Diskuze k článku
Homosexualita
Příspěvků 60
11.10.2013 20:51
RE: jsem zvedavy
udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?
Reakce na 297681
Inosexuáli(nie Homo, Homo sú ľudia) mali vždy svoju nezastúpiteľnú rolu v spolocnosti.
Tak, ako aj mnohé iné podskupiny, či subkultúry s posunutým vnímaním(po starom "disabled" ).
Podobne, ako aj tzv.judaisti.
Majú inak v hlbšom zmysle(z pohľadu praktického sociálneho inžinierstva) nie náhodou spolu "targetovo" mnoho zhodného..ale..
Žiadny normálnejší (s prepáčením) "buzerant", alebo "žid"..ktorých viacerých osobne poznám sa nedá zneužiť ako Kanonenefutter v aktuálnej zámerne asociálne postavenej gendero- a finančno-fašistickej globalizačnej politike..
..samozrejme zároveň nič proti objektívnemu javu globalizácie, ako takému..
Ak sa väčšine rozumnejších J&I nepodarí svojich Schutzstaffelsúdruhov prehovoriť na akcentáciu prirodzenej role inosexuality a judaizmu, miesto propagácie slobody v zvrhlosti snáď všeho druhu, budú nevyhnutne zasa raz oprávnene povraždení v pogromoch a pod. Toľko k objektívnym pravidlám "samo"riadenia spolocnosti..
Sloboda je viac, či menej vedomá nevyhnutnosť.
Viac, či menej úspešné kommu-Níké.
T.j. vidí každý inak("jasno", alebo menej)..ak chcete "slobodne", no ako chápe(pomenuje a použije pri pre-dávaní in-formácie, cieľa) to, čo vidí, je vec druhá v poradí. Nemenej podstatná.
Na afterpárty je neskoro kvíkať.
Majorita to nemôže riešiť za nich.
Vina je v tomto zmysle nevyhnutne vždy kolektívna tak,
ako sa ma zpravidla týka, čo je v rodine, firme a pod.
Ani ja nechodím teraz radšej moc do arabských krajín,
keď tam bieli, včítane "našich" žoldákov masovo vraždia v mene démon-kracie..
Nesouhlasím ve dvou bodech:
1. Předpona homo je zde od slova homogenita což je stejnorodost, příbuznost oproti heterogenita - různorodost. Takže homosexuální orientace se dá převést do našich jazyků jako stejnopohlavní orientace zatímco heterosexuální jako různopohlavní. S významem homo=člověk to v tomto přípafě nesouvisí.
2. Já osobně mám proti globalizaci hodně výhrad. Za všechny zejména tu, že potlačuje konkurenční prostředí, vede k monopolizaci. V každém významnějším odvětví ekonomiky dnes funguje již jen několik firem, které jsou většinou kontrolovány těmi samými institucemi (banky, kapitálové fondy). Druhým zlem pak je koncentrace kapitálu do několika málo rukou a z toho plynoucí moc - demokracie se mění na oligarchii (nebo se také používá termín korporátní fašismus), kdy politici nejednají ve prospěch občanů, ale korporací resp. jedinců skrytých za nimi-oligarchů (u nás Babiš, Kellner, Bakala ve světě Rockefeller, Rothschield, Morgan ad.), které jim financují zvolení.
13.10.2013 18:12
RE: jsem zvedavy
udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?
Reakce na 297756
Isto, interpretovať sa dá vždy rôzne.
Z pohľadu dôsledkov efektov praktického sociálneho inžinierstva je však podstatná otázka, ako daný výraz(termín) vníma drvivá väčšina populácie.
Výraz "Homo" je dominantne vnimaný ako všeobecný výraz pre človeka.
Hetéry boli v helénskej antike niečo ako(s prepáčením) prostitútky.
Ide zas a znova o zámerné systematické skreslovanie pojmov a dojmov ako základ kulturologického útoku. A´la dnes zrýchlenejšie vymyslené geniálne "Humanitárne bombardovanie", či "prostitúciou za panenstvo" .
Keďže ide o dlhodobú vojenskú operáciu, v štandardnej odbornej terminológii sa jedná o "nevyhnutnú palebnú prípravu" spred pár storočí.
Pritom je útok aktuálny, no plán starým "ostrieľaným" profesionálom z viacerých ďalších objektívnych dôvodov nie celkom vychádza. I majster tesár sa občas opije a utne..
Želaný efekt je rozklad morálky cieľovej skupiny spôsobujúci in-formačné(studeno-vojenské) zaostávanie, obmedzujúce možnosti "prevzania operačnej iniciatívy".
"Jednoducho" kultohakersky povedané:
Obmedzenie na morálku naviazaných kolektívno-individuálnych intuitívno(6-zmysel vnímania objektívnych mier)-štatistických schopností(technológii myslenia) a zároveň ju(morálku) podmieňujúcich. Iné vnímanie prsteňa moci z niektorých rozprávok.
Ak totiž odrežete samo(?)riadený objekt od reality(držíte ho v matici kontrolovanej ilúzie), znemožníte mu v dostatočnej miere chápanie spätných väzieb a vystavíte ho efektu tzv."Monkeys paw"(cit.z príbehu W.W.Jacobsa). Tým možete preniesť významnú časť zodpovednosti na svoju obeť(hostiteľa, nosiča).
re:Globalizácia
Ako sme sa bavili, ide o objektívny proces.
Je na Vás, ako ho podľa miery svojho chápania reálne existujúcich procesov využijete v rámci svojej osobnej funkcie v spolo-cnosti.
Či pre:
A. obecné dobro, rozvoj čo najslobodnejšej spoločnosti jednotlivcov, alebo
B. vlastné "dobro" egoizmus..príp..
C. Indiferentne, t.j. nebudete konať, budete sa snažiť ignorovať objektívny dominantný socionaturálny proces, čo sa z hľadiska základných masových javov sociológie rovná znova bodu B.
T.j.tzv.konceptuálna neurčitosť pri identifikácii závažného faktora prostredia(napr.procesu globalizácie) je podvedomá kolaborácia masy(a jej jednotlivcov) na svojom vlastnom zotročení svojim nekonaním, ignorovaním vzájomnej hierarchickej previazanosti tzv. supersystémových pravidiel socio-kultúrneho inžinierstva.
Kapitál, financie sú tiež iba nástroj. Riadenia ekonomiky. Neriadené procesy v tomto zmysle neexistujú.
Odhodíte azda nôž v lese len preto, že ste videli niekoho sa porezať?
Inak súhlas, žijeme už v podstate v otvorene fašistickom zriadení.
Otázka je, či s tým niečo chceme, vieme robiť?
Po našom:
Či máme alternatívu, alebo ideme na pivo?
