Diskuze k článku
Proč je kysličník titaničitý v naší potravě?
Příspěvků 51
Nemá smysl zkoumat fakta shromážděná v článku. Lepší je zkoumat, zda v celkovém dopadu na člověka je oxid titaničitý (a další chéééémie) opravdu takévé "zlo"...
Tenké, transparentní vrstvy oxidu titaničitého nanesené na různých materiálech i po osvětlení běžnými zářivkami vykazují antibakteriální aktivitu, a tím udržují daný povrch sterilní nebo alespoň s nízkým výskytem mikroorganismů. http://www.chempoint.cz/antimikrobialni-aktivita-o...
Nejvíce na zlou chééémii a dopad na člověka myslívám, když v New Yorku v metru kýchne Asiat do dlaně a čerstvě zahleněnou dlaní sevře tyč/madlo
A iHned mi běží hlavou, jestli se Asiat dožije delšího věku v NYC ve smogu, při pití kontaminované vody a styku, konzumaci http://zvedavec.org/vezkratce-5203.htm ve společnosti dalších zahleněných a neokapesníkovaných straphangerů. Anebo by tento Asiat žil kvalitnější život v ryzí přírodě Asie, v rýžovém poli plném kober a další havěti, kde se umírá i na takové banality, jako je zanícený slepák.
Třeba DDT to při porovnání přínos/dopad v delším sledovaném období prohrálo. Oxid titaničitý (zatím) ještě nějakou dobu bude veleben více, nežli zatracován.
Magnetické zbraně si zatím nikdo nasadit nedovolí. A až to rupne, tak armáda a policie (generálové co ji velí) budou první, co zanechají Drábky, Dalíky a Prof. Big Toonnely na pospas.
Ti, které nesmíme autocensurně jmenovat, se ke svým shabesGOJim nikdy jako rovní k rovným nechovalo. A často se jim chtělo zvracet, co museli snášet. A tak mají co vracet.
Oxid titaničitý ani Pussy Riot nebudou to, co rozhodne...
Argumenty typu - jinde je daleko hůř, patří do poměrně zpátečnického myšlení. Evoluce spočívá v tom, že jdeme dopřede pane MoudroStrako.
Otázka nestojí jestli je lepší žít na západě s oxidem titaničitým, escherichií coli, bse, cholesterolem, cukrovkou a civilizačními chorobami než na rýžovišti se zakouslou kobrou do zadnice.
Otázka zní, jestli by se nám nežilo lépe, kdybysme zmiňované složky odstranili a nahradili něím zdravějším.
Chápete ?
Něco špatně asi bude, že: Leading Causes of Death
a ten Váš kašlající asiat v TOP CDC zrovna nefiguruje...
Ale, ale, vážený pane djb, kašlající naturalisovaný Asiat resp. jeho spolucestující, vděčí právě např. antibakteriální úpravě madla díky oxidu titaničitému, že nejsou mezi statistikou Influenza and Pneumonia: 53,692.
Moc bych si přál "přírodní" svět - bez zlé chéééémie, pharmaciééé, TýVý, AjTý, exhalací apod. Pokud si ale porovnám kvalitu života tam, kde čoudí ohýnky a kobry kousají do zadnice,
Zdroj:http://www2.adb.org/documents/policies/urban_secto...
s prochemisovaným a profarmakovaným světem, pořád mi (zatím) vychází jako lepší místo k životu to druhé.
A hlasování nohama mezi pozemšťany ve světě tomu také odpovídá.
13.10.2012 23:15
RE: A už je to tady zase?!
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 277075
Každý sa odsťahuje do mesta, kto bude pestovať potraviny?
Použijete priveľa antibiotík, rezistentné kmene začnú kosiť čo sa môže stáť v západných nemocniciach (taká rezistentná mäsožravá baktéria zabíja neskutočne rýchlo).
Použijete umelé pesticídy, zničíte prirodzených nepriateľov škodcov (ani prirodzený BT toxín nie je výhra) a necháte vzniknúť generáciám odolných škodcov, použijete priveľa umelých hnojív zničíte pôdu a vodné ekosystémy.
Problém tak nepredstavuje ani to tradičný životný štýl, problém predstavuje chudoba a to že malý roľníci používajú nesprávne metódy.
Zájdite na Kubu, nech sú Castrovci akýkoľvek, priemerný Kubánec nehladuje (síce prijíma menej živočíšnych produktov ako odporúča WHO, ale ich zdravotný stav je lepší), prakticky každá nevyužitá mestská pôda bola premenená na záhradku, používajú rastlinné pesticídy, vysádzali permakultúrne farmy, cukrovary mimo sezónu fungujú ako elektrárne a majú nadbytok lekárov.
Viac v dokumentárnom filme SÍLA VZÁJEMNÉ SPOLUPRÁCE - jak Kuba přežila ropný zlom.
Vážený pane Oracle, i v nejzapadlejších vískách kdekoliv na světě dnes ořou, sejí, sklízejí a kultivují "západní" anebo zlé čínské traktory, vybavené GPS, počítačem, A/C a "stereem". Takže tradiční pohled, že potraviny musejí vznikat lidskou dřinou armády Číňanů či Rudých Khmerů, je podle mne již anachronismem.
