Diskuze k článku

Homosexuálna aktivistka priznáva, že účelom boja za “práva” je zničiť rodinu

Příspěvků 46

17.9.2013 1:33

Článok o ničom.

Osel 89.?.?.?

Považujem to len za úlet jednej (prípadne niekoľkých lesbičky; ja by som tiež mal množstvo túžob, ktoré mi spoločnosť nesplní, akurát nie som novinár, takže o tom nepíšem do novín. Takže nevidím dôvod prikladať jej slovám nejaký väčšiu váhu.

Čo sa týka percenta partnerstiev, tak je samozrejme nízke, lebo sa jedná o úplne nový inštitút, ktorý sa ešte nestihol zabehať. A jednak to predpokladá coming-out oboch partnerov, čo mnohí nedokážu absolvovať (je to nepochybne psychicky náročné s niečím takýmto vyrukovať na verejnosť) alebo sa jednoducho boja, lebo podobné názory, ako tie, ktoré bývajú ventilované v diskusiách na Zvedavci zďaleka nebývajú ojedinelé...

Takže suma sumárum: článok o ničom.

296239

17.9.2013 6:44

RE: Článok o ničom.

Autogen 195.?.?.?

Reakce na 296239

Prave naopak, clanok ked som snad prvykrat naplnu hubu cital nazor ,ze bukvice sa zenit nechcu.
Aj ja mam tuzby, ktore si pre system splnit nedokazem.A to je spravne.Inak mame anarchiu...

Rodina je zaklad statu, nech hovorite co chcete.Bez rodiny to nejde...

296242

17.9.2013 23:08

RE: Článok o ničom.

Twisted Truth 62.?.?.?

Reakce na 296242

Presne tak, rodina je zaklad statu. A teda ten kto chce znicit narodne staty, musi v nich znicit rodiny - jednoducha taktika, vsakze? Skoda len ze tlupy hlupych oviec si to este stale v tych svojich hlavach neuvedomili.
Ale hlavne ze maju kazdy vecer kam usedat a sledovat poslusne ordinacie, panelaky a dalsie srackoidne oberace casu.
Takto to dalej uz ist nemoze. Smeruje to k nevyhnutnemu zaniku.

296292

17.9.2013 7:39

Nemas pravdu

nezalezi 193.?.?.?

Reakce na 296239

Nazor tejto lesby je plne v sulade s doktrinou neomarxistickej frankfurtskej skoly, ktora si postavila za ciel znicit zapadnu krestansku civilizaciu...kedze marxisticky zamer znicit ju ekonomicky nevysiel, skusa sa to cestou rozkladu moralky, tradicii a kultury.

296244

17.9.2013 18:08

RE: Nemas pravdu

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 296244

Rodina fungovala před západní křesťanskou civilizací a na daleko hodnotnějších a pravdivějších principech.
Křesťanské církve neponížily ženy o nic méně než islám.
Na principu přírodního výběru, vzájemné úcty a nezastupitelnosti mužských a ženských atributů rodina může dobře fungovat dodnes.
Na principu vnuceném katolickou církví mohla fungovat jen do doby, než byl ženám umožněn přístup ke vzdělání.
Dnes je katolické pojetí rodiny fakt o ničem.
Uvnitř dusno a navenek přetvářka.

296269

17.9.2013 23:00

RE: Nemas pravdu

Terezie 217.?.?.?

Reakce na 296269

Na jakých hodnotnějších principech fungovala rodina před křesťanskou civilizací?

Předpokládám, že v té době byla rodina především hospodářská jednotka, která materiálně zabezpečovala několik dospělých a několik dětí, a nikoho nenapadlo přemýšlet, že by tento princip měl být něčím potlačen nebo ovlivněn.

Jaké tedy byly ty "hodnotnější" principy?

296291

18.9.2013 7:00

RE: Nemas pravdu

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 296291

Obě můžeme v tomto směru pouze předpokládat.
S Vaším tvrzením "Nikoho nenepadlo....." nesouhlasím.
Za hodnotné principy považuji všechno, čím je schopna příroda člověka vybavit pro zachování života, reprodukci a ochranu potomků, především však lásku a rodovou sounáležitost.
Křesťanská církev přírodu řeší jen v souvislosti s ďábelskými silami. Příroda je pro ni konkurent a vrozené ženské schopnosti nebezpečnou zbraní. Vyzvednutím mužského principu byla narušena rovnováha. Každé porušení rovnováhy přináši extrém.Stačí se rozhlédnout. .

296303

18.9.2013 12:31

RE: Nemas pravdu

Mirra 213.?.?.?

