Diskuze k článku

Kdo seje vítr, sklízí bouři

Příspěvků 41

24.3.2003 6:38

Kdo seje vítr, sklízí bouři

Brnak 68.?.?.?

Ono zalezi na tom, kdo otevira jake stranky. To, co ctu ja Vy neotevirate a ja zase neoteviram co ctete Vy, Peleska, Nohejl, Albert a jim podobni. Takze ono je to dost tezke to tak shrnout jak to delate Vy.

10329

24.3.2003 16:55

RE: Kdo seje vítr, sklízí bourˇi

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 10329

Presne tak, Brnaku. Prave jsem se dovedel, ze podpora britske verejnosti pro utok proti Irackemu diktatorovi VZROSTLA za posledni dny z 29% na 55% !
Temer jedini vojaci kteri se nevzdavaji jsou Republikanske Gardy. (Obdoba Lidovych Milici).
Ale to se Stwora ze stranek jako www.islam-online nedozvi [velký smích]

10367

24.3.2003 17:58

RE: Kdo seje vítr, sklízí bouři

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 10329

>Ono zalezi na tom, kdo otevira jake stranky. To, co ctu ja Vy
>neotevirate a ja zase neoteviram co ctete Vy, Peleska, Nohejl,
>Albert a jim podobni. Takze ono je to dost tezke to tak shrnout
>jak to delate Vy.
Brnaku,muzete mi dat vedet na jake webs chodite(zase musim zduraznit,ze se ptam vazne)?
Dik Aja vterka

10371

25.3.2003 4:20

RE: Kdo seje vítr, sklízí bouři

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 10371

Ajo, pokud mne date svoji e-mail, tak Vam mohu rict, kde se divam pro informace. Nechci, aby jsem proti sobe postval komentatory jen proto, ze se divam tam, nebo onam. Co Vam mohu sverit, ze nejsem oddany na 100 procent zadnemu zdroji informaci. Vsechno beru se svoji reservou.
Doporucil bych Vam Google.com a tam si najit svuj vlastni zdroj, ktery Vam bude co nejvice vyhovovat.
Ja nejsem jeden z tech, jako je "Jirka", "Nohejl" a dalsi, kteri by v kazdem komentari dali hned nekolik sites na Internetu, aby podporili svuj nazor. Na internetu je 90 procent (nebo tak nejak) vylozeneho hnoje. Je na nas, aby jsme si nasli tech zbyvajicich 10 procent. Rad vam pomohu, ale ne pres verejny I-site.

Zdravi Brnak

10408

25.3.2003 15:09

RE: Kdo seje vítr, sklízí bouři

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 10408

>Ajo, pokud mne date svoji e-mail, tak Vam mohu rict, kde se divam
>pro informace. Nechci, aby jsem proti sobe postval komentatory
>jen proto, ze se divam tam, nebo onam. Co Vam mohu sverit, ze
>nejsem oddany na 100 procent zadnemu zdroji informaci. Vsechno
>beru se svoji reservou.

>Doporucil bych Vam Google.com a tam si najit svuj vlastni zdroj,
>ktery Vam bude co nejvice vyhovovat.

>Ja nejsem jeden z tech, jako je "Jirka", "Nohejl" a dalsi, kteri
>by v kazdem komentari dali hned nekolik sites na Internetu, aby
>podporili svuj nazor. Na internetu je 90 procent (nebo tak nejak)
>vylozeneho hnoje. Je na nas, aby jsme si nasli tech zbyvajicich
>10 procent. Rad vam pomohu, ale ne pres verejny I-site.

>
>Zdravi Brnak
...hmmm,to bude slozitejsi,ani jednomu z nas,se nechce uvest e-mail adresu tady.Ale treba by to slo,kdyz vsechno poslete panu Stworovi a ja ho pozadam,zda by mi to mohl preposlat(on moji adresu ma).
At se rozhodnete jakkoliv,diky.
Aja-vterka
P.S.Jsem vypocitavka,nemam az tolik casu a tak zebram informace po druhych.