S čím s Vámi musím samozřejmě souhlasit, je míra chééémie, která je k výrobě použitá. Pokud všemu bude vládnou trh (a neviditelná Pracka Prof. Big Toonnela), tak chééémie (a antibiotik) bude aplikováno opravdu, opravdu, ale opravdu hóóódně - a potraviny budou "emerikanizovány" tzn. krásné pro volbu kupujícího, ale odporné k požití.
Řešíme tu ale oxid titaničitý. A já jsem přispěl tvrzením, že díky antibakteriální úpravě madel (právě díky TiO2) v katastrofálním nůjorkském metru, i primitiv nerozesévá své chrchle na ruce a do organismů ostatních straphangerů.
I postcastrovská stále zlá Cuba právě profituje společensky a v mezinárodním businessu jen a jen díky své chééémii, vědě a výzkumu, za které obchoduje importovanou ropu (např. ze zlé chávezovské Venezuely) a techniku (ze zlé rudé Číny). Kdyby Cuba neměla zlou castrovskou pharmacii, vědu a výzkum, patrně by živořila na levelu Haiti = takové ehm. subsahary v Caribiku...
Že je Cuba navýsost pohodovou zemí, je věc jiná, ale nakonec s mírou chéééémie a pharmaciééé také souvisí. Bez chééémie a pharmaciééé by se Kubánci nedožívali tak vysokého věku v tak dobré kondici. Cuba je proto leadrem chéééémie a pharmaciééé v západní hemisféře. Permakultura je jen přídavkem navíc. Který to nepopírá, nevytváří, ale ani nepůsobí proti tomu.
Chart - Cuba - Exports - Evolution
NCE: Pharmaceutical products - Monthly FOB USD
Zdroj: http://trade.nosis.com/en/Comex/Import-Export/Cuba...
14.10.2012 11:56
RE: A už je to tady zase?!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?
Reakce na 277095
Pane Moudrostrak,
ona i ta neviditelná pracka Prof. Big Tonnela, je už dobře viditelná. Kupř.: výsledky současných voleb v ČR a krize společenského systému. A hle, Čuba -Slušovice a démogradickou justicí pravicově a spravedlivě pokálený Čunek, jsou ve volbách úspěšní. No, ale abychom Big Tonnelovi nekřivdili. Jeho pracka je pouhým následníkem týmové práce, kterou řídí pracky dominující.
Takže i pan Orácle má pravdu. Dodatečně mu děkuji za profesionální a důkladnou analýzu 9/11. Já jsem to vzdal již na začátku, a přikláním se k hodnocení Steveho, že šéf pilot byl podtlakem vymrštěn z kokpitu i s kniplem, opsal osmičku kolem věží, přičemž nejnižší bod této osmičky byl již klidový a nalézal se pouhých 50cm nad zemí. Poté odevzdal knipl policii a utekl do Ruska.
14.10.2012 18:38
RE: A už je to tady zase?!
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 277095
Prvá vec je, odporúčam aby ste pozreli film (ešte raz ak ste už to pozreli).
Druhá vec najmodernejší traktor je Vám na nič, pokiaľ nemáte palivo.
Tretia vec, prečo by som mal ísť proti prirodzeným procesom (ako to robí "moderné" poľnohospodárstvo), keď môžem tie isté procesy aj využiť, a na to už nie je potrebná žiadna drina.
Toto sa stalo na Kube: nebola ropa, takže nebolo palivo, pesticídy, hnojivá a cement. Takže od 90. rokov mešťan farmárči, a masovo sa používajú postupy organického farmárčenia, organické hnojivá a pesticídy. Väčšina ľudí teraz farmárči, a celá Kuba je teraz lepšie živená a zdravšia ako pred cca 20 rokmi. Treba poznamenať, že prechod bolo poznačené prídelovým systémom, výpadkami energie a štátnymi investíciami do týchto alternatív.
Majú teraz 50 univerzít, nadbytok lekárov, bohatý komunitný život, racionálnejšie využívanie energie, využívajú 21 krát menej pesticídov a majú potenciál k tomu, aby sa utečenci z Floridy vrátili keď to rachne.
Kuba poskytuje lekárske služby Venezuele a na oplátku dostáva ropu (neviem čo z tej ropy robia, ale niečo my našepkáva, že nie sú to lieky, pesticídy a hnojivá). Kuba ešte exportuje organické potraviny, organické pesticídy a hnojivá všade kde môže (okrem tých tradičných exportných produktov). Z Číny zas kupuje okrem riže (to je môj súkromný názor) hlavne prostriedky na výrobu obnoviteľnej energie, autá a lacnú elektroniku.
Neviem, či ste zaregistroval základnú myšlienku článku a tou je prítomnosť TiO2 v potravinách a kozmetike. Nerozumiem, prečo sem pletiete titán na madlách kdesi v doprave. Problémom je, že mi ktosi tie titánové madlá melie do jedla rovnako ako aspartam, rovnako ako mi ktosi pridáva fluorid do zubnej pasty a pitnej vody....
Skúsme nerozmieľňovať diskusiu vecami a obrázkami, ktoré s tým nesúvisia a držme sa témy.