Isto, interpretovať sa dá vždy rôzne.
homo (latinsky) clovek
homo (recky) stejny
vase interpretace je asi takova jako kdybyste rekl, ze homogenni je produkujici lidi
11.10.2013 10:20
Implantovat tlačítko na hormony a dokonalost je tu, radši na centrální ovladač
Jak pěkně jde elitě předhodit že i holé prdele jsou extra, manipulovat s davy pomocí jednotlivců obdařených prostředky s umně skrytým výběrovým pedagogickým vedením sociopatů a hned vychovaní mají smysl života a v množství je síla destrukce přirozených vztahů a poměrů a cíl pekelně se chejtajících bezprizorným mající je v područí extrapolovaného fašismu a privilegovaných hrdých trubců bez nadějí a smyslu čehokoliv kromě uhozených spartakiád, takže jsou dále využitelní jako skupina devast na hry s ovládanými a režírovanými blahovůli neúnavných experimentátorů na zahánění nudy jakýmikoliv scénáři vymařování,vyprzňování, hanebnění a urážení snadno určovatelnými do bezpočtu podob beznadějí, úpadků čehokoli a společnost s takto instalovanými poměry a vlastně elitou je ráj pro juvenilní justici a formování bezpočtu zvěrstev na dětech na které prostředky budou patrně s prioritou přednostně a další etapa legalizace formátování a znásilňování s nálepkou pomoci a všichni budou v područí bludů svobody a v prdeli řízených cirkusových atrakcí v rámci jakýchkoliv myslitelných nemožných úchylností vydávajících se za módu a kulturu vzdělanosti bez možnosti harmonie a přínosu v jakémkoliv směru lidských poměrů i jednotlivců natož technologického blahobytu který tímto bude plně odsunut na vedlejší kolej a nikdo se nesveze a naopak bude s nimi aniž by se nad tím zamýšleli mašinerií oráno bez pluhu a hned pohnojeno paradoxně na další experimenty nadřazených výzkumníků a režisérů her na zahánění nudy mocných a nenasytných, fuj.
14.10.2013 16:08
RE: Implantovat tlačítko na hormony a dokonalost je tu, radši na centrální ovladač
Reakce na 297687
tlacitko
http://www.youtube.com/watch?v=hRKQJCC_RSM
Homosexualita je faktem, něčím co zde je tisíciletí a nepodaří se s tím ani do budoucna nikdy nic dělat. Není to nějak ovlivnitelné, pokud ovšem dytyčné jedince nezavřete na samotku. Asi se s tím faktem, že homosexuálně zaměřené osoby existují a existovat budou, budeme prostě muset smířit.
Na jednu stanu není dobré tvrdit dětem že to je normální ale na druhou stranu to vlastně normální je. Vtip je ve výkladu toho slova normální. Pokud to berete jako vyjádření faktu, že homosexuálové existují, existovali a existovat budou, tak je to pravda.
Pokud to berete tak, že to je žádoucí vzorec chování, který by se měl ze zvědavasti napodobovat, tak to pochopitelně správné není.
Možná by bylo fajn, kdyby se lidé jako je autor článku přestali rozčilovat nad tím, co stejně nemohou ovlivnit. I kdyby jste se postavili na hlavu, tak tu homo budou i nadále. A mohli by jste je přestat pronásledovat a vysmívat se jim. Proč to dělat? Pár jich znám, jsou to lidé jako Vy nebo já, jen si to prostě dělají doma jinak. Daně platí, do průvodů nechodí. Ty Vám nemůžou ničím vadit... tedy pokud to Vy sami nechcete, aby Vám vadili
A na druhou stranu by si mohla druhá strana odpustit ty velkolepé průvody, které mají v naší společnosti jeden nežádoucí vedlejší efekt. Většině (jako jsem já) je to šumák, dozvím se to jen, když se náhodou podívám na net. Ale určitou skupinu méně tolerantních jedinců (a s postupující krizí se bude ta skupina zvětšovat, uvědomte si to) to bude popuzovat. Budou se zvětšovat konflikty a kdoví, jestli Evropa jednou nakonec neskončí v nějakém obludném fašizmu. Pak si nějaký idiot vytáhne fotky z těhle gayparade, či jak se to jmenuje a účastníci i náhodní diváci mohou skončit v nějakém lágru.
IHMO si myslím že by obě strany měly ubrat a přestat si všímat jedna druhé. Máme dost o hodně důležitějších problémů, než tohle. Nebo nemáte ten pocit?
"Asi se s tím faktem, že homosexuálně zaměřené osoby existují a existovat budou, budeme prostě muset smířit."
Ale vždyť o tohle vůbec nejde, takovou litanii dlouhou nečitelnou jsi sesmolil, ale nechápeš vůbec nic...
Presne tak. Staci ich neglorifikovat.
>Presne tak. Staci ich neglorifikovat.
Zcela souhlasím, ať nám netvrdí, že jsou lepší a gay-veselí, jinak jsou mně celkem ukradení. Je mně jich upřímně líto, stejně jako obětí jejich lásky a chorob.
Něco veselejšího mimo téma: TOP09 na to jde s propagandou před volbami „po knížecím“, vedle blběnky je hrabě Kája docela „chytrej“, von nemusí ani česky, když mu to nejde. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedd...
Tak ještě dvě generace veselých fejbůsáků a dorostou do gotwaldovců a procesy 50let. Jesli tedy nebudou dobře zachemtraisovaní aluminiem a bezpočtem biohazardů na demenci či alzhaimra spolu s očkováním na blyznis farmacie a Po-zdrav otnictví šlechty pronadaněné a úročennnéeee
14.10.2013 2:32
RE: Nechápeš...
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?
Reakce na 297711
>Ale vždyť o tohle vůbec nejde, takovou litanii dlouhou
>nečitelnou jsi sesmolil, ale nechápeš vůbec nic...
Já naopak považuji Koskův příspěvek za ten nejkvalitnější, co tady je. On definoval to podstatné - rozdíl mezi normalitou a normalitou podávanou komunitou LGBT.
Jinak ale je na místě povzdech. Úroveň této "diskuze" je velmi nízká.
S homosexualitou už idú otravovať aj naše deti na základných školách a to načisto zlikvidovalo moju i tak chabú toleranciu tejto úchylky.
Keď nám začnú pedofili, homosexuáli a iní psychopati vnucovať svoje morálne normy, máme právo byť proti, navzdory pripos...aným vládam, ktoré sme si zvolili.
Lokajské vlády majú svoj súhlas dobre zaplatený od psychopatického vedenia EÚ a občania budú zastrašovaní postihmi za netolerantnosť, či neznášanlivosť.
Nastalo veľké zjednocovanie právnych i morálnych noriem v EÚ.
V jednote je sila, hovorí sa, no nie vždy je to sila prínosná. Môže byť naopak aj veľmi deštruktívna až smrteľná.
Na morálny mor totiž neexistuje liek.
12.10.2013 22:26
Na morálny mor totiž neexistuje liek. /?? /
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 297696
Ale existuje, a je velice prostý a účinný: Neúčastnit se, a jen to sledovat. A když se jdou buzeranti producírovat, tak mají být ulice liduprázdné, a jen se mají systematicky a neustále dokumentovat a hlásit veškeré jejich přestupky na příslušná místa. Dobré jsou třeba zákony na veřejné pohoršení. Vytahuje na veřejnosti ptáka? Cvak z okna, a hromadně si stěžovat. Odhodí na veřejné komunikaci plastový kelímek? Cvak z okna, a hromadně si stěžovat. Telefoní linky musí žhavit, z BTS se kouřit přetížením. Výsledek se rychle dostaví...
13.10.2013 11:22
RE: Na morálny mor totiž neexistuje liek. /?? /
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?
Reakce na 297744
Váš návod na řešení je utopie a vy to jistě víte. Píšete, že po aplikaci vašeho návodu se výsledek rychle dostaví. Nikoli-pouze to znepříjemní život několika bezvýznamným pěšákům, zatímco protagonisté projektu zůstanou zcela nedotčeni.
