Diskuze k článku

Evropa: „Socialismus“ pro bankéře a nadnárodní korporace

Příspěvků 30

24.8.2012 10:21

Naprosto nedůvěryhodné údaje

pavt 80.?.?.?

Jakkoliv se základní tezí - tedy, že se státy zoufale snaží zachraňovat banky, zatímco zachraňování "normálních lidí" nikoho nezajímá, jinými slovy, že bankéři pro sebe požadují pomoc, zatímco jinak všechny odkazují na trh - s touto základní tezí lze bezpochyby souhlasit, údaje, s kterými to autor podkládá jsou nevěryhodné.
Jednak není pravda, že by se na sociální výdaje neutrácelo prakticky nic. Co vím, tak jen u nás jde cca 300 miliard na důchody a celkově tvoří mandatorní výdaje nějakých 80% rozpočtu. Samozřejmě, můžeme diskutovat nad tím, co z toho jsou skutečně jen ty "sociální" výdaje, nicméně jedná se o zásadní položku v rozpočtu - viz.např.http://www.penize.cz/80359-co-je-statni-rozpocet

Stejné ba dokonce horší je to i v Řecku. Co já vím, tak údaj autora o 300 tisících státních zaměstnancích je velmi podhodnocený - Řekové sami mi tvrdili cosi o jednom milionu. No a za druhé, celý zmiňovaný výpočet autora je nesmysl, protože Řecko nyní hrozně platí jen na úrocích ze svého dluhu...

Podiv nad tím, proč půjčené peníze nejsou na účtech, je opět nesmyslný - peníze jsou spotřebovány na investice, jídlo atd.

Tím samozřejmě nechci říci, že vše se státními půjčkami a machinacemi s dluhy je průzračné a jasné, jde nepochybně o skvělý a velmi podezřelý kšeft, jsem za to, aby se Řecko nechalo zkrachovat a hned by se vidělo, kdo by skutečně brečel. (Můj soukromý názor je, že nejvíce by brečeli němečtí důchodci, protože do řeckých dluhopisů investovaly německé banky a fondy). Problém je v argumentech autora, které jsou dle mne nevěrohodné...

273800

24.8.2012 19:18

RE: Naprosto nedůvěryhodné údaje

dub 89.?.?.?

Reakce na 273800

a)uvedené výpočty čistě ilustrativní, na podporu základní teze.
b) důchody a podpory jdou sice technicky přes státní kasu, ale jsou kryty výběrem pojistného, které je vyšší, než výdaje (kdyby klausovci nemohli vykrást penzijní pojištění, dávno by už státní kasa zkrachovala).
dtto zdravotní pojištění a výdaje.
sociální mandatorní výdaje jsou kryty ze zákona povinným pojištěním, jehož předpis převyšuje výplaty.

takže ty schodky nevznikají v sociální sféře, ale skutečně jen a pouze mimo sociální sféru.

273818

24.8.2012 21:24

RE: Naprosto nedůvěryhodné údaje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 273818

tzv. "sociální pojištění" má s pojistěním pramálo společného - vlastně jen to slovo pojistění.
princip pojištění je, že zaplatíte určitou fixní částku a případě, že nastane nějaká situace dostanete určité předem stanovené plnění. (velmi podobné třeba kurzové sázce na fotbal)

To se o "sociálním pojištění" rozhodně tvrdit nedá. Zde platíte procenta z příjmů a není garantováno, že pokud se stane X dostanete Y.

nenazývejte proto "sociální pojištění" pojištěním. Je to daň jako jakákoliv jiná. (stát přerozděluje)

273821

24.8.2012 21:41

RE: Naprosto nedůvěryhodné údaje

dub 89.?.?.?

Reakce na 273821

ale to je přece ukradený.
jde o to, že je zákonem předepsaný výběr, který více než dostatečně pokrývá platby.

dříve to byl samostatný účet, ale protože paraziti potřebovali krást a u samostatného účtu to šlo blbě a bylo moc okatý, tak to technicky udělali přes státní rozpočet. a pak už mohli vykrádat důchodový účet z vesela. to je to podstatný.

