Diskuze k článku

My vám ten respekt k cikánům do hlav natlučeme i za pomoci obušků a vodních děl

Příspěvků 98

1.7.2013 6:03

Okamura v Parlamentnich listech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

>Cikáni, vystěhujte se, napsal Okamura a začal nářez. I kníže se zapojil
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Cikan...

292461

1.7.2013 8:27

RE: Okamura v Parlamentnich listech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 292461

Ano, tento cizinci za oponou vygenerovaný problém, měli by řešit politici a osobnosti. Jinak se rozroste do velmi nebezpečných mezí.Tito vlivní lidé však nemají zájem, chovají se tak jak píše pan Stwora. Okamura je vyjímka. Přesto si myslím, že mlčení obyčejných lidí tento nebezpečný vývoj pouze podporuje. Popíšu proto skutečnou událost, které se tohoto problému týká.

Stalo se to před pěti lety v Brně. Tehdy sedumdesátiletý důchodce šel po choníku a podpíral se o berlu, měl před operací kyčelního kloubu. Jinak ale, je to vytrénovaný, sukovitý staročech, kolem 120kg šlach a svalů, má dobrou fyzickou kondici.Proti němu přicházeli dva cikáni. Viděl, že se jim nevyhne a proto zastavil a čekal až přejdou. Místo toho se u něho zastavili a jeden z nich požádal o cigaretu. Odpověděl nekouřím. Tak budeš, odpověděl cikán a chytil důchodce za kabát na prsou. Důchodce na víc nečekal, padla rána a cikán padl na zem. Druhého chytil za sako a praštil s ním o stěnu domu. Ten na víc nečekal a utekl. Důchodce křičel, byl jsem napaden, viděli jste to. Lidé ale nevšímavě přecházeli, až jedna paní řekla: My s cikány nechceme nic mít.

Přes ulici pozorovali celou scénu policisté s autem s nápisem : Pomáhat a chránit. Důchodce zvedl berlu a šel směrem k ním. Avšak, neš přešel ulici, dveře auta zaklaply a chrabří ochránci zákona odjeli.

292469

4.7.2013 8:13

RE: Okamura v Parlamentnich listech

patriko94 lukaschrom1993 (zavináč) seznam (tečka) cz 190.?.?.?

Reakce na 292469

Dobry den všem Nechapu jedno proč fizlove(Policie)jednou nezautoci na ciganu je to jednoduchy stat se boji o jejich zadky vyte proč neboly proč politik ma myt nečo z ciganem takhle cigani radi kradou a jednou mužou neco udělat proti vladě kdiš na ne zautoči policie uš to chapete..policie a vlada a taky soudci chrani cigany.....cigani si dělaj co se jim libi ale kdiš si bilej zapali cigaretu a je mu min než 18 tak ho vezmou sebou na sužebnu bla bla ale cigoš huli jako tovarni komin nebylo mu 18 tak tohle radsi přehližej co to je... dali věc cigan jde na uřad prace a zada peni ze nevim co a hnedka dostanou peni a kde to jsme normalni lide tohle nedostanou a to mužou myt třeba jen dve děti a oba jsou bez penez ale cigan krade a jetě chtěj prachy

292680

1.7.2013 23:59

RE: Okamura v Parlamentnich listech

disident 88.?.?.?

Reakce na 292461

nepřízpůsovitost a parazitismus Cikánů,který je v dnešní době pod-
porován debilní bruselskou administrativou(viz příklad nařízení
Bruselu,aby se všem Cikánům říkalo Romové,i když na Balkáně Romové
nejsou,protest rumunské akademie věd,že by se v rumunštině pletly pojmy Rumun a Rom byl Bruselem v sovětském stylu odmítnut a bez
pardonu se musí používat název Rom i v Rumunsku)je do očí bijící,když je srovnáme s vietnamskou komunitou,která za necelé
dvě generace se asimilovala a vietnamští školáci vyhrávají soutěže
škol v češtině,kdežto Cikáni se nedokázali přizpůsobit ani za
40 generací.

292527

2.7.2013 13:07

RE: Okamura v Parlamentnich listech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 292527

Vy si pletete "nepřizpůsobivost" S NEOHLEDUPLNOSTÍ.
A nejen to.

292560

3.7.2013 23:37

RE: Okamura v Parlamentnich listech

disident 88.?.?.?

Reakce na 292560

za překlep ve slově nepřizpůsobivost se omlouvám.Přiznávám,že toto
slovo může být v tomto případě sporné,jelikož Cikáni jsou v
mnoha směrech velmi přizpůsobiví,ale převážně v negativních.Slovo
"nepřizpůsobiví"jsem převzal z našich totalitně autocenzurních
medií.Co se týká názvu výše uvedeného etnika,tak úplně správný
je v naši zeměpisné destinaci Cikán-Rom,jelikož v převážně slovan-
ských státech střední Evropy žije kmen Romů.Přesně to uvádějí ně-
mecká media,která hovoří o cikánském etniku ve střední Evropě jako
o Sintech a Romech.(Sintové žili v německy mluvících státech střed-
ní Evropy a byli nacisty většinou vyvražděni,zůstali jen ve Švýcar-
sku.)Cikánské etnikum Balkánu patří ke kmeni Kalderů.Nazývat všech-
ny Cikány Romy je stejné jako bychom chtěli nazývat všechny Indiány
Apači.

292660

5.7.2013 7:01

RE: Okamura v Parlamentnich listech

p. 113.?.?.?

Reakce na 292527

...zbyva podotknout o stejnem identickem temer parizitismu a neprizpusobivosti Bruselske EU protilidove byrokracie....

292738

1.7.2013 7:36

Ucho džbánu visí na střípku.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Všude ve světě se snaží vylepšit image černých a přičmoudlých za každou cenu.Zkreslováním statistik zločinnosti či přímou podporou negrů a čmoudíků z peněz bílé,kupodivu pracující většiny.Je to snaha rozbít rodinné vazby a oslabit nás,bělochy.Vypadá to tak.
Ovšem ucho na pomyslném džbánu je už prasklé a visí na kousku střepu.Otázkou není zda,ale kdy praskne.A že to může být velmi rychle,tomu věřme.Policie zasahuje proti lidem,kteří si ji platí na ochranu svou i svých rodin a chrání ty,kteří nedali a nedají do rozpočtu ani korunu,cucají maximum ze zdravotních fondů a o sociálním fondu ani nemluvě.Zřejmě si politici myslí,že lze do nekonečna "do bílých hlav natloukat respekt" k lemplům a grázlům zejména tmavší pleti.Spoustě policistů je taková zhovadilost proti srsti,jenže rozkazy poslouchají-jde jim o živobytí.Je ovšem otázkou,zda neměla být POLICIE včas už na místě původního incidentu,seřezat původce konfliktu hlava nehlava a zda by tento postup,na cikány plně funkční a zhusta používaný za dob SNB,nebyl daleko efektivnější.
Občané už mají všeho protěžování líné promiskuitní verbeže dost a dávají to čím dál více a hlasitěji najevo.UcHo džbánu už se trhá a pak buď bůh milostiv všem multikulti kašparům a jejich "chráněncům".To pak bude mazec.Nedal bych zlámaný groš za kožichy výše uvedených až ta poslední kapka do poháru skane.

292462

1.7.2013 8:45

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 292462

A já bych za ty kožichy, ač nerad, ten groš dal. Nač si myslíte, že se nakoupilo tolik pandurů, nebo proč Bundeswehr nakupuje ve velkém RQ-9 Reapers? Myslíte, že bude problém vydat rozkaz a rozstřílet ten extremistický dobytek 30mm kanony na mraky? A vůbec, dokážete si představit, co ta 30mm munice dokáže v živé síle natropit za hrůzy? Ano, já vím, že to nejsou žádní extremisté, ale obyčejní a zoufalí lidé. Jenže koho to zajímá? Ze záběrů je evidentní, že někdo, kdo Vás s klidem seřeže pendrekem, nebude pociťovat sebemenší lítost, když Vás místo pendrekem střelí do hlavy devítkou. A kdo se mu postaví, když dnes už nikdo neumí vyrobit ani pořádného molotova.
Ano, ucho džbánu se dříve, či později utrhne, ale umírat budou zase jen obyčejní chudáci - otroci. A ti, na kterých leží skutečná vina, to budou s úsměvem sledovat v televizi, pojídat ruský kaviár a zapíjet to francouzským šampaňským.

292471

1.7.2013 9:21

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 292471

Samozřejmě,že Panduři nemají sloužit k ničemu jinému,než popisujete.Jednou ještě oceníme tu kliku býv.náměstků ministrů války z ranných dob konsumistického kasínového kaptálismusu hned po puči,náměstků Kalouska a Něčase,když demontovali a nechali rozkrást armádní těžkou techniku.Jistě oceníme i neskutečně předražené nákupy techniky nové jimi organizované svými soustranníky i dnes(viz.létadla bojově akrobatická,dopravní,anebo útočné pušky v ceně os.automobilu stř.třídy,nebo kulometů v ceně jednogenerační dřevostavby),neboť o to,co jsou předražené a okradené,koupí míň kusů o to my s nimi budeme mít níň "práce".
A můžu Vás ujistit,byly režimy s většímy kanony a není už po nich skoro ani památka...

292474

1.7.2013 20:24

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 292474

Já vím, jenže představa, že Češi budou střílet na Čechy ve mně vyvolává určitou nepříjemnou pachuť. Spousta těch, kteří by pak zbytečně stáli proti sobě by mohli být dobrými chlapy. Raději bych přišel na to, jak je přesvědčit, kde se vlastně schovává ten skutečný nepřítel a podat si toho šmejda, či přesněji řečeno ty šmejdy spojenými silami, či jak by řekl latiník "viribus unitis".
Ušetřila by se tak spousta techniky, střeliva a lidského zdraví a celkový účet by byl předložen přesně těm zodpovědným.

