Diskuze k článku

Radioaktivní voda zdolala bariéru ve Fukušimě – TEPCO

Příspěvků 60

11.8.2013 0:42

Generalni pruser

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Tak jsme vsichni pokusni kralici,protoze nikdo nevi,kam az se radioaktivita v potravnim retezci dostane.

294238

11.8.2013 5:39

RE: Generalni pruser

Tom 24.?.?.?

Reakce na 294238

Tak jsme všichni v ...

>Tak jsme vsichni pokusni kralici,protoze nikdo nevi,kam az se radioaktivita v potravnim retezci dostane.

Dovolil bych si zaoponovat. Není až zas tak těžké uhodnout, kam až se, nejen radioaktivita, v potravním (potravinovém?) řetězci dostane. Všichni alespoň tuší, v co se promění to, (prý i láska) co projde žaludkem. Z tohoto všeobecného tušení lze dovodit, že nejen "MY pokusní králíci" ale celý svět je v ... (každý si laskavě doladí dle svého gústa) ...

294243

11.8.2013 20:02

RE: Generalni pruser

fohat 194.?.?.?

Reakce na 294238

V Českém kráteru radioaktivitu NETŘEBA http://soucitne.cz/anonymni-vypoved-z-ceskeho-mlecneho-velkochovu

294263

11.8.2013 0:49

Inspirace

Yoan Yoachym 77.?.?.?

Ano, světový oceán bude asi čím dál více radioaktivní....Když Rusové v tehdejším Sovětském svazu nezvládli experiment, který skončil černobylskou katastrofou, tak si na nich "zmlasknul" celý svět, se svou zdrcující kritikou. Když se to děje v Japonsku, tak je najednou téměř všechno dobré a různé pokračující havárie ve Fukušimě jsou prezentovány jako "malé nedopatření". U černobylského reaktoru se tvrdí, že asi 95% jeho obsahu se rozptýlilo po celé planetě, zatímco o Fukušimě mám pocit, že se říká, že se vlastně dohromady nic neděje a když ano, tak to tamnější "machři" zvládají přímo bravurně. Tak co s tím? Yoan Yoachym

294239

11.8.2013 4:59

Jsou veci-katastrofy, o kterych se pise a take ,nepise,ale jsou tady.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Po Cernobylu se zvysila vsude na svete radiaktivita,mnozi odbornici na vsechno a na nic,proste zvedli hranici unostnosti zareni na lidsky organismus.Potom svet projevil zajem,kdyz morsti vlvouni zacli vymirat,udajne potopene ruske ponorku,jez doslouzily,svetudelal obrovskou reklamu na uveznene velryby,pak si nekdo vzpomel,ze v dobe druhe svetove valky potopil lode s jedovatymi plyny v Indickem oceanu, a to probudilo zase nekoho,jez si vzpomel,jak u americkych brehu se armada a namornictvo zbavilo svych jedu a plynu,udajne ve velmi znamem miste na lov "lobsters"-kraby a jine, proste ctenar se muz epresvedcit jak denne z Manhetenu lod s privesnymi "sify" odplouva na sire more s odpadky a zpet se vraci tento konvoj prazdny, maly protest na zniceni oceanu odpadky si skoro nikdo nevsimnul,ale,pravda je takova,ze Francouzi nemohli jajit sve spadle letadlo,nebot mistama je na dne oceanu na metry plastickych hmot a nasledky jsou ptaci jez maji bricha plna plastiku a pozvolna umiraji,tak,jak i morske zelvy a jini.Na oceanech sveta je zavisla primo a neprimo 1/3 veskereho lidstva,misty uz je "mrtva voda" jez produkuje ruzove a jine rasy,jez se stavaji pro ryby mrtvou oblasti,zejmena chemicka hnojiva jez pouzivaji zemedelci pachaji pomalou vrazdu na vsem zivem pri pobrezi more, nemluv ekam jdou lidske odpady a hodne jinych latek,napriklad nepouzita leciva ,jez lide splachnou do zachodu,nemluve o prumyslovych odpadech.Doktori zjistili,ze v mlekumatek pro novorozene je DDT a nebo siliokon,kolik plastickych veci mame doma kolem sebe.
Ted si pridejme k tomuto obrazu "deploid uranium,"jez ma polovicni rozpad za 4,2 bilionu roku, to znamena celosvetove zvyseni rakoviny vseho druhu a stovky atomovych elektraren navic s moznosti katastrofy.Kazdy odbornik na vystavbu atomov eelektrarny Vam rekne kolik roku ji budou stavet,ale,zadny odbornik Vam nerekne,az,elektrarna doslouzi,plna radiaktivity,co s tim budou delat a kolik roku -desetileti,to vezme,nez ji rozmontuji a co bud es vysoce radiaktivnimi casticemi delat.
Predbezne reseni udelali v kanalu La Mange,kam spolecnosti potopily sudy s radiaktivnim materialem,od jedne,dvou elektraren,za sto let,to budou miliony tun ze stovek atomovych elektraren,kam to daji?
Svet ma dedictvi z mnoha valek,naslapne miny,jez slouzi stale k zabijeni i po tak dlouhe dobe,jsou mista,kam nevkrocite a dalsi valky se vedou a planuji,ale,nikdo,neplanuje odstraneni smrti-min a jineho,jen pastevci bez nohou jsou svedkem lidske blbosti,zadny zivocich mimo cloveka nedela takove skody jako on i ptaci vynaseji trus ze sveho hnizda,aby hnizdo bylo ciste,clovek,nikoliv!
Pohled na zdeformovane deti Vietnamu, popraskem z letadel-"oranzovy dest" a nebo novorozenata Iraku a Afganistanu stale nejsou predzvesti planetarni katastrofy.
Ticha smrt,ockovani,dragy, pokusy s bakteriema,hrani si mikrovnami,laser a jine,jakoby to nestacilo, co mame v potravinach a "pitne" vode,ktere bude velmi brzo naprosty nedostatek,cisteni odpadnich vod-kanalizace,na pitnou vodu,doufam,ze ve svem zivote nestihnu tento "technicky zazrak'az po to umele vypestovan...Automaticky kráceno

294242

12.8.2013 4:30

RE: Jsou veci-katastrofy, o kterych se pise a take ,nepise,ale jsou tady.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 294242

Vložený obrázek
This list was originally started by Frank DiMora, but I have edited it and expanded it. If there were just three or four items on this list, you could dismiss these news stories as coincidences, but taken together this list really is quite startling…

-July 18, 2013: 20 acres of fish ponds full of dead fish in Shandong, China

-July 18, 2013: Hundreds of dead Stingrays wash ashore in Veracruz, Mexico

-July 18, 2013: 10,000 lbs of dead fish found in a lake in Nanjing, China

-July 18, 2013: Thousands of fish dead from “lack of rain” in Sugar Lake, Missouri

-July 18, 2013: Large numbers of fish washing up on the shores of Lake Michigan

-July 19, 2013: 2,000 dead fish found in a lake in Vollsmose, Denmark

-July 19, 2013: Hundreds of fish turning up dead in Holter Lake, Montana

-July 19, 2013: THOUSANDS OF TONS of fish have died in Lake Tondano, Indonesia

-July 20, 2013: 3,000 fish found dead in a creek in Madison County, Ohio

-July 21, 2013: Hundreds of fish found dead in a creek in Laille, France

-July 22, 2013: Hundreds of dead fish found in Lake George, Massachusetts

-July 22, 2013: Large fish kill at Grand Lake in St. Marys, Ohio

-July 23, 2013: Hundreds of dead fish in a park pond in Youngstown, Ohio

-July 24, 2013: Massive fish kill washes up in a lagoon in Venice, Italy

-July 24, 2013: Thousands of dead fish in Lake Bulwell causes shock in Nottingham, England

Pre-Crime And Mind Control Technologies Are Already Here
Radioactive Water From Fukushima Is Systematically Poisoning The Entire Pacific Ocean
31 Percent Of U.S. Honey Bees Were Wiped Out This Year – Who Will Pollinate Our Crops?
Who Is Responsible For The Bizarre Cattle Mutilations That Are Happening All Over America?
Ve vsech smerech lidske -nelidske cinnosti muzem najit priznaky toho,ze nase planeta zacina byt neobyvatelna.Realita svetoveho hladomoru pomalu obchazi svet,nic na celem svete nepomuze lidem,ze zaviraji oci pred touto hrozbou,pripomenme si hladomor Ukrajiny,kde vypukl kanibalismus a deti,co by jidlo,byli unaseny.

