Diskuze k článku

Korejská válka dosud neskončila

Příspěvků 46

25.6.2013 4:36

Typické chování USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Něco podobného se zřejmě chystalo i pro Československo, viz demarkační linie, a chování američanů v západních čechách:
http://tinyurl.com/ollsam2

Zkrátka plná huba keců o svobodě a demokracii, a za zády se zloději paktují s vrahy.

292133

25.6.2013 18:30

RE: Typické chování USA

JB 82.?.?.?

Reakce na 292133

No tedy argumentovat zde výše uvedenou bolševickou slátaninou, to chce věru kachní žaludek.....
Slátanina plná nepravd odshora dolů, co dodat. Inu rok vydání hovoří řečí jasnou a výmluvnou, tehdy se pravdě opravdu u nás dařilo.
No nic, na tohle si musím dát panáka abych to rozdejchal.

Jinak článek o korejské válce je také propagandistická zkroucenina jako kdyby vypadla z psacího stroje rodiny Kimů. Lež na lež, pravdivé jsou tam jenom spojky a interpunkce. Divím se editorovi že tohle sem vůbec pustí. Ale, možná má nouzi o něco fundovanějšího.

292157

25.6.2013 19:11

RE: Typické chování USA

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 292157

souhlas.naprosto silene.
samozrejme ,ze ani tehdy nebyli americane "svati" , ale tolik demagogie a to mnohdy znacne stupidni demagogie si jeden hnedle tak nekde neprecte.tez se divim panu Stworovi,ze neco takoveho vypustil na sve stranky a dal tim ruznym nezvedavym zrudickam do ruky hul...

jaka koliv polemika s "clankem" nema sebemensiho smyslu.

292160

25.6.2013 20:29

RE: Typické chování USA

slak 77.?.?.?

Reakce na 292160

Možná budou brát hůl jiní. Na You-Tube - URGENT Ben Fulford a MESAGENWO.

292163

25.6.2013 23:05

RE: Typické chování USA

petesv 2.?.?.?

Reakce na 292160

Demagogie v čem? Že američani používají napalm běžně jako dezodorant? Počty zavražděných vám nesedí? Konkretní argument by nebyl, kromě politicky korektního kvílení? Pravda vzala zasvé definitivně dnes, s politicky korektní všudepřítomnou sebecenzurou.

292170

26.6.2013 21:45

RE: Typické chování USA

Vopice 178.?.?.?

Reakce na 292160

Už sis dal 10 zdávasů, Bobine? A co farář? Uspokojil tě dostatečně?

292208

28.6.2013 11:08

RE: Typické chování USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 292208

heh,nejvice zalezi na tom ,zdali TY a TVA ruda paviani pr.del uspokojila TVEHO rudeho precedu.zano
je s podivem ze editor jinde tak volajici po vyvazenosti nechava projit naprosto vulgarni,nevyprovokovane hrube napadajici "prispevky" rudych primitivu, ackoli zaplatu tento hruby mech latajici cenzuruje....
nebo snad muze uzkazat ,kde by pan Bubin rude paviani hovado provokoval?
hmmm,podivna vyvazenost.dat na ni,TO BYCHOM TO OPET CHYTLI! zano [bliji]

292342

27.6.2013 9:27

RE: Typické chování USA

MARTin - anonym 94.?.?.?

Reakce na 292160

Rád bych si přečetl nějaký vyvážený popis dění, pokud toto je stupidní demagogie. Dáte odkaz prosím?

292240

26.6.2013 21:47

RE: Typické chování USA

Vopice 178.?.?.?

Reakce na 292157

Správně a teď hurá zpátky za ynteligenty do Lehožumpy, vážený soudruhu.

292209

25.6.2013 22:36

Skodovku bombardovali rusi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 186.?.?.?

Odhliadnuc od fraz typickych pre obdobie pociatku budovania soc. statu, ktore tunajsi (zvedavec) hrdinsky antikomunisti nevedia stravit je jasne, ze amici pocas vojny iba spekulovali na zakazku financnych banksterskych kruhov, rovnako ako teraz vedu vojny vylucne pre prospech tych samych a dopustaju sa este horsich teroristickych aktov, cim dokazuju pravdivost uvedeneho v odkaze. Pani antikomunisti a pravdolaskari sa asi zobudili prave dnes, necitaju noviny, nepoznaju internet ani youtoube. Nevedia, co bol plan Unthinkable a Jaltska dohoda (o povojnovom usporiadani Europy), podla ktoreho sa riadila americka taktika, popisana v odkaze. Asi su z tych, co svojim detom tvrdia, ze nas oslobodili americania a Skodovku vybombardovali zli rusi. Patologicka rusofobia a slovanofobia vobec je u hrdinskych anglosasov povestna, preto nechapem ako sa im nejaky cech ci slovak moze takto podlizovat.