10434

26.3.2003 0:52

RE: Kdo seje vítr, sklízí bouři

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 10434


ajo, taky bych chtel najakou to stranku z "druhe" strany, at si udelam usudek, takze se muze poslat i mi, email prilozen. dale vam poradim udelejte si jinou email, nebo bezte na jiny computer, treba do library, !!
stefan

10497

26.3.2003 13:08

RE: Kdo seje vítr, sklízí bouři

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 10497

>
>ajo, taky bych chtel najakou to stranku z "druhe" strany, at si
>udelam usudek, takze se muze poslat i mi, email prilozen. dale
>vam poradim udelejte si jinou email, nebo bezte na jiny computer,
>treba do library, !!

>stefan

..dik,Stefane.Pokud nejake adresy dostanu,poslu vam je.
Aja-vterka

10566

26.3.2003 7:35

RE: Kdo seje vítr, sklízí bouři

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 10434

Ajo, lituji, ale Vas navrh nepovazuji za realisticky. Znovu Vam radim, aby jste si vybrala svoje vlastni zdroje. Nehledte ani na mne, ani na Nohejla, Stworu, a nebo slavneho Jirku, ktery nam dava vice odkazu, nez muzeme zazit. Bezte na Google a podobne engines a vyberte si sama, co myslite, ze je nejvice pravdive.

10540

26.3.2003 23:23

RE: Kdo seje vítr, sklízí bouři

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 10540

>Ajo, lituji, ale Vas navrh nepovazuji za realisticky. Znovu Vam
>radim, aby jste si vybrala svoje vlastni zdroje. Nehledte ani na
>mne, ani na Nohejla, Stworu, a nebo slavneho Jirku, ktery nam
>dava vice odkazu, nez muzeme zazit. Bezte na Google a podobne
>engines a vyberte si sama, co myslite, ze je nejvice pravdive.
OK,dik i tak.

10611

27.3.2003 3:42

RE: Kdo seje vítr, sklízí bourˇi

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 10611

Ajo, poslete mi svuj e-mail. Mam pro vas hezky, v zahranici vydavany web v cestine, kde nikdo neni sprosty ani nevini Zidy nebo Americany za svoje neuspechy...... [smích]

10629

27.3.2003 13:57

RE: Kdo seje vítr, sklízí bourˇi

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 10629

>Ajo, poslete mi svuj e-mail. Mam pro vas hezky, v zahranici
>vydavany web v cestine, kde nikdo neni sprosty ani nevini Zidy
>nebo Americany za svoje neuspechy...... [smích]
Dik,vyuzivam vasi nabidky.

10649

28.3.2003 15:57

RE: Kdo seje vítr, sklízí bouři

Jar 213.?.?.?

Reakce na 10329

Je to smutný, vloni každý cítil a američany, teď se Sadámem. Jako by všichni nějak vyměkli. Když vás někdo přepadne doma (NY), zaútočí jen na civilisty... Nevím (a určitě nejsem sám) jak je to doopravdy, ale vím jedno, že americký model mi dává víc svobody.Proto stojím na jejich straně. A těm, kdo "dávají jisté informace" přeju brzké probuzení. Všichni něčemu fandíme a tak se to snažíme prosadit. Kdo má pravdu? To chce čas.

10784

30.3.2003 21:40

RE: Kdo seje vítr, sklízí bouři

kavol 147.?.?.?

Reakce na 10784

>Je to smutný, vloni každý cítil s američany,

Mýlíte se; přespříliš zobecňujete. Já jsem tedy vloni s američany nesoucítil (jako s národem, nikoliv s jednotlivci postiženými tragédií). Ne každý se chová jako korouhvička...

10914

24.3.2003 9:06

Kdo seje vítr, sklízí bouři

BE mail3 (zavináč) phantomemail (tečka) com 212.?.?.?

