Diskuze k článku

Je řecká dluhová krize fintou, jak ukrást řecké ropné pole?

Příspěvků 53

22.5.2012 7:14

Vypada to tak ......

Satanist 154.?.?.?

Mrknul jsem v News na clanek - UPD: Israel to Deploy 20,000 Commandos in Cyprus. Ten scenar uz znate, je stejnej a jako vzdycky se zas chtej nasrat kdyz cejtej zisk tam kde muzou parazitovat, ukrast a zpenezit co se da! Info; http://www.keeptalkinggreece.com/2012/05/21/israel...

269426

22.5.2012 8:36

Opět se vybarvili, demokrati

Obyčejný člověk 89.?.?.?

Co jiného, jenom by kradli. Všechno a všude. A každý má plnou hubu lidských práv a na zádech 10 samopalů.

269434

22.5.2012 11:05

proč asi?

Mirra 85.?.?.?

jednoduše proto že řecká pravice je součástí systému a bude bojovat za udržení v něm ikdyby to řecký lid mělo stát poslední euro. A jestli zvítězí levice tak je velká pravděpodobnost že bude boj. Už jednou tam levici zmasakrovali s pomocí západních "přátel".
A hraje se opravdu o hodně - orientace na východní státy by znamenala nejen větší volnost pro Řeky, ale i historickou příležitost pro Rusko udělat průlom v obklíčení. Proto se západní režim bude snažit udělat vše proto aby Řecko zůstalo v EU a bylo dál poslušným vazalem. A jestli dojde k občanské válce tak Turecko jistě nebude stát stranou. Formálně jsou sice v NATO ale reálné rozpory jsou pořád značné.

269439

22.5.2012 17:26

RE: proč asi?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 269439

Ak chce LEV niekoho "zožrať" je úplne jedno, či na ovládnutie koristi použije pravú (pravicu) alebo ľavú (ľavicu) labu alebo nejakú zmutovanú končatinu (liberáli,fašisti,pseudohumanisti..).

LEV chce svetovládu - je predsa najsilnejšie zviera na svete (v skutočnosti to samozrejme nie je pravda - ani v skrytom podvýzname symbolu).
Pred vyše 3 000 rokmi sa prešibaný LEV(znachar) z egyptských púšti, spod pyramíd pustil do programu zotročenia ľudí na planéte ZEM.
Potreboval však armádu, aby mu zabezpečila jeho vytúžený svetovládny trón.Pochopil, že bežná armáda na to nemôže stačiť, pretože aj iné zvery majú silne krvilačné armády, nad ktorými by nezvíťazil úplne a možno by aj s barbarmi prehral...

Vymyslel koncepciu, ktorú poznaním nedokonalosti človeka uviedol do praxe:
- vytvoril fantómového boha(-ov) a Talmud
- na základe Talmudu vytvoril exportný artikel - Bibliu (tzv. biblický koncept, používaný do dnešných dní)
- geneticky vyšľachtil rasu "bohom vyvoleného národa", ktorá plní jeho pokyny dodnes a dobre sa na tom, na úkor bežného národa, priživuje - tzv. superparazitizmus
- vyvolenému národu dal do rúk zvrátené Mojžišové zákony
- vytvoril tak monopol židov(sionistov) na medzinárodnú úžeru
- postupne ovládol sféry financii,kultúry,ekonomiky,informatiky a médii...
- vytvoril regionálne sekcie slúžiace jeho cieľom - USA, EÚ, NATO, Svetová banka, MMF, OSN atď.
- vytvoril pyramídu pre zasvätenie do citlivých informácii a nad ňu dal seba vo forme Vševidiaceho OKA (tým sa pasoval za Boha)
- pyramídu (hierarchiu) znalostí a skrytých vedomostí pomerne dobre preniesol do praxe vo forme rôznych slobodomurárskych a rytierskych rádov
- skryte vytvoril skutočnú vládu na ZEMI a do predných pozícii v štátoch dosadil vhodné marionety - zasvätené vždy po nejakú úroveň
- marionety medzi sebou vytrvalo bojujú o svoje miesto pod slnkom vediac, že neslúžia ľudu, ale OKU (každý vyššie postavený človek v hierarchii ktoréhokoľvek štátu a spoločnosti je do určitej miery zasvätený slobodomurár...)
- z toho dôvodu sú medzi dvoma mlynskými kameňmi: na jednej strane nemilosrdné OKO, ktoré ich cez média (nielen) neustále sleduje a na druhej strane bežný národ (v určitom priblížení skutočný Boh - Vox populi, vox dei)
- LEV (OKO) sa neustále snaží o svoj konečný cieľ, a proti sebe má len bežných ľudí, ktorí majú obyčajne len holé ruce a takmer žiaden majetok!

Napriek tomu ich stále nemôže zdolať, pretože ešte stále nepochopil, že tí bežní ľudkovia tvoria psychickú silu, ktorú nemôže nikdy poraziť!
Môže ich parciálne zabíjať, kaličiť, znásilňovať, ako to vidíme v Afganistane, Iráku, Palestíne...alebo posledne v Sýrii, ale kde je víťazstvo ???
Sionisti riadia nešťastnú púť OKA nad pyramídou.Vybraní židia, ako výkonný orgán, sa mlstne priživujú, bežní kresťanskí zombie bojujú a zasvätení "kresťania" odoberaj...Automaticky kráceno

269448

22.5.2012 20:52

RE: proč asi?

Mám strach 74.?.?.?

Reakce na 269448

Chtěl jsem se jen zeptat, jestli jste na tohle všechno přišel sám, nebo vás to učí v nějaké organizaci. U nás na oddělení se také dozvídám zajímavé historky, ale tohle jsem ještě nikdy neslyšel. A to tu máme dva Napoleony, Einsteina i Budhu.

O židech už jsem slyšel, ale nikdy jsem nevěděl, jak hodně jsou nebezpeční. Když jsem se s tím dnes svěřil panu doktorovi, s tím, že se v noci bojím, jestli na mě nepřijde zlý žid, řekl, že se můj stav zhoršuje a předepsal silnější léky.

Prosím, napište více, mám opravdový strach. Bojím se také toho LVA, který vylezl zpod pyramidy. Možná ze samotného pekla. Děsíte mě.

269461

22.5.2012 22:31

RE: proč asi?

Mirrra 85.?.?.?

Reakce na 269461

na alternativní média se často lepí různí fantastové (jemně řečeno) a ani Zvědavec se tomuto osudu bohužel nevyhnul. Příspěvky tohoto typu ho akorát degradují na úroveň různých spikleneckých webů kde si podobná individua libují.

269468

22.5.2012 23:38

RE: proč asi?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 269468

Mirro, mýlíte se. Tihle fantastové (blázni, že?) zkrátka vidí vaše souvislosti ještě z jiného úhlu. Zjistěte si, proč, byla z Bible vyjmuta část o reinkarnaci...
Za rok si povíme, kdo je fantasta ..

269472

23.5.2012 1:20

RE: proč asi?

p. 123.?.?.?

Reakce na 269472

...tak to musi byt uhel z uhli ...ale hodne cernyho ...

269481

23.5.2012 0:38

RE: proč asi?

tono 195.?.?.?

Reakce na 269468

mirra85??????????????????????????????????????????????????????????????????tebe a podobným individuam v vzuchoprázne

269478

23.5.2012 2:25

RE: proč asi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 269468

Není vy dva oponenti snazší, tomu "Kysučanovi" jeho fantazírování krok za krokem vyvrátit, než na něj jen plivnout? Znáte to rčení o tom "volání do lesa..."? Každému se vrátí jeho činy i s úroky. Jak jemu, tak vám. Má-li pravdu on, rozmnoží se mu a můžete mu jen závidět. Vám se ale vrátí jen ten rozmnožený plivanec a není vám tedy co závidět. [bliji]

269488

23.5.2012 9:35

RE: proč asi?

=(!)= 46.?.?.?

Reakce na 269488

myslím, že LVA s talmudem pod pyramidou vyvrátit nelze, můžeme ho Kysučanovi jen závidět...
je příliš tajný a strašný a jedná příliš skrytě, než abychom se mohli pustit do tak troufalého vyvracení... raději bych tomu znacharovi ještě něco přišil...

269501

23.5.2012 12:53

RE: proč asi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 269501

A z toho plyne jako co?... [zmaten] Nemáš-li co říci, raději mlč. [oči v sloup]

269508

24.5.2012 2:42

RE: proč asi?

p. 113.?.?.?

Reakce na 269501

...nejlepsi je dat lvovi kozu tak aby se lev nazral a koza zustala cela...

269546

23.5.2012 14:52

RE: proč asi?

Mirra 85.?.?.?

Reakce na 269488

a asi o to jde [smích]
Aby se odvedla řeč od tématu. Buď je to opravdu nějaký snílek co tomu opravdu věří nebo provokatér-rozvraceč diskusí. Je krásně vidět jak se to podobným lidem daří a diskutující zapomínají na původní téma (a to nejen zde).

269514

23.5.2012 19:39

RE: proč asi?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 269514

Re:MS74 a Mirrra85..
Kysučanov model sa ako každý iný snaží vysvetliť minulosť, jej previazanosť s prítomnosťou a tým v rámci hľadania čo najobjektívnejších súvislostí medzi faktami o identifikáciu kľúčových prírodno-spoločenských tendencii vedúcich k prognóze budúcnosti. Úlohou každého funkčného modelu totiž je subjektívne riadenie určitého objektívneho procesu, alebo ich systému v náväznosti na osobnú morálku.

V zásade sa každý od narodenia v tej, či onej miere venujeme modelovaniu.
Zdroje, analýzy, podrobné rozsiahle štúdie(archívne, akademické, privátne,..) z ktorých Kysučan z veľkej časti vychádza tu boli dokola podrobne rozoberané, ak ste novší. Samozrejme nie sú dokonalé.

Ako povedal A90, dajte konkrétne výhrady s návrhmi na korekciu vyjadrení,
prípadne alternatívny funkčný model.
Poprosil by som bez absurdných dnes žiaľ rozšírených konšpirácii typu:
"Všetko je len náhoda",
"Ľudia sú prirodzene zlí",
"Žiadna systematická snaha o vmiešavani sa tzv.elít do globálnej a lokálnej politiky neexistovala a neexistuje, resp.je vraj principiálne neúspešná", atď bla-bla..
Proste dajte gramotný, v zmysle hore definovaných kritérii použiteľný model na báze primeraných súvislostí medzi faktami.

Kysučanových symbolických výrazových prostriedkov sa prosím neľakajte. Symboly sú nadčasové dynamické premenné. Používa ich každý, ktorého snahou je, aby sa uľahčilo nájdenie jednotlivých úrovní objektívnej platnosti výrokov aj za zmenenej situácie, či ak chcete, vo vašom ponímaní "v inom čase".
Ostatne isto aj vy nájdete v rozprávkach mnoho použiteľných múdrostí generácii minulých.
Ide o hľadanie jadra dnešných globálnych problémov včítane podstaty "gréckej otázky".
Snáď nechcete zostať posledným zástancom geo(ego)centrizmu, povrchným zombimementom budúcnosti?
Bojujete ne?vedome na zlej strane.
Nebojte sa myslieť, nenechajte si nahovoriť, že skutočnosť je zlá.

Ešte typ MS74:
Dnešný oficiálny judaizmus proste objektívne je rasisticko-fašistickou mafiánskou ideológiou imitujúcou náboženstvá a ohrozujúcou demokraciu(v jej pozitívnom zmysle).
Ak by som ja vedel Vaše meno a mal podozrenie z vedomej, či podvedomej propagácie fašizmu(teroru fascinovanej fanatickej menšiny voči väčšine) z Vašej strany, ako občan by som mal povinnosť podať na Vás trestné oznámenie.
Tak aj každý iný občan.
Takže by som poprosil narábať opatrne s vyjadreniami smerujúcimi k paušálnej propagácii "židovstva", "judaizmu" a pod.. tak tu na diskusnom fóre, ako aj vo Vašom okolí a v bežnom živote.
Pre Vaše a obecné dobro.

Ak Vám ale ide o propagáciu pôvodného judaizmu, kresťanstva, islamu,..od skutočného Človeka Moseho, Issu, Mohameda,..namiesto h-is-t(ó)erických virtuálnych psychopatov, tak sa samozrejme hlboko ospravedlňujem.
Ďakujem za pochopenie.
u.

269533

24.5.2012 11:59

RE: proč asi?

Také se bojím 217.?.?.?

Reakce na 269533

"Kysučanových symbolických výrazových prostriedkov sa prosím neľakajte."
To se Vám řekne. Zrovna těch jsem se hrozně lekl.

"Nebojte sa myslieť, nenechajte si nahovoriť, že skutočnosť je zlá."
Já se už pomalu učím mít toho LVA znachara rád, trochu se ho ale stále bojím, ale když se snažím, tak už mi tak zlý nepřipadá.

"Ak Vám ale ide o propagáciu pôvodného judaizmu, kresťanstva, islamu,..od skutočného Človeka Moseho, Issu, Mohameda,..namiesto h-is-t(ó)erických virtuálnych psychopatov, tak sa samozrejme hlboko ospravedlňujem."
Tato vaše slova mě moc uklidnila. Můžete mi prosím ještě poradit, nějak prostě, abych tomu také rozuměl, kde se dá sehnat ta původní propagace? Opravdu mám strach, abych nějak nezdeformoval hmotu, jak varoval pan Kysučan.

269570

25.5.2012 12:47

RE: proč asi?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 269570

Nebojte sa, nie ste sám![velký smích]
Ja v zásade zdieľam Vašu nevôľu z ezoteriky(skrytých, "tajných" vedomostí)
a tak aj z exoteriky(oficiálnej de-magógie pre plebs).

Treba z ľ-udo-vých[smích] príbehov(a tak aj z biblie&co.) selsky vyberať a snažiť sa čo najobjektívnejšie interpretovať sprostredkované fakty.
(Kritériami úspešnosti sú pri neegocentrickom vnímaní celkové zlepšovanie situácie, schopnosť dosahovania cieľov podmienená úspešnou predikciou pri minimalizácii tzv.chybového vektora.)

Myslím, že je zdravé triezvo zvážiť pravdepodobnosť, či nemohlo byť "náhodou" stáročia snáh o vmiešavanie sa samozvaných "elít" do formovania kultúry(jednej z dominantných zložiek kolektívnej a individuálnej psychiky populácie)
cez príbehy a "náboženské" knihy v zásade úspešné.
Vyzerá, že minimálne na vtedajšiu dobu nadpriemerne vzdelaní Mose a Issa problematiku tohoto faktora plne gramotne vnímali.
Mohamed aspoň v obrazoch.
Písať do konca života, ako je známe, nevedel..
..ostatne, aj keby niečo podstatné komplexné napísali, gramotná, no egocentrická vtedajšia(ako aj dnešná) "elita" by to buď zničila, alebo prekoncipovala na svoje potreby.

Ako vraj raz Mose povzdychol pri snahe o poĽudšťenie mýtických Hebrejov:
"Ach, keby ste len všetci boli žrecami".
(Žrec=kňaz v pozitívnom zmysle..
Znachar=de-magóg="mystifikátor"=eso-resp.exoterik..)
Stádo si však podľa dnešného výsledku vybralo znacharov. Následne bol skutočný Mose zrejme zlikvidovaný.
..realistickí optimisti Issa s Mohamedom to tiež nemali jednoduché..

TSB217, skúste sám porozmýšľať, čo na týchto a ďalších príbehoch môže byť pravdou a čo nie. Schopnosť, ktorú ste dostali pri narodení, síce poniektorí ôsmym dňom strácajú, no nevzdávajte to. Množstvo dezinformácii a tupej ezoteriky bude exponenciálne narastať.

Re: "pôvodnej propagácie":
Vyberte si napr. z evanjelii priamu reč Issu.
Z hľadiska bežnej sociálnej psychológie a manažmentu si rozoberte efekty súhry prevládajúcich interpretácii
"Starého zákona" s Tanah a skladby úrovní ich vnímania na podvedomie priemernej ovce a "Überovce" spolu s ich možným marketingovým kastovým zaradením, ak chápete TSB217.

Pre podrobné rozbory dajte najlepšie emailovku a pošlem Vám dáke viac-menej použiteľnejšie kompilácie.
Berte všetko so zdravou rezervou, testujte na životaschopnosť a pomôžte s lepšími alternatívami.
Dogma je smrť a "matérie" sa nemusíte v tomto zmysle báť.
Pretvárajte ju však podľa možnosti čo najviac Ľudsky.
"Chyby" zistíte rýchlo, ak ste vnímavý.
Hrajte sa preto s intuíciou neegocentricky v zmysle kolektívu indivíduí a vedomia "Mam Otca" a verím mu(snažím sa pochopiť Jeho obecne prospešné ciele a kooperovať).

269654

25.5.2012 13:39

RE: proč asi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 269654

Prostě si občas můžeme z těch báchorek odnést i nějaké ponaučení.
Udo, dík za upřímnou snahu.

I ostatním diskutujícím zde děkuji (panu Sašovi za nesmazání a upřímnou starost o editora také) za příjemný a pro mě veselý týden, nyní se však musím odstřihnout od zdejšího reálného světa a odjíždím do hor, do přírody a do světa tak vzdáleného realitě.

S pozdravem
BohumilPrdel
[mrknutí jedním okem]

269659

27.5.2012 14:14

RE: proč asi?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 95.?.?.?

Reakce na 269659

Tiež mi okolnosti podobne šťastne vyšli na pár dní Tatier [smích]
..potom útek do reality bežného života v práci, doma a tu ob-čas na zvedavcovi..
..inak, niekedy sa mi zdá, že nie je zlé všetky skutočnosti spojiť.
Počas života, ako aj počas dňa sa síce občas ich väzby rozbijú,
no inak by sme to mohli mať ťažšie s motiváciou.
V nevetranej tekvici je puch.
Mozog bez kysliku je sťa strom bez vody
a oči bez výhľadu sú koňom z obory.
..eééj tá dzedzina!!
ta ľudze všadze!

269777

27.5.2012 21:33

RE: proč asi?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 269777

Sledujem, že pod vplyvom blaho-dárnej tatranskej prírody sa aj profesor udo mení na obyčajného chlopa z valalu... [smích]

Snáď to pomôže aj zombie-démonovi Bohu(ne)milovi Prdelkovi alias Mám strach,Také se bojím, =(!)=, OIO...atď.Môže ho trošku ospravedlňovať jedine to, ak mu na 8.deň poškodili vyššiu nervovú sústavu, a tak mu ostala len prdel... [smích]

Prajem mu, aby konečne dospel a začal používať svoj Intel tak, ako mu ho Tatko naprogramoval a postupoval k normálnemu človeku a nie retrográdne k juvenilnemu nedoľudkovi.
Tu ho neospravedlní ani nejaká Bohu-nemilá pracovná činnosť.

269797

27.5.2012 22:46

RE: proč asi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 269797

Jseš chytrej chlap, udo je taky chytrej chlap a bohuš prdelka jakbysmet. Chlapi, zvažte, jak vámi systém cloumá, když třé chytré chlapé se neumí domluvit. A Kysučane, je prdelkův problém v tom, že nemiluje boha? Mě je buch ukradenej, stejně jako řitníkovi. Je to kuří oko? Tu ironii v textu pomiň, ptám se veskrze vážně. Hezký večer

269801

28.5.2012 12:51

RE: proč asi?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 269801

No jo, no... anonym88,

ak sa tu budeme stále hrať na to kto je chytrejší, kdo rozumnejší, kdo dokáže lepšie iného spochybniť, robiť si prdel...atď., tak sa z dnešného spoločenského marazmu určite nedostaneme!
V určitom ponímaní ani nejde o to, či niekto verí v nejakého boha, alebo neverí, ale či smeruje k Človeku, alebo je len jeho nejaká nedokonalá imitácia.
Ak sa niekto snaží k nemu prepracovať, tak musí prestať používať určité degradatívne postupy, bez použitia faktov, vzájomných súvislostí,niečo vytrhnuté z určitého konceptu.
Ja tu na fóre tiež nesúhlasím s množstvom názorov rôzných nickov, ale nebudem ich ironizovať, zosmiešňovať, bagatelizovať, odsudzovať...ai.
Všetky procesy vo vesmíre sú objektívne dané a riadia sa určitou pravdepodobnosťou. Matematický opis rozdelenia takýchto dejov vo vesmíre je napr. Gaussovo rozdelenie alebo známa Gaussova krivka:
http://www.fhpv.unipo.sk/~majherov/gaussova_krivka...
Aj intelekt človeka je rozdelený v spoločnosti podľa tejto krivky. Tzn., že len malé percento populácie je schopné svojim rozumom - intelektom pochopiť určité deje vo vesmíre, pozemskej prírode a spoločnosti ľudí, ktoré sú len nepatrnou súčasťou UNIVERZA. Preto je veľmi dôležité na svojom intelekte pracovať, aby sa jeho obzor neustále rozširoval (bol na správnej evolúčnej krivke). Len tak potom môže pochopiť, že akékoľvek deje na Zemi sa nedejú len tak samé od seba, ale majú svoje príčinno-dôsledkové vzťahy ► aj ten Bohu(ne)milý tam samozrejme patrí.
Každý človek dostal niečo do vienka po genetickej línii, dostal fyziologické vybavenie, s ktorým môže ďalej pracovať. Je len na ňom, aké vôľové vlastnosti, aké predispozičné vlastnosti vo svojom živote využije, aby sa viac, či menej začal približovať k Človeku. Je také známe řčení - "Pravda oslobodzuje."
Pravda = Objektívna realita.
My pozemskí ľudkovia sa k pravde môžeme len blížiť, hľadať ju, snažiť sa ju nejakými výrazovými prostriedkami popísať tak, aby čo najviac zodpovedala tomu, čo sa v skutočnosti deje v danom čase a priestore.Čím sa viac bežný človiečik blíži k pravde, tým sa viac zbavuje strachu, stresu a iných negatív, do ktorého ho uvrhol zvrátený znacharský systém ► stáva sa slobodný !!!

Človek uniká z matrixu, z rôzných negatívnych egregorov, začína svet vidieť ako mozaiku, kde mu jednotlivé sklíčka pekne zapadajú a mení svoju psychiku k ľudskému typu, ktorý je spojený s prírodou, ostatnými ľuďmi a celým UNIVERZOM...

Ak som to napísal moc zložite, tak sa ospravedlňujem a prajem taktiež pekný deň.

Kysučan

269840

29.5.2012 11:20

RE: proč asi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 269840

>ak sa tu budeme stále hrať na to kto je chytrejší, kdo rozumnejší, kdo dokáže lepšie iného spochybniť, robiť si prdel...atď., tak sa z dnešného spoločenského marazmu určite nedostaneme!
Nic než souhlas. Ale všimnul jste si, že se to nedaří vesměs ani jednomu z uvedených, mě nevyjímaje.

269916

29.5.2012 18:04

RE: proč asi?

Alena Vrbová a (tečka) anna (tečka) vrbova (zavináč) email (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 269840

Zdravím Vás, Kysučane,

neodolala jsem " pokušení " ne-za-reagovat na váš obsah.
Vidíme svět asi hodně podobně a jsem ráda, že sem chodí psát a diskutovat i lidé jako Vy, které zde, na a díky Zvědavci, mám možnost číst. Obecně s kontextovými atributy, které popisujete, mohu, bezesporu, jen souhlasit. Souhlasím proto, že mi tohle přijde, opravdu, hodně důležité. Pravděpodobně jeden z nejdůležitějších možných procesů přibližování Člověka směrem k Člověku - Lidství.

A číst tento text ve slovenštině, je pro mě velmi podobné, jako vzpomínka na babiččiny duchny, na které nejde zapomenout. Měkké a tak hebké, vonící čistotou čerstvého vzduchu domova, krásné usínání i probouzení.

Díky za Vaše přátelské objetí vašich slov i za vzpomínku.

S přátelským pozdravem přeji hezký čas [smích]


Alena Vrbová

269943

29.5.2012 22:08

RE: proč asi?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 269943

Taktiež zdravím Alenka,

musím otvorene napísať, že tak Ľudsky milú a príjemnú reakciu som už dlho nečítal, a to vôbec nechcem brať do úvahy (trošku však áno), že sa to týka repliky na môj príspevok. Je z neho cítiť tu všeobímajúcu prepojenosť ľudí, pozitívnu rezonanciu z napísaných myšlienok a pochopenie, že ľudia musia začať vedome spolupracovať, aby sa postupne zbavili svojich určitých "zvieratkovských" vlastností a začali sa pretvárať na skutočného Človeka.
A kto iný, ako citlivejšie polovičky osadenstva na planéte Zem tomuto procesu môžu napomôcť a trošku ho aj riadiť (aj skryte, ak sa ináč nedá). Majú na to oveľa lepšie zmyslovejšie vybavenie, ak ho vedia správne použiť.
Preto píšte viac, aj iným, takto pekne, aby sme neboli až takí vlci... [smích]

A spomienky na babičky, duchny, praskajúci oheň v peci, či v záhrade alebo v lese, vôňu pečených zemiakov z pahreby, chuť a vôňu všelijakých dobrôt z ich dielní, čistý vzduch a spievajúcu prírodu ...vždy oblažia aj moju dušu.

Život je krásny, ak si ho sami nekazíme a vieme si ho lepšie ukočírovať a užívať. Hľadajme preto v ľuďoch to dobré, čo v nich je a to horšie skúsme nejako preklenúť. Verím, že to Dobro - Ľudskosť nakoniec zvíťazí!

Prajem do ďalších dní veľa osobnej pohody a krásnych myšlienok, ktoré vždy potešia a určite mnohým aj pomôžu v hľadaní správnej cesty.

Kysučan

269956

22.5.2012 23:26

RE: proč asi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 269461

(Lituji, zákon ČR nedovoluje žádné zpochybnění obětí nacismu. Nenechte se prosím provokovat. Nejsem právník, proto musím zrušit celé vlákno, ač kolem toho chodíte jak kolem horké kaše. – Díky za pochopení, moderátor)

269471

23.5.2012 19:33

RE: proč asi?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 269461

RE:Mám strach

Informácie daného druhu sú už cca 20 rokov predmetom štúdia politológie elít na kvalitných VŠ, čiže sú medzi určitou "elitou" známe, ako aj sú známe viacerým vyššie zasväteným masonom.
Židia (správnejšie sionisti) sú výkonnou mocou LEVA(OKA), ktorý má v odbornej literatúre názov Globálny prediktor a pracuje podľa schémy prediktor-korektor. Voľne v krátkosti vysvetlené:

1) Všetky procesy odohrávajúce sa v pozemskej realite sú objektívne dané a ich priebeh sa odohráva na základe pravdepodobnosti (Boh dal človeku slobodnú vôľu, človek si teda mení pravdepodobnosť, kde bude kráčať - ktorý dej sa uskutoční).
2) Tí, čo tieto zákonitosti spoznali prví boli vysoko postavení žreci v starovekom Egypte.
3) Postupne im zachutila moc a zmenili sa na znacharov, ovládli moc v Egypte a rozšírili ju ďalej (faraóni až na malé výnimky neboli skutočnými vládcami - to platí do dnešných dní, keď viditeľní politici sú v podstate skryte ovládané figúrky).
4) Ak viete prognózovať (predpovedať s vysoku pravdepodobnosťou priebeh budúcnosti) tak, ste pánom budúceho priebehu dejov - iste Vám je známe Delfské orákulum.
5) Pochopiteľne pracujete s množstvom fragmentov systému (ľuďmi...) a ich cesty a záujmy sú rôzné, preto im musíte dať nejakú koncepciu, ideológiu, do ktorej ich uväzníte a ktorá bude slúžiť vašim záujmom.
6) Na to boli použité "sväté" písma a falošní bohovia v Talmude a následne Biblii (tzv. Biblická koncepcia, ktorá je v hierarchii riadenia Nr.1 a vedie ľudstvo do katastrófy, čo je v dnešných dňoch každému lepšie uvažujúcemu človeku už jasné).
7) Potom už len stačí korigovať priebeh procesu na planéte Zem a riadiť najbližšiu soldatesku - sionistov, rabínov a vysoko zasvätených masonov.

A nebojte sa premýšľať, v tom Vám žiaden doctor nepomôže! [velký smích]

RE:anonym 90

Tu sa jedná o lepšiu informovanosť komunity. Takže tí, čo nechápu, resp. reagujú ironicky, či vedomo negatívne sú v podstate nevedomí ľudia. Musia začať premýšľať a skladať si správnu mozaiku obrazov. Za svoje správanie si totiž každý nesie vlastnú zodpovednosť, či sa to človeku páči, alebo nie.
Neznalosť objektívnych zákonitosti vesmíru totiž zákonite vedie k určitému poškodeniu a v horších prípadoch až k zmene existencie formy hmoty.
Áno - viaceré ruské stránky a autori sú v informovanosti ďaleko popredu. Dôležité je vybrať si správnu podstatu informácii. Napr. ezotericky poňatý, vo viacerých veciach pravdivý príbeh je o putovaní Sinajskou púšťou (i keď je tam viacero diskutabilných a nie príliš korektných informácii):

http://leva-net.webnode.cz/products/egyptske-zajet...

269531

24.5.2012 11:26

RE: proč asi?

Také se bojím 46.?.?.?

Reakce na 269531

Prosím Vás, myslíte, že bych mohl jít studovat také takovou kvalitní školu? Jinde píšete, že vlastně všichni studovaní v Rusku jsou ti Chazaři. Nevím přesně co je ten Chazar a mám strach, že nesplním takovou podmínku ke studiu kvalitní zasvěcené školy.
Velmi mě to teď tíží a bojím se, že bez zasvěcených studií nepoznám ty objektivní zákonitosti vesmíru a nějak poškodím, nebo dokonce změním existenci formy hmoty. S tím bych se asi nedokázal vyrovnat. Prosím poraďte.

269561

24.5.2012 19:28

RE: proč asi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 269561

Příteli, bojí se ti, co nemají čisté svědomí.. Takže bych tipoval, že Váš zájem o poznání je strojený a kousavá ironie je z Vašeho příspěvku patrná..
Jinak všem, kteří dospějí do jistého stádia, kdy začnou hledat informace z nematerialistického světa, doporučuji ty "leva" stránky. Je tam spousta informací z knih od pana Levašova.
Přeji příjemné studium..
[cool]

269593

24.5.2012 21:13

RE: proč asi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 269593

Ano, občas studuji, a nevím jestli do dělám správně, jestli nedeformuji hmotu a nejsem chazar. To víte, tolik odkazů, člověk se nestačí divit, co všechno se na něj valí.
Víte, že ten Levašov, o ničem nematerialistickém nemluví? Dokonce takové dělení pokládá za nesmyslné. Podívejte se tam, na ty stránky, opravdu to tam je.
A děkuji za doporučení. [cool]

269606

25.5.2012 12:15

RE: proč asi?

Viny 77.?.?.?

Reakce na 269561

No, vzhľadom k tomu, že sa pýtate, sa zdá že ju študovať môcť nebudete. Tiež by to bol s najväčšou pravdepodobnosťou väčší problém, než aby ste sa stal členom Skull&Bones na Yale. Ak to Skull&Bones zvládnete, dajte prosím vedieť, skúsili by sme vymyslieť, ako sa dostať na tú školu.

Tie tzv zasvěcené studia vám zákony vesmíru asi neodhalia, na tých štúdiách - podľa toho čo po jej vyštudovaní potom dotyční predvádzajú - učia niečo úplne iné, asi dosť účelové.

Rád by som vás tiež upokojil ohľadom deformácií hmoty - k tým prichádza neprestajne, takže kľud...len sa musíme prv dohodnúť, čo to tá "hmota" je. Ale asi vás nepoteším a možno dokonca nechca vo vás vyvolám ďalšiu vlnu hlbokého strachu poznámkou, že viac ako 99.9999999999999% (je to 13 desatinných miest), teda toho, čo poznáme ako hmotu, je prázdny priestor bez častíc - v atómoch sú fakt hrozné fugy. [překvapení]
Ak vám strach dovolí a udýchate pokračovanie, rád by som tiež podotkol, že súčasne vieme detekovať len tzv svietiacu Baryonovú hmotu, ktorá zasa tvorí len asi 4.6% všetkej reálnej hmoty vo vesmíre, takže v priestore okolo je len 0.0000000000001% hmoty a to len z tej baryonovej....kuva vlastne len svietiacej baryonovej!
Teraz buďte opatrný, aby nenastal záchvat strachu, ale aj z tých 4.6% Baryonovej hmoty, detekujeme a môžme skúmať zas len časť, ktorá sa volá tzv svietiaca baryonová hmota. Fu....žijete?!

Chcem tým len povedať, že sa môžte pokojne zbaviť strachu a kľudne deformovať a deformovať svojim zanedbateľným nič, to zanedbateľné nič z celku, z ktorého pozostáva Vesmír.

Je lepšie? Dajte nejaké znameníčko, že životné funkcie sú ok.

p.s. tak ma napadá: ak poznáte nula nula nula......nič z ozubeného kolieska, aká je pravdepodobnosť, že budete vedieť zostrojiť hodiny a definovať zákony, ktoré pre ne platia? Vďaka za odpoveď [mrknutí jedním okem]

269651

25.5.2012 12:59

RE: proč asi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 269651

Paráda!
A ještě prozraďte, co si myslíte, že si myslí ve Skull&Bones na Yale, co je v tom 0.0000000000001%.
Ale v každém případě bychom mohli uklidnit pana Kysučana, co říkáte, trápí ho ta nezodpovědnost a neznalost objektivních zákonů vesmíru, která znamená v těch horších případech "poškodenie a zmenu existencie formy hmoty"
Takže, chlapci s Kysúc, žádný strachy, můžete "kľudne deformovať a deformovať svojim zanedbateľným nič"

Myslím, že jo, už jim je dobře a v klidu poškozují hmotu. [mrknutí jedním okem]

269655

26.5.2012 1:04

RE: proč asi?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 46.?.?.?

Reakce na 269561

S tým Levašovom by som bol opatrnejší, aj keď má isto viaceré zaujímavé myšlienky. Oddeľovať "hmotno" a "duchovno" je už snáď naozaj dávnejšie prekonané. Či to nazvem tak, alebo onak..nazvime to napríklad "existenčno", kým nerehabilitujeme výraz "matéria", alebo nenájdeme nejaký lepší..

Skôr sa spýtajte v čom, resp. pri akej interpretácii mohol mať Kysučan pravdu. Tak sa pohneme spolu ďalej. Ak budete hľadať všetky možné interpretácie(úrovne chápania), pri ktorých pravdu nemal, ďaleko sa v procese aproximácie jedinej OBJEKTÍVNEJ reality nedostanete, ak chápete. Vylučovacia metóda nie je totiž vždy optimálna [smích]
No možno to ani nie je Váš cieľ. TSB46..aspoň nie oficiálny..

Zrovna tak je na mieste sa spýtať, v čom majú ašpiranti na globálnu "elitu" pravdu?
Domievate sa snáď, že tiež vnímajú svet ako súbor náhod?
Ako by potom bez pro-gnostických schopností (hľadania príčinno-dôsledkových vzťahov) boli schopní riadiť globálne objektívne procesy?
Tak by sme sa dostali k logicky každým gramotným manažérom želanému stavu jeho vlastnej domnelej "neexistencie" a "samo"riadenia ním manažovaného systému.
Objekt riadenia má proste nasadený systém stereotypných "tradičných" blokov(dogiem, axiomov,..) na identifikáciu nosných spoločensko-prírodných procesov. Toť k základom "samo"riadiacich manažérskych systémov, resp.tzv.supersystémov. To by sme už ale boli pri naozaj odbornej debate ohľadom dnešnej kulturologicko-ekonomickej európskej situácie a staronovom gréckom "polygóne".
Zatiaľ tu na fóre nevznikol podobný širší dopyt, takže nechám tradičné dve bodky..

k školám:
Keďže bolo na túto tému uvedených odhadom pomaly do 40 linkov za minulé 3 roky.
stručné zhrnutie:
Počiatky zahrnutia DOTU(Dostatočne všeobecnej teórie riadenia) do oficiálneho vyučovacieho procesu začalo v ´90 rokoch min storočia na fakulte Aplikovanej matematiky - procesy riadenia na Petrohradskej štátnej univerzite fakulte Aplikovanej matematiky - procesy riadenia
ešte v čase zakladateľa fakulty V.I.Zubova V.I.Zubova.
Úspešný projekt výučby tzv.Konceptuálnych technológii, dejín globálneho historického procesu, mat(r)icových technológii socio-kultúrneho manažmentu dostupný pre verejnosť, štátnu správu a privátnu sféru hlavne strategických podnikov bol ďalej ako odpoveď na výzvy globálnej informačnej vojny rozšírený v nasledujúcich rokoch na univerzity a fakulty ďalších miest federácie a na zahraničné kooperujúce fakulty Ázie, Blízkeho východu, Európy,.. v USA a Japonsku boli vlastné podobné projekty pre skutočné nadnárodné riadiace štruktúry min. od roku 1948 a 1975(premiér Nakasone a ním zriadený tzv. Inštitút strategických štúdii). Tak aj Čína.

269700

26.5.2012 1:12

RE: proč asi?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 46.?.?.?

Reakce na 269561

K školám:
knižnica výberoviek z obsahu prednášok a cvičení čiastočne v angličtine

K Scull & bones..tzv.scientológovia, murári, judaisti & co:

Dostávajú síce pár kapek podľa určenia svojej kasty a "miesta a času"=definovanej miery pôsobenia, no ide len o programovo adaptívny modul v manažérskej terminológii. Nie o Konceptológov.
Scull.. periféria ašpirantov na globálny manažment je hierarchicky a tým aj vedomostne tzv. marginalizovaná.
Dostávajú za svoj post a uhádnuté(ide v zásade až na výnimky o tzv.nepriame riadenie) a vykonané úlohy podiel na vypálených, vykopaných šekeloch, či iných aktuálnych účtovníckych "invariantoch". Nemajú však oprávnenie myslieť ďalej,
ako "im nadriadená funkcia".

To je zároveň jednou zo základných slabín tohoto systému. V zmenenej postrezonančnej logike sociálneho správania prestávajú byť rigidné hierarchické systémy schopné predikcie. Majú problém už so samotnou druhoradovou korekciou.. Pri zachovaní daných psychotypov neumožňujú in-formačnú obnovu, tzv.objektívno-aproximatívnu adaptabilitu.

V tomto nemôže dnešný globálny koncept DVTR Modelu v kombinácii s Protodialektickým modelom na báze Supersystémov konkurovať.
Ak by sa však druhá nadradená kombinácia morálne zvrhla, máme za pár rokov aj my taký problém, že dnešné Grécko a EU je oproti tomu rozprávka. Jedinou možnosťou sa javí jeho čo najrýchlejšie rozšírenie v širokej populácii v plnom neoklieštenom objeme, aby mal každý možnosť používať tzv. konceptuálne technológie a g-ramotne sa rozhodnúť. Preto bol urýchlene aplikovaný aj na SŠ a ZŠ úroveň.
Je možné, že ide zároveň o jeden z Vis Maior preddefinovaných krokov spoločenského progresu.
Toľko v skratke.

Ostatné je v knižniciach pod horným linkom a v ďalšom systéme náväzných knižníc v mp3, avi..
Tieto javia akú-takú snahu o objektivitu, no možno sú už medzičasom aj lepšie. Ak nájdete, prepošlite mi prosím na mail.
Dik
u.

269701

25.5.2012 10:37

RE: proč asi?

Viny 77.?.?.?

Reakce na 269531

Toto:
bod 5) "Pochopiteľne pracujete s množstvom fragmentov systému (ľuďmi...) a ich cesty a záujmy sú rôzné, preto im musíte dať nejakú koncepciu, ideológiu, do ktorej ich uväzníte a ktorá bude slúžiť vašim záujmom." Výborný popis...

Odhliadnime od ostatných bodov, a extrahujeme len bod 5, bez ostatných vzťahov súvisiacich s článkom resp príspevkami, nech nás to nemýli, nevyvoláva emócie a nakoniec black-out, končiaci napr v irónii. Dostávame preukázateľnú a samonosnú tézu o princípe tvorenia systému, ktorý má (okrem iného) za cieľ naučiť pochodovať "fragmenty systému", teda ľudí, neporovnateľne predvídateľnejšie, než predtým.
Budem skromne dúfať, že o uplatňovaní tohto princípu, ktorý je vidieť snáď úplne všade naokolo, od médií, cez firmy, politiku...až po napr Zvedavec.cz....diskutovať nebudeme. Sociálni inžinieri plesajú - správanie ľudí je totiž do takej miery efektívne manipulovateľné, do akej miery je možné ho predvídať. Ak viete, že zadymením včiel, včely vletia do úlu, naberú si zásoby a čakajú či sa (pomyselný) oheň dostane až k nim (robia to tak už tisícky rokov), aby mohli so zásobami vyletieť a založiť úl niekde inde... [mrknutí jedním okem] Nám stačí televízia, noviny....a správame sa rovnako... Rozdiel je v tom, že včely už to vedeli, ale nás to "včelár" musí naučiť. Potom nám zoberie med, propolis, prípadne materskú kašičku, vosk a nechá nám toľko, aby sme nechcípli - ako včely. Hmm....

To, či to začalo pred 3000 rokmi, 2385, 16000, ako, kto...je v tomto bode úplne irelevantné. To, že sme svedkami snahy o uniformitu, štandardizáciu, globalizáciu... je nesporné. Jedným z primárnych cieľov však je práve ohromné zvýšenie predvídateľnosti správania sa populácie, pre bezprecedentnú úroveň jej ovládania. Kto, prečo, odkedy a ako to robí...je otázka, ktorú si musí zodpovedať každý sám, podľa svojich schopností a rozhľadu, resp musí byť objektívne zodpovedaná.

To, že niekto útočí, ironizuje, zosmiešňuje tézu...je len prirodzená reakcia na stav jeho vlastného vedomia, ktoré vie, že ak by prijalo predkladanú tézu ako potenciálne pravdivú, muselo by zmeniť od základu náhľad na život a svoje oporné body a stratilo by kontrolu...príde bežný black-out. V pohode...

Neschopnosť vnímať súvislosti jestvujúce mimo hraníc bežného vnímania nemôže slúžiť ako objektívny argument pre ich neexistenciu, prosím.

269646

25.5.2012 11:51

RE: proč asi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 269646

Pokud jste včela, pak si můžete bod 5) rozebírat donekonečna, stejně jste včela... jestli nejste včela, pak se ten rozbor týká včel a ne vás.
Co je na tom úsměvné, to je právě to, že z pozice včely moudře rozvádíte bod 5). Když se podíváte na bod 6) (a budete ignorovoat chyby ve věcné posloupnosti) zjistíte, že pisatel se cítí být v roli včely, stále doufající v pravého Pána. V bodě 7) vynechává jediného držitele originálu Bible, a patrně skutečného autora tohoto spisu, otázka je proč, neboť tu chybí nějaké další vodítko pro případného zoufalého čtenáře mysteriózního příspěvku aby se dovtípil, pokud se má vůbec něčeho takového dopustit. Lev i oko má tolik výzanmů, že tu o tom můžeme spisovat horory na pokračování. Výsadou kněžstva už v Mezopotámii a daleko do prehistorie bylo měření času, a právě tato role byla už tenkát spojena s vůdčím postavením kněžské aristokracie. Lev je jedním z nejstarších astrologických objektů a provází také sluneční kulty. Oko je obvykle brána do duše - symbolizuje sílu nehmatatelného světa - nebo chceteli, tak prajednotu světa, a to klidně lví, boha slunce, Vaše, Kysučana prostě kohokoliv.

269647

25.5.2012 12:36

RE: proč asi?

Mám strach 146.?.?.?

Reakce na 269646

>To, že niekto útočí, ironizuje, zosmiešňuje tézu...je len prirodzená reakcia na stav jeho vlastného vedomia, ktoré vie, že ak by prijalo predkladanú tézu ako potenciálne pravdivú, muselo by zmeniť od základu náhľad na život a svoje oporné body a stratilo by kontrolu...

Děkuji za další důležité informace, které máte zřejmě přímo od zdroje. Můžete mi, prosím, sdělit, jaké jsou vaše zdroje? Musí být jistě hodně staré. Bohužel jsem byl zatím odkázán jen na různé stránky, kde ovšem zdroje nejsou.

Co se týká zpochybňování úlohy zlého žida, jak pan Kysučan nastínil, musím říci, že jsem opravdu konsternován, neboť jsem celý život žil bez této informace a musím říci, že jsem opravdu hluboce otřesen. Nikdy bych neřekl, že zlý žid má takovou nesmírnou moc.

269652

26.5.2012 5:36

RE: proč asi?

Abstraktant 78.?.?.?

Reakce na 269646

"Společnost" (nedobrovolná) pospojovaná jimi nabídnutými a vnucenými nepřirozenými náhražkami, to vše svázané stále více se rozšiřujícím a tvrdnoucím betonem umělých právních pravidel (hrátky s entropií a jejím optimem pro evoluci - záměrně potlačenou) - je nezbytným předpokladem ke světovládě. Nemají kapacitu na to ovládat každého zvlášť. Potřebují to mít zformované do větších ohrad (např. států) a jednolitých způsobů myšlení stád. - Protože za to je primárně uchopují - "za hlavy". Ruce otroků zůstávají volné na práci pro kolektivizmus - jde o efektivní chov.

Použitý model okopírovali z přírody - je jím přímo fungování Těla, Organismu, kde jsou ony různé "orgány" (instituce), a podle nich odvýznamnělí jedinci jako zotročené "buňky" jejichž údajnou náplní je pak zastávání nějaké ze Systémem přidělených (umožněných) FUNKCÍ (lidově glorifikovaně se označující jako tzv. PRÁCE). Dokonce i stroje (respektive počítače a software-programy) jsou těm lidem, co nesou tíhu globálního kolektivu, nadřízené.

Je jim úplně jedno jakou cestou konsolidace globálního biologického kolektivu - souboru lidí a jiných zdrojů- dosáhnou. Rozmanitost jim stojí v cestě.
Představte si, že by někdo něčím musel kontrolovat bezpočet nezávislých, každého zvlášť dobýt. To by se dřív zhroutil „výpočetní výkon“, protože by tolik variant neuchladili, proto potřebují JEDEN SVĚT- kolektivní. Ten už pak dokážou „uchopit jednou rukou“, respektive za zprostředkování technikou, právním a peněžním subsystémem, kontrolního "ovládacího" aparátu a podobně (jako prodloužená chapadla chobotnice). Co nemůžou měřit, to nemůžou kontrolovat a manipulovat, proto se vše tak urputně nutí kvantifikovat a formalizovat (též pro automatizaci strojového zpracování a simulací).

269704

23.5.2012 16:53

RE: proč asi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 269448

Pane Kysučan, já naopak tento článek považiji za průlom, i když málokdo to zde ocení (buď z nevědomosti, nebo záměrně..).
Jinak nejste sám, kdo o tomto bádá, přikládám ruské stránky, které Vám třeba budou inspirací..
A to, že se Vám někteří posmívají, svědčí o jejich neznalosti a omezeném vidění světa.. Hold není každému dáno.. Mějte se..
http://via-midgard.info/news/copyright/16872-kto-on-y...
[cool]

269519

23.5.2012 21:14

RE: proč asi?

adiamos 37.?.?.?

Reakce na 269519

Pan Kysučan ma bohužel pravdu.Pod Lvem je skutečne uložena pravda o
človeku,clovek je medzidimenzionalni bytost,ktera byla podvedena
k odeni lidskeho nastroje a uvezneni ve systemu lidske mysli a
astralnich a mentalnich svetech.Cerni pani straži tohle vezeni,
po smrti se vam promitne vaš život,s nasledkem dalšiho čekani
na dalši inkarnaci.Udelala to jina bytost že vam zmanipulovala
vaši puvodni svetelnou složku DNA,kdysi jste se vy,lide,tady mohli
projevit svetelnim telem a cestovat do jinych dimenzi,a ted se clovek boji sam sebe a kdysi mel takove schopnosti jak v pohadce.
Proto po
smrti snažte se jit pres kruhy,ne pre uhly,a možna se vam otevre
kosmickej prostor,jestli vas kustodi-STRAŽCOVE pusti a oslobodi
od smrti,takže žadnej vychod,zapad,inkunabula je jenom jedna a
ta hlida vaše vezeni ve kterem žijete.

269536

24.5.2012 21:47

RE: proč asi?

Mám strach 74.?.?.?

Reakce na 269536

Dobrý den, děkuji za zajímavé věci k přemýšlení. Tak musím říci, že ačkoliv se pohybuji mezi vybranou společností, jak jsem naznačil výše, o tomto mi zatím nikdo neřekl ani slovo. Dokonce i bývalý farář, který tu také sedí, o těchto věcech nikdy neslyšel.

Nevím co mám dělat. Bojím se už nejen zlého žida, znachara LVA, oka, ale teď i strážců kustodů. Myslíte, že mám šanci projít kolem té zlé inkunabuly, která hlídá moje vězení? Myslím, že tu mají zabezpečovací zařízení, tak si nejsem úplně jistý. Ale zkusím kolegům poradit, aby nechodili přes úhly, že je to dost o hubu.

Mockrát děkuji a prosím o rady, jak se vyhnout všem úhlům a inkunabulám. Děkuji.

269611

25.5.2012 20:24

RE: proč asi?

adiamos 85.?.?.?

Reakce na 269611

Hlavne nemejte strach,vaše skutečne JA,se neda znicit,jenom potlačit a uveznit.A jednou to vše nebude,jsou tady vysoce
vyvinute bytosti,ktere taky čekaji na čas co ješte nepřišel,
bohužel lide ktery jsou uvezneni v systemu lidske mysli a fyzickeho
tela,to jsme my všichni tady na zemi,krome incunabuly.
Jenomže matka Zeme vi že človek je tady uveznen a to co provadi
ze zemi,ona to proste nechce,pro sama priroda a vesmir nam pomuže
k naši podstate,kdy nebudem muset ničit zem.
Jinak jsi najdete SMARAGDOVE DESKY THOVTA ATLANTSKEHO,on se jedinej vratil,když byl osvobodzen a zanechal lidem vzkaz.

269677

26.5.2012 19:38

RE: proč asi?

P.K. 94.?.?.?

Reakce na 269611

Je to hrozné: lidé roky, desetiletí studují, píší vědecká díla, apod., aby ovládli svět. Potom si na oslavu Zasvěcení dají pár deci mešního kosher vína a jejich cenný život vyhasne při běžné autonehodě. Nebo po zásahu manželky (svobodné to zednářky) s válečkem na nudle. Jak je život složitý! A lidstvo důležité! Hlavně teď myslím "Ty Vyvolené"...jdu se nechat obřezat: již nechci více trpět jako bezvýznamný gojim...Shalom (to samé určitě udělá každý racionálně myslící Čech).

269734

24.5.2012 11:51

RE: proč asi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 269448

Pane Kysučan, převažují lidé, kterým bude vaš příspěvek nesrozumitelný a budou urážet. Je to podobné jako když jeden profesor vysvětloval sedlákům u Balatonu, že Balaton je pouhým malým jezerem a také,že jeho hloubka je v porovnání se skutečným mořem zanedbatelná. Odehrálo se to v devatenáctém století. Sedláci milého profesora násilím naložili do lodě, dovezli na jim známé nejhlubší místo a vyhodili ho z lodě ven, aby se přesvědčil, jak je hluboké.

269569

22.5.2012 14:02

pro upřesnění

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

http://www.globalpolitics.cz/clanky/recka-tezba-ropy-a-zemniho-plynu-v-egejskem-mori-mnoho-povyku-pro-nic

269445

22.5.2012 18:42

toto bylo napsáno v koments na freeglobe

te 84.?.?.?

"Zatímco masmédia šílí kolem kauzy Rath, monstrózní vládní delegace z Izraele (Netenjaho a 7 ministrů) na nejvyšší úrovni podepsala s ČR dohody mj. o možnosti podstatného rozšíření letového provozu Tel Aviv - Praha a dále dohodu o bytové politice a výstavbě.
Izrael v případě agrese proti íránu do ČR nalifruje statisíce..."

Toto bylo napsáno v komentářích na freglobe. Co je na tom pravdy?

269453

22.5.2012 21:14

RE: toto bylo napsáno v koments na freeglobe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 269453

bylo to na ct 24,ani prupisky nikdo nekradl

269462

22.5.2012 21:48

RE: toto bylo napsáno v koments na freeglobe

anonym 87.?.?.?

Reakce na 269453

choďte sa spýtať do Maďarska, koľko pozemkov tam reštituujú potomkovia deportovaných a aká je tam čulá výstavba. Bývalý poslanec Fideszu Molnár Oszkár dokonca hovoril o ceste delegácie maďarského parlamentu do Izraela, kde zistili, že v niektorých školách sa deti učia po maďarsky a keď sa ich pýtali, že prečo - tak dostali odpoveď, že sa učia jazyk svojej novej vlasti.
Na nete je aj video - rozhovor s jedným novinárom, ktorý objavil vládne nariadenie, ktoré mení zákon o reštitúciách v prospech potomkov deportovaných. A to nariadenie vyšlo v hebrejčine, v maďarčine nie. Pekne potichu.
Prebiehajú aj podvodné predaje bytov a domov - tesne pred dražbou sa zahraničná firma (uhádnite štát) skontaktuje s majiteľom s cieľom odkúpiť nehnuteľnosť síce lacno, ale stále za lepšiu cenu, ako cez exekútora...
V Záhorskej Bystrici izraelský developer Opera SL Group stavia prakticky novú dedinu - Pod Vŕškami.
V roku 2010 vyhrala na Slovensku Izraelská firma podivný tender na elektronizáciu zdravotníctva, tzv. E-health. Neviem, v ktorých štátoch si ešte plánovali zozbierať informácie o potenciálnych vhodných darcoch orgánov... Ale nechcem zbytočne špekulovať, aby niektorý diskutujúci nešiel za svojím ošetrujúcim lekárom, že spod postele naňho vykúka nebezpečný žid.

269466

22.5.2012 23:42

RE: toto bylo napsáno v koments na freeglobe

Nebojsa 82.?.?.?

Reakce na 269466

Tak jsem se právě vrátil z kibucu Pod Vŕškami. Byl jsem se tam zeptat a je to ještě horší. Bude se tam stěhovat ten LEV. Maďaři ho budou krmit a Slováci mu budou poskytovat orgány. Chalani ten svůj ihned po narození.

269473

23.5.2012 0:06

Oni to tu budou přece řídit, podle Protokolů

petesv 2.?.?.?

Reakce na 269466

Je to finta jak ukrást, ale nejenom ropná pole. A veškerá rozhodnutí EU řeckou krizí jenom prohlubují, tak aby zahraniční banky tratily nejmíň, Řekové ať žerou svoje památkové šutry. Ani příspěvky Kysučána nejsou zcela vedle, jen dosadit jiné názvy. Nejjednodušší je žít v přesvědčení, že tohle možné není, nebo tamto je přece nemožné, jak dokládají reakce na něj. Informací je dost, jen si dát práci je shánět a přemýšlet. Na to Goj není, ten se bude honit za žvancem, který je odsouván stále před čumákem. Že skupují cokoliv je také jasné, bude lepší mít cokoliv než dolary, kterých je dnes víc než hodnota všeho co se dá koupit. No a nakonec by taky mohlo jít o další dějství z Protokolů - musí tu infiltrovat ty, co tady nakonec budou všechno řídit, až spustí pořádnou melu, při které s povděkem uznáme toho jejich "boha". Dlouholetým prosazováním multi-kulti, globalizace, humanismu, feminismu, beztrestnosti a korupcí politiků a vymýváním mozků sračkomety typu Mf Dnes je situace na to zralá.

269475

23.5.2012 0:13

RE: toto bylo napsáno v koments na freeglobe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 186.?.?.?

Reakce na 269466

Vykupovanie pozemkov izraelcami bolo zaznamenane aj v argentinskej Patagonii a v nejakom cilskom narodnom parku, kde proti tomu aj protestovali. Tiez v srbskej Vojvodine. Ze by sa doma uz necitili dobre?

269476

23.5.2012 1:16

RE: toto bylo napsáno v koments na freeglobe

Saša 24.?.?.?

Reakce na 269453

>"Zatímco masmédia šílí kolem kauzy Rath,
kouřová clona
>vládní delegace z Izraele na
>nejvyšší úrovni podepsala s ČR dohodu o
>podstatném rozšíření letového provozu Tel Aviv - Praha a
>dále dohodu o bytové politice a výstavbě.

>Izrael v případě agrese proti íránu do ČR nalifruje
>statisíce..."

Dále Nečas slíbil na shůzce NATO v Chicagu, že Češi rádi budou finančně podporovat a platit USA za agresi v Afghanistanu miliardy ročně!

Goodbye Euro, Hello Drachma, vykřikuje článek na Yahoo!
Němci nařizují Řekům přejmenovat euro nebo drachmu na Geuro. Kupředu, zpátky ni krok! Nebude to drachma, uděláme křížence eudrachma, dedrachma, pro Itálii deEuroSicko a dovolená prý bude levnější. Nakonec to snad bude auŠekel a v ČR šekoruna.
Nějak to nechápu, nekrásnější země Evropy, kam celý svět jezdí na dovolenou a jen to neuživí 9 milionů Řeků? Oni si nemohou sami vybrat ani státní měnu?
Nezaměstnanost mladých v ČR (a ostatní Evropě) zůstane vysoká i po roce 2016
Některé zprávy jsou cudně skryté, aby otroky nepobuřovaly.

269480

24.5.2012 0:19

Prepacte odbocenie od temy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 186.?.?.?

nasiel som zaujimave video o Titanicu, ktore zapada do teorie o seststo utopenych priemyselnikoch na jeho palube. Hovori o osude palubneho dostojnika Charles Nelsona, ktory prezil potopenie a rok potom emigroval do juznej Ameriky a zmenil si meno na Carlos Nilson??? Video bolo vraj objavene po jeho smrti v 1946. Pozorne si pozrite druhu cast, ktora obsahuje nemy film a posudte jeho vierohodnost. V uvode v spanielcine autor tvrdi, ze na vraku sa nenasla ziadna pozdlzna trhlina od ladovca, ale velke mnozstvo drobnych dierok v celkovej ploche cca 1m2.
http://www.ulozto.cz/x1T2S94/potopil-titanic-palubny-dostojnik-charles-nelson-flv

269544

Tuto stránku navštívilo 7 590