělící účinky ovšem je tam sacharin a někdo psal sodium lauryl sulphate že je jed na krysy, no alespoň to osladí . A lidi si už začínají past bez fluoru všímat protože tam v drogerii byla označená nejmenovaná bez fluoru a když jsem nakoukl do ingrediencí tak mne málem vypadla z ruky "strontium" hned jsem si vybavil stroncium a i to je možné že to mají tak ve své řeči výrobce uvedené, protože jsem jednou zahlédl v telce že stroncium v těle nahrazuje vápník a potom jsou pevnější kosti, v skutku zdroj informací a už jsou snad schopní prodat i vypít oko.
Kuchyňská sůl s fluorem + jódem 3,90 Kč/kg
Kuchyňská sůl s jódem 5,90 Kč/kg
Pekařská sůl hrubá na posyp 12,90 Kč/kg
Kuchyňská sůl čistá jemná 25,90 Kč/kg pouze ve vybraných prodejnách
Babka říka dědkovi v lužku hněchněchňuchňu, dědek nic. Za chvilku zás hněchněchňuchňu a dědek zás nic . Po třetím hněchněchňuchňu to už dědek nevydrží a říka babce nasaď si zuby a řekni mi co chceš . Babka si nasadí zuby a říká,chceš eště néž usnu ?
20.12.2013 11:03
toto je celkom dobra zubna pasta, zlozky su jasne vypisane
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
a este aj napisu naco kazda zlozka sluzi, ziadna chemia. Mozno kupit variantu s fluoridom alebo bez fluoridu. A je to jasne napisane velkymi pismenami.
http://www.kingfishertoothpaste.co.uk/
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Ddrugstore&field-keywords=toothapaste+kingfisher
Článek považuji za úplně zbytečný ... Fluor v pastě je to nejmenší, co mně vadí. Pastu běžně nekonzumuji, bohužel jiné, mnohem škodlivější látky v potravinách ano. A proto souhlasím .... není úniku, ale neplatí to pro zubní pastu.
jsme saturování těžkými kovy a tudíž je naše populace zcca 25 procent na coci alergická, že...
ekopotraviny jsou namnoze leda k pousmání, z elektráren (uhelek) vanou z 300 m komímínů těžké kovy stovky km daleko....
staletá sídla se suchými záchody za "vojen" navštěvovali tzv. Sanitrnící a loužili z toho humusu KNo3...všechny studny jsou v okolí vážným nebezpečím pro kojence (dusičnany), podle toho ti lidé z určitých oblastí také ostatně vypadají, že....bohužel....
Přesně tak, sehnat zubní pastu bez těch "sraček" není skoro ani možné. Myslím že snad jedna levně bez těch "sraček" se dá sehnat někdy v obchoďáku běžně a to zubní pasta PROMISE ale taky žádná sláva . Jinak mám rád indické zubní pasty, jsou dvě které někdy seženete i u Kršňáků a to : Himalaya nebo VICCO. Ta první Himalaya je docela drahá, VICCO je snad o něco levnější. Obě jsou kvalitní a jsou bez těch " sraček " a ani zbytečně nepění. Nesnáším totiž i tu pěnu u obyčejných past. Potom je ještě jedna indická zubní pasta a to Neem, ale té nevěřím, připadá mi taky dost chemická. To samé platí o mýdle. Opravdu voňavé a vegetariánské bez zbytečných chemikálií považují mýdlo Chandrika nebo jiné indické pure veg. mýdlo. Odmítám předražené tzv bio, je to zbytečné jim platit tolik a navíc spousta z toho je podvod nebo neříkání celé pravdy....
