Diskuze k článku

Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

Příspěvků 27

4.3.2003 1:18

Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

Frantisek Dostal dostfranta (zavináč) yahoo (tečka) com 216.?.?.?

Kanadsky premier je hovado. Tak jak se zachoval poslednich par dni vuci USA je dukaz jaky je to slaboch.

9344

4.3.2003 1:54

Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

zdenek 66.?.?.?

on uz stejne nevi co rika, takze se tomu bude zitra divit. No a zase mi stoupl krevni tlak jen jsem to jmeno uvidel.[pláč]

9345

4.3.2003 6:24

RE: Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

zizka 213.?.?.?

Reakce na 9345

Pánové Dostal a zdenek, nač tak hysterická reakce? Až pan První ministr dostane seznam dalších kandidátů na humanitární pomoc a bude na něm Kanada, tak vyměkne. Už vidím, jak bombardují neviditelné bombardéry Ottawu, aby zbavily svobodné kanaďany tyranského 1. ministra. Dočkejte času, on přijde.

9359

4.3.2003 3:16

Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

Dancan dancan10 (zavináč) hotmail (tečka) com 24.?.?.?

Vazeny pane Frantisku..jestlize nesouhlasim s mym nejblizsim sousedem,ve sve zahranicni politice ze sve funkce nekaram ostatni zeme,nehodlam slapat po lidskych zivotech a nelezu ekonomicky zdatnejsimu sousedovi do zadku...to neznamena,ze jsem hovado.Snad jen,ze mam jiny nazor a nasel jsem odvahu ho rict.Tim sice nebranim vyse uvedeneho premiera,nicmene branim tim moznost rict verejne jeho nazor,at je jakykoliv.A dovolte mi rict,ze vam vas nazor taky neupiram,jen vam rikam,ze se mi nelibi,jakym zpusobem jste plivnul.A klidne se tomu oba zasmejme,taktez ja jsem rekl jen muj nazor pane!

9347

4.3.2003 5:01

Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

Ondrej 66.?.?.?

Kanadsky premier sa zachoval presne tak, ako doteraz - ako blbec.

9351

4.3.2003 5:46

Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

Mikin 202.?.?.?

Me to teda pripada presne naopak nez v tom clanku.
Chretien se po vlne "mirovych" demonstraci zacal jednoduse bat.
A ceska vlada ? Jeji postoj mi pripada velice statecny. Nebylo by pro ni jednodussi zaleknout se arogantniho Chiraca a Nemcu, drzet hubu a tak jako oni obchodovat s Irackym diktatorem ?

9358

4.3.2003 6:27

RE: Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

zizka 213.?.?.?

Reakce na 9358

Nejlepší je být s Bu$hem a obchodovat s nimi. Až se do toho vloží číňani, tak si česká vláda nechá operovat oči, aby ukázala servilní loajalitu.

9360

5.3.2003 3:26

RE: Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 9358

Nemyslím si,že jde o nějaký konkrétní obchod ze strany Německa či Francie(pominu-li praktickou stránku ohledně zastoupení obyvatelstva atd...),tak jde v druhé řadě o fenomén svobodného projevu nesouhlasu s jasnými znaky negace americké zahraniční politiky.A v zastoupení jde o svébytnou reakci představitelů dvou nejmocnějších států Evropy.
Nezapomeň,že jsi člověk,Čech,Evropan a poté možná obyvatel nějakého jiného území na planetě.A ta je jen jedna.A ta je stejně moje jako tvá.

9391

4.3.2003 13:17

Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

Aja-vterka 66.?.?.?

Zle jazyky o Jean Chretienovi rikaji,ze je jediny prvni ministr na svete,ktery ve sve zemi,kde jsou dva oficielni jazyky,neni schopen mluvit ani jednim z nich.To jsou ale zle jezinky..[smích]
Mozna,ze se tenhle jeho vyrok z Mexika,dal predpokladat.Od zacatku na tema Iraku odpovidal jak novinarum,tak opozici v parlamente znacne vyhybave.Vyckaval,nebo uz mel jasno?

