Diskuze k článku
To snad Evropská komise nemyslí vážně
Příspěvků 38
Do Německa se židé moc nehrnou a tak je Německo jednou z mála zemí, kde jim nesedí na všech penězovodech, nezakládají zbytečné úřady, neschvalují zákony pro vyvedení peněz ze země a nedevastují jim morální hodnoty prostřednictvím monopolů na média a pseudoumění.
9.11.2013 9:07
Obávám se, že německo již dávno není to co bývalo
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 299386
stačí se zajet podívat do největšího tureckého města v Západní Evropě, Berlína. Je to jako rakovina, a rakovina se zlikviduje radikálním ozařováním jen v skromném poštu případů. Korunu cílené a systematické destrukce, které začala připojením DDR pokračuje tou šílenou a absurdní vědkyní Merkelovou, které á má stejnou úlohu, jako u nás soudruh profesor Klaus.
9.11.2013 11:40
RE: Obávám se, že německo již dávno není to co bývalo
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 299392
To co postihlo dnešní Británii a Francii čeká i na Německo, totiž to šílené východní:
Chceš ho přemoci ? Sežer ho !!!
Kdysi to byla Východní čajová společnost, kde všemocný kolonialista nepotřeboval elektřinu, protože bylo lacinější, udělat větrák s klikou, a dvěma Indy, dnes třeba ti Indové ve "Velké Británii" ani nemusí pracovat jako doma, protože je levnější, brát tam sociální dávky. A kdyby jim je nedali, tak ty angličany začnou žrát jako potravu, protože už dnes je jich skoro víc....
Gastarbeiteři zastoupili chybějící pracovní síly. Toto jsou jejich potomci. Pokud vím, tak Němce děsí Zigeunen.
S ostatními nemají problém. Načerno tam Turci určitě nejsou, legálně pracují a odvádějí daně. To je v Čechách vzácný jev.
Rozumím, cokoli není pochvalné k Německu je nenávist. Kdyby se tu Německo stejně černobíle kritizovalo, hájil bych ho.
Nicméně chápu, došly Vám argumenty, a tak se snažíte útočit ad hominem. Začínáte mluvit o nenávisti, a obhajovat černobílý pohled.
Je otázkou, zda má vůbec smysl číst zvědavce, pokud bude přinášet takové pohledy. A pokud budopu obhajovány pouze tím, že je to sice černobílý a nesprávný pohled, ale zato je hezký, pozitivní, ťuťu ňuňu, a líbí se nám, byť je nepravdivý. A růžové pohledy je třeba rozšiřovat, že áááááno.
Pak je zvláštní, že se někteří lidé diví, že jsou ovce, když růžový a pozitivní pohled za každou cenu považuji k určitým tématům za nejlepší. A zrovna k tématům, na jejichž reálném pohledu by se mohli lidé nejvíce poučit a jejich reálným zvládnutím nejvíce překonat i nejvíce zlepšit.
Do této diskuse už nic nenapíši. Rozhodl jsem se, že se budu věnovat kvalitním diskusím a kvalitním článkům a diskutovat kvalitní diskuse.
Pokud někdo chce jen vidět svět svou barvou, a pokud mu to někdo narušuje, obviní ho tu z nenávisti, tu z jiného, rád ho nechám najít si rovnocenného patrnera k diskusi.
Miloslav Ponkrác
rakovina sa lieci zastavenim vyzivy zhubneho tkaniva. problem je len v tom, ze aby clovek prezil musi sa to urobit vo vcasnom stadiu rakoviny.
To je příliš zjednodušený pohled, a nesprávný pohled.
Německo samozřejmě z EU má výhody. Prosperita Německa stojí a padá na exportu, nemá příliš surovin.
Německo používalo EU pro své zájmy, mimo jiné pro proniknutí do ekonomik jiných států (i našeho) a ovládnutí svým exportem, či skoupení toho co tam je.
Je otázka, nakolik EU není pro Německo pokračování třetí říše politickými prostředky.
Německu bude tak jako tak ouvej, a nezávisí to na EU. Jakožto největší exportér světa bude bit za rozmáhající se Čínu, a za vzestup číny jakož i Asie, která bude Německo méně a méně potřebovat, a navíc bude více a více exportovat.
To co popisuje článek je jenom medicína, kterou Německo spoluordinovalo dalším státům, a ve výsledku to zapříčinilo mimo jiné osud Španělska, Portugalska, a dalších. Německu se jen dostává karmicky to, do čeho nutí celou Evropu.
