Diskuze k článku

Byl Stalin horší nebo lepší než Truman a Roosevelt?

Příspěvků 107

31.3.2013 4:42

oskliva cisla

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Dohmatl jsem se na Jihoafricke lince skutecneho cisla zavrazdenych boer zen a deti Lordem Kitchenerem a Churchllem je to 38 000 totalnich civilistu.
Paklize dnes jdeme po ulicich centralnich Drazdan prochazime se na povrchu nejvetsiho hromadneho hrobu na svete. Uvadite cislo 250 000 zavrazdenych. Mirova populace Drazdan byla 680 000-720 000 v den naletu bylo na vic v Drazdanech desetitisice ranenych Nemeckych vojaku a populace se zvysila o million uprchliku pred Rudou armadou. Po takovem hroznem nesmyslnem naletu lsou 25%- 35% ztraty na zivotech.
David Irwing ve sve knize o Norimberskych soudech uvadi o diplomaticke dohode mezi Nemci a Brity. Ve nebombardujte Oxford a my nebudeme bombardovat Drazdany.Je faktem ze Hitler a Goering dodrzeli sve slovo

287369

1.4.2013 9:20

RE: oskliva cisla

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 287369

V jednom neni zadny rozdil,Stalin,nechal si rikat KOBA,se jmenoval spravne DZUGASVILLI,coz znacilo zidovsky chlapec,Roosvelt,jinak Rosenfelt,zidovska rodina jez bohatla na pna obchodu s otroky,80% vsech kapitanu lodi bylo zidovskych,New Jersy pristav se puvodne nazyval zidovskym pristavem,kam prijizdeli lodi se "zbozim",Churchil je rovnez zidovskeho pvodu,dle zakonu zidovstva po matce, ale,Truman je eso,tense nechal koupit a jedenact minut po vyhlaseni statu Israel,Israelci-zidy,tento podvod uznal a dodnes tece krev,ale 2 miliony odFeinberga staly za to,vrazdeni pokracuje a navic rabbin vyhrozuje ze znici vsechny staty Evropy, Israel ma vice nez 200 atomovych bomb.
Israel nikdy nepodepsal zadne resoluce UN i kdyz to byli tri zide ,jez udelali ustavu Spojenych Narodu,Hiss, Zorin, Molotov.
Nakonec ,dnesni presidestvi mnoha krestanskych statu mluvi samo za sebe,vsicni svobodni zednari,nas president Vaclav Havel a jini.
*European Jewish Fund - Events
www.europeanjewishfund.org/index.php?/news/en_news_stories
The European Jewish Fund Mourns the Passing of Vaclav Havel. The European Jewish Fund (EJF) mourns the passing of former Czech Republic president Vaclav Havel. ...... Former PM adviser looking at ways of saving European Jewry ...
----------------
cityguideny.com/viewcolumn.cfm?colid=82084
1 Mar 2013 ... The series will run for 13 Sundays, January 6 through March 31; ... Larry Lederman, landscape photographer and member of NYBG's Board of Advisors, has spent ... Havell and other artists in the exhibition such as Thomas Cole, ... Jewish holidays, and Jewish values in a warm, informal communal setting.

Z 520 vysokych "rudych" komisaru bylo vic jak 445 zidu, u ostatnich se nedalo zjistit puvod,ale,popravci ceta ruskeho cara bylo slozena jen a jen z rad zidu.Zidovske zlociny neexistuji,nebot je to vzdy odplata,co svet svetem bude.Sibirska magistrala stala miliony krestanu zivot,koncentracni tabory Gulag zavedl Naftaly,nejvetsim vrahem byl Beria,vsichni premierove Israelu byli puvodem terroristi, mnozi prisli z Ruska.

287447

1.4.2013 11:04

RE: oskliva cisla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 287447

Rudolf Vrba napsal zatím šest článků s názvem: Zkáza Slovanů, ve kterých cituje dobový tisk. Na příklad "Pester Lloyd": Kdy a odkud přijde pomoc Rusku? Židovský car Bronstein má u sebe Číňany, kteří tvoří trojí kordon kolem něho,aby se k němu nikdo neprodral. Chráněn tělesnou stráží několika tisíc Číňanů, vraždí tento židovský zlosyn hladem přes 43 milionů ruských lidí.

Zdroj:Zkáza Slovanů(2) V Dalších článcích např.: Zkáza Slovanů (6) cituje žida Hessena:Inteligence Ruska je povražděna. Zbývá tu jen lid nevědomý a nevzdělaný.-Tohoto lidu však se může zmocnit vůdce odvážný,který strhne za sebou celé Rusko. Pakli se tak stane,bude celé Rusko rázem v jednom ohni. Pak běda bolševikům. Pomoc ta nejde.Jsem pevně přesvědčen,že v Rusku nastane reakce.- tato reakce zachvátí nejen Rusko,ale i celou ostatní Evropu. Bylo by proto záhodno, kdyby dohodové velmoci poslaly pomoc Rusku a vysvobodily ho ze jha Lenina a Trockého. Tento čin by byl v zájmu všech socialistů v ostatních zemích Evropy. "Tolik napsal žid Hessen."

Naproti tomu hlásají jiní znalci Ruska v témž listu,že vojenská moc Lenina a Trockého poslední dobou tak zmohutněla,že na zdolání bolševické vlády není dnes ani pomyšlení.....Již dnes můžeme říci,že čím déle bude vláda bolševiků židů v Rusku trvati,tím více lidských životů padne těmto vrahům za oběť. Již dnes můžeme říci,že Rusko bude míti o 30 milionů lidí méně než při vypuknutí světové války. Nejen vraždy,které jdou do milionů, ale hlavně hlad ničí tu miliony ruského lidu.

Takže v článcích Zkáza Slovanů máme citace z dobového tisku,které mimo jiné psali lidé ze západních zemí a také samotní židé.

287452

1.4.2013 13:34

RE: oskliva cisla

pietroo 178.?.?.?

Reakce na 287447

Podle Stalinovy vnučky nebyl Stalinův otec Vissarion: "Byl Vissarion pravým Stalinovým otcem? Různí autoři přisuzovali toto otcovství postupně prelátovi, u kterého Stalinova matka nějaký čas pracovala, gruzínskému aristokratovi, jemuž prala prádlo, slavnému ruskému cestovateli Převalskému, který jednou zavítal do Gori a byl podle některých pozorovatelů Stalinovi překvapivě podobný. Podle Stalinovy vnučky byl nejpravděpodobnějším Stalinovým otcem hrabě Egnatašvili. Stalinova matka v jeho rodině uklízela a byla také kojnou hraběcího syna, protože jeho nemocná matka ho kojit nemohla. V každém případě hraběcí rodina mladého Stalina vždy přijímala a podporovala, a když vážně onemocněl, svěřila péči o něho ve městě Rustavi jisté Sofiko. Potomci hraběte nemají žádné pochybnosti: Stalin je dítě z jejich rodiny a jen díky jí mohl začít studovat v církevní škole v Gori a pak v semináři v Tbilisi. Stalin věděl, kdo je jeho pravým otcem, ale uznával Vissarionovo otcovství, aby chránil čest své matky. Alespoň tak to tvrdí Naděžda Stalinová....Podle této Stalinovy vnučky, která se setkala s rodinou Egnatašviliovou, je věc naprosto jasná. Stalin nemohl být Vissarionovým synem. Nemohla pochopit, jak mohou velcí západní historici sdílet názor, že Stalin byl synem ševce Vissariona. Vissarion byl alkoholik a zemřel 1909 při hospodské rvačce. Stalinovi nebyl ještě pět let, když Vissarion od rodiny odešel." (Lilly Marcou: "Stalin, soukromý život" S.12-13.)

287455

3.4.2013 10:38

RE: oskliva cisla

vaclaus 188.?.?.?

Reakce na 287369

To co se nyni tvrdi o Stalinovi, pochazi z huby nejodpornejsiho a nejkrvavejsiho "stalinisty", Nikity Sergejevice Chrusceva". Chruscev, malo vyznanmny, ale vsemi mastmi mazany stranicky funkcionar, zorganizoval v cervnu r. 1953, podporovan marsalem Zukovem puc. Behem puce byl zavrazden Berija, ministr vnitra a druhy muz ve state (byl obvinen ze spionstvi ve prospech Velke Britanie). Postupne byli od moci odstraneni vsichni vyznamni cinitele z nejblizsiho okoli Stalina - Malenkov, Molotov, Mikojan a dalsi. Byla opet nastolena vedouci uloha strany (mezi lety 1941 a 1953 KSSS nemela zady primy vliv na chod statu, odpovidala za propagandu a castecne za kadrovou politiku). Vrcholem teto politiky byl Chruscevuv projev na 20. sjezdu v r. 1956. Podrobneji je mozno se informovat o mnohem spojenem se Stalinem zde: http://malchish.org/lib/Stalin/Jupel.htm. Je to rusky. Jurij Zukov je vyznamny rusky historik, ktery se dlouha leta zabyva problematikou Stalina a jeho doby. Patri k tem nejobjektivnejsim.

287559

4.4.2013 2:25

RE: oskliva cisla

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 287559

Paklize nekdo dokaze a lepe receno ma odvahu napsat tyto slove mel by si zabalit kufry a emigrovat do Stalinova mesta narozeni a denne zboznovat jeho hrob. Za tech 40-60 millionu zavrazdenych Sovetskych obcanu bylo velmi malo techto masovych vrahu popraveno za genocidu proti lidskosti.Beriju bych Ja sam popravil velmi pomalu za ta vsechna zverstva ktera napachal. Ten lotr Chruscev ktery byl plne zodpoveny s Kaganovicem za vrazdu 6-8 millionu Ukrajincu hladem by zasluhoval to same. Bohuzel to neni pouze vina Stalina, Beriji,Kaganovice Lenina, Dzerdinskeho. Cela ta socialistickakommunisticka filosofieje zodpovedna za tyto zverstva. Marx, Engels a vsjcni ti kteri tuto vrazednou filosofii podporuji a uvadeji do praxe. On vlastne Adolf Hitler byl take socialista. N socialistische DAP Pokud si pamatuji byl Chruscev vitan na podiu UN jako hrdina. To je k smichu a rovnez Vam to rika co za verbez pracovala a pracuje v UN.

287609

4.4.2013 9:38

RE: oskliva cisla

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 287609

Hitler nebyl žádný socialista,byl produktem a pohúnkem korporací a bank.Házet do jednoho pytle Hitlera a tzv.socialisty a komunisty může jen opravdový pologramota,který nezná teorii a jen velice bídně praxi,od hlavy k patě promaštěný tou dnešní pravičáckou propagandou,která má vytvořit vhodné prostředí pro nástup neo-cons korporátního fašismu.
Lindsaji zavináči,běžte za roh a dejte si pár facek!!

287619

5.4.2013 4:46

RE: oskliva cisla

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 287619

pane Emile prosim Vas podivejte se co znamena NSDAP Nationalistishe SocialistischeDAP Narodne socialisticka Nemecka precovni strana. Paklize chcete popirai co jsem napsal tak bezte znova do skoly a poucte o tom co jsem napsal. Doufam ze se mi nebudete snazit povidat za Nitscke nebyl socialista. Jaka grazlovina ze za temi jmeny to uz je konecne jedno. Plati to same o socialistech a komunistech. Rozdil mezi Socialistou a komunistou a narodnim socialistou je ten ze komunista a narodni socialista chce dokazat sve cile nejrychleji jak muze a tak proto vladne se samopalem a tajnou policii.Socialista je o trochu vic vzdelany nema prilis rad reky krve a pouziva vladni legislaci zakony trva mu to ponekud dele ale vysledek je doslova ten samy Zotroceni naroda. Neverite? Zamyslete se nad tim ja se na to dival a premyslel o tom mnoho let a uz nechci menit ma presvedceni

287648

5.4.2013 11:15

RE: oskliva cisla

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 287648

ac s vasim prispevkem do posledniho pismene souhlasim,je treba se podivat na vec i z pohledu soudruhu.
historie nas uci,ze i pro komunisty byli mnozi jini komuniste pravicove uchylky,pohunci kapitalismu atd: 30.leta rusko,50.u nas,krvavy pes tito,albansti komuniste,dubcek,caucesku,mao ce tung ,pol-pot,valky mezi cinskymi a ruskymi komunisty.valka vietnamskych komunistu s cinskymi,etc.¨
proste hyeny se vzdycky zrali mezi sebou a i jejich nazvoslovi je tomu poplatne.tudiz divit se netreba ,kdyz z ultralevicaka a socialisty adolfa udelaji pres noc pohunka kapitalizmu.jednou jej ,budeli se jim to hodit udelaji treba i ze s.emila.none?

287658

6.4.2013 0:21

RE: oskliva cisla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 287619

Robote, nebyl on nakonec Herr Hitler ve vasi synagoze obrezanym rabinem v utajeni? Vite, kdyz ctu tyhle slataniny, ze Adolf Hitler byl pohunkem bank, tak si rikam, jestli jste za socialismu nekdy slysel o pripadu, kdy byla nekomu zabavena nemovitost za nesplacenou hypoteku, jak se to dnes bezne deje.
Nrodni socialismus trestal lichvu, cili pujcovani penez na urok, tezkym zalarem nebo smrti, vy fantasto.

287687

4.4.2013 10:43

RE: oskliva cisla

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 287609

Nepleťte si prosím Lindsay socializmus(=pôvodný komunizmus, bolševizmus, či kresťanstvo)
s fašizmom(=dnešným judaizmom, menševizmom, trockizmom, zvrhlým "kresťanstvom", marxizmom, nacizmom, či internacizmom).

Bolo by zdravé konečne si uvedomiť, že naozaj väčšina úprimne veriacich komunistov nebola nikdy marxistami a mnoho členov strany nikdy nebolo komunistami.

