Diskuze k článku

Bukvice pochodovaly Prahou

Příspěvků 131

18.8.2012 19:30

"Buzeranti všech zemí spojte se"!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

No to byla podívaná.Ti "duhoví mi jsou naprosto lhostejní a způsoby jejich potěšení duševního i tělesného také",ale podpora z oficiálních míst odmítám.
Rozhodně s tím,že imunita národa začíná selhávat a že zřejmě brzy přijde velký společenský zlom v nemocné společnosti zmítané krizemi,lze jen souhlasit.
Rozhořčuje mě ale,že lidí,kterým se zajídá tahle zkorumpovaná společnost a stále se prohlubující krize,bezohledně řešená na úkor občanů,se na protestech,ať je organizuje kdokoli,sejde jen pár,zatím co buzerantů a jejich podporovatelů se sešlo tolik,jako by šlo o nějaký velice palčivý problém!!!
Lidi by se měli začít probouzet a řešit opravdové problémy,nikoli problémy zástupné. [zmaten]

273467

18.8.2012 19:45

Pochod od prírody holohlavých sa tiež nerobí.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Pri tom plešivosť je tiež o odchýlku od priemeru, "omyl" prírody, nechápem prečo nikto nerobí pre nich pochod na základe tohto.

Môžeme povedať, tieto pochody sú dobré tak akurát na rozkol v spoločnosti a na provokáciu.

273468

18.8.2012 22:26

RE: Pochod od prírody holohlavých sa tiež nerobí.

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 273468

Myslím že to tak nie je. Špeciálne u Vás na slovenskú existuje klub nespravodlivo plešatých, ktorý pochody organizuje a tiež organizuje mesiac úcty k plešatým. Jasne - je to recesia. Ale toto by sa dalo tiež tak brať. Keby sme boli trochu nad vecou.

273480

20.8.2012 0:46

RE: Pochod od prírody holohlavých sa tiež nerobí.

djobcek 78.?.?.?

Reakce na 273480

myslim ze nikto seriozne zmyslajuci nemoze tieto veci porovnavat. iba ak zo zartu.
naviac plesatost nieje zvratena sexualna uchylka a nema katastrofalny dopad na moralku mladeze

273553

18.8.2012 20:01

rodič 1 a rodič 2

vodnik007 69.?.?.?

Rodic by snad mel byt schopny rodit? [oči v sloup]

273469

20.8.2012 0:47

RE: rodič 1 a rodič 2

djobcek 78.?.?.?

Reakce na 273469

"like". nejako to je z toho nazvu odvodene ze? [smích]

273554

18.8.2012 20:12

Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

kosk 93.?.?.?

Jeho postoj je tradičně dosti nesnášenlivý, ačkoliv když se jedná o něj, tak by se mu tolerantnost hodila.

Ačkoliv mezi 4% nepatřím, mám mezi nimi několik známých a jsou to (až na tuto odchylku) lidé příkladní. V zásadě to o nich ani nikdo neví, je to jejich soukromá věc.

Ale zkusme si představit - hypoteticky - že je situace opačná, že 4% jsou nás. Nás heterosexuálů. Už tohle by pro většinu z nás (a nezkoušejte tvrdit že to není pravda) byla pohroma. Zkuste si představit jak hledáte partnerku v populaci, kdy hetero jsou jen 4 ze sta.

A teď si zkuste navíc představit, že těch 96% by navíc mělo smýšlení a toleranci pana šéfredaktora ... pekelná přestava. Asi by bylo lepší se tam vůbec nenarodit.

Aby bylo jasné, není mým cílem pana Stvoru urazit. Ani trochu, až na tyhle názory si myslím že to je inteligentní a citlivý člověk. Ale měl by se možná krapet zamyslet, sám by byl rád, kdyby proti němu nebyly vedeny ony soudní procesy, které mají za cíl ho zlikvidovat pro prkotinu. Ale jak by se asi choval on, kdyby byl na druhé straně. Kdyby byl tím žalobcem nebo policistou, který ho stíhá a byl "na druhé" straně, možná by byl stejně horlivý...

Nebylo by na místě více pokory a uvědomění si, že tihle lidé se tak narodili a není to jejich vina? (Což se například už nedá řící o Vašem kuřáctví, pane šéfredaktor - za to si můžete výhradně Vy sám) A když si někde jednou za rok projdou Prahou, tak my ostatní by jsme se z toho hned nemuseli posrat. Myslím že máme mnohem více témat, která nás trápí a jsou důležitější, než pochod 4%

273470

18.8.2012 20:40

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 273470

..."A teď si zkuste navíc představit, že těch 96% by navíc mělo smýšlení a toleranci pana šéfredaktora ... pekelná přestava. Asi by bylo lepší se tam vůbec nenarodit "....
Vážený pane Kosku . K Vašemu příspěvku mám dva přípodoteky . První je , že jestliže voláte po pokoře , musíte volat směrem k roztančeným bukvicím. Ten druhý je čistě technického rázu , pokud by poměr bukvic a heterosexuálních lidí byl opačný , bezpochyby by jste se nenarodil a spolu s Vámi i velká většina dalších občanů.

273471

20.8.2012 14:33

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 273471

To jste trefil téma! Existuje studie,že kdyby byly všechny ženy věrné, lidstvo by bezpečně vyhynulo, což je větší katastrofa než jakou správně zmiňujete vy. Hrozí vlastně odjakživa třeba i dnes zejména v době DNA testů, ale pak je zajímavé jak je to ošetřeno zákony. Táta je táta, ikdyž je to někdo jiný a ví se to.

273597

22.8.2012 10:39

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Pavel Jan 90.?.?.?

Reakce na 273597

Jděte už s těma studiema do hajzlu. Dnes není problém si koupit studii s požadovaným výsledkem.

273711

18.8.2012 21:09

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

dub 89.?.?.?

Reakce na 273470

koukám, že nagramotných je mnohem víc, než 4%, včetně vás.

protože kdybyste gramotný byl, tak byste si článek přečetl a zjistil, že v něm není nic o požadavku utlačovat buzíky, ale je o tom, že autor nevidí důvod, proč by svoji orientaci měli strkat někomu pod nos a vnucovat ji ostatním a proč by tento exhibicionismus měla podporovat oficiální místa. a proč by úchylové měli mít právo na adopci dětí, protože jde o deviantní vzor v chování, který tak budou vštěpovat oněm dětem jako normu?

nebo mi snad chcete tvrdit, že jako hetero chodíte někomu vykládat, že jste na baby a pořádáte kvůi tomu pochody, nebo že pořádají pochody zoofilové a další úchylové, kterých je ve společnosti zajisté též dost? nebo jste viděl někde pochod blonďáků, nebo plešatých, a to jen proto, že jsou blonďatí nebo plešatí a vláda a ofic. orgány je v tom podporovali?

a chcete snad popřít, že za to sice skutečně nemohou, ale že jde o úchylku? a přestože se je nikdo nechystá trestně stíhat, tak propagace této (a jakékoliv jiné) úchylky je pro společnost degenerativní, protože pokud bude společnost samej buzík, tak vymře? a nenapadlo vás, že přesně to je důvod, proč to oficiální místa, v rámci programu depopulace, podporují?

273474

18.8.2012 22:14

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 273474

Je hezké, jak málo stačí inteligentovi jako jste Vy, aby jste dokázal bezpečně na první pohled odhalit, že je druhý negramotný. Možná by Vás mohl angažovat Cermat, využití Vaší osoby by přišlo určitě na méně nežli ty maturity... [velký smích]

Na rozdíl od Vás ale vím, že tento "deviantní vzorec chvání" se jen tak někomu vštípit nedá. I lidé propuštění z věznice, kde se museli účastnit tohot vzorce chování se po návratu snadno vrátí k tomu co jejch osoba preferuje. A naprostá většina 4% (neli všici) je z 96% rodin. Jestliže to je naučitelné, kde to odkoukali?

Vy jste pravděpodobně jen jedinec s malou tolerancí, který by je asi nejradši nějak izoloval a fakt že v každé populaci jich bude přibližně stejně - i když někde, kde to je trestné to budou tajit, ale budou tam -, jelikož jde vlastně o normu (nemyslím jejich "vzorec chování" ale ten fakt že se vyskytovali, vyskytují a vskytovat budou i nadále) prostě ignorujete.

Máte pravdu, že já se s tim nijak nechlubím, ale taky se nepohoršuju nad tím že oni pořádají takové pochody. Oni by je totiž asi nepořádali, kdyby se k nim většina populace chovala jako já. Bez předsudků, jako k ostatním lidem. Ale to Vy asi neumíte a tak jim vlastně dáváte záminku nějak se zviditelnit a ukázat, že jsou také lidé.

Oni vlastně pochodují kvůli Vám a Vám podobným. Protože s prominutím myslet si, že - cituji - pokud bude společnost samej buzík... - spíše tohle je známkou ne negramotnosti ale neznalosti, minimálně dějin. V dějinách byly doby, kdy tohle bylo dost normou - vpomeňte si na římany, tam to bylo běžnější po dosti dlouhou dobu - a je dnes mezi jejich potomky více "buzíků"? Není, je jich pořád stejně.

Vytváří to totiž příroda, a ta nehledí na Vás nebo na mě a naše názory. A pokud vymřeme nebo zdegenerujeme, nebude to kvůli buzíkům. Toho bych se nebál. Hezký den. [smích]

273478

18.8.2012 23:38

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

dub 89.?.?.?

Reakce na 273478

pokud reagujete úplně na něco jiného, tak mi to opravdu k odhalení vaši negramotnosti stačí, stejně jako každému, kdo umí číst. protože jinak byste psal k věci a nereagoval na něco, co v článku vůbec řečeno nebylo.

vaše tvrzení, že výchovou od kolíbky se nedá vštípit deviantní vzorec chování, je opravdu humorné. ono je na tom totiž postavené celé programování jedinců z řad elit, a stejně tak programování jejich otroků pro budoucí účely.

a známkou vašich utkvělých představ a dalším potvrzením negramotnosti jsou vaše další výlevy, protože své vývody činíte na základě bůh ví čeho, a nikoliv toho, co jsem napsal.

takže pro blbé: mě je úplně ukradené, co doma kdo dělá, ať si šuká třeba rouru od kamen. ale zatraceně mi vadí, když to vnucuje ostatním, dělá z toho normu a snaží se to prosadit jako něco normálního.

a když už má potřebu tak činit, v rámci svobody projevu, tak je zcela nepřípustné, aby měl podporu oficiálních míst a z veřejných prostředků placenou propagandu. to je totiž mimo spousty dalších věcí diskriminace vůči všem ostatním, nejen spolku králíkářů apod, ale též vůči ostatním deviantům, kteří se z nějakého nepochopitelného důvodu netěší podpoře vládních míst.

ano máte pravdu, buzíci ve starém říme v době jeho úpadku skutečně byli "elita", dokonce i kůň mohl být senátorem. ale podle toho také řím dopadl. s nástupem těchto extravagancí přišel totiž morální úpadek společnosti. a morální úpadek je předzvěstí úpadku sociálního, ekonomického a následně totálního. takže jste zvolil skutečně velmi příhodný příklad[smích]

273488

18.8.2012 23:52

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 273488

Deviantní vzorec chování částečně vštípit lze, například dětší vojáci, to ano. Ale pokud většina z těchto, jak říkáte "deviantů" (tohle oslovení IMHO znamená že je dopředu prostě máte "odsouzené" a nepřistupujete na žádný dialog) pochází z hetero rodin, tak jak k tomu přišli? Výchovou? To asi sotva, že? Existují nějaké rozsáhlejší důkazy o tom že jich věší počet vznikl nějakou převýchovou v homo-rodinách?

Myslím že v tomto ohledu existuje kulový a je to jen Vaše fantazie.

A ano, jeslti jich existuje po staletí (a nejspíše po tisíciletí) stále určité, víceméně neměné procento v populaci, tak je to norma. Stejně tak jako třeba debilů, nebo naopak členů mensy. Nebo pihovatejch.

273490

18.8.2012 23:53

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 273488

Proč? Totiž to jeho "Ačkoliv mezi 4% nepatřím..." je hodně podobné formulce kovaných zastánců sionizmu židovského původu z mnoha internetových diskuzí či tiskovin, ktří svou argumentaci také začínali formulkou "Ačkoliv mezi židy nepatřím.."

