Diskuze k článku

Proč jsou zubní implantáty tak drahé?

Příspěvků 32

13.10.2013 21:24

tuto otázku si kladu nekolik let

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

co k zubari radši vubec nechodím. Počítám se mezi ty Maye.

Biznis na tom postavený je docela jiste umelý. Vliv tržního hospodárství regulovaného klidne i legislativou. Z materiálove-technického hlediska pro to není duvod. Naopak skvelý duvod pro vydírání a tiché šábnutí se pojišťoven s výrobními firmami. Není normální, aby nekolik zubu stálo tolik, co auto. Že neslyším reklamy na zubní lízingy bez účasti jazyka.

297771

13.10.2013 22:15

Proč jsou zubní implantáty tak drahé?

Dramenbejs 94.?.?.?

To je jednoduché, protože to někdo dá. V USA je dokonalý chrup nutnost pro spoustu lidí, nejen pro pracovníky TV.
Doktoři to vědí, tak si to naúčtujou, jako správní kapitalističtí podnikatelé.

297775

13.10.2013 22:23

Cena zubních implantátů

František Bureš ferryburry (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Chtěl bych připolit svou čerstvou zkušenost.Je mi 58 let a měl jsem už několik let velké problémy se zuby.Padali mi,kazy uvnitř zubu,prostě děs.Všiml jsem si u kolegy v práci,jen o něco málo mladším,jaké má krásné zuby.Zjistil jsem,že má implantáty,už několik let.Doporučil mi stomatochirurga,který ovšem je naprosto vytížený,tak jsem musel asi čtyři měsíce čekat.Pak v lednu letošního roku mi vytrhal zbylých 23 zubú nevalné kvality a po asi sečteno patnácti sezeních,zhruba hodinových,rozložené v čase kvůli hojení,mám od 30.6.nový chrup,naprosto funkční a krásný.Sečteno a podtrženo 200 000Kč.To je relativně dobrá cen,většinou se to pohybuje mezi 220 až 300 tisíci,400 tisíc,jak píše pan Stwora není nic neobvyklého.Záleží také na počtu zubů a dalších okolnostech.Rozhodně doporučuji,kvalita života stoupne o 50%.

297776

30.12.2017 16:13

RE: Cena zubních implantátů

Roman 193.?.?.?

Reakce na 297776

Souhlasím s Vámi,
je mi 51 a udělal jsem si zubní implantaci All on 4 a jsem spokojený. Celý život jsem mýval problémy s zuby. udělal jsem si to v Praze v klinice, která má implantáty z německa. Tím mě osvědčili, že zvolím je. Tady - https://www.dsmile.cz . tuto kliniku doporučují, je dobré že i u nás v čechách najdeme specialisty.

361695

17.8.2019 23:43

RE: Cena zubních implantátů

Lucie Procházková lucka (tečka) rokytovec (zavináč) seznam (tečka) cz 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 361695

Dobrý den,
reaguji na Váš příspěvek v diskusi o umělých zubech , implantátech. Na podzim mám jít do Hradce na implantaci metodou all on 6. / o D-smile vím,že dělá all on 4/. Chtěla jsem se zeptat, dá se to vydržet, trhání tolika zubů naráz? Jak je to s mluvení, šlapáním na jazyk, jak s jezením? Skoro nikde jsem nenarazila na člověka s těmito implantáty, tak se omlouvám.
Dále by mě zajímalo jak dlouho jste měl proviziorní zuby?
Díky moc, Lucka

373107

21.12.2020 18:56

RE: Cena zubních implantátů

Ina 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 373107

Jak jste dopadla v tom Hradci, taky na to koukam. Ja mela zuby bez kazu, bez plomb, ale ted budu muset resit nahradu a rikam si jak. Jestli by clovek to nemel vyresit jednou pro vzdy, i kdyz bych prisla ted i o dost dobrych zubu...