Prosím vás, co to tu hýkáte ???
(to není urážka, to je popis faktu!)
jak jinak nazvat
bez zlé chéééémie, pharmaciééé, TýVý, AjTý,
Mluvím o něčem takovém? Jen jsem psal, že by bylo vhodné některé chemické složky omezit. Přehání se to. Pokud si umíte představit existenci jen
buď
a) bez zlé chéééémie, pharmaciééé, TýVý, AjTý,
anebo
b) plně chemziovaný svět
tak s dvojbarevně vidícími není moc o čem diskutovat
ps.: a bohužel ani v jednom příspěvku jste nedodal žádný graf, který se týká blahodárného vlivu zrovna oxidu titaničitého o kterém je řeč. Existuje mraky jiných způsobů, počínaje hygienickými návyky, která mají podstatně vyšší vliv.
Ty vaše příspěvky jsou vždy demagogie, tentokrát výjimečně špatná
nevšimol som si že by to nekonzumovali policajti alebo vojaci - takže kompletne celá planéta - civilizovaná - ehhh - by šla ta het, len kmeň pigmeyov asi nie ... prípadne iní
Co se divíte,přesně v duchu jednoho zabijem dva nové uděláme.Pro ně máte cenu stříhané ovce(korporátní fašisty).Není náhoda že přednostně chtěli očkovat proti ptačí chřipce pro stát nepostradatelné,asi jim to zapálilo když to skončilo ve spalovně.Takové nepotřebují vůbec,na nich není co stříhat a na ostatní neposlušné mají humanitární bombardování.
A jaký smysl má zbavovat kovu tělo člověka, který je během služby kovem ověšený od hlavy k patě?
Co zásah EM pulzem způsobí za škody na generaci ověšené piercingem, náušnicemi s mobilními telefony v kapsách?
(pro srovnání energie 1kg li-ion baterie = 100g TNT).
cílené přidávání aby byly účinější elektromagnetické zbraně a tasery? To je blbost. Aby to mělo nějaký znatelný efekt bylo by třeba dost velké množství.
Zůstal bych jen u "chemického" efektu - Podle mě je to prostě "jen" další sračka na kontrolu růstu populace, poškození zdraví (plus také vytvoření závislostí na např. lécích na astma) a zabíjení již nepotřebných populačních skupin.
Souhlasim s Vasim komemtarem.A jen dodavam,ze kdyby to bylo pridavano do zradla kvuli vyssi ucinosti EMG zbrani ,tak by si museli eelat hlavu i samotni policisti,neb ty vidim denne v jakemkoli fastfoodu jak se cpou burgrama
V souvislosti s tímto článkem jsem si vzpomenul na jednoho našeho (cizího) magnáta, který má továrnu na tuto bělobu, protože je to výborný obchod. Totiž ve světě je málo fabrik na tuto látku. Možná by nám na spočítání stačilo několik prstů jedné ruky. Ale zpět k magnátovi a bojovníkovi proti korupci. Že nevíte kdo to je ? Tak já vám napovím ANO2011. A pracuje na tom, aby všechy tyto fabriky byly pod jeho palcem. A nebude to mít složité, právě proto, že těch fabrik je ve světě málo.
neříkám, že TiO2 není neškodný http://www.emulgatory.cz/seznam-ecek?prisada=E171
ale ta teorie s elmg zbraněni mi přijde stejně ujetá jako odstřelení WTC paprskovými zbraněni z vesmíru...
a má to oboje nejspíše stejný účel, tedy dezinfo za účelem znevěrohodnění truthseekerů apod.
mikrovlnné zbraně fungují i bez TiO2
elmg zbraně také (trvale poškodí vše, co obsahuje elektroniku, lidé zemřou až na totální krach infrastruktur)
není to na samostatný článek?
je tam vše o podvodu jménem "inflace" a je to napsáno srozumitelně
http://www.vasevec.cz/blogy/sergio-di-cori-modigliani-argentina-nazorny-priklad-monetarni-suverenity
Efekt antibakteriálního působení TiO2 při ozáření UV paprsky je znám od čtyřicátých let minulého století, a krycí schopnost tohoto pigmentu ještě dříve, již od jeho zhotovení. Skutečná nebezpečnost TiO2 vznikla až mnohem později s rozvojem nanotechnologií. Nanočástice TiO2 jsou schopny skutečně migrovat až do buněk, někdy i do jejich jader. Protože se však jedná o naprosto netečnou chemikálii, její účinky spočívají vícemémně "jen" v jejích mechanických a optických projevech / zakalování oční čočky, likvidace činnosti krvinek, ucpávání krevních vlásečnic a nervových kanálků a podobně. Co se týče důvodu použití, je jím zřejmně jen všehoschopnost, ziskuchtivost a někdy i jen nevědomost výrobců a prodejců. Například použijeme li TiO2 jako velice účinnou složku krémů proti UV záření, odstraníme sice perfektně jeho účinky, ale zároveň katalytickým rozkladem komponentů krémů vznikají na povrchu zrn velice rychle ještě daleko škodlivější chemikálie, než je to UV záření, které k té rakovině kůže jistě napomohou daleko dříve. Pokud člověk sleduje například barvení odstředěného mléka, musí si uvědomit, že ta v podstatě sračka kterou odmítají konzumovat i prasata, kde se z mléka odstředí mléčný tuk a cukr, a nahradí se ultrazvukem připravenou suspenzí řepkového oleje, používaného za socializmu tak k chlazení nožů při soustružení, tato bleděmodrá hnilobou a řepkou páchnoucí břečka se musí nějak dochutit, a zejména dobarvit. Česká prasata to pak kupují na farmářských trzích jako naturální mléko litr za sedumnáct a více korun, a ještě prý jim to chutná. Samozřejmně že nejkvalitnější české mléko putuje do Německa, a tam se tyto vyspělé technologie provádějí, a ty sračky se pak vozí dvakrát tak drahé zpět čechům.
