Diskuze k článku

Začnou si ženy preventivně řezat prsa a vaginy?

Příspěvků 111

16.5.2013 0:42

Jsem po nedobrovolné operaci...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Bylo mi 24, když se projevilo, že jsem se špatně vyvíjela jako zárodek, na vaječnících se objevila nežádoucí tkáň a vytvořené cysty musely i s většinou vaječníků pryč, protože rostly.

Jako holka v největším rozpuku jsem se musela psychicky vyrovnat s tím, že děti nebylo z čeho počít. Jednoduché to rozhodně nebylo, nabrečela jsem se dost.

Nechat si dobrovolně uříznout prsa... nepochopím. Moje máma těžce nesla odoperování nemocné dělohy, a to jí bylo přes padesát, děti dávno odroděné, děloha už nepotřebná. Ale přestala si připadat jako ženská.

Angelina si možná namlouvá, že udělala dobře, ale nutně ji ten zákrok musel příšerně psychicky poznamenat - možná si to zatím nepřipouští, ale tohle sebemrzačení je šílené.

Hájek i Stwora mají pravdu. Je to celé nesmysl, pomatenost, zrůdnost.

Snad se tím nenechá přesvědčit moc dalších žen. Snad....

289749

16.5.2013 3:18

RE: Jsem po nedobrovolné operaci...

Saša 24.?.?.?

Reakce na 289749

Moje prsa a můj život není tak hodnotný jako Angelíny píše americká ředitelka nadací pro zdravotnictví státu Colorado. Někteří z nás chápou, že naše prsa a život nemá stejnou cenu jako její.
V USA by si totiž každá žena nemohla obdobné rozhodnutí dovolit, většina by si nemohla dovolit ani ten test na vadné geny.

Jiný článek v Guardian „Angelina Jolie a komplexní pravda o rakovině prsů poukazuje na skutečnost, že DNA test je nedokonalý a i při značné rodinné historii nasvědčující na výskyt rakoviny test může být negativní. Zcela se zapomíná na rizika samotné operace a následné rekonstrukce prsů. Jinými slovy, problém není černobílý.

Jak asi poradí lékař v podobném případě? Pravděpodobně bude cítit morální opodstatnění radit prsa odoperovat neb rakovinu prsů může dostat každý i muži a pokud se pacient ptá a on radil neoperovat, co kdyby dle zákona schválnosti pacient rakovinu prsu zrovna dostal!?! Tu „dobrou“ radu usnadní skutečnost, že je lékař v USA sakra dobře finančně motivován operovat. Angelína si může finančně dovolit „odvahu“ nebo panickou zbabělost, může jet i do Thajska a být z ní Angelín. Pro ostatní smrtelníky zbývá vážit pro a proti, doufat ve vlastní soudnost a reálnost výkladu lékaře, plus v neposlední řadě pravděpodobně mít značné finanční možnosti.
Dobrovolnost rozhodnutí záleží na tom jak lékaři zahází s procenty a jak vám to vysvětlí.

289755

16.5.2013 4:07

RE: Jsem po nedobrovolné operaci...

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 289755

To je ale debilni krava nechat si urezat zdravy vemena! Mozna ze v USA uz brzo uvidej reklamu na novej horror z Hollywood production podle uplne jinyho jeste nevopotrebovanyho scenare kde v hlavni roli Angelina Jolie bude hrat topless. [chechtot]

289757

16.5.2013 14:56

RE: Jsem po nedobrovolné operaci...

jen tak 24.?.?.?

Reakce na 289757

Máte můj souhlas! Přesně tak. Už to vidím, jak se z toho stane prestiž bohatejch, aby se mohly vytahovat, že si to mohou dovolit. Stejně hnusný, jako když vidím na každým mladým pitomci to železo v hubě(rovnátka). Hlavně aby byli in. Jako v USA.

289809

24.5.2013 22:56

RE: Jsem po nedobrovolné operaci...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 92.?.?.?

Reakce na 289757

Presne tak. Krava jestli to doopravdy udelala. A navic mam pocit, ze je na dalkove ovladani. Plne ve sluzbach tech, kdo plati jeji ucty. Pekne tancuje, jak nekdo nahore piska. A to si dovolim kacirsky spekulovat : Co kdyz je to jen PR kampan na zblbnuti obycejnych zdravych zen? A nic ji doopravdy neurizli. Kdo to vi? A az se nekde objevi zarucene fotky - photoshop nechava pozdravovat. A KOLIK BLBYCH MLADYCH HOLEK NA CELEM SVETE SE TED NECHA PREVENTIVNE ZNETVORIT ? Kdyz to "udajne" udelala takova "hvezda". Jolie se vzdy v nedavne minulosti angazovala na "spravne strane" barikady. Podpora povstalcu v Syrii, Lybii, navstevy vojaku v Iraku, Afghanistanu, podpora barevnych revoluci, Pussy Riot atd.

290167

16.5.2013 16:16

RE: Jsem po nedobrovolné operaci...

pje 193.?.?.?

Reakce na 289749

Mastekotomie je odstranění mléčné žlázy, nikoli prsů. Takže povyk pro nic. Jinak jít na rakovinu jako na signál, že hostitel celý život dělá neco špatně, je idiocie lidststva. Ze známý spolehlivých přímých terapií zmíním pouze MSM/CDS a hydrogenuhličitan draselný (raději než sodný) s jednoduchým cukrem (originál s javorovým sirupem). Genetika není osud ale přenos DNA/RNA z předka na potomka v celé kráse (či spíše v zoufalství) včetně životosprávy a stravovacích a pohybových návyků. Přestaňte se cpát cukrem (jedině med), bílou moukou (chtělo by to čerstvě namletou celozrnnou nebo žvýkat zrna) a mlékem (co si už pro teplotní šoky nepamatuje vemeno ani jeho ABT "léčbu"[mrknutí jedním okem], zejména ne v kombinaci těchto tří zel. Základ je v ovoci a zelenině, nejlépe čerstvě sklizené a zásadité pitné vody s minimem sedimentujících minerálů. Račte navštívit zdravi-az.cz a začněte se řídit mozkem a ne chutěmi.

289813

16.5.2013 20:50

vzhledem k trvalé přítomnosti stop pesti a herbicidů v ovoci a zelenině

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 289813

je pojídání těchto věcí poukázkou na buněčné dělení raz dva a ne, že ne.
myslím, že lidé baštící ovoce a zeleninu pravidelně jsou nebezpeční blázni. [velký smích]

289842

17.5.2013 3:10

RE: Jsem po nedobrovolné operaci...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 289813

A kde ten med koupi, kdyz si vyvrazdi vcely pesticidy? Jinak, cista, prirodni fruktoza take neni k zahozeni. Cukr je pro telo nezbytny, to neznamena ovsem, ladovat se s nim po cely den. Pro vetsinu dnesni fyzicke zateze staci sladka snidane.

289859

16.5.2013 20:19

RE: Jsem po nedobrovolné operaci...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 289749

možná ty ženy, které samy sebe nepovažují za ženy jen pro prsa a vaginy, pro schopnost vyhovět požadavkům mužů, které samy sebe považují za opravdové ženy i bez toho, si to tak neberou.

289834

6.6.2013 21:59

RE: Jsem po nedobrovolné operaci...

Helena Sasová 82.?.?.?

Reakce na 289749

Děvče zlatý, Angelina potřebovala především nová silikonová prsa, protože v jejím věku už musely ty původní jevit známky stárnutí. Jenže silikony jsou velmi zprofanované a o "hvězdách" se silikony se píše s despektem, zabalila to tedy do prevence proti rakovině. Alespoň mě to podle všeho tak připadá. Osobně s Hájkem i Stworou souhlasím, vidím to podobně jako oni.
Kdyby jí šlo opravdu jen o prevenci, tak o tom nebudou psát všechny noviny, prostě by to udělala a hotovo.

Mimochodem já mám velkou "naději" na rakovinu kůže, tak přemýšlým, jestli bych se z ní neměla preventivě nechat stáhnout.

290921

16.5.2013 1:00

titulek me nenapada, clanek je absurdni

martas2 89.?.?.?

"Ona – symbol ženy – a bezesporu jedna z nejkrásnějších a nejpřitažlivějších žen světa provede takovou věc! Jak mohla? ptal jsem se. Jak to mohla udělat?"

to myslite vazne? byla tu pro vas?

"Odstraníme to nejcennější a nejkrásnější, co žena má."

vazne? myslite, ze s tim vetsina zen bude souhlasit?

"Pokud si ženy začnou preventivně řezat prsa a vaginy, co z nich zbude? A jsou to pak ještě vůbec ženy?"

jaky je rozdil v tom, jestli to zena udela preventivne nebo az nasledne po zjisteni nemoci? mate dojem, ze zeny, ktere reaguji na akutni stav prestavaji byt po operaci zenami?



po dlouhe dobe se vam zas povedlo napsat zcela absurdne zrudny clanek, po dlouhe dobe jsem zas pochopil, proc vas jakekoliv jine medium tak vytrvale ignoruje; budto jste blazen anebo pisete na objednavku pro blazny vase argumentace je totalni blabol, nezjistil jste si o tematu vubec nic, nerozumite medicine, presto si dovolite napsat a zverejnit to, vnimal jsem vas jako zdroj informaci v cestine, ktery jinde neni, asi zacnu hledat v anglictine, protoze cist tyhle obcasne ulety me desi

je mi jasne ze to nezverejnite a tudiz se ani nedockam odpovedi, nicmene sbohem pane stworo, diky, za upozorneni na par skutecnosti, ktere bych se jinak nedozvedel a diky take za prozreni, ze pravdou se muze zabyvat uplny blazen

289750

16.5.2013 3:28

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

Dr. Nemo 95.?.?.?

Reakce na 289750

Nie článok je blábol. Váš príspevok je blábol. O medicíne nemáte predstavu. Len pravdepodobnosť je pre Vás určujúcim prvkom? Nie prevencia a dignostika? Ak ste zdravotník, nedajbože lekár, tak sa strašne hanbím. Ach jo..

289756

16.5.2013 20:27

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

martas2 89.?.?.?