292512

1.7.2013 23:40

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 292512

Chcete-li se té pachutě z určitých představ,které vůbec nejsou nereálné zbavit,vzpomeňte si na Jugoslávii a Libyi.Dnes téměř v přímém přenosu je možno vidět v Sýrii,co jsou schopni lidé si navzájem dělat.A to v režii a vydatné pomoci našich/vašich demokraticky zvolených zástupců,všech stupňů,z jednotlivých států,nebo EU jako celku,zajíkajícími se přitom ochranou lidských i nelidských práv všeho druhu včetně úchylizmů.Dnešní skutečnost,pro někoho neuvěřitelná,je horší,než si někteří dovedou představit a i velenadaný sadista Tarantino se před ní musí sklonit a připadat si jako ubohý břídil,marnící čas tvořením levných náhražek.
V tom to vězí,přimět lidi,aby mysleli dopředu a svou pol.reprezentaci kontrolovali a nenechali ji zajít tak daleko,abychom se na něčem takovém museli i byť pasivně účastnit,nebo se stali něčeho takového obětí.Vstupem do NATO (ve spěchu a bez referenda)a přenesením spousty pravomocí po vstupu do EU jsme se k tomu velice přiblížili.A ta svinstva,pro běžného konzumistického maloměšťáčka nepředstavitelná a děsící,se dnes denně dějí a to i díky jeho ignorantství a nenažranosti...a přitom to moc nechce,jen si uvědomit stav věcí,určit si priority a dle toho vybrat mezi sebou stejně uvažující schopné zástupce a zločince okolo nás,jež sami sebe nazývají politiky,vzít za vše,čeho se dopouští,k zodpovědnosti osobní.
Jinak já považuji za osobní povinnost každého snažit se připravit i na to nejhorší a pro případ krajní nouze mít zbraň připravenou a naučit se s ní zacházet sebe a blízké.Když už se v tomto svojí vinou nemůžeme spolehnout na stát,který si vydržujeme,ale necháme o něm a jeho funování rozhodovat zločince.

292523

1.7.2013 13:15

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 292471

Víte,kolik je mezi občany,podotýkám řadovými občany,v Česku zbraní a munice? Myslíte si,že by SE KAŽDÝ Z DRŽITELŮ palné zbraně PŘIPOSRAL a vydal ji v případě konfliktu dobrovolně?Já rozhodně ne!A myslíte si,že v případě propuknutí vážného konfliktu by nastavovali policisté a armáda svou kůži ,(kromě pár psychotických magorů a lá jednotky v kuklách),třeba ve městech,kde by mohl střílet každý barák? Víte co dovede obyčejná flinta ráže Win .308?
Prostřelí figuru skrz naskrz i s neprůstřelnou hadrou na 100 metrů,nehledě k tomu,že obránce si většinou vybírá,koho a kam trefí,takže do hlavy přes přilbu na cca 400 metrů máte utrum.A pokud jde o mne,jsem svobodný člověk a rozhodně bych s sebou do pekla pár režimních slouhů vzal.Tipuji tak 5-10 kousků.V Německu mají posbírané kvéry,v Británii taktéž.Výsledkem je zvýšená (razantně) kriminalita,ovšem o tom se nemluví,nebylo by to "košer".Němci nesmí u sebe mít ani nůž s 8 cm čepelí.Ovšem být těmi kašpary,kteří dělají užitečné idioty (politiky,sloužící Bruselu a jiní multikulti zm*di),začínal bych mít strach z obyčejných občanů a z výbuchu nenávisti utlačovaných a okrádaných lidí,kteří už jsou na dně.

292488

1.7.2013 20:16

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 292488

Já bych řekl, že držitelů zbraní, je tak do 300 tisíc. Když to vezmu, že skutečně rovnou páteř by si zachovalo tak 5% z nich, vyjde mi tak 15 tisíc mužů. Na jednu stranu je to relativně dost. Počítám-li správně, tak cca jedna divize. Problém bych viděl spíše v tom, že než dojde na nějaký konflikt, mohou být již všichni držitelé dávno pěkně v poklidu odzbrojeni. Stačí si vzpomenout na stav legislativní nouze, který jsme tu měli předloni, či loni, či kdy si ta vládní sebranka zrovna potřebovala odhlásit nějakou prasárnu a uvědomíme si, že výjimečný stav může být vyhlášen klidně příští neděli a v ten moment může začít konfiskace. Klidně třeba nejdříve jen v severních Čechách, aby se to nezačalo mlít všude. Zastanou se ostatní držitelé svých kolegů ze severu? Postaví se za ně někdo mimo LEXu a i ten se bude stnažit pouze o legislativní a zákonné řešení? Jsme v NATO. Jaký je problém povolat si na pomoc proti českému pracujícímu dobytku speciály třeba z Německa, nebo z Francie. Ti si servítky moc brát nebudou.

15 000 mužů je dost. A .308ka je dobrá ráže a to vím, protože jednu (mj.) také vlastním. Jenže proti Panduru toho moc nezmůže. Jistě, osobně bych měl nějaký ten tip, jak poměrně levně vyřadit z provozu i ten Pandur. Jenže už tak nějak netuším, jak vyřadit třeba ten RQ-9 Reaper se střelami Hellfire s termobarickou hlavicí. A těch 15 000 mužů není zase tak dokonale organizovaných, jako třeba Francouzská cizinecká legie.

292510

1.7.2013 20:23

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 292510

Z trubky rozměru na náboje brokovnice jde střílet i kulobrokem, stačí jedna větší a zaslepená a je bum bum kanón, prásk bum bum za bůra. Střeleckou divizi sběrem zbraní nezruší. [chechtot]

292511

2.7.2013 8:57

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 292511

Krome strelnejch zbrani ramusnejch jeste vlastnim vod firmy Martin kvalitni crossbow a compact bow. Az se s tim naucite poradne zachazet zjistite nesporny vyhody techto zbrani. Je to levny, vykonny, v ukrytu a v noci kdyz se dobre zamaskujete neviditelny, do urcity vzdalenosti co se tyce ceny velice efektivni a hlavne tichy. Uz sem s tim slozil krome vysoky zvere taky nekolik divokejch swini a za zminku stoji jednu velikou bachyni z posedu na strome a tu sem navrtal asi z 50 az 60 metru. Ja pouzivam hlavice na arrow vod firmy Whitetail ktery rezou a zpusobej velkou krvacejici ranu. Zdechla ta swine asi vo 300 metru jak to z ni vypoustelo krev a mela v sobe diru jako z kulovnice......, Na jeden celodenni hon kterej byl vlastne likvidaci vobrovsky voprskly divoky swine a jeste voprsklejsiho stada i se selatama me pozval farmar v USA a protoze tu svini drzeli v sachu farmarovi psi sem do ni v klidku nasazel asi z 30 metru 3 arrows abych vedel jakou ma zbrusu nove vytunenej bow prubojnost. Prvni arrows se ji zapich vic nez foot mezi nozdry do rypaku a dalsi dva ktery udali jejimu radeni konec ji zalezli pod krupon skoro cely. A pamatuju se, ze jedny vic nez dvoumetrakovy svini ktery kulovnici farmar vodstrelil par vobratlu to jeste koupila 2x a to do rypaku z kteryho zmizely i dolni kly i z celisti a podruhy mezi voci aby lehla a konecne prestala rvat.....

292544

2.7.2013 17:27

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 292544

Normalnimu lovci staci jeden vystrel. Vy by jste si pravdepodobne zaslouzil par tech sipu do prdele.

292575

2.7.2013 21:04

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

kubrt2 89.?.?.?

Reakce na 292575

Mektá hámotiny, klídek ... už vidím protivládní jednotky vyzbrojené crossbow co sází arrows do rypáků policejní jednotky vyzbrojené směšnými plně automatickými zbraněmi ráže 9 Luger. Jestli je pravda jenom desetina z toho jak se chová k lovené zvěři, milerád ho poznám a nakopu ho do prdele zepředu, vola.

292595

2.7.2013 21:42

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 292595

Satanista je obycejny lhar, co veta, to nesmysl. Kdyby neco kusich vedel, tak nepise, ze strileji arrows. V anglictine se strelam do kuse rika BOLTS.

292599

3.7.2013 3:16

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 292599

Proc prekrucujes? To si nezvykej , tady to neni Lehova zumpa. Ja nepsal vo kusi ale vo luku!

292620

3.7.2013 3:26

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 292575

Z pusky vetsiho kalibru asi jo......, ale strilet lukem na vzteklou svini aby jste pri tom nezasah nekteryho ze psu neni v clenitym terenu jako strilet na srnce puskou z posedu.

292621

3.7.2013 18:22

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 292621

Pokud jdu neco strelit vyberu si spravnou zbran. Akorat mentalne postizeni lide chodi zabijet jak vy.

292656

2.7.2013 20:25

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

Teonanacatl paveldvr (zavináč) gmail (tečka) com 78.?.?.?

Reakce na 292544

To je hnus, velebnosti, jdu blejt [pláč]

292588

2.7.2013 20:56

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

kubrt2 89.?.?.?

Reakce na 292544

No tak ty budeš taky z dobrýho vrhu a po dobrejch rodičích.

292592

2.7.2013 20:58

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

slak 77.?.?.?

Reakce na 292544

Za pár šupů, nějak za 3 tisíce jsem koupil německou průbojnou vzduchovku, ten rozdíl na zbrojní průkaz je tam pár metrů úsťové rychlosti a stačí zaletovat dírku v pístku, která se tak prý po deseti letech vymačkání pružiny zadělává. Měl jsem sajuz IŽ-ku, byla jak nitridovaná?, šedá koroze, bez dalšího rezu (vývrt 8 drážkový asi bronz protože mosaz je žlutá a v rukou jsem ji natáhl jednou, pak o zem protože jsem usoudil že za vypadávání lžice z ruky mi to nestojí. Ta 12mm překližku na 10m prostřelila, tahle náhrada za ukradenou, (kdy mi zmizel ještě spacák a dalekohled s čajem, ostatní nechal a že měl na výběr mi tenkrát pozdvihlo obočí) je výkonově stejná, čoudí se ze spáleného oleje, bez zaletování i s puškohledem do šera. A je to s ním nezvyk, když člověk vidí jak záměrný kříž pochoduje tak od 30 metrů. Cvik to tedy zlepšuje.