Ze jsi paranoidni jeste neznamena ze nejsi idiot.
Az zacnou statni zamestnanci nosit plynovy masky proti chemtrails, budou mit zakazano pit kohoutkovou vodu a spoustu dalsich veci, tak zacnu brat tyhle moudra na vedomi.
K ovladnuti neceho tak stupidniho jako je ovcan neni potreba vynakladat miliardy 'penez'. Staci se podivat na vysledky voleb v cele EU.
A proč si myslíš, že státní zaměstnanci patří k vyvoleným?
TiO2 se používá hlavne jako barvivo, má slušnou krycí schopnost, jednu z nejvyšších, a pritom žádnou zjištenou toxicitu.
Je pritom docela drahé, a zbytečné ho dávat do potravy, je ale na rozdíl od čínského melaminu v mlíku netoxický.
Není pravda, že jeho vodní roztok tvorí nejakou ohrevnou bázi pro moderní zbrane, také proto, že se ve vode prakticky vubec nerozpouští. Nereaguje pri normální teplote se žádnou z kyselin (možná nanejvýš s fluorovodíkovou), ani s koncentrovanými, a trávícím traktem projde beze zmen.
Autor se nejspíš nekde dočetl o polovodivé vrstve "TiO2" na skle, která se chová jako pruhledný vodič, podobne jako SnO2 a dedukuje, že jde o totéž, co bežný TiO2. Mezi tím je "katastrofální" rozdíl, bežné TiO2 nemá s "vodivou TiO2" vrstvou NIC společné. Vrstva je vodivá pouze po hodne speciální príprave na pripravené povrchy(napríklad na povrchu skla, srovnatelné s prípravou polovodiču), jakýkoliv tuhý, nebo práškový TiO2 VUBEC nejde použít. TiO2 je naopak spolehlivý výborný izolant, keramika na jakékoliv napetí, materiál má velmi nízké dielektrické ztráty, takže prakticky neexistují možnosti jeho ohrevu z vnejšku krome "upečení v troube". Človeka ani jakýkoliv materiál proste nejde pomocí prášku TiO2 "nachromovat".
Že jde o "skelnou drť", nebo karcinogenní materiál je silne relativní, to by se dávno zjistilo, lidí, co pracují s titanovou belobou je opravdu dost. Chemicky je nereaktivní, takže jediný mechanismus pusobení by zbylo mechanické dráždení na zpusob azbestu. I tam si však myslím, že mechanické dráždení je spíše faktorem, který usnadňuje vstup skutečným škodlivinám, a jde jen o výmluvu. To by mysel být pruser pri každém poškození tkáne, a to se zase tolik nedeje.
Je docela nepríjemné podsouvat čtenári vodivost vrstvy TiO2 dosažitelné pouze speciální prípravou kompaktní vrstvy na speciálním povrchu, když leckterá podkožní vrstva je mnohem vodivejší, než sníst 1kg drahé titanové beloby denne... Pri reakcích, jako v trávícím traktu se neví ani, že by mohl vystupovat jako katalyzátor, jde o hodne stabilní sloučeninu, kterou je naopak proti jiným prípadum dost težké rozbít/redukovat a získat treba titan.
TiO2 má prakticky stejné účinky jako SiO2, tedy obyčejný písek, jinak napsáno, písek nepojídáme, a kdyby trochu, tak se nic nestane, pokud ním nenahradíme bežnou stravu...
Článek jeví rysy propagandy. Jsou v nem uvedeny faktické nesmysly. Zanášením popele jsou mlženy reálné informace.
100% souhlas. Jako ing. chemie s 33 lety praxe toto podepisuju oběma rukama.
Ještě doplním, že je nezastupitelný v některých druzích papíru - zanáší se jako minerální plnidlo do tenkých grafických papírů, protože ze všech používaných plnidel zajistí papíru nejvyšší opacitu (=neprůsvitnost), což zajistí, aby tisk neprorážel na druhou stranu - to je důležité např. u příbalových letáků k lékům. Nebo při tisku tlustých knih s velkým počtem stran, třeba slovníků nebo biblí - proto se ten papír taky jmenuje biblový.
