Diskuze k článku

Operace „Evropská unie“: Cena svobody

Příspěvků 28

27.6.2012 2:29

clanek mi pripomina radio Vltava z 1968... sovetska propagacni masinka se rozjela

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Fakta jsou jednoducha pochopit: Amerika potrebuje silnou spojenou Evropu jako ekonomickeho partnera !!! proti Cine. Rusko potrebuje slabou nejednotnou Evropu , aby s Cinou ovladly svet. Nechapu jak nejednotna Evropa bude soutezit proti Cine pro pristup na surovinovou zakladnu a o ziskani financnich investic. Kazdemu je jasne, ze je lepsi a levnejsi vyrabet v Cine nezli v Cechach, neb je tam primy pristup s vyrobky na MEGA trh, bez placeni transportu a dovoznich dani a poplatku a ten trh je asi 5 krat vetsi nezli cela Evropa. Pro mne rozvracena Evropa je ekonomicka sebevrazda jak uz bylo o tom psano. Pro koho to je dobre je pro MEGA bankere, kteri investovali do Ciny a Indie MEGA miliony s tim aby mely 10 krat vetsi trh na vyrobky a 10 krat vetsi profit a ti taky ovladaji noviny a spravne vymyvaji lidem mozky. Kdo vi kdo koupil v Cechach noviny?? Ti to neudelali pro novinarstvi , ale pro manipulaci lidskym myslenim. Rekove jsou obeti manipulace v tisku a snaze oslabit Evropu, a v tom je kamen urazu spise nezli spatneho ekonomickeho mysleni. Kdyz clovek ma MEGA miliony muze hrat neuveritelne hry , ktere te matka doma neucila.

271188

27.6.2012 4:33

RE: clanek mi pripomina radio Vltava z 1968... sovetska propagacni masinka se rozjela

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 271188

Zda se, ze ve schopnosti nechapat souvislosti jste fenomenalni.

To, ze podle tebe ovladaji cesky tisk "RUSOVÉ" [zmaten] muzes poznat ze jmen redaktoru a sefredaktoru. Staci si projit stranky mfdnes a lidovek...

271193

27.6.2012 6:55

RE: clanek mi pripomina radio Vltava z 1968... sovetska propagacni masinka se rozjela

p. 113.?.?.?

Reakce na 271193

...nejdrive bylo a nebolo casu kdy lide sedavali v hospodach popijeli bavili se ,kazdy mel jineho boha jeden kozu,druhy slunce,treti strom ale to nevadilo....az to zacalo vadit a J.kristus byl ukrizovan zidy/coz dnes neni pravda , svedlo se to na rimany na Pilaty ktery si v te chvili myl ruce a nemel cas a kteri se nemohou branit protoze vymreli.../.oveckam bylo lito K. a jeho kruteho skonu a meli slitovani a zacali verit jeho slovum denne jim vtloukanym /hlava nehlava/o budoucim jistem raji na zemi..Ovecky uverili ze buh/tajne zvany Vzteklina/ nenavidi zidy za to ze mu synacka ukrizovali/neni to vubec pravda/.Underground krestansti fanatici sirili neunavne slovo pane a jejich rady vzrustaly...A tak nevyhnutelne po case Kdyz predni krestane zmocnili svetovlady zacalo se varit,pect,smazit skvarit napichovat na rozne akorat prasata chybela ?,smazili a skvirili a napichovali se na rozne lide ,deti , zeny....a misto raje na zemi nastalo hruzostrasne peklo a pocet obeti z dobyvacnych fanatickych valek a muceni inkvizice casto prevysil pocet mrtvych obeti cholery a moru ktere umrely po kratke nemoci bez muceni atd. A to se delo po staleti/K velke radosti prasatek na nez casto nezbylo drivi ani cas a energie a ani lide kteri by je pojidali/......nektere ovecky ve vzdalene zemi zacali remcat a tak jejich vudce byl uskvaren ale nastoupil dalsi a se zemedelskymi domobrannymi oveckami dokazal vice nez Napoleon .....a ovecky hruzou vice pocali verit mene a mene az prisla banda nicemu a znicili na co prisli v Parizi zmasakrovali kralovske straze , kterym kral tyran zakazal se branit a take zakazal vyrobu kulometu/na vlastni obranu...atd.inu tyran , napr. demokr.disident by zmasakroval bombami humanisticky vse zive v okruhu 150km a byl by klid a sam navic by dostal mnoho diplomu z mnoha moznych a hlavne nemoznych /tech je dnes vetsina/ universit za zasluhy o mir na svete......a zase ovecky nemeli zadnou ideu a v co verit a tak prisel slavny bohem vyvoleny K.Marx expert ekonomicky , ktery si stale pujcoval od sveho pritele Engelse i nikdy nic nevratil zpet..Engels sam vysoce inteligentni muz je zahadou . Vlastnil nekolik tovaren a po cely dospely zivot spolu s Marxem bez prestani a oddechu nutili, podnecovali,provokovali delniky vsemi moznymi prostredky aby tovarny a majetky byly nejen Engelsovi ale vsem jinym podobnym kapitalistickym vydriduchum delniky treba i nasilim odebrany !!!!.... ale nejak se to pres nemale usili nezdarilo vcas...Spravedliva spolecnost byla posleze podle navrhu Marxe Engelse a Lenina nastolena...a hromady mrtvol jako nasledek vyssi spravedlnosti kterou ale ovecky nevedeli jak pochopit rostly az do nebes , v cine temer 100mil. v Rusku mene a zase zdesene ovecky zacali verit v raj na zemi mene a nebyla myslenka zase zadna ktere uverit ....ale nahle jaky dar s nebes kdy jiz se nadeji nedostavalo prisla parta Neoconu se skvelou originalni myslenkou na ovladnuti sveta a zotroceni..cele populace pod vladou nekolika vyvolenych soudruhu a kdyby se to nepodarilo cele, tak aspon zniceni cele nasi planety...!!!! a zase mnoho ovece...Automaticky kráceno