292593

3.7.2013 3:43

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 292544

Paklize muj zivot bude ohrozovam kymkoliv Ckanem, Indianem, Aborigincem levicakem ci pravicakem svoji zbran pouziji na sebeobrano. Na to ma Bozske pravo kazdy slusny a poctivy clovek na tomto svete. Protoze mnoho lidi v dnesni dobe ma zbrane na svoji sebeobranu ti sycaci z Bruselu a ti hajzlove z New Yorku z OSN se snazi
lidi odzbrojit. To je u Vas to je u nas.uzakonili v roce 1996 a dosatali nazpet kulove hoooo. dobre jim tak. Je zajimave jak jsou majitele zbrani zodpovedni.

292622

3.7.2013 4:23

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 292622

Mate pravdu a ty pakazi ktera vymyslela paragrafy aby z kriminality zila to, ze kdokoliv z nas je tak drzej a nevohne hrbet i kdyz mu jde vo kejhak vylozene vadi . Jinymi slovy ma to jen jeden duvod aby komukoliv bez velkyho rizika kdykoliv mohli beztrestne vykopnout u baraku dvere .... By the way, na internetu se doctete, ze takovou democracii jaka se propaguje dnes si nedovolil ani erar Adolfa Hitlera !

292625

4.7.2013 5:55

Velka dulezitost co nejmensi mensiny

p. 113.?.?.?

Reakce na 292625

...Narizuje se okamzite bez prodleni uzakonit navrh , ze kazda rodina i jednotlivec je mensi mensina nez cikanska ,buzerantska,krestansko-pederasticka a jina mensina a tak musi mit prednost ,podle dnesniho pravidla cim mensi mensina jest ,tim vetsi ,dulezitejsi a zasluznejsi milionu penez a vsemozne pomoci a ochrany musi se ji dostavat!!! /podobne jako napr. milionarske ,korporacni ,vladni,teroristicke , bankerske a jine mensiny/...

292671

5.7.2013 8:07

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

Frank51 89.?.?.?

Reakce na 292544

Člověče, vy musíte být řádný debil. Máte to od narození?

292747

2.7.2013 20:53

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

kubrt2 89.?.?.?

Reakce na 292511

No tak takovýho magora bych si přál mít za účastníka pouličních potyček jako protivníka. Človíčku nešťastná, tušíš aspoň že blbá policejní pistole má účinný MÍŘENÝ dostřel 50 metrů (když se to umí) a kapacitu zásobníku v dnešní době 12 - 15 nábojů ?? Střeleckou divizi 50 magorů jak jsi ty zlikviduje 2x dvoučlenná hlídka průměrných střelců s běžným palebným průměrem. O nasazení poměrně běžné používaných H&K raděj ani neuvažuju. Můj obstarší SKS ( překopávka ARMS Moravia - Hunter ) se zásobníkem na 30 7,62x39 by tvou střeleckou divizi nepustil ani na 200 metrů i bez puškohledu a ještě bych si u toho mohl číst, popíjet, poslouchat muziku ... blbánku. Zkus si někdy zastřílet doopravdy , nejen v CoD.

292590

3.7.2013 3:54

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 292590

Tak nak to bude protoze by s tim netrefil na vetsi vzdalenost ani vrata u stodoly. Jo jo , vedi hovno, nedrzeli to nikdy ani v ruce ale budou mit cancu jak vopice chcanek. Vy jste poradnej compact bow pri lovu taky nikdy v zivote nedrzel natoz s nim nakou zver slozil....

292623

5.7.2013 14:30

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

kubrt2 89.?.?.?

Reakce na 292623

Synovi jsem koupil kdysi k 15. narozeninám jednu "směšnou" ... docela mi lezly oči z důlků co umí se směšnými plastovými šipkami. Spolupracovník mi teď udělal šipky o správné váze, s kovovým hrotem, zatím v terčovém provedení čili bez střížné hrany a zvýšené ranivosti, nechtěl bych ji koupit. A dovedu si živě představit čekanou s kuší či lukem místo pušky, ač jsem jen (spíš bývalý) pytlák a nikoliv ozbrojený brigádník. Ale nezlobte se, několikanásobné střílení swině do rypáku s ustřelením čelisti je ptákovina.

292758

3.7.2013 5:24

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 292511

Jo navody v ateist cookbook nemaj chybu..... Takova pul az metrova roura z kvalitnejsiho materialu .... Treba ta z leseni, - jeden konec zavarit, navrtat diru pro zapalnej spagat, poradne vobalit do hadru - to kvuli komfortu protoze se pri a po vystrelu lip drzi. Strelivem je samozrejme strelnej prach v primerenym mnozstvi, nasleduje vata aby se nevysypal a pak srouby , hrebiky atd .... a zase vata - to aby jste ten vzacnej kov kterym budete decorovat na bojisti protivnika nepoztraceli. Fungujici Zippo jako doplnek ma svou nespornou vyhodu kdyz fouka vitr . Po pouziti rozhodne nezahazovat a v proridlejch radach nepritele pouzivat jako zbran vobrannou ....

292628

3.7.2013 7:45

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

Ignorant dragstar (zavináč) zoznam (tečka) sk 37.?.?.?

Reakce na 292471

Ale ale co to je snuzka zhovadilosti!
Jakej 30mm kanon do lidi. Sotva z nej strili v Afganu, jaka je to darda. Ani v Listopadu komanci nemeli koule strilet do lidi. Ani Cinani , ani Turci a to jsou jini koulari. Co tady cirirs paniku, tobe je 13 vid?
Neni problem s cikanama, probelm je ve state. Kdyby se tech 30-80mld kazdorocne neukradlo, ta by balo na armadu Policajtu co by pendlovali po Maji a byůlo by po problemu za dve hodiny az naveky. Deti do pastaku, a degese do basy, a je to. Ale bohuzel nemuze se krast. To nejsou degesi co nakradou za rok za par milionu med. Jsou to Janouskove, Rathove ..... co kradou! A v tom je cely probelem CR!

292631

3.7.2013 10:29

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 292631

Jsem rád, že sem zavítal i příslušník ozbrojených složek. Dle pravopisu, chyb a celkové dikce soudím, že jste mírně rozrušen. Je mi líto, že jsem, byť úmyslně, zabrnkal na citlivou strunku. Doporučil bych nějaké vhodné duševní cvičení, aby vám třeba náhodou nedej bože nepraskla cévka. Nebo hůř, aby Vás takové zatmění nepotkalo při příštím rozhánění demonstrujících důchodců, protože bych se (bez ohledu na to, co píši) skutečně nerad dočkal nějaké novodobé a české krvavé neděle.

Nicméně k věci. Policajti a armáda mají na to, co dělají, peněz až až. Zavírat Rathy (obětní beránek s usmolenými drobnými proti třeba takovému Kalouskovi, který nakradl miliardy) je práce policie. To, že její vedení je s tou zlodějskou sebrankou jedna parta, je věc, která přímo souvisí s tím, že až na evidentní politické objednávky, kdy jedna část party odebírá moc druhé, se toho na první pohled nijak zvlášť moc neděje.

Jestli je cikánský problém vyvolán uměle, či nikoli, není v tomto případě meritum věci. Ta totiž tkví v tom, že asociální pakáž má oproti běžně pracujícímu člověku, který hákuje minimálně osm a více hodin v práci denně minimálně 2-3x větší příjem. I ten jí ovšem nestačí a tak multikulturně obohacuje své okolí o svou jinakost a sebe o cizí majetky. Pokud se náhodou najde někdo, kdo se začne bránit, dostane palbu za hranicí exemplárních trestů, kdežto zmínění příslušníci minority tak maximálně podmínku.

V listopadu sice komanči do lidí nestříleli, ale neměli odvahu ani do těch gumových projektilů. Na ty již došlo a nějak jsem si nevšimnul, že by to někoho znepokojilo. Mně to znepokojuje, protože od gumy k olovu není opravdu vůbec daleko.

A více policistů a vojáků? Dovolte, abych se zasmál. Stačilo by, aby zvedli své prdele Ti, kteří hlídají na internetu, jestli někde nějaký ubožák náhodou nenapsal někde něco negativního o holocaustu.

292637

3.7.2013 11:54

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 292637

Tak pod tohle bych se podepsal...takhle to vidím i já.

292640

1.7.2013 12:21

RE: Ucho džbánu visí na střípku.

petesv 109.?.?.?

Reakce na 292462

Tu rovnost a multi-kulti soužití vtloukají do hlav pouze přizpůsobivým. Z trochu důvěrnějšího kontaktu s nepřizpůsobivými nejenom z Česka, ale taky z Afriky, Kavkazu, Turecka atd poznáte, že o nějakou rovnost nestojí, nevědí a vědět nechtějí, původní populaci mají za pitomce a lovnou zvěř. Svým způsobem mají taky pravdu, takhle tak se nechat zblbnout politicky korektní propagandou se nechají jedině pitomci. Každý si může přečíst tu útlou knížku Protokoly siónských mudrců a porovnat s tím co vidí kolem sebe - pak může posoudit, zda dnešní dění je přesně v souladu se záměrem. Podotýkám, protokoly jsou z předminulého století. A ta mravenčí práce s falšováním statistik, politickou korektností, výchovou k nihilismu, debilizaci, narkomanii, alkoholismu, sexuální revoluci, atd atd evidentně nese ovoce.
Tamtéž je taky napsáno, když se proti nám postaví jeden národ, ostatní se postaví proti němu. O tom je evropská dohoda o zasahování na území svých členů, a taky stovky(!) nachystaných koncentráků v USA. Nemějte obavy, že by česko nebylo pacifikováno. Jak snadno jde rozbit nezávislý stát za pomoci páté kolony nepřizpůsobivé menšiny - viz Kosovo. Mylně se domníváte, že když menšina není schopna pracovat, tak nemůže mít samostatnost. Můžou provozovat všechny neřesti a přispívat tak ke zvýšení chaosu, jak to dělají momentálně albánci po celé Evropě. Architektům chaosu o pořádek nikdy nešlo. Aby nakonec nedošlo na vize Sibyly, že pořádek v Evropě zjedná teprve čínská a ruská armáda. Zřejmě proto je tolik politicky korektního špinění těchto dvou.

292486

1.7.2013 7:48

Vynikajici Clanek

coinageboy 98.?.?.?

Oportunista Culik a zlodeji Kocab, Kratochvil, Etc.. tyjici ze sve pokrytecke pretvarky ochrancu "utlacovanych cikanu" se budou zodpovidat za svoje ciny.