Ostatně několik velkých států tlačilo EU do federace (viz Lisabonská smlouva, předtím evropská ústava) – která je výhodná pro vělké státy, mimo jiné i pro Německo.
Německo pomáhalo v mnoha aktivitách, jehož výsledkem je to, co popisuje článek jako tlak na Německo.
Článek je příliš jednostranný, popisuje Německou jako pouhou oběť, nikoli jako jednoho z hlavních pachatelů, který se diví, že se po něm chce to, co samo hlasovalo a do čeho nevybíravě byly nuceny i ostatní státy (viz Klaus a návštěva z EU při rozhodování o Lisabonské smlouvě, kde s ním jednali jako s hadrem, ale i desítky dalších věcí, které Německo spolubudovalo).
Samotný článek je jednoduše podobný člověku s amnézií jako hrom.
Miloslav Ponkrác
Amnézií spíš trpí závistiví europoslanci krachujících zemí.
Že z nich Němci profitují si rozhodně nemyslím.
Po II. světové válce zůstali v jejich zemi rozvaliny, sirotci, vdovy, válkou postižení veteráni a staří lidé.
Klimatické podmínky nic moc. Zima a hlad.
Z nuly dokázali postavit kluci, kteří sotva prošli pubertou, za pár desetiletí ekonomickou velmoc. Německé děti narozené po válce, kterým dnes táhne na sedmdesátku v padesátých, znaly namísto her jen školu a práci. Obnova Německa stála jeho obyvatele mnoho sebezapření, slz a sil. Výsledkem je Německo, s fungující Bundesbahn, špičkovými dálnicemi, kvalitní zástavbou a neporazitelným průmyslem. Podvodníky z vlastních řad si Němci umí brzy odhalit sami.
K cizincům jsou ostražití, ale ze všech národů nejméně odtažití.
Na stole každé domácnosti leží zákoník práce a bible.
Dodnes staví Německo na skromnosti a úctě ke pravým hodnotám a tam je možná základ jejich úspěchu.
A přesně tento styl vyčítám článku.
Ve svém nadšení pro Německo se vypouští opět to, že je často pachatelem. Po 2. světové válce zůstaly rozvaliny, kterých byli vinni sami Němci, to jest díky Adolfu Hitlerovi a válce, kterou spustilo Německo (to proto, že podvodníky si Němci ohlídají sami).
Je moc hezké, že tu romanticky vyjmenováváte německé veterány z 2. světové i zničenou zem, ale to Němci způsobili sami svým Hitlerem. Všechno toto nemuselo být, nebýt agresivity Německa a nebýt toho, že oni sami zatáhli Evropu do války. Dokonce zabili milióny lidí a zničili zem i mnoha dalším státům.
A zcela stejně, na dnešním stavu i zákonech EU má Německo lví podíl.
Německo má na destrukci Evropy lví podíl. Už v minulém století, kdo vyvolal obě světové války? Obě světové války by nebyly nebýt agresivity Německa a jeho třesení se na válku.
Stejně tak Německo má lví podíl na tom, že EU je taková jaká je. Nemělo by se proto mluvit, když se Německu nelíbí, že EU po nich chce, to co se s pomocí Německa odhlasovalo.
Německo není jen oběť, Německo je spolupachatel všeho.
Vždycky jsem se ptal, proč lidé nechápou, kam nás vede dnešní neoliberalismus, dnešní mediální i politická rozhodnutí. Časem jsem to pochopil, jsou to přesně černobílé úvahy jako jsou v článku, nebo v příspěvku mého předřečníka. Namísto racionálního a objektivního vidění světa se ideologicky a černobíle z někoho udělá ten „hodnej“ a z jiného „ten zlej, co za všechno může“. Lidi mají rádi jasno, co na tom, že lživé a vycucané z prstu jasno. Pak se bohužel podle toho řídí, a diví se, že vše jde do háje. Ale nechtějí ani slovo slyšet o tom, že by snad tomu pomohli.
Ó chudáčci Němci. Jak jsou ubohou obětí. To je pokrytectví cysokého formátu.
Miloslav Ponkrác
9.11.2013 16:27
RE: Článek není přesný ani pravdivý
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 299403
"Je moc hezké, že tu romanticky vyjmenováváte německé veterány z 2. světové i zničenou zem, ale to Němci způsobili sami svým Hitlerem. Všechno toto nemuselo být, nebýt agresivity Německa a nebýt toho, že oni sami zatáhli Evropu do války. Dokonce zabili milióny lidí a zničili zem i mnoha dalším státům.
