Diskuze k článku
Ještě jednou k preventivní mastektomii
Příspěvků 113
Nevím, jestli to opravdu funguje, ale myslím, že to rozhodně stojí za přečtení a za úvahu. Farmaceutické společnosti zatajují pravdu o běžném vitamínu který ničí rakovinu.
byla uvedena jako oficiální Aqua Amygdalee, což byl asi 0,1 promilní roztok kyanovodíku ve vodě. Je to paradoxní, ale používalo se to například jako velice účinný lék proti nechutenství, chudokrevnosti a nebo slabosti, a podávalo se to dětem. Pokud koušeme jádra z pecek meruněk, ten kyanovodík z toho velmi výrazně zapáchá. Uvádí se, že smrtelných je asi 50 jader. Je to úplná blbost. V mládí jsme třeba s kluky seděli celé odpoledne, kamenem to rozbíjeli, a snědli jsme toho bez následků hromady. Naopak to velice účinněa bez jakýchkloli vedlejších účinků / Endiaron !!!/ pomáhalo proti průjmu. Farmaceutická lobby musí být úplně šílená, když se takový jednoduchý a levný prostředek dostane mezi lidi. Dalším takovým prostředkem je nanostříbro, ozon, peroxid vodíku, heřmánek, šalvěj, a mnoho dalších.
Prominte, ja si porad nejak nedovedu poradit s verohodnosti clanku, ktery konci citatem z bible.
17.5.2013 15:31
Je opravdu velice nutné vědět o problému všechno a nepouštět se do unáhlených soudů
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?
Zprávu známe pouze z bulvárních zdrojů,které nejsou objektivní.
Pokud vím, šlo o odstranění mléčné žlázy uvnitř prsů a nikoliv prsů jako takových! To znamená prsy jsou zachovány, možná se použije nějaká silikonová výplň jako u plastiky prsů na zvětšení
poprsí, což je zcela běžná plastická operace.
Pokud má dotyčná z vysokou pravděpodobností geneticky indikováno riziko rakoviny prsů, tak není možné šmahem odsoudit její rozhodnutí preventivního zásahu proti této chorobě!
A potom bych jenom chtěl lehce podotknout, že je to její tělo
a její rozhodnutí a nikdo nemá jakékoliv právo její svobodné rozhodnutí komentovat!!! To je jenom blbé strkání frňáku tam,
kam se strkat nemá!!!
Rakovina je nemoc ze špatné životosprávy a duševní nevyrovnanosti. Jinak hezký dokument je zde, je i s titulky http://www.youtube.com/watch?feature=player_embed...
Neda mi to nereagovat na Vas komentar, ale v kazdom pripade budem strucny: chcete touto vetou povedat, ze rakovina nemoze byt nijako sposobena genetickou modifikacou/mutaciou, radiaciou, UV ziarenim, dlhym vystavenim elektromagnetickemu ziareniu, vplyvom vyfukovych plynov dieslovych motorov (clanok o tom bol aj na zvedavci) atd??? Myslim si, ze vsetky tieto aspekty musia byt brane do uvahy, ked hovorime o rakovine, pretoze aj ked neverite vede, tak staci pouzit empiricke pozorovanie historickych udalosti, aby ste dosli na to, ze spatna zivotosprava a dusevna nevyrovnanost, ako to Vy vravite, nie su ani zdaleka tymi najvacsimi aktivatormi rakoviny (aj ked urcite hraju podstatnu rolu v celej zalezitosti).
Ano, urcite typy rakivin su sposobene radiaciou. Ide o rakovinu koze a rakovinu pluc. Tj. na tieto miesta sa moze dostat radioaktivny spad (ciastocka plutonia, ktora spusti bujnenie)... pristatim na pokozke, alebo nadychnutim sa do pluc. Vsetky dalsie vnutorne formy rakoviny maju uz povod v tom co pise kolega vyssie.
a čo príjem radioaktívnych, toxických a mutagénnych látok potravou, vodou, teda cez tráviaci trakt? škodlivé látky sa cez pľúca aj cez tráviaci trakt dostávajú do krvi. Evidentne nemáte šajnu o fungovaní ľudského tela ani o karcinogenite a karcinogenéze.
Clovece, citajte doslednejsie.
Ved hore kolega sa vyjadril o zivotosprave. Pre Vas zivotosprava neznamena aj prijem stravy a tekutin? To o com pisete, som ja nepisal, pretoze som to pokladal za samozrejme, ked to uz bolo napisane vyssie. A este nieco, drviva vacsina rakovin interneho charakteru vznika nasledkom nevhodneho stravovania a nielen to. K tomu este hromada roznych civilizacnych chorob nasledkom acidozy organizmu.
Poznáte pôvodný zdroj, ktorý preukazuje škodlivosť prekyselenia, alebo to iba po niekom opakujete? Vždy keď sa objaví nejaká (pre mňa zatiaľ) fáma, tak sa nájdu aj jej šíritelia, ktorí spolu s okolím majú problém odlíšiť vedu od pseudovedy.
Nevedie to zase iba k jednému prameňu, ktorý si s tým nedal primeranú prácu? Sú výsledky príčinné, opakovateľné, alebo ide iba o náboženstvo opakovačov?
Nie ste isto prvý, čo to propagujete. Potom býva sranda, ako tí istí propagujú kyslé šťavičky, ktoré sú väčšinou pravdaže v pohode.
Kyseliny bránia prenosu infekcie cez žalúdok, zúčastňujú sa na metabolizme, a imunite, obmedzujú žravosť podobne ako cesnak, mrkva, ovocie...
Nikdy som na sebe nepostrehol, že by som bol nejako prekyselený, skôr naopak, kyseliny bývajú pri dnešnom type stravy žiadané. Preto si myslím, že ide len o farma/potravinásky lobing na ďalší konzum nekvalitných potravín.
Načo sú nám zvýšené výnosy arašidov, sóje, kukurice, keď úmerne s ich nekvalitou a rozvážením energetických zložiek (povedzme tukov) v "kg/ha" na úkor iných živín zároveň stúpa žravosť?
Ktoré kyseliny mal autor zdroja na mysli? Je mu to jedno? Nie je kyselín veľa? Všetky majú rovnaký vplyv? Je jasné, že existuje všade nejaká "pH" rovnováha v organizme, ale nazývať to acidóza považujem za prehnané zjednodušenie dobré tak pre ovce.
Acidóza môže vzniknúť pravdepodobne z niektorých nevhodných, organizmom nevhodne spracovávaných kyselín, vrátane tukov, iné kyseliny môžu byť naopak žiadané.
To jsou jenom dusledky, porad to neni pricina. Ten uplne prvni zaklad je imunitni system, ktery muze byt likvidovan stresem, zlou potravou (podotykam, co je spatna zivotosprava? .. proc daleko v horach za Uralem ziji lide, co jedi prakticky jenom maso a piji alkohol a dozivaji se pres 100let?) .. ohromna chemie /na prvni pohled neskodna/ v potravinach. Barviva, sladidla, PET flase a dalsi .. to vse zatezuje a nici imunitni system. A pak prichazeji paraziti .. a pokud se najde takovej ten spravnej napr. http://en.wikipedia.org/wiki/Echinococcus_multilocularis .. vznikaji zhoubne nadory, prorustajici tkan tela. Kdyz prasknou, rozsiri se pak do celeho tela. A to je prosim pekne jenom jeden jediny. Kolik bezne takovych parazitu u domacich milacku je ? Staci hledat .. jsou jich desitky! A ano .. napadaji lidi .. nektere nikdy nedospeji v lidskem telu ale staci na to, aby dal likvidovali imunitni system. A posledni leta ukazuji, ze i to se meni .. nejspis prave kvuli chemii. Kolik ruznych leku je pro psy , kocky , rybicky ? Desitky. Kolik pro cloveka ? Zadnej! I ten podelanej Vermox nejde normalne sehnat, natoz sirup proti mrlim. V tropickych krajinach naopak doktori vedi a bezne se prodavaji leky proti temhle potvoram... Troufam si rict, ze krome specialit typu rakovina koze z UV, ozareni a pod, je 99% rakoviny mladych lidi /kolik % mladych lidi 30-40let meli rakovinu pred 100 lety?/ prave z tohodle duvodu /paraziti, nebo shluky ruznych bakterii a pod./ .. telo se brani a zapouzdruje cizi elementy. Ovsem ten kdyz zije, bohuzel roste a odebira telu cenne latky. Proc se tohle neresi? Proc lekari dal nezkoumaji tuhle problematiku, ktera je treba veterinarum naprosto znama.
Treba vcera jsem se bavil s panem, ktory se snazil u lekaru zjistit parazita .. vsechno negativni. Tak /jelikoz mikroskopie je jeho prace/ si odebral kapku krve a sel se podivat pod mikroskop. Sehnal si fotky jak co ma vypadat a samozrejme to v te krvi nasel /http://sk.wikipedia.org/wiki/H%C3%A1%C4%8Fatk%C3%A1/ .. a ted se ptam zas .. kde je lekarska veda dneska ? S tim co maji dnes se da vylecit snad cokoliv...
22.5.2013 20:16
RE: No to je jeho pohled
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 186.?.?.?
Reakce na 289941
"proc daleko v horach za Uralem ziji lide, co jedi prakticky jenom maso a piji alkohol a dozivaji se pres 100let?) ."
To je zaujimave, ako sa vola ta komunita? Mas snad link na tuto informaciu?
Ze se nasel nekdo, kdo informoval bez emoci, bulvarniho patosu a se znalosti problematiky. Dekuju, pane doktore.
17.5.2013 16:50
RE: Jsem opravdu rad...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?
Reakce na 289900
Až na tu duši. Samozřejmě, když chci s někým žít celý život (kdyby Panbůh dal), tak si nevezmu sošnou trubku, která mi poleze celou dobu na nervy. Na druhou stranu je ale vzájemná fyzická přitažlivost předpokladem úspěšného počátku vztahu i následného harmonického sexuálního života. Takže bych nebyl, pane doktore,co se vzhledu týče, tak kategorický. Teprve poté, co se ujistím, že mně žena přitahuje fyzicky, začnu přemýšlet o její psýše, jestli je to Ona.
18.5.2013 20:05
RE: Jsem opravdu rad...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 289902
Jeden návod doporučuje děvčatům, ještě než si kluka začnou namlouvat, dostat se k jeho propocenému tričku a očuchat ho, když jí to nebude nepříjemné, pak ten vztah má šanci. Nelze opomenout to, že muž a žena žijící spolu jako partneři si musí fyzicky vonět. Jinak to nebude dlouho fungovat. To je třeba případ katastrof bílých děvčat, které se pod vlivem multilkulti propagandy provdají za negry, ten negr jim prostě brzy přestane vonět.
19.5.2013 8:07
RE: Jsem opravdu rad...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 289977
Pokud neberou hormonální antikoncepci. Ta u žen mění vnímání pachů. Nejspíš někam do oblasti "premenstruační tenze".
Normálně "smrdím" partnerce jen den dva v periodě. Když brala HA, smrděl jsem pořád, i když jsem se koupal dvakrát denně. Později jsem našel články o vlivu HA na hodnocení pachů u žen.