Odkazy jako třeba ten na GRU jsou naprd , vede to na aeronautics.ru , což jsou pravděpodobně stránky nějakého nadšence do letectví a vojenské techniky. Pochybuji, že se dozvíme něco důležitého z internetu.Skutečně důležité informace jsou jen na www.osud.cz a nebo www.vesmirnilide.cz [velký smích]
Zvědavce jsem četl rád , ale začíná to být jen ztráta času ( pokud člověk ovšem nestuduje psychologii-psychiatrii či sociologii, jako zábava se to časem omrzí ).Vyprofilovaly se zde skupiny- patologičtí antikomunisté,židobijci a antiamerikanisté .
To s tím osudem a vesmírnými lidmi je jen žert : já jsem tak pevný ateista, že si někdy myslím , že mne za to bůh potrestá .!!

10334

24.3.2003 9:26

Kdo seje vítr, sklízí bouři

Dancan dancan10 (zavináč) hotmail (tečka) com 24.?.?.?

To,ze vsazite posledni kosili na to,ze Americani neco najdou,to jste psat nemusel.Jsem presvedceny ze najdou,ale vy uz jste predem usoudil,ze to bude podvrh.Timhle zpusobem,pane Stvora,by psat nikdy nikdo nemel,protoze vlastne postupujete naprosto stejne,jako podle vaseho clanku USA.Myslim,ze neni potreba informovat tak,jak to vidite vy a jak pripominate,ze to vidi i vetsina sveta.Tim,ze podsunujete americanum,to co podle vas "urcite udelaji",prestavate v tom clanku byt objektivni a od toho uz je jen krucek k tomu,aby takovy clanek byl bran vazne.Nikdo nejsme neomylni,a prestoze muzeme mit na valku rozdilne nazory,neni dobre si myslet,ze jen ten vas je spravny.Taktez vychazite z toho,co kde ctete,co vidite..ale je prece jasne,ze medialni valka je z obou stran.Takze ja ted neargumentuji tak,ze jsem pred chvili na INovinkach cetl,ze uz byly nalezeny bukry s raketami a vy vyckejte,jestli najdou ci nenajdou ZHN.To,ze o tu posledni kosili je vice nez pravdepodobne a vy to vite,ale presto,s podanim ve vasem pojeti tentokrat nesouhlasim.

10336

24.3.2003 16:02

RE: Kdo seje vítr, sklízí bouři

JB beastcz (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 10336

Souhlas

10363

24.3.2003 9:32

Kdo seje vítr, sklízí bouři

qwe 193.?.?.?

V roce 1968 také přece po invazi Rusové objevili skladiště zbraní kontrarevoluce.

10337

24.3.2003 13:20

Moralni prohra

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

co se tyka te moralni prohry, muze se to trosicku podobat tomu, kdyz v roce 1968 prijela do Ceskoslovenska sovetska armada, mladi vyjukani kluci, kterym bylo namluveno, ze jedou nekoho osvobozovat. Pote byli uplne psychicky na dne, kdyz videli, ze se o jejich pritomnost nikdo neprosil a vsichni je nenavideli. Sovetske veleni je muselo vystridat a poslat druhou vlnu, ktere uz bylo snazsi neco nalhat. Cela prvni invazni vlna tehdy skoncila na Sibiri. Videli zkratka neco co nemeli...

10345

24.3.2003 13:35

Kdo seje vítr, sklízí bouři

Zdenek Macura zdenek (tečka) macura (zavináč) email (tečka) cz 192.?.?.?

Muj nazor na Americkou armadu: Ma zajimave drahe zbrane, ale jsou to popletove a neumi valcit. Byl jsem v Americe asi jen mesic, ale poznal jsem, ze lide v Americe jsou schopni nazvat ze je neco profesionalni, ikdyz je to vlastne primitivni. Neverim, ze jejch armada je profesionalni, pouze o tom mluvi a dokazi presvedcit druhe. Zatim je uz slyset hodne zprav o ruznym nehodach mezi sebou a to mi staci. Docela bych se nedivil, kdyby v Iraku nevyhrali, pokud tam nenahazou atomovky atd. (Ale to doufam ne).
Vim, ze me budete povazovat za blazna, ale ja si myslim, ze tam nevyhrajou.