Reakce na 289756

ja ale o medicine nic nepisu dr. nemo, nerozumim ji ani za mak, tudiz nehajim ani nekritizuji onen lekarsky zakrok, napadam jen zpusob jakym je clanek napsan a napadam vizi zeny, kterou p. stwora nastinil

nejde mi vubec o to, jestli je spravne si preventive rezat tu kterou cast tela, ale o to, ze to je vec kazdeho z nas jak se svym telem nalozi; p. stwora povazuje jiste partie za nejkrasnejsi a nejcennejsi, ja osobne pred svymi genitaliemi preferuji jine casti tela; ona celebrita se rozhdla ty casti obetovat , protoze dospela k presvedceni, ze si tak zvysi sanci na preziti; me jde o to, ze to je jeji vec

289837

16.5.2013 22:00

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

Helena Sasová 82.?.?.?

Reakce na 289837

"ja osobne pred svymi genitaliemi preferuji jine casti tela"
Výborně a p. Stwora zase preferuje ty prsa a genitálie. Tak si preferujte to své a když se vám nelíbí, co preferují ti druzí, tak to nečtěte.
Mimochodem tady vůbec nejde o medicínu, ale o to, aby se o ní zase psalo, aby byla za hrdinku atd.

Mě se ten článek líbí, ale rozhodně ji nepovažuju za krásnou. Mě se teda nelíbí. Kromě toho měla už za mlada prsa povadlý, není tedy v souladu s jejími hvězdnými manýry divu, že si je chtěla vylepšit.

289845

16.5.2013 22:14

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 289837

Tak si to má nechať pre seba, a nie vystavovať na odiv, potom je to chorá úchylka. Ak je priposratá. že ju s pravdepodobnosťou nula nula nič postihne nejaká smrteľná choroba, to ešte neznamená, že spácha eutanáziu. Ak áno, tak bola v prvom rade psychicky zrelá na celoživotné odborné liečenie. A nie je to len jej vec, potom ak je to len jej vec, tak nech sa halí aj v sprche do kožucha a nech nenapádajú paparazzi, že si dovolili do ich súkromia nahliadnuť. Raz sú ich veci verejne, raz súkromné. Ale tento trend je rozhodne chorý a nahráva opäť mengelofilným mäsiarom v bielych plášťoch v cieľoch redukcie populácie akoukoľvek cestou.

289846

16.5.2013 22:26

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

martas2 89.?.?.?

Reakce na 289846

vas komentar je nesmyslny:

celebrita teto tridy nema sanci takovou informaci utajit, proto je rozumnejsi ji zverejnit

87 procent neni nula nula nic, znamena to, ze prezije jednou z deseti pokusu, a pokus ma jen jeden

co byste delal vy, kdyby vam zkuseni lekari rekli, ze na 87 procent zemrete, pokud si nenechate urezat bradavky?

289849

16.5.2013 22:55

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 289849

že tých 13% je dostatočný dôvod na to, aby som sa nimi nenechal zmrzačiť. Navyše, nik z tých mengeloidov nie je Sibyla a ich odhady sú na úrovni doporučení stávkových kancelárií, s tým, že oni ako majitelia majú svoj zisk vždy istý.
Je dosť prípadov ľudí, nad ktorými farmakolaboranti zlomili palicu a tí ľudia naďalej napriek ich "istote" žijú. Lebo sa na nich vysrali.

289852

16.5.2013 22:58

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 289849

a ešte jedna otázka k vašim 87%, ako s tým korešponduje následné naliatie silikónu do kožtičiek? Asi to tu pravdepodobnosť znižuje, však? Nejaký divný oxymoron.

289853

17.5.2013 11:44

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 289849

87% - to je výrok zkušených lékařů!!! ... to jim písknul farmaceutický průmysl, který z nich dělá zabijáky (pravda jen těch jednodušších jedinců).

Zkuste se s lékařem bavit o matematice (statistice, korelační analýze atd).

Co budete konat v případě diagnózy - 100% ohrožení Vaší tělesné a duchovní schránky???

289883

17.5.2013 4:44

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 289846

To ze Angelina Jolie je uchyl zrovna tak jako celej uchylnej Hollywood naprosto souhlasim..... Ale co vas to napadlo za to slovo "mengelofilni reznik"? Tomu, ze doktor Mengele byl reznik prece nemuze uverit ani maly dite protoze vo tom co vo lekari Mengelovi a pediatru Epsteinu rekli udajni svedci kteri trpeli fantasmagorii do dnesnich dob neexistujou vubec zadny dukazy! Dokonce i na Wikipedii se muzete docist ze Joseph Mengele byl nemeckejma profesorama mediciny velice uznavanej lekar a kazdej kdo uvazuje logicky vi , ze zadny kozy nikomu rezat nemohl protoze se venoval jako lekar v ty vozdravovne pouze malejm detem a tem v tom veku jeste kozy nenarostly. Ani v Jizni americe kde si votevrel ordinaci nikomu kozy nerezal protoze nebyl chirurg nebo pathologist.

289860

16.5.2013 6:02

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 289750

Proc by jste se nemel dockat vodpovedi? Tak jak doktori v USA by si nedovolila zkurvit cloveka snad ani Irma Grese. A ted se zeptejte v Lehove zumpe kdo ten blondatej andilek mluvici nemecky byl. [velký smích]

289763

16.5.2013 6:12

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 289750

Copak jí závidíte? Nemáte si nechat co uríznout?
Obracíte všechno naruby. Když je medicína tak vyspelá, a tolik toho o sobe ví, tak ať léčí. A pokud možno ne symptomy, jako šarlatáni, ale príčiny.
Jaksi kroutíte i míru citlivosti a predispozic v odhadech DNA testu. Ta teda podobne jako další veci rozhodne černobílá není.
Co když zcela logický "načipovaný procesor" zpracovává proste nesprávná data?
To co ta husa predvedla je v podstate jen neúcta k životu, který proste na ty procenta rozkouskovat nejde, to je jen tupost. Vážit si je treba i 10% šance, mnozí také jinou možnost nemají i mladší. Vy tyhle frankeistein/mengele machinace jen podporujete.

Co jste vy udelal pro zlepšení treba životního prostredí, ať je tech rizikových faktoru míň. Ozval jste se proti umelým sladidlum, pesticidum, nejistým prísadám do potravin, stríkání komáru, nebo proti použití dalších škodlivin? Proti težbe lesu a importu nejenom čínských plastu, proti barvám? Jezdíte autem, a mezi vaše pracovní činnosti patrí čekání v zácpe? Kde se vlastne v soustave delby práce necházíte? Kolik toho vlastne človeče spotrebujete kolem sebe, aby jste mohl ve vašem komfortu žít? To si kvuli alibistum mají ostatní urezávat čumáky?

289765

16.5.2013 6:40

Rakovina prostaty je častější než rakovina prsu,

Saša 24.?.?.?

Reakce na 289750

každý šestý muž onemocní rakovinou prostaty. Jen díky tomu, že muži se dožívají nižšího věku a stačí tedy zemřít na něco jiného, úmrtnost na rakovinu prostaty je asi o čtvrtinu nižší než na rakovinu prsů (přes to druhá nejčastější z rakovinových onemocnění). V našem galantním světě však na ni umírají „jen“ muži a tak se o ní moc nemluví, vše kolem prostaty je takové „sprosté téma“. Herci se s tím nechlubí, nedává se to ani na úmrtní oznámení.
Nikoho by přece ani nenapadlo napsat „odstraníme to nejcennější co muž má“, o prostatě a varlatech.

289767

16.5.2013 7:02

RE: Rakovina prostaty je častější než rakovina prsu,

olaf 85.?.?.?

Reakce na 289767

Ano proto neustale bezi v TV reklama na ruzne leky na podporu prostaty, proto lekari delaji neustale osvetu mezi muzi aby vcas prisli s problemy k lekari. Proto herci davaji tvar poradum o problemem prostaty.

Ono chce taky trochu vytahnout hlavu z tohoto konspiracniho hnoje a rozhlidnout se co se deje vite pani ? [smích]

Ze mate problem s muzi vy neznamena , ze je ma kazda zena . Nektere zeny jsou i normalni ! [smích]

289769

16.5.2013 13:02

RE: Rakovina prostaty je častější než rakovina prsu,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 289769

S léky to západní medicína umí brilantně. Jakmile se s nimi začne, začnete je žrát postupně po hrstech. Vyléčení nikde, furt jen žerete léky. Přijít včas k lékaři znamená, že vám pro začátek dá jen jeden lek. Pak druhý a na vyzkoušení č. 3 a 4.
Takže naopak vy byste měl sundat růžové brýle a podívat se zeširoka jaké kdo má problémy.
Např. co dá muži lékař který má také problémy s erekcí no přeci lék. A když je problém s erekcí, tak co se má dělat?
Jít k lékaři nebo do lékárny pro vasogen,viagru aj.
Bílá rasa se se svým přístupem brzy sama vymaže z mapy.

289802

16.5.2013 6:55

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

jansmith1984 95.?.?.?

Reakce na 289750

Martasi2, kdyby tvé řádky napsalo politicky i jinak angažované mtkáčko nebo hábečko, tak bych se nedivil, ale už i ty, kamaráde...[smích]

Pokud jsi svou kritikou editora, jeho webzinu a potažmo příspěvku, který zde uveřejnil, myslel vážně a nebyla to jen kosher snaha kritizovat někoho/něco, co ti není po chuti, tak si před dalšími akcemi sedni a v klidu se vydýchej..[smích]

Co se týče Angeliny, tak Stwora přesně popsal, co si myslí i jenda a mnoho dalších soudných lidí a naopak zrůdná a svým způsobem úchylná, je tvá, v jistém smyslu afektovaná nebo na Systému lokajská, reakce.


Nemá smysl, abych opakoval argumenty proti nesmyslnosti preventivního a dobrovolného sebezmrzačení, žen(mužů), které(kteří) ze strachu a pod vlivem propagandy předbíhají životní situace, které z velké části ani nenastanou.... protože, jak bylo řečeno, co Angelině bránilo v pravidelných preventivních prohlídkách, které by možnou genetickou zátěž jistě v čas odhalily..?

NIC... pouze NĚKÝM živený STRACH a připosranost, která zatemňuje rozum jinak svobodných lidských bytostí v zájmu V/vyvolených Ovčáků a kosher byznysu.


A Peace s nimi,

jansmith[smích]

289768

16.5.2013 20:30

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

martas2 89.?.?.?

