Diskuze k článku

Hoax?

Příspěvků 57

2.2.2013 1:13

Kubice uz pise dalsi zpravu..

AlA777 ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com 85.?.?.?

Treba je to hoax, treba ne to se ukaze v nejblizsich dnech. Popravde by me toto ani neprekvapilo.

284142

2.2.2013 1:35

Možná hoax, kdo ví?

jen tak 24.?.?.?

Vůbec by mne takový postup českých pravdoláskových gangsterů nepřekvapil. Ti se neštítí pro udržení se u koryt, vůbec ničeho. Pojem demokracie jim slouží jako zástěrka. Když jsem sledoval tu neuvěřitelně zaujatou mediální kampaň za knížete, klidně bych tomu věřil. A to, co předvádí tzv. česká " umělecká elita", to mluví samo za sebe.

284143

2.2.2013 1:50

Barevná revoluce?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Podívejte se, ta mediální masáž a najatá skupina zrádců - tzv. osobností, kteří měli přesvědčit váhající, to jsou typické znaky barevných revolucí, které jsme kdysi viděli na Ukrajině ve prospěch Juščenka, stejné metody byly loni (neúspěšně) použity proti Vladimíru Putinovi.

To, o čem píšete, je jenom logický další krok, který rozhodně nepřekvapí. Jde jen o to, jestli na to Nečas s Kalouskem mají koule, případně jestli jim je někdo mocnější uřízne, když do toho nepůjdou. Vždyť v té Trautenberkově kampani leží ohromné, astronomické prachy, to se jako "dárce" má smířit s tím, že to celé bylo na hovno? Ty prachy jistě nedal Švára ze svý kapsy, na to je moc velká loutka. Oni tu potřebujou prezidenta kývače, aby až budou potřebovat volné přelety na Rusko, tu nebylo "soprotivlenije". No a ty Sudety se taky budou hodit.

Je tady jen malý problém - když budou volby prohlášené za neplatné, jak to udělat, aby lidi toho Zemana nezvolili znovu. A taky se nějak moc lidí začalo zajímat o politiku, a ti by se mohli naštvat ještě trochu víc, a vzít klacky a vidle. A tak jsou Kalousek s Nečasem mezi dvěma mlýnskými kameny nebo Damoklovými meči, jde jen o to, čeho se víc bojí. Nejlíp by bylo to uhrát nějak do autu a honem zdrhnout...

284144

2.2.2013 3:19

Volby nemohou být prohlášeny za neplatné a žádná "revoluce" z prava nebude!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 284144

K neplatnosti by musel být nějaký hmatatelný důvod!
Zprávu jsem četl také a nepovažuji ji za falešnou.Zeman bude prezidentem, ale mám obavu z nových voleb, kdy levice a především KSČM dosáhne vysokého volebního vítězství a potom je nebezpečí, že se budou dít věci, které levici mohou zdiskreditovat.Doufám pevně, že je v ČSSD a KSČM dostatek moudrých lidí, kteří udrží partajníky u moci v rozumných kolejích! Další excesy, tentokrát z levé strany si tento stát nezaslouží a nemůže dovolit!Dost bylo "zločinů" od gaunerů, kteří se dnes nazývají ODS a TOP09!!!

284145

2.2.2013 3:43

Bohužel bylo vypěstováno přiliš mnoho degenerátů US stylu pomocí přejímané TV "kultury"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 284144

nastavené tamními vlastníky médií tak, aby produkovala ovčany neschopné zastávat zájmy svého národa, rasy či přesvědčení. Tváře některých, evidentně dojatých banalitami žbrblanými rakouským dědkem, lze vidět v tomto propagačním videu. Tito dosud nesundali "nápadité" placky s knížepánem Sidem.
Člověk, který by prohlásil počátkem 90.let, že Jeho Jasnost bude kandidovat na presidenta všech Čechů, by byl všeobecně pokládán za blázna. Pokud by navíc dodal, že získá v Čechách většinu, asi by dostal ihned svěrací kazajku.
Těžko říci, co zde pravoláskaři nacvičují, zda dostali od lóží a kahalu za neúspěch nos, nebo zda presstitutky a žumpálisti (z nichž většina provozuje své bezectné "řemeslo" pro cizácké vlastníky z přesvědčení) pouze trénují na další 4-letou štvanici a la Paroubek.
Pikantní je, že by knížecí pacholci nejraději justiční puč kvůli pochybnému inzerátu (většinu ústavních soudců dosadil Tuneldědek), ale třeba Kubiceho zpráva manipulující volby r. 2006 či lživé "strašení Řeckem" r.2010 jim přijde jako vtipná předvolební taškařice a se superkorupčníkem Kalouskem rovněž nemají problém ...

284146

3.2.2013 21:29

RE: Barevná revoluce?

Zdeněk 28 94.?.?.?

Reakce na 284144

Zavřou ho jako Ratha ...

284235

2.2.2013 4:07

Asi to hoax bude

szupack 136.?.?.?

Nedává mi to moc smysl. I když manipulace masami zde rozhodně byla, ale ne takováhle. Oni to dělají trochu jinak, ale dělají, tomu věřte.

284147

2.2.2013 9:59

RE: Asi to nebude hoax

Saša 24.?.?.?