273822

24.8.2012 23:30

RE: Naprosto nedůvěryhodné údaje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 273822

Zásadní rozdíl oproti pojištění je v tom, že stát přerozděluje to co vybere.

Zda tam je či není samostatný účet už není tak podstatné, protože stát kontroluje ty peníze tak jako tak. Mimochodem zhodnocení peněz v dobách, kdy sociální pojiště mělo samostatný účet bylo menší než 0% před započtením inflace. -> kradlo se také. A není vůbec technicky složité třeba investovat peníze z důchodového účtu do vlastních dluhopisů a poslat za ně třeba vojáky do Iráku.

Důvody proč se to nazývá sociální pojištění jsou ty, že to lépe zní, komplikuje daňový systém (jednodušeji pak někde něco zmizí) a dává lidem falešnou naději, že se o ně stát ve stáří postará.

Důchodový systém není a nikdy nebyla "samostatná kapitola" - jen příjmy a výdaje státu.

273826

25.8.2012 14:40

A kde máte jistotu, že stát provádí s penězi, to co prohlašuje!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 273826

Bohužel musím konstatovat, že není žádná skutečná fyzická a doložitelná kontrola,jak stát s vybranými daněmi zachází a kam peníze putují!

JAKO OBČAN NEMÁTE ŽÁDNOU MOŽNOST ZKONTROLOVAT,JAK STÁT NALOŽÍ S VYBRANÝMI DANĚMI !!! VÝBĚR DANÍ JE TAJNÝ A ZKUSTE JÍT NA MINISTERSTVO FINANCÍ SE ŽÁDOSTÍ,ABY VÁM JAKO OBČANOVI NEBO OBČANSKÉMU SDRUŽENÍ PŘEDLOŽILI RELEVANTNÍ FYZICKÉ A PRŮHLEDNÉ ÚČTY, ZE KTERÝCH BY BYLO JASNĚ PATRNO, JAK STÁT HOSPODAŘÍ A KAM JDOU VYBRANÉ DANĚ OBČANŮ A PODNIKATELSKÝCH SUBJEKTŮ! VŠE JE TAJNÉ!!!!!!!

Takže si stát s vámi může vytírat prodloužená záda jak je mu libo a může vás do nekonečna "krmit" různými pohádkami o zadlužování a bůhví o čem! A vy nemáte možnost jak se bránit!
Bude úprava cen všeho nahoru, aby bylo na války a jiná státní dobrodružství! A také pochopitelně na všechny zlodějny a různé švindly těch správných vyvolených a jejich poskoků!
Vítejte v Nové době, kapitalismu bez přívlastku, který už není tržní společností, ale spíše korporátní formou fašismu!
To jsme se od roku 1989 dopracovali přesně k té formě společnosti, kterou nikdo nechtěl a bohužel ani nemohl předpokládat, že vznikne!Po roce 1948 byli lidé podvedeni a po roce 1989 se podvod stal opět,zinscenovaný těmi podobnými lidmi!
Je zajímavé, že třeba Švédsko a další země mají výběr daní veřejný, takže se i běžný občan může dopočítat, jak jeho stát hospodaří! Proč to u nás nejde? Protože nemáme skutečnou demokracii!!!Zeptejte se při každé příležitosti svých politiků, poslanců a možná se budou i oni divit, že ani jako poslanci si státní účet zkontrolovat nemohou!!! [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

273845

25.8.2012 19:57

RE: A kde máte jistotu, že stát provádí s penězi, to co prohlašuje!

sidoniusm 90.?.?.?

Reakce na 273845

A zkusil jste to????? Pokud já vím, tak výběr daní není tajný, horší je to s jejich použitím. Tam se to sice řídí státním rozpočtem, ale dozvíte se pouze výdaje za jednotlivé kapitoly a ne komu bylo za co hrazeno. Tyto informace si lze vyžádat na základě zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, dle tohoto zákona ten kdo nakládá s veřejnými prostředky tzn. nejen státní správa, ale i soukromé subjekty jsou povinny poskytnout informace, jakým způsobem s prostředky nakládají. Častou výmluvou je obchodní tajemství. Pokud dotyčný subjekt nemá požadované informace k dispozici a musí učinit úkony k jejich zjištění, utřídění a pod. může požadovat za tuto činnost finanční náhradu. Tuto skutečnost musí ovšem oznámit s předběžnou výši nákladů tazateli před vlastním výkonem. K dotazům může být použit jakýkoliv jazyk, zákon nespecifikuje v jakém jazyku musí být učiněna žádost, ale odpověď bude vždy v češtině.
Pokud se rozhodnete učinit dotaz na ministerstvo financí k výběru daní, budu rád když vaši komunikaci s MF zde zveřejníte.