384967

13.10.2013 22:30

je to proste luxus

calimero 147.?.?.?

vsetci 4 moji stari rodicia sa so "statnymi" zubami dozili bez problemov vysokeho veku, tazke bez zubnych implantatov sa zit da celkom v pohode (na rozdiel od bajpasu, ci bedroveho klbu)

takze ti co na to maju, si to mozu dopriat, ostatni sa mozeme/musime zaobist bez nich.

297777

14.10.2013 4:50

RE: je to proste luxus

Saša 24.?.?.?

Reakce na 297777

Čistá voda a první rentgen byl kdysi luxus, podobně tomu bylo se samotným zubařem a třeba se zlatou korunkou. Prakticky všichni lidé co se dožijí sta a více let mají nějaké svoje zuby, je to totiž známkou výjimečného zdraví, které je k tomu potřebné. Dnes však létáme nejen letadly, ale dokonce na měsíc, proč by mělo být obtížné (rozuměj příliš drahé) zvýšit kvalitu života implanty? Proč luxus, vždyť každý „musí mít“ iPhone?

297786

14.10.2013 0:25

Proč něco stojí víc a něco jiného míň?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Odpověď na tuto otázku se učí už v základech ekonomie, pane Stworo. Už jsem si několikrát všiml, že se podivujete nad některými jednoduchými ekonomickými jevy. Třeba nad (dle Vás) přemrštěnými příjmy špičkových sportovců, umělců, ...

Opravdu myslíte, že Jágr dostává víc, než si zaslouží? Kdepak. Jágr (také Madona, Nadal, ...) dostává právě a jen tolik, na kolik si jej lidé cení. Kolik jsou ochotni zaplatit za podívanou na jeho hru. Kdyby na světě současně nabízelo svůj hokejový um 10000 hráčů stejných kvalit jako Jágr, bral by každý z nich jen zlomeček toho, kolik si dnes vydělává Jágr. Jágr je jednoduše VZÁCNÝ.

S implantáty je to podobné. Jejich cena spočívá především z ceny lidské práce. A vysoce kvalifikovaná lidská práce je prostě také vzácná. Kdyby implantace spočívala v jednoduchém úkonu, který by dokázal provést doma v kuchyni každý, kdo má řidičský průkaz, rovnala by se cena implantátu (v časové mzdě) průměrnému výdělku řidiče. Implantáty by byly za hubičku a nabízely by se na každém rohu.

Nejsou v tom žádné temné síly, žádní ONI. Ceny úplně všeho (s výjimkou cen monopolních a dotovaných) jsou dokonale správné. Jsou projevem působení svobodných tržních sil. Konkrétně projevem působení ekonomického zákona nabídky a poptávky. [smích]

297778

14.10.2013 8:11

RE: Proč něco stojí víc a něco jiného míň?

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 297778

Jdete dál, a zeptejte se čím ja dána "vzácnost" Jágra a potreba mít oukej zuby. Čím je dána výška zmluvného pojištení pro auta, a dostanete se k výši zmluvního zdravotního pojištení.
Pak jen kruček k otázce - jak to, že pojišťovna nechce, nebo neumí zaplatit pri dnešních technologiích pár zubu? Copak chirurgové operující bedrový kloub a další také nejsou vzácní odborníci? Jsou snad horší, než zubari? Tam váš argument sotva obstojí. Nikdo tady nemusí ríkat, že za to mužou ONI, ríkejme si klidne MY.
Tak zpet k té pojišťovne. Víte, kolik jsem do ní za tech "pár" let nacpal, a kolik mi z toho bylo proplaceno? Proč není nejaká garance čerpání výšky pojistného? Proč musím vždy doplácet, trebaže jsem jim léta platil a nic nevzal zpet? Odpoveď je jednoduchá. V prípade léku je bežné, že si pacient zaplatí výrobní cenu, a pojišťovny se hrají s vypratými penezi. Zeptejme se pak, zda je to opravdu pojišťování, a zda uvedená činnost nenaplňuje znaky trestního činu podvodu. Nejspíš také nejsou za tím ONI, ale konkrétní kartely, které si drží ceny svých výrobku nahoru, podobne jako je to u hromady dalších vecí v prumyslu, kde je určují nadnárodní kartely, nebo koncerny, které si svou pozici na trhu vynucují a za ni lobují.
Prece mi tu pane Vojto nechcete vykládat pohádku, že zde máme volný trh. Pokud by byl, tak vám klidne dám za pravdu. Neznám kolem sebe opravdu odvetví krome prodávání zeleniny a textilu na trhu, kde by opravdu fungoval volný trh bez výrazných deformací, nebo omezení. Nejste puvodem ze Slušovic? [velký smích]