Reakce na 289768

zena nejsou jen kozy a v tom spociva ma kritika, nehajim a ani nekritizuji to, co si ta herecka udelal, je to jeji svobodna volba a v tom spociva moje kritika

289838

16.5.2013 22:17

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

jansmith1984 82.?.?.?

Reakce na 289838

Martasi2, ty už jsi zapomněl, co jsi prve napsal...?....[smích]

>po dlouhe dobe se vam zas povedlo napsat zcela absurdne zrudny clanek, po dlouhe dobe jsem zas pochopil, proc vas jakekoliv jine medium tak vytrvale ignoruje; budto jste blazen anebo pisete na objednavku pro blazny vase argumentace je totalni blabol, nezjistil jste si o tematu vubec nic, nerozumite medicine, presto si dovolite napsat a zverejnit to, vnimal jsem vas jako zdroj informaci v cestine, ktery jinde neni, asi zacnu hledat v anglictine, protoze cist tyhle obcasne ulety me desi

>je mi jasne ze to nezverejnite a tudiz se ani nedockam odpovedi, nicmene sbohem pane stworo


Napiš si matice, já si napíšu hadice, martasi a Peace s tebou, kamaráde,

jansmith[smích]

289848

17.5.2013 20:23

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

slak 77.?.?.?

Reakce na 289768

Ani bych se nedivil kdyby to byla proklamovaná akce za obulus od obrovského upadajícího průmyslu i možnost zkoušet cokoli v rámci předejití uvadaní slávy a pouze předstíraná (bez zmíněné akce), no nemusí ze strany postižené, jiné přirovnání mne nenapadá, když jsem viděl pod plachetkou osoba tak ji by pomohl implantát celá žena. Je tu i varianta že se stotožňuje s umně instalovaným idolem které nezažrané neosloví a potom nepotřebuje mozek nebo má i zuboženou atrapu a nakonec může v tom být nevině naloutkována, něco mi říká že je chudák k politování.

289924

17.5.2013 23:53

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

mtk 88.?.?.?

Reakce na 289768

Tělo Angeliny Joly náleží Angelině Joly, nikoliv Bohu, jak si myslí náboženští vypatlanci (a i jejich ateistická dogmatická strvačnost typu ...ehm ... nebudu jmenovat), tak si s ním může nákládat, jak uzná za vhodné. Jestli bude po tomto zákroku přitažlivá svému nynějšímu nebo budoucímu parnerovi může být ostatním slintajícím samcům šumaputna, je jim do toho hovno. Člověk sní o nesmrtelnosti (nebo aspoň po dlouhověkosti), a udělá pro to cokoliv. I Rudolf II prý toužil po elixíru mládí, že jo ... [mrknutí jedním okem]A jestli to bude inspirovat jiné samičky k témuž kroku, co čekat od homo stádiensis ... že jo, agente Smithi. Náboženští vypatlanci si dělají nárok na to, co má a co nemá žena dělat se svým tělem, jak má vypadat, aby byla stále ženou, a jiné zajímavosti z názorů náboženských vypatlanců (a jejich pohrobků). No, co čekat od homo vypatlansensis. Případ A.Joly není nic než další zrcadlo našeho druhu. Žádní" židi" (či "vyvolení"..) nám to nenutí, děláme to sami, protože chceme, ale nechceme si to přiznat...
Andželína je posraná z toho, že příroda ji naordinovala smrt po reprodukci (což byl její prvotní smysl existence zde, soudím) - jednak stárnutím a jednak náchylností k nemocem; příroda se prostě nějak musí zbavit nepotřebného materiálu; hledejte satana, anebo se s tím prostě smiřte, tečka. A filmová hvězda se s tím snaží nějak vyjebat, uvidíme, jak bude úspěšná. A že v tom někdo vidí konspiraci? Zajisté, homo konspiracyjensis...

Agente Smithi, nejsi učitel? Tvoje osnovy mi to jaksi připomínají ...

289933

16.5.2013 7:29

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

qwe 193.?.?.?

Reakce na 289750

Co kdybyste si nechal preventivně odstranit varlata a penis? Tedy pokud je ještě máte. Tam rakovina hrozí také.
Ostatně jsou i nádory na mozku...trocha prevence nezaškodí...

289772

16.5.2013 20:33

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

martas2 89.?.?.?

Reakce na 289772

absurdita clanku spociva v zjednoduseni zeny na jeji nektere organy; z vasi odpovedi je mi jasne, ze do skupiny takto zjednodusenych bytosti spadate

289840

16.5.2013 9:06

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 289750

Matka a otec zemreli na infarkt brzy po padesatce, stejne jako vetsi cast prarodicu. Myslite ze bych si mel vyoperovat srdce ? A nebo premyslet proc se tomu tak stalo, abych se mohl tomu vyvarovat? To ze nejaka herecka se necha preventivne obrezat, je jeji problem. Verejny problem je v tom, ze se o tom vsude pise a bohuzel primitivni Hoolywood nadelal s hercu bohy. hodne nasledovani. Ja ted predelavam X-ray v nemocnici. Zrovna dnes mi jeden nadsenec vysvetloval jak tato technologie jde dopredu. Ja jen poznamenal ze cim lepsi technologie tim vic nemoci.

289780

16.5.2013 20:21

RE: titulek me nenapada, clanek je absurdni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 289750

naprosto souhlasím [smích]

289835

16.5.2013 1:06

Dílo Iluminátů

Janeček 24.?.?.?

Angelina je obluda řízená Ilumináty. Dokazuje to neustále svým životem. Nemá žádnou přirozenou krásu. Cílem je sjednocení pohlaví a tak zjednodušené ovládání lidstva.

289751

16.5.2013 4:44

Celkově pohledná je, i když přeštíplý pysk mi moc půvabný nepřijde...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 289751

... ani plochý profil tváře, celkově ač bílá působí neurčitým dojmem jakési míšenky.
Ovšem ochotně působí v zájmu plutokratů coby vzor pro jednodušší v oblasti adopce barevných (nesmyslná adorace herců propukla již ve dvacátých letech a je zajímavé, že tento jev pravicový publicista Johnson pokládá za v podstatě pozitivní).
Být chudší, dalo by se spekulovat, zda si takto zajistila k dalšímu plnohodnotnému výkonu své profese potřebné silikony "na pokladnu" - v jejím případě by padala v úvahu (méně pravděpodobná) propagace tržní plastické chirurgie, případně Hájkem zmiňované šíření strachu a nejistoty odvracející pozornost od jiných, mnohonásobně nebezpečnějších jevů ...
Je zajímavé, že když si nechala amputovat ňadro Reaganova Nancy, pokrokáři spustili povyk o tom, jaká je to tmářka, že nevolila pokrokovější metody léčby...

289758

16.5.2013 5:47

RE: Dílo Iluminátů

Kadlik 194.?.?.?

Reakce na 289751

Naprosta pravda jen je skoda ze jim pri ty operaci neujel skalpel a neuriznuly ji celou hlavu zrude jedny iluminatsky.

289762

16.5.2013 7:57

RE: Dílo Iluminátů

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 289762

Jednou sem Movie Star z Hollywood videl v zivotni velikosti na vlastni voci kdyz tu tocili film a tak sem si ji taky prohlid kdyz uz na ni cumeli ty jeji fandove s hubou dokoran jak prdel z rosti pri tlaceni hovna..... Vypadal ten puvab z Hollywood kterej rozdaval autogramy jak vyslouzila barova kurva ktera chce klofnout kuncafta nekde pod kandelabrem a proto zakrejva vrascitej xycht i placaty nozdry pod nanosem kremu a pudru. Haksny mel ten zmalovanej zjev v polokalhotech - v takovy polosukni do pul lejtek ktery by si ve tme mohli ti jeji coklove splict z drumstick. Stejne nezakryla kdyz rozhejbala kycle v tech kopytech co ji dali delsi, ze by s tema hnatama klidne mohla zajizdet mensi sudy protoze je mela vuci k telu nepomerne kratky. Kozy mela velky a vyjsprajcovany a jestli nebyli silikonovy tak by se je mela bez ty cejchy v ktery se ji prelejvaly jak rosol jak pytle na zmije. Kdyz se votocila zady clovek si nemoh nevsimnout kuze mezi raminkama toho munduru na ktery by se klidne nechali strouhat brambory. Pri nastupovani ty damy do limuziny pri tech jejich pohybech pod tim teflonem co na ni vlal clovek nemoh nevidet hruskovity vobrysy a stacit si uvedomit ze uz i tu prdel ma ta dama ktera uz nakou dobu presluhuje jak kdyz havran srazi paty. No nic, tesi me jen vedomi, ze vsichni ti fandove co tu herecku vocumovali a kterejm dala autogram se pujdou na tu hruzu jeste jednou podivat do kina nebo si ji prinesou na CD ze store Planet Hollywood az domu ....... [chechtot]

289773

16.5.2013 2:53

Me Hollywood

Satanist 75.?.?.?

uz nicim nemuze prekvapit. Beru to tak, ze ta Angelina Jolie kterou ve spitalu vorezali jako tuzku na stari vubec nebude potrebovat sprajcpodpernikkoziskazvadlego. [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