V marxizme je nevyhnutné, rovnako ako v biblii, rozlišovať selským rozumom použiteľné pasáže od sociopatických výplodov.
V žiadnom prípade nemôžete tieto diela brať ako jeden "kánonický" celok bez rozlíšenia, bez konštruktívnej kritiky.
Ostatne, ako akékoľvek iné diela, autorov.
Inak Vás aj s Vašimi blízkymi tie viac-menej šikovne skryté lži doslovne zabijú.
Snáď si tu nemusíme opakovať, že citátna dogmatika, slepé opakovanie, slepá viera, nerozlišovanie je charakteristikou bezprízorného davu Človeku podobných opíc


(..skáčucich "rozhodným krokom" do prie-pasce profesionálnych formulátorov statiky faktológie=dogiem, pseudoaxiómov a pod..systém je predsa dynamický a rozhoduje metodológia rozpoznávania, vyhodnocovania a spracovania in-formácii=faktov, nie fakty samotné v tomto zmysle..statiky niet nikde vo vesmíre, zamrznutie znamená snahu o vystúpenie z objektívnych procesov, čo znamená vždy smrť..povinnosťou každého Človeka je vstúpiť do ich riadenia..tam začína otázka vedomej morálky, svedomia, či siedmeho zmyslu, ak chcete)

Stalina by som z toho asi naozaj vynechal, aj keď zčasti máte pravdu.
Ten nános dema-Góghie, svinstva vysypaný trockistami, fašistami typu Chruščova a ďalších na jeho mohylu je zatiaľ pre mnohých ešte príliš veľký.
Ide o samostanú, veľmi špecifickú kapitolu.
Mnohému by sme sa mali učiť od tohoto človeka.
Na druhej strane by sme aj u ostatných spomínaných našli isto aj v danej situacii správne kroky, resp. by sme sa mali pre dobro vlastné a ďalśích generácii bez hystérie a emócii snažiť pochopiť prečo tak konali, ako konali, aby sme civilizačné chyby prestali dokola opakovať.
Židia majú pravdu napr. v tom, že sa nesmie zabúdať(to podstatné).

V ostatnom by sa s Vami v podstate dalo stotožniť Lindsay.

287621

31.3.2013 5:20

Dějiny píší vítězové

Nikdo 81.?.?.?

Historie je odjakživa spíše hysterií a neodmyslitelnou součástí propagandy vládnoucích smeček. Nejvíce zarážející je, jak jsou lidé ochotni uvěřit kdejaké hovadině posvěcené "uznávanými" historiky. [bliji]

287370

1.4.2013 1:26

RE: Dějiny píší vítězové

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 287370

Pane Nikdo
,Mylite se historie, samozrejmne poctiva a pravdiva je nejhorsim nepritelem tech kteri se dopousti zverstev, pouziji oficialni "historiky" zprofanovat, zesmesnit, pomluvit a narknout ze lzi. Poslednich 50 let toho mame dostatek. Bohudiky lhat se muze velmi dlouho, ale pravda se ututlat neda a dostane se na povrch. Nejde ututlat.

287430

1.4.2013 4:15

RE: Dějiny píší vítězové

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 287430

Ta pravda jde ututlat, vhodně interpretovat, doplnit atd. poměrně snadno a po čase si nikdo není jist, co se vlastně doopravdy stalo. To vládcům většinou bohatě stačí. Jinými slovy, čím dále v historii se bádá, tím hůře se pravda od lži odlišuje. Už po pár stech letech lze téměř libovolně interpretovat jakoukoli událost, aniž by bylo možné dopídit se skutečného stavu. Historie jsou vlastně jen takové výkřiky do tmy, často dosti falešně a hystericky znějící.

287435

1.4.2013 12:31

RE: Dějiny píší vítězové. Dočasne.

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 287435

Právdu máte Nikto, pokiaľ nie ste schopný rozlišovať mieru objektivity a dominantnosti aspoň základných spoločensko-prírodných procesov.
Pre ilustráciu: napr.globalizácie, logiky motivácie, času, apod..

Ak ste schopný dostatočne(NIE dokonale) metodologicky identifikovať a hodnotiť dominantné procesy, nie je zásadný problém kdekoľvek vo vesmíre
namodelovať ľubovoľný proces(systém vzájomne previazaných procesov)s jeho frekvenčnými charakteristikami
a tak sa pozrieť na konkrétny bod, či už jeho "minulosti", alebo "budúcnosti".

Uvodzovky som uviedol preto, lebo možno aj vy viete, že pri tejto forme inžinierskeho myslenia
čas samozrejme objektívne neexistuje a je iba a pomerom ľubovoľne zvolených frekvencii.
Toľko k "cestovaniu v čase".

Objektívnu Pravdu a dostatočné(v zmysle udržateľnosti prijateľného rámca riadenia) metodológie jej aproximácie
môžete teda iba dočasne skryť pred vedomím riadeného objektu(skupiny, davu,..).
Robí sa to v socio-kultúrno inžinieringu napr. aj tak, že postupne implementujete do masového podvedomia("samo"riadených stereotypov a naviazaných emócii)
cieľovej skupiny deformačné bazálne pojmy(kategórie) ako čas, priestor, hmota, energia, či duchovno a pod..
Realita je poněkud jiná, ale pritom veľmi fajn..(opačne ako v známom tu často diskutovanom blockformeri)

Pravdu máte Nikto teda v tom, že pri takto zámerne vnesenej chybe, bugu operačného systému(presnejšie priamo BIOSu)
zvolenej biologickej, alebo kulturologickej n-tity, môžete zákonitosti objektívnych procesov(Pravdu)
pred ňou pomerne úspešne a dlhodobejšie(definovaný počet cyklov) skrývať.
Nie však večne, keďže tiež podliehate Vami nadradeným procesom.
T.j., aj keby ste sa nejaký čas viac-menej úspešne
snažili imitovať Supersystém(,či ak chcete pre niekoho "Boh" ).

Vo Vami načrtnutom probléme ide teda naozaj z pohľadu známych (a)sociálnych elitologických inžinierov
o jednu z nevyhnutných systematických, najďalekosiahlejších, najjednoduchších a pritom najefektívnejších manipulácii v známych dejinách.

287454

31.3.2013 7:23

Stalin - tajomný.

anatol 81.?.?.?

Stalin prevzal zaostalý štát. Za 30 rokov sa z Ruska stala svetová veľmoc. Keby sa mal pýtať demokratov, či je správne to, či ono, tak by sa iba 30 rokov vadili. Myslím, že bez Stalina by bolo Rusko dnes tak málo autoritatívnou krajinou, ako sú pobaltské alebo stredoázijské republiky. Rozkázal ľuďom, že sa budú mať dobre. /Viem z klasickej ruskej literatúry o predstalinskom Rusku dosť./ Zabíjanie v Katinskom lese - dodnes sa nikto príliš nepokúša logicky zdôvodniť tento čin, ja sám o tom viem houby, ale mám pocit, že Stalin ako stratég vytušil, že sa zrejme chystá spojenectvo Poliakov s Hitlerom. Mýlim sa? Ale neodpustím Stalinovi, ako naletel na dohodu s Hitlerom o neútočení. Trpeli za jeho omyl milióny Rusov.
Myslím, že dnes Rusko potrebuje nového Stalina. Inak mu hrozí zánik. Totiž - zánik radového ruského občana, oligarchovia nie sú Rusi.

287372

31.3.2013 8:27

RE: Stalin - tajomný.

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 287372

Stalin si nikdy žádné iluze o Hitlerovi a Německu nedělal,věděl,že je to jen otázka času,kdy Německo začne ten svůj "Drang nach Ost".Smlouva Rib.-Molot. byla jen "zdržovačka" + návrat území původně patřící do Ruska,které Poláci vlivem Brest-Litevského smíru vysílených bolševiků s Německem,připojili ke svému vzniknuvšímu státu v r.1918.Byl to relikt 1.sv.války.

A ta Katyň? Předválečné Polsko,v němž komandoval fašista a nacionalista generál Beck a jenž nám při mnichovské zradě ukradlo po vzoru Německa území ve Slezsku,mělo k Německu a jeho politice daleko blíž,než Sov.Svaz a Stalin.Odvěké nepřátelství Poláků a Rusů je podobné,jako naše vztahy s Němci,navíc Poláci jsou tvrdí nacionalisté a důstojnický sbor polské armády v r.1939 byl výkvět tohoto Polska.Měli a mají spolu spoustu letitých "nevyřízených účtů".Proto Stalin v očekávání nevyhnutelného střetu s Německem nechtěl riskovat a raději zikvidoval z jeho hlediska nepřátelský důstojnický sbor svého potenciálního protivníka.Hitler by udělal to samé,pokud by mu ustupující elita pol.armády,padla do zajetí.Anebo by využil jejich historické předpojatosti vůči Rusům a postavil z nich fašistickou legii,kterých se ve všech obsazených zemích postavilo dost.Stalin byl pragmatik a realista a pokud byl šílený,rozhodně míň,než Hitler.A co se týče Churchilla,tak toho bylo taky dost....

287375

1.4.2013 4:49

RE: Stalin - tajomný.

Plestiodon latiscutatus 178.?.?.?

Reakce na 287375

Žiadne nepriateľstvo Poliakov a Rusov v dejinách niet, jedná sa o nedávno stvorený lživý mýthos, ktorý falšuje dejiny a šíri obrovskú nenávisť medzi ľuďmi, ktorá pramení v protikresťanstve a v napodobňovaní Nemcov. Dobyť druhých, zabiť ich, zotročiť, a rovnaké habaďúry nastrkať do výkladu dejín a zblbnúť davy. Keď sa objavia psychopati na oboch stranách, tak to nie je nacionalizmus, ale obyčajná túžba lúpiť a vraždiť, zločinci nemajú národnosť. Ako sa udrží nenávisť, apelovaním na „nacionalizmus“ nevedomých tupých ovcí, ktoré slúžia ako potrava pre delá. Pisoáre by ti tvoje múdrosti zožrali, ale pravda beží mimo vás. Koho nenávidíš ty súdruh, keď o vraždách píšeš ako o riskovaní?

287440

1.4.2013 8:02

RE: Stalin - tajomný.

Mirra 89.?.?.?

Reakce na 287440

Ale je, Poláci byli ti menší a nemohli a nemohou se s tím srovnat, proto neustálé polské nájezdy a pokusy dosadit svého kandidáta na ruský trůn - viz Lžidimitrij. Později se situace trochu zklidnila - polský monarcha byl milencem ruské carevny, ale po rozpadu ruské říše se vše vrátilo zpět.

287444

1.4.2013 8:17

RE: Stalin - tajomný.

osa x 193.?.?.?

Reakce na 287440

[pláč] souhlas s vámi a autorovi i místním deprivantům a obdivovatelům Koby bych doporučil rok dva v ozdravovně proletariátu na Kolymě , tam by mohli objímat stromy v -40C [bliji]

287445

31.3.2013 9:34

RE: Stalin - tajomný.

Fruník 77.?.?.?

Reakce na 287372

Rusko v 19. stoleti rozhodně nebylo zaostalou zemí, proto mu byl nainstalován bolševismus. Rusko již pouhou svou existencí a tehdejším systémem bylo překážkou finančním hegemonům. Pokud jste studoval techniku - všimněte si, kolik ruských jmen je například v základech pružnosti pevnosti. Inovace ve výrobě je možná při existenci solidní základny. Kdyby Rusko bylo primitivní zaostalá země, v první válce by ho moderní německá a rakouská armáda musela převálcovat již pouhou silou svého průmyslu. To se nestalo. Rusko bylo poraženo politicky, nikoliv vojensky. Ztráty tehdejší armády jsou 1,3 Rusa na 1 vojáka centrálních mocností a to ruská armáda strávila cca 3 roky v ofenzívě. Porovnejte se ztrátami za Stalina. Z klasické literatury si přečtěte např. Oblomovův sen z Gončarova a zejména si vzpomeňte na Dostojevského, jak píše o Soně Marmeládové a její chudobě. Komunismus byl pro Rusko a ruský národ zhouba. Stalin byl zrůda stejně jako ostatní bolševici.

287377

31.3.2013 17:19

RE: Stalin - tajomný.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 287377

"Stalin byl zrůda stejně jako ostatní bolševici."

Nelze Stalina házet do jednoho pytle s originálními židobolševiky - sionisty - trockisty. To je prostě renonc, vážený pane. Stalin jakožto každý VELKÝ VŮDCE nutně musel být zrůda - rozhodně ale nebyl horší a zrůdnější zrůda než např. Churchill nebo Trumann.
http://ulozto.cz/xUaH3tT/klimov-rodinne-album-e-bo...
http://ulozto.cz/xE5xRsK/klimov-txt-rodinne-album-...

287403

1.4.2013 7:23

RE: Stalin - tajomný.

qwe 89.?.?.?

Reakce na 287372

Ale neodpustím Stalinovi, ako naletel na dohodu s Hitlerom o neútočení.
=================================
Dobrá. Ale řekněte, co byste dělal Vy v jeho situaci? Jak byste postupoval?

287443

1.4.2013 10:13

RE: Stalin - tajomný.

babička 88.?.?.?

Reakce na 287372

zde
http://leva-net.webnode.cz/
30-31.3.13 v menu diskuse
je množství odkazu na informace o politických čachrech s událostmi v Katyňi.
Rozhodně to nebyly Rusove ani Stalin , kdo vraždil. A také zavražděný nebyly Poláci,nýbrž Ukrajinci, převlečené do polských uniforem, ušité v Německu.

