Diskuze k článku
Co je to juvenilní justice
Příspěvků 26
S textem článku plně souhlasím, až na jednu věc. Homosexuálové mohou mít děti vlastní. A to hlavně ze své biologické podstaty. Sami se rozhodli, že děti mít nechtějí. Tak nevidím důvod na jejich stěžování. Kolik běhá po republice lidí, kteří se svobodně rozhodli, že děti mít nebudou např. z důvodu kariéry. Stěžují si snad a běhají po ulicích pomalovaní jako šašci? Neběhají.
Článek hodnotím velmi dobře, ale ten úvod... Kdy naposledy byla autorka se na odkazovaný web podívat? Před kolika lety? Už rok a půl se tento web Nikolajem Levašovem nezabývá, nezabývá se ani esoterikou. Náplní je především KOB - koncepce společnosti a věci s tím spojené.
28.8.2013 9:31
Dnešní základní princip společnosti to je příživnictví.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Položme si otázku, jak vlastně probíhají finanční toky úřednických příživníků:
1- Vznikne námět.
2- Vznikne zákon.
3- Vznikne úřad.
4- Vzniknou privilegovaní příživníci.
5- Úředníci spolu s privilegovanými příživníky "zacyklí systém".
Naskýtá se otázka: Privilegovaný příživník dostane na třeba tři cizí děti 30 tisíc měsíčně. Kdo by to nebral, zájemců se určitě najde víc než jde vybrat. Kdo je vybrán? Samozřejmně kdo dá úředníkovi víc do kapsy. Tato absurdní korupce bují nejen v juventilní justici, ale prakticky dnes všude. Existují dokonce specializovaní právníci, kteří neustále vymýšlejí nové náměty, a navrhuji přo ně zákony do parlamentu. Přiživí se výhodně a dlouhodobě všichni. Tato úřední rakovina spojuje jako armádu proti lidem, kterému měla původně sloužit například zdravotní a sociální pojišťovnu přímo se zainteresovanými exekučními úřady, kterým sdělují data o plátcích / neplátcích/ banky, a exekuční úřady si najímají na špinavou práci nejen místní, ale i cizí zločince / albánci, čečenci, cikáni.../. A nebo nemocnice- zdravotní pojišťovna- ústav důchodového zabezpečení- pohřební služby- transplantační služby. Všichni jsou to jedna kriminální rodina.......
1.9.2013 14:13
RE: Dnešní základní princip společnosti to je příživnictví.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?
Reakce na 295075
Zažil jsem na vlastní kůži.
"Soudní znalkyně v oblasti psychiatrie" na žádost policie (nebo někoho jiného?) vygenerovala posudek, na základě kterého požadovala "ústavní léčbu" !!! S nuceným použitím psychofarmak !!!
Tento likvidační "odborný posudek" splácala po hodinovém rozhovoru !!! 10 až 20 obecných otázek na moji minulost. Kontext a souvislosti ji nezajímaly, z mých odpovědí si vytvořila vlastní !!!
Po hodině mě vyhodila, s tím že v čekárně má dalšího "klienta".
Po měsíci se ten nesmysl snažila u soudu obhajovat i za cenu toho, že mě tou "ústavní léčbou" připraví o všechen majetek. (Bydlím v podnájmu a momentálně mám problémy s placením nájmu - díky exekuční a feministické/juvenilní mafii).
Je jen náhoda, že měla "Chazarské" příjmení a že jako hlavní argument uváděla, "že si dělám seznam lidí, kteří mi ukřivdili" (po důvodu nepátrala).
Tihle "boží zmrdi" kvůli pár tisícům za "znalecký posudek" udělají skutečně cokoli.
Nebo je to ze strachu z toho, že jim za to co dělají, ten jejich "Bůh" zase nakope prdel?
2 miliony exekucí = 2 miliony lidí kteří je nenávidí. 2 miliony lidí, kteří čekají na nového "spasitele"....