271198

28.6.2012 1:30

RE: clanek mi pripomina radio Vltava z 1968... sovetska propagacni masinka se rozjela

p. 123.?.?.?

Reakce na 271198

...pokracovani...ovecky jasali a zvonily nejen zvonecky ale i klici,jak se tesily , ale ze vseho nejvice tesili se klimatologove , kteri zasazeni smrtelnymi paprsky alfa,beta,gama jeste jednou a naposled zajasali ....nas sen se splnil .... ovzdusi nasi planety konecne nebude zamorovano clovekem....!!!???

271231

27.6.2012 14:15

RE: clanek mi pripomina radio Vltava z 1968... sovetska propagacni masinka se rozjela

Anonym 89.?.?.?

Reakce na 271193

Spíš se snaží o dezinformační manipulaci.

271208

27.6.2012 14:18

RE: clanek mi pripomina radio Vltava z 1968... sovetska propagacni masinka se rozjela

osa x 193.?.?.?

Reakce na 271188

já zase nechápu ja " se soutěží" o přístup na surovinovou základnu , a co je to ta "surovinová základna" ?

271209

29.6.2012 1:42

RE: clanek mi pripomina radio Vltava z 1968... sovetska propagacni masinka se rozjela

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 271209

Nafta, mineraly,uhli,kovy zdroje na vyrobu prostredku. Ceny pujdou nahoru diky Cine a Indii, jestli koruna ci EURO nebude schopna konkurovat , budou muset nakupovat mineralove zdroje vice!!
draze, a to se promitne do ceny vyrobku, ktere budou drahe a tezko prodatelne, coz opet snizi korunu dolu a bude tezsi nakupovat suroviny. A tak to pujde ve spirale . Podobna situace v nakupu patentu, licenci atd..

271278

30.6.2012 2:32

RE: clanek mi pripomina radio Vltava z 1968... sovetska propagacni masinka se rozjela

petesv 109.?.?.?

Reakce na 271188

Někdo je neskutečně natvdlý. Evropa je největší konkurent USA, co do výroby, tak i nároků na suroviny. Silné konkurenty nikdo nepotřebuje. A protože od r. 1945 je pod americkým vlivem, udělají evropští politici nakonec vždy, co si přeje USA, ve jménu spojenectví a šíření demokracii. I proti evropským zájmům.

271299

5.7.2012 2:03

RE: clanek mi pripomina radio Vltava z 1968... sovetska propagacni masinka se rozjela

p. 123.?.?.?

Reakce na 271299

...a jak se pozna ze Evropa je silny konkurent USA ...podle toho jak krachuji staty Evropy jeden za druhym a jsou umele udrzovany pred asi nevyhnutelnymi bankroty....???...Amerika si vyrobila Evropu /od1945/ k obrazu svemu protoze potrebovala prumyslove vyspele partnery k globalnimu obchodu a a tedy odbytisti svych vyrobku a zbranit tak/Marxove/ nadvyrobe....

271523

27.6.2012 10:04

perspektiva?

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

O příčinách a vinících můžeme diskutovat do roztrhání těla, ale realita je jasná - jsme v koncích. A řešení - jestli to přežije planeta a s ní alespoň polovina obyvatelstva, bude to po dvou tisících letech další zázrak.

271199

27.6.2012 11:45

A co surovinové zdroje?

haban 178.?.?.?

V Řecku jde o zlato, uran, zemní plyn a nejspíš i ropu. Na YouTube je řecký film o enormních zásobách těchto surovin. Zemní plyn a asi i ropa bude v celé oblasti Středozemního moře mezi Řeckem, Tureckem, Syrií, Israelem, Egyptem, Libií. Proto ty Arabské "revoluce". Plus Řecko, kterému pomáhal se zfalšováním ekonomických statistik Goldman Sachs...

