Diskuze k článku

Zločin Ernsta Zundela

Příspěvků 69

3.5.2003 22:54

Zločin Ernsta Zundela

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

zundela mi je lito, ale vazim si ho. zidkum uz cvrka u "otvoru", tak asi zacina hon na carodejnice. take asi, je uz dosti verejnosti popuzeno jejich zneuzivacimi manyry, vyuzivanim a zneuzivanim tech slabsich, oblbovani, prekrucovani pravd a faktu v dejinach i soucasnosti, atd........................
skoda mluvit, dobre je, ze uz se zacinaji probouzet lidi a videt jim cim dal tim vice pod prsty a cim dal tim vice reptat. Proto take
kazdeho verejnejsiho reptalu, pronasledovat!!!
stefan

13272

4.5.2003 3:05

Zločin Ernsta Zundela

albert 67.?.?.?

Zundelovym nejvetsim provinenim bylo, ze bez jakekoliv aplikace abstraktni matematiky diferencialnich rovnic a integralu, se odvazil pouze svym selskym rozumem pozastavit nad logikou politicky-korektniho reseni (NWO metoda) rovnice:
3 - z (kdyz z = ) = 6 ...
V jinych slovech: Pred druhou svetovou valkou zilo v pozdeji Nemeckem okupovanych uzemich Evropy zhruba na 3 miliony zidu (plno z nich vsak mezi 1933-1945 emigrovalo, plno z nich po ukonceni druhe svetove valky zilo - mnoho z nich v luxusu), ale 6 milionu ze 3 milionu bylo vyvrazdeno v nekolika plynovych pecich, a mezitim se jeste z nich nadelaly stinidla stolnich lamp, mydlo a hnojivo ...

13279

4.5.2003 4:40

Zločin Ernsta Zundela

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Zundel neohrozuje Kanadu,ale ohrozuje koryta politiku,kteri ,kdyz mu poskytnou demokracii,tak nevydrzi se zidy v Kanade a jde jim predevsim o jejich korytko ,aby jej nestratili ,nebot tato mafie je velmi agresivni a prace mossadu je velmi dobre znama,takze ,lepsi je se zbavit Zundela a dokazat u soudu ,"ze i kun ,muze mit hribata",verejnosti to propagandou vylozime,kdyz jednoho z kriklounu proti Zunedelovi ,zid Konrad Black ma v rukou vetsimu medii,takze ,jakepak starosti,historie s odvaznym Dimitrovem pred nacistickym soudem se nebude opakovat a "laskavy Hitleri" uz dnes nejsou v posicich rozhodovani.Na pravu a zakonu vubec nezalezi,zakon a pravo se upotrebi k momentalnimu politickemu ovzdusi ,kdyz v Ceskoslovensku soudili take podle "prava " poslankyni Horakovou a cely svet protestoval proti jeji poprave.Zundel neni prvni ani posledni a heslem ,"kdo neni s nami,tak je proti nam!" a predbesnymi utoky proti jakekoliv zemi na svete se svet dostava do diktatury elity sveta a bozichsamozvolencu a lide budou zpocatku svedky padu svych apostolu,driv ,nez dojde rada na ne!!!!!

13284

4.5.2003 9:31

ST. JUSTIN, martyr stated in 116 A. D.

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 13284

"The Jews were behind all the persecutions of the Christians. They wandered through the country everywhere hating and undermining the Christian faith."

13307

4.5.2003 10:21

Zločin Ernsta Zundela

Kyslik 67.?.?.?

Otazka je co vlastne ten pan Zundel tak strasne ohrozuje?
1)-pan Zundel ohrozuje demokraciu tak ze od strachu sa budeme vsetci bat vyjadrit svoj nazor a pochybovat? Vobec sa mi nezda ze by pan Zundel bol az tak strasny.. 2)-alebo co je ovela pravdepodobnejsie asi ten stary pan Zundel ohrozuje teroristicku fasizoidnu zidokraciu kde sa bude len prikyvovat,tlieskat a o nicom sa nikdy nebude pochybovat a vsetko co bude Zid.-Neokonzervativnym Politbyrom Noveho Svetoveho Poriadku naservirovane bude perfektne?
hmm...hmm...

13308

4.5.2003 15:02

Zločin Ernsta Zundela

Be mail3 (zavináč) phantomemail (tečka) cz 212.?.?.?

Přečetl jsem si příspěvky a na nich je dobře vidět jeden z poznatků psychologie : pokud jsem někomu ublížil ( v tomto případě zřejmě pisatelé nevědomky cítí vinu za vraždění židů ) , zdůvodňuji tu nenávist tím, že on si to vlastně zaslouží .
Ještě že existují tyto stránky , jinak bych se nedozvěděl , že nebyly žádné rasistické zákony , nebyly koncentráky a možná ani nebyla 2nd WW.Divím se , že tu nebyl žádný vzpomínkový článek 20 dubna . Ještě tu chybí návrh na vrácení Sudet .Do sekce romantika doporučuji podobizny Adolfa , Tisa atd. Vždyť oni to s námi mysleli dobře a my jsme si ani nevážili toho , že by jsme my Slované mohli sloužit germánskému nadčlověku .
Smutný konec Zvědavce

13318

4.5.2003 16:27

RE: Zločin Ernsta Zundela

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 13318


>Ještě že existují tyto stránky , jinak bych se nedozvěděl , že
>nebyly žádné rasistické zákony , nebyly koncentráky a možná ani
>nebyla 2nd WW.Divím se , že tu nebyl žádný vzpomínkový článek 20
>dubna . Ještě tu chybí návrh na vrácení Sudet .Do sekce romantika
>doporučuji podobizny Adolfa , Tisa atd. Vždyť oni to s námi
>mysleli dobře a my jsme si ani nevážili toho , že by jsme my
>Slované mohli sloužit germánskému nadčlověku .

>Smutný konec Zvědavce
nikdo tady nepopira existenci koncentraku, atd. otazka zni proc k nemu doslo, a ze z tech vsech udalosti zidkove stale tezi penize!!! hlavne, ze nam stale vice a vice lzou!!!
smutny a ostudny konec zidka,
stefan

13321

4.5.2003 15:16

Zločin Ernsta Zundela

lendys 195.?.?.?

Možná nás měl článek šokovat, co se to zase děje za nepravosti, ale, abych se přiznala, mě nijak nepřekvapil. Trochu mi to připomnělo tahanice okoli vydání knihy Mein Kampf nebo kontroverzního sociologického díla Tabu - ačkoli zrovna u těchto případů dost možná, že šlo spíš o propagandu a takříkajíc seznamující reklamu. Každopádně pokud vedl i webove stranky...tak nevím. Dnes už může být stíhána podobná propaganda drog aj. návykových látek....vím, pletu páté přes deváté, ale to vše ve mě vyvolal tento článek.
Když to shrnu, nejsme o nic víc svobodnější než před Velkou Francouzskou revolucí a o nic míň než třeba v takové Kanadě!

13319

4.5.2003 16:30

Zločin Ernsta Zundela

Sedlis-Diehard Sedlis-Diehard (zavináč) ziplip (tečka) com 195.?.?.?

Dělal jsem překlad několika revizionistických materiálů z angličtiny do češtiny, takže jsem s jejich argumenty velice dobře obeznámen. Revizionisté (ani Zündel) nikdy nezpochybňovali existenci koncentračních táborů, ale jednoznačně dokázali neexistenci plynových komor nebo nějakého cíleného vyhlazovacího programu.
Protože jejich poznatky ale musí zůstat utajeny, není dovolena žádná diskuse a ke slovu přichází persekuce, kriminály a atentáty. Většina evropských zemí záměrně vytvořila antirevizionistické zákony, na jejichž základě jsou odsuzováni lidé za pouhé vyjádření (a ke všemu pravdivého) názoru ! Jak je vidět, i země jako Kanada, která takový zákon nemá, si dokáže poradit... Různým Be a jim podobným bych doporučil, aby si nějaký revizionistický materiál přečetli, než začnou s hysterickým kopáním kolem sebe.
P.S. Podle německých zákonů každý občan, který zpochybňuje "holocaust", ať to udělá kdekoliv na této planetě, může být po vstupu na německé území zatčen. Tedy i v případě, když někdo dělá revizionistické stránky např. v Kanadě a ve Frankfurtu chce přestoupit z jednoho letadla do druhého. No prostě román 1984 jak z partesu. A bude hůř.