10349

25.3.2003 3:54

RE: Kdo seje vítr, sklízí bouři

matej 24.?.?.?

Reakce na 10349

Pane Macura a do jakych vojenskych zakladen v USA vas pustili ?

10406

24.3.2003 13:57

Kdo seje vítr, sklízí bouři

Vladimir v (tečka) j (tečka) 66 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Kdo ovlada financnictvi v USA? U koho si budou muset vlady po valce opet pujcit? Firma jakeho statu chtela u nas postavit 3 x predrazenou dalnici a na co ty penize potrebovala ? Kdo "vytuneloval" soucasnou ekonomiku USA?

10351

24.3.2003 14:49

Kdo seje vítr, sklízí bouři

Patriot 205.?.?.?

Dnesni noviny popisovaly postup americke divize smerem k Baghdadu.
Po silnici je naseto vojenskymi botami, ktere Iracti vojaci sundavaji aby byli nerozeznatelni od civilni populace.
Iracti obcane zebraji od Americanu jidlo. Pripomina mi to rok 68, kdy jsme zvedali pesti proti okupantum a zamalovavali silnicni ukazatele. I my Svejkovsti rodaci s nasi posranou moralkou a odvahou jsme se nesnizili k nastavovani rukou k okupujicim vojskum.
Iracti fanaticti stoupenci Sadama dokonce predstiraji ze se vzdavaji a pak spusti kulomety na Americany. Jsou popisovany pripady, kdy se schovavaji za zenske sukne. Spusti palbu na Americany a pak se stahnou do njblizsi budovy. Pouzivaji civilni obyvatelstvo k zastite, jak to delali essesmani v Praze v posledni dny okupace.
I tohle je k necemu dobre. Americani nebudou vice te arabske luze duverovat. Shoot first and ask questions later.
Iracka televize ukazovala jak se snazili zabit pilota ktery supposedly schovan v rakosi na brehu reky. Strileli do vody a rakosi ve snaze zabit pilota.
Americani by se snazili ho najit a zajmout. Dovedete si predstavit kdyby role byly obracene a Americti vojaci by strileli do vody ve snaze zabit Irackeho vojaka? Co by na to rekl 'Zvedavec' ? Z toho vypliva - ctete mezi radky a premyslejte.

10353

24.3.2003 16:20

RE: Kdo seje vítr, sklízí bouři

ToM 194.?.?.?

Reakce na 10353

Mily Patriote, jsi primo nazornou ukazkou toho, jak dokazi tzv. "objektivni media" nekterymi jedinci stale jeste manipulovat. Never vsemu, co na te svoji TV vidis - Americane jsou skutecni mistri v dezinformaci a manipulaci - na zaklade vlastnich zkusenosti (Vietnam) jiz moc dobre vedi, co a v jaky okamzik predhodit naivni verejnosti, aby povzbudili provalecne nalady (napr. tebou zmineny zatah na sestrelene piloty, jejich "nehumanni" vyslechy apod.), prip. co je tabu a co se na obrazovku dostat nikdy nesmi (napr. jejich bombami zabiti civiliste, deti). A jeste kratkou poznamku k te tvoji "luze": kdo ty piloty nutil, aby letali nad Irak a hazeli tam bomby, nicili mesta (vc. historickych pamatek) a zabijeli mistni obyvatele? Ti piloti moc dobre vedeli, do ceho jdou - za niceni a zabijeni jsou placeni a navic meli moznost volby - ale ti druzi tam "dole", ti tuhle moznost nemeli! Tak se nediv jejich reakcim. Hezky se to rika, ale kdovi jak by ses v podobne situaci k barbarskym agresorum choval ty sam...