292168

25.6.2013 22:47

Opět Vít

ASHF 80.?.?.?

Nejde o pravdivost údajů v článku. Na jednu stranu se Zvědavec vymezuje proti serverům typu idnes, novinky, aktuálně apod., že informují ve jménu určitých zájmových skupin, na druhou stranu se zde uvěřejňují články Víta, které jsou přesně v tom samém duchu, ale z druhého tábora. Buď tedy chce Zvědavec být nad věcí nebo útočit z druhého břehu. Vždy jsem si myslel, že chce být nad věcí, ale tento článek mě o tom vůbec nepřesvědčuje.

Ve válce snad neexistuje v historii strana, která by se chovala slušně. Na všech stranách byly excesy, ve větší nebo menší míře. Jenže nakálet na jednu stranu a druhou nechat být, pro mě to není objektivní článek.

292169

26.6.2013 21:43

RE: Opět Vít

Vopice 85.?.?.?

Reakce na 292169

Druhou stranu si přečti kdekoliv jinde, 99% článků chválí soudruhy Američany. Jestli nechápeš, že větší vrah je ten, kdo zabije více lidí, tak jsi asi nějak postižený.

292207

26.6.2013 23:07

RE: Opět Vít

ASHF 80.?.?.?

Reakce na 292207

Největší vrazi jsou bolševici. Hitler je měl nahnat do Volhy všechny. Už jen to, že se jmenuješ vopice, jsi negromil? nepočítám tě mezi lidi

292214

27.6.2013 10:41

RE: Opět Vít

Vopice 199.?.?.?

Reakce na 292214

Výborně. Takže už víme s kým máme tu čest. Takže dej velkou mlaskavou pusu podobizně pana Hitlera, kterou máš na nočním stolku, před zrcadlem si desetkrát vzorově zahajluj a odříkej otčenáš, nalešti holínky a vyraž do ulic zmlátit nějakýho negra. Je potřeba tu udělat poádek a bolševika a s ním i internacionálního žida je potřeba konečně definitivně zplynovat a nimi i všechny, kdo vybočují z obrazu vzorového árijského učence (tebe). [chechtot]

P.S. Samozřejmě, že tví nacističtí soudruzi žádní vrazi nebyli, neboť když se likvidují podřadné rasy, nejde o vraždění, ale o "čištění".

292245

27.6.2013 14:39

RE: Opět Vít

ASHF 89.?.?.?

Reakce na 292245

Naprosto souhlasim. Vystihl jsi to presne. Mame jasno.

292265

26.6.2013 5:59

Pravda či lež?

Joste 194.?.?.?

Těžko soudit, když pod článkem není uveden žádný zdroj. V každém případě však existují články ze kterých přímo čpí snaha o ovlivnění čtenáře za účelem změny jeho postoje. Zde na to jde ale autor špatně. Chce to více znepokojivých otázek a méně bombardování fakty, o kterých v mysli rostou pochybnosti o jejich autenticitě. Chce nás autor mít v nějakém ideo táboře, nebo mu jde skutečně jen o přinášení pravdivých informací?

292178

26.6.2013 9:58

Takový nálet us sympatyzantů tady nepamatuji.

Ivo 81.?.?.?

Jak se zpívá ve staré písní, každý jen tu svou, má za jedinou. Korea je opravdu stálý a ještě zřejmě i budoucí památník dřívějšího a dnes opět rozděleného světa. Zdejší "diskutéry" z prava a to až krajně z prava, tipuji na mladší až telecí, bez znalosti historie, neprožívší válku a tudíž ani nepřemýšlící o tom proč a jak taková hra světových buržoustů vznikla. Hlavně, za jakým účelem. US mají celou zeměkouli objatou svými "zájmy" a tudíž i základnami. Žádný jiný stát to tak nemá a zřejmě to nepovažuje za životapotřebné. Ztrátu vlivu v Číně prostřednictvím "čankajška" ztratili a bylo nutné pro účel "objímání" a zavádění "demokracie" proto získat aspoň Koreu. Jak to bylo skutečně a to se všemi peripetiemi zájmů "východu" či US nemohou vědět mnozí, natož zdejší milci US, s jejich "svobodou a demokracii" peněz a zločinu.