Na příklad podpora té nejhrubší amorality- jakou je podpora Pussy Riot. Tam se nejednalo jenom o pouhé vytahování ptáka na veřejnosti, nýbrž o skupinovou soulož v muzeu za přítomnosti dětí, nebo podobné akce v supermaketu a nádavkem znesvěcení chrámu. Místo tvrdého odsouzení přichází od význačných osobností politického i duchovního života,pouze samá chvála. Na př.: Schwarnzenberg jako min. zahraničí ČR a také celá řada politiků anglosaského světa. Pozadu nezůstal ani homosexuální profesor Putna, který k podpoře Pussinek nádavkem vyjádřil i neskrývanou
zášť vůči všemu slovanskému.
Nebo Ordo Lumen Templi-cituji:
Mediální pozdvižení před lety způsobila i informace,že poměrně zvláštní směsice vlivných lidí náleží k nově založenému řádu. Jeho členem byl zpěvák Daniel Landa, k řádu měli blízko vysoce postavený policista a šéf protidrogové policie Jiří Komorous, poslanec a předseda sněmovního výboru Jan Vidím (ODS), ale i (což na věci bylo nejvíce podivné) katolický biskup Václav Malý.
http://www.osud.cz/ceska-republika-dal-surfuje-na vlne-svobodny..
Pak tady máme židovský Talmud. V roce 1994 rabín Tzvi Marx ředitel aplikovaného vzdělávání Institutu Shaloma Hartmana v Jeruzalémě učinil přiznání rozpoznáním, že židovští rabíni v minulosti vydali dvě sady textů:autentické talmudické texty, kterými vzdělávají svoji vlastní mládež v talmudických školách (yeshiviot) a "cenzurované a doplněné" verze,které jsou rozšiřovány lehkověrným nežidům pro veřejnou potřebu.
Já jako Slovan si nemyslím, že jsem pouze mluvící dobytek, jak tvrdí Talmud. Přesto je zcela jisté, že existuje strategie jak ze Slovanů dobytek udělat. Počátky této strategie sahají do daleké historie, a jsou zcela zřejmé zde. V roce 1838 napsal italský svobodný zednář jménem Vindice:
Nikdy nepřestávejme znemravňovat lid..udělejme vše pro to, aby se mezi lidem neřesti postupně množily a šířily. Lidé musí všemi pěti smysly nemravnosti vdechovat a pít až do úplné sytosti.
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/PrintArticle/1496-slobodomura..
13.10.2013 16:46
RE: Na morálny mor totiž neexistuje liek. /?? /
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 297760
Jestli jste někdy četl motivační dopis mladého Komorouse, kterým žádá o přijetí k StB, případně někdy zažil akci pana Landy, tak bych řekl, že je to spíš opačné spiknutí, kde je vybrána vhodná směska, která se sama nejdokonaleji zesměšní a zlikviduje. Zkuste též Miriam Landovou, či Olgu Lounovou. Profesor Putna inklinuje k blázinci, stejně jako jiný starší jezuita, "markýz de Sade". Vsadím se, že proto mu ten "titul" dali. Problematický je pan Malý. Tomu se ještě budeme jistě mnohokrát obdivovat, ale ten je zase spíše převážně na renty...
Dobra zprava je, ze tato tema uz nastastie nepritahuje primitivov tak, ako este donedavna... vid len par diskusnych prispevkov. To nestoji za rec.
A pre tych co si myslia, ze homosexualita zruinuje rodinu, doporucujem si precitat prilozene odkazy, aby ste videli, co ich omnoho omnoho viac ruinuje.
http://rusy.blog.idnes.cz/c/356607/Jak-dorazit-Nec...
http://petrcihlar.blog.idnes.cz/c/363945/Pozna-Pet...
Osel ty si predsa len osel. homosexualita neruinuje rodinu po ekonomickej stranke, ale rodinu ako taku, po stranke moralne. Think twice before writing
Prosim Ta, aspon sa nechval svojim nepochopenim pisaneho textu -- hovori sa tomu funkcna negramotnost.
Ja predsa nikde (a ani v tych blogoch sa nepise) nepisem, ze homosexualita ruinuje ekonomicky rodinu.
Ja pisem, ze su ine, omnoho mocnejsie faktory, ktore ruinuju rodinu, napriklad ekonomicke (o tom boli tie dva blogy).
Ale to, ze si to nepochopil, je vlastne v poriadku... takito moralisti ako Ty maju problem chapat nieco ine ako par selektivne zapamatanych versov z Biblie.
Rozháňať sa v dave mačetou je oveľa nebezpečnejší faktor ako behať medzi ľuďmi s nožom a pichať do nich. Preto by sa behanie s kuchynským nožom malo vyhlásiť za povolené, tolerované, normálne a pozitívne diskriminované.
Analogia je nespravna.
Omnoho spravnejsie by bolo porovnávať rozháňanie sa mačetou s písaním ľavou rukou alebo nosením ryšavých vlasov.
Homosexualismus je jenom symptom, ne příčina. Jestli něco ruinuje tradiční rodinu, tak je to kapitalismus:
Dneska nikde nevidíte žádné ideály, které by stály za následování. Kdo by je taky následoval, když z nich neplyne zisk? Maximalizace zisku, to je modla dneška. S tím spojené srážení cen dolů, vede k vítězství toho nejdebilnějšího - stačí si pustit televizi.
Vše, co má nějakou hodnotu, musí být v kapitalismu naceněno a zobchodováno. Dokud budou lidé slyšet na žrádlo & hry, bude kapitalismus i úpadek pokračovat. Lidi vždycky slyšeli na žrádlo a hry. Dokud bylo co žrát...
Omlouvám se, že tapetuji příspěvek z předminulého článku o imigraci. Je to proto, že homosexualita je používána ze stejného destrukčního důvodu jako imigrace muslimů, nebo úmyslné přemnožování cikánů /ti žijí z toho že dělají děti a čím jich mají více tím se mají lepe. Za chvíli je nikdo neuživí. Samozřejmě nemám nic proti homosexuálům, mohl jsem se tak také narodit, ale škodlivý je homosexualismus a propagace. Tak je systém úmyslně nastaven/. Je to stále stejný problém. A nyní starý příspěvek:
Jeden člověk ze sta nemá cit ani svědomí. Na tři až čtyři psychopaty připadá jedna žena. Jsou absolutně lhostejní k utrpení jiných lidí. Destruktivita je někdy jejich základní životní program. Může to být kdokoliv a poznáte je podle jejich skutků. Ve vztahu k normalitě jsou to lidé v různém rozsahu „nepovedení“ nebo „zmrzačení“, ale nikoliv nemocní. Autor: Drtilová, Koukolík, kniha Vzpoura deprivantů.
Tito debilové (to není nadávka, ale diagnóza) se pokoušejí o sebevraždu celé bílé civilizace a nahrazení našeho obyvatelstva muslimy. Proč? Viz výše. A sdělovací prostředky jim zdárně pomáhají.
Tu predsa vobec neide o Homosexualov !!!
Nevidite ako sa to stupnuje?
Najprv partnerstva neskor manzelstva potom adopcie teraz uz nie homosexuali ale neheterosexuali ... jasne k nim sa pridruzuju bisexuali transvestiti a neviem co este vsetko.