Důsledky užívání HA tak podepisují i na rozvodovosti a množství dětí bez otců, na kterém tak nehorázně sprostě vydělává česká justiční juvenilní mafie.
Tak s tou duší mě pan doktor dostal. Hned je mi rázem sympatický a tím pádem s jeho názory souhlasím. Také se mi nějak nezdálo prohlášení pana Stwory, že na ženách jsou nejcennější jejich prsa a vagíny. To je asi jeho ryze osobní mužský pohled. Neodvážila bych se nikdy napsat, že na mužích jsou nejcennější jejich penisy- a ani si to samozřejmě nemyslím, také nejvíc oceňuji jejich duši a charakter. Kdybych si mohla vybrat, co bych byla ochotná ze svého těla obětovat, zda obě oči, či obě nohy, či obě ruce, či vaječníky, či mléčné žlázy, vyhrály by na celé čáře vaječníky a mléčné žlázy. Což znamená, že oči, ruce a nohy jsou pro mne cennější, než atributy ženství.
Ať se vám to líbí nebo ne, vagína a prsa dělají ženu ženou především. Ty další cenné věci, které dělají člověka člověkem, například duši, dal bůh i mužům.
... no mozno pre Vas ako pre zenu, dudy a pekac nie su najpodstatnejsie, ale pre mna, ako muza (a to Vam garantujem ze medzi heterosexualmi nas bude takych drviva vacsina) ... su uplne najpodstatnejsie. Keby ze nie, mozem zit s kamaratom ... bol by sice problem s dietatom, ale to aj u zeny bez pekaca
PS: dudy a pekac su pouzite cielene, na odlahcenie situacie
Jasne, nielen pre Vas.
Ale ak sa nad tym tak zamyslam, nejde len o dalsi puzzle ulomok do mozaiky zvanej depopulacia, ktoru chcu mocenski psychopati dosiahnut a po ktorej prahnu coraz viac?
Predstavte si, ze hned po narodeni sa zenam odstrania primarne a sekundarne pohlavne organy. Vsak odborna lekarska obec im uz zabezpeci "odborne" alibi. Vsak prevencia proti tej hnusnej rakovine, nie? A psychopati prahnuci po moci dosiahnu stav, ze sa zastavi porodnost dalsich ludi...teda okrem tych, co dostanu zvlastnu povolenku. Toto je velmi nebezpecny smer ktorym sa to cele ubera a masmedia tomu robia masivnu reklamu.
Já bych to zhodnotila takto: To máte pravdu, že existuje spousta mužů, kterým stačí, když má ženská dudy a pekáč. Ale existují muži na vyšší duševní úrovni, typu pana doktora, kterým u žen jenom pekáč a dudy nestačí. To jsou typy, že by opovrhli sebekrásnější dívkou a ani by se s ní nevyspali, pokud by byla tupá jak vantrok. Potřebují totiž ve vztahu i v sexu to souznění dvou duší, kteří jiní nepotřebují.
paní, ale on chtěl říci, že "dudy a pekáč" jsou nutné, avšak nikoliv všechny důležité atributy ženy, bez nich ovšem již ta bytost není žena
Vono vlastne kdyz se nad tim tak zamyslim ty atributy delaj z zen zbytejnej vobal vokolo vaginy .....
V analogii na to je roura vlastně jen díra obalená plechem!
No, někteří muži pane Sataniste nemají kolem sebe ani ten zbytečnej obal, protože jsou jeden jediný orgán.
Tož polovina může zvolat máme to v p..., hurá.
Tak nak to bude. My satanisti vime, ze nekteri muzi ten subject "co nesere po dvore a nesnasi vejce ....." nemuzou vyresit ani organem ......
Cože? Bez pekáče a dud že žena přestane být ženou? Jste normální? Takže když nějakou ženu postihne neštěstí a přijde o vaječníky, dělohu nebo mléčné žlázy, tak ji manžel okamžitě kopne do zadku a rozvede se s ní, protože už to není žena? Se nedivím, že s takovými hloupými povrchními názory se rozpadají rodiny- ilumináti to mají s tupými ovcemi velmi snadné.
Nepřestane být ženou. Začne být zmrzačenou ženou a záleží na ní, jak s tímto pocitem naloží. Jestli bude brát silikonové poprsí jako nutné zlo nebo výhru. Jestli si bude libovat, že nemá problémy s menstruací, nebo propadne depresím, že je vykastrovaná.
Jak byste se tvářila, kdyby si váš pomyslný syn přivedl domů třeba mě jako nevěstu? Dobrý den, paní budoucí tchyně, jsem mladá, chytrá, rozumná, nemám vaječníky a nemůžu mít děti.
Řekla byste - synu, tu si vezmi, nepřestala být ženou a že s ní nebudeš mít děti a my vnoučata, to nevadí.....? Slečno, vítejte u nás, jsme nadšení, že budete naší snachou?
Žena, která nemůže rodit a kojit, není ženou ve fyzickém významu toho slova. Je to smutné, ale nic se s tím nedá dělat.
Je nutno si o to víc užívat ženství v jeho duševní složce. Ale zároveň si nenalhávat, že silikonová prsa a jalové břicho jsou bezvýznamné věci.
Na duši se jí farmaceutický průmysl vykašle - výhodně zúročila své fyzické zbytky, o které již ani jedno pohlaví nemělo zřejmě zájem. Klobouk smekám - je dobrá!!!
Paní Jarmilo, nalijme si čistého vína - aby mě chlap chtěl, musím ho především přitahovat jako ženská.
Jestli k tomu nabídnu úžasnou inteligenci, znalost několika jazyků a vysokoškolský diplom, to je příjemný bonus využitelný před sexem nebo po, ale můžu vás ubezpečit, že prvotní zájem mužů se vždy obracel k mému poprsí a univerzitní diplom je k vyššímu výkonu nevybičoval.
Píšete, že jsou typy mužů, kteří by odmítli pohlavní styk s krásnou, ale hloupou dívkou. K základu chtěli i nadstavbu. A znáte nějaké, kterým stačí ta nadstavba a nemusí mít základ?
Já ne. Kolem mě není nikdo, koho by pohlavně vzrušovala asexuální intelektuálka.
Mají-li se samec a samice pářit, musí se navzájem přitahovat. Pokud o páření nejde, můžou spolu vést intelektuální debaty třeba o vlivu likvidace pohlavních znaků na sexuální atraktivnost.
Ale pochybuju, že zrovna tihle dva by se chtěli vzít.
Jarmilo, nic ve zlém, však ty víš, ale dovolím si oponovat. Muž, který opovrhne sebekrásnější dívkou a ani by se s ní nevyspal, jelikož je blbá jak vantrok, je mýtus.
Tak to tedy pozor! Ani oboustranná krása vám nebude nic platná, pokud mezi vámi nefungují elektrochemické akční potenciály - fyzická přitažlivost.
Ovšem s duševním souzvukem biochemie nemá nic společného.
Nikoli nadarmo se říká - vyspat se s ní - to jo, ale žádné důvěrnosti.
Jo, taky znám pár "voňavých" dutohlavů. Ale já jsem ženská, o tom tady teď řeč není. Snad jen kdybych měla názor na to, jestli je OK nechat si vykuchat prsa a vycpat je silikonem. Což je mi v tuto chvíli volné, rakovinu zatím neplánuji. A jde-li o vylepšování jako takové, tak kdykoli se shlédnu ráno v zrcadle ještě než se učešu a než si začnu nanášet válečné barvy (tedy pakliže jdu osobně do práce), říkám si, že to je přesně to, co si ten můj zaslouží. Do práce tak ale vypadat nesmím, když už máme v názvu tu estetiku. Vypadat k světu tam máme v popisu práce a přímo nařízeno od pana doktora. To bych možná dostala padáka.
opravdu? no nevim, ale když je v očích prázdno, neb uvnitř duto, je to totéž, co šoustat boxerskej pytel. teda zážitek nic moc. a boxerskej pytel vám teda vyjde rozhodně výrazně levnějš
a když ho pořádně umejete, nemůžete dostat ani žádnou nemoc a ani nemusíte poslouchat dutý kecy
No jo, Dube, ale to přijde s věkem, kdy už člověk přemýšlí, jestli se mu vůbec chce. Do určitého věku nepřemýšlí, neboť se mu chce pořád. Je tam nepřímá úměra.
no to jasně, že ve 20 obskočí mladý kozlík i hrábě
ale časem zmoudří...
ale původní paušální tvrzení není platný. někteří jsme i velmi vybíraví. a vy ženský taky nepřipustíte každýho, skotačí se též jen v mládí. pak jdete většinou zase jen po "zabezpečeném hnízdečku"...
Pochopitelně že nemáš pravdu babo Blažková. Již mnohokrát jsem zde psala, že vztahy mezi muži a ženami se řídí teorii her, nikoliv nějakými geny, jak již nás 23 let oblbují mainstreamoví Novinkoví manipulátoři typu dr. Uzla, kteří mají zájem vykreslovat člověka jako pouhé zvíře řízené geny.
Muži jsou totiž v zásadě stejně vybíraví jako ženy a né že ne. Když je chlap krásný, chytrý, vzdělaný, mladý a bohatý, tak si vybírá mezi ženami jako král a chce po všech stránkách tu nejvyšší kvalitu. To co nabízí, to taky vyžaduje. Stejně jako krásná, chytrá, vzdělaná, mladá a bohatá dívka. Když chlap není hezký, ale má ostatní kvality, snaží se na ně nachytat co nejhezčí a nejkvalitnější ženu, ale tím že není hezký, už má nějaké body dolů. To samé žena, která není moc hezká, ale zato má třeba vynikající charakterové vlastnosti, je milá, mateřská, atd. Prostě muži a ženy se vzájemně hledají a čím více nabízejí hodnot opačnému pohlaví, to samé také vyžadují. Hezký primitivní fotbalista si vezme hezkou primitivní modelku, vědec si vezme vědkyni, moudrý muž si vezme moudrou ženu, blbec si vezme blbku, bohatej si vezme bohatou, chudej si vezme chudou, herec (Bratt Pitt) si vezme herečku (Angelinu Joly), prostě vrána k vráně si sedá, rovný rovnýho si hledá.
Mohla bys namítnout, že máš na mysli jednorázovou nevěru, kdy muž neodmítne krásnou blbou dívku a vyspí se s ní. Ale ani zde nemáš pravdu. Existuje dost mužů, kteří znají svou cenu, a prostě vůbec nemají zájem o nějaké tupé maso, je prostě bezduché hovado nepřitahuje.
Paní Kateřina má pravdu, paní Jarmilo. A také mají pravdu všichni ti, kteří vědí, že člověk je produktem (výtvorem) svých vlastních genů. A tyto geny si člověka stavějí k jedinému cíli. Aby je tento jedinec přenesl do budoucnosti. Samozřejmě v podobě svých potomků.
Geny si nás stavějí různě. Někteří lidští jedinci jsou pak v přenosu svých genů úspěšnější, jiní méně. A co rozhoduje o úspěchu? Přírodní a pohlavní výběr. Základní prvky přírodního výběru jsme díky tzv. sociálním vymoženostem téměř zcela potlačili. A dosáhli tak toho, že nejúspěšněji se rozmnožují ty skupiny lidí, které bezohledně parazitují na většinové společnosti.