289754

16.5.2013 6:33

Vsichni se soustredi na Angelina,ale ,nikdo se nepta ,co rika jeji manzel.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Copak,uz v nas je tak zakoreneny feminismus,ze druha cast manzelstvi je jenom bezvyznamny nic?
Rovnez na rozhodnuti,zda si ma zena nechat dite a nebo jej zabit,se, nechava jen na te zene,jakoby nekdo druhy nemel co do toho mluvit.
Angelina,jako uz miliony jinych nejsou v rukach doktoru"LIDOMILU",ale,doktoru na obchod a vydelek.V Americe za AIDS rocne od pacienta vezmou na 138 000 dolaru,to je zlaty dul,mnozi doktori byli nachytani,provadenim cisarskych rezu,aniz by to bylo nutne,ale,ucet za provedeni operace je zde k placeni.
Memuznamemu operovali trikrate jeho zenu v rozmezi dvou tydnu, "operace nutna k zachraneni jejiho zivota",ackoliv,mela vsude rakovinu a tudiz zadna nadeje na preziti,ale,tri oprace v soukrome nemocnici sly uctem do desitek tisicu dolaru.
Takze,nechme Angelinu rozhodnout a to rozhodnuti v dnesnim svete ,verte ,neni pro ni lehke,je to tragedie cele rodiny,strach je dnes v mnoha pripadech tim silenym "konem",jez nas zene do neznama.
Svet,je pozvolna otravovan radiaktivitou,at Cernobyl a nebo japonska katastrofa,tak jsme svedky radiaktivniho deste v USA,Kanade a naposled v Brazilii,radiaktivni nasledky zjistene i na Cejlonu-dnes Sri Lankan,zamorena je cela Evropa,deploid uranium s zivotnosti 50% rozpadu je na 4,2 bilionu roku,zde je jedna z mnoha pravych pricin rakoviny, pricin jinych,chemilalie,zivotni styl,stresy, to vse ma vliv na zensky organismus.Dle statistiky zdravotni komise UN krivka onemocneni rakovynou vseho druhu stoupa, onemocneni leukemii rovnez, takze,pricinu zname,ale,nijak ji neodstranujem,nebot v jadru veci,"Obchod je obchod" a tomu se vse podridi,rakovinou sveta je mamon,dolar je pravym bohem lidstva,more je zamorene odpadky,voda je otravena,jidlo chemicke, a turisticky ruch nam prinasi nemoce,jez,pred tim nikdy neexistovaly,vcely vymiraji adalsi prirodni retez zavislosti jednoho na druhem se rozpada a clovek,je take clankem retezu.Prevenci,zastavit valky s deploid uraniem,jako,zastavit tucne prijmy za falesne leky,zbytecne operace, je vec dneska naprosto nemozna.Vezmeme priklad smrtelne chripky,kde se ve dvou pripadech nasly firmy,jez nakazu zamerne rozsirily do verejnosti,aby "bussines "kvetl a zbozi slo na odbyt,tedy leky s tou moznosti omezit turisticky ruch,aby nedochazelo k rozsirovani nakazy,uzavrit hranice,ten narek vsech obchodniku pres turistiku o uniku penez-vydelku a kdo zaplati odskodne a tak dale,proste vec nemozna,radeji nechaji vychcipat polovinu naroda,nez by udelali karantenu,kdyz jsme dle moudrych hlav na pokraji uplne katastrofy,jak nam media rikaji.
Takze,ne jenom Angelina,ale tisice,miliony zen,a i muzu, drive a nebo pozdeji, budou obetmy moderniho casu jednadvacateho stoleti,politiky a hospodarstvi se vsemy nasledky na normalni zivot kazdeho z nas. Neni moznosti zmenit nas zivot,nase hospodarstvi a nasi kanibalistickou politiku.Lide si nevazi daru zivota a tuto planetu nici, a priroda nam to vraci zpet.Nikdo na svete se nechce omezit a nebo uskrovnit,vsichni chteji vsecko a nakonec nebudem mit vubec nic,ani nas zivot.Povazte,ze by se meli obnovit rodiny,mit za zivot jen jedno...Automaticky kráceno

289766

17.5.2013 14:19

RE: Vsichni se soustredi na Angelina,ale ,nikdo se nepta ,co rika jeji manzel.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 289766

do zdravotních zásahů ženy by měl co mluvit její muž? jako je to v Saúdské Arábii? Byl by to vcelku dobrý nápad, jen ještě doplňuji, pokud by ta žena vyhověla svému muži, nechala si prsa, pak onemocněla byla operována a umírala na rakovinu, měl by podobný proces podstoupit i muž a když žena zemře, měl by také být humánně usmrcen. Pak by do toho samozřejmě mluvit mohl. jinak NE. Může podporovat, může utěšovat,. ale je to ohrožený člověk /žena neb o muž, kdo musí rozhodnout)

289892

16.5.2013 7:07

Prsník

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Dala si odrezať obidva prsníky. So what? Sú to jej prsníky alebo Vaše? Zdá sa, že všeobímajúca propaganda vtiahne všetkých do akéhosi víru vášne.
Z medicínskeho hľadiska asi(!) nič týmto krokom nevyriešila. Po bilaterálnej mastektómii by mala pre karcinóm prsníka nasledovať liečba. Ona však karcinóm nemala, teda liečiť či zabezpečiť liečbou nieto čo.
Lenže tkanivo ktoré vytvára prsník predsa zostalo.
Prsníky sa totiž vyvíjajú v párovej tzv. zárodočnej lište, u čassti žien nie je zriedkavosťou mať tretí (veľmi malý) prsník, či tretiu prídatnú(akcesórnu) bradavku.
Aj keď ho či ju nemajú, to neznamená, že nemajú tkanivo. No a z tohto tkaniva môže byť karcinóm... [překvapení]

289770

16.5.2013 8:12

prevencia???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Stala sa obetou doslova obludnych manipulacii medicinsko-farmaceutickeho priemyslu , vlastneho strachu a chorej snahy mat pod kontrolou svoju " buducnost" . Celosvetove media ju vykresluju ako hrdinku , uvedomelu a zodpovednu zenu. Taketo vnimanie tohto jej pocinu je nebezpecne , zostava len dufat, ze nadpis toho clanku sa nestane masovym javom. [pláč]

289775

16.5.2013 8:39

k věci

osa x 193.?.?.?

ptá se vnučka na diamantové svatbě : dědo, co sis myslel, když's poprvé uviděl babičku ?
> že bych jí nějraději vyssál ty kozy do sucha a vyšukal mozek z hlavy !
A dědo, co si myslíš dneska ?
> že se mi to povedlo !

[zahanbení]

289776

16.5.2013 8:42

kravina

pm 62.?.?.?

Angelina stárne a tak má teď luxusní výmluvu pro malé vylepšení.
Konečně zas bude mít prsa jako v sedmnácti a nemusí se bát raka.

Je to logické a nemusíme kvůli tomu věřit v ilumináty jako váš kokotský kámoš Hájek [oči v sloup]

289778

17.5.2013 6:46

RE: kravina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 289778

Řečeno slovy sportovního reportéra Karola Poláka, když komentoval výkon německého běžce Manfreda Kokota: "Bodajž byzme my mali viacero takýchto Kokotov"
A vám dávám jedničku s hvězdičkou z prostomyslnosti nebo z přijímání jidášských penízů. Takovéto prohlášení světové celebrity vyvolá v prvé řadě stádní reakci podobně prostomyslných slepiček jakou se svou reakcí jevíte být vy (jste-li muž, můžete si dosadit jiného příslušníka živočišné říše. Třeba mužství zbaveného příslušníka druhu Tur domácí). A ten jediný kdo si bude mastit kapsu bude zdravotnicko-farmakologický komplex. A pochopitelně další statisíce a možná miliony žen poběži na mamograf, přičemž dávka gama záření zasahujícího při vyšetření prsní tkáň sama o sobě zvyšuje riziko vzniku rakoviny. Zkrátka strašení tím či oním smrtícím kmenem chřipky, na niž v Číně zemřelo celých 12 jedinců, už lidi prohlídli, tak přišli s něčím novým, jak naplnit kasičku. A to nemluvím o dosažení dalšího stupínku ve výrobě bezpohlavního, fyzicky i duševně zmrzačeného člověka-otroka-konzumenta.

289863

16.5.2013 8:59

Zrudnost

joey 212.?.?.?

Memu znamemu urizli nohu po diagnostikovani cukrovky, take pry na zachranu jeho zivota. Udalo se to rychle, rano sel na preventivku a vecer byl bez nohy. Kdyz mu chteli uriznout i tu druhou, mel dost casu zeptat se i jineho lekare a ten rekl, ze amputace druhe nohy neni nutna a vzhledem k povaze onemocneni nebyla nutna ani prvni amputace. Tolik k byznysu v lekarstvi. [naštvaný]

289779

16.5.2013 9:40

RE: Zrudnost

slak 77.?.?.?

Reakce na 289779

Podle reakcí dotčených to vypadá na to že zájem překračuje kapacity a je z toho byznis. Směr který uvede tržní cestička není o rozumu, ale o kšeftu bez ohlížení se v procesu na okolnosti i následky. Zisk je zisk a poptávka si vyžádá nabídku, která v závislosti na udržení stavu udělá cokoliv a že ve výsledku je to celkově panika a zmar. Je to zřejmé, že kromě těch kteří si kampaň spustili a ti jsou jako vždy spočítatelní na prstech jedné ruky a z takto aktivovaných je mi + - smutno, když by se mohli věnovat příjemnějším věcem a tímto v podstatě jsou postiženi stresy a úbytky prostředků které by jinde prospívaly a postižených je pozoruhodně mnoho a potvrzuje se více méně s čím se zachází s tím se schází. Nelíbí se mi to a předpokládám za tím účelovou manipulaci a bambulizaci lidí, u kterých to zas není takový problém pokud si vyvolili idol již dříve.

289782

16.5.2013 9:23

a čo psychika

lcc 195.?.?.?

Angelina , povrdzme si na rovinu , nie je žiadna norma. Je to úbohá troska bez vlstného názoru , hysterka,ktorá má problém rozlišovať čo je realita a čo film a fikcia.
Má väčšiu šancu ,že ju na ulici zrazí auto ,ako že dostane rakovinu prsníka.Nebude teraz vychádzať celý život z domu ?
Treba si uvedomiť že táto skupina ľudí je niečo extra , nemyslím v zmysle výnimočnosti, ale svojím vyčlenením sa z bežnej populácie. Ich činy a správanie nie je normálne, dennodenne excesy, škandály, drogy, alkohol. Angelina je čistá ako lalia, sprostučká,naivná .... Brad tiež nebude mozgový trust zrovna.
To čo urobila sa stale zrejme v "umeleckých " kruhoch rovnako populárne ako adoptovanie detí z kene a ugady a laosu a podobne.
Počítam,že ďalšia krava ,ktorá sa nechá preventíávne vykuchať
bude Madona a podobne sliepky. Bohužial tieto "ikony" ženskosti
deformujú myslenie normálnych slušných, rozumných a krásnycvh žien v bežnej populácii . Z medicínskeho hľadiska je to čo spravila úplná sprostosť,pretože psychické následky takéhoto devastujúceho zákroku na žene sú obrovské .

289781

16.5.2013 22:16

RE: a čo psychika

Helena Sasová 82.?.?.?