Reakce na 296303

to jste si docela naběhla, protože dokud v Římě fungovaly dobře rodinné vazby tak říše přežila vše, ale jakmile se rozšířily zvrhlosti a nakonec to dospělo tak že císař dělal "ženu" generálovi, tak to šlo s říší od desíti k pěti. Zájem jen o manon a bezuzdé souložení kdysi nerozbornou říší spolehlivě rozložil...
A staré Řecko je jen dlouhou historií neustálých občanských válek, vyvražďování a zotročování. Nejdále věci dotáhli ve Spartě která by se dala přirovnat k sovětsko-trockistickému systému bez rodiny s volným vlastnictvím žen.
A kupodivou barbarské systémy založené na provázanosti rodin vydržely nejdélé a staly se z nich základy států.
Takže zničení rodiny znamená vykořenění lidí kteří nebudou mít vůli bránit své dědictví a budou unášeni kam je vítr zanese.

296335

18.9.2013 17:04

RE: Nemas pravdu

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 296335

Pletete si historii propagovanou pejzatci se skutečnými dějinami a židokřesťanský institut manželství s rodinou. Ovšem takových lidí je většina. [smích]

296350

19.9.2013 14:50

RE: Nemas pravdu

Mirra 89.?.?.?

Reakce na 296350

já se na situaci dívám logicky - rodina je základní jednotka národa. V dobré rodině se mladý člověk učí zodpovědnosti a empatii.
A to právě těm vykořeněným chybí a podle toho to dopadá...

296450

17.9.2013 18:13

RE: Článok o ničom.

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 296239

zato sa tí hanbliví homoši nehanbia vo veľkom pochodovať v ružovučkom po námestiach, že? Strelil si totálne mimo.
Ozaj, ty si typ aktívneho, alebo pasívneho HS? [bliji]

296271

17.9.2013 19:28

RE: Článok o ničom.

jon 187.?.?.?

Reakce na 296239

Velice se mylite, pane. Pokud mate zajem dozvedet se pravdu, prectete si knihu Jewish Eugenics. Autorem je John Glad. Sesbiral chronologicky materialy zidovskych lekaru. Je na internetu ve formatu pdf. Nebo prednasky Gregorije Klimova usporadaneho do souboru zvany Bozi narod. Prvni odkaz je v anglictine, druhy v cestine, najdete ho na Ulozto. Zidovska populace nese genetickou zatez psychosexualnich poruch v dusledku dlouhodobeho provozovani incestu, kdy tato zatez je 6 x vyssi nez u ostatnich narodu. To je hodne velke cislo. Maji take problem s krvi a plodnosti. Pani novinarka - aktivistka k nim ocividne patri. Zminuje Kalifornii ohledne procent homosexualnich snatku, ovsem uz vam nerekne, ze diky zidy vlastnenym Hollywoodem jich tam zije nejvice z USA. Nepochybuji, ze zna sionisticky plan degenerace lidi a likvidace rodiny.

296278

18.9.2013 6:43

RE: Článok o ničom.

Definitíva 87.?.?.?

Reakce na 296278

A sme pri koreni veci. Kto požičiaval peniaze anglickým, francúzskym a nemeckým monarchom, aby mohli viesť vojny? Kto financoval ždoboľševickú VOSR? Kto zavraždil Romanovcov? Ko zaviedol na dlhé desaťročia socializmus v Slovanských zemiach? Kto financoval 1.sv.vojnu? Kto financoval Hitlera? Kto ovláda dnešné USA? Kto je ideovým otcom militantného sionizmu? Kto je povodcom multi kulti, pokriveného humanizmu, homosexuálnej revolúcie? Kto sa skrýva ako mimikra za nešťastím miliónov nič netušiacuich ľudí? Kto prijal židovské nábožentvo, zvrhlé, dejinami osudzované a prenasledované? A aký je cieľ, zámer tých, čo konvertovali na židovstvo, čo vôbec nie sú hebrejcami a robia si nárok na územia, na ktorých ich predkovia nikdy nežili? Majú chazari genetiku slovanskú, alebo inú? Kto sú naši bohovia, ktorým Hospodin kázal byť vyvoleným, rozšíriť sa ako burina po Zemi a vládnuť svetu?

296301

18.9.2013 16:20

RE: Článok o ničom.

Definitíva 87.?.?.?

Reakce na 296278

Kdesi som okrajom zachytil názor, že chazarský chán sa rozhodol prijať židovské náboženstvo, lebo sa už nemohol pozerať na zvrhlé sexuálne praktiky svojho národa, ktoré by mohli byť umocnené následkom incestom. Príbuzenskou plemenitbou sa niektoré znaky posilnia, stanú hlboko zakorenené v génoch a ich vonkajší prejav je intenzívnejší. Homosex dominant + homosex dominant = Homosex.
Homosex dominant + recesív = homosex. Homosex recesív + homosex recesív = homosex.

296346

18.9.2013 18:10

RE: Článok o ničom.

jon 187.?.?.?