294268

12.8.2013 4:41

RE: Jsou veci-katastrofy, o kterych se pise a take ,nepise,ale jsou tady.

steve 70.?.?.?

Reakce na 294268

..Ukrajiny,kde vypukl kanibalismus a deti,co by jidlo,byli unaseny
----------
.. v zaznamech polskeho kneze, ktery v te dobe byl na Ukrajine se uvadi: .. zena, ktere umrelo dite, pochovala dite do nehluboke jamy. V noci se vratila, vyhrabala mrtvolu ditete a odnesla domu, uvarila ho a nakrmila jaste zijici ostatni sve deti ..
--------
.. a nasi nejlepciii pratele neustale se branici vidi v takovemto pocinani Gojimu - tu spravnou cestu jak bojovat s deeroryzmem a utuzovat nase bratrske bradelstvi !

294270

14.8.2013 23:34

RE: Jsou veci-katastrofy, o kterych se pise a take ,nepise,ale jsou tady.

gn 46.?.?.?

Reakce na 294268

Nohejle jdi s tim deploid uranium uz do nekam... je to ochuzeny uran, jasny?
A pokud uz neumis cesky tak se douc aspon tu anglictinu, rika se DEPLETED uranium.

294391

15.8.2013 2:13

RE: Jsou veci-katastrofy, o kterych se pise a take ,nepise,ale jsou tady.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 294391

Ach jo. Mne a spoustu dalsich lidi nezajima gramatika, ale fakta. A mamlasi jak vy ? Jsou proste neuzitecni.

294392

11.8.2013 7:01

nějak se flákají ti žaponci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

"... a že dokázala vypumpovat 13 tun vody během šesti hodin. TEPCO také sdělila, že plánuje navýšit vypumpovaný objem vody asi na 100 tun denně."

Mnó, těch ohromujících 6 tun je jaksi šest kubíků za 6 hodin, (kolik je to litrů za minutu - vždyť to je bežné čerpadélko, co má na zahrádce zahrádkář) a těch 100 tun to je bazének 10x10m o hloubce jeden metr. Dělaj si snad prdel?

294244

11.8.2013 9:57

RE: nějak se flákají ti žaponci

moucha 178.?.?.?

Reakce na 294244

Tak 33 l/min, to je nějakej blbej vtip nebo chyba v překladu, jinak si to vysvětlit neumím. [smích]

294251

11.8.2013 16:17

Obávám se, že tu radioaktivní vodu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 294244

nečerpá ani to čerpadýlko, ale že to vynáší v kýblech pár zaplacených dementních japonců, kterým namluvili, že pracují pro vlast a budou hrdinové. Kdysi když odlétali jejich železnými šrouby do letadel přišroubovaní kamikadze nacpaní pervitinem bombardovat, a nebo se napúosled ponořovali jejich potápěči s kladivem v jedné ruce, a podmořskou minou ve druhé, tak jim aspoň dělali před smrtí divadlo. Dnes, až se začnou rozpadat, tak jim ani z úsporných důvodů nejen nezaplatí výplatu, ale ani nenapálí kulku z milosti do týla. Podivný kanibalský psychicky narušený národ, i s jeho podivnými císaři, a nevykořenitelnou představou jakési své výjimečnosti. Takovým psychopatům když se dostanou do rukou štěpné materiály, tak se ostatní národy okolo mohou jen děsit toho, co si ve svých chorých mozcích vymyslí, a nebo toho, co se náhodou stane...

294260

11.8.2013 7:23

A co podmořské výbuchy?

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Nechápu, kde se v poškozené elektrárně radioaktivní voda pořád bere. Oceán by si ale s uniklou kontaminovanou vodou mohl poradit. Fukušima není jediným zdrojem radioaktivity uniklé do přírodního prostředí. Spíš mi to připadá jako zástěra pro mnohem horší jaderné pokusy zbrojního průmyslu. Čas od času je neměřena nadlimitní hodnota radiace v naprosto nelogických lokalitách. Dřív se to svádělo na Černobyl, dnes na Fukušimu.
Jak je to ale doopravdy?

294245

11.8.2013 16:03

RE: A co podmořské výbuchy?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 294245

Jestli to nen třeba tím, že tzv. zemětřesení 11.3.2011 nebylo zřejmě zemětřesení, ale podmořský jaderný výbuch. Jak průběh otřesů, tak epicentrum neodpovídá resp. první údaje (před manipulací s nimi) neodpovídají zemětřesení: epicentrum těsně pod mořským dnem, seismické vlny vykazující prudce skok až na nejvyšší amplitudu bez postupného náběhu. V době těsně před výbuchem se nad oblastí epicentra pohybovala loď vybavená zařízením pro vrtání v mořském dně. Motivem mohl být tlak bankovní kabaly na japonskou vládu (podobně jako Breivikův teror v Norsku) ohledně určitých požadavků, kterým se japonská (a norská) vláda snažila vzdorovat.

294258

11.8.2013 20:38

RE: A co podmořské výbuchy?

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 294258

O nějakém bankovním sporu před havárií Fukušimy jsem také něco
četla. Snad se jednalo o snížení úrokové sazby.
Po 11.3.2011 USA dosáhly splnění svého vynuceného požadavku.
A co neposlušné Haiti na polovině ostrůvku velkého jako Čechy?
To je fakt moc zajímavé, že tam po náhlém zemětřesení nezůstal kámen na kameni a Dominikánská republika se ani nazachvěla.
Skutečnost, že konspirace jsou pravdivější než zprávy z oficiálních médií mě děsí.

294264

11.8.2013 21:39

pravda, záznamy seismografů byly prapodivné

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 294258

a od té doby utichly veškeré požadavky na odchod USArmy z Japonska

294265

12.8.2013 14:14

Nebyly zajímavé jen seismogramy,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 294265

velice zajímavé / a kupodivu dosud volně přístupné / jsou i spektra HAARP z těch tří napínavých dnů.

294285

12.8.2013 20:05

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 294285

HAARP je svinstvo. Mohou kdekoliv napodobit přírodní katastrofu a blbečkové jim to spolknou i s navijákem. Mohou ztrestat úplně každý stát, kdy si vzpomenou. Atomovka je bububu. Harp denní realita. Pohnou s čímkoliv, kdekoliv a v rozporu s vlastnostmi geologického podloží. Ten blesk, co zapálil venezuelskou ropnou rafinerii je také hodně zajímavý.

294300

12.8.2013 22:30

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

ppppp 91.?.?.?

Reakce na 294300

Janko prosím neveštite a nedopouštejte se technického jasnovidectví. Já vám klidne udelám Haarp i z králíkového pletiva, pokud vám tak strašne chybí. Haarp je jen maškara, které se bojí lidé, jako vy. Je to fikce. Slouží primárne na generaci poruch v rádiovém spojení a na pokusy o vnesení poruch lokalizace pomocí gps a podobne. Stačí o kousek.
Zbytek je vaše fantasie a sny. Popremýšlejte nad tím pletivem, delají ho tady docela levne. Umí vyzárit témer každou vlnu, stačí vhodne stočit, nebo ani ne. Víte kolik toho umí vyzárit zvodidlo dálnice nebo ploty kolem ní? Chcete proplýtvat tak skvelé možnosti?

Kdyby jakýkoliv náznak haarpu existoval ve smyslu, v jakém píšete, tak mi delají všechny meráky na stole breakdance plus hiphop jako bonus. Podobne nekterým mým kolegum. Úspešne by to zahltilo jejich skenery. Chytali by to i zesilovače na koncertech. Rozsvítili bychom si LED diodama jen tak ze vzduchu... prosím vás už tech pohádek o vlnení nechte, a venujte se varečce, sexu, nebo i dalšímu, čemu aspoň trochu rozumíte, nebo co se vám líbí, opravdu nic ve zlém. Nebo si to nejprve pár let zkoušejte, aby jste nebyla takhle mimo realitu. Já si teda tu LED diodu na dálku v pohode rozsvítím, nebo i kolegovi na pár km, kdyby na to prišlo, ale po Haarpu zde není ani informační smrad, netož signál. Vlny se proste nešírí tak, jak si prejete, nebo jak si prečtete od nejakého ňoumu, co se neumí podepsat. Pokud dovedete sformulovat otázku ke generaci a šírení techhle vln, tak se vám mohu pokusit odpovedet, až teda nejste závislá na nejakém náboženství. Seriozní by také bylo si prečíst, co jsem o tom už napsal, a pokusit se jít blíže k veci, ne furt jen opakovat v podstate sektárské ideology.

preju hezký večer

294303

13.8.2013 0:54

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 294303

K tomu jde s prominutím dodat že patrně platí že novým kouskům se starý pes nenaučí, výkony harpu v detailech se sem tam se objeví a jdou do astronomických čísel, ovšem závratnou rychlostí jsou mazány což se u pohádek nestává. To že by relativně neškodnými informacemi dovedli naplnit knihovnu a hlava studenta by nepobrala je snad jasné, pustili že udělali na hranici atmosféry plazmu, docela dobrý tah na výsměch a oni se tedy snaží zdát se neškodní. Ovšem nezasvědcení by mohli leda tak být v roli kvalifikace topiče parní lokomotivy posazeného ke kompu plného téměř bezpočtu terabitů nikdy nehodnocených dat, výkonů a plakat. [smích]

294309

13.8.2013 1:21

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 294303

On ten život s hlavou v písku je k něčemu dobrý.
Netušítě, kdo vám ustřelí ..... [chechtot]

294310

13.8.2013 11:04

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

ppppp 91.?.?.?