Reakce na 289781

To je hezky napsaný. Denně riskujeme život, jen jakmile sedneme do auta. Jen si myslým, že její psychika neutrpěla. Má vylepšená prsa, píše se o ní jako ohrdince a to, myslím, chtěla.

289847

17.5.2013 0:12

loutka?

slak 77.?.?.?

Reakce na 289847

Dávno je loutkou a asi ne jenom filmového a průmyslu počítačových her. Pravdu díc, mne zaujalo v pravdě umělecké ztvárnění k počítačové hře (to neberu a matlám reál) a na rozdíl i když tací všichni samozřejmě nejsou bych na ni ani v tom idealizovaném ztvárnění nevlez, natož na repliku neinvalidky. Mám chutě a možnosti na prciny vstupující do nepoznaných citů a vašní a na mne ač v 51 je vyžilá. Cit je preferencí, ale potom jsem zvyklý na nevychovanou divočinu, ale nic proti přírodě. Znovu mne překvapují a rajsky a za to jím děkuji. K tomu riskování, za to bych i rodil, ale mám to biologicky zapovězené. [mrknutí jedním okem] Její život bych nebral a asi by brzo okolo mne plakali, ale to beru jako nestandartní postoj svým přístupem [oči v sloup] [mrknutí jedním okem] Jsou i drogou a chrań bůch blbce mi je hanět a vlastně i dotyčnou exploatovanou kterou beru jako svým spůsobem postiženou mnoha faktory života, jako každý tvor.

289855

16.5.2013 9:49

Ke všem problémům tohoto veskrze zhovadilého světa,kterých není dost,přibyl další "KOZY Angel. Jolie"!!!

Emil Robot 90.?.?.?

Je to trapný,typický Holýúdský zástupný problém...Ať si s nima dělá,co uzná za vhodné,stejně je měla jak "honící pes uši".Ve světě,kde lidi chcípají na to,že se nemůžou napít čisté vody,natož jí denně spotřebovat 360 l na jednoho,jak v USA,mě osud nějaké rozmazlené fifleny nechává naprosto klidným.
Včera se to řešilo na veřejnoprávní "katolické" žumpě ČT ve zprávách skoro půl hodiny,tolik času se nevěnuje ani všem zrovna probíhajícím válkám dohromady za týden.
"Co není na CNN,se vlastně nestalo".
Buďte klidní a žijte své životy dál,bez ohledu na množství plastických operací kohokoli
z těchto zbytečných a sebestředných,afektovaných,živoucích cetek...i když ji chápu v určitých obavách vyplývajících z její genetické výbavy,daleko míň mám pochopení u těch "devatenáctek",které si za velký prachy,a za cenu rizik a bolesti nechají namontovat do těla cizí předměty z materiálu pochybné kvality,kvůli zvednutí sebevědomí.....Šou mast gou !!!!A voto tu de.
[vyplazený jazyk]

289783

16.5.2013 10:55

RE: Ke všem problémům tohoto veskrze zhovadilého světa,kterých není dost,přibyl další

ROMAN1 roman (tečka) slama (zavináč) mail2me (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 289783

Pravda, pravda. Ale jenom to, že takový televizní KANÁL, jako je TV-NOVA, této "senzační" zprávě předevčírem věnoval hned celou první třetinu vysílacího času (svého hlavního večerního zpravodajství), by mělo všem aspoň trochu soudným divákům zasvítit jako velké varovné červené světlo! Vysílací čas je drahý a NOVA (potažmo její vlastníci) nevychvaluje/neobhajuje tak dlouho a nákladně něco jenom tak. Zvláště když se ví, co a koho taková NOVA vlastně představuje. [mrknutí jedním okem]

289791

16.5.2013 21:10

RE: Ke všem problémům tohoto veskrze zhovadilého světa,kterých není dost,přibyl další

josefkkk 217.?.?.?

Reakce na 289791

Mate docela prevdu, v televiznich stanicich jako je nemecka ZDF nebo ARD se ve svych zpravach nezminily o tomto ani slovem.

289843

16.5.2013 9:52

a čo psychika

lcc 195.?.?.?

Je treba si uvedomiť následky takéhoto zákroku na psychiku ženy.
Každá žena vníma svoju ženskosť ,svoju krásu,každá ,či si prizná alebo nie sa chce páčiť,je to normálne.Na jednej strane Angelina vyhodí majland na makeupy a kozmetiku, na druhej strane sa nechá pripraviť o veškeré znaky ženskosti. U nej sa baviť o psychike pravdepodobne nemá význam , je to človek odtrhnutý od reality a žijúci vo virtuálnom svete výnimočnosti.Ale čo normálne,bežné ženy a manželky,matky čítajúce teraz chválospevy na jej hrdinstvo ? Už to,že to niekto číta je smutné ,ale sme bohužial zaplavovaný detailami zo života celebrít, vieme koľko majú orgazmov za deň, že majú v doma 10 spální a 15 kúpeľní a 6 detí ,každé z iného kontinentu, 5 psov a rovnaký počit mačiek.
Sprostosti ,sprostosti ,sprostosti. Celý bulvár je jedna veľká žumpa . Angeliny mi je ľúto, to čo urobila je smutné,postráda akúkoľvek súdnosť a rozum. Nech je tento čin výstrahou pre naše normálne ženy. Poznám ženy,ktoré prišli o prsník alebo oba, znášajú to veľmi ťažko tak ony samé,ako aj celá rodina,manžel.
Často končia na psychofarmakách a priznávajú,že im to zničilo život.

289784

16.5.2013 9:57

Takováto slépka není morální autoritou

F&T 78.?.?.?

Takováto slépka není morální autoritou. Může si udělat se svým tělem co se jí zlíbí. Ale to pro ostatní vůbec nic neznamená, není to příklad hodný následování.

Horší jsou presstitutky, kteří proženou takový příběh tiskem a tím se snaží ovlivnit tisíce lidí.

Třeba ta kampaň proti rakovině s prodáváním sluníček vypadá na první pohled skvěle. Ale na ten druhý se jedná jen a jen o další peníze pro chemoterapii, jejíž výsledky jsou naprosto sporné a pacienti se dožívají méně než kdyby se s touto vymožeností moderního průmyslu nikdy nesetkali. Někdo z toho má zlatý důl, profitovat na nemoci a smrti druhých lidí a ještě to podsouvat za lék.

289785

16.5.2013 10:48

..

ltokar.sk 85.?.?.?

Predne je potreba zduraznit, ze Angelina si nenechala uriznout prsa, ale vyjmout mlecne zlazy , ktere jsou uvnitr a prazdnou cast si necha vyplnit silikonem. Tedy prsa mit bude. Ale v podstate silikonove.

Clanek vse potrebne rekl, ale ja chci dodat jinou vec. Angelina se boji rakovine prsu .. jenomze prave to, co udelala ji zvetsi pravdepodobnost, ze onemocni. Zasah do zdraveho lidskeho tela casto vede k nemocem. A silikon uvnitr prsu ... vime jak to s nim je.

Tahle zena se mozna 50let nedozije .. zabije se jeste predtim. Drogy a alkohol. A ten uzasnej typek Bradd Pitt ji do par let nejpozdeji opusti. Tipuju mene nez 2 roky.

289787

16.5.2013 10:49

Angelina

Libcin 82.?.?.?

Je především pěšákem NWO. Všimli jste si její angažovanosti v současných i minulých válečných konfliktech? Viz. film z Bosny?

289788

16.5.2013 10:49

ženy stejně jako slepice

Adam... 79.?.?.?

Mají hlavu jenom aby se nezkazilo maso a vydrželo déle čerstvé.To ostatní je tam pro nás muže pro naše uspokojení.
Jinak mě dnes pobavil článek o Národě zlodějů(musím ho sem dát) :
http://zpravy.idnes.cz/kradez-diamantu-za-200-milionu-dif-/krimi.aspx?c=A130515_121914_krimi_klm

289789

16.5.2013 10:51

a kdo je soudce?

valda 212.?.?.?

Jsem praktikujici veterinar .Zadna farmaceuticka firma mne netlaci delat zakroky po odstraneni MZ(u fen)u kterych 50% nalezu je zhoubnych.je to mozna z jineho soudku ale nesouhlasim ani s p.Stworou ani s tou druhou,podivnou osobou...Nevim zda operacni zakrok,jednorazovy, je pro farm.firmy prinosnejsi nez chemoterapie,ozarovani...Nejak se do tech konsúpiracnich teorii Zvedavec zapleta cim dal vic.Uz i soukrome rozhodnuti herecky,podle mne zodpovedne rozhodnuti(nevim zda ma deti nebo chce mit.To snad neni ani dulezity pro tehotenstvi a vyvoj)se propira jako spiknuti proti zenam.Moralizujete?A hamba vas nekdy nefackuje?

289790

16.5.2013 12:26

RE: a kdo je soudce?

lcc 195.?.?.?

Reakce na 289790

Je dobre,že ste len veterinár. Inak počítam,že tie mastektomie u feniek je dobrý biznis .Inak by ste to nerobil .

289799

16.5.2013 18:58

RE: a kdo je soudce?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 289799

Logika rezateho hrnce,ze?[smích])

289820

16.5.2013 14:49

RE: a kdo je soudce?

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 289790

Pokud jste veterinář, měl byste mít odpovídající vzdělání. Podle způsobu vyjadřování a spousty gramatických chyb se mi to ale nezdá.

289808

16.5.2013 19:00

RE: a kdo je soudce?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 289808

Vite kolik cizincu vs tady pracuje?A tohle je reakce na muj nazor,utok na gramatiku??Klaun.

289821

17.5.2013 0:13

RE: a kdo je soudce?

Унексист 62.?.?.?

Reakce na 289821

Aky utok na gramatiku? Vsak Vy sa clovece po druhy krat ani nedokazete rovnako podpisat. Tak co tu nacvicujete sakra? Komu tie svoje dristy chcete pchat do hlavy?

--peptalkin--

289856

16.5.2013 15:08

RE: a kdo je soudce?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 289790

Uvažuju, jaké zákroky po odstranění mléčné žlázy máte na mysli. Nějak mě nic nenapadá...

