Diskuze k článku

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

Příspěvků 48

23.4.2003 10:19

Hm,

Pavel K 194.?.?.?

v každé zemi mají své specifické zvyklosti, jak dát najevo, že je-li člověk vrchol evoluce, není to žádný Mt. Everest ... ale přece jen se mi zdá, že tohle je příliš (a věřte novinářům, že).
V Severní Americe jsem nikdy nebyl, takže se ptám těch věci znalejších: vážně je něco takové možné???

12613

23.4.2003 16:53

RE: Hm,

cygnus cygnus1 (zavináč) post (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 12613

Vrchol evoluce? Myslím, že v tomto případě se jedná o velmi hlubokou propast v myšlení zúčastněných (nikoliv obětí, aby nedošlo k mýlce).

12640

23.4.2003 23:53

RE: Hm,

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 12613


>V Severní Americe jsem nikdy nebyl, takže se ptám těch věci
>znalejších: vážně je něco takové možné???

pavle, tomu vere. ziju v americe ctvrt stoleti a za ten cas jsem pnoho poznal. vratim-li se zpet k tomu obrazku, tak jsem si privezl
z cr postery jana saudka, kde jsou tela nahych zen. pri ukazovani techto mym americkym znamym, jsem byl dotazovan, nen-li to pornografie.
co se tyce dalsich nepochopitelnych "amerikanizmu", ktere hranici se stupiditou, ale hodne i s nevzdelanosti, jsou napriklad "suche okresy" ve stredu a jihu ameriky (v celem meste neni ke koupi alkohol-ANI PIVO!!!!!)
pak jsou i jine, zakaz tanceni, piskani i zpivani v hospode. to jen v kostce. a nedej boze, ze by rocni devcatko na plazi nemelo tricko ci naprsenku, ano, slysis dobre. a neuvazuj ani o tom, ze by tu byla nejaka nuda plaz nebo divky nahore bez!!
stefan

12668

25.4.2003 12:43

RE: Hm,

janica 195.?.?.?

Reakce na 12668

Mam s pruderni Amerikou taky zkusenosti. Byla jsem tam loni se svym pritelem, obema nam uz bylo 21 (podle americkeho prava jsme tedy plnoleti), ale bydleli jsme ve studentske ubytovne (zadna cirkevni, normalni vysokoskolska kolej), kde pro nas dva platil prisny zakaz sdileni jednoho pokoje. Na vedlejsi ubytovne dokonce bylo klucici a holcici patro a beda, jak se holka ukazala na spatnem patre! A pritom ve stejne dobe v radiu probihala reklamni kampan, behem niz jezdily NAHE modelky ve znackovych autech za bileho dne po meste a lide meli telefonovat, kde vsude je videli.
Kdyz jsme se na tyto rozpory ptali Americanu, jen krcili rameny a rikali: No, jina kulutura. [zmaten]
A to uz vubec nemluvim o nepochopitelnych pretrvavajicich zakonech, podle kterych napriklad v nekterych statech nesmite mit sex nazi, vzdy na sobe musite mit aspon kus obleceni. Zajimalo by me, jestli to dodrzuji[mrknutí jedním okem])

12791

25.4.2003 13:34

RE: Hm,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 12668

Říkám to dávno : Američani jsou v podstaně jeden vedle druhého vymaštění namyšlenci trpící pocitem božství. Pokud to svět včas nepozná a nepřijme účinná opatření, doplatí na to. Jsme Evropané, buďme dál Evropany a na Ameriku se vyserme ! Vystačíme si sami !

12793

23.4.2003 12:27

Ameriko spas nas vsechny

Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 160.?.?.?

Neni se cemu divit.
Prevence musi byt tvrda a vsechno zlo zneskodnit hned od zacatku.
Lepsi obvinit o NEKOLIK lidicek vice nez aby svet uchvatila detska pornografie. Radeji bych ziskal kontakt na toho chytreho statniho zalobce, protoze kdyz tak nad tim premyslim urcite je v mem okoli spousta zkazenych rodin ktere potrebuji uvest na spravnou cestu pokani za sve hrichy. Urcite se i u nas doma najde nejake
to detske porno kde buda jako dite vyfocen (nedejboze nahy [smích] ).
A to vse se nemuselo stat kdyby byla v nasi zemi kdyz jsem byl novorozene prevenca na tak vyspele urovni jako ma amerika nyni.
Ja to vedel hned ze vsechny moje deviace (jako cteni zvedavce [smích] ) pochazeji z toho ze jsem jako dite nebyl na umele vyzive a chranen mocnymi nezpochybnitelnymi zakony. Nebot jen vice takovychto zakonu ochrani dalsi generace pred tim aby se staly nemocnymi a dusevne labilni.
Jen se zakony ktere nas chrani pred zlymi lidmi tim, ze jsou denne sledovani, zakony ktere nuti lidi aby na sebe vzajemne oznamovali vsechny mozne deviace a odchilky od normalizovaneho a uredne schvaleneho mysleni muzou vyrust dusevne zdravi jedinci.