2.9.2013 22:16
RE: Dnešní základní princip společnosti to je příživnictví.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
Reakce na 295348
Je to o tom, že znalkyně se musí chovat tak, aby ještě od soudu vůbec někdy nějakou zakázku dostala. Podobné je to s právníky. Jsou případy, které ani nejostřílenější právník nesmí vyhrát. Jinak jej dotyčný soudce nenechá vyhrát už nikdy nic. Vítejte v demokracii. Už tady někdy někdo měl pocit, že jeho advokát musí být naprostý idiot? Tak to bylo ono.
z té obrovské míry kolaborace, ať jsou to zmínění úředníci na sociálkách, revizní lékaři vytvářející z beznohých zdravé či zakuklenci mlátící slušné lidi, kteří jen nejsou spokojeni s negativními jevy naší společnosti.
Děkuju, že jste napsala takovéto vysvětlení. Nepochopení a spokojené "chrápání v iluzi" totiž potkalo i mě.
Na Levanetu (který už nemá s Levašovem nic společného a nyní je to z mého hlediska jeden z nejkvalitnějších informačních webů) vyšel hned z kraje roku článek o "chudácích českých dětech". Reagovala jsem dost pobouřeně - že autor zveličuje, děsí, nechápe, nerozumí - a že je vlastně moc dobře podporovat pěstouny. Jenže... každý reagujeme (usuzujeme, hodnotíme stav, děláme závěry) jen podle míry informací, které máme. A já zjistila, že informace o tom, co se děje, vůbec nemám.
Začala jsem si hledat sama a zjišťovat souvislosti - a to hlavně proto, abych dokázala, že se autor článku mýlí. A výsledek byl strašný... Nejen, že jsem zjistila, že se mýlím já sama, ale také to, že článek je vlastně velmi mírný a nepopisuje surový "stav věci". Jak je to všechno načasované a těsně provázané právě s propagací homosexuality, se snahami o legalizování pedofilie (i jiných úchylek), že za tím stojí jak "zájmy homolobby", tak svět "velkého byznysu". A hlavním "efektem" je vydíratelný biologický rodič (vlastně rukojmí), kterému zůstane veškerá zodpovědnost za výchovu, ale budou mu odebrané možnosti, jak ji vést a sám korigovat. Prostě se z jeho dítěte stane "věc veřejná".
A jelikož ty "státní metody" jsou už dneska velmi "pružné", rodič se stává bezbranným proti zvůli státní moci.
Prosím ostatní, aby se dříve, než udělají nějaký závěr, porozhlédli "okolo". Případů je spousta a dneska i u nás - nemusíme hledat jen v zahraničí, kde je situace mnohem horší.
Už první zděšení jsem zažila při zjištění, že dnešní sociálka skutečně vůbec neposuzuje komplexně zázemí rodiny (tj. včetně funkčnosti, vztahů, výchovného prostředí), ale zajímá ji jen hmotné zázemí. A vše to záleží jen na "posudku/úsudku" nějaké "socprac" a ne odborníků. Důvodem pro "problém" tedy může být i to, že se vaše děti dělí o jeden pracovní stůl a socprac usoudí, že tím "trpí".
Takže skutečně může docházet k absurditám, které jsou v článku popsané - tj.: "Máte zvíře? Špatně - přenáší nemoci. Nemáte zvíře? Špatně - zanedbáváte emocionální rozvoj."
Všechno se to schovává za "práva dítěte" a kdesi cosi. Prvním právem dítěte je "nepoškozeně" vyrůst v dobře fungujícím sociálním prostředí (tj. hlavně emocionálně, s rozvíjejícími podněty). A jaké podněty poskytuje současné nastavení společnosti? Stačí už jen ty hrůzy, vydávané za "dětské pořady", vkus i sluch ničící "dětské písně", lži v učebnicích, neřešená šikana na školách - a můžu skončit u "sexuální metodiky" nebo pohádek typu "jak se princ oženil s princem".