Já jsem praktikující psí holička a chovatelka psů. Veterináři v mém okolí tvrdí, že nejlepší prevence rakoviny mléčné žlázy je kastrace, tedy odstranění vaječníků jako zdroje hormonů, které působí pravidelné změny na mléčné žláze v rámci pohlavního cyklu.

Odoperovat zdravou tkáň je rozhodně finančně přínosnější než tutéž tkáň nechat být. Na té se chemoterapie ani ozařování nedělá. Vrabec v hrsti neboli zaplacená operace hned nebo holub s chemoterapií na časově vzdálené střeše?

Nejsem nepřejícná, přeju druhovi této dosud neprovdané šestinásobné matky, aby si ještě někdy v životě polaskal krásná, zdravá, přírodní ženská ňadra. Třebas patřící ženě, která je neznámá, ne slavná, ale normální.

Že by chtěl do smrti hladit jen silikon pod zjizvenou kůží, to silně pochybuju.

289810

16.5.2013 19:17

RE: a kdo je soudce?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 289810

Vite kolik stoji chemoterapie pokud by jste ji mela hradit plne?Zeptam se jinak.Proc chovate psy,proc nenechate je volne behat a mnozit se?Proc je strihate (asi tezko presvedcujete zakaznika aby nechal narust srst jak si to preje priroda).Opakuju,jsem praktikujici lekar a ridim se provedenyma studia a vlastni zkusenosti.Studia ,i starsi,tvrdi ze odstraneni vajecniku pred nebo po prvnim harani minimalizuje zh.nadory temer k nule.
Vy neznate fakta,nemate lekarskou zkusenost a jediny co chapete-financni zisk.Chovatel si muze vybrat a to je podstatny.Nikdo nic nevnucuje a nestrasi.
Sestinasobna matka?To snad je dulezitejsi aby jejich mama byla zdrava a delsi dobu na tomto nejistem svete,nez jen laskani nader od jejiho druha?nakonec je to jejich rozhodnuti.Nejak ta vase prirozenost je moc prizemni.treba se pletu.

289826

16.5.2013 23:16

RE: a kdo je soudce?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 289826

S tím odstraněním vaječníků jako cestou minimalizace nádorů se shodneme - za třicet let své pejskařské praxe jsem viděla těch nádorů dost na to, abych majiteli nechovné feny vřele doporučila kastraci. Neznám starou fenu bez nádorů mléčné žlázy, proto raději problém preventivně řešit u mladého, zdravého zvířete, než u starého a slabého. Jenže lidi nejsou psi.

Zkušenost s nemocí nemusí mít člověk jen jako lékař, i nelékaři mohou mít kolem sebe dost nemocných a vědět dost o nemocích i léčbě. Nepodsouvejte mi, že koukám jen na peníze. Slovo chovatel neznamená hamižný podnikal s plodností zvířat.

Já jsem chtěla naopak poukázat na to, že u lidí lze lépe vydělat na operaci při preventivním odstranění dosud zdravých prsů než na dražší, ale pozdější chemoterapii menšího množství nemocných.

Dotyčná dáma by měla mít zájem zůstat co nejzdravější pro těch šest dětí, které si vzala na starost. Nechat si kvůli zdraví odoperovat mléčné žlázy, nechat si vložit do těla cizí tělesa kvůli kráse, způsobit si resekcí vaječníků náhlý přechod a k tomu všemu prodělat několik uspání - to mi nepřijde jako cesta ke zdraví, ale naopak jako hazard se zdravím.

A až jí ten fešák, co si ji ani po šesti dětech a osmi letech soužití ještě nevzal, uteče za jinou, ať se ta zodpovědná silikonová holka nediví.

Zrcadlo nebo internet jí klidně můžou říkat, že je na světě nejkrásnější, ale ona už bude mezitím předělaná na bezpohlavní bytost. Na děloze by časem byly myomy, tak by to s těmi vaječníky měla nechat vybrat zgruntu jedním vrzem...

A radovat se, že přece pochva jí zůstala, takže sexu je schopna. Je ovšem otázka, jestli ještě bude někdo schopný sexu s ní.

Už jsme si zvykli na nežensky vyhublé krasavice, na krasavice s vaky silikonu na malých prsech, teď si zvykejme na vaky silikonu na hrudnících bez prsní tkáně.

Pokrok nezastavíš.

289854

16.5.2013 11:04

Angelina

calimero 147.?.?.?

je miesanec ktoviecoho s ktoviecim z rozvratenej hereckej rodiny.

Sama je prvotriedny zhyralec a zasluzily pesiak NWO, netreba sa preto u nej divit vobec nicomu.

289792

16.5.2013 11:12

Za chvíli si lidi budou řezat hlavy,

Andrew Siddur 77.?.?.?

protože je toho na nich moc, a doktoři jim řeknou, že by se z toho akorát zbláznili.

"Fik!" na nějaké prominentní klinice, zprávy do světových médií o tom, jak se teď lidi začnou starat o svojí hlavu a třeba si ji taky nechají odstranit.

Doktor Pomahač vytvoří hlavu z papundeklu a místo mozku implantuje čip z Izraele. V mnoha případech ani nebude poznat, že máte čip mízto mozku, vemte si takové pražské radní.

*

Za chvíli se lidi budou pod tlakem doktorů zabíjet, aby je v nevhodné chvíli nedostihla ta strašná cizí smrt. To radši odejít ve vhodné chvíli a s 'přivlastněnou' smrtí, že.

289793

16.5.2013 11:15

nedůvěřujte mafii v bílých pláštích

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Víra v doktory je děsivá. Copak lidi nevidí co jsou doktoři zač? Verbež jako právníci, ještě horší, protože právníci vás sice oradou, ale doktoři vás pro peníze klidně zmrzačí. Lidi by se měli začít o své zdraví starat sami, protože kdo jde dneska k doktorovi, velmi si zahrává.

289794

16.5.2013 11:55

Bulvar...

mkadlec 62.?.?.?

bulvar, bulvar. Uz i tady?

289796

16.5.2013 12:01

oběť

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

IMHO, A.J. neni tak obeti sve naivity ci hlouposti, ale Satana, kteremu se mnoho tzv. hvezd upsalo. Slouzi, co to da.

V normalni spolecnosti by ji doktor nejprve poslal na pohovor k psychologovi nebo psychiatrovi.

289797

16.5.2013 12:10

jatra?

JirkaM 85.?.?.?

Před časem se objevila fáma, že Angelina má rakovinu jater. Měla kvůli tomu údajně jet do Turecka, což nedává moc smysl. Tohle odstranění prsou asi znamená, že ta fáma nebyla pravdivá.

289798

16.5.2013 12:48

konecne !?

steve 70.?.?.?

.. at se jde cela Angelina bodnout .., s kozama nebo bez koz. A hlavne at to nezfusuje a bodne se dobre .., o jednu hajtru mene - to mile potesi ..

289800

16.5.2013 13:10

Možná,

ibm 89.?.?.?

Reakce na 289800

že by se teď mělo využít reklamy této známé Bohem vyvolené celebrity, a v rámci toho na slovo vzatými odborníky židovské komunitě vysvětlit, že už dneska není "IN" "obřezat", ale "uřezat"... [velký smích]

289803

16.5.2013 13:32

útok proti mateřství

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Jsem zvědavý, kolik se teď najde mladých blbek, co si nechají vykuchat a zasilikonovat prsa, aniž by jim došlo, že nebudou moct kojit. Je to opravdu iluminátský čin. Jde o to zničit a zdiskreditovat mateřství všemi myslitelnými i nemyslitelnými způsoby. Dnešní filmové hvězdy jsou totiž hvězdami jen proto, že je vytvořili a podporují illumináti. Jakmile přestanou plnit illuminátské zadání, tak ve showbyznysu končí. (viz Heidi Klum, která si vzala černého Seala - zkuste hádat proč)

289806

16.5.2013 15:10

Na Osudu tento počin zdrbali také

F&T 78.?.?.?

http://www.osud.cz/jak-angelina-jolie-skocila-na-l...

289811

16.5.2013 16:42

RE: Na Osudu tento počin zdrbali také

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 289811

Když na to reaguje i Osud tak to nevěstí nic dobrého [velký smích] Ale vážně, každý rok jenom u nás onemocní rakovinou prsu 6000 žen a asi 1500 žen na to umře z toho je potřeba vycházet, ty ženy pak chybí svým rodinám. A vy se tu pohoršujete nad preventivním odstraněním kus flákoty, když to tak musím říct.

289815

16.5.2013 18:23

RE: Na Osudu tento počin zdrbali také

lcc 193.?.?.?

Reakce na 289815

Ano , umrú , ale z dôvodu väčšinou neskorej diagnostiky ,čo určite nie je prípad Angeliny . Neviem si predstaviť čo by ma donútilo nechať si odrezať v 38 rokoch semenníky len preto , že môj otec mal v 60 rokov rakovinu semenníka . Pritom nemám žiadny problém a som úplne zdravý .

289818

16.5.2013 15:31

Silentio

Osel 89.?.?.?

Myslím, ze kto sa neocitol pre podobnou fatálnou voľbou, mal by sa zdržať komentárov.

To je podobne, ako odsudzovanie "zradcov" ktorí zradili, lebo nevydržali mučenie -- pričom ľudia, ktorí ich odsudzujú sami ťažké mučenie nikdy nepodstúpili.

289812

16.5.2013 19:16

RE: Silentio

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 289812

Ta volba podla mna nebola fatalna, len ona ju tak interpretovala a s tou interpretaciou sa stotoznila, prijala ju ako nespochybnitelny fakt a podla toho sa rozhodla . Treba ju nechat tak, je to jej zivot , zvratena je publicita, ktora je tomuto jej pocinu venovana .

289825

17.5.2013 0:46

RE: Silentio

Osel 89.?.?.?

Reakce na 289825

No, to je ono!!! Presne!!! Zvratena je PUBLICITA, ktora je tomuto jej pocinu venovana!!!