(Vyhněte se prosím napadání diskutujících! Nadpis cenzurován. –Moderátor)

273491

19.8.2012 8:50

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Six 87.?.?.?

Reakce na 273488

Obávám se, že s tou výchovou máte pravdu. Stejně jako se z člověka dá vychovat bezcitná bestie, tak se dá ovlivnit sexuální orientace. Stačí jen podpořit tu stránku osobnosti, kterou má každý v nějaké míře v sobě. A další problém s tím související je, že tato úchylka je zesílena v genech další populace a tedy náchylnost k této deviaci zvýšena.

No, a proto tito 4% se snaží adoptovat děti, když vlastní za normáních okolností mít nemůžou. Takže se zde hraje na několika frontách....

Je smutné, že většina podporovatelů těchto odchylek na jejich podporu je schopna použítvat tak akorát odposlechnuté s....y z mainstreamu.

273512

19.8.2012 13:17

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 273512

To by bylo fajn, kdyby bylo možné někoho k nějaké pořadované vlastnosti vychovat a v další generaci to bylo už geneticky podchyceno. Tak nějak uvažoval tuším Lysenko, ten ruský "genetik" Ale bohužel to tak nefunguje. Něco si o genetice přečtěte, nežli začnete plácat blbosti.

273526

20.8.2012 8:04

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 273526

Kdyby výchova na člověka neměla žádný vliv, pak by se lidé nemuseli od dětství k ničemu vychovávat. Je už od dob Freuda známo, že dítě do tří let má velmi tvárný mozek a co se mu do něj v té době „vtiskne“ je tam již napevno fixováno navždy- a to jsou ty pevné vzorce chování.

Homosexualita se dá v určitém aspektu přirovnat k leváctví. Lidé mají vrozený větší sklon k praváctví, ale podle Gaussovy křivky existují také lidé, kteří jsou od narození nevyhranění. U těchto lidí se ale dá pravorukost od útlého dětství napevno vštípit- jsou k pravorukosti soustavně vedeni, takže se z nich stanou stoprocentní praváci. Jen asi u u 4 procent lidí je levorukost natolik napevno vrozena, že se přeučit na pravorukost nedají.

273572

20.8.2012 10:21

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Saša 24.?.?.?

Reakce na 273572

> Homosexualita se dá v určitém aspektu přirovnat k
>leváctví. Lidé mají vrozený větší sklon k praváctví

V některých zemích existuje „třetí pohlaví“ což jsou transsexuální nebo teplí muži. Na Tahiti se s tím dokonce chlubí, prý domorodá tradice nejstaršího syna vychovat jako děvče, zamění prostě identitu, oblékají a vychovávají kluka jako holku a výsledkem je teplý hoch, vydávající se za ženu a po případě oblažující turisty.
reference
angl. Wiki
Výchova má bezesporu značný vliv. Osobně si však myslím, že to nebyla původní „domorodá“ tradice, ale až po objevení Polynésie v tom byl nějaký zisk, dívka byla prostě cennější a měla to v životě snazší. Možná mylně si myslím, že opravdu domorodé, pro nás „primitivní“ společnosti mají menší procento homosexuality. Snad teprve větší tak zvaně „kulturnější“ společnosti pro ovládnutí své společnosti zavedly sexuální zákony a státní náboženství (které dle zeměpisného položení mělo usnadnit život a hlavně vládci vládnout). Tedy přílišná represe mohla zavinit naše 4% (nebo kolik) homosexuality. Argumentovat lze ovšem i opačně, jsou i tací co obskočí vše, co třepe nožičkama a nevyleze na strom, těch je však opravdu málo a nevím, jestli to lze naučit, tam je třeba nějaká hyperfunkce a ještě mentální postižení.

Teplí jsou často velice inteligentní stvoření a nevidím důvod proč je potírat, stejně jako není žádný důvod, proč je podporovat, zviditelňovat a pořádat průvody hrdosti. Chceme a je třeba více teplých? Dává nám to falešný pocit větší svobody? Jak k tomu přijdou heterosexuálové a ostatní perverti, kteří nemají své průvody hrdosti?

273581

21.8.2012 1:36

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

p. 123.?.?.?

Reakce na 273572

...do velke miry potlacuje a deformuje jiz v rannem veku /vzdelani/ to jsou deti nejtvarnejsi a nejovlivnitelnejsi protoze maji nedostatek zkusenosti a nevyvintou obranu proti vnejsim vlivum..., ...na co potrebujete..napr. a na druhou plus b na druhou se rovna- omilane stale dokola beze smyslu /a co s tim spocitate? a proc to cpou detem do hlav..?/ pouzite jiste jako klacek/vychovny/ k umravneni neukaznenych ze?......vsimnete si vsechny totality vsazi na mladi a vychovu pokud mozno nejprisnejsi....a stari na sva mista...a zeny s svazuji sami sebe ruznymi / snurkami a gumickyami vsude atd./dale jejich sklony k dominovani /vazovani, sveho okoli souvisi s hysterii , podobne te buzerantske....coz je usili k ovladnout sveho okoli...SA Pride/Sturm Abtailung/ hitlerovych buzerantu...jako priklad ....zde.

273622

24.8.2012 1:51

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

p. 123.?.?.?

Reakce na 273572

...tak jako velka vetsina zakonu je represivnich , tak i vzdelani ma svuj ucel a to je predevsim vhodne zkvalitnit budouci otroky a sluhy potrebne pro imperialisty , drive komunisty , predtim vatikanisty atd....a tak nevhodne se ovcim zamlci , ze ano....aby zase toho nevedeli prilis moc.....

273793

19.8.2012 16:57

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 273478

>...asi neumíte a tak jim vlastně dáváte záminku nějak se
>zviditelnit a ukázat, že jsou také lidé.

Chovají se jako zvířata, aby nám dokázali, že jsou také lidé? Nezlobte se, ale to mi nějak nedává smysl. Jak doufají dosáhnout vyšší míry tolerance ze strany majority, když se chovají rok od roku nepřijatelněji?

273534

20.8.2012 12:13

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 273534

Nechovají se jako zvířata. V živočišné říši by dospělosti nedožili.

273589

25.8.2012 5:56

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

p. 113.?.?.?

Reakce na 273478

...co to jen vas "deviantni vzorec chovani" podle ktereho se vsichni museli chovat ve vezeni...a o kterem vite jenom vy !!!.. a od ktereho se vraceli ...co je to za prasarny... ty vase deviantni vzorce......tak my mame ty spatny predsudky a jedine vy ty spravny...a uz je to tady zas....!!! prechytraly arogantni a zasrany naduslechtilci a na druhy strane menecenni a neschopni...to jste nam to zase dal vy tolerante!!!

273835

18.8.2012 22:39

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 273470

Umíte číst? A chápat přečtené?

273482

18.8.2012 23:55

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 273482

Zatím jsem u Máma má maso, Ema má mísu... Ale lepším se [velký smích]

273492

19.8.2012 1:08

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

leo69 89.?.?.?

Reakce na 273492

Tak to čtete nějaký pomýlený a zřejmě oficiálně neschválený slabikář. Nyní má být korektně: Rodič 1 má maso, atd...

m, [mrknutí jedním okem]

273496

19.8.2012 13:20

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 273496

Vy máte alečspoň smysl pro humor, to se cení [mrknutí jedním okem]

Za mých mladých let byl právě tenhle slabikář. A dneska ani nevím jelikož se s dětmi učí manželka. Ale za dva roky se budu moci u druhého dítete podívat znovu... [smích]

273527

19.8.2012 1:20

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Korutan 85.?.?.?

Reakce na 273492

To sotva! A jinak, z Vašich příspěvků nesnášenlivost k jinému názoru odkapává. Co vytýkáte panu Stworovi, to sám ukázkově praktikujete v jiném směru, ale velmi silně. Pokud nezačaly tyhle, promiňte mi ten výraz, úchylné manifestace a festivaly, nikdy mne nenapadlo pátrat u lidí ze svého okolí po jejich sexuální orientaci. Teprve od doby, kdy začala tahle demonstrace výjimečnosti, mne takové otázky začaly napadat. Za celý svůj, dost dlouhý život, jsem se nesetkal s tím, že by v mém okolí byl někdo, nějakým způsobem, k vůli své sexuální orientaci diskriminován. Faktem je, že se dřív nikdo homosexualitou nechlubil a do světa ji nevyřvával.

273497

19.8.2012 20:45

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273497

napadat

Něco Vás napadlo. NA-PA-DLO. Zaútočilo na Vás.

Chápete vůbec, že jste se nechal ovlivnit cizí myšlenkou? A ta Vás teď sžírá.

273535

20.8.2012 22:58

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Korutan 85.?.?.?

Reakce na 273535

Spíše, než-li cizí myšlenka, mne zžírá skutečnost, že po světě chodí tolik jalovců, jako jste Vy "češtináři".

273616

19.8.2012 4:16

a predstavte s pane Kosk , ze jste se narodil jako mys

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Reakce na 273470

a predstavte si, ze jste se narodil jako mys a sezrala vas pane Kosk kocka, to by potom nebyla vubec zadna legrace

s prominutim pane Kosk ,ja si jen chci predstavit zdravou spolecnost, kde zakladnim stavebnim dilcem naroda jest zdrava, slusna a plne biologicky funkcni rodina a ne nejake bukvice sirici nerest a nelecitelne choroby, doufam, ze jsem vam sve predstavy vykresil dost srozumitelne a nepohnul jsem zasadneji vasemi city, oni totiz nekteri ti homosexualove myslim jsou presprilis precitliveli i kdyz pravda, na verejnosti vystrkovat do tvari verejnosti nahe prdele jim nikdy zadny problem nedela

273503

19.8.2012 20:49

RE: a predstavte s pane Kosk , ze jste se narodil jako mys

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273503

To by zajisté chtělo 90% populace. Ale co to je:

Zdrava spolecnost, kde zakladnim stavebnim dilcem naroda jest zdrava, slusna a plne biologicky funkcni rodina?

Já ji tady nevidím, já vidím 96% poseroutků co se schovává mámě pod sukní a nechá si kálet na hlavu.

273537

19.8.2012 8:41

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 273470

Příroda moc dobře ví, z jakého důvodu dává člověku reprodukční stopku. Není to jen o homosexualitě. Ti lidé se stejně, jako spousta dalších postižených narodili s problémem, se kterým se musí smířit. Je to jejich soukromá věc a nevidím jediný důvod, proč by mělo svoji jalovou sexualitu vydávat na odiv a svojí agresivní nestydatost demonstrovat v centrech hlavních měst.
Pro mě, stejně jako pro většinu lidí orientovaných na tradiční rodinu, jsou to praschsprostí exhibicionisti a úchyláci. S vlastní homosexualitou se přece člověk může vyrovnat v soukromí a bez zbytečných gest a politického vydírání.

273511

19.8.2012 21:04

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273511

Kata na ně, vyďte paní?

Španělská inkvizice hadra.

Jste plná před-sudků.

273538

20.8.2012 5:06

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 121.?.?.?

Reakce na 273511

Vy jste tady podle me nakousla vynikajici tema, ktere zde bohuzel zaniklo, ale podle me jste se naprosto dokonale, strucne, jasne a vystizne vyjadrila k problemu i k tomu, ze tolerance by mela byt obousmerna.
Bylo by zajimave sledovat, zda dochazi k narustu homosexuality ci nikoliv a pokud ano, tak ve kterych spolecnostech a kterych komunitach a do jake miry je ovlivnena geneticky ci zivotnim prostredim, kulturou apod. a zda-li se skutecne jedna o obranny mechanismus prirody. Mozna je to jen dekadentni upad oznamujici nevyhnutelny pad "Rima" (zapadu). Ty souvislosti jsou totiz historicky vice nez podobne.
Zapadnout by ani nemela otazka, komu a k cemu muze takova podivna a zcela nelogicka propagace homosexuality slouzit a jeji sponzorovani v dobe "zodpovedneho" hospodareni predstavitelu CR?