10365

26.3.2003 8:16

RE: Kdo seje vítr, sklízí bouři

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 10353

>...Strileli do vody a rakosi ve snaze zabit pilota. Americani by se snazili ho najit a zajmout...
Jo jiste zajmuli by ho a pak by ho mucili a vyslichali... Osobne se divim, ze jsou Ti Iracane natolik pri smyslech, ze vubec nejake zajatce berou. Kdbyby nekdo bombardoval mou zemi a pak se mne nahodou dostal do rukou, nevim nevim jestli bych nasel tolik odvahy abych se opanoval...

10545

24.3.2003 15:13

Kdo seje vítr, sklízí bouři

Graham Murt dr_murt (zavináč) gmx (tečka) at 193.?.?.?

Uvadzate, ze amricky vojaci su zmakcili a slaby na duchu. To iste hovorila aj Japonska propaganda pred druhou svetovou vojnou. Japonci bojovali udatne a tvrdo. Avsak nemusim vam vysvetlovat, kto vyhral druhu svetovu vojnu, ze?
Nejde o techniku, ci je komplikovana a tak. Ide o to, ze americka armada utoci s minimom risku. V nevyhodnej situacii ustupuje. Tuto taktiku zacal uz General Washington a stala sa standardom. Da sa povedat, ze osvedcenym. Rozhodne americanov nepodcenujte.
Pri obrane Kanady to moze byt vasa posledna chyba, co urobite, hehe.

10357

24.3.2003 21:52

RE: Kdo seje vítr, sklízí bouři

farářskej 217.?.?.?

Reakce na 10357

Omlouvám se za off-topic, ale... kdo že vlastně tu druhou světovou vyhrál?
Osobně bych si spíš vsadil na ty Japonce...

10385

24.3.2003 15:28

Něco o am. armádě

Tom 158.?.?.?

Hele, americká politika mi taky nevoní, ale psát o americké armádě, že je změkčilá a tak, to je blbost. Uvědomte si, že mluvíte o síle, která vede války skoro pořád, podle mě účině, efektivně a ZA POSLEDNÍCH STO LET ŽÁDNOU Z VOJENSKÉHO HLEDISKA NEPROHRÁLA!!!

10358

24.3.2003 16:41

Kdo seje vítr, sklízí bouři

jmx josef (tečka) muknsnabl (zavináč) worldonline (tečka) cz 217.?.?.?

Ja asi ctu jine noviny nez, autor clanku. Ja vsude ctu, Americane snadno a hladce vitezi, ztraty minimalni, za par hodin jsou v BAGDADU.

Akorat ty vcerejsi casualties mi nejdou do hlavy. [zmaten]

Hmm mozna bude nejlepsi neverit ptopagande anina jedne strane. [smích]

10366

24.3.2003 18:48

Kdo seje vítr, sklízí bouři

Grovik noro (zavináč) volny (tečka) cz 212.?.?.?

No s tou tovarnou mam podobny pocit. Protoze je to klasicka metoda... nejdrive naznacita pak slvne objevit. Skoda jen ze se uz ted profleklo ze u tovarny jsou i kasarna (opustena [mrknutí jedním okem] jen by mne zajimalo jak by se americka armada tvarila treba na Sokolov tam je taky par chemickych tovarena a kasarna ..jestli pak oni tam nasi vedci nevyrabi ZHN [mrknutí jedním okem]))

vskutku dementni propagnda... vazne.