289857

17.5.2013 11:47

RE: Silentio - coordinated corporate sellout of women,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 289857

Zda sa, ze ide naozaj o miliardovy mega biznis v ramci medi-farma priemyslu a toto je PR kampan, ktorej tvarou a vlajkovou lodou sa stala prave Angelina. Starostlivo vybranymi slovami " o sile zien, zodpovednosti, hrdinstve a rodine" sa utoci najmä na zensku psychiku, je to doslova obludna korporatna masineria, vydatne podporovana mainstreamovymi mediami, inak povedane jednoducho ide len o biznis.
Odporucam precitat:
http://www.infowars.com/angelina-jolie-part-of-a-clever-corporate-scheme-to-protect-billions-in-brca-gene-patents/

289884

17.5.2013 13:57

RE: Silentio - coordinated corporate sellout of women,

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 289884

Čas nakoupit akcie výrobců silikonu. [velký smích]
Později pak akcie právnických firem zabývající se souzením ohledně lékařských zákroků. Byznys je byznyz. [velký smích]

Angelině šlo hlavně přesně o tohle. I my se o ní bavíme, před týdnem jsme si na ní ani nevzpomněli. A navíc má nové silikozy.

289890

17.5.2013 14:25

RE: Silentio - coordinated corporate sellout of women,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 289890

No hlavne akcie fy "Myriad Genetics "(MYGN) zo Salt Like City, ktora testy Angeline robila a ma aj patent na testovnaie tychto 2 genov (BRCA1 BRCA2,), akcie tejto fy su najyssie za posledych 52 tyzdnov.
Hra sa o rozhodnutie Najvyssieho sudu, kde je zaloba obc. zdruzenia ACLU a Public Patent Foundation ( z r. 2009) prave proti patentovnaiu genov ,obzvlast ide o spominane 2 geny, ktore sa spajaju s moznym rizikom ochorenia prsnikov a vajecnikov. Okolo 20% ludskych genov je uz roznymi spolocnostami patentovanych a v lete by malo v tejto veci padnut rozhodnutie.
Takze PR kampan je spravne nacasovana.

http://recentr.com/2013/05/angelina-jolie-soll-der-industrie-milliardenprofite-und-brca-genpatente-sichern/

http://www.marketwatch.com/story/jolie-gives-star-power-to-stock-2013-05-14

289893

16.5.2013 18:27

:-)

lcc 193.?.?.?

No jedno je isté. Rakovinu mozgu dostať nemôže [smích]

289819

16.5.2013 19:07

Tak ma napadlo:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Tak ma napadlo:
čo tak zabiť dve muchy jednou ranou?

dať si vyrezať ovisnuté škaredé prsia / po niekoľkých pôrodoch a kojeniach/

a dať si spraviť krásne veľké 5-6 kozy stojáky silikóny. Platí poisťovňa.

Dať si zároveň odsrániť vaječníky a antikoncepcia zabezpečená. Frajeri sa budú hrnúť. Užiť si jeseň života.
platí poisťovňa.

289822

16.5.2013 19:12

Z Angeliny je masmediálna reklama.

Definitíva 87.?.?.?

Kto má z toho profit? Všetky významné masmédiá vlastnia finančné korporácie na čele s Rothschildom a spol. Všetky centrálne banky sú riadené FEDom, štáty nesmú tlačiť vlastné peniaze. Žijeme vo fašistickej korporátnej "demokracii", sme finančnými otrokmi, osobné slobody sa strácajú, najviac v USA. Typickým javom je rozvrat rodiny, konflikt spoločnosti a následne rozvrat celej spoločnosti. Demokracia je nástroj na uchopenie moci v štáte, priame voľby a referendum neexistujú.

Celé generácie sme cieľavedome klamaní, deti v škole sa učia sprostosti, idú do života neznalé morálky a s rozvráteným duchom, rodičia ich nevychovajú, lebo sami nemajú potrebné znalosti. VOSR, 1. a 2. sv. vojnu, vraždu Romanovcov, socializmus, kapitalizmus, demokraciu, "sociálny" diktátorský štát, otroctvo, sionizmus, rasizmus, humanita a množenie parazitov a asociálov za naše dane, ľudské práva pre zločincov, homosexuálny fenomén, oslovenie muž a žena zakázať, humanitárne bombardovanie Juhoslávie, Iraku, Líbie, celosvetová moc technokracie, Bilderberg, Rímsky klub, Vatikán, okrádanie más cez infláciu. NIČ Z TOHO NEVYMYSLELI SLOVANIA!

Sme tisíc rokov klamaní o dejinách Slovanov, Slovákov-Slovenov aj Moravanov a Čechov, vid. Tajné dejiny Slovenska, Oskar Cvengrosh www.cez-okno.net, genetické mapy na eupedia.com, . Mor ho Sama Chalúpku ešte hovorí o znalosti dejín Slovenov. Veľká Tartaria a Germáni, to sú tajomstvá. SME OTROCI KRESŤANSTVA A PEŇAZÍ.

Žijeme v tejto realite, niet z nej úniku, zmeniť ju však môžeme, pomaly ale dôsledne. Každý jedinec si musí uvedomiť, na čo má svoj rozum, musí analyzovať, poznávať, žiť zodpovedne voči sebe, svojim ďeťom, voči spoločnosti, musí rozoznať duchovné hodnoty od konzumu, reklamy, otroctva, podvodnej demokracie a kresťanstva.

Ako máme žiť?

1. Zdravo, nepodporujme farmaceutické korporácie. Lieky neliečia, ale hasia-tlmia príznaky, stávate sa závislákmi, stojí to obrovské peniaze.
Zdravý život je zdravá strava a pohyb od detstva, hlavne po 40tke, beh, plávanie, nie bicykel a šachy. Nesmiete stučnieť!

2. Zdravá strava ničí potravinovú moc korporácií. Čítajte zloženie potravín, konzumujte prírodné potraviny, mäso, ovocie, múka a jej produkty, mlieko, pivo, víno len od svojho vinára. Odmietnite náhražky a chémiu, možno 80 % potravín v supermarkete sú výrobky z odpadov, zamiešané, ochutené, navoňané, slúžia na vylákanie peňazí z vášho vrecka a škodia!

3. Odmietnite banky. Peniaze sú bezcenné a podvodné, investujte do pozemkov, kovov, kameňov, do svojej živnosti, fabriky, remesla, nehnuteľností. Nezadlžujte sa, nenechajte sa zotročiť. Akcie a štátne dlhopisy sú pyramídová hra vládcov sveta. Obchodujte cez barter, založte si komunitnú menu. Kto privatizuje zisky, ten okráda firmu. Baťa. Do hrobu si nič neodnesiete a už vôbec nikto vám tam nič nedá.

4. Odpojte sa od energetických monopolov, správajte sa racioná...Automaticky kráceno

289823

16.5.2013 19:15

Z Angeliny... 2.

Definitíva 87.?.?.?

4. Odpojte sa od energetických monopolov, správajte sa racionálne a skromne, obrovsky ušetríte.

5. Základom spoločnosti je rodina, odmietnite honbu za bezcennými peniazmi, vzdelajte sa, aby ste mohli vychovať vzdelané deti. Škola na to nemá! Venujte im viac času ako svojmu psovi.

6. Základ morálky je to, čo človek potrebuje k životu:

Vzduch, bez neho zomriete za 5 min, je zadarmo, zatiaľ.

Voda, bez nej prežijete niekoľko dní, vodu vlastnia západné monopoly a nie štát a občania, zatiaľ veľa nestojí.

Jedlo, bez neho žijete niekoľko týždňov, niečo stojí, ale hladom neumierame. Zdravá, tzv. Natur strava, nás stojí menej, ako všetky náhražky a chémia v supermarketoch, prírodná strava šetrí vaše peniaze a zdravie.

Oblečenie a bývanie, stoja viac, ale to nutné nestojí veľa.

Sociálny kontakt, rodina, priatelia, bez nich ste iba zviera.

Angelina je na opačnom póle morálneho hodnotového rebríčka, slúži na osprosťovanie a rozvrat rodiny.

Pán Stwora ospravedlňujem sa, ale rád by som upriamil Vašu pozornosť na problematiku morálky, rodiny, spoločnosti, vzdelanosti a poznania, staňte sa osvietencom ľudí, ktorým pomôžete poraziť parazitov a militantný totalitný režim. Zaujímavý je napr. pán Zelenka, libertariánstvo, Nigel Farage, Nidal Saleh, Andreas Klaus, Michael Morris, Chelemendik, Levašov... Ekonomická kríza neexistuje, existuje len kríza morálky. Baťa.
Všetky weby sú účelovo cenzurované a skutočná morálka a poznanie, vláda rozumu na nich chýba. Vaše informácie zo sveta sú vynikajúce, ale sú len začiatkom poznania o zmysle existencie človeka, o sile jedinca.

289824

16.5.2013 19:32

RE: Z Angeliny... 2.

slak 77.?.?.?

Reakce na 289824

Nedá mi to, velice ucelené a osvětlující, paráda. [smích]

289829

16.5.2013 19:21

Proti zákonům přírody?

G3 85.?.?.?

Víte, striktně vzato je proti zákonům přírody i léčení nemocí.

Podle mě je pravděpodobnost 87% dost velká, když jde o smrtelnou nemoc. Až by Jolie rakovinu dostala, mohlo by už na léčbu být pozdě a v každém případě by byla ta léčba o hodně nepříjemnější, než nynější amputace.

Jestli dala Jolie přednost zdraví před krásou, je to její soukromá věc. Kdyby to neudělala a rakovinu později dostala, možná byste psal pravý opak - proč si ta kráva nenechala uříznout prso včas, když to bylo jednodušší a levnější, proč čekala až na nemoc.

289827

16.5.2013 19:23

Léčba rakoviny je drahá => odřežte si z těla, co se dá

Andrew Siddur 77.?.?.?

Bude to ve vašem zájmu, a možná právě díky vašim uřezaným prsníkům nedopadneme jako Řecko.

Liga proti rakovině se přejmenuje na Ligu proti prsům, a bude to.

Aspoň takhle to 'poselství' té americké vymytiny směrem k našemu krachujícímu tatarstánu chápu já; především Heger a spol. z něj musí mít radost.

289828

16.5.2013 19:57

RE: Léčba rakoviny je drahá => odřežte si z těla, co se dá

dub 89.?.?.?

Reakce na 289828

no na druhou stranu musíte uznat, že tato diskuse je docela zajímavou sociologickou studií[smích]

289830

16.5.2013 20:05

RE: Léčba rakoviny je drahá => odřežte si z těla, co se dá

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 289830

Čin AJ sám o sobě nic neznamená, ba snad i má nějakou nechutnou logiku.