292187

26.6.2013 17:54

RE: Takový nálet us sympatyzantů tady nepamatuji.

JB 82.?.?.?

Reakce na 292187

Tipujete, alespoň v mém případě, zcela chybně.
Jestli mají/měli US základy leckde na světě, je v případě korejské války zcela irelevantní.
Fakta jsou jasná - konec války, stejně jako Německo, Rakousko a další země je Korea obsazena jak SSSR tak US. Tedy stanovena demarkační linie, zde 38 rovnoběžka. A každý si dělá své na svém, syrově řečeno.
A teď přijde ta zásadní otázka - vojska které že to strany zaútočila jako první přes dohodnutou a oboustranně schválenou hranici? Vojska jihu (tedy mimochodem ne US protože tam vůbec US oddíly nebyly) směrem na sever nebo vojska severu na jih?
A podle mého selského rozumu platí, že kdo první zaútočí je agresor.
Takže, kdo to byl? Správná odpověď vyhrává propisku....

A jen tak na okraj, nejsem US sympatizant, já mám rád Skoty a Velšany.....

292200

26.6.2013 21:29

RE: Takový nálet us sympatyzantů tady nepamatuji.

petesv 2.?.?.?

Reakce na 292200

A v tom případě jste vy demagog. I podle OSN každý stát má právo vojensky se bránit, pokud je ohrožen. K ohrožení z jihu - viz fakta v článku.

O bombardování Škodovky a Prahy v závěru války je v Česku nějaké povědomí, o zvěrském bombardování Drážďan, vojensky neodůvodnitelném, se nemluví. Byl to válečný zločin, stejně jako použití atomových zbraní.

292204

26.6.2013 21:49

RE: Takový nálet us sympatyzantů tady nepamatuji.

JB 82.?.?.?

Reakce na 292204

Aha,
takže podle Vás když se cítí někdo ohrožen, tak může zaútočit první.
V tom případě je v pořádku napadení Polska Německem, Ruska Německem nebo třeba USA Japonskem.
Vždy útočníci tvrdili, že se cítili ohroženi.
Inu, i Adolf před válkou spílal ČSR že se cítí ohrožen jeho pohraničními pevnostmi.
Takže tak, vy jeden demagogu[smích]
PS Škodovka byl legitimní vojenský cíl neb poslední slušná zbrojovka (Porůří bylo už dávno eliminováno) co ještě pro Ádu dělala na tři směny. No a dtto Drážďany. Prd zvěrské bombardování, byla válka. A začal ji kdo.... ten kdo dneska skuhrá cosi o zvěrstvech bombardování. O Varšavě, Amsterodamu, Coventry, Leningradu a pod se mlčí, to zvěrstvo zřejmě nebylo.
Jen vytrhávání jednotlivostí z kontextu a souvislostí příčin a následků.

292210

27.6.2013 0:09

RE: Takový nálet us sympatyzantů tady nepamatuji.

petesv 2.?.?.?

Reakce na 292210

Tak tak. Sneste nesmysly na hromadu, říká se tomu snůška nesmyslů a demagogie. USA soustavně odsekávalo Japonsko od surovin, jak to dnes dělá Číně, a pokud Japonsko nechtělo skončit s výrobou, nic jiného než vstoupit do války mu nezbylo. Německý útok nikdo neospravedlňuje, tak neporovnávejte prst s prdelí. Fakta si shánějte sám, jsou dostupná, a máte li nějaké qviqve tak i přemýšlejte o čem to je. Mimochodem v podmínkách míru po II světové pro Německo již byl založen vývoj k další válce, a pilsudského Polsko taky nebyl žádný mírumilovný stát. Hned co dostali od Lenina samostatnost, přepadli Rusko. Kde jsou statisíce ruských zajatců z té války? Omílá se donekonečna Katyň, ta dnes pasuje do propagandy. Ostatně dnes se idealizují z pochopitelných důvodů nové národní státy, vzniklé na troskách rakouské monarchie, zapomíná se, že šlo většinou o nacionalistické, autoritativní režimy se sklony k fašismu. Jenom vzájemné vyvražďování poláků a ukrajinců na pozadí událostí vyneslo stovky tisíc mrtvých. Historie není černo-bílá. A škodovku zničili koncem dubna 1945 jen proto, že měla padnout do sovětské okupační zóny.