Co bude dalej nasledovat ? Tipujem pedofilia pod zastitom zdravej sexualne vychovy dietata. Inak velmi zaujimavy png:
https://i.imgur.com/GSE2S5t.png
Vrchny clanok o skvelej homo stastnej perfektnej dokonalej rodine s adoptovanim chlapcom a o par mesiacov neskor druhy clanok ta ista rodina a rodicia obvineni z pedofilie ked ponukali svoje dieta aj inym homo parom.
Ako moze homo par vychovavat dieta hetero?To akoby sme chceli mi hetero vychovavat svoje deti na homo ... tak prisli z novou definiciou dieta sa rozhodne samo co bude... ved to je otras toto. Dieta je obrazom svojich rodicov a vsetko comu sa uci sa uci od rodicov.No pochyti od transvestitu ? co pochyti od homo paru ?
Sa chcem spytat co chce homo par adoptovat ? chlapca ci dievca? A co lezby co chcete adoptovat? chlapca ci dievca?
Odpovedat ani nemusim.
Nikto nesudi cloveka ci je homo ci transvestita ci lezba ale ten sposob ktori sa tu ponuka ako prirodzeny a normalny.
Vsetci kricia po svojich pravach a co tie nevinne deti oni nemaju nijake prava? Sluzny zivot otca mamu zdravu rodinu pevne zazemie ich prava najnevinejsich su nicim ? Ved kazde kazde jedno dieta ma otca aj mamu ktory za nho nesu zodpovednost a nie niejaky chlap v zenskych satach s knihou v ruke o dvoch princoch ktori sa mali radi.TO vazne toto vsetko nevidite?
Čím skôr ich zlegalizujú, tým skôr sa prestanú pretŕčať... Už by bolo na čase, lezú mi na nervy
To mi všechno připomíná příklad snahy udržet mermomocí diktaturu většiny. Třeba když učitel zjistil že prvňáček přirozeně používá levou ruku jako tu "šikovnější," tak byl učiněn zásah do jeho prioritní fyziologické funkce a musel se naučit psát pravou rukou, protože většina takto činila. Takovéto psychologické znásilnění děcek bylo akadamecky posvěcené debilníma docentama na universitách a tedy nebylo odvolání.
Podobná "náprava" je u homosexuálu těžká. "Jó, snažím se, ale ať dělám cokoli, tak mě se to péro prostě nepostaví, ať je ta ženská super modelka nebo není," stěžuje si buzik.
Je jasné že se daný problém musí vyřešit vědecky - musí se změnit neurologie mozku homosexuála tak aby se mu péro postavilo když vidí nahou ženskou a ne chlapa. Za tím účelem se tedy musí navštívit vědecký ústav bezúhonné reputace. Jenže ti diplomovaní hlupáci nevědí jak to zaonačit, ale to jim nebrání v tom aby se do věci nesrali s tím málem co vědí.
Písmo svaté nám říká že Pánbu nelibě nese když se lidičky stejného pohlaví mezi sebou navzájem proprcávaj, poněvadz takový počin popírá jeho přikázání "radujte se a množte se." Jenže na zemi je nyní přes 7 miliard lidí, dost jich nemá dokonce co žrát, a to přikázání už dávno neplatí. To církevníkům nedochází nebo spíše docházet nechce a tak se hašteří s homosexuálama velice vtíravým způsobem na obou stranách.
Žrádla by chrlili vagóny, ale toho pozřetelného, nemetabolizovatelného, tak na poslední večeře. A vzhledem k pozoruhodným působením na DNA by mohlo vytvořit kalužiníky a veřejně by se vyvalovali bez zdrženlivostí bývalé obé pohlaví. A děti by to vzali normou jednání, tak by se kaluže desinfekovali kvůli možným přenosům a novým kalužininovým infektům. Ovšem zločinci by vytvářeli podmínky kaluží všude a svět by ovládl nedostatek kvalifikovaných pracovníků a civilizace nedetoxikovaných, nesterilních louží by vážně mohla ohrozit ráj na zemi nechtíc jatých a obdařeného okolí.
Nikdo vás nenutí chodit na průvody homosexuálů, nikdo vás nenutí vstupovat do registrovaného partnerství, nikdo vás nenutí mít sex s člověkem stejného pohlaví, jako máte vy. Když se dva lidi mají rádi, tak je to jen jejich věc a nic vám do toho není. Tečka.
Na světě je milion důležitějších problémů k řešení než gayové a lesby.
Nenutí, to je pravda. Ale v tom přece není problém, ten je někde jinde. Přečtěte si schválně ještě jednou ten citát Paula Johnsona. Tu podstatnou část jsem zvýraznil:
"V šedesátých letech nás bylo mnoho, kteří jsme cítili, že existují vážné a morální námitky proti kriminalizaci homosexuality, a kteří jsme proto podporovali to, co se pak realizovalo ve většině západních zemí, totiž změny v zákonech, které znamenaly, že jisté formy homosexuálního chování již přestaly být nezákonné. Homosexualita byla však společností, natož pak církvemi, i nadále veřejně pokládána za velké morální zlo, ale muži, kteří žili jako homosexuálové, a to v jasně vymezeném rámci, již nebyli posíláni do vězení. Věřili jsme, že tato změna bude maximem, které si homosexuálové zaslouží nebo které mohou rozumně očekávat. Ukázalo se však, že jsem se hluboce mýlil. To, že přestali být kriminalizováni, homosexuálům umožnilo veřejně se organizovat a vytvořit silnou nátlakovou skupinu, která se tak stala pouhou platformou pro další požadavky. Následoval požadavek na zrovnoprávnění homosexuálů, podle něhož by byla homosexualita oficiálně postavena z hlediska morálky naroveň standartním formám sexuality, a propouštění prokazatelných homosexuálů z takových choulostivých zaměstnání, např. ve školství, dětských domovech apod., bylo stále těžší. Pak následovaly požadavky, které již neznamenaly pouhé zrovnoprávnění, ale přímo výsady: např. stanovení kvót pro homosexuály v místní samosprávě, vyřazování pasáží nebo celých knih či autorů, proti nimž byly vzneseny námitky, ze školních knihoven a univerzitních kursů, dále pak zvláštní práva získávat své stoupence a v neposlední řadě i výsada mít zvláštní programy pro šíření svých názorů v rozhlase a v televizi včetně odbourání dosavadních zákonných omezení. Začali jsme tedy tím, že jsme se snažili napravit to, co jsme považovali za odvěkou nespravedlnost, a skončili jsme s monstrem v našem středu, mocným, hlučným a pomstychtivým, které na nás dělá ramena, hrozí a trestá každého, kdo se odváží zpochybňovat jeho neslýchané požadavky. Toto monstrum také usiluje o zásadní – a pro většinu z nás děsivé – změny civilizovaných modelů sexuálního chování."
Prostě: homosexuálům už dávno nikdo nic nedělá, mají se pomalu líp než heteráci, ale oni si přesto ne a ne dát pokoj, a už ani roupama nevědí, co by si ještě naporoučeli za "podpůrná opatření" a jaké křivdy ze strany majority by si ještě navymýšleli. Před časem se například začaly ozývat hlasy, že odmítání dárcovství krve od homosexuálů je diskriminace. Nekecám, fakt: oni se cítí diskriminováni tím, že nechceme jejich krev. To už je jen krok od toho, aby se cítili diskriminováni, že od nich někdo nepřijme nabídku na pohlavní styk (oni nám chtějí udělat dobře a my odmít
Mohl bych vědět, čím je konkrétně krev od homo škodlivá? Pokud je dotyčný dárce negativní na infekční choroby (což se testuje vždy), tak se ničím neliší a nelze jí nijak rozeznat. Je to stejné jako krev od černocha, araba, muslima, křesťana, vietnamce, bělocha nebo ateisty, politika nebo dělníka ve fabrice. Je prostě stejná. Stejná. Jako ta Tvoje.