Reakce na 284147

Scénář nemusí být popsán doslovně, BIS jistě ví jaké je přání vlády a stačí jen naznačit, velké peníze na propagandu a revoluce jsou nasnadě a snad o nich není ani nejmenších pochyb. Vláda a BIS zcela otevřeně spolupracuje s „nejdemokratičtější“ cizí mocností, která je známá udržováním u moci diktátory ji nakloněné a organizováním revolucí v jiných zemích. Jinak by snad ani nebylo možné obdivovat Jeho Knížecí Jasnost a ani největšího blba by nenapadlo ho volit. Tahle banda, ať již zevnitř nebo z venku se bude snažit sjednotit davy do dvou jim nakloněných a nejprolhanějších stran a pak si budeme moci svobodně volit jednu ze dvou v podstatě stejných stran jako v USA, Kanadě, UK apod.

Jinak není vysvětlitelný postoj veřejnoprávní televize a demokratických médií. Volby byly zcela jasné.

284158

2.2.2013 11:48

RE: Asi to nebude hoax

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 284158

Infiltrace odpůrců je v současné době nejvíce používanou neinvazivní metodou rozvracení států (jádra se každý bojí - a oni též). Neomylně opět použili "umělce" a mlaďochy.

284164

2.2.2013 17:20

RE: Asi to hoax bude

N.Z. 99.?.?.?

Reakce na 284147

Souhlasim s Vami. Princ Milos neni skutecna opozice, navic jeho pravomoci jsou omezene. Je jen variaci toho sameho co je tzv. "u moci" pricemz u moci je nekdo jiny - tzv. 'neviditelna vlada' jako ve vsech darmograciich. Milos bude pracovat presne podle instrukci. Hrat si na konspiraci v tomto pripade je neproduktivni a rekl bych desinformativni.

Pri vedomi zmineneho jsem se vubec k volbam nenamahal.

284175

3.2.2013 15:50

RE: Asi to hoax bude

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 284175

Nechápu jak má prezident omezené pravomoci. Zkrátka má určité pravomoci a to je vše. Omezený tady bude asi někdo jiný.Ústava jasně přeci vymezuje, co dělá. Co je na tom omezeného.

284216

3.2.2013 17:30

RE: Asi to hoax bude

N.Z. 99.?.?.?

Reakce na 284216

Myslim, ze rikame oba v podstate to same. Tuhle zalezitost jsem si ozrejmil kdyz mel Klaus kdysi rozpor s Paroubkem. Nevypadalo to, ze Klaus byl v sedle.

To je cast ne-konspirativni. V konspirativni je to ovsem zcela jine a my muzeme jen prekypovat dohady.

284222

4.2.2013 13:12

RE: Asi to hoax bude

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 284222

Ale Klaus nakonec vyhrál. Pověřoval nového premiéra a to nebyl vítěz voleb Paroubek. Podobně je to s úřednickýma vládama - Fischer, Tošovský. V ústavě je totiž napsáno: "Prezident odvolává premiéra" - toť vše. Nechme se překvapit jak si to Zeman vyloží.

284270

4.2.2013 21:12

RE: Asi to hoax bude

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 284270

Prezident republiky - Čl. 62
a) jmenuje a odvolává předsedu a další členy vlády a přijímá jejich demisi, odvolává vládu a přijímá její demisi,
c) rozpouští Poslaneckou sněmovnu,
e) jmenuje soudce Ústavního soudu, jeho předsedu a místopředsedy,
f) jmenuje ze soudců předsedu a místopředsedy Nejvyššího soudu,
j) jmenuje prezidenta a viceprezidenta Nejvyššího kontrolního úřadu,
k) jmenuje členy Bankovní rady České národní banky.
Pravomoci vyjmenované v článku 62 je možné označit za osobní či privilegované, když k jejich výkonu není vyžadována kontrasignace členy vlády. To je málo?

284286

3.2.2013 10:37

RE: Asi to hoax bude

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 284147

Oni vedia,ako zemana chytit za gule...Nie je v politike prvy den,ma urcite dost za usami. [mrknutí jedním okem] [bliji]

284203

2.2.2013 6:24

Hráči jsme všichni.

ivohr 89.?.?.?

Na Slovensku po vítězství levice, pravičáci začali škodit - přirozeně. Pak je tu tlak z venku. Myslím, že na variantu Zeman, Obama atd. je vždy připravena vakcína. Zeman není až tak silná osobnost, jak se předvádí. Bude zpracován. Jistá americko - česká liška již byla hned ve finále voleb vidět v TV..snad jako předzvěst. A ty pitomé tetelící se tváře vedle Zemana - no nevím. Eurohujerstvím to začne. Neudělat tu chybu jako u Havla - totiž spoléhat se na prezidenta - to by byl volič brzo zklamán. To není fotbal, kde můžeme jen fandit. V té hře hrajeme všichni!

284148

2.2.2013 8:08

Tohle rozhodne neni HOAX :-DDDDDD

pm 90.?.?.?

Jen to neridi ODS a TOP09, ale bilderberg
Opravdu byste mel vzit selskej rozum do hrsti

284149

2.2.2013 13:54

RE: Tohle rozhodne neni HOAX :-DDDDDD

steve 174.?.?.?

