Diskuze k článku
Jak to bude s placeným obsahem
Příspěvků 48
Ja to vidim asi takhle:
Pan Stwora si uvedomil, ze drtiva vetsina ctenaru, at uz s jeho nazory souhlasi nebo ne, platit nebude. Rovna se konec Zvedavce.
Takze nova varianta:
ctenari zustanou, platit nebude skoro nikdo. Pan Stwora otiskne antisemitisticky nebo proti-americky clanek. Osobni utoky a pindy jeho priznivcu budou v diskusi otisteny.
Opacne nazory nekdy ano, nekdy ne. Podle libovule pana cenzora. Skoro jako doposud, jen pan vydavatel bude mit dalsi vymluvu: neplatis - drz hubu.
At zije svoboda slova
Pane Stwora, mam pro vas vyzvu: jestli nejste "chicken", zustante u te prvni varianty. Vsechno za penize !!!
Aspon poznate, jestli vsechno to vase usili za neco stoji, nebo jestli z vas maji lidi akorat srandu........
svoboda slova by byla vetsi, staci zaplatit a muzete si pindat co kdo chce a mate argument - platil jsem, tak cenzore drz hubu.
Chce-li Mikin variantu jedna tj. platit vsechno, zda se mi, ze to chce proto, aby tento web zanikl, zmizel nebo byl alespon nepristupny vetsine obyvatel, protoze jest mu trnem v oku. Nelibi-li se mu, ze ma platit, muze si udelat vlastni web a tam davat svoje nazory zdarma, v tom je kouzlo internetu.
Varianta dve je dobra, zvysil bych omezeni z 24 hodin alespon na tri dny az tyden. Den si pocka kazdej.
Taky pocitacovou poradnu bych neuzaviral dotazum zvenci, protoze dotaz zajimavy pro platice muze byt i od externisty. Zruseni cteni odpovedi bych zanechal, jako motivace pro neplaticiho tazatele by pak mohlo byt zaslani odpovedi i na jeho emajl.
obe varianty vyzeraju paradne smiesne a su podla mna dost nezmyselne!na mieste p. stworu by som radsej nemaril energiou na sprostosti ale sa snazil zohnat financie inym sposobom!
Podle mne je zvedavec za penize drahy..sorry!Kvalita projevu se kristalizuje prave temito spekulacemi.Penize ,nebo nic!Platit,nebo necist.Osobne jsem pro to druhe,vubec nemam nic proti "Zvedavci" jen se mi nelibi,styl.Kdyz na neco nemam tak to proste nedelam.Pokud jsem fanda a mam to jako hobby,pak neni co resit!
22.4.2003 7:42
Jak to bude s placeným obsahem
Petr Hlaváč sokolik01 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?
S tou druhou variantou souhlasím. Stejně čtu jen články, do diskuzí moc nepřispívám.
a co tak vlozit reklamu? Mista je dost...
Vladimire, jsem zvedav jak dlouho budes mlatit tu samou rejzi. Kazdemu snad je jasne, ze nezbyva nic jineho, nez aby jsi sel pracovat. Toto je vlastne BB (buletin board) a nebo take mucholapka na blbce. Je mozne, ze za 1/2 roku ti jeste nedoslo, ze tve prelozeniny nebo naprosto vyvracene uvahy ctou hlavne dusevne postizeni jako jsi ty? Tvoji oblibeni prispivajici Nohejl, Peleska, Stefan, Albert,vlastenec Valtr. Jsou urcite v jednom blazinci, jestli ne na jedne cimre. Nam Milovi, Mikinovi, Brnakovi, Emilovi, Easttraderovi a v posledni dobe Graham Murt take Jirine Kokesove a dalsim, rikas ubozaci, kteri se nevzmohli na solidni argument. Uz se tesim az ty jednou napises solidni clanek natoz argument. Chvilku se jeste placej a pokud napises neco solidniho, klidne ti to napublikuji na nezvedavce zdarma tam si to urcite par tvych ctenaru precte ale musis jim dat opet link na http://domov-trampu.home.attbi.com
22.4.2003 9:22
RE: Jak to bude s placeny´m obsahem
Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
Reakce na 12529
>..... rikas ubozaci, kteri se nevzmohli
>na solidni argument. Uz se tesim az ty jednou napises solidni
>clanek natoz argument.