12618

23.4.2003 23:57

RE: Ameriko spas nas vsechny

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 12618



>Lepsi obvinit o NEKOLIK lidicek vice nez aby svet uchvatila
>detska pornografie. Radeji bych ziskal kontakt na toho chytreho
>statniho zalobce, protoze kdyz tak nad tim premyslim urcite je v
>mem okoli spousta zkazenych rodin ktere potrebuji uvest na
>spravnou cestu pokani za sve hrichy. Urcite se i u nas doma najde

jaka prevence, tukni si nejake porno stranky a k tomu hledej LOLITA
a zacnouti skakat stranky s malymi detmi tak rychle, ze je nestacis vyhazovat!!!
stefan

12669

24.4.2003 14:46

RE: Ameriko spas nas vsechny

Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 12669

Jasne a proto musime poradat hony na carodejnice.
Honem do ulic a bijte je vsechny po hlave, kdyz se neumime vyporadat se skutecnym detskym pornem.
Rychle kopnem do nekoho kdo se nemuze branit a aspon to vypada ze se snazime. Nejefektivnejsi zpusob je rozpoutat par nesmyslnych pripadu a oni si pak lidi pomysli jak jsou deti chraneni, kdyz uz to zaslo tak nesmyslnme dalko. Jenomze ten kdo dela obrazky o kterych pises si zajisti aby nebyl bit [překvapení]

12729

24.4.2003 23:00

RE: Ameriko spas nas vsechny

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 12729

>Jasne a proto musime poradat hony na carodejnice.
>Honem do ulic a bijte je vsechny po hlave, kdyz se neumime
>vyporadat se skutecnym detskym pornem.

>Rychle kopnem do nekoho kdo se nemuze branit a aspon to vypada ze
>se snazime. Nejefektivnejsi zpusob je rozpoutat par nesmyslnych
>pripadu a oni si pak lidi pomysli jak jsou deti chraneni, kdyz uz
>to zaslo tak nesmyslnme dalko. Jenomze ten kdo dela obrazky o
>kterych pises si zajisti aby nebyl bit [překvapení]

ano, honi se ti,co o pornografii nemaji ani potuchy, ti buzeranti, co vlastni ty stranky a masti si kapsy s detskymi pornami, se jen smeji.
zase se mi chce blit!!!
stefan

12755

23.4.2003 12:51

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

To je komedie v našem státě. Je to debil..., když dá tohle policajtům....

12619

23.4.2003 12:54

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

sedley sedley (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Je-li toto pravdivý příběh, pak nás chraň bin Ládin před takovou demokracií [smích]

12620

23.4.2003 12:55

Střílet policisty je záslužný čin,

Spiteful Evilman evilmans (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

protože oni se ke službě za debilní zákony přihlásili dobrovolně, vědouce, že budou moci své okolí bezmezně terorizovat.
Být policistou je v mnoha případech možno dát do roviny s být úchylem.
Spiteful Evilman

12621

23.4.2003 14:41

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

jirka jiri (tečka) fiala (zavináč) centrum (tečka) cz 194.?.?.?

otresne...
kazdopadne ale za to muze i fakt, ze jsou to latinoamericane, proti bilym by se mozna tak nezakrocilo.
to se v USA nesmi ani ukazovat nejaky ten stary obraz, kde zena koji ?

no ale kdyby meli digitak, tak by je pokrok uchranil pred udavacskym technikem v minilabu.

12632

23.4.2003 16:12

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

No ja myslim, ze tento a podobne pripady jsou typicky obrazek ameriky. Koreny se ale musi hledat mnohem dal v predminulem stoleti. Je potreba si uvedomit, ze do ameriky az na male vyjimky prchala(vystehovavala se) naprosta spodina a to jak ekonomicka u, ktere se to da hodnotit jako touha jit za novou moznosti a v podstate obdivuhodny cin, ale predevsim nejruznejsi nabozensti poblouznenci, ktere stara dobra evropa nebyla s to rozdychat. To je myslim ten zasadni problem tohoto a podobnych incidentu a ne to, ze se jednalo o nebile lidi jak tu psal jeden muj predrecnik.

12635

30.4.2003 14:43

RE: Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

milca 198.?.?.?

Reakce na 12635

Co myslis "tou spodinou"?Ja sama mam vysokoskolske vzdelani a odesla jsem taky.A za"spodinu " se tedy urcite nepovazuji.Jinak s tou prudernosti tady v USA je to opravdu pravda.

13098

23.4.2003 16:42

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

Vašek vena (zavináč) volny (tečka) cz 193.?.?.?

Sakra, to aby zavřeli celou redakci National Geografic. A ty divochy na jejich fotkách asi rovnou všechny vyhladit. Budou to všechno asi úchylové.