13322

4.5.2003 20:42

RE: Zločin Ernsta Zundela

pav3l pav3l (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 13322

neexistenci plynovych komor?!? Teda ne ze bych mel nejak zidy extra v lasce, ale doporucil bych Vam jeden vylet treba do Terezina, at to vidite na vlastni oci.

13330

4.5.2003 22:56

RE: Zločin Ernsta Zundela

brnak 68.?.?.?

Reakce na 13330

neexistenci plynovych komor?!? Teda ne ze bych mel nejak zidy extra v lasce, ale doporucil bych Vam jeden vylet treba do Terezina, at to vidite na vlastni oci.

====================================================

To tady tem zidobijcum nepomuze. Oni reknou, ze to tam zidi postavili sami, aby z toho mohli nekoho vinit. Podle lidi tady zidi muzou za vsechno. Za nacismus, za fasismus, za komunismus, zide zacali druhou svetovou valku, atd., atd.

13333

4.5.2003 23:56

RE: Zločin Ernsta Zundela

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13333

Brnaku, nediv se, ten jejich dusevni sponsor pan Gobels
ten prece rekl, ze 100 x opakovana lez se stane nakonec
pravdou. Takovej Nohejlovic, ci Pelisek si to v duchu opa-
kovali asi tak 1,000.000 + 1 a to se jim tak vrylo do hlavy
ze uz nic jineho nezmuzou. My mame tu vyhodu, ze si to muzeme
bud precist, ci to muzeme preskocit. Predstav si ale byt tako-
kovym synem ci dokonce manzelkou techto dvou gentlemanu. A sly-
set to den co den a stale dokolecka. No, co ted ty na to reknes
co by svazak ?? Vis, to je ta relativita, jak uz to ten jeden
blbej zid rikal, tusim ze se jmenoval Einstein, ci tak nejak.

13336

11.4.2005 18:08

RE: Zločin Ernsta Zundela

jan 70.?.?.?

Reakce na 13333

bol som tam v terezine ... moja manzelka je odtial ale plynove komory?? kde rad si opravim nazor len mi ukazte...

30380

5.5.2003 3:12

RE: Zločin Ernsta Zundela

albert 67.?.?.?

Reakce na 13330

>extra v lasce, ale doporucil bych Vam jeden vylet treba do
>Terezina, at to vidite na vlastni oci.


V Terezine - to si ani nedovolil tvrdit $$$ CEO "lovcu nacistu", ukrajinsky yidd Simon Wiesenthal. Ci neustale uplakany milionar ( Holohoax tovarnik, vynalezce slova "holokaust"[mrknutí jedním okem], rumunsky yidd Elie Wiesel - zadne plynove komory nebyly ...
Kdyby jste mel dukazy, napiste jim, 100% by se Vam za to $$$ odvdecili!
Sam Wiesenthal odvolal sve puvodni tvrzeni ze v Dachau byly plynove komory, a specializoval se na market povalecneho prumyslu plynovych peci v Polsku, jmenovite Osvetim, Treblinka, Soribor.
Toto uzemi bylo po 2. svetove valce pod kontrolou Sovetu, a v dobe kdy propaganda plynovych peci jeste tolik neletela (50-60 leta, nedlouho po valce), rada Polaku svedcila "o prestavovani koncentracnich taboru Sovety"..
Zatim Zundelovym nejvetsim vitezstvim bylo, ze puvodne politicky-korektni shem vkladany do gojskych hlav, ze "v Osvetimi bylo zplyneno 4 miliony zidu", bylo oficielne zidovskymi lobby zmeneno na "1.5 milionu".
Inu, jako na akcnim trhu: Jednou nahoru, jednou dolu. Ale urcite ne nahodou ...

13348

11.3.2004 11:47

RE: Zločin Ernsta Zundela

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 13330

Nevím, zda jste tam byl sám, ale zrovna tam žádné nejsou. Terezín byl tábor internační (ghetto) a věznice. Myslím, že je v podstatě jedno jak člověk zahyne rukou diktatury (a oběti sovětských gulagů, několikanásobně vyšší, umořené prací,hlady a podnebím jsou připomínány jen zřídka. Není to proto, že to byli jen málokteří Židé ? Ti se naopak zhusta vyskytovali na čelných postech sovětských represivních složek.), nevidím nic zlého na tom, diskutovat o kapacitách plynových komor a příčinách smrti v KL, když počet obětí je i tak dost vysoký - zdokumentovány jsou cca 4 mil. Židů.

26488

5.5.2003 4:34

RE: Zločin Ernsta Zundela

albert 67.?.?.?

Reakce na 13322

Jak by to asi dopadlo s jednim v Ceskoslovensku, v 50. letech, kdyby namisto toho ze "delnici a rolnici se spojili a tim zapocali VRSR", poukazal an fakta (dnes krasne dostupna na Internetu), ze napr. Leon Bronstein-Trotsky to zkousel jako kapitalista v USA, dokonce to zkousel v Broadwayi u filmu, pak kdyz se vracel v predvecer VRSR do Ruska byl "zahadne" oprosten obvineni coby terorista a propusten z kanadskeho vezeni aby se mohl odplavit na Stary kontinent...
Ci jak by asi dopadl jeden v Ceskoslovensku, v 50. letech, ale i pred 1989, kdyby namisto toho ze "VRSR byla vysledkem spojeni delniku a rolniku" (chudacci, rozbili prasatka a dali si vsechny nasporene kopjejky na hromadku), poukazal na fakta, ze sovetsky zidobolshevismus byl financovan zidovskymi internacionalnimi bankeri z New Yorku (Warburg, Shiff, et al) a z Londyna!

>P.S. Podle německých zákonů každý občan, který zpochybňuje
>"holocaust", ať to udělá kdekoliv na této planetě, může být po
>vstupu na německé území zatčen. Tedy i v případě, když někdo dělá
>revizionistické stránky např. v Kanadě a ve Frankfurtu chce
>přestoupit z jednoho letadla do druhého. No prostě román 1984 jak
>z partesu. A bude hůř.

13355

5.5.2003 12:28

RE: Zločin Ernsta Zundela

Václav Čermák GBY (zavináč) volny (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 13322

Jestli ti revizionisté jednoznačně dokázali neexistenci plynových komor, tak by mě zajímalo, jestli se někdy byli podívat aspoň v jednom koncentráku! Osobně jsem se byl podívat v Osvětimi a osobně jsem procházel táborovými plynovými komorami!!! Bylo tam všechno, co plynová komora musí mít, aby se dala jako skutečná plynová komora použít - tedy utěsněné dveře, uzavíratelný otvor ve stropě a za komorou spalovna na lidská těla.
Jsem rád, že jsem tam byl! Aspoň něco jsem si mohl ošahat vlastníma rukama a nejsem tudíž závislý na demagogii někoho druhého!
Rád bych také poznamenal, že zneužívání holocaustu (myslím to, že s ním někdo někoho vydírá) ještě neomlouvá jeho popírání. Pokud má někdo potřebu překrucovat historii, tak pochybuji o vznešenosti jeho úmyslu.

13373

11.8.2003 14:31

RE: Zločin Ernsta Zundela

Ondra o (tečka) david (zavináč) email (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 13373

Zkuste si na Kazaa vyhledat video David Cole at Auschwitz, abyste pochopili, ze revizioniste si tu cestu do Osvetimi udelali a natocili o tom video, udelali rozhovor s expertem na holocaust, ktery si dokonce protireci, kdyz rekne, ze komory byly pouzivany jen 20-30 min denne a pak kdyz se ho zeptaji, jak probihalo vyhlazovani, odpovedel, ze to slo po varkach. Jedna sla do plynu, pak se spalila a sla dalsi, ta pak na spaleni atd.. Pochybuju, ze takovy proces by zvladli za pul hodky denne. Jinak je taky zajimava knizka on-line: www.zundelsite.org/books/osvetim/ Driv jsem vsechno bral tak, jak nam servirovali v knizkach a jak jsem slysel v Osvetimi od pruvodce. Uz tam mi pripadlo divne, ze jenom takova mala komurka v Osvetim I by stacila k vyhlazeni tisice lidi. Shanel jsem o tom materialy na internetu, hlavne videa a pak jsem narazil na Davida Colea a bylo vsechno jinak. Mimojine Osvetim osvobodili Rusaci, kteri byli samozrejme pod vladou Stalina, taky mistra propagandy a manipulace verejnosti, takze pokud mi navykladaji, ze Nemci vsechny materialy spalili a plynove komory odpalili, nic jim neverim. Vsechno udelali tak, aby Nemce vystavili v tom nejhorsim svetle a oni byli ti nejuzasnejsi osvoboditele. Mne staci, kdyz mi deda rekne, ze Rusaci "osvobodili", ale taky znasilnovali a dalsi bestiarny provadeli. At si kazdy na to udela vlastni nazor. Ja uz ale neverim dneska nikomu. Vsem jde jen o prachy.