Reakce na 296346

Je to tak, jak pisete..a i bez dukladneho studia to lze videt (staci nahlednout do historie panovniku v ruznych zemich a nakonec se treba podivat na zvyseny vyskyt dedicnych chorob u nasich "opalenych" spolouobcanu. Zbavit se dedicne choroby trva znacne dlouho ( i pri uplnem znemozneni reprodukce takovymto osobam snizit vyskyt choroby o 1 % vezme priblizne 100 generaci).Vetsina postizenych lidi trpi komplexem menecennosti a sve okoli nenavidi, at uz skryte ci neskryte. Psychosexualni poruchy jsou ze vsech nejhorsi, a u zidovske populace 6 x vyssi nez u ostatnich, takze kdyz se pak takovi lide dostanou k vlade, katastrofa je na svete. Homosexualita je nenormalni, je to postizeni,degenerace a my jsme svedkem nejen jeji legalizace, ale i glorifikace na takovou uroven, ze dokonce i heterosexualove se k ni uchyluji (nejvyssi procento ziskane homosexuality je videt v USA).

296364

18.9.2013 22:23

RE: Článok o ničom.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 296278

Staci jedine, nemusite do historie. Gay Pride.
Kde byl poprve a proc se rozsiril do celeho sveta.

Z jakych duvodu a kdo nici rodinu (v kontextu s vlastniky nadnarodnich firem a bank): http://blisty.cz/art/70148.html

Jeste bude chvili trvat, nez pochopite, kdo socialismus vnitrne rozlozil a zaroven rozlozil i rodinu. Staci i statistiky.

296375

21.9.2013 7:03

RE: Článok o ničom.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 296239

Podle, článek je o leccems, třeba ze jiná zidovka - A.Kahane prohlašuje, ze Evropu je třeba zničit multikulti . a říká, ze zidovstvo se v te destrukci centrálně angažuje - a proto prý zase budou zidi nenavideni, ale ze to tak musí byt. Evropu třeba zničit. Je vsechno v reportazi na youtube.

296568

21.9.2013 21:35

RE: Článok o ničom.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 296568

Židovská aktivistka Anetta Kahane chce zničiť Európu ne-Európskou imigráciou

http://www.youtube.com/watch?v=QuYKtwnzG7M

Židovský predstaviteľ Isi Leibler, veľký zástanca multikulturalizmu v Austrálii, vraví, že taká politika nemá v Izraeli miesta.

"Toto je krajina, ktorú založili a vytvorili ako židovskú krajinu pre Židov."
- povedal jeruzalemským novinám. Kalifornský profesor Kevin MacDonald v rozhovore pre Occidental Observer

"Nazdávam sa, že oživenie antisemitizmu sa dostavilo preto, lebo Európa sa zatiaľ nenaučila byť multikulturálnou. A myslím, že my sa ocitneme vo víre tej premeny, ktorá sa musí udiať. Európa nebude pozostávať z monolitických spoločností, akými kedysi, v poslednom storočí, boli. A Židia budú v centre toho. To je veľká premena, ktorou Európa musí prejsť. Európa nastupuje do multikulturálneho režimu a za to budú odsudzovať Židov, keďže v tom zohrávame hlavnú rolu. Ale bez tej vedúcej roly a bez tej premeny, Európa neprežije."

http://afinabul.blog.cz/1110/multikulturalizmus

296598

17.9.2013 6:58

Manželství víc ohrožují heterosexuálové

Terezie 217.?.?.?

Dnes se rozmohlo soužití beze sňatku. Starší páry se "nechtějí znovu spálit", mladí "ten papír nepotřebují".

Tleskám všem, kteří berou soužití s partnerem vážně a potvrdí tento stav svatbou, oficiálním uznáním druhého za svého životního souputníka.

Jenže spousta párů má společnou jednu hypotéku a třeba dvě děti, ale přesto tvrdí, že na svatbu je ještě čas. Vadí mi, když někdo takhle lže - manželství ve smyslu společného soužití, hospodaření i rozmnožování je provozováno, ale jeho aktéři vehementně tvrdí, že vlastně ne, že tohle manželství není.

Manželství je veřejné uznání druhého za partnera - jak partnerem, tak společností. Pokud já mám být ta uznávající společnost, tak jedině v případě manželství.

Je tohle tvůj manžel? Ano, respektuju, patří k tobě. Vše ostatní je momentálně spolubydlící milenec.

Homosexuálové nepotřebují hetrosexuálům maželství bourat. Dostatečně si ho ti různopohlavní odstraňují sami.

296243

17.9.2013 10:45

RE: Manželství víc ohrožují heterosexuálové

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 296243

A víte proč? Protože nevýhody převažují nad výhodami. Novomanželské půjčky se nekonají, společné zdanění manželů se nekoná, veškeré finanční či společenské benefity pro manžele nulové... ale když jeden z manželů udělá někde dluh, druhý má kvůli tomu zkažený klidně zbytek života. [vyplazený jazyk]

296254

17.9.2013 22:37

RE: Manželství víc ohrožují heterosexuálové

Terezie 217.?.?.?