12638

23.4.2003 16:49

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské por

cygnus cygnus1 (zavináč) post (tečka) cz 62.?.?.?

Až se slovo rodič stane sprostým slovem a matka nevyslovitelnou urážkou, pak to teprve bude "Konec civilizace, aneb překrásný nový svět" ... k četbě vřele doporučuji. Jen se obávám, že takový svět narozdíl od románu neponechá ani tu rezervaci odlišně smýšlejících.

Souhlasím s tím, že technik ve fotolabu je kretén, který zaslouží pořádnou ránu. A zasahující úředníci i spolupracující policajti nejsou o moc lepší.

12639

23.4.2003 18:57

RE: Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské por

BArTy BARTYL (zavináč) ATLAS (tečka) CZ 139.?.?.?

Reakce na 12639

>Souhlasím s tím, že technik ve fotolabu je kretén, který zaslouží
>pořádnou ránu. A zasahující úředníci i spolupracující policajti
>nejsou o moc lepší.


nojo, jenze potiz je v tom, ze technik udelal jen to, co mu zakon narizoval /kdyby neoznamil, a nekdo na to upozornil, byl by v uplne
stejny kasi/; z toho mi nejak vychazi, ze chyba bude nejspis v zakonech, anebo spis ze to nebude chyba, ale "zatracene vostry" omezovani svobody absurdnima vymyslama okorenenyma podnecovanim k praskacstvi, ktery se jako opratka stahuje vsechny, kdo v ni uvizli.
smycka, ktera se roztahuje stale vice a vice, do sirsiho sveta.

jednou bude stacit, kdyz vas nekdo zaslechne, jak rikate..... nenavidim ameriku!! a uz vas nikdy nikdo neuvidi..

MODLIM SE ZA CHVILI, KDY PROTI AMERICE POVSTANE CELY SVET!!!

12649

23.4.2003 22:06

RE: Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské por

cygnus cygnus1 (zavináč) post (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 12649

Ten zákon musel někdo schválit, jistě. Někdo ho musel navrhnout a někdo jiný, velmi mocný intenzivně loboval, aby byl navržen a přesvědčoval, aby byl schválen. Ano, souhlasím a sypu si popel na hlavu, protože ten technik fotolabu je skutečně pouze ubožák, malé kolečko v obrovském stroji, které musí poslouchat a který semele ty odlišné.

Jak se však dostat na kobylku tomu, kdo navrhl, loboval a schválil?

Resp. ještě přesněji, nevadí mi zákon na ochranu dětí před sexuálním zneužíváním, ale vadí mi jeho formulace, která umožňuje zneužití v (dle článku zřejmě) banálních případech, které mají ke skutečnému zneužití asi tak daleko jako ztráta plavek na pláži ke znásilnění.

Nenávidím Ameriku, budu vaporizován.

12659

23.4.2003 22:23

RE: Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 12659

>Ten zákon musel někdo schválit, jistě. Někdo ho musel navrhnout a
>někdo jiný, velmi mocný intenzivně loboval, aby byl navržen a
>přesvědčoval, aby byl schválen.

Domnívám se, že je to trošku komplikovanější. Medvědí službu v tom vykonaly hromadné sdělovací prostředky, které posledních 15 let vědomě a účelově doslova vybičovaly povědomí čtenářů a diváků o tomto problému. Lidi takové věci rádi čtou. Mohou se při tom rozčilovat a nikomu to neublíží, jen těm nařčeným. Příběhy o zneužití zvýšují čtivost a sledovanost. Jenže se to poněkud vymklo z ruky. Případ od případu se stupňovala hysterie veřejnosti. Následovaly masivní a všeobecné požadavky po přísnějších zákonech. A ještě přísnějších. A ještě přísnějších. Žádný zákon se nezdal dost přísný.

Přidejte si obrovskou nevzdělanost a nekulturnost obyčejných lidí, neznalost ani základních vědomostí z biologie, neznalost jakékoliv kultury, umění (jen kolik obrazů středověku obsahuje stejný motiv), vrozené náboženské tabu, puritanismus, celkovou frustrující permanentní sexuální neuspokojenost většiny americké populace (nikdy to nepřiznají) a z toho vyplývající chorobnou představivost - a máte zaděláno na velký problém.

To, co se posledních deset let děje, je skutečný hon. A mimochodem, v Česku už to také začíná.

12663

26.4.2003 12:31

RE: Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské

zizka 212.?.?.?

Reakce na 12649

Šak se dočkáme, z Ameriky zbydou jen Skaliské hory podle Nostradama. Je příznačné, že všechen lidský póvl se do ameriky přestěhoval.

12855

30.4.2003 14:45

RE: Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské

milca Misi34741 (zavináč) Lycos (tečka) com 198.?.?.?