Reakce na 294310

Proč potom za haarp nepovažujete celou VVN rozvodní soustavu? Umí príjmout a vyzárit. Prijmout akorát sluneční magnetické boure, a vyzárit neco málo z 50/60Hz do vesmíru.

Že haarp umí spustit tornádo, nebo zemetresení je zhruba o tom, že to umí "spustit" stejne i jeden motýl nad evropou. Prece když je jakákoliv soustava v nestabilním stavu, tak jejím spouštečem muže být cokoli, stejne jako hluk turistu pred spadnutím laviny.

Vy proste budete tvrdit, že strašák je od toho, abychom se ho báli. Ty kterí vidí toho strašáka i zboku a zezadu mají podle vás hlavu v písku.

K dalším argumentum ostatních. Na to, aby se energie té vlny mohla projevit i jinak, než teplo, tak potrebujete provést buď její demodulaci, nebo je treba menič reagující prímo její frekvenci. V obou prípadech vám na to chybí mnohakilometrová a primerene vodivá anténa, jinak objekt plave s polem, a pole se nemá jak projevit, stejne, jako vlaštovka na dráte. Žádné tornádo, nebo kus pobreží se vám jako anténa chovat nebude, pouze jako absorbér, co zmení energii na teplo. Na ten objem je pár megawattu míň, než psovi moucha. Naopak tornádem se EM vlna šírí prakticky beze zmeny, co dokládá i príjem televize, rádia, mobilu počas neho. Jen malé ducharení k tomu v dusledku lokálních zmen indexu lomu v dusledku rozdílné hustoty vzduchu, nebo tlaku. To je dokladem toho, že vzduch a em vlna mají na sebe bezvýznamný vliv, a v tom vzduchu nedochází ani k významné absorpci, na úseku 100km ať se pri téhle vlnové délce absorbuje 1% vyzáreného výkonu v obrovském objemu. Co s tímhle chcete lokalizovat? Proste jen deláte predpotopní alchymisty, kterí jsou navíc líní si overit základní veci. Vubec neumíte ani reagovat, že možnost vyzárení každých vlnových délek má svá principiální omezení, které nejde slučovat, kráva nemuže být v týmž okamžiku současne blechou.
Chvilku jsem jako součást systému pracoval i na radaru, tam jsou výkony v MW bežné, a lidi co bydlí pár km odtud se tak nanejvýš stežují na rušení v televizi. Jejich výkon je pritom neporovnatelne více lokalizovaný. Poškodit mohlo tak postavit se pred nej tak 100m daleko pri testování vlivu na milovací pudy.
Haarp je celkove na evropském území bezvýznamný, tam daleko více zaváží radary, TV, mobily... copak neco více ruší rádia v aute, než mobily a semtam nejaké prumyslové rušení nebo komunikace? Rádio i s anténou je objekt velikosti dejmetomu človeka, pokud by se objevila nejaká energie navíc, tak by se "potilo" o dost víc než človek, zjistilo by se to.

294325

14.8.2013 9:14

Radarový vědče-nadšenče:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 294325

Vezměte si malou mlžnou komoru, generátor tak 10 MHz s metrovou anténkou, vytvořte za sklem mlhu, dejte ten drát k tomu, a prudce změňte kmitočet. Pak nám přijďte říct, co jste viděl, a já se Vás pak na něco zeptám. Obávám se, že inžinýr Tesla kvůli tomu, i když ten generátor neměl, a jen si jiskřil těmi svými tesláky, na pár let zmizel z veřejnosti. Naštěstí si to nechal pro sebe..

294375

13.8.2013 12:54

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 294310

Pani Hanzlíková, prosím Vás nevysmievajte sa mrzákom, je totiž evidentné, že Vami vysmievaného pána školský systém, ktorý bol navrhnutý na mentálne zmrzačenie zdravých ľudí, zmrzačil a voči tomu, je málokto imúnny. Toľko o osobných veciach.

K veci, v článku Rocks That Crackle and Sparkle and Glow:
Strange Pre-Earthquake Phenomena
od Dr. Friedemann T. Freund z Journal of Scientific Exploration, Vol. 17, No. 1, pp. 37–71, 2003 (v pdf dokumente sa nachádza na strane 42) sa rozoberá vplyv pozitívne nabitých nosičov náboja (konkrétne hovorí o polovodičových dierach) na horniny a označuje ich za pôvodcov mnohých hlavne elektromagnetických anomálií pred zemetraseniami, ktoré sa prejavujú aj v ionosfére. Aj na základe tejto práce sa pracuje na alarme varujúci pred zemetraseniami.

NASA a Európska únia geovied schválila teóriu v ktorom slnečná aktivita (slnečné škvrny) má vplyv na výskyt zemetrasení v na to náchylných oblastiach. V tomto článku sa rozoberá možný mechanizmus pôsobenia aktivity Slnka na výskyt zemetrasení, konkrétne sa tam hovorí o zmenách v iono- a magnetosfére Zeme.

HAARP zas podľa ne-oficiálnych zdrojov výkon má vyšší ako sa uvádza a má aj funkcie za-horizontálneho radaru, vytvára v ionosfére oblasti s vyššou elektrónovou hustotou akési zrkadlá pre radarové lúče a tieto oblasti majú aj vyššiu hustotu, takže môžu fungovať ako ochrana pred ICB rakiet (skutočné parametre tohoto zariadenia vrátane zapojenia antén resp. komplexu sú tajné, kvôli tomu, že je to projekt Amerického letectva). Poznámka, E. Teller jeden z otcov vodíkových bômb (a nielen on) predložil niekoľko patentov na prístroje upravujúcich ionosféru za účelom ochrany pred ICB a na použitie v za-horizontálnych radaroch.

Inými slovami, keď sa vyšle úzky smerovaný rádiový lúč upravujúci ionosféru nad oblasťou náchylnou na zemetrasenie, tak to môže a pravdepodobne aj vyvolá zemetrasenie.
Takže otázky sú:
-nakoľko je cieľom vyvolať zemetrasenia?
-koľko bolo prirodzených veľkých zemetrasení v poslednú dobu, keď vieme, že sa dajú takto vyvolať?
-nakoľko sa dá tým upravovať počasie, keď vieme že ionosféra má vplyv na klímu a poveternostné podmienky?

294332

13.8.2013 14:32

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 294332

Fakta jsou zveřejněna, souvislosti odhaleny, katastrofy zrealizovány, vlády ochočeny, banky úvěrují, ekonomika oživuje, obavy kulminují, obrana proti oficiálně neexistujícímu neexistuje .....
Zbývá pohodlná nevědomost a otázky vyřčené těmi, kteří unesou pravdu.

294337

13.8.2013 19:53

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

ppppp 91.?.?.?

Reakce na 294332

>Pani Hanzlíková, prosím Vás nevysmievajte sa mrzákom, je totiž evidentné, že Vami vysmievaného pána školský systém, ktorý bol navrhnutý na mentálne zmrzačenie zdravých ľudí, zmrzačil a voči tomu, je málokto imúnny. Toľko o osobných veciach.

Skús prítomným pripomenúť, že aj ty si fungoval (neviemčiešte funguješ) v tomto systéme ako učiteľ. Robíš pritom hrúbky ako v pravopise, tak aj v chémii, čo si študoval, najradšej asi vo fyzike a v etike. Ale inak si asi v poriadku.