Reakce na 296254

Hm, další takový, který budoucí manželku přepočítá na peníze a výhody a ve finále řekne - smůla, holka, nevyplatíš se mi.

Společný majetek se dá rozdělit i v manželství, to řešitelné je.

Názor "nic z toho nemám, tak se nebudeme brát" může hájit jen ten, který nevěří, že svazek má šanci, ten, kdo se nechce vázat, kdo chce mít možnost lehce partnera opustit.

Nevýhody převažují nad výhodami? Výhoda jednoho je nevýhodou druhého, ať už jde o právo bydlet v nemovitosti druhého, povinnosti manžela živit v případě nutnosti a jiné.

Snad jen vdovský nebo vdovecký důchod nevýhodu nemá. Nebo ano - pozůstalý se nemůže znovu oženit, pokud nechce příjem ztratit.

296290

18.9.2013 17:10

RE: Manželství víc ohrožují heterosexuálové

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 296290

Manželství je pouze symbol a formalita. Rodina může fungovat i bez oficiálního vyhlášení partnerství.

296351

18.9.2013 22:37

RE: Manželství víc ohrožují heterosexuálové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 296290

Vy se dobre zamyslete, kdo institut manzelstvi pohrbil. Jaky system ho pohrbil a proc.

Vemte si studie od r.80 a muzete jit rok po roku.
Jinak lze v necem souhlasit. Pouze socialni otazkou to neni, ovsem DOVEZENOU ZAPADNI KULTUROU, kde se v rade filmu, serialu, cely dej odehrava o tom, kolik nejaky zidoherec vojel zen za den.

A cim vice se tyto filmy dostavaly do rukou mladym, tim vice se snizuje pocit, ze manzelstvi je nejaka instituce.

Samozrejme je a jedna z nejdulezitejsich, ovsem socioinzenyrsvi zapracovalo primo dokonale v psychice mladych generaci a rozvratilo mazelstvi starsich generaci.

296376

17.9.2013 11:13

RE: Manželství víc ohrožují heterosexuálové

petesv 95.?.?.?

Reakce na 296243

Nebylo by od věci přemýšlet pomaleji a do hloubky. Kdo tady prosazuje, už déle než století ty vzorce chování a celou tuto agendu holywoodského životního stylu? Sází samozřejmě na nejnižší lidské pudy, na rozdíl od předchozí výchovy, která tyto pudy potlačovala. Paradoxně, dnešní civilisace je o to méně civilizovaná. Poněvadž v lidské společnosti nefunguje přirozený výběr, je evidentní degenerace. Kdo pochybuje, ať si představí českou společnost za 20-30 let, s nárůstem počtu nepřizpůsobivých.
Každý z nás je tím zasažen. Tvrdit, že je plně na každém jak se bude chovat, je blbost. Nikdo nežije ve vakuu a do svých zralých let má taky řádně vypláchnutý mozek. Tak jak tak, kdo musí s vlky žít... Nedivte se starším, že nechtějí znovu šlápnout na stejné hrabě, ani mladým, kteří viděli jak to funguje. Tento systém pod hesly rovnosti, falešného humanismu atd zničil dosavadní vazby a nedal nic za to. Další vylepšení v podobě ochrany práv dětí vezmou jakoukoliv chuť mít děti a vstupovat do manželství. Dávat za to "vinu" různopohlavním není fér. Viz příspěvek níže: sxg 95.
Západní církve, hlavně katolická, totálně zklamaly. V této souvislosti chápu snahy islámských duchovních se ohradit od západního vlivu a snahy západních "elit" podkopat islámské hodnoty. Evropě nezbude, než převzít něco z islámu, jinak pod vlivem parazitů zajde na úbytě. Tak to je, kdo s čím zachází... Feministky se můžou těšit.

296255

17.9.2013 11:45

RE: Manželství víc ohrožují heterosexuálové

Osel 89.?.?.?

Reakce na 296243

Toto ste ale povedala velmi pekne, sam by som bol na seba hrdy za takuto formulaciu[smích] :

"Manželství je veřejné uznání druhého za partnera - jak partnerem, tak společností."

Presne to je zmysel manzelstva, plus verejne prihlasenie sa k zavazkom, ktore z tohoto partnerstva poplynu... Pretoze robit deti, dokonca i starat sa o ne, mozem i mimo ramec manzelstva.

Suhlasim, aj s poslednou vetou; problem nie je v tom, ze heterosexuali sa masovo rozhoduju stat sa homosexualmi, ale su to hlavne ekonomicke a socialne dovody, ktore znizuju pocet manzelstiev a deti.

296257

17.9.2013 16:20

RE: Manželství víc ohrožují heterosexuálové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 296243

Pozor, hodně zde hraje i finanční stránka věci - pokud jste manželé a máte dítě, počítají se do příjmu i peníze manžela. Pokud je matka svobodná a přitom žije s přítelem (otcem dítěte), má nárok na dávky - jinak ne. U bezdětných párů to je jedno, ale u rodin s dětmi je to základní argument proti sňatku, bohužel..