287451

13.5.2013 20:34

RE: Stalin - tajomný.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

Reakce na 287372

Zajimave.
I souhlasim. No proto souhlasim, ze o tom vsem vim neco podobneho. Ale nikoliv nejak vedecky podlozeno [smích]
Uznavam, ze Rusko je rozporuplna to zeme. Na jedne strane bylo silene zaostala zeme, na druhe strane si ruska slechta nezadavala s nejbohatsimi rody na svete. Na Zidy delali pogromy, po vzoru Anglie mladi hosi, slechicti synci uz v 18. stoleti ci drive. proste udelali si strelecky vikend. No, nerozumim vsemu, na priklad, proc jsou Zide neustale nekym siknovani ci pomlouvani a podobne. I jsem slysel, ze to delaji ci ridi samotne zidovske spicky, ze si vubec nepreji, aby Zidu bylo nejak moc.
Katyn. No. Polaci za te revoluce vtrhli na Ukrajinu, Tuchacevskij ji se svym vojskem ovobodil a dokonce obklicil Varsavu. Udajne, nemam teda dukaz, Stalin z obavy o Tuchacevskeho moznou slavu nedovolil zasilat jeho vojsku zasoby a 380 000 vojaku se nakonec muselo vzdat. No a 160 000 se jich casem vratilo, ostatni byli ubiti Polaky. Oni, pysni to lid, staveli vse na tu svoji prvni Jizdu, ale ona dostala silenou nakladacku. Tot pravda. Dale. Lenin prece dal ci odstoupil Nemcum Brestskym mirem velke uzemi, ktere si Rusove vzali zpet, kdy 16. zari vyrazili na Polaky a setkali se na nejake dohodnute care s Nemci. No a do ruskeho zajeti padlo dost polskych vojaku. Nekteri vojaci obou stran se i poznali. A holt jim to Rusove nejak vratili. Ale jinak prece Polaci meli za ww2 v Rusku ci SSSR nekolik sboru ci armad. Ne ?
Predtim : Polsky premier, snad s prezdivkou Bor ? dostal od Hitlera pochavlu za to, ze polska armada, pri obsazovani Cech Nemci vyrazila a valcila s Cechy nekde u Frydku. No a ten premier Adolfovi navrhl, ze by Polsko !!!!! slo s nima na sovety a ze by za to chteli Ukrajinu. Tim asi Hitlera znacne potesil. Udajne ho Hitler zase pochvalil, ale za kratky cas se Polaci nestacili divit, jak na ne Nemci vletly. I to mozna ovlivnilo Katyn, ac udajne se tam pochovavalo uz za ww1 a i Nemci tam pochovavali za
tady se hadaji, zda hilter je ci neni produktem cehosi. No udajne v roce 1922 na britkem jiznim pobrezi byla schuzka a tam se dohodli, ze s komunizmem v Rusku je treba zatocit. Nemecko bylo po ww1 uplne na dne. A najednou melo penize, teda stat nemecky, na placeni nemeckych zbrojaru. Ze by Nemci doma nasli nekde zlate doly ? A ze potom stihli za par let postavit solidni a moderni armadu ? Ac meli Postupimskou dohodou zakazany tezke zbrane ? Ac si neco vyvijeli prave v Rusku ci v SSSR ?
Uf. Pravdy o tom kolotoci se uz ja nedoziji. [smích][smích][smích]

289663

31.3.2013 7:57

Stalin prý řekl před svou smrtí (vraždou):

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

"Na můj hrob naházejí hromadu špíny, ale čas tu špínu odvane."
http://ulozto.cz/xf5b2bn/uskujnik-kagan-a-jeho-bek...

287373

31.3.2013 8:04

nuž -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

nie je to tak - Katyň - rozhodne sú tie čísla blud, nakoniec preverili poliakov a tých čo mali maslo na hlave - medzi nich patril dokonca aj Wojtylov otec - bol to poriadny grázel, urobili s nimi krátky proces, a aj následkom toho sa Wojtyla stal nezmieriteľným odporcom Ruska - ako skoro všetci poliaci, - hlavne - kto to všetko tak chce aby to bolo tak vnímané - cirkev - to stačí

287374

31.3.2013 13:36

RE: nuž -

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 287374

Polsko soucasnosti vi, ze se na nej neco chysta a proto horecne zbroji. Je to v castecnem protikladu k tomu, ze se mu snizuje pocet obyvatel a ze mu odchazeji ti vzdelanejsi do zahranici. Stale ovsem tvrde 'nesnasi' Rusy. Neni ale neco v tom, ze 'prirozena hranice' Polska neni a nemuze byt od hlavniho mesta Pruska pouhych 70.kilometru? Zajimave tema k premysleni, neni-liz pravda?

287387

2.4.2013 22:27

RE: nuž -

čochtan 89.?.?.?

Reakce na 287374

Fuj! Samé vážné příspěvky, hromady mrtvol, co tak trochu se zasmát?

Mladý Karol Wojtyla je v roce 1943 v polském Krakově
pronásledován ulicemi mladým německým esesákem se samopalem. Wojtyla se bojí o život a vroucně se při běhu ve snaze zachránit se modlí k Bohu:

"Zachraň mi život, obětuji ti celou svou existenci! Zachraň mi život, obětuji ti celou svou existenci! Zachraň mi život, obětuji ti celou svou existenci!"

Pořád nic. Wojtyla se dostane do slepé uličky a mladý esesák se samopalem ho už dohání. Wojtyla poklesne na kolena a zoufale se z posledních sil před esesákovým samopalem modlí k Bohu.

Tu se na poslední chvíli rozestoupí nebesa a ozve se boží hlas: "Nezabíjej ho, to je budoucí papež mojí Církve!" promluví z nebes Bůh.

Esesák sklopí samopal, obrátí se k nebi a osloví Boha:
"A co já?"

Bůh:
"Ty budeš papežem po něm."

287545

31.3.2013 8:34

Po zlém katanu Stalinu

MoUdrostrak 90.?.?.?

Po zlém katanu Stalinu měly zůstat stamiliony mrtvol. Alespoň podle vykladačů "dýmů/krásy". Pokud srovnáme zdecimované původní obyvatelstvo JůYsEj a Eustrélie se zlým, postalinovským Ruskem a neruskými menšinami, vychází nám, že zlý Katan Stalin doslova dýchal a umetal životní prostor a plné integrování pro každé sebemenší zrníčko minorit podobně, jako jsou dnes minority opečovávány ve zlém Íránu či Sýrii.

Zvědavcům to neimponuje, protože každý správný Čech bojuje zuby nehty proti jakémukoliv Multi/Kulti - hlavně proto, aby nemuselo zmizet z Česka patrně nejhorší a nezmatečnější dopravní značení na zeměkouli, zinknutá svíčková - jak na mase - tak na omáčce a hlavně se nemusel učit žádné cizí jazyky - do robotáren mu pracovní instrukce z němčiny, korejštiny, mandarínštiny či mexické španělštiny přeloží přece jeho otrokáři či jejich a jeho vlastní pohůnci.

Naopak, pokud měříme skutečně spravedlivým metrem, tak po Stalinu zbyla nejvyspělejší jaderná, kosmická, zdravotnická a sociální mocnost na světě. Západ byl již jen v akci a iDnes kosmický výzkum se stal de facto doménou již pouze zlého Ruska - Západ to neudýchal - jak nákladově, tak inovativně i z hlediska lidských zdrojů. Dokud zlí Rusové a CCCP nezaváděli komplexní sociální programy, byli v JůYsEj plných "dýmů/krásy" zaměstnanci zamykáni v robotárnách, kde často i uhořeli. Teprve zlý CCCP spustil boj o mysl i těch nejubožejších z nejubožejších a jejich korumpování sociálními programy a benefity.

Přenádherná diva Raissa Gorbatchow za/prodala celé CCCP za několik zlatých kreditek pro sebe a svoji nejbližší smečku - podobně se opičil i Yeltzin a jeho rodina. Dnes již mají oVčané co tolik chtěli - dluhové otroctví, nekrytou měnu, úspory, důchody - nejistotu všude okolo sebe až za hrob[smích] Teď je ještě důležité se rozeštvávat jeden proti druhému národnostně, sociálně a jazykově. Hlavně NÉ žádné SOCIÁLISMY zlé EU - to bychom pak ještě několik let museli být v klidu. A my už chceme války, rozepře a chamtivost 24/7 - aby nám bylo možno co nejsnáze jinými i vlastními Shabes/GOJ/im vládnout[smích]

287376

31.3.2013 13:49

RE: Po zlém katanu Stalinu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 287376

"Zvědavcům to neimponuje, protože každý správný Čech bojuje zuby nehty proti jakémukoliv Multi/Kulti" - jak kterým. Jinak ovšem multikulti v podání RUSKÉ CIVILIZACE je něco jiného než multikulti obřezané Frankfurtské školy.

287388

31.3.2013 16:25

RE: Po zlém katanu Stalinu

LaFox 90.?.?.?

Reakce na 287376

Dá se tedy konstatovat, že Gobačov byl globálně horší hajzl než Stalin ?

287398

31.3.2013 17:38

RE: Po zlém katanu Stalinu

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 287398

Dá, aspoň tak to vníma priemerný Rus, Gorbačov totiž predal svoju krajinu za babku, kým Stalin za cca 30 rokov nielen vybudoval jednu prosperujúcu krajinu ktorá mala a má prostriedky na špičkovú vedu, ale aj de facto vyhral jednu vojnu.

287405

31.3.2013 21:29

RE: Po zlém katanu Stalinu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 287405

Gorbačovovo pravé jméno je Kohn. Ale on nebyl "otec perestrojky" - to začal již Liebermann-Andropov, víc o tom rozvalu Sovětského svazu, který byl proveden výhradně zpravodajskými navýsost rozvratnými metodami, specielně aktivizací všemožných bláznů a degenerátů, je např. zde:
http://ulozto.cz/xUaH3tT/klimov-rodinne-album-e-bo...

287423

1.4.2013 5:09

RE: Po zlém katanu Stalinu

Plestiodon latiscutatus 178.?.?.?

Reakce na 287405

Priemerný soviet, ktorý náhodou rozpráva po rusky je zboľševizovaný až na dno svojej duše, ktorú mu pretavili z poučiek marxizmu–imbecilizmu, ozrutného materializmu, bebožností, pohŕdania každými nádhernými hodnotami, ostala mu len odporná strana, nechutný etatizmus, kult jeho vlastných katanov, zničené životné prostredie, nízky vek dožitia, hrôzy teroru a vymiškovania dobra, králikárne, sebecké vyvražďovanie vlastných detí po miliónoch. Zžili sa so ZSSR, preto majú gorbiho za zradcu, ukradol im to, čo brali za svoje, pretože v komunizme je všetko všetkých, rozložil im územie, na ktorom sa rozširovalo zločinecké inžinierstvo a plánovali sa experimenty s človekom. Nešťastní boľševici, ešte aj za biedu a prohibíciu vinia gorbiho, akoby predtým hýrili blahobytom v rozkvete. Plytvať prostriedkami do bezodných dier byrokracie, do armády, aj to gorbi zrušil. Stalinisti a iní pohrobkovia boľševizmu sú hanbou Ruska a spojencami USA, ich zloba voči Putinovi ich prirodzene vovedie tam kde aj ich modlu lenina, pod USA velenie, treba ich zavrieť do koncentrákov podľa príkladu ich vodcu a nech makajú a pracujú zadarmo, nech ju z nich úžitok.

287441

1.4.2013 18:24

RE: Po zlém katanu Stalinu

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 287398

Stejně zavádějící či demagogický dotaz - srovnatelný s "Kdo byl větší Z_L_O_D_U_C_H: Doc. PhDr. Edvard Beneš či Venca Chemapol-Luzerna Ddr. h. c. mult.

Stalin převzal jednu z nejzaostalejších zemí světa, pozvedl ji a zmodernizoval na světovou velmoc.

Raissa tuto velmoc za několik zlatých kreditek zašantročila a vydala na pospas naší dnešní Vrchnosti a Shabes/GOJ/im. Jakou úlohu hrál v Raissině handlu Mikhail Gorbatchew je věc pro historiky. Podle plodů jejich, poznáte je[smích]

287467

31.3.2013 17:10

RE: Po zlém katanu Stalinu

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 287376

No síce píšte pekne, ale štekáte na zlý strom. ide o to, že multi-kulti v podaní Stalina bola spolužitie kultúr, ktoré sa navzájom obohacovali a rástli, kým multi-kulti v podaní Frankfurtskej školy (ako to poznamenal anonym) je beztvará šedá masa otrokov a wiggerov.

Druhá vec je, základná myšlienka EU je dobrá ale jej inštitúcie sa stali samoúčelné a čo sa týka prevedenia, no aj tá má isté vážne nedostatky (deje sa opak toho čo deklarujú).

287402

31.3.2013 9:41

Trockij, Lenin, Stalin, Putin

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Stalin bol mäsiar a katan ruského národa, priemysel vybudoval na krvi , slzách a pote obyčajných Rusov, Stalin má u mňa jedno plus, vzoprel sa obrezaním Jelitám ako Putin a nie ako sluha obrezaních Jelít Lenin [mrknutí jedním okem]

287378

31.3.2013 11:07

Dnes se již všeobecně ví,

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

že Stalin, Hitler, Churchill, Roosevelt atd. byly jen různá chapadla jedné chobotnice, z historie bychom se měli poučit a zamyslet se nad tím, zda Putin, Obama, Merkelová, Si Ťin-phing atd. nejsou různá chapadla té stejné chobotnice v dnešní době. Tehdy se jim podařilo lidi mezi sebou rozeštvat a pro zisk chobotnice ochotně zabíjet sousedy a položit své životy. Všichni prohráli, jen chobotnice vyhrála. A co dneska?

287381

31.3.2013 13:07

RE: Dnes se již všeobecně ví,

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 287381

Kdyby Putin "dělal"pro Rockefellera,tak,jak to dělal Jelcin,Rusko by dnes existovalo jen na starých mapách.Putin byl tím,kdo vzal klacek do ruky a židošmelináře vyhnal,nebo dal na řetěz.Proto sklízí v celém sionisty prolezlém světě tolik chvály a podpory.

287386

31.3.2013 18:28

RE: Dnes se již všeobecně ví,

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 287386

Vas nazor je tak "zavity".... a proto je tak zjevne pravdivy! [chechtot]

Jsem rovnez proti pre-kombinacim. Nedavaji prilis v sirsi souvislosti smyslu. Dokonce uz ani nectu Makowa.... jaky div. Manipulatorum na lopatu skakat nehodlam.