Jinak je to s pohlavním výběrem. Zde nám dosud zcela velí naše prastaré pudy, kódované našimi geny. Vás ženy intuitivně nutí hledat mocné, bohaté, schopné, vzdělané, talentované, ... muže. Kteří co nejlépe zabezpečí Vás i Vaše potomky v nejisté budoucnosti. My muži pak upřednostňujeme u žen (v pořadí dle důležitosti) mládí, zdraví a krásu. Proč? No protože mladá, zdravá a krásná žena dává záruku co největšího množství zdravých a krásných potomků. A to je to, oč naše geny "usilují". Intelekt ženy zde hraje zcela podřadnou úlohu.
Namítnete, že dnes už to zdaleka neplatí. Nejschopnější muži už přece zdaleka nemají se svými několika partnerkami velká množství dětí. To je pravda. I v oblasti pohlavního výběru jsme učinili řadu stupidních "vynálezů", které úspěšně brání našim genům v jejich fungování. A důsledky? Ty vidíme všude kolem sebe. Kvalita lidské populace v průměru těžce upadá. Lidí s IQ pod osmdesát přibývá několikanásobně rychleji, než lidí s IQ nad 120. A pokud se tento trend nepodaří zvrátit, dožijí se naši potomci nepěkných věcí.
A příčiny? Ty tkví v lidské stupiditě. Tedy v neschopnosti, rozeznat ze signálů z vnějšího prostředí, že něco děláme špatně. Takže klidně dál vyprávějte své bludy, paní Jarmilo. Budou-li se jimi Vaši potomci řídit, dopadnou ještě hůř, než Vy. Je mi líto.
Vy snad těm svým kravinám, co jste zde napovídal, snad i věříte. Jinak jsou to samozřejmě typické, sociálně darvinistické žvásty placených manipulátorů davů, které si za ty jejich lži platí globální elita, aby jak už jsem řekla, ovce uvěřily, že nejsou lidské bytosti řízené svým svobodným rozumem, ale pouhá zvířata řízená geny.
A proč je tedy mezi těmi bytostmi řízenými rozumem tolik starších mužů, kteří vyhoví svým genům a pořídí si mladší, perspetivnější a plodný model manželky?
Proč? Protože jsou to nezodpovědní kriplové, kteří si myslí, že když odkopnou svou starší ženu a pořídí si mladší, že si prodlouží své mládí. Jo, oni si ho prodlouží, ale jen chvíli. Pak je zase pro změnu odkopne ta mladší žena- pořídí si mladého milence. Pozor! Oni nevyhovují svým genům, oni vyhovují jen svému egu a své nevychovanosti a bezcharakternosti.
Znám muže, který v minulosti přispíval i zde na Zvědavci, který pečuje ve dne v noci už více jak 10 let o svou nemocnou ženu, která je postižena mozkovou mrtvicí. Ti povrchní pitomečkové, ovlivnění mainstreamem, kteří pojímají ženu jen jako prsa a vagínu, by takto svou postiženou ženu patrně šoupli ihned někam do eldénky nebo jí zařídili eutanázii? A teď mě zrovna napadlo, že vlastně já už také nejsem žádná žena, když už jsem po přechodu. Tý vole, už jsem něco jako slon,nebo tak něco, už nejsem žena.
Fakt, že muži dávají u žen přednost mládí a kráse před intelektem a vzděláním je kravina? Podívejme se tedy na typické chování žen, které vidíme všude kolem sebe.
Drtivá většina žen usilovně rozvíjí své duševní schopnosti. Učí se latině, starořečtině, sánskrtu, ..., světovým jazykům. Studuje chemii, fyziku, astronomii, filosofii, ... Neplete si přírodní vědy se zákonem džungle.
Nebo snad ne? Nebo se ženy spíše odbarvují na blond. Protože mládí je blonďaté. Hubnou a cvičí, protože mládí je štíhlé. Všemožně zakrývají své vrásky, protože mládí je nemá. Depilují si nohy a dokonce se zbavují i svého pubického ochlupení, protože mládí je holé. Zvětšují zdánlivý objem svých vlasů a řas, protože mládí má obvykle bujné hřívy dlouhé řasy. Absolvují i velmi bolestivé procedury (liposukce, odoperování spodních žeber, různé implantace, ...), aby vypadaly mladší a krásnější. Oblečením a kosmetikou rafinovaně zakrývají své vady a zdůrazňují své přednosti.
Co říkáte paní Jarmilo? Co vídáme častěji? Ty studující a osvícené ženy? Nebo spíš ty načesané, vyfintěné a zmalované? Některé dokonce i ve vysokém věku?
Samozřejmě, že většina žen usiluje daleko víc o mladý a krásný vzhled, než o vzdělání a osvícení? Proč? Protože v celé lidské historii se to ženám vyplatilo. Ty mladé a krásné prostě byly vždy úspěšnější. A lidé, paní Jarmilo, lidé zásadně dělají raději to, co se jim vyplatí. Toho jste si ještě nevšimla?
No a co jste tím chtěl vlastně říct? To zdobení mají ženy od přírody (čili v genech), nebo je vytvořené ryze lidskou kulturou (čili výchovou)? Trochu Vám napovím. V přírodě se zdobí samci, jen člověk je výjimka z přírody, on jediný to má naopak.
No, je to sice opět celé jinak, ale na nesmysly založené na víře a citací brožur jsme tu již zvyklí.
> Kvalita lidské populace v průměru těžce upadá.
No jistě, ale to vůbec nesouvisí s tím, že by se potlačovaly nějaké geny, ale je to způsobem života, kdy jsou lidi chováni jak dobytek a tím pádem dochází ke snižování jejich inteligence, která mimochodem souvisí se schopností přežít. Také přežívá mohem více neschopných díky lepšímu lékařství a snaze zachránit každého postiženého.
A zatímco se schopní soustředí na sebe a nerozmnožují se, těm neschopným zbývá zábava v plození dětí.
K tomu už se dá jen přičíst zhoršující se úroveň vzdělání, která je důvodem dalšího poklesu inteigence i u nadprůměrných jedinců.
A také víra, která i inteligentním jedincům brání využívat mozek smysluplně a ti si vystačí s citováním "mouder" jiných, zatímco vlastní rozum se scvrkává na minimum.
Například. Může inteligentní člověk tvrdit, že VW NEBYL NIKDY NIKÝM tunelován? Samozřejmě, že inteligentní človek to tvrdit nemůže, protože si je schopen najít údaje na internetu a zejména mu i jeho inteligence brání v přijímání naprostých nesmyslů za vlastní. No a co se stane když podobně postižený človek zplodí dítě? Inu, hloupý chytrého nevychová. Tím padem je pak druhá generace takto postižených lidí, kteří vyměnili mozek za VÍRU, samozřejmě mnohem hloupější a tak to jde dál a dál, v tom má pan Vojta pravdu, bohužel.
A ono je to jeste trosku jinak. Obe pohlavi si na vedome urovni vybiraji podle teorie her. Jenze na pudove urovni zabira to, cemu jsme si zvykli rikat "laska na pvni pohled", nejaky ten eroticky signal, ktery si vetsinou clovek ani neuvedomi. U muze vetsinou zrakovy, u zeny cichovy, i kdyz to neni striktne rozdelene. I chlap muze zabrat nosem a zena ocima. A nemusi to byt jen o poprsi, znam lidi, kterym staci Cimrmanovo "nema, ona nic takoveho nema".
Nekde jsem cet, ze k onomu zamilovani na prvni pohled staci tricet verin a to je docela malo k tomu aby clovek vyhodnotil charakterove vlastnosti, inteligenci, majetkove pomery a socialni postaveni.
To je zase píkovina. Sebekrásnější ženská bez sexappealu je naprosto nezajímavá. Naopak, i průměrná ženská, která se umí prodat, je žádaná.
Škoda že lidé s takovými názory vždycky vyhynou
je opravdu zajímavé, kolik času, prostoru a energie se věnuje tomu, že si jedna vypatlaná šereda nechá uříznout kozy (což je její blbost, její věc, její rozhodnutí, její problém a ona ponese následky), zatímco když někde násilně umírají tisíce, je to všem putna.
velmi poučná sonda do společnosti.
putna PUTNA? sám slovutný prezident má s nomen omen problémy...
myslíte TOHO Putnu? http://petrabostlova.wordpress.com/2013/05/17/anti...
ale zda se, ze naivni a neinformovany pohled Vas i nas dalsich, je zdrojem vicemene jen emocionalne zabarvenych diskuzi. Nicmene pravda je zda se nekde jinde a Andželína bude zda sa pekna PR devka dalsieho bilionoveho obchodu.
http://www.infowars.com/angelina-jolie-part-of-a-clever-corporate-scheme-to-protect-billions-in-brca-gene-patents/
http://recentr.com/2013/05/angelina-jolie-soll-der-industrie-milliardenprofite-und-brca-genpatente-sichern/
Rovněž souhlasím. s preventivní operací. Život ve strachu s 80% rizikem, že byzo umřu, že opustím svoje děti. Kdo z kritiků žije ve strachu o svůj život s touto krutou diagnozou. A řeknu vám, že prstíčkem byste se hrabali z rakve ven, jen kdyby to šlo nějak zastavit. Většinou se o tom moc nemluví a Angelina udělala to, že se o tom mluví, i když zprofanovaně.
podle sebe soudim tebe?
Vlastní zkušenost je nepřenositelná, divím se kolik cynických úvah zde je. Víte, co je to mít tento strach a nedožit se ani důchodu, nevidět svou dceru dospívat? Na onkologii se setkáte s různými osudy žen a právě tyto ženy by měly samy rozhodovat podle doporučení lékaře. Jestli jste si nevšimli, jde o život! Pro seznámení s problematikou doporučuji tyto stránky. Po přečtení těchto 24 stran, možná změníte názor nejen na prsa, ale na celý svět. http://ona.idnes.cz/poradna-ceske-onkologicke-spol...
no prave - vlastni zkusenost je neprenositelna, tu nejde o cynismus, ale o pristup k zivotu. Ja bych svuj zivot nesveril rakovinotvornemu prumyslu. Nezlobte se, stacila mi jedna stranka, vice cist nebudu.
Fakt si myslite, ze ty chemoterapie a ozarovani pomahaji? Nejzhovadilejsi zpusob "lecby" co existuje.
Krmit se takovym ctivem kazdy den, to mam rakovinu zarucenou, bo takhle odolnou psychu fakt nemam. A o tom to je. O dusevnim zdravi, vite mit nervy v cajku a tak...
To co predvadza onkologicka mafia je sproste psychicke vydieranie.
Chemoterapia nie je ziaden liek, ale nebezpecny jed, s ktorym sa pri nahodnom rozbiti naklada ako s jedom 1.triedy. Pri nahodnom styku s pokozkou dochadza k potrisneni (cesky. Je to hnus, ktory zabija v tele uplne vsetko, nielen karcinomy. Osoba, ktora sa podvoli chemoterapii sa zvacsa do konca zivota stane zavisla na medikamentoch, pretoze chemoterapia nenavratne rozbije cely imunitny system a rakovina ma preto navrat velmi lahky.
Ako vlastmne funguje chemoterapia?