===============================================
Naprosty souhlas Barone.
Me Stwora nejvice dojal, kdyz me jednou za prispevek o volbe prezidenta pochvalil. Ze pry "pisu k veci".
On s tim prispevkem totiz zcela vyjimecne souhlasil. To je takova srandovni logika. Kdyz mu nekdo leze do prdele, tak "pise dobre a k veci". Kdyz s nim nekdo nesouhlasi, tak "neuvadi zadne argumenty", "nepise k veci" nebo dokonce "kvoka".
Tahle neschopnost naslouchat jinym privedla redaktora a s nim i cely Zvedavec tam, kde je ted. K sireni neuveritelne tupe a primitivni propagandy proti nejruznejsim mensinam a americke demokracii.
Tenhle jeho posledni clanek navic ukazuje, ze pokud na tom neni schopny nic vydelat, je ochotny to klidne delat dal za penize sve manzelky........
22.4.2003 16:05
RE: Jak to bude s placeným obsahem
stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?
Reakce na 12529
>Vladimire, jsem zvedav jak dlouho budes mlatit tu samou rejzi.
>Kazdemu snad je jasne, ze nezbyva nic jineho, nez aby jsi sel
>pracovat. Toto je vlastne BB (buletin board) a nebo take
>mucholapka na blbce. Je mozne, ze za 1/2 roku ti jeste nedoslo,
>ze tve prelozeniny nebo naprosto vyvracene uvahy ctou hlavne
>dusevne postizeni jako jsi ty? Tvoji oblibeni prispivajici
>Nohejl, Peleska, Stefan, Albert,vlastenec Valtr. Jsou urcite v
>jednom blazinci, jestli ne na jedne cimre. Nam Milovi, Mikinovi,
>Brnakovi, Emilovi, Easttraderovi a v posledni dobe Graham Murt
>take Jirine Kokesove a dalsim, rikas ubozaci, kteri se nevzmohli
>na solidni argument. Uz se tesim az ty jednou napises solidni
>clanek natoz argument. Chvilku se jeste placej a pokud napises
>neco solidniho, klidne ti to napublikuji na nezvedavce zdarma tam
>si to urcite par tvych ctenaru precte ale musis jim dat opet link
>na http://domov-trampu.home.attbi.com
mily barone, o tom blazinci a spolecnem miste na cimre ti davam za pravdu. jen je tam treba dosadit jmena te druhe skupiny jak uvadis!
(cituji "nam, milovi, atd........"
stefan
22.4.2003 19:41
Uklidnete se Barone,
Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?
Reakce na 12529
"ctou hlavne dusevne postizeni jako jsi ty?"
Uklidnete se Barone a nesnazte se generalizovat. Stejne dobre muzu rici ja, ze dusevne postizeny jste Vy, a bude to mit stejnou vahu jako Vase tvrzeni. Treba i dusevne postizeny jsem, ale co ostatni ctenari, kteri se rozhodne neomezuji jen na par Vami vyjmenovanych osob?
Dan
22.4.2003 19:44
Dusevne postizeni
Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?
Reakce na 12529
Hm, a abych nezapomel Barone, jak je videt, ctete je i Vy.
Dan
24 hodin zpoždění.
Čtu příležitostně, třeba jednou za týden, nebo tak.... tohle mě netrápí ani trochu.
K dispozici budou pouze články vydané v posledních šesti měsících.
Neva, zajímavosti si stejně stáhnu.
Nebude zobrazena ikonka pro odeslání článku poštou, ani ikonka pro tisk.
Ať. Copy/Paste to řeší. A navíc stejně posílám jen odkazy.
Neplatící čtenáři mohou přispívat do diskuze, ale jejich příspěvky budou podléhat mé cenzuře (moderování).
S tímhle problém nemám...