Nejsem odborník, ale kdesi jsem četl takovouto úvahu - sklovina zubů je dosti pevná a přes ni se do zubu dostane zcela nepatrné množství fluoru, skoro až nic, pokud si po čištění pak ústa opláchneme. Čili je to opravdu PREVENCE proti zubnímu kazu?? To je otázka. Ale další věc - při čištění nebo polknutí se fluor dostává do těla, třeba přes dásně či sliznici. V malých dávkách člověka neotráví, to si ani kapitalisté nemohou dovolit. Jenže co když se fluor v těle někde kumuluje způsobuje zde své škodlivé dílo i v těch na pohled nepatrných dávkách?? Co když to je pravý účel, proč je do pasty přidáván?? Hodně se v této věci mluvilo o ŠIŠINCE mozkové (podvěsek mozkový), která má snad zcela speciální postavení v mozku a jejíž omezení funkce má snad zásadní vliv na úpadek některých lidských vlastností.. Řikalo se, že toto mělo být to ono pověstné "třetí oko", které umožnovalo dávným lidem např. mimosmyslové vnímání atd. Čili zkráceně - účelem fluoru je možná dělat z lidstva "blbce".. Podobně jako snad brom má lidi utlumovat atd. Ve světle jiných věci by to i dávalo smysl, elitě jde stále jen o jedno - udělat z lidstva stádo poslušných ovcí..
24.12.2013 20:25
Reklama i zubaři klidně doporučují zubní pasty s fluoridy
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?
Není nad to, když i mrtvola má zářivě krásný úsměv!
Zdravím, našel jsem sérii článků, které se tímto zabývají, včetně popisu vědeckých zkoumání vlivu fluoru na lidské zdraví a možného skutečného pozadí tohoto konání (šišinka mozková.)..
http://www.osud.cz/fluorid-takovy-prijemny-zabijak...
http://www.osud.cz/otrava-znehybneni-populace-fluo...
http://www.osud.cz/sisinka-mozkova-bez-fluoru-je-...
Ahoj, no na zubní prevenci byly dobré i pastilky dentocult, ale dneska už u nás nejsou k dostání. Vyvinuli je ve Finsku, tam s tím mají výborné výsledky. Můžou je cucat i děti a těhotné ženy.. tak leda dnes zajet do zahraničí Jinak info o tom je tady: http://www.dentocult.cz
Ahoj, co se pasty týče, má dentální hygienistka mi doporučila elmex. Používám ji již dlouho a jsem s ní plně spokojená. Chtěla jsem se však zeptat, zda nemá někdo zkušenost s dentálním sněhem. Našla jsme jen megasmile. Píší, že neobsahuje žádné agresivní prvky a má vysoký antibakteriální účinek, tak se chci zeptat, máte někdo zkušenost s dentálním sněhem?
21.7.2016 19:32
konopný olej lieči rakovinu
gersaba robert ricksimpsoncanceroil (zavináč) gmail (tečka) com 197.?.?.?
Som tak vďačný Dr.RICK Simpson za poskytnutie konopného oleja tu v Spojených štátu amerických. Bol som diagnostikovať rakovinu pľúc 8 mesiacmi a od tej doby som urobil veľa Chemo a radiačnej ktoré neboli pomohli problémy, ale len poškodil svoj imunitný systém a frustrovaní ma. Prišiel som cez slzy Phoenix a ja som čítal o oleja Hemp veľa a videl Post, že Dr. Rick Simpson mi mohol poskytnúť s konopným výťažkom som sa ho kontaktovať na: [email protected]
na obstaranie tohto lieku, liek bol zhotovený a dodaný do 2 dní a ja som bol na liečenie za posledné 2 months.I som tu, aby každý človek vedieť, že už nie som rakovinou, mám skúsenosť totálnej zmena v mojom zdraví, ktoré zaisťuje dopravu ropy Dr. Dr.Rick Simpson konope. pre všetky pacienta s rakovinou, ktorí žijú v Amerike regióne a Európy ako celku, si konopný olej od Dr Rick Simpson na adrese: [email protected] alebo volajte +2348032646482
Tuto stránku navštívilo 17 682