273855

25.8.2012 22:55

RE: A kde máte jistotu, že stát provádí s penězi, to co prohlašuje!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 273855

Popisovaný postup na získání informací znám,ale problém je zcela jinde!Výběr daní je tajný, protože vám jednotlivé finanční úřady nemohou zdělit kolik a od koho vybrali!Opravdu jasnou sumu, co který finanční a celní úřad vybral a jaký byl výběr daní z DPH a dalších zdrojů. Pokud tedy nemáte možnost si skutečná data o výběru daní ověřit, tudíž nemáte podklad pro - má dáti a dal - účetnictví a tím si několik státních úředníků může dělat prakticky se státním rozpočtem, co chce.Když nemohu fyzicky ověřit stránku příjmovou, výdajová už je jenom fraška pro veřejnost!!!To si mohu jako výdaje napsat co chci, ale kolik mám skutečně ve státní pokladně je ve hvězdách!
Obávám se,že jsou s položkami státního rozpočtu provozovány kejkle, o kterých se nám ani nesní!Včetně tolik mediálně propíraného zadlužování.
Není zde prostor pro podrobnou diskuzi na dané téma,ale věc je zcela jasná.

273857

26.8.2012 14:43

RE: Naprosto nedůvěryhodné údaje

František Stočes 94.?.?.?

Reakce na 273822

Anonym 88.?.?.? píše: "Důchodový systém není a nikdy nebyla "samostatná kapitola" - jen příjmy a výdaje státu."
Autor se zásadně mýlí, pokud neuvádí nepravdu vědomě. Viz např. článek »Důchodová« transakce politika Klause, který z bolševické důchodové kapitoly státního rozpočtu jednoduše rozpustil ve státním rozpočtu údajně (číslo neumím ověřit) 300 miliard korun a vykázal kouzelnicky vyrovnaný rozpočet s tím, že penze budou průběžně financovány z rozpočtu (a na počátku 90. let bylo 300 miliard vůči dnešku pěkná suma). A reálná hodnota penzí dosáhla hodnoty z roku 1990 až někdy v rove 2008.
http://www.netsocan.cz/socan/num0612/num0612.html#dtp

273891

27.8.2012 14:29

RE: Naprosto nedůvěryhodné údaje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 273891

Tady jste mě vytrhl z kontextu.

Klausovu "důchodovou transakci" samozřejmě nezpochybňuji - ale je to jen jedna (velká, ale pořád jen jedna) z mnoha krádeží z důchodového systému.

Tahle transakce ale sama o sobě nic nezměnila. jde o přelití peněz z účtu na účet - problém je spíše v prodeji dotovaných bank. (a rozkrádání či vyhazování peněz obecně)

nerozkradly se důchody. rozkradly se peníze a vzhledem k tomu, že se o důchody stará stát je vcelku jedno odkud z rozpočtu pocházely. Peníze jsou v tomto případě jen jedny. Více peněz = více na všechno, méně peněz = méně na všechno.

Není zde žádná garance, že od státu dostanete důchod - pokud prostě jednoho dne stát prohlásí "důchody nebudou" tak se můžete stavět na hlavu a důchod stejně nedostanete. Samozřejmě by vznikly obrovské nepokoje, proto je třeba ovčany připravit.

Myslím, že to ale časem velmi pravděpodobně může nastat - vidina nižší výdaje -> víc penež na rozkrádání a podporu bank/korporací je bohužel pro politiky lákavá.