Nebude možno nechat si zasílat nové články e-mailem.
Tohle je mrzuté, ale co se dá dělat.
V rubrice inzerce mohou neplatící čtenáři číst,ale nikoliv podávat inzeráty.
Tady je nějaká inzerce? Jej, ani nevím .
V rubrice Počítačová poradna bude viditelná pouze otázka, ale nikoliv odpověď.
Nějak špatně se koukám. O tom taky nic nevím. )
V téže rubrice nebude možno pokládat otázku.
Já su od "fochu", tak tohle prostě nepotřebuju. .
V rubrice Krátké zprávy nebude možno přidávat vlastní komentáře.
Přežiju .
Aneb jak si zachovat tvář.
Hlavní devizou Zvědavce je fakt, že je dělán jako hobby. Proto mu lze odpustit i nejrůznější úlety. Ve variantě "peníze nebo nic" by došlo k té druhé možnosti a počet návštěv by klesl na velice nízké hodnoty, takže by se začaly vkrádat kacířské myšlenky, zda to má smysl.
V téhle variantě může pan Stwora stále tvrdit, že má vysokou návštěvnost a nějaké peníze k tomu. (A kdyby chtěl,...)
Na Vašem místě bych měl trochu obavy, že se stanu otrokem svých abonentů, kteří budou za svých pár korun přece jen něco očekávat a já se nebudu schopen či ochoten podřizovat jejich tlaku.
Vladimíre, proboha, placený Zvědavec by měl být zaveden co nejdříve! Jsem přesvědčen, že zástupy géniů (viz některé příspěvky ve zdejší diskusi)by se vrhly na oficiální média a byl by klid! Neočekávejte, že zpoplatnění Vám zde většina odsouhlasí, ale byl bych v klidu. Jsem pro poplatky a větší množství článků! Tento postup se mi již v životě mnohokráte osvědčil a jestli jsem o někoho přišel, tak to byli notoričtí prudiči. Je-li projekt dobrý a o tom jsem přesvědčen, přežije.
22.4.2003 15:58
RE: Jak to bude s placeným obsahem
Dano danolm (zavináč) stonline (tečka) sk 193.?.?.?
Reakce na 12535
Plne suhlasim. Zvedavca citam tak raz za tyzden, ale aj tak by som si ho zaplatil. Cena nie je vysoka a aspon by sa mi kludnejsie citali prispevky do diskusie. Ak si to zaplati Mikin a jeho spolok, nic proti tomu. Ak chcu podpichovat, nech sa paci, ale nech si za to zaplatia.
22.4.2003 16:30
RE: Jak to bude s placeným obsahem
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?
Reakce na 12551
Úskoky v úskokoch iných úskokov, ako múdro napísal Frank Herbert v knihe Duna.
22.4.2003 11:07
Jak to bude s placeným obsahem
ikona pro tisk muze klidne zustat.
kopirovat/vlozit dokazi i neplatici.
tahle varianta je mnohem lepsi.
22.4.2003 16:39
RE: Jak to bude s placeným obsahem
Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 147.?.?.?
Reakce na 12538
jak to myslis s tim kopirovat/vlozit ??
skousel jsem to napsat na klavesnici ale nic.
dal jsem o do kalkulacky a ona ze prej nejsou definovany
promenne kopirovat a vlozit.
Jeste jsem se snazil najit takova tlacitka na klavesnici ale nic.
Asi nejsem typicky neplatic
22.4.2003 17:57
RE: Jak to bude s placeným obsahem
viliam dagore (zavináč) schizofrenia (tečka) sk 195.?.?.?
Reakce na 12558
to je "feature" jenom pro advanced users
23.4.2003 18:44
RE: Jak to bude s placeným obsahem
Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 160.?.?.?
Reakce na 12570
Tak jsem se cely den zkousel priradit do pracovni skupiny "advanced user" a pak jsem ve start-liste hledal polozku "feature" a nic.