Šéf party měl doma semetriku která mu dělala peklo na zemi když se zapoměl v hospodě a co čert nechtěl šla na operaci s tranfůzí a jednoho dne ji doma uviděl usazenou u flašky a prý dáš si taky? Od té doby měl piánko žádný stres se zapomenutím v knapě a jemu nikdo nevymluví že nedostala krev alkoholika, protože nadával že nejde pomalu kočírovat a že je sám spustlík, ale prý co je moc to je moc.
On to nejlíp vysvětlí třeba pan doktor Řeháček ze Společnosti pro transfúzní lékařství ČR.
"V České republice nejsou z darování krve vylučovány osoby pro svou národnost, rasu, politickou příslušnost, náboženství ani sexuální orientaci. Homosexualita sama o sobě není důvodem k vyřazení dárce a pojem "homosexualita" nebo "gay" se v oficiálních dokumentech STL jako důvod k vyřazení z dárcovství nevyskytuje. Důvodem k vyřazení z dárcovství jsou, kromě ohledu na zdravotní stav dárce, výlučně faktory, které by ohrožovaly příjemce přípravku vyrobeného z odebrané krve nebo její složky, např. infekcí. Kategorizace rizik je založena na epidemiologických údajích. Tento postup je v souladu s mezinárodně uznávanými zásadami a je vyžadován českou i evropskou legislativou (DIR 2002/98/EC, DIR 2004/33/EC, vyhl. č. 143/2008 Sb.). Pohlavní styk mezi muži významně zvyšuje v ČR riziko získání infekce HIV. Proto jsou v ČR z dárcovství vyřazováni muži, kteří měli pohlavní styk s jiným mužem v posledních 12 měsících. Některé země EU vyřazují muže, kteří měli pohlavní styk s jiným mužem, trvale! Petting (líbání, mazlení) se za pohlavní styk nepovažuje.
Prostě nejde o to, že by v žádném případě nemohli darovat krev, ale o to, že by kvůli tomu museli přestat strkat své údy do končin, kam nechodí slunce, ale zato tam chodí proktolog. To nám ovšem homosexuální aktivisté - v souladu s Johnsonovým popisem "hlučného pomstychtivého monstra" - důsledně zamlčují.
12.10.2013 18:51
RE: mnoho povyku pro nic
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 297737
Vy z nich máte strach, komplex. Jak můžete napsat takový příspěvek??
Měl bych jedno jednoddušší vysvětlení - "Vynález století" Hormonální anti-koncepce.
- Všechny "úspěšné ženy" se cpou hormonální antikoncepcí
- Do 40 se snaží neotěhotnět, po 40 se naopak snaží otěhotnět
- Po 20 letech užívání vysadí hormonální antikoncepci založenou na ženských pohlavních hormonech a ihned otěhotní
- Pošramocený hormonální systém a vysoké hladiny ženských hormonů v rané fázi těhotenství naprogramuje jinou pohlavní orientaci plodu
...
Jednoduché a logické vysvětlení
Samozřejmě se to týká především těch velmi úspěšných (j)elit - před dvaceti, třiceti lety byla HA pro obyčejné smrtelníky moc drahá.
A tato ve všem úspěšná (j)elita dost špatně snáší, když jejich homosexuální, dobře vychované, draze vzdělané, do důležitých funkcí v politice, financích, justici, businenssu, kultuře, mediích, ... dosazené buzničky jaksi nebudou mít komu odkázat ten nahovniválovaný rodinný majeteček ...
A ty doširoka rozevřené nůžky příjmů a sociálních rozdílů udělají šmik za jejich snažením
S tím se jejich EGO dost špatně smiřuje! Řešení je pak v rozvracení rodin, kriminalizaci otců, násilných adopcích ... "de facto" krádeže dětí. Stačí jen zařídit, aby to "de jure" bylo v pořádku.
Jenže zapomínají
- že osobnost dítěte se utváří v ranném dětství
- že ty uadoptované dětičky mají jaksi jinou osobnost než oni, a že jim nebudou moc rozumět
- že násilnou převýchovou z nich vychovají sociopaty a psychopaty
a taky
- že když vám někdo ukradne vaše děti, dává vám tím právo téměř ke všemu
No, máme se na co těšit
12.10.2013 18:51
RE: Hormonální anti-koncepce
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 297736
"Jenže zapomínají
- že osobnost dítěte se utváří v ranném dětství
- že ty adoptované dětičky mají jaksi jinou osobnost než oni, a že jim nebudou moc rozumět
- že násilnou převýchovou z nich vychovají sociopaty a psychopaty"
Mladí manželé - oba inženýři bydlící v Kozí ulici Praha 1 - si adoptovali cikáně ve věku batolete - měl první a poslední - v 17letech svého věku je oba zavraždil nožem. Údajně mu bránili ve styku se svými kamarády, velké úsilí věnovali jeho vzdělávání.
Rok 1969
22.10.2013 8:19
RE: Hormonální anti-koncepce
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?
Reakce na 297741
problem je v tom, ze mal ako ste povedali, prve aj posledne...
aj dnes je vela bielych deti, co maju prve aj posledne, nevedia podarovat ani mesiacik mandarinky....
12.10.2013 19:49
RE: Hormonální anti-koncepce
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?
Reakce na 297736
Ano,pokud se tento experiment nezastaví,jeho konce budou hrůzné. V současné době již zasahuje i do politického vývoje. Na příklad zde:
Homosexuální profesor Putna zneuctil nás všechny.(Autor:Jiří Jaroš Nickelli. Publikováno:12.10.2013) Opisuji několik vět.
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/PrintArticle/3354-homosexualn..
Profesor Putna je znám svou protislovanskou záští již drahně let, kterou výborně goebbelsovsky aplikuje i na současnou politiku republiky. Pan profesor ani neváhal označit všechny ty, kdož hovoří o slovanství a o přátelství s Ruskem, za novodobé "vlastizrádce". Vše pak doplňuje výkřičníkem, že prznitelky pravoslaví Pussy Riot jsou "sestry pana profesora". Samozřejmě-pokud přistoupíme na mentalitu "katolické buzny", pak je pochopitelné, že jeho sestrami jsou prznitelky chrámu a slova božího, zpívající refrén "hovno,hovno,hovno boží!
Chce se mi z tohoto vývoje opravdu blít, ale to nepomůže. Musíme se bránit.
Prosím dej nick, drahně souhlasím borec, ale fakt, někdy se zapomenu a ne že bych o tom přemýšlel, ale čtu téměř své poznání, jo nejsme kopie, děkuji pánovi a omlouvám se protože zatím + ale já když realizuji dávám *, a těch je málo a bude. Kecám na klávesnici a fakt nevím koho jsem neurazil a možná i rozbalím co mé okolí kromě 100kw a bezpočtu proutkařin nezná, tak možná čerstvý dojatý a omlouvávám podjatost, radši ŠLAK2 i bez křížku bez akcelerace možná zaklapnu notbůk a začnu se ryze věnovat okolí, ale zas nejsem náprava i když chirulg po akci by dnes řekl půl litru to bylo.