292463

1.7.2013 8:13

RE: Vynikajici Clanek

v 85.?.?.?

Reakce na 292463

už aby to bylo,jen pravdoláskovec Václav Láhev nám utekl z lopaty

292464

1.7.2013 23:29

RE: Vynikajici Clanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 292464

Havel tehdy řekl, že česká společnost je příliš etnicky homogenní, málo pestrá a barevná, málo veselá - málo multikulti. A tak si od hadráku 89 přeje vrchnost za scénou populační explozi cikánů - a to přednostně těch degenerovaných, protože hlavně ti se na té speciální sociálce množí jako čmelíci (o silně disproporční degeneraci cikáňat ví každý pediatr, důsledek mnohageneračního incestu). Tzv. integrovaní cikáni mívají normální počet dětí. Z toho plyne, že se celkově profil populačně explodujícího cikánského etnika stále zhoršuje. Cíleně - je to zbraň.

292521

1.7.2013 8:14

No nevím,

Marten264 93.?.?.?

obvykle s Vámi pane Stwora souhlasím nebo alespoň nemám zásadní nesouhlas.

V tomto případě nemohu najít společnou řeč.

I holky se občas poperou -

http://ona.idnes.cz/i-holky-se-obcas-poperou-rika-hokejova-fanynka-f4a-/vztahy-sex.aspx?c=A080606_121433_ona_telo_jup -

ale to se přece nesmí, že [oči v sloup] a řvát na fotbale či hokeji , no přece slečny ?

A co tyhle -

http://www.youtube.com/watch?v=nNN19383khA

No, přece to nejsou Praví Češi.

Tak co kdyby jste si prostě řekli, takhle je to normální, lidi se občas neshodnou, ať Češi, Řekové, Španělé nebo Cikáni. A sem tam se o své názory i poperou.

Sepsat takovou hysterii nad prostou lidskou povahou, [zmaten]


Jednodušeji, lidé se prostě občas neshodnou, mají třeba jiný temperament -

http://rudolfkohoutek.blog.cz/0812/osobnost-a-temperament

Fšechno ostatní jsou kecy.

Jste horší než D-FENS, a to jsem si myslel jaký to není odvaz,

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013062801

myslím, že to pojal lépe, asi proto, že je z Thomadorfu [smích]

292465

1.7.2013 9:22

RE: No nevím,

slak 77.?.?.?

Reakce na 292465

Hodně plytký a povrchní zjednodušující pohled. Pravda je taková že nám nadávají do sněhuláků a debilních blonďáků nepokrytě co pamatuji. Zkuste na ně hulákat opak, bezpečně budete mít přišitý veletucet naplněných paragrafů a měli než to potom radši zašitou hubu. Všechno ukazuje na to že je v pozadí řízená genocida slovanů a teď nekritizuji romy ale multikulturní obohacování západních metropolí, kdy jsou návštěvníci turisté šokovaní že téměř nevidí domorodce. [překvapení] [chechtot] Podle zažitých skušeností vše co se odehrává na západ se během desetiletí zde jede jako podle šablony a tedy radši Putina, který řekl že menšiny se přizpůsobí prostě většině a multikulturní prvky si mohou provozovat s vrácením se tam odkud přišli bez obtěžování okolí, architektury a vynucené tolerance. [mrknutí jedním okem]

292475

1.7.2013 10:27

RE: No nevím,

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 292465

Na rvačku ovšem musí být dva. V tomto případě šlo o jednostranné napadení výraznou přesilou. Takže i kdybych odhlédl o to, že došlo k napadení původních obyvatel nepůvodními přistěhovalci (od čehož ovšem odhlédnout nemohu, protože takové věci se nesmí trpět, nechceme-li ve vlastní zemi dopadnout jako svého času Indiáni), pořád šlo o podlý a zbabělý čin, který nezasluhuje obhajobu.

Krom toho, i kdyby šlo "jen o rvačku", po takovém útoku jedné skupiny na druhou obvykle následuje revanš... a taky se do toho obvykle nepletou těžkooděnci. To jenom tehdy, když je jedna strana z nějakého důvodu hájená. [vyplazený jazyk]

292477

4.7.2013 1:28

RE: No nevím,

p. 60.?.?.?

Reakce na 292477

..presne receno , jako indiani ve sve zemi , kterych byla vetsina 100 milionu a byli vyhlazeni pomoci zbrani Britskeho imperia a posleze Us imperialistu...bez milosti a to se deje v prubehu dejin znova znova /Syrie/....i my jsme meli namale...protoze ani Evropa a EU nedava zadne zaruky proti NATO a teroristum ve sluzbach imperia....

292662

1.7.2013 13:21

RE: No nevím,

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 292465

Co to tady meleš? Já taky s panem Stworou v lecčem nesouhlasí, ale tady se doopravdy trefil. Na té demonstraci v CB jsem celou dobu byl a to co píše tisk je absolutní hovadina. Tak se vzpamatuj. A ten Kohoutek? Vždyť je to směšný. Tydlety výzkumy osobností platí hlavně pro Evropany a Kohoutek asi těžko studoval povahový rysy Indiánů.

292489

1.7.2013 20:41

RE: No nevím,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 292465

Ale ale ale, tohle vypadá na multikulti zlehčování celého incidentu, přesně takhle mluvili příslušníci jistého etnika o Novém Boru (vždyť se vlastně nic nestalo, obyčejná hospodská rvačka s mačetami), Varnsdorfu (opět se nic nestalo, parta kluků se jen snažila zlikvidovat dveře a pak párkrát ťukli do nějakého kluka na zemi), Duchcova (také se nic nestalo, vždyť ta paní spadla sama a schválně mlátila hlavou o zem). Samé náhodičky, omyly a nedopatření že?Kdepak, žádný úmysl...Ale když se někdo jen křivě podívá na věčně "diskriminovanou menšinu",to je panečku řevu a jekotu,už se volá do Bruselu...A média tuto pozitivní diskriminaci jen přiživují...viz video z článku, kde je úplně jasné, na čí straně stojí policie...

292515

1.7.2013 8:16

Predpokladám, že nemá právo na prežitie

jak.mak 188.?.?.?

štát, ktorý chráni tých, ktorí si ho neplatia.

Tak sa to deje v Česku aj na Slovensku.

Ak si platíme štát, veľmi draho, tak si zaslúžime byť chránení proti neprispôsobivým cigáňom.

Platíme im bývanie, stravu a oni nám za to plodia nových neprispôsobivých, lebo za to dostávajú dobre zaplatené peniazmi z našich daní.

292466

1.7.2013 8:18

Běžte

Honzam 94.?.?.?

už s tou nesnášenlivostí a s jejím vyvoláváním do prdele!

292467

1.7.2013 13:08

RE: Běžte

Унексист 62.?.?.?

Reakce na 292467

To placete ale clovece na nespravnom hrobe!

Ak ste si dosial nevsimli, ta nenavist a neznasanlivost je vytvarana kvoli dvojitemu metru akym fizli, urady a politici pristupu k majorite a ciganskej mensine. Ak nebude platit rovnost pred zakonom, tak necakajte ziadne zlepsenie.

292487

1.7.2013 8:22

Za rodinu, za národ, za vlasť.

Definitíva 87.?.?.?

Toto rasistické heslo je základom Slovanskej morálky, ktorá bola svetlom prežitia po tisícročia /min. 10 - 15 tis. rokov/.

Ďakujem Zvedavcovi za informácie, ktoré na Slovensku sú tabu!

Prežili sme vyše 20 r. konzumného kapitalizmu. Dosť na poučenie sa.

Poučenie z 24 rokov krízového obdobia:
- Neverte žiadnemu politikovi, zrušte politické strany.
- Zaveďte priame voľby z obcí a z regiónov.
- Stanovte referendum ako najvyšší zákon.
- Zrušte súkromné banky riadené FEDom, zriaďte štátnu banku a vlastnú menu, ak ju máte, tak si ju bráňte.
- Privatizácia ziskov je okrádanie firmy /Baťa/, zisky sa musia použiť na rozvoj firmy a sociálny program zamestnacov.
- Čo viete vyrobiť doma, to vyrobte a predajte doma, budete zdravo jesť, budete zdravší, budú pracovné príležitosti.
- Neexistuje vyššia moc nad zákony vlastného štátu, zbavte sa EÚ ako koloniálnej, diktátorskej cudzej moci, ktorá zotročuje štáty a obyvateľstvo.
- Znížte dane, dnešné 75% zdanenie, odvody a poplatky zo mzdy sú zločinom vlády proti občanom.

Nič tu uvedené nie je novo vymyslené, všetko tu už bolo a je osvedčené praxou. Vládnuť musí tvorivá väčšina, aspoň doteraz väčšina, morálne ohodnetený musí byť človek pracujúci v prospech rozvoja ducha spoločnosti a nie sociálni paraziti s najvyšším kontom v banke!!!

To čo sa vo svete deje už 1000 rokov je programová genocída bieleho človeka. Ak ju nezastavíme, tak o 40 rokov máme demokraticky zvolenú vládu sociálnych parazitov a zotročenú menšinu tvorcov hodnôt.

Dejiny posudzujte so znalosťou tisícročí a objavíte doteraz nevidené súvislosti.

Demokracia, náboženstvá..., sú ideológie na ovládnutie más, na samo inštalovanie sa do štátnej a cirkevnej moci, na zotročovanie tvorcov hodnôt. Vy môžete a musíte voliť poslancov z politickej kandidátky, inú voľbu nemáte, to nie je demokracia!!! [zmaten]

292468

1.7.2013 11:49

RE: Za rodinu, za národ, za vlasť.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 292468

Ano, ale Slované měli vědecké poznání o sexu, psychice, a o tom, jak zachovat zdravou funkční společnost.

Jedním z důležitých součástí védické kultury Rusů bylo zachování panenství před manželstvím a věrnost jednomu muži.

"Nepouštějte Cizozemce k dcerám Vaším,protože dcery Vaše svedou a zkazí jejich Duše čisté, a krev národa Velkého pohyne,protože první muž v dceři zanechá obrazy Ducha a krve"

Slovanští předkové žili podle zákonů RITA-nebezké zákony o čistotě Rodu a krve. Tyto zákony se staly známými až v polovině 19.století. Nyní se referuje na zákony RITA pomocí řeckého jména TELEGONIE.