Tak nevim uz sem se ptal vsech lidi co znam a jsem zoufaly, asi budu muset platit
pane Stwora, zvedavce navstevovat budu, a budou-li tu clanky cele, bude to jenom fajn
drzim pesti
ladA
22.4.2003 11:46
Jak to bude s placeným obsahem
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Druhá varianta, ktorú ste vymyslel, je asi lepšia. Len nerozumiem, prečo by odpovede na otázky v počítačovej poradni mali byť utajené. Môže sa stať, že dostanete otázku, na ktorú nebudete vedieť odpovedať ani vy a ani žiaden platiaci návštevník, ale niektorí z neplatiacich alebo náhodných by mohol. Takže dokonca by bolo na pováženie aj umožniť odpovedať.
Avšak samozrejme bez možnosti otázku zadať.
Zdravím, děkuji p.Stworovi za druhou variantu, je určitě lepší.
Co se týče počítačové poradny, souhlasím s Grahamem Murtem poněvadž,
víc hlav, víc ví
Odstrani placeni "dusevni choroby"?
Nevadi mi zadny nazor,ani ten sebeextremejsi(fuj,to je slovo).S nim se da polemizovat,vyvratit ho protiargumenty,pripadne ho ignorovat.
Bezmocna si pripadam,kdyz dojde na:leky proti dusevnim porucham,otazky typu:z ktereho blazince jsi utekl atd.
To se da sice take ignorovat,nicmene to otravi a zabira misto pro nic za nic.A hlavne,je toho prilis.
Mam vam sdelit,z ktereho azylu jsem utekla ja a jake prasky "proti blaznum"uzivam? Neeeeeeeeeee!
Vláďo udělal jsi zřejmě chybu, jak jsem předtím prorokoval, že zaplatí kolem 0,5% čtenářů, teď předpokládám, že jich zaplatí desetkrát až patnáckrát méně, tedy něco kolem 0,02-0,05% čtenářů...takže stejně k plošnému zpoplatnění budeš muset šahnout (odhaduji nejpozději do 3 měsíců), budeš-li chtít Zvědavce udržet a toto je jen úkrok stranou a oddálení řezu....
22.4.2003 22:37
Jak to bude s placeným obsahem
Jindrich Hrdlicka jhrdlicka (zavináč) cogeco (tečka) ca 216.?.?.?
Zvedavce me tak osobne nezajima. Obsah, a jeho prispevky to ano.
Jak jsem psal uz pred tim, vsichni mame "build in bias". V demokracii mame vsichni taky pravo nasi bias uverejnit. Kdy uz si pane Bilina , znacko baron a podobni, uvedomite,ze "freedom of a speech" je rikat a psat i to co se nekomu, a treba i vetsine nelibi. Znacka baron ma strach aby se nekdo nenakazil, to je od Vas moc hezsky, ale normalne myslici lidi si udelaji vlastni usudek. Nesouhlasim s panem Stworou nazorove, ale souhlasim s tim aby mel moznost rict co vi. A pokud mozno bez Vasich ostnu nenavisti.
22.4.2003 23:37
RE: Jak to bude s placeným obsahem
Baron canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?
Reakce na 12588
znacko baron a podobni, uvedomite,ze "freedom of a speech"
*
Znacko Hrdlicko, mas tedy neco proti me free speech? No a to, ze jse jmenujes Holub ale vydavas se za Hrdlicku snad nemusim podotykat. Takze pan Baron, kdyz uz si zde davame tituly.
Vazeny pane Stworo, velmi dekuji za prehodnoceni vaseho postoje. Druha varianta je daleko skousnutelnejsi
S pozdravem Jiri Hudec
Možná by nebylo od věci, než se rozhodnete, jak naložíte se svými stránkami, zvážit proč je vlastně vydáváte a kdo a proč sem vlastně chodí. Je těžké Vám v tomto směru radit, protože, proč to děláte, z Vašich článků není zjevné. Každopádně musím zcela výjimečně souhlasit s balvanem Maškem. Pokud to uděláte napůl, nebude platit skoro nikdo (ví to u něj na osudu je to stejné).
Takže si dovolím malý rozbor.