273569

20.8.2012 12:44

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 273569

Také marně přemýšlím komu a na co je tenhle státem podporovaný buzerantský tyátr užitečný.
Nepochybuji o tom, že homosexuální citové vztahy jsou často velmi silné a stabilní. Registrovaných partnerství za účelem získání práva na dědictví už dosáhli. To je v pořádku. Nemůžou si však vynucovat privilegia na úkor majoritní společnosti. Natřásat své nepokorné "božínky" v ženských převlecích v centru Prahy, před zraky dětí nastavovat pomalovaná prsa, vystrkovat holé zadky a to všechno za policejní ochrany na vrub státu. Příjde mi to jako výsměch a házení písku do očí všem poctivým lidem. Díky této monstrózní státem propagované akci urážející tradiční rodinné hodnoty jsem ztratila respekt i k těm málo buznám, o kterých vím a které jsem dosud brala takové, jaké jsou.

273592

20.8.2012 14:01

Nahradíme náhražky

Nemehlo 78.?.?.?

Reakce na 273592

Nevim, co tu furt řěšíte. Jestli nějaké konkrétní chování, tak to vymezte, popište.
Jestli to jakou má někdo "orientaci", tak to asi od stolu nikdo za nikoho nepořeší, nechodil v jeho/jejích botách, neví čím si prošel a že si chce taky občas připadat (i když jen povrchně) svobodný. Je to divadlo, a co není?
Také rozlišujte účastníky a "propagovanou akci" jako takovou.
Ta může být organizována jako "urážející tradiční rodinné hodnoty" (to ovšem je věc sociálního inženýrství a přímo nezáleží na druhu "akce" ani homosexualitě), ale ne samotnými účastníky.
Hodnoty které máte namysli konkrétně, jste nepojmenoval/a.
A asi by se nemuselo vzlykat nad rozlitým mlékem a svádět to na ty "buzíky" - sami bývají často VÝSLEDNÝM PRODUKTEM už narušených rodinných hodnot, nikoliv jejich příčinnou. Zase svádíte vinu na oběti. Jen si chtějí někdy dokázat, že nejsou společností odvrhováni, tak jako často např. vlastními rodiči.
To čeho se nedostává...je soulad lidí, ne odsudky.

Naopak byste tedy měli udělat něco, co zázračně vzkřísí RIGIDNÍ ne/přitažlivost toho, co nabízí "majorita".

273595

20.8.2012 15:30

RE: Nahradíme náhražky

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 273595

Nevim, co tu furt řěšíte. Jestli nějaké konkrétní chování, tak to vymezte, popište.

Uz jsem to tu psal. Ten humbuk a ta podpora toho humbuku, to mi vadi.

273600

21.8.2012 0:09

RE: Nahradíme náhražky

Janus 78.?.?.?

Reakce na 273600

Ale za to já jako člověk, co je třeba i na kluky, nemůžu! S touto pomalu komerční formou "happeningů" nesouhlasím a co s tím nadělám?! Holt je to jen taková pouliční maškaráda, zábava. Zvědavci se tomu těžko ubrání aspoň nenačíhnout. Ale prosim Vás, s tím já jako homo nemám nic společnýho.
A ani mi nejde (a myslím, že ani většině účastníků) o nějaké podkopávání tradičních rodin! O to se nestaráme.

273617

21.8.2012 9:10

RE: Nahradíme náhražky

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 273617

Vsak ja vam, pane Janus nic nevycitam. Homosexualove jako takovi mi nevadi, jediny pripad, kdy by mi nekompatibilni sexualni orientace vadila, je kdyz bych balil peknou holku a ta se mi sverila, ze je lesba.
Osobne si myslim, ze zdejsi tendence nazyvat homosexualy hanlivymi vyrazy, neukazuje na moc vysokou duchovni vyspelost.
Taky si myslim, ze homosexualove se nemaji za co stydet, ale ani na co byt hrdi, pysni atd..
Co se tyce vselijakych tech podkopavani, nesledoval bych sexualni orientaci, ale spise jako obvykle, kdo to plati, kdo o tom vriska ve srackometech a kdo to podporuje. Cui bono, ze?

273632

20.8.2012 21:47

RE: Nahradíme náhražky

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 273595

V živočišné říši by nedožili dospělosti. Tečka.

273614

21.8.2012 18:43

RE: Nahradíme náhražky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273614

No jo, jenže život lidskej je tak složitej, že život jednoho člověka je proti tomu úplný hovno... a že ten Švejk vo životě něco věděl. [vyplazený jazyk]

Se divim, že se někdo diví, že ti divní dostávají oficiální podporu ze všech možnejch stran. No bdejť by taky ne, když ti podpůrní oficiálové placení z daní fšech, jsou dílem dílo Satana a nebo patří k těm divnejm, pokud nejsou obojím. Dyk je do nich vidět jako do děravý kozy. [naštvaný] [bliji]

273669

19.8.2012 10:05

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Galtax Galtax (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 273470

Mno, mám takový neodbytný pocit, že kdyby byla situace opačná, tak už by lidstvo na téhle planetě už dááávno nebylo.
Naopak Vy byste si měl zkusit uvědomit, že tady nejde jen o nějaký průvod lidí, kteří jsou bohužel trochu jiní, nemohou za to, narodili se tak. Tady jde o to, že poslední dobou je homosexualita povyšována na úroveň nějaké vyjímečnosti, kterou by jim zbytek společnosti měl snad závidět. Ve zdravé společnosti by dle mého měli intimnosti zůstat doma za dveřmi a ne se tím veřejně chlubit na průvodu. A nemyslete si - kdyby takovýto průvod uspořádala většinová část obyvatelstva, která by na ulici zcela bez ostychu prezentovala svou orientaci, tak to odsoudím taky. Nelíbí se mi to a ani líbit nebude. Hodně na hraně jsou už i jen pornoveletrhy na výstavištích, které jsem ochoten tolerovat z toho důvodu, že to je alespoň v "uzavřeném" areálu. Jít po Praze s malým dítětem a potkat takový "průvod", nedovedu si představit, co bych odpověděl na všetečné dětské otazky. Že je to naprosto normální? A že si klidně může vzít ve svých X letech (5,6,7...) latexový obleček, do ruky vibrátor a že takhle může běhat po městě? Jen protože to takhle dělají jiní?
To je hnus, velebnosti. Chce se mi [bliji]

273516

19.8.2012 13:29

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 273516

Já si ale stále myslím že kdyby se většina heteropopulace nad tím nevzrušovala, tak by takové pochody nebyly. Proč by nemohli běhat po městě?

Jsou země kde bych naopak já nemohl svou ženu políbit veřejně na ulici, nebo kde bych byl považován za úchyla když umeju svý vlastní děti ve vaně a nemám při tom houbu na půlmetrovým klacku a černý brejle (nadsázka ale mám konkrétně na mysly spojené státy).

Myslím si že homo i hetero jsou lidi, Vy i oni nemohu za orientaci s kterou se narodili, je to i u zvířat a prostě bychom se měli všichni naučit žít v klidu vedle sebe.

Možná jsem deviantní já, když mi takoví lidé nevadí. Ale taky mi nevadí Sparťani, Slávisti, Baníkovci a tak podobně. Jsem, nebo si to alespoň myslím, tolerantní. Ale okolí takové moc není. A právě proto že se dokážeme nesnášet kvůli koninám, tak s námi lze manipulovat. A to vláda ráda využívá. [smích]

273529

19.8.2012 21:06

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273529

Přesně tak.

273539

20.8.2012 1:45

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

p. 123.?.?.?

Reakce na 273529

...my se nevzrusujeme to je jen ve vasich ruzovych predstavach...my aids nedostaneme ale proc se prezentovat jako dobytek s fanglemi...proc se odlisovat kdyz uz jsou uchylny ...a kdo jim na ty parady dava penize....a jak hluboko klesli velvyslanci .....ze za tim vidim protokoly....tak jiz delsi dobu je rozvod snazsi nez nakup ..pomuzou urady pomuzou advokati , pomuzou horlive svine soudci a soudkyne , a udelaji vse pro rozvody , kazdy duvod je dobry...tedy rozvrat rodiny , kdy to zasahne nejvice deti!!!!...v dobe kdy nejvice potrebuji otcovskou vychovu....otcove se nedovolaji spravedlnosti ani navstev svych deti , navic jsou ocernovani denne v mediich ve skolach jako nasilnici vrahove atd... to se deje se souhlasem tech "soudcu" , za ucelem ponechat deti bez dohledu protoze zena musi pracovat/vynalez imperialismu- feminismu/...a deti nejvice zranitelne v tom veku jsou snadnou koristi , prodejcu drog , uchylaku vseho druhu , pedofilnich knezi...zkratka uredni masinerie delaji vse pro rozvrat rodiny a zniceni bile rasy....a proto veskera podpora a dohled tech co to naridili... a penize na fangle pederastu....a jejich ochrana..

273559

20.8.2012 0:49

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

djobcek 78.?.?.?

Reakce na 273470

vas nazor respektujem(aj ked nesuhlasim).

rad by som len podotkol, ze si pletiete slova "odchylka" a "uchylka".
inak prajem vela stastne stravenych rokov vo farebnej komunite

273555

20.8.2012 1:09

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 273555

Příliš snadno a bez důkazů soudíte druhé. Právě fakt, že jsem z hetero skupiny a přitom mě tu docela dost lidí pokládá za homo je ukázkou Vašich (a jejich) myšlenkových pochodů.

Jenom proto že zastávám náor, že mají 4% stejná práva jako my si někde uspořádat průvod (a ono to alespoň dle fotek spíše bylo cosi jako maškarní) Vám stačí na to mě zařadit (a pro jistotu rovnou odsoudit).

Jestli tak uvažujete i v ostatních případech, vysvětluje to Vaší netoleranci. Nemusíte být ale nějak smutný, tohle je docela rozšířený jev, je nám to asi jako lidem vlastní.

Víte, já jsem profesí lékař a troufnu si tvrdit, že jsem se naučil jsem se na svoje bližní pohlížet jinak nežli je běžné. Nevidím v nich například šmahem simulanty nebo obtížný hmyz. Nemám jim za zlé, když třeba v opilosti nespolupracují. Snažím se jim pomáhat a nerozlišuji, co jsou zač. Já tu nejsem od toho abych je soudil, jsem tu od toho abych jim pomohl. A nějak mi tenhle pohled na svět přerostl i do té "civilní" části.

Možná právě proto je to pro mě odchylka, zatímco pro Vás úchylka, což vyjadřuje Vaše vnitřní přesvědčení o tom že to je jejich vina. Existuje to i jinde než u lidí a snad těžko budete třeba krysy podezírat z toho že to jsou vědomí "úchyláci". Ale u lidí to klidně řeknete.

Dejte si pozor, většina z nich pochází z běžných hetero manželství. Takže máte 4% šanci na to že to bude zrovna Vaše dítě. Je to šance malá, ale rozhodně větší nežli výhra ve Sportce. Tím nechci říci že bych Vám to přál.

273558

20.8.2012 6:11

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 273558

... hmm, takže lekár. No poteš pánboh...

273570

20.8.2012 16:55

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

dub 89.?.?.?

Reakce na 273558

hm, po tom co jste napsal vaše profese příliš uvěřitelně nezní.
anšto sexuální deviace, či sexuální úchylka je právě lékařský termín. a postižení jedinci jsou označování za sexuální devianty.a to již drahná léta...

273605

20.8.2012 21:41

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 273605

Aha. A nezkusil by jste mi to teda najít v MKN 10 (když jste tak chytrej)? (mezinárodní klasifikace nemocí - 10 revize - zatím poslední) Tam je leccos, včetně třeba havárie kosmické lodi. Ale homosexualita tam není, milej zlatej.

Takže lékaři kteří by to označovali za seuální deviaci to asi nebudou, to můžeou bejt tak nějaký strejcové z hospody...

O mé profesi si myslete co chcete,je to Vaše právo.

273613

21.8.2012 12:16

Odstranění těchto hrdých pohlavních praktik ze seznamu chorob (politickým nátlakem)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 273613

byl sice úspěch, leč deviace přesto porád deviací jest ...
Buďte vy homoexhibouši rádi, že jste vůbec naživu, třeba v Gambii vám as popraví pár bratří...

273646

21.8.2012 17:21

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

dub 89.?.?.?