Soroš prý skupuje Kosovské doly, Rotchildové Černou Horu, ... Někde jsem četl, že v Kosovu jsou nejbohatší zlaté doly v Evropě.

To samé platí pro Afganistán. A po Sibiři prý běhají agenti a přesvědčují obyvatele, "že oni vlastně nejsou Rusové..."

Rozbití národnostní identity Evropských států má za cíl umožnit těžbu nebo dokonce vlastnictví dříve "národního bohatství" nadnárodním korporacím, alias jejich finančnickým majitelům.

Nejspíš k tomu prošlapávají cestičku i pomocí různých miliardových arbitráží po kterých žijí všichni ve strachu z pokut řádově srovnatelných s ročním HDP daného státu. Viz heslo "economic hitmen"...

271200

27.6.2012 16:51

informační vrstva,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

, kterou autorka popisuje není ani zdaleka tou řídící. Na počátku programu pro cca 2000 let byla desítková soustava a její úloha v ekonomice.
Princip úroku jsme tu už probírali mnohokrát, příběh o zlatníkovi byl motorem k řízení světa přes finance. EU je stejně jako USA jen nástrojem těch, kdo znají skutečné dějiny lidstva v téhle galaxii. Ano, je to možné, každý se někdy může naučit odpojit své vědomí od těla a poznávat život jinde v galaxii. Boha k tomu vůbec nepotřebujeme, každý člověk je jeho složkou, byť nepatrnou.
A tohle "tajemství" si různí vládci předávají dějinami v celé galaxii.
Věda, zmatená tím, že donutila matematiku k pohybu v bludném kruhu (pomocí axiomů, o kterých se přeci nediskutuje) - ta nám do hlav nalila posunuté informace - a nejen tahle autorka pak méně podstatnou složku dění pokládá za klíčovou.

Řízení světa přes "množstevní pojetí ekonomiky" je v koncích. Internet dovolí nastavit optimální systém výměny práce za něco, co člověk zrovna potřebuje, ale to až v době, kdy toky energie nebudou řídit ti, co si tisknou peníze ve FEDu.

Nejdřív asi musíme zjistit, že "císař je nahý", pak se domino moci položí samo.
Pokud Merkelová vydrží s odporem k eurobondům a Rusko s Čínou, Indií a dalšími nedovolí opakování Lybie - tak by po prázdninách mohl svět začít fungovat už lidštěji. A když se to nepovede, bude sice hůř - ale o to rychleji půjdou pak změny k lepšímu. Nepřímá úměra funguje.

271214

27.6.2012 20:51

RE: informační vrstva,

adiamos 85.?.?.?

Reakce na 271214

ano,v roce 1998 se udalo cosi,o čem vi malo lidi,v tomhle roce
byl otevren medzidimenzionalni kanal,ktere kdysi davno nekdo zavrel.
Otevreli to vysoce vyvinute bytosti ktere chteji pomoct cloveku.
Vy lide jste medzidimenzionalni bytosti,kde mužete cestovat
ruznima dimenzena a dokonce silou myšlenky tvorit nove svety.
Otevrete sve SRDCE,svou DUSI a porazte smrt a budte tim cim
skutečne jste.
Jinak jeden ruskej vedec dlouhodobe skoumal magneticke pole cloveka
a jak sam napsal,v roce 1998 se stalo neco co zmenilo strukturu magnetickeho pole človeka,ktere se začalo jinak chovat.

271223

27.6.2012 23:13

RE: informační vrstva,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 271214

"...každý se někdy může naučit odpojit své vědomí od těla..."

... a napojit se na Matrix [oči v sloup] ... Jak to odpojené vědomí pozná, že to bloumání po Galaxii nebyla iluze? [vyplazený jazyk]

A když je každý člověk nepatrnou částí Boha, tak jeho samotného nepotřebuje? To je stejná logika, jako že neurony nepotřebují mozek, potažmo tělesné buňky člověka. V neživé hmotě to tak je, že atomy ke své existenci nepotřebují organizování se do molekul a ty zase svá vyšší uskupení třeba do podoby hvězd, či galaxií. Ale v oživené hmotě je to přesně naopak. Tam je organizovanost hmoty předpokladem k existenci. Těla i myšlení. Nejsme žádnou malou součástí Boha. Jsme jím stvořeni jen k jeho obrazu a tedy obdobou autoportrétu malíře na plátně a tedy ve stejném porovnání také inteligentní... Čili nic moc...

"A když se to nepovede, bude sice hůř - ale o to rychleji půjdou pak změny k lepšímu."