28.8.2013 14:23
až na homofobní konec s příspěvkem souhlasím
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
i já bych předpokládala, že pěstouni, jako náhrada rodiny, by měli působit hlavně u dětí, které jejich vlastní rodina nechce či nemůže opatrovat (zdravotní znevýhodnění), ostatní děti by se měli urychleně vracet domů případně jít k adopci. Jiný postup mi přijde jako kradení dětí a nepomáhání těm, které pomoc potřebují
a mám dojem, že pisatelka, ač s ní v lecčems souhlasím, je mírně řečeno emočně excitovaná a tím i neobjektivní. Na sociální pracovníky se dívá jako na malé Hitlery s neomezenou pravomocí rovnající se skoro bohu. Nevím, jak je to v případě sociálních pracovníků, ale pracuji na podobné pozici v jiném oboru a mohu říci, že pravomoci řadových pracovníků jsou spíše malé. Vše musí jít podle zákona, vše je napadnutelné a proti rozhodnutím se dá vždycky odvolat. Mohu z praxe říci, že odvolatel má velkou šanci, že bude rozhodnutí buď zrušeno nebo zmírněno. Divil bych se, kdyby to bylo u sociálních pracovníků jinak. Zákony jsou, jaké jsou a umožňují mnohé výklady a v tom se právníci umí vyžívat. Z práva se pak stává spíše právničina a o podstatu už mnohdy tolik nejde.
Vono to je jinak a to neni dojem ........ A vubec proc by se sporadanej clovek kterej se vo svy deti radne stara mel vodvolavat a dovolavat spravedlnosti a jeste za to platit - (von Court House Industries ani v ceskym krateru neni zadarmo) - jen proto ze se najde mentalni zkurvenec kterymu na vas a vasi rodine neco vadi a tak vohledne vasich deti a jak je vychovavate vas lhave na socialce jen pomluvi me furt muj mozek nebere. Paragraf v ceskym krateru se nepta jestli udavac - v dnesni dobe uz i ten anonimni - udelal na socialce prohlaseni zakladajici se na pravde a tak jestli Vy vopravdu zastavate pracovni pozici tak jak tu tvrdite musite vedet, ze akci eraru na zaklade krivyho vobvineni vzdycky nejvic vodserou ty deti!
Podle kterého zákona? CO čeká sociálního pracovníka, když se rozhodne, že napíše lživý posudek? Předem děkuji za odpověď.
Jo, a ještě k tomu odvolání. Představte si, že máte půlroční mimino. Někdo vás napráší na sociálce, že vás slyšel, jak tvrdíte, že to dítě jednou podřežete. Vleze k vám socprcka, vy ji vyhodíte s odkazem na čl. 12 LZPS, ona podá návrh na PO, soud první instance vyhoví, vy se odvoláte. A čekáte. Měsíc, dva, tři... Po půl roce vám dorazí od nadřízeného soudu, že PO se na základě vašeho odvolání zrušuje (právnický terminus technikus). Z vašeho do té doby kojeného miminka je chodící roční batole, které vás nezná. Nebo druhá verze, vaše batole přiroste k srdci pěstounům a ti se jej nechtějí vzdát, sociálka je na jejich straně, pracovnice si vzpomíná, jak jste byl drzý. Takže ještě před pravomocí rozsudku odvolacího soudu dá PO nové. Se stejnou argumentací jako v prvním případě, soud se ani nenamáhá oba návrhy porovnávat - socprcky totiž mají před soudem vždycky pravdu. A znova dokola. Žádáte styk a doufáte, že během řádného líčení se vše vyjasní. Sociálka tvrdí, že styk není vhodný, protože vaše dítě k vám nechce a je setkáváním s vámi traumatizováno. Soud navrhne vyšetření znalcem z oboru psychologie, který názor sociálky potvrdí (jak jinak, když má nastudován váš spis) a navíc přiloží, že jste labilní (a kdo by nebyl, když mu vezmou dítě) a tudíž coby rodič nevyzpytatelný, což poznal podle toho, že jste nakreslil strom velmi ledabyle, narozdíl od pěstounů, kteří jsou happy a OK a navíc berou love od státu a můžou si dovolit platit 3+1 zatímco vy žijete ve 2+0, navíc odmítáte spolupracovat s institucemi, jste drzý a arogantní. Otázka za sto bodů následuje; jaká je pravděpodobnost, že vám soud dítě vrátí?