1. děláte to pro peníze - v tom případě jsou dle mého obě alternativy špatné. Můžu se mýlit, ale výsledek bude mizerný, nelze očekávat příjem vyšší než 5 tisíc Kč, což je málo. Navíc se budete muset podbízet svým čtenářům. To už snad by byly lepší ty reklamy. To byste ale nesměl mít tak konfrontační tón, jinak ji nikdo nebude ochoten na tyto stránky umístit.
2. děláte to pro šíření "své nekorektní pravdy". V tomto případě by Vám nemuselo vadit, že z výnosu pokryjete ztěží náklady na provoz. Rozhodnout mezi oběma variantami by mohla Vaše chuť či nechuť umožnit přístup lidem s názory odlišnými od Vašich a šíře čtenářů, které chcete zasáhnout. Pokud si občas přejete někoho připustit ke slovu je na místě otevřenější verze. Pokud chcete mít klid a jeden hlas od přitakavačů, zpoplatněte vše.
3. děláte to pro zábavu. Pak bude řešení tím lepší čím bude otevřenější (mám na mysli i cenzuru). Taky je to v podstatě jediný případ, kdy lze zvědavce udržet nezávislého a obsahujícího aspoň nějaké spektrum názorů. Mimoto můj názor je, že většina lidí sem chodí ze stejného důvodu. Pro zábavu, pokecat si jako do hospody – někdy je to vidět i na slovníku zúčastněných.
4. děláte to z nějakého jiného důvodu (obsese, duševní porucha, děláte to pro nějakou tajnou službu, někdo vás za to platí…. už nevím co si vymyslet ). V tomto případě si dělejte co chcete a diskuse k tomuto tématu postrádá smyslu.
V každém případě při omezení přístupu musíte počítat se snížením počtu čtenářů a přispěvatelů. Kvalitu (jak je vidět z osudu) takovým zásahem nezvýšíte a peníze dle mého názoru nezískáte. Stovka měsíčně jistě není mnoho, ale za tu stovku budete muset nabídnout něco víc než jen rasistické, antifeministické a antihomosexuální kecy. To radši zajdu do hospody na pivo. Podle toho ke komu přisednu, můžu se dozvědět stejné chytrosti jako tady a zadarmo.
23.4.2003 13:59
RE: Jak to bude s placeným obsahem
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?
Reakce na 12616
Ja by som si to ešte dovolil doplniť:
Tento mesiac bol jediný informatívny článok návod na používanie PGP, všetko ostatné boli komentáre a to zväčša vaše, mán moderátor Stwora. Niektoré ďaľšie boli prevzaté.
Takže keď to dotiahneme ad absurdum, prečo by som mal platiť za to, že čítam vaše názory? Nemali by ste platiť vy mne?
24.4.2003 1:06
RE: Jak to bude s placeny´m obsahem
Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
Reakce na 12616
Milo to napsal nejlepe.
Ja bych k tomu snad jen zkusil dodat, ze vetsina problemu, ktere zde Stwora ma se ctenari prameni z faktu, ze tady stale jeste existuje jista svoboda slova. Pisu "jista", protoze se to ridi podle momentalni nalady vydavatele, nebo spise stupne jeho nasranosti.
A svoboda slova nepujde nikdy dohromady s rasistickym nebo anti-americkym blabolenim pana redaktora a jeho nohsledu. Vzdycky se najde nekdo, kdo se proti takovemu hnusu ozve.
V kazdem pripade se ale Vladimiru Stworovi nepodari vydelat si vydavanim Zvedavce na zivobyti. Rozhodne ne v drahe a zaroven tolerantni Kanade. Alespon na tom se zde vsichni shodneme, ze ?
24.4.2003 17:16
RE: Jak to bude s placeny´m obsahem
Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?