292215

4.7.2013 9:07

RE: se nepamatuji.

p. 113.?.?.?

Reakce na 292215

...pozor tady , Japonsko delsi dobu bestialne vojensky okupovalo velkou cast Ciny..a zastaveni obchodu prinejmensim , s valecnymi zlocinci bylo jiste v souladu s mezinarodnim pravem...aspon doufam..

292682

27.6.2013 5:35

RE: Takový nálet us sympatyzantů tady nepamatuji.

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 292210

Pane JB,Vám asi jebe... [překvapení]

292220

27.6.2013 7:26

RE: Takový nálet us sympatyzantů tady nepamatuji.

JB 89.?.?.?

Reakce na 292220

To samé mohu říci o Vás.
Aneb, když dojdou argumenty, nastupuje Jeho Veličenstvo Hulvát První.

292233

27.6.2013 10:54

RE: Takový nálet us sympatyzantů tady nepamatuji.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 292233

V rámci integrity vašich názorů tedy předpokládám, že napadení Iráku, Afghánistánu, Libye, Jemenu, Somálska, Pákistánu, Mali v poslední době a mnoho států před tím považujete za akt agrese a odpovědní soudruzi z USA a dalších pokrokových neokoloniálních mocností by měli viset, stejně jako soudruzi nacisti v Norimberku? Jestli ne, tak tu plácáte naprosté hovadiny.

292247

27.6.2013 16:27

RE: Takový nálet us sympatyzantů tady nepamatuji.

JB 82.?.?.?

Reakce na 292247

Inu,
on někdo v poslední době napadl Pákistán, Jemen etc? Nějak jsem si nevšiml.
A Irák někoho napadl a obsadil první, není-liž pravda? Nebo nenapadl a vzal si jen co jeho bylo? I takovou prelu jsem již zaznamenal.
A soudruh Kim nejstarší jako agresor, Brežňěv Leonid, Chruščov Nikita, Stalin Josip a podobní taky neviseli i když by podle definice (Vaší) měli.... takže vidíte, nic není jednoduché a jednoznačné.
Takže s výrokem o plácání hovadin bych být Vámi moc nemával, mohl by dopadnout i na Vaši ctěnou individualitu.

292281

27.6.2013 21:29

RE: Takový nálet us sympatyzantů tady nepamatuji.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 292281

Rozumím. Již chápu váš způsob přemýšlení. Díky za objasnění.

Jen jsem si tak nějak nevšiml, že druhá válka v Iráku byla poté, co Irák někoho napadl, ale to je již tak zanedbatelný detail, že nemá cenu se tím zabývat, že? A to, že Britové si to území (Kuvajt) tak nějak ukrojili, to je samozřejmě také zcela nepodstatné, asi tam bydleli už dlouho, od začátku civilizace.

A útoky bezpilotními letadly na území suverénního státu jsou také samozřejmě zcela v pořádku, tedy pokud by například neposlala Severní Korea nějaké svoje letadlo nad USA, to byste tu řval jak pominutý, jak to umí jen největší "antikomouši".

Tichá válka v Jemenu.

Nový pákistánský premiér žádá USA, aby zastavily bezpilotní útoky

No, nevšiml jste si, ale to nevadí, hlavně že můžete poučovat o tom, co nevíte.

Jinak oceňuji váš přístup, totiž když mi teče do bot, začnu naříkat, že komouši nebyli potrestáni také a tím pádem je vše v pořádku. O tom ale řeč nebyla, jestli jste si nevšiml.

Takže jste obyčejný pokrytec, ale těch je poslední dobou více než dost. Já jsem vám dal jasná fakta, vy jste odzpíval svoji písničku o komouších, protože nic jiného neumíte. Hovadiny tedy platí.

292300

28.6.2013 7:56

RE: Takový nálet us sympatyzantů tady nepamatuji.