287411

31.3.2013 14:21

RE: Dnes se již všeobecně ví,

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 287381

Každý z nás, včítane Vás Kutra a aj mňa, je mierou svojho nechápania objektívnej reality
základných dominantných spoločensko-prírodných procesov chápadlom chobotnice.

Otázkou je,
1.čo urobili Vami spomínaní jedinci z dlhodobého Ľudského hľadiska správne a
2.za ktorých okolností konali viac pre chobota a
3.prečo?
Ďalej..
4.Konali skôr v náväznosti na ich podvedomé stereotypy(na základe ktorých boli
adminovaným systémom "samo"-vybraní, -zvolení), alebo niekedy dokonca vedome?

..ostatne vieme, že riadeným kultovým(či kulturologickým) stereotypom podliehame vo významnej miere všetci,
keďže tvoria prakticky celé naše podvedomie..a hlavne tí, ktorí zatiaľ nevedia s vlastnými
behaviorálnymi automatizmami metodologicky pracovať..t.j.osoby, zombi bez emočnej inteligencie.

A.čo majú Vami spomínané osoby spoločné a
B.čím sa odlišujú?
..pritom vieme, že chronológia úrovní myslenia, času a teda aj poradie otázok
je v protodialektických mechanizmoch aproximácie objektívnej reality nezameniteľné..

Prípad STALIN:
Okrem mnohých nesporne pozitívnych prínosov a dobrého vzdelania, bolo jeho chybou v danej funkcii napr.aj to, že si občas vypil a fajčil.
Vyzerá, že nebol alkoholik, no predstavte si, ako vaše riadenie auta objektívne ovplyvní aj neveľké množstvo alkoholu..
Nieto ešte, keď riadíte osudy desiatok, či stoviek miliónov ľudí. Nie..naozaj neide o banalitu..
Tlak na Vás je obrovský a ak máte posunuté vnímanie (zákl.algoritmiku vlastného podvedomia)
vznikajú nevyhnutne chyby vo Vašom automate spracovania informácii, ktoré sa postupne kumulujú..a čisto vedomím sú nenahraditeľné..
T.j. aj pri (vzhľadom na Vašu morálku a mieru chápania) čo možno najlepších neegoistických úmysloch.

Navyše nevyhnutne proporcionálne stúpa miera vašej manipulovateľnosti systémom
a zároveň obratne proporcionálne klesajú možnosti supersystému(,či ak chcete tzv.Boha) chrániť Vás.
Inak, môže to byť pre porovnanie podobne fatálne, akoby ste si napr. nechali niekým, či niečím veštiť "osud".
Preto sú podobné technológie z oblasti sociálnom inžinieringu tak ostro diskutované a "hry" s nimi neveľmi odporúčané.
Tu ale už narážame na ďalší rámec starých odborných, aj na fóre často diskutovaných tzv.Matricových,
či Konceptuálnych technológii praktickej matematiky a riadenia podvedomia masy(presnejšie ľubovoľných cieľových skupín).
Toľko k prirodzenému rámcu analýzy..

Na Vašej celkom peknej vzorke Kutra, by sa teda isto dalo mnohé z reálnej politiky pekne ukázať.
Samozrejme u spomínaných osôb ide len v pomerne obmedzenej miere o skutočných politikov.

287391

1.4.2013 14:19

RE: Dnes se již všeobecně ví,

P.K. 94.?.?.?

Reakce na 287391

Wow, gratuluji! Jste snad první člověk, který si všiml toho, že alkohol může mít značný podíl na jednání, rozhodování lidí! Dost těžko pozitivní, když je údajně zodpovědný asi za 70 procent kriminality, dopravních nehod; což je jasné znamení, že výrazně ovlivňuje i vše ostatní. Někde jsem kdysi četl, že lidský mozek se plně vzpamatuje z následků opilosti asi za 6 měsíců[smích])). A z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že něco na tom určitě bude[smích])). Btw, není zajímavé, že první prezident po r.89, i třetí, byl/je alkoholik...no, ale je to stejně jedno[smích].

287458

31.3.2013 14:22

RE: Dnes se již všeobecně ví,

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 287381

Na Vašej celkom peknej vzorke Kutra, by sa teda isto dalo mnohé z reálnej politiky pekne ukázať.
Samozrejme u spomínaných osôb ide len v pomerne obmedzenej miere o skutočných politikov.
Dokonca väčšinu z nich by som vôbec k politikom nezaraďoval.
Hitler veľmi obmedzene, Stalin čiastočne, Churchill a Roosevelt prakticky vôbec(ide max. o funkciu kategórie"učňa", pešiaka v skutočnej globálnej štruktúre),
Putin a Si Ťin-phing vyzerajú byť pomerne podrobne in-formovaní, aj keď robia v ich neľahkej situácii pravdepodobne viaceré vážne chyby.
Obama s Merkelovou sú naozaj skôr len štatisti bez reálnych právomocí, ako býva pravidlom v tzv.demo-kraciách západného typu.

Ako sa v kluboch hovorí:
Skutočná moc, politika(presnejšie mono-litický Koncept) nenávidí nič viac, ako publicitu.
Je totiž podstatou autokratický a nekompatibilný s tzv. demokratickými procedúrami v dnes bežnom zmysle.

287392

31.3.2013 17:06

RE: Dnes se již všeobecně ví,

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 287392

Známý Rothschildův slogan z 1790 je: Dejte mi možnost vydávat a kontrolovat národní měny a bude mi jedno, kdo dělá zákony. Což v praxi znamená, že kdo vlastní centrální banky, toho musí zákonodárci poslouchat. Žádná evropská, americká, ruská ani čínská centrální banka nepatří vládám příslušných států. Ilumináti vždy vytvářejí a řídí svou vlastní opozici, která křičí a vyhrožuje, ale nikdy neudělá nic, co od ní není žádáno. Přesně jako Rusko a Čína.

287401

1.4.2013 20:46

RE: Dnes se již všeobecně ví,

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 287401

Súhlas, no spomínaná Čína a Rusko majú vhľadom na svoje zdroje rozhodne väčší potenciál na samostatnejšiu politiku, ako my.
My sme "odsúdení" k medzinárodnej kooperácii..čo má isto aj svoje výhody.

K Ruskej centrálnej banke, ako tu bolo už viackrát diskutované.. Práve z Vami spomínaných dôvodov prebieha o ňu v Rusku taký tvrdý boj.
Ide z vojenského hľadiska o jednu z lokálnych redút globálneho fašizmu, kde hrá aj klan tzv.Rothschildovcov a ďalších 357 klanov isto svoju obmedzenú, no nie bezvýznamnú rolu spolu s ďalšími viac, či menej známymi organizáciami preriférie (odb. tzv.programovo-adaptívneho modulu) globálnej mocenskej štruktúry nepriameho riadenia kultúry myslenia a reálnej politiky tohoto typu civilizácie.

Z vojenských dôvodov však logicky nemôžu byť tzv.Rothschildovci pyramidionom, vrcholom, Horným okom nad kopečkem moci..noci.
Skutočná moc(rieka formujúca brehy, hranice myslenia, moc Kon-ceptu stojaca nad ideológiami a tzv.náboženstvami, médiami, financiami, zákonodárstvom, vládami ,súdmi,..a zároveň ich kulturologickými maticami stereotypov myslenia prepájajúca) nenávidí publicitu.
Vylučujú sa,..moc a publicita.. či ak chcete kontraindikujú.

V Číne je ohľadom centrobanku v istom zmysle jedinečná situácia a išlo by aj vzhľadom na dlhodobé kulturologické špecifiká lokálnej elity o hlbší rozbor.

V tom zmysle je to podobné aj čo sa týka napr. Indie.
Medzi skutočnou britskou, indickou a globálnou jelitou totiž existujú rôzne zamerané tiché dohody.
T.j.dočasne..pokiaľ jednotlivým stranám vyhovujú.
Samozrejme neide zpravidla o oficiálnych politikov.
Sú to dlhodobejšie projekty tichých štátov(presnejšie "zriadení" ) rádovo v stovkách a niektoré pravdepodobne i tisícoch rokov.

Pre názornejší príklad si porovnajte trebárs
1.otvorenú indickú kastovú formu protofašizmu a
2.západný tichý kastovo-klanový systém extrémne agresívneho finančného otrokárstva v jadre postavenom na asociálnej biblickej deuteronomickej doktríne úročenia ako ďalšej formy protofašizmu s maskou tzv.demo-kracie.
.
.
až po napr.
systematicko-chronologicky rozvrátený islam, či
"preregulovaný"(presolený) konfuciánsko-taoisticko-marxistický model spoločnosti v Čínskom podaní podobnou metodikou deformovaných primárnych kategórii myslenia, ako na západe..atď.. tiež ide samozrejme o formy fašizmu(teror menšiny voči väčšine).

..a dobrý novorodenec sa rodí do takto profesionálne vysoko inteligentnými sociopatmi ošetrených kultových systémov, kde je takmer zázrak, ak sa z neho stane Človek.
No nájdu sa v zombikultúre démonkracii už aj takí..
Riešením vyzerá byť zatiaľ vo vzdelávaní odklon od faktológie k metodológii spracovania in-formácii a zmena kategórii kultúry myslenia smerom od "časo-priestorového" egoizmu umelo rezdelenej "hmoty a energie"(či v tzv.náboženstvách "ducha" )

287470

31.3.2013 11:32

Rozporuplný Stalin a jeho doba a "zločiny" současných mocných

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Článek je hodně problematický,protože říkat,že někdo vraždil dříve a více, správné není.
Nechci se bavit jenom o Stalinovi,protože SSSR měl i jiné vývojové etapy.
Dnešní Rusko stále čerpá z toho,co bylo za dob SSSR zbudováno a kam se dostal stát vedený "komunisty"! Nelze opomenout velmi nízkou startovací čáru v roce 1917,obrovské válečné škody a přesto je obdivuhodné,čeho všeho SSSR dosáhl.
Nakonec, jak mohou "komunisté" řídit stát k jeho obrovské prosperitě vidíme na současné Číně!
Stalina a jeho zločiny omlouvat nelze, ale má autor pravdu, že když se pere špinavé prádlo, tak pro všechny!!!
Statisícové vraždění Británie a USA v koloniích,lze také přesně tak odsoudit jako Stalina a genocidu ve Vietnamu,kterou mají na triku USA, nelze opomenout!Americké svině se neštítili zničit ani miliony hektarů přírody,svržením defoliantů,kde jsou škody patrné dodnes a rodí se defektní děti! Kdy budou za tyto zločiny světovládci z USA souzeni?
Nechci se dále pouštět do rozsáhlých polemik, ale poukazovat pouze na zločiny komunismu a Stalina a přitom umenšit a popřít zločiny kolonialismu a kapitalismu,je přinejmenším velmi nespravedlivé!Je nutné mít vyvážený pohled na dění ve světě a hlavně nepodléhat propagandě z žádné strany!
Dnes,když se u nás opět začínají prosazovat zločinné způsoby fašistického a korporátního kapitalismu, je poukazování na zločiny "komunismu",pouze průhledná propaganda,která má odvést pozornost od "zločinů" a nepravostí současné vládnoucí moci,
která lže,krade a korupční,až hanba!
Když odhalujeme zločiny "komunismu",když už také začneme po právu odhalovat zločiny současného "kapitalismu",které jsou daleko palčivější,protože se nás bezprostředně týkají!!! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

287384

31.3.2013 23:05

RE: Rozporuplný Stalin a jeho doba a

disident 88.?.?.?

Reakce na 287384

s tímto plně vyváženým příspěvkem nelze jinak než souhlasit v
celém rozsahu.K poslední větě dodávám,že za dosud 45 mrtvých v
metanolové aféře nese vinu současný totalitní režim a jeho
lokajská media.Jak je možné,že jednomu z hlavních obviněných v me-
tanolovém případu,který je t.č.ve vazbě a který dluží státu na daních 150 milionů Kč byl zkorumpovaným soudcem navrácen majetek
který mu byl policií a státním zastupitelstvím zablokován !!!!

287429

31.3.2013 11:49

doporučení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

doporučuji knihu od Jozefa Kariky " Brány Meonu" ...

287385

31.3.2013 13:50

komunistická strana nabízí řešení !

Adam... 86.?.?.?

Vytvoří se jednotná fabrika a v ní za 2000KČS budete mít "všichni po čínském vzoru práci jistou..
Zisk shrábne vládnoucí strana tvořená z hušáka(sazka) a spol. a pak za devizové prostředky prodá draze na západ a vám zůstane panelákový byt a celé 2000 KČS.

287389

31.3.2013 15:11

RE: komunistická strana nabízí řešení !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 287389

>Vytvoří se jednotná fabrika a v ní za 2000KČS budete mít
>"všichni po čínském vzoru práci jistou..

>Zisk shrábne vládnoucí strana tvořená z hušáka(sazka) a
>spol. a pak za devizové prostředky prodá draze na západ a
>vám zůstane panelákový byt a celé 2000 KČS.

Pokud tech 2000KCS bude bohate stacit na zakladni potreby, najem, jidlo, vzdelani, lekarskou peci i duchod, vsadte se ze po 20letech zivota v kapitalistickem raji bude 75proc lidi co se dnes a denne dovidaji jakou maji statisticky uzasnou prumernou mzdu, 75proc lidi bude pro a bude rado, bude dekovat za takovy system...do te doby, nez zapomenou jaky byl kapitalisticky raj a pravda a laska v akci

287394

31.3.2013 15:22

RE: komunistická strana nabízí řešení !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 287389

Adame, najdi si Evu a běž raději provozovat sex.. Semeno ti už tlačí na mozek. Měj se. [cool]

287395

31.3.2013 15:46

RE: komunistická strana nabízí řešení !

asdfg 77.?.?.?

Reakce na 287389

hahaha... Až na to že komunismus je o odstranění vykořisťování, takže tenhle scénář lze čekat spíše z opačné strany politického spektra (a také se již pomalu ale stále rychleji realizuje). Takže ovečky, rychle volit hodné top09 ať vás náhodou zlí komunisti neokradou... A nebo co jste nám vlastně chtěl říct?