9364

4.3.2003 13:54

Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

petrxh 195.?.?.?

Jestli se nepletu, tak CR oficialne podporuje invazi do Iraku POUZE pod mandatem RB OSN. To, ze prezident Havel podepsal jakysi dopis sam za sebe, jeste neznamena, ze vyjadril oficialni postoj zeme. I kdyz chapu, ze je zde plny duvod to tak chapat...

9366

4.3.2003 15:41

RE: Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

Grovik grovik (zavináč) volny (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 9366

neni to poprve kdy by si Havel zaslouzil nafackovat. Este ze uz neni prezident. Nas pan mirotvurce. Americky agent. Jehoz rodina se za valky bratrickovala s nackama.

9368

4.3.2003 17:13

Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

Ľubo, Košice. 212.?.?.?

Nie je mi jasne, co vlastne hodnotite.Chretiena, jeho charakter a jeho vyroky,alebo to, ci je statocne liezt niekomu do zadku.
Ja a zrejme vacsina obyvatelov Slovenska (neviem ako je to v CR)
povazujeme postoj nasich ( bohuzial ) najvyssich predstavitelov
za odporny prejav podliezavosti, podlosti, chamtivosti a cynizmu
nehumannosti. U niektorych z nich (nechce sa mi verit, ze u
vsetkych) ide o neuveritelnu zaslepenost, hlupost, absolutnu
neinformovanost a do neba volajuci prejav vymyteho mozgu americkou
demagogickou propagandou. Je strasne, ze uz niekolko rokov je kazdy
z obcanov nasich republik (ktorych tyto "ludia" zastupuju)
spoluzodpovedny za nevyslovne utrpenie a smrt desiatok ba aj
stoviek tisicov nevinnych ludi po celom svete. Mame na rukach
nevinnu krv a uz nikto nikdy ju nezotrie. S touto vinou budeme raz
odchadzat na druhy svet. Je to tragedia.

9370

4.3.2003 23:34

RE: Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

Jan Klima dorgh (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 9370

Absolutni souhlas!! Nekteri v CR to vidi evidentne stejne jako netkeri ze SR...

9379

5.3.2003 0:20

RE: Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 9370

Moc krásný text.Dostanete pusu na čelo!!!
Je vidět ,že na Slovensku jsou lidé,kteří dokážou nádherně
artikulovat myšlenky - na jedničku!!!
Také jazyk je skvostný !!!

9383

5.3.2003 12:00

RE: Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

Miloslav Ponkrác 195.?.?.?

Reakce na 9370

Tak nějak to cítím. Já ještě dodám, že pokud by se čistě náhodou stalo, že by Írák, či jeho spojenec zaútočil na Čechy, nebo Slovensko, měl by na to fakticky právo, neboť jsme prakticky útočníci.

9405

4.3.2003 20:13

Separatisticka Alberta?

Rado 24.?.?.?

Off-topic, ale zaujimave: Provincia s najvyssim ekonomickym rastom v Kanade ziada od Ottawy rozsirenie svojej zvrchovanosti. Ak nebudu splnene podmienky do konca roka, pride na rad referendum o oddeleni.
Clanok: http://www.nationalpost.com/national/story.html?id=A1B36DCA-E05A-4CEE-AB69-C5A0D9967FA0

9372

4.3.2003 21:25

Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

Peter Veliky 205.?.?.?

Ten nas slavnej Christean a jeho cela socanska Liberal party je to nejhorsi co si Kanadane mohli zvolit.
Vyrok jeho partaje cubky Parish anebo jak se jmenuje ze '''Hate American Bastards'''ukazal doufam americanum jak maji Kanadani radi americany.
Doufam ze USA da nyni na hranicich najevo svou nevoli zdrzovanim Kanadskych nakladaku ktere vozi parts do USA a naopak. Kanada zavisi 85% na USA trade.
Nedovedete si predstavit jak ja se stydim zato ze jsem Kanadan. Kdybych ja byl Americky president, a mel do toho co mluvit, dal bych Kanade najevo hospodarskym a diplomatickym bojkotem co si o Kanade myslim.