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 292300

v tomto zase vy mate prav-du.tez bych se optal co by pan rikal na kubanska bezpilotni letadla pobijejici civilisty nad usa.
to je zasadni.
ovsem ten clanek a mnohe prispevky sou tez demagogie ,ale s opacnym znamenkem.
inu ,jarku,jak se tak rika - jeden za osumnact,druhy bez dvou za dvacet.zano

292324

4.7.2013 6:18

RE: Takový nálet us sympatyzantů tady nepamatuji.

p. 113.?.?.?

Reakce na 292210

...ani my vobyc lidi nemame poneti jakou to da fusku zacit valku a nejdriv vymyslet poradnyho diktatora aby spravne a poslusne poslouchal,nezvrh se a nezacal valku treba jinde a nebo dokonce proti svym rodicum stvoritelum, ...a umel predstirat jakej je mirutvorivy dobrak vod kosti a este vodjinud...co to dalo prace... kdyz jakysi student teologie zasel policii oznamit , ze se neco sustluje okolo a i v Reichstagu...v 1933,ze jakysi muz tam pochoduje s pochodnema a jiny veci /treba nemravnosti/...A jeste dodnes zadnej historik a co jich mame abysme spravne videli do dejin si nevsim ze po prevzeti moci nacisty bylo kolem zhusta jejich nepratel, coz by tak nevadilo ale byla i krize a tak sem nakej bezdomovec nebo zlodej chtejici neco cenneho premistit aby byla kurka pro rodinu a Reichstag nemel jedineho hlidace, policistu v noci. Zahada sedmi almar. Banker vyvoleny premluvil valecneho zlocince Hindeburga aby spravne dosadil A.H. na trun , coz se stalo bez meskani,ale nepratel nacistu tim neubylo ,mozna pribylo........pokr.

292673

27.6.2013 4:00

RE: Takový nálet us sympatyzantů tady nepamatuji.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 172.?.?.?

Reakce na 292204

>A v tom případě jste vy demagog. I podle OSN každý stát má
>právo vojensky se bránit, pokud je ohrožen. K ohrožení z
>jihu - viz fakta v článku.

>O bombardování Škodovky a Prahy v závěru války je v Česku
>nějaké povědomí,

Skodovka byl zbrojni zavod nacistickeho Nemecka a Cechy soucasti jeho Rise. O bombardovani pozadal spojence odboj v Cechach. Konkretne komuniste v ilegalite. Daleko vetsim naletem v Plzni ovsem byl nalet na seradovaci nadrazi.

>o zvěrském bombardování Drážďan,
>vojensky neodůvodnitelném, se nemluví. Byl to válečný
>zločin, stejně jako použití atomových zbraní.

O bombardovani Drazdan se mluvi a pise vice nez dost. Chce to jen se zajimat. nepsal byste potom takove nesmysly, ze nalet byl neoduvodneny a ze to byl valecny zlocin. Drazdany byly nejdulezitejsim zeleznicnim a lodnim uzlem z ktereho se lifrovali vlaky na vychodni frontu. Bombardovani bylo uskutecneno na nalehavou zadost Sovetskeho veleni. Bombardovani Prahy byl omyl. Odchylka od kurzu v noci pri spatne viditelnosti a podobnost obou mest sehrala zde neprijemny omyl. Ty bomby byly urceny Drazdanum. O Drazdanech se mluvi proto, ze byly po valce soucasti komunistoickeho bloku a slouzili jako pamatnik udajne brutality imperialistu. Daleko vetsi obeti byly v Hamburku, Kasselu, Darmstatu, Braunschveigu, Heilbronnu, Pforzheimu a dalsich mistech, kde byl soustreden rissky prumysl. Tyto obeti ovsem nevyvazi ani z jednoho procenta utrpeni dve ste milionu mrtvych, ktere Nemecko rozpoutanim nejprisernejsi valky v dejinach lidstva svetu prineslo. Tak si poplacte nad sedmdesati tisici tech, kteri svemu vudci nadsene hailovalo, v dobach kdy se darilo. Tech dve ste milionu vem cert, ze ano.

292218

27.6.2013 6:54

RE: Takový nálet us sympatyzantů tady nepamatuji.

Mnichov47 JindraFexa (zavináč) gmx (tečka) de 223.?.?.?