Vlastně co, ať si každý řeže prsa/varlata/ruce/nohy/hlavy u samé prdele.

Jen mě trochu děsí ta 'mienkotvorná' schopnost médií - v magazínu MF Dnes napíšou článek o tom, jak 'důchodci pěstujou konopí', a do pár dní má moje maminka doma pakl jakési směsi. Prsa ovšem zatím stále na svém místě, hmm... uvidíme.

289831

16.5.2013 20:31

RE: Léčba rakoviny je drahá => odřežte si z těla, co se dá

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 289831

Lekce 1: Ruka

289839

16.5.2013 20:17

po přečtení vašeho příspěvku vidím, že nejen krásné ženy jsou hloupé,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

ale taky bývalí hradní funkcionáři a jejich obdivovatelé. Angelina Jolie a i všichni ostatní smí pro svůj klid a své zdraví udělat vše, co považuje za správné. a protože je matka, chce se svými dětmi být co nejdéle. a vám i mně je po tom houby

289833

16.5.2013 20:22

Vaječníky ...

Magnus Maximus 90.?.?.?

Tak jsem ted zachytil, že tato tzv. celebrita se chystá na vyříznutí vaječníků. Co když jí lékaři řeknou že má 50% šanci na nádor mozku ? Nechá si ho vyříznout ?

289836

16.5.2013 21:44

Začnou si ženy preventivně řezat prsa a vaginy?

Helena Sasová 82.?.?.?

Osobně si nemyslím, že je Angelina obětí. Já se nemůžu zbavit dojmu, že je to záminka, jak si naopak prsa uchovat a hlavně jak si je zvedout a zvětšit. I když se v titulkách uvádí, že si je nechala "uříznout", píše se v textu, že si nechala odstranit pouze mléčné žlázy a byla jí tam vpravena silikonová výplň. Takže klasické vylepšení prsou hezky zabalené do prevence proti rakovině. Kromě toho se už dneska ví, že rakovina je z velké části záležitost psychosomatická, takže není divu, že když někdo soustavně šílí, aby nedostal rakovinu, tak ji pak dostane. Rakovinu může dostat kdokoliv a kdykoliv neboli bychom mohli preventivně své tělo vyměmit za voskovou figurínu.

289844

17.5.2013 12:37

byl bych opatrný

fist.of.heaven 213.?.?.?

podle všeho pitt a angelina mají napojení na elitu. svého času vít taky propagoval očkování, ale sám by si dal maximálně fyziologický roztok. takže jednak to nemusí být pravda. jednak jí možná už visí a tak si udělalal plastiku, ale chtěla se prodat jako chudinka. nehledě na to, že jí za tohle prohlášení (co se týče činu kdoví)právě někdo zaplatil. jedno jestli farmafirmy nebo někdo z nwo agendy pro degeneraci lidské rasy. angelina jolie nejkrásnější? taková feťačka, za peníze už jde dneska skoro vše, zvláště ve filmu a na fotkách. ve skutečnosti by jste se pravděpodobně zhrozil. její problém je také zejména to, že nemá vlastní děti a prsa nepoužívá. stejně jako mnoho jiných, které nevyužívají ani vagíny a většina žen je v dnešní době bez "vnitřku". je to degenerace za kterou stojí zejména to, že nemají děti nebo málo. dříve ženy rodily po většinu života a neměly takové problémy. protože tyto orgány prostě používaly. dnešním ženám už spíše zahnívají...ale takhle je to dnes se vším. lidé žijí především virtuálně, nepoužívají skoro tělo a tak zdravotně a fyzicky velmi degenerují. potom mají špatný metabolismus a vymýšlejí si stále radikálnější diety, které pramení z toho, že nejsou schopni nic strávit. a díky tomu nemají energii, nemohou pak žít aktivně a metabolismus je přiškrcený. je to kruh...

289885

17.5.2013 13:07

Když vidím, jak letí pojištění okamžitě nahoru,

Ic1 89.?.?.?

tak člověk musí skoro obdivovat tyto reklamní vytahané americké lesbické hajtry a jejich rozkošné rozčilené buzíky, kteří tvoří samozřejmě jen finanční loutky pojišťovacím a chirurgickým firmám, pracujícím v tomto oboru. Nakonec si to těsně před operací baba celé tajně rozmyslí, a ostatní, normální se budou jen muset smát těm bláznům, co na to zase naletěli....

289886

17.5.2013 17:10

Kde jste přišel na "řezání vaginy"?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

V této problematice není ani zmínka o odoperování pochvy - máme i český název...

Vaječníky produkují hormony, které mají vliv na mléčnou žlázu, oba orgány mohou být postiženy rakovinou, preventivní odoperování se ještě jakžtakž dá pochopit.

Děloha jako další část ženského rozmnožovacího ústrojí ve starším věku trpí na nezhoubné nádory - myomy, takže často taky přijde skalpel a fik, zlobící orgán musí pryč. Často šel i s vaječníky podle hesla "nepotřebujete je, když nemáte dělohu" - a náhlý přechod dělal ženě paseku tělesně i duševně.

Ale nikde ani zmínka, že by ženám byla odstraněna pochva. Pane Stworo, jste poněkud vedle, trošku si doplňte informace.

289905

18.5.2013 9:03

Asi ne

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Žít jako žena a zemřít jako žena. Žít jako muž a zemřít jako muž.
Človek se rodí v dokonalé formě božího obrazu a jakýkoliv zásah očkováním počínaje a chirurgickýcm "vylepšováním" a umělým plozením konče je porušování přírodních zákonů, které se vymstí.
Nemyslím si, že se slavnu herečkou je to tak horké. Spíš mi příjde, že je nezbytně nutné zastřít a odsunout do pozadí daleko podstatnější události. Nebo jsou snad brutální policejní represe lidí demonstrujících za klasickou rodinu v pořádku? Komu vadí funkční rodiny? Distributorům drog? Finančním supům?
Nebo všem mocným, kterým se nedaří nahnat všechny do matrixu, protože ještě nezemřala láska?

289940

20.5.2013 16:07

Pologramotný pisálek socialistického časopisu Voják Petr Hájek rozumí všemu. Však má za sebou také kus

Mejla 83.?.?.?

poctivé práce, jejíž výsledky přinesly mnoha lidem jistě blahobyt. Logika Stwory a Hájka je asi taková, že jako horník mám např. 80 % pravděpodobnost, že se mi za 20 let práce pod zemí nic nestane a proto neudělám žádný preventivní krok, např. zajištění rodiny nebo uzavření pojistění. U rakoviny tlustého střeva je dědičnost rovněž zásadní, podobně jako u rakoviny prsu, jenže u rakoviny prsu je rychlost jejího vzniku a vývoje o řád vyšší. Pak nezbývá, než volit menší ze dvou zel.

290049

20.5.2013 22:58

Hodne zavadejici clanek

Girili 178.?.?.?

Vladimire, nezlobte se na me, ale tento Vas clanek je vic nez zavadejici.

U Angeliny Jolie, pokud vim, neslo o zadny rozmar z jednoduchosti a neznalosti, ale o zakrok na zaklade geneticky diagnostikovane predispozice. Nektere varianty genu BRCA1 totiz skutecne znamenaji temer 90% pravdepodobnost vyskytu rakoviny prsu a 60% pravdepodobnost rakoviny vajecniku. K tomu se muze pridruzit i mutace genu BRCA2. To je pravdepodobnost temer hranicici s jistotou. Dalsi jistota, ktera se k teto geneticke poruse vaze, je ta, ze rakovina v tomto pripade prichazi nejenom vyrazne casteji, ale take vyrazne v nizsim veku nez u bezne populace. A budte si jist, ze neni mozne ji spolechlive podchytit dostupnymi diagnostickymi metodami, byt jsou pouzivany casto a dusledne. Mamograficka vysetreni nejsou bez rizika - jde vlastne o RTG zareni, pohmatova vysetreni nemusi zachytit nic nebo pozde.

V tomto konkretnim pripade zcela chapu Angelinu, ze zvolila preventivni mene invazivni zakrok pred temer jistotou onemocneni s mnohem invazivnejsi a nejistou lecbou v budoucnu.

Koneckoncu milovnici Angelininy krasy jiste nebudou o nic ochuzeni. Budte si jist, ze na Angeline je te prirozenosti uz tak jako safranu, je na ni vylepseno, vysilikonovano a vykolagenovano temer vse. Ted bude mit navic vylepsena i prsa. O tom, ze ma prostredky na to, aby mela ablaci a naslednou plastickou upravu provedenou skutecne profesionalne, snad nikdo z nas nemusi pochybovat.

290060

20.5.2013 23:29

RE: Hodne zavadejici clanek

petesv 2.?.?.?

Reakce na 290060

Nemudruj. Hele. Ženská po 40 patří zabít.
Jsem se zmýlil v diagnose?

290061

21.5.2013 12:50

RE: Hodne zavadejici clanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 290060

Ještě, že máte tu statistku dodanou od farmaprůmyslu - lékaři mají problémy i s jednoduchou trojčlenkou...

Osud těch implantátů (viz poslední odstavec) Vás poučí o pravděpodobnosti manifestace jejich rejekce - na toto statické údaje by nebyly?

Velmi mě zajímá Vaše profese ve spojení s Vaší odbornou (i neodbornou) praxí.

290073

21.5.2013 16:33

RE: Hodne zavadejici clanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 290073

Me skutecne muzete tezko obvinovat, ze jdu farmaprumyslu na ruku, ale ven to cert.

Zda bude, ci nebude mit Angelina silikonove implantaty, o tom nevim zhola nic. Ale byla by dost hloupa, kdyby si v jejim pripade nechala implantovat zrovna silikon, kdyz si financne jiste muze dovolit jine - bezpecnejsi, nahrady (napr. vlastni tuk). Nedelejme si vsak iluze, ze by nikdy ve svem tele zadny silikon nemela - tolik zminka k jejimu vysilikonovanemu telu.

Moje profese je v teto diskuzi naprosto irelevantni.

290079

21.5.2013 17:26

RE: Hodne zavadejici clanek

petesv 2.?.?.?

Reakce na 290079

No, ale moje diagnose sedí, tak voč Vám jde?

290081

Tuto stránku navštívilo 9 351