A zcela stejně, na dnešním stavu i zákonech EU má Německo lví podíl.
Německo má na destrukci Evropy lví podíl. Už v minulém století, kdo vyvolal obě světové války? Obě světové válka by nebyly nebýt agresivity Německa a jeho třesení se na válku."
Obě světové války vyvolal ten, kdo je financoval. To nebylo Německo, nýbrž Velká Británie rodinou Rotschild - Hitler byl pouze vybrán za vhodného "aktéra" - a věděli proč. Levoboček Hitler byl rakouské národnosti a vzal to jako kšeft
Jistě, nikdo za nic nemůže.
Nakonec vlastně nikdo nemůže za EU, ono nějak samo z vesmíru to sem spadlo, i její požadavky na Německo. To nejspíše mimozemšťané z Betegeuze.
Stejně tak Němci opravdu nemohou za válku.
Vždycky se jen dozvídáme, že vše spadlo odněkud zvenku. Nikde nejsou žádní lidé, vše jen někdo jiný.
A to je důvod, proč se to celé šíří.
Vůbec ten homo sapiens je divný tvor, nic neřídí, žádný člověk. Vše tak nějak se samo.
Miloslav Ponkrác
V dějepise jsme se sice učili, že Německo vyvolalo obě světové války v minulém století. Kdo z toho ve skutečnosti profitoval, už tak ochotně mudlům prezentováno není.
Černobíle rozhodně nevidím , ale s ohledem k danému tématu je možná černobílý pohled lepší než kýčovitý kaleidoskop neutříděných myšlenek, plných nenávisti.
9.11.2013 18:16
RE: Článek není přesný ani pravdivý
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?
Reakce na 299405
Rozumím, cokoli není pochvalné k Německu je nenávist. Kdyby se tu Německo stejně černobíle kritizovalo, hájil bych ho.
Nicméně chápu, došly Vám argumenty, a tak se snažíte útočit ad hominem. Začínáte mluvit o nenávisti, a obhajovat černobílý pohled.
Je otázkou, zda má vůbec smysl číst zvědavce, pokud bude přinášet takové pohledy. A pokud budopu obhajovány pouze tím, že je to sice černobílý a nesprávný pohled, ale zato je hezký, pozitivní, ťuťu ňuňu, a líbí se nám, byť je nepravdivý. A růžové pohledy je třeba rozšiřovat.
Do této diskuse už nic nenapíši. Rozhodl jsem se, že se budu věnovat kvalitním diskusím a kvalitním článkům a diskutovat kvalitní diskuse.
Pokud někdo chce jen vidět svět svou barvou, a pokud mu to někdo narušuje, obviní ho tu z nenávisti, tu z jiného, rád ho nechám najít si rovnocenného patrnera k diskusi.
Miloslav Ponkrác
Jednoduše se dá říci sleduj cestu peněz a začne být zřetelné kdo je viník, ale že to dozvíme s křížkem po funuse a zdali je otázkou a tak dojmologie a pěšáci tahaní zájmy nic na daných situacích neosvětlují a dějiny si dělají vítězové pro mnoho svých zájmů tak naprostá většina přejímá sympatickou většinu, která bývá zpravidla vedle jak ta jedle. A pokud je to lakované na růžovo a ještě se s tím někteří ztotožňují nezbývá než je politovat protože na své myšlenkové pochody automaticky, sice na ně nemusí ale zpravidla ošklivě vyhavarují v podstatě naivitou a zásadovými poučkami vševědů kteří je zavádějí a bulíkují a pak sami trolí aniž by se dobrali jádra, nicméně nad jednoduchými odsudky a závěry se můžeme pousmát a povznést a u mnoha platí že je může urazit jen inteligent a proto se toho nadhledu držme.
Argumenty mi nikdy nedochází. Jen je odmítám párovat s nesmyslnými protiargumenty, protože v tom smysl diskuse nevidím.
Jistě, i náš stát si to myslí, ale nejenom náš stát. Proto nadiktoval přímo do zákonů správný pohled a kdo prezentuje něco jiného, tak je souzen.
I pan Stwora byl obětí.
Jak vypadá, když Vaše uvažování se rozmůže si můžete dále přečíst v Orwellovi.