Reakce na 292187

U tehle US-sympatizantu se zpravidla jedna o vyskolene a placene diskutery organizovane zido-iluminaty Rothschilda, Rockefellera a apod. Vetsinou se nejedna ani o ciste Cechy, ale o jakousi zdegenerovanou smes znecistenou zidovskymi geny, na ceskem state pouze parazitujici.
Cast je jich nasazovana zprava, cast zleva, do kazde strany, do kazde organizace a skupin lidi.
Je to dobre popsane ruskym autorem Klimovem, ktery dokumentuje, jak bolsevici a ruska revoluce byly vsechno jen zide nebo zido-rusti degenerati. To co plati o Rusku, plati samozrejme i o nasi CR.

http://www.ulozto.net/xcGBYSv/grigorij-klimov-bozi...

Vypada to, ze zido-iluminatsti placeni diskuteri byli prekoleni a preorganizovani, nekteri dostali zjevne nove nicky. Postradam napr. nick zido-iluminata Aristokrat, uz se tu dlouho neobjevil, misto nej narukovalo nekolik novych nicku.

292228

3.7.2013 8:01

RE: Takový nálet us sympatyzantů tady nepamatuji.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 203.?.?.?

Reakce na 292228

Víte Mnichove, oni to také nemají jednoduché. Hypotéka na krku, auto na leasing a dítě chce nejnovější mobil, prostě zadlužení otroci. To je systém a systém zadlužený otroky potřebuje. A je jedno, jestli to je v CZ, AU nebo v USA. Nedávno jsem projížděl velkou část Ruska a reklam na Lombard jsem viděl neurékom. Cpou do nich úvěry, jako do nás po převratu. A bude se stříhat a holit a stříhat a ... Rád bych Putinovi věřil, ale nějak mi to nejde.

292632

4.7.2013 6:39

RE: Takový nálet us sympatyzantů tady nepamatuji.

p. 113.?.?.?

Reakce na 292187

Zbidacela krizemi populace napomohla usili hitlerotvurcu tim ze ocekavala zazraky aby se Nemecko konecne dostalo z krize a tak proc nejakej ten zazrak jim neprovest....A H. sliboval ovcim , co jim na ocich videl i nevidel/a nebyl ani prvni ani posledni/...Byl v Reichstagu chycen pri cinu van der Lube , ktery jak se zjistilo musel mit asi deset rukou a neco dvojniku aby stih vsechny ty vohne zapalit tak rychle a na ruznych mistech...a furt dokola mlel ze to udelal sam a ze je komunista az to bylo podezrely...Rovnez bylo podezreni ,ze je Manchuriansky kandidat jako mnoho presidentu a politiku dnes , ale to este tenkrat nebylo vynalezeny...Ukazalo se potom ze Lube byl dovezeny pederast pratelsky a holandsky a velmi zadobre s jistym starym zasluznym kamaradem kanclere H., Roehmem /SA/a mezi nimi vznikla tak zvana opici laska /poslouchal R.na slovo a bez odmluvy jako ten z ty mancurie jo..jo/... Roehm si to taky brzy vodskakl zavcas ,nez moh neco o tom kviknout nebo nedej boze vydirat ,za ucelem nemravneho bezpracneho zisku vyhod financnich i jinych coz elity nemaji u jinych vubec radi...A nejdulezitejsi rachotu tak elity meli za sebou.....dobrou noc ...

292674

4.7.2013 7:19

RE: Takový nálet us sympatyzantů tady nepamatuji.

slak 77.?.?.?

Reakce na 292674

Tak už víme kdo může za 11. září lan ver Vube [mrknutí jedním okem] A dobře jste se rozepsal, vážně docela klávesnice nezahála [chechtot] [cool]

292677

26.6.2013 22:22

Lido-demo ?

Jiri Radosta 173.?.?.?

Ono staci docist k odstavci ve kterem se pise, ze se v zemi okupovane Sovetskou armadou "zacaly tvorit lidove demokraticke vybory" a v cetbe uz netreba pokracovat. Obyvatele zemi osvobozenych armadami souha Stalina by o tomhle procesu mohli vypravovat hotove horory. Pokud teda prezili.
Ono se staci podivat po vsech tech letech na vysledky. Na jedne strane bohata, prosperujici zeme, Samsung, Hundai, na druhe strane treti z dynastie Kimu a bida, jen obcas prerusena hladomorem.

292211

27.6.2013 11:20

RE: Lido-demo ?

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 292211

a embarga, sankce, izolace....

292248

27.6.2013 12:28

RE: Lido-demo ?

petesv 2.?.?.?