Ad poslední věta - co když je v tom skrytá nenávist??? Když my jsme jiní a smějete se nám za to a nejsme "normální" manželé, tak vás (nebo manželství) budeme ničit skrytě.. Vůbec bych se tomu nedivil. A protože tato nesmyslná nařízení přichází z Bruselu, je klidně možné, že tam sedí na vlivném místě homosexuální úřednící-úřednice, kteří se takhle mstí světu.. [cool]

296264

17.9.2013 8:12

Traste sa, heterosexuálne svine

sxg 95.?.?.?

text z knihy Jamesa Dobsona Výchova chlapcov zo strán 113-123, kapitola 9. KDE HĽADAŤ PôVOD HOMOSEXUALITY (Slovak edition © 2007 by Porta Libri with permission of Tyndale House Publishers, Inc.)

Najšokujúcejší dôkaz tohto lovu na deti však vyšiel najavo v článku Michaela Swifta, ktorý písal pre časopis Gay Community News. Počas debaty v Kongrese ho predniesol bývalý kongresman William Dannemeyer. Postaral sa aj o to, aby sa kontroverzný článok dostal aj do zápisnice. Tu je z neho krátky úryvok:
Skazíme vašich synov, symboly vašej chatrnej mužskosti, vašich plytkých snov a vulgárnych klamstiev. Budeme ich zneužívať vo vašich školách, internátoch, vo vašich skupinách mládeže, na záchodoch v kinách, v kasárňach, na cestných odpočívadlách, vo vašich pánskych kluboch, v priestoroch Kongresu, všade tam, kde sa muži stretávajú s mužmi. Budú našimi otrokmi a budú tancovať, ako my budeme pískať. Pretvoríme si ich na náš obraz. Budú nás uznávať a zbožňovať. Postupne budú zrušené všetky zákony zakazujúce homsoexuálne praktiky a namiesto toho sa prijmú nové, ktoré dajú voľný priechod láske medzi mužmi. Všetci homosexuáli musia držať spolu ako bratia; musíme vystupovať jednotne umelecky, filozoficky, spoločensky, politicky aj finančne. Sláviť víťazstvo budeme môcť iba vtedy, ak sa zákerným heterosexuálnym nepriateľom postavíme ako jeden. Rodina, tá živná pôda klamstva, zrady, priemernosti, pretvárky a násilia, bude zrušená. Rodina, ktorá nedokáže nič, len obmedzovať predstavivosť a obmedzovať slobodnú vôľu, musí byť zničená. Dokonalých chlapcov bude plodiť a vychovávať genetické laboratórium. Budú žiť spolu v komunite, pod dohľadom a vedením homosexuálnych vychovávateľov. Zavrieme všetky kostoly, ktoré sa odvážia odsúdiť nás. Nám vládnu iní bohovia - krásni mladí muži. Sme vyznávačmi kultu krásy, morálne a estetickej. Zrovnáme so zemou všetko škaredé, vulgárne a banálne. Pohŕdame konvenciami heterosexuálnych stredných vrstiev, my máme slobodu žiť podľa diktátu čistej predstavivosti. Pre nás nie je nič nemožné. Zvíťazíme, pretože nás poháňa nezadržateľná horkosť utláčaných, ktorí celý ten čas boli nútení hrať vedľajšiu úlohu v primitívnej heterosexuálnej šou. Aj my vieme strieľať a postaviť barikády tejto poslednej revolúcie. Traste sa, heterosexuálne svine, až sa raz pred vami zjavíme bez masky na tvári.

Citát z Manifestu uverejnenom v Gay Community News autor je Swift Michael: "Goals of the Homosexual Movement" Gay Community News, Feb. 15.-21. 1987.
http://nd01.jxs.cz/612/669/a99f16f7d8_94981861_o2.jpg
http://nd01.jxs.cz/703/810/7f6ef7db83_94981867_o2.jpg
http://nd01.jxs.cz/731/918/7c460f56d2_94981874_o2.jpg

296246

17.9.2013 8:16

RE: Traste sa, heterosexuálne svine

sxg 95.?.?.?

Reakce na 296246

"V existujících sociálních a kulturních systémech, homosexuál automaticky se stává členem světového zednářství".
"Stejně jako moji bratři a sestry, jsem rád, že jsem homosexuál. Jsem na to hrdý".
http://www.alibris.com/booksearch.detail?invid=112...

296247

21.9.2013 7:16

RE: Traste sa, heterosexuálne svine

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 296247

Pederastie moc a degenerace - je o tom hodně v knihách. G.Klimova.
Rodinné album, Bozi národ, Ruda inkvizice.
Ulozto.cz, heslo klimov.