17854

11.8.2003 14:56

RE: Zločin Ernsta Zundela

Václav Čermák GBY (zavináč) volny (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 17854

Svět je asi fakt Matrix. Podívám se na to. Díky!

17855

5.5.2003 0:16

Zločin Ernsta Zundela

brnak 68.?.?.?

Jestlize Zundel nepatri do vezeni, tak urcite patri do blazince. Nekteri komentatori ze Zvedavce by mu tam mohli delat spolecnost.

13337

5.5.2003 0:24

Zločin Ernsta Zundela

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Já už vážně nevím,jak ty různé Brňáky ,Matěje alias Moraváčka,
dostat k rozumu.
Přeci se nebavíme o tom ,zda bylo za války zavražděno 3 nebo 6 miliónů židů.Tak přeci otázka vůbec nestojí.
Můžeme se bavit o důvodech,proč se něco takového odehrálo,
ale spíše bych nechal podobné diskuze historikům,kteří ale
také nemají ve všem jasno.Židy těžko někdo vzkřísí plamennými
řečmi na jejich obhajobu.
Nejpodstatnější je ,co dnes dělá militatní a fašistická
židokracie od které se již i normální Židé odvracejí
a s jejím působením na světě již nechtějí mít nic společného!
Izrael je toho jasným příkladem.U moci v Izraeli je vláda,
která zjevně nechce mírové urovnání.
Potom,ale musí říci ,co vlastně chce a bez vytáček,
protože prodlužování tohoto stavu je pro celý svět vysoce
nebezpečné a hodně drahé.

13338

5.5.2003 1:07

RE: Zločin Ernsta Zundela

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13338

Pane Pelisek, vlastne vazeny pane Pelisek,
kdyz ctu vase prispevky mam opravdu uprimny dojem, ze lidsky osud
si s vami zahral ne peknou roli. Vy by jste mel byt profesionalni politik. Vas by vlada Ceske republiky mela zaslat do OSN jako experta na vyrovnani vsech tech svetovych problemu. Vy jste opravdu
hlava otevrena. Pro vas je svetova politika problem, ktery se da
vyresit bez jakych koliv problemu. Vsichni, vlastne cely svet si
lame hlavou co delat dnes ci zitra. Pro vas je to vsechno tak
jednoduche, tak snadne. Ja vam prorokuji slavnou budoucnost.
vas vzdy oddany matej, ci moravacek
na tuto spojitost uz davno prisel druhy expert
pan Valter Jiri, soukromny to detektiv z Alberty
cili nejste prvni,. ale presto pujdeme v Praze na pivo
a uz se moc tesim
vas totalne negativni matej, alias moravacek

13340

5.5.2003 1:20

RE: Zločin Ernsta Zundela

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13338

No ja si to tiež neviem vysvetliť, ako to, že v Izraeli vyhráva militantná pravica voľby. Oni to tam asi vidia inak, ako to vidíte vy.
Ale inak by som doplnil, že témou tohto článku nie je židokracia, ale to, že sa Kanada chystá vyhostiť človeka, ktorý má iný nazor (jedovitý) ako je oficiálny (politicky korektný). Ja si však nemyslím, že je to nejaká rana demokracii. Pretože i v demokracii je cenzúra, atď.

BTW: Veľmi sa mi páči výraz židokracia [velký smích] [velký smích] [velký smích] Zase raz bodujete.

13341

5.5.2003 1:33

RE: Zločin Ernsta Zundela

brnak 68.?.?.?

Reakce na 13338

Pelesaku, kdyz ctes Nohejla, Alberta, Stefana a podobne, tak jde o kazdeho zida. Dokonce se tady tvrdi, ze zadne plynove komory nebyly, ze si to vsechno zide vymysleli. Pavel z Australie zna jednoho ceskeho dozorce z koncentraku, a ten mu rekl, ze to tam bylo jako v country club. Hral se golf, kulecnik a pak se slo do baru a za zenskejma. Pelesaku, budes muset ty svoje privrzence vic cist, aby jsi videl tu jejich nenavist k rase. Politika s tim nema nic spolecneho. To je ciste rasizmus. Jo, a abych nezapomel. Bez a zapal za sebe svicku!

13342

5.5.2003 4:08

Zločin Ernsta Zundela

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Dival jsem se na video ,natocene zidem ,aby to bylo o mnoho verohodnejsi,ovsem ,kde se v Auswitsch ukazuje "plynova komora" ktera je jen par metru od ubytoveny SS strazi a na strese nema zadne otvory kudy se sypal povestny Cyklon a dvere od te udajne komory jsou ,jak dvere od zachody s okenkem a dime se otevirani je zevnitr,to znamena .ze zplynovana osoba musela odklizecum mrtvol otevrit ,aby komoru mohli vyklidit .Proste denik Anny Frankove napsany kulickovou tuzkou vynalezenou az v padesatych letech je celou radou zazraku ,ktere mohou poskodit opravnenost odskodneni v nekolika ,dnes uz 100 billionu dolaru a dalsi odskodneni stale prichazi,ted USA bude platit 40 milionu ,protoze nebombardovali zeleznici vedouci do koncentraku,proste ,jak Finkelstein napsal "Holocaust Industry" a vyznavaci TORAH rikaji otevrene ,ze to je cely podvod.Bohuzel ,Ernst Zundel rekl neco podobneho,ale on neni profesor Finkelstein a v tom je ten cely rozdil, nebot Fikelstein nemuze byt jako "zid" antisemiticky ,zrovna tak Milstein nemohl byt souzen z rasovych duvodu,kdyz byl zid v Hitlerove operacnim stabu a velel statisicum Nemeckych vojaku,kde bylo na 2500 zidovskych vojaku ,jez mnozi i v zakopech praktisovali judaismus a bylo jim to tolerovano jejich veliteli,Zundelovi zide nebudou tolerovat jeho nazory!!!!
Prikladne musi byt potrestan pred celym svetem abys e demonstrovala zidovska sila "usazena " ve vsech vladach sveta.

13352

5.5.2003 12:37

RE: Zločin Ernsta Zundela

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 13352

kulickove pero 1888 John J. Loud

prvni pouziti v praxi 1938 Lazslo anc George Biro.

takze ne 50. leta pane Nohejl. A tak je to se vsemi Vasimi polopravdami a vymysly.

13375

6.5.2003 13:17

RE: Zločin Ernsta Zundela

Ondra 195.?.?.?

Reakce na 13375

http://www.ideafinder.com/history/inventions/story055.htm
nejdiv si ty fakta overte sam nez zacnete ostatni stirat [velký smích]
(aneb princip vynalezen 1888, prvni prototyp - prosakujici, pomaluschnouci ap. 1938, ale az roku 1943 prvni vyroba ve velkem a dokonce jeste pozdeji pouzitelne typy) no nic..

13447

6.5.2003 21:43

RE: Zločin Ernsta Zundela

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 13447

>http://www.ideafinder.com/history/inventions/story055.htm
>nejdiv si ty fakta overte sam nez zacnete ostatni stirat [velký smích]

1) nikoho nestiram
2) fakta mam z Guiness book of answers ( neplest s Book of records ) 4th edition - Encyclopedias and Dictionaries. Takze jsou zrovna tak duveryhodna jako Vase. Je ale pravda, ze pred psanim prispevku jem s Vami nekonzultoval. Priste se urcite s Vami poradim. [velký smích]

13475

16.9.2003 16:19

RE: Zločin Ernsta Zundela

Pontifex 213.?.?.?