Pro někoho zajímavý kontext, pro jiného logický. Ta nejvíce výbojná a manipulativní menšina před sebou hrne jiné menšiny, aby na ni přes ně nebylo tak dobře vidět.
Nedávno jsem četl pochvalnou reakci na pravoslavný překlad bible. Chválil jej bývalý ruský občan dnes izraleský, a to asi tak - jistě je to poučnější čtení, než Manifest KSSS. Hnedle mne napadlo, kdo vlastně jednotlivé "víry" rozšiřuje - řekl bych, že stále tytíž.
a všechny fóbie, hlavně heterofóbii. Pořád nám establishment násilně propaguje homosexuály a černochy. Jako by normální, bílí lidé, kteří si zakládají rodiny a vychovávají děti, přičemž neškodí nikomu, ani těm teploušům a barevným, za nic nestáli.
13.10.2013 2:28
Vrozena homosexualita ,neni vrozena,to je mylny nazor.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
V Israelu rekli,ze budou homosexualitu lecit, mnohem vice se o homosexualitu zajimaji media a politici.Takze,jestlize nekdo rika ,ze je homosexualita vrozenaa ze se s tim neda nic delat,tak homosexualove to sami vyvraceji svym chovanim,totiz snazi se dostat mezi mlade lidi,i deti a rekritovat je na tento zpusob zivota, nespokoji se s temi narozenymi s homosexualnimi geny,ale,nabor novych,poucenych,skolenych,jak se zvratit na homosexuala.
Nakonec v Australii vydali knizku pro deti predskolniho veku,tedy, materska skolka,knizka urcite byla se svolenim ministerstva skolstvi,tudiz,zpusob dany detem do hlavy o homosexualite ,dite ma dve maminky,dite ma dva tatinky a aby inteligence,vedouci narod jeste vice, zduraznila tuto propagaci
homosexuality ,tak si tam pridali propagaci proti rasismu,druhy tatinek je cernoch,no a mame to pohromade,ucitele bojici se o misto se zachovaji,jak?
Moralita je mrtva,jen rodice vidi nebezpeci,do ktereho se dostava jejich dite,zde se vyskytne sila politicke korektnosti a sila elity svetoveho rozsahu,jez chce mit vse pod kontrolou s jednotnym programem a tak neni nic zvlastniho na tom,ze v minulosti UN oddeleni,pro" prava ditete "vydalo prirucko pro dorustajici devcata v Latinske Americe ,pod myslenkou,zamezit nechtenemu tehotenstvi, prirucku,kde radi,aby devcata mela sex se zviraty!
Takze,obcane,dockas se prekvapivych veci a jako rodic ,pokud se zastanes sveho ditete,mozna i mnoha neprijemnosti,nebot agenda homosexuality je svetovy plan na podlomeni rodin,zniceni vztahu rodice a dite ,dnes vychovava Vase dite Elita,at uz Spojene Narody,nebo vase ministerstvo skolstvi ve prospech homosexualu, na prvni pohled nevinne parady homosexualu a jinych,je planem na rozklad spolecnosti.
-------------
UN Child Summit Tells Kids To Have Sex With Kids, Adults, Animals
rense.com/general24/ksex.htmSex With Kids, Adults, Animals 5-10-2 "Situations in which you can obtain sexual pleasure: 1. ... [ie rape?]" -- Child Sex Book Given Out At UN Summit
13.10.2013 5:32
RE: Vrozena homosexualita ,neni vrozena,to je mylny nazor.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Reakce na 297748
My,te naucime homosexualite,jinymi slovy,se nenarodite jako homosexual,ale,oni z Vas homosexuala udelaji. Rekrutovani homosexualu probiha v celem svete za pomoci medii.
http://www.jesus-is-savior.com/Evils%2520in%2520America/Sodomy/homosexual_agenda.htm
Homosexual activists have set a well planned and well financed agenda that started ... Mark Swift and printed in the February 15, 1987 issue of Gay Community News. ... NO pedophile has the right to seduce or enslave a child for sexual pleasure! .... 5- and 6-year-olds should be given books about the homosexual lifestyle.
“We shall sodomize your sons, We shall seduce them in your schools, in your dormitories, in your gymnasiums, in your locker rooms, in your youth groups, Your sons shall become our minions and do our bidding.
Christians are the enemies of homosexuals
When It’s Elementary is not pointing the finger at bigoted parents in general, it zeroes in on Christians in particular: the Christian view of homosexuality is highlighted as an example of outrageous bigotry. In one sequence of clips from TV talks shows, two apparent Christians present the view of their faith. One says, “God hates fags.” The other: “The Bible that I read says homosexuals should be put to death.
"My people are destroyed for lack of knowledge." —Hosea 4:6
13.10.2013 11:07
RE: Vrozena homosexualita ,neni vrozena,to je mylny nazor.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 297749
"My,te naucime homosexualite,jinymi slovy,se jako homosexual,ale,oni z Vas homosexuala udelaji. Rekrutovani homosexualu probiha v celem svete za pomoci medii."
Hetero nepředěláte na homo - a to ani odmalička jakousi zrůdnou výchovou - a media a jejich prasárny - byť královsky zaplacené - jsou impotentní.
Ať si zkusí sáhnout homo na hetero - mohl by při neústupnosti o svůj nástroj přijít.
Jiná věc jsou sexuální degeneráti - ty ale nemusí nikdo nic učit.
Nemate pravdu. Jsou ryzi hetero. Ryzi homo ci lesby. A pak bi ci lide na rozhrani. A pokud je nastavena pozitivni diskriminace, tak chce kazdy stjůdend vstoupit na Harvard v rouchu coby cernosska lesba.
Uz ve starovekem Recku a Rime se tradovalo, ze "Zena slouzi k zachovani rodu, sle skutecnou rozkos prinasi muzum hlavne telesna laska s chlapcem." Proto tolik soch, nahych her a sportu tehdy.
Traduje se, ze az 30 i vice % tehdy pravicujicucajicich patriciu homovalo s mladymi slicnymi proleas.
I dnes je zpravicovana a zbidacena Praha hlavnim brd/lochem homosexualni prostituce a pornoprodukce.
Pravicujme, tunelujme, analujme!
Prof. Big Toonnel budiz vzorem
14.10.2013 3:54
RE: Vrozena homosexualita ,neni vrozena,to je mylny nazor.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Reakce na 297749
Dusseldorfsky dokument ma ,co rici ke vstupu do Noveho Tisicileti a k soucasnym udalostem,kolem nas.Homosexualita byla vzata v uvahu,jako zbran proti krestanskym rodinam,pozor,to se psalo v roce 1919 a co mame dnes?
------
Dilem nahody a nebo "Bozi prozretelnosti " se stalo,ze cyklista na kole byl zabit bleskem a mel u sebe velmi zavazne dokumenty pojednavajici o programu,jak vest lidi ku zkaze jejich vlastni vlady,jez zcela demokraticky zvolili.Tento ,tak zvany Dusseldorfsky dokument byl pozdeji projednan na mnoha politickych jednanich mnoha statu a vsem bylo zrejme ,ze se nejedna o zadny jenom obycejny kus papiru.Vyjadreni a odsouzeni takoveho dokumentu se verejnost nedockala,nebot vlady a i politici si dobre uvedomili,ze tento dokument roku 1919 byl katastrofou pro Nemecky narod a mohl by byt i katastrofou i pro ne ,nebot nepritel je mezi kazdou spolecnosti a v kazde vlade, a to velmi dobre na vlivnych mistech zastoupen a projevuje se jen v dulezitych kritickych dobach,kdy jde o vsechno.Bavorska vlada se ,tak dovedela ku sve nelibosti,kdo vlastne ve zkutecnosti vladne v zemi a kam ,az saha jeji pravomoc.