296569

17.9.2013 10:31

RE: Traste sa, heterosexuálne svine

Terezie 217.?.?.?

Reakce na 296246

Ohromná představa, jak se heterosexuální kluci nechají zblbnout a přestanou myslet na ženské....

Zkusím si představit, jaké to bude ve světě bez žen v reklamě pro muže. Žádná polonahá kráska s nářadím, která tvrdí, že si to udělá sama, žádné sličné děvy vlnící se u aut na autosalonech, když okna za půlku - tak mužský zadek u tohohle nápisu, ani jeden časopis s nahotinkama.

Zkuste tuhle představu světa nabídnout našim normálním chlapům. Budou se hodně smát.

Zkuste o světě "muž s mužem" povídat armádě Číňanů, kteří kvůli politice jednoho dítěte marně hledají volnou Číňanku.

A zkuste se zeptat sexuologů, jestli se díky homopropagandě zvedá procento homosexuálů v obyvatelstvu....

296252

17.9.2013 18:39

RE: Traste sa, heterosexuálne svine

sxg 95.?.?.?

Reakce na 296252

http://e-psycholog.eu/pdf/cernaetal.pdf

296275

17.9.2013 14:03

RE: Traste sa, heterosexuálne svine

mtk 88.?.?.?

Reakce na 296246

Hm, pohádka, jak vystřižená z protokolů. Můžu vás ujistit, že ta o karkulce se svou naivitou se tomuto blábolu nemůže rovnat. [chechtot]

296259

17.9.2013 15:04

RE: Traste sa, heterosexuálne svine

sxg 95.?.?.?

Reakce na 296259

In 1987, Michael Swift was asked to contribute an editorial essay to the Gay Community News magazine. This editorial was later reprinted in the Congressional Record, page E3081, and in the NFD Journal in October, 1987.

The article has been discussed and read several times on Crosstalk, most recently January 23, 2003. We offered to send a printed copy of the article as it appeared in the NFD Journal, October, 1987 to those calling in to request it.

Because of requests that we also make it available online, we are doing so, with the understanding that the content is not that which we normally present on VCY America. While it is not graphic, it is written in strong, vitriolic language. NOTE: We have rated the page with the editorial with the Internet Content Rating Association as having some objectionable language, and language that could be construed as threats against an individual or group. Because we have registered the essay page with them, if your browser is set to reject sites with objectionable content, you may not be able to view the page. This is to protect you and your children from material you do not wish to see.

One additional note: Some homosexual groups are accusing what they call the "religious right" of printing the article as it appeared in the Congressional Record, without an opening statement of its purpose. This statement apparently was missing from the Congressional Record version of the essay, but the NFD Journal included it in their publication, and it is included here as well.

Even though the opening statement is put forth as evidence that the contents are not an "agenda", strictly speaking, a look at the history of the "gay rights" movement in the past decade makes it clear that Mr. Swift is not the only homosexual to have this "dream".

If you desire to read Mr. Swift's essay online, it is available HERE. http://web.archive.org/web/20030720090553/http://vcyamerica.org/issues/page_view.cfm?reportid=1&pageid=21

296262

18.9.2013 7:39

RE: Traste sa, heterosexuálne svine

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 296262

I pačimu nět pa ruski? Kagda v majo ucho daletit anglijskij jazyk, ja načinaju imět obsesiju gavariť pa ruski. No pačimu nět....

Věs mir ěsť anglijskij? Dlja češskovo čilavjěka možno da....

Jetzt haben wir keinen Fuhrer, kein deutsch.... Tože baťuška pěrěšol v gistoriju, now we are speaking english.

Který že to básník psal o řeči, kterou nám matka v rety vlíbala....?

296306

18.9.2013 11:11

Preklad...

Geňo. 195.?.?.?

Gayovia a lesby sú slobodní žiť život tak, ako chcú. Tlmočnícka perla! Nevedieť ani správne preložiť to be free to...

296328

18.9.2013 17:16

Je to smutné

Nikdo 81.?.?.?

Většina lidí si plete institut manželství s rodinou. Rodinu dělají vztahy mezi jednotlivými členy a ne zaknihovaný podpis na úřadě doprovázený tragikomickým natřásáním se před příbuznými. Klidně ať se buzny žení a vdávají. Na zdravě myslící lidi to nemůže mít žádný vliv.

296354

18.9.2013 17:29

ciel

U 85.?.?.?