Je to nieco podobne, ako ked pride jednotka rychleho nasadenia do divadla, kde je 1000 ludi a medzi nimi sa pohybuju piati teroristi.
Komando odisti granat a hodi do davu. Prask, vybuch.
Teroristi su mrtvim, ale spolu s nimi lahlo popolom aj 200-300 nevinnych.
Takto "lieci" ta skurvena chemoterapia. Je skor zazrakom, ze clovek po nej este prezije. Alternativne sposoby liecby rakoviny maju daleko viac uspechov, ako vrazedna a predrazena chemoterapia, ktora robi z ludi dozivotnych mrzakov odkazanych na medikamenty. Nazyvam to preto medikamentami a nie liekmi, pretoze ten humus produkovany farmaceutickou mafiou nema s liekmi nic spolocne. Ich ucekl nie je vyliecit, ale udrziavat pacienta v stave zivorenia a zavisleho na dalsich medikamentoch. Nezriedka to byva este tak, ze jeden medikament Vam poskodi zdravie tak, ze musite potom zrat dalsi medikament, ktory to nadviaze dalej. A mafia si madli ruky, ako sa biznis toci dokola.
Bohužel máte pravdu a je třeba zvolit to menší zlo. Dumám nad tím, co je to menší zlo a jak si zachránit život.
v mem velmi blizkem okoli mam pripad presne s touto diagnozou. taky podstoupena operace a odstraneni mlecnych zlaz. presto ta zena rakovinu dostala.
tez znam pripady kdy matka zemrela na rakovinu mozku, dcera mela rakovinu tlusteho streva. Ty geny nejsou takove ze by zpusobili presne jen jeden typ rakoviny. Ten gen tam je a treba udre v podobe rakoviny delohy atd.Takze Andžalina si nic nepojistila.
Jen zhrabla tucnou sumu za vyborne PR.
Tak ma napadlo:
čo tak zabiť dve muchy jednou ranou?
dať si vyrezať ovisnuté škaredé prsia / po niekoľkých pôrodoch a kojeniach/
a dať si spraviť krásne veľké 5-6 kozy stojáky silikóny. Platí poisťovňa.
Dať si zároveň odsrániť vaječníky a antikoncepcia zabezpečená. Frajeri sa budú hrnúť. Užiť si pekne jeseň života, krásným keksom.
platí poisťovňa.
Nejenom doktori, ale i ruzní málo zkušení a falešne sebevedomí opravári rádi zamotají zákazníka v pojmech, kterým rozumí o cosi lépe, než druzí, a když vedí, že k vysvetlení souvislostí se zákazník tak lehce nedostane. V zájmu získání jakéhosi výsledku. Skutečný odborník nemá problém nahlas ríct "nevím", a tím ho je nekdy težké odlišit od toho, co to opravdu neví. Na výsledku nelpí za každou cenu. Verejné mínení proto kolikrát určují ti, co dávají najevo, že to ví, ale zase je težko kontrolovat, jak.
Od vás by pane doktore také mohlo být užitečnejší, kdyby jste napsal, cože to vlastne nevíte, správná otázka = polovina odpovedi. V technice se vyskytují stejné postupy, když neco prekáží, no tak to odrízneme karbobruskou, protože pochopit souvislosti proste není čas.
Váš text je formálne rekneme korektní, ale psychologie vašeho pokusu o vysvetlení je podána jako pro ovce. Doporučení, a názory s minimem vlastního vkladu. Podáváte informaci o víre ve svou profesi, své kolegy, nic víc, a nic blíž. Filosoficky by jste mohl na sobe klidne popracovat. Když si "netroufnete hodnotit" to rozhodnutí, tak proč se vubec k tomu vyjádrujete? Není vám snad jasné, že práve vy by jste to mohl hodnotit, a snad dopsat hledisko? Hodne lidí si plete hodnocení se soudem/verdiktem.
Proč se treba nevyjádríte, co by mohlo být príčinou techhle rakovin, proste neverím, že je to jenom genetika a reči o tom, že kdysi byly rakoviny také, jenom se to nerozlišovalo. Ve stejné míre jiste ne.
Dále v podstate nabízíte názor, že mamografie je jen drobná berlička, která sice odhalí, ale možná už príliš pozde. Navíc, když je to radiační zátež, kde je záruka, že když by problém bez testu nebyl, tak ho mamograf neprivodí? Tady není možné dokázat príčinnou souvislost, protože nejde test vícekrát opakovat za podobných podmínek. Neodobril by to matematik, fyzik, nebo exaktní vedec. Hlavní duvod je ten, že človek není stroj, který se chová opakovatelne. Když je zátež prokázána, tak je to opravdu zátež s možností privodit problém, a ne neco jiného.
Exaktnost vyšetrení DNA? Žertujete. Tam je tak mnoho dalších možných príčinných souvislostí, že vaše poznámka se bez uvedení dalších souvislostí v ničem neliší od opíjení verejnosti technikou, nebo také šarlatánství.
Snad si myslíte, že za všechno muže DNA? Nebo šlechtíte lidi odolné podle výsledku DNA, a ostatní necháte kvasit v tom nevyhovujícím prostredí, které jste nepopsal? "Vy" proste pomocí DNA hledáte lidi odolné nekterým chemikáliím, a ne chemikálie, které tem lidem škodí.
Doufám, že muj text se vám líbí také, mužete si být jistý, že není neprátelský. Nechcete popsat, nač vám slouží ten titul PhD ? Mel jsem debatu s inženýrem, co ho mel, a porád me presvedčoval o jednom perpetu mobile, kterému veril, a zatím byl jen problém, že nechápal, oč vlastne šlo.
O tomto konkrétním rozhodnutí si může každý myslet co chce, já žádné bližší okolnosti neznám a hodnotit ho tedy nechci. Můj "článek" byl původně určen pouze panu Stworovi a měl korigovat některé nesprávné argumenty v původním textu (např. ten, že vznik rakoviny lze včas odhalit vyšetřením).
Podle současného stavu poznání je rakovina výslednicí tří faktorů: vrozené dispozice, působení prostředí a konečně má stochastickou povahu - za tím se mohou zčásti skrývat dosud neznámé mechanismy, ale zčásti je vznik nádoru zřejmě opravdu náhodný (vysokoenergetický foton zasáhne DNA ve špatnou chvíli). Podíl těchto tří faktorů se liší u různých typů rakoviny, ale nepochybně existují takové formy vrozených poruch, které vedou k rakovině prakticky s jistotou (střevní polypózy, syndrom von Hippel-Lindau a další).
Mamografii jsem zmiňoval právě v tom kontextu jaký uvádíte - nelze ji provádět každý týden, jak navrhoval pan Stwora, protože tak bychom vyvolali rakovinu i u zdravé ženy.
Vyšetření DNA je exaktní v tom smyslu, že dává jasnou odpověď, kterou lze jednoznačně matematicky formulovat - na rozdíl od všech zobrazovacích metod, jejichž závěry stojí a padají s interpretací obrazu hodnotícím expertem.
Titul Ph.D. by měl být udělován osobě, která si osvojí tzv. vědeckou metodu, tj. např. dokáže kriticky hodnotit pozorování, odlišit "pravdu zjevenou" a pravdu založenou na důkazu. Tím samozřejě nechci tvrdit, že ho nemůže získat blázen, hlupák nebo prakticky kdokoli (stejně jako kterýkoli jiný titul, hodnost, vyznamenání nebo úřad)
Pan Mares, pravdepodobne nie ste politicky korektny osel (ani by som si to nedovolil tvrdit, kedze Vas vobec nepoznam), ale to co pisete, je len v intenciach toho, co vas system tzv. vzdelavacim procesom naucil. A vzdelavaci proces je najlahsia cesta ako si podmanit ludsku dusu uz od utleho veku. A ze v tych ucebniciach je teda spusta roznych bachoriek. A nielen v dejepise, ale aj v odbornych knihach. Aj lekar je len clovek - aj ten postupuje len podla toho, co nadobudol vzdelavacim procesom. A nie kazdy ma chut sa zamyslat nad tym, ci to co prijima je aj skutocne pravda. Vela ludi to prostye neriesi, basta. Proste plava zivotom tak ako mu to system urcuje. Vitazom sa stava ten, kto je supervizorom a ma toto vsetko pod palcom. Ten urcuje co ma plebs vidiet, co sa moze naucit a docitat.Na svete je vela studovanych ludi, ale vypoveda to len o tom, kto kolko informacii do seba nasal. O kvalite a autenticite tych informacii by sa dalo polemizovat donekonecna.
Ako uz napisal W. Stwora. Na 100% zomrieme, tak naco cakat? Preco sa nezabit preventivne hned? Asi tolko k tej logike samomrzacenia kvoli akejsi pochybnej percentualnej pravdepodobnosti...Pochadzajucej od ludi, ktori su tiez pokriveni pochybnym vzdelavacim procesom.
On nelieci, on nas udrzuje v "chrom stave" , aby nam mohol predpisovat "lieky", mal pracu, a s nim cely farmapriemysel....:
1) "...bylo by nutné provádět s vysokou frekvencí mamografické vyšetření...." - ved prave to sposobuje tu rakovinu !!!
2) "... a navíc to přináší nutnost chemoterapie a hormonální léčby s ohromnými nežádoucími účinky..." - chudak, inac to "liecit" nevie, len tak ako mu to naliali v MUDR. skole do hlavy...
Chcel by som vediet, kolko asi pan MUDr. a PhD. berie provizii od farmafiriem za predpisovanie ich liekov.......
17.5.2013 22:14
RE: Uff, tak toto je nazor cloveka , ktory nas
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 289925
Největší odborníci na takové věci se zdají být laici. Však kdyby jste něčím takovým onemocněl ještě by jste škemral o léky.
o leky od farmaceutickych firem?? si delate srandu ne?
Většina kéků je užitečná. Jen je třeba si uvědomit, že je to pro tělo "zbraň hromadného ničení" a tudíž je nelze užívat každý den na léčení chronického stavu. Na vážný akutní stav ano.
kdyz uz jsem 4 roky v sobe nemel zadnou pilulku, takze kdyby neco, tak me vyleci? Ty same pilulky co kamaradi konzumuji pomalu kazdy den a moc jim nepomahaji.... no nevim, jako logika v tom je, ale fakt nevim. CO nevyleci bylinky, tam nepomuze pilulka.
radeji zustanu u prevence nebyt vubec nemocny
Zadne stresy, certvy vzduch a vodu, dobra certva sezonni strava a laskyplne osoby kolem sebe
vždyť to jsem v podstatě psal Pokud někdo požírá pilulky každý den je pitomec. S lékama fakt opatrně a používat jen když jsou fakt nezbytné. (třeba vážný úraz, kde opravdu můžou zachránit život, rozhodně ne na každodení bolest hlavy hádejte z čeho)
To je obecně problé zdravotnictví - nikdo neučí doktory o problému přemýšlet. Jakmile dostanete něco závažnějšího než chřipku jsou spíše kontraproduktivní.
Velmi si vážím vzácných vyjímek - těch doktorů, kteří vědí co a hlavně PROČ dělají.