9375

4.3.2003 23:19

RE: Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

jan 67.?.?.?

Reakce na 9375

Awght, nic se nestydte Petre Veliky! Ujistuji Vas uprimne, ze se nemate naprosto za co stydet! Vy nejste "Kanadan", jste pouze naturalizovany "first generation immigrant". A nemuzete na tom vubec nic zmenit. Vlastne muzete, staci zajit na immigracni urad a vysvetlit jim jak se za Canadu milou a dobrou stydite a jak to vsude vypravite nebo pisete. Mohou Vas denaturalizovat daleko snadnej nez si myslite.

9378

5.3.2003 6:03

Columbus - prvni generace immigrant

Columbus (immigrant) 12.?.?.?

Reakce na 9378

jste pouze naturalizovany "first generation immigrant".
Mohou Vas denaturalizovat daleko snadnej nez si myslite...
------------------------

Moje prvni reakce byla: je to pravda. Mohu ale mluvit jen za US a jsem prvni generace jak rikate immigrant, muj syn je tedy druha generace immigrant a ted bude mit svatbu s divkou s osme generace immigrant z Rakouska. Oba nemluvi ani cesky ani nemecky. Jeji rodice jsou tedy sedma gen. immigrant. On je tu totiz kazdy clovek immigrant a tak by se to dost tezko vyhazovalo. Pro prirovnani: V Cesku jsme se narodili, nikdo z nas nebyl immigrant ale denaturalizovali nas tam snadneji nez si myslite ...
Mimochodem za 35 let tady, jsem slysel slovo emigrant / immigrant hlavne od komunistu a potom od Cechu. Mezi normalnimi lidmi tady clovek nejak zapadne a nikoho to tu moc nezajima.
Tak byt Vami, nesnazil bych se Petra Velikeho jakoby degradovat. Ja mohu na ledacos v USA nadavat, ale je to jako nadavani na moji rodinu. Vidim, ze v necem treba delaji blbost ale nesahejte mne na ne, nebo vam rozbiju hubu. To je prosim obrazne.


9397

5.3.2003 7:48

RE: Columbus - prvni generace immigrant

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 9397

Columbus to velmi pekne napsal. Chtel bych k tomu jenom dodat, ze proto, ze se clovek nekde narodil, to neznamena, ze je tim nebo onym obcanem. Jak rikal pan Werich: "Doma jses kde si povesis klobouk." Ja bych k tomu dodal, ze doma jsi, kde je Tve srdce.

Rodice nejsou ti, co opatri semena, vajicko a vytvori decko. Rodice jsou ti, kteri to dite vychovaji. Treba jsou to uplne cizi lide, ktere to dite adoptovali a dali mu lasku a porozumeni. Zrovna tak je to s emigraci. Jestlize se nekdo citi Kanadanem, tak mu nema nikdo co vykladat, ze jim neni.

9401

5.3.2003 6:08

RE: Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

Kamarad 142.?.?.?

Reakce na 9378

to by panu Petru Velikemu neudelali. Videl jste porad o jednom naturalizovanem "Kanadanovi" egyptskeho puvodu, ktery je jeden z hlavnich mozku Al Kajdy, a kdykoli mu hrozilo vezeni, odvolal se na sve kanadske obcanstvi a dostal i primluvu od Chretiena u byvale pakistanske predsedkyne vlady Bhuttove? Dale si v klidu zije v Pakistanu a za zproneverene penize udajne na afghanske sirotky sponzoruje teroristicky vycvik tamtez. Kdykoli je sam v brynde zamava kanadskym pasem a vsechno jde jako po dratkach... CBC National 4. brezna 2003

9398

5.3.2003 6:01

RE: Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Reakce na 9375

A vite, co je na tom to nejhorsi?? Pri soucasnem kanadskem politickem a volebnim systemu, ve kterem v podstate voli vladu jenom obcane provincie Ontario a mozna castecne Quebeku, pricemz zbytek zeme nema sanci volby rozhodnout, to vypada, ze Liberalove budou u moci i za sto let. Neni nadeje na zmenu.

9396

5.3.2003 23:06

RE: Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 9375



>Nedovedete si predstavit jak ja se stydim zato ze jsem Kanadan.
>Kdybych ja byl Americky president, a mel do toho co mluvit, dal
>bych Kanade najevo hospodarskym a diplomatickym bojkotem co si o
>Kanade myslim.

...kdyz se tak moc stydite byt Kanadanem,nemel by byt az tak velky problem,se dobrovolne obcanstvi zbavit a odejit nekam,kde se nemusite stydet a cervenat.Hledejte,treba najdete.


9411

7.3.2003 1:09

RE: Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

matej 24.?.?.?

Reakce na 9411

ted vas nenazvu pani Ajo
ale pani Ajenko
ano mate pravdu a velikou, kdyz se mu tady nelibi tak at jde ..
kolik lidi by dalo vsechno za to,aby v teto zemi moli zit
nikdo ho tady nedrzi, at jde treba do Severni Koreje, ci do
Iraku
to jsou ti lide, co nic, vubec nic nedovedou ocenit, stale jsou
nespokojeni, nestastni,
ale to je jejich problem, me je jich jenom lito

9457

5.3.2003 22:15

Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

Pozorovatel 192.?.?.?

Kazdej hlupacek nekdy rekne neco co zni docela rozumne.Kazdej darebak se obcas zachova lidsky. Ne kazdej zlodej stale krade. Podle ceho potom lze posuzovat cloveka? Podle jednoho skutku nebo je uzitecne sledovat jeho chovani, postoje a ciny behem delsiho obdobi? Kanadsky prvni ministr je hrdina? Nebo zbabelec bojici se prijit o penize v pripade pomoci financovat valecny konflikt?

9410

6.3.2003 1:09

Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Je zminka o inteligentnosti tohoto kanadskeho ministra, tak bych chtel jen poukazat, kdo urcuje kdo je inteligentni a kdo ne, kdyz dnesni svet je prevazne vsude rizen inteligenty, ze ano, ale vysledkem je, ze jsme na pokraji treti svetove valky, ktera muze s pouzitim hromadnych vyvrazdovacich zbrani z rukou, techto "inteligentu" zlikvidovat zivot na teto planete. Mam dojem, ze sverit svuj zivot nam urcenym inteligentum je velmi hazardni zalezitost, nemyslite?
Nakonec vysledek nekolika valek v minulosti a zkusenosti z nich se nejak inteligence, inteligentnich lidi, nijak nedotkla, nemyslite?

9415

7.3.2003 0:13

Hrdinná reakce kanadského Prvního ministra

matej 24.?.?.?

Pane Robert, nikdy jsem s vami nesouhlasil tolik
jako nyni. Ano, zakladni povinosti inteligenta je
udelat vsechno pro to, aby si lide vzajemne rozu-
meli, vzajemne se pochopili a vzajemne si pomohli.
Aby jsme proste vsichni tahli za jeden provaz.
Bili ci cerni, zide ci nezide. Aby jsme proste byli
vsichni zajedno. Aby jsme nestvali jednu skupinu
lidi proti te druhe. Aby jsem proste si vsichni ro-
zumeli. To je zakladni princip nasi humanity. To je
to prave poslani intelektualu, jako jste trebas vy.
Gratuluji vam k tomuto kroku.

9455

Tuto stránku navštívilo 5 623