Reakce na 284149

.. pripada mi to zbytecne komplikovane a nakladne, .. Bilderberg,BIS, vygumovani pravicovi svazaci na VS, ODS, TOP, ... a jine hruzy republiky.
Stacilo by zatelefonovat nasemu risskemu protektoru Tydlitete aby napsala pedofila Zemana do sve nove "Risske knihy ublizeneho smiraka a bonzaka", kterou slibuje vydat v obrovskem nakladu pro podcloveky za ucelem - aby se chranili pred risskymi neprateli a tudiz se stmelili do siku !
Kdyz ho dnes zapise, tak v nedeli misto vepro-knedlo-zelo, - budou do Zemana nalevat kyble vody na zehlici fosni ....
A to by nebylo, - aby se nepriznal, ze ty dekle od kanalu kradnul pro Putina na vyrobu uranu za ucelem podryti lasky, kterou nam zavidi. A pravdy take !
Smrt Zemanovi ! TydliTeta na Hrad ! Henlajni do Sudet ! Republika do Jachymova ! Narod pod sekeru !
-------------
- vidite ? Tak se dela kariera ! A v pondeli jsem ministr ! A prvni dotaci z EU, ktera mi vleze do supliku - vytuneluji celou do Zvedavce. Tam ji nikdo hledat nebude a s Editorem se v Karibiku na jachte - sabneme. [smích]

284169

2.2.2013 8:17

Pravice?

Rostislav 85.?.?.?

Vy, co ve svých příspěvcích očerňujete pravici, nezapomeňte, že ODS a TOP09 nejsou pravicové strany, ale z velké části strany bývalých bolševiků. Vítězství Zemana je jen vítězství menšího zla, ale jinak žádná velká sláva. Je velmi špatné pro tuto zemi, že východiskem z nouze má být volba červených a oranžových. Oni totiž komouši a socani této zemi nikdy nepomohou, oni totiž neudělají vůbec nic. Potřebujeme opravdovou pravicovou stranu, nikoliv její parodii.

284150

2.2.2013 10:12

RE: Pravice?

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 284150

Člověče Vy jste ale matěj.Pravicovost,nebo levicovost neposuzujeme podle toho,v jaké straně někdo byl před 25 lety,nebo podle toho,ve které nohavici má poskládanej" vercajk".
Tenkát tito politici např.Přemysl Sobotka nebyli komunisty,ale jen "u komunistů"a to z pochopitelných důvodů,jímž byl prospěch.
Nevšiml jsem si,že by naše pravice dělala komunistickou politiku,
anebo jen levicovou.Tu nedělá ani ČSSD.To,co dělá ODS a TOP-09,to ožebračování obyvatelstva a rozkládání státu s posilováním moci idiocie s názvem církev,rozhodně není politika levicová a už vůbec ne komunistická.
Partaje bez ohledu na to,jaký mají název a k čemu se hlásí formálně,posuzujeme podle činů.
Jenomže,co můžu chtít po lidech,kteří se rozhodují koho volit 3 dni před volbama a ještě podle doporučení takových gigantů filosofie,jako je Lucie Bílé,nebo Jára Cimrman.Tito "vůliči",od slova vůl,nikoli vůle,budou dál volit podle bilbordů a barvy kravaty.Víte Vy vůbec kterou ruku máte pravou a kterou levou!?
Měl by jste si udělat pořádek v pojmech,než je začnete používat.

284160

2.2.2013 10:30

RE: Pravice?

Rostislav 213.?.?.?

Reakce na 284160

Možná jsem špatně vyjádřil, ale spíše jste mě špatně pochopil. Soudím dle Vašeho plamenného projevu, že jste volič levice.

284162

3.2.2013 15:49

RE: Pravice?

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 284162

Dohady, zda je lepší levice nebo pravice jsou o ničem. Ustupování vyšším zájmům plní koryta bez rozdílu.

284215

3.2.2013 4:40

RE: Pravice?

aserdan aserdan (zavináč) email (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 284150

Dobře, takto to vidím též.

284198

2.2.2013 9:57

hoax

pepan josef (tečka) mensik (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

také jsem z toho v rozpacích;
1) stačí se podívat na protesty studentů které naprosto nerespektují demokratické volby.
2) tvrzení kandidátů na prezidenta když tvrdily, že by nepotvrdili vládu s komunisty. je také opovrhováním vůlí národa.
3) stejně tak dnes poplivávájí výsledky volby prezidenta.
4) to podivné počítání podpisů na Kubiceko ministerstvu. V 5 třídě by to byla koule z matiky jako hrom.

284156

2.2.2013 12:27

RE: hoax

Alen 89.?.?.?

Reakce na 284156

V rozpacích pane Pepane být nemusíte, vraťte se trochu v čase sem. Miloš Zeman cituje slova psychiatra Cyrila Hoschla v pražském Karolínu v r.1992:

"Tato země v této době prochází rozumovou, mravní i citovou krizí. Zamýšlíme-li se hlouběji nad tím, jak k této krizi došlo, proč právě teď, musíme si připustit některá velice nepříjemná, ale bohužel pravdivá fakta. To, co nyní řeknu, není projevem univerzitní povýšenosti ani sarkasmu. Je to suché konstatování skutečnosti.

Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní nebo alkoholik. Zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt."

Jestli to není právě ta slaboduchá třetina obyvatel této země, která je ta manipulovatelná a proto schopná všeho, nejen vyjmenovaného ve vámi uvedených bodech 1až4? Po 20 letech stále klesající úrovně našeho školství to bude asi už o něco víc, než ona třetina.

http://www.psp.cz/eknih/1990fs/slsn/stenprot/020sc...

284165

2.2.2013 17:56

RE: hoax

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 284165

Ten váš odkaz pokračuje dále tímto:

Poslanec SL J. Pospíšil: Nechci komentovat názory poslance Zemana. K těm se nechci vyjadřovat vůbec, do jisté míry má moje sympatie. Chci se vyjadřovat k údajům zde uvedeným.
Není pravdou, že polovina lidí má podprůměrnou inteligenci. Polovina lidí má inteligenci podmodální, podprůměrnou inteligenci mají jen ti lidé, kteří jsou definováni více, než jednou směrodatnou odchylkou od průměru. V průměru inteligence se pohybuje 67 % populace. Pouze polovina z toho - čili přibližně 15 % z tohoto zbytku - je podprůměrná. Řekněme takových 16,5 %. Debilních není také tolik, jak říká ten váš pan profesor - nevím, ze které je školy - to jsou čísla, která se nedají změnit, jsou to čísla, která jsou dána statistikou.
Vaše názory respektuji, ale odvolávají se na pana profesora, který se nevyzná v psychometrice.

Houby nevyzná v psychometrice.Cyril Hoschl je žid jak poleno a svým příspěvkem vpodstatě vyjadřuje svoji židovskou nadřazenost nad gojimskými prasaty, takže bych jej raději nebral moc v potaz. S klesající úrovní školství s vámi ovšem souhlasím.

284178

2.2.2013 22:17

RE: hoax

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 284178

Poslanec SL J.Pospíšil bude asi taky kvalytní yntelygent. Copak asi myslel tou "jednou směrodatnou odchylkou" a slovem "podmodální"? Že by něco jako pod mediánem? Ale to je v případě normálního rozdělení podle Gaussovy křivky totéž, medián je shodný s průměrem a polovina lidí je pod ním. Stejně tak se dá říct, že polovina populace je překvapivě nadprůměrně inteligentní, což pan Hoschl používá asi pro svoje židovské soukmenovce.

Podrobněji zde: http://casopis.mensa.cz/veda/inteligence_a_jeji_me...

Mimochodem člověk klesá do opravdu hlubokých stok, když komentuje yntelektuální dysputace nějakých poslanců. Ale pro jednou se to snese.

284186

4.2.2013 10:58

RE: hoax

pietroo 178.?.?.?

Reakce na 284165

Ten Hoschl asi nebude moc inteligentní. Gaussova křivka normálního rozložení znamená, že nutně je polovina obyvatel vždy podprůměrná. Mě by vážně zajímalo, koho tito tak adorovaní lidé Hoschl, Koukolík...vlastně volili? Pokud nikoho fajn, ale obávám se, že kdyby to bylo jen na tomto typu lidí, tak tady je prezidentem Schwarzenberg. Nemohu to dokázat, ale mám velmi vážné podezření.
Čím se za dvacet let projevila tato intelektuální elita? Žvásty o tom, jak je vše mnohovrstevnaté a komplementární? A konkrétní analýzy něčeho, třeba nějakého problému z mnoha pohledů? Možná řešení? Přispívají snad tady na Zvědavci? Povídání o mnohovrstevnatosti...jinými slovy nikdy se takový člověk pro nic nerozhodne, protože vše je přece tak mnohovrstevnaté... Od takových lidí žádnou konkrétní pomoc nehledejme. Ani v Koukolíkově Vzpouře deprivantů jsem žádná možná řešení neviděl, ani položení si té otázky. Ale přiznávám, že je možné, že jsem nějaký odstavec přeskočil.

284265

2.2.2013 10:27

Jde o hodně...

smutnyklaun 217.?.?.?