287397

31.3.2013 16:46

RE: komunistická strana nabízí řešení !

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 287397

Ha,ha,ha... "Odstranění vykořisťování" je jen ubohá zástěrka. Za ní se v komunistickém učení skrývá především LOUPEŽ A VRAŽDĚNÍ. Loupeži se v komunistickém učení eufemisticky říká "zespolečenštění výrobních prostředků". Ovšem fakticky je to krádež majetku schopných neschopnými. A pokud si ti schopní budou svůj majetek bránit, vymýtí je neschopní "revolučním třídním bojem". Což je eufemismus pro sprosté vraždění.

A ještě něco ke Stalinovi. On byl krom jiného také "velkým učitelem". Jeho "Politická ekonomie socialismu" je šestisetstránová "učebnice", plná zoufalých nesmyslů. Například Stalinova "objevu" toho, že kybernetika je buržoazní pavěda. Touto svou (tvrdě prosazovanou) poučkou se prakticky už Stalin zasloužil o pád tzv. socialistického bloku. Způsobil jí totiž nenapravitelné technologické zaostávání všech zemí, v nichž byl komunismus vedoucí ideou.

287399

31.3.2013 18:50

RE: komunistická strana nabízí řešení !

Venan 178.?.?.?

Reakce na 287399

Když budu selektivně vybírat, najdu mouchu na každém člověku.
U tebe Vojto nemusím selektivně vybírat nic, protože co příspěvek, to potvrzení o tom, jaký jsi jouda, nechci být sprostý.

287417

31.3.2013 19:54

KSČM nabízí zcela jistě spravedlivější řešení a nakonec se přesvědčíme u voleb!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 287399

Vojta49 kvičí jako prasátko,když mu berou šlichtu! To víš zloději z ODS a TOP09 končí! ODS dostane při volbách takový výprask, že si jenom krev oblízne!
Nejsem úplně nadšen, že zde bude vládnout nejspíše s převahou ústavní většiny uskupení ČSSD a KSČM! Jenomže celá prašivá zlodějská "pravice" už roky dělá všechno proto, aby výsledek "levice" ve volbách byl co největší a pro "pravici", co nejpotupnější!
A Vojta49 , ty kecáš naprosto nesmyslné téze o vykořisťování a jiná klišé, kterými se dnes již v politice nikdo nezaobírá!
Bohužel kapitalismus dospěl do fáze, když již především kapitalisté ztratili moc a globální moc dnes ovládájí fašistická,korporátní,banksterská, mafiánská "spolčení",která především postrádájí jakoukoliv demokratickou kontrolu!!!
Nebudu se rýpat ve starých ránách - ekonomicky nejúspěšnější zemí na světě je dnes Čína, řízená Komunistickou stranou Číny!
To nelze popřít, to je prostě fakt! Oproti tomu náš velký "přítel" a "vzor","kapitalistické" USA se dostávájí se svým astronomickým zadlužením do neřešitelné situace,kam mohou svrhnout celý na ně navázaný ekonomický prostor. Proto se také začíná profilovat BRICK, které se postupně vzdálí od dolaru, jako rezervní světové měny a potom teprve padneme na držku s USA v čele, pokud do té doby nevyvolají USA nějakou válku, aby svoje dluhy zakryly!!!
Možná bude dobře, aby Vojta49 a Adam zalezli nazpět do lehožumpy ,kam jistě se svými názory neochvějně patří! Tady na Zvědavci se diskutují nové pohledy a požadavky doby a stále sem zanášet bláboly hodné Rudého Práva před rokem 1989,jsou Vojta49 a Adame zcela jistou ztrátou času!
Stalin byl jistě velmi kontraverzní osobou, ale dnes již patří historickému zkoumání!!!
Nové zločiny a ekonomické "vraždy" jsou postupy,provozované dnešním "kapitalismem",který si vlastně ani název kapitalismus nezaslouží a o těch je potřeba diskutovat!
Stalin a SSSR je už jen historie,dokonce dnešní Rusko se mně zdá být na vyšším stupni tržního hospodářství a demokratických principů, než zatuchlé a smradlavé USA,kde se "demokracie" a "svoboda" postupně vytrácejí a nastupuje forma korporátního fašismu a celkové destabilizace společnosti!!!Možná i "debilizace" společnosti, ke které "týpkové" Vojta49 a Adam, svými bláboly přispívají!
Vulgární antikomunismus po 23 letech od pádu totality,není žádný program.Proto také celá světová tzv. "pravice" jde celkem rychle a úspěšně do pr@dele! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]
Oni už se bouří i "staré" demokracie, jako je Holandsko, kde se schyluje k referendu o jiné podobě EU a stejná je situace v Británii!Na Kypru odhalili banksteři tvář a nastanou pro ně těžké časy! Lidé už si druhou díru do prde@le v Evropě dlouho dělat nenechají! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

287418

31.3.2013 14:23

lenže -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Putin ide spolu s Čínou svojou cestou, a ako povedal - Zurópa nedala Rusku nič dobrého, len nenávisť a smrť, takže nenašli sme odvahu ísť s Ruskom, donútili nás znova ísť proti nemu - akosi nám to s tým západom a cirkvami nevychádza

287393

31.3.2013 18:48

RE: lenže -

timur 85.?.?.?

Reakce na 287393

samé hlúposti chlape - ak by tak technologicky zaostávali, zak by sa do vesmíru ako prví nedostali, ale, skúste o tej technologickej prednosti kapitalistov prednášať našim nezamestnaným....

287416

31.3.2013 16:49

Nemám rád podobné články

MARTin-anonym 94.?.?.?

Sypou čísla a zjednodušující věci jak z rukávu bez uvedení jakýchkoli zdrojů a přehltí informacemi. Když si potom jednotlivá tvrzení začnu ověřovat, tak prostě spousta faktů a čísel nesedí. Ve výsledku pak celý článek působí jako manipulující paskvil, který s fakty zachází jak se mu zlíbí (a to na to sám žehrá).

Třeba tohle:
"Jen v Drážďanech, v únoru 1945, zabili spojenci přes 250,000 během tří dnů. Nebyly tam žádné zbrojní továrny. Celé protiletadlové dělostřelectvo bylo posláno na východní frontu – sovětské tanky byly 70 km od Drážďan.
Kupodivu západní propagandisté činí za zabití 250,000 žen a dětí v Drážďanech zodpovědným Stalina."


Na české i anglické Wiki i třeba v článku na Spiegel Online se uvádí odhadovaný počet mrtvých 25 000! To je desetkrát méně!

http://cs.wikipedia.org/wiki/Bombardov%C3%A1n%C3%AD_Dr%C3%A1%C5%BE%C4%8Fan

http://en.wikipedia.org/wiki/Bombing_of_Dresden_in_World_War_II

http://www.spiegel.de/international/germany/death-toll-debate-how-many-died-in-the-bombing-of-dresden-a-581992.html

287400

31.3.2013 17:49

RE: Nemám rád podobné články

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 287400

Zdroje, které zde uvádíte, bych zrovna nepovažoval za seriozní...
Porovnejme bombardování Drážďan s bombardováním jiných měst, začněme třeba s Guernikou, kde byla při náletu zabita zhruba jedna pětina obyvatel, z jednoduchého přepočtu potom na Drážďany opravdu vychází těch zmiňovaných 250000. A to neberu v potaz větší účinnost britského bombardování. Dnešní ofi zdroje jsou na nic, lepší je logika.

287406

31.3.2013 18:38

RE: Nemám rád podobné články

MARTin-anonym 94.?.?.?

Reakce na 287406

Dejme tomu, že váš argument uznám a pokusím se vycházet z čísel v Guernice. Potíž je, ža samotný počet mrtvých v tomto městě se stal záležitostí propagandy a odhady se zde značně liší.

Guernika měla 7 000 obyvatel. V Guernice byly 26. dubna pravděpodobně trhy, bylo zde přes 10 000 obyvatel (není to jisté). Tedy počet obyvatel v tom dni byl 7000 až 10 000+.

Počet udávaných obětí v Guernice se také značně liší.

Minimální odhady (moderní) činí 126 až 400 mrtvých civilistů.
Současné realistické odhady jsou prý kolem 300 až 400 mrtvých.
Ruské archivy uvádí 800 mrtvých (což nemusí zahrnovat ty, co umřeli na následky bombardování později, než 1. května), ale dost možná se jedná o nejobjektivnější odhad.
Baskická vláda uvedla 1 654 mrtvých.
Britské noviny, snažící se očernit Němce dokonce uváděly 800 - 3000 mrtvých z celkového počtu 5 000 obyvatel!

Celkově tak v Guernice umřelo od 1,2% obyvatel (trhy a nejnižší odhady) do 24% obyvatel (trhy nebyly a umřelo 1654 mrtvých). Osobně považuji za realistické číslo na základě uvedených odhadů 6% - 9%.

Zdroj viz:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bombing_of_Guernica

PS: v tom tématu se vůbec nevyznám. Jen prostě nerad přebírám někým prezentované věci jako fakta, pokud jde ve skutečnosti o horní hranici odhadů dělaných spíš na základě politické objednávky (jedné či druhé strany) než nějakého pokusu o serióznost.

Stále trvám na tom, že automaticky v článku argumentovat 250 000 mrtvými v Drážďanech a ignorovat současný výzkum je tendenční a neobjektivní.

To mohou rovnou tvrdit, že v bitvě u Grunwaldu stálo na straně Polsko-Litevské koalice skoro 6 miliónů vojáků proti 11 000 německých rytířů. Bude to podobně objektivní práce s čísly. [mrknutí jedním okem]

287412

31.3.2013 22:14

RE: Nemám rád podobné články

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 287412

Nešlo mi až tak o argument, jen jsem měl pocit, že přebíráte někým prezentované věci jako fakta...

287425

1.4.2013 3:58

RE: Nemám rád podobné články

Plestiodon latiscutatus 178.?.?.?

Reakce na 287406

Nanajvýš 22000–25000 obetí v Drážďanoch, Göbbelsova propaganda prepierania mozgov slávi úspech, načo bádať, skúmať, prehrabávať sa v zemi, hľadať pozostatky, priraďovať ich k menám, čítať pramene a prehlásenia. Zisťovať ako prebiehalo po náletoch vyšetrovanie, či sa aj dodatočne nenašli nové telá. Lepšie je šíriť lži, alebo prirovnávať pomer zabitých z Guernicy a prepočítať podľa svojvôle, a z vlastných výsledných preludov vyvodzovať nové bláznovstvá.

287434

2.4.2013 3:08

RE: Nemám rád podobné články

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 287434

V evrope byly ctyri komunisticke revoluce. Prva v Carskem Rusku byla totalne uspesna. Druha skoro uspesna byla Wiemarska republika v Nemecku. Diky Adolfu Hitlerovi byla znicena.Treti byla v Madarsku za vlady masoveho komunistickeho vraha Bella Kuhna opet potlacena Hitlerem. Ctvrta byla ve Spanelsku. Pamatuji pamplety Mezinarodni Komminterny ktere mi ukazovala nase sousedka ,ktera ve Spanelsku byla a pracovala jako zdravotni sestra. Povidala mi o zverstvech ktere byly spachane komunisty. diky Bohu general Franco a opet s pomoci Hitlera komuniste byli porazeni. Je nutne podotknout ze tyto masove vrazdy byly totalne kontrolovany a pachane Zidy. To jsou fakta ktere nelze popirat, paklize clovek cte dobrou literaturu a necte propagandistickoue slataniny socialistickych zlocincu.

287477

2.4.2013 10:47

RE: Nemám rád podobné články

erich 145.?.?.?

Reakce na 287477

Ak tá vaša "dobrá" literatúra naozaj tvrdí že Hitler zničil Maďarskú republiku rad B.Kuhna - kedže jej koniec nastal 1.8.1919 - tak sú to bohužial tiež len propagandistické zlátaniny, akurát z opačnej strany.V tej dobe akurát tak vstupoval do NSDAP.

287494

2.4.2013 11:46

RE: Nemám rád podobné články

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 287494

Ano,tak nějak to bude.Dolfa si teprve kurýroval"zákopovou nohu",když zbytky Maďarské republiky rad likvidovala v rámci naplňování Trianonské smlouvy na jihovýchodě Slovenska naše nově vzniknuvší Československá armáda.

287504

31.3.2013 17:52

RE: Nemám rád podobné články

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 287400

Problém je, že Drážďany boli bombardované 3 dni v kuse a podľa niektorých aj s fosforovými bombami, Churchill vyhlásil že toho generála ktorý nechal bombardovať Nemecko by mohli súdiť za vojnové zločiny spolu s nacistami.

Z tohoto uhlu pohľadu priznanie či revidovanie počtu obetí bombardovania Drážďan neprichádza do úvahy, lebo by vyšlo to, že aj západný spojenci boli a sú masový vrahovia. Preto 25000 či 250000 je skutočne malé číslo.

Mimochodom stačí si spomenúť na Hirošimu a Nagasaki, zhodenie atómových bômb na tieto mestá tiež by sa mohli rátať na vojnové zločiny.

287407

1.4.2013 1:43

RE: Nemám rád podobné články

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 287407

pane Oracle,
Drazdanska masova vrazda vzala od zacatku do konce 12 hodin. V nocnim bombardovani ve dvou naletech Ktery provedli Britove a v deset hodin rano tohle zversto dokoncili Americane ve dvou naletech 80% bomb byly fostorove bomby.Celkove cislo kolem 1100 tezkych bombarderu. Je dulezite podotknout ze to bylo poprve kdy Americane pouzily tyto zakazane zbrane Zenevskou dohodou.Odmitali ctyri roky je pouzit, nepouzili je ani v bombardovani Japonska. Nevidel jsem zadneho s techto "lidi" u Norimberskych procesu zalovan z genocidy.

287431

1.4.2013 4:24

RE: Nemám rád podobné články

Plestiodon latiscutatus 178.?.?.?