No a možná jste si také povšiml, že na našich školách se dosti často učí neco, co se pak reálne nepoužívá ani na hony vzdálene.

297799

14.10.2013 9:45

RE: Proč něco stojí víc a něco jiného míň?

lcc 195.?.?.?

Reakce na 297778

ja by som to na ekonomiu nezvádzal. Zubári boli vždy niečo extra,čo sa týka financií,nikto nevie prečo. Hoci sa medzi lekárov ani nerátajú,sú to proste dentisti, nikto im v amerike nepovie "pán doktor" [smích]
Z praxe .... jedna korunka stojí na Slovensku zubára u dentálneho protetika 65 euro, zubár si účtuje u pacienta 200-400 euro . Okrem toho pokiaľ sa neujme,nepodarí alebo je zlá, zubár za nič neručí, nič vám nevráti.
"Svobodné tržné síly " ..... nebudte smiešny , tie neexistujú .
Keby existovaly, nebola by ekonomika v takej prdeli ako je [smích]

297810

15.11.2013 14:12

RE: Proč něco stojí víc a něco jiného míň?

egrel 89.?.?.?

Reakce na 297778

Nemáte pravdu.
1Jágrové aspol..dostává tolik a tolik jen proto,že několik vyšinutých jedincu se tak rozhodlo a vtáhlo do toho okolí.
A s diktátem vyšinutých jistě nesouhlasíte.
2S implantáty je to jen obyčejné a sprosté využití zdravotních indispozic člověka,kterému je za nápadně nevýhodných podmínek nabízen jeden produkt bez možnosti volby-a to se nehodlám rozepisovat o výhodáchnevýhodách zdrav. poj.
Tady máme další DIKTÁT VYŠINUTÝCH!!!
JE JEN NÁHODA,ŽE TYTO VYŠINUTÍ JSOU ZÁROVEN VYVOLENÍ???

299588

14.10.2013 6:01

cenim tesaky za 30

fohat 194.?.?.?

Zubarka me zbavi kamene a jdu...Zuby mam svoje bude mi 66....

297790

14.10.2013 8:54

Austrálie

Bigo2 60.?.?.?

Žiju v Austrálii a musím upozornit, že ty ceny se normálních lidí netýkají. Zřejmě jsou to ceny za zákroky v soukromých nemocnicích, které jsou ale pokryty soukromým pojištěním, když ho dotyčný má. Takové pojištění ovšem není levné a většina Australanů ho nemá.

Jinak je zde Medicare a vše je téměř zadarmo, ovšem s tím, že mnohých případech se musí čekat, někdy i rok nebo více. Samozřejmě pokud jde o neodkladnou věc, jako slepák, bypass, rakovina atd., to čekání se nekoná.
Neříkám, že se věci nezhoršují - bohužel tak, jako všude jinde...
Lidi by se měli zamyslet, proč se sakra všechno neustále zhoršuje. Dřív, po celá desetiletí, tyhle věci byly OK, najednou se to všechno pro obyčejné lidi rozpadá.
K tomu ceny elektriky, vody atd.
LIDI PTEJTE SE PROČ? ŽÁDEJTE VYSVĚTLENÍ!