A to úplně všem. Těm, kteří zde třiadvacet let ve velkém beztrestně kradli(pardon, tunelovali), podváděli na daních a clech, korumpovali a lhali až se hory zelenaly již nejde jen o hlasy voličů, ale především o velké majetky, peníze a moc,které tímto získali. Mnohým z nich zřejmě i o kriminál. Poctivým lidem jde zase o chleba a střechu nad hlavou, protože četné mafie jsou stále při chuti, za uplynulá léta si zvykly , že jim beztrestně prošlo všechno a naivní občané neuvěřitelně dlouho baštili jejich fígle a "objektivní pravdy " koupených odborníků i s navijáky. V oblbování mas a v utahování opasků nevinným a naivním chudákům se lidé schopní úplně všeho stali v zemích bývalého východního bloku skutečnými přeborníky.
Hlavní tištěná média (vesměs ve vlastnictví německy mluvících cizinců) hrají rovněž o velké peníze a majetky českých občanů.Sázka na dálkově řízeného Karla, studenty a umělce tentokrát nevyšla, tak je třeba rychle zastavit prvními přímými volbami zvoleného Zemana (nebezpečný precedent ty přímé volby), a to jakýmkoliv způsobem.Současné "elity" ale zapomněly na několik podstatných faktů nebo je prostě ignorují. Mnozí chudí lidé už nemají kam ustoupit,v krizi se sociální problémy vždy vyhrocují(až praskne bublina či spíše trik s finančními deriváty, budou světová ekonomika a tím i křehký dosavadní sociální smír v troskách) a mnozí slušní a do podvodů a zlodějin nezapojení lidé neztratili soudnost a paměť (výplachy mozků a implementace nových morálních principů po převratu byly sice permanentní a neskutečně intenzivní, ale zdá se, že někteří lidé si ještě uchovali zdravý selský rozum i tradiční morální zásady).
Mocní a bohatí spoléhají na to, že až se dříve či později celá pravda provalí, bude vše již dávno zapomenuté,vyprané do čista, promlčené a tím i nepotrestatelné. Ignorují rovněž fakt, že soudobý kapitalismus žijící jen díky stále větším dluhům, připomíná těžkého pacienta na jednotce intenzivní péče. Systém, v němž vítěz bere téměř vše a svým vděčným lokajům a novodobým nevolníkům dává jen drobečky z bohatého stolu, je dlouhodobě neudržitelný. To si jistě světoví elitáři uvědomují taky.Z naivity a z hlouposti je rozhodně nepodezírám. Proto se obávám záměrně rozněcovaných sociálních, etnických, náboženských konfliktů i velkých krizí a válek se všemi jejich negativními důsledky pro běžné smrtelníky, které by jim velice přišly vhod a které se v minulosti již tolikrát osvědčily jako sice dočasné, ale elitám velký zisk přinášející řešení v podstatě neřešitelných rozporů soudobého kapitalismu.
Ve hře je hodně.Věřit mainstreamovým médiím a mocným ale může v současnosti ze slušných lidí pouze ten, kdo rád strká hlavu do tlamy hladového tygra. Naivních hlupáků je však na světě stále ještě moc.

284161

2.2.2013 12:36

Taky nevim, zda je to hoax, nebo nikoli.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Tato zprava se zacala sirit pres email, jako finalni. Jeste daleko drive byla vydana, oficialne pouze pod autorstvim jedne osoby: Hana Lena Jacobsson. Neboli pouze predkladatelkou teto zpravy.

Tato osoba se angazuje i v oficialnich institucich, jakou je:
European Convention on Human Rights (http://en.wikipedia.org/wiki/European_Convention_on_Human_Rights)

Ovsem take se angazuje ve skupine Stop vlade, coz muze byt vnimano jako zaujatost i vzhledem k obsahu zpravy. (https://www.facebook.com/OtevreteOciProsimPravdaMusiZvitezit?ref=stream)

Zajimave je, ze k tomu (dle PL) BIS odmitla vyjadrit.

Nakolik jde tedy o fiktivni, nebo skutecnou osobu a nakolik je zprava objektivni, nelze v tento moment posoudit.
Take mohlo jit o poskozeni osoby (H.L. Jacobsson), ktera se o pad vlasy zajima delsi cas, nekym zcela jinym.
Pokud je ta informace nepravdiva, tak si to myslim autor vyzere, at jde o kohokoli. Neni to totiz obycejny hoax.

284166

2.2.2013 13:47

bratia češi, vitajte v tvdej demokracii, keď demokraticky prehrám tak budem protestovať aj celý život, len aby som bol č

fikko 213.?.?.?

bratia češi, vitajte v tvdej demokracii, keď demokraticky prehrám tak budem protestovať aj celý život, len aby som bol čo najskôr pri koryte a plnil príkazy aj keď z mojej domoviny zrobím Sýriu č.2. [bliji]

284168

2.2.2013 15:43

Vždyť je to úplně jedno

korutan 194.?.?.?

Zeman, ještě nedosedl do prezidentského křesla a už pospíchá se zavděčit vyvěšením vlajky EU na Pražském Hradě. Obdobný signál, jako Havlovi gatě. Já vím, že svou náklonnost k unii nikdy nezastíral, ale že bude tak aktivní, to jsem si nemyslel. Takže nyní jenom čekám, jaký bude druhý krok. Proč proboha nemůžeme mít "své" politiky, kteří se cítí Čechy a neposerou se z euforie, že nějaký blb z Bruselu se na ně usměje a pověsí s ním vlajku. V tomhle byl asi Klaus poslední, který se dokázal postavit nejrůznějším blbostem. Jsem jenom zvědavý, jak bude reagovat masmedia. Klase za to, že nechtěl vyvěsit vlajku EU, silně kritizovaly, až dehonestovaly. Nyní Zeman dělá úplný opak, vlajku věší honem, honem, ale oni ho nemají rádi a stále ještě běží proti němu jejich kampaň. No, ona masmédia a jejich redaktoři, si s tím určitě poradí.
Škoda jen, že nemáme pár politiků, jako Island. Vypoklonkovali "specialisty z FBI". Holt pro někoho pojem suverenita něco znamená. Naši politici zase ctí pojem "servilita".

284170

2.2.2013 17:40

RE: Vždyť je to úplně jedno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 284170

Zeman je eurorealista. Pan Klaus slouží jen svým zájmům. Ani jeden nectí pojem "servilita".