Reakce na 292211

Vy jste evidentně přežil, tak ty horory vyprávějte. Přesvědčili jste mě, napalm v centru Drážďan byl nezbytný, tu Prahu si spletli vícekrát. Jihokorejské obyvatelstvo nadšeně demonstrovalo pro režim, stovky zastřelených při mírnění toho nadšení.
USA udělaly hodně pro Jižní Koreu. Otevřeli trh, kredity, přivřeli oči nad vykrádáním patentů. Ale argumentovat velikostí korporací jako měřítkem spokojenosti obyvatel asi není to pravé. Čína dnes by je hravě předběhla. Hlavně však postrádám stejně bouřlivý rozvoj po listopadu v Čechách. Asi dalších hospodářských zázraků netřeba. A co mi vůbec hlava nebere, válčil německý žid Hitler s gruzínským židem Stalinem, padlo na 60 milionů lidí, ale holokaust je z toho zase ... židovský?

292254

27.6.2013 13:42

RE: Lido-demo ?

JB 89.?.?.?

Reakce na 292254

Vy něco víte o napalmu použitém v Drážďanech? Nevymýšlíte si tak trochu? Chtělo by to nějaký důkaz nebo alespoň odkaz.
Co je mi známo tak jak US osmá letecká armáda tak Bomber Command RAF za druhé války vůbec ve svém arzenálu napalmovou munici neměla.
Praha zažila velký nálet jen jeden, ten únorový. A mj. bylo to jen asi cca 80 letounů, tedy jedna grupa která se chybnou nezkušeného vedoucího navigátora dostala kam neměla. Další nálety byly vedeny víceméně jen na průmyslový východní okraj (Vysočany, Kbely, Letňany, Kyje, Satalice aj.) kde byla vysoká koncentrace převážně fungujícího leteckého průmyslu, navíc pole kolem Kbely byla plná německých letounů jak se "zkracovala" fronta. Sousedovi ob několik baráků tak prolítl celým domem svazek pětadvacetiliberek, naštěstí zapalovač selhal...

Takže jestli jsou ostatní Vaše argumenty vypěstované na stejné vodě jako ty výše zmíněné, tak bych doporučil nejdříve studium a srovnávání zdrojů a pak teprve diskuzi.

Ad srovnávání úrovní - ono stačí si porovnat životní úroveň prostého průměrného obyvatelstva např v Jižní a Severní Koreji, v BRD a DDR, v USA a na Kubě, na Tchajvanu a v Číně, v Rakousku a u nás v roce 1989, a dalo by se pokračovat. Pro mne je jasno, kde by se mi líbilo a kde ne....

292262

27.6.2013 19:22

RE: Lido-demo ?

petesv 2.?.?.?

Reakce na 292262

Maršál Artur Harris vydává rozkaz k bombardování Drážďan. Ve dnech 14. – 15. února 1945 americká 8 Air Force a RAF Bomber Command použila k náletům celkem 1299 letadel (527 z 8 Air Force, 722 z RAF Bomber Command) o celkové nosnosti 3906,9 tun bomb. Z tohoto množství, 1247,6 t připadalo na 8 Air Force, 2659,3 tun na RAF Bomber Command. Američané na Drážďany shodili 953,3 tun výbušných bomb a 294,3 tun zápalných bomb. Britská RAF shodila na Drážďany 1477,7 tun výbušných bomb a 1181,6 tun zápalných bomb.
Město se během náletů změnilo v obří výheň a krematorium. Zápalné bomby a hořící trosky dosahovali teploty až 1600 °C. Tisíce lidí byli spáleny na popel nebo oheň změnil jejich obraz k nepoznání. Po náletu se podařilo identifikovat pouze okolo 35 000 lidí.
Oheň spolykal obrovské množství kyslíku a vyvolal velký poryv větru v okruhu mnoha kilometrů. Celé město se změnilo v opravdové peklo. Bylo zničeno na 34 km² zástavby (85 % městské zástavby) a centrum města se proměnilo v měsíční krajinu bez života.http://waffen-ss.cz/bombardovani-drazdan/
Vše nejspíš jako výstraha Stalinu (Operation Unthinkable).

Ale to nic. Kolik ještě krků musí podřezat naší chlapci, ať máme životní úroveň, že jo!
Životní úroveň jsme vyměnili v r.89 za život na dluh, v tomto cirkusu s nejistým koncem.