Neviem ako je to v Cechach, ale na Slovensku uz mame uradnicku, ktora sa spravala ako boh, odobrala 2 deti, zial, zaver nie je taky vesely ako ho opisujete vy.
Jedna vec su vase predstavy a druha vec je realita (spravanie uradnicky, rozhodnutie sudu, spravanie ministra, ...)
pozrite si video, ktore je sucastou tohto clanku
http://www.magnificat.sk/2013/07/tv-orol-temna-moc...
http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.pht...
http://wikipedie.blogspot.cz/2010/07/veronika-koco...
http://dialog.ihned.cz/c1-53176510-vedu-se-statem-...
http://respekt.ihned.cz/c1-36264050-unest-dite-je-...
- nejvíce mě baví, jak se mnozí snaží nám namluvit, že agenda JJ přichází teprve s novelou zákona o sociálně právní ochraně dětí a honí politické body na tom, že proti ní brojí. A kolik se najde pitomců, kteří jim to baští.
Prvním krokem je vyklepnutí otce ze hry.
- Maximální výživné - často likvidační, nebo dokonce větší než příjmy minus minimální životní náklady. Takže dětem skutečně už nemáte co nabídnout!
- Pravidelná ponižování před soudem, v podstatě každý rok. Vylhaná obvinění o "zaručených černých příjmech", žádné důkazy, a vyhrožování horentními pokutami za "maření soudního procesu" když důkazy požadujete. Nebo i za to, že na ty lži chcete jen reagovat!
Nejspíš cílené působení na "mužskou ješitnost", protože chlap, kterému každý rok před dětmi "nakopou prdel", o ně téměř určitě skutečně ztratí zájem.
- "Podmínka" za neplacení výživného, udělená v neveřejném jednání, ke kterému vás ani nepozvou. A na odvolání a sehnání deseti tisíc na právníka vám dají týden od převzetí úřední obálky.
I kdyby se pak něco stalo s matkou a nemohla se o děti postarat, tak děti už nelze svěřit do péče člověku se zápisem v trestním rejstřiku!
- Uvěznění, pokud na to výživné skutečně nemáte. Údajně třetina všech uvězněných!
- Důsledné aplikování "presumpce viny".
- Téměř 100% nasazení žen proti vám. Se všemi důsledky které to přináší. Například citlivost na jistá témata. Nebo rozdíly v "zapojení mozku", psychyce, způsobu myšlení, cítění, prožívání, ...
No tak Petr Kramný to v Egyptě vše vyřešil. Zavraždil manželku i své dítě a má od manželky i budoucích alimentů pokoj.