Reakce na 12855

Ty jsi ale BLB,vid.Ja se tedy za povl nepovazuji a do USA jsem se taky prestehovala.Sice davno a tak proto Ti asi nerozumim.

13099

1.5.2003 1:01

RE: Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13099

>Ty jsi ale BLB,vid.Ja se tedy za povl nepovazuji a do USA jsem se
>taky prestehovala.Sice davno a tak proto Ti asi nerozumim.

Jestli je to pred stoletim, ci dvema, tak mas Milco uctyhodny vek !
Precti si jeste jednou co napsal Jan Rys do sveho prispevku.
Zizka si dela uz jen legraci.A mas se jmenovat babicka MARY !

13124

23.4.2003 19:08

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Myslim, ze misto detektoru lzi, by si meli pozvat Jindricha Bobliga
s "KLADIVEM NA CARODEJNICE". "Naozaj to tak z vonku vizera", ze by
ho tam uplatnili v plne mire.

12650

23.4.2003 21:14

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské por

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě DeXar (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

.... to NENÍ "vrchol evoluce", nýbrž smetiště plné tupců a negramotů NEmající sebemenší ponětí o smyslu života. A co "polibek" na dobrou noc ??? Neberou to taky náhodou jako "sebeukájení" ??? Zneužívání ??? Nemohu pochopit (ať se SNAŽIM sebevíce), jak může tak primityvně smýšlející "národ" ("" proto, že nemaj ani SVOJÍ kultůru. A dějiny ???... ty se týkaj akorát vyvraždění indiánů...), jak může kázat, nařizovat, poučovat jiné národy. Jediné, k čemu vzhlížej s "úctou" jsou červené pruhy s hvězdičkama a "emblém" $. To OSTATNÍ je pro NĚ tabu....

12657

24.4.2003 0:30

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

v americe, zemi paradoxu, je vse mozne. co se tyce lidskych vztahu, je to tu banda denunciantu, kteri te udaji za stekani psa ci hlasite breceni ditete. po zkusenostech vlastnich, verim, ze se tento pripad stal, jako i tisice dalsich jinych.
priklady uvadim v odpovedi pavlovi K v uvodu prispevku.
ale pravdou zustava: kdybychom se meli tak dobre, jak v americe!!!
stefan

12672

24.4.2003 3:13

Proc je Americka "kultura" obracena vzhuru nohama?

albert 67.?.?.?

Z nedavno vydane knihy od Petra Bakalre “Tabu v socialnich vedach”, nakladatelstvi Votobia:

4. Kulturni vliv (str. 160-162)
Vliv zidu ve svete kultury a umeni je disproporcni. Je proto pravdepodobne, ze roli hraje skupinova spoluprace (MacDonald).
Zidovskou moc v soucasnem Hollywoodu popisuje MacDonald takto: zide ridi vsechna hlavni studia; 60% hollywoodske filmove elity ma zidovsky puvod.
Kuras uvadi, ze 80% hollywoodskych producentu a 30% reziseru a scenaristu jsou zide. Zidovska media maji velky vliv na utvareni americke kultury. Podhoretz popisuje zidovska media jako “kulturne nihilisticka” a poukazuje na nedostatek tradicnich kulturnich hodnot. Uvadi, ze zidovsti intelektualove a zidovske organizace zesmesnuji krestanskou viru a podkopavaji jeji silu (napr. tim, ze se zasazovali za nicim neomezenou distribuci pornografie).
Lichter sumarizuje pusobeni Hollywoodu (a jinych zidovskych medii vcetne tisku) takto:
1. Idealizace rovnosti ras, vyhody emigrace a multikulturismu; portretovani kulturniho pluralismu v pozitivnich terminech jako neco, ceho se da snadno dosahnout.
2. sireni nazoru na manzelstvi, sex a rodinny zivot, ktere jsou velmi odlisne od tech, ktere vyznavala vetsina Americanu a jejich kulturni nezidovske elity.
3. sireni nazoru zamerenych na celkovou restrukturalizaci zakladnich instituci levicove liberalnim smerem.
4. propagace ‘expressive individualism’, pro ktery je charakteristicka sexualni volnost, moralni revlativismus, pohrdani nabozenskymi institucemi.
5. propagace myslenek, ze “jiz zakladni struktura spolecnosti zpusobuje odcizeni”.
6. vetsi tolerance k neobvyklym a deviatnim zivotnim stylum.

Vysledkem tohoto kulturniho tlaku je zasadni kompetitivni rozdil mezi zidy a nezidy. Zpochybneni tradicnich kulturnich hodnot zapadni civilizace a filosofie neodpovednosti postihuje vice zivotni styl nezidu nez zidu.