Velice me hreje u srdce, ze Vy a i ten pan kteremu odpovidate se proste mohou sebevedome takto technicky odborne vyjadrit k tematu a hlavne ze jste oba dva Cesi, moji krajane. Ja se vubec nevyjadruji k tomu jestli ma clanek pravdu nebo ne. Mame mnoho odborniku a ja jsem na to velmi hrdy, ale zaroven jsem velmi vystrasen z myslenky, ze bychom nekdy o nase odborniky prisli, at uz retardaci skolstvi a nebo jinak. Dovedete si predstavit byt prislusnikem nejakeho africkego naroda kde odborne znalosti zacinaji a konci stavbou chatrce nebo mozna umenim ridit auto? Toto je jedno z dulezitych bohatstvi naseho naroda. Take verim, ze kdyby technicti odbornici vic pusobili v politice misto pravniku a financtiku tak by bylo mnohem lepe. Podotykam, ze ekonomicke inzenyry a podobne nepovazuji za technicke odborniky.
14.10.2012 16:21
RE: Chemickotechnologická pitomost.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 277073
Pane, tady se nebavíme o výrobě papíru (ten asi nikdo nejí, že ano..), ale o vlivu Ti v potravinách na člověka. Ono to nemusí být OKAMŽITÝ jed (to by to asi nedovolili), ale nikdo přesně nezná, jak působí na člověka, nebo jeho některé orgány, dlouhodobě. Stejně jako fluor (v podstatě jed) - o tom se ví, že negativně působí snad na šišinku mozkovou, tuším.. A může někdo z nás neodborníků posoudit, jak doopravdy funguje?? Nemůžeme, je to stějné jak s léky - oficiální lékové zkoušky jsou dělány na ruku jejich výrobcům, o tom tu byl článek nedávno. A možné "konspirační" techniky ?? Co když třeba něco dělá v mozku nebo v jiném životně důležitém orgánu (šišinka mozková atd..)? Pokud reaguje na mikrovlny, teoreticky může případné působení mikrovln (nebo jiného záření, laicky řečeno...) vyvolat nějaké změny v chování či podobně. Nikdy o ničem nemůžeme tvrdit, že je to bezpečné a nebo že to není zneužitelné.. To zde každý stálý čtenář už asi chápe..
Tímhle relativizujícím zpusobem bychom se mohli bavit i o jedovatosti vody, nebo chleba. Jak voda, tak chléb obsahují hromadu prvku včetne i čehosi jako arsén, nebo podobne. Mohli bychom treba dolovat z chleba zlato, a tvrdit, že umíráme na to, že jíme chléb a pijeme vodu.
Zkuste to více promyslet a Váš ironický tón možná zmizí.
14.10.2012 19:22
RE: Chemickotechnologická pitomost.
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 277114
Zlá správa je pre Vás, ono sa to aj deje:
1) niekde (asi v EU) zakázali to aby sa na balených vodách uvádzalo, že pitie VODY zabraňuje dehydratácií bola o tom správa,
2) kodex alimentarius- odporúčania od WHO koľko živín (vitamíny a minerály) musí obsahovať zdravá strava- hodnoty "toxicity" pre jednotlivé vitamíny sú tak nízke, že skôr dôjdete na avitaminózu, ako na otravu s vitamínmi, všetko aby farmácia mohla zarobiť,
a mohol by som tým pokračovať do skonania sveta, jedno je ale isté, veda už nehľadá pravdu (pre mnohých ako aj pre Vás to bude šok), ale sa z nej stala akési náboženstvo, propaganda a nástroj pre neprimerané zisky (vedecky odôvodniť všelijaké idiotizmy).
15.10.2012 23:35
RE: Chemickotechnologická pitomost.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 277114
Dívejte, na čistě přírodní látky je naše tělo zvyklé. Jde o to, že se s "průmyslovým zpracováním" do potravin dostávají (záměrně??) umělé látky - polo-jedy, které mají negativní vliv na člověka. Samozřejmě z povoleného Ečka se neotrávíte, ale zkuste si zjistit, jak dramaticky poklesla za 100 let kvalita mužského semene - spermií v "civilizovaných státech".. Toto je neviditelná a nevyhlášená válka proti části lidstva, dá se skoro říci.. A dotaz k odborníkovi - přidává se ten TIO2 i do tzv. košér potravin?? Pokud můžete, zkuste o tomto něco napsat.. A na závěr - být Vámi, vodu bych opravdu nepil v žádném případě, protože to je v podstatě kyselina kyslíková..
14.10.2012 0:10
RE: Chemickotechnologická pitomost.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 277064
Azbest je taky jenom SiO2...
Jisteže není. http://sk.wikipedia.org/wiki/Azbest
Jak jsem psal samotný azbest nemusí být prapríčinou, je možné, že se na výsledku podílí jiné látky, a azbest je jenom to správné dráždidlo.