Reakce na 13475

K tomu kuličkovému peru. Podle toho co jsem si o tom zjistil, kuličkové pero, bylo sice patentováno už v roce 1888 Loudem ke značení kůže, ale nebyl komerčně využíván. Maďar Biro vydavatel časopisu ho nechal patentovat v roce 1938. V roce 1940 uprchl do Argentiny a tam v roce 1943 v čevnu nechal patentovat po druhé. Britská vláda patent koupila a v roce 1944 se pero značky Biro vyrábělo pro RAF pro jeho možné použítí i ve vysokých výškách. Až v květnu 1945 se začalo vyrábět pro "masový trh" pod obchodními znač. Eversharp Co. v Argentině a v Británii se pero začíná prodávat na Vánoce roku 1945.

Tak nevím zda se dalo sehnat kuličkové pero do roku 1945 na Evropské pevnině.

19701

5.5.2003 5:49

Zlocˇin Ernsta Zundela

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Kdyz jsem byl malej kluk, navstivili jsme s rodici zidovsky hrbitov. Hledali jsme hrob jakehosi spisovatele. Nasli jsme ho, ale byli jsme ten den asi jedini. Nikde ani noha, zadne babicky s kytickama, lide udrzujici hroby, vence, svicky, zkratka nic.
Pri odchodu ze hrbitova se na nas z domku u brany zvedave dival jakysi stary pan s jarmulkou na hlave.
Tehdy jsem si neuvedomil, ze jsem poprve potkal Zida. Toho dalsiho jsem poznal az po mnoha letech v Kanade. Jmenoval se Leon Rosenberg. Bydleli jsme spolu na pokoji na Lake Louise v Alberte, kde jsme v noci uklizeli v hotelu. Ve slusnosti a toleranci by mohl davat mnohym lidem lekce......
Mezi tim mezera alespon 15 let. Zadne jine Zidy v Evrope neznam. Holokaust totiz skutecne byl.
Ernst Zundel je clovek, ktery to popira. Ten duvod, proc ma problem se zakony v USA, Kanade a Nemecku neni jakysi "zlocin mysleni" jak se pise v clanku. Myslet si ten chudak muze co chce.
Ale ve chvili, kdy to zacne svoje lzi publikovat, dopusti se zlocinu ktery spada do kategorie "hate crimes". Zlociny nenavisti.
Svoboda jednoho cloveka konci tam, kde zacina svoboda toho druheho. Stale jsou nazivu lide, jejichz veskere pribuzenstvo "odfrcelo" kominem krematoria. Tito lide si nezasluhuji poslouchat pindy typu " vzdyt jich nebylo tak moc, a stejne to byla jejich vina".
Zundel neni ani kanadsky ani americky obcan. Navic porusil zakony obou zemi, tak pojede domu. Ve vezeni demokratickeho Nemecka se ovsem nemusi obavat ani plynove komory, ba ani verejneho obeseni na "appelplace" koncentracniho tabora.
Dokonce tam mozna ani nezhubne....... [smích]

13357

5.5.2003 12:30

RE: Zlocˇin Ernsta Zundela

Hnidopich 193.?.?.?

Reakce na 13357

Původně jsem chtěl napsat cosi podobného, leč po přečtení Vašeho příspěvku zjišťuji, že by šlo o duplikát. Tedy alespoň v rámci "názorové statistiky " vyslovuji souhlas.

13374

5.5.2003 18:32

RE: Zlocˇin Ernsta Zundela

Jirka dana (tečka) george (zavináč) sympatico (tečka) ca 65.?.?.?

Reakce na 13357

Mikine!
Ernest je muj dobry pritel a kamarad znam ho leta a nenasel jsem tady v te Canade nikoho kdo by me ve spatnych dobach pomohl, jako Ernest
Rovnejsiho a uprimejsiho cloveka jako je on jsem jeste tady nenasel
Ty neco pises a ani nevis o cem! a serou me ty tvoje pripitomele narasky na kde jakou diskusi jsi ty vubec normalni? A nakonec Ernest je muj pritel a co dela nema nic spolecneho se mnou a on me taky nevnucuje jeho ideologii a proto si ho vazim vice nes mikina ahoj.

13389

6.5.2003 8:42

RE: Zlocˇin Ernsta Zundela

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 13389

Tak on je Ernest Zundel tvuj kamos ? No dobre, ale co to ma spolecneho s mym nazorem na jeho zlociny, deportaci a vubec celym tematem o kterem se bavime ?

13419

5.5.2003 8:54

Zločin Ernsta Zundela

Be mail3 (zavináč) phantomemail (tečka) com 212.?.?.?

Nevím , proč třeba pan Nohejl a spol. opouštěli ČR ? Já jsem slyšel od mnoha solidně vypadajících starších lidí jak bylo u nás dobře , loni jsem v autobuse vyslechl výlev jednoho pána , který dělal dozorce v Jáchymově a ten celý brunátný líčil , jak se lže o Jáchymovských lágrech - vězni si prý v kantýně mohli za dobrý výkon koupit i čokoládu a salám .
Když jsem byl v roce 70 na vojně , objevil jsem na baráku výtisk Playboye ( bohužel fotky byly už vystříhané a tak jsem si aspoň četl ) a tam bylo v několika příspěvcích čtenářů tvrzení , že drogy a prostituci v USA mají na svědomí Rusové .
No a pak si přečtu příspěvky na Zvědavci a jsem zase o něco chytřejší ...

13359

6.5.2003 13:22

RE: Zločin Ernsta Zundela

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13359

Proc ?
Proc opousteji lide jako pan Nohejlovic a spol CR ?
To je velice jednoduche. Tito pani si mysleli, ze
zde na zapade litaji "peceni holubove" primo do
ust. Z hruzou zjistili, ze tomu tak neni. Je to presne
opacne. Musi se delat a musi se delat moc. A to oni
neumeji a k tomu se nemohou prispusobit. Stali se
s nich s nich proste odporni, zlucoviti lide, nenavidejici
vsechno a vsechny. Za svoji neschopnost vinni vsechny
ty uspesne. Vsechno svedou na americko-fasisticky sys-
tem, ktery je pod tlakem zionismu. Proc se nevrati tito
lide ke sve rodne hroude a nechaji se zivit prohnilym
kapitalismem to nevim. Ale takovy je uz jejich charakter.

e.j. rehorek

13448

5.5.2003 17:01

Zločin Ernsta Zundela

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Popírat existenci plynových komor globálně je, pochopitelně, nesmysl. Můžeme se jistě hádat o to, kolik procent vězňů bylo skutečně zplynováno, kolik zemřelo na nejrůznější nemoci (v tom Terezíně ještě v červnu/červenci 1945; Němci tam záměrně mezi vězně rozšířili skvrnivku - zemřela i řada mediků a zdravotních sester, kteří tam v rámci poválečného entusiasmu přijeli pomáhat), kolik jich zemřelo na nespulad mezi výživou a vynocovanou prací a kolik jich zabili dozorci jen tak, z nudy. V Majdanku bylo oblíbenou zábavou dozorců házet živé děti do pecí táborového krematoria ...
I ten nesoulad mezi "předválečnými" a "zplynovanými" židy se dá snadno vysvětlit. Ty předválečné počty odpovídají těm, kteří se hlásili k židovské národnosti a víře, ty počty zabitých odpovídají těm, které gestapo (a další složky "Říše"[mrknutí jedním okem] aktivně dohledalo, že v sobě mají 1/16 a vyšší podíl židovské krve. Moji rodiče ještě mají doklady, které musel mít každý obyvatel "Říše" i "Protektorátu" (i okupovaných území), že jejich předkové nejsou židé.
Pan Zundel si "pomohl" stejným trikem jako sudetoněmečtí "historikové", kteří vzali počet SN před válkou a počet SN odsunutých a z porovnání pak vyvozovali "obrovský počet zavražděných Čechy".

13384

5.5.2003 17:50

Zlocˇin Ernsta Zundela

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Dovolim si celou diskusi trochu odlehcit vtipem na dane tema z casopisu The Economist:
sedi dva Zidi na lavicce v parku a ctou si noviny.
Prvni se podiva tomu druhemu pres rameno a zhrozi se - "co to proboha ctes ? Vzdyt je to jakysi antisemitisticky skvar ! "
Ten druhy se jen usmeje a rika - "ja jsem kdysi take cetl normalni noviny jako ty, ale jen se na to podivej. Same bombove atentaty, horici autobusy, Arafat, vzpominky na holocaust. Akorat jsem z toho mel deprese.
Ale v techhle novinach je primo radost si cist. Pisou ze vlastnime banky, prumysl, ovladame nejen Hollywood ale dokonce i americkou zahranicni politiku. A navic, zadny holocaust vlastne nebyl.
Vidis, same dobre zpravy".......... [smích]

13387

5.5.2003 18:48

Zločin Ernsta Zundela

albert 12.?.?.?