10373

25.3.2003 1:40

Kdo seje vítr, sklízí bouři

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Na Irak se shodilo na 28 milionu letaku vyzyvajici vojaky ,aby desertovali,jak sam Bush se "uvolnil " na 18 mesicu ze sluzby ve Vietnamu,ovsem ,ten nikdy nestanul pred polnim soudem za deserci ,oproti mnohym jinym a tak ,ted ze sve zkusenosti navadi k deserci narod ,jez "nenavidi Saddama ,ktery jim rozdal zbrane,oproti odzbrojene demokraticke Australii, a jeste se jde zeptat kongresu o penize na tuto valku ,ktera k dnesnimu dni stoji na 150 miliard dolaru a pride Aericany asi hodne draho.Tak, president USA ,ktery zene sve vojaky do cizi zeme se sam vyhnul svym povinostem ,tak ,jak president Clinton ,kdyz obdrzel povolavaci rozkaz ,tak se ulil okamzite do zahranici,ale pozdeji ,co by nejvrchnejsi velitel USA prohlasil verejne ,ze "by za Israel i umrel".
Skutecne nejvetsi zbabelci - nejlepsi velitele!!!
Nahlednete na hrdinske skutky "hrdinu" ve sklepe na linku :
http://www.buzzflash.com/contributors/2002/10/25_Deserter.html
Lidova armada Iraku se postavila svetovym zoldnerum,jinymi slovy propagandy se "diktatorska vojska" postavila na odpor demokratickym silam zapadu za zajmy "Demokratickeho" Israele, jak je videt, tak tady se nebude hazet kamenim na tanky a strilet z tanku deti na kole a zeny po ulicich!!!!!

10394

25.3.2003 5:20

Who is mistreating whom?

albert 64.?.?.?

There are all kinds of cries concerning 2 downed american pilots. And it is Pentagon who declares both pilots POW's. But what americans are doing to others? That doesn't count????
HYPOCRITES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

US is Mistreating Prisoners

The US just killed two prisoners by beating them to death. Their deaths were ruled as a homicide, they died of blunt trauma wounds. This occured at Bhahgram airforce base in Afthanistan, a couple of weeks ago.
Did you catch Runny decrying the treatment of US prisoners? How about all of the prisoners at Guantanamo? Rummy wouldn't classify them as POWs, and he's not abiding by the conventions in his treatment.
Nore is the US abiding by the conventions even for ITS OWN CITIZENS, its holding several without trail or even with a court order.
Nor did the US abide by the conventions when it bombed Iraqi infrastructure, like water supplies and sanitation plants.
I also laughed today at another bit of hypocrisy, Bush is accusing the Russians of arms sales. The US is the largest weapons seller in the world, with over 34% of the market.
And then, we have the US condemning Turkey for sending troops into Iraq!

10411

25.3.2003 18:21

RE: Who is mistreating whom?

Patriot 205.?.?.?

Reakce na 10411

Doufam Alberte ze predtim nez je dobili ranou z milosti, dostali z nich co nejvice informaci ! ([smích]

10451

25.3.2003 7:39

Kdo seje vítr, sklízí bouři

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdo seje vitr ,sklizi bouri!!!!!
ISRAELI WITH WHITE POWDER AND GAS MASK IN BAG PROMPTS EVACUATION OF LAGUARDIA AIRPORT IN NYC
POWDER INITIALLY TESTED POSITIVE AS ANTHRAX!
It happened Friday when a gas mask and white powder were found in an Israeli woman's bag. She was traveling from Israel to Texas. The first test came up positive for anthrax, but a second test proved negative

10421

25.3.2003 7:43

Kdo seje vítr, sklízí bouři

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

AGAIN; ONLY THIS STORY SAYS TEN PERSONS WERE MADE SICK BY THE POWDER!
Also says the powder was found in Israeli woman's purse, NOT Checked luggage!
If powder was "harmless," why did ten people get sick?
Demokraticky americky tisk je nenapodobitelny.Uz jednou se spletli,kdyz oznamili,ze dva "israelsti" ridici byli zastaveni a pes nevyskoleny v rozdilech lidi zjistil stopy vybusnin v nakladaku ,druhy den se zprava odvolala ,ze se jednalo o omyl,nikde nic ,co se stalo se psem.