Reakce na 273613

odpověděl vám za mě kolega výše.
ale přesto, že donutíte lidi pod nátlakem tvářit se, že něco, co existovalo po desítky let, náhle prý již neexistuje, nic to nemění na faktu, že se tak pouze tváří a daná věc existuje nadále.
nakonec totéž se děje i jinde, kdy jsou z teróristů náhle nerozluční demográtičtí přátelé, ale přesto jde furt o ten stejnej xindl, jako před tímto pod nátlakem vynuceným kotrmelcem.

takže jde o sexuání úchylku a jsou to sexuální devianti, kdybyste stokrát dupali nožičkama a leštěním tyče ohonem překonali temelín.

273666

25.8.2012 5:41

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

p. 113.?.?.?

Reakce na 273558

...srovnavat krysy a lidi mi nepripada zrovna nejvhodnejsi... od lekare bych to necekal....a krysy si zijou svuj krysi zivot/ani nechodi kolem a nervou ja jsem buzerantska 4% krysa /pride/a kdo je vic / a tak proto je nikdo z niceho nepodezira ...zase mi pridelujete nejaka vnitrni presvedceni nebo dokonce smutek ???, ktera ja ale vubec nemam ani nehodlam mit ......dusledek vasi tolerance je NETOLERANCE a ignorance ,pri nejmensim, k detem a ohrozeni jejich zivotu a prav a tady kazda tolerance skodliveho musi skoncit...a homosexualu jsem znal dost na to abych vedel o co jde...a tak je nemusim zarazovat ...to by me ani nenapadlo , zarazuji se sami a nekteri z nich casto a dost nechutne....a maji pritom ze zakona vzdy zarucena stejna lidska prava !!! a vzdy meli pokud se chovali a jednali jako lidi....a fantazirovat tady o zlocinech proti nim....je zase jenom fantasmagorie....kdyz nemate neco /nekoho rad , tak si jdete po svych , ale kdyz se vam to porad plete a vnucuje pred ksicht tak to neznamena ze si bude te delat iluze o tom ze to rad mate .......

273834

20.8.2012 9:50

RE: Článek pana šéfredaktora je čítankovou ukázkou netolerance, ale u něj mě to nepřekvapuje.

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 273470

Po přečtení vašeho duševního průjmu se mi vybavila věta, kterou říká Bruce Willis ve Smrtonosné pasti 2: "Nač budou reagovat detektory kovu, na sračky v hlavě nebo olovo v prdeli?"

273579

18.8.2012 20:58

vadí mi ta krádež duhy

ppppp 178.?.?.?

Ta duha je tak jednostranne prišita a omílána, že kamkoliv ji teď esteticky namaluju, tam mohu vyvolat nežádoucí podtón. Krádež barev a symbolu, gestikulace, co ješte. Pak treba i anonymous kukly. Jakože nic, oni muzikanti. Však nejsou černé, nejsou loupežníci, jenom maškary. Semtam se prípadne vezme nejaká devítka.

273473

18.8.2012 21:19

mám pro ně jednu otázku

r.m. 62.?.?.?

Onu směs semene a stolice po styku z penisu olizujete nebo utíráte do prostěradla? [bliji] [oči v sloup] [bliji] Však to maminečka nebo hotelový personál vypere, že? [velký smích]

273475

19.8.2012 1:33

RE: mám pro ně jednu otázku

gay 95.?.?.?

Reakce na 273475

Ne, my si před tím dojdeme na záchod, vypláchneme a používáme kondom a lubrikant. Ale chápu že člověku, jehož hygienické návyky končí u rozmazávání hoven papírem po prdeli se to vysvětluje těžko... [chechtot]

273498

19.8.2012 14:57

RE: mám pro ně jednu otázku

r.m. 62.?.?.?

Reakce na 273498

po ranní stolici lezu pravidelně do sprchy a už moji prarodiče měli doma bidet ty navoněná solvíno [bliji]
Před devíti lety byl v Rotterdamu zachycen první případ nové pohlavní choroby lymphogranuloma venereum (LGV), závažného onemocnění pocházejícího ze zemí subsaharské Afriky, Jižní Ameriky, severovýchodní Asie a Karibiku. A teď bylo prvních 14 případů diagnostikováno také v Česku.
"LGV je závažným onemocněním přenosným pohlavním stykem, které se v Evropě vyskytuje zejména v homosexuální komunitě," řekla iDNES.cz doktorka Daniela Vaňousová z Centra pro pohlavní nemoci nemocnice Na Bulovce.
Přenos análním stykem
Ve vyspělých zemích se LGV přenáší především análním stykem. A právě na tomto místě se projevují první příznaky. "Je to zánět v konečníku," upřesnila Vaňousová.
Inkubační doba je tři až třicet dní. Možné jsou dva klinické průběhy onemocnění, ale byly zjištěny i případy infekce bez klinických projevů.
V západní Evropě byly potvrzeny stovky případů této choroby - v Německu, Rakousku, Anglii, Španělsku či Portugalsku. V už zmiňovaném Nizozemsku bylo po vyšetření partnerů prvního pacienta zjištěno dalších 13 případů. Další nemocné hlásí i Severní Amerika a Austrálie.
Zdroj: http://ona.idnes.cz/lgv-nova-pohlavni-choroba-0yu-/zdravi.aspx?c=A120718_234302_zdravi_pet

273531

19.8.2012 21:14

RE: mám pro ně jednu otázku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273531

Ještě, že Vás máme. Není nad poctivého in-formátora.

Formujete takto i své okolí?

273540

19.8.2012 21:22

RE: mám pro ně jednu otázku

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 273531

Tak u nas na vesnici za mejch klukovskejch let (V tech dobach buzeranti jeste nepochodovali po Praglu v pruvodu a lezli kanalama!) sme si po vysrani vytreli prdel v lese mechem a doma lidovou democracii nebo rudym pravem protoze za komancu do dreveny kadibudky zflakany ze smerkovejch perken bidet jeste nebyl k mani. Koupali sme v neckach v kterejch sme vo Vanocich parili prase a vod jara do podzimu sme se zaplavali v rybniku, v potoce nebo v rece a za bourky v pozdejsim veku kdyz prselo sem se s doucetem po sukacce klidne vysprchoval i u stodoly nebo za masteli pod vokapem ..... Tak ze koupelnu sme nemeli a vokachlickavana byla v mensi sednici jen pec na ktery se v zime tak krasne spalo. Ale zato jsme meli krasnou saunu voblozenou smerkem, jasanem a jilmou a furu cerstvejch brezovejch prutu na metly a misto porcelanovyho lavoru poradnej vokovanej habrovej skopek a velkou vokovanou asi 300 litrovou dubovou nadobu na studenou vodu. Roztopil se krb z zulovejch sutru a kdo se nechtel polejvat moh si jit zaplavat do potoka ..... Jen v zime byl s plavanim problem a musela se vysekat dira v ledu. Jo ja mel hezky mladi a bych se zhejckanejma mestakama ktery na to kdyz prijeli do Kerkonos cumeli jak prdel z rosti vopravdu nemenil. [chechtot]

273542

19.8.2012 22:29

RE: mám pro ně jednu otázku

Jirka? 98.?.?.?

Reakce na 273498

>Ne, my si před tím dojdeme na záchod, vypláchneme a
>používáme kondom a lubrikant. Ale chápu že člověku, jehož
>hygienické návyky končí u rozmazávání hoven papírem po
>prdeli se to vysvětluje těžko... [chechtot]

No vidite, normalne sexualne orientovani jedici nepotrebuji ani to abychom podrobne popisovali svou fekalnickou hygienu na verejnosti. Vy ovsem se potrebujete predvadet na verejnosti, abyste presvedcovali sami sebe o tom, ze pouzivat ogany urcene v vymesovani fekalii z lidskeho tela jako organy pohlavni je senzace. Jeden oplzly buzerant me dokonce vysvetloval, ze to je vyssi stadium sexu. Jake je jeste vyssi? Pohlavni styk s veprem v hnoji a jeho vykalech?

273547

18.8.2012 21:21

Demonstrac e zvrhlosti.

Jirka? 98.?.?.?

Dokud se homosexualove a lesby drzeli zpatky a nevnucovali svou zvracenou moralku zdrave vetsine poulace, nevsimal jsem si jich. Ted uz mi ale zacinaji dost vadit. Je proti nim treba tvrde zakrocit a pripomenout jim, ze jsou to nemocni uchylaci, kteri se maji lecit. Jejich zvaneni, ze se jejich pohlavni zvracenost lecit neda je lez. Lecit se da hormonalne, a kdyz ne tak kastraci. Prirodni prirozenost kazdeho tvora spociva v jeho snaze o zachovani rodu a ne ve fekalnich prasarnach kterymi se z titulu sve nemoci ukajeji. Neni tajemstvim, ze je mezi nimi diky jejich nemoci velke procento zlocinu a i to, ze vetsina masovych sexualnich vrahu jsou prave formovani homosexualove a lesby.

273476

18.8.2012 22:02

RE: Demonstrac e zvrhlosti.

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 273476

>Lecit se da hormonalne, a kdyz ne tak kastraci<

Hormonální léčbou nebo kastrací uděláte z homosexuála heterosexuála? To myslíte vážně. A co jiné "zvrácenosti" jako třeba SM a které se objevují i u heterosexuálních párů taky léčit hormony nebo kastrací [smích])) Osobně si myslím že tyhle gay pride jsou většině lidí ukradené a vadí tak maximálně těm co si úplně nejsou svoji sexuální orientací naprosto jistí.

273477

19.8.2012 7:54

RE: Demonstrace zvrhlosti.

Jirka? 98.?.?.?

Reakce na 273477

>Hormonální léčbou nebo kastrací uděláte z homosexuála
>heterosexuála? To myslíte vážně.

Ano hormonalni lecbou se da sexualni orientace lecit, a pokud ne, tak kastarci se da ze zvraceneho uchyla vyrobit impotent a ma po problemech.

A co jiné "zvrácenosti"
>jako třeba SM a které se objevují i u heterosexuálních
>párů taky léčit hormony nebo kastrací [smích]))

Jine zvracenosti nikde neschvaluji a klasifikuji je stejne negativne. Chlap nebo zenska, kteri nepoznaji krasu sexu s opacnym pohlavim jsou chudaci.

Osobně si
>myslím že tyhle gay pride jsou většině lidí ukradené a
>vadí tak maximálně těm co si úplně nejsou svoji sexuální
>orientací naprosto jistí.

Opakuji znovu, pokud se nezviditelnovali se svou uchylkou bylo to OK, ale aby svou moralku vnucovali vetsine, poradali marse oplzlych hnusaku, to je hnus. A aby ji prenaseli pomoci adopce na deti, protoze oni sami svou zvracenosti proti prirode nejsou schopni se mnozit, to je uz zlocin. To ze se mi hnusi homosexualita a lesby a jejich pochody na verejne ulici podle vas znamena, ze si nejsem svou sexualni orientaci jisty? To je teda fakt brilantni uvaha. Ze s tim vubec lezete hosane na verejnost.

273509

19.8.2012 16:43

RE: Demonstrace zvrhlosti.

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 273509

Je to samozřejmě snůška pitomostí co píšete
1) Hormonální léčbou se homosexualita léčit nedá leda že to myslíte tak že z chlapa uděláte ženskou nebo obráceně a pak je jejich orientace normální. Poznámku o kastraci radšji blíž nerozvádím svědčí jen o vaši ubohosti
2) I homosexuálové a lesby se můžou rozmnožovat a někteří z nich i vlastní děti mají podstata věci je v tom že sex se stejným pohlavím je baví víc
3) Úplně jednoznačných homosexuálů zase tolik není jako není tolik úplně jednoznačných heterosexuálů většina lidí je někde mezi
4) Nejsem hošan

273533

19.8.2012 20:48

RE: Demonstrace zvrhlosti.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 273533

>Je to samozřejmě snůška pitomostí co píšete
>1) Hormonální léčbou se homosexualita léčit nedá leda že
>to myslíte tak že z chlapa uděláte ženskou nebo obráceně a
>pak je jejich orientace normální.