Do roku 1960 proběhlo v mnoha zemích světa mnoho studií, které dokázaly, že se jev telegonie projevuje i u lidí. Přišlo se na to,že se dědí nejen vnější vzhled prvního sexuálního partnera, ale v určitých případech i jeho nemoci, pohlavní, duševní, onemocnění krve, atd.

Tady vidíte, že současná oslava promiskuity, homosexulity, sodomie, pedofílie a dalších sexuálních praktik, je zdravé společnosti smrtelně nebezpečná. Více zdroj:

http://leva-net.webnode.cz/products/bremeno-panenstvi/

292482

1.7.2013 8:57

Verejnosť má právo na informácie

ppppp 78.?.?.?

Policajný zásah NIEKTO nariadil a aspoň rámcovo inštruoval postup. Lenže sa budú vyhovárať, že mená nesmú byť vyzradené, aby nedošlo k ohrozeniu dotyčných osôb. Tak sa dá potom donekonečna dopytovať, kto je zodpovedný za túto prácu policajtov. Nakoniec k nejakým známym menám prídeme, lebo tie už utajiť nejde. Je to policajný prezident, minister vnútra? Tak pripísať zodpovednosť za zásah im, hoci sa budú vyhovárať, že postup riešili v rámci svojich kompetencií tí pod nimi. Aký problém? Nech tí, čo sú už známi vysvetlia verejnosti ich postup, a verejnosť nech primerane reaguje.

Lebo inak to nariadil NIKTO a skutok sa NESTAL. Každý by chcel dnes iba rozhodovať, ale zodpovednosti za svoje rozhodnutia sa zbaviť. Tak rozhoduje tu vôbec niekto, alebo sa každý len na niekoho zavesí a odvoláva. Na koho? Je toto demokracia, alebo demokraticky maskovaná plutokracia? Povedzme si rovno, že niektorí naši politici záhadne vedia, ktorej línie sa majú držať aby sa im darilo. To im ale musel niekto povedať, nie?

Kto a prečo podpísoval zákony, ktoré definujú "rasistický dôvod" ako priťažujúcu okolnosť? Podľa mňa je to fikcia. Ako môže pojem, ktorý rozlišuje genotyp ovplyvňovať podstatu trestného činu a jeho dôsledky? Úplne nijako. Nanajvýš môže rozdúchavať etnické vášne. To bude ale aj tak, ak sa o tom dozvie verejnosť.
Ak sa teda v médiách nemá objavovať prípadný etnický pôvod, súhlasím, tak potom v zákonoch by tiež nemal byť rozlíšený motív rasovo. Inak to budú vždy menšinové rasy zneužívať, presne o tom je pozitívna diskriminácia.

292472

1.7.2013 11:37

O čem ten článek je?

raskolnikov 217.?.?.?

To jsou zbytečně vomílané věci směrem k vaření krve do kouta zahnaného systému.
Ano, chování mnohých je nesnesitelné.
Označíme skupinu lidí, naložíme a někam vyvezeme? Můžeme je pozavírat, nebo rovnou pobít?
Tahle snahy už tu byly a nevedly nikam, jen k horšímu.
Žijeme v tom, co nazýváme civilizace, a to slovo je kultura europoidního člověka. Za civilizaci si jako dominující skupina můžeme sami. Můžeme tisíckrát ukazovat prstem na „ty zlé odjinud“, ale k nápravě vede vždy a jen sebereflexe. To slovo, pokud nemá být jen pouhý žvást, se samozřejmě nebude líbit, pohled na vlastní jednání často bolí. A smysl? To já nevím, ale vím, že proti někomu mobilizovat nám možná na duši uleví, ale nikdy to nic nespraví.
Počet Romů (cikán je přeci jen něco trochu jiného) prudce narostl, a to je problém numero jedna. Za tohoto stavu není možné jakéhokoliv uklidnění. Proč narostl? Příčiny jsou provázané – jednak pokleslá úroveň a množení spolu přímo souvisí, stejně jako nedostatečný smysl pro vlastní odpovědnost. S tím souvisí opatrovnická politika – tedy systémový problém. Kde tedy děláme chybu?
Nevadí nám placení porodnosti jako ekonomického nástroje na řešení nouze. Taková finanční podpora stav bude jen zhoršovat. Pokud se nebudou vytvářet podmínky pro převzetí odpovědnosti za svoje chování, ale naopak se bude podporovat opatrovnictví systému (nad černými či bílými ovcemi, to je jedno), bude to jen horší a horší.
Všechny možné země se potýkají s podobnými věcmi a nikdo netouží, aby mu další zatěžovali zoufalý socialismus - ovcemi protlačovaný. Tak na sebe vzájemně tlačí, aby si problémy drželi doma, i kdyby si to měli všichni navzájem platit. Dojem, že budeme-li cpát peníze do „nápravy“, a že se to napraví, vede jen k vytvoření nějakých penězovodů, na které se pak přisávají „humanitáři“, kteří v zápětí vytvoří skupiny vlivu, pro které je pokračující neřešení způsob obživy. Potíž je i v nakládání s nemovitostmi, kdy se využívají toky peněz v sociálním systému k tomu, aby mizely jako úhrady nájmů, což je vlastně zase státem podporovaný nějaký druh lichvy.
Určitě si není dobré nechat agresi líbit a je nutné jednat hned na místě, což jediné je účinné a výchovné. To je ale už důsledek pokročilé neřešené choroby, kterou však pochodující davy s klacky na ulicích nikdy nevyřešily a ani nevyřeší.
Je nutné přestat platit porodnost a dělat podmínky pro takový způsob obživy. V základu je to beztak nemorální, a proto se to vždy vymstí. Nemáme podmínky pro drobnou obživu a logicky navazující sebevzdělávání. To zase nemůže být odvislé na sociálním a ekonomickém postavení, ale musí to být obecně dosažitelné. Jak to má zvládnout nesourodá kultura, když se s tím potýká i ten, kdo je tu doma?

292481

1.7.2013 13:51

Trochu nepřesné v některých detailech

Fry 46.?.?.?

Jsem z Budějovic, tvrdé jádro tvořila banda frustrovaných dementů, co se šli porvat. Dokázat cikánům jaký jsou barbaři tím, že jim pořádně rozmlátí držky. Cikáni jsou ti úplně nejposlednější. Na ty si troufat a ještě v davu, to je fakt supr. To nejhorší jde odjinud. Třeba z těch médií.

292490

1.7.2013 14:49

Bla bla bla

stvora 46.?.?.?

Počuj Stwora, ja som síce neni Čech, ale aj tak: nebuď debil a nevypisuj tu debiliny na adresu Českého národa! Romov-cikánov si tak alebo onak každý štát musí vyriešiť sám. Tak netáraj sprostosti o tom, že biely Česi musia dostať lekci. Nedostanú, nezlomného ducha nezlomila ani "Biela Hora" ak si si nevšimol.

292498

1.7.2013 15:34

A co měla policie dělat?

hestroy 77.?.?.?

Nechat nácky, aby pověsili pár cigošů na kandelábr? Co by se tím konkrétně vyřešilo?

292500

1.7.2013 18:23

RE: A co měla policie dělat?

v 85.?.?.?

Reakce na 292500

mozna uz by to konecne spustilo lavinu v cele CR,ikdyby ne ubylo by cigosu a nackum bych poslal ciga do basy.

292506

1.7.2013 19:06

RE: A co měla policie dělat?

sumar 176.?.?.?

Reakce na 292500

Tak určitě neměla mlátit lidi, kteří tam bydlí, jen kvůli tomu, že nesouhlasili s multikulty a dalšíma smažkama

292508

1.7.2013 23:21

Nechápu proč se pořád navážíte do dr Čulíka?

Dale Coper 89.?.?.?

On sám na svém webu na vás nijak nereaguje a ani se mu nedivím protože váš web mu musí být k smíchu jako většině vzdělaných a inteligentních lidí. Čulík nikdy netvrdil že cikáni by měli mít nějaká zvláštní práva na úkor Čechů jen zdůraznuje že i češti cikáni jsou Češi (rozuměj občané České republiky)

292520

2.7.2013 2:29

RE: Nechápu proč se pořád navážíte do dr Čulíka?

meloun 217.?.?.?

Reakce na 292520

Nesměj se zvědavci sám, směj se zvědavci s přáteli. Své opravdové přátele, kteří již na tebe netrpělivě čekají, najdeš na www.nezvedavec.org

292533

2.7.2013 8:28

RE: Nechápu proč se pořád navážíte do dr Čulíka?

Dale Coper 89.?.?.?

Reakce na 292533

>Nesměj se zvědavci sám, směj se zvědavci s přáteli. Své opravdové přátele, kteří již na tebe netrpělivě čekají, najdeš na www.nezvedavec.org<

Ten web samozřejmě znám (a oni mne taky a kupodivu posilají mne pro změnu zase sem) a přijde mi ještě o něco trapnější než Zvědavec. Těžko říct co je hloupější. Když dojde na cikány a teplé nebo současné Rusko tak asi tady když na válečná dobrodružství US Army nebo IDF tak Lehova oposice.

292540

2.7.2013 17:51

RE: Nechápu proč se pořád navážíte do dr Čulíka?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 292540

Dobře napsáno. Souhlas. Ale když už jsme u toho Ruska, tak asi místní Rusomilové nebudou mít radost z tohoto:

Vladimir Putin předtím řekl na tiskové konferenci: "Pokud chce Snowden někam odjet a nějaká země ho přijme, ať to udělá. Pokud chce zůstat tady, může pod jednou podmínkou: Musí zastavit svou práci, jejímž cílem je škodit našim americkým partnerům, i když to může znít podivně z mých úst."

No, je vidět, že chlapci ve skutečnosti jedou stejnou agendu. No aby ne, když v Rusku budují intenzivně fašounský náboženský stát, že?

Tuhle tam dva kucí uřízli bezdomovcovi hlavu, pak si s ní zahráli fotbal, než ji hodili do koše, předtím tam krutě umučili buzíka, jo, je to prima stát, z kterýho bychom si měli vzít "příklad".