>sa rozoberá vplyv pozitívne nabitých nosičov náboja (konkrétne hovorí o polovodičových dierach) na horniny a označuje ich za pôvodcov mnohých hlavne elektromagnetických anomálií pred zemetraseniami, ktoré sa prejavujú aj v ionosfére.

Lenže ty si tomu dal práve opačný význam. To by nedokázal popliesť ani google prekladač. Píše sa o EM emisii a nie o absorpcii. Oblasť pred zemetrasením VLF vysiela v dôsledku vodivostných prúdov pri presune nábojov, neznamená to, že prijíma signál VLF napr. z Haarpu.

Už vidím, ako z haarpu niekto vyšle úzky smerovaný lúč niekam do zeme. Koprfíld je v kopri. Toto ak by išlo, diali by sa iné veci.
Bež prosímťa radšej na nejakú umeleckú školu, tam býva pre úlety väčšia rezerva, niekde si si zmýlil turistickú značku.

294351

13.8.2013 21:36

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

slak 77.?.?.?

Reakce na 294351

O vědeckosti vědců snad asi i tak:http://www.cez-okno.net/clanok/temna-hmota-je-absurdita-vesmiru-vytvorena-chybnymi-vypocty-fyziku [smích] [překvapení]

294355

13.8.2013 22:19

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 294351

Vzdělání velmi často člověka determinuje.
Žije s vědomím, že ví a zná a není schopen si připustit, že nejdůležitější z jeho oboru před ním zůstalo účelově utajeno.
Takhle bohužel funguje školství ve většině vědních oborů.

294357

14.8.2013 6:19

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

ppppp 91.?.?.?

Reakce na 294357

Stejne tak "determinuje", tedy podmiňuje človeka nevzdelání. Výsledek je nejméne stejný. Logickým výsledkem celé úvahy/dedukce je pak to, že od vzdelání nemusí záviset, co si človek pripustí, a jaká je jeho schopnost prijímat informace. Proste dukaz svobody v tomto ohledu. Myslí si, že jeho intuice mu na správnou orientaci stačí, a že nemusí pro to nic víc udelat. To muže vést k duševní lenosti, nebo premíry abstrakce, odpoutání se od reality. Se vzdeláním je treba umet nakládat, s nevzdeláním není co.

Slak: Není správné pseudovedu nebo nepovedenou vedu dávat za príklad, nebo tím popírat výsledky vedy, které dobre fungují.
Stejne tak nejde vydávat za zlodejskou ulici, na které nekdo krade. Nebo by kohokoliv uklouznutí mohlo být považováno za neschopnost chodit.

294366

14.8.2013 8:33

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 294366

Školní vzdělání, které mám bylo umožněno je jen jedním z mnoha způsobů poznání.
Učebnice vytvořili odborníci z podobné vědní ohrady, za jejíž plot jim nebylo dovoleno dohlédnout. Díky tomu žije mnohý promovaný odborník v iluzi vlastní vědní dokonalosti.
Za nejčistší vědu považuji matematiku, protože se do ní nepromítají společenské ani přírodní jevy. Má nekompromisní pravidla. Ale kolik absolventů matfyz ovládá kabalu?
Kvantová fyzika je také naprosto logická, ale kdo chápe, kam mizí tuny hmoty?
Mechaniku a elektrotechniku omezují přírodní a kosmické zákony, o kterých nemáme díky neúplnému vzdělání ani ponětí.
Na gymnáziu jsem ze zkoušky teorie relativity hrdě odešla s trojkou jen proto, že jsem se zmohla na to, že ji nechápu a dokázala říci, co a proč nechápu.
Drti, kteří se látku naučili nazpaměť dostali tenkrát kuli.
Přírodní vědy komplikuje čas. Co je to čas?

294372

14.8.2013 11:18

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 294372

Máte tedy paní Jano - díky Vašemu vzdělání - zřejmě tragický odstup Vašeho vnímání prospěšnosti exaktních matematicko-fyzikálních axiomů od jejich aplikace na přírodní a společenské jevy - tam totiž mají exaktní vědy svůj význam.

Zřejmě Vás baví styl - řekněte své ženě Besselovu funkci denně.

Kdo si hraje - nezlobí [smích]

PS Tu teorii relativity - a s hrdostí?

294378

14.8.2013 20:44

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 294378

Osobními invektivami si, pane, obdiv Vašeho neomylného intelektu těžko vysloužíte. Raději mi, prosím vysvětlete, co je to v diskutovaném kontextu čas. Děkuji.

294389

15.8.2013 11:18

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 294389

"Přírodní vědy komplikuje čas. Co je to čas?"

A jak byste si přírodní děje probíhající v časoprostoru představila bez existence té obyčejné proměnné času?

Mrkněte do té kabaly, zda v tomto učení existuje časově invariantní biologický proces.

Čas můžete postrádat pouze v arimetice - neboli v kupeckých počtech.

Za ty invektivy se omlouvám - jsou to běžné kecy v našem povolání, kterým se akorát smějeme.

294406

15.8.2013 17:03

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 294406

No tak nic [pláč] snad mi to vysvětlí někdo jiný [zmaten]

294416

15.8.2013 18:55

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

ppppp 91.?.?.?

Reakce na 294389

A který čas?

Nejde o protiotázku, ale o reakci na nedostatečne formulovanou otázku. Pokud ji umíte dost dobre naformulovat, muže v sobe obsáhnout i odpoveď. Možnosti jsou fyzikální čas, plynutí času...
Neví se, zda čas existuje objektivne. Možná je to aktuálne jen jinak nazvaná momentální rychlost degradace porádku, nebo jde o nejakou veličinu v procesu nejenom objemové expanze "objemu" sveta dále do vesmíru. Zda se to cyklí nevíme.
Čas je podle mého názoru jako fyzikální veličina definovaný dosti špatne a koliduje s definicí délky. Neumíme ho zatím definovat jinak, než pres periodu. Není možnost ho merit prímo. Zvykli jsme si na nej, a vnímáme podle nej svou existenci.

294424

15.8.2013 19:06

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

zx 91.?.?.?

Reakce na 294389

Radeji vysvetlete vy, kde jste vzala ty "mizejici tuny hmoty".
Zakon zachovani energie plati i v kvantove mechanice.

294425

15.8.2013 21:25

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 294425

A zákon zachování hmoty také?

294433

16.8.2013 6:49

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

ppppp 91.?.?.?

Reakce na 294433

Primnoho neporádku... zákon zachování hmotnosti platí odtud potud (po úroveň atomové hmotnosti, mimo zárení), zákon zachování námi nejčasteji používané "makro" energie je pomocná abstrakce, které lidi obvykle nerozumí, a je jen statistickým dusledkem zákona zachování hybnosti. Kinetická/potenciální energie kompaktních mikroobjektu funguje dobre(není potrebné pracovat s teplotou), a omezení ZZH zatím neznám. Po zmene hmotnosti se odpovídající část presune do energie vlnení, která také funguje dobre.

Pripomínám, že jistou opatrnost/úroveň je treba zvolit pri diskusi o hmotnosti, kde hmotnost není primárne definována jako neco težké, nebo setrvačné, ale jako neco, co pozustává z konkrétního počtu atomu nejaké struktury(prvku). Jde o asi nejčastejší omyl pri možném handrkování v diskusi pocházející z nepochopení definice hmotnosti. Pokud se tedy atomy neničí, nebo z nich neubude treba pres rozpad a gama zárení, tak se jejich počet zachovává, a tím i hmotnost. S tímhle má potíže i teorie relativity, musela by vysvetlit, proč by se mel "relativisticky" tento počet menit, navíc diskrétne a ne plynule, dokonce zvyšovat, co by odpovídalo záhadnému príjmu nejakého zárení, co prijde dost jako nesmysl, plus další logické potíže včetne occam britvy.

Výraz "tento sáček cukru váží 1kg" je stejne správný jako "tento sáček cukru má hmotnost 1kg". Vetšina školních pedagogu v panice z nepochopení definice hmotnosti nakázala používat frázi "má hmotnost", místo "váží" aniž pochopila, oč jde. Vážení je porovnávání hmotností (v historii tíží, podobne dnešní "vážící" snímače reagující na tíži v zemském poli, a které v bezváhovém stavu hmotnost nenamerí, ač tam je... akcelerometry hmotnost i tam). Kilo cukru váží stejné kilo i na Mesíci, a kilo cukru má stejnou hmotnost i na Mesíci, nebo i v beztížném stavu. Hmotnost nesouvisí s tíží a ani se setrvačností, pouze popisuje vlastnost objektu, jak se objekt/struktura bude chovat v gravitačním poli, nebo v setrvační=inerciální soustave, tedy zpravidla jaká síla na nej pusobí v gravitačním poli, nebo pri zrychlení.