12687

24.4.2003 6:51

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pri cekani na auto ,ktere bylo v oprave mi mechanik rikal ,jak malem byl zavreny pro zneuzivani deti.Jeho zena dostala z prasku exem mezi prsty a tak myti nemluvnete pripadlo na manzela-mechanika,ktery si na stul v kuchyni dal vanicku a nemluvne tam omyval nakonec osusil a ozvalo se zaklepani na dvere ,za nimiz stala policie s tim ,ze jim doslo hlaseni o zneuzivani ditete,doslova rekli "osahavani" od nekoho ,kdo z chodniku toto videl skrze otevrene okno do kuchyne.Muj mechanik byl vzat na stanici,kde se sepsal zapis a druhy den stal u soudu,kde dostal podmineny trest za "osetrovani naheho ditete",nakonec se k nemu soudce naklonil a rekl ,ze ma stesi ,ze neni za mrizemi,ale ,ze rozumi jejo rodinne starosti,ale ,priste at zavre okno a zatahne zaclony!!!!
Australie ,take se zacina poamerikanisovat,jeste lepsi pripad byl vysloven odbornikem na veci zneuzivani deti ,ktery rekl,ze se experti ptali ve vyslechu deviti lete holcicky celkem 112 X zda ji tatinek osahaval ,az se dite podvolilo k tomu ,co chteli vramci sveho"koryta" slyset!!!!!!

12712

24.4.2003 10:42

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

6. vetsi tolerance k neobvyklym a deviatnim zivotnim stylum.

Vysledkem tohoto kulturniho tlaku je zasadni kompetitivni rozdil mezi zidy a nezidy. Zpochybneni tradicnich kulturnich hodnot zapadni civilizace a filosofie neodpovednosti postihuje vice zivotni styl nezidu nez zidu.


Ja bych tem klukum hebrejskejm nedaval az tak moc za vinu vsechno to
oc se tady mnoho lidi snazi. Amerika byla vzdy zemi "svobody", jenze
dnes se zda , ze te svobody bylo ponekud prilis. Podivejte se na na-
se krajany po sam. revoluci. Pro mnohe z nich, byla svoboda a demo -
kracie, jen vetsi moznost krast a podvadet, a nekteri si dokonce mys
li, ze si mohou delat vse co se jim zachce, bez ohledu na kohokoliv.
Samozrejme, ze spolecnost musi takove elementy co nejdriv eliminovat
jenze, nekdy, kdyz se ktomu odhodla, je uz treba pozde, protoze vetsinou, je ten ktery darebak uz tak bohaty a mocny, ze si doslova zaplati svoji bezuhonnost a poctivost, priklady netreba uvadet, a po
tom je velice tezke curat proti vetru. Potom je pro toho ktereho lumpa, docela lehke pokracovat v lumparnach dal, za podpory tech, ktere si zaplati(povetsinou mocnejsi kapacity). Cili, ja bych to videl asi tak, ze pokud uz mam nejakym zpusobem odlisovat lidi, jednoho od druheho, tak nejlip by se mi zamlouvalo rceni naseho pro-
fersora fyziky, ktery nas delil na "lehko-rychle pracujici" a na
"tezko-line pracujici"(mozkem samozrejme) pouzival k tomu anagramy
LERYCH a TELIN, oni ho pak stejne vyhodili, ale to bylo za to,ze
dal par facek nejakemu darebakovi, a ja se nemuzu zbavit toho primeru, ze asi takhle se da, velmi zjednodusene ovsem, posuzovat cely
ten problem sounalezitosti a souziti cloveka s clovekem, bez ohledu na rasu, barvu, narodnost, viru ci pohlavi, ponevadz se mi zda, ze
tomu tak v drtive vetsine byva. A muj deda, kovar na vesnici(j.Mora
va)nekdy rikaval :"Clovek ?! Clovek je dobry ..., ale lidi jsou svine !". Tak me ted muzete treba rozcupovat, vy co si rikate Nohej-
love(pstrosihnizdo), Byvaly(uved uz konecne jmeno, at se za tebe ne
musim stydet)Peleska(square),pan vydavatel(nezni to trosicku burzous
-stky)no a taky Istvan, ktery je tak proziravy, ze do Cech(mozna i
do Madarska)neda bez "devitky" ani ranu.Velmi padny dukaz toho, ze jsem proti vrazdeni a zabijeni, ze ano, Groff ISTVAN. A potom vsem,
mi zbyva rict jen tolik :"narodil jsem se ve svete(to male s je umy-
slne), mych rodicu, predku a prapredku, kteri me vychovali, dali mi vzdelani, pocit sounalezitosti rodiny a bliznich, a rovnez take velmi silny narodnostni podklad, ale to jsem si
vlastne uvedomil az tady v Kanade( je to folklor a pisnicky, mozna,
ze uz taky zacinam starnout( pro ty co me neznaji, loni mne bylo 50)
ale ty pisnicky ( Mor. Slov.) jsem mel rad vzdycky, a vzdycky budu !
Stefane, ted ti musim dat kredit, ta nadhera tech tklivych,slovac-
kych pisnicek, pry je od Madaru ! Diky tedy, pokud tomu tak je. Tak
abych to zhrnul, nezbyva mi nic jineho, nez to cele ukoncit. Neni misto.