284177

2.2.2013 16:40

Podle mě je to hoax

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Zeman se od ostatních zas tolik neliší. O tolik lepší není než ostatní. Za jeho působení se tunelovalo téže a ve velkém. Snadnější bude se s ním dohodnout než organizovat pochybné kampaně. Je to hoax.

284171

2.2.2013 17:20

Proberte se

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Hezká pohádka, zacílená s takovou přesností až by jim to jeden mohl závidět.

Kam půjdeme až se ze "Zvědavce" stane totální žumpa? NIKAM !!! Bude pozdě.

284174

2.2.2013 17:33

nejspíš kachna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 146.?.?.?

Podle mě to bude nejspíš kachna a to z jednoho důvodu: nevěřím, že zeman je až tak moc prolidový, už teď horlivě leze mocným do brusele. Navíc je to sionista. Taky je pravděpodobné, že mu jde o přilepšení k důchodu (30 tisíc doživotně to není špatné) a o zajištění skvělé budoucnosti v diplomatických službách pro svoji dcerušku. Že by se na stará kolena hrnul do tak náročné funkce kvůli lidem, to sotva. No, uvidíme, co se z něj vyklube (mmch. já jsem ho taky volil coby menší zlo).

284176

2.2.2013 21:44

RE: nejspíš kachna

LaFox 90.?.?.?

Reakce na 284176

Jak 30 tisíc, to pěkně přidejte [smích]

284183

2.2.2013 19:46

Čtu

abaxas 90.?.?.?

zde, že president nemá žádné pravomoci, dodal bych, že tak je v době MÍRU, podívejte se na ně po dobu války....

284180

2.2.2013 21:48

Psychicky nemocná autorka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Podívejte se, kdo tyhle debility šíří a přečtěte si její další statusy - na Facebooku jako Hana Lena Jacobsson - neúspěšná česká prostitutka žijící ve Švédsku. Je duševně nemocná a šíří podobné nesmysly už několik týdnů. Kéž by svět byl takový, jaký si ho představuje a nějaká tajná služba ji opravdu zlikvidovala, jak se bojí [velký smích]

284184

3.2.2013 0:47

Proc Hoax?

ludy 78.?.?.?

Aby si lidi mysleli ze o neco v nasi zemi jde. Nejde...

Vse bylo nalajnovano jak melo. Mel vyhrat Zeman, stacilo trochu spiny na Karla a ze se o ni vedelo hodne viz Nova TV a jeho zena a sudety a td. Meli jsme zvolit Zemana. Proto Okamura off. Meli strach ze Okamura muze poslouchat nas dole.

Proc? Zapad je dobre namazany stroj ktery se jen tezko zastavi.

Jenze ono by to slo. Malickost. Meli sme moznost presvedcit odbory aby se slo do generalni stavky. Kdyz zastavite stroj, nemuze vyrabet produkt, nemuze bohac bohatnout. Musi ustoupit vetsine. Jinak by mu dosla stava k jadernym hlavicim. Museli by poslouchat lidi.

Mrzi me to. Za prachy si koupim vasi dusi....

284194

3.2.2013 0:49

RE: Proc Hoax?

ludy 78.?.?.?

Reakce na 284194

jen to jeste tolik lidi nechape

284195

3.2.2013 0:51

RE: Proc Hoax?

ludy 78.?.?.?

Reakce na 284195

A vubec bych se nedivil kdyby Anonymous pochazeli z CR

.... ta technologie vas zabije vasnosto...

284196

3.2.2013 5:49

RE: Proc Hoax?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 284194

To jsme asi každý z jiné alternativní reality. V té mojí se Zeman do médií prakticky nedostal, Karla všichni známí a úspěšní chválili, kdo ho nechtěl volit, byl komoušská svině a socka, nebo rovnou rudé (nebo hnědé, dle vkusu ostouzečů) prase. Kdo byl veřejně ostouzený a jeho morální kvality zpochybňovány, byl Miloš Zeman. Jeho příznivci minimálně jednou nebyli proti pravidlům vpuštěni do televizní debaty. Ve státních i soukromých sdělovacích prostředcích byl slyšet jen názor "volím Karla". Ti, kteří Zemana volili, zažívali před volbou jakési "temno", byli izolovaní, nevěděli často o sobě, neměli žádné "prozemanovské" médium, které by je sjednocovalo, každý tam šel sám za sebe udělat tu správnou věc - proti oficiálně propagovanému názoru, z pudu sebezáchovy, nikoli proto, že by si většina z nich myslela, jak je Zeman skvělý. Že Zeman vyhraje nevěřil skoro nikdo, protože i ti, co ho volili, se báli, že v případě potřeby budou volby zfalšovány. V jakési anglické televizi oznámili Karlovo vítězství dokonce předem. Nevyšlo jim to jen proto, že loutkovodiči neznali dobře český lidský materiál. (V jejich zemi "udělat tu správnou věc" totiž neznamená mít jiný, než oficiální názor. A když už jej nedejbože máte, neměl byste určitě nic dělat, natož někam házet volební lístek. "Správná věc" je v tom případě zaujmout relaxovanou polohu a počkat v klidu na zřízence, který dělá svou práci - Viktora Čističe, který Vás profesionálně zachrání a uslyší slova uznání. Good Job!!!) Kdyby loutkovodiči opravdu chtěli zvolení Zemana, mohli toho snadno dosáhnout asi tak 10x levněji.