OT: vidím, že je tu i další anonym 88.x.x.x, tak se regnu [smích]

273964

25.8.2012 7:50

RE: Naprosto nedůvěryhodné údaje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 273800

státní úředníci jsou jen menší podmnožinou státních zaměstnanců - autor píše o státních byrokratech, úřednících

273836

24.8.2012 10:44

upresnil by som

anonym 87.?.?.?

Ja to vidím takto (značne zjednodušene):
Rothschild cez FED a ECB tlačí peniaze svojim poddaným bankám, ktoré ich podávajú ďaľej so ziskom (úrokom)... Otrokov na vyššej úrovni, ktorým sa podarí zarobiť viac ako obyčajným otrokom, okradnú manipuláciami na burzách...
Takto "zarobené" chechtáky putujú do vedenia vojen armádami USA a NATO. Preto treba tlačiť stále viac peňazí, lebo výsledky práce otrokov končia vo vreckách - no koho asi. Ostatne - všetko je napísané v Protokoloch.

273801

24.8.2012 13:11

Šířit !

Venan 178.?.?.?

Co slovo, to perla.

273806

24.8.2012 18:16

RE: Šířit !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 273806

Říkáte perla? Mně tento článek naopak připadá jako blábol ideologií stiženého diletanta. Zacituji Vám některá FAKTA:

Veřejný sektor byl v Řecku silný již od konce druhé světové války, nárůst počtu zaměstnanců ve státní správě je však spojován především s osmdesátými lety minulého století. Nikoho možná nepřekvapí, že tehdy vládě předsedal jistý Andreas Papanderou, ... Za jeho vlády rostl význam politického klientelismu, správná polická příslušnost znamenala vstupenku na lukrativní místo ve státním sektoru. Řecko se stalo rájem státních úředníků. Vlády si začaly své voliče kupovat tím, že je bez okolků zaměstnávaly ve státním sektoru, propustit zaměstnance pro ně přitom bylo cosi nemyslitelného, až nezákonného. Vznikla vysoká přezaměstnanost a ročně tak stát zbytečně přicházel o obrovské sumy peněz.

Život státního zaměstnance v Řecku je záviděníhodná. Jeho plat je v průměru 2,5krát vyšší než zaměstnance v soukromém sektoru. Je mu zajištěna doživotní penze, kterou po jeho smrti přebírá manželka. Samozřejmostí jsou třinácté, čtrnácté, v některých případech patnácté či šestnácté platy. Průměrný věk odchodu do důchodu činí 53 let. V řeckém parlamentu na 300 poslanců pracuje 1 600 úředníků, kteří dostávají právě ony patnácté a šestnácté platy z toho důvodu, že 'musejí pracovat přesčas'. Tyto bonusové platy zároveň nepodléhají dani. Dalším příkladem může být i řecká národní banka, která zaměstnává 3 000 pracovníků (ČNB zhruba 1 500), přitom by podle odhadů její chod zabezpečilo zhruba 300 lidí. Před několika lety byla podobná situace i u pilotů, kterých byl ve státní Olympic Airways dvojnásobek toho, co bylo nutné. Nejmarkantnější je však situace u učitelů, kterých je v Řecku odhadem zhruba osmdesátitisícový nadbytek. Ti si často při nedostatku práce vydělávají i například jako taxikáři, a tak pobírají de facto dva platy. Propouštění ve státním sektoru je přitom ojedinělé. Zatímco v soukromém sektoru dostávají zaměstnanci jako odstupné podle zákona 24 měsíčních platů, státní zaměstnanci obvykle obdrží 72 či 100 platů. Ilustrujícím případem byla situace u státního Telekomu, který pořeboval propustit až polovinu ze svých 25 tisíc zaměstnanců. Vláda tuto nepříjemnost vyřešila tím, že každý, kdo se svým odchodem souhlasil, obdržel jako kompenzaci v průměru 200 tisíc EUR.

Konec citace. Podotýkám, že jde o stav na konci roku 2010. Řecká armáda měla v roce 2010 133 tisíc mužů. Armáda ČR má i s civilními zaměstnanci 32 tis. lidí. Vrátní a řidiči v řecké státní olejářské společnosti ještě nedávno brali v přepočtu 80.000 korun. Kdepak, řecká státní správa nikdy neplýtvala.
[chechtot]

273817

25.8.2012 4:07

RE: Šířit !