10422

26.3.2003 0:16

Kdo seje vítr, sklízí bouři

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Velmi vazne pozemni neuspechy Americkych a Britskych armad potvrzuje fakt o "diktatorovi"Husseinovi. Doufam ze nikdo nebude rikat ze odpor neni. Z touto vlnou odporu Americane naprosto nepocitali. Iracti vojaci se nebudou bit do smrti s Americany protoze nanavidi Husseina, ale veril bych ze nektery reporter z Americkych TV stanic by to byl schopen rici.Iracti vojaci brani jejich mesta s kulomety a samopaly proti Americke obrovske technicke prevaze to neni armada ktera nenavidi sveho presidenta. To je armada ktera brani Irackou pudu do smrti. nemusim souhlasit s Husseinovym stylem vlady ale jeho vojaci ukazuji svetu vlastenectvi nejvyssi urovne.To je bohuzel v nasem svete globalizace kriminalni zlocin.

10488

26.3.2003 0:47

Kdo seje vítr, sklízí bouři

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

zatim jsou "ztraty" jen diky chyb ve vlastnich radach, take pak diky "zradcum"-to mohl jen debil velitel nechat jit araba bojovat proti svym!!!!
stefan

10495

26.3.2003 14:49

RE: Kdo seje vítr, sklízí bouři

matej 24.?.?.?

Reakce na 10495

no vidis a tebe taky zebrali do Ameriky

10573

26.3.2003 1:58

Kdo seje vítr, sklízí bouři

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdyz vas jde nekdo zmasakrovat vyrabovat dum, zabit deti, tak je zakazano se branit. Tenhle zakon je velmi zivi v Australii, zlomil-li si lupic na vasem pozemku nohu pri loupezi, tak skoncite dle zapadni demokraticke spravedlnosti pred soudem a uraz lupice vas muze stat vas dum a tak ted se to bude delat v mezinarodnim meritku.

Obranny terrorismus je posledni vykrik k vysmechu lidstva z rukou zionistickych americanu.
Defensive Terrorism
By William Saletan
Posted Monday, March 24, 2003, at 1:06 PM PT


12:45 p.m.: In the wee hours of Monday morning, Iraqi fighters shot down a U.S. helicopter near Baghdad and forced 30 more to retreat. A U.S. commander called the attack "asymmetrical warfare. … You have 10 guys lying on top of a building firing [rocket-propelled grenades] and small arms." If the U.S. were to bomb the building, the commander explained, civilians would die. So, the Iraqis blasted away, knowing that for moral reasons, the Americans couldn't.

Similar incidents have been reported all over Iraq. British Lt. Col. Ben Curry told reporters that in Umm Qasr, near Kuwait, some Iraqis fought in civilian clothes, making it hard to distinguish them from noncombatants. U.S. Defense Secretary Donald Rumsfeld said Iraqi leaders "put their communications systems in downtown Baghdad and commingled … civil activities with military activities … in very close proximity to large numbers of innocent men, women and children." According to the Washington Post, "Allied troops poised to seize the key port city of Basra were stalled at the city's perimeter by defenders who stationed heavy weapons in civilian neighborhoods."

10511

26.3.2003 18:38

Kdo seje vítr, sklízí bouři

Patriot 205.?.?.?

Severni Korea nabidla pomoc divizemi dobrovolniku bratrskemu Iraku.
Hm, maji/me se na co tesit ! ([pláč]

10584

27.3.2003 1:36

Kdo seje vítr, sklízí bouři

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdyz rizena strela, jez presne dopadne na misto urceni, tedy zazrak vojenske techniky, jez "zdobi" USA a dela mu pocit nadrazenosti, padne do trziste na civilni obyvatelstvo, tak je to zamerny akt k usmrceni civilniho obyvatelstva a nijak se nesrovnava s propagandou Rumsfelda, jez hlasa, ze Amerika ma ohled na civilni obyvatelstvo a bude nicit jen vojenske objekty, tudiz ,Amerika se dopousti se svoji "chytrou technikou" valecnych zlocinu podle Zenevske Konvence, kterou si tak rychle po dvanacti letech neprestavajiciho bombardovani Iraku pripomeli.
Neni divu, ze se "neamericka " vlada za kazdou cenu vyhyba a nesouhlasi s utvorenim mezinarodniho tribunalu-soudu nad valecnymi zlocinci.