Ale je hezké, že namísto argumentů a nesouhlasu s mým názorem, jste – pro nedostatek skutečných argumentů – raději zaútočil na mou osobu a obvinil mě z nenávisti. Lepší přiznání toho, že nemůžete vyvrátit co jsem napsal, a že je to tedy bližší pravdě než Vaše názory, jste mi ani nemohl dát. Děkuji Vám.
Miloslav Ponkrác
>V dějepise jsme se sice učili, že Německo vyvolalo obě
>světové války v minulém století. Kdo z toho ve skutečnosti
>profitoval, už tak ochotně mudlům prezentováno není.
Stejne tak se mudlum neprezentuje, ze na bail-outu Recka nejvic profituji Nemecke, Francouzske, Britske a dalsi banky, kterym penize Recko obratem posila. Zaroven tyto refinancovane pujcky nelze nesplatit, ani v pripade bankrotu. A mezitim se rabuje co se da az z Recka nezbyde vubec nic. Nemecko se pro Recko opravdu obetovalo, az by jeden uronil slzu, jaci jsou to dobraci...
Ano. Bankovní domy členské země EU nelítostně drancují. A nejen je. Zejména země s lukrativními pozemky. Ale přiznejme si, že banky nepatří Němcům, Francouzům ani Britům, ale židům. Také by bylo zajímavé zjistit, kolik europoslanců nemá židovský původ. Proč jsou europoslanci za ČR právě např. Miloslav Ransdorf a Jana Bobošíková? Ekonomicky silnější státy mají možná v EP stmeleném z vyvolených větší prostor ke slyšení, ale to je asi tak všechno.
10.11.2013 8:02
RE: Článek není přesný ani pravdivý
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?
Reakce na 299403
Vždy sledujte peniaze. Kto financoval židoboľševickú VOSR, vyvraždenie cárskej rodiny, zavedenie socializmu u Slovanských národov, 1.sv.vojnu, kto financoval Hitlera, ktorá banka požičiavala nemcom aj angličanom súčasne, kto financoval všetky ozbrojené konflikty vo svete po 2. sv. vojne? A ešte pred tým, kto mečom šíril kresťanstvo a má na konte milióny mŕtvych ukrajincov?
Finančné korporácie za ktorými sa ukrývajú psychopatickí jedinci ľudskej spoločnosti, ktorí ovládajú svet, finančne zotročujú ľudí, voľný trh nahradili kapitalistickým socializmom, zdravie populácií pochovali konzumným spôsobom života, iniciatívu ľudí zabili chlebom a hrou. Korporácie ovládajú štáty, štáty pracujú pre korporácie, toto je definícia korporátneho fašizmu. Hitler chudák, bludár, bábka v rukách vodcov sveta. Zabudol som na občana? Je tu ešte nejaký slobodný občan? Možno domorodec v Amazonii.
Souhlas! Nemecko je prave JEN tak silne, jak silne je jeho nejblizsi okoli a cela EU. Nic by neziskalo, pokud by se stalo ostruvkem prosperity v mori zpravicovane "bydi".
V mizernem clanku jen jeho author dojizdi svuj vlhky pravicujici sen. Nemecko prave jen diky prerozdelova
ni vni i vne ma "klíííd na prácu" na technologiich, ktere svet nema sanci dohnat. Navic ma hned za plotem robotarny plne zinkajich pivnich Pepiku i lidlujicich Maren/ek, kteri outsourcuji primitivni ukony za zlomek nemeckych mzdovych tarifu. A co je nejdulezitejsi: nehlasuji za vyssi osobni prosperitou "nohami" jako to cini ehem. DDR StaatsBürgerSchaftGenossenen.
EU je pro Nemecko jak hradem, tak i vonafouckym materskym lunem...
9.11.2013 8:53
RE: Článek není přesný ani pravdivý
ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 299389
Byl/delal jste nekdy v Nemecku? Treba i východním? Smysl pro porádek se jim nedá uprít. Práve ve fungujícím "porádku" se nejlépe odhalí spekulace a paraziti. Spíše se prikláním k tomu, co ríká Moiry. Hodne Nemcu tam ctí společenské kulturní hodnoty, i když nevím, zda to i s jejich mládeží nejde pomalu z kopce, protože chuť "mít se dobre a nemuset smysluplne pracovat" je vysoce nakažlivá.