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 273817

V Recky lide odchazeli driv do duchodu a s velmi dobrou penzi,tim ,padem,mladi brzo nastoupili na mista lidi odchazejicich do duchodu,tim,vlastne klesla nezamestnanost,oproti statum,kde natahuji vek do duchodu natolik,ze vlastne vytvareji nezamestnanost pro mlade lidi.Hlavnim bodem je plan na Jednu Svetovou Vladu,ktera chce mit jedno nabozenstvi,jedno zdravotnictvi a jedny mizerne duchody pro cely svet mimo par vyvolenych,co uz dnes vlasni vice jak 70 % vsech prirodnich zdroju,kteri kontroluji celosvetove zavadene mizerne zdravotnictvi,kteri delaji tisice novych zakonu,ktere znesnadni zcela nas zivot,jez bude pod celosvetovou kontrolou,kde,svetovladci nebudou mit kamery ve svych palacich,ale,kameru dame i do jeskyn,aby nam nekdo neutekl ze zorneho pole,proste,Recko musi na kolena,opustit svuj pohodlny zivot a dat se do lajny s Ostatnima s celosvetovym otroctvim ve jmenu pseudodemokracie,kontorla nad destovou vodou,jakozto "vydychany vzduch" kontola potravin,zkontrolovat kolik bramboru mate na taliri,zda nemate brambor navic ,oproti kontrolovanemu, jez je nekde v Jizni Americe,to by bylo nespravedlne ,ze ano?
Banky razi jedno heslo;Dluhy,prodelky a ztraty bank ,je veci stradalu,obcanstva,vydelek,mammon,vydridustvi je veci bank,do ktereho obcanstvu nic neni!
Activist Post: Woman Fined $5K For Throwing Birthday Party On ...
6 days ago ... Sounds like it is a woman doing all this. I dare her to come to my property and try
this. She would need to get the hoe handle surgically removed ...
www.activistpost.com/2012/08/woman-fined-5k-for-throwing-birthday.html

http://www.informationliberation.com/index.php/%3Cbr%20/%3E%3Cbr%20/%3Ehttp:/%3Cbr%20/%3E%3Cbr%20/%3Ehttp:/www.motherjones.com/mojoblog/a/dhs-launches-new-alert-system-designed-to-terrorize-public/?id=40602
----------
V dnesnich dnech je v USA pred soudem clovek,jez si nachytal destovou vodu a je trestan za kradez,nebot ta voda nekomu musi patrit,ze ano?

Collecting rainwater now illegal in many states as Big Government ...

www.naturalnews.com/029286_rainwater_collection_water.html

(NaturalNews) Many of the freedoms we enjoy here in the U.S. are quickly eroding as the nation transforms from the land of the free into the land of the enslaved, but ...


Takze,Elita,kterou jsme si sami vytvorili,mimo celosvetovy prumer,vi,ze plan na svetovladu,kterou tak radi pridelovali Hitlerovi,muze zpusobit celosvetovy pogrom a tak musi prijit zakonite celosvetove odzbrojeni obyvatelstva,coz media zvladnou zpravami o vrazdeni nevinnych civilistu, aniz mnohy civilista si muze uvedomit,ze vrah muze byt dnes zcela naprogramovan.

273831

26.8.2012 7:12

RE: Šířit !