12715

24.4.2003 13:51

To je fujky fůj!

A.G. Wolf eiji_wolf (zavináč) email (tečka) cz 212.?.?.?

Ano, ano, demokratické USA, nejsvobodnější země na světě... co dodat? Doufejme, že taková "svoboda" nedorazí až k nám! Panebože, jak tam můžou vegetovat takoví retardi? Dětská pornografie MY ASS!!!

12723

24.4.2003 15:50

Lets celebrate american diversity of "cultures"!

albert 12.?.?.?

HEADLINE: Ancient faiths, modern laws clash over animal sacrifices

BYLINE: Karla Bruner, The Fresno Bee

A stuffed cat still hangs outside Mee Chang's apartment, watching over her children and ready to attack the devil should he dare
wander in again.
A Hmong shaman, or spiritual healer, used the black velveteen feline in a ceremony five years ago in Fresno to help Chang's son, who had turned blue and couldn't breathe. Chang had lost three children in Laos the same way and was not about to lose another.
The Hmong believe that when the devil has taken a person's spirit, the spirit of a cat or dog can scare the devil away. The ceremony worked, Chang says, and living proof is her son and two other healthy children she had after him. For those who don't share the
beliefs of the Hmong, such a practice may seem curious or even strange. But consider this: The use of a fake animal is a compromise of a tradition that for thousands of years has involved the sacrifice of live animals -- chickens, goats, pigs, cats and dogs -- to heal and comfort.
Just as shaman Pa Koua Vang, 75, compromised to help Chang's son, so have the laws of the United States regarding certain religious beliefs. These include the use of peyote by American Indians, the ritual slaughters of animals for consumption by Jews and
Muslims, the carrying of ritual knives by Sikhs and the sacrifice of animals during religious ceremonies by Santeria worshipers.
Such compromises are about tolerance in the name of religious freedom, but just how much Fresno residents are willing to accept such a divergence from their own beliefs was put to the test last month.
Shaman Chia Thai Moua, 48, pleaded no contest Nov. 30 to a felony charge of animal cruelty for sacrificing a puppy on the porch of his Fresno home. He said he killed the dog in April 1994 to help his wife, who was ill for several years.
Many Fresnans expressed anger and confusion about the case after Moua's neighbor reported it to police and Moua and his brother-in-law, Cheng Her, 27, were charged.
The dog's sacrifice "hit such a nerve" with disc jockey Rik McNeil that during his morning program Nov. 30 on KBOS 94.9 FM he said that if he ever saw Moua he would "beat him with a 2-by-4." McNeil, 30, has a Jack Russell terrier named Katie. When he took her to a dog-training class recently, he found people who felt the same.
"They were in shock. A lot of people are angry, but it runs deeper than people can figure out. I haven't the answers. Maybe I'd feel differently if it was my religion," he said.
Freedom restricted?
Moua's case is at the core of a quandary facing the estimated 20,000 to 25,000 Hmong who live in Fresno County. About 80 percent are believed to enlist the help of shamans, said Shur Vangyi, Fresno deputy city manager for Southeast Asian affairs.
Some of the Hmong say their religious freedom is being restricted. Like Moua, they don't u

12731

24.4.2003 19:45

V Čechách se tomu také blížíme

Miloslav Ponkrác 193.?.?.?

Taky je tu dost hysterie ohledně dětské pornografie, i když uznávám, zatím v teoretické rovině, a běžný Čech se na to dívá shovívavě.

Ale třeba teď je navrhován zákon, který by v Čechách učinil trestným dát facku dítěti. A jisté spolky na ochranu dítěte to velmi vítají.

Máme tu už i zákon o sexuálním ovtěžování (mimochodem myslím si, že skutečně potřebný).

Otázka je, co udělá harmonizace zákonů s EU a se zbytkem světa.

12746

26.4.2003 3:00

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Najdete si na Internetu zpravy od zdravotnicke organisace Spojenych narodu a budete prekvapeni,az dojdete k clanku ,kde se rika ,ze zdravotnicka komise vydala knizku pro mladez v Mexiku ve spanelstine ,kde odbornik radi mladym holkam ,aby neprisli do jineho stavu ,tak ,aby pouzivali zvirat ke svemu sexualnimu ukojeni.To neni zert ,to je zkutecnost ,nebot i tady v Australii se obevil diskutujici na radiu National,jez ve treti osobe pozadoval totez.Moralni upadek je obrovskych rozmeru ,ale ,jak se u nas rikalo ,"Ryba ,smrdi od hlavy"!!!!

12841

26.4.2003 12:22

RE: Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské

zizka 212.?.?.?