It has been proven beyond the shadow of any doubt that the girl known as Anne Frank died of disease (as The Statesman correctly pointed out), not at the hands of Nazis or anybody else. The girl's sister died from the same disease years earlier. At the end of the war, Anne Frank's father was found well cared for in a German hospital where German doctors had been treating him for a health problem. In all probability, he was suffering from the same typhus that killed both of his daughters.
It was Anne Frank's father who later "discovered" the so-called Diary of a Young Girl, "typed" it up, published it and presented it to the world. The elder Frank thereby made millions of dollars for himself and became the darling of leftist terrorist groups like the Jewish Defense League and the Wiesenthal Center for providing them with enough propaganda material to last half a century to date.
Non-PC scholars have long considered the infamous Diary a work of fiction authored by the girl's father. No less a scholar than Dr. Robert Faurisson of France has compiled a mountain of evidence establishing that the diary is a literary hoax from beginning to end.
In 1981, the West German police laboratory at Wiesbaden was called in at the direction of the court investigating the matter to test the allegedly original, hand-written version of the diaries. Frank refused to allow the diaries out of Switzerland, so the judge ordered the Wiesbaden experts thither. They determined, as reported in Der Spiegel at the time, that parts of the diary were written with a ballpoint pen - a technology invented only after Anne Frank was dead and buried.
www.ety.com/HRP/pol/afrank.htm

Ackoliv kulickove pero se dostalo na svetovy konsumni trh az po roce 1949, je stale mozne ze klub fandu Denicku Anny Frankove budou argumentovat, ze 12-leta Anicka v letech 1942-1945 testovala "pre-production ball pen" madarskeho zida Laszlo Biro pro sepsani denicku, - a to i dvojim rukopisem (viz foto na vyse uvedene lince) -, i pres to, ze svym obsahem neodpovida dusevni vyspelosti 12-leteho ditete ...

The first great success for the ballpoint pen came on an October morning in 1945 when a crowd of over 5,000 people jammed the entrance of New York’s Gimbels Department Store. The day before, Gimbels had taken out a full-page ad in the New York Times promoting the FIRST SALE of ballpoints in the United States.
www.ideafinder.com/history/inventions/story055.htm

13390

5.5.2003 22:26

Revizionizmus - proč Zündel vadí ?

Sedlis-Diehard Sedlis-Diehard (zavináč) ziplip (tečka) com 195.?.?.?

Dva příspěvky mě docela slušně pobavily :
1) Pav31 : Pokud by někdo chtěl naznačovat spojitost Terezína a plynových komor, ať si to nechá patentovat. Žádný historik nikdy nic podobné netvrdil, dokonce ani žádný Wiesenthal a jemu podobní.
2) Václav Čermák : Revizionisté pracují na základě měření "plynových komor", chemických rozborů atd. Poznámka, jestli někdy byli v koncentráku osobně, je tedy přinejmenším trapná. Předpokládám, že nejste odborník na to, jak musí být plynová komora vybavená. Věřím tedy například Fredu Leuchterovi, který se konstrukcí plynových komor živí, takže to ví. Ve svojí odborné analýze došel k závěru, že osvětimské "plynové komory" nemůžou funkci plynových komor splňovat, např. to těsnění je naprosto nedostatečné. P.S. Moje lednice má taky solidní těsnění dveří. Určitě tedy byla používána jako plynová komora [smích]

Pro příklad několik nesrovnalostí, ohledně existence vyhlazovacího programu :
- Paul Rassinier (zakladatel revizionizmu a vězeň Buchenwaldu v jedné osobě) napsal v knize Drama Židů v Evropě :
„Pokaždé během posledních 15 let, když se našel v kterémkoli koutě Evropy neobsazeném Rusy nějaký svědek, který tvrdil, že sám u zplynování byl, okamžitě jsem za ním jel, abych jeho svědectví zaznamenal. A pokaždé z toho vzešlo to stejné: s mými akty v ruce jsem „svědkovi“ pokládal takové množství přesně formulovaných otázek, že se zjevně tak topil ve lžích, až nakonec prohlásil, že to sice sám neviděl, ale jeden dobrý – bohužel mrtvý – přítel, o kterého pravosti výroků se nedá pochybovat, mu tu věc vyprávěl. Takovým způsobem jsem projel křížem krážem celou Evropu.“

- V tzv. Gersteinově zprávě, která je považována za jeden z klíčových dokumentů dokazujících "holocaust", se mimo jiné píše : ...Lidé si stojí navzájem na nohou, 700 až 800 na 25 m2 ve čtyři krát 45 metrech krychlových... Tedy zhruba 30 lidí na metr čtvereční. Může mi někdo vysvětlit, jak se vejde 30 lidí na metr čtvereční ? ... Boty pečlivě přivázat k sobě, protože v hromadě dobrých 25m vysoké by jinak už nikdo správný kus do páru nenašel... Má vůbec někdo představu, jak by vypadala hromada bot 25 m vysoká ? Kolik bot na ní bylo potřeba ? Jak se dostávaly boty až nahoru ? A udávaný počet zavražděných jen v samotné Osvětimi je 20-25 milionů. To už ani nezasluhuje komentář. Toto je oficiální dokument, ze kterého se vychází při dokazování "holocaustu" !!!

- Cyklon B (kyselina kyanovodíková) se váže na železo v cihlách a omítce ve formě extrémně stabilních železokyanidů. Opakovaná měření prokázala, že ve všech "plynových komorách" jsou nulová množství těchto železokyanidů nebo množství odpovídající přirozeným hodnotám přírodního množství. To tedy dokazuje, že stěny "plynových komor" nikdy nepřišly do styku s cyklonem B. Naopak v dezinfekčních místnostech (které nikdo neoznačuje za plynové komory), kde se cyklon používal, byly tyto hodnoty až 2524x vyšší než v "plynových komorách".

- "Svědci" (Müller, Wiesenthal apod.) tvrdí, že mrtvoly byly spalovány na otevřeném ohni. Přitom je lékařsky prokázáno, že lidské tělKráceno (Editor)

13397

6.5.2003 3:20

Zločin Ernsta Zundela

Mirek, Montreal 66.?.?.?

Nenecháme si dělat posměšky z našeho azylového systému," řekla imigrační ministryně Denis Coderre.[zmaten]
Pan ministr Denis Coderre, nemyslim si,ze se stal zenskou. Trochu vic profesionalismu v tom hledani informaci.....

13411

6.5.2003 5:40

Zločin Ernsta Zundela

albert 67.?.?.?

Fred Leuchter byl povazovan za nejuznavanejsiho americkeho experta, za vynalezce – inzenyra na plynove komory pro americke vezenske systemy. A to az do roku 1988, kdy Ernstem Zundelem byl najat coby consultant, aby navstivil koncentracni tabor v Auschwitz-Oswietim. Fred Leuchter Auschwitz-Oswietim navstivil, a provedl duslednou analyzu. Vysledkem analyzy bylo: Plynove komory za ucelem vrazdeni lidi – NEMOHLY EXISTOVAT. Dnesni vseobecne akceptovane dogma o vrazdeni plynem v Oswietimi – Auschwitzu je lez.
www.codoh.com/thoughtcrimes/PORT2LEU.HTML
Also viz “Leuchter report”.
http://www.ihr.org/books/leuchter/leuchter.toc.html
www.ihr.org/jhr/v12/v12p421_Weber.html

Za svuj profesionalni nazor ohledne plynovych peci v Auschwitzu, byl Fred Leuchter zdiskreditovan, jako expert svedek neustal pred soudcem, ktery rozhodl, “ze Leuchter nema inzenyrsky diplom, a na takovem zaklade jeho ‘expert-testimony’ jsou neplatna, a dale nesmi svoji praci vykonavat.
Fred Leuchter prisel o sve lukrativni zamestnani, musel se prestehovat a zmenit identitu...
Bill Boeing zacal v drevarskem prumyslu, nemel titul aeronautickeho inzenyra.
Podobne i Jack Northrop, ktery skoncil skolni dochazku v 15 letech, aby zacal pracovat jako pomocny delnik pro firmu Lockheed v Santa Maria, CA, nemel zadny inzenyrsky titul. Presto byl schopen se sam naucit komplexnim matematickym vypoctum leteckych struktur, pouzivaje maticove algebry a diferencialniho poctu k navrhum letadel sve firmy, ktera dodnes (I po NOW globalnim slouceni) jsou uznavana za svetovy kaliber!
Stejne tak Henry Ford, nebyl universitne vzdelan, nemel zadny inzenyrsky ci PhD titul!
Nemelo by se snad na takovem zaklade dnes zakazat pouzivat Boeing, Northrop, ci Ford producty? Prestat letat, a ridit ??? Prece ti, kteri jsou uznavani za geniusy moderni doby, jimz velka vetsina Masters ci PhD vzdelancu, nemuze sahat ani po kotniky!