Reakce na 287431

Podľa ženevskej dohody sa dovoľuje zabíjať ozbrojených civilistov. Lajstrá neznamenajú vôbec nič jednak z dôvodu ich večného porušovania, tiež zo samotného choromyseľného popudu, že niekto sa odvážil poučovať kedy je a kedy nie prípustné vraždiť, akým spôsobom má prebehnúť vražda, že vôbec všetko zabíjanie je legálne, už sa len gójovia zamýšľajú, že dajaké fosforové bombičky neboli zákonné, a preto sa vraj jednalo o zločiny.

287438

1.4.2013 4:15

RE: Nemám rád podobné články

Plestiodon latiscutatus 178.?.?.?

Reakce na 287407

Drážďany sú už otravné ako arzén, vytiahli ich nacisti z NPD, pretože v tom okolí dosahujú volebné úspechy. Otravovanie s Drážďanmi je znevažovanie iných zavraždených. Na Lipsko dopadala väčšia hmotnosť bômb, ale o nich nič nečujem.
Čo trepal vrahúň Churchill nie je významné, ten tučniak chcel súdiť svojho podriadeného?
Usa a uk sú zločinci, to spochybňujú len vymleté lebene. Požaduješ azda, aby vystúpil Cameron a ospravedlnil sa a aj priamo pomenoval bombardovanie ako zločin? Načo by bola maškaráda? Presné čísla sa dajú zistiť, nie sú tajné, 25000 je veľa.

287436

2.4.2013 3:20

RE: Nemám rád podobné články

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 287436

Paklize mate zajem napisi Vam o dalsich masovych vrazdach na Nemecke civilni populaci neni to prijemne psani ,ale paklize mate zajem vyhovim Vam. Tyto stranky doslova objasni kdove skutecnosti spachal nehorazne,nesmyslne ztraty na lidskych zivotech. Je stale dostatek lidi kteri maji zajem se dovedet pravdu a skutecnostiz minulosti byly oblbovani a jejich mozky gumovany verejnym tiskem po 70 let.

287478

2.4.2013 15:28

RE: Nemám rád podobné články

petesv 89.?.?.?

Reakce na 287400

Jeden starý Němec mi říkal se slzou v oku, že v Drážďanech tekl po ulicích lidský tuk po tom "zásahu". Na jedné straně samozřejmě Němci spáchali genocidu(nikoliv tu, o které je zakázáno pochybovat, ale na Rusech a Slovanech obecně). Ale toto bombardování z vojenského hlediska nemělo žádný význam. Snad jenom to, že Dresden měl patřit do východní zóny, stejně jako Plzeň. Takže jde o válečný zločin jak vyšitý. Kdy tedy budou odsouzeni, aspoň morálně ale tvrdě ti anglosaský parchanti, co nás tu čtvrť století učí o lidských právech, multi-kulti atd? Za použití chemických zbraní v 1968 ve Vietnamu byl odsouzen kdo? Ano, to je přesně ten rok, který tu neustále připomínáme jako "okupaci" a "vpád". Tak si porovnejte tu "zrůdnost" a "nelidskost" - no ale vyjde, že zrůdný a nelidský je vlastně kdo?

287522

31.3.2013 18:13

tak kde se berou ty čísla o 250k obeti ? proof or it didn't happen

KarelNovak 160.?.?.?

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/150968-bil...

287408

1.4.2013 4:20

RE: tak kde se berou ty čísla o 250k obeti ? proof or it didn't happen

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 287408

Ta cisla se berou z reality,skutecnosti, PRAVDY,je mi jasne ze pravda je tem za tyto zlociny velmi neprijemna. Bohuzel vychazi vice a vice na verejnout a pravem. My si nikdy asi nebudeme rozumet protoze Vy neverite tem 250 000 a ja zase naprosto neverim tem 6 000 000

287437

1.4.2013 4:28

RE: tak kde se berou ty čísla o 250k obeti ? proof or it didn't happen

Plestiodon latiscutatus 178.?.?.?

Reakce na 287408

Ministerstvo propagandy ich dodalo, navýšilo, a ešte pridalo nulu. Rovnaká talmudčina ako isté povinné čísielko.

287439

1.4.2013 14:54

Vážený pane s tím jménem,znějícím jak obratlovci z třetihor,

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 287439

jenž se vyznačovali obrovským tělem a až neúměrně malinkým mozkem,máte zřejmě dnes "svůj den".
Ač jste evidentně popustil uzdu své zvrhlé vášni,bigotnímu katolicismu a pletením "pátého přes deváté",chod dějin ani jejich chápání rozumnými lidmi nezměníte.
Doporučuji smysluplnou fyzickou činnost na čerstvém vzduchu,omývat přirození vlažnou vodou a při teplotách nad 15 st.celsia spánek při otevřeném okně.

S úctou Váš..

287461

31.3.2013 18:38

lenže

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

nuž a nakoniec - generál Patton vojakov Wermachtu po preverení poslal koncom vojny domov, a preto ho zabili, kým Eisenhower - ten ich sústredil do lágrov a nechal ich hynúť - vo veľkom, cca milion, takže - ľudomil, Stalin nepil a ak, tak len víno a aj to málo, zabával sa na pijanoch, že nechal odpraviť napr. Tuchačevského a spol? nuž chcel z nich vytriekať čísla kont vo Schweizu, i podarilo sa, lebo chazari - napr. pred vojnou tvorili v Odese až 45% obyvateľstva - sa živili len "obchodovaním" - a ak bolo v čase Stalina málo rozvinuté hospodárstvo, tak prvý sovietsky televízor vyrobili v r. 1939, ehe - a systém ktorý v CCCP fungoval bol jednoduchý, založili ste si podnik, dostali úver a podnikali ste, z platov nešli odvody, odvody platil zamestnávateľ, plat sa rozdal len zo zisku, takže - kto nepracoval toho vyhnali, .... kadečo sa už zabudlo, ostala pamiatka len na Chruščovov vojenský komunizmus, ta tak...

287413

31.3.2013 18:42

aha

timur 85.?.?.?

ale nezmysel to bol tak či tak - ale hlavne že sa bombardovali výlučne - skoro - civilné ciele - aby sa vzbudila nenávisť k Hitlerovi - logika tu bola ....len účinok sa minul cieľa

287414

31.3.2013 18:44

dovetok

timur 85.?.?.?

a nakoniec - zakladateľom gulagov bol istambulský žid Frenkel - to on dal nápad súvercom ako naložiť s nezamestanými, zbytok sa odohral tak ako sa odohral,

287415

31.3.2013 20:28

na pravou míru

PejsekAK_ 89.?.?.?

Stalina a stalinskou epochu nelze hodnotit "jen dobře" nebo "jen špatně", aniž by člověk upadl v černobílé vidění a idiotizmus. V důsledku cca 50ti leté informační války, dnes, pokud neumíte dobře rusky a nezajímáte se o věc, je kromě triviálních věcí téměř vše co o Stalinovi víte, nebo si myslíte že víte, lež nebo polopravda.

Namátkou - "desítky milionů" obětí stalinizmu - lež, nic takového se nestalo. Na základě údajů archivů NKVD, počet popravených lidí za celou stalinskou epochu (tj. 30 let): 642 tisíc lidí. Počet uvězněných za stejné období: cca 3 miliony (z nich zemřelo poměrně nízké procento). Publikováno v roce 1991-2, žádný historik to od té doby nezpochybnil. Mezi těmito lidmi bylo mnoho nevinných, ale také mnoho těch, kteří tam byli oprávněně.

Mýtus o Stalinovi jako tyranovi a člověkem s absolutní mocí - věřte čemu chcete, ale archivní dokumenty takový obraz vyvrací. (viz např. knihy Muchina, kde to podrobně rozebírá, nebo aktuální 6ti dílný dokument "Stalin s námi" vysílaný v roce 2013 na stanici NTV).

Ad "stalinské čistky" roku 37 - nebyly to stalinské čistky, další mýtus. Stalin nebyl jejich iniciátorem a jakmile mohl, zastavil je. Tradégie roku 37 byla výsledkem činnosti kryptotrockistů a kariéristů v reakci na tzv. stalinskou ústavu roku 1936, která byla krokem k odstranění strany od moci, předpokládala alternativný volby. V těchto volbách by na každý post byl jeden uchazeč od strany a nejméně jeden nestraník.
Partijní "elita" a byrokracie se vylekala, že neprojde ve volbách a "najednou" objevila ve svých rajónech "rozsáhlé protisovětské spiknutí", a začala požadovat povolení k represím. Precedent zajistil předseda sibiřského obkomu VKS(b) Ejche, který poslal 29.6.1937 na politbyro požadavek na "mimořádné pravomoce" rozstřílet několik tisíc lidí ve své oblasti a poslat do gulagu několikanásobně více. Po tomto precendentu následovala lavina podobných žádostí od všech předsedů oblastních stranických organizací, kteří "najednou" objevili u sebe "rozsáhlé spiknutí" a požadovali povolení k masovým represím. Včetně Chručšova - tehdejší předseda moskevské organizace, požadoval povolení k represím 30 tisíc lidí, poté co ho "vyčerpal", ještě několikrát požadoval zvednout "limity na odstřel".
Reálně se jednalo o akci zednářů a (krypto)trockistů, akci likvidace před volbami všech potenciálních oponentů ve volbách a čistku nejschopnějších a nejvzdělanějších lidí.
Podstata tedy je, že požadavky na represe šly odspodu nahoru, nikoliv naopak. Jediná "vina" Stalina je ta, že jim nedokázal zabránit (logika okolností je nadřazena logice záměrů).
To byla první etapa represí let 37-38, nechvalně známé "trojky" (polní soudy) a "Ježovština". Poté co Stalin zkonsolidoval síly a podčinil si NKVD skrze Beriju, začala druhá etapa, tentokrát už by se dala nazvat stalinská, ale podstatou neměla ...Automaticky kráceno

287420

31.3.2013 20:29

RE: na pravou míru

PejsekAK_ 89.?.?.?

Reakce na 287420

...
To byla první etapa represí let 37-38, nechvalně známé "trojky" (polní soudy) a "Ježovština". Poté co Stalin zkonsolidoval síly a podčinil si NKVD skrze Beriju, začala druhá etapa, tentokrát už by se dala nazvat stalinská, ale podstatou neměla s tou první nic společného - spočívala v tom, že Stalin provedl čistku v NKVD a stranickém aparátu, a poslal "k stěnke" nebo do gulagu všechny ty, kteří byli odpovědní nebo se přímo dopouštěli zvěrstev první etapy represí. Na rozdíl od 1. etapy ("ježovštiny"[mrknutí jedním okem] tato druhá etapa represí nebyla ani masová, ani nepodložená - rozsahem byla mnohem menší, byla adresná, zaměřená z drtivé většiny na členy NKVD a vyšší stranickou "elitu".

A co dělají dnešní liberálové - počítají jak nevinné oběti první vlny represí, tak jejich katy, kteří v druhé etapě následovali osud svých obětí, mezi oběti "stalinismu" a házejí je do do jednoho pytle. Liberálně-demokratická lžilogika v akci.

Mohl Stalin reálně represím zabránit? Vzhledem k tomu, že se proti němu postavilo celé byrokratické vedení (pod taktovkou kryptotrockistů a zednářů), odpověď zní ne - pokud by se o to pokusil, tehdejší stranická věrchuška by ho odstranila a dnes by pravděpodobně byl mezi obětmi "stalinských represí".

Co se týká stalinské ústavy r. 36, ta byla v tehdejším světě, i na západě, hodnocena jako nejdemekratičtější a nejpokrokovější ústava obecně. Obsahovala mj. - alternativní volby (v praxi = odstranění strany od moci nekrvavou cestou), právo na práci, bezplatné vzdělání a péči o zdraví, 8 hod. pracovní den - obecně věci, o kterých si na Západě tehdy mohl obyčejný člověk nechat jen zdát. Perlička - ústava obsahovala 143 článků, z toho komunistická strana (VKS(b)) byla upomínána pouze v jednom z nich. O "vedoucí úloze strany" tam nebylo ani čárky. To, že v důsledku teroru rozpoutaného stranickou byrokracií, která se vylekala že by mohla přijít o moc, pak bylo v praxi vše jinak, nebyl záměr ani vina Stalina.

Závěr je zhruba ten, že nic není černobílé a v rámci snahy o neopakování historie je třeba stavět svůj pohled a pochopení na historii na tom, co se skutečně dělo, a ne na mýtech o tomtéž.

Pokud by byl zájem, můžu dát odkaz na mnoho knih a článků, které se realitou stalinské epochy a Stalinem zabývají, a nikoliv šíření mýtů. V zásadě v ruštině, ale něco i v češtině.

V 90. letech řekl jeden představitel sovětské inteligence, který byl 10 let v gulagu: když vidím co se kolem děje nyní, stávám se stalinistou.

287421

31.3.2013 20:35

RE: na pravou míru

MARTin-anonym 94.?.?.?

Reakce na 287421

Velmi zajímavý příspěvek. Rozhodně je zájem, online materiály v ruštině jsou pro mně sice hodně špatně čitelné, ale pokud to bude informačně stát za to, tak se rád doučím a nějak si to popřekládám. [smích]

287422

1.4.2013 7:07

Naštudujte si dejiny tisícročí a zmeníte názor na dnešok.

Definitíva 87.?.?.?

Spoznajte os: vyhnanie chazarov z Ruska/Ukrajiny/, kresťanská genocída Rusov a vznik kresťanského pravoslávia, zastrelenie cára a jeho rodiny, Židoboľševická VOSR, 1. a 2. sv. vojna. Celý sled udalostí majú na svedomí židofinančníci, ktorí zmanipulovali aj české prezidentské voľby, nech by voľby dopadli akokoľvek, víťazom sú sionisti, celkom ako v USA.

Stalin nebol zmocnený Slovanmi, Rusmi, Stalin bol podporovaný a dosadený židmi, neskôr vypovedal židom poslušnosť, najmasovejšieho vraha a žida Trockého poslal do exilu. Židia Stalina nechali fungovať, aj keď bol neposlušný, lebo sa začal experiment socializmu, výplod Marxa, Engelsa, a žida Lenina, zase nerusov, neslovanov!!! Tisícročná židovská likvidácia Ruska a genocída Slovanov bola prerušená až príchodom Putina.