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 273831

Sveho casu nekdo dostal napad,zeptat se deti,jaky maji nazor na placeni dani, v zapadnich zemich taxi a vyhlasil,ze za nejlepsi nazor -praci ,zaka,zakyni odmeni 150 dolary, jako odmeny.
Praci-nazor na dane vyhrala dvanactileta divenka ,jez ve sve praci napsala toto[vyplazený jazyk]okud bych mela platit dan ,tak bych si nejdrive vyzadala od statnich uredniku prehled veci,jak bude s penezmi nalozeno a na co se utarti,kdyz se mi to bude zdat dulezite pro stat a prospesne pro verejnost, tak dan zaplatim,v opacnem pripade,NE!
----------
Myslim,ze na dvanactilety rozum je to az podivuhodne, jak prakticky myslela,jak nalozit s penezi verejnosti ke statnim ucelum,coz dneska mnohym lidem se naprosto nedostva,ze by to tak melo byt,mnohe zeme ani nevi,ze dan placena obcanstvem je protikonstitucni a presto se podrizuji rezimu,jez,ovsem nejde na verejnost se svou vlastni kriminalitou pachanou nad vsemi obcany,mnoho lidi nevi,ze konstituce nema pojednani o placeni dani.
Bohuzel,dnes uz mame soudni procesy ,kde farmar je zalovan ,ze si nachytal destovou vodu,kterapodle byrokratickeho mozku "musi prece nekomu patrit",tim padem framar se dopustil "kradeze".Jsou na svete staty jez ze dne na den vydavaji spoustu zakonu,ze uz si odporuji s jinym,kdysi vydanymi zakony,takze soudni a jina byrokracie ma stedry vyber zakona,jaky v tom momentu potrebuje.Nakonec z komunismu pamatujeme,ze deti patrili statu , vychovavla statni instituce-skola a ne rodice, mnohdy zduraznovali,ze jsou to prave rodice jez kazi praci skoly ve vychove deti-rodice byli takto vlastne prekazkou v praci statu na vychove deti..Emigrace do zahranici s detmi byla urady ustanovena,jako unos deti rodici, nakonec i obesenci byli kvalifikovani,jako poskozeni statu o jednu pracovni silu,beda sebevrahovi,jehoz vcas nekdo odriznul a nebo se strelil,tak, za cas stal pred soudem, jeho sebevrazebna cinnost byla zhodnocena jako poskozovani statu, na vojne to bylo umyslne vyhybani se vojeske sluzby a mnozi koncili v Sabinove,aby je presly "hloupe napady"utect z komunistickeho raje.

273873

27.8.2012 5:05

RE: Šířit !

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 273873

Jak, hluboko je sekera USA zaseknuta do futra?

Prakticky se odhaduje v roce 2010, ze USA je rozcachrovano v bankach a soukromnikach castka 21-1z 32 trilionu dolaru,pro prehled je odhad ,ze svetovy majetek ,v celku predstavuje hodnotu 231 trilionu dolaru, v tomto zlodejskem podnikani na jehoz zaklade chudnou staty a vlady predstavuj ecinnost 50 nejvetsich bank sveta hrozbu jakemukoliv narodnimu hospodarstvi statu a kazdeho jedince.
Takze ,jak vypada jeden trilion?
Vložený obrázek
Pro lepsi prehled ,doporucuji precist clanek "Trillion Stashed in Tax Havens--Stolen wealth hidden tax free.
Neni divu,ze v soutezi zlodeju ,jeden bude nejsilnejsi financne.,ekonomisky a tim i politicky, ktery prevezme tuto planetu do svych rukou ,jako absolutni majitel,pan , nad vsemi, co se zda utopisticke dnes ,zitra muze byti v tomto pretechnisovanem svete skutecnosti, soutez je vypsana na vladce planety.
Vložený obrázek

273938

27.8.2012 2:52

RE: Šířit !

Venan 178.?.?.?

Reakce na 273817

Prosím vás, přečtěte si ten článek pořádně a potom zkuste myslet hlavou,

273933

24.8.2012 18:07

Není protizákonné uvést tento odkaz?

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=gEkJJaoEBWA&feature=related

273815

24.8.2012 22:49

Něco na tom bude...

HonzaX 89.?.?.?

Kdyby se dnes vyhlásil mimořádný stav a všichni lidé, i demokrati, by byli nuceně nasazení a nikdo by nedostal výplatu mzdy, jenom příděl jídla na přežití. Tak se ty, státní Kalouskovi dluhy nesplatí nikdy. Řeči o šetření jsou jen kecy pro hlupáky. Já nechápu, že někdo může věřit demokratům, kteří připravují otrokářský systém...pomalu, ale jistě a pro všechny. Nebojte se, nikdo neuteče.