Dalsi velmi zajimava kniha na tema holokaustniho prumyslu,“The Hoax of Twentieth Century”, byla po dukladnem vyzkumu napsana universitnim profesorem elektrickeho inzenyrstvi ve state Illinois, prof. Northwest University, Arthurem R. Butzem.

Diky Bohu, ze existuje stale mensina lidi, jimz moralni zabrany nepovoli lhat aby osone tezili, a i za cenu vlastni persekuce a likvidace osobniho stesti, vychazi s pravdou na povrch!


13413

6.5.2003 8:29

Zločin Ernsta Zundela

Be mail3 (zavináč) phantomemail (tečka) com 212.?.?.?

Je moc hezké , že jde tolika chytrým lidem o historickou pravdu . Pan Zundel jistě ví , kam se všichni ti Židé poděli - mne jen potěší , když se dozvím , že třeba Poláček nebo Vančura si spokojeně žili donedávna někde v Argentině , že děti z Lidic si dosud šťastně žijí a děkují osudu , že se o ně německý Nadčlověk dobře postaral .Jak jsme my Češi nevděční , vždyť v Boehmen und Mahren bylo tak dobře - jen se podívejte na filmy ze čtyřicátých let - úplná idyla . A co jsme my nevděčníci udělali - toho nádherného člověka R.Heydricha jsme nechali zastřelit ! A jak jsme se odvděčili tomu oduševnělému knihkupci K.H.Frankovi ! A přitom jejich známí říkali , že to byli takoví milí lidé ! A pan Hitler měl prý velmi rád svého psa - no přece je známo - kdo má rád zvířata , má rád i lidi .
Škoda , že v Čechách nemáme takové odborníky na historickou pravdu . Zachraňují to jen naciskinheadi - ti prosazují historickou pravdu kácením náhrobků na židovských hřbitovech . Také tvrdí , že koncentráky a plyn jsou lež ( akorát to pak pokazí tím , že pak napíšou na zeď nápis : Židi do plynu ).

13417

6.5.2003 10:15

Zločin Ernsta Zundela

blanka 62.?.?.?

Nechodim na tyto stranky dlouho, ale nabyla jsem dojmu, ze jsou pomerne objektivni. Po tomto clanku a teto diskusi se mi to uz tak nejevi. Nechci se konkretne rozepisovat o problemu popirani holocaustu ci jeho rozsahu, a o nazorech vezneneho pana. Prijde mi to strasne scestne, zavadejici a spekulativni. Z clanku jsem se dovedela prilis malo, abych mohla posoudit, jestli je veznen pravem nebo ne a co vlastne delal v USA a v Kanade. Spis bych se chtela vyjadrit k tomu, jak tendencne je clanek podany a jakou to vyvolalo z meho pohledu zvlastni az odhalujici diskusi, ze ktere mi neni moc dobre. Neustale bychom meli mit na zreteli, ze bychom nemeli zadnou etniku ci narod posuzovat jako celek a odsuzovat. To je predsudek. Ale mozna je to muj problem, asi jsem spatne odhadla pojeti techto stranek.Tak sbohem.

13428

6.5.2003 15:01

RE: Zločin Ernsta Zundela

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 13428

>Spis bych se
>chtela vyjadrit k tomu, jak tendencne je clanek podany a jakou to
>vyvolalo z meho pohledu zvlastni az odhalujici diskusi, ze ktere
>mi neni moc dobre.

Možná máte pravdu. Možná jsem tomu opravdu dal tendenční tón. Faktem je, že o Zundelově deportaci referovala všechna kanadská média, ale nikde jeho zločin neporovnávali s ideozločinem podle Orwella. Což ale na druhé straně nic neznamená, protože tzv. oficiální média jsou ještě méně objektivní než Zvědavec.

>Neustale bychom meli mit na zreteli, ze bychom
>nemeli zadnou etniku ci narod posuzovat jako celek a odsuzovat.
>To je predsudek.

Souhlasím. Diskuze zklouzla do nehezkých tónů - jako ostatně vždy, když se dotknu takového tématu.

13452

7.5.2003 13:17

RE: Zločin Ernsta Zundela

blanka 62.?.?.?

Reakce na 13452

Práve proto, ze jsou to velmi citliva temata, je treba s nimi zachazet obezretne.
Kdyby Vam napr. vyvrazdili vetsinu rodiny v koncentracnim tabore, tak budete tezko snaset nejake akademicke uvahy o tom, jestli existovali nebo neexistovali plynove komory a kolik jich kde vlastne bylo a jestli nektere koncentracni tabory byli "lidstejsi" nez ty jine...obzvlast kdyz je z nich jednoznacne citit protizidovsky podtext.
V Nemecku a Rakousku jsou tyto zalezitosti predmetem soudniho stihani.
Z urciteho pohledu je clankem vyvolana diskuze zajimavou studii, kdyby z ni cloveku nebylo spatne od zaludku.>>Spis bych se
>>chtela vyjadrit k tomu, jak tendencne je clanek podany a jakou
>to

>>vyvolalo z meho pohledu zvlastni az odhalujici diskusi, ze ktere
>

>>mi neni moc dobre.
>
>Možná máte pravdu. Možná jsem tomu opravdu dal tendenční tón.
>Faktem je, že o Zundelově deportaci referovala všechna kanadská
>média, ale nikde jeho zločin neporovnávali s ideozločinem podle
>Orwella. Což ale na druhé straně nic neznamená, protože tzv.
>oficiální média jsou ještě méně objektivní než Zvědavec.

>
>>Neustale bychom meli mit na zreteli, ze bychom
>>nemeli zadnou etniku ci narod posuzovat jako celek a odsuzovat.
>

>>To je predsudek.
>
>Souhlasím. Diskuze zklouzla do nehezkých tónů - jako ostatně
>vždy, když se dotknu takového tématu.

13514

7.5.2003 15:32

RE: Zločin Ernsta Zundela

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 13452






>Souhlasím. Diskuze zklouzla do nehezkých tónů - jako ostatně
>vždy, když se dotknu takového tématu.
p. stwora,
uz jsme tady meli vice skluzu, toto nic neni!!!
stefan

13528

6.5.2003 11:33

Zločin Ernsta Zundela

Emma Bovary 147.?.?.?

Tzv revizionističtí historikové jako Zundel jsou stejná kuriozita jako vyznavači UFO. Koneckonců ti také pořádají "vědecké" konference. Nicméně stíhání těchto lidí je sporné. Němci mají kvůli své vlastní minulosti špatné svědomí proto ta trestnost popírání holocaustu.