Samozrejme za plotem má robotárny a ceny svých produktu premršťuje. Pokud se nekomu povede obejít silný lobbing jejich konkurence, tak získá. Proč se ale tak nedeje? Proč získávají nemecké firmy jako siemens a dále tady tak velkou podporu? Jsou opravdu tak kvalitní, nebo jen nahánejí pokladnu hrabáním na periferii. Dávneji mely hi-tech ve více oblastech, opravdu na tom seriozne popracovali. Teď chtejí z toho ovoce, a aby jim za to platili. Nedelal by to tak dnes stejne i nekdo jiný? To, co delají není úplne ok, ale je jich moc a snaží se prodat jejich stejne jednou neoptimální produkty. Možná jsou stále na tom lépe, než my. Je jejich riziko sem nacpat jejich firmy. Treba na jejich autách nemám chuť moc jezdit, výsledek jejich "kvality" dát navíc do ruk blbcum u nás delá spíše boční škody. My jsme ti, kterí odklepli jejich trh, nikdo ty naše do toho nenutil, vedle vidiny bezpracného zisku.
S Vaším názorem - ani s Německem - nemám naprosto žádný problém!!!
Vždyť právě na příkladu zbídačeného, zpravicovaného a potápějícího se Česka - vedle vysoce prosperujícího Německa (ale i Rakouska, Polska, Slovenska...a stále více i Maďarska) je vidět, jaký svinčík zinkající, pravicující a lídlující Češi a Češky pod sebe nadělali((
Němci nejsou žádní rozhazovači. Jen si uvědomují, že nemohu vyhazovat odpad za vlastní plot. A doufat, že se vyhnu odéru.
Cokoliv je v Česku fungující nebo atraktivní, pochází z 95% procent od cizinců - KarslBad, RiesenGebirge, Hradchin, KarlsBrücke, KarlStein, Krummau.
To, co je funkční dosud ve státní správě, právu, infrastruktůůůůůře nebo "sociálnu", pochází z navíc Rakousko-Uherska či je důsledkem vlivu Němců za Protektorátu.
Pravicující, zinkající, bábující, dědkující či lídlující dokázali, že to dokážou. A výsledek je víííídět - nejen na D1 či v hroutícím se zprivatizovaném či zpoplatněném zdravotnictví, školství...
Němci namísto toho německé školství a německé vzdělání poskytli Z_A_D_A_R_M_O každému, včetně cizinců. Dodnes více a více těží z milionů embassadorů, kteří tak německé produkty následně šíří v domovským zemích a sociálních okruzích.
Primitvní pravicující článek ale "řeší" jiný problém: zda JSOU, či NEJSOU Němci spojeníííí pupeční šňůrou se svým okolním EUropským prostředím. A naivně a nedoucky tvrdí, že se "mohou odstřihnout"...
A pan Editor ten palogismus vypouští na web - patrně záměrně - jako spouštěč téhle diskuze
Ta Vaše nediskutovatelná "moudra" jsou fakt výživná jak ohraná deska.
9.11.2013 13:32
RE: Článek není přesný ani pravdivý
ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?
Reakce na 299393
V mnohém s Váma souhlasím. Krome pár detailu jako že Slovensko je na tom lépe, žiju tady a nezdá se mi, rozdíly +- nejsou natolik zásadní, aby šlo neco takové ríct.
>Nemecko je prave JEN tak silne, jak silne je jeho nejblizsi okoli (a cela EU)
Tahle veta by mela platit pro kteréhokoliv podnikatele.
>diky prerozdelovani vni i vne ma "klíííd na prácu" na technologiich, ktere svet nema sanci dohnat
Klid na práci ve vyšších organizačních levelech je duležitý.
Co vnímám jako problém od 1990 je preference obchodu pred výrobou. Zákony jsou nastavené ve prospech obchodu na úkor výroby. Kdo to tak nasmeroval a proč?
Trh má dvojí, trojí metr a nezohledňují se pritom spotreby neobnovitelných zdroju a zpetný vliv na lokální prostredí.
Kdo tedy cílene narušuje organizační strukturu zpusobem mající za následek formální prípravu, nebo vyrazení z procesu kvalifikovaných lidí? Vetšinou naši vlastní, méne kvalifikovaní, podlézající nejakým zpusobem laťku a prisvojováním si kompetencí na základe nečitelných vztahu. Chtejí často rychlý výsledek s minimem duševního úsilí zkoumat souvislosti, a nekde pro to mají vlastní míru. Proč tomu tak je?
Jak této prirozené dekadenci čelí Nemci, že jim ta jejich struktura drží lépe?