Reakce na 12673
Vidite, ja si myslim ,ze kdyz se i takovy Zundel uzivi svymi antisemitickymi zvasty proc ne Stwora ? Kdyz i stary britsky clen parlamentu vytezil, tedy az do nedavna nejakych 300 000 liber rocne z Iraku za sve keci, proc ne Zvedavec ? Asi se neobratil na spravne lidi. Je fakt ze vic a vic websites zacina vyzadovat platbu za pristup, pripadne stazeni clanku - napr. The New Republic, Commentary, Slate, N.Y.Review a jini. To povazuji za smutne. Co se stane se Zvedavcem mi spanek nepokazi. Na mne je prilis hruby a urazejici nez aby umoznil slusnou dikuzi. Good riddance to bad rubbish. Necht po sobe splachne.
Nevim jake je Vase jmeno a hledat ho v archivu nebudu. Cekal jsem od Vas vic nez, " Hrdlicka-Holub" To je neco jako "bouncing czech" od mych duchaplnych kolegu. Tvrdite, ze zvedavec je mucholapka pro blbce. OK. Podivejme se na nejaktivnejsi diskutery: Stefan, Nohejl, Mikin, Brnak,Milo,Aja,Matej a Zdenek. Mate stesti, ze si to nechaji libit.
Libi se my rozbor od Milo. Vsechno jsou to tady ale jenom dohady. Pan Stwora by musel byt ultimatne politicky nekorektni a to je rict o sve situaci a motivaci to nejdulezitejsi - Pravdu.
Podivejme se na nejaktivnejsi
>diskutery: Stefan, Nohejl, Mikin, Brnak,Milo,Aja,Matej a Zdenek.
>Mate stesti, ze si to nechaji libit.
tvrdit o nekom, ze je blbec, kdyz ma pouze odlisny nazor, jine videni- my madari rikame, ze ten clovek je proste "different", muze napsat jen nejdo, kdo se sam takto citi!
nereflektuji na to z duvodu toho, ze clovek ma i pravo na to, aby blby byl, lec nesmi to rikat tem druhym, ti at si udelaji usudek ci hodnoceni sami!
stefan
Tvrdite, ze zvedavec je
>mucholapka pro blbce. OK. Podivejme se na nejaktivnejsi
>diskutery: Stefan, Nohejl, Mikin, Brnak,Milo,Aja,Matej a Zdenek.
>Mate stesti, ze si to nechaji libit.
..Musim priznat,ze je mi srdecne jedno,jestli me nekdo povazuje za "blbce blbyho a pitomce pitomyho,kterej seda na mucholapku Zvedavce".
V minulosti jsem si uzila dost toho,ze nekdo druhy za me rozhodoval,co bych mela cist a co ne.
24.4.2003 4:04
RE: Znacko baron,
Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
Reakce na 12681
>V minulosti jsem si uzila dost toho,ze nekdo druhy za me
>rozhodoval,co bych mela cist a co ne.
=============================================
Ajo, nemyslim ze by se zde nekdo snazil rozhodovat o tom, "co by jste mela cist a co ne".
Ostatne - ten "seznam blbcu" sestavil pan Hrdlicka. Baron je pouze autorem nesmirne vystizneho nazvu "mucholapka na blbce".
Pokud nechcete byt mezi ty "blbce na mucholapce" zarazena, nebudte tak prisna na lidi kteri rasismus a nenavist na tomto webu kritizuji. Kritizujte radeji samotne rasisty, zidobijce a paranoidni anti-amerikanisty.......
> =============================================
>Ajo, nemyslim ze by se zde nekdo snazil rozhodovat o tom, "co by
>jste mela cist a co ne".
>Ostatne - ten "seznam blbcu" sestavil pan Hrdlicka. Baron je
>pouze autorem nesmirne vystizneho nazvu "mucholapka na blbce".
..a ja jsem reagovala na pane Hrdlickuv prispevek.I kdyz on se mnou nekomunikuje,ale zminil v seznamu moje jmeno.Nevsimla jsem si ,ze je v hlavicce:pro Barona.
>Pokud nechcete byt mezi ty "blbce na mucholapce" zarazena,
>nebudte tak prisna na lidi kteri rasismus a nenavist na tomto
>webu kritizuji. Kritizujte radeji samotne rasisty, zidobijce a
>paranoidni anti-amerikanisty.......