Reakce na 12841

?????? [překvapení])

12854

27.4.2003 14:17

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské por

tomasgn 62.?.?.?

zkratka amerika - zeme neomezenych blbosti! ale treba se nakonec prestanou i rozmnozovat a bude klid [smích]

12890

28.4.2003 10:01

obvinění z dětské pornografie v USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Když se dovídám, co všechno se v USA sděje, sílí ve mně přesvědčení, že tam vládnou vlci. Pohodicka z Brna.

12954

28.4.2003 16:19

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

pavel b 24.?.?.?

podivejte se do casopisu American Photo, march/april 2000 /slavna fotografka Annie Leibovitz, jeji portret kojici zeny /Jerry Hall and Gabriel Jagger, model and her son/ taky to byla soucast vystavy v corcoran gallery of art ve washington D.C. myslim tato fotka je i v jeji druhe knize a.leibovitz - portraits.obe jeji knihy jsou ke shlednuti v knihovnach, i v chapters bookstore. tu asi nikdo z detske ponogr. neobvini. A. Leibovitz je hlavni sef fotogr. v casopisu vanity fair.

12965

30.4.2003 23:28

RE: Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 12965

>podivejte se do casopisu American Photo, march/april 2000
>/slavna fotografka Annie Leibovitz, jeji portret kojici zeny
.obe jeji knihy jsou ke shlednuti v knihovnach, i v
>chapters bookstore. tu asi nikdo z detske ponogr. neobvini. A.
>Leibovitz je hlavni sef fotogr. v casopisu vanity fair.

mozna ze se mylim neni to proto ze je zidovka!!!!
ha ha ha, stefan

13117

1.5.2003 3:42

RE: Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

pavel balvinpavel (zavináč) hotmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 13117

jo ja to zapomel napsat, ,pan stefan mi to pripomel. je zidovskeho puvodu a patri mezi 20 amer. nejlepe placenych fotografu

13133

29.4.2003 12:03

Ja bych se na nasem miste moc nevytahovala.

Olga Kubová 194.?.?.?

Prvni kroky v kauze policie podnikla v listopadu. Uz v breznu bylo trestni rizeni pravomocne zastaveno. Dovedete si predstavit, jak dlouho by to trvalo nasim OCTR?

A mimochodem - vzdycky, kdyz se objevi nejake zneuzivane, tyrane, znasilnovane ci zavrazdene dite, rve verejnost, k cemu ze mame organy pece o dite. Vzdycky kdyz organy pece o dite projevi nejakou aktivitu a jejich podezreni se nakonec nepotvrdi (neb jen ten kdo nic necini, nic nezkazi a mylilti se je lidske), rve verejnost, jak to, ze si organy pece o dite dovoluji srat se lidem do zivota.

13027

2.7.2003 20:39

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Ať žije Saddám Husajn!

15774

6.9.2003 3:55

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

Peyrak Jofrey (tečka) D (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

To jsou věci na tom světě?! Zakázat! Zakázat, kojit! Jasně! je to perverzní. Dokonce jsem slyšel, že u kojení může žene dosáhnout orgasmu! Tak kde to jsme.? Zavřít a na dlouho. To by jí přešly roupy. Pak taky by chtělo zakázat sahat na pohlavní orgány, svým dětem! To si uvědomuji, že má velikou kliku ta ženština, co minulý týden byla se svým pětiletým synkem na chirurgické ambulanci a NAHLAS před čekárnou plnou lidí, se jala dotazovala lékaře, jakže má správně ošetřovat pindíka, nedávno obřezaného potomka. "Jak mu na něj šáhnu, řve jako tygr!" Silná káva, co?! Asi jsem měl dostát své občanské povinnosti a upozornit na tuto Pedofilní máti, orgány činné v trestním řízení. Odporné bylo už to, že ta osoba, jistě coura, byla [nechutně] atraktivní. Sexy, krátká sukně a každý si mohl představit i co měla pod blůzkou, Napnutá že klidně mohla povolit a… Rozptylovalo to všechny pacienty. Dokonce se tak vystavovala, že kolegy z práce si zapomněl v čekárně berle. A tak chudák dítě… S takovou nechutností. No to je přeci jasná známka deviace. No néé?! Jo, taky by stálo za úvahu, vyřešit legislativní cestou zákaz souložit ženám, které jsou těhotné. To je vlastně nejohavnější forma pre-pedofilie! "Dítě" je tak v přímém kontaktu s pohlavními orgány muže i ženy, a to ve fázi sexuálního vzrušení, končícího i orgasmem, většinou muže, který tak svou zvrhlou touhou ovlivňuje zdravý, psychický a fyzický vývoj zatím nenarozeného, ale dítěte. Fuj. A poslední hnusotou je případ, kdy si několik dospělých různého pohlaví ke svým zvrácenostem vezmou dítko.... Popravit! Půjdu je udat.Ta takové, jak se pořád kroutí a ukazuje se... To dělali a bylo jich hooodně! A chudák dítě ...Tak tři měsíce přijde na svět a.... uvidí zvěrstva... Už teď s ním dělají psí kusy!!! Pak přijde kojení, čůrání, hlazení, líbat ho budou... Vždyť nic jiného nebude... nevím, nevím...a protože NEVÍM, tak raději prudím.