Nad týmto sa dá polemizovať, totiž na britských ostrovoch istý druh oviec, ktorého barani okolo 80% (možno viac, presne nepamätám) sú homosexuáli. Britský vedci prišli riešením, totiž podali homosexuálnym baranom injekciu z hormónov a neuro-transmitérov a urobili z nich tak bisexuálov, samozrejme to nepáčilo miestnej gay komunite.

S ostatným súhlasím.

273536

19.8.2012 22:11

RE: Demonstrace zvrhlosti.

Jirka? 98.?.?.?

Reakce na 273533

>Poznámku o kastraci radšji blíž nerozvádím svědčí jen o vaši ubohosti

Snuskou nepodlozenych hlouposti jste odpovedel vy Dale Cooper. Ja znam minimalne jedem pripad vyleceneho buzeranta. Je to byvaly soused a po lecbe ma dnes normalni orientaci a hezkou rodinu. K dalsim vasim zvastum a podpore uchylactvi mohu jen dodat, ze bych kastroval i ty, co se nam snazi vnutit prasactvi a pohlavni styk pomoci organu, kterymi vybavila priroda cloveka k vymesovani hnijicich vykalu z lidskeho tela, jako normalni. Vy jak lze vycist z vasich nazoru s timto nemate problemy a jste tomu naklonen, nedivte se tudiz, ze i nadale vas budu povazovat za jednoho z nich. Clovek s normalni sexualni orientaci je u mne ten, komu se to hnusi. A to vy nejste ze? Takze si ponecham s vasim svolenim svou ubohost, krasnou rodinu, krasny sex a vam ponecham vase "osvicene" touhy po prasackem zivote s uhozenymi pravidly fekalni hygieny.

273545

20.8.2012 0:14

RE: Demonstrace zvrhlosti.

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 273545

Vaše představy co považujete za normální a nenormální jsou mi srdečně ukradené. Já považuji za normální to na čem se dohodnou dva (popřípadě i víc [smích] svobodní a dospělí lidé (proto pedofilie a zoofilie normální není) s tím že jim to vyhovuje. Vy musíte by hrozný suchar a váš sexuální život musí být hodně nudný jestli (aspon jsem to tak možná mylně pochopil) poměrně běžně rozšířené praktiky jako orální a anální sex považujete za "nenormální" [smích]

273550

20.8.2012 9:07

RE: Demonstrace zvrhlosti.

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 273550

Citove otupelému, absentujícímu... bude klasický sex vždy málo. Porád si bude nárokovat nejaké úlety, "praktiky" a hledat, co mu vlastne chybí a zduvodňovat svou otupelost. Svou roli hraje i prostredí kolem a nedostatek jiné smysluplné činnosti.

273575

21.8.2012 6:39

RE: Demonstrace zvrhlosti.

Jirka? 98.?.?.?

Reakce na 273550

>Vaše představy co považujete za normální a nenormální jsou
>mi srdečně ukradené. Já považuji za normální to na čem se
>dohodnou dva (popřípadě i víc [smích] svobodní a dospělí
>lidé (proto pedofilie a zoofilie normální není) s tím že
>jim to vyhovuje.

To se klidne dohodnete, v tom vam nikdo nebrani, ale nelezte s tema vasema prasarnama na ulici. Nikdo na vas neni zvedavy. Myslim, ze jste si to tady precetl dost jasne. Nerekl jste k tomu ani prd a venujete se jen osobnim vypadum a nadavkam, protoze jste pro obhajobu uchylnych cunat nenasel jedinny argument.

>Vy musíte by hrozný suchar a váš sexuální
>život musí být hodně nudný jestli (aspon jsem to tak možná
>mylně pochopil) poměrně běžně rozšířené praktiky jako
>orální a anální sex považujete za "nenormální" [smích]

Na vic nemate, nez na vase uchylne predstavy o tom jaky vedu sexualni zivot? Nemejte obavy, vam se o takovem ani nezda. Na vas se ani neptam, zavist vam strika i z usi. Ale jestli pokladate za suchara kazdeho, kdo si nenecha strkat do rite uvadlyho HIV ouda, pak tedy suchar jsem. My suchari na nem mame krouzek od rtenky, vy krouzek od hovna. Tak kdo je na tom lip?

273629

20.8.2012 0:56

RE: Demonstrace zvrhlosti.

djobcek 78.?.?.?

Reakce na 273533

ked tak porovnavam prispevky, on hovori k veci(nie k tebe), ty sa snazis byt zase osobny.

takze asi tolko k ubohosti.

273556

20.8.2012 1:55

RE: Demonstrace zvrhlosti.

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 273556

>ked tak porovnavam prispevky, on hovori k veci(nie k tebe), ty sa snazis byt zase osobny.

takze asi tolko k ubohosti<

Chápu že když je někdo v thematu zde probíraném zaujatý na jednu stranu jako ty (ad další tvoje příspěvky v tomto threadu) pak nutně mu asi musí příspěvky toho pána co by homosexuály kastroval připadat k věci zatímco moje mu připadají jako osobní útok (za to že jsem dovolil jeho názor který je očividně fašistický označit jako ubohost). Skutečně objektivní člověk (ale kdo dokáže být dnes objektivní že?) by nejspíš napsal že jak já a tak ten propagátor kastrací jsou osobní a zaroven k věci tak nějak stejně. Ostatně námitku že se nedá homosexualita léčit hormonálně nijak nevyvrátil. Já mu jeho právo pokládat homosexuály za hovada nijak neberu ale zároven si ale osobuji to právo pokládat (a napsat to) za hovada nebo spíš za pitomce lidi jako on. Lidi co si zakládají na své konformitě a maloměštácké omezenosti P.S Dobrý článek k tematu.

273560

20.8.2012 4:08

RE: Demonstrace zvrhlosti.

Jirka? 98.?.?.?

Reakce na 273560

>Ostatně námitku že se nedá homosexualita léčit hormonálně nijak nevyvrátil.

Vyvratil osobnim prikladem ze zivota. Bylo to ale zcenzurovano.

>Chápu že když je někdo v thematu zde probíraném zaujatý na jednu stranu jako ty...

Pokud nekdo jako vy netoleruje sexualni zvracenost, tak je zaujaty? Z vas teda fakt padaji perly jedna za druhou.

>...jeho názor který je očividně fašistický označit jako ubohost

To, ze si nepreji, aby moje deti vyrustali mezi uchylaky demonstrujicimi verejne na ulici svou oplzlou zvracenost a ohrozujici tim jejich vychovu a moralku, znamena, ze jsem fasista?

>zároven si ale osobuji to právo pokládat (a napsat to) za hovada nebo spíš za pitomce lidi jako on.

Osobni utoky a nadavky ty by vam sly, ale krome nich argument zadny, ze? Ja si zase osobuji pravo pranyrovat takove radoby reformatory zakladnich moralnich hodnot jako jste vy.

273568

19.8.2012 21:18

RE: Demonstrace zvrhlosti.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273509

Problém máte Vy pane Jirko.

Předsudky, smyšlenky ...., jste těžce zmanipulován.

273541

18.8.2012 22:16

RE: Demonstrac e zvrhlosti.

kosk 93.?.?.?

Reakce na 273476

Nebojte. Nadměrná agresivita se dá také léčit. A také je možnost použít hormony a kastraci, alespoň u mužských jedinců. Takže i Vy máte naději.

273479

20.8.2012 0:57

RE: Demonstrac e zvrhlosti.

djobcek 78.?.?.?

Reakce na 273479

a mas nadej aj ty?

273557

20.8.2012 10:43

RE: Demonstrac e zvrhlosti.

jarda667 193.?.?.?

Reakce na 273476

Tak zrovna vy budete mit se svou sexualitou evidentne nejaky problem , ktery schovavate za tu agresivitu a zbytecnou radikalnost . Pane jste (cenzurováno, neurážejte diskutující. Editor).

Vas homosexualy tolerujici heterak

273582

20.8.2012 14:00

RE: Demonstrac e zvrhlosti.

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 273476

Lecit se da hormonalne, a kdyz ne tak kastraci
Co takhle upalovat, to by se vam nelibilo?

Neni tajemstvim, ze je mezi nimi diky jejich nemoci velke procento zlocinu a i to, ze vetsina masovych sexualnich vrahu jsou prave formovani homosexualove a lesby
A taky vam ocarovali/y kravu a tanci na Petrovych kamenech, ze?
[bliji]

273594

21.8.2012 1:44

RE: Demonstrac e zvrhlosti.

p. 123.?.?.?

Reakce na 273476

...samozrejme kdyby nebyli tak /selfcentred/ posedli sami sebou , mohli pochodovat za ucelem treba pomoci nekomu , lidem bez obydli , postizenym detem demonstrovat za lepsi svet misto nechutnych slizkych a prazdnych exhibici,ale imperialisti a buzeranti tak nikdy nejsou schopni myslet...a je priznacne ze USA a podruhove jsou pro vsemi deseti.....divil bych se kdyby to bylo naopak....

273623

18.8.2012 22:30

takové české PUSSY RIOT

fohat 88.?.?.?

měli v tento významný den české stádnosti provést svobodný a nezávislý HRDÝ satanský koncert ve Staronové synagoze...ovšem SAMOZŘEJMĚ tento politicky nekorektní čin by byl překlasifikován minimálně na DOŽIVOTÍ....

273481

18.8.2012 23:13

Vadi i nevadi

martas300 71.?.?.?

Homosexualove me nevadi,ani si jich nevsimam,a uz vubec je nevyhledavam.Hodnotim cloveka podle toho co ma v hlave,jak se chova,jake ma srdce,a ne jakou ma sex.orientaci.

Na druhou stranu ale vubec nechapu,proc maji potrebu se takto presentovat.Jejich pruvody a gay parades me vadi.Nekdy jsou totiz takove pruvody dost oplzle a nechutne.
Vcera jsem zaslechnul na BBC,jak se pohorsovali nad rozhodnutim Ruska,ktere podobne pochody zakazali na 100 let dopredu.

273484

18.8.2012 23:43

RE: Vadi i nevadi

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 273484

mě také nevadí. Konečně jestli jsou jich 4% tak jen v Praze jich bude více jak 40 tisíc a v celé ČR 400 tisíc. tam bylo 10 tisíc a určitě minim. poloviina byli nějaký kámoši a recesisti, novináři a tak podobně.

Můžete zaručit, že v ve zbytku populace není 1% exhibicionistů? [chechtot]

Mě také nevadí třeba komunistické manifestace, nebo sjezzd ODS - a ty ovlivňují můj život a dost víc. Co se mi nelíbí tak tam nejdu. Ale pohoršovat se nad tím že někdo jde, nebo s tím souhlasí? Proč bych to dělal? Když to není v mém bytě nebo po 10 té večer? Kašlu na to.

273489

18.8.2012 23:14

ANÁLNÍ POHLAVNÍ STYK A JEHO RIZIKA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Rizika análního styku:
http://www.granosalis.cz/modules.php?name=News&...

Homosexuální orgie na ulicích San Franciska:
http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_...

[bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

273485

18.8.2012 23:26

Četl jsem minulý rok v diskusi:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Už na střední škole jsem říkal studentům, že je rozděluji na 2 skupiny:
1. homosexuály
2. buzeranty

1. Jedná se o lidi, kteří jsou v pohodě, dá se s nimi dobře mluvit. Sám jsem měl souseda homosexuála. Bavili jsme se o pěstování květin na terase, tu jeho jsem vždy obdivoval! Občas jsem zašel i na skleničku, pomáhali mu s přáteli vybrat oblečení, které by mu sedlo. Jsou to lidé, kteří nemají potřebu to nikde ventilovat. Když mají o vás zájem a vy naznačíte, že zájem nemáte, stáhnou se a už to příště neudělají.

2. Jedná se o lidi, kteří to neustále mají potřebu demonstrovat, v baru se schválně baví hlasitě, aby ostatní slyšeli, jací jsou "machři ve svém oboru", či jaký problém zrovna řeší s přítelem. Mají potřebu provokovat, když po vás vyjedou a vy řeknete ne, nestačí jim říct pak ani další NE. A v řadě případů jsem se setkal s tím, že si připadají lepší než ostatní "heteráči".

Paradoxně studenti můj názor přijali a bylo milé, když mě ještě nějakou dobu poté potkalo pár studentek a s uznáním vzpomínali, jak jsem jim to sám za sebe nastínil.