Neda se nic delat,Mikine,nemohu si nechat ani radit,koho mam kritizovat a koho ne.Ja snad ani nekritizuju,spis se ptam a polemizuju.Muj pohled na rasisty je snad jasny,ale pokud jsem zarazena mezi blbce na mucholapce,co nadelam...
>
>
>
Jsem ochoten koupit rozumně zpracované CD s archivem článků od začátku fungování zvědavce. Je to možné? Cenu si představuju tak do 500Kč.
Viz. například www.abclinuxu.cz a www.root.cz, tyto dva servery vydání svého CD zvládly velice kvalitně, možná by stálo za to, inspirovat se jejich příkladem.
Vazeny pane Stvora,
jako kazdy webmaster stojite pred rozhodnutim, co se svoji website chcete dosahnout, co je smyslem toho, ze jte ji uvedl do zivota.
Ze vseho vyse udeneho jednoznacne vyplyva, ze Vase rozhodnuti dosahlo konecne podoby, tj. Zvedavec ma byt strankou komercni - vydelecnou. Nyni jako kazdy majitel vyrobniho prostredku mate v ruce zbozi a hledate odberatele-zakaznika. Nekoho kdo zaplati Vase naklady plus Vami ocekavany ( a jiste zaslouzeny ) zisk.
Tak trosku neverim Vasemu tvrzeni, ze nechcete prodavat ctenare Zvedavce jako zbozi inzertum, Vase nabidka na "Textovy inzerat" je na hlavni strance Zvedavce od doby, kdy jsem zacal Vase stranky cist. Bohuzel se zrejme nenasel zadny zajemce o tuto sluzbu.
Samozrejme nevim, jak moc jste se pokousel zajistit nezbytny prijem pro chod Zvedavce formou inzerce, ale muj vnitrni pocit napovida, ze zde mate rezervy. Jako dalsi variantu jste zvolil uctovani za pristup na Z. pro ctenare. At uz variantou 1,2 nebo nejakou dalsi...
Je to jednoduche, nevyzaduje to mnoho energie (relativne), pokud to nebude fungovat, je koho vinit za neuspech: nevdecne ctenare.
Muj nazor: neni to spravna cesta.
Nejak se nemohu zbavit dojmu, ze se porad snazite uniknout realnosti sveta ve kterem zijete. Chcete-li mit ziskovou stranku, budete muset na Vasem podnikani pracovat. Jako kazdy jiny podnikatel. Investicemi pocinaje, reklamou, marketingem, prodejem... atd. Ja vim, boli to. Oc snadnejsi je uctovat $ ctenari a pokracovat v tom co jsem doposud delal jako konicka...
Kdesi jinde na Zvedavci jsem psal, ze kritika by mela byt konstruktivni. Budu se toho drzet.
Zde je moje rada:
Pridejte jednu extra stranku (at neobtezuje ctenare) na Zvedavce. Pokuste se na ni umistit pokud mozno co nejvice placenych reklamnich "banneru". Na Vasi hlavni strance vysvetlete ctenarum, ze pro chod je nezbytne navstivit stranku s reklamou a prohlednout si stranky Vasich inzertu. {vetsinou staci kliknout a zavrit nove okno, za 20 sec. osobne naklikam 10 "banneru" }. Myslim, ze pro me a snad i pro dalsi ctenare, je to snadnejsi nez pedplatne, nebo jina forma pladby.
Zustanou Vam cteneri, ctenarum Zvedavec a firmy budou spokojeny s poctem kliknuti z Vasi stranky = $$$.
Jiste nebude jednoduche zajistit inzeraty, ale chcete podnikat, tak podnikejte!
S uctou ( a opacneho nazoroveho spektra )
Frantisek Tursik
Chcete-li mit ziskovou stranku, budete muset na Vasem podnikani pracovat. Jako kazdy jiny podnikatel. Investicemi pocinaje, reklamou, marketingem, prodejem... atd.
Tak nevím, ale v případě serveru tohoto typu bych si pod slovem "pracovat" představil něco poněkud jiného. Třeba shánění odborných spolupracovníků, vytváření databáze informací, rešerše, další vzdělávání ve věcech, které chci zpracovávat atd.