Proroctví ne vždy vyjdou podle přání a tak jisté je jen jedno: "nic není jisté"... vyjma toho, že nebude-li pršet, nezmoknem. [chechtot]

271227

28.6.2012 8:29

RE: informační vrstva,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 271227

..v nějakém Matrixu je člověk stále, druh "matrice" (základny, osobního směrování) se liší jen osobní prioritou.
Logiku "nepatrnosti a celku" dostaneš, když zjistíš, jak se ten bůh jmenuje. Je jím POHYB a jeho dvě nedílné složky -SMĚR + RYCHLOST. A od téhle trojjedinosti si můžeš nastavit logický počátek všeho, co dnes existuje - je jím na samotném počátku vesmíru jen "obsah pojmu NIC".
A pokračuješ tím, co nezbytně muselo vzniknout jako první, aby vůbec něco mohlo být - tedy pohyb. Nebo něco může vzniknout aniž by se něco jiného pohlo? nevím, kdy vymyslel "pohyb", takže se stal bohem (jako jím byl v minulosti třeba oheň...)

..a od obecné definice složek pohybu se dostaneš až k pohybu myšlení a jeho zápisu do "informačních polí prostoru". A protože ani naše slovutná věda nenašla myšlenky v mozku, tak asi budou jinde, nejspíš "tam, kde je "NIC" - tedy prázdnota vesmíru.

..až prostuduješ texty na www.nejsmeovce.cz, tak si můžeme povědět, jestli v nich - a kde - je nějaká chyba v logice.

Platnost "fuzzy logic" (=výklad/řazení dobově dostupných informací) ti asi vysvětlovat netřeba. Ta potvrzuje nebo zamítá relevanci pohybu vědomí po prostoru. Jednoduše - prostou množinou stejných případů, které určitou, ale shodnou informaci získaly nezávisle na sobě.

Nahodilost od zákonitosti se liší pouze POČTEM OPAKOVÁNÍ stejného procesu. Na to už věda přišla, jen tuto cestu neprovozuje i v oblastech samotného myšlení.

...jestli tebe stvořil jiný bůh, tak mi prosím napiš jak to dělal. Anebo si "na ovcích" přečti segmenty příběhu o bohovi-pohybu. (za jejich vzhled se omlouvám, už se na tom pracuje...)

271244

10.7.2012 3:06

RE: informační vrstva,

p. 123.?.?.?

Reakce na 271214

...neverime konspiracim ale ani tomu ze existuji tajne elity , ale kdyz vysoky vladni urednik v dobe panovani lzicara Bushe vysvetlil novinarum veci takto :..my vytvarime novou realitu a vy jenom cumite a snazite se ji pochopit ,ale my vzapetime vytvorime realitu novou a vy zase nic nechapete a jste pozadu...cumite a atd....no a kdo jsou to MY..????

271760

27.6.2012 18:07

Poruseni autorskych prav

ludy 78.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=vTgWllrNGKc

Jen ten kdo se boji nema pravo na existenci. Penize nejsou to nejdulezitejsi a ja vas o tom presvedcim.

[smích]

[email protected]

271217

27.6.2012 19:35

Velmi zajimave napsano...

Toblertwo 89.?.?.?

.. i kdyz dle meho nazoru v urcitych pasazich trochu tendencne, sorry.

Nesouhlasim ale s tim, ze by Recko "bylo nejak nalakano do EU". Dobre si na to pamatuji. Bylo to spis naopak - Recko chtelo ( a to velmi...) do EU a bylo nekolik statu, ktere o "schopnosti" Recka byt clenem EU mely vazne pochyby.

Take v tomto spojeni - ta cast o duchodech v Recku je aspon jemne zgeneralizovana. Tam kde neni placen po dostatecne dlouho dobu prispevek na duchodove pojisteni (coz v Recku bylo z casti hlavne u statnich zamestnancu velmi cile praktikovano), neni divu, kdyz pak na penze nejsou penize. Nastavit vek k odchodu do duchodu pod 60 let ci, jak v pripade Recka, jeste hluboko nize je proste prakticky nefinancovatelne.

Kdyz nekdo zacne v 25 letech platit penzijni pojisteni a v 52 jde do penze a "ciste nahodou" se dozije vice nez 75 tak si na "svou" penzi ani nemohl dostatecne zaplatit, protoze nedostava tolik, kolik zaplatil ale daleko vice (o inflaci v tech letech ani nemluve). Statni penzijni pojisteni je solidarni zalezitost, nekteri zaplati mene a nekteri vice. Ale VSICHNI by meli platit dostatecne dlouho. Prumerny vek, ktereho se obyvatelstvo doziva se (kupr. diky stale lepsimu zdravotnimu zabezpeceni) prubezne zvysuje. Jedine reseni by tedy logicky bylo vek k odchodu do penze zvysit ne snizit - jak se to prave z nize popsanych duvodu v mnoha techto zemich prubezne delo. Tam je nutno hledat duvod dnesnich problemu. Socialni souziti je dulezite - ale napred je nutno davat, kdyz "na to clovek ma" a pak dostavat. Jenze velka cast tech, kteri dneska volaji potom, ze by meli dostat toho moc nedali... A v tom je cely problem.