Já si především vážím toho, že se tady objevil neagresivně a slušně formulovaný názor lékaře respektujícího opačné stanovisko. Zatím byla většina sympatizantů s preventivní mastektomii poměrně dost hrubá a agresívní. Pro mě je to důležité, i když sdílím opačný názor. V rakovině spíše vidím psychosomatické onemocnění (to, že se jedná o genetickou dědičnost, to nevylučuje, protože v rodinách se často opakují určité vzorce chování a myšlení)a budoucnost bych viděla v celostní medicíně. Na druhé straně, dobře formulovaný názor mě nutí se na problematiku podívat i z té druhé strany. Nedávno mi umřela kočka na nádor, který byl nalezen pozdě. Bohužel to zanedbal lékař, ke kterému jsme chodili pravidelně, protože i přes mé naléhání odmítal udělat ultrazvuk. Byl přesvědčený, že kocourek má jen zápal plic. Kocourek byl při zjištění nádoru už tak slabý, že jsem následnou operaci odmítla. Do týdne pak zemřel. Dnes se stále sama sebe ptám, jestli to nebyla chyba a lituji, že jsme nevyužili možnost operace už jen pro ten pocit, že jsme udělali vše. Asi bych tentokrát více bojovala, i kdyby šance byla minimální...
Suhlasim s Vasim hodnotenim clanku, a do znacnej miery aj s nazorom, ze sa jedna o psychosomaticke ochorenie. NIe je mi vsak jasne, ake mohol mat Vas kocurik psychosomaticke problemy, ze viedli k rakovine?
rozdelit do trech kategorii. Sportovni - ty samy vyskocej z podprsenky ...., Nabozny - ty jdou hned na kolena ...., Nesmrtelny a presne takovy ma Angelina Jolie. Kdyz nejsou ani smrt nebere .....
18.5.2013 3:01
Taky studuju mnohé alternativní léčby, a vidím co komu pomohlo a co ne
věřím, že doktoři mnohé souvislosti neznají
Mimo jiné možná může za ten častý výskyt rakoviny v některých případech i rakovinný virus VS-40, který šířila ve svých vakcínách firma Merck.
Před svou smrtí o tom promluvil světoznámý vakcinolog, který tam pracoval - Maurice Hilleman. (Také o tom, že v jejích vakcínách byl HIV virus - z jater afrických opic, na jejichž buňkách se vakcíny pěstovaly).
Onkologové to vědí, ale do ČT to nesmí. Prý "nebudou šířit poplašnou zprávu". Ale osobně mi řekl předseda Rady ČT Milan Uhde, se kterým jsem o tom mluvila, že pokud je nějaká zpráva /informace pravdivá, nemůže být považována za poplašnou.
18.5.2013 3:19
Mne zajímá i to, zda neměl R.R.Rife již před asi 80 lety přístroj
Napsala jsem včera na fb stránku F. Matějky mimo jiné:
"Mne zajímá i to, zda neměl R.R.Rife již před asi 80 lety bezpečný a levný přístroj, který uměl vyléčit rakovinu v terminálním stadiu. Pokud ano, tak i protonové centrum byla zbytečná a drahá /?miliardy?/ investice. Jinak samozřejmě chápu váš boj. Pokud je protonové ozařování šetrnější než jiné, pak by měli onkologové lidi posílat do toho nového soukromého centra."...
Sisyfos dal letos bludný balvan přístrojům na biorezonanci /zapper, plazma generátor/, inspirovaným právě vynálezem R.R.Rife. Myslím si, že o práci R.R.Rife při udílení vědomě Sisyfovci lhali.
I ty dobové filmové dokumenty jsou stále z youtube mazány. Je na nich i klinická zkouška, kdy byli vyléčeni všichni lidé s terminálním stadiem rakoviny, mluví se tam o tom, kteří lékaři to sledovali a byli tam i jejich podpisy. Třikrát denně myslím byli frekvencemi ozařováni, k tomu měli dietu "zásadotvornou" na odkyselení organismu. Předtím proběhlo tisíce pokusů na vzorcích, na krysách. Různé rezonance ničily i původce dalších nemocí - bakterie... TBC, syfilis - byly tam vidět záznamy ze sešitu, kde byly ty frekvence vypsány... Rife popisoval své pokusy, popsal, jak rakovina vzniká, jak se šíří, uměl ji naočkovat krysám, měly pak obří nádory, a také je uměl vyléčit.
Pokud to je pravda, pak miliony lidí zbytečně od 30. let minulého století trpí, umírají předčasně, trpí jejich rodiny.
Ani bych se nedivila, že by byl něčí zájem tak levnou šetrnou účinnou léčbu tajit.
18.5.2013 10:31
RE: Mne zajímá i to, zda neměl R.R.Rife již před asi 80 lety přístroj
Reakce na 289937
Před pár léty byl v bulvárním časopise 21.století taky jako nějaká senzace článeček o dutinových rezonátorech a jejich vlivu na životní projevy. Tak jsem si jeden ze zvědavosti slepil a vyzkoušel ho na klíčivost semen , výsledky mne přesvědčily o funkčnosti rezonátorů. Za totožných výživových, vlhkostních i světelných podmínek semena v miskách pod rezonátorem klíčila 1.5 - 2x rychleji. Nebylo to žádné woodoo, ale měřitelný počet naklíčených semen a velikost klíčku. I pobyt pod rezonátorem přináší úlevu od stresu a následně zlepšuje spánek. Proč to funguje jak to funguje nevím.
18.5.2013 13:23
RE: Mne zajímá i to, zda neměl R.R.Rife již před asi 80 lety přístroj
Reakce na 289945
zdravím, zvyknu s váma souhlasit, ale tentokrát zkuste podrobit prosím vaší logiku prísnejšímu dohledu, napsal jste:
>I pobyt pod rezonátorem přináší úlevu od stresu a následně zlepšuje spánek. Proč to funguje jak to funguje nevím.
Neberte to jako chytání za slovo, ale podle mne je to formulováno príliš nejednoznačne, a nabízí nelogickou interpretaci.
Vy nazýváte neco rezonátorem, aniž víte, že znáte príčinnou souvislost mezi rezonancí a výsledkem. Používáte standardní zaklínací slovo "rezonance" aniž respektujete jeho smysl. Aby jste ho mohl korektne použít, tak musíte napsat, co rezonuje, jinak totiž nejde mluvit o rezonanci. Až jde o rezonátor, tak potrebujete vedet, která veličina rezonuje.
Do té doby mužete mluvit jen o napríklad uzavreném prostoru, pokličkou z nejakého materiálu, deštníku a nevím ješte jakém podobném objektu. Nejde používat jasne vymezený technický pojem na označení nejasností, to je nekorektní. Práve to je príčina, proč se nedá tímto smerem pokračovat v seriozní argumentaci.
To že vám neco funguje ješte neznamená, že za tím musela být rezonance, klidne mohlo nastat srážení vlhkosti, cirkulace nekterých duležitých sloučenin, plynu a podobne.
Slovo "rezonance" se začíná používat ve smyslu univerzálního slova vysvetlující všechny "správné" jevy, a k tomu bychom se asi dostat nemeli
18.5.2013 19:35
RE: Mne zajímá i to, zda neměl R.R.Rife již před asi 80 lety přístroj
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?
Reakce na 289952
A co takhle přestat mektat a raději něco vyzkoušet sepsat do brožury? Nazvat to můžete jak chcete , hlavně chytlavě a hlavně vyjmenovat na co by to bylo dobrý , jak to použít atd. Vyjádřit se vo kolik to změní svět k lepšímu a hotovo. Když jste tak chytrej.
18.5.2013 21:07
RE: Mne zajímá i to, zda neměl R.R.Rife již před asi 80 lety přístroj
Reakce na 289976
Nápad je to v pohode, ale myslíte si, že jsem takové už nezkoušel, a treba ješte nekdy nezkusím? Problém vidím spíše v tom, že dnes se knížky píšou príliš lehce, není dost rychle videt, zda tím ten autor opravdu projel, nebo jenom opisuje, a lidé jsou docela líní číst, čtou hlavne to, co se jim líbí, a co koresponduje s jejich intuicí. U mnohých beda, když je tomu naopak, to ja pak ta knížka špatná ) Proste nadrete se a nevydeláte ani na tisk. Jsou krome toho i dobré knížky, které také zanikají v balastu jako jehly v kupe sena. Dnes se opisuje a opisuje, výzkumu je docela dost, a míra jejich reality a použitelnosti nejistá. Prodali jme si kus pole, tak budeme další jen za ovce.
Co když je to jinak, a skutečná cesta pokroku je mnohem pomalejší, než bychom si predstavovali... ne každý vydrží trpelive zkoušet, testovat, čekat, a treba se i nedočkat, radši vyhlásíme, že "neco" už máme, protože se najde jiný, kdo udelá totéž, i když také má houby... hlavne, když se pritom neco profinancuje
19.5.2013 0:34
RE: Mne zajímá i to, zda neměl R.R.Rife již před asi 80 lety přístroj
Reakce na 289952
U plazma generátoru je to např. tak, že je tam možno nastavit přesnou frekvenci, která rezonuje s membránou nějaké bakterie, a rozkmitá jí tak, že tato pukne...
Rife na to přišel tak, že vynalezl mikroskop s mnohonásobně vyšším rozlišením - ozařoval mikroorganismy laserovým světlem, a jak je sledoval pod mikroskopem, tak si všiml, že se jejich membrána rozkmitala až pukla. Na youtube byla a snad ještě i jsou nějaká videa - někdo je ale opakovaně maže.
Jinak vliv mají na psychiku i zvukové vlny- rezonance - a používají se tak didgeridoo, obří gongy, bubny - dokážou navodit i transové stavy. Hrou na harfu prý uklidňoval David krále Saula (jak je psáno ve Starém zákoně). V Pražském centru Dajána i jinde mají rezonanční lehátka /natažené struny pod dřevenou deskou - lehátkem/, lidem na ně hrají, leží na stole, tělo to vnímá, je to nádhera... rozrezonujete se...
Myslím, že věda toho ví ještě hodně málo, jak přesně na buňky působí třeba i elektromagnet - ovlivňuje se snad propustnost membrán, biochemii, rychleji se v jeho polích hojí rány, srůstají a houstnou kosti, má to vliv na mozek, cévy... jsou tam analgetické i povzbuzující programy /frekvence/... používá se i v lázních.
19.5.2013 8:58
RE: Mne zajímá i to, zda neměl R.R.Rife již před asi 80 lety přístroj
Reakce na 289983
zdravím, Rife píše mouku s popelem, tak trídit.
Rezonance máme zhruba 2, elektrickou a mechanickou, občas propojené pres piezo a další jevy. Píšete, že ELEKTRICKÝ generátor navozuje MECHANICKOU rezonanci ("praskne". Myslíte si, že bakterie, nebo i jiné buňky a organismy se chovají jako meniče, prevodníky mezi elektrickou a mechanickou energií? Pokud toto neumíte vysvetlit, tak popisujete fyzikální nesmysl. Další je, že jednotlivá buňka nemá jak prijmout ani tu elektrickou energii z vnejšku bezdrátove, protože ani celá část tela na to nemá odpovídající rozmer. Pokud dielektrické ztráty, muselo by se jít na frekvence mikrovlnek, a tam opet ztrácí smysl rezonance, aniž by teplo nezasáhlo sousedy. Celé vysvetlení je zatím smes pojmu, ve kterém nejde číst strukturu, a dopátrat se vecného smyslu.