292580

3.7.2013 8:17

RE: Nechápu proč se pořád navážíte do dr Čulíka?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 292580

Myslím si že vo veci je niečo iné, ide o to že Rusi a Putin chcú využiť ako politickú muníciu proti "spojencom", vždy v príhodnú chvíľu keď USA začne hovoriť niečo o slobode a demokracií (takéto reči zväčša vedie keď chce niečo presadiť či rozpútava vojny). [mrknutí jedním okem]

292633

2.7.2013 2:32

Nechápete (nebo se spíš tak po léta tváříte) toho víc a pan doktor rovněž

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 292520

Nebo se alespoň rovněž zdatně přetvařuje, což je pravděpodobnější (saje v Britonstánu granty).
Až tak nezdůrazňuje, že jsou (někteří) problematičtí Romáci občané ČR, mj. i díky ignoranci "cikánského" dodatku o nutnosti beztrestnosti u uchazeče o občanství. Bulí, že oškliví obrozenci zlikvidovali národnost "boehmisch", ke které se určitě místní Němci nadšeně hlásili. Ostatně ta pitomost s Romy-Čechy přes občanku napadla jeho skopčáckého příbuzného, to už je přesnější ten proslulý (ne)etnický Čech, pojem to z romea.cz.
U nich jsou také kůže všech barev s papíry Britové, tak jaképak copak ( i když o svých dcerách prohlásil, že jsou Skotky ). Možná mu nedochází, že Britové nejsou národ, na rozdíl od Čechů či Romáků. I když na ostrově jistě nějaké ty geny po Britonech kolují, na rozdíl od kdysi zdejších Bójů...

292534

2.7.2013 5:14

RE: Nechápete (nebo se spíš tak po léta tváříte) toho víc a pan doktor rovněž

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 292534

Divné že - co dělá třeba takový "čechy" "čechama"? Geny?? Nebo kultura? Nebo obojí? Jenže..víte jak..od dob kdy "předávání" (tradici) z pokolení na pokolení převzaly odcizené instituce od rodin, klanů a přirozených společenství...Můžou vyrábět "čecha" prakticky z kohokoliv a to téměř rádoby "objektivizovaně". A přitom je "tradiční sociální a teritoriální-místní předivo" naprosto a nenávratně vykořeněno. Takže jsou vedle sebe naskládaný od všude možně nevraživě odcizení lidé.

292537

2.7.2013 6:30

RE: Nechápu proč se pořád navážíte do dr Čulíka?

coinageboy 98.?.?.?

Reakce na 292520

Ale pane Culik/Kotrba, vy ctete Zvedavce??

292538

2.7.2013 10:18

RE: Nechápu proč se pořád navážíte do dr Čulíka?

WAZARI 195.?.?.?

Reakce na 292520

Nejdřív by to chtělo se naučit česky, tento počet gramatických chyb není ani za 5.
A než toho pána budete obhajovat, přečtěte si jeho bláboly.

292549

2.7.2013 18:12

RE: Nechápu proč se pořád navážíte do dr Čulíka?

Vopice 93.?.?.?

Reakce na 292549

No, když chybí argumenty, musí se sáhnout ke gramatice. Chybějící čárky jsou sice chybou, nicméně ne natolik závažnou, ale kdo chce psa bíti, hůl si vždycky najde.

Jinak si doporučuji přečíst tento Čulíkův článek, s kterým souhlasím na 100 %.

Uff, snad jsem neudělal nějakou chybu, aby tady pan Wazari neusoudil, že má případná arizace by nebyla účinná...

292581

3.7.2013 1:00

RE: Nechápu proč se pořád navážíte do dr Čulíka?

Silent 86.?.?.?

Reakce na 292581

Článek pana Čulíka jsem četl, hezky napsáno. Ale, zas to nešťastné ale. Pan Čulík několik věcí záměrně zamlčuje. Dává vinu za současný stav nečinnosti policie a státních orgánů. Ano v tomto má na 100% pravdu. Akorát, že tato nečinnost se projevuje pouze jaksi jedním směrem. Když se to týká potírání tzv. extrémizmu viz například případ s vylepováním nálepek, ostatně i pan editor by mohl vyprávět že, tak v daném případě jsou policie, justice a různé pseudohumanistické organice vysoce, vysoce aktivní. Tato jednostranná nečinnost, kde na jedné straně je slušný člověk doslova "bit" povinnostmi, antidiskriminačními zákony (musí si dávat sakra pozor co řekne), daněmi a podobně, v případě provinění jsou státní orgány vysoce aktivní aby mu ukázaly, kde je jeho místo. Na druhé straně, bezpracný život, porušování zákonů, otevřený rasizmus, vyhrožování, projevované přímo před příslušníky policie, orgánů státu a NIC!. Tak se nedivte, že zoufalý člověk pak hledá zoufalé řešení. Takže pan Čulík mluví pravdu, ale pouze pravdu poloviční.

292614

2.7.2013 20:24

RE: Nechápu proč se pořád navážíte do dr Čulíka?

Teonanacatl paveldvr (zavináč) gmail (tečka) com 78.?.?.?

Reakce na 292520

Cikány za Čechy nikdo rozumný považovat nemůže-ani oni to tak necítí. Čulík je směšný cikánofil, jak dokázal ve svých článcích.

292587

1.7.2013 23:38

tihle všichni by klidně prodali i Boha a proto příjdou do pekla

Adam. 79.?.?.?

Jana Čulíka, Džamily Stehlíkové, Michaela Kocába a desítkami dalších...
Akorát ted holt prodávají ovce které pořádně oškubou před porážkou.
Bandě zlodějů vládne větší banda zlodějů a nakonec je to semele všechny ...už se těšíme.

292522

3.7.2013 1:31

RE: tihle všichni by klidně prodali i Boha a proto příjdou do pekla

p. 60.?.?.?

Reakce na 292522

...Kolik davaj Culikove Stehlikove Kocabove a dalsi svine cikanum mesicne ze sve KAPSY kdyz je tak miluji, kdyz odsunou cikany z Britanni jde o zakony proces a kdybychom to udelali my je to zlocin !! ...Divadlo potopit jeste vice bilou rasu ktera zivi sati ubytuje atd cikany- parazity a dava jim daleko vice nez Cechum pomoci zradnych vlad ,slouzi ucelu obvinit bilou rasu a podrobit a znicit...a prinutit zradnou vladu k dalsim zradnym ustupkum jako predtim Sudetonemeckym hitlerovskym fasistum.../to bylo ceskych zlocinu/....

292615

1.7.2013 23:48

něco fajnového z rómea.chlívek.cz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

"V obecné rovině spočívají problémy podle romského koordinátora spíše v běžných záležitostech jako je nespokojenost s projevy na základě odlišné mentality. "Romové jsou hlučnější, což některým Neromům vadí. A na velmi malém prostoru jich žije natěsnáno více, než je obvyklé. Všechno by se ale dalo srovnat a domluvit, kdyby českobudějovický magistrát konečně začal v tomto směru dělat něco pozitivního," říká Roma Slivka."

"Z našeho pohledu to byly kroky, které napomohly k tomu, že se Romové ještě více než dříve shromažďují na jednom místě, v blízkosti svých bydlišť, na chodnících, na trávě či veřejných prostranstvích vůbec."

"Roman Slivka však doufá, že magistrát bude ochoten jednat. "Děti si nemají kde hrát, je tu jen jedno dětské hřiště a to je na 22 000 obyvatel sídliště málo. A mládež nemá kam chodit, ani kde se pobavit, nepustí je ani na diskotéku. Děti a dospívající mladí lidé proto vyrůstají na ulici, což sebou občas nese i problémy s jejich chováním," dodává pan Slivka."

S magistrátem chtějí místní Romové jednat i o tom, že by s hlídkami městských policistů chodili i romští strážníci či asistenti prevence kriminality. "Romské hlídky by problém vyřešily. Když přijde policista a okřikne děti, tak se mu vysmějí. Kdyby to byl romský strážník, děti by poslechly. Tak to mezi námi prostě funguje, Cigáni mají větší autoritu než bílí,"

Radnice namítá: "Bohužel, nikdo tehdy nesplňoval, aby byl v jednadvaceti letech bezúhonný, beztrestný a ještě měl vzdělání, tedy psudodemogratickou maturitu.

292525

1.7.2013 23:58

Lide absolutne nechapou, nebo nechteji chapat,

none 85.?.?.?

ze problem je jinde. Naopak, timto napadanim zamerne odvadeji pozornost od tech "pravych" zlocincu, kteri za dnesni sitaci muzou.

Oni nepripusti, ze tim zlym muze byt "hodny" majitel banky, ktery jim pres vysmateho bankovniho filuty poskytuje uver na 15 let.

Nerozumi ani prikladu Kypru, kde byly jedinym rozhodnutim zniceny zastupy zivnostniku, kteri meli pripravene penize na objednavky/faktury a nyni plati smluvni penale, nebo jsou zabrzdeni v investicich. A co rada duchodcu, ktera mela tu "smulu", ze nasetrila pres castku, ktera se zrovna libila Merkelove?

Jak se jim libi termin "SANACE BANK"? Je dle jejich uvazovani spravedlive, kdyz je pronasleduje exekutor a uctuje za dluh 1.000.- Kc sto tisic?! A je spravedlivejsi, kdyz banka naseka hromadu spatnych investic, je predluzena az k padu, ALE ZACHRANOVAT JI MISTO EXEKUTORA MUSI STAT?! Z PENEZ DANOVYCH POPLATNIKU, NEBO ZE STATNICH REZERV.

Neni tak daleko doba, kdy prave jedinci, kteri svoji nenavist obraceji proti lidem v nizsich stupnich (a plati to pro obe zminene skupiny), nebo hloupe zneuzivaji prave nizsi inteligence nizsi vrstvy pro svuj profit. To brzo stejne konci.
Budou resit vlastni dluhove pasti a vlastni bezdomovectvi. A ta doba prijde. S jakoukoli vladou. Ten system se nezhrouti sam od sebe a CR uz hooooodne davno neni zeme, ktera by smela o sobe rozhodovat. Uz vubec ne o pokracovani, nebo konci neoliberalnich hratek sociopatu.

Tak nejak se obavam, ze jednoduchym zaverem jejich jednani je prosta priposranost. Jit proti nekomu bohatsimu a mocnejsimu, nez jsem sam...