Pokud by tedy nekdo chtel chytat za slovo, ať má trochu respekt k tomu, že jde o veci popisné, a není zpravidla nálepkou "červená" možné popsat kolobežku.

Výše jsem vám napsal neco k tomu času.

294446

17.8.2013 12:16

Nejhorší je, když se rozhled, poskytnutý vzděláním

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 294446

začne nevratně měnit z obchodních důvodů v rozmach, jako deformace nevyhnutelné praxe. Je třeba vymýšlet další a další Einsteinovy teorie relativity, aby se mohly stavět další a další CERNy, a uvažovat výhradně nejméně v pikowatech, kvantových strunách a kvadrilionech světělných let, na což zatím naštěstí nejsou a ještě dlouho nebudou měřáky. Matematika jak kat Mydlář, pak zakončí slavnostně akademické autostětí každého vědce, který si vezme tužku nebo počítač, a fantasmagorie, které zatím chránila neschopnost ostatních, číst jeho myšlenky, nableje na nějaké paměťové médiuum, kde si ho může přečíst každý.

Špičková Věda potřebuje další Kožené, další Einsteiny a další CERNy !!!

294530

14.8.2013 15:41

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

ppppp 91.?.?.?

Reakce na 294372

Vedci se nekdy chovají stejne debilne, jako policajti, tedy vyšlápnou si na normální lidi, kterí delají neco jiného, nebo jsou stejne jako jiní prílišní sobci a hledí si urvat.

Fyziku mám vcelku rád, je to skvelá pomucka, ale podle mne teorie relativity zajela moc daleko na svuj mandát. Je to model, který formálne funguje, výsledek spíše myšlenkového experimentu objektivne bez prímých dukazu, interpretace toho modelu mohou však být zcela zcestné jako ty cesty v čase, ruzná doba stárnutí, míchání projevu merení s realitou, relativizace deju, relativizace hmotnosti. Zejména poslední je prímo blbost z definice, která se jaksi potichu toleruje. Argumenty o gps nejsou dukazy, MM experiment také není podpurným dukazem. Že si to takhle nekdo vynucuje v osnovách beru jako formu diskriminace ve fyzice, neboli zásterku toho, o čem se zase tolik neví. Kvantovka mi prijde logická jen v nečem, rekneme v popise pravdepodobnosti lokalizace, ale vlnove-částicový dualismus fotonu mám za abstraktní a nelogickou ptákovinu. Vydírání známkama na maturite považuji za smešné a je spíše ukázkou dovednosti pedagogu v propagaci jejich duležitosti.

Slak níže: v podstate souhlas

Oracle níže: EM polia ako dôsledok pohybov a prúdov pred zemetrasením ionosféru prakticky nijako neovplyvňujú. Sú tak nízke, že sotva idú merať, nieto že by mali nejaký vplyv.
Slnečný cyklus môže vplývať na rozťažnosť kôry skoro podobne ako hluk kobyliek na vlnenie morskej hladiny.
- Pravdepodobnosť Haarpu na vyvolanie zemetrasenia je rádovo menšia než prejazd ľahkého osobného vlaku nejakou stanicou.
- Cielené zemetrasenie preukázateľne ani jedno, nejde doložiť štatisticky a principiálne príčinnú súvislosť, keďže zemetrasenia vznikajú aj tak, a jav nemožno opakovať za rovnakých podmienok
- Haarp môže ovplyvniť počasie sotva viac, než prevádzka neveľkej veternej farmy s výkonom v MW, alebo vodnej turbíny s výkonom v desiatkach MW. Jadrové elektrárne s porovnateľne malým výkonom asi neexistujú.

...do modulácie sa radšej nepúšťaj, kým nemáš jasno v demodulátoroch. Napríklad ondulácia je jednoduchšia záležitosť [velký smích] Chudák Popov alebo Marconi čo by za to dali, keby to fungovalo tak, ako si to predstavuješ, netrápili by sa s akýmsi kohererom. Modulácia ti na to, čo si predstavuješ ozaj nestačí, na pochopenie potrebuješ prejsť ďalšie levely.

294383

14.8.2013 20:30

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

slak 77.?.?.?

Reakce na 294383

+Míchačka v diskuzi všehochuť.http://leva-net.webnode.cz/products/nezfalsovana-tabulka-prvku-mendelejeva/

294388

15.8.2013 17:18

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 294383

Čo ste napísali o školskom systéme, o vedcoch a o nefunkčných teóriách z ktorých sa stali dogmy, s tým súhlasím. Problém je to čo ste napísali ako odpoveď na môj príspevok.

>Oracle níže: EM polia ako dôsledok pohybov a prúdov pred
>zemetrasením ionosféru prakticky nijako neovplyvňujú. Sú tak
>nízke, že sotva idú merať, nieto že by mali nejaký vplyv.

Odporúčam Vám preto prečítať práce 1 a 2, či pozrieť tento obrázok:
Vložený obrázek
klikací odkaz k článku o vývoji systému včasného varovania pred zemetraseniami-prečítajte text v pre Vás pravom rohu. Či toto video o svetlách pred zemetraseniami.
Toľko o nedetekovateľnosti a o malom vplyve. [vyplazený jazyk]

Pripomeniem ako rádioamatérovi intenzita elektrického poľa za jasného počasia je pri zemskom povrchu 130-140 V/m, čo kvôli poklesu jej intenzity činí asi 100-250 kV potenciálového rozdielu medzi zemským povrchom a ionosférou-takto to je v brožúrke od SAV-časť o atmosferickej elektrine.

>Slnečný cyklus môže vplývať na

Táto vedecká štúdia našla negatívnu koreláciu medzi cyklami slnečných škvŕn a zemetrasení, tvrdí že na začiatku každého slnečného minima narastie nielen početnosť ale aj intenzita zemetrasení.
Takže nejde o rozťažnosť kôry ale o zmenách intenzity prízemného elektrického poľa, čo má vplyv na všeobecnú aktivitu pozitívne nabitých častíc v horninách.

>- Pravdepodobnosť
>- Cielené zemetrasenie

Máte nejakú porovnávaciu štúdiu kde sa porovnáva slnečná aktivita, aktivita HAARP-u a početnosťou zemetrasení aby ste mohli robiť takéto vyhlásenia, sem s ním rád to prečítame.
Keď nemáte, tak prosím nevydávajte svoje dojmy za fakty. Poznamenávam štetky pardon vedci pracujúcich na HAARP-e určite pripravili takúto prácu, ale keďže HAARP je projekt americkej armády tento materiál sa určite oficiálne nezverejní v dohľadnej budúcnosti.

>- Haarp môže ovplyvniť počasie sotva viac,

Odporúčam Vám prečítať článok ktorý dáva do súvislosti kozmické žiarenie a tvorbu oblakov. Musím povedať že pri slnečnom minime dopadá na Zem väčšie množstvo kozmického žiarenia (čo to je a aký to má vplyv na hmotu snáď nemusím vysvetľovať).

294418

15.8.2013 17:21

Pokračovanie

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 294418

V tomto článku sa uvádza že HAARP pracuje vo frekvenciách cyklotrónovej radiácie a dokáže vytvárať umelé vrstvy ionosfére, treba spomenúť že ionosféra kvôli jej ionizácií sa dá považovať za plazmu a obsahuje protóny ktoré tiež vyžarujú cyklotrónovú radiáciu. Keď dáme tieto fakty do kopy, tak mne vychádza že HAARP s tým že mení mieru ionizácie a distribúciu iónov a nábojov v hornej atmosfére nad daným územím, dokáže ovplyvňovať počasie.
>
>...do modulácie sa radšej nepúšťaj, kým nemáš jasno v
>demodulátoroch. Modulácia ti na to, čo si predstavuješ
>ozaj nestačí, na pochopenie potrebuješ prejsť ďalšie
>levely.
Fakt? Tak si to preberme máme HAARP ako ohrievač ionosféry ktorý pracuje v vo frekvenciách cyklotrónovej radiácie elektrónov a pravdepodobne dokáže pracovať aj vo frekvenciách cyklotrónovej radiácie protónov (urýchľovač CERN využíva aj EM žiarenie na urýchľovanie protónov), takže striedanie intenzity a frekvencií vyžarovaného žiarenia (je to len technická záležitosť) t.j. spektra (hovoríme o akejsi kombinácií AM a FM) dokáže urobiť poriadnu paseku v ionosfére i keď má výkon "len" 3,6 MW (to sú oficiálne, aká je skutočnosť to verejnosť nevie).
Problém je že HAARP je len to čo sa prezentuje, mám na mysli tie veci ktoré ste opísali ako jednoduché dipóly, problém je že nevieme s istotou vnútorné zapojenie antén a už vôbec nie konfiguráciu celého zariadenia.
Ďalšia vec je lietadlo X-37B, ktorý je tiež projektom Americkej armády môže nosiť prístroje ktoré sú súčasťou HAARP.
Takže aby ste v budúcnosti predišli strápňovania sa na verejnosti (čo posledne urobil Vojta, keď tvrdil, že VW nikdy nebol tunelovaní) prosím urobte výskum, asi 5-15 minút na Google-i Vás asi nezabije. [cool]

294419

15.8.2013 18:44

RE: Pokračovanie

ppppp 91.?.?.?