273824

25.8.2012 15:04

RE: Něco na tom bude...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 273824

To nejsou jen demokrati, to je skoro většina zblblé populace. Většina, která si myslí, že když na úrocích splatí dvakrát víc, než si půjčila, tak si nějak ekonomicky polepší. Většina, která si myslí, že bezpracnými spekulacemi na burze a bankovními úroky obilí samo vyroste a chleba sám upeče.
A tato většina je masově krmena řečmi takzvaných ekonomů, že peníze jsou kryté prací.

273847

25.8.2012 14:53

Největším problémem takzvaného státního dluhu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Největším problémem takzvaného státního dluhu je jeho faktická neexistence, protože jeho geneze je založená na jednoduchém podvodu. Takže nejde o to bádat nad tím, co tvoří jeho velkou část, ale spíše o to, kdo na globálním podvodu s falešným státním dluhem a nekrytou měnou schovanou za dluhopisy všeho druhu profituje.
Až to pukne, nebude to hezký pohled do komína. Snad to přežijeme bez ztráty desátku.

273846

26.8.2012 0:02

RE: Největším problémem takzvaného státního dluhu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 273846

Konecne v par slovech vyjadrena skutecnost, bez pseudoodbornich kecu

273863

26.8.2012 14:43

RE: Největším problémem takzvaného státního dluhu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273846

Za vším dluhem je Čína, které dluží USA. [zmaten] Takto moudře na záludnou otázku z publika - kdo je vlastně tím movitým věřitelem, kterému celý svět dluží? - odvětil před pár léty prognostik Zeman stylem jemu vlastním - ptejte se mě na co chcete, odpovím vám na co chci já - na jednom z jeho předvolebních zemákování.[oči v sloup]

USA přitom nemají od Číny snad ani jüan a naopak je to právě Čína, která přetéká doláči a ty jsou přece z FED, takže kdo komu má co vracet i s úroky, je zjevné na první pohled. [překvapení] [vyplazený jazyk]

273890

26.8.2012 18:07

RE: Největším problémem takzvaného státního dluhu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273846

"Až to pukne, nebude to hezký pohled do komína"

Když jsou ty státní dluhy fiktivní, tak co se může stát horšího, než že se jako z větší části Řecku, anulují. No a když je to všechno globální, tak se globálně začne od nuly.

Nemá-li se to ale cyklicky opakovat, nezbude než zrušit peníze a s tím i vše nežádoucí k čemu vedou. Když ztratí hodnotu k výměně za zboží, nemá smysl je krást ani hromadit. A zboží je ve spotřební společnosti tolik, že se plýtvá jak energiemi tak surovinami. Takže krást je a nebo je hromadit, pozbude smysl.

Je k tomu všemu jistě nutný přerod všech dosavadních stereotypů, ale při vědomí nefalzifikovatelnosti poznání o záměrném vytvoření přinejmenším terestrické části Sluneční soustavy (od Merkura po Mars) a jak se z toho dá odvodit tak za účelem otestování chování oživené hmoty všech možných forem s člověkem na vrcholu (viz Bible), by to pro "dvoumoudrá hominida", jak se sami cachráme (vytahujeme, naparujeme), neměl být problém.

Jinak budeme mít, a to rovněž nezpochybnitelně, setsakramentský problém s tím experimentátorem. Jednoduše se začne zajímat, proč ke fšem čertům pořád, a to přes všechnu jeho snahu nás umravnit (jen co víme tak Sodoma a Gomora, potopa...), nejsme ještě k tomu jeho obrazu. Snad by nám mohlo pomoci pokusit se ho ukecat, že to s tou naší "homo dvoumoudrostí" není zas až tak horké a že jsme vlastně jen tlupa idiotů, neschopných pochopit co myslí tím "být k jeho obrazu"... [zmaten]

Co s tím pak udělá ON, toť ovšem otázka přímo hamletovská... být na jeho místě... [oči v sloup] [vyplazený jazyk]

273904

27.8.2012 9:56

RE: Největším problémem takzvaného státního dluhu

Viny 77.?.?.?