Tohle ale neplati pouze o Recku, i v jinych statech (a jsou to, mimo jine, hlavne zrovna - ze by nahodou? [smích] - ty staty, ktere se dnes potykaji s financnimi problemy) byla v tomto ohledu proste delana "pouze prehnana socialni politika" - protoze, jako populisticka, dobra pro dalsi volby. Dnesni situace v tomto spojeni je tedy pouze "ucet" za to, co politici ve snaze popularity v techto zemich napachali.

K dalsim castem clanku bych mel sice take pripominky, ale ty by byly na dlouho [smích] - a mozna nejsou tak podstatne, jako tohle.

Jinak, ale opravdu zajimave napsane, gratuluji.
Hezky den.

271221

27.6.2012 21:47

RE: Velmi zajimave napsano...

Saša 24.?.?.?

Reakce na 271221

>Dobre si na to pamatuji. Bylo to spis naopak - Recko chtelo ( a to velmi...)

To co čtete je často daleko od skutečnosti, nehledě k tomu, že tehdy lidé měli mylnou představu EU jako protiváhy USA a nikoli jejich služky.

>Kdyz nekdo zacne v 25 letech platit penzijni pojisteni a v 52 jde do penze ….
>velka cast tech, kteri dneska volaji potom, ze by meli dostat toho moc nedali


Mýlíte se, zkušenost soukromého sektoru prokazuje opak! V některých zemích existuje státní v zásadě sociální starobní penze a nezávislá soukromá podniková penze. Po dvaceti letech zaměstnání ta soukromá penze v minulosti byla slušná a vyšší než od státu. Penzijní fond spravují sami zaměstnanci a je investován, samozřejmě předhoní inflaci a umožňuje jít zaměstnancům do slušného důchodu typicky od padesáti let, ale i dříve!

Zapomínáte, že penze (částka uložená na penzi) není vyplacena celá po ukončení zaměstnání, ale zůstává dále investována, skoro polovina zaměstnanců se typicky žádné penze nedožije. Penzijní fondy jsou slušný business, obdobně jako pojišťovny. Stát svým způsobem ušetří, když pošle zaměstnance s nejvyššími platy do důchodu a sníží tak nezaměstnanost a sociální podporu rodinám nezaměstnaných.

271225

27.6.2012 23:31

RE: Velmi zajimave napsano...

Toblertwo 89.?.?.?

Reakce na 271225

Dovolim si Vam oponovat [smích]. Recko skutecne chtelo - a to nejen politici. Byl jsem v te dobe casto v Recku a "na ulici" se prakticky o nicem jinem nemluvilo, jen o tom, jak to by to bylo vyborne. Nikde jsem to necetl, ale jsem quasi pametnikem - nevim jestli Vy take, ale podle toho co pisete asi nejste [smích]
A tenkrat o zadnou "protivahu" proti USA vubec neslo. Puvodni myslenka EU bylo "pouze" hospodarske spolecenstctvi. Pocatky byly take pod timto nazvem EHS. Jednalo se hlavne o ulehceni vzajemnych vztahu v provozu. Pak nasledovalo Evropske Spolecenctvi (ES) az teprve potom EU. Ja jsem tento cely vyvoj zazil ve "volne" Evrope a nemel jsem zadne informace zdeformovany (ani socialistickou cenzurou ani zkreslenim dejin...), takze budte tak laskav a nepiste, ze bych o necem jen cetl - ja to realne v dospelem veku zazil.

Ale i v druhe casti se bohuzel mylite. Ziji v zemi, kde to Vami zminene privatni penzijni pojisteni jiz desitky let realne existuje - dokonce uzakonene. Jedna z hlavnich vyhod je, ze si lide takto mohou usporit dalsi (a to podstatny!) "pilir" k jejich zabezpeceni, ktery neni po celou dobu zatizen dani.
Take se mylite, ze tyto penzijni fondy "spravuji sami zamestnanci", aspon tedy zde to tak urcite neni. Jsou ale jasne predpisy, jakym zpusobem smi byt tyto penize investovany.
Take se mylite, ze by castka nebyla vyplacena cela - pri odchodu do penze si muzete vybrat zda chcete "Vase uspory" dostavat ve forme mesicni renty anebo si je nechat v celku vyplatit - coz dela prevazna vetsina. Dela to hlavne proto, protoze uspory ze statniho pojisteni si nechat vyplatit nemohou - ty jsou vyplaceny jako mesicni renta po dobu zbyleho zivota. Takze jestlize nekde zustanou Vami zminene penize, tak je to ve statnich penzijnich fondech - tedy aspon by mely - ze nezustanou je na jedne strane neschopnost statu tyto penize spravne spravovat (i u nas vznikly casto podstatne ztraty) a prave z duvodu, ktere jsem zminil...