Reakce na 294419

Seriózny dialóg by mal konvergovať a nie divergovať, kľučkovať, preskakovať. Veľký farebný obrázok je od veci, nehovorí poriadne o ničom. Korelácie medzi zemetrasením a "svetielkovaním" pred ním sú málo vierohodné, lebo pokus nejde opakovať za rovnakých podmienok, a stráca sa príčinnosť. Novodobé šarlatánstvo. Už som to dal zreteľne najavo skôr, že zemetrasenie nemožno opakovať. Tak ma neťahaj medzi jasnovidcov, mne podobné "dôkazy nestačia". Kto kedy z korelácií aj vylúčil obyčajnú tepelnú rozťažnosť. Elektrické pole vo vzduchu prestáva mať vplyv už pár cm pod povrchom zeme, pretože zem je oproti vzduchu veľmi vodivá. Kto tvrdí niečo iné tak klame, je veľa metód, ktoré so zemským povrchom pracujú ako so zrkadlom. Absorpcia zase má za následok teplo, a žiadne šírenie sa poľa.

Ty tu robíš jediné, chceš aby ľudia predovšetkým ocenili tvoje otŕčané a zaujímavo servírované elementárne neznalosti a stavil si len na to, že američania boli poctivejší, je ich veľa, a všetko čo robia musí byť skvelé. Manipuluješ, filozofuješ, mňa zavaľuješ senom, ale dokopy ničomu nerozumieš. Trošku zabúdaš, že do rôznych súťaží nechodia iba američania.

Kozmické žiarenie a oblaky je téma od veci. "HAARP pracuje vo frekvenciách cyklotrónovej radiácie " Je len logické, že pracujú po slovensky s krátkymi vlnami, keďže tie už začína ionosféra odrážať, alebo aj pohlcovať. Nejde o spor s tým, čo som o haarpe hovoril. Nepozeral som to podrobne, takže ani nevylučujem, že ide celkovo o účelovú "vedu" zameranú na vytiahnutie peňazí pre výskumák, dnes bežná vec.

Nič to nemení na tom, že dedukcie typu "pár MW krátkych vĺn spôsobia zemetrasenie" sú totálna sprostosť, lebo nikto nevie pritom vylúčiť práve prechádzajúci vlak...ty "američane" s americkými trenkami [smích] Vidí sa mi, že niektorým už úspešne funguje samozastrašovanie. Fakt sa do tej modulácie už nepúšťaj, požičaj si radšej od antenárov spektrálny analyzátor a s tým sa pár rokov hraj, než budeš učiť vranu lietať.
Nečítaj už ani toľko google, ale sprav si vysielačku, kľudne aj mystifikované teslovo trafo, a rozsvieť si tým v ruke hoci žiarivku, či aspoň tlejivku, uvidíš, aký budeš šťastný, deficit ťa prejde. Načo takto len rozprávaš o ničom a topíš ľudí v technike [smích]

294423

16.8.2013 20:12

RE: Pokračovanie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 294423

(Urážky vypuštěny - moderátor.) Muzete vysvetlit proc se do toho systemu vklada tolik penez ? To ze vas urazim se zaklada na faktu ze zeme je placata. Neboli jak to ti ctihodni myslitele cirkevni propagovali a za jine mysleni upalovali, Co keby ste pracovali po americky s kratkymi vlnami.

294501

16.8.2013 22:03

RE: Pokračovanie

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 294423

Sorry asi som sa nevyjadril jasne, tu sa bavíme o kapacitnej väzbe medzi ionosférou (teda aj okolím Zeme) a zemskými hlbinami a podľa všetkého je to obojsmerná cesta:
-zmena v elektrickom poli pri povrchu zeme obzvlášť pred zemetraseniami sa môže prejaviť ako Eliášov oheň okolo hôr a tam je to na obrázku, alebo na videu z Číny;
-zmeny v elektrickom poli zemského povrchu sa prejavujú aj emisiami iónov, čo má vplyv na správanie a zdravie ľudí aj zvierat (pozitívne ióny v ovzduší podráždená a nepokojná populácia, málo negatívnych iónov chorľavá a malátna populácia-sú to vedecky podložené fakty);
-lebo zmena v ionosfére nielen dokáže predpovedať výskyt zemetrasení , ale podľa veľkosti zmien aj veľkosť zemetrasenia;
-ďalej Slnečná aktivita vplýva nielen na formovanie oblakov ale aj na početnosť a silu zemetrasení, inými slovami je slnečný cyklus je jeden z faktorov čo má vplyv na početnosť zemetrasení okrem rozťažnosti a elasticity kôry-tento link je z Brownovej univerzity.

Čo sa týka elektrického poľa na zemskom povrchu resp pri zemskom povrchu, má význam pre ľudské zdravie a aj na správanie. Každá resp. väčšina eukariotických buniek (z takýchto sme aj my postavený) udržuje napätie medzi svojím vnútrom a okolím 150 mV na 200 nm hrubej bunkovej membráne, nezdá sa to veľa ale keď si prerátame tak je to ekvivalent poľa s intenzitou 30 000 000 V/m.
Takže zmena v elektrickom poli zemského povrchu môže mať dopad na ľudské správanie a dlhodobo aj na ľudské zdravie.
Toľko o malej dôležitosti o intenzity elektrického poľa nad zemským povrchom. [mrknutí jedním okem]

Takže HAARP so svojou činnosťou t.j. vytváraním umelých vrstiev v ionosfére zasahuje do jemne vyladených prirodzených procesov, pričom môže byť spúšťačom prírodných katastrôf.
A preto sa vynára otázka o veľkosti vplyvu a zámernosti týchto zásahov.

Evidentne myslenie v súvislostiach Vám nejde. [cool]

294511

16.8.2013 22:54

RE: Pokračovanie

ppppp 78.?.?.?

Reakce na 294511

>Evidentne myslenie v súvislostiach Vám nejde

Áno všetko so všetkým súvisí. Prechod elektrického osobného či nákladného vlaku môže tiež vyvolať Eliášov oheň, pretože vygeneruje dosť veľkú zmenu poľa. Dokonca aj nabité lietadlo vygeneruje slušnú zmenu poľa, aj nabitý sveter. Že slnečný cyklus koreluje so zemetraseniami je z hľadiska početnosti ešte dosť málo vierohodné, a nie sú vylúčené ďalšie príčinné vplyvy. Myslieť si, že sa to deje cez em pole je skôr jasnovidectvo.

Čo sa týka intenzity poľa buniek a podobne, narábaš s číslami ako žonglér s paradajkami, ale im nerozumieš okrem toho pohadzovania, vytrhávaš veci zo súvislosti, stihneš ich miešať rýchlejšie, než by ti ktokoľvek stihol niečo vysvetliť. Je to preto, lebo triediť múku od popola stojí viac času, než ich miešať, toto by si mohol rešpektovať pri svojom dožadovaní sa odpovedí, nemáš kultúru dokončiť jeden, dva problémy bez toho aby si nenaváľaľ ďalšie, čím viac, tým lepšie. Váľaš seno, chápeš?
Rieš najprv, aké E vyvolá na povrchu tela TV signál, alebo mobil a nemiešaj dokopy povytrhávané stránky. Haarp očividne nie je spúšťačom katastrof typu uragán, zemetrasenie apod. preto, lebo sú tu tisíce spúšťačov čo sú tak tisíckrát silnejšie. Tými sú obyčajná piesočná púšť, hromada lietadiel vo vzduchu, elektrárne, diaľnice, narábanie s vodou, priemysel, ťažba, radary, rakety, bomby, vlaky, mrazničky, práčky a mikrovlnky, "hifi" aparatúry, komíny, bicykle, komáre a dupanie od zlosti.