Takže v mojí alternativní realitě byste pravdu určitě neměl. U nás to možná mohl být test české národní soudržnosti a připravenosti k asimilaci. Sudetskou kartu vytáhl sám Karel. Možná šlo o boj dvou zájmových skupin, ale ta "Karlova" tu vlastní kde co, hlavně média. Prozemanovská skupina je spojená s odcházejícím Klausem, a taky je samozřejmě infiltrovaná. Možná je v tom skrytá metoda ovládání. Rozštěpení společnosti a strašení jedněch druhými. I na Zemana jsou páky. Asimilace Čechů se prozatím (možná) odkládá. Je třeba jim laskavě a konejšivě vysvětlit, jak moc byli hloupě a neevropsky paranoidní. Zeman má sklon radit velmocem, kdy a s kým je potřeba jít do války (aniž by byl do hry zasvěcen - třeba s Al-Kaidou a militantními islamisty se dnes už zase neválčí, Zeman ale není "in", což prozrazuje, že s ním, vesnickým balíkem, se nepočítalo; když Amerika rady neposlouchá, zkouší radit aspoň Rusku, což znova prozrazuje jeho balíctví, touhu prosadit se za každou cenu a to, že za sebou nikoho, mimo českou kotlinu, nemá) a to velmoci nemají rády.

284199

4.2.2013 0:08

RE: Proc Hoax?

disident 88.?.?.?

Reakce na 284199

souhlasím s vašimi argumenty.Zeman určitě nebyl tím,kterého si přá-
li na Hradě loutkovodiči,kteří jsou v tomto případě převážně zahra-
niční.Co se týče nenávistné kampaně vůči Zemanovi,určité prvky při-
pomínaly nenávistnou kampaň proti Putinovi během a po prezident-
ských volbách v Rusku,kde lidé práce v drtivé většině volili Puti-
na,kdežto t.zv.elity hlavně z uměleckých a podnikatelských kruhů
byly zuřivě proti, podporováni fanaticky zahraničními medii.Ještě
poznámka k "noblesnímu" (tento termín byl hlavní součástí knížecí
propagandy) chování podporovatelů Schwarzenberga z řad uměleckých
elit.Režimní poskok a tvůrce filmů-agitek ve prospěch stávajícího
režimu Hřebejk snad překročil ve své sprostotě a hulvátství všechny
meze,když nazval Zemanovy voliče prasaty a Moraváky mužiky(v tom
pejorativním smyslu).Jiný dement chtěl po herci Dejdarovi,aby měl
stejné názory jako hrdina,kterého ztělesňuje v seriálu.Chtěl
by snad po herci,který ve filmu ztělesňuje Adolfa Hitlera,aby
se ztotožnil s jeho názory?Příklady přízemnosti a sprostoty
"noblesního" tábora by se daly ukazovat donekonečna,ale nemá
cenu se těmito primitivy zabývat.

284247

3.2.2013 9:42

Atentát na prezidenta !

Aleš Krejčí / Brno 84.?.?.?

My konspirátoři tvrdíme, že sejmuli konkurenty Masaryka, sejmuli konkurenta Havla Dubčeka, http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/186073/..., a už dlouho nikoho tak viditelného nesejmuli. Chirurg Pavko také podporoval Karla, takže by raději řezal jeho, http://www.volimkarla.cz/podporovatele/, lékařská etika se rozplynula spolu s nastupujícím farmaceutickým průmyslem [smích]
Ve všech těchto zcela nevyjasněných úmrtích to nevypadalo, že by šlo o nějaký velký rozdíl mezi kandidáty, ale přitom šlo o zásadní rozdíl, stejně jako v těchto volbách.
Prezidentova ochranka je zadarmo drahá, dokázal to plastikový střelec Vondrouš z Chrastavy a Miloš se cpe na sedadlo vedle řidiče a presstitutky nás tím už krmí: http://www.novinky.cz/domaci/292093-zeman-sedava-v... [cool]

284200

3.2.2013 14:29

ne je to skutečnost !!

Adam... 94.?.?.?

Ihned se připojuji do akce...socialistické zloděje nesnáším.Ani kdyby jedním z nich byl prezident.Češi mě ukradli les,děsím se co to bude příště s takovým prezidentem jsou schopni vypít mé jezero.

284209

3.2.2013 17:23

RE: ne je to skutečnost !!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 284209

kdo ti ukradl les? jaký les? jak ty ses k tomu lesu dostal? komus ho ukradl? jsi schopný doložit vlastnictví lesa od doby jeho vzniku? nebo doložit vlastnictví oné části půdy od doby vzniku planety? ne? pak je zřejmě že jsi ho taky musel někomu ukrást a jsi tedy taky zlodějem

/ za
si dosad přídavné jméno dle osobního vkusu a momentálně ideologicky přijatelné mody

284221

3.2.2013 18:52

RE: ne je to skutečnost !!

Adam... 94.?.?.?