Cielom vsetkych tychto snazeni podporovanych zdegenerovanou nenazranou elitou je dezintegracia spolocnosti za ucelom ulahcenia jej "vykoristovania". Dezintegrovana spolocnost, v ktorej je kazdy sam za seba a ludia nie su schopni definovat spolocny zaujem, je totiz lahko manipulovatelna, ovladatelna, nie je schopna presadzovat verejny zaujem, ktory je v rozpore s poziadavkami na ustavicny rast zisku nenazrancov. Vykonavatelmi tychto dezintegracnych tendencii su pritom psychopati, ktori trpia chorobnou tuzbou presadit svoje ego bez ohladu na cokolvek, a preto presadzuju hocijake nezmysly. A "Elita" ich v tom podporuje.
Tato tendencia vedie ale k destabilizacii spolocnosti ako takej a pravdepodobne skonci kolapsom, a to v pomerne blizkej buducnosti. To, ze este nenastal, je umoznene mimoriadne vysokou technickou urovnou a produktivnou schopnostou sucasnej spolocnosti. Inak, dejiny stareho Rima v jeho finalnom stadiu v mnohom sucasny stav pripomina - Zapadorimska risa sa rozpadla a zanikla, Vychodorimska (pravdepodobne vdaka krestanstvu, ktore vytvorilo novy ideovy zaklad spolocnosti) prezila este dalsich 1000 rokov.

296358

18.9.2013 22:55

RE: ciel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 296358

Poopravim. Elita jsou ti nejvetsi psychopati. Pouze skutecne nemoralni a vsehoschopny se dostane tak vysoko. Nikdy mezi sebe nepusti jine.

Jejich servisni trida jsou primo manazeri bank, reditele bank. To jsou inteligentni psychopate, kterych odmeny jsou extremne vysoke prave proto, ze se tato kombinace vyskytuje vzacne.
Proto nejsou trestani, jsou nepostizitelni. Pokud nekde neco v bance rupne, nenesou odpovednost, i kdyz jim primo nalezi, ale jsou presouvani do jinych bank, pripadne jinych financnich institutu, nebo o stupen nize, do politiky.

Nizsi stupen servisni tridy tvori politici. Ti podlehaji rozhodnutim vyssiho stupne, nejsou jiz obvykle rizeni primo elitou, ale bankovnimi manazery, reditel atd. Jejich jedinou schopnosti je hrani

Posledni trida - ja jim rikam sum. Protoze navzajem hlidaji zavedeny rezim, manipuluji verejnym minenim, delaji zed/barieru od moznych pruniku lidi.
Cirkve, justice, media, elitni slozky policie, armada.

To je aktualni obraz sveta.

Po nich uz jsou normalni lide, jako zdroj jejich prijmu. Samozrejme i mezi nimi jsou psychopate, ovsem tzv. kriminalni, nebo lehce odhalitelni. Ti jsou cenni pouze na vykonavani obrazu spolecnosti (firmy s majitelem tyranem, provozujici bossing) a vstepovani smerem ke spolecnosti nazor, ze prave toto je jedina idealni spolecnost - dokonale jim poslouzi internetovi sasci s prebujelym egem, protoze statisticky je internet rajem psychopatu. Ve stejne skupine jsou herci, kteri maji prezentovat aktualni trendy a opet - normalni a idealni spolecnost.

A take jiz zminovani vylozene kriminalni psychopate na spinavou praci.

296379

18.9.2013 23:01

RE: ciel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 296358

A jeste dodam, system, ve kterem se nachazime se ze socioekonomickeho hlediska nazyva korporatni fasismus, z ciste socilogickeho a psychologickeho je to PATOKRACIE.

Nadvlada psychopatu. Jedno varovani. V posledni publikaci od jedne autorky je priblizny percentualni pocet psychopatu - muzi 30%, zeny 10%. Pred 20 lety byly ty cisla 3% muzi / 1% zeny.

Spojene staty maji tabulkove zvysene bodovani o 10 bodu oproti celemu svetu. Z jednoho prosteho duvodu. Pocet psychopatu na hlavu je tam nasobne vyssi, nez v jinych statech planety. A to i pres "upravene" hodnotici tabulky.

296380

19.9.2013 0:42

RE: ciel

slak 77.?.?.?

Reakce na 296380

Ano, takže průměrných 17% v populaci je reál jak jsem před asi 2 roky vyčetl a i s posouzení okolí uvěřil. No logicky se potom nedivme kvalitě volených stran a následnému seskupení takto ložených do bratrstev kočičí pracky a nedávným trojkolákům. Kámen úrazu v demokratůře je že se strany bez podobného jednosměrného zaměření škodit neshodnou a se špínou se logicky těmito formulemi úspěšného jednání bez ohledů na zastupované též dříve nebo později též nakazí. Nejsou to hezké vyhlídky a informovanost voličů co z čeho vyplývá a kam to vede chybí a skoro bych řekl že je to úmysl a přání vámi zmiňovaných patokratů kteří vlastní media a reálné potřebné vzdělání ve prospěch ovládaných z jejich hlediska tedy nelze aby náhodou neprozřeli že jsou taháni úspěšně na vařené nudli. [mrknutí jedním okem]

296383

18.9.2013 17:42

Zkreslený výklad !

Aleš Krejčí / Brno 89.?.?.?