292526

2.7.2013 1:28

Potrhlí leváci dojatě děkují kubicistům

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

za jejich (téměř) dokonalou práci, i když se v závěru svého tragikomického elaborátu podivují, proč nebyl dosud vyřešen původní incident, aby se nešířily "fámy" (cikánská kriminalita je přece mýtus). A pokřik Čechy Čechům mají pochopitelně za velmi "rasistický" (jaké rasy se to vůbec ocitly ve hře ?).
Podobný justičně - policejní teror se (zejména) vůči bílým uplatňuje i u hnědnoucího a žloutnoucího zámořského golema, kde toto monitoruje Žid Stix.
U nás stačí připomenout kauzy Pechanec, Vítkov apod.
Dojímavé byly záběry na skoleného robocopa. I když, kdyby mi podobný tvor tykal či na mne pořvával stylem zachyceným na videích u tohoto článku, také bych po něm asi něco hodil ...

292530

2.7.2013 8:34

RE: Potrhlí leváci dojatě děkují kubicistům

Dale Coper 89.?.?.?

Reakce na 292530

Pechanec zřejmě bručí nevinně ale čemu se při práci českých soudů a policie divit. Na rozdíl od rozsudků v kauze Vítkov ty jsou sice tvrdé ale spravedlivé.

292541

2.7.2013 17:02

To už se mi jeví spravedlivější ten pes, co onoho soudce zakousl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 292541

I když podobně spravedliví jsou i u žloutnoucího a hnědnoucího golema, zejména když se najde sudí s patřičnou motivací. Prostě zastrašující efekty jsou povoleny ...

292573

2.7.2013 11:28

Není to o multi-kulti

baba_Blažková 89.?.?.?

Je to o zparchantělém systému, který už dávno neplní svou funkci. Stát je v rozvalinách. Za základní životní potřeby člověk platí majlant, avšak cetky má téměř zdarma. Zlevnila elektronika. Ale vymoci právo, slušné zacházení, to prostě nelze. Zdraví, bydlení, jídlo, náklady na toto vám zlomí vaz i když berete průměrnou mzdu. Úřady úřadují jen do té míry, aby vykazovaly činnost, tedy vymýšlejí pitomé směrnice, pro občany nedělají nic. Policie si nechce pálit prsty s ničím. Policisté mají své jisté, plat, výhled na důchod. Proč se namáhat, to budou mít i když budou něco dělat, i když dělat nic nebudou. Díky tomuto v naší společnosti nefunguje žádné právo krom práva silnějšího. A silnější je ten, kdo více řve. Jednotlivce lze snadno rozdrtit v soukolí úřední mašinérie. Skupinu, která táhne za jeden provaz těžko. To je ta výhoda, kterou oproti nám cikáni mají. Vám se to nelíbí? A kdo vám za to může? Kdykoli vás onálepkují, v momentě kdy začnete o sociálním smíru, o svých právech - na bydlení, na zdravotní péči (což lze uvést do funkčního provozu), jste onálepkován coby soudruh a mééédia vám vysvětlí, že jste závistivá socka. Co uděláte? No co uděláte? Připažíte, schováte se do svého mrňavého bytečku, v lepším případě jdete okopávat rajčata. Vy přece nejste žádná socka, tak svědomitě volíte pravici, i když vám krade vaši zem pod vaší prdelí. Co dělá cikán, když sáhnete na cikána? Letí pro mačetu a řve, "Sahají na mého bratra!" Uděláte vy totéž pro svého souseda? Hovno, hovno, zlatá rybko. Tak se nedivte, poserové.

292554

2.7.2013 14:03

RE: Není to o multi-kulti

hugo23 193.?.?.?

Reakce na 292554

celkem spot on...

děkuji za střízlivý názor oproštěný od nízkopudových osobních nenávistí. ! pan Stwora mě svým "buřičstvím" maličko zklamal. Ale to je třeba jen moje chyba.. [zmaten] Pluralita názorů je důležitá, jen to nesmí sklouzávat do těch nízkých útoků a prohlubování nesmyslných asociací. Všechny nás přeci něco SERE, ale psaním rasistických článků se opravdu nevyřeší zcela NIC ! Možná je opravdu lepší jet za těma cikánama a malovat si s nima na chodník křídou...

...byť si tímto tvrzením nabíhám na lopatu.

Je třeba se naučit s nimi komunikovat. Mít mězi cigány přátele, ,mít kolegy v práci, a hlavně , naučit jejich děti motivovat své rodiče, vnést mezi ně zdravé napětí. Věřím, že právě ta děcka jsou klíč k úspěchu. Nejsem naivní, ale přesto chci mít rád lidi. A pro hotové fašos dodám, že jsem vyrostl v Libni, kde se každodennímu soužití s cigány člověk nevyhne. Za celý svůj život jsem neměl s nimi jediný závažný problém. Ten do mého života přichází především pod rouškou falešného "češství" a jakési vnucované morálky, kterou vnucující sám zahodí v momentě , kdy je nucen být sám sebou... rozuměj zkurveným rasistou... [překvapení] [bliji]

292562

3.7.2013 2:37

RE: Není to o multi-kulti

p. 113.?.?.?

Reakce na 292562

...Zorganizovane akce z ciziny dobre placene cikanum aby vyvolali nepokoje svym provokacnim chovanim za ucelem oznacit zle Slovany Cechy za fasisty ve sve vlastni zemi...potom uz schazi jenom milovana dnes zapadem Al Quaeda aby prisla na pomoc a cikany OSVOBODIT....treba rezanim hlav...jako v Syrii...

292616

2.7.2013 14:40

RE: Není to o multi-kulti

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 292554

Máte naprostou pravdu. Ale toto není výhradně český problém, to co popisujete je typický přístup ve všech zemích. Hlavně nic neřešit, dělat jako že něco děláme a doufat v povýšení aby se nemuselo ani předstírat že něco děláme jen sedět a brát plat. Je tam vcelku i logika, kdyby policie zlikvidovala kriminalitu kdo by jí potřeboval? Kdyby sociální pracovníci něco vyřešili nikdo by je nepotřeboval, natož aby jim dovolil ještě najímat více lidí. Každému jde jen o prachy nikoho moc nezajímá zda to co dělá k něčemu je, naopak má strach kdyby nějaký problém snad náhodou vyřešil tak ho už společnost nebude potřebovat. Jako by společnost někdy potřebovala někoho co nikdy nic nevyřeší. Všimněte si jak čím víc investujeme tím máme méně, čím větší policie tím větší kriminalita. Samým šetřením a radami expertů jsme dohnali celý svět do krachu a samým bojem proti terorismu jsme dohnali svět do věčného konfliktu. Účelem je nikoliv něco vyřešit ale vytvořit nutnost něco financovat. Toť naše slavná civilizace na baterky. [smích]

292566

2.7.2013 12:33

zápalné lahve?

Petr veselý 78.?.?.?

Na těch policejních provokatérech by mohlo něco být, protože Radiožurnál už před 18.00 ve své reportáži hlásil, že "extrémisté" používali zápané lahve. TAKŽE - buďto lhali jako obvykle, nebo už bylo připravené že "někdo něco" hodí. Zápalné klahve se ale nakonec vůbec neobjevily...

292559

2.7.2013 15:59

Respekt veliký má i ERSTE - tak dotuje:

Hieke 85.?.?.?

Dotace na projekt bez efektu - 16 000 EUR!

http://p12.helpnet.cz/aktualne/ctyri-ceske-neziskove-organizace-ziskaly-cenu-nadace-erste-za-prinos-socialni-integraci


VÍTĚZNÝ PROJEKT:
„Komplexní práce se sociálně znevýhodněnými romskými dětmi a jejich rodiči“ - Muzeum romské kultury (Brno)

Romská komunita v Brně-Zábradovicích se potýká s chudobou, úroveň bydlení a hygienické podmínky jsou špatné. Děti jsou ve školách segregovány a jejich rodiče jim nemohou pomoci, neboť sami mají špatné vzdělání. Muzeum romské kultury navázalo blízký vztah se zdejší komunitou a snaží se odstranit segregaci ve vzdělávacím systému. Díky projektu se do státních mateřských a základních škol dostaly desítky dětí. Muzeum provozuje předškolní klub, doučování, poskytuje finanční podporu na pořízení školních pomůcek a pořádá pro rodiče workshopy, kde vysvětluje důležitost vzdělání. Díky projektu mají tyto děti větší šanci získat vyšší vzdělání. Sami rodiče založili neformální skupinu, kde si navzájem vyměňují své zkušenosti a komunikují se zástupci škol. www.rommuz.cz [chechtot] [chechtot] [chechtot]

292567

2.7.2013 16:55

RE: Respekt veliký má i ERSTE - tak dotuje:

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 292567

Jednu romský – navždy vítězný!
[chechtot]

292570

2.7.2013 16:56

RE: Respekt veliký má i ERSTE - tak dotuje:

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 292570

*Jednou

292571

2.7.2013 17:02

RE: Respekt veliký má i ERSTE - tak dotuje:

Vopice 173.?.?.?

Reakce na 292570

Co to je za pubertální žvást? [překvapení]

292572

2.7.2013 17:43

RE: Respekt veliký má i ERSTE - tak dotuje:

hugo23 193.?.?.?

Reakce na 292572

cigán nebo žid, vždy je dobré něco napsat ! rozuměj - vykázat protižidovskou a anticigánskou činnost ! [oči v sloup] nejlépe jednou ranou... [pláč]

292578

4.7.2013 9:23

RE: Respekt veli

p. 113.?.?.?

Reakce na 292567

...Vsichni lide na svete , kdyz se octnou v bide a nedostatku , zacnou neco delat pro sebe sve rodiny a deti a tak vyrostly praci lidskou a jejich solidaritou a rozvinuly se moderni staty se fungujici socialni strukturou vzajemne pomahajici skutecnym slabsim a tem potrebnym /nikoliv nicemum/, coz ale zjistili parasiti...na celem svete...prictou se k tomu nekteri zvrhli inteligenti oportunisti a nestesti je tady...to samy je s pocasim...atd...

292683

2.7.2013 16:44

je to fffšude...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=U3Z41bN7tbk

292569

2.7.2013 17:50

Kalouskovci se cítí ohrožováni cikány?