Proč jsme se začali vymlouvat na nízké (treba i mzdové) náklady Číňanu, a začíná být jasné, že ty naše jsou už pomalu i nižší, nebo alternativne si na ne pujčujeme?
Nebo šlo o revoluci kamionistu mající za cíl zvýšit jejich počty a odmeny?
Není to tím, že neumíme držet pohromade a tolerujeme vlastní, co nám to kazí?
Dneska máme regionální volby. Opravdovou ukázku prímé demokracie, která si ríká zastupitelská. Z plakátu se šklebí europoslankyne Beňová, kde ríká "zruším poplatky v malacké nemocnici". Za 4 roky muže totéž i v sousedním meste, a než se dostane k hranicím je v zabezpečeném duchodu. Výrok hodný europoslance co posledne navštívil pride. Jsem si jistý, že ji a je volilo dost duchodcu s volebním právem o váze hlasu stejném jako v prímé demokracii. Její a jejich zásluhy posuzujeme také takhle prímo z ulice. Pak tam jsou další, kšeftár sukničkár, nebo narcisové exhibicionisti mající pocit, že jak to "jde" jednomu muže i dalším. Co s temahle, odkud tam prišli? Proč je osvedčuje prímo ulice na základe reklamy?
Asi mezi sebou neumíme komunikovat, nebo chybí chuť se to učit, brání čerstvé zdi.
9.11.2013 14:08
RE: Článek není přesný ani pravdivý
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?
Reakce na 299393
Vážený pane ,
nekopejte prosím do obyčejných lidí a raději se seznamte s fakty, jak a kým byla slavná sametová revoluce v bývalém Československu připravována a také funkcí Charty 77. Zinkající a lídlující Pepíci a Mařenky měli na tento vývoj zanedbatelný vliv. A v žádném případě nemohli tento plánovaný vývoj zvrátit. Zdrojů k poučení je na internetu dostatek.
9.11.2013 17:03
RE: Článek není přesný ani pravdivý
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?
Reakce na 299400
Mediálna masáž, Peťo a Marienka tej pliage podliehajú, pretože veria tomu, že keď je to v TV a v novinách tak je to nutne pravda.
Jedna zásadná vec Peťo a Marienka nemá ani dôvod a ani energiu overovať si fakty, a keď ich varujete tak pozerajú na Vás ako na šialenca.
Preto sa správajú ako ovce, a vieme čo sa stane s ovcami sú strihaný, pár ich ide na porážku a vždy majú pastiera (médiá, politici) a vlastníka.
Takže, pokiaľ Česi a nielen oni sa vážne nepopália "každým novým pastierom" a nezačnú myslieť za seba a overovať si veci, tak budú a zostanú ovcami.
9.11.2013 18:45
RE: Článek není přesný ani pravdivý
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?
Reakce na 299407
Pane Oracle, nelze svalovat odpovědnost na obyčejné lidi. A že jsou jací jsou, je dáno podmínkami ve kterých žijí a výchovou. Pastýř je vždy zodpovědný za svoje stádo. Zrovna tak jsou zodpodvědné vlády suverenních zemí. U těch zemí jejichž vlády suverenní nejsou, se nejedná o ochranu, ale o zadání úkolů a strategie zvenčí, kterými se řídí. Na příklad Masakr na Národní třídě byl předem připraven a byl koncipován jako signál k zahájení převratu. Také koncepce OF byla dohodnuta asi půl roku před převratem.Více by nám mohl povědět Růžička alias Živčák, který vstal z mrtvých.
Instalace komunizmu a jeho zastřený ústup z pozic a následně 17.listopad 1989 v bývalé ČSR, byl zcela v režii zahraničních mocností. O tom pojednává např. Pierre Faillant Villemarest:Tři internacionály proti našim svobodám (Akta Evropského informačního střediska,série 1993-1994) a dosud zamlčovaná, skutečná funkce a poslání Charty 77.
Nebo,Konspirační čítanka Al Hidell/Joan d´Arc -(to je kniha.) Z českých autorů pak podrobně Miroslav Dolejší:Analýza 17. listopadu Zdrojů je ovšem mnohem víc.
Každé stádo má takovou vládu, jakou si zaslouží))
Pokud zinkající a lídlující byli novými "pastýři" napálení, znamená to jen, že někdejší pastýři (zlí R-U, zlí Němci, zlí Rusáci...) nebyli zase tak špatní a požívali u zinkajících a lídlujících důvěru a respect...))