Vase posledni veta je ale uplne spatne - kdyz stat posle sve "nejdrazsi" zamestnance do penze, tak je musi nekym nahradit, ne? A snad si nemyslite, ze tito novi zamestnanci budou vydelavat mene, nez ti ktere poslal stat do penze? Tak tomu urcite neni - spis naopak. Predcasne "poslat" do penze je reseni, ktere si vymysleli socialni demokrati a je to v praxi hloupost, protoze to v konecnem efektu stoji daleko vice. A nejakemu podstatnemu snizeni nezamestnanosti to skutecne nevede - i to je fama sirena socialni demokracii, ktera se dosud v praxi nepotvrdila. Proc asi? Protoze to tak proste nefunguje.

Oproti Vam jsem o techto vecech pouze necetl, ale realne v nich jiz po desetileti ziji. Mam i zkusenosti se spravou privatnich penzijnich fondu, tak zajimavy byznys to skutecne neni, spis naopak. Predpisy jsou velmi zatezujici a povoleny zisk za spravu je oproti sektoru privatni spravy majetku velmi nizky.

V tomto oboru jsem pres 40 let pracoval - v CR se s timto teprve zacina. Mnoho informaci je pouze typu - nekde jsem cetl ci slysel. Ja to znam z realne praxe a ta je skutecne hodne o necem jinem.
Hezky den.

271228

2.7.2012 1:56

RE: Velmi zajimave napsano...

p. 123.?.?.?

Reakce na 271228

...rekum bylo jasne ze je Euro uzivi...a je jim to jasne doposud...!!!

271368

28.6.2012 0:00

RE: Velmi zajimave napsano...

Toblertwo 89.?.?.?

Reakce na 271225

A jeste si dovolim dve prime poznamky k tomu v cem se nejen mylite, ale co je proste uplne spatne!

"samozřejmě předhoní inflaci"
- by si spravci prali, ale v realnem zivote je to bohuzel spis naopak...

"umožňuje jít zaměstnancům do slušného důchodu typicky od padesáti let, ale i dříve!"
- vubec neumoznuje - protoze by tim ztratili podstatnou cast sve jiz take zaplacene statni penze - u nas tato redukce v 50 muze dosahovat az 65% procent - takze by takovyto "predcasny" duchodce od statu dostaval pouze 1/3 toho co by dostal normalne a to jeste stejne az po 15 letech, od svych 65 - driv na to nema narok.
A v 50 letech nemate vubec zadne pravo si nechat vyplatit penize z privatniho penzijniho pojisteni (ani ve forme mesicni renty ani v hotovosti). V hotovosti leda kdybyste se prestehoval do zahranici [smích] . Ale pri "navratu" a znovu zamestnani by pak bylo povinne zaplatit zase "vstupne" do penzijniho fondu a to je pak drazsi - cimz je zamezeno nejakym "chytrym vychytavkam" [smích] . Jinak aby nekdo neco dostal musi dosahnout "penzijniho" veku a ten je u nas 65 let. Tento postup je uzakonen!

Musite prominout, ale sirit takove nesmysly jako pisete je proste spatne.

A jestlize by v nejakem vyspelem state (o cemz bych fakt nevedel) byl Vami popsany system mozny - pak by nebylo divu, ze by tento stat byl ve financnich potizich [smích] [smích] [smích] !!!
Hezky den

271229

28.6.2012 2:48

RE: Velmi zajimave napsano...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 271229

Srovnávat v čemkoliv jakoukoliv jinou zemi s tímto gangsterstánem, je naprosto ošidné a výsledek neporovnatelný. Máme sice parlament plný právníků, ale tím že má každý z nich několik právních názorů a hlavně ve svůj prospěch, tak páchají jeden zákonný paskvil za druhým. Ti zbylí neprávníci jsou jen do naplnění počtu partajnických volebních kandidátek, kteří podle svého nejlepšího vědomí a absentujícího svědomí, jsou za ty platy, úplatky a prebendy, ochotni s těmi paskvily souhlasit rukama i nohama. No a celé to kočíruje kapitál chamtivý po zisku.

V tom průběžném pilíři je zakotveno něco, co ho má činit v každé normální zemi dostatečným - růst produktivity. Tu ovšem nesmí sežrat kapitalisti na hrátky v burzovním kasínu či na jiné prostopášnosti, ale musí těmi zisky z růstu produktivity plnit jak své mzdové a sociální fondy, tak i státní kasu tak, aby rostla životní úroveň nejen jejich, ale úměrně k tomu v celé společnosti. Pak nebudou potřebné povinné soukromé penzijní fondy a vznikat jakési umělé krize s rostoucími propastmi mezi třídami... Penze má sloužit k jedinému - důstojnému dožití každého a to je u všech stejné. Kdo je lačný po mamonu, nechť se činí dál jak libo. Nejsa faraon, do hrobu si to stejně nevezme...a když i vezme, ukradnou mu to jako tomu faraovi... Jak prosté...