Základním kamenem je stanovit, zda je homosexualita normální či zda není. V případě že podle někoho JE normální, v diskuzi s ním nemá dle mé zkušenosti vůbec cenu pokračovat.
To, co se odehrálo v Praze, mělo v řadě případů účel provokace, než "upozornění typu: Haló, my existujeme a tolerujte nás!"
Myslím, že pohled na řadu účastníků hovořil jasně za vše...

273487

19.8.2012 1:35

RE: Četl jsem minulý rok v diskusi:

steve 174.?.?.?

Reakce na 273487

.. buzerantismus je zcela pravicove vendoidni a kazdy buzon je avantgardnim dyzydendem, ktery ma plne pravo na uschlou ruzi z vendokobky ....
.. avsak - zacinaji chybet suche vendoruze .., je nutno vendu znovu prepalit a usporadat novy pohrebni show-time, zcela jiste se sejde mnoho bukvic - a poseckaji az bukvoruze zacnou zasychat, cimz neviditelna paka poptavky naplni potreby bukvotrhu na vysnenou vendozeleninu a .... iranske vyrobe atomove pumy bude uvedena do obehu - pritrz ! teto zbrane a tim padem nebudeme vymazani z mapy sveta (MY - nadcloveci).
.. Kazda bukva ja nasim sooldatem ! A prijde cas - kdy jich bude prebukvino ..., a vsechny ty "normalni" rozbukvujeme na sracku !!
MY si nas vendobuzerantismus rozvracet nedame. MY rozhodujeme - co je krasne .."
.. BUKVISMUS je progresivni politicky smer, vendoidni pohled do vesmiru .. s konecnou zastavkou - v prdeli (soubukvy) ..

273499

19.8.2012 21:27

RE: Četl jsem minulý rok v diskusi:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273499

A něco k Vondrovic Saškovi by jste měl?

273543

20.8.2012 11:34

RE: Četl jsem minulý rok v diskusi:

steve 174.?.?.?

Reakce na 273543

.. 7 tramku a ctyri fosny co zbyly z kralikarny .., a spagat (pres 3 metry ..)

273585

19.8.2012 12:56

RE: Četl jsem minulý rok v diskusi:

Mirra 89.?.?.?

Reakce na 273487

Vcelku trefný příspěvek, ale docela mě zarazil ten konec. Definovat normalitu není často jednoduché - dá se říci že normální je chování které preferuje většina populace a nenormální co se vyskytné občas, nekontinuálně. Jenže lidé jinak orientovaní ať už jich je jakkoli málo tak se vyskytují ve vcelku stejné míře nepřetržítě. Hovořím o těch opravdových homo jedincích kteří s druhým pohlavím nemůžou. Pak je tu druhá skupina která jde do sexu se stejným pohlavím buď ze zvědavosti (hlavně muži) či z flustrace z opačného (hlavně ženy). Pak záleží na kulturním okruhu - v našich a přílehlých krajích je to víceméně pořád rarita (jiné chování), ale třeba v Mongolském okruhu jde o běžnou věc (snad proto že spousta tamějších chlapců vypadá dost zženštile).

273524

19.8.2012 1:03

Prý deset tisíc účastníků...

leo69 89.?.?.?

Nejsrandovnější, či k pláči, na tom celém jsou počty zúčastněných. Prý se na té gayparádě, dle informačních portálů (např. novinky.cz, centrum.cz a TV stanic), promenádovalo na deset tisíc účastníků. Když dost podobný počet zúčastněných demonstroval na akcích s Ne základnám proti US radaru, tak jich/nás, podle těch samých informačních portálů, bylo osmset až tisíc! Je to všechno informační všivárna a když si člověk začne podobných věcí více všímat, tak je mu opravdu až fyzicky špatně...

P.S: Všimli jste si také, během přímého vstupu v hlavním večerním TV zpravodajství na Prima Family, jak za reportérkou vystrčil jeden hošan, všem na odiv, svou nahou prdel? Dostane Prima pokutu za nemravné obrázky v TV vysílání před 22 hodinou, nebo holá gayprdel se nepočítá?

m,[mrknutí jedním okem]

273495

19.8.2012 1:38

RE: Prý deset tisíc účastníků...

steve 174.?.?.?

Reakce na 273495

.. jste antisemita !!, .. a popirac holokaustu !!

273500

21.8.2012 4:24

RE: Prý deset tisíc účastníků...

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 273500

Kazdopadne jsem kdyz to vo me ten steroidama vyhnanej imbecil ve sluzbach US army tvrdi! Jeste by mel vedet, ze devianti jakym byl i zid Freud kterej s jeho svinarnama vymejval lidem mozky me taky vadej. [chechtot]

273627

19.8.2012 2:46

RE: Prý deset tisíc účastníků...

slak 77.?.?.?

Reakce na 273495

Exhibicionisti jsou vsichni co chteji upoutat pozornost a at se nam to libi nebo ne je to tak,sexualita se prenasi do veskereho jednani,ovsem kultura je temer jako moda a to ze se osminkuji a nakresli si tvar na druhou stranu hlavy mi je k smichu.Asi by nikdo nemel rad aby mu stabilne kopulovali psi,nebo se mrouskali kocky na dvorku.Ja rikam prdel patri do trenek a kdyz se chteji oslavovat tak do vojenskych ujezdu tak 10 km od civilizace,fakt je ten ze nevylucuji ze (Dovětek vypuštěn. Varuji Vás, podobná formulace, byť v náznaku je trestná. –Moderátor)

273502

19.8.2012 9:42

Ilustracia k clanku...:-)

Osel 89.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=BFicP_Ulf0E&fe...

Pridavam to preto, aby sa diskusia netocila len v medziach slepej nenavisti niektorych diskutujucich, ale aby si pozreli aspon obrazovy zaznam.

Ja ked som sa na to dival, tak konstatujem, ze to asi nebolo tak hrozne, ako by sa to dalo cakat.

273513

19.8.2012 9:54

Telegonie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Prznění lidského rodu lze nejsnáze dosáhnout pomocí sexu. Zákony Telegonie se staly známými až v polovině devatenáctého století.
Je experimentálně dokázané, že první sexuální partner předává ženě i svoje pohlavní, duševní a jiné nemoci. To, co se v současné době děje v oblasti sexuální výchovy, je velice nebezpečné pro celou lidskou společnost této planety. Viz:

http://leva-net.webnode.cz/products/bremeno-panenstvi/

273515

19.8.2012 10:15

S Kristem v zubech

otec 90.?.?.?

Na jednom z plakátků bylo napsáno, že Kristus gaye miluje. No ano. Ale do nebe, do nebe je nevezme.

273518

19.8.2012 12:40

RE: S Kristem v zubech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 273518

To ovšem židy taky. Jsou prý bohem vyvolený národ.
A přesto si je Buh i s celým Izraelem nechce furt vzít k sobě, že...ač nám "nevyvoleným" by to asi pomohlo...

Bože, už si je kurva fix vezmi, to by tady bylo radosti,a když si vezmeš i ty bukvice, tak snad začnu chodit i do kostela!


Krysa

273523

19.8.2012 10:56

A kdo to platí?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Teď nemyslím ten pochod ale ty haldy policajtů okolo, antikonfliktní týmy a vrtulníky (což bylo k vidění svýho času i v Brně)??

Panebože proč si to teda bukvice neplatí "ze svýho"? Když i hlídání fotbalovýho stadionu si platí ty kluby už myslím taky ze svýho???

Do háje, když mají bukvice pochod konají se tu manévry ale když pudu v 11 večer z nádraží, tak policajta nepotkám!
Asi hlídají ty bukvice.... ne? Nebo aby se něco nestalo cigánům??

Ale mimochodem, tohle se čekalo i dlouze plánovalo.
Náhodou (opravdu je náhodou, neměl jsem co číst) jsem minulý týden vytahl knižku Viktor Farkas Zázračné skutečnosti a tam se v poslední třetině taky dočtete na tohle téma zajímavý věci...
(v souvislosti s nápady A.Huxleyho například. Kapitola tuším Případ Charlese Mansona a Huxleyho Poslední revoluce)

Hele,jedna bukvice bydlí nedaleko a taky po něm nehážu šutry a cigány tu mám taky. i Vietnamce. Ale co mne sere je to, když kurva je nějaká propaganda v TV horší jak za socialismu!
Třeba na téma "bukvice do každý rodiny" nebo "je normální být bukvice". To už je jak když vám krade z kapsy cigánka mobil, vy jí dáte po hubě a ona začne hulákat "aj rasísty rasísty", že.

Co je moc je prostě moc!

No a aby mne šlo obvinit opravdu z kdečeho: nejvíc mi jdou na nervy lesby co sou navíc feministky, hi!
To už je vážně děs!

Nedovedu si totiž ani představit, z čeho všeho by mne obvinili,
kdybych chytil cigánku co mi krade mobil a ona to byla navíc lesba a feministka...to by bylo nejmíň na pět let! Ovšem pro mne, že...

Krysa

273522

19.8.2012 13:25

SNATKY HOMOSEXUALU NEMAJI NIC SPOLECNEHO S PRAVY CLOVEKA.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Gay marriage is not a"human right':Europian ruling torpedoes Coaliition stance_takze ,nazoru je mnoho,jini zase pisi o vychove deti ,ktere padnou homosexualum,co by "manzelske dvojice" pomoci adopci do rukou-Why Gay Parents May Be the Best Parents",myslim,ze uz tusite,kam tato cesta vede.
Mala informovanost:mezi rokem 2000 a 2002 ,poctem, 65.000 adoptovanych deti homosexualy,co by "nahradni rodice.Aby ctenar dostalcely obrazek,co se vlastne deje ,muze cist"The Homosexual Agenda,kde Michael Swift-Gay-homosexual revoluce,rika,ze homosexualitou krestanum znici vsechny jejich deti.(rok 2005, co jsem si to otisknul)
Homosexual agenda - Wikipedia, the free encyclopedia
The pursuit of children is part of the homosexual agenda as seen by the following quote from the Homosexual Manifesto, by Michael Swift published in The Gay Community News, Feb. 1987:
We shall sodomize your sons, emblems of your feeble masculinity, of your shallow dreams and vulgar lies. We shall seduce them in your schools, in your dormitories, in your gymnasiums, in your seminaries, in your youth groups, in your movie theater bathrooms, in your houses of Congress, wherever men are with men together. Your sons shall become our minions and do our bidding. They shall be recast in our image. They will come to crave us and adore us.
Click here to read the entire text of the Homosexual Manifesto by Michael Swift, "Gay Revolutionary"



Homosexual agenda (or gay agenda) is a term originated by some .... A satirical
article by Michael Swift which appeared in the Gay Community News in ...
en.wikipedia.org/wiki/Homosexual_agenda
Myslim,ze mnohym lidem je to k smichu,ale,spolecne s feminismem,nema radovy obcan a jeho rodina sanci prezit takovy system terroristicke moci, zdravi rozum bude muset ustoupit nasili,jez je podporovane mediema a politiky vseho druhu.Kostel k tomu jeste pridal svou nemravnost a tak znicil,to co kdysi bylo oporou rodin aspolecnosti,proc nekteri politici a u soudu prisahaji na bibli,kdyz jeji mluvci-kostel-vse dokonale znicil.Skolsky system v nekolika zemich uz funguje,ze uci petilete deti,jak se rodi deti a musi jmenovat ruzne casti tela zeny a muze,to je dnesni zvracenost a visitka sveta dnesniho,osviceneho stoleti.
Verte,neverte,ale zdravotni komise UN vydala brozurku pro dospivajici divky s navodem,aby pouzivaly zvirat a tim se zabranilo nechtenemu otehotneni,to snad mluvi za vsechno.