S tými iónmi to je tiež pritiahnuté za vlasy.

294513

17.8.2013 14:28

RE: Pokračovanie

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 294513

Eliášov oheň okolo vrcholkov hôr nie je každodenný jav a je následkom a nie príčinou veľkých zmien ktoré predchádzajú Elektromagnetické interakcie sú asi 10^18 násobne silnejšie ako gravitácia (stačí porovnať konštanty v Newtonovom gravitačnom zákone a v Coulombovom zákone), takže zmena v Slnečnej aktivity teda elektrickom poli okolia Zeme rádovo bude mať väčší vplyv, ako gravitačné pôsobenie Mesiaca. Preto je v tomto článku napísané, že ešte treba zohľadniť niekoľko parametrov, na to aby mohli predpovedať vypuknutie zemetrasení:
As a result of processing lines
the model describing dynamic of changes of seismic
activity is allocated optimum on measures of quality.
The forecast of lines for 24 months is constructed.
Works on the further updating of DRM [7] are
conducted. A number of lines of geophysical and
geliophisical characteristics are processed. Data
treatment of dynamics of baricentre of the systems
the Ground - moon is planned with the purpose of an
establishment of dependence, modeling of dynamics
of change of lines and the forecast.


Preto je kus pravdy na tom, že HAARP dokáže vyvolať zemetrasenie či nepriaznivé počasie , pretože zasahuje do elektrického poľa Zeme. Samozrejme keď si niekto myslí, že je to super zbraň (a ospravedlňujem sa za to že som vyvolal tento dojem) tak nemá všetko po kope, na to podľa (mojej mienky), aby HAARP vyvolal sucho, ohne, povodne, uragán či zemetrasenie musia byť vhodné podmienky, môj odhad je asi tak na pol tucta kľúčových faktorov treba brať na zreteľ aby HAARP vyvolal zmienené javy. Pokiaľ niekto má na to, čas a energiu aby štatisticky zanalyzoval ktoré, sú hlavné/kľúčové faktory ktoré hrajú pri vzniku týchto javov tak HAARP je potom účinná páka-typický prípad 1000-krát nič zabilo osla.

S týmto poľom zas súvisí aj naše zdravie, pretože elektrická aktivita buniek je ovplyvňovaná aj práve elektrickým poľom Zeme resp okolia a nepriamo aj emitovaním katiónov a aniónov z nášho okolia (katióny vyvolávajú u ľudí a u zvierat nepokoj a podráždenosť).
Toto čo ste vymenovali sú antropogénne vplyvy, s nimi som sa nechcel zaoberať ale podľa všetkého najväčší vplyv na ľudský organizmus resp. na neurálnu sústavu mikrovlnné žiarenie t.j. bluetooth, WiFi, mobily majú nepriaznivý vplyv.
Pravdepodobne (a toto je moja špekulácia) nejakým spôsobom de-polarizujú bunky, pravdepodobne tým, že narúšajú či ničia transportné proteíny.

Samozrejme sú tu aj iné faktory ktoré ovplyvňujú zdravie ľudí či počasie, ale vymenovať ich a dávať všetko do súvislostí by zabralo nejeden zväzok knihy.

294536

17.8.2013 16:13

RE: Pokračovanie

ppppp 78.?.?.?

Reakce na 294536

> takže zmena v Slnečnej aktivity teda elektrickom poli okolia Zeme

NEBUDE mať väčší vplyv na zemetrasenia a uragány, než gravitačné pole Mesiaca. Energie prílivov poznáme. Dosť zabudli uviesť koreláciu s gravitačnou silou Slnka a najbližích planét. Mohlo by sa ukázať, že príčiny sú byť inde. Elektrické pole najskôr na zemetrasenia nevplýva prakticky nijako. Obyčajný vietor nesie o niekoľko rádov vyššie energie. Keď zafúka a ohne všetky stromy na úbočí, vyvolá pnutie v koreňoch, tak už aj sysle začínajú chápať význam globálnych zmien.

Samozrejme dezinformácie vznikajú ľahšie, než informácie, preto asi aj Marx s Leninom napísali toľko zväzkov.

Problém je, že narábaš s technickými informáciami príliš voľne. To sa prejavuje dobre napríklad na tom, že napíšeš, že EM interakcie sú 1000x silnejšie, než gravitačné, ale "úplnou náhodou?" zabudneš uviesť, že zdroje tých EM interakcií sú zase 1000000x slabšie.
Troška si si asi aj pomýlil prácu tlaku EM vlnenia (tlak svetla, žiarenia, slnečného vetra) s prácou gravitačnej sily, to nejde prehadzovať vidlami. Nestačí ani porovnať len konštanty, z hľadiska možného účinku treba porovnať v prvom rade výkony zdrojov, typy a účinnosti jednotlivých premien energie.

294539

17.8.2013 16:56

RE: Pokračovanie

slak 77.?.?.?

Reakce na 294539

A co takle, dokážeme vnímat smysly tak prý 3% toho co se děje ve škálách vibrací. No a je tu otázka: vědí co měřit a jaké jsou vztahy mezi interakcemi. Mezi sluncem a pokožkou je to jasné, ale už s následnou tvorbou vitamínu D už tolik ne i snáslednými možnými chorobami a právě tento aspekt je nyní zkoumán. Analogicky lze domýšlet možné děje v obrovském poli možností ovlivňování nám zcela neznámých jevů a pokud to člověk neuchopí co do možností týče stane se otrokem učebnic které mohou být zavádějící a možné děje zdaleka neosvětlující a kdyby v tomto harpingu nebylo co zkoumat nepřibývají po světě jako houby po dešti a že tam větří a dělají moderní alchymii je jasné protože tápou a nevypnou je dokud nezistí voco go a kdyby tam zakopanej pes nebyl a netušili výťežnost (u armády je jasná jaká) kašlou na to. Což se co? Jasně neděje.

294542

17.8.2013 19:26

RE: Pokračovanie

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 294539

Povedal som a nie raz vydávate svoje dojmy za fakty a čo som publikoval je overené vedeckými metódami.

Ja dávam do kopy piezoelektrický jav, nosiče elektrických nábojov v horninách, EM interakcie, gravitáciu a iné faktory v zemských hlbinách, v užšom a širšom okolí Zeme a zemského povrchu. Vy dávate do kopy pnutie koreňov a zemetrasenia, robíte presne to isté z čoho ma obviňujete, miešate popol s múkou.

Zdroje EM interakcií nie sú práve najslabšie, nejde tu o žiadne tlaky fotónov, slnečného vetra na tektonické dosky, ale silách ktoré vytvárajú či hrajú výraznú rolu v javoch ako ochranné magnetické pole Zeme či v bleskoch.

Príklad, na to aby ihla zostala na stole potrebujeme hmotnosť celej planéty a stolu pod ním, na to aby sa odlepil od stola stačí aj slabí magnet (ktorú ťahá dole tá sitá planéta a stôl ktorú drží ihlu).

Takže, vyhlásenie že zdroje EM interakcií sú slabé je na úrovni vyhlásenia Vojty, že VW nikdy nebol tunelovaní.

Dodatok, nech napíšete akúkoľvek pseudo-vedecký a pseudo-skeptický komentár pod hociktorý článok či komentár ja na Vás nebudem reagovať v žiadnom prípade za žiadnych okolnosti. Ide o to, že nechcem tu pánovi Stworovi zaťažovať server Vašimi príspevkami o ničom.
[cool]

294547

17.8.2013 20:49

RE: Pokračovanie

ppppp 78.?.?.?