Andrew Siddur 77.?.?.?

Lidé psychicky zaměření na peníze lámou nad cikány hůl a vezou se na všeobecné vlně anticikánismku, zatímco ještě v 60. letech 20. stol. pochodovali společně s nimi v demonstracích za rovnoprávnost.

Jako by kalouskovcům způsobovalo noční můry, že cikánům se dostává štědré podpory, zatímco podomnímu prodeji zájezdů za nákupem hrnců se daří čím dál tím méně.

Navíc i hysterie médií křicících: "Zemřeš bez peněz!" a "Vydělávej víc!" působí na kalouskovce více, než na jiné lidi. Není tak divu, že se v ekonomicky těžké době cítí ohroženi cikány, kteří "mají všechno zadarmo" a "na nic si nevydělali".
Ekonomicky těžká doba odhaluje pravý charakter (nejen) kalouskovců.

292579

2.7.2013 20:35

RE: Kalouskovci se cítí ohrožováni cikány?

Teonanacatl paveldvr (zavináč) gmail (tečka) com 78.?.?.?

Reakce na 292579

Jaké máte zkušenosti? Ti černí zmetci šikanovali Čechy za komoušů a dříve. Žiji v Ostravě a pracuji ve Vítkovicích. Těch přepadení a okradení mne a mých kolegů a kolegyň bych vám přál zažít. Třeba by jste nabyl trochy zdravého rozumu.

292589

2.7.2013 19:49

Neni to mozna zadny zazracny napad,

n.z. 99.?.?.?

ale mozna ze take neni spatny. Podivejte se, jak to zaridili s "mud people" jak jim rikaji bili v U.S.A - z a i n t e g r o v a l i - je. A z vetsi casti, i kdyz ne uplne se to povedlo. Nikam je nevyvezli, ac jim pro ty ucely zaridili Liberii. Negrum se preci jen zpet do Afriky nechtelo. Podobne, necekejta vase Romose se drancovat nekam, kde jim to uz nic nerika.

Takze, co tvoriveho muze konkretne ceska vetsinova zprava udelat, uvedu to prehledne v bodech: (bruselsti politruci budou nadseni a jeste vam pridaji subvence)

- zavest romskou samozpravu s plnou odpovednosti za cleny sve skupiny, vcetne romskych soudu a romske poradkove policie

- necht' si nasledne zvoli svoje zastupitelstvo do vladnich evropskych instituci, ktere je bude nadnarodne representovat

- vest je a umoznit jim se 'ukazat' v tech lepsich barvach (ne doslova, samozrejme) kupr. v tradicni romske hudbe, divadle, tanci a jinych umeleckych projevech; Romosi jsou umelecky talentovani a brzy vam je bude EU zavidet

- nabrat jich par do armady a poslat je do nejakeho dalsiho afganistanu (ten urcite bude), aby si potom vice vazili sve evropske domoviny

- vest je ke sportovani v tradicnich romskych sportech (jako soutez v kradeni slepic na cas a pod). Takove podniky by mohly byt pred sirokou verejnosti k vzajemnemu pobaveni a obohaceni; financni vysledek ve prospech romske komunity. Gadzove se potrhaji smichy a vubec jim nebude vadit utracena petka nebo dve.

- poradat gadzovsko-romos'ske fotbalove, volejbalove, nohejbalove a jine zapasy (pokud mozne bez naradi), potom spolecne na pivo (dle pravidla "zahodte strelivo a pojdte na pivo" ) a vse si 'vyrikat'. Vzdyt' jsme preci vsichni jen lide!

To je jen par prikladu, asi by se naslo vice....

Jak rikam, podivejte se jak to delaji soudruzi v zemi kde "vcera je jiz pozitri" a vezmete si z jejich zkusenosti priklad. Vyrvavat priblbla hesla (jako "absurdistan absurdistancum" apod), nevrazit a vyvolavat rvacky, notabene s vlastni policii mi nedava ani troche smyslu. Je to silne neproduktivni a tak trochu - uhozene. Nemyslite?

292584

2.7.2013 21:28

RE: Neni to mozna zadny zazracny napad,

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 292584

Cikáni/Romové se motají po Evropě už minimálně 1000 let,ale za tu dobu se nikdy nesnažili,na rozdíl od ostatních národů vzít za sebe zodpovědnost a vytvořit nějaký svůj stát-cigánistán/romistán se vším všudy.Vytvořit státní útvar se vším všudy s právy i zodpovědností.Vždy parazitovali na ostatních...
Když chtěli Češi svůj stát,stálo to oběti,ale dosáhli toho a několikrát.Když chtěli Národní divadlo,složili se naň a mají jej doposud a váží si jej.
Cigánům/romům se na vše dává a proto si toho neváží a nemají nic,jen stálé požadavky.
Chtějí-li se nějak emancipovat,ať zvedne prdele jejich inteligence,založí třeba Matici cigánskou/romskou a po vzoru českých obrozenců něco za přispění i nás,pro sebe už konečně udělá.Bude to výhra pro všechny.Doba je taková,že nelze stále spoléhat na dobrou vůli a trpělivost všeobecně,přestože všelijací teoretici a salonní levičáci bez zodpovědnosti a přímého kontaktu s problémem,hledají nouzová řešení,odsouvající a prohlubující se problém.Doposud je situace řešena jednocestně,jak za pomoci diody.Je vidět,že to není řešení a jestliže za minulého režimu se v tomto nějakým způsobem pokročilo,tak ten dnešní vrátil problém na samý začátek...
Jinak za proklínané tzv.normalizace byla ustavena mezirezortní komise s účastí ministerstev soc.věcí,vnitra,školství a zdravotnictví k vyřešení problému asimilace výše zmíněného etnika v podmínkách socialistické společnosti.Výsledek asi 12-letého zkoumání je takový,že je to věc nemožná a to z důvodů naprosto jiné mentality myšlení a odlišného žebříčku hodnot.Nic nového a neočekávaného se dnes neděje pro lidi,jež závěrečnou zprávu,která vyšla ve zkrácené verzi už v r.1985,četli.

PS:Čulík je dobrej a já ho mám rád,jen holt nemá žádnou osobní zkušenost,než veskrze "akademickou"....

292597

2.7.2013 23:04

Na rasistickém xenofobním totálně prolhaném a štvavém rómea.žumpa.cz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

bohatě financovaném penězi daňových poplatníků, přebral neotrockistický žid Kostlán štafetu po neotrockistickém židu Uhlovi nechvalně známému z kolosální prolhané šílené havlistické hysterie kolem ulice Matiční, demagogie Kostlána Uhla již převažuje. Kostlán vyhrožuje "oprávněnou radikalizací mladých rómů", kteří mají prý právo bít "nácky". Kostlán se rozhořčuje, že policie okamžitě nezakročila jakmile provokatéři z řad studentů policejní akadémie začali na kamery hajlovat a křičet "cikáni do plynu!".

Je pikantní, že za napadení veřejného činitele (policajtů) bylo údajně dle mluvčí PČR obviněno 5 výtržníků - z toho 3 cikáni.

Jinak jeto rodinná klasika, mladý Uhl je u Zelených komisař pro pohlavní (gender) otázku, mladá Uhlová je daňovými poplatníky placená aktivistka právě na rómea.chlívek.cz. Ten chlívek je patrný v "moderované" diskuzi" na rómea-chlívek.

Pokud jde o Matiční - v r. 2000 vydalo ústecké muzeum publikaci o Matiční, kde jsou čtenářům podstoupeny výplody pana Uhla - to je teda soda...

292607

3.7.2013 0:21

RE: Na rasistickém xenofobním totálně prolhaném a štvavém rómea.žumpa.cz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 292607

A ještě něco, vždy je zorganizována "rómská pokojná" protiakce, která právě slouží jako roznětka vášní a střetů, vše jištěno policejními provokatéry. Bylo to v Duchcově a v Budvajzu zas - a kdo byl v Budvajzu na Máji organizátor "pokojných" cikánů - neotrockistický žid Marcus Pappe. Je to jak skládačka pro malé děti. Furt dokola to samé.

292611

3.7.2013 13:15

Kdy to "praskne"?

doktor novák 195.?.?.?

Tak přesně masakrem tohoto typu začínaly protikomunistické demonstrace v letech 1988-89. Vzpomeňme si na Teplice a jiná města,která přitom jenom protestovala proti zhoršujícímu se životnímu prostředí. Nyní jsme opět tam, kde jsme byli před 20 lety a je vidět, jak se nám vymstilo "Havlovské" heslo "nejsme jako oni" a "pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí". Dnes se denně přesvědčujeme o tom, že je tomu naopak. Je to možná i díky tomu, že lidé ani nevědí, že premiér Nečas, bývalý aktivní svazák a komunista, je synem komunistického generála Nečase. Zrovna jako další výtečník Ing. chemie Kalousek, agent sionismu a člověk , který se dovolává Boha jako křesťan, ale přitom za ním zůstávají mrtví parašutisté, kteří zahynuli díky jeho pochybným aktivitám na Ministerstvu obrany. Pokud to tak půjde dál, mrtvých bude přibývat a to nejen v armádě. Možná je to tak i proto, aby se v případě vyhnání Židů z Palestiny uvolnil "životní prostor"(lebensraum) pro milion židovských utečenců, které nám sem chce nakvartýrovat "nejlepší přítel židovského národa" pan Schwarzenberg. Ostatně sám o sobě prohlašuje, že Izrael je jeho druhá vlast. Tak ať už se tam raději odstěhuje. Protože nová revoluce je na pochodu a už se blíží nezadržitelně k nám. Ať se to cizím pohůnkům líbí nebo ne.

292645

4.7.2013 15:40

Budejovice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

http://zpravy.idnes.cz/protestni-akce-proti-romum-v-budejovicich-fih-/domaci.aspx?c=A130703_192618_budejovice-zpravy_maq

292705

8.7.2013 15:48

haf haf ASTON

fohat 194.?.?.?

sám autor by měl začít nosit paruku,nebot hrozí nálepka rasista,nacista,antisemita...http://neviditelnypes.lidovky.cz/doslo-na-nejhorsi-0z6-/p_cirkus.asp?c=A130707_093521_p_cirkus_nef

292934

Tuto stránku navštívilo 10 004