273528

20.8.2012 10:51

RE: SNATKY HOMOSEXUALU NEMAJI NIC SPOLECNEHO S PRAVY CLOVEKA.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 273528

Israel, Zionist-allied corporations direct US foreign policy: Analyst

"Situations in which you can obtain sexual pleasure: 1. Masturbation. 2. Sexual relations with a partner - whether heterosexual, homosexual, or bisexual. 3. A sexual response that is directed toward inanimate objects, animals, minors, non-consenting persons.[ie rape?]" -- Child Sex Book Given Out At UN Summit
"That book was a product of the Mexican government, supported by UNICEF financially as part of UNICEF's support to the Mexican government," Mr. Ironside said.
---------------
Mnohe kostely,vselijake krestanske nabozenske organisace podporuji homosexualitu, samozrejme jsou v jejich radach homosexualove taky, takze,velmi opatrne obchazeji bibli,kde,ctou jen to,co se jim hodi.V pravde receno,jsou to podvodnici:Leviticus 20:13 If a man also lie with mankind, as he lieth with a woman, both of them have committed an abomination: they shall surely be put to death; their blood [shall be] upon them.
Zde se jasne rika ,jaky trest ma nasledovat pro ty, jez nedodrzuji uceni bible.
-----------
United Nations urges India to legalize sodomy

Apr 2, 2012 ... A representative of the United Nations Organization is openly urging India to ... "
Countries which protect men who have sex with men ... have ... any man, woman
or animal" will be penalized with a prison sentence of ten years to life, and may
be fined as well. ..... The Virgin Mary's Bayside Prophesies book .
www.tldm.org/News12/UNUrgesIndiaToLegalizeSodomy.htm

To je jen par prikladu,aby clovek pochopil,co ceka nase deti a nase vnoucata, v pravde receno, sodomie vseho druhu,ktere prinesou mnozstvi nemoci k pridani toho,co mame dnes-AIDS,jez uz ted je rozsiren mezi 35-37 milionu lidi,cislo tech,kteri AIDS uz maji,ale neni plne propukly si neodvazuji ani odhadnout.
Israel prohlasil,ze se homosexualita bude lecit,Israel nepovolil pochod homosexualu.

273583

19.8.2012 15:21

Rozděl a panuj (pravicuj, tuneluj, humanitárně bombarduj)

MoUdrostrak 90.?.?.?

S plnou establishmentovou podporou vystrčené zadnice

Vložený obrázek

4% homo- na 96% hetere- národa nemají jiný význam, nežli otupění a test servility majoritní 96%-ní faktické menšiny.

http://arjay.typepad.com/photos/uncategorized/2008/08/07/amsterdam_gay_parade.jpg

Pokud skousne 96% menšina nadvládu 4% kluků v médiích,

Vložený obrázek

skousne pokorně i nadvládu 1% VyVolených v dělení/privatisaci zisků a převezme na sebe nacionalizaci ztrát.

Vložený obrázek

Proto z posledních sil ještě včas pravicujme, tunelujme, humanitárně bombardujme - a ztráty nacionalizujme - dokud je komu, kde a co! [mrknutí jedním okem]

273532

19.8.2012 22:04

Řízená morální devastace společnosti

Jaroslav 93.?.?.?

Přátelé, to co se zde v posledních dvaceti letech děje je řízená morální devastace společnosti. Cílem je postavit proti sobě určité skupiny lidí (mladí proti starým, Češi proti Romům a nyní i homosexuálové proti heterosexuálům). Pokud se toho dosáhne, bude možné společnost snáze ovládat a snadněji jí vykořisťovat. Doporučuji vám sehnat si knihu Karola Ondriaše "Kecy a fakta o tzv. demokracii. Výtah z této knihy naleznete na adrese http://www.svedomi.cz/on/on_moderni_otroctvi.htm

273544

19.8.2012 22:28

Rudý hadr na dráždění normální populace.

Geog 88.?.?.?

Otázkou je proč se opravdu tyto "přehlídky úpadku" dělají, ale především kdo tahá za nitky,aby umocnil nesnášenlivost mezi různými skupinami populace. Heslo : Čím hůře - tím lépe, je uplatňováno po celém světě.

273546

19.8.2012 23:35

Ale jistě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

že to mají dobře zmáknuté. Bez ohledu na to, zda s nimi sympatizujeme, chovají se jako stádo antilop kolem nichž obchází hladová lví rodinka. Jsou to vlastně nešťastní lidé, jinak by se neradovali za každou cenu.
Když je doba šílená, musí se mlčící většina nutně od neškodné menšiny odlišit. Proč někomu, jako je prezidentův poradce, vadí karneval teplých a nevadí mu bezdomovectví, exekuce a sebevraždy seniorů kvůli existenčním potížím?

273548

19.8.2012 23:50

RE: Ale jistě

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 273548

>Proč někomu, jako je prezidentův
>poradce, vadí karneval teplých a nevadí mu bezdomovectví,
>exekuce a sebevraždy seniorů kvůli existenčním potížím?

Dobrá otázka. Já myslím, že mu to vadí také, ale ten karneval teplých je více na očích a provokuje, protože tak byl míněn. Proto tady je. Aby provokoval a odváděl pozornost od jiných, možná více palčivých problémů. Je to jako když vám do cesty postaví patník, o který každý zakopne. Nemůžete to přehlížet, i když víte, že vážnější problém je podemletá vozovka.

Jak někdo poznamenal v této diskuzi výše, daří se jim rozdělit národ na skupinky, které se navzájem napadají: mladí proti starým, kuřáci proti nekuřákům, cikáni proti bílým, teplí proti hetero. To byl dobrý postřeh s tím rozdělením. A my jim to žereme. Jenomže nemůžeme jinak, to nespravedlivé protěžování jedněch proti druhým nám totiž ukrajuje náš životní prostor. [pláč]

273549

20.8.2012 0:15

RE: Ale jistě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 273549

Vladimíre, právě proto.Jsem přesvědčen, že prezidentovu poradci s nadstandartním příjmem, bezdomovectví a jiné problémy plebsu nevadí. On je hlásnou troubou systému, který jeho ješitný šéfík přes dvacet let svědomitě buduje. Do tohoto systému bezdomovci staří, bezmocní a nemocní nepasují.
Jak správně píšete, jde jim jen o to, jak nás rozdělit. A že se jim to kurwa daří. Za normálních podmínek a v normální společnosti by teplí neměli důvod být hrdí na to, že jsou teplí, ale byli by hrdí na to, že jsou lidé a jsou součástí silné lidské pospolitosti, která je natolik silná, že je dokáže chápat a tolerovat.

273551

20.8.2012 2:15

RE: Ale jistě

YGUA 78.?.?.?

Reakce na 273549

Určitá část populace "sama sebe" identifikující jako gayové padá do sociálním inženýrstvím prefabrikované škatule "life stylu", "módě", mluvy, projevů, vzorců chování - Ale kdo z jakékoliv skupiny lidí, která se dá třídit, něčemu analogickému nepodléhá? Ano - tyto POVRCHNÍ "pózy" jsou (ASI?- na POVĚDOMÉ kolektivní úrovni, nikoli poDvědomé / a u jedinců následně v nastavených strukturách nevědomé i případně vědomé úrovně) fixované, rozšiřované a zneužívané - toliko "kult ůra". Nemyslete si, že každý kdo biologicky je "homo" přejímá na sebe tuto "roli" stejně.
Není homo jako homo. Upřímně, je mi z toho někdy smutno při trendu nepochopení a nesouznění lidí.
Člověkem - tím jsme přede-všemi jinými nálepkami a člověk chce lásku.

273565

20.8.2012 2:00

lidé v zajetí lidstva a extra-verze

Yukla 78.?.?.?

Jsem kluk, mám rád kluky, nikdo se mě neptal, jestli to tak chci, prostě to tak bylo a je, to neřeším. Mně to přirozené je a krom potíží s možností mít děti to vnímám spíš jako obohacení - člověk musí hledat vlastní cestu životem, nemá to nalajnované, není to lehké.
S pochody EXHIBICIONISTŮ nesouhlasím. V posledních pár letech podobu podobných "akcí" převzaly poloprofesionální organizátoři ze západu a rozhodně už "přestřelili" - nejde o větší "toleranci".
Vlastně obecněji demonstrace čehokoliv považuju za nicneřešící SEBEUTVRZOVÁNÍ stran zúčastněných i stran "proti".

273561

20.8.2012 8:16

RE: lidé v zajetí lidstva a extra-verze

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 273561

Ste môj človek, aj keď som hetero a muž. Nie je to pochod homosexuálov, ale exhibicionistov z oboch strán umelo a účelovo vytvorenej barikády.
Vieme kto a akým účelom vyvára tieto barikády, pre niekoho je pesnička o židovskom spiknutí obohraná pesnička a všetko zvaľuje na Vatikán. No skutočnosť je taká, že je jedno ma ktorú stranu umelo vytvorenej barikády sa postavíte, v konečnom dôsledku vždy prehráte. Lebo nejde o to, či ste hetero alebo homo, či ich máte rád alebo nie, či ste menšina alebo majorita, či mladý alebo starý, či bohatý alebo chudobný atď, vždy ide o to aby organizátori mali viac moci a peňazí do svojich "kóšer" vreciek.
Situácia mi pripomína Lucasov film Pomsta Sithov, kde sa nakoniec vysvitne, že najvyšší vodca separatistov a galaktickej republiky je ten istý muž. Ďalšia vec je, že republika a separatisti viedli svoje žabo-myšie vojny a pri tom všetci kopali pre tretiu stranu. George Lucas asi na niečo podvedome prišiel.

PS: Čakám, že sa ozve Janko, Udo a Kysučan.

273573

20.8.2012 2:07

Musí za nimi stát vpravdě obludná síla, když i své odpůrce přesvědčili

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

o tom, že jsou jich celá 4 %, když skutečnost je zhruba poloviční (zřejmě se jedná o klasické propagandistické sečtení reálných 3 % deviantních mužů a 1 % žen, což ovšem celkově činí pouhá 2 % populace). I když ta síla v (ne zcela úplném) pozadí se vlastně hrdě identifikovala sama.
Rovněž o něčem svědčí policejně nadhodnocené množství účastníků (z nemalé části z ciziny), jakož i přítomnost zřejmě putovního nicku z ministerstva lásky ve zdejší diskuzi.
I když dle jejich aktivity v různých diskuzích bych jim téměř věřil i těch 10 %. Teď už jen zbývá uzákonit nějaké paragrafy na ty nenormální homofoby.

273564

20.8.2012 2:21

RE: Musí za nimi stát vpravdě obludná síla, když i své odpůrce přesvědčili

Záka 78.?.?.?

Reakce na 273564

"Tragedy."
Jen to ne, chraň bůh před politiky.
Jen ne další zákony na tóčiono!
Jakmile se do něčeho dají takoví politici, přestává legrace!
Ať Tě provází síla.

273566

20.8.2012 7:32

RE: Musí za nimi stát vpravdě obludná síla, když i své odpůrce přesvědčili

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 273566

Iste zákon o holokauste, zákon o zločinov z neznášalnivosti atď sú účelové zákony na objednávku, vieme aj kto to vymyslel a vieme aj komu to slúži, napoviem obyčajný ľudia to nie sú.

273571

20.8.2012 9:28

RE: Musí za nimi stát vpravdě obludná síla, když i své odpůrce přesvědčili

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 273571

Zdravím vás pane Oracle
a podotýkám,že pro vaši srozumitelmou a lidskou filozofii doposud nedozrála doba. V indických Vedách je analýzováno jak udržet zdravou společnost. Základem je kvalitní rodina a kvalitní výchova potomků. Pokud tomu tak není, rodí se nekvalitní potomstvo, taková společnost postupně upadá a zanikne.

I staří Slované znali tuto vědu. JIž v předešlém příspěvku jsem se o tom zmínil. viz Telegonie. Naši předkové žili podle zákonů Rita- zákony o čistotě rodu a krve. To, co se v současné době děje, jak již napsal jeden z diskutujících, je bezesporu řízená destrukce společnosti.

273577

20.8.2012 16:31

RE: Musí za nimi stát vpravdě obludná síla, když i své odpůrce přesvědčili

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 273577

Ďakujem za poklonu, nie že by som bol pyšný a nadutý, ale musím poznamenať, že aj Ježišovo učenie (či ako sa ten človek volal pôvodne) predbehol svoju dobu.

273604

20.8.2012 17:37

RE: Musí za nimi stát vpravdě obludná síla, když i své odpůrce přesvědčili

Vopice 87.?.?.?