271236

28.6.2012 9:32

RE: Velmi zajimave napsano...

Toblertwo 89.?.?.?

Reakce na 271236

Nekdo kdo pise timto levici indoktrinovanym zpusobem pouzivaje vyrazu ze 70tych a 80tych let o zlych kapitalistech a propastmi mezi tridami dobre udela kdyz zustane v anonymite... [smích]

Je vzdy znovu udivujici, jak lide Vaseho typu by sice na jedne strane vsechny pozitivni stranky "kapitalismu" chteli, ale jakmile neco neni podle jejich predstav okamzite za to muze ten "kapitalizmus" a chamtivi kapitalisti, ktere pak proklinaj a vzpominaji "na stare dobre casy" [smích] - komunismu?? - to preci nebylo v CSSR (a ostatnich zemich tehdejsi vychodni Evropy) aplikovanem zpusobu nic jineho nez "statni kapitalismus", kteremu jednoho krasneho dne proste dosly penize [smích].
Komunisticti kapitaliste (nomenklatura, papalasi atd.) si zili jak prasata v zite a ponechavali zbytku obyvatelstva pouze jen dostatetecne na preziti. Ale protoze prezivali a nemuseli se moc starat, tak byli vsichni spokojeni (i kdyz v podstate nespokojeni) [smích]. Ja to jeste zazil na vlastni kuzi v 50 a 60 letech.
Dnes ma kazdy moznosti, o ktere se vlastni iniciativou muze postarat. Ale Ti kteri proste zadnou iniciativu nedokazi anebo se spis ani nechteji "namahat" a jen by radi chteli "aby se o ne postaral stat jako driv" ... okolo sebe hazi presne temito hesly byvaleho socialismu. Radi by jezdili Bavorakem do zahranici, ale pokud mozno by jm to bez prace mel umoznit stat, ze? [smích] Rozumni ctenari vi presne co myslim.

To co pisete pane anonyme nema vubec zadny vyznam a hlavne absolutne zadne spojeni s mym prispevkem (vyjma pouzitych slov ...), je to pouze prazdna agitace, flosky, ktere jsou spojeny ve vety, ktere z casti ani nedavaji vyznam - prave zpusobem zminenych 70,80 let. Z toho se nikdo nic nedovi, je to skoda casu... A hlavne - je to uplne jine tema, nez o kterem jsem psal v mem prispevku!

271248

28.6.2012 9:45

RE: Velmi zajimave napsano...

Saša 24.?.?.?

Reakce na 271229

Jak jste chápal myšlenku EU, je Vaše subjektivní chápání. Stejně tak byli mnozí, kteří fandili vytvoření EU, jako ekonomickou protiváhu USA. Pochopitelně nejen Řekové, ale každý národ a určitě všichni co chtěli EU, předpokládali větší blahobyt.

>budte tak laskav a nepiste, ze bych o necem jen cetl

Nemám zdání, kde získáváte informace, není to důležité. Jsem laskavý, [chechtot] „to co čtete je často daleko od skutečnosti” je míněno všeobecně. Nehovořím ani o privátním penzijním pojištění a o „pilíři“ již vůbec ne a pokládám to za okrádání potřebných a daňový únik pro velmi zámožné. Všeobecně nepokládám soukromý sektor za příkladný (naopak), ale věřte nevěřte existují výjimečné firmy, které jsou schopny své zaměstnance zabezpečit v předčasném důchodu. Typicky, zaměstnanec platí jen malou část a zbytek zaměstnavatel. Pravidla mohou být různá, ale v žádném případě si zaměstnanec nemůže částku vybrat, jednak mu celá nenáleží a i kdyby si mohl vzít svůj podíl (např. při změně zaměstnání) tak to bude daňově nevýhodné (dostane stěží třetinu jen toho svého podílu, neporovnatelně malou částku k hodnotě důchodu). Když je toho schopen zaměstnavatel (na naléhaní odborů), proč toho není schopen stát?

>kdyz stat posle sve "nejdrazsi" zamestnance do penze, tak je musi nekym nahradit, ne?

Novému zaměstnanci trvá 10 a více let než dosáhne maximálního platu a dovolené ve své kategorii a je výkonnější (to zas pochopí jen kapitalista, ti to tak dělají).

>V tomto oboru jsem pres 40 let pracoval

Pracoval jste zřejmě v sakra špatné zemi, tím netvrdím, že existují země vyloženě zaslíbené.