Nikolaj Leskov: „Boh za Rusov vždy trestá."

Chelemendik: Na svete existuje národ-víťaz - sú to Rusi. Nepriatelia pribúdali a liezli do Ruska, aby nakoniec prebudili k životu ruské Víťazstvo.
Áno, surová zem, surový národ, surová moc – no Rusi nie sú od prírody vrahovia, nájomní hrdlorezi a ľudožrúti. Sú skôr obrancovia a záchrancovia rytier bojujúci za Dobro, nie za zisk.

Západu je vlastná filozofia lupiča.
Podstata slovanstva je duša. Ruská sila je Dobrá sila.

Čítajte Slovansko árijské védy, Levašov. O histórii Slovanov inak!!! vedy.sk, leva-net.webnode.cz

287442

1.4.2013 10:04

RE: Naštudujte si dejiny tisícročí a zmeníte názor na dnešok.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 287442

Až na váš odkaz: Čítajte Slovansko árijské védy,Levašov.O histórii Slovanov inak!!! vedy sk,leva -net.webnode.cz,
s vaším článkem souhlasím.

Vedy sk. jsou prokazatelně plagiát,úmyslná napodobenina. Důkaz najdete ve védské literatuře, konkrétně ve Šrímad-Bhágavatamu. Počátek Kali-yugy se datuje na 18.února 3102 př.n.l. Krátce po začátku této jugy(yugy), ve které žijeme, proběhla bitva na Kuruksetře,je to místo blízko dnešního Dillí. Tuto bitvu osobně řídil Šrí Krišna. Bitva je podrobně zmapovaná včetně datace,
nelze proto tento letopočet vyvrátit.

V pagiátu Vedy.sk je však uvedeno,že Krsna (Krišna) India, 900 roků př.n.l. se narodil panně Devakí. Vidíte ten rozdíl tisíců let? Védská literatra je prokazatelně nejstarší duchovní literaturou této planety,tisíc let před křesťanskou Biblí. Také Sidorov píše, že vedy sk. jsou plagiátem. Mimoto, existují také Ruské Védy, které jsou doposud tajné. Ruští zřeci ovládali sanskrt, písmo kterým je sepsána původní autoritativní védská
literatura a Indie byla jižní provincie rozsáhlé pravěké slovanské říše.

287450

4.4.2013 13:21

RE: Naštudujte si dejiny tisícročí a zmeníte názor na dnešok.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 287450

Jenom nelži anonyme! Podle oficiálního učení hinduismu je známo 24 hlavních inkarnací Krišny/Kršny.

287629

4.4.2013 19:52

RE: Naštudujte si dejiny tisícročí a zmeníte názor na dnešok.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 287629

Milá osumdesátdevítko,
ty jseš druhý Vojta. Neznáš vývoj duchovní nauky a pleteš páté přes deváté. Tedy se pokusím o nemožné. Vysvětlit ti, že se ke své škodě velice mýlíš. Hinduizmus není původní naukou. Je to směsice různých duchovních škol.

Na mnohých místech védské literatury je uvedeno slovo anukírtaya, znaméná držet se původního popisu a nevytvářet vlastní vymyšlený popis. Abychom získali Absolutní poznání musíme studovat a přijmout transcendentální nauku z autoritativního zdroje, v systému parampary. To je tajemství jak získat transcendentální poznání.

Původní duchovní nauka je védská. Slovem véda se myslí veškerá védská literatura: čtyři védy: RG, Jadžur, Sáma a Atharva, 18 Purán, Upanišady a Védanta -sútra. Upanišády tvoří filozofickou část a je jich 108.

Čtyři védy a jejich šest doplňků, Vedánta sútra, knihy o logice, knihy o náboženství a Purány tvoří čtrnáct druhů učebnic určených pro vyšší vzdělání. Kalpa- sútry a Mimánsa -sútry jsou určeny ke studiu obětních metod. Mimo těchto základních autoritativních knih existuje velké množství navazující duchovní nauky, kterou napsali mocní rišiové.

Původně se védy tradovaly pouze v ústním podání, ale před více jak 5000 lety je sepsal Vyásadeva, který je považován za inkarnaci Krišny zplnomocněnou k literární činnosti. V žádném případě nevytvořil novou nauku. Pouze původní nauku převedl do písemné podoby. V této védské literatuře se dočítáme, že Šrí Krišna přednesl Bhagavad-gítu bohu slunce (přesně polobohu, neboť Bůh je pouze jeden) před stamiliony lety. Védská literatura je tedy stará stamiliony let. Tuto skutečnost musíme přijmout a tak pochopit historickou důležitost Bhagavad-gíty na základě Krišnovy výpovědi, aniž by došlo ke zkreslení. Tlumočit toto poselství bez ohledu na Krišnovu vůli je největší přestupek.

Ve stejné době jako Vyásadeva,dokonce ještě před ním,žili jiní velcí mudrci jako Gautama,Kánada,Jajmini,Kapila,Aštavakra, a ti všichni předložili své filozofické směry. Patří k nim i Pataň jali a každý z těchto šesti velkých rišiů zastává odlišný způsob filozofického nazírání, stejně jako moderní filozofové a spekulanti.

Rozdíl mezi šesti filozofickými cestami, výše uvedenými a naukou Vyásadeva je následující: Védské transcendentální poznání sestupuje přímo od Osobnosti Božství.

No je toho ještě hodně a nejde to vysvětlit začátečníkům. Zvláště proto, že spekulanti nezahálelí a v současné době máme 5 velkých náboženství a přes 20 000 sekt a sektiček. Také neexistuje světská univerzita, která by duchovní disciplíny učila. Dokonce i slovutní profesoři popírají existenci Boha a duše. Přesto píšou různé komentáře k autoritativní literatuře, neboŤ se domnívají, že světské vzdělání je opravňuje k této činnosti.

287637

1.4.2013 14:52

komunistická strana se může ještě zachránit !

Adam... 86.?.?.?

A to pokud se podaří v Evropě díky EU vytvořit více chudých lidí.. spojit všechen prostý lid.V ČR pokud se spojí všichni romové a všichni přistěhovalci i barevní tak je naděje,že zvítězíme i bez voleb.
Utlučeme je čepicema v těch jejich mrakodrapech.

287460

1.4.2013 21:03

Komunistická strana se nepotřebuje zachraňovat!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 287460

Stačí , když bude dělat podobnou politiku jako v Číně a zcela jistě zvítězí ve volbách!
Tržní ekonomika,kde jsou základní potřebné systémy státní, což je možné - rozvrstvení cca 15% ekonomiky státní - zdroje,bankovnictví, voda,energetika,doprava,zdravotnictví,školství apod., cca 85% ekonomiky v tržním režimu ,ale v rozumné regulaci.
Je možné vést rozsáhlou diskuzi, co má být v rukou státu a co nechat privátní,ale v každém případě není nadále možné, aby si nadnárodní finanční parchanti uzurpovali moc bez kontroly, mimo demokratické principy!!! Pokud se tak neděje, konce jsou podobné jako dnes na Kypru, předtím na Islandu, v Řecku a jinde!
Nevolám po žádné revoluci, ta je hodně problematická, protože vždy po nějakém násilném uchopení moci, se dostanou do vedení stejné, nebo podobné svi@ně jako předtím, / rok 1989 u nás/ a vše pokračuje v jiném kabátě a pod jinými hesly, ale podstata je stejná!!!
Spravedlivější společnost je možná! Vím, že nebude nikdy ideální, ale to, co dnes děje u nás nemá obdoby! To nikdo po roce 1898 nechtěl - Praha plná žebráků a bezdomovců - třetina lidí, hlavně starých a rodiny s dětmi živoří a cca 1% si může dopřávat koňská vejce!A přitom sociální stát není drahý, to jsou pouze fráze a lži těch asociálních hajzlů, kteří jsou u moci!Oni potřebují rozdělit a vládnout! Normální demokratickou cestou už se k moci nemohou dostat, protože je nikdo volit nebude!ODS se nemusí ve volbách vůbec do PS dostat! To bude teprve kvikot,až přijdou kmotři a zloději všeho druhu z ODS o prebendy!!!
Také zde mají hlásné trouby v podobě Adama a Vojty49 a dalších klonů z lehožumpy,pro které jsou informace ze Zvědavce, jak červený hadr pro býka!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

287471

1.4.2013 17:18

Pokud si vzpomínám

qwe 89.?.?.?

SSSR měl po válce asi 140mil.obyvatel (možná se ale mýlím). Za II.sv.války přišel o 20mil., za Stalina údajně také 20, za občanské války a I.sv. asi 10 mil. Celkově tedy během 30 let - jedné generace - přišel údajně o 50 mil.obyvatel.
Kolik měl tedy obyvatel před I.sv. válkou?
Ví to někdo seriozně?

287463

1.4.2013 19:18

RE: Pokud si vzpomínám

AIAI 89.?.?.?

Reakce na 287463

Zkuste googlit. V roce 1950 měl SSSR asi 182 miliónu obyvatel. Co se období před první světovou válkou, asi myslíte carské Rusko - podle posledního tamního censu (1897) činil počet obyvatel asi 125 miliónů.

Jinak třeba
http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_Empire_Census
http://en.wikipedia.org/wiki/Demography_of_the_Soviet_Union

287468

2.4.2013 8:15

RE: Pokud si vzpomínám

qwe 193.?.?.?

Reakce na 287468

Děkuji za čísla i tipy, podívám se tam. Těch 140mil. jsem měl nějak v hlavě ze školy (ročník 1950).
Zkouším si dělat přes počty obyvatel určité kontroly uváděných čísel obětí.
Rovněž by byla zajímavá demografická křivka v Německu po válce - jestliže opravdu RA masově Němky znásilňovala, muselo by se to projevit ve vlně porodnosti, postupující od východu k západu.

287485

2.4.2013 16:27

RE: Pokud si vzpomínám

petesv 89.?.?.?

Reakce na 287485

Nevím kdo koho znásilňoval, Němci to dělali určitě. Jako každý z řetězu urvaný voják. Vím ale na 100%, že za ruskými vojáky chodily potom ti s červenými nášivkami na čepici, a každého, kdo byl přistižen při násilí na obyvatelstvu, rabování, znásilňování apod. na místě bez soudu popravili, voják-nevoják. Jeden z mých známých v takové rotě sloužil. A bavit se o těch časech moc nechtěl.
Takže kecy o masovém násilí jsou jen dýmokrasovní lži. Čím větší lež, tím spíš projde.

287526

4.4.2013 21:43

RE: Pokud si vzpomínám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Reakce na 287526

Souhlas !, - bez doplnovani.

287640

5.4.2013 13:18

Vraždění, znásilňování

Fred 46.?.?.?

Proč se zde vůbec nehovoří o ca. 4000 Ruských, Ukrajinských a Běloruských zničených vesnic jako byly Lidice. Že nacistické Německo má na svědomí vyvraždění tolik slovanských civilistů, o tom se nikde na západě nemluví. Hlavně že zdůrazňují trění vyvolených a jiných zde, ale ve východních zemích jakoby nežili lidé ale zvířata. nikdo se nesmí divit, že Sověti byli tedy brutální, když jím němčtí nadlidé ničili ženy. děti, rodiny. Co se dalo očekávat. Nakonec oni ztratili nejvíce lidí ve válce, ne Američané, ne západní země.

287663

5.4.2013 17:21

RE: Vraždění, znásilňování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 287663

Nejen to. Poradce vlády VB John Beddington prohlásil, že Hitler zklamal. Likvidace Slovanů musí být provedena na vědeckém základě a mnohem důrazněji než 2.sv.válka. Příští válka proti Rusku musí být vedena více vědečtěji. A to se také děje. Také Margaret Tatcherová prohlásila, že populace Rusů bude redukována na 15 milionů, kteří budou pracovat u vrtných souprav a v dolech. V.Judin "Operace barbarosa 2" a dále Zbygniew Brzezinski formuloval tuto strategii takto: "Kdo ovládne Euroasii, bude ovládat svět. V tomto duchu je zpracována i "Prognoza vývoje příštích desetiltí, zpracovaná Střediskem bezpečnostní politiky Univerzity Karlovy. V této prognéze se píše, že krátce před koncem roku 2010 padne- za použití zbraní- režim v Bělorusku a dále, že Rusko bude rozděleno a zanikne. Pokud se jedná o události 2.sv.války v Rusku tak několik detailů:

"Pozadí podpory Hitlera bylo euroatlantické. Svědčí o tom proces ze dne 20.10. 1942,kdy Leo T.Crowley,vládou USA ustanovený správce nepřátelského majetku newyorské banky UBC, zabavil na základě zákona o obchodování s nepřítelem veškerý majetek banky. Švýcarsko vyrábělo pro Wehrmach po celou dobu války přesnou zaměřovací a jinou specielní techniku a celá Evropa,její zbrojovky, pracovaly pro Wehrmacht."

Západní kinematografie nám přináší mnoho filmů které opěvují úspěchy spojenců. Vykreslují situaci tak, že to byli oni kdo vyhráli 2.sv. válku. Skutečnost je ale zcela opačná. Na ruské frontě bylo zničeno přes 70% mašinerie-vojenské techniky Wehrmachtu. Pouze ve dvou bivách u Stalingradu a Kurska činily ztráty Wehrmachtu- u Stalingradu (21.8.1942-2.2.1943): 850 000 mužů, 107 300 zajatých včetně 23 generálů. Včetně bitvy u Kurska v období (4.7-22.7.1943) ztratil Wehrmacht 2 miliony vojáků, 7000 letadel, 4500 tanků a samohybných děl. RA přešla do trvalé ofenzívy. Teprve po těchto bitvách, kdy bylo jasné, že Wehrmacht válku na východě nemůže vyhrát, otevírají spojenci druhou frontu vyloděním na Sicílii a jihu Apeninského polostrova- v září 1943. A teprve 6.6.1944 se vylodila anglo-americká vojska v Normandii.
A pokud se jedná o znásilňování a zvěrstva páchaná na civilistech v Rusku, budete šokováni, pokud Rusové zveřejní co se tam opravdu dělo.