Juvenilní justice je nebezpečná,taky mám obavy z jejího zasahování do života rodiny a výchovy,ale tento článek vyjadřuje absurdní názory autorky absolutně neseznámené s problematikou náhradní rodinné péče u nás.Do pěst.péče se nedostávají zdravé,inteligentní,malé,milé,poslušné blonďaté a kudrnaté holčičky odebrané z fungující pouze alternativní rodiny.Dětské domovy,koj.ústavy a ústavy soc.péče jsou plné dětí zdravotně,etnicky znevýhodněných,postižených tělesně či mentálně,deprivovaných,týraných,pak jsou tam sourozenecké skupiny...většina dětí byla rodiči odložena,menší část odebrána pro zanedbávání či týrání.Zdravější právně volné děti s relativně dobrou prognózou jsou umísťovány do adopce.Pěstoun si děti nevybírá jako housky na krámě pouze uvede,na co si troufne-má doma hodně schodů a bolavá záda=nezvládne dítě na vozíku,má malé děti=nezvládne agresivního puberťáka,má doma několik zvířat=nemůže přijmout dítě s alergií na zvířecí srst,pěstounka je zdrav.sestra=zvládne i složitější postižení,pěstouni jsou sportovci=zvládnou hyperaktivní dítě apod.Pro každé dítě se vybírá ta nejlepší rodina,která by se pro něj hodila z žadatelů.My máme v pěst.péči 2děti,obě odložené bio rodiči po porodu,jedno postižené ve stupni ZTP/P,druhé zdrav. a etnicky znevýhodněné,obě k nám přišly silně deprivované.Rozhodně nikdo nebránil bio rodičům se o děti starat ani zajímat,naopak byli podporováni v zájmu úřady i pomáhajícími organizacemi,přesto své děti odložili(jsme vděčni,že dětem dali šanci na pěkný život,vážíme si jich za to,že dali dětem život místo potratu) a nikdy nenavštívili.Nekydejte špínu na pěstouny-znám mnoho pěstounů,kteří se za nezodpovědné,mnohdy ani zodpovědnost nechápající rodiče pečují o děti nevidomé,neslyšící,ment.,tělesně či kombinovaně postižené,autistické,psychiatricky nemocné...to,že některé ty děti vypadají na první pohled dobře nic neříká o jejich diagnózách a traumatech.Neznám žádného pěstouna,který by kradl bio rodičům děti,návštěvy bio rodičům umožňují a když se výjimečně dá původní rodina do pořádku a má zájem o dítě,tak je vrátí.Většina pěstounů se o děti stará i v dospělosti,kdy už ze zákona k nim nemají žádné povinnosti-prostě je mají rádi.Proč, pokud některým z Vás se líbí nynější ohodnocení pěstounské péče a podle Vás pohodlný život pěstounů do toho nejdete taky?
Pokud se programy juvenilní justice nezastaví, čeká nás podobný vývoj jako v zahraničí. Přečtěte si Adopce po americku je ve sloupku vpravo s názvem ve zkratce. Jak hrůzný je to program se také dočtete na: The times of India.indiatimes.com Stal se z toho odporný kriminální byznys, který se rozrůstá. Jsou to ty nejohavnější zločiny páchané na dětech.
Celý článek je popisem SOUČASNÉ - hrůzné skutečnosti.
S jednou zásadností ale souhlasit nemohu - justice Vás bez důkazů neodsoudí ...
Autorka
1. - není muž
2. - při svých dětech asi ještě nebyla před soudem
Právě naopak : justice (- řízená komunisty) programově odsuzuje a vězní prokazatelně nevinné !
Podklady ? K213
že zatímco narazit třeba na medvědici s medvíďaty je vošajstlich lidé se nechají zastrašit cárem papíru. Prostě by mělo platit "Šáhneš na dítě, zlomím ti pařátu ouřado zastlanej"
Musím autorku zklamat. Hrozba odebráním dětí byla komunistickými úřady používána běžně... A bývala i realizována...