Ta lesba chce jenom zrušit instituci manželství, nejsem si jistý, že by chtěla zrušit rodinu úplně. Podle mě je to výborný nápad, aby se stát do takových záležitostí nevměšoval. Ani homo-lesbo nadšenci nejsou takovým nebezpečím pro rodinu jako sám stát. Je to především stát, který tu rozvrací rodiny takovým způsobem, že cca 30.000 dětí ročně v ČR přicházejí o výchovný vliv jednoho rodiče, většinou otce a jednostranná výchova pak obvykle způsobí doživotní nenávist dětí proti tomu rodiči, který je zavržený. Pak vznikají homo-lesbo nadšenci.

296360

19.9.2013 9:49

RE: Zkreslený výklad !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 296360

Můžete, prosím, nějak upřesnit, jak stát rozvrací rodinu?

296413

25.9.2013 18:17

RE: Zkreslený výklad !

Aleš Krejčí / Brno 89.?.?.?

Reakce na 296413

Stát rozvrací vztahy mezi občany tzv. pozitivní diskriminací, neboli upřednostňováním práv určitých skupin v nepřiměřené míře.

V případě rozpadů rodin stát upřednostňuje v rozvodovém, opatrovnickém a výživné stanovujícím řízení především matky. Již samo manželství bez zásahu státu je umění vyrovnávat tužby, pocity apod. zúčastněných, které často bývají na vlásku i v tzv. spořádaných manželstvích. Je-li však nabídka na lepší život pro jednoho z partnerů, není divu, že tento jí často využije, bez ohledu na to, že je na čí úkor je.
Děti jsou v drtivé většině prostřednictvím státních soudů svěřovány do výlučné výchovy matek, otcům je napařeno kolegiálními opatrovnickými soudkyněmi přemrštěné výživné. Výchovný vliv otců je ponecháván v drtivé většině na libovůli matek, které v drtivé většině svojí situaci nenalézají uspokojivou a za tento stav viní své bývalé manžely a trestají třeba tím, že jim neumožňují styk s dětmi. Vymahatelnost soudního rozhodnutí je v tomto případě a právě díky soudům naprosto nulová.
Samozřejmě zdůvodnění matek, proč nemohou děti za otcem, jsou špatné vlastnosti otců. Děti si tak již od útlého věku vštěpují nenávist k zavrženému otci, případně nenávist k manipulující matce, proti které nemohou nic dělat, takže přirozenou odpovědí na jejich zkušenost může být i změna sexuální orientace.
Česká justice, mimochodem s největším počtem soudců na obyvatele ze zemí EU, na rozvodech samozřejmě dokazuje svojí potřebnost, rozvod se větví do několika kauz, jako o svěření dětí, o výživné, o případné exekuce zaviněné nesplácením, apod., které rozhodují různí soudci, na jejichž činnosti se samozřejmě podílí právníci, soudní znalci, policisté, apod., cca třetina soudní kapacity se věnuje rozvodům a navazujícím řízením, stejně tak třetina kapacity vězení je využívána pro neplatiče výživného. O naprosté zrůdnosti českého justičního systému svědčí i ta skutečnost, že vězení za dluhy bylo zrušeno v Rakousko-Uhersku již v roce 1860 a společnost to považovala za velký občanský výdobytek, ale v současném zřízení je tento již nenávratně ztracen.
Stejně jako jsou lobby farmaceutů a další, prosazující si zákony pro své obohacení, je stejěn tak nenápadná lobby justiční, která uvedené zákony navrhuje a prosazuje prostřednictvím poslanců s právním vzděláním, kteří jsou rozloženi napříč politickým spektrem, a kteří jsou si dobře vědomi skutečnosti, že všechny je živí, nebo může živit právě justice, ať přímo, nebo nepřímo.

Není pochyb, že v případě rozvratu rodin státními úředníky se jedná o genocidu tradiční společnosti prováděnou v řádu několika generací.

296802

19.9.2013 11:43

Som zvedavy, ci sa v tejto ukážke spoznávajú niektorí miestni diskutéri...

Osel 89.?.?.?

Čakám na sborové zagáganie potrefených husí...[smích]

http://www.youtube.com/watch?v=S6z3B7hZDaw

296423

20.9.2013 13:16

RE: Som zvedavy, ci sa v tejto ukážke spoznávajú niektorí miestni diskutéri...

Osel 89.?.?.?

Reakce na 296423

S radostou konstatujem, ze zagaganie sa neozvalo, a na to je len jedine mozne vysvetlenie: medzi diskutermi sa vobec, ale vobec nenachadza nikto, koho nazory ci chovanie by sa aspon vzdialene podobali nazorom a chovaniu z videjka. Ocividne som sa hlboko mylil[smích]))))

296518

19.9.2013 13:49

když my jsme nezničili homosexuály

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

je zbytečná obava, že oni zničí nás [chechtot]

296443

Tuto stránku navštívilo 5 056