13436

6.5.2003 16:33

RE: Zločin Ernsta Zundela

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13436

Tzv revizionističtí historikové jako Zundel jsou stejná kuriozita jako vyznavači UFO. Koneckonců ti také pořádají "vědecké" konference. Nicméně stíhání těchto lidí je sporné. Němci mají kvůli své vlastní minulosti špatné svědomí proto ta trestnost popírání holocaustu.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


Tady v Saskatoonu taky jednu dobu byl podobny "vedec"
povstaval u mestke knihovny ci chodil na zdejsi universitu
a s tezkym nemeckym prizvukem kazdemu duverne zdeloval
ze zadny holocast neexistoval, ze je to vsechno vymysl Zidu.
Mestska policie nebo Universitni policie ho tu a tam pichla
do chladku, tam dostal zase od Indianu par do drzky a obcas
o odvezli do mistni cvokarny na lecbu. Nevim, kde je ted, pry
v Alberte. Me jednou zastavil pred knihovnou a rikal me, ze
nas neceka velika budoucnost. Moc me pripomina ty nase vedce
jako je Albert, Nohejl, Pelisek, Pavel a podobni.
Bylo to v zime, dal jsem mu 50 centu, at jde nekde do restau -
race a da si teplou kavu. On me poseptal, ze ho s kazde resta-
urace vyhodi, protoze patri zidum. Tak sel zase "studovat" do knihovny. S tama ho taky vyhazovali, pro nedostatecnou teles-
nou hygienu. Mel proste tezky zivot. Hlavni vec, ze vedel, kdo za
to muze.

e.j.rehorek

13457

7.5.2003 9:02

RE: Zločin Ernsta Zundela

Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 13457

No Mateji,
opet jsi ukazal co jsi za PR..SE. Pro svoji zcestnou argumentaci sis vybral dusevne nemocneho cloveka, ktery se ti ale hodil do kramu protoze mel "silny" nemecky prizvuk a jeho fobie byla druha svetova valka a veci s ni spojene.
Posli me sve cislo uctu nebo alspon adresu a ja obratem zaslu tech 50 centu a to vcetne uroku. Takove PR..SE jako ty nema narok aby si ulevovalo charitou.

13502

7.5.2003 15:14

RE: Zločin Ernsta Zundela

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13502




No Mateji,
opet jsi ukazal co jsi za PR..SE. Pro svoji zcestnou argumentaci sis vybral dusevne nemocneho cloveka, ktery se ti ale hodil do kramu protoze mel "silny" nemecky prizvuk a jeho fobie byla druha svetova valka a veci s ni spojene.
Posli me sve cislo uctu nebo alspon adresu a ja obratem zaslu tech 50 centu a to vcetne uroku. Takove PR..SE jako ty nema narok aby si ulevovalo charitou.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Vazeny pan Rys nepochopil, ze vsichni ti lide co rikaji ze holocast nebyl, jsou dusevne postizeni lide.

Jednoduzsi je pro tebe napsat, ze jsem prase. Co jineho ti zbyva ? To je sebeobrana lidi tobe podobnych.

13523

9.5.2003 15:34

RE: Zločin Ernsta Zundela

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 13523


>Vazeny pan Rys nepochopil, ze vsichni ti lide co rikaji ze
>holocast nebyl, jsou dusevne postizeni lide.

mateji, nikdo nepopira, ze holocaust nebyl, jen se zde vytyka a podotyka, ze data zidkove zkresluji a delaji si z toho "dobry" bussines a kolektuji penize za neexistujici osoby.
ale to patri k te jejich "chytrosti", kterou jsou nam "nadrazeni"?
och, boze, na ktere planete ty mateji zijes???????
stefan

13634

7.5.2003 15:36

RE: Zločin Ernsta Zundela

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 13457


>
>
>Tady v Saskatoonu taky jednu dobu byl podobny "vedec"
>povstaval u mestke knihovny ci chodil na zdejsi universitu
>a s tezkym nemeckym prizvukem kazdemu duverne zdeloval
>ze zadny holocast neexistoval, ze je to vsechno vymysl Zidu.
>Mestska policie nebo Universitni policie ho tu a tam pichla
>do chladku, tam dostal zase od Indianu par do drzky a obcas
>o odvezli do mistni cvokarny na lecbu. Nevim, kde je ted, pry
>v Alberte. Me jednou zastavil pred knihovnou a rikal me, ze
>nas neceka velika budoucnost. Moc me pripomina ty nase vedce
>jako je Albert, Nohejl, Pelisek, Pavel a podobni.
>Bylo to v zime, dal jsem mu 50 centu, at jde nekde do restau -
>race a da si teplou kavu. On me poseptal, ze ho s kazde resta-
>urace vyhodi, protoze patri zidum. Tak sel zase "studovat" do
>knihovny. S tama ho taky vyhazovali, pro nedostatecnou teles-

>nou hygienu. Mel proste tezky zivot. Hlavni vec, ze vedel, kdo
>za

>to muze.
>
>e.j.rehorek

tak z neho jsi tak postizen, ted je mi to jasne,???
stefan

13529

13.5.2003 18:47

RE: Zločin Ernsta Zundela

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 13436

My, jako Cesi, to spatne svedomi nemame a tak muzem popirat jak chceme, a basta ![zahanbení]

13822

13.5.2003 21:20

RE: Zločin Ernsta Zundela

brnak 68.?.?.?

Reakce na 13822

My, jako Cesi, to spatne svedomi nemame a tak muzem popirat jak chceme, a basta !

Spise by se dalo rict:
My, jako Cesi nemame zadne svedomi a tak muzeme popirat jak chceme, co chceme, a basta!

13832

6.5.2003 18:51

Zločin Ernsta Zundela

Sedlis-Diehard Sedlis-Diehard (zavináč) ziplip (tečka) com 195.?.?.?

Kdo z vás, co tak halasně zamítáte revizionisty, někdy viděl aspoň jeden jejich materiál ? Nikdo ani jeden, že ? Jinak se opět ukázalo, že tam kde nejsou argumenty, nastupují ironické poznámky atd., což mě nakonec může i těšit...
Pro čtenáře neovládající angličtinu můžu doporučit např. stránku : http://abbc.net/slovakien/

13466

7.5.2003 3:23

Zločin Ernsta Zundela

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Zločin Ernsta Zundela ...
---------------------------------------
Tak potom tedy byl cely Norimbersky proces jenom fraska, sehrana tehdejsimi vitezi II svet. valky.

13495

7.5.2003 14:43

RE: Zločin Ernsta Zundela

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 13495

... a jako vždy víme, kdo za to může. A pokud ne Nohejl nám to poví.

Nedá mi nevzpomenout Voskovce a Wericha, když hovořili o hnědém moru. Říkali, že je to zajímavá choroba, ale nejsou si jisti, kde se má léčit, zda-li v blázinci, či lépe v kriminále.

13519

7.5.2003 9:08

Zločin Ernsta Zundela

Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Asi to nesouvisi, ale spis to souvisi. Predevcirem slavily obyvatele Vidne vzpominiku na Rakouske obeti Holocaustu a pochopitelne jim byl venovan prostor snad ve vsech dostupnych mediich. To je asi v poradku, ale zase to nejaky zidacek (ale spis nejaky jejich poskok) spatne spocital a v oficialnim prohlaseni se pravi pred valkou zilo na uzemi Rakouska 180 tisic zidu, za valky jich bylo 80 tisic zavrazdeno a jen 5 tisic se jich zachranilo...........
to snad nepotrebuje komentar.

13503

7.5.2003 15:26

Zločin Ernsta Zundela

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

To je asi v poradku, ale zase to nejaky zidacek (ale spis nejaky jejich poskok) spatne spocital a v oficialnim prohlaseni se pravi pred valkou zilo na uzemi Rakouska 180 tisic zidu, za valky jich bylo 80 tisic zavrazdeno a jen 5 tisic se jich zachranilo...........
to snad nepotrebuje komentar.
Jan Rys -- [email protected] -- 193...*

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Rysi,
priznej se, ze ty ty Zidy a jejich poskoky nemas rad.

13527

8.5.2003 0:44

Zločin Ernsta Zundela

netreba netreba 62.?.?.?

Tak tohle byl nejspis posledni clanek, ktery jsem na zvedavci precet. Je mi z vas spatne, fasouni...

13557

9.5.2003 5:37

Zločin Ernsta Zundela

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

To ,co videl kolem sebe Ernst Zundel a co kritisoval a nebo hstoricky obhajoval ,vidi ,dnes tisice Americanu.Toto je z patrioticke-vlastenecke linky.


Shut Down PNAC / Bush Jews ... END TERRORISM
Thu May 8 20:51:12 2003
69.6.136.136

Anyone that refuses to acknowledge the plethora of evidence indicating U.S. GOVT. complicity in 9-11 and all that has followed is a glue sniffing moron. I am not going to recite the TONS of evidence available because it's been IN YOUR FACE FOR 2 YEARS STUPID ... and I'm not going to tell you that the Constitution was drafted RIGHT AFTER A WAR ... duh !!! So what's so different about this war that we need to trash the old rules for some new TYRANNY.