Dobrý den paní Trávníčková, dnes jsem si přečetla Váš článek a vyjádření o juvenilní justici a k tomu jak to funguje u nás v ČR. Ráda bych Vám touto cestou nabídla mou autobiografickou knihu o nezákonné adopci z let 1974/75, kterou jsem si vydala na vlastní náklady a mám ji v prodeji pouze u sebe, v obchodech není zatím k dostání pouze v knihovnách k zapůjčení. Je pod názvem Už nejsem Tvá dcera aneb Upřímná zpověď životní cesty adoptovaného dítěte. Jsem tedy autorkou zmíněné knihy a představitelkou děje nezákonné adopce. Začínám psát druhou knihu, kde se více zaměřím na práci úředníků, na legislativu a mé zkušenosti s nimi. Před měsícem jsem dostala vyjádření z kojeneckého ústavu, že jsem nikdy ústavem neprošla a v porodnici nezákonně skartovali mou zdravotní kartu a porodopis, za což se mi omlouvají s tím, že ví, že porušili zákon (tedy oni ne, ale bývalé vedení nemocnice). Jako kojenec jsem šla okamžitě z porodnice lidem, kteří dostali pouze do ruky kus papíru zaštítěný právě kojeneckým ústavem, kde měli převzít nezletilou, narozenou beze jména. Než mi byl rok, tak ten měsíc osvojitelé požádali o nezrušitelné osvojení, během 21 dnů bylo vykonáno, bez patřičných dokladů jako je souhlas bio rodičů s adopcí, s rodným listem dítěte, zkrátka chtěli nejmenovanou Vránovou a dostali Helgu Vávrovou. Vše se nyní řeší již u Ústavního soudu, vyvolala jsem precedens a svůj příběh jsem poslala i do parlamentu a na jiná místa, která by mohla změnit legislativu. Stále věřím, že se něco podaří předělat a změnit. Nedělám to jen pro sebe, mně už to dětství nevrátí, ale dělám to i pro další odložené děti, ať už chtěně odložené či násilně odebrané či odcizené (jako jsem to měla já) všichni ví, že má adopce byla „velký podvod a obchod“. Všem je to moc líto, ale to stále nic neřeší. Vím, že nejsem jediným takto adoptovaným dítětem, že jsou daleko i horší případy, ale jsem první, kdo veřejně proti tomu vystupuje, a vím, že se další lidé přidají, už se tak děje. Ještě jednou Vám moc děkuji za Vaše vyjádření a názor, určitě budete mít možnost se dozvědět, jak celá kauza dopadla. Bude druhý díl knihy a možná i média něco opět zveřejní, dne 18.9.2013 pan Klíma natočil o mé adopci reportáž na Vlastní oči. Přeji Vám nejen příjemnou adventní neděli, ale také i nadcházející vánoční svátky Martina - Helga Scharschmied
Web . www.zivot-bez-zavislosti.com
na konci mne však překvapilo Vaše konstatování o tom jak Vám osobně muži vyhrožují poštváním sociálky proti Vám. Nějak mi to přijde neskutečné. Můžete to trošku rozvézt? Kolik mužů to je? Každý? Každý druhý? Vyhrožují již místo pozdravu, nebo čekají na záminku?
Třeba já žádné ženě nikdy nic takového nesdělil a ani mne dosud nenapadlo že bych o tom kdy uvažoval. Pro pořádek doplňuji že jsem na tom stejně i v případě jiných mužů, dětí, zvířátek, prostě celého zbytku vesmíru. Také v těchto případech jsem nehrozil poštváním sociálky s výsledkem odebrání dětí/vykázání za podezření z DN/odebrání mláďat/atd.. . A jsem považte ta hrůza muž!
Působí to na mne tak, že jdete po ulici a jste zamyšlená, neusmíváte se. I tu se k Vám přitočí sluníčkový muž a s úsměvem Vám sdělí že máte být milejší, nebo Vás oznámí na ministerstvu pravdy a lásky.
Nebo že by ještě drsněji?
Jste v práci a pracujete až se z Vás kouří a zavolá si Vás šéf který se zrovna jako obyčejně nudí, aby jste si dala od práce pauzu a vykouřila jemu... jinak na Vás pošle sociálku...
Ani jedna z uvedených variant toho jak to asi je, ani z dalších co mne napadly se mi nechce uvěřit že by mohly být pravdivé, nebo jen se blížit realitě.
Dnes 19. února se měla uzavřít a projednávat za přítomnosti Inspekce MV advokátky JUDr. Rejžkové a pana Krakmného jeho stížnost na zbití pana Kramného vyšetřovatelem po jeho zatčení. K jednání nedošlo, protože pan Kramný leží v kritickém stavu na ošetřovně vazební věznice. Údajně s křečemi na které dostal velkou dávku uklidňovacích léků (sedativ). JUDr. Rjžková žádala, aby jí jejího klienta ukázali. To jí nebylo dovoleno!!!! Včera navštívila pana Kramného jeho matka a pan Kramný byl v dobré pohodě a těšil se dobrému zdraví. Musí pan Kramný ve vězení zemřít?
Tuto stránku navštívilo 6 062