10618

29.3.2003 1:47

Kdo seje vítr, sklízí bouři

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

o, tato valka dokazuje normalnimu smrtelnikovi?

Prakticky,jednu zakladni zivotni poucku .ze se vlastne v jednani lidstava nic nezmenilo ,od doby ledove ,az po toto ,tak vylhane a nazyvane ,osvicene tisicileti.Spolecnost utvorila na pozemku Rockefelera budovu Spojenych Narodu,kteri vytvareji dojem celosvetove spravedlnosti,ktera stejne je zkorumplovana ,jako ty predesle nakladne byrokraticke monstra,ktera funguji jen pro slabe a nebo i pro silne ,kdyz situace odpovida jejich zamerum.Spojene Narody ,nikdy nezabranili valce a nikdy nezabranili zadnemu krveproliti,spise se zdaji ,ze slouzi k oblbovani masy lidi a pro armadu byrokratu je to dobre placene zivobyti.
V dnesnich cnech jsme na pokraji treti svetove valky a Spojene Narody mlci k agresivni politice Spojenych Statu a Britanie,jez se kryji propagandou o boji proti terrorismu,propagandou,ze po uvrzeni zeme do doby kamenne,tak zmrzacenou zem uvedou do rajske zahrady demokracie a pomoci svych firem obnovy ,to ,co znicili,o lidskych zivotech se nezminuji.Za odstraneni jednoho cloveka,jez byl jejich obchodnim partnerem v minulosti musi trpet cely narod a Spojene Narody necinne prihlizi v havu a svatozari zastance prava a humanismu a nebo dodatecne "humanitarni pomoci",tem ,co zmrzaceni preziji.Propagace osvobozeni z ust Bushe a Blair neveri zadne male dite v Bagdadu a a ni jinde ve svete,ani v samotne Britanii.Zakon dzungle je vice dodrzovan ,nez zakony Spojenych Narodu a neni jich malo za ta desetileti a jsou k nicemu,kdyz agresor si vytvori vlastni zakony a opotstatneni k agresi a jeste svetu nasadi stoprocentni cenzuru pro svetovou verejnost.Supervelmoci maji sve zakony a sami o sobe svym jednanim dokazuji zbytecnost Spojenych Narodu.Spojene Narody naopak pod vlivem techto predstvitelu moci se stavaji "cirkusem " ,kdyz ustavi rezoluce na zaklade podvrzenych -falesnych dokumentu,jez jsou pro narody falesnym rozsudkem a humanitarnim omylem a vic prispivaji ke zlocinnosti ,nez k zakonosti a zcela oponuji zakladnim stanovam ustaveni Spojenych Narodu.
Proc ,nevratit cely pozemek ,zpet Rockefelerovi a zbudovat na tomto miste ,treba trziste ryb a tim lidstvu usetrit panize na uzitecnejsi veci.Svet by vedel realitu zivotni pravdy ,ze je svetem jedne velke dzungle a ze se stejne musi starat kazdy sam o sebe a vyhnuli bychom se naivnim a falesnym predstavam spravedlnosti.Driv a nebo pozdeji se tato zkorumplovana stejne neudrzi a dojde zaniku ,tak ,jak ty predesle.Vse ,co lide vytvorili,driv a nebo pozdeji samy zkorumpluji,zejmena ,tam ,kde se mluvi jmenem prava.Jestlize stat a nebo nejaka instituce ma spravne fungovat ,tak musete nejdrive zrusit vysady privilegovanych.

10831

Tuto stránku navštívilo 5 823