A zde je preklad z anglictiny tohoto dokumentu,jez nam ma mnoho,co rici zejmena v dnesnich dnech a jeho body programu nuti k zamysleni,co nas ceka v pristich letech.
Tak v kvetnu 1919 se spojenci vlivem nahody dostali k dokumentu ,v te dobe porazeneho Nemecka,jez bylo zpusobeno zidy a svobodnymi zednari,a vse dobre maskovane revolucni,komunistickou,spartakistickou propagandou.Par dulezitych bodu;
1-Zkorumpluj mladou generaci;dej jim zajem o sex, dodej jim mysleni ,ze nad ne nic neni,znic jejich nesmele chovani.
2-Dostan pod kontrolu verejne mineni-odved jejich mysleni od kontrolu vlady a dej jim misto toho zajem o sport,sex ,knihy a zabavu vseho druhu.
3- Rozdel lidi do mnoha sobe navzajem nepratelskych skupin.Stale zavadej diskuse na nepodstatne problemy.
4-Znic duveru lidi v moznost lidoveho vudce.
predhazuj jim nemoznost zameru a neuspech jakekoliv cinnosti.
5-Delej vse mozne,abys byl ten nejhorlivejsi demokrat pod sluncem,ve zkutecnosti shromazduj moc do svych rukou,kde se jen da.
6-Ved kritiku proti zakonne vlade.Znic duveru lidi ve volene demokraticke politiky,vytvarej ovzdusi strachu z inflace a rustu cen a vytvarej paniku mezi lidma.
7-Ved lidi do malichernych a bezvyznamnych stavek adulezitych resertech prumyslu.Vytvarej tak ovzdusi neporadku a bud shovivavy k urednikum neplnicich sve povinnosti pro verejnost.
8-Schanej argumenty,ktere povedou ke zniceni moralky,dobrych vztahu mezi lidmi,nic dobre predsevzeti lidi a duveru.
9-Zadej registraci vsech zbrani.
Za jakoukoliv zaminkou prosazuj konfiskaci zbrani a touto cestou ucin lidi naprosto bezbrannymi.
Podle techto nekolika malo bodu muzeme dnes zhodnotit nasi dnesni stavajici situaci, v tak zvanych demokratickych zemi s demokratickou vladou.Dobre nacasovane vrazdy,teroristicke akce,se souhrou policie a byrokratickeho aparatu,jez zada samozrejme kontrolu zbrani v rukach verejnosti i kdyz ob...Automaticky kráceno
Je jasné že někteří homosexuálové se snaží využít celkové situace pro ziskuchtivé a/nebo mocenské účely a jejich lobby nezaváhá argumentovat z pozice obětí holokaustu (mají memoriál v Norimberku) když to situace bude vyžadovat.
Cikáni si měli všimnout kam Miloš Zeman přijel nedávno na návštěvu a zamyslet se nad tím. Je přece historickým faktem že Hitler cikány zrovna tak jako homosexuály dusil, jenže cikáni, jako oběti holokaustu, na rozdíl od Německa žádný pomník v Česku nemají. A to je zásadní nedostatek který brání konečnému vyřešení otázky, která se týká nejenom etnických menšin ale také menšin definovaných sexuální orientací, poněvadž kdyby si takový homosexuální cikán šel pro podstatně zvýšenou soc. dávku a ten ouřada nebyl samý úsměv, tak by si taky mohl jít sednout za zpochybňování.
Ví snad nekdo na základe čeho se mu neco postaví a tak podobne? No tak na základe toho stejného se určuje, zda je, nebo není nekdo homo nebo hetero.
Jiste jde o nejakou emoci, pocit, který aktivuje nejaké fyziologické akční centra.
Jenže se to občas udeje i samo, když je človek sám a nemá žádné predstavy o svém druhu, nebo se tak proste vzbudí. Na základe čeho? Umí snad nekdo určit presnou príčinu, která funguje na základe x faktoru? Jak muže nekdo tvrdit, že je neco vrozené, naprogramované, když to nemá jak doložit, a když se podobné veci pred pubertou proste nedejí?
Dohromady NIKDO to porádne neví, protože je to velmi subjektivní. Proto je celá homosexuální agenda zrejmá a související "odborné" práce samá nevedecká lež, manipulace.
Prakticky všechny proargumenty, co jsem dosud četl jsou logicky nepríčinné.
Je asi zrejmé že ve výsledku jde o nejakou souhru v dospívání, podmínenou společenským chováním. Souhra se dá vždy narušit, ale z bordelu sama nikdy souhra nevznikne. Tolik asi k tomu zda je, nebo není možné narušit další poškozením mechanismu souhry na základe zjištení, že pár individuí došlo k tomu poškození náhodne. Mladí lidé vetšinou prebírají všemožné vzorce chování nezrídka až desítky let po tom, co jsou dospelí, nebývají úplne samostatní a nezávislí.
Implantovat psychickou poruchu sexuality je levnejší, než zbraň, nebo medikamenty, a co je podstatné, šírí se to samo jako virus. Vzorce chování se šírí samy, protože človek je proste společenský tvor, na tom vyrostla jeho úspešnost.
Téhle sexuální agresi se lze bránit nekolika zpusoby.
1. Osvetou, identifikováním falešné tolerance a podsunutí
2. Zákonnou regulací vlivu patologických jedincu ve verejných funkcích
(to, že je politik v nečem nemorální se kritizuje s vyjimkou sexuální orientace, které ale je také nemorální)
3. Identifikováním tech, co se skrývají za ostatní, ale mají velký vliv na formulace zákonu
4. Vytažením podobných lidí z jejich funkcí definováním jejich trestného počínání
5. Dusledným vymýtením zákonu, které umožňují propagaci homosexuality a falešných nároku stavených jako pozitivní diskriminace
6. Blokováním tendenčních sexuálních výchov v základních školách stavejících predčasné sexuální hrátky za životní prioritu za účelem dekadence a zjevné narušení rovnováhy zdravého rustu osobnosti. O tom, co je zdravé nebude rozhodovat nekdo, kdo nikdy nenesl za svá rozhodnutí primerenou odpovednost, zabírá jen nekomu místo a nechá si za svou neúspešnost ješte platit.
Je treba si strukturu zastoupení smerem nahoru a jejich strety zájmu lépe ohlídat. Jinak zustane jen nevýhodná možnost to udelat ručne nebo skončit v pasti.
Ale kdepak. Primární sexuální orientaci jedince určuje část mozku která je evolučně velmi stará a v podstatě stejná jako u zvířat, v jejichž doméně také existuje homosexualita nebo bisexualita. V těchto případech ale nelze mluvit o sociální příčině která by vedla ke změně sexuální preference a to platí pro člověka také.
Bible nám říká že Adam a Eva zhřešili a tím se oni a jejich potomci stali smrtelnými ale jinak byli úplně normální, akorát Kain pro facku daleko nešel. To podle flanďáků znamená že homosexualita nemá nic společného s hřešením Adama a Evy a jde tedy o rozhodnutí jedince jestli to bude strkat tam či onam.