Veda se od šarlatánství liší hlavne tím, že dbá na príčinnost. To dává objektivní predpovedi. Píšu o tom proto, že nejde mluvit o rezonanci a podobne, aniž vím, že práve ta rezonance (alespoň ČEHO?) je za to odpovedná. Nemusím hned vedet, PROČ. Potud je to veda.
Laserem rozkmitat(rezonančne) buňku, aby pukla? Kde je duvod na rezonanci? Pukne teplem od svetla. Proč má být príčina nečeho rezonance? Chybí základní vysvetlení príčinnosti pro rezonanci, opet nemusím vedet ostatní proč. Pokud ale napíšu rezonance, tak už musím vedet, co rezonuje, jinak si vymýšlím.
Na psychiku mají smysly vliv. Míchá se vjem ušní s vjemem mechanickým. Akustická vlna kmitá mechanicky a vyvolává mechanické rezonance. Až rozkmitá žaludek, tak je z toho vjem s vlivem, stejne jako má vliv nekoho obrátit vzhuru nohama. Není zrejmá souvislost s výšeuvedeným. Typická rezonance hrudníku a brišní dutiny je v prípade basu varhan, nebo na diskotéce. Tam je však na rozdíl výšeuvedeného podmínka predání mechanické energie splnena.
Magnetické pole modulované, nebo statické... prípad od prípadu, popsat a neslepovat slova z ruzných článku, jako to už delají mnohé články. Co jsou jen pokusy je treba ríct nahlas.
Typický príklad "placebo" jsou magnetické odstraňovače vodního kamene. Vymyslela se "vedecká" básnička, živí se tím hromada firem radu let, plné výstavy, jde to lehce udelat. Zákaznické testy ale prokazují, že není rozdíl mezi magneticky upravenou a neupravenou vodou. Celý biznis postavený na tom, že nikdo nebude mít čas se piplat s overením, postačí vytvorit záhadu a dojem, že "to nejak funguje". Príkladu by bylo víc, meli bychom si zvykat na existenci podvrhu a plagiátu.
Metody jako elektroléčba, rádioterapie jsou jen omezene vedecké, spíše jde o lokální zpusob predání napríklad tepla, nebo druh poškození/ovlivnení rovnováhy části tkáne, než léčbu ve smyslu úpravy príčin. Úrední medicína také používá zabalenou pseudovedu, není ostrá hranice.
Rozlišení mikroskopu není je dáno vlastností svetla, ne vynálezcem, ví se o tom století.
19.5.2013 14:16
RE: Mne zajímá i to, zda neměl R.R.Rife již před asi 80 lety přístroj
Reakce na 289993
Zdá mi, že jste se neobtěžoval si o mikroskopu a přístroji R.R.Rife nic zjistit a hned kritizujete.
Jeho mikroskop pracoval na jiném principu, než ty "obyčejné" - využíval myslím paprsky polarizovaného světla, a docházelo k rezonančnímu jevu.
http://www.rifevideos.com/index.html
Něco v češtině:
http://zapper.revoluce-v-leceni-nemoci.cz/odborna-verejnost/royal-raymond-rife
Jinak si myslím, že magnetizovaná voda jistě bude mít jiné složení než nemagnetizovaná - má i hodně jinou chuť.
19.5.2013 15:31
RE: Mne zajímá i to, zda neměl R.R.Rife již před asi 80 lety přístroj
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 289993
...pépéčko, zkuste zas jednou myslet jinak než ve svých škatulích.
Paní Karásková píše o rezonanci, která ve svém projevu je vždy fyzická, využívá prostředí 3D. A že něco praskne, protože rozkmit přesahuje soudržné síly rezonujícího objektu - na to nikdo nepotřebuje ty vaše sterilní kecy. Buňka i orgán nebo organizmus jsou soustavy vzájemně vázaných sil, které nenacpete do primitivních jednoúčelových definic, pro které znáte jen to své jediné správné vysvětlení.
Zvuk gongu se např. skládá z mnoha měřitelných frekvencí, rezonujících ale ve zcela specifickém tvaru a složení onoho gongu.
Chcete po kolegyni vysvětlení ve "vašem jazyce", dobrá, tak to udělejme opačně. Dostanete soupis frekvencí, nějak poskládaných - a vytvořte objekt, který je zopakuje ve stejné kvalitě. O tom, že existuje nějaký "gong" ale nebudete mít žádnou informaci.
..a paní Karásková asi chtěla sdělit, že popsat něco, co přesahuje běžnou hladinu vědomostí - je zkrátka těžké. Ale co vám asi nedošlo, je význam Richeho mikroskopu a jeho dalších prací.
Inteligence nespočívá v tom, jak dovede někdo popsat určitý jev v příslušném "jazykovém formátu", inteligence je to, že z nějakého popisu nějakého jevu dovedu (dovedeš?) poskládat něco nového.
Jinak jste stále jen za "cvičenou opici", co přednáší to, co do ní předchůdci našlapali.
A snad byste měl vědět, že rezonance je cílový jev, a popud k rezonanci (= k odezvě česky) dává škála EM frekvencí, a ty umíme "dělat" elektřinou, ale i vlastním tělem.
Že třeba netušíte, že frekvence určité velikosti a kvality rozkmitávají fyzické prostředí - a tedy i třeba membránu buňky - to už je skoro na vrácení diplomu....
...omlouvám se za tvrdost této reakce, ale "pépéčko" je přesně představitelem "kostlivce ve skříni", který se vypracoval krokovým poznáním do určité hladiny - svého stropu.
Vedle poznatků "krokových" jsou ale taky "skoky ve vývoji" - vždy záleží na tom, jak veliký okruh lze těmi "kroky" uzavřít, aby mohl vzniknout další nástroj. A tím prvním i posledním je vždy jazyk nebo jeho odborná varianta.
19.5.2013 12:43
RE: Mne zajímá i to, zda neměl R.R.Rife již před asi 80 lety přístroj
Reakce na 289952
Dobře, upřesním to, v onom článku to nazývali dutinový rezonátor, neboť šlo jen o geometrii materiálu ( elektr. nevodivého ) , o nic jiného - např. včelí plástve atd., já jsem použil ( podle poznámky v článku) tzv. plata na vejce - papírová , prostě jsem slepil lepidlem Herkules 23 papírových plat , jedno na druhé pootočené, tak aby se dotýkaly vrcholy a tvořily dutiny, výsledný "kvádr" jsem polepil papírovým kartonem ze všech 4 boků a na vrchu i spodku zůstaly první a poslední plato. Nahoře ve 4 rozích jsem upevnil 4 stejné provázky a na středem kvádru je spojil a zavěsil na šňůru ke stropu. To je vše. Dáte pod to židli a sednete si tak, aby temeno hlavy bylo pod rezonátorem cca 10 cm. Doba 10 - 30 min. Ta semena tam byla trvale 3 dny asi 50 cm pod rezonátorem. Asi bych tedy tomu měl říkat kvádr, protože nevím jestli a pokud ano, tak co v této struktuře kmitá nebo rezonuje.
Podstata jevu je mi neznámá, ale to neznamená, že ji nemohu použít . Tunelové diody taky používám(e) a podstatě toho jevu nikdo nerozumí - posat děj ještě neznamená chápat jeho příčinu. Hezký den.
18.5.2013 10:32
Doktor který odděluje duši od těla je prakticky všeho schopný
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?
Vždyť je to jen.... Máte ještě duši přeci a je krásná. Ještě , že se zatím nedá duše operovat stejně iHned a preventivně neadrtálsky, jak to předvádí bílá mafie na těle.
Na jedné straně se často odsuzují silikonové implantáty a na druhé straně už z toho někdo dělá zde na diskuzi banální zákrok. Co za chvilku nebude banálním zákrokem? Máte problém s kyčlí? Dáme vám komplet nový motorový podvozek a místo pyje silikon hadici.
Doktor navíc podal důkaz, že bílá rasa degeneruje. Problémy s rakovinou u nás rostou a ne všude na světě se ji tak daří. Dokonce smogem zanesená Čína je prý v úspěšnosti její léčby na druhém místě na světě.
Věřím jen doktorům kteří chápou tělo a duši jako funkční celek a pokud něco nefunguje jak má, hledají příčiny a neunáhlují se v preventivních radikálních řezech a neschovávají se za pseudohumanní postoje, beztak jen kvůli tomu, aby v klídku nadstandardně uživili dušičky u pohodového rodinného krbu.
Jsou i jiní doktoři např:
http://magazin2000.cz/index.php?option=com_content...
...jistym paradoxem je ze s rozvojem lekarskych ved se take rapidne zvysil pocet nemoci...Cim vetsi prsa tim vetsi uspechy u muzu , pochazi z nasich instinktu , kdy vetsi prsa lepe uzivi potomky a tim i jejich zdravi ...Kazda trochu kvalitni informativni kniha o nemocich a jejich puvodu a sireni vam rekne o cem se mlci verejne , ze velke mnozstvi viru a nakaz a z toho plynoucich nevylecitelnych nemoci prichazi z Afriky a z vychodu diky vladam a masovemu stehovani z techto zemi ,kde hygiena atd. jsou az na velice poslednim miste...
18.5.2013 10:46
Ještě by si měl nějaký holyvůdský teplouš nechat uřezat kule.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Ó jak bude statečný!
stále nemá na patřičných místech odborníky. A to již celá desetiletí. A přitom jich máme spoustu a na světové úrovní – ekonomie, zdravotnictví, sport…
Kde? Jsou jich plné hospody a internet… měli bychom kam sáhnout jen chtít.
Jen ještě proč nevěřím na všechny ty desítky let známé, účinné, leč utajované zázračné přístroje na léčení rakoviny, získávání kosmické energie…
Že firmy nemají zájem na levném a účinném léčení je na bíledni. A že se snaží takové věci potlačit, je fakt, o tom nepochybuji. Ale.
Měli jsme tu socialistickou soustavu. Dovedete si představit, jakou strategickou výhodu by tento systém získal před kapitalizmem, kdyby začal léčit rakovinu levně, rychle a 100%?
SSSR před USA kdyby používal kosmickou energii? A i dnes Kuba nebo i ta polokapitalistická Čína?
K ničemu takovému nedošlo a nedochází. Což mě vede k přesvědčení, že to tak jednoduše nefunguje. Jen mi netvrďte, že Stalin byl manipulován farmaceutickými společnostmi a Mao Ce-tung ilumináty. Žádné teorie spiknutí. Mimochodem, dochází-li skutečně k spiknutí, jak toto podezření nejlépe znevěrohodním? Třeba tím, že neustále hlučně o spiknutí mluvím a uvádím teorie na první pohled absurdní.