Reakce na 284221

ty (cenzurováno, neurážejte, editor) [chechtot] tam žilo pouze 100 katolíků v té vesnici od roku asi 1.500 n.l.A každý něco vlastnil a náš rod vlastnil les až k jezeru a okolní půdu kde se hospodařilo.Nebo myslíš,že už tehdy kradli socialisté a žilo se v panelácích jako vaše rodina.

284224

3.2.2013 22:53

RE: ne je to skutečnost !!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 284224

no jó tak když tam žilo 100 katolíků tak to se omlouvám protože katolík krást může ale socialista ten nesmí [mrknutí jedním okem]
škoda žes mi neodpověděl komu jste ten les ukradli jen tak pro informaci nadávat ti nebudu přeci jen chlubit se ukradeným majetkem je dnes tak nějak moderní tak ti to nechci kazit ostatně zloděj je přeci vždy ten "druhý" no ne? [smích]

284243

4.2.2013 8:32

RE: ne je to skutečnost !!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 284243

Ty jsi asi uplný(cenzurováno) [chechtot]
Na území dnešní ČR skoro nikdo nežil...půda tady byla pro každého a nikomu ani indiánům jsme ji tedy nebrali protože to bylo řídce osídlené v celé Evropě.Jestli myslíš před námi tak Avaři byly kočovníci.Ale vy v čechách asi jeden druhého okrádáte stále ,takže chápu,že myslíš majetek místo jako vlastník majetku -tak zloděj svého majetku. Bylo to stejné jako když přišli černoši do Afriky Křováci.Nikdo v Africe nežil a dnes tam stojí Nairobi,nebo v Libyi se místní kmeny usadili a proto se jim říká Libyjci.
Je jasné,že čechovi který krade tohle nevysvětlíš.

284255

4.2.2013 9:59

RE: ne je to skutečnost !!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 284255

at jsem co jsem tvrzení že na území čech nikdo nežil nemohu potvrdit ani vyvrátit (i když tak nějak tuším že tím "nikdo" myslíš "nikdo katolického ritu" tedy člověk - ostatní považuješ zřejmě za zvířata) ale k věci pokud zde nikdo nic nevlastnil tedy pokud jde o pole louky lesy pastviny tak by to tak mělo zůstat v tomto případě je vlastník zlodějem protože bere těm ostatním [smích]

284261

4.2.2013 10:24

RE: ne je to skutečnost !!

Adam... 94.?.?.?

Reakce na 284261

Podle tvé logiky tedy vlastně Kaddáfí vrátil američanům sým svržením všchno zlato a také ropu,protože to je to co se ted stane prostřednictvím centrální banky.
Tedy pokud les a příroda nikomu nepatří smí jí zabrat čína jako Tibet a stavět tam pak paneláky pro takové jako jsi ty?
A my jako vlastníci z 15.století máme nechat vaše smradlavé paneláky na našich pozemcích aby jste se vy nepracující mohli poflakovat a vyjídat kontejnery.

284263

3.2.2013 16:15

Všechno je možné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Ja bych to vsak viděl opačně. Zeman a jeho klika, včetně Klause
nedovoli pátrat jak daleko o těch různých mlionech, na př.sponsorských darech pro stranu Klause a Zemana od neznamych sponsoru z Panenskych ostrovů na počátku devadesátých let.
Ty sponsorske dary jsou stále nevyšetřeny - ten tenista z Ostravy
přece nemohl mit miliony na zahr.kontech jiz z dob komunismu.
Neni vyloučeno, že to mohl zapleten i Havel, když Stb Junek z Chemapolu mel najednou tolik milionů, aby koupil jeho Lucernu.

284217

3.2.2013 16:26

Národ musi být nemocný

Patrman 217.?.?.?

Již proto, že si nenašel lepší kandidáty než Zeman a kniže.
Za těchto okolnosti by možná k volbám nemohl jít a žádal větší výběr.Dnes se hodně mluvi, že stále více lidí trpí duševními poruchami - na př.narušení osobnosti.
Co je to jiného, když politici lžou a přesto to lidem nevadi.
Zeman mohl lhát nebot věděl, že má slabého soupeře.
Narušení osobnosti nebo schizofrenie je často společné,mnozi k tomu potřebují léky nebo cigarety, někteří alkohol a mnozi
maji problémy v manželství a několikráte se rozvaději.
V tomto ohledu ani Zeman ani Schwarzenberg patří k těm, co
manželství mají jen papírově.
Znamena to, že se s manželkami neshodnou a takoví lidé nemohou se shodnout s nikým.

284218

3.2.2013 17:07

RE: Národ musi být nemocný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 284218

Národ si vybral pouze z těch, kteří byli k dispozici. Nepohodlný byl odstraněn, naštěstí nikoliv odborně. Jak si představujete diktát národa? Volby 2014 budou diagnostikovat náš národ.

284220

4.2.2013 10:19

RE: Národ musi být nemocný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 284220

Jaký národ ,takový politik.Ten se volí právě z národa.Tedy opilý a socialista [chechtot]

284262

6.2.2013 19:42

Podvod, smyšlenka, žert

Hera 86.?.?.?

tak se překládá angl. slovo hoax.

284394

Tuto stránku navštívilo 8 596