14.10.2012 20:24
RE: Chemickotechnologická pitomost.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 277104
...ale je (jedním z nich)... silikát je směsný oxid SiO2, Fe2O3, Na2O apod. ...Na výsledku se nepodílí žádná z látek. Příčinou je tvar silikátů, který (jak jste odkázal) způsobuje "dráždění"...takže celkem na první pohled neškodné oxidy...a takový TiO2 je v "nanoformě" možná taky "dráždivý" na genetické úrovni. Nezáleží jenom na tom jestli je látka jedovatá nebo ne, ale v dnešní době záleží i na tom jakou má velikost...takový hliník je v celku taky neškodný, ale v práškové formě je s vodou "výbušný" uvolňuje se vodík" (ano čtete dobře...pasivace Al na Al2O3 je možná u větších rozměrů, ale pokud ho melete na ultrajemno v kulovém mlýnu, tak reaguje i se vzdušným kyslíkem a s vodou nesmí přijít do styku)...souhlasím s tím, že nemusí být příčinou, ale "otevírá bránu" pro jiné toxické látky. Jsou to spojené nádoby.
http://eshop.merci.cz/www/prilohy/253000011065.pdf
15.10.2012 10:56
RE: Chemickotechnologická pitomost.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?
Reakce na 277064
O azbestu se taky dříve tvrdilo, že je bezpečný a teď je jeho použití hodně omezeno v ČR dokonce zakázáno. O TiO2 se lze dočíst: "Existuje podezření na zvýšené riziko vzniku nádorů při vdechování, což bylo dokázáno studiemi na zvířatech."
cesta k zabránění zubního kazu, dnes je voda bez fluoru a můj syn má perníkové zuby a baští fluor v prášcích
Dobrou chuť. Co takhle zkusit změnit životosprávu a složení stravy?
Souhlasím s tím, že fluor je v tomto prípade spíše škodlivina. Studie o mechanismu pusobení fluoru me nepresvedčily, spíše naopak. Použití fluoru jako prostredku proti zubnímu kazu považuji za moderní druh šarlatánství a pokusnickou alchymii.
Zrejme se pokusili využít schopnost sloučenin fluoru rozpouštet hydroxyapatit nebo kremičitan vápenatý ve sklovine, a tím zacelovat, nebo spíše naleptávat, rozleptávat pukliny. Jenomže místní prebytek fluoru se ani nevyparí, ani materiál nemá úmernou mechanickou pevnost, a dále praská treba pri pri tepelné roztažnosti, takže výsledkom je spíše jen další destrukce puklin.
Daleko účinnejší by mela být prevence vzniku puklin, která si myslím že je v prevážné míre zpusobena príliš rozdílnou, nebo nevhodnou teplotou jednotlivých složek stravy pri jídle. Prece jenom je to keramika, které se to nemusí líbit. "Prumyslové" jídelny, nedostatek času, který pak investujeme zubari. Takový zubar by bylo lepší, kdyby na toto dohlížel v kuchyni. Horká polévka, studené brambory, nebo salát, horký/studený nápoj na zbytek s jinou teplotou... to ostatní je jen otázka času.
13.10.2012 20:48
Takřka celý potravinářský průmysl je obecně nebezpečný pro zdravou a nezávadnou potravu!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?
Neznám přesně účinky oxidu titaničitého,tak jak je líčen v článku a myslím, že je tvrzení přehnané - tím myslím útok elektromagnetickými zbraněmi po požití!
Daleko nebezpečnější jsou některé příměsy tzv.,"éčka",která se do potravin přidávají, třeba i do chleba,pečiva a všech základních potravin!!! Jsou to různé látky kypřící,zvláčňující,zvyšující trvanlivost, aby se mohlo zboží prodávat v supermarketech několik dní a další "chuťovky"!!!
Kdo chce, může si vyhledat, je o tomto tichém vraždění spotřebitele již mnoho informací a literatury!
A opět jsou zatím peníze, sprostý kšeft, jak více vydělat,bez ohledu na zdraví obyvatel!Také GM potraviny nejsou bezpečné a zdravotně nezávadné a přesto jsou pod různým klamným označením prodávány!Opět jde zase a pouze o kšeft!
Kdo se byl podívat na jatkách a viděl všechno, nebude dlouho jíst maso a uzeniny!Je veliký rozdíl mezi domácí zabijačkou na venkově a masokombinátem!!! A podobný je rozdíl skoro u všech potravin, které projdou velkoprůmyslovým zpracováním!
A stačilo by,přimět potravináře, aby dodržovali staré osvědčené postupy při zpracování potravin a zachování jejich nutričních hodnot!Ale to by nesměl bez rozmyslu fungovat tržní princip, který by se při výrobě potravin neměl používat!
JSTE TO,CO JÍTE!!!
13.10.2012 23:04
RE: Takřka celý potravinářský průmysl je obecně nebezpečný pro zdravou a nezávadnou potravu!
Reakce na 277070
A on vas Bilderberg nuti chodit do supermarketu nakupovat zdravi skodlive jidlo?
A neprijde vam, ze by byl sam proti sobe, kdybyste umirali v produktivnim veku? Coz se nekona.
Taky si ujasnete co je GM a ecka. Clovek na tom prvnim pracuje od zacatku zemedelstvi a u toho druheho zalezi mmj hlavne na mnozstvi.
A vubec, neprijde vam zbytecne zit? JDOU PO VAS I V LIDLU
14.10.2012 2:35
RE: Takřka celý potravinářský průmysl je obecně nebezpečný pro zdravou a nezávadnou potravu!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?
Reakce na 277076
Co tady blábolíš o Bilderbergu? Já jsem jasně napsal, že se kvůli zisku "kurví" potraviny při zpracování v potravinářském průmyslu!
Ty si snad dej něco na hlavu! Asi led.