297806

14.10.2013 9:18

Zubní implantáty z druhé strany

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Je třeba ale také říci, že ne každý dentista vám implantáty doporučí - to dělají hlavně zubní chirurgové..A proč? Protože jsou to tzv. "rychlé prachy" A přitom vám jen tak mezi řečí řeknou (anebo také neřeknou), že největší problém implantátu není cena nebo vlastní "implantace", ale jak dlouho vydrží. Alfou a omegou je totiž dokonalé čištění zubů, respektive krčku imlantátu, aby se podél něj nedostala infekce nebo bakterie (infekci a bakterie v ústech totiž máte z principu pořád)pod dáseň do kosti. Můj dentista vždy říká: Až si necháte nasadit implantát, už si choďte ošetřovat chrup jinam, nejlépe k chirurgovi, který vám to nasadil. Já s tím žádné problémy mít nechci....a je to velmi dobrý dentista.

297808

14.10.2013 10:02

Je to jednoduché

Heriot 77.?.?.?

Proč jsou zubní implantáty tak drahé? Na to je pane Stworo jednoduchá odpověď. Protože samozřejmě žádný volný trh neexistuje. Protože jsou ceny uměle drženy vysoko, stejně jako u léků. To jsou totiž jsou komodity, které každý nutně potřebuje a proto zaplatí i přemrštěnou cenu. A tyto praktiky mají samozřejmě sloužit především k maximalizaci zisku, ale zřejmě to má sloužit i ke kastování lidí, úmyslně je ne všem učinit dostupnými - nemáš na nové zuby, jsi socka, patříš tam někam dolů. To my na sebe vyceníme své bělostné implantáty a hned víme kam patříme.... [smích]

297813

14.10.2013 14:19

Odpoveď

Viny 77.?.?.?

Myslím, že ceny zubních implantátů jsou v porovnání s jinými zákroky neobhájitelně vysoké. A stále nechápu proč.

....lebo tu jestvuje dostatočne veľký trh zákazníkov, ktorí sú ochotní túto cenu za tento zákrok zaplatiť.

297830

14.10.2013 15:04

Obchod se stářím

Moiry 77.?.?.?

Když starému nemocnému tygrovi vypadají zuby, nemá šanci ulovit kořist a umírá. Zdravý lidský jedinec jakéhokoliv věku zuby má.
Ostatní mají možnost pořídit si mixer nebo nechat do svých chátrajících čelistí namontovat drahou okrasu.
Povinností pojišťoven by mělo být, hrazení zubních náhrad pouze v případě úrazu.
Pořád dokola se řeší ekonomické dopady stárnutí populace a zvyšování průměrného věku dožití. Tam vidím mnohem větší problém.
Staří a nemocní lidé jsou velmi často uměle udržováni při životě farmaceutickými prostředky, které jsou z velké části hrazeny zdravotními pojišťovnami. Jsou jim ordinovány léky, které svými vedlejšími účinky podporují vznik nových a nových chorob a problémů. Pacienti a pojišťovny se skládají farmaceutickácm firmám na zisky v řádu miliard. Korporace vydělávají a na důchody početné armádě položivých polomrtvých gerontů se skládáme všichni. Je to zneužívání systému. Pojišťovny mlčí.
Šachy s krachujícími zdravotními pojišťovnami naznačují, že farmaceutický moloch se o své zisky dělí jen s některými.