292293

28.6.2013 12:27

RE: Lido-demo ?

JB 89.?.?.?

Reakce na 292293

Zeptám se tedy znova, pane:
máte někde odkaz o tom že v Drážďanech byl použit napalm? Pakliže nemáte, tak jste o dva příspěvky výše lhal. Aby bylo jasno, zápalné pumy nejsou to samé jako napalmové. V tehdejších zápalných se používal fosfor jako hlavní složka.
Výčet tun je siche hezký, ale nic neříkající.
A Stalin sám o nálet požádal.
Je jasné, že sekundárně to mohl být výraz toho, aby se Rusové mrkli na to, co dovede strategické letectvo. Ale prostě a jednoduše, byla válka, a Němci se také nerozpakovali ani minutu zničit to které město. Takže zasili vítr a sklidili ohnivé tornádo. Nic proti ničemu.

292351

4.7.2013 9:02

RE: Lido-demo ?

p. 113.?.?.?

Reakce na 292254

...snad by pomohlo dovezt neco cinskych komunistu , kdyz vsecko selhalo...

292681

27.6.2013 16:36

RE: Lido-demo ?

Ivo 81.?.?.?

Reakce na 292211

A co tak tam do Hundai nastoupit k pásu. Hned by bylo po tvé radosti synku. Jako na zkoušku to můžeš zkusit v jejich otrokárně na moravě. Co se dělo v jižní Koreji za zvěrstva na pracujících za Li-syn-mana a jeho diktátorských pokračovatelů je známo. Tvrdé stávky a nepokoje jsou tam občasníkem. Jenže tvá hlavinka vepřová je nakrmena demagogii a s tím se nedá nic dělat.

292282

28.6.2013 9:19

RE: Lido-demo ?

Jiri Radosta 173.?.?.?

Reakce na 292282

Ja byl v Jizni Koreji (i kdyz jen v Seoulu) celkem 4x, mam tam i par pratel a zit i pracovat bych tam asi mohl. Hezka, moderni zeme. A lidi tam maji stejne jako ja radi pesi turistiku.
Severni Koreu osobne neznam, ale mam dost informaci z prvni ruky. Tamni zivot bych nepral ani vam, ani Vitovi. Takovej sadista zase nejsem.
Jen by zajimalo, jak muzou takhle kecat lidi, kteri podle vseho zazili komunistickou diktaturu na vlastni kuzi ?!

292328

28.6.2013 16:29

RE: Lido-demo ?

JB 82.?.?.?

Reakce na 292328

Jak vidíte, mohou.
Asi ztráta paměti, tedy selektivní ztráta paměti. Je třeba tyto lidi spíše litovat, že je to postihlo. Ale diskutovat zřejmě nemá cenu.

292375

28.6.2013 21:45

hranice

pohraničník 89.?.?.?

Když jsem o zdi mezi Severní Koreou a Jižní Koreou, reliktu horké a studené války z padesátých let, hovořil na jednom semináři pořádaném právě k problémům rozděleného světa, kamera veřejnoprávní ČT běžela na plné obrátky, ale jen do té doby, než jsem účastníkům položil řečnickou otázku „kdo myslíte že ono monstrum postavil“? No, samozřejmě Severokorejci, zareagoval hbitě vedoucí televizního štábu. Tak to jste pane vedle jak ta jedle. Tu zeď postavila protistrana a to s pomocí USA. Na to se ozvalo: kamera stop - a natočený příspěvek nebyl nikdy odvysílán. (Pavel Pilný)
http://pohranicnik.blogspot.cz/2012/07/korejska-hr...

292391

29.6.2013 11:01

RE: hranice

JB 82.?.?.?

Reakce na 292391

Ono já mít za souseda takovýho týpka, který už jednou ke mně vtrhnul bez pozvání a zabíjel, tak si takovou zeď postavím taky a hned. Tomu se říká předběžná opatrnost.
Takže se těm Jihokorejcům vůbec nedivím. Nevím, co je špatného postavit si něco na svoji ochranu před agresorem, notabene když "TO" stojí na mém území. Koneckonců my jsme si taky stavěli pohraniční opevnění na ochranu před Adolfem. A jemu se to taky nelíbilo a hystericky vřískal něco o "militantních Čechoslovácích". Stejně, jako vřískají dnešní jeho pokračovatelé.

292413

Tuto stránku navštívilo 4 321