>>"umožňuje jít zaměstnancům do slušného důchodu typicky od padesáti let, ale i dříve!"
>- vubec neumoznuje - protoze by tim ztratili podstatnou cast sve jiz take zaplacene statni penze

Na státní penzi není zaměstnanec závislý, důchod je blízký bývalému příjmu. 44 let žiji mimo ČR a zdůrazňuji, že to není pravidlem!

>pak by nebylo divu, ze by tento stat byl ve financnich potizich

Řekněte mně, který západní stát není zadlužený! Nezapomeňte však, že řeč byla o soukromém sektoru, který vzkvétá.

271249

28.6.2012 10:26

RE: Velmi zajimave napsano...

Toblertwo 89.?.?.?

Reakce na 271249

Pane,- to co pisete jsou proste nesmysly, ale presto, protoze jsem shovivavy, Vam odpovim naposled:

Nikde jsem nepsal jak chapu EU - nectete pozorne - pouze jsem popsal stupne vyvoje ke dnesni EU. Budte prosim tak laskav a nevkladejte mi neco do ust, co jsem nenapsal - ja to take nedelam - je to otazka slusnosti.

1. me informace ziskavam z proziti toho o cem pisi. V mem veku, jsem vsechny tyto veci zazil osobne.
To co pisete o penzijnich fondech je nesmysl. Uvadet nejake "vyjimecne firmy" quasi jako pravidlo je velmi nebezpecny zpusob, protoze svadi k tomu, "ze to tak je vseobecne". Vseobecne to ale tak neni, je to tak jak jsem to popsal ja.

2. Nemate ale vubec poneti o tom, co stoji nahradit vedouciho zamestnance nejake (i statni) firmy - "nekoho zamestnat, ktery dosahne nejvyssiho platu za 10 let"? Prominte, ale to je naprosta hloupost. Potrebujete sefa (ktery prave mozna stoji vic nez ten, ktereho jste poslal predcasne do penze) ihned a ne za 10 let. Jako by do narodniho muzstva za Jagra nastoupil nejaky 16 lety junior [smích] - proste nesmysl.

3. Pracoval jsem v tomto oboru ve Svycarsku - to je pro Vas tedy "sakra spatna zeme"? To se asi trochu mylite ne? [smích] Tady to pane takto funguje jiz po desetileti - takze musite prominout, ja skutecne vim o cem pisi, ale Vy nemate ocividne ani poneti a posilate do eteru co jste nekde pochytil...

4. Musite zit v nejake neuveritelne zemi, protoze to co pisete proste neni financovatelne - anebo zamerne cast pravdy neuvadite. V "normalni" zemi se statni penze, ale ani zdaleka nepriblizuje byvalemu platu - to bych tedy rad znal tu "vasi" zaslibenou zem" ... [smích]

5. Zadluzne jsou sice vsechny staty, ale nektere take aktivne pracuji na snizeni statniho dluhu (jako kupr. Svycarsko) - jestlize jim to obdobne jako Vy smyslejici lide dovoli - bohuzel by vsichni jen chteli brat a ne davat, ze?

6. Timto diskuzi s Vami pro me uzaviram - musite prominout, ale to co pisete neni prokazatelne - jsou to pouze od nekud pochycene "znaliosti", ktere jeste k tomu bud neuvadite presne anebo "delate jakoby byly" - viz predcasny odchod do penze, ktery se zdal ve Vasem prvni prispevku obvykly a najedenou je u "vyjimecnych" firem. Tomu ja rikam oblbovani.. sorry

271251

30.6.2012 0:34

RE: Velmi zajimave napsano...

disident 88.?.?.?

Reakce na 271251

v žádném případě nelze srovnávat situaci ve Švýcarsku a ČR.Švýcarsko je po dlouhou dobu zemí s fungujícím politickým a
ekonomickým systémem.Díky své finanční síle se nikdy nestalo
poskokem USA na rozdíl od celé EU.ČR je od svého vzniku (1993)
mafiánským státem,který je plánovitě rozkrádán několika "famigliemi" a zavádění švýcarských zkušeností (referenda,důsledná
kontrola finančních toků)vždy narazí na zuřivý odpor mafiánů.Z fru-
strace z bezvýchodnosti celé politické a ekonomické situace v ČR
plyne též nostalgie po minulém režimu.

271295

30.6.2012 11:10

RE: Velmi zajimave napsano...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 271295

Plně s Vámi souhlasím, možná zrovna tomuto pánovi jsem se snažil vysvětlit, že Švýcarsko je VÝJIMKA, protože to tak ELITY chtějí - aby měly doma klid, čisto a pořádek.. Holt sytý hladovému nevěří, takže člověk, žijící ve Švýcarsku nemůže chápat člověka žijícího jinde v Evropě, natož u nás..
Pak technická poznámka - nemusíte text násilně dělit entrem anebo rozdělovat slova, ono se to nějak samo roztáhne nebo zalomí.. [cool]

271312

Tuto stránku navštívilo 4 781