297834

14.10.2013 17:04

RE: Obchod se stářím

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 297834

Takhle jednoduché to rozhodně není! Alespoň určitě ne biochemicky... Něco jiného je hltat kaši nebo žít na výživě. A něco jiného v ústech při žvýkání mísit s jídlem sliny apod.
Stejně tak státy s dlouhým dožitím seniorů jsou na tom jednoznačně lépe, I KDYŽ SENIORY vlečou na solidárních penzijních systémech.
Stačí více pozorovat, srovnávat. A méně tupě pravicovat a holdovat Poučkám Prof. Big Tooonnela a Hayek, Friedricha VON.
Stejně tak je na tom obecně lépe civilizace promořená pharmacií a chemií, nežli ta, která je závislá jen "na přírodě". Zní to divně. Ale je to tak!!!! Bohužel/bohudík...pro nás, co nežijeme "v ryzí přírodě".
Geronti mohou být divní. Ale někteří jsou naopak fine. A pokud je společnost dobře nařídí, pomáhají např. svěží geronté i začínajícím podnikatelům (třeba v Eustrélii a jinde ve zlých socialistických a přerozdělujících prosperujících státech). Pomáhají zkušenostmi, kontakty, předvídáním obecných reakcí a míry. Sám jsem pár takovým vděčný z počátku mé kariéry.
Prostě plácáte nesmysly, vyčtené z moUdrých brožůůůůrek, či vypocených v nebystré hlavince. Pokud to druhé převažuje. PánBůh s Vámi, i s námi...

297841

15.10.2013 14:44

RE: Obchod se stářím

Karel z Čech 85.?.?.?

Reakce na 297841

Někteří lidé ani po 23 letech stále ještě nepochopili, že zdravotní pojišťovny dnes neslouží primárně pojištěných lidem, ale farmaceutickým firmám, kterým umožňují vytáhnout z lidí podstatně víc peněz, než kolik by lidé byli ochotni a schopni zaplatit, kdyby si své léčení museli platit sami. V kapitalismu se peníze musí točit a tak zákonem se lidem nařídí, kolik musí platit pojišťovnám a farmaceutické firmy si pak ten celkový příjem mezi sebe přerozdělí tak, aby stále bylo ve fondu málo peněz. Pojištěný člověk pak když nějaký lék nebo ošetření potřebuje, si stejně musí připlatit ze svého, aby obrat farmaceutů byl ještě větší. Nemocní a důchodci jsou pravým požehnáním pro tento systém, neboť oficiálně umožňují peníze z pojišťoven čerpat. Zdravý člověk je jen nezbytná část systému, umožňující rozšíření zdrojů pro následnou distribuci financí farmaceutům. Bez nemocného či údajně nemocného, na kterého lze napsat čerpání prostředků, by systém nemohl fungovat.

Divím se, že amerikánský pravičáci výhodnost zákonného zdravotního pojištění pro rozvoj farmaceutického průmyslu nechápou. Nebo možná chápou velmi dobře a proto se zdráhají solidárně do systému platit a tak vlastenecky zisky svých farmaceutů dotovat.

A vysoké ceny za některé výkony a služby? To je do značné části výsledkem existence profesních komor, které velmi pečlivě dbají na to, aby některý nesolidární člen neposkytoval své služby levněji a tím kazil ostatním zisky. Poskytnutí nižší ceny je důkazem nekalé konkurence a tedy důvodem k vyloučení z komory. A kdo není v komoře, ten služby poskytovat nesmí pod hrozbou trestní sankce podle trestního zákona. Volně kapitalisticky konkurovat tedy lze zvýšením ceny, nikoliv snížením ceny.

297907

17.10.2013 10:48

RE: Obchod se stářím

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 297907

Nejjednodušší je to porovnat se systémy Third Party Liability/povinným ručením:
Pokud by byl pojištěný jen někdo, zničí to celý systém ekonomiky: exekucemi majetku viníků nehod. Po silnicích by se ploužily na oko opravené vraky apod. Jak to známe z rozvojových zemí, kde vládne "pravicující S_V_O_B_O_D_A" a povinné ručení či povinně-smluvní pojištění je tam sprosté slovo plné zlého S_O_C_I_Á_L_I_S_M_U.
S stejné je to i u solidárního zdravotního pojištění či penzijním systému, péči o děti nebo seniory.
Systémové řešení je nakonec vždy efektivnější, nežli pravicujícně-egoisticko-brožurkové.
I se všemi kartely pharmaceutů, doktorů, dentistů a lékárníků...
Vždy si vzpomenu na mraveniště, vlčí sociální smečky nebo hejna delfínů versus pár naivních solitérů - odsouzených na milost a nemilost Predátorům.