13.10.2013 21:13
RE: Nepríčinná homosexuální agenda
ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 297762
To, co tvrdíte nemáte čím patrične doložit. Na tak závažnou vec nejaká stranická nebo i odborná práce nestačí, ve vede se požaduje spolehlivá opakovatelnost a príčinnost.
Mozek nemusí být tak pevne zadrátovaný, jak by si to nekdo prál, vlivu je docela dost.
Čím zhrešily zvírata, že jsou také smrtelná, nesmrtelná snad nejaká meduza. Bible je v tomto dobrá akorát pro inspiraci o tom premýšlet. Nebo je to jen obrazní pokus narychlo "vysvetlit" rozdelení pohlaví a spíš nejde o žádný "hrích", ale o nejakou ne zcela na první pohled zrejmou strategickou výhodu prežití, nebo nejakou další kvalitu.
>To, co tvrdíte nemáte čím patrične doložit.
Jo tak já jsem si to asi vycucal z palce. Od čeho je Google?
Ovšem pádná doložka spočívá v chápání zdravého rozumu. Zvířata existovala před člověkem a důvodem jejich existence bylo a je páření, což otevře zásuvku s nápisem SEXUALITY. Po srovnání zvířete s člověkem, vědecká mysl se určitě zeptá: Dochází u zvířat také k homosexualitě? A vědecká mysl si tu otázku zodpoví vědeckým pozorováním subjektů. A pak se celá vědecká práce publikuje.
Prostě vaše propaganda se nezakládá na logickém uvažování a bortí se pod vahou neznalosti.
15.10.2013 20:18
RE: Nepríčinná homosexuální agenda
ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 297795
Jo tak Googlu se zcela jiste nemusíme bát. Na Google je totiž prakticky všechno a Google sám neumí posoudit pravdepodobnost pravdivosti informace, kterou nabízí.
Dovolím si také ríct, že prakticky stejný problém existoval i v dobe, kdy se nevedelo, že nejaký Google vznikne.
Vy zvíratum zjevne nerozumíte, a když, tak z rychlíku. I zvíre totiž vetšinou zjistí svuj omyl a aktivne nevyhledává stejné pohlaví, když mu není nejak umele lidma vnuceno. Klidne v rámci svých hormonu a nahodilého testu, nebo rozcvičky občas "milostne" skočí i na človeka, aniž predem ví, zda jde o dámu, nebo chlapa. Neco takové nejde považovat za homosexualitu, ani za človekozoofílii.
Stejne tak, ta hromada vedcu, co píšou o zvírecí homosexualite zvíratum rozumet proste nechtejí a docela si vymýšlí z kontextu vytržené pitomosti, neváhají za to ješte brát peníze. Píšou to účelove a rychlokvašene od stolu. Dnes není žádný problém najít tisícovku blbých vedcu, v dobe, kdy "není co delat" a titul má skoro každý pelikán. Sleduju ruzná zvírata dost dlouho, aby jsem si za pár desetiletí všiml, zda ze mezi nimi nenacházejí nejaké podezrelé 4%.
http://www.svice.cz/clanek966-Homosexualita-homosexualismus-adopce-deti
Zdraví
Sidrach.
U mne vede zlom na pomezi tolerance/propagace. Pokud jednam s homosexualem nebo lesbou, nemam s tim sebemenší problém dokud nezacne propagovat svoje sexualni zaměření. A stejne tak citim i jejich vystupovani na verejnosti.
Vladimír Vladimirovic podepsal rozumny zakon, jenz to podobne resi v Rusku.
Přečtěte si diskusi a zjistíte, že jen idiot by chtěl být dobrovolně homosexuál mezi takovými lidmi.
14.10.2013 17:11
RE: Jsem homosexuál. Nevybral jsem si to.
udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?
Reakce na 297826
Inosexualita je v istom hlbšom zmysle tiež dar.
Máte posunuté vnímanie(podobne ako niektoré druhy nesprávne nazývaných tzv.autistov-kedysi "blažených" ) a vidíte mnohé veci, ktoré bežnejšie osoby nevidia.
Ďalej ide o to, ako ich chápete..
Mnohí totiž jasno vidia, no nechápu..objektívnu realitu..aspoň nie dostatočne(nerozlišujú) to, čo je podstatné..
Hint: Medzi tým, čo vy, ako jedinečná osoba vidíte, sú aj celospoločensky významné, resp.. globálne esenciálne informácie.
Ak ich rozpoznáte, pochopíte a budete s ohľadom na ne konať, splníte si svoje momentálne úlohy ako Človek, situácia Vás, Vašej subkultúry a celkovej spolocnosti(ktorej ste neoddeliteľnou súčasťou) sa bude zlepšovať..
Ak ale necháte na svojom chrbte Ni(e)komu robiť morálne a sociálne deštruktívnu politiku, budete niesť ako jedni z prvých obetí cielenej(s vašou pod?vedomou pomocou) fašizácie spolocnosti vlastnú, logicky nevyhnutne kolektívnu vinu.
FAŠIZMUS JE TEROR MENŠINY VOČI VAČŠINE.
Pre koho mierou svojho nechápania situácie pracujú Vaši kolegovia?
Genderový fašizmus nemá v demokratickej spolocnosti zrovna tak miesto, ako diskriminácia slušne a zodpovedne sa správajúcich inosexuálov.
Čo to znamená "slušne" a "zodpovedne" snáď chápete.
Ja tiež zčasti žiaľ musím chápať osoby, čo by vás kvôli verejným úchyláckym pochodom a zvrhlej politickej agende najradšej dali do lágrov. T.j. kruto povedané..a presnejšie niektorých inosexuálnych radikálov(protisociálnych teroristov).
Zároveň viem od známych, že drvivá väčšina bežných inosexuálov sa vôbec s pochodmi úchylákov a 95% percentami agendy fasc-inovaných zombiaktivistov neztotožňuje.
Na Vašom mieste by som sa však s tzv. genderofašistickou agendou urýchlene "AKTÍVNEJŠIE NEztotožňoval", ak chápete. Nnechajte sa zastupovať na verejnosti adiotmi. Inak Vás znova v prípade potreby vaši zneužívatelia(profesionálni asociálni inžinieri-starí vojaci nadbankových klanov) predhodia davu. Podobne ako tradične judaistov.
Veľa šťastia aj vašim zodpovednejším kolegom Jk-jiny.
Nebojte sa, nezúfajte zbytočne a konajte!
Sme na jednej lodi.
Před chvílí jsem viděl něco,co mělo být asi volební klip gynekologa a porodníka Svobody z pražské ODS,ve kterém,jsa převlečen za skota,na jeho konci vystrkuje holou řiť.....
okamžitě mi vytanulo na myslí,že ta jeho podpora a patronát nad Prague Pride nebyla u tohoto zastánce konzervativních hodnot žádná náhoda.
Zjevně v těch Qeer záležitostech začal nacházet zálibu.Ale na druhé straně vůbec se mu nedivím,neboť vzhledem k tomu na co se celý život v práci díval a musel řešit,jej nutně muselo poznamenat a do značné míry omrzet.
Připomělo mě to jednoho mého známého,který kdysi nadšený motocyklista to komentoval slovy:"chápu ho...,celý život jsem opravoval zákazníkům motorky,odstraňoval následky rychlé jízdy a špatné údržby,až se mi úplně zhnusily a teď už je nechci ani vidět...jednou to přijít muselo."
Tuto stránku navštívilo 6 249