Reakce na 294547

Korene stromov pri vetre a zemetrasenie? Prečo sa ti to nepáči? Viem približne spočítať vibračný výkon, ktorý sa prenesie do podložia, určite bude väčší, než signál z Haarpu. Ty sa tlačíš do tej elektriky ako ekonóm do muziky, pritom pojmy miešaš a vykladáš ako pasiáns. X krát som ťa slušne upozornil, aby si to nerobil, že si mimo realitu. Samozrejme to nepriznáš, lebo by sa ukázalo, že predávaš teplú vodu. Vravel som ti, aby si sa do modulácií nepúšťal, a následne ideš vysvetľovať, že EM nepôsobí mechanicky cez žiarenie tlakom. A čím teda, kde máš ten demodulátor a menič energie? Pôda, voda takú vlastnosť nemá, tam sa EM mení len na teplo a nie mechanickú energiu. Tá pôda nekmitá v MHz alebo v kHz, na to je príliš hmotná, tiež priveľká tepelná kapacita na sledovanie tak rýchlych zmien, a ani neobsahuje detektory, aby šlo využiť moduláciu v Hz. Nechápeš, že toto žiadna modulácia nezariadi, chýba ti na to spoločensky predpokladané vzdelanie a prax. Za užitočnú ale považujem možnosť sa vyjadriť až k "zákerne" položeným námietkám, a otázkam na telo, čo môže výrazne pomôcť tým, ktorí vedia čítať. Súperom v technike mi zrejme nie si, skúšam si vďaka tebe možno tak precvičiť argumenty, ale je to otročina.

Načo riešiš magnet, keď gravitácii odolá aj ťažká a nemagnetická hus alebo aj chodiaci človek. Tvoje argumenty sú úplne neobjektívne. Výkon aj energiu gravitačného aj magnetického poľa meriame v tých istých jednotkách, načo do toho pletieš svoje ďalšie pojmy slabý/silný, keď práve tie jednotky vypovedajú o sile, a keď som jasne napísal, že EM výkon 1 haarpu vo vzdialenosti desiatky km od neho je miliónykrát menší, než celkový gravitačný výkon Mesiaca (príliv) a miliónykrát menší, než polia bežných trvalých magnetov, alebo energie obyčajných pružín. Nech Haarp nafokusuje 10MW na vzdialenosť 10km štvorec 10x10km. Vyjde 0.1W/m2. Človek generuje pritom teplo nech 100W/m2. Výkon prílivu nech je na rovnakej ploche 10x10km 50kW/m2. Navyše pre haarp ide o premenu na teplo, ostatné prebieha z výrazne menšou účinnosťou, a ani nemá veľmi ako.

Tak ešte raz, nevyjadruj sa k vplyvu Haarpu na zemetrasenie, kým nevieš povedať, koľko Joulov prijme od haarpu povedzme 1km3 podložia, v akej forme a prečo v takej, a koľko Joulov je to od prechádzajúceho vlaku, alebo vetra, čo ohýba stromy po úbočí. Strašiak patrí do maku. Dovoľ, aby o tom, čo je "pseudo" rozhodovali čitatelia [cool]

294550

22.8.2013 18:08

RE: Pokračovanie

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 294536

Táto prednáška potvrdzuje to čo som napísal o ľudskom zdraví a opisuje mechanizmus pôsobenia elektrických polí na ľudské zdravie: http://www.youtube.com/watch?v=q33KyLkP_Rg#t=3143

294748

14.8.2013 8:57

Kdyby šlo jen o nepovedenou vědu bylo by fajn

slak 77.?.?.?

Reakce na 294366

Dobře fungují všechny hejble které jsou parazitické a od politiky přes bankovní systém se zájmovým skupinám překvapivě dobře plundruje společnost a nastavení výchovy zájmovými skupinami vychovává přitakávače slepých uliček a vlastní likvidace toho z čeho tyjí. Prostě jsou posílaní do pekel horoucích a potom se jen některým vystaví pomníky pokud ta skupina přežije a má vliv. Ostatně troufnu si tvrdit že vědy jsou primárně používány ke zbavení konkurence, tedy záměrné likvidace férové soutěže i se zůčastněnými a nikoli přínosu všem a do školství se dostává pohádkový balast k ničemu či k zacyklení zabývat se nepodstatnými věcmi. O záměru udržovat mocnými funkční negramotnost někteří z nás už pochybovat přestali. [mrknutí jedním okem]

294373

14.8.2013 12:25

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 294351

Pravopis mi nikdy nešiel, preto školský systém nezdeformoval moje myslenie, v takej miere ako Vaše.

Zdá sa, že ste môj príspevok prečítali dosť povrchne resp. ste nečítali medzi riadkami a Vaša generácia by tomu mala rozumieť.

V podstate ide o to, že pred zemetraseniami dochádza poruchám v EM poliach, čo sa prejaví aj v ionosfére. Na druhú stranu NASA a zmienený európsky inštitút tvrdí, že slnečný cyklus vplýva na početnosť zemetrasení a ako rádioamatér iste viete, že v maximách slnečného cyklu sú v podstate častejšie ionosferické poruchy.

Inými slovami distribúcia elektrických nábojov na zemskom povrchu (a tým aj pravdepodobnosť výskytu zemetrasení) a distribúcia nábojov v ionosfére sú spojené nádoby, čo je aj logické lebo na zemský povrch a na ionosféru rádioamatéri pozerajú ako na dve dosky vzdušného kondenzátoru.

Takže keď sa správne modulovaný lúč so správnou frekvenciou zasiahne ionosféru nad na zemetrasenie náchylným územím, v závislosti na intenzite ožarovania môže tá ionosferická porucha vyvolať zemetrasenie.
Otázky sú:
-v akej miere HAARP pri svojej normálnej činnosti pravdepodobnosť zemetrasenia?
-koľko bolo skutočne prirodzených zemetrasení od začiatku projektu?
-koľko bolo cielene vyvolaných zemetrasení od začiatku projektu?
-nakoľko HAARP ovplyvnil počasie a atmosferické procesy?

294380

12.8.2013 22:38

RE: Nebyly zajímavé jen seismogramy,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 294300

Ten HAARP asi příliš přeceňujete, protože má poměrně malý VF výkon. Zatím to zřejmě dovede jen něco spustit, a to "něco" musí tam, kde to chceme spustit, předem existovat. Například pokud někde chcete spustit tornádo, musíte to tornádo mít na tom místě indikovaný například radarem nebo na VLF, a pak ho teprve tím HAARPem můžete v optimálním případě iniciovat, aby Vám neuteklo někam jinam, kde ho náhodně spustí něco jiného. Stejně tak s tou tsunami. Co se týče tý rafinérie, na stažení blesku stačí zase VLF přijimač, a malé zařízení, podobné například vánočnímu ohňostroji, které ten VLF přijimač spustí. Co se týče realizace Teslových fantasmagorií, to by emeričani strašně chtěli, ale jsou podle mého názoru ve výzkumu sice dost daleko, ale taky pěkně bokem...

294304

17.8.2013 21:13

RE: A co podmořské výbuchy?

slak 77.?.?.?

Reakce na 294245

Dnes jsem nadával na zahradě na úplně bizardní šmouhy chemtrailzu nezvykle nízko a hned mi vytanula havárie radioaktivního jódu v maďarsku, když nejvyší koncentaci naměřili v německu za 5. dní, ať si to každý srovná podle nevěřícnosti.

294551

12.8.2013 12:12

Sick

Miguel112 82.?.?.?

A potom člověk čte zprávy o tom, že na západním pobřeží USA z blíže neznámých důvodů uhynolu neobvykle vysoké množství delfínů. Když si člověk zalistuje v paměti, co za posledních 5 let uniklo do oceánu za sračky, tak se není čemu divit. (a o většině těch "méně závažných nehod" se určitě veřejnost nedozví už vůbec. [překvapení]

294281

12.8.2013 23:14

Fukušimou zasiahnuté ryby pravdepodobne aj u nás v predaji

Přetrdílo 173.?.?.?

Ako som už v minulosti písal, v obchodných reťazcoch sa podozrivo často objavujú morské ryby z lovných oblasti FAO 61(Fukušima) a 67(severozápadný Pacifik), teda oblastí, ktoré vynikajú mimoriadnym RA zamorením v súvislosti s "haváriou" vo Fukušime. A keďže bývajú v akcii, tak idú rýchlo na odbyt. S kým som sa bavil, ani nemal tucha o tom, čo kód FAO znamená. A pri odchode podivne svetielkovali [chechtot]

294306

13.8.2013 12:45

Dneska už si nosit geigera v tašce když jdeme na nákup, a nebo do hospody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 294306

je již skoro nutností. Radioaktivní ryby jsem ještě při svých pochůzkách nenalezl, ale velmi často třeba mleté maso, máslo nebo žampiony, borůvky. Protože velmi často české hospody berou maso načerno od pytláků, takový šumavský kanec i deset let po černobylu může mít klidně i 40 kBqr. Kapitalistický šeft musí běžet, kdyby fotra věšeli za koule. Kde by jinak brali naši židobolševičtí oligarchové takové prachy, o kterých by se jim za socializmu ani nesnilo ?

294331

Tuto stránku navštívilo 5 926