Reakce na 273604

Aha, tak už chápu ten váš nick. Hmm, srovnávat se s Ježíšem, to už chce kus drzosti (o pýše a nadustosti samozřejmě nemluvím, když už jste je vyloučil).

Už jste tu taky někdy napsal něco vlastního, co jste si někde nepřečetl? Že ne? To nevadí, ne každý mesiáš byl originální...

Nicméně je zajímavé, jak má každý člověk jiné vnímání:

>zákon o holokauste, zákon o zločinov z neznášalnivosti atď sú účelové zákony na objednávku, vieme aj kto to vymyslel a vieme aj komu to slúži, napoviem obyčajný ľudia to nie sú.

Pro někoho to znamená:
>že pro vaši srozumitelmou a lidskou filozofii doposud nedozrála doba

Pro mě je to omšelé plácání, pořád dokola. I kdy samozřejmě netvrdím, že pan Oracle nemá pravdu, nicméně zapomněl uvést, o jaké entity se jedná, zda jen o Znachara, nebo o něco ještě horšího.

273606

20.8.2012 18:53

RE: Musí za nimi stát vpravdě obludná síla, když i své odpůrce přesvědčili

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 273604

Pane Orackle, to není poklona. Mnozí lidé jsou značně apatičtí a velké procento v podstatě slušných občanů -je zmatených. Jistě znáte story o žábě která se dá do studené vody, která se postupně zahřívá. Sofistikovanější postup je aplikován na lidskou populaci. Výsledek bude ale stejný jako u postupně uvařené žáby. Srovnejte kupř.: kinematografii 30-40 let nazpět a nyní. Podobně jsou přetvářeny i morální hodnoty. To, co je tisíciletou zkušeností odzkoušené a lidstvu prospěšné, se nyní záměrně boří. Ze současné doby máme před sebou kauzu Pussy Riot.

Tyto ubožačky před vystoupením v chrámu uspořádaly orgii s těhotnými ženami a to v muzeu. V supermarketu si pak jedna z nich sundala kalhotky a masturbovala s mrtvým kuřetem. Je to natočené na vídeo. Při těchto vystoupeních měli sebou děti. Přesto naši vrcholní politici a masmédia- dokonce i kaplan Malý, vyjádřili těmto ubohým a nemorálním "ženám" podporu. Názory slušných lidí u nás nemají váhu. Ne však v Rusku. Podle průzkumu provedeného v Rusku pouze 6% občanů RF vyjádřilo Pussy Riot podporu. A gejové v Moskvě mají na 100 let, de jure, zákaz průvodů oslavujících jejich vyjímečnost. Vlastně nemoc. Přesto si loutkaři na Západě přetvořili tuto kauzu k obrazu svému. Naštěstí, svět se probouzí a budou zastaveni. Doufejme, že bez apokalypsy.

Pozn.: Existují i ruské Védy, které jsou nesrovnatelně bohatší a především nezkreslené, jako je falzifikát SAV (Slovansko árijské Védy) Ruské Védy jsou vlastně dědictvím prastarého slovanského rodu. Mě jsou bližší tyto slovanské duchovní základy.

273609

20.8.2012 15:54

RE: Musí za nimi stát vpravdě obludná síla, když i své odpůrce přesvědčili

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 273564

Netušil jsem že v USA vznikla petice proti podpoře US ambasády pražské gay pride kterou podepsali mimo jiné i jakýsi předseda spolku ortodoxních rabinů a dcera M.L.Kinga. Tak dík za info.

273602

20.8.2012 11:58

homofóbie

Another Day 217.?.?.?

Nezdá se Vám, že to s tou homofóbií už přeháníte, pane Stwora? Dříve se Váš webzine dal docela dobře číst, tohle už je trochu moc.. Co Vám kdo udělal, že tak nenávistně dštíte síru na průvod, kterého si vlastně nemusíte vůbec všímat?

273586

21.8.2012 0:13

RE: homofóbie

steve 174.?.?.?

Reakce na 273586

" Mily Another Day-i"
.. kdyz jde dcera do skoly, v parku u skoly kouri ptaka asi 15.ti lety asi 60.ti letemu. Kdyz jde ze skoly - 60.ti lety suka mladeho do zadku ..
.. homofobne si toho prestanu vsimat, az je oba dva uvidim nacpane v plastikovem pytli v kontejneru ..

273618

21.8.2012 0:21

RE: homofóbie

Kid Lomihnát 199.?.?.?

Reakce na 273618

Zholocaustovali ti mail, že nepíšeš?

273619

21.8.2012 14:27

RE: homofóbie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 273618

Pokud takové chování někde vidíte (já jsem nic takového nikdy neviděl a to žiji v Praze), proč nepodáte trestní oznámení? Ze strany toho staršího se jedná o trestný čin ohrožování mravní výchovy mládeže.

A pletete si pojmy, tohle nejsou homosexuálové, mezi kterými mám známé a přátele a jsou mnohem slušnější než mnozí heterosexuálové, se kterými jsem byl nucen mít co do činění. Příklad, který jste uvedl, je-li založen na reálné zkušenosti, je příklad hloupého kluka, který dostane zaplaceno a starého chlípníka, který nemá jinou možnost uspokojení. S homosexualitou to nemá co dělat.

273654

20.8.2012 22:41

Příšerné... už bukvice v titulku mě rozladila...

Holina 89.?.?.?

Chci jen podotknout, že síla heterosexuálních mužů je dostatečně prezentována v médiích, filmech, seriálech, také v českých hospodách a barech. Nechme homosexuálům jejich pochod, mě osobně se nijak nedotýká a nevadí mi. Mám mezi homosexuály přátele a netuším, jak by mě mohli "infikovat" svou orientací. Pane Stworo, to jsou takové ptákoviny nehodné vaší inteligence...

273615

22.8.2012 12:26

K uskutečnění světové vlády je nezbytné eliminovat z myšlení loajalitu k rodi

Aeternitas 89.?.?.?

Reakce na 273615

Dnes je homosexualita propagována dokonce
už i ve školních učebnicích. Mnohdy i sotva pětileté děti jsou zasvěcovány do praktik
homosexuální „lásky“. V Anglii vydalo knihu „Colours of the Rainbow“ (Barvy duhy)
nakladatelství „Camden and Islington Health Service Trust“, což je organizace financovaná vládou a ministerstvem zdravotnictví! Kniha slouží jako příručka pro učitele
pětiletých školáčků a mají podle ní dětem přiblížit pohlavní výchovu včetně homosexuality. Vysvětluje se tam učitelům, j a k m a j í ž á k ům s p r á v n ě p o d á v a t
„ p o z i t i v n í “ a s p e k t y s e x u a l i t y a n a p r v n í m m í s t ě h o m o s e x u a l i t y !
Říká se tam výslovně, že homosexualita je zcela přijatelnou formou „lásky“! Dále se učitelé z knihy ministerstva zdravotnictví dozvídají, jak mají správně klást prvňáčkům
homosexuální a lesbické „otázky“!

Z knihy 13 satanských pokrevních dynastií.

273713

21.8.2012 2:27

komernacionalizace

veřejnéJeOkrajSpolečnosti 78.?.?.?

" V Českém prostředí podle mého názoru chybí dostatečně početná klientela, která by disponovala jak počtem otevřených gayů a leseb, tak členů komunity, kteří se tak silně identifikují se svojí orientací, aby je to přesvědčilo k nákupu propagovaných gay friendly výrobků."
http://www.colourplanet.cz/78590-gay-marketing-v-koncich

273624

22.8.2012 14:52

Návrh

Fred 80.?.?.?

Možná, že by bylo nerozumnější, umožnit těm bukvicím, aby si založily vlastní stát a tím by se jejich problém vyřešil, ne.
Tam by mohly pochodovat a činit jak se jím zlíbí a nebyly by utiskovány. Je třeba jím najít nějaké území a to ohradit a tím by taky mohly udělovat asyl svým spřízněným.
Tam bych taky potom poslal ty slavné Pussy Riot ea jiné, mohly by pro ně dělat koncerty a nesnažit se rozkládat Ruský stát. Možná, že by se někde našlo prom ně území, třeba na Sibiři anebo někde v Africe.

273723

23.8.2012 10:52

RE: Návrh

NAVIKTORAN 78.?.?.?

Reakce na 273723

Nechtějí vlastní stát ,chtějí vše co má zdraví člověk .Jsou jako mršina prolezlá 1000 červi na kterou se navleče kostým se kterým se třepe na veřejnosti. V podstatě tato infekce nenávidí vše zdravé protože to nemá. A adopcí dosáhne svého cíle .Rozpoltí zdravé dítě které pak nemůže říci že gayové jsou infekce společnosti protože by se tím stavěl proti svým "otcům" rodině .To je jejich cíl zničit zdravého člověka tak ,že dobrovolně příjme nemoc. Proto chtějí vše co máme a proto nás tak moc potřebují. Potřebují naše děti a náš mozek do kterého se chtějí dostat. MUSÍME NAJÍT LÉK V PODOBĚ MUŽŮ KTEŘÍ VYTVOŘÍ ODPOR KE ZVRÁCENÉMU A UKÁŽÍ CESTU.

273753

22.8.2012 16:34

Ustane to?

Duanitta 194.?.?.?

Třeba to zmizí samo..
Oni si zaslouží dejme tomu tak 10 let možnosti otevřeného homosexualismu v duhových průvodech (už to mají dávno za sebou, takže končíme) , jako výraz uznání za staletí poroby a trestů. No a pak konec, zpátky za dveře soukromí, jako my všichni.
Napadá mě paralela se sexuální revolucí 70. let, která ustala svojí nepraktičností pro život, či "nepotencí".. tohle dopadne stejně.

273724

24.8.2012 10:51

normalni homo a zmateny ovce

vlak 86.?.?.?

Co je normalnost?
Je to vzasade vzato statisticky prumer, v jakymkliv smeru, socio/behavioralnim/hodnotovym..zhruba takle?
Existuje nekdo normalni? Nexistuje, kazdy vykazuje znaky, v tom, ci onom smeru vybocujici z prumeru. I ten homosexual, muze byt jinak uplne normalni, jen se mu libej kluci. Ti panove, z iniciativy dost, naopak, s normalni sexualni preferenci, muzou a bez pochyby vykazuji, nenormalnost v jinych smerech. Co to znamena? Howno.
Co zpusobuje argumentace normalnosti a snaha o priohybat vse do normalu? Jednak, smazava rozmanitost a pestrost zivota, lidi, zajmu, pristupu, hodnot, atd .. druhak, je to marna a hloupa snaha, zbytecne vynalozene usily.
Z ceho prameni? Z krestanske predstavy o zivote podle jednech pravidel, ktery si vycucali z prstu pastevci koz nekde pod bukem pred tisici let..dost mozna, ne nahodou, vychovava ve svych dusledcich (doporucuju odlisovat od vedomych zameru) z lidi ovce. Tragikomicky, kdyz se slovem normalni, ohani radoby racionalne uvazujici zkuseni panove. Co z toho dovodit? Ze nejde o distingovane pany, ale o bucici obstarozni ovce, ktery sou zvykli chodit do jednoho rohu srat, do druhyho zrat a cokoli jinyho je poburuje.
Nejsem homo a mam na ne mirnou "alergii". Mnohem vetsi ale mam na falesnou, blbou a vagni argumentaci slovem normalni.

273803

25.8.2012 10:21

nechápu

Owen 85.?.?.?

Když Vám průvody homosexuálů vadí, tak na něj nechoďte, nikdo Vás přece nenutí. [chechtot] [chechtot]

Vadí Vám cenzura na facebooku? Jsem zvědavý, jestli můj přípspěvek projde Vaší vlastní cenzurou, nebo jestli tak jako v několika předchozích případech prostě jen zmizí[smích])

273840

26.8.2012 11:38

V průběhu antropogeneze

qwe 89.?.?.?

a sociogeneze se bohužel vznikání odchylek od normálu nelze vyhnout. Je to dané průběhem statistické fluktuace.
Jistá věc je, že za to nemohou, ale proč ten pochod? To nebyla recese. Mám snad zdůrazňovat něco, za co jsem se nijak nezasloužil? Proč? Sleduji tím něco? Co? Cui prodest?
Sadistický vrah za to také nemůže, také se s tím narodil.

273885

Tuto stránku navštívilo 10 178