Jak si kdo ustele, tak si lehne. Kdo si nechá z lenosti a lhostejnosti nastlat trnové lože a nastražit na sebe důkladnou transfůůůůůůůůůzi, nechť nyní nefňuká a nelamentuje - nýbrž vychutnává si plody lenosti, naivity a lhostejnosti své!
9.11.2013 20:47
RE: Článek není přesný ani pravdivý
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?
Reakce na 299420
také se poučíš? http://www.youtube.com/watch?v=LplJu3ovnrg
9.11.2013 21:59
RE: Článek není přesný ani pravdivý
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?
Reakce na 299415
Nerozumeli ste tomu.
Snažil som povedať, že dovtedy budú nám vládnuť zločinci, pokým majorita nebudeme overovať veci (osoby) a rozmýšľať sám za seba t.j. musia prestať byť stádom oviec.
Dovtedy bude majorita stádom oviec, dokedy sa nepadne na hubu a nepopáli sa novými pastiermi ktorí sľubujú bohatú pašu. Žiaľ inú cestu nevidím.
kdy v historii lidstva tomu tak bylo, ze majorita nebyla stadem ? mate vubec zakladni predstavu, co by se stalo se spolecnosti, kdyby majorita prestala byt stadem ? a navic, k cemu by pak potrebovali zvedavce ? co byste delal po vecerech ? myslite ze A- branil holy zivot, nebo za B- na vsechny se usmival, zil s manzelkou v dlouhem a spokojenem svazku bez nutnosti lhat, menit stanoviska, nazory ? kdo by vam prodaval rohliky, clovece ? priznejte si to - vy byste NIKDY na pokladne nedelal. tak na co si tu hrajeme ?
Aby majorita nebyla "stádom oviec" (viz Goethe: "Nikdo není tak beznadějně zotročen jako ti, kdo si myslí, že jsou svobodní." ), musela by lidská společnost existovat na úplně jiných principech, než obecně funguje již tisíce a tisíce let.
Tzn. na jiných principech vnímání světa, výchovy, dělby práce (chcete-li raději činností) a odměňování za ni (chcete-li raději dělení hodnot), na jiných principech školství, kultury. Obecně tedy na komplexně jiných světonázorových principech.
Nikdy v his-tórii to nešlo, i když bylo na světě jen pár desítek či stovek milionů lidí. O to více to nepůjde dnes se 7 mld. ovcí na planetě a systémem zotročení, dovedeném téměř k dokonalosti. Lidi na Zemi to prostě neměli a nemají v genech. Tak snad až někdy jindy a někde jinde
10.11.2013 10:49
RE: Článek není přesný ani pravdivý
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?
Reakce na 299430
Rem, všetko to šlo dolu vodu po tom, čo sa objavili organizované náboženstvá, tie totiž sú oblbovačom non-plus-ultra, lebo nežiadajú od nikoho aby rozmýšľali, ale aby verili v to či ono napr. schizofrenického boha ktorí káže o vyvolenosti a o masových vraždách alebo v nekonečný rast a vo svetlých zajtrajškoch či o chlapovi ktorý metá blesky a zahýba manželke.
Podobný systém sa presadil v politike:
ver, že XY ktorého si zvolil bude ťa reprezentovať 4-5-6 rokov, bez toho aby si mal naňho páku. Okrem samozrejme nezvolenia toho XY, lenže do budúcich volieb sa dajú napáchať obrovské škody. (Preto veľa zvedavcov nechodí k voľbám, lebo vieme že veci sa takto nezmenia a legitimizovať takto veci nechceme, TO ALE neznamená že sme pasívny.-to hovorím jednému politrukovi ktorý tu robí agitáciu na voľby)
Takže na to aby ľudia resp ovčania začali meniť svoje návyky musia padnúť na hubu a zistiť, že na tích v štátnej správe a na tích hore sa nedá spoľahnúť to je aj popáliť sa novými mesiášmi/pastiermi/XY-mi.
Vtedy sa začnú meniť veci, keď tento finančno-ekonomický systém doslúži a ľudia budú donútení životnými podmienkami meniť svoje spôsoby života a meniť svoje postoje.