18.5.2013 14:11
RE: Nechápu proč naše země
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 289948
http://www.paprsky1.de/Germanska_nova_medicina_Dr_...
ale tohle je ještě zajímavější:
http://www.ulozto.cz/xj2coVF/dr-ryke-geerd-hamer-n...
cit:
"4. října 1981 jsem zveřejnil svůj objev Železného pravidla rakoviny a Dirk-Hamerova syndromu a také Zákon dvojfázovosti. To byl počátek Germánské medicíny a také počátek činnosti těchto lupičů. Od té doby probíhá víc než 30 roků trvající loupežné tažení s cílem ukrást celý tento objev včetně autorských práv k němu pro jistou náboženskou obec. Univerzita v Tybinkách (Tübingen) už nepopírá, že moje habilitační práce byla už v říjnu a listopadu roku 1981 pěti profesory této jisté náboženské obce za zavřenými dveřmi ověřena na 100 případech pacientů, byla tedy ověřena na nejvhodnějších případech pacientů, které byly k dispozici. Bylo zjištěno, že objev dr. Hamera je skutečností, že našel „kámen mudrců“ lékařství.
Byl by to býval mohl být jeden z nejkrásnějších okamžiků v dějinách lidstva: už nikdo by se byl býval nemusel obávat rakoviny, protože už v původní habilitační práci se psalo, že podíl pacientů vyléčených ve 2. fázi (ve fázi řešení, rozpuštění) je velmi vysoký. Od té chvíle se do toho vložil nejvyšší rabín světa, lubavičský rabbi Schneerson, a nařídil, aby všichni židé tohoto světa v případě rakoviny s okamžitou platností začali používat Germánskou medicínu (jak se dnes nazývá). V roce 1984 k tomu dokonce napsal komentář k Talmudu. Nežidům (gojímům) však byla Germánská medicína zakázána."
18.5.2013 16:46
RE: Nechápu proč naše země
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 289955
Mohl byste uvést alespoň stručný popis metody oddělování zrna od plev?
Z mé zkušenosti vyplývá, že židé jsou jimi, jen když to něco nese. O SioŽidech se už vůbec nezmiňuji.
18.5.2013 18:54
RE: Nechápu proč naše země
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 289966
Pojem "žid" je neurčitý, ostatně slovo "žid" bylo zavedeno teprve někdy v druhé polovině 18. století n.l. V tom je ale taky dost velká manipulační zbraň, stále se mluví o židu, ovšem pokaždé je řeč o něčem jiném. Zajímavá definice žida je zde:
http://ulozto.cz/hledej?q=klimov
18.5.2013 14:18
RE: Nechápu proč naše země
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 289948
pokr. citace dr. Hamera:
Z hlediska logistiky byla tato masová vražda mistrovským kouskem, to je třeba uznat. Je třeba si představit obrovskou dokonalost spočívající v tom, že všichni židé tohoto světa používají Germánskou medicínu a díky tomu z 99 procent přežívají – a všichni gojímové jsou zabíjeni chemoterapií a morfiem, a to už 30 let. A jaké dokonalosti je třeba k tomu, aby od té doby byli všichni onkologové židé, kteří ovšem přesně vědí, jak mají ošetřovat své spoluvěrce, aby 99 procent z nich přežilo, kteří ale zároveň vědomě nechávají gojímy umírat na chemoterapii a morfium. Manželka jednoho vysoce postaveného příslušníka jisté tajné lóže, kterou pozvali na koncert ve prospěch dětí nemocných leukémií, to řekla velmi výstižně: „V Izraeli děti na leukémii neumírají a tady děláme dobročinné koncerty proto, abychom děti nemocné leukémií zabíjeli pomocí chemoterapie.“
18.5.2013 15:38
RE: Nechápu proč naše země
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 289956
Tak to je ovšem skandální odhalení! Proč potom nechali umřít Steva Jobse!
19.5.2013 15:46
RE: Nechápu proč naše země
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 289948
..stréko gwe, ono to bude tím, že hustota a kvalita informací o tom, jak se řídí lidi těmi, kdo to uměli a umí - ta roste. To, co bylo dříve tajné, se už "prosáklo". A další "tajnosti" a "tabu" mizí. stačí opravdu jen víc hledat na internetu, v knihách a mezi lidmi, abyste také věděl, že ti, co řídili svět posledních 2000 let pomocí peněz (které samy jsou efektem principu zisku, který lze definovat i jako "mít víc než jsem vložil" - tito lidé v současnosti došli za hranici použitelnosti peněz pro řízení populace, už dávno vás řídí skrze media, školy a "vhodné" profese. A na jejich stole je projekt řízení populace skrze lidské podvědomí - tento cíl je už velmi starý, ale stále nedosažitelný.
Po určité době studia a srovnávání se vám střípky poskládají. Anebo vám je poskládá někdo jiný. A vy vždycky uděláte jen to, co uděláte. Takhle fungujeme všichni. A to, že neznáte oba rozhodovací systémy v člověku, to mimochodem i vylučuje i existenci nahodilosti. A potvrzuje princip "spádu funkce" (česky = zákon padajícího hovna).
19.5.2013 9:40
Lek na rakovinu je uz davno vynalezen,ale,mamon vladne svetu,takze nic pro nas.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Biliony a triliony dolaru se davaji kazdym rokem na "vyzkum" rakoviny,samozrejme,ze nic nevynaleznou,stovky,tisice ,tak zvanych vyzkumniku,vedcu nic nenaleznou,prisli by vsichni o dobre placene misto,jejich vlastni obev by je vyhodil z prace,povazte jen AIDS v Americe stoji pacienta 134.000 dolaru,to je zlaty dul,tak v zakulisi se modli za AIDS ,jako spasa zamestnani mnoha lidi.Myslite ,ze v USA chce delnik mir,kdyz dela v tovarne na bomby a jine,kdyby byl mir,tak je bez prace a prida se do armady nezamestnanych.Takze,prijmete i tu pravdu,ze pri vyzkumu z penez darcu se take peracuje ne na radovine ale na mnohem jinem,treba i dokonalejsi bakteriologicke zbrani na zabijeni lidi.Prd tricatymi roky,dva nemecti vedci obevili ucinky obohaceneho vzduchu kyslikem a dostali za to Nobelovu cenu, na zaklade toho poznani v Australii se utvorila skupina lidi,jez z duvodu bezpecnosti opustili australske uzemi a uchylili se do zahranici,kde utvorili kliniku na leceni pacientu a velmi dobre prosperovali,az do doby ,kdy na ne vlitla specialni jednotka,jez je pod samopaly drzeli u zdi a vsechny dokumenty,kompjutry,vse odvezli a osazenstvo zatkli a v neverjnem,tajnem jednani zcela znemoznili a na cas je zavreli s tim,ze az je pusti budou sticha ,nebo se vrati zpet,samozrejme,ze dostali lecbu s upozornenim,ze zacit delat to co pred tim je muze stat"krk".Nemohu,napsat podrobnosti,jakozto i v druhem pripade v Australii byl rovnez nalet na lekarnika ,jez provozoval nevo podobneho a jeho rodina opet drzena oddilem SWAT u zdi,vse sebrali do posledniho listecku,aby nikde nic nezustalo pro pripad obnoveni cinnosti.
Treti pripad byl doktor jez sestrojil masinu,ktera lecila i AIDS a jine,vlade nabizel zaskoleni doktoru v teto praci,nebot on sam uz byl pres sedmdesat roku,chtel jim predat dokumenty o uspechu teto methody,zaver,vlad aa i doktori neprojevili nejmensi zajem,pan doktor sel do penze a odstehoval se do Anglie.
Ctvrty pripad se stal v Africe,kde doktor odpozoroval,ze z mnoha nakazenych lidi,prostitutky nemeli AIDS a zjistil,ze cast z nich maji antibody,jez nereaguji na AIDS a zacal provozovat lecbu s timto obevem,uspechy jej udelali slavnym a ze vsech stran se k nemu hrnuli lide s AIDS pro pomoc,nekolik dnu na to projizdejici motocyklista vypalil davku ze samopalu a doktora na kraji chodniku zabil,dodnes,se vrah nevypatral,sve poznani, lecby vzal sebou,jeho syn nepokracuje ve zkusenostech sveho otce,boji se o zivot,tento pripad je jen asi dva roky stary.
Za uvahu vemte,ze elektricky auta byly na svete uz v roce 1904,ale,musely ustoupit autum na benzin,zisky olejarum i zde tekla krev a lide zmizeli beze stopy.
Evropska unie likviduje znalosti o bylinkach,likviduje tim i prirodni doktory,copak i toto neni dukaz,ze jsou lide jez ovladaji nase zivoty pomoci penez,jez jim davaji neomezenou silu,silu,jez kupuje politiky i vedce teto planety.
Dal se bude vybirat na boj proti rakovine,jakozto se bude bojovat bez konce proti terrorismu.
19.5.2013 21:24
RE: Lek na rakovinu je uz davno vynalezen,ale,mamon vladne svetu,takze nic pro nas.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?
Reakce na 289995
Je mi divné, že v době kopírek a internetu nejde tyto úžasné objevy masově rozšířit.Přece to stačí hodit na facebook nebo youtube a už to nikdo nezlikviduje...
20.5.2013 0:02
RE: Lek na rakovinu je uz davno vynalezen,ale,mamon vladne svetu,takze nic pro nas.
Reakce na 290021
Za pár dní by ta stránka zmizela z výsledků vyhledávání i z FB i YT.
Kdyby všechny ty informace byly pravdivé, tak ještě dříve.
Mám několik poznámek. Když tedy připustím, že odstranění mléčné žlázy bylo potřebné, bylo by dobré zvážit:
1, jedním z rizikových faktorů je stres. Doufám, že se dotyčná stresu vyhýbá
2, Další rizikový faktor je kouření. Předpokládal bych, že dotyčná v zájmu svého zdraví nekouří.
3, Další rizikový faktor je alkohol. Předpokládal bych, že dotyčná v zájmu svého zdraví nepije.
4, A těch faktorů je více, třeba strava ..........
----------------------------------------------------------
No, a pokud se odstraní pouze jediný faktor a dotyčná pije, ponocuje, přejídá se na rautech, tak se problém projeví akorát někde jinde než v těch odříznutých ňadrech.
Já bych to celé řešil úplně jinak. Není člověka, není problém, jak říkal fotr Stalin.
Odstřelte tu bestií, co beztak pomátla hlavu spoustě dívek.
Žasnu, jak jsou všichni chytří a vědí a jsou hluboce přesvědčeni, že se s rakovinou ve skutečnosti "nebojuje".
1) Myslíte si, že lékaři či pharmaceuti nemají příbuzné či blízké, kteří jsou rakovinou postiženi?! A že by raději blízké obětovali - jen aby drželi s naší Vrchností (určené nám KNIHOU) a se Shabes/GOJ/im - basu?!
2) V přírodě se objevuje nádorové bujení nejen u lidí, ale i u zvířat a rostlin. Zvířata mají "intuici". Na rostliny se zase během hledání "léčby" nebere a nemusí brát tolik ohled. Přesto - anebo právě proto - je tu s námi nádorové bujení kdekoliv a kdykoliv.
3) Často je vyvolané i odezvou organismu na vniknutí cizího předmětu - nemusí mít ani nic společného se životním prostředí. Organismus je imunitně vybuzen, začne těleso zapouzdřovat - a po čase se může rozbujet rozsev bujení i do dalších částí organismu.