287675

6.4.2013 2:40

RE: Vraždění, znásilňování

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 287675

Vse ,souvisi se vsim,depopulace lidstva po zkusenostech z druhe svetove valky dosla ke zkusenosti na statistickych cisel v Rusku, tesne po valce,obrovske ztraty na muzizch,byly vesnice,kde byli jen deti,starci a le ne muzi,kteri byli vymlaceni na fronte a casem zjistili,ze silou porodnosti se rana ubytku vice jak 12 milionu muzu pomalu vyrovnava a tak elita zmenila taktiku.Zensky trestny oddil "takova ticha rana" ,jak hralo Narodni dovadlo a byl zpracovan film, byl naznakem pro "vedce',jak kontrolovat populaci jinym zpusobem,prvni bylo zrovnopravneni zen a jejich pravo na pokracovani v tehotenstvi a nebo ne ,jit na potrat,program depolupace se zacal uskutecnovat,nabor zen do armady,zcela jednoduche,ale ,ucelne reseni,pokud kulka zabije chlapa ,tak je to jeden vojak min,pokud kulka zabije zenu,tak zabije treba matku budoucich dveou-tri deti,cili,zde byde "skoda ," jez bude uz nenahraditelna,proto se tlaci na to,aby zeny byly i v prvnich liniich fronty,mnoho lidi toto nepochopi,ale je to plan na omezeni populace,vsemi moznymi dostupnymi prostredky.Samozrejme svetova elita-veliciny se nechteji v toto smeru nejak projevovat,ale ,vsimnete si medii,jaky nabor,jake lakave moznosti ukazuji mladym devcatum ke vstupu do armady, takze ,nemusi to byt jen ockovani populace a nebo prisadou chemickych latek do potravin a otravovani vody,moznosti je mnoho,rikajic"mame na vyber!,ale ,vysledek ma byt uplna kontrola nad obyvatelstvem.Kdysi jsem mel moznost cist studii,o ubytku zen, jako ucastnic valky,jako jeden z mnoha moznych akci v budoucnosti k zarazeni rustu obyvatelstva na teto planete a tam byla cisla ,jak rychle po nekolika desetiletich by se zredukovla lidska spolecnost,to nebyla cinska politika jednoho ditete,to byl masakr zen,jako uz zracenych matek a tim i nenarozenych deti.

287697

6.4.2013 4:46

RE: Vojaci na baterky

p. 113.?.?.?

Reakce na 287675

...za zminku stoji obrovska a neuveritelna operace BAGRATION kdy rusove znicili armmady Stred a Sever v jednom zatahu , ale preskurvy mluvi a do zblbnuti omilaji jen o vylodeni ve Francii,kdy se nekolik americkych vojaku motalo na plazi a jeste mene nemeckych je nechtelo delsi dobu pustit do vnitrozemi...!!! Potom kdyz se pracne dostali o kus dale , zacali kseftovat se vsim moznym a s pohonymi hmotami a zase se zastavili...a potom dostali nakladacku v Ardenach...a vysadkova operace v Holandsku zkrachovala uplne .../ve filmu The bridge too far/.... Z tohoto duvodu je zapadni vojenska strategie po 60 let nezmenena a jde jen o bombardovani ....+ rakety ...protoze vedi ze zapadni vojak nema na rusy napr....

287701

6.4.2013 17:29

RE: Vojaci na baterky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 287701

To máte pravdu. Podrobně je tato bitva popsána na www.palba.cz
Při útoku má větší ztráty zpravidla útočící strana. V této bitvě však měla RA ztráty menší než bránící se Wehrmacht.

Z 2 331 700 nasazených sovětských vojáků bylo mrtvých a nezvěstných 178 507, což je pouhých 8%. Naproti tomu Wehrmacht ztratil 25 z 28 divizí a celkové ztráty činí 350 000 vojáků. Dopady této bitvy na další vývoj války na východě byly obrovské. Přesto ani tato bitva nebyla největší bitvou 2.sv.války. Tou největší byla bitva o Mandžusko. RA překvapila přes milion zakopaných Japonců tak, že frontu obešla kolem jezera Hanka, přes zdánlivě nepřístupnou tajgu, kde za pochodu vybudovala v krátkém čase cestu pro tanky. Ty pak vpadly překvapeným Japoncům do zad. Následovala totálnílní porážka japonských vojsk. Ztráty RA byly procentuelně ještě menší než v bitvě Bagration.

287743

8.4.2013 4:17

RE: Vojaci na baterky

p. 60.?.?.?

Reakce na 287743

...snad zbejva dodat ze japonci byli nemene tak kvalitni vojaci jako nemci mozna v necem i lepsi...a bitva o Mandzusko /tusim Zukov to vedl/ je uplne neznama..kompletne vytlacena z historie ...

287817

6.4.2013 6:07

Zakryt,znicit i v dnesnich dnech radeni "bolseviku"

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Stalin’s instructions to Beria to convert several sentences to 10 to 25 years in the Gulag, and to ‘kill all eight’ of another group
Vložený obrázek
Kousek papiru a kolik milionu lidi to stalo zivot. na sibirske dalnici ,ktera se nazyva "kostliva-kostnata "proto ,ze zde lezi vic jak milion tel veznu,jez tuto dalnici upravovali,jsou pochovani pod povrchem vecne zmrzle zeme.O mnohych mesteckach dalneho vychodu se tvrdi,ze stoji na kostrach, nakonec Solzenicin to odhadl na 65 milionu obeti,jini to odhaduji na 100 obeti,dokumenty zatim nebyly zverejneny a i Jalcin se dodatecne snazil odstranit stopy radeni"bolseviku".

287702

6.4.2013 8:45

RE: Zakryt,znicit i v dnesnich dnech radeni

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 287702

Lágre začali stavať trockisti na "utopenie Ruska v krvi"(Lev Davidovič Bronštejn)
a Stalin ich tam potom aj poslal.

Keď podpísal razstrel, treba preveriť tie dokumenty.
Až príliš často sa po opätovnom prešetrení archívnych materíálov zvykne zistiť, že Koba mal bohužiaľ aj v danej šialenej situácii pravdu a inej možnosti žiaľ v tejto tragédi nebolo.
Keby žil dnes, konal by samozrejme inak,
čím nechcem ospravedlňovať jeho chyby.

A áno, ako nám v práci "náš americký generálko" dokola vravievali:
"Keď sa rúbe les, lietajú triesky!!!"

287707

6.4.2013 9:48

RE: Zakryt,znicit i v dnesnich dnech radeni trockistov

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 287702

..a.zasa si niekto fatálne pletie boľševikov
s menševikmi, trockistami..

Lágre začali stavať trockisti na "utopenie Ruska v krvi"(Lev Davidovič Bronštejn)
a Stalin ich do nich potom poslal.

Keď podpísal razstrel, treba preveriť tie dokumenty.
Až príliš často sa po opätovnom prešetrení archívnych materíálov zvykne zistiť, že Koba mal bohužiaľ aj v danej šialenej situácii pravdu a inej možnosti žiaľ v tejto tragédi nebolo.
Keby žil dnes, konal by samozrejme inak,
čím nechcem ospravedlňovať jeho chyby.

A áno, ako nám v práci "náš americký generálko" dokola vravievali:
"Keď sa rúbe les, lietajú triesky!!!"

287716

6.4.2013 10:35

RE: Zakryt,znicit i v dnesnich dnech radeni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 287702

Pane Roberte srdečně vás zdravím.

Vy, jako jeden z mála se opíráte především o historická fakta. I když někdy nejsou zrovna 100 procentní, vzhledem ke zdroji ze kterého vychází-neboť neznáme přísně tajné informace a fakta, která jsou a budou uvolňována v některých případech až za 100 let a nebo vůbec. Přesto i omezené informace mají velikou sílu. Sílu myšlenky a myšlení. Tak jak nám to sdělil již před mnoha staletími buddhistický mnich Dhammapadam,mysl 42:

Způsobit velké zlo může ti nepřítel,
nebo i nenávist.
Mnohem však větší zlo způsobí mysl,
jež špatně je vedena.

Mysl laické veřejnosti je vedena záměrně špatně. Avšak přibývá lidí, kteří si tuto skutečnost uvědomují. To je povzbuzením a nadějí i pro nás a tento doposud velice krutý svět.Změna nastala s rozmachem internetu. Laické veřejnost začíná být aktivní. Tento proces se již nedá zvrátit. Probudilo se dlouho spící Rusko, lainská Amerika,i Afrika.

Mějte se a pokračujte ve vaší prospěšné práci.

287722

7.4.2013 2:38

RE: Zakryt,znicit i v dnesnich dnech radeni

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 287722

Rusko je v pohybu, se zkusenosti IMF s vymenou penez,okradenim populace na tak zvanem mezinarodnim podkladu internacionalistu,tak,Putim se stal kamenem na ceste zotrocit dalsi narod.Presvecte se samy.
Předmět: Fwd: Part of the speech of president Vladimir Putin in Russian Parliament (Duma) on Feb 4th/2013
No jo, to si můžeme jen zbožně přečíst a závidět.
Všechny státy by měly přijmout tento postoj.

4. února, 2013, Vladimir Putin, ruský prezident, oslovil Dumu, (ruský parlament), a přednesl projev o napětí s menšinami v Rusku: "V Rusku žijí Rusové. Kdokoliv menšinový, odkudkoliv, chce-li žít v Rusku, pracovat a jíst v Rusku, by měli mluvit rusky, a měl by respektovat ruské zákony. Pokud upřednostuje Shari'ya zákon, pak doporučujeme, aby šli tam, kde to je to právo země. Rusko nepotřebuje menšiny!!! Menšiny potřebují Rusko a my jim nebudeme poskytovat zvláštní výsady, nebo se snažit změnit naše zákony, aby vyhověly jejich touhám, bez ohledu na to, jak hlasitě křičí "diskriminace". Měli bysme se poučit od sebevražd Ameriky, Anglie, Holandska a Francie, pokud máme přežít jako národ. Ruské tradice a zvyky nejsou kompatibilní s nedostatkem kultury nebo primitivními způsoby většiny menšin. Když tento čestný zákonodárný orgán myslí na tvorbu nových zákonů, měl by mít na paměti národní zájmy první, se zřetelem na to, že menšiny nejsou Rusové".

Bouřlivé ovace politiků v Dumě trvaly pět minut!

287763

7.4.2013 5:11

RE: Zakryt,znicit i v dnesnich dnech radeni

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 287763

Dojdeme mozna k sokujici zkutecnosti,ze [vyplazený jazyk]utin,co by byvaly KGB,ktereho pro to muzem moralne odsoudit, ze byl"sycak"lotr a jine se nakonec je zkutecnost takova, ze se stane zachrancem Ruska a bude jednou pohrben jako hrdina ruskeho naroda,jez zabranil narodni katastrofe, jez utnul internacionalistum ruce z vysledku prace ruskeho naroda. Nakonec,ohodnoceni prace Solzenicina i Putinem, nam dava tusit ursity zvrat,ktery nikdo necekal,se,kterym "demokraticky zapad" nepocital,ale,mnozi i v Rusku byli prekvapeni. Co si Solzenicin rekl s byvalym KGB clenem rekl,by bylo zajimave vedet,uz jen z historickeho hlediska. Zapad si mysli,ze smrti a nebo nezvolenim Putina opet dostane prilezitost zotrocit rusky narod.Jinymi slovy,Putin zamezil ruskym politikum ukryvat penize v zahranicnich bankach a tim i podplaceni ze "zapadu" ruskych politiku,coz je problem USA ,kde politici jsou na vyplatnim listku Israelu.Korupce je nejvetsim nebezpecim pro existenci naroda a Putin dela vse mozne ,aby se tomu v ruske vlade vyhnuli.
Russia launches crackdown on government worker's offshore accounts
Russian government workers to ‘de-offshore’ by July 1

The release of the offshore account info comes in the wake of the Kremlin’s move to crackdown on their own officials engaging in illegal or corrupt offshore activities.

On Tuesday Putin submitted the bill to the Duma which will prevent officials from stashing any illegal wealth abroad. This is essentially a 3-month deadline for all Russian officials with offshore accounts to get their finances tidied up.
There are over 2.5 million digital records, 120,000 offshore companies, and a team of 86 journalists from 46 countries sifting through the raw data.
Name: Olga Shuvalova
Offshore companies: Plato Management & other BVI companies owned by Severin Enterprises Inc.
Wife of Igor Shuvalov, a businessman and politician close to Putin and first deputy prime minister since 2008. In 2007, she is recorded as owning Severin Enterprises, set up via Moscow agency Amond & Smith. The dealings of another of its subsidiaries, Bahamas-registered Sevenkey Ltd, were detailed in a 2011 investigation, which tied the company to her husband, who denied any wrongdoing.

Vložený obrázek

287775

7.4.2013 9:25

RE: Zakryt,znicit i v dnesnich dnech radeni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 287775

Ano, je toho ale ještě mnohem víc- na příklad:
-Putin orders ban on adoption by russian children same-sex couple-report
-Moskou to create database of russien children with foreign familis
-Russien covernment drafts fresh bill facilitating domestik adoptions (zdroje najdete na RT)
-Dále homo a lesbo pochody zakázalo mnoho ruských měst, Moskva na 100 let. Tak vidíte pane Roberte, že za všechno můžou putini- jak píše Steve. Samotnej Putin místo aby si pořídil nějakou Moniku, tak vyhlašuje během cvičení US+gruzínské army ve čtyři hodiny ráno vojenské manévry a pak to ještě obhlíží společně se Šojgu z helikoptéry, vůbec nehledí na mírové úsilí demokratických států. Mimoto, během krize se v Rusku nesnížily důchody a nebyl očesán sociální program. Ano, ano.Ledy se opravdu hnuly.

Mějte se hezky pane Nohejl

287776

Tuto stránku navštívilo 9 909