Když chci být pekař, musím umět péct rohlíky a to pokud možno lepší než konkurence. Marketing a reklama je na druhém místě, napřed musím mít totiž hotový výrobek.
Kdyby měl pan Stwora profesionálně zvládnutou tuhle stránku a jeho server byl po informační stránce korektní (nikoliv politicky), klidně bych byl ochoten za něj i platit. Stovka měsíčně nejsou velké peníze - asi 7 piv
Toto je nejlepsi reseni ktere tady zatim bylo!
Ten seznam jsem si nasel po kliknuti Nejcastejsi prispevky. Nelibilo se mi hrube generalizovani. V tom seznamu je spousta lidi jejiz kontribuce je pro me zajimava.
Vazeny pane editore,
jde o podstatne lepsi variantu pro zachovani ctenaru - nicmene, stejne se domnivam, ze Vam ani tato neprinese kyzeny financni efekt (rada v tomto smeru me bohuzel zadna kloudna nenapada). Co se tyce diskuzi, nerikam, ze tu a tam se neobjevi zajimavy nazor, ale soude podle proste vetsiny se domnivam, ze byste ji mohl vubec zrusit. Valna vetsina prispevatelu si tak kompenzuje osobni mindraky, coz muzete v klidu prenechat diskuzim typu "idnes"... Nejcennejsi jsou na Zvedavci ucelene clanky (ci minoritni uvahy), a pak snad vtipy. Tak mne napada, ze pokud byste se vydal timto smerem (specializace a profilace) a soustavne cizeloval obsah, mohla by vzniknout zajimava - a konecne dobre prodejna - publikace...
Hodne zdaru!
ty prase stebacky jsetli si myslis ze si s tim tvoji idiotskym blabolenim vydelas na zivobiti tak jsi ve spatne zemi,mozna ze by te mohli pouzit v severni koreji,tam by jsi se mozna uplatnil.chcipni zrudo!!!!
31.8.2005 2:50
Hm, koukám, že tady se pan Stwora snaží dodržovat, co si předsevzal...
brozkeff noname (tečka) tm (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?
Reakce na 12798
... a to že tady to nebude moderovat. Jinak by takovéhle prasárny určitě šly do /dev/null.
Pro lidi jako vy to je asi ztráta času moralizovat, ale přece jenom - stránka se mě nelíbí, tak ro rozumně řeknu a pokud se mě nelíbí ani potom, tak se na ni vykašlu. Řekl byste panu Stworovi tohle z očí do očí? Dost bych se tomu divil.
Nevim - na zvedavce skocim jednou za dva tydny kouknout se do Erotiky a projit titulni stranku, zda je tam neco jineho nez nejaky antiamericky clanek.
Weby, kde nekdo prezentuje svoje nazory na soucasne politicke deni je diky rozmachu weblogu mnohem vice. At jiz argumentuji stejne inteligentne jako tady nebo argumentuji doopravdy inteligentne .
Zkratka - Zvedavec nema na to, aby mohl byt zpoplatnen. A neargumentujte mi navstevnosti - ta je v mnoha pripadech zpusobena lidskou setrvacnosti - mnoho spatnych webu ma lepsi navstevnost nez weby dobre zkratka proto, ze ty spatne lidi znaji a ty dobre ne.
Vykasli se na vsechny komentare a udelej si to po svem!
Koneckoncu, to je duvod, proc lidi zerou Tvoje stranky.
P.S.: Doufam, ze Te nezavrou driv, nez mi spadne PC...
Ahoj
Všiml jsem si, že nohejl to má bez moderování, že by první "platící člen" v novém režimu? No, možná to má za zásluhy.
Jinak mám tady vzkaz pro všechny (možná poslední, od zítřka se platí) - částečně cituji
Všem, kteří hledají zdroje informací nezatížené lživou propagandou
nehledejte je na zvědavci. Ale sranda tu někdy byla.
Tuto stránku navštívilo 6 004