19160

4.12.2003 11:51

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

Dony donatelo (zavináč) email (tečka) cz 212.?.?.?

Jsou to zkratka jelita. Blbost se tam misi s pokrytectvim.

22455

16.11.2004 15:13

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské por

stin 213.?.?.?

No, ja osobne skoro nemam slov...
Moje zkusenost s Amerikou bohuzel rika, ze to je fakt mozne...

ad povl: nemluvi se o soucasnych emigrantech [smích] na to jsme prece jenom kapanek mladi, abychom byli tim povlem, z nehoz pochazeji soucasni "rodili Americane" [smích]

stejne tak urcite ne kazdy Amik je magor, denunciant a zakomplexovany uchyl... zel, tamejsi podnembi tomu preje [pláč]

BTW na Slovensku pry ted prosel nejaky striktni zakon proti drzeni detske pornografie (vim jen z doslechu, jeden znamy je pravnik)
To jako vyhodej z knihoven Lolitu? A z galerii nektere stare obrazy?
Fakt nevim...

30223

22.11.2004 21:34

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

[překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení]
Je videt ze spoustu lidi v ty americe asi nema co delat kdyz se zabejvaj kravinama.Tam aby se clovek bal utrit sve dite po koupely jinak je snad uchyl akorat nechapu proc se rika ze v americe je svoboda podle toho co tu ctu tam je snad jeste bneco horsiho nez KOMUNISMUS.

30225

17.3.2005 12:34

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

karel 160.?.?.?

Humus největšího kalibru. Jsou za štěstím a takhle musí trpět. Proč mi to začíná řpipomínat Orwella nebo rovnou Nacisty? Pálení čarodějnic za dětskou pornografii. Ty vole, ti Amíci by potřebovali upálit všichni. Kokoti.

30348

29.3.2005 11:52

Obrázek kojící matky vyvolal obvinění z dětské pornografie

Ludeczech Ludeczech (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Vážení přátelé, je opravdu něco takového možné ve 21.století..? Na jedné straně stojí americké slaboduché filmy kde se lidé vysvlíkají z kůže, filmy kde krev, brutálnost a násilí - věci tak odporné našemu světu, avšak (i vlivem právě takovýchto filmů) bohužel příslušné našemu světu, kde se řezají hlavy stříká krev a dějí jiné věci....a na straně druhé stojí sex, láska, něžnosti...Co z těchto dvou věcí patří k životu..? S kterou z těchto věcí se v životě potká každý z nás..? KAŽDÝ ? Není lepší film kde se na důkaz lásky dva milenci pomilují...?Každý to dělá...(Alespon soudě dle mojí osoby - já se s přítelkyní miluji - nestřílím jí do hlavy!) A pokud je to samozřejmě vhodným způsobem prezentováno - proč je to špatné?Myslím že není a stejně tak se mi zdá naprosto absurdní že vlnu pobouření vyvolá vypadené prso Janet Jackson nebo kousek prsního dvorce matky kojící své dítě !!!! To je špatné ? Co potom filmy hry a jiné věci kde se děje přesný opak násilí, krev brutalita....! Stát a země ve které se může odehrát něco takového, kde se toleruje brutální náslií a zakazuje jemná sexualita - ba dokonce nazýval bych to erotikou - nikoliv sexualitou - (a ať mi někdo zkusí říct že obnažená prsa jsou pornografie), vypovídá sám o své vlastní inteligenci. A pokud to tak v severní americe mají, jsou to banda tupců.Divým se že tu matku za to rovnou demonstrativně neupálili.

30360

30.7.2005 11:59

Nepřekvapuje mne to,

Vokouns VOKOUNS (zavináč) atlas (tečka) sk 85.?.?.?

bohužel jsem pracoval velmi dlouho v kolektivu tvořeném středostavovskými občany U.S.A., a co vše jsou tito jinak hodní a upřímní lidičkové schopní považovat za pornografii, to člověk nestačil koukat. Ad kojení, náš syn Timotheos byl kojen 17 měsíců, naše dcera Anastasia byla kojena 18 měsíců. Podle lékařů je vhodné kojení až do dvou let, posiluje to imunitu dětí, a hlavně je to dnes na základě spousty výzkumů chápáno jako nejlepší prevence rakoviny prsů. Znal jsem rodinu z U.S.A. (ale žili v Evropě), kde byla holčička (na základě lékařské indikace nějakého střevního problému) kojena skoro do tří let. http://sweb.cz/Vokouns.House/

30463

Tuto stránku navštívilo 7 681