4) Jen naiva si může namlouvat, že existuje "universální" důvod a startér bujení pro všechny druhy rakoviny... A že všechny rakoviny jsou stejně nebezpečné, mají stejný klinický obraz, průběh, způsob léčby - a předem jasnou prognózu.
5) Spiknutí za tím, že neumíme rakovinu nade vší pochybnost VŽDY vyléčit, ale může hledat jen skutečný pablb a velice jednoduchý a prostinký informační idiot = datista = svítí/nesvítí = jednička/nula = pravá/levá...
Mozna by Jste mel shlednout film ( http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ElHvvn0B54A ) ze zacatku nudne.
ad 1) budou se snažit udělat pro své blízké to, co si MYSLÍ, že je nejlepší, což bude ve většině případů chemotereapie a spol.
V ostatním imo máte pravdu, dodal bych jen, že každý máme v těle rakoviné buňky, se kterýma si ovšem za normálních okolností imunitní systém poradí.
Kovaní materialisté mohou chápat duši (uvedeno závěrem), jako charakterově-volní vlastnosti ženy, případně samice živočišného druhu Homo pseudosapiens.
Homo pedagogoloutkus, jinak běda neuznávajícím autority alkoholiky, homo rathus.
Pokud bych se jmenoval Jolie Angelina, nejspíš bych skončil v Bohnicích za sebepoškozování a sebevražedné sklony, Angelina Jolie je však hvězda, hladvě pro farmaceuty a řezníky, co se zase napakují.
..a tak nam pan doktor vse vylicil tak jak byl poucen na studiich a ze zkusenosti...A.Jolie je megastar a navyk byt stredem pozornosti za kazdou cenu ukajenim svych hysterii, a posledni dobou to neni jak to byvalo kdy v hollywoodskych filmech hrala hrdinku , ktera levym malickem zabila 10 padouchu za 5 vterin a dalsich deset zruinovala plastickou 45 Colt Frontier...Jasot nebral koncu ve vsech koncich sveta...Kdyz vystrcila nos a nebo pr..l ze dveri jeceni nadsenych pani a divek se rozlehalo a kdyz si neco koupila desetitice dalsich oblehali obchod a dozadovali se byt modni jako jejich hrdinka...Jednou po ceste mezi modnim butique a jeste modnejsim butiquem zasla na se A.J. navstivit doktora , nacez doktor pravil "Jste uplne zdrava" a drive by ji rekl co mi sem lezete blba zenska,dyz vam nic neni"!! Ale doby se meni a slava a penize jsou spojene nadoby..Tedy doktor otoci kartu na stole a pravi "Zelena sedma Znaci Rakovinu"! Pak zasvidra do sklenene koule a rekne v roce 2042 vypukne"!! Ovsemze to vse je zahaleno do vedecko odborne strasidelnych terminu ,genes atd..!!! Musi se rezat a potoky penez se zacinaji rozlevat do sire pro vydavatale maggazinu,doktory a nasi hrdinku...Hrdinka , kvili ctenarky slze dojetim na celem svete... A nase megastar misto aby rekla "Tohle vesteni si doktore strcte nekam a odesla stylem J.Wayne stredem...se zhrouti...
..pokracovani .... rezat se musi a slava a penize taky nejsou k zahozeni....Reknou doktori...Jasnovidci..Nepochybne mnozstvi zen budou brzy vorezany jako vosiky u potoka...A tak se ukazalo ze hrdinna A.J. byla jen papundeklova atrapa/figurka bez miligramu odvahy...slouzici ve sluzbach femistickeho korektistickeho triumfalizmu...a posrala se uplne. Jak jest obecna vedomost a pan doktor rekl ze se vynakladaji velke prostredky a horlive usili najit lek... Elity nechteji umirat na rakovinu jako vobycejny ovce...a vime take ze lek bude drahotou ovcim nedostupny...1/ Najde se lek ktery zabrani metastazi po vyriznuti rak. nadoru ..2/ najde se spolehliva prevence proti ..3/Najde se universalni lek ...Muze to byt za tyden,za rok za 5 let a co potom , hrdinne osiky skonci na hnojisti jako ty predesle , nehystericky zapomenute ...pryc jsou doby kdy si zajistovaly vseobecnou pozornost a oblekaly posledni modni kreace vytvorene buzeranty v Londyne Parizi , New Yorku kteri zeny ze srdce nenavidi a je to dobre videt na modnich prehlidkach...a protoze konkurence je velika ...
Doufám,že si pan doktor preventivně nechal odstranit varlata a nebo tlusté střevo. Když je zastancem takovehlenc prevence!!!!
20.5.2013 15:55
Článek MUDr. Mareše je velmi moudrý a popisuje dnešní možnosti medicíny. Bohužel fanatikům,
kteří sní o jakýchsi zázracích, aniž by byli schopni cokoliv prokázat, nic vysvětlit nelze. Sní o "starých zlatých časech přírodní léčby", kdy lidé se ještě před 150 lety dožívali v průměru cca 30 roků, ženy často umíraly při porodu, kdy běžná infekce vedla v lepším případě k amputacím a v horším nezřídka k jisté smrti. V dnešní době informačních technologií je vyloučené, aby se utajil jakýkoliv geniální objev. Současné medicína včetně farmaceutických koncernů má jistě spoustu nedostatků a komerčních zájmů, ale přesto zásadně přispěla k prodloužení lidského života o desítky let.
21.5.2013 3:11
RE: Článek MUDr. Mareše je velmi moudrý a popisuje dnešní možnosti medicíny. Bohužel fanatikům,
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Reakce na 290047
V mnoha vecech mate pravdu,ze se lide dnes uzdravi modernima methodama,jenze ,mnoho tech modernich method pouziva znalosti z drivejsi doby.Mimo jine jsem si precetl otevreny dopis o moznostech duchodcu,bud lecivo a umru hlady a nebo nakoupim vse potrebne a umru bez pomoci doktora,bud mam peize na jidlo a nebo na leky,ale,ne na oboji.
V dobe komunismu odvezli do nemocnice moji maminku, invalidni na slabe srdce a astma, v nemocnici ji dali jen na luzko,zlucnik se vylil do tela,naprosto nic vic s ni nedelali,v bezvedomi,ji nevymenili ani promocenou postel,zemrela 54 letech,na masine,jez sledovala pozvolne umirani,stat,nechtel investovat do pacienta ,jez nepracoval,mnohem drive maminka chtela lazne,Karlovi Vary na problem zlucniku,nemela pravo,protoze nepracovala,praci nedostala,protoze byla nemocna,lazne nedostala,protoze nepracovala,zila z invalidniho duchodu,muj otec zkoncil za odboj v koncentraku.Takze,i dnes najdem pacienta a pacienta,jeden ma vse a druhy nic,v dobe komunismu bez uplatku jste se nikam nedostala,kdo nemel na uplatky,tak nemel zdravotnictvi,kolik jich umrelo v mladem veku,jako za drivejsich dob nikdo nezjisti.
Znam,zenu,jez je zdravotni sestrou a ta odmitla operaci prsu a za dva roky byla cista,bez nadoru,kdyby doktorovi pri kontrole rekla ,co pouzila,tak by okamzite tento zpusob znicili,nebot tak jim utikaji biliony dolaru,muj znamy objednal lek z USA,lek mu pomohl a stal se potrbnym mnoha lidem,tento nakupni trend zpozorovala prislusna mista a dusledkem bylo zakazani koupi a dovozu tohoto leku z USA,na druhou stranu,leky,nebezpecne,ktere jsou zakazany jak v USA a jinde,Australie stale dovazi.
Proste blazinec,ale,byrokracie a jejich panstvo,elita si s nami poradi v kazdem pripade ,kdyz ve state Georgia je pamatnik v nekolika recich sveta,ze je nutne zredukovat lidskou spolecnost na pouhych 500 milionu lidi, v UN ,uz projednavaji,cim se lide budou zivitaz vypukne celosvetovy nedostatek potravin,tim i mnoho nemoci o niz dnes nemame zadne znalosti.Otravenim more,oceanu,ztrati lidstvo jednu tretinu obzivy.
Takze,zaverem,je pacient a pacient,jako i doktor a take doktor,doufam,ze mi rozumite,uspechy se oslavuji,o tragediich se mlci,kolik deti zemre na nasledky ockovani,zeptejte se ministerstva zdravotnictvi,nic se nedozvite,jakozto o umrti lidi na "superbags"odolavajicimu veskerym antibiotikam,ze je nebezpeci,ze cely svet vymre, navrat TBC,AIDS, a jinych nemoci,treba,lepry,ale i planych nestovic,zardenky,cerny kasel ve spojeni s novym druhem super.....muze koncit odlidnenim planety i pres veskere moderni leky a lekarskou peci.Takova "cinska chripka" v novem provedeni muze zpusobyt celosvetovou katastrofu,nakonec,vzpomenem o clanku z Rakouska a od jinud,jak zadrzeli urady kontejnery s chrikou k rozeslani do celeho sveta,pobocek urcite firmy,jez se takto chtela zbavit skladu plneho leciva proti chripce,soud s obchodniky utichl,kdyz zjistil,ze se jedna o nadlidi,ale,za to objasnili svetu,jak vznikaji epidemie ve jmenu obchodniho podnikani a to neni prvni pripad,proto,cas od casu se obevuji "nove nakazy"jez drive ,nikdy nebyly.
Byli a budou. A zase jim to projde. Kdysi asi v 7 třídě jsem šel k doktorovi s bolestí břicha a skončil se zvýšenou teplotou a slepákem v nemocnici. Což o to, pokračováním bylo že jsem tam seděl v přijímacím pokoji a přiběhl tam kdosi že tam řádí ídiot a pere se se šatnářkou, že ví jaké má hadry a musí dělat písemku. Ten kretén nebyl žádný drobeček, třídní učitel, tak scháněl nějakou síť na pacifikaci zběsilého. Tak jsem vykoukl spoza zástěny a doktor tam na dotyčného dělal pšt s gestem. Ten vůl mne takle pronásledoval už předtím když jsem měl proražený bubínek od spolužáka tak telefonoval obvoďákovi že nesmím zanedbávat výuku a i sestra v ordinaci mu nadávala že mi nechce napsat omluvenku tak vybouchl, že se nenechá vyhodit kvůli mafiánovi. V síti neskončil, ovšem v jeho pasti a jemu podobných celé okolí. A úspěšné modely jednání se jak víme přebírají. Nedivme se proto stavu společnosti, kdy bezbřehé hulvátství má prioritu a ještě se takovým ustupuje z cesty.
Onemocneni rakovinou je zpusobeno dnesnim podivnym zivotnim stylem: junk food, stress, lehce dostupne synteticke leky ktere dnesni "civilizovani" lide berou na vse. Rakovina je vylecitelna naturalnim zpusobem pres zmenu zivotniho stylu; je znamych 300 zpusobu ktere rakovinu leci; protirakovinove latky obdrzime z organickych (ekologickych) potravin, ano musime zit tak jak nase babicky a nebudeme potrebovat mastektomii.
Dnesni vyzkum jiz to potvrdil. Jsem toho prikladem, a prave tim zpusobem jsem se vylecila ne jenom s rakoviny prsou ale s fibromyalgii, nespavotsti, bolesti, artrozy a obrovske unavy.
Tuto stránku navštívilo 9 086