Reakce na 273904

Ak smiem jemne opraviť chybný postulát o "k obrazu svému", je potrebné postrehnúť, že Boh vytvoril človeka "k obrazu svému", teda čas minulý. Preto buď:

1.) Už sme k obrazu Jeho, teraz, v tomto momente...so všetkým, čo z toho plynie.
2.) Boli sme k obrazu Jeho kedysi, ale niečo sa zvrtlo a už niesme.
3.) Bod 2 obsahuje biblický oxymoron, keďže ak Boh vytvoril človeka "k obrazu svému", nemohlo sa nič zvrtnúť, ledaže by to chcel on sám. Tu sa odvolávam na všemohúcnosť, vševedúcnosť Boha popísanú v rovnakom zdroji, ako "k obrazu svému".

Ak "Na počiatku bolo Slovo a to Slovo bolo u Boha a to Slovo bol Boh", tak čokoľvek vzniklo po "počiatku", je tiež Slovo a teda Boh. Teda aj diabol je Boh, aj Rotschield je Boh, aj priestor a čas je Boh, všetko čo bolo je a bude je Boh, jeho prejav a keďže sa nič nemohlo zvrtnúť (viď bod 3.), všetko je v poriadku..

Teda žiadna tlupa idiotov nieje, všetko je On.

[chechtot]

273944

26.8.2012 12:24

Konečné řešení (asi)

realista1 217.?.?.?

1) http://www.novinky.cz/ekonomika/277034-cinane-skupuji-cely-svet-investuji-do-automobilek-fotbalu-i-kin.html
2) Jeden názor za všechny →

F B, V B*

Neděle, 26.srpna 2012, 11:34:12 | Souhlasím | Nesouhlasím | +12

Kde jsou tí lhaři,kteří si mysleli, že k dezorientaci Čechů stačí tvrdit, že uspěchy komunistické Číny spočívají ve využívaní dětské pracovní síly a natíraní kolobežek jedovatou barvou. Lhaři mlčí o podstatě věci: Že Čína má státný úřad pro řízení bank, přísnou a tvrdou regulaci soukromých firem, neopíra se o nevididelnou ruku trhu. Čína si tak zachovala podstatu socialistického státu s využitím kladných prvků kapitalismu. To je to co jsme my zavrhli.

273886

27.8.2012 8:18

RE: Konečné řešení (asi)

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 273886

Vážený realisto, právě před "třetí cestou" (např. "čínskou"[mrknutí jedním okem] varoval pravicující a zinkající pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky - co za Zlého Bolševííííka holdovali Biči Božímu a Kocábu, pan Professor Býk Tunýl.

Naštěstí ho Pepíci a Mařen/ky poslechli: a tak je dnes kolkolem vyrabováno, daňové poplatnictvo je náležitě zbídačeno a odsouzeno do montovnického otroctví. Naprostá většina národa může jen snít od dovolených na zlém ehem. DDR či polském Baltu, natož o Jugošce či Bulharsku, sedíc na kufrech a čekajíce leda tak na exekutora.

Vložený obrázek

Naštěstí či naneštěstí, se český pád do pravicující žumpy interferuje s koncem uhlovodíkového mejdanu v ostatním okolním světě a s dovytunelováním bank po pravicující "léčbě" Ronnie Reaganem: nic nevyrábejmě, jen se navzájem obsluhujme!

Vložený obrázek

Proto Čína se zlomkovou energetickou náročností (skvělá veřejná doprava, maximální využití hustoty osídlení a sociální soudržnosti) využívá přirozeného potenciálu vůči zbídačenému a zpravicovanému Západu.

A světě div se = Čína zavádí sociální stát skandinávského či německého typu. Proč asi?!

Naštěstí ale pan Professor Býk Tunýv včas varoval Pepíky a Mačenky před "Třetími cestami".

Vložený obrázek

273941

27.8.2012 9:40

RE: Konečné řešení (asi)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 273941

Moudrostraku, v téhle posrané době mě vždy rozesmějete, dík.

273943

27.8.2012 11:51

RE: Konečné řešení (asi)

realista1 217.?.?.?

Reakce na 273941

Až nějaká čínská společnost či firma koupí pražskou fotbalovou Spartu a vlajky Čínské lidové republiky, červené komunistické vlajky, zavlají na Letné, to nebude pro pána z Hradu na ně pěkný pohled...

273954

Tuto stránku navštívilo 4 856