298042

17.10.2013 11:10

RE: Obchod se stářím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 298042

Lidé jsou dost často fascinováni zrůdností, markantní je to u dětí, když nemohou ze zrůdičky spustit oči. Nemůžu si pomoct, ale něco podobného zažívám s Vašimi příspěvky. Je to taková směsice perverzity, vyčuranosti a pitomosti zároveň. Prostě zrůdný guláš.

298044

15.10.2013 18:21

ceny v USA jsou trosku jine

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

implantat bezne okolo 1800, zato bypass byva nasobne drazsinez je uvedeno - v rodine jsme jeden meli a cena byla pres 200.000

297925

15.10.2013 20:11

To srovnání je dobré

baba_Blažková 89.?.?.?

Taky mě napadlo, že za to, co (ne)vrazím do zubů, bych mohla mít prsa jak svýho času Pamela. A to prakticky kritizuju do vlastních řad.
Ono je to hlavně o tom, že zuby, když začnou bolet, tak bolí kurevsky. A ono vás to k tomu zubaři prostě donutí.

Ono se nám obecně tvrdí, že hlavně hygiena, správná technika čištění atd. Jenže - víme všichni, jak to je například s osmičkama. Na prd zuby, kolikrát ani nedorostou úplně, pod dásní jsou nevyčistitelné, pro bakterie však přístupné, aspoň že ta extrakce je na pojišťovnu, že... Jenže podobně je to i s horními dvojkami - a ty už jsou vepředu. Přičemž není ničím vyjímečným, když se na těchto nedostatečně vyvine sklovina, jsou prostě evolučně "na ústupu" stejně jako třeba malíčky u nohou s jejich nefunkčními pseudoklouby. Nebere se v potaz, že pacienta třeba doktoři v dětství cpali antibiotiky, což mu poškodilo sklovinu (a zdaleka nejde jen o antibiotika tetracyklinová, to je obecně rozšířený nesmyslný axiom, jak ukazuje praxe), kde máme v US oblíbenou fluoridaci všeho, čehož vedlejší účinek může být fluoróza zubů a - opět - křehká sklovina. Pak také třeba úrazy - zlomenou nohu vám taky opraví.

Je to prostě celé o tom, že se prostě ví, že když je nejhůře, tak prostě lidé jsou ochotní syslit, aby na ty zuby měli. Už proto, že zuby na rozdíl od žaludečního vředu jsou vidět. A cítit. A lidé všech věkových kategorií se chtějí usmívat, líbat. Je tudíž obecný trend pohlížet na toto odvětví medicíny jako na kosmetiku. Přičemž se však dobře ví, že z nemocných zubů se šíří nemoci do celého těla, pacienti zhusta mívají problémy i jiného druhu, mající počátek v bakteriální infekci, kdy vstupní branou pro tyto do těla byly právě zuby. Prostě škoda mluvit.

297932

15.11.2013 15:28

"Neřešme třicetikorunové poplatky, řešme, když se kradou miliony!"

Andrew Siddur 77.?.?.?

"Neřešme třicetikorunové poplatky, řešme, když se kradou miliony!" nabádají dnes naoko rozhořčeně různí uvědomělí slouhové systému.

Z toho plynou pro občana dvě jistoty:

1) různé dvouciferné poplatky jsou OK, ono když se to takhle rozloží, člověk si nevšimne, že minul svůj plat za NIC.

2) krást miliony se budou dál

---

"Neřešme třicetikorunové poplatky, řešme, když se kradou miliony!" tedy přeloženo do srozumitelné řeči: "Všechno je OK. Občane, zaplať!"

299591

15.11.2013 18:05

RE:

fohat 194.?.?.?