Prečo hovorím o konci tohoto finančno-ekonomického systému, pretože centrálne banky tlačia peniaze (to je to QE) už 5 rokov, základné úrokové sadzby sú blízko 0, trhy s akciami sú rekordne vysoko ale firmy majú nízke tržby, čo je dôsledkom toho, že čoraz viac ľudí kupuje len bezprostredne potrebné veci je to priamy dôsledok rastúcich cien a neistoty.
Takže my čo vieme že krach príde môžeme urobiť 3 veci:
-užívať si života;
-pripravovať sa na finančno-ekonomický Armageddon;
-rozmýšľať ako veci usporiadať.
Pokiaľ nepríde správny čas nemôžem ľuďom ukázať cestu.
10.11.2013 8:45
RE: Článek není přesný ani pravdivý
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?
Reakce na 299423
Ano,to je právě ten problém-kdo nám vládne.
9.11.2013 23:50
RE: Článek není přesný ani pravdivý
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 299415
Ale vždyť ti obyčejní volové si navoliti to, co mají (a bohužel to s nimi mají i ti chytřejší). Navolili si Babiše, a hned tu mají záměrný pád koruny, aby Babiš, Bakala, ČEZ a jim podobní vydělali. Ani nemuseli čekat až bude sestavena vláda, ČNB je zcela v jejich režii a nemusí se bát, že vláda bude proti. Předtím stejní volové volili kníže(-te) co má k lidu blíže, Nečase, Kalouska, Tupolánka, Klause a 20 let tleskali Havlovi. Jedné nenáviděné vlády se sotva zbavili, aby si druhou podobnou navolili.
Možná, že za něco můžou zahraniční mocnosti, ale věřte, že soucit s masou, která mi neustále kurví život, pomalu ztrácím, i když nemám žaludek na to se připojit k těm, co ovce stříhají, a všemu to se jen chechtají za šustotu vlastních bankovek.
zásadní problém trvalého ekonomického propadu Evropy ve srovnání se stále rostoucí ekonomikou Asie je to,že vrstvy obyvatelstva vytvářející hodnoty již nejsou schopny uživit stále rostoucí vrstvu parazitů,kteří jsou medii prezentováni jako vysoce úspěšní(spekulanti,právníci,bankéři,různí "poradci",různí "umělci" a hudebníci,kteří neznají noty a žádající granty z peněz daňových poplatníků,pseudovědci jejichž "výzkum" nepřináší pražádný užitek,podvodnící využívající blbosti lidí jako kartářky a vědmy,podvodníci vyvádějící miliardy z veřejných peněz do daňových rájů,atd.).Poradit si s těmito parazity Evropa díky politické korektnosti na rozdíl od Asie nedovede a to povede k dašímu propadu ekonomiky.Různé tabulky ukazující asijské státy jako vysoce korupční kontrastují s tím,že asijské ekonomiky na rozdíl od evropských stále rostou.
10.11.2013 12:17
RE: ekonomické potíže EU - pozor ať nenaštvete anonymního FEĎu Ponkráce
Reakce na 299428
přesně, jste to popsal.
Německo slouží za fackovacího panáka stejně jako ve 20. století. Blahobyt jim zajistila nejen pracovitost, ale i to, že dvakrát účinně vycenili zuby a velmoci raději přistoupily na taktiku "najedný spokojený Němec = dobrý Němec".
Účinek odstrašení vyprchal.
Každá korporácia, Nemecko nevynímajúc, má vždy pripravených množstvo scenárov, ktoré sa neprestajne updatujú o nové informácie ako čas beží. V istom momente dosiahnu matematické prepočty bodu, keď sa vyplatí to či naopak ono. Potom už do toho vstupujú len "nematematické" skutočnosti, napr diplomacia a pod a tam je tiež vždy niekoľko scenárov, kam sa môže situácia vyvinúť a to sa následne znova kvantifikuje do merateľných veličín.
Takže v momente, keď to bude pre Nemecko výhodné, vráti sa k marke, alebo urobí niečo úplne iné. Dôležitá je zmienka o tom, že EUR bola v prípade Nemecka len pridaná k marke a tak v tomto momente mena EUR hrá v prípade Nemecka len istý druh komplementárnej úlohy, ku stále jestvujúcej marke....
V prípade SKK sme tie meny zrušili, či len pridali tak ako Nemecko??
(plány Vierte Reich zhatí, naši vepři boubelatí...??)
p.s. ...všetkým, ktorí tu nadávajú na BTC ale neostýchajú sa používať EUR, by som vo svetle týchto skutočností rád vyslovil nedôveru
Tuto stránku navštívilo 4 596