Look, we have bombed the poorest nation on earth, Afghanistan ...were there any Afghani's on the hijacked planes on 9-11 ... nope ... the passenger lists of all four aircraft don't even have the name of one ARAB on them ... duh ... duh ... duh ...

Where is Bin what's his name ... ??? Where is Saddam Who-sein ??? C;mon you dim wits ... wake up and smell the PNAC.

Perle, Wolfowicz, Rumsfeld, Wurmser, Kristol, Feith, it's a jew screw through and through !!!

Long live Ariel Sharon ... the Mossad and Charlie Manson !!!

13615

9.5.2003 5:47

Zločin Ernsta Zundela

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

THE CHOSEN PEOPLE per San Diego Jewish Press Heritage,
Word of Torah by Rabbi Yeruchem Eilfort, October 27, 2000:

"(You should) negate any possible message to the effect that the Jewish
people 'stole' the Holy Land from the seven nations who occupied it. Since
the world belongs to Yahve, He has the right and authority to give any part
of it to any nation He sees fit. This is message considering the current
situation in Israel. " And on November 3rd the neo-Nazi performs once again:
"We Jews are commanded to serve as leaders (in moral sense) of the entire
world. This means we are not permitted to sit back and watch our rabbis
fulfill this critical task. We must also engage in this holy work ourselves,
using all of our strength and creativity in so doing." If one disbelieves
this, should read the Torah and Talmuds at once!! And on November 17 (page
10), the same neo-Nazi admitted that "History has proven that Jews are an
anomaly with the agenda of fixing the world. Our devotion to G-d and His
Torah and mitzvot is our eternal inheritance from the Abraham." (Note: As we
all know, Lenin, Stalin and Hitler were all anomalies since 1917 with blood
of 65 million victims on their hands as the "un-anomalous" Moses has had
ordained in his Torah 3500 years ago). And on page 9 the Heritage warns its
community that the outside world "spread the poison of prejudice to our
(Jewish) children" even with the heretical U.S. Constitution assuring equal
rights to everybody under the Nature's God, while the Elohim, Yahwe, on the
daily basis says in Synagogues that He "made (them) unlike the pagans who
surrounded (them) and (He) assigned to (them) a unique destiny; that to Him
every knee must bend and every TONGUE must vow loyalty for (they, His
children) are His chosen ones and He is (their) Chosen One." (pages 305 and
657 of the Mahzor Hadash, The Prayer Book by Press Media Judaica,
Bridgeport, Connecticut, 1977 and 1986.) And now the last anomaly: "We as
Jewish teenagers in Diaspora and the future leaders of tomorrow believe it
is important as American youth, within the Jewish community, to speak out
because we are almost of voting age and because we take this responsibility
seriously. In four years, America will be ready to elect a Jewish president.
What's next for the Democrats? Plot once more to take control of the
Congress in 2002 (for) the 2004 presidential race has began." (Dec.15,
2000, p.19 & 27)

Who are those "CHOSEN" (ZIONISTS) explains the book ADOLF HITLER FOUNDER OF
ISRAEL/ISRAEL IN WAR WITH JEWS by Hennecke Kardel, ISBN 0-9657523-0-5, April

13616

9.5.2003 7:02

Zločin Ernsta Zundela

Jarda 64.?.?.?

Pokud se nepletu tak ministr pro imigraci Denis Coderr je
MUŽ .

13617

9.5.2003 7:11

Zločin Ernsta Zundela

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Who are those "CHOSEN" (ZIONISTS) explains the book ADOLF HITLER FOUNDER OF
ISRAEL/ISRAEL IN WAR WITH JEWS by Hennecke Kardel, ISBN 0-9657523-0-5, April

Robert Nohejl -- [email protected] -- 203...*

Doposavad jsem si myslel, ze voni jsou demagog, ale ted vidim, ze jsou taky paranoik. Pro nich musi bejt ten zivot hrozne tezkej, co?! Allah s nima, a s celou jejich rodinou, esli nakou maji!

13618

12.5.2003 6:03

Zločin Ernsta Zundela

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdyz by Zundel byl vyloucen z Kanady ,jako nebezpecny ,tak nakolik ve zpravach o dobe druhe svetove valky je Montrealsky tisk.
The Monteal Gazette - August 5, 1993

Surviving the horror
Author recounts experiences in Nazi concentration camp

ST. LAURENT - As an 11 year-old boy held captive at the Bergen-Belsen concentration camp during World War II, Moshe Peer was sent to the gas chamber at least six times. Each time he survived, watching with horrors as many of the women and children gassed with him collapsed and died. To this day, Peer doesn't know how he was able to survive. "Maybe children resist better, I don't know," he said in an interview last week.

Now 60, Peer has spent the last 19 years writing a first-person account of the horror he witnessed at Bergen Belsen. On Sunday, he spoke to about 300 young adults at the Petah Tikva Sephardic Congregation in St. Laurent about his book and his experience as a Holocaust survivor.

The gathering was part of the synagogue's Shabbaton 93, which brought together young adults from across North America for a cultural and social experience.

Called Inoubliable Bergen-Belsen (Unforgettable Bergen-Belsen), Peer wrote the book to make the reader feel like a witness at the scene. But he admits he can never recreate for anyone the living hell he experienced. "The conditions in the camp is indescribable," Peer said. "You can't bring home the horror."

In 1942, at age 9, Peer and his younger brother and sister were arrested by police in their homeland of France. His mother was sent to Auschwitz and never returned.

Peer and his siblings were sent to Bergen-Belsen two years later. He recalls the separation from his parents as excruciating. But surviving the horrors of the camp quickly became a priority.

"There were pieces of corpses lying around and there were bodies lying there, some alive and some dead," Peer recalled.

"Bergen-Belsen was worse than Auschwitz because there people were gassed right away so they didn't suffer a long time."

Peer said Russian prisoners were kept in an open-air camp "like stallions" and were given no food or water. "Some people went mad with hunger and turned to cannibalism," Peer said.

Peer's day began with a roll call of the numbered prisoners. This could last as long as five hours, while their captors calculated how many prisoners had died. Anyone who fell over during the roll call was beaten on the spot.

After roll call, the prisoners returned to their barracks, where they were given a tiny piece of bread and some coloured water.

Peer and his siblings - who all survived - were cared for at the camp by two women, whom Peer has unsuccessful tried to find.

Children being children, they did play, sometimes chasing each other around the barracks. But there would always be some who were too sick or weak to get up.

After the war, Peer was reunited with his father in Paris and the family moved to Israel. Peer's four children were born in Israel, but after serving in the Israeli army in a number of wars, Peer moved to Montreal in 1974.

EvKráceno (Editor)

13730

13.5.2003 6:30

Zločin Ernsta Zundela

EXCZECH 209.?.?.?

Zundelovo vyhoštění z Kanady,jestli k němu dojde, zanechá skvrnu na humanitní tváři kanadské společnosti na kterou tato země byla vždy tolik pyšná na světovém politickém kolbišti!Jen se musím divit tomu,že kanadská židovská"lobby" nedokopala Chretienovu vládu do tábora olejových magnátů a zionistů Bushe juniora v jejich křižáckém tažení do Bagdádu! Že by ještě nebyla všemocná? Můžeme jen doufat,že někdy v budoucnu si naši "goimští" potomci poradí s proradnou taktikou téhle "vyvolené" rasy a oprostí se jejího zhoubného vlivu!

13796

29.5.2003 0:31

Zločin Ernsta Zundela

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Mám takovej pocit , že ten Nohej Vam mnohym pekne leze na nervy. Nedate zavriet aj jeho za verejné publikovanie a šírenie názorov popírajícých holokavst, nebo už sedí a to je dúvod proč Vám nemúže odpovídat ? [pláč]

14480

4.11.2003 11:29

Zločin Ernsta Zundela

Ali 195.?.?.?

Jste banda nacistickej prasat!Jak se o tehlech vecich muzete vubec prit?On si to nekdo cele vymyslel a pospinil nemecky narod a jeho nacistickou ideologii.Do koncentraku chodili zide na rekreaci a spojenci to vse obratili proti nemcum.Je me z vas zle!!!!!

21278

11.3.2004 13:19

RE: Petr Bakalář je <strike>ve vězení</strike> na svobodě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 26269

Tato obvinění jsou už nějaký ten čas passé, takže o toto určitě nešlo (žaloba byla odložena jako neopodstatněná).

26490

Tuto stránku navštívilo 7 548