Reakce na 299591

někdo utrousil poznámečku,že třicet korun je za rok padesát čtyři miliard,které v duchu bojových tradic nepruhlednosti MIZÍ neznámo kde..takže se prý poplatek bude rušit. [oči v sloup] Jen mě udivuje,kdo má takové hobby,že navštěvuje bílé pláště TAK ČASTO...

299596

21.11.2013 23:30

Implantáty asi, ne?

Kamil kvladyka (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Je česká verze a myslím si stejně kvalitní, zubaři se vymlouvají, že není ověřena časem, tak ji nechtějí dělat mladým pod padesát let. Vyjde o třetinu levněji i přesto si myslím, že je to hodně předražené, ale pokud a dokud nebude zdravá konkurence cenová, zubaři jsou taková malá mafie a jak zpívají Kabáti, dokud jde kráva dojit, tak proč ne? Neudělali by jste to jinak. Je to sice smutné, ale realita.
A vývoj jde dopředu, někde dokáží i to, že Vám zub vyoperují, ošetří a vrátí. Zaniká problém s tím, jestli Vaše tělo implantát přijme, leč u nás někteří doktoři nevědí ani o tom, že pokud je kost oslabena, dává se kostní štěp, nebo o tom nechtějí vědět a je to pro ně tak pohodlnější, to si přeberte sami.
Modlím se za dobu, kdy si budeme nový zub nechat znovu narůst, bojím se ale astronomické ceny za tento zákrok, i když většinu práce odpracuje v tomto případě naše tělo [velký smích]

299749

27.3.2014 21:20

Implantáty

F.Flos 46.?.?.?

Na netu se dají najít ceny titanových implentátu - materiálu. Jsou to řádově stokoruny. Zbytek je tedy práce lékaře. Kdyby se řeklo, že v ceně je jeho odbornost, vybavení ordinace, plat sestry a t.d. stejně by jeho hodina neměla být dražší než nějakých 2500 kč. To je při 180h pracovní doby 450 000 měsíčně. Takže za dvě hodiny práce (4 implantáty) + materiál 5,500 až 6000 Kč. Jenže ty 2 hodiny stály 50 000,- Korunky v tom nejsou jen čepy. Zisk je cca 900%. - Normální zlodějna, založená na tom, že si tak počínají všichni a vy nemáte jinou volbu, protože tohle vám žádný kutil neudělá.

307474

16.4.2014 15:00

Cena zubních implantátů

Rostislav 91.?.?.?

Musím souhlasit, že zubní implantáty jsou poměrně drahou záležitostí. Na druhou stranu je třeba si uvědomit, že materiál z jakého jsou zubní protézy vyráběny musí být vysoce kvalitní a tudíž i drahý. Je třeba si také uvědomit, že lidé vyhazují peníze za větší zbytečnosti než je jejich chrup.

308581

16.4.2014 16:17

RE: Cena zubních implantátů

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 308581

>Na druhou stranu je třeba si
>uvědomit, že materiál z jakého jsou zubní protézy
>vyráběny musí být vysoce kvalitní a tudíž i drahý.

Nesmysl. I kdyby implantáty byly z platiny, nebyly by tak drahé. Je to uměle vyšroubována cena, kterou nic netlačí dolů.

308583

7.12.2020 16:00

All on 4

nina 193.?.?.?

Já jsem si nechala dělat zubní implantáty u https://all-on-4-implantaty.cz/ a za takovou cenu byl dobrý výsledek a přístup. Zajisté tuto firmu doporučuji.

384584

16.3.2021 15:35

Zubní implantáty all on 4

Megan 89.?.?.?

Dobrý den, když jsem řešila zubní implantáty, narazila jsem na https://all-on-4-praha.cz/, kde mi nabídli all on 4. Vše proběhlo velmi skvěle a cena opravdu zrcadlí výsledek, se kterým jsem velmi spokojená.

387370

Tuto stránku navštívilo 7 472