Co to je za výkřik? ... nepřijde vam zbytecne zit? Jdou po vas i v Lidlu! Ty asi žereš drogy a potom kecáš voloviny úplně z cesty!
14.10.2012 16:22
RE: Takřka celý potravinářský průmysl je obecně nebezpečný pro zdravou a nezávadnou potravu!
Reakce na 277090
Ponizim se k odpovedi...
Je evidentni, ze vam nedoslo o cem ten clanek vlastne je. Vase prvni reakce se hodi leda tak nekam na foodblog, no a tu druhou muzete zastrcit zpatky tam, odkud jste kdysi vypadl hlavou rovnou do zachoda.
zejména tohle: Roztok kysličníku titaničitého ve vodě bude ...
Chtěl bych teda vidět ten roztok. Oxid titaničitý je zcela nerozpustný ve vodě, rozpouští se jen v některých silných kyselinách. Co sníte, to vykadíte. Beze změny. V kyselině chlorovodíkové se to nerozpouští a lučavku královskou v žaludku nemáte (teda pokud nejste třeba Kalousek, u něho si nejsem jist... )
Nedaleko nás se nachází porůznu rutil (což je totéž). Pokud není omletý v ornici nebo v potoku, má po vykopání krásné lesklé krystaly. Kdyby se samovolně rozpouštěl, budou minimálně matné.
Existují nějaké studie, které potvrzují nebezpečí při jeho masivním vdechování. Tedy pro lidi z výroby. Zvýkačkou nebo tabletou léku se neotrávíte, ani si rakovinu nepřivodíte.
Nezapomeňte že například titanové předměty v těle jsou natolik chemicky inertní a neškodné, že dlahy, implantáty atd není třeba odstraňovat po celou dobu života. Nekorozivnost je zajištěna právě tenkou vrstvou oxidu titanu na jejich povrchu.
Čili shrnuto, určité riziko je, pokud pracujete v závodě na výrobu titanové běloby (tuším je v ČR jedna zvláště velká). Ale pokud jen pijete mlíko, jíte jogurty a žvejkáte žvejkačky, máte mnohem větší šanci, že Vás trefí šlak, když čtete tohle diskusi, než že Vás ohrozí TiO2 Ale samo, věřte si čemu chcete...
Chtěl bych teda vidět ten roztok. Oxid titaničitý je zcela nerozpustný ve vodě, rozpouští se jen v některých silných kyselinách.
- Autor sa zrejme pomylil. Mal na mysli emulziu.
Co sníte, to vykadíte. Beze změny. V kyselině chlorovodíkové se to nerozpouští a lučavku královskou v žaludku nemáte (teda pokud nejste třeba Kalousek, u něho si nejsem jist...
- vacsina tazkych kovov sa z tela nevylucuje, ale uklada sa v nom, hlavne v kostnej dreni. Tzv vyrastky nie su nicim inym len snaha organizmu nahromadene svinstvo v kostiach nejak sustredit do oddelenych casti.
vsetky tazke kovy su pre telo cudzorodou latkou a tak sa telo k nim aj sprava. Nemaju v tele co robit, su to neziaduce elementy.
Zhadzovat clanok kvoli zopar nezrovnalostiam je nezmysel. Mam este cerstvo v pamati, ako sa do neba vynasal teflon a dnes? Je preukazane, ze je to skodlive svinstvo. A to natolko, ze ani mainstream uz nemohol mlcat. Casom prasknu vsetky klamstva a pravda sa prederie na povrch, to je jej neprijemna vlastnost.
>- vacsina tazkych kovov sa z tela nevylucuje, ale uklada sa v
>nom, hlavne v kostnej dreni. Tzv vyrastky nie su nicim inym len
>snaha organizmu nahromadene svinstvo v kostiach nejak sustredit
>do oddelenych casti.
To ano, ale napřed musí tyto těžké kovy být ve formě pro tělo dostupné, tedy nějakým způsobem rozpuštěné.
Dva příklady:
Rtuť je bezpochyby toxická, nadýchat se výparů je velmi nebezpečné, ale pokud ji člověk pozře, takřka nic se mu kromě průjmu nestane. Pokud je ovšem tělo schopno vstřebat rtuť ve formě rtuťnatých sloučenin, hrozí smrt už při styku s malým množstvím.
Barium je bezpochyby také těžký kov, třeba takový chlorid barnatý je velmi toxický, protože je tato sloučenina velmi dobře rozpustná ve vodě. Síran barnatý (BaSO4) je ve vodě velmi nerozpustný a používá se v medicíně jako kontrastní látka při vyšetřování trávicího traktu. Také proto se používají sírany (síran hořečnatý) jako antidotum při požití chloridem barnatým.
Takže na míře vstřebání velmi závisí míra toxicity.
Jaká emulze? Emulze je snad kapalina v kapalině, obě nemísitelné. Autor netuší, o čem mluví. Čili hloupě plácá.
Jak chcete dostat oxid titaničitý do těla, aby se odtamtud mohl vyloučit? Jedině nanočásticemi, krabice mléka za 500 euro?
Slováci mají extrémní smysl pro nesmysly.
"Americká rakovinová společnost" - to snad nemá cenu komentovat, článek si zaslouží označení HOAX a měl by být v databázi HOAXů. Autor by se zároveň měl věnovat návštěvám střední školy, nevím, odkud je Rob Watson, ale podle jména ze země, kdy se až na vysoké škole doví chemické složení vody.
...suspenze, samozrejme mohlo dojít k technické chybičce pri prekladu, protože sám autor pozdeji o odstavec dále píše, že je TiO2 nerozpustný
jsem zase jiný Slovák, co se ozval z opačného brehu, také čtu, jak je titan težký kov ... jedine když ho mám tunu nad hlavou, podobne jak s hliníkem, dneska v dobách internetu je vubec problém se šírením nesmyslu, šírit je stojí zrejme méne energie, než psát seriozní zprávy
Tam jde spíš o to, že roztok neprošel, suspenze neprošla, tak někdo vsadil na emulzi. Nesmysl za nesmyslem. Chemik prostě strne úžasem a trpí tím, že někdo může takovýto nesmysl publikovat jinde, než v nedělní příloze Dikobrazu, pokud ještě existuje.
co je docela pruser, že po takovémto informačním výplachu a zavedení chaosu človeku neverí ani ve vlastní rodine, odborník, neodborník, a pri získávání zakázek kolikrát i v blízkém okolí se na mne pohlíží automaticky jako na zlodeje a podvodníka... protože je jich plná ulice a nikdo nemuže vedet, zda mezi ne nepatrím. Musím se proste slušne zaradit mezi papíráky.
je konečná pohroma a jednoznačnou známkou naprosté beznaděje.
Chtěl bych zde popsat jak jsem se setkal s Oxidem Titaničitým a proč mne to překvapilo. Oxid Titaničitý jsem původně poznal jako titanovou bělobu, která byla v cca 50kg pytlích a v propagaci sloužila jako složka, která se přidávala do barvy při výrobě panelů - pláten na které aranžérky malovali reklamy do výloh. Bylo to pro zvýšení bělosti podkladu. Takže jsem věděl, že se o žádnou dobrotu, kterou si pocukruju bábovku nejedná. O to víc mne překvapilo, když jsem po čase x letech zjistil - v době kdy jsem pozorně často čítával popisky na potravinách, čímže nás Ti výrobci vlastně krmí. A ejhle - Titanovou bělobu jsem našel např. ve všech výrobcích fi. WRIGLEYS, nejenže je na to všude možně reklama, ale konzumují to hlavně děti, dále to máte v čokoládových lentilkách a jiných cukrovinkách. Ke svému překvapení jsem zjistil, že to výrobci dávají i do potravinových doplňků, které prodávají v lékárnách - různé vitamínové a minerální komplety i přípraky na léčení žil a apod. Když jsem na to upozornil paní farmaceutku v lékarně s tím, že uvedený výrobek chci vrátit, ale že si za to vezmu jiný, aby mi nemusela vracet peníze, řekla mi - nesmíte to tak podrobně studovat ono je to ve všem - to je normální Vy se stím moc zabýváte. Což mne šokovalo. Tak jsem zavolal do firmy Walmark, aby mi vysvětlili z jakého důvodu dávají do jejich přípravku ,,Vápník s rybím tukem,, pro lepší vstřebatelnost vápníku do lidského organismu, titanovou bělobu. Přepojili mne na jejich ,,výzkumné-vývojového,, pracovníka. Když jsem položit otázku, tak chvíli mlčel a potom začal, že prý je to z marketingového důvodu, aby tobolky měli bělejší barvu. když jsem mu odvětil, že to neodůvodňuje nepříznivý dopad na lidský organizmus, který to má - následovalo dlouhé mlčení. Tak jsem se rozhodl mu pomoci a říkám, není to také z důvodu aby se ta látka v těch tobolkách nekazila po dopadu slunečního záření, že vlastně ta titanová běloba to tou bělostí vlastně CHRÁNÍ. Ano ano to máte pravdu kvůli tomu tam tu Titanovou bělobu vlastně přidáváme. To ale mohu žrát ty tobolky i s tou plastovou krabičkou ve které to distribuujete a vyjde to nastejno jsem mu odpověděl. Na to už nic neřekl. Poto jsem našel na internetu stránky chemie v jídle a zadal jsem do databáze potravin výše zmiňovaný potravinový doplněk i s fotkou obalu. Potom jsem si ale zkusil, jestli to tam v té databázi najdu, ale do dnes jsem to nenašel. Takže já tvrdím jedno, tyto servery na internetu provozují nebo spolu provozují tyto a jiné zainteresované firmy, aby filtrovali databáze těchto stránek. Pokud člověk dlouhodobě konzumuje tyto látky a dnes je toho velké množství, protože je to ve všem na co se podíváte, tak se to v těle člověka usazuje a koncentruje, protože lidský organizmus se těchto látek nedokáže přirozenou cestou zbavit - vyloučit. Následky jsou ty ,,takzvané ...Automaticky kráceno
Následky jsou ty ,,takzvané civilizační choroby,, které potom Ti co je zapříčinily, se je ,,snaží,, za naše peníze ,,léčit,,.
Tuto stránku navštívilo 7 865