Diskuze k článku

USA se opakovaně pokouší poštvat Ukrajinu proti Rusku

Příspěvků 29

3.12.2012 6:53

Samozrejme, kazdy vi o co jde.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

A kazdy vi, ze pozvanka do EU by byla pouze ze strany natlaku USA. Ale proc by Ukraina sla dobrovolne do celku, ktery se rozpada v zakladech nechapu.

Posledni volby na Ukrajine prece jasne ukazaly, kde stoji vetsina.
To rozdeleni vychod/zapad, no ono to je jiz historicky. V Cechach maji take blize k Nemcum. Nepovazuji to nenormalni status a take se nad tim nepodivuje zadny velvyslanec na zapade.

Me udivuje, proc se zdrahaji komentatori mluvit tvrdeji. Tyka se to i politiku v Rusku. Tam ma koule snad pouze Lavrov, ktery jako jediny oznacuje veci pravym jmenem.

Komentator reaguje v clanku:
....Možné jsou dvě věci – buď se americké ministerstvo zahraničí mýlí, nebo dlouhodobé zájmy Washingtonu neodpovídají zájmům většiny občanů Ruska a Ukrajiny.

Ja bych napsal otevrene, ze americke ministerstvo vedome lze a manipuluje s nazory obyvatel suverenni zeme. Vzdyt byvaly americky velvyslanec take nepouziva slovickareni typu "myli, neodpovida...". Ne, ten primo a jednoduse lze. A pak bych to proklopil prukaznymi cisly. A jeste bych to roznesl v tisku, at maji v USA radost.

279890

3.12.2012 7:11

Tercem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

je sance vybudovat "obranny system" na Ukrajine. Ten "obranny system" by Americane meli radi co nejblize u hranic kolem celeho Ruska. To je prvni krucek. Druhym, uz podstatne vetsim krokem, je zajem o rozlohu Ruska, jeho tamni nedozirne zasoby vseho druhu, jez by mohly byt vyraznou ekonomickou vzpruhou USA, kdyby se je podarilo ziskat pod svuj vliv zajmu (jako treba kanadskou ropu a plyn), a soucasne by tak ochromily vojenskou silu Ruska.
Ne nejmocnejsi, ale dostatecne mocna Hilary se dokonce pred casem vyjadrila o plose Ruska ...(prosim o upresneni, zapomnel jsem nejen slova, ale i na presny obsah vyjadreni; jen si je matne vybavuji jako jakysi podnet k tomu, ze by se s temi plochami melo neco delat). Vzpominam si, ze po precteni jsem si rekl, ze takto narovinu pojata slova, ktera jsou davno zrejma z politiky USA, jsou poprve vyslovena neskryvane verejne.

279892

3.12.2012 9:05

Nihul Novum Sub Sole

Historik 109.?.?.?

"Divide Et Impera", pořád stejná metoda, kterou s pomocí krys a prasat zvládli k dokonalosti. [mrknutí jedním okem]
"Proletarier aller Länder vereinigt Euch!" heslo jednoho žida lidi ne a ne poslechnout.
"Učit se, učit se, učit se" a nebýt blbý chtěl také jeden položid a ne dělat maturitu ze dvou předmětů.
Prostě "Myslete a buďte" [velký smích]

279897

3.12.2012 9:11

Zotročení Slovanů

Fred 46.?.?.?

Doufám, že je známé, že tak zvaná USA demokracie je prý nejlepší systém vlády na světě. Ale demokracie, to je jen slovo, otázka je, co se za tímto slovem skrývá. Vždycky šlo tak zvaného západu o dobytí a zotročení Slovanů. Konec konců dnes díky rozpadu východního bloku vlezlo plno slovanských zemí do chomoutu tak zvané západní demokracie. Tento chomout je ale vlastně pod diktátem USA, takže dostat se z tohoto chmoutu a být nezavislým už nejde. Asi by byla potřeba nové bratrské pomoci ale ze strany USA. Proto USA se snaží co nejvíce dostat tyto slovanské země do závislosti jak ekonomické tak i politické a vojenské. Je to postupné obsazování Evropy Spojenými Státy ale mírovou cestou, což nikoho nebolí, neboť se nepoužívá okupace armádou USA. Ku příkladu poslalo USA Mrs Clinton do Čech ohledně získání elektrárny Temelína, což je strategický objekt. Že se zatím nepodařilo postavit v Česku americký raedar, to je otázka času. Stejně v Polsku už jsou tak zvané obranné rakety a s nimi američtí vojáci. A Ukrajinu díky Oranžové revoluci připravovali USA na přechod pod jejich nadvládu. To se USA nepovedlo. Z Ukrajiny pochází původní Slovanstvo. Dobytím Ukrajiny ze strany západu by se opět dosáhlo dalšího splnění snu, v zotročování Slovanů. A Americko- Anglosaské mají v zotročování lidí velkou praxi. A o to pod nálepkou demokracie vlastně jde.

279898

3.12.2012 12:59

RE: Zotročení Slovanů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 279898

>tak zvaná USA demokracie je prý
>nejlepší systém vlády na světě. Ale demokracie, to je jen
>slovo, otázka je, co se za tímto slovem skrývá.
Demokracie je vlada lidu, zvolena ve svobodnych volbach. To ve svem jadru naplnuje vyznam toho slova ve vsech zapadnich zemich. Pokud demokraticky zvolene vlady vyvolaji valku, punc demokracie nepozbydou. Vychazeje alespon z vykladu toho pojmu. Cili jste to mohl nazvat jinak.
>Vždycky šlo
>tak zvaného západu o dobytí a zotročení Slovanů. Konec
>konců dnes díky rozpadu východního bloku vlezlo plno
>slovanských zemí do chomoutu tak zvané západní demokracie.
>Tento chomout je ale vlastně pod diktátem USA, takže dostat se
>z tohoto chmoutu a být nezavislým už nejde.
Souhlasim, ale to, ze nejde jen tak snadno z americkeho "chomoutu" se vymanit, zavisi na naslednem prijeti mnoha zakonu, zahranicnich smluv a byznysu.
>Asi by byla potřeba nové bratrské pomoci
Jsme mala zeme, v minulosti nas odboj byl nekolikrat hruzne potlacen (treba 1620) a to se nam jakoby vepsalo do nasledujici geneticke vybavy, proto od te doby byly zmeny u nas rozhybavany zvenci. Tezko odhadnout, jaka venkovni zmena by to mohla byt nyni. Nicmene nekolik variant se rysuje. Mame vsak i my sami cosi v rukou. Hodne zmen stale jeste muzeme docilit svymi nesporne demokratickymi volbami. Alespon v nekterych vnitrnich zalezitostech. Jen je potreba prijit k volbam. Musime si uvedomit jeden fakt: Zloradi, tedy zrudna mensina, se demokratickymi volbami dostava k moci proto, ze utrapeny lid pozbyva zajem o to elementarni - prijit k volbam.
>postupné
>obsazování Evropy Spojenými Státy ale mírovou cestou
(...)
>Kupříkladu poslalo USA Mrs Clinton do Čech ohledně získání
>elektrárny Temelína, což je strategický objekt. Že se zatím
>nepodařilo postavit v Česku americký raedar, to je otázka
>času.
Mate pravdu, ale i tomu jsme mohli predejit tim, ze by mocne jadro - lid - prisel k volbam v hojnem poctu.

279902

3.12.2012 16:08

RE: Zotročení Slovanů

dub 89.?.?.?

Reakce na 279902

viagra john se už stydí pod svoji volební propagandu a nahánění dušiček/volebních příspěvků pro svá oblíbená krmníková prastátka podepisovat?[smích]

279910

3.12.2012 16:26

RE: Zotročení Slovanů

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 279902

>Pokud demokraticky zvolene vlady vyvolaji valku, punc demokracie nepozbydou.

Nepozbydou tu trapnou nálepku, kterou se ohání. Ve skutečnosti jde o to, že pokud by ve skutečné demokracii tihle volení zástupci udělali něco, co neslibovali před volbami, případně udělali něco přesně opačného, měli by okamžitě odsoupit. Pokud neodstoupí, o žádnou demokracii samozřejmě nejde. Pak už jde jen o kydy.

>Zloradi, tedy zrudna mensina, se demokratickymi volbami dostava k moci proto, ze utrapeny lid pozbyva zajem o to elementarni - prijit k volbam.

To je tak strašná krávovina, že snad nemá cenu to ani komentovat. Ale zkusím to. Představte si, že k volbám po tzv. revoluci u nás šlo přes 80 % voličů. A hele, k moci se dostali ti největší grázlové, jací tu byli. A od té doby tam zůstali. Takže tenhle váš argument je prostě totální a velice hloupý nesmysl.

Ve skutečnosti tu není demokracie, ale mediokracie.

V dnešní mediokracii o všem rozhodují média, neboť větší část společnosti si pořád myslí, že média nemohou lhát a podvádět. Možná si to dokonce myslíte i vy. Opak je pravdou. Média zcela a naprosto ovládají většinu společnosti a to i v případě, že jeden den tvrdí A a druhý den B. Tedy ten, kdo ovládá média, ovládá většinu společnosti.

Ale v pohodě, je dobré, když se tu občas objeví i hlas průměrného médii zpracovaného člověka.

279913

4.12.2012 1:53

RE: Zotročení Slovanů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 279913

>Ve skutečnosti jde o to, že pokud by ve skutečné demokracii
>tihle volení zástupci udělali něco, co neslibovali před
>volbami, případně udělali něco přesně opačného, měli by
>okamžitě odsoupit. Pokud neodstoupí, o žádnou demokracii
>samozřejmě nejde. Pak už jde jen o kydy.
Pokud volici si pred volbami vynuti sliby toho druhu a ty nejsou nasledne splneny, podruhe by je uz nemeli volit. Jestli ti lide jsou znovu zvoleni, ci je to chyba?
>>Zloradi, tedy zrudna mensina, se demokratickymi volbami dostava
>>k moci proto, ze utrapeny lid pozbyva zajem o to elementarni -
>>prijit k volbam.
>To je tak strašná krávovina, že snad nemá cenu to ani
>komentovat. Ale zkusím to. Představte si, že k volbám po tzv.
>revoluci u nás šlo přes 80 % voličů. A hele, k moci se
>dostali ti největší grázlové, jací tu byli. A od té doby
>tam zůstali. Takže tenhle váš argument je prostě totální a
>velice hloupý nesmysl.
Proc tam jsou porad? Byli zvoleni volici? Byli. Ci je to tedy chyba?
Vemte si posledni volby do kraju. Lidi jsou uz nastvani a vysledky znate - komunisti se vraceji. Jak se to stalo? Prisli volici, kteri chteli zmenu.
>Ve skutečnosti tu není demokracie, ale mediokracie.
>V dnešní mediokracii o všem rozhodují média, neboť větší
>část společnosti si pořád myslí, že média nemohou lhát a
>podvádět.
Mate pravdu.
>Možná si to dokonce myslíte i vy.
>Ale v pohodě, je dobré, když se tu občas objeví i hlas
>průměrného médii zpracovaného člověka.
Ziram na vas "odborny" usudek.

279960

4.12.2012 10:31

RE: Zotročení Slovanů

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 279960

Díky za odpověď. Vaše vysvětlení ovšem silně kulhá.

>Pokud volici si pred volbami vynuti sliby toho druhu a ty nejsou nasledne splneny, podruhe by je uz nemeli volit. Jestli ti lide jsou znovu zvoleni, ci je to chyba?

Možná jste si nevšiml, ale zatím každá strana porušila své předvolební sliby. Takže lidi volí jak idioti levici a pak zase pravici v očekávání, že se odstraní to svinstvo volbou jiné možnosti. Výsledek? Pořád to jde k horšímu. Vláda se ani netají tím, že ji lidi naprosto nezajímají.

>>Zloradi, tedy zrudna mensina, se demokratickymi volbami dostava
>>k moci proto, ze utrapeny lid pozbyva zajem o to elementarni -
>>prijit k volbam.

Neodpověděl jste mi na mou poznámku o vašem tvrzení, že když přijde co nejvíce lidí k volbám, nedostanou se tam hajzlové, které jsem vám snadno vyvrátil.

>Vemte si posledni volby do kraju. Lidi jsou uz nastvani a vysledky znate - komunisti se vraceji. Jak se to stalo? Prisli volici, kteri chteli zmenu.

A co myslíte, že se tou změnou dosáhne? Řeknu vám to rovnou. NIC.

Takže ještě jednou.

Přišlo plno lidí volit - výsledek: hajzlové v parlamentu a ve vládě
Přišlo málo lidí volit - výsledek: hajzlové v parlamentu a ve vládě

Nějak jsem si nevšiml rozdílu. Ale třeba jsou ti komunisti opravdu hodní. Tak snad bude zase dobře... [chechtot]

279966

10.12.2012 13:12

RE: Zotročení Slovanů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 279966

>Možná jste si nevšiml, ale zatím každá strana porušila
>své předvolební sliby. Takže lidi volí jak idioti levici a
>pak zase pravici v očekávání, že se odstraní to svinstvo
>volbou jiné možnosti. Výsledek? Pořád to jde k horšímu.
>Vláda se ani netají tím, že ji lidi naprosto nezajímají.
Politik jako jednotlivec, by z psychologickeho hlediska nemel setrvavat v politice (ne, jak se to uskocne vysvetluje - v jedne funkci - proste v celem politickem deni) dele nez dve funkcni obdobi. To same by melo platit i pro kazdou politickou stranu. Dlouhotrvajici existence z psychologickeho hlediska skryvaji v sobe vic negaci nez pozitivnich aspektu. Melo by to byt v zakonech..., ale kdo je stanovi? Tot otazka a neresitelna odpoved.

Rozpor je vsak v tom, ze v jakekoliv lidskem konani je pozitivnejsi zkusenost nez relativni cistota.

Nicmene tak daleko lidska spolecenstvi nedospela, a tak se musi umet prijimat zástupna reseni. Vseobecne se ma zato a optimalni je, ze levice je vice prolidova, zatimco pravice spise protektuje podnikani, tudiz jakoby zabukem (lidove receno) primhouruje oci nad jedinci s prachama. V nekterych zemich proto cas od casu volici voli ve vice ci mene v pravidelnych intervalech staronove obmeny.
Nejvetsi roli v tom hraji penize a media, jak spravne poznamenavate.
>Neodpověděl jste mi na mou poznámku o vašem tvrzení, že
>když přijde co nejvíce lidí k volbám, nedostanou se tam
>hajzlové, které jsem vám snadno vyvrátil.
Nevyvratil a nevyvratite. Opakuji a opakovat to budu:
>>Zloradi, tedy zrudna mensina, se demokratickymi volbami dostava k moci proto, ze utrapeny lid pozbyva zajem o to elementarni - prijit k volbam.
>Tenhle váš argument je prostě totální a velice hloupý nesmysl.
>Ale v pohodě, je dobré, když se tu občas objeví i hlas průměrného médii zpracovaného člověka.
Prosim, jak myslite. Ja naopak nehodlam o vas tvrdit, ze argumentujete hloupym nesmyslem, protoze jakekoliv negativni zlostne titulovani povetsinou likviduje uprimnou vymenu nazoru, se kterou, jako s jedinou, lze dospet k reseni.

280364

12.12.2012 0:03

RE: Zotročení Slovanů

p. 60.?.?.?

Reakce na 279966

...daleko mocnejsi nez vlady , jsou organizace jako NATO , World Trade and World Bank a Inter.MOnetary Fund ,Reserve Bank US and US Treasury , ktere jiz svetu vladnou delsi cas ale protoze jsou v jejich celechspecialni vyvolenci jde to do hajzlu , vlady jsou jen poslusni pejskove aportujicina kazdy povel a casto delaji mnohem vice/nam hur/ aby si vyslouzili pohlazeni....za ucho...staci videt body language kdyz prijede papalas z Us jak se pitvori lisaji , zpivaji kvici radosti a pocuravaji se rozkosi , kdyz se papalas na ne podiva nebo rekne slovo....

280406

3.12.2012 23:36

RE: Zotročení Slovanů

disident 88.?.?.?

Reakce na 279898

jeden příklad z poslední doby:haagský tribunál pro bývalou Jugosla-
vii osvobodil příslušníka teroristické UCK stíhaného pro vraždy a
genocidu Srbů(a též i jiných národností v Kosovu).Toto je plivnutí
do tváře nejen Srbům.ale všem slovanským národům t.zv.demokratic-
kým Západem.Haagský tribunál je jen nechutné divadlo,které slouží
k ponižování Slovanů extremistickými silami Západu a hlavně USA.
Naše totalitní media líčí tento tribunál jako prostředek nejdoko-
nalejší spravedlnosti.Obvinění kosovských Albánců v čele s UCK
bývalou předsedkyní haagského tribunálu z vražd Srbů a následném
prodeji jejich orgánů pro transplantace bylo zameteno pod koberec.

279947

11.12.2012 23:56

RE: Zotročení Slovanů

p. 60.?.?.?

Reakce na 279898

...dobry prikad menecennosti slovanu je v hollywoodskych serialovych filmech/Bond napr./ , kdy padouch ma zidobolsevicke rysy na ksichtu a chova se podle...je z vychodu a zapadni superman ho potom rozdrti... propaganda natocena a financovana zidy !!!..ktera ale na druhou stranu povzbuzuje antisemitismus a beda tomu kdo neco rekne....Dalsi rasismus zapadni je proti jinym rasam , ale take vuci vlastnim lidem , kteri dovrsili okolo 40 let...Dobry priklad byla V .Britannie, ktera jako chobotnice/tasemnice vyssavala miliony lidi i za cenu masakru , hladomoru napr.v Indii za vlady Velke Viktorie....Tato pochazela z maleho slechtickeho rodu Hesse ale jeji tatinek byl zid....A tak prejmenovani jako vzdy je resenim , kdyz to bude nutne prejmenujou se zase....A tak vime ze ryba smrdi od hlavy....Druhej princ je take nemanzelsky /Hewitt otec a dalsi tmavsi pleti mihli nasledovat nebejt toho ze ta bouracka prisla v pravej vcas.../...Zadny film o nasich hrdinech bojujicich napr. za Anglii ....Nove objevy v ruskych archivech jednoznacne podporuji nazor ze studena valka a zel.opona 2.svet.v alka , Peat Harb.jsou dilem zapadnich zlocincu /Dulles.Truman, Johnson atd/...a to co delajidneska je jen potvrzeni ze sice znaji slovo mir ale vyznam je pro ne umyslne nepochopitelny ...

280405

3.12.2012 18:04

EU a USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Z logiky postojů a argumentů USA jasně prosakuje, že EU a USA jednou hydrou jest.

279919

4.12.2012 10:53

RE: EU a USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 279919

z dějin poměrně nedávných (i trochu starších) si lze poměrně snadno odvodit, že lidé za mořem naopak doufali ve stát a mocnost, která se od politiky "starýho kontinentu" odpoutá... že se to postupně hatilo, to je také celkem zřejmé jako to, že zámoří bylo postupně vtahováno do evropských zájmů a problémů vždy znovu a znovu a nakonec z nich udělala svalnatýho poskoka (policajta) "zájmu globálního", což je jen jiný označení pro ten "starý dobrý evropský zájem", kdysi imperiální a koloniální, ale také spasitelský a "křesťansky tradičně mírotvotný" v již doslova klasickém duchu "pax romana"...

279967

4.12.2012 16:12

RE: EU a USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 279967

No není to náhodou tak, že Evropa dělá poskoka USA?? NATO=USA poručí a evropané nastoupí do koloniálních a agresorských válek, ve jménu zájmů USA?? Řekl bych, že ano.. A komu slouží USA jako svalnatý poskok (kdo je zpoza opony ovládá), to je taky asi jasné.. A Evropa to není, věřte mi. [cool]

279977

12.12.2012 0:10

RE: EU a USA

p. 60.?.?.?

Reakce na 279977

...Evropa je stara kurva , za penize vse a kdyz Us vysly z isolace zacala ochotne za par susnu posluhovat uz od 1917....

280409

3.12.2012 18:50

Každému myslícímu člověku je snad jasné,

Frank51 89.?.?.?

jaké jsou Američani kur.y a jakou hrají politiku v celém světě. Oni mají svoje zájmy všude. Ale i na ně dojde.

279923

3.12.2012 22:45

Demokrace ?

Pali Bacsi 108.?.?.?

Keby boli (demokraticke) volby take dolezite , by ich davno
zrusili a vymysleli by nieco ineho. Podvody. podfuky, negativna propaganda, korupcia ,spinave peniaze, arogancia - to vsetko sme
videli nedavno pri Obamovom znovuzvoleni. Zdanlivo demokraticke
volby, ale s nedemokratickym vysledkom.Oficialne vyhral Obama
rozdielom 400 tisic hlasov zo 100 milionov volicov. (nepatrna
vacsina stacila).V Amerike postupujuci "Obamov socializmus" nie je nic ine ,ako dalsi schod na pyramide k NWO.(New World Order)

279939

4.12.2012 3:47

RE: Demokrace ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 279939

Ve skutecnosti jsou nejnebezpecnejsi manipulatori lide jako vy. Ten, kdo se spinave (opet) snazil podvadet s hlasovanim ve volbach, prostrednictvim hlasovacich automatu brachy je Mitt Romney a republikani obecne. Zdokumontovane, videodukazy.

Vsechny afery, vsechny podvody pri volbach, nejvetsi WaterGate, prepocitani hlasu na Floride atd - je jech na jednu celou knihu, maji na svedomi republikani a pravice celkove. Stejne jako u nas v r. 2006, Kubiceho zprava, prebehlici. A to se deje nonstop, pres media, pomoci kupovani vlivnych... Pravice NIKDY regulerene nedostala od volicu mandat. Nebo snad Zelenkuv klip s Madlem a Issovou bylo neco jineho, nez natlakova akce proti seniorum?

Ve skutecnosti je to Obama, kdo dela co muze. I proto Clintonova odchazi. Bude stahovat postupne jednotky z blizkeho vychodu (tvrdi, nedostatek financi) a vcera prohlasil, ze USA je nuceno zastvit financovani projektu Izraele.

Kecy o NWO VZDY VEDL PREVAZNE REPUBLIKAN. A vy velice mylne chapete mozny spolecensky status NWO. Zadny socialismus, jak je jiz videt, ale korporatni fasismus.
Dukazu je pozehnane.

279961

4.12.2012 17:47

RE: Demokrace ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 279961

Je vůbec nějaká představa, jaké společenské uspořádání by bylo žádoucí? Je tím řádem demokracie? A má v něm být svoboda pojmem bez omezení?

Pokud je svoboda až takový fetiš, že připouští slast nemnohých oproti utrpení mnohých, pak je na místě klást si otázku, zda není lepším společenstvím libovolné jiné, které slast, za cenu mít i utrpení, nepřipouští. Za utrpení pak lze pokládat absenci některé ze základních životních potřeb, tedy bezpečí, teplo, vzduch, vodu a potravu. Teprve až po naplnění těchto potřeb v dostatečné míře a pro každého, může být zvažováno něco i mimo ně. Jinak je kterékoliv z možných společenských uspořádání, hodno zavržení.

Jak ovšem tento společenský řád ustanovit i kdyby byl znám, k tomu se mnohého nedostává a mnohé naopak přebývá. Taková empatie, sympatie, či i jen patie [oči v sloup] , těch je jako šafránu. Zato zloby, chamtivosti, závisti a jiných podobných "ctností", těch jsou plné regály a i na úvěr. Je to spletenec jako Gordický uzel a nezbude, než ho rozetnout. To ale dokáže jen autorita silnější autorit zdejších. Je tak načase už v éře Nečase ji poznat a to poznání světu sdělit. Však vy zdejší už víte kde...

279980

4.12.2012 18:38

RE: Demokrace ?

tonocoté 178.?.?.?

Reakce na 279961

Obama 65355488, Romney 60710020, rozdiel je presne 400000 podľa správ vyššie, čo je ale nedemokratické, pretože mal predsa zvíťaziť globalistický mnohoženáč a vojnový štváč.
Sa mlátia 2 cesty a výrazy k nwo, obombov socializmus a korporátny fašizmus a tvrdo sa hádajú ktože naozaj nwo stavia a kto sa mu vyhýba.
Obomba sa tak snaží, prestane dotovať Izrael, to je krásne a nwo skončí, lebo o nwo rozhoduje obomba, usa, ostatní vo svete na neho hľadia so zbožnou poddajnosťou, ponechajú riešenie výlučne na amerického prezidenta, len aby sa opäť volebnými podvodmi nedostali k víťazstvu republikáni, lebo by sa hrôzy nwo vynorili opäť.
NWO nielenže bude, ale na jeho prerastaní v skutočnosť spolupracuje tá dvojstrana repovia a demovia spoločne.
NWO bude zároveň socializmom, aj korporátnym fašizmom, svetová vláda potrebuje jedno ústredie a socializmus je centralistický, sústredí všetku moc na jedno miesto a keďže opraty moci držia boháči tak platí aj druhá charakteristika. Ale to sú len márnosti keď malý človek závidí a preto je vystrašený z nwo, čo spôsobia jemu malému.
Náplňou NWO nie je ani socializmus, ani korporátny fašizmus, to sú len politické opisy jeho pôsobenia na svetských ľudí. NWO bude diktatúrou antichrista, ktorá nastane po svetovej zničujúcej vojne, v ktorej zahynie takmer celé ľudstvo a tí čo ostanú uveria prvému kto sa im prihovorí, antichristovi, ale ľudia by ho vo väčšine prijali aj dnes, ale ešte nenadišiel správny čas.

279986

6.12.2012 1:57

RE: Demokrace ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 279986

Pre "tonococote" :Cislo 400 tisic znamena rozdiel v skutocnych realnych hlasoch volicov. Vy udavate aj tie nasvindlovane.Medzi
socializmom, fasizmom a sionizmom su len male rozdiely - to si
pozrite trocha. Vyraz " korporalny fasimus" je modny, no prazdny.
O 3-4 mesiace pride zas nieco ine. S vasim poslednym odstavcom sa
da celkom suhlasit,ma to logiku i ked pre mnohych su to neuveri-telne bajky.Neveria v peklo - uveria, ked tam pridu !

280088

6.12.2012 3:37

RE: Demokrace ?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 279986

Tono, ty si teda asi fakt s prepáčením cvok.
Takéto absurdné širenie poplašných správ spadá skôr pod pojem trestný čin.
Keď sa budete ovbčanov snažiť blbnúť, riskujete spolu s Vašimi podvedomými šéfmi, že sa fakt niekde stane voľáky galimatiáš.
Nekop si hrob.
Vieš, že sa v dreveniciach nenadarmo vravieva:
"Nemaľuj čerta na stenu!"

Interpetuj radšej prechádzajúcu realitu optimisticky v zmysle Najvyššej moci(pre teba asi "Boh" ) a Jeho pravdepodobných cieľov.
Tzv. peklo tam isto nepatrí.
Všetko je totiž asi do-časné.
Nestrašme teda hlúposťami a radšej pracujme na strojení nášho spoločného osudu(zvyšujme gramotne M&M=Morálku&Mieru chápania populácie. Ich optimalizácia vyzerá byť jedinou zárukou skutočného "šťastia".
Strašiť je občas OK, no keďže Človek je v jadre psychiky prirodzený pozitivista,
je bezmierie aj v tomto smere skôr kontraproduktívne.

Drž sa a neboj sa zbytočne.
Žiadna veľká vojna nebude.
V tomto zmysle sú atomky šťastie.
Keby ich nebolo, zrejme by tí magori do toho šli.
Tož..Božia prozreteľnosť naberá občas hodne zaujímavé formy [smích]
Ani Voltumorti nemilujú harakiri.
Antichrist nie je ani tak jedinec, ako skôr spôsob myslenia, či pasivita a spoliehanie sa na nejaké ne-bo(h) po smrti a odovzdanie svojho potenciálu do rúk falošného obrazu Boha.
Toť plenty of clever managor!

NWO bude a bude v porádku
"A government for the people, by the people."
Stačí chcieť a prestať si honiť na prespatej apokalypse.
Co bylo, to bylo..terazky..veď vieš, kam Mierim a čo by snáď bolo dobré zrobiť Tonko.

280090

6.12.2012 1:39

RE: Demokrace ?

Pali Bacsi 108.?.?.?

Reakce na 279961

" Jste vedle jak ta jedle".Podvody Obamu s hlasmi volicov v r.2008 a 2012 nemaju v historii USA obdobu.Seniori nedostali po 2 roky (2009,2010)inflacny pridavok k penzii, co historia v US
nepamata.Vdaka Obamovi pride onedlho skrt $ 400 miliard z fondu zdravotneho poistenia seniorov.
Vtip tyzdna : "Ve skutecnosti je to Obama, kdo dela co muze. I proto Clintonova odchadzi"."...a vcera prohlasil, ze USA je nuceno zastavit financovani projektu Izraele".
Obama, nerobi co moze, ale aj co nemoze.Profesional vie co si moze dovolit, diletant (Obama) nevie co si nemoze dovolit!Hitlery Clintonova konecne odchadza.Cestovala vela - jej heslo "Kto je vsade, nie je nikde " uplatnovala dosledne. Hriechy mladosti ( Bill, Arkansas) drogy, alkohol sa vracaju.
Clintonovej "naklonnost" k alkoholu a nedostatok diplomatickej
sebakontroly je v urcitych kruhoch vseobecne znama.Zastavenie
financovania projektov v Izraeli. ( Az slzim od smiechu nad
vasou naivitou). Americka "La Kosher Nostra" by vam nato odpovedala najlepsie...

280087

12.12.2012 0:06

RE: Demokrace ?

p. 60.?.?.?

Reakce na 280087

..Hitlery C. odchazi protoze je vybrana ze presidenta v 2016 a proto nesmi byt ve vlade ted , kdyby se neco nepovedlo,a zase valcili a zase prohrali atd....

280407

11.12.2012 23:40

RE: Demokrace ?

p. 60.?.?.?

Reakce na 279939

..je zajimave ze demokraticke zvoleni do vlady lidu prijde zhruba na 2 biliony dollaru ktere mistni i zahranicni zaplati corporace v bilionech, aby jim to neslo pristi volebni obdobi , zadarmo ani politik nehrabe...!!!..stoji znruba 2 biliony dolaru..plus zajisteni hlasu podvody aby se ovce nahoudou nespletli...v jinych zemich to hlida CIA a zmeni vladu jakmile se ovce spletou ve voleni po dobrem nebo po masakru.., tzv. westminstersky system je divadlo pro ovce a vydelek pro medii, jak se tam dohaduji s opozici , vysledek je ale vzdy urcen v zakulisi..davno predem...potom kdyz politici odejdou ke svym bohatym korytum nova vlada svede vsechny problemy na predeslou vladu a jede dal a dokola...a volici jsou zase za vola... v Usraeli uz davno vladne nekolik korporaci...zbrojni prumysl , pred kterym varoval pres. Eisenhower , ale neudelal nic ..!!!!...aby to zmenil kdyz byl , nejmocnejsi muz sveta!!!!

280403

4.12.2012 18:25

USA - je (spolu z Velkou Británií) centrem židovské diverze proti lidstvu!

Guzzepe Carta 77.?.?.?

Já už jsem níže uvedenou šokující studii doporučil výše pod článkem o psychotronických zbraních, ale hodí se i sem – protože zeširoka pojednává o ruských reáliích. Informace v tomto díle jsou opravdu vynikající!

Stahujte si tedy z internetové stránky: Spiknuti proti Církvi a lidstvu – toto dílo:

Vyd. A. F. Pavlov; Židovská nevyhlášená válka lidstvu

279985

30.4.2014 10:54

Do roka a do dne....

zdenda 91.?.?.?

Tak už uplynul rok a čas dává autorivi za pravdu...
Vměšování USA, dotace štváčů, placení provokatéři na Majdanu a výsledek ?
Krym se odtrhl a požádal Rusko o ochranu a připojení. Tak se také stalo za hlasitého chřestění a dupání amíků....
Teď žádá o ochranu Rusů východní a jižní Ukrajina, chtějí alespon federalizaci, když už ne přímo připojení.
Propuštěná Tymošenková kandiduje na prezidentku a hlásá, že Rusy je třeba vybít do posledního kusu. Její preference ale spadly na minimum a tak asi nebude nic.
Amíci kopali jámu Rusům a spadli do ní sami...
Naši předkové formulovali moc moudré přísloví